Ik geloof dat ze het niet hebben gedaan omdat er teveel klachten waren over dat de mannetjes in city view in RTW gewoon rondlopen en niet 'echt' leken, en ze hadden geen zin om een hele stad te simuleren ofzo.
Voor mij hoeft dat niet, zoals het eruit zag bij Rome met wat rondlopende ventjes.soldaatjes ben ik allang tevreden, het gaat mij om de stad niet om de echtheid van de ventjes die rondlopen (die je pas goed ziet als je überhaupt ingezoomd bent.
Steffy schreef op zaterdag 02 december 2006 @ 14:17:
Hmm, tsja ze zeggen nu weer dat het een kwestie van dagen is, dan komt de patch uit. Maar ze zeiden voor de release ook al dat op dag 1 er een patch zou komen. Dag 1 is nu 3 weken geleden en er is er nog geen. Ook de mod tools zijn er nog niet. Ik vind het jammer dat die niet gewoon los gereleased worden.
Ik heb dat niet gehoord. Ze zeiden anderhalve week geleden dat over 2 weken de patch zou komen. Klopt aardig, so far. De patch ligt nu al bij QA

Maar het meest erge is dat CA met deze release gewoon slecht werk heeft geleverd, de community in de kou heeft laten staan, niet geluisterd, bugged spel afgeleverd. Al met al, alle fouten die je kunt maken met een foute release zijn gemaakt. Spel is verder wel prima over 2 jaar en 8 patches verder maar dat had zoveel anders gemoeten.
Sign of the times, ik kan bijzonder weinig spellen noemen van de afgelopen 3 jaar die in 1 keer zonder patch goed draait

2 Victory conditions? 15 en 45? Wat was de moeite om er 1 van 30 bij te doen?
Wat ik graag zou willen zien is dat als je de short campaign afhebt, dat-ie automatisch overschakelt naar de long campaign

1 Turn per 2 jaar? Zijn we gek geworden ofzo. Veel te kort voor de bouwers die rustig aan doen.
Geen mogelijkheid de turns aan te passen. BV 1 turn 1 jaar. 2 turns 1 jaar en dan alle verouder processen hier automatisch op af stemmen. Als modders het in 1 uur kunnen lijkt het me niet moeilijk het er in te zetten.
Ja, dat vind ik ook jammer, er missen heel veel configuratie-opties.
Wat dacht je van de optie om de tijd in beurten of in jaren te laten zien. Gewoon 1 knopje is toch niet zo moeilijk?

Waar zijn de Elite Provincie based untis uit deel 1 gebleven? Geen Gothic Knights voor elk volk wat die pronvincie in handen kreeg, geen longbowman meer, etc. Dat hele provincie based Recruiten is er gewoon uit gehaald. Erg jammer.
Te weinig provincies, het is de officiele map uit deel 1 niet meer (hoezo een slechte remake?)
Er missen volken ten opzichte van deel 1.
3 words:
Medieval Total Realism
Rome leed aan dezelfde problemen, en die zijn er gelukkig met RTR goed uitgesloopt

Helaas dat een mod dit moet fixen, maarja, zal wel een 'gameplay-reden' zijn ofzo? (

)
Tsja dit zijn gewoon wat dingen die helemaal niet zo hadden moeten zijn als er gewoon geluisterd was naar de community en dan heb ik het niet eens over bugs. En daarom, eerlijk is eerlijk, ben ik zwaar telleurgesteld. Het lijkt mooi maar het is een rotzooitje in een mooi pakje. Dat had de game van het jaar kunnen worden met een straat lengte voorsprong op elke andere game en het is de slechtste in de hele serie geworden

CA heeft gewoon bagger geleverd, niet getest, niet geluisterd. Beetje heel erg jammer dit.
Sja, zoals ik zei: Sign of the times.
Met uitzondering van Galciv2 hebben alle spellen daar last van, helaas
[
Voor 66% gewijzigd door
anandus op 02-12-2006 14:23
]