Ik loop hem atm weer even (5 uur

) te spelen, en ik heb nog wel wat dingen waar ik me zwaar aan erger:
- Ik geef 2 groepen units een order om mijn fort binnen te wandelen en wat mannetjes neer te knallen maar ze lopen gewoon een beetje elkaar omver te rennen en na 10 minuten staan ze eigenlijk nog steeds op dezelfde plek
- Met 4 groepen horse archers een heel leger in de pan gehakt zonder losses, maar tijdens het chasen van de vluchtende units schieten die sukkels hun eigen mannetjes neer, waardoor ik uiteindelijk 30 losses heb (allemaal door me eigen units gekilled

), en dat terwijl ik ze een beetje uit elkaar liet lopen (loose formation).
- Die Mongols BLIJVEN maar aanvallen, en ik begin me nu heel hard af te vragen of ze in die stad een paar clone-machines hebben staan ofzo
Overigens heb ik het spel nu uitgespeeld met Venice, ergens in turn 170 ofzo

. Ik had even geen zin meer dus heb ik heel Engeland maar opgekocht voor 5.000.000 Florins. Daarna heb ik op Continue campaign geklikt, want ik wilde die Azteken etc wel even meemaken. De Nurimirids (heten ze zo???) Zijn ook net aangekomen in de buurt van Jeruzalem, dus dat is ook weer geweldig, 2 gigantische oorlogen, op 2 grote fronten

. Inmiddels lopen door heel Rusland legers van mij EN van de Mongols, en het is nu 1 grote slachtpartij daar.
Die stomme Denen hebben de Alliance weer verbroken, dus ik mag op kosten van de paus weer eventjes deurwaardertje spelen bij hun steden

.
Nou, wat ik verder nog kwijt wil in dit lange saai verhaal is dat ik die Longbowmen archers en die Javelinman echt geweldig vind, die mannetjes zijn echt sterk :-O.
............................
[
Voor 0% gewijzigd door
Avalaxy op 11-12-2006 20:45
. Reden: typo ]