@ikzagjewel
Ik ben er inderdaad ook al een tijdje mee bezig. Inderdaad, de interrupts is ook de reden die ik zie bij process explorer en die tool geeft helaas geen extra informatie. Ik heb ook nog geen andere tool gevonden die dat wel kan.
Ik zie net een forum entry bij Asus die ook 50% load heeft permanent, en die suggereert de firewire uit te schakelen in het bios (link ASUS:
50% CPU all the time). Dat ga ik vanavond uitproberen!
Dat BIOS snap ik ook niet zo goed, maar hij ons probleem alleen dan extremer (ik zoek al in de kleine hoekjes, zo ver heen ben ik al

(link ASUS:
Slow/No boot)
@TD-er
Ja, ik moet eerlijk zeggen dat er bij moederbord en kast geen schroeven e.d. zaten, dus ik heb zelf afstandbusjes bij elkaar moeten zoeken, maar ik heb d'r voldoende gebruikt. Ik had zelf ook al bedacht om de boel nog een keer uit de kast te halen en dan te kijken wat er gebeurd...
Plus, ik ga alle losse onderdelen wisselen met een vriend, kijken wat dat doet, maar daar verwacht ik niks van eigenlijk.
Ik denk zelf ook dat het hardware is, maar voordat ik naar de winkel ga wil ik graag weten wat het is, zodat ik niet maanden hoef te wachten op reparatie en hopelijk kan omruilen...
EDIT: Oh ja, en ik was vergeten de 12V aan te sluiten, maar ik ga ervan uit dat het moederbord daar wel tegen beschermd is. En ik kan natuurlijk iets ongemerkt kapot gemaakt hebben maar goed, dan nog moet het nog wel gepin-point worden...
[
Voor 13% gewijzigd door
CavalierNL op 01-02-2006 16:58
]