Diablo 2 Classic/LoD: Deel 26 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste
Acties:
  • 6.565 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BasieP
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22-07-2024
Verwijderd schreef op maandag 27 februari 2006 @ 16:59:
[...]

okee,

dus die werewolf vergeet ik. :P

Probleem is dat ik al wel 3 punten in Werewolf heb gedaan... :X

naja maar dan zou ik dus voor deze build kunnen gaan:
[afbeelding]

En dan een two handed weapon -> en de rest van me punten in Oak Sage
um lees me post nog maar eens, ik bedoelde niet dat je voor een werebear moest gaan, ik bedoelde dat je als je je laatste puntjes hebt, dat je ze dan in de SUMMON skill met die bear kan stoppen..

This message was sent on 100% recyclable electrons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 31-07 14:14
armageddon_2k1 schreef op maandag 27 februari 2006 @ 17:38:
Wat houdt dat fps toch altijd in. Toch echt geen frames per second lijkt me?
Jawel. Iedere seconde delen ze op in 25 frames. Als je dus een attack frame van 4 hebt betekent dat dat je meer dan 6 attacks per seconde hebt, terwijl je bij 13 je nog minder dan 2 hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GR1221
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 28-08 00:10
Precies Skyclad. Het is raar, maar voor een melee shapeshifter (met bijvoorbeeld fireclaws als attack voor pvp) is een beer dus beter. En je kunt als Sage het beste een Oak gebruiken, maar niet meer dan 1 punt, want die dingen gaan zo snel dood dat het anders zonde is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PizZa_CalZone
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 01-03 01:55

PizZa_CalZone

WHAAAAA!!

Whoohooo, eindelijk voor elkaar!

Meer dan 10K blizzard damage _/-\o_

Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/soulmasher/Diablo/Blizzard_damage.jpg

(voor de mensen met interesse... me equip staat op http://members.lycos.nl/soulmasher/Diablo/ )

[ Voor 25% gewijzigd door PizZa_CalZone op 27-02-2006 21:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lister
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 15-02-2022
Skyclad schreef op maandag 27 februari 2006 @ 18:12:
[...]

Er is/was nog een bug met Eth armors en de Cube, en dat is wanneer je rare/unique armors upgrade. De requirements gaan omhoog, de base-defense gaat omhoog, maarrrrr je raakt de Eth bonus kwijt! Je kan op die manier een armor krijgen met een lagere defense dan daarvoor, maar met hogere requirements!
De bug dat je de ethereal defense bonus kwijt kon raken hebben ze gefixed alleen hebben ze daarbij een nieuwe bug geintroduceerd waardoor je nu een extra ethereal defense bonus krijg bij gebruik van het socket recipe op ethereal armors.

Ik heb dan ook een ethereal Stone Hellforge Plate met 4602 defense _/-\o_

Op SCL heb ik trouwens nog een Assa 13/19 , 10/20, 17/13 en een Necro 16/17 torch en ik ben eigenlijk op zoek naar een Ama torch van dezelfde stats of zo, iemand interesse in een ruil?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lister
PizZa_CalZone schreef op maandag 27 februari 2006 @ 21:38:

[afbeelding]

(voor de mensen met interesse... me equip staat op http://members.lycos.nl/soulmasher/Diablo/ )
Die link werkt niet helemaal jofel en dan nog kan ik niet helemaal raden wat voor equipment je hebt.
Occu, Spirit Monarch, +3 cold skills amu, 2x soj/bk?, Sorc torch, Anni, snowclash belt.
Wat voor helm?
En je kan nog 3 skillers hoger >:)

En tsk tsk voor het gebruik van maphack :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tobias
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 14:11
PizZa_CalZone schreef op maandag 27 februari 2006 @ 21:38:

[afbeelding]

Ik zie op het plaatje dat je MF op je linkerscherm staat. En dat je torchnaam paars is. Dat heb ik allemaal niet :S Hoe komt dat?

"So long, coffin stuffers!" (Bender wrecks his car) "Eeeh, could one of you coffin stuffers please carry me?"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BasieP
Tobias schreef op maandag 27 februari 2006 @ 21:49:
[...]

Ik zie op het plaatje dat je MF op je linkerscherm staat. En dat je torchnaam paars is. Dat heb ik allemaal niet :S Hoe komt dat?
hij is zo'n lame maphacker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• armageddon_2k1
  • Laatst online: 27-07 10:18
Wat houd maphacken in dan? Want ik lees ook op Battle.Net dat je account dan delete wordt.

Engineering is like Tetris. Succes disappears and errors accumulate.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PizZa_CalZone

PizZa_CalZone

WHAAAAA!!

Ben nog het eea aan plaatjes ant uploaden in die dir, vandaar dat het er nog niet allemaal staat.

Equip:

Nightwing's veil / cold facet
Blizzard ormus / cold facet
Death's Fathom/ cold facet
Spirit Monarch
Snowclash belt
2x 10 fcr ring met veel res.
rare boots met mf en veel res
rare gloves met mf en veel res

4x cold skillers
sorc torch

Me dmg kan inderdaad hoger, maar dat gaat ten koste van res. en moet nog een anni en nog 5 skillers. En mijn doel was dan ook de 10K damage. :P

Over de maphack... tjah, het enige hulpmiddel wat ik ooit heb gebruikt in de game, en sinds die ene keer wil je niet meer terug. Mja, tis slecht van me maar ik naai andere players er tenminste niet mee...... B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PizZa_CalZone

PizZa_CalZone

WHAAAAA!!

armageddon_2k1 schreef op maandag 27 februari 2006 @ 21:54:
Wat houd maphacken in dan? Want ik lees ook op Battle.Net dat je account dan delete wordt.
Het enige wat het doet is de hele map revealen. Zodat je wat sneller van a naar b komt. Het is veilig zo lang je maar weet wat je doet. Maar ik zou er niet aan beginnen, heb het heel vroeger eens gedaan maar diablo zonder maphack is voor mij gewoon saai... 1x gebruiken en je raakt eraan verslaafd.

Veel mensen vinden het lame en ik geef ze groot gelijk. ;)

Daarintegen doe je de rest van de diablo wereld geen kwaad ermee, sterker nog ik help mensen ermee. Ik kan sneller rushen etc.

[ Voor 11% gewijzigd door PizZa_CalZone op 27-02-2006 22:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lister
PizZa_CalZone schreef op maandag 27 februari 2006 @ 21:59:
[...]
...
Daarintegen doe je de rest van de diablo wereld geen kwaad ermee ...
En daarover zijn dus de meningen sterk verdeeld, maar laten we die eeuwenoude discussie maar niet weer oprakelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PizZa_CalZone

PizZa_CalZone

WHAAAAA!!

Ghehe daar ben ik ook helemaal niet op uit, wil alleen me build even laten zien... maar dat wordt meteen over het hoofd gezien :+
BasieP schreef op maandag 27 februari 2006 @ 21:51:
[...]

hij is zo'n lame maphacker
Lister schreef op maandag 27 februari 2006 @ 21:46:
[...]

En tsk tsk voor het gebruik van maphack :/
Een echt warm onthaal krijgt mijn beste prestatie zo te lezen niet... :'( (de 10K blizzard dmg dus)

Mja heeft iemand toevallig nog cold-skillers liggen die te trade zijn? Nu je je doel hebt bereikt... moet je toch een wat hoger doel opstellen... 12K, here we come! :+

[ Voor 76% gewijzigd door PizZa_CalZone op 27-02-2006 22:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat kost een keyset trouwens? pul/um ofzo? Net die izual gedaan en die viel best mee. Sorc/necro combi ging best rap, die balrog beesten waren lastiger dan izual zelf. Zijn die andere ubers ook te doen met de combo necro/sorc? En hoe zit het met als je die tristram portal ingaat en daar de ubers der ubers tegenkomt, ga je het dan nog steeds redden met necro/sorc?

P.S. necro is een summoner met CE en sorc meteorb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 24-03-2024

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

Verwijderd schreef op maandag 27 februari 2006 @ 16:59:
[...]

okee,

dus die werewolf vergeet ik. :P

Probleem is dat ik al wel 3 punten in Werewolf heb gedaan... :X

naja maar dan zou ik dus voor deze build kunnen gaan:
[afbeelding]

En dan een two handed weapon -> en de rest van me punten in Oak Sage
wearbear deelt misschien wel sterke klappen uit en heeft veel hp maar mept veel slomer en mist veel meer. moet je heel veel ook nog eens in dex stoppen anders raak je van geen kant.
weerwolf daarintegen raakt bijna altijd, heeft snelle attack speed en nog leuke skills voor meer dmg.
oak sage is leuk maar als je shape shift vind ik zelf Heart of Wolverine beter. beest heeft meer hp dus overleefd langer + hij geeft een erg lekkere bonus aan je dmg en atk rating.
hp heb je als het goed is wel genoeg met lycantropy max en wat extra vital. gezien het % bonus is.
1 in cyclone armour twijfel ik altijd aan zelfs met 10 to all skills is dat ding in 1x neer.
m'n wind druid komt op NM zelfs niet altijd door met dat ding en hij is max :p

qua bear kwam ik iemand tegen die shokwave ofzo heel erg hoog had hij gebruikte die iig heel veel hoe en waarom weet ik niet. maar ik zou er nog een skill bij nemen als je die houd.
je kan bv life steal erbij nemen :p deze skills zelf nooit in mijn beer gebruikt. ook nooit echt een hoog lvl geworden met beer :p

[ Voor 13% gewijzigd door daves2hd op 28-02-2006 02:41 ]

you should not attack your enemy before fully understanding his potentials

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrailBlazer
  • Laatst online: 10-09 18:35

TrailBlazer

Karnemelk FTW

Verwijderd schreef op dinsdag 28 februari 2006 @ 00:46:
Wat kost een keyset trouwens? pul/um ofzo? Net die izual gedaan en die viel best mee. Sorc/necro combi ging best rap, die balrog beesten waren lastiger dan izual zelf. Zijn die andere ubers ook te doen met de combo necro/sorc? En hoe zit het met als je die tristram portal ingaat en daar de ubers der ubers tegenkomt, ga je het dan nog steeds redden met necro/sorc?

Ik heb alleen duriel gedaan en die is denk ik erg lastig. Die heeft gewoon uber veel melee dmg. Dus skeletons zijn zo dood denk ik. Duriel heb ik gedaan met een blizzard/lighnin sorc en een pala

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad

Op HCL kost een keyset ongeveer Ist.

En een Skelliemancer is niet ideal voor de meeste Ubers... Poison sloopt ze zowieso relatief snel, en Duriel kan ze ook in 1 mep slopen. Conviction + elemental attacks van Uber Meph hakt er ook fors in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwakke01
  • Laatst online: 11-01 17:59

kwakke01

Koga / Canon / Diablo 4ever

bern er ongeveer uit hoe ik dm'n poisonmancer wil hebben:

PD 20
PE 20
PN 20
CE 1
iron maiden 1
amp 1
Lower resist 6

en dan aanvullen met skillers

zit dan nog te twijfelen aan een bone spear voor de range indien er Poison immunes zijn.

maar welke golum??

fire doet de meeste DAM, maar een clay slowt weer. clay icm decript moet toch werken?

Iemand suggesties?

https://www.strava.com/athletes/3141922 http://www.diabloprogress.com/player/gotkwakke-2365 http://eu.battle.net/d3/en/profile/GoTKwakke-2365/hero/74145410

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kwakke01 schreef op dinsdag 28 februari 2006 @ 08:23:

PD 20
PE 20
PN 20
CE 1
iron maiden 1
amp 1
Lower resist 6

zit dan nog te twijfelen aan een bone spear voor de range indien er Poison immunes zijn.

maar welke golum??

fire doet de meeste DAM, maar een clay slowt weer. clay icm decript moet toch werken?

Iemand suggesties?
ik zou clay nemen, slows de enemy en veel leven. Als die ventjes immuun to fire zijn doet je fire golem geen damage? toch? :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PizZa_CalZone

PizZa_CalZone

WHAAAAA!!

Heb ondertussen het hele setje + uber tristram al een keer of 5 verslagen. Zelf vind ik duriel het makkelijkst en andariel het lastigst. De bazen zelf zijn ontzettend simpel met een smiter. De monsters waar je eerst mee temaken krijgt zijn vele malen lastiger.

Het is ten eerste aan te raden dat je het hele setje pre-ubers in 1 game doet... zodoende krijg je alle 3 de verschillende voor je kiezen. Als je dit verspreid over meerdere games heb je de kans er 1 dubbel te moeten doen.

Toen ik het gevecht in uber tristram voor het eerst deed gingen we zwaar de pijp uit. Me smiter was nog niet helemaal af en er kwamen gewoon te veel monsters. We hebben toen vanalles geprobeerd. Hammerdins, diverse sorc's, assassins en mijn smiter. Niets hielp we werden zwaar in de pan gehakt.

Nu me smiter wel af is kan ik het hele verhaal in me 1tje doen. Als je hulp nodig hebt ;) *soulmasher, *soulmasher2 of *soulmasher3 >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwakke01

kwakke01

Verwijderd schreef op dinsdag 28 februari 2006 @ 08:59:
[...]

ik zou clay nemen, slows de enemy en veel leven. Als die ventjes immuun to fire zijn doet je fire golem geen damage? toch? :/
klopt, maar ik dacht dat de fire in combi met de lower resist nog wel aardig kon meedoen. als ze fire resist zijn dan is ie decoy, en kan ik met m'n poison dagger een hit and run attack doen. ff wachten en... maar goed, ik denk idd clay, heb ik er in de lagere levels ook alvast wat aan

https://www.strava.com/athletes/3141922 http://www.diabloprogress.com/player/gotkwakke-2365 http://eu.battle.net/d3/en/profile/GoTKwakke-2365/hero/74145410

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad
kwakke01 schreef op dinsdag 28 februari 2006 @ 08:23:

PD 20
PE 20
PN 20
CE 1
iron maiden 1
amp 1
Lower resist 6

maar welke golum??

Iemand suggesties?
Meer in CE is aan te raden. Sloopt grote groepen ERG snel zodra er 1 dood neer valt.

Ik heb nu PN en PE max, en ben met PD bezig. Lower resist is op iets van level 6, alle golems 1, summon resist 1, en ga nadat PD max is pas kijken wat ik verder doe. Bone Spear of Bone Spirit krijg je niet meer zo hoog dat het redelijke schade doet op Hell, dus kan je beter gaan voor net genoeg om 1 beest dood te krijgen zodat CE zijn werk kan doen.

Fire golem is erg leuk tegen beesten met fire damage, aangezien hij daardoor gehealed wordt. En je kan gewoon wanneer nodig wisselen tussen Clay golem en Fire golem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad
kwakke01 schreef op dinsdag 28 februari 2006 @ 09:19:
[...]

klopt, maar ik dacht dat de fire in combi met de lower resist nog wel aardig kon meedoen. als ze fire resist zijn dan is ie decoy, en kan ik met m'n poison dagger een hit and run attack doen. ff wachten en... maar goed, ik denk idd clay, heb ik er in de lagere levels ook alvast wat aan
Poison Dagger en Poison Explosion klinken op papier leuk. Met gemaxte synergies en wat + skills zit je zo op 20k damage.

Maarrrr... Dan zit je wel op 20k over 15 seconden of zo! En dat is maar iets meer dan 1300 damage per seconde!

Poison Nova hoef je dankzij het gigantische bereik niet dichtbij voor te komen. Met +skills en synergies is 4k niet zo moeilijk, het raakt alles in een grote cirkel om je heen, en het is ALTIJD 2 seconden! Dus je doet dan 2k per seconde, per monster, op een hele grote groep monsters!

Je merc en golem houden ze bezig, jij gebruikt PN om de eerste paar te slopen, dan CE om in 1x de rest van de groep kwijt te raken.

Edit: En behalve dat je voor de dagger dichtbij moet zijn kan je ook nog missen, en je kan geblocked worden.

[ Voor 6% gewijzigd door Skyclad op 28-02-2006 10:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peke
  • Laatst online: 19-05 15:21
Mijn nec deed het ook zo, enkele monsters dooddoen en dan ce.
Ik had wel alle synergieën van mijn bone en daarmee is het wel een goede skill op hell.
(Mits voldoende fcr +10skill points en mana).
De beste build zou dit zijn:

20ce
20 bone wall
20 bone prison
20bone spear
1 in de pre reqs en 1 in de curses.

Voordelen:
Met bone wall en prison kan je alles blokkeren behalve spectres.
Door de synergies van deze skills heeft bone armor ongeveer 700 physical dmg absorb. Dit komt na block en evt dmg reduction. Ideaal tegen diablo die half magickal half physical attacks heeft.
Na 2 kills cast je amp of lower resist en kan je alles beginnen poppen.
De ideale merc is een rogue doordat haar pijlen over de bone walls en prison schieten. :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwakke01

kwakke01

corpseflayer schreef op dinsdag 28 februari 2006 @ 10:58:
Ik had wel alle synergieën van mijn bone en daarmee is het wel een goede skill op hell.

20ce
20 bone wall
20 bone prison
20bone spear

Voordelen:
Door de synergies van deze skills heeft bone armor ongeveer 700 physical dmg absorb. Dit komt na block en evt dmg reduction. Ideaal tegen diablo die half magickal half physical attacks heeft.
De ideale merc is een rogue doordat haar pijlen over de bone walls en prison schieten. :) .
... en het voordeel is dat ik niet hoef te focussen op een daggerclass weapon. Heb nu een gull (ben clvl 12) en die komt net door de armor heen :O
poison nova is idd een goeie optie.

Hmmm, ben tot nu toe meestal met een sorc op pad geweest, en ben een beetje afgeleid van de necro built door PizZa_CalZone .Thanks :(

4k poison vs 10K cold

hmpf.

Na ja, poison icm lower resist moet toch kunnen?

Ga 't in ieder geval proberen.
mbt die eerste kill voor de CE, is dan een iron golem niet vreselijk handig?

en vanwaar die 20 in CE, is dat niet veel alleen voor de range?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 17:18
PizZa_CalZone schreef op maandag 27 februari 2006 @ 22:12:
Ghehe daar ben ik ook helemaal niet op uit, wil alleen me build even laten zien... maar dat wordt meteen over het hoofd gezien :+

Een echt warm onthaal krijgt mijn beste prestatie zo te lezen niet... :'( (de 10K blizzard dmg dus)

Mja heeft iemand toevallig nog cold-skillers liggen die te trade zijn? Nu je je doel hebt bereikt... moet je toch een wat hoger doel opstellen... 12K, here we come! :+
\o/ Gefeli :Y)

Ik zal voor je kijken of ik aan een Cold skiller kan komen :)

Ben zelf nog hard op zoek naar deze items:

- Engima voor m'n trapsin (heb de runes binnenkort \o/)
- CoH voor m'n martialsin
- 2*SoJ voor m'n trapsin om de 2*BK te vervangen
- Trapskillers voor m'n trapsin
- +3 Traps/+3 LS claws*2 voor m'n trapsin

Momenteel is Lightning Sentry lvl 38 ( :*)) maar ik kan hem nog veel hoger krijgen :)

Ik draag op dit moment dit (tussen haakjes skills/stats) [tussen brackets m'n beoogde gear]:

Harlequin Crest/Shako "Um" (+2)
Arkaine's Valor "Um" (+2) [Enigma (+2)]
Spirit Shield (+2) [+3 trap/+3 LS claw (+6)]
Spirit Sword (+2) [+3 trap/+3 LS claw (+6)]
Laying Of Hands (50% fire res)
Natalya's Soul (23% cold res, 22% lightning resist) [25%/25%]
Arachnid Mesh (+1)
Bul-Kathos' Wedding Band (+1) [Stone Of Jordan, 25% mana]
Bul-Kathos' Wedding Band (+1) [Stone Of Jordan, 25% mana]
Cunning Amulet Of The Whale (+3 traps, 86 life)

Heb nu dus +14 traps/+11 all van gear, en kan +22 traps/7 all halen toch een verschil van 8 punten in m'n traps _O_

Ik m'n inventory heb ik nu dit:

Hellfire Torch (18att/13res) [wil er 1 met meer res]
+1 Traps skillcharm

Daardoor heb ik dus +4 traps/+3 all skills

Hiervan wil ik maken:
Hellfire Torch (18att/13res) [wil er 1 met meer res]
+1 Traps skillcharm
+1 Traps skillcharm
+1 Traps skillcharm
+1 Traps skillcharm
+1 Traps skillcharm
+1 Traps skillcharm
+1 Traps skillcharm
+1 Traps skillcharm

Dat geeft me +11 traps/+3 all skills

Dus ik kan in theorie met mijn beoogde gear +33 traps/+10 all skills halen \o/ Dat betekend dat m'n traps op lvl 53 zitten :D :D

Dat is gewoon 15 lvls hoger dan ik nu zit :)

Dat houd in:

Nu:
lvl 38: Lightning Damage: 8-8249

Dan:
lvl 53: Lightning Damage: 8-13661

:D

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BasieP
en hoe lang denk je dat je er over doet om zoveel zut te krijgen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
BasieP schreef op dinsdag 28 februari 2006 @ 12:51:
en hoe lang denk je dat je er over doet om zoveel zut te krijgen??
Niet lang :) Van de gear die ik wil zijn deze items voor skills niet noodzakelijk:

[Enigma (+2)]
[Stone Of Jordan, 25% mana]
[Stone Of Jordan, 25% mana]

Dus dan hoef ik alleen dit:

[+3 trap/+3 LS claw (+6)]
[+3 trap/+3 LS claw (+6)]
+1 Traps skillcharm * 7

Ok, die claws zijn zeldzaam en ontzettend duur, maar toch :+ met alleen die skillers kom ik al op lvl 45 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peke
en vanwaar die 20 in CE, is dat niet veel alleen voor de range?
Nee, op deze manier kan je met een lijk dat een half scherm verder ligt nog een monster doden.
Ook kan je dan een veel grotere pack raken, dat killed echt veel sneller.
Zie het als meteor die ineens een 3 keer zo groot oppervlak bestrijkt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwakke01

kwakke01

corpseflayer schreef op dinsdag 28 februari 2006 @ 13:29:
[...]

Nee, op deze manier kan je met een lijk dat een half scherm verder ligt nog een monster doden.
Ook kan je dan een veel grotere pack raken, dat killed echt veel sneller.
Zie het als meteor die ineens een 3 keer zo groot oppervlak bestrijkt. :)
ok.

Waarom gebruikt bijna niemand de iron golem? lijkt me toch en mooi speeltje voor tegen de melee atackers. zeker met Iron maiden gecast!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PizZa_CalZone schreef op dinsdag 28 februari 2006 @ 09:03:
[...]

Heb ondertussen het hele setje + uber tristram al een keer of 5 verslagen. Zelf vind ik duriel het makkelijkst en andariel het lastigst. De bazen zelf zijn ontzettend simpel met een smiter. De monsters waar je eerst mee temaken krijgt zijn vele malen lastiger.

Het is ten eerste aan te raden dat je het hele setje pre-ubers in 1 game doet... zodoende krijg je alle 3 de verschillende voor je kiezen. Als je dit verspreid over meerdere games heb je de kans er 1 dubbel te moeten doen.

Toen ik het gevecht in uber tristram voor het eerst deed gingen we zwaar de pijp uit. Me smiter was nog niet helemaal af en er kwamen gewoon te veel monsters. We hebben toen vanalles geprobeerd. Hammerdins, diverse sorc's, assassins en mijn smiter. Niets hielp we werden zwaar in de pan gehakt.

Nu me smiter wel af is kan ik het hele verhaal in me 1tje doen. Als je hulp nodig hebt ;) *soulmasher, *soulmasher2 of *soulmasher3 >:)
Ik heb er wel eens over nagedacht om een smiter te maken. lijkt me wel leuk ook. Maar vraag me af welke skills je gebruikt, welke items enz. Ik heb wel eens een guide gelezen er over, maar volgens mij waren die al vrij oud.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PizZa_CalZone

PizZa_CalZone

WHAAAAA!!

Ik heb er ook niet echt een ontzettend goede guide van kunnen vinden, de meeste waren gebaseerd op pvp of alleen uber dialbo (degene die de annihilus dropt.)

Dus ben ik de info uit die guides gaan gebruiken + zelf wat uit zitten vogelen (ook dank aan masih voor info.) Zodoende ben ik op de volgende build gekomen:

Skills:

20 smite
20 holy shield
20 fanactism
20 zeal
de rest in defiance

Stats:

Genoeg str voor equip
Genoeg dex voor 75 block / equip
Niets in energy
de rest in vitality.

Items:

Guilames face (socketed um)
Heaven's light scepter (3 to skills) (2x socketed sheal)
Herald of Zakarum shield (upgraded!!) (socketed perfect diamond)
Duress armor (runeword) (Voor alles behalve uber mephisto)
Smoke armor (runeword) (met extra res. voor uber meph.)
Gore rider boots
Dracul's grasp gloves!!! (zonder deze hoef je er niet eens aan te beginnen)
Thundergod's Vigor belt
Raven frost ring
Dwarf start ring
Higlord's Wrath amu

Last but not least: een item met life tap charges (in mijn geval heb ik 2 dolkjes met 97 lvl 5 life tap charges)

Verder zit hij vol met +res. charms een pala combat skiller en een paladin torch.

In het geval van een uber is het gewoon 1x life tap casten met de dolkjes en met fanactism en smite hem finaal in mekaar hakken... Het is knap als je dood gaat.

In het geval van monsters is het wat lastiger. Life tap casten is zo i zo altijd handig, maar je kan ook wachten totdat de life tap van je dracul's grasp cast. Ik hak ze de pan in met fanactism icm zeal. Echter ga je hier een stuk sneller dood... Het is dus echt een build voor 1vs1. Tegen meerdere ventjes heb je dus wat meer moeite tenzij ze allemaal life tap op zich hebben.

1 uber heb je binnen een seconde of 10 neer. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad
20 Fanaticism
20 Holy shield
20 Smite
20 Defiance
1+ Zeal
1 Charge
1+ Vigor
1 Redemption

Dat zijn de skills die je gebruikt.
Je kan ook nog wat in dat All Res aura stoppen ter support van teamleden.

Edit: Treachery en dan even buiten de stad in het vuur staan of in Act 1 je laten raken om het te triggeren werkt goed, daarna kan je naar Smoke of zoiets switchen en heb je Fade nog op je.

[ Voor 32% gewijzigd door Skyclad op 28-02-2006 15:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PizZa_CalZone

PizZa_CalZone

WHAAAAA!!

Ik heb dat verhaal met treachery ook geprobeerd... Werkt goed die 60 extra res. Alleen met de equip die ik gebruik heb ik het niet nodig. Me res zit danzij charms en me smoke armor al op 175~200 op hell. Genoeg om mephisto's aura te overleven... :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porn*
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 10-09 15:34
corpseflayer schreef op dinsdag 28 februari 2006 @ 10:58:

20ce
20 bone wall
20 bone prison
20bone spear

Voordelen:B
Ik heb ook ooit een keer een bonemancer gehad, welke eigenlijk een hyrbid was tussen bone- en skellymancer. Ik had Marrowwalks en dankzij een bug kreeg je daarmee, als je geen punten in Bone Prison deed (kan 't me ff niet herinneren), een lvl 33 synergy.

Ik had voor totaal 83 skillpoints:
1 teeth
1 bone armor
1 CE
20 bone spear
20 bone spirit
10 bone wall

10 raise skelly
20 skelly mastery

Met +14 skills deed bone spear dan zo'n 2.5+k dmg (vond spear altijd leuker dan spirit; spear knalt tenminste door alles heen) EN een legertje fragmeat om je heen. Daarna skillers gaan traden en m'n dmg ging echt "through the roof". Natuurlijk volledig aan te passen naar believen, oftewel of je dus meer bonemancer of skellymancer bent.

Vond het echt mijn allertofste char om te spelen, kan hem dus van harte aanbevelen als je het niet erg vindt een bug te misbruiken. Ik vond het wel lache om eens een non-cookiecutter build te spelen.

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PizZa_CalZone

PizZa_CalZone

WHAAAAA!!

Marrowwalk bug werkt helaas niet meer :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ipv guillaume helm crown of ages ook goed voor smiter of ga ik dan teveel de crushing blow en deadly strike missen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Skyclad schreef op maandag 27 februari 2006 @ 15:15:
Is die bug in het upgraden van Eth armors nou wel of niet gefixt?

De een zegt van niet, de ander beweert van wel...
die is gefixt :) Darrom draagt mijn merc een upped eth duriels shell :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
Ik heb deze items nog liggen:

Tal Rasha's Amulet
Hellfire Torch Ama 19/13
Hellfire Torch Ama 17/16
Perfect stormshield (151 def lvl 1)
Key Of Terror x9
Key Of Hate x4
Key Of Destruction x1

Iemand geinteresseerd? Ik ben alleen op zoek naar Ist, Mal of Um runes of Trap skillers :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

damn ik haat mephie en ik houd van wyand :) die gozer dropt bij mij leuke dingen in tegestelling tot meph zelf..

Skullders
2* Shaft (1 eth)
Vamp Gaze (deze kreeg ik zonet!!)
Vita/cold res sm ch
occu (eth vorige week)

damn ikke ben echt gewoon me mening aan het veranderen over mephies council ;) }:O

kga weer verder :) nu nog een Herald en me pally heeft super equip :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• armageddon_2k1
Nou, eindelijk begonnen op hell. Het gaat wel aardig, maar die stomme &*(^$)$ nova's van al die super-uniques daar :'( :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrailBlazer

TrailBlazer

Karnemelk FTW

wil ik een item ff snel verkopen drop ik per ongeluk mijn lightning skiller :(

me is not happy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TrailBlazer schreef op dinsdag 28 februari 2006 @ 22:44:

me is not happy
auw B) :'( :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lister
TrailBlazer schreef op dinsdag 28 februari 2006 @ 22:44:

me is not happy
Als je hem aan Charsi verkocht hebt, dan kan je hem toch weer terugkopen? Of was het bij Malah en zat dat scherm weer vol?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lister
Verwijderd schreef op dinsdag 28 februari 2006 @ 17:46:
[...]

die is gefixt :) Darrom draagt mijn merc een upped eth duriels shell :P
Ik heb op je veiling van die 2 torches geboden 8)
Maar er lijkt verder niet veel interesse zeg, ik zal toch geen Druid en Assa torch krijgen voor 2xHel??? :X

[ Voor 1% gewijzigd door Lister op 01-03-2006 00:45 . Reden: gedoe met smiley's ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrailBlazer

TrailBlazer

Karnemelk FTW

Lister schreef op dinsdag 28 februari 2006 @ 23:26:
[...]

Als je hem aan Charsi verkocht hebt, dan kan je hem toch weer terugkopen? Of was het bij Malah en zat dat scherm weer vol?
ja die toverkol in act5 met een vol scherm inderdaad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PizZa_CalZone

PizZa_CalZone

WHAAAAA!!

Verwijderd schreef op dinsdag 28 februari 2006 @ 16:57:
Ipv guillaume helm crown of ages ook goed voor smiter of ga ik dan teveel de crushing blow en deadly strike missen?
Als je duress gebruikt zal het niet zoveel uitmaken denk... Gezien je vast genoeg resources hebt voor een coa ken je vast wel die 1 of 2 sockets voldouwen met een Lo of Ber... dan heb je weer genoeg crushing blow of deadly strike 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PizZa_CalZone schreef op woensdag 01 maart 2006 @ 09:14:
[...]

Als je duress gebruikt zal het niet zoveel uitmaken denk... Gezien je vast genoeg resources hebt voor een coa ken je vast wel die 1 of 2 sockets voldouwen met een Lo of Ber... dan heb je weer genoeg crushing blow of deadly strike 8)7
Niet genoeg resources, heb die helm ooit gevonden :)
Maar ik zal wel gewoon proberen, dat werkt het beste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
Na 3 uur baalrunnen eindelijk lvl 90 :D Nu is m'n assassin qua lvlen helemaal klaar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwakke01

kwakke01

Angeloonie schreef op woensdag 01 maart 2006 @ 17:21:
Na 3 uur baalrunnen eindelijk lvl 90 :D Nu is m'n assassin qua lvlen helemaal klaar :)
Hij wel |:(

Ben na 3 uur spelen lvl17 (% meer gestegen dan jij ;) ) maarre, zit BAAL ook in act 2 B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lister schreef op woensdag 01 maart 2006 @ 00:44:
[...]

Ik heb op je veiling van die 2 torches geboden 8)
Maar er lijkt verder niet veel interesse zeg, ik zal toch geen Druid en Assa torch krijgen voor 2xHel??? :X
Ah zit je ook op bnet forums :D
Tja aan de prijs ligt het niet denk ik en als niemand meer biedt, heb jij een mooi deal!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik zoek nog ene thul en amn rune, maar die countess wil ze op NM niet los laten. Wie dropt nog meer redelijke runes? :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hell cows, is de beste plaats om kleine spullen te vinden zoals die runes, + alle andere leuke spullen die er kunnen vallen.

Speel al ff een tijdje niet, heb nog wel een account vol spullen :D, en mijn cd's ff uitgeleend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PizZa_CalZone

PizZa_CalZone

WHAAAAA!!

Verwijderd schreef op woensdag 01 maart 2006 @ 21:21:
ik zoek nog ene thul en amn rune, maar die countess wil ze op NM niet los laten. Wie dropt nog meer redelijke runes? :o
Als je scl speelt dan drop ik ook nog dat soort runes.... (doe ik zelfs op normal voor je 8)7 )

*soulmasher *soulmasher2 *soulmasher3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McGryphon
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 27-08 14:23

McGryphon

Veul vrouwkes!

Is er hier ook iemand die op open Bnet een hsarus'iron stay heeft? in de aanbieding:
Civerb's ward
Angelic Sickle
Cathan's Sigil
Cleglaw's Claw
Kies er een, ik ben vaak op Bnet te vinden als ikziejou_ZAP *tonelonia
ik hoop dat deze vraag wel werkt, in de Bnet chat zit iedereen van "hsarus sux", "nee het is cool", maar geen hulp.
EDIT: k vraag me ook af hoe het dan anders zou moeten (/players X maakt weinig uit)
EDIT#2: ik vraag me af of thork_clone ook een tweakert is :P elke tweakert die thork_clone en ikziejou_ZAP in 1 chat heeft meegemaakt weet wat k bedoel: (*ikziejou_ZAP gooit een dode hamster naar Thork_Clone*)(emote knopje)
EDIT #3: Baal zit niet in act 2 nee :P

[ Voor 58% gewijzigd door McGryphon op 01-03-2006 22:03 ]

https://www.twitch.tv/mcgryphon voor onregelmatige modelbouw, houtbewerking, pyrografie en andere knutsel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 17-05 22:30
wat heeft telekinesis voor bonus, voor energy shield? er staat alleen "receives bonus from" achter.

en verder voor de wolfjes van de druid, staat ook receive bonus from spirit wolf, dire wolf en summon grisly.

terwijl vroeger er wel bij stond dat je van de grisly %dammage kreeg, van dire wolfs, %attackrating en van spirit wolf %life per level. waarom staat dat er niet meer bij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lister
PizZa_CalZone schreef op woensdag 01 maart 2006 @ 09:14:
[...]

Deadly strike werkt niet met Smite dus daar heb je niets aan.

En ik blijk dus die veiling gewonnen te hebben terwijl ik eigenlijk alleen maar bood zodat andere mensen ook zouden gaan bieden.
Een assa 12/14 en druid 13/18 torch voor 2xHel is wel heel goedkoop dus als je ze toch wil houden Masih is het ook wel goed hoor.
En ik heb ze niet echt dringend nodig dus als hier mensen zitten die nog nooit een torch hebben gezien en ze kunnen gebruiken voor een Hel mag je ze daar ook wel mee ruilen.
En anders kan ik mogelijk komend weekend pas ruilen dus ik hoop dat je ze nog even kan vasthouden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad
Zijn die torches SCL of HCL?

Ben bezig een HCL Shapeshifter Druid te maken, mijn eerste serieuze Druid ooit :D

En wat betreft Telekinesis: Als je level 1 TK hebt gaat er voor iedere punt damage die je ES tegenhoudt 2 mana af. Met level 16 TK is dat nog maar 1 punt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bene
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-09 15:04

Bene

list incomprehension

Dit spel blijft me toch verbazen. Het gebeurt me gewoon jaarlijks dat ik het weer installeer en opnieuw speel. Ondanks dat blijf ik een n00b :)

Anyways, ik wil een schild met Spirit maken. Ik heb de runes en moet nu dus op zoek naar een 4 socket monarch. Die monarch moet wel lukken maar die sockets zijn lastiger. Hoe kom ik daar het makkelijkst aan? Kon de socket quest 4 sockets maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
Bene schreef op donderdag 02 maart 2006 @ 11:21:
Dit spel blijft me toch verbazen. Het gebeurt me gewoon jaarlijks dat ik het weer installeer en opnieuw speel. Ondanks dat blijf ik een n00b :)

Anyways, ik wil een schild met Spirit maken. Ik heb de runes en moet nu dus op zoek naar een 4 socket monarch. Die monarch moet wel lukken maar die sockets zijn lastiger. Hoe kom ik daar het makkelijkst aan? Kon de socket quest 4 sockets maken?
Ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwakke01

kwakke01

Zoals ik het nu voor me zie ga ik niet volledig voor de PD, maar wel voldoende om een kill te maken.
zeker in combi met Lower Resist.
Dan aangevuld met Bone prison icm iron maiden om tijd te rekken.
en voor de packs CE
:Y)
de stats:
Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/kwakkel01/Diablo/Necro_Poison_Dagger.jpg
Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/kwakkel01/Diablo/Necro_Corpse_Explosion.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/kwakkel01/Diablo/Necro_poison&bone.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/kwakkel01/Diablo/necro_curses.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McGryphon

McGryphon

Veul vrouwkes!

als ik op open Bnet bezig ben is de game vrijwel altijd iets zoals "needhsarusbelt", maar wordt er hier eigenlijk wel open Bnet gedaan?

https://www.twitch.tv/mcgryphon voor onregelmatige modelbouw, houtbewerking, pyrografie en andere knutsel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

geforce guy schreef op donderdag 02 maart 2006 @ 13:02:
als ik op open Bnet bezig ben is de game vrijwel altijd iets zoals "needhsarusbelt", maar wordt er hier eigenlijk wel open Bnet gedaan?
Nee volgens mij speelt iedereen HL of SCL en ik als 1 van de weinige non ladder |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
kwakke01 schreef op donderdag 02 maart 2006 @ 12:58:
Zoals ik het nu voor me zie ga ik niet volledig voor de PD, maar wel voldoende om een kill te maken.
zeker in combi met Lower Resist.
Dan aangevuld met Bone prison icm iron maiden om tijd te rekken.
en voor de packs CE
:Y)
de stats:
je mist een skill point als preq voor lower resist

WoW: Doutz @ Defias brotherhood

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PizZa_CalZone schreef op woensdag 01 maart 2006 @ 21:34:
[...]

Als je scl speelt dan drop ik ook nog dat soort runes.... (doe ik zelfs op normal voor je 8)7 )

*soulmasher *soulmasher2 *soulmasher3
ik speel scl ja :p

contact je vanavond wel ingame denk ik :) vanaf 6 uur :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwakke01

kwakke01

Derr_Hans schreef op donderdag 02 maart 2006 @ 13:14:
[...]

je mist een skill point als preq voor lower resist
ik zag het.
maar qua build. meer punten in bone prison en minder in CE, of zou ik de bone prison moeten laten lopen en meer in Clay investeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seal64
  • Laatst online: 14:16
Bene schreef op donderdag 02 maart 2006 @ 11:21:

Ja, dat kan. Normale items (wit) krijgen een random aantal sockets, maar hoe hoger het itemlevel, hoe groter de kans op het maximale aantal. Een Monarch heeft een dusdanig hoog level dat die altijd vier sockets krijgt.
Magic krijgt random 1 of twee, Rare/Set/Unique altijd maar één.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seal64
  • Laatst online: 14:16
dommerick schreef op maandag 30 januari 2006 @ 10:54:
dat snap ik dus niet, enchant is toch helemaal niet zo goed?

op lvl 20 geeft net

Current Skill Level: 20
Duration: 600 seconds
Fire Damage: 68-89
Attack Bonus: +191 percent
Mana Cost: 44

met warmth lvl 20

Current Skill Level: 20
Duration: 600 seconds
Fire Damage: 191-250
Attack Bonus: +191 percent
Mana Cost: 44

Dat is toch helemaal niet zoveel dmg extra? En met je bow krijg je maar 1/3 of 1/2 (dacht ik :9) van de enchant voor range atks. Hoe kan je dan als sorc veel dmg doen :S
Ik denk dat je je equipment vergeet... Ik zit met een Meteorb in totaal op +19 to all skills dus dan zou ik Enchant al op 39 kunnen hebben.
Trouwens wel gaaf om maar één punt in Warmth te mikken en toch gewoon L20 te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PizZa_CalZone

PizZa_CalZone

WHAAAAA!!

ghehe een quote van een maand terug _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McGryphon

McGryphon

Veul vrouwkes!

Zijn er dan nog tips? ben nu een lvl 26 pala, aura is holy shock lvl 4 en zeal lvl 5 als gewone left-button, stats zal ik binnenkort toevoegen. Durielruns zijn nog iets te riskant, ben nu op zoek naar de gidbinn :P
EDIT: stats:
STRENGHT: 81
DEXTERITY: 42
VITALITY: 69
ENERGY: 35
EDIT#2: heb na de zoveelste /players 8 andyrun toch die belt... CASE SOLVED!

[ Voor 28% gewijzigd door McGryphon op 02-03-2006 20:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• armageddon_2k1
Raaah! Ik ben 5x doodgegaan op Hell Tristram. Samen met mijn vaste shockadin buddy en ik (fire druid) konden we die Puke Claw (Fire Resistant) echt niet aan! Ik ben lvl69 en mijn buddy ook. Het irritant is is dat die carvers dankzij het aura van die Puke Claw mij bijna in 1x doodslaan |:(

Als er iemand is die ons kan helpen (non ladder |:( ) graag :)

[ Voor 11% gewijzigd door armageddon_2k1 op 02-03-2006 22:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lister
armageddon_2k1 schreef op donderdag 02 maart 2006 @ 22:39:
...
Als er iemand is die ons kan helpen (non ladder |:( ) graag :)
Ik speel niet veel non-ladder maar heb erop nog een lvl 95 hammerdin van vorige ladder over dus ik kan wel ff helpen als je nog hulp nodig hebt.
Mijn account is *Sponsbob en ik ben nog wel online tot een uur of twaalf vanavond.

[ Voor 1% gewijzigd door Lister op 02-03-2006 23:23 . Reden: Grammatica is lastig 's avonds laat :X ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• armageddon_2k1
Okee, ik lees je bericht nu pas (uurtje of 12) ;)
Moeten we een andere keer even afspreken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad
Pattt, RIP voor je sorc :)
En welkom voor je nieuwe sorc ;)

Misschien kan ze samen met mijn Fury druid levellen, ben nu iets van level 34 geloof ik. Tot nu toe gaat het aardig, had misschien eerder een druid moeten proberen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HanH
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22-04-2021
na het lezen van deze thread ook maar weer eens begonnen (na een jaar niet gespeeld te hebben). Het bevalt me wel weer moet ik zeggen.

Ben begonnen met een hammerdin trouwens: Hhammerdin (acct: *HanH01)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peke
Kut, wil ik even snel met lvl 73 sorc tele'en naar de flayer jungle beland ik net tussen een 5tal gloams inclusief een extra strong gloam boss, 10 keer lightning weg 1k life.
Ik had 2 res.
Nouja, het heet niet voor niets hardcore. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• armageddon_2k1
Waarom zetten jullie eigenlijk een * voor je accountnaam?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
armageddon_2k1 schreef op vrijdag 03 maart 2006 @ 13:33:
Waarom zetten jullie eigenlijk een * voor je accountnaam?
zodat je weet dat het een account is ;)

en voor het command: /w *Angeloonie hoi :Y)

[ Voor 4% gewijzigd door Angeloonie op 03-03-2006 14:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M_V
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-09 11:48

M_V

corpseflayer schreef op vrijdag 03 maart 2006 @ 13:18:
Kut, wil ik even snel met lvl 73 sorc tele'en naar de flayer jungle beland ik net tussen een 5tal gloams inclusief een extra strong gloam boss, 10 keer lightning weg 1k life.
Ik had 2 res.
Nouja, het heet niet voor niets hardcore. ;)
Gloams in de flayer jungle? Zitten die daar dan, ik dacht dat die alleen de plains of despair enzo onveilig maakten? Ik kom er nooit, vieze stinkjungle. Ja, blablabla, skillers, I know, toch blijft het een stinkjungle :P

Maar RIP sorc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad
Ze zitten in het stuk tussen het Spider Forest en de Flayer Jungle... kan ff niet op de naam komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
Skyclad schreef op vrijdag 03 maart 2006 @ 15:01:
Ze zitten in het stuk tussen het Spider Forest en de Flayer Jungle... kan ff niet op de naam komen.
great march geloof ik..

[ Voor 3% gewijzigd door Derr_Hans op 03-03-2006 15:09 ]

WoW: Doutz @ Defias brotherhood

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwakke01

kwakke01

fff een noob-question tussendoor...

Wanneer kan je whisperen??

in-game of voordat je een game aanmaakt ?

in de chat?

where?? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
kwakke01 schreef op vrijdag 03 maart 2006 @ 15:23:

in de chat?

In een game kan je whisperen, en in de chat voordat je een game aanmaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwakke01

kwakke01

Angeloonie schreef op vrijdag 03 maart 2006 @ 15:35:
[...]

In een game kan je whisperen, en in de chat voordat je een game aanmaakt.
thanx. zal t 'ns proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad
Hmm, had eerder moeten weten hoe sterk een Fury druid was... :D

Ben nu level 43, en doe gemiddeld 1200 per slag, en 5 slagen per aanval. Ik heb nog geen Might merc of +damage spirit, anders zou het nog hoger zijn.

Ik gebruik momenteel:

- Buriza met Shael erin
- Jalals
- Shaftstop
- Venomgrip
- Waterwalk
- Crappy rare belt (moet string of ears worden)
- Crappy rings (1 manald en een ll ring)
- Crappy rare amulet (all res, klein beetje ll)

1 clean shapeshifting skiller, verder nog geen goede charms.

Edit: Oh en voor de bosses heb ik Ribcracker als secondaire wapen. Als ik ernaar switch ga ik om de 1 of andere reden van 1377 def naar 2668... En dat is voor het aura van mijn merc erbij komt (defiance aura). En de 50% crushing blow ervan helpt wel.

[ Voor 21% gewijzigd door Skyclad op 03-03-2006 23:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peke
Great marsh of groot moeras in Nederlands.
Ik wou dus teleporten naar de flayer jungle via spider forest en dan the great marsh.
Niks aan te doen want ja, je teleport en op het moment dat je toekomt gaan er tegelijkertijd! 10 bolts door je heen ...
Als je eerst off screen bent en daarna zit je er middenin schieten ze altijd allemaal tegelijk. :(
Ik heb in de seconde dat ik aankwam op 1 gedrukt voor een full rev pot maar die was binnen nog voor er geschoten werd. :+
Een goede tip trouwens, leg je ene hand op de toets 1 en 2 zodat je meteen een pot kan pakken als het nodig is, helaas heeft het deze keer niet geholpen maar meestal werkt het wel.
Iig stop ik weer met diablo2, ik heb de builds die ik wou maken gemaakt en that's it.
Mijn stuff laat ik wel 3 maand met rust en dan snel ff inloggen om expiration te voorkomen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 24-03-2024

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

kwakke01 schreef op vrijdag 03 maart 2006 @ 15:23:

in de chat?

als je in de chat zit kun je alleen whisperen met de mensen die in het zelfde chat kannaal zitten,
als je in een game zit kun je met iedereen whisperen ook als die in andere chat kannalen of in een andere game zit.
denk ik iig. ik kan meestal niet met mensne whisperen als ze in andere chat delen zitten dan waar ik in zit en als ik in een game zit wel.

you should not attack your enemy before fully understanding his potentials

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dommerick
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 09-09 06:07

dommerick

is domm

corpseflayer schreef op zaterdag 04 maart 2006 @ 00:16:
[...]

Great marsh of groot moeras in Nederlands.
Ik wou dus teleporten naar de flayer jungle via spider forest en dan the great marsh.
Niks aan te doen want ja, je teleport en op het moment dat je toekomt gaan er tegelijkertijd! 10 bolts door je heen ...
Als je eerst off screen bent en daarna zit je er middenin schieten ze altijd allemaal tegelijk. :(
Ik heb in de seconde dat ik aankwam op 1 gedrukt voor een full rev pot maar die was binnen nog voor er geschoten werd. :+
Een goede tip trouwens, leg je ene hand op de toets 1 en 2 zodat je meteen een pot kan pakken als het nodig is, helaas heeft het deze keer niet geholpen maar meestal werkt het wel.
Iig stop ik weer met diablo2, ik heb de builds die ik wou maken gemaakt en that's it.
Mijn stuff laat ik wel 3 maand met rust en dan snel ff inloggen om expiration te voorkomen. :P
ik neem idd ook een grote break, en probeer me stuff niet te laten expiren. Ik ga maandag maar es aan wow beginnen kijken of dat me kan boeien. Iig heb ik me zeer vermaakt met diablo 2 en ga ik zker af en toe nog wel es spelen om ff bij te kletsen. :)

Heeft geen signature.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M_V

M_V

corpseflayer schreef op zaterdag 04 maart 2006 @ 00:16:
[...]

Ik neem voor dit soort gevallen ook altijd gewoon een healing potion. Deze pak je sneller omdat ze niks kosten en bovendien duurt het even voordat ze inkicken en dat kan weleens relaxed zijn.

Soms neem ik ze ook gewoon allebei (onder 1 zitten rejuvs en onder 2 healing), dus als je te vroeg bent met de rejuv heb je in ieder geval nog de werking van de healing potion en dat geeft je net de tijd om weer een rejuv te pakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lister
Rudy_V schreef op zaterdag 04 maart 2006 @ 11:58:
[...]

Ik neem voor dit soort gevallen ook altijd gewoon een healing potion. Deze pak je sneller omdat ze niks kosten en bovendien duurt het even voordat ze inkicken en dat kan weleens relaxed zijn.

Soms neem ik ze ook gewoon allebei (onder 1 zitten rejuvs en onder 2 healing), dus als je te vroeg bent met de rejuv heb je in ieder geval nog de werking van de healing potion en dat geeft je net de tijd om weer een rejuv te pakken.
Ik speel geen hardcore, maar het lijkt mij dat iedereen op hardcorde rondloopt met een riem vol met Full Rejuvs want ik zou zeggen de keuze tussen de kans op je char kwijt of een paar Full Rejuvs onnodig drinken is toch niet zo'n moeilijke.

En Full Rejuvs kosten ook zo goed als niets, gewoon tijdens het spelen alle rejuvs oppaken en cuben tot Full rejuvs. Of desnoods op normal chippies gaan verzamelen en het chippie cube recipe gebruiken.

@Masih: het sneeuwt hier als een gek dus ik blijf lekker binnen :7 en ben vandaag zo'n beetje de hele dag online, dus whisp maar als je kan traden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
daves2hd schreef op zaterdag 04 maart 2006 @ 03:28:
[...]

als je in de chat zit kun je alleen whisperen met de mensen die in het zelfde chat kannaal zitten,
als je in een game zit kun je met iedereen whisperen ook als die in andere chat kannalen of in een andere game zit.
denk ik iig. ik kan meestal niet met mensne whisperen als ze in andere chat delen zitten dan waar ik in zit en als ik in een game zit wel.
In de chat kan je iedereen whisperen hoor..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Skyclad schreef op vrijdag 03 maart 2006 @ 11:31:
Pattt, RIP voor je sorc :)
En welkom voor je nieuwe sorc ;)

Misschien kan ze samen met mijn Fury druid levellen, ben nu iets van level 34 geloof ik. Tot nu toe gaat het aardig, had misschien eerder een druid moeten proberen :)
yeah well... sorc zit in a5 normal, bne lvl7 ofzo... kwil liever me pally lvl80 hebbe :)

[edit]Sjoerd (skylad) heb nog wel string ligge denk ik :)[edit]

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 04-03-2006 14:38 . Reden: toevoeging. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M_V

M_V

Ok mensen, na een lange afwezigheid ga ik maar weer eens beginnen met een nieuw char (heb al een lvl 8X sorc en pally). Iemand zin om mee te doen?

Softcore ladder....

Die @#$#@$#@$@# van een vriendin heeft het uitgemaakt en wat is beter tegen luddeveduh dan DIABLO al zeg ik het zelf :D

Mijn acc. is *themark trouwens en ik ga nu spelen, hij is geinstalleerd

[ Voor 39% gewijzigd door M_V op 04-03-2006 21:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amd187
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22-07 16:12

amd187

Ondertitel

Rudy_V schreef op zaterdag 04 maart 2006 @ 20:52:
Ok mensen, na een lange afwezigheid ga ik maar weer eens beginnen met een nieuw char (heb al een lvl 8X sorc en pally). Iemand zin om mee te doen?

Softcore ladder....

Die @#$#@$#@$@# van een vriendin heeft het uitgemaakt en wat is beter tegen luddeveduh dan DIABLO al zeg ik het zelf :D

Mijn acc. is *themark trouwens en ik ga nu spelen, hij is geinstalleerd
Het zal wel aan mij liggen hoor, maar hoe kan ik je game dan joinen zonder dat ik weet hoe die heet? Ik ben nu connected bij battle.net, en als ik /whois *themark doe, dan zie ik je wel. maar hoe join ik je game dan? (ik ben net 1 week aan het spelen trouwens, dus als het iets simpels is wat ik over het hoofd zie, vergeef me ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M_V

M_V

amd187 schreef op zaterdag 04 maart 2006 @ 22:33:
[...]

Het zal wel aan mij liggen hoor, maar hoe kan ik je game dan joinen zonder dat ik weet hoe die heet? Ik ben nu connected bij battle.net, en als ik /whois *themark doe, dan zie ik je wel. maar hoe join ik je game dan? (ik ben net 1 week aan het spelen trouwens, dus als het iets simpels is wat ik over het hoofd zie, vergeef me ;) )
Welk level char heb je? Ik ben op dit moment 11. Je kan niet zien in welke game ik zit, behalve als je in de vriendenlijst staat.

Je kan mij messagen met /m themark blablabla

Komt allen naar Got goes Act1!!!

[ Voor 3% gewijzigd door M_V op 04-03-2006 22:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 17-05 22:30
ik heb laats de Cowking's hooves (boots) gevonden. uit de cowking uiteraard. en daar horen nog 2 andere set items bij de Cowking's horns (helm) en Cowking's hide (armor). nou vraag ik me af of je die items uitsluitend uit de king zelf kan vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PizZa_CalZone

PizZa_CalZone

WHAAAAA!!

Volgens mij wel :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BasieP
yu, en 't is niet eens een super set..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McDutch
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 29-06-2024

McDutch

[N]ooitgedeugd

ik meld me ook maar eens in dit topic dan.. ben inmiddels weer een maand aan t spelen, na 2 jaar..

inmiddels alweer een aantal characters gemaakt, allemaal nog lowlevel en ik heb geen idee hoe ik ze op ga bouwen..

mn accountnaam is McDutch,

ik speel op dit moment met n amazon, en ik denk dat ik de spear/javelin kant op ga.

tips/strategies zijn welkom.

If I ever meet u, I'll Ctrl + Alt + Del u ! :: A train stops at a trainstation, a bus stops at a busstation. I own a workstation...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HanH
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22-04-2021
edit: nm, heb er 1 gevonden. stom geluk :)

mijn hammerdin zit nu op lvl 76, cast rate en resistances zijn nu precies goed. :)

iemand zin in pit runs? -- *hanh01

[ Voor 58% gewijzigd door HanH op 05-03-2006 16:24 ]

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.