Ik heb zelf de slvr-l7 aangeschaft.. De taal wordt automatisch gezet op nederlands. Maar waarom staat het sms-woordenboek op engels? Als ik begin met "prog" bijvoorbeeld krijg ik "program" en niet "programma". Dus volgens mij staat het woordenboek fout. Is dit een bug en hoe kan ik het woordenboek wijzigen?
Deze telefoon werd in de laatste afleveringn van Alias gebruikt om een kamer te scannen op afluisterapparatuur
. ff wat leuke info tussendoor
Niks nieuws overigens, in Alias werd de Razr ook veel gebruikt, dus ik vroeg me al af wanneer ze hiermee zouden komen, en voila
Niks nieuws overigens, in Alias werd de Razr ook veel gebruikt, dus ik vroeg me al af wanneer ze hiermee zouden komen, en voila
Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q
Ik zag afgelopen week in de Metro een foto van Bono van U2 met 2 rode SLVR's.

Meer info: http://www.gsmhelpdesk.nl/read.php?id=569

Meer info: http://www.gsmhelpdesk.nl/read.php?id=569
[ Voor 16% gewijzigd door Jozz op 20-05-2006 10:20 ]
Beproeft alle dingen; behoudt het goede. (1 Thessalonicensen 5: 21)
Hoe zit het eigenlijk met firmware voor de telefoon?
Is er al van die custom firmware, waarmee je telefoon wat sneller in gebruik is en meer vrij geheugen heeft?
En als je moest kiezen tussen de Rokr E1 (met Itunes en ladingen met mods) en deze, welke zou ik dan het beste kunnen doen?
Ik vind performance net zo snel belangrijk, dus aan argumenten als deze is mooi heb ik niks. Maar ik kan niet echt een vergelijking vinden tussen de Rokr en de Slvr...
Is er al van die custom firmware, waarmee je telefoon wat sneller in gebruik is en meer vrij geheugen heeft?
En als je moest kiezen tussen de Rokr E1 (met Itunes en ladingen met mods) en deze, welke zou ik dan het beste kunnen doen?
Ik vind performance net zo snel belangrijk, dus aan argumenten als deze is mooi heb ik niks. Maar ik kan niet echt een vergelijking vinden tussen de Rokr en de Slvr...
iTunes kun je ook op de SLVR krijgen. In de VS zit t er standaard op.schaap2005 schreef op maandag 22 mei 2006 @ 20:14:
Hoe zit het eigenlijk met firmware voor de telefoon?
Je kunt wel een deel van het geheugen leeg maken door bepaalde thema's weg te gooien.Let op dat je het standaard thema (Moto) NIET weg gooit
Hier is een pagina waar staat wat je allemaal kan weggooien. Het is eigenlijk voor de RAZR, maar veel dingen komen overeen met de SLVR: klik
Ik weet niet wat voor mods je verder nog op het oog had. Ik heb verder geen verstand van de ROKR.
Ik heb er nu ook eentje...
gewonnen nog wel!! met een simpel draai-het-rad spelletje
echt top design..
alleen het menu had wel ietsje meer gestyled mogen worden, het valt in het niets door het uiterlijk van het mobieltje zelf.
heeft overigens iedereen er last van dat het scherm erg snel bevlekt word.
en de toetsen ook! (erg goed zichtbaar)
Zijn er nog foto requests? of wil je nog andere dingen weten?
stuur me een mailtje
gewonnen nog wel!! met een simpel draai-het-rad spelletje
echt top design..
alleen het menu had wel ietsje meer gestyled mogen worden, het valt in het niets door het uiterlijk van het mobieltje zelf.
heeft overigens iedereen er last van dat het scherm erg snel bevlekt word.
en de toetsen ook! (erg goed zichtbaar)
stuur me een mailtje
void main(){ printf("Hello tweakers!"); }
Jaun1ty schreef op donderdag 15 juni 2006 @ 21:48:
stuur me een mailtje
Wat doet de telefoon als je een 320kbps / 256kbps nummer erop zet?
Dat kan ik je ook vertellen, die kan ie niet afspelen, en zegt hij dat het formaat niet ondersteunt is.schaap2005 schreef op zondag 18 juni 2006 @ 08:35:
[...]
Ja
Wat doet de telefoon als je een 320kbps / 256kbps nummer erop zet?
Dat is wel flink balen zeg, ik wil mijn telefoon ook als mp3 speler kunnen gebruiken, maar dan moet hij wel veel muziek mogelijkheden hebben....
Dan valt deze waarschijnlijk af,
weet iemand anders nog leuke muziektelefoons met een mooi design?
Klopt, was even zoeken naar een +256kbps nummertje, maar toen ik er eindelijk een had gevonden, kon hij deze inderdaad niet afspelen..._Ernst_ schreef op zondag 18 juni 2006 @ 11:27:
[...]
Dat kan ik je ook vertellen, die kan ie niet afspelen, en zegt hij dat het formaat niet ondersteunt is.
ik krijg zelf in oktober een SE W900i.schaap2005 schreef op zondag 18 juni 2006 @ 18:07:
Dat is wel flink balen zeg, ik wil mijn telefoon ook als mp3 speler kunnen gebruiken, maar dan moet hij wel veel muziek mogelijkheden hebben....
dat is ook een mooi muziek foontje
[ Voor 85% gewijzigd door un1ty op 18-06-2006 23:00 ]
void main(){ printf("Hello tweakers!"); }
Dan praten we ook wel over een andere prijsklasse[b]un1ty schreef op zondag 18 juni 2006 @ 22:57:[/b
ik krijg zelf in oktober een SE W900i.
dat is ook een mooi muziek foontje
Ik vindt het jammere van de Walkman serie dat ze (in mijn ogen) lelijk zijn. De enigste die er nog een beetje uitziet de de W710, maar die is gelijk weer zo dik.
Een andere optie voor mij was de Samsung E770, maar ik heb ergens gelezen, dat je maar 4 playlists kon maken met maximaal 30 nummers, waarmee het aantal nummers maximaal 120 wordt.
Enja, Motorola heeft gewoon een superdesign, alleen je kan dus geen mp3tjes afspelen met meer dan 192kbps, en ook geen wma etc...
Als de iTunes V3i of iTunes Slvr nou werdt verkocht hier
Verwijderd
Heb 2 vraagjes:
Kan iemand mij vertellen hoe het toetsenbordlicht automatisch aan te laten gaan (dus ook als het licht genoeg in de omgeving is)?
Als ik een sms heb ontvangen en hem nog niet geopend heb dan geeft ie om de paar minuten een signaal dat ik een bericht heb. Hoe zet ik dat uit?
Thanks!
Kan iemand mij vertellen hoe het toetsenbordlicht automatisch aan te laten gaan (dus ook als het licht genoeg in de omgeving is)?
Als ik een sms heb ontvangen en hem nog niet geopend heb dan geeft ie om de paar minuten een signaal dat ik een bericht heb. Hoe zet ik dat uit?
Thanks!
Voor je 2e probleem:Verwijderd schreef op zaterdag 24 juni 2006 @ 20:01:
Heb 2 vraagjes:
Thanks!
Bij mijn telefoon (Motorola c350, maar meestal zelfde software)
*Ga naar de menuoptie melding o.i.d en dan details ....
Je vindt als het goed is een optie met herhalen, en dan kan je een tijd in stelen (5 minuten, nooit).
Succes, hoop dat je het kan vinden.
Ik ben ook zeer geinteresseerd in deze telefoon. Ik vind alleen de standby tijd erg belangrijk. Nu zie ik dat op de ene website een standbytijd van 350 uur staat en op andere weer 145 uur. Hoe zit dit?
Hoe ervaren jullie de standbytijd? Die van mijn huidige Samsung E730 vind ik persoonlijk eigenlijk te kort.
Hoe ervaren jullie de standbytijd? Die van mijn huidige Samsung E730 vind ik persoonlijk eigenlijk te kort.
*kickje* Is er trouwens een soort van kladblok aanwezig om even snel wat tekst mee op te slaan? Lijkt mij een eenvoudige functie, maar dat zit er niet op geloof ik? (Of ik kijk er erg overheen...) Is hier een programmatje voor ofzo?
En iemand die toevallig nog iets weet over een aankomende firmware update zodat er ook 320kbps mp3tjes afgespeeld kunnen worden? Dit zou toch wel erg welkom zijn....
En iemand die toevallig nog iets weet over een aankomende firmware update zodat er ook 320kbps mp3tjes afgespeeld kunnen worden? Dit zou toch wel erg welkom zijn....
Kladblok functie is er! Menu --> Gespreksinfo --> Kladblok. Of in startscherm "Omhoog" --> Kladblok._Ernst_ schreef op maandag 10 juli 2006 @ 00:40:
*kickje* Is er trouwens een soort van kladblok aanwezig om even snel wat tekst mee op te slaan? Lijkt mij een eenvoudige functie, maar dat zit er niet op geloof ik? (Of ik kijk er erg overheen...) Is hier een programmatje voor ofzo?
Als je em vaak nodig hebt, is het misschien handig om em als snelkoppeling in te stellen voor een bepaalde toets.
Ennehm, ja..ik hoop dat er binnenkort ook een firmwareupgrade uitkomt. Er is nog niks uitgebracht volgens mij.
Fotogear: Canon EOS RP | Canon 400D + BG-E3 | RF 24-105mm F4.0L | 50mm F1.8 | 17-40mm F4.0L | 70-200mm F4.0L | 100mm F2.8L Macro | 430EX II
Die had ik ook gevonden via jou topic start, alleen kan ik hier alleen nummers en hekjes mee invoeren. Ik wil er ook tekst mee kunnen tikkenYellowNeck schreef op maandag 10 juli 2006 @ 01:00:
[...]
Kladblok functie is er! Menu --> Gespreksinfo --> Kladblok. Of in startscherm "Omhoog" --> Kladblok.
Als je em vaak nodig hebt, is het misschien handig om em als snelkoppeling in te stellen voor een bepaalde toets.
("Mevrouw Janssen kamer 525 's morgens geen eten" bijvoorbeeld, handig voor op m'n werk, stuk makkelijker als de hele dag met allemaal stukjes papier rond te lopen
Uhm, ja dan een SMS'je tikken en opslaan als concept?_Ernst_ schreef op maandag 10 juli 2006 @ 07:11:
[...]
Die had ik ook gevonden via jou topic start, alleen kan ik hier alleen nummers en hekjes mee invoeren. Ik wil er ook tekst mee kunnen tikken![]()
("Mevrouw Janssen kamer 525 's morgens geen eten" bijvoorbeeld, handig voor op m'n werk, stuk makkelijker als de hele dag met allemaal stukjes papier rond te lopen)
Fotogear: Canon EOS RP | Canon 400D + BG-E3 | RF 24-105mm F4.0L | 50mm F1.8 | 17-40mm F4.0L | 70-200mm F4.0L | 100mm F2.8L Macro | 430EX II
Zo doe ik het nu idd, maar dacht dat er misschien een proggie was dat er ook echt voor bedoelt wasYellowNeck schreef op maandag 10 juli 2006 @ 13:16:
[...]
Uhm, ja dan een SMS'je tikken en opslaan als concept?
Zijn er ook mensen die deze telefoon hebben en er nu spijt van hebben?
nou ja, er zijn functiesdie ik minder handig vind. maar dat word allemaal ruimschoots gecompenseerd met de looks en feel van het toestel. Dus nee, absoluut geen spijt van dit toestel.
We've got that ring of confidence
Verwijderd
Ik weet niet of dit al eens is gevraagd - heb een paar dagen geleden dit topic al eens door gelezen toen ik hem net had en het viel me niet op.
Als ik naar een nummer bel, in dit geval bundel tegoed opvragen van orange, waar een menu in zit dan moet ik steeds 'tonen verzenden' doen als ik een keuze maak.
Is dit ergens uit te zetten? Dit is dermate irritant
Alvast bedankt voor het helpen
Na een half uurtje googlen ben ik er achter
DTMF tonen!
Als ik naar een nummer bel, in dit geval bundel tegoed opvragen van orange, waar een menu in zit dan moet ik steeds 'tonen verzenden' doen als ik een keuze maak.
Is dit ergens uit te zetten? Dit is dermate irritant
Alvast bedankt voor het helpen
Na een half uurtje googlen ben ik er achter
DTMF tonen!
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 13-07-2006 10:57 ]
Een tijd geleden poste ik hier al dat ik een trage usb verbinding heb met het kopieren van bestanden, en dat is nu nog steeds zo, maar heb er eigenlijk nooit meer naaar gekeken. Vond het wel goed zo, enige nadeel was dat alles wat langer duurde, maaar daar valt mee te leven.
Nu heb ik als voorbeeld de clip van Basshunter - Boten Anna omgezet naar mp4 (denk dat dat wel mag, aangezien die clip vrij te downloaden is in avi formaat op http://basshunter.m0o.eu/anna/index_nl.php). Deze is dus vrijwel onafspeelbaar op mijn telefoon, en wilde dus vragen of andere hier ook last van hebben (hier is ie te downloaden)
Als andere deze wel prima kunnen afspelen, dan is er dus gewoon iets goed mis met mijn telefoon
Denk alleen niet dat ik die nog om kan ruilen ofzo, aangezien het alweer een aantal maanden geleden is dat ik hem gekocht heb...
Nu bedacht ik mij ineens iets, als ik een filmpje op m'n SLVR zet, dan schokt het heel erg (afhankelijk van de bitrate), en word m'n telefoon vrijwel onbestuurbaar, het filmpje stoppen of het geluid harder zetten duurt een hele tijd. Hij reageert er gewoon pas na een tijdje op (soms duurt het gewoon een minuut ofzo, verre van ideaal dus...). Te vergelijken met een programma in windows dat alle cpu kracht opslurpt..._Ernst_ schreef op zondag 19 maart 2006 @ 23:53:
[...]
Ik heb m'n L7 nu alweer een tijdje, prima telefoon (voorzover ik kan beoordelen, eerste gsm), alleen is de overdracht snelheid tussen computer en telefoon _traag_, ik haal 127 KB/s als ik een mp3tje overpomp... is dat normaal?
Nu heb ik als voorbeeld de clip van Basshunter - Boten Anna omgezet naar mp4 (denk dat dat wel mag, aangezien die clip vrij te downloaden is in avi formaat op http://basshunter.m0o.eu/anna/index_nl.php). Deze is dus vrijwel onafspeelbaar op mijn telefoon, en wilde dus vragen of andere hier ook last van hebben (hier is ie te downloaden)
Als andere deze wel prima kunnen afspelen, dan is er dus gewoon iets goed mis met mijn telefoon
kickje, zou toch wel graag willen weten of anderen hier ook last van hebben
Bij mij is de usb verbinding idd ook heel erg traag. Ik los het op door mijn datakaartje gewoon in een cardreader te stoppen, dat werkt natuurlijk prima.
Mijn plekkie + Sympathisant van 'GoT voor Behoud der Nederlandsche Taal' [GvBdNT]
Ik gebruik dit: http://www.getjar.com/products/36/Odysseus_Ernst_ schreef op maandag 10 juli 2006 @ 17:08:
[...]
Zo doe ik het nu idd, maar dacht dat er misschien een proggie was dat er ook echt voor bedoelt was(nu heb ik niet veel ervaring met andere telefoons, maar eigenlijk vind ik het vreemd dat zo iets er niet op zit, lijkt me toch heel simpel te realiseren... er zit wel een rekenmachine en agenda op, dus een kladblok achtig programma lijkt me dan een vrij voor de hand liggende optie)
Een soort database achtig programaatje, makkelijk en handig voor allerlei soorten lijstjes.
Mijn plekkie + Sympathisant van 'GoT voor Behoud der Nederlandsche Taal' [GvBdNT]
Dat zou idd een deel van mijn probleem oplossen, alleen wil ik weleens weten of het aan mijn telefoon ligt, dat hij ook niet fatsoenlijk een video af kan spelen.StratoFarmer schreef op zaterdag 22 juli 2006 @ 15:47:
Bij mij is de usb verbinding idd ook heel erg traag. Ik los het op door mijn datakaartje gewoon in een cardreader te stoppen, dat werkt natuurlijk prima.
Thx, daar zal ik eens naar kijken jaStratoFarmer schreef op zaterdag 22 juli 2006 @ 15:54:
[...]
Ik gebruik dit: http://www.getjar.com/products/36/Odysseus
Een soort database achtig programaatje, makkelijk en handig voor allerlei soorten lijstjes.
ik heb totaal geen problemen met video opnemen/afspelen... lijkt me dus eventueel een ander probleem dan de trage usb verbinding.
ok, dan lijkt het dus echt aan mijn telefoon te liggen (jij ook geen problemen van het specifieke filmpje uit mijn post?). Denk dat de cpu (of hoe je de centrale chip in een gsm ook noemtStratoFarmer schreef op maandag 24 juli 2006 @ 21:16:
ik heb totaal geen problemen met video opnemen/afspelen... lijkt me dus eventueel een ander probleem dan de trage usb verbinding.
Kent iemand een progje waarmee de SLVR te gebruiken is als afstandsbediening voor bv. PowerPoint en Winamp ed? Kan het zo gauw niet vinden met google.
Ik ben toch malle pietje niet!
Verwijderd
http://www.bluetoothshare...etooth_remote_control.aspThe Legend schreef op zaterdag 29 juli 2006 @ 17:56:
Kent iemand een progje waarmee de SLVR te gebruiken is als afstandsbediening voor bv. PowerPoint en Winamp ed? Kan het zo gauw niet vinden met google.
dat?
Verwijderd
Ik heb de SLVR net in mijn bezit en ben nu mijn telefoonboek aan het opmaken. Had een 6230 van Nokia (klote toestel). Ik vind de SLVR een supergaaf toestel.
Maar wat ik niet kan vinden is het volgende, 1 naam met meerdere nummers. Nu is er wel een post in dit forum ergens in april dat er wat over zegt, maar met dat antwoord krijg ik niet wat ik wil.
Als je een naam met nummer opvoert, kun je via ...MEER... nog een nummer toevoegen aan deze naam. Je krijgt in je telefoonboek dan echter wel 2 entries.
Ook kun je dan wel ergens 'primaire contacten' selecteren, die zie je dan vervolgens ook, maar dan kun je de 2e entry niet (eenvoudig) meer selecteren.
Hoe krijg ik nu 1 naam (zichtbaar in het telefoonboek) met meerdere nummers?
Enne, vraag 2, ik heb veel nummers op mijn telefoon gezet via kopieren op de SIM (via oude telefoon) en dan vanaf de SIM op de SLVR. De meeste entries hebben als beltoon dan "standaard", die je overgens niet kunt selecteren?!?!? Maar hoe selecteer je "standaard" bij nieuwe entries?
Maar wat ik niet kan vinden is het volgende, 1 naam met meerdere nummers. Nu is er wel een post in dit forum ergens in april dat er wat over zegt, maar met dat antwoord krijg ik niet wat ik wil.
Als je een naam met nummer opvoert, kun je via ...MEER... nog een nummer toevoegen aan deze naam. Je krijgt in je telefoonboek dan echter wel 2 entries.
Ook kun je dan wel ergens 'primaire contacten' selecteren, die zie je dan vervolgens ook, maar dan kun je de 2e entry niet (eenvoudig) meer selecteren.
Enne, vraag 2, ik heb veel nummers op mijn telefoon gezet via kopieren op de SIM (via oude telefoon) en dan vanaf de SIM op de SLVR. De meeste entries hebben als beltoon dan "standaard", die je overgens niet kunt selecteren?!?!? Maar hoe selecteer je "standaard" bij nieuwe entries?
Verwijderd
die 2e entry kun je selecteren door op de contact te staan en dan naar links of rechts met je "4-punts toets" te gaan dan ga je langs de overige nummers van die contactpersoon. Het icoontje verandert dan van mobiel, werk thuis etc.Verwijderd schreef op woensdag 02 augustus 2006 @ 08:35:
Ik heb de SLVR net in mijn bezit en ben nu mijn telefoonboek aan het opmaken. Had een 6230 van Nokia (klote toestel). Ik vind de SLVR een supergaaf toestel.
Ik heb deze telefoon nu ook. Erg tevreden mee, alleen een paar kleine vraagjes...
- Kan ik die toetsen direct onder het beeldscherm ook een andere functie geven? Bij de de een staat nu "Bericht", maar dan moet ik 3x klikken om een nieuw SMS-je te sturen. Kan dat niet gewoon direct? En aan de andere kant staat VODAFONE live!. Aangezien ik dit nooit gebruik wil ik hier wat totaal anders onder zetten, kan dit? In de handleiding staat dat ik dit kan instellen bij "INSTELLINGEN" -> "PERSONALISEER" -> "STARTSCHERM" -> "NAVIGATIETOETSEN", maar hier kan ik alleen de vier-punttoets instellen.
- Hoe kan ik de toetsen automatisch laten blokkeren? Nu moet ik eerst op de MENU-toets en dan * drukken. Kan dit niet automatisch, bijv. na 1 min?
- Kan ik die toetsen direct onder het beeldscherm ook een andere functie geven? Bij de de een staat nu "Bericht", maar dan moet ik 3x klikken om een nieuw SMS-je te sturen. Kan dat niet gewoon direct? En aan de andere kant staat VODAFONE live!. Aangezien ik dit nooit gebruik wil ik hier wat totaal anders onder zetten, kan dit? In de handleiding staat dat ik dit kan instellen bij "INSTELLINGEN" -> "PERSONALISEER" -> "STARTSCHERM" -> "NAVIGATIETOETSEN", maar hier kan ik alleen de vier-punttoets instellen.
- Hoe kan ik de toetsen automatisch laten blokkeren? Nu moet ik eerst op de MENU-toets en dan * drukken. Kan dit niet automatisch, bijv. na 1 min?
Ik heb dit toestel ook al weer een tijdje en ben er ook tevreden mee. Alleen is me 1 ding opgevallen: Ik heb het toestel 1 dag in m'n broekzak gehad, en het hele keypad zit al vol met kleine krasjes. Ik vind dit bijzonder snel, en ga daarom ook binnenkort nog een hoesje erbij kopen.
@DarkFly: Als ik zo kijk, zal je toch minimaal 3x moeten klikken om een sms te versturen, dit kan helaas niet sneller. Over die toetsen direct onder het beeldscherm: Wat er in de handleiding klopt gewoon. Bij navigatietoetsen staat er bij mij ook 'softwaretoets links' en 'softwaretoets rechts'. Het zou kunnen dat jij een simlocked versie van vodafone hebt, en dat ze dat eruit hebben gehaald. En ten slotte: over het automatisch blokkeren van de toetsen heb ik niets kunnen vinden.
@DarkFly: Als ik zo kijk, zal je toch minimaal 3x moeten klikken om een sms te versturen, dit kan helaas niet sneller. Over die toetsen direct onder het beeldscherm: Wat er in de handleiding klopt gewoon. Bij navigatietoetsen staat er bij mij ook 'softwaretoets links' en 'softwaretoets rechts'. Het zou kunnen dat jij een simlocked versie van vodafone hebt, en dat ze dat eruit hebben gehaald. En ten slotte: over het automatisch blokkeren van de toetsen heb ik niets kunnen vinden.
Verwijderd
Hij heeft een automatisch toetsblok,
vodafone zal wel eigen software erop hebben gezet, die toetsen kan je dus hoogstwaarschijnlijk niet wijzigen.
vodafone zal wel eigen software erop hebben gezet, die toetsen kan je dus hoogstwaarschijnlijk niet wijzigen.
Hier geen auto toetsenblokkering hoorVerwijderd schreef op woensdag 20 september 2006 @ 22:51:
Welk menu zit die functie? Op een "normale" slvr kan ik de optie ook niet vinden...Verwijderd schreef op woensdag 20 september 2006 @ 22:51:
Irritante dingen bij de vodafone versie:
- bij de kalender kun je niet scrollen door de tijden op een dag?! Zo zie je dus maar 8 uur o.i.d.
- de SLVR raakt in de war als je snel een headset ipv een oplader aan je telefoon hangt
- geen timer functie?
- je kunt geen playlists maken op de pc voor de vodafone mp3 speler, dus moet je telkens priegelen
- je kunt bij de mp3 speler niet snel wisselen tussen shuffle en gewoon
- als je de headset draagt, dan klinkt de beltoon niet door de headset maar dus wel uit de speaker! irritant als je in een stille ruimte zit.
Verder toch door de vorm wel een prettige telefoon, de speaker en de headset geven een hele goede kwaliteit geluid!
- bij de kalender kun je niet scrollen door de tijden op een dag?! Zo zie je dus maar 8 uur o.i.d.
- de SLVR raakt in de war als je snel een headset ipv een oplader aan je telefoon hangt
- geen timer functie?
- je kunt geen playlists maken op de pc voor de vodafone mp3 speler, dus moet je telkens priegelen
- je kunt bij de mp3 speler niet snel wisselen tussen shuffle en gewoon
- als je de headset draagt, dan klinkt de beltoon niet door de headset maar dus wel uit de speaker! irritant als je in een stille ruimte zit.
Verder toch door de vorm wel een prettige telefoon, de speaker en de headset geven een hele goede kwaliteit geluid!
Verwijderd
hier ook nietYellowNeck schreef op woensdag 20 september 2006 @ 23:02:
[...]
Hier geen auto toetsenblokkering hoor
de G vergeten
Verwijderd
Ik ben sinds enige tijd in het bezit van dit toestel en vindt het een erg mooi ding en daarnaast ook fjin werken. Het enige nadeel waar ik soms op stuit is de verbinding. Ik ben niet van netwerk gewijzigd (zit nog steeds bij orange) maar van het weekend viel op dat ik continue een slechte verbinding had. Het schommelt in ieder geval heel hard, vooral als je aan het fietsen bent valt de verbinding af en toe weg. Soms valt het in huis ook op als ie wat minder ontvangst heeft dat hij weer opnieuw gaat registreren en alles. Met mijn oude nokia 3510i had ik hier geen problemen mee.
Zijn er meer mensen die dit probleem hebben?
Zijn er meer mensen die dit probleem hebben?
De SLVR is in principe 95% hetzelfde als de ROKR E1, heeft de SLVR ook dat hij niet vooruit te branden is qua snelheid als je iTunes gebruikt ?
3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel
Verwijderd
He jongens,
Ik heb net mijn motorola l7-imode binnen van kpn. Maar ik zit dus met een probleempje. Overal wordt de opties USB settings genoemd maar die is dus niet aanwezig op mijn mobiel (die je dat op data/fax moet zetten). Beetje weird.
Tevens heb ik het volgende probleem heb een autoradio "Pioneer P70BT" met mijn vorig telefoon de SE t610 werkte dit perfect. Met deze mobiel heb ik er problemen mee kan hem gewoon registreren maar geen contacten versturen met BT volgens mij komt dit door dat de pioneer gezien word als headset en wat ik gemerkt heb is dat de L7i alleen contacten kan versturen naar telefoons of computers.
Ik hoop dat iemand ook op deze problemen gestuit is en hier misschien een oplossing voor heeft. Alvast bedankt
Daniel
Ik heb net mijn motorola l7-imode binnen van kpn. Maar ik zit dus met een probleempje. Overal wordt de opties USB settings genoemd maar die is dus niet aanwezig op mijn mobiel (die je dat op data/fax moet zetten). Beetje weird.
Tevens heb ik het volgende probleem heb een autoradio "Pioneer P70BT" met mijn vorig telefoon de SE t610 werkte dit perfect. Met deze mobiel heb ik er problemen mee kan hem gewoon registreren maar geen contacten versturen met BT volgens mij komt dit door dat de pioneer gezien word als headset en wat ik gemerkt heb is dat de L7i alleen contacten kan versturen naar telefoons of computers.
Ik hoop dat iemand ook op deze problemen gestuit is en hier misschien een oplossing voor heeft. Alvast bedankt
Daniel
Die USB settings vind je in het menu ->settings -> connectivity -> usb settings
en die beperkte bluetooth functie vind ik ook jammer. Met mijn siemens S65 kon ik gewoon voor de lol eens kijken of er nog mensen BT aan hadden staan zonder iets te moeten verzenden oid, maar dat kan nu ook niet meer. erg jammer...
en die beperkte bluetooth functie vind ik ook jammer. Met mijn siemens S65 kon ik gewoon voor de lol eens kijken of er nog mensen BT aan hadden staan zonder iets te moeten verzenden oid, maar dat kan nu ook niet meer. erg jammer...
We've got that ring of confidence
Mooi telefoontje hoor - even wennen als overstapper van SE, dat wel.
Maar ik had al een datakabel van mijn Canon Camera die dus goed werkt.
Nu heb ik ook een iPod Nano met lader.
Het idee was nu om de Motorola lader thuis te laten en via de usb-kabel en de iPod lader het ding peut te geven... via een verbinding PC-L7 wordt ook gewoon geladen.
Maar met de verbinding iPod Lader - L7 dat doet ie dus niet?!
Vind dat een beetje wonderlijk eigenlijk. En bijzonder jammer, wil namelijk zo min mogelijk kabels en laders meenemen tijdens buitenlandtrip volgend jaar...
Iemand een idee hierover?
Maar ik had al een datakabel van mijn Canon Camera die dus goed werkt.
Nu heb ik ook een iPod Nano met lader.
Het idee was nu om de Motorola lader thuis te laten en via de usb-kabel en de iPod lader het ding peut te geven... via een verbinding PC-L7 wordt ook gewoon geladen.
Maar met de verbinding iPod Lader - L7 dat doet ie dus niet?!
Vind dat een beetje wonderlijk eigenlijk. En bijzonder jammer, wil namelijk zo min mogelijk kabels en laders meenemen tijdens buitenlandtrip volgend jaar...
Iemand een idee hierover?
Het lijkt me dat electriciteit over usb niet fout kan gaan, als de stekkertjes passen dan. Dus tenzij die iPod lader detecteert wat er aan hangt en vervolgens de stroom uitschakelt, zou het moeten werken.
Dat was dus ook mijn gedachte - maar dat is dus niet waarStratoFarmer schreef op woensdag 18 oktober 2006 @ 16:21:
Het lijkt me dat electriciteit over usb niet fout kan gaan, als de stekkertjes passen dan. Dus tenzij die iPod lader detecteert wat er aan hangt en vervolgens de stroom uitschakelt, zou het moeten werken.
Beide laders leveren gewoon de standaar 5.0V USB Spanning, de originele Motorola lader 500mA, de OEM iPod lader 1A - maar dat zou imho geen probleem moeten zijn.
Kennelijk zit er idd een beveiliging in de iPod lader oid - grrr.
Verwijderd
Dat is dus het probleem op mijn imode versie heb ik dit menu item nietYukkie schreef op dinsdag 17 oktober 2006 @ 19:39:
Die USB settings vind je in het menu ->settings -> connectivity -> usb settings
Greets
Ik heb sindskort een probleem op mun L7 kan het menu item personaliseer niet meer openen !!
weet iemand hoe ik dit kan fixen want dit is wel een zwaar irritant probleem al zeg ik het zelf
heb gereset naar fabrieksinstellingen en een complete reset gedaan geen van beide met success
weet iemand hoe ik dit kan fixen want dit is wel een zwaar irritant probleem al zeg ik het zelf
heb gereset naar fabrieksinstellingen en een complete reset gedaan geen van beide met success
[ Voor 20% gewijzigd door lordgandalf op 25-10-2006 12:06 ]
Steam: Profile / Socialclub: Profile / Uplay: minedwarf / Origin: lordgandalf3
Hey
ik heb deze telefoon maandag ook aangeschaft, het enige dat ik mis is iets in de vorm van voice recorder of sound recorder ofzo, maar dan niet zo een waarmee je je gesprekken kan opnemen, maar echt dat je zeg maar een geprek kan opnemen dat in de kamer gaande is.
weet iemand of deze feature ergens op deze telefoon verstopt zit? of waar er een of andere java-applet te vinden is om deze feature toe te voegen??
please let me know (het liefst in een PM)
macha dankie
ik heb deze telefoon maandag ook aangeschaft, het enige dat ik mis is iets in de vorm van voice recorder of sound recorder ofzo, maar dan niet zo een waarmee je je gesprekken kan opnemen, maar echt dat je zeg maar een geprek kan opnemen dat in de kamer gaande is.
weet iemand of deze feature ergens op deze telefoon verstopt zit? of waar er een of andere java-applet te vinden is om deze feature toe te voegen??
please let me know (het liefst in een PM)
macha dankie
Bij de vodafone versie zit idd geen voice recorder, erg jammer vind ik ook. Ik heb begrepen dat er op andere versies (standaard motorola bv) wel een dergelijke app zit. Via JAVA gaat het niet heb ik me laten vertellen, want er is geen API voor om dat te programmeren op J2ME.
gevonden: Dictaphone
http://www.megaupload.com/?d=52KY5O45
te installeren als jar via bijvoorbeeld "Moto MIDlets Manager", het werkt echt prima.
http://www.megaupload.com/?d=52KY5O45
te installeren als jar via bijvoorbeeld "Moto MIDlets Manager", het werkt echt prima.
Is er al een software update? Als ik foto's maak worden ze goed weergegeven voor het opslaan, sla ik ze op en bekijk ik ze dan zie ik een foto gemaakt op het moment dat ik op de knop opslaan drukte en dus niet de foto zoals deze op het scherm werd getoond. Met andere woorden: elke foto is een blur...
Viel mij laatst ook opDaMorpheus schreef op zondag 29 oktober 2006 @ 18:54:
Is er al een software update? Als ik foto's maak worden ze goed weergegeven voor het opslaan, sla ik ze op en bekijk ik ze dan zie ik een foto gemaakt op het moment dat ik op de knop opslaan drukte en dus niet de foto zoals deze op het scherm werd getoond. Met andere woorden: elke foto is een blur...
Maarehm, nee, nog geen software update helaas. Mogen ze wat mij betreft meteen de MP3 ondersteuning opkrikken voor alle bitrates.
Dat zou idd wel heel erg welkom zijn. Nu heb ik er al een hele tijd geen muziek meer opgezet, omdat ik geen zin heb om iedere keer uit te zoeken welke nummers geschikt zijn... En ik heb nogal veel 320KBPs mp3tjes, dus dat schiet niet echt op...Yellowneck schreef op zondag 29 oktober 2006 @ 18:57:
[...]
Maarehm, nee, nog geen software update helaas. Mogen ze wat mij betreft meteen de MP3 ondersteuning opkrikken voor alle bitrates.
Mja, ik heb zo'n handig programma'tje bij m'n Creative X-Fi geluidskaart gekregen. Kan ik een hele lijst MP3'tjes in één keer omzetten naar een gewenste bitrate (192kbps in dit geval). Gaat daarnaast ook nog supersnel met mijn Core 2 Duo_Ernst_ schreef op zondag 29 oktober 2006 @ 19:27:
[...]
Dat zou idd wel heel erg welkom zijn. Nu heb ik er al een hele tijd geen muziek meer opgezet, omdat ik geen zin heb om iedere keer uit te zoeken welke nummers geschikt zijn... En ik heb nogal veel 320KBPs mp3tjes, dus dat schiet niet echt op...
De naam van dat proggie?Yellowneck schreef op zondag 29 oktober 2006 @ 19:36:
[...]
Mja, ik heb zo'n handig programma'tje bij m'n Creative X-Fi geluidskaart gekregen. Kan ik een hele lijst MP3'tjes in één keer omzetten naar een gewenste bitrate (192kbps in dit geval). Gaat daarnaast ook nog supersnel met mijn Core 2 Duo. Bijkomend voordeel; passen veel meer MP3'tjes op je mobiel.
Of je probeert, net zoals ik heb gedaan, mototunes met itunes op de telefoon aan de praat te krijgen. Je moet dan de itunes 'corelet' java jad/jar op je telefoon installeren via een midlet installatie programma. Vervolgens kun je met Mototunes op je pc een database op je telefoon beheren waarbij alle bestanden met te hoge bitrate worden omgezet naar de gewenste kwaliteit.
Om iTunes op je telefoon goed aan de praat te krijgen moet je wel wat priegelen, maar het werkt wel lekker! Je kunt dan ook shuffle op albums, selecteren op artiest en dat soort zaken op je telefoon.
howto itunes: http://forum.lowyat.net/i...0&p=6260359&#entry6260359
mototunes: http://mototunes.motofan....php?mod=hellomoto&lang=en
(dit heb ik dus werkend op de vodafone versie)
Om iTunes op je telefoon goed aan de praat te krijgen moet je wel wat priegelen, maar het werkt wel lekker! Je kunt dan ook shuffle op albums, selecteren op artiest en dat soort zaken op je telefoon.
howto itunes: http://forum.lowyat.net/i...0&p=6260359&#entry6260359
mototunes: http://mototunes.motofan....php?mod=hellomoto&lang=en
(dit heb ik dus werkend op de vodafone versie)
[ Voor 3% gewijzigd door StratoFarmer op 30-10-2006 09:59 ]
Verwijderd
Ik heb dit toestl al een tijdje, maar sinds kort kan ik er geen smsjes meer mee versturen. Ik kan wel sms ontvangen en gewoon bellen en gebeld worden. Mega irritant. Iemand hier ook last van en hoe op te lossen?
SMS-Servicecentrumnummer nog wel goed ingesteld? Nummer verschilt per provider en is in te stellen bij:Verwijderd schreef op zaterdag 02 december 2006 @ 19:30:
Ik heb dit toestl al een tijdje, maar sinds kort kan ik er geen smsjes meer mee versturen. Ik kan wel sms ontvangen en gewoon bellen en gebeld worden. Mega irritant. Iemand hier ook last van en hoe op te lossen?
Menu --> Berichten --> Menu-knop (bovenste middelste knop) --> Bericht setup --> SMS setup --> Servicecentrumnr
Verwijderd
IK heb een KPN abo en het nummer lijkt goed te zijn : +31653131313. Daarnaast zou het toch vreemd zijn als ik wel sms kan ontvangen?
Laatst heeft mijn vader deze telefoon gekozen bij mijn abbo, dus ik ging er eens mee spelen 
Maar... met bluetooth kan je ervoor kiezen om direct naar het geheugenkaartje weg te schrijven. Als ik voor deze optie kies, dan wordt hij geweigerd als het ware (althans, mijn k750i zegt dat
). Heb ik een instelling over het hoofd gezien? Bij voorbaat dank!
Maar... met bluetooth kan je ervoor kiezen om direct naar het geheugenkaartje weg te schrijven. Als ik voor deze optie kies, dan wordt hij geweigerd als het ware (althans, mijn k750i zegt dat
XBO Gamertag: BeerkeeperNL
ik zoek deze:
http://www.mobileplace.co...ola_v3_audio_adaptor.html (miniusb -> 3.5inch audio jack)
Maar dan in NL/BE omdat ik zelf geen mogelijkheid heb om met visa te betalen (bestelling vanuit UK).
Ik kan hier nergens een webshop /electronicazaak vinden waar ze die dingen hebben, en dat is vrij irritant.
http://www.mobileplace.co...ola_v3_audio_adaptor.html (miniusb -> 3.5inch audio jack)
Maar dan in NL/BE omdat ik zelf geen mogelijkheid heb om met visa te betalen (bestelling vanuit UK).
Ik kan hier nergens een webshop /electronicazaak vinden waar ze die dingen hebben, en dat is vrij irritant.
Get Airflow, save the world.
Die adapters heb ik getest in mijn userreview in de startpost, helaas zijn alle foto's van de webserver verwijderd en is de layout dus vekracht.diedazz schreef op zondag 10 december 2006 @ 14:01:
ik zoek deze:
Ik heb die adapters destijds opgestuurd gekregen van Mobileplace.co.uk, gratis! omdat ik ook geen VISA kaart had. In ruil hiervoor moest ik hun naam vermelden.
Een quote uit mijn review
Slechte dingetjes dus. Getest met meerdere oordopjes (o.a. 2x Sennheiser MX300)Helaas levert Motorola er geen headset bij, en helaas zijn deze ook (nog) niet te koop in Nederland (althans, een stereo headset niet, Mono wel).
Toen kwam in ineens de bovenstaande adapter tegen. Deze MiniUSB --> 3,5mm jack adapter (prijs: 3,47 pond) zorgt ervoor dat elke willekeurige oordopjes/hoofdtelefoons met een 3,5mm plugje gebruikt kunnen worden om in stilte muziek te luisteren.
Mobileplace.co.uk was zo vriendelijk om een adapter beschikbaar te stellen. Nadat ik de adapter had ontvangen en aangesloten, startte ik een MP3'tje. Tot mijn grote teleurstelling was de geluidsvolume erg laag, en de geluidskwaliteit slecht tot erg slecht (gekraak).
Onderdeel Cijfer Prijs 8/10 Kwaliteit 2/10 Degelijkheid 7/10 Eindcijfer (geen gemiddelde) 3/10
Heb hier dus 2 van die adaptertjes liggen.
Das wel jammer dan, ben eigelijk nu wel blij dat ik geen visa heb anders had ik een fijne miskoop gedaan. Ik zal dan toch maar eens op zoek gaan naar zo'n compleet setje.. (weer een setje naar de kloten dat ik niet meer gebruik dus)
Get Airflow, save the world.
Op de frontpage staat er dat er een mogelijkheid is om de toetsverlichting ook permanent in te schakelen en dat dat verder in dit topic staat uitgelegd. Ik kan het echter nergens vinden
Ik zou dat eerlijk gezegd ook wel willen weten...
iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1
Download P2K en verander wat waardes in de firmware van je SLVR:

http://www.motomodders.net/ voor software

http://www.motomodders.net/ voor software
[ Voor 16% gewijzigd door Yellowneck op 25-01-2007 00:39 ]
Hmmm, gaat dat ook bij de i-Mode versie???
iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1
Is er al iets bekend over wanneer/of de Motorola L7e (de verbeterde en opgestrakte versie met o.a. 1.3Mpixel camera) in Nederland verkrijgbaar zal zijn?
Linkje:
http://www.mobile-review....ola/motorola-l7e-en.shtml
Linkje:
http://www.mobile-review....ola/motorola-l7e-en.shtml
Kzag em al bij de Mediamarkt Hengelo, erg mooi ding,
En! kan de software van deze nieuwe versie L7e ook op de oude mobiel gezet worden?
Zo zit ik nog steeds met een kalender waarvan ik niet door de tijden heen kan scrollen, idioot is dat.
Zo zit ik nog steeds met een kalender waarvan ik niet door de tijden heen kan scrollen, idioot is dat.
Nee dus - de L7e heeft alleen dezelfde behuizing, binnenin een totaal ander toestel.StratoFarmer schreef op dinsdag 06 februari 2007 @ 18:17:
En! kan de software van deze nieuwe versie L7e ook op de oude mobiel gezet worden?
Maar ik krijg steeds klachten over echo's aan de andere kant van de lijn. Nogal vaak, dus ik begin te vermoeden dat het mijn toestel (L7) en/of netwerk (Orange) is.
Meer mensen met zo'n probleem?
Ik heb de L7 ook i.c.m. Orange, prepaid wel teverstaan. Hiervoor Debitel Telfort abo gehad.
Nog nooit last gehad van jouw probleem
Nog nooit last gehad van jouw probleem
Verwijderd
Weet iemand of er een manier is om die blauwe balk onderin beeld (waarop e-mail e imode staat) te verbergen? Ik mail namelijk niet met mijn telefoon en gebruik ook geen imode, dus die balk staat er compleet voor Jan Doedel. Beetje zonde van de screen real estate, en hij hakt nog een stuk van de wallpaper af ook.
Verwijderd
Hey,
Klopt het dat zowel de L7 als de L7e geen nederlandstalig woordenboek bevatten voor sms?? Naar het schijnt is het ook moeilijk woorden toe te voegen aan de basis woordenboek??
alvast bedankt
Klopt het dat zowel de L7 als de L7e geen nederlandstalig woordenboek bevatten voor sms?? Naar het schijnt is het ook moeilijk woorden toe te voegen aan de basis woordenboek??
alvast bedankt
de L7 heeft wel een nederlands woordenboek en woorden toevoegen is een kwestie van handmatig de letters kiezen, de volgende keer kent'ie het woord. (van de L7e weet ik het niet)
heey, ik wou even vragen of iemand ook een l7-imode heeft, want daar heb ik namelijk een probleem mee, ik kan dat ding met geen mogelijkheid op mijn pc aansluiten met de usb kabel....
zelfs met de cd van mobile phone tools 4 gaat het niet. kan iemand mij helpen?
Je moet ook geen MPT4 gebruiken. Je kan beter andere programma's gebruiken zoals die hierzo: http://www.motox.info/showthread.php?t=1297jacen schreef op donderdag 22 februari 2007 @ 16:48:
heey, ik wou even vragen of iemand ook een l7-imode heeft, want daar heb ik namelijk een probleem mee, ik kan dat ding met geen mogelijkheid op mijn pc aansluiten met de usb kabel....
Ik ben er al een tijdje niet mee bezig geweest, dus je moet zelf even kijken welk programma je waarvoor moet gebruiken.
De volgende versie, de SLVR L9 is zo te zien ook aangekondigd
http://www.gsmarena.com/motorola_slvr_l9-1865.php
think interactive
Daammnn!! Wat een design, en eindelijk RADIO!!!smilex schreef op maandag 26 februari 2007 @ 23:00:
De volgende versie, de SLVR L9 is zo te zien ook aangekondigd![]()
Hmm.. benieuwd wat ie gaat kosten. 2mp camera... zal wel rond de 250 euro worden ofzo.
Heb zelf de L7 direct bij de 'launch' gekocht voor 224. Kzie nu dus dat ie nog maar 140 euro kost
[ Voor 17% gewijzigd door Yellowneck op 26-02-2007 23:48 ]
heb 2 weken terug de L7 gekocht voor 109 euroYellowneck schreef op maandag 26 februari 2007 @ 23:43:
[...]
Daammnn!! Wat een design, en eindelijk RADIO!!!. Hopen dat ze dit keer fatsoenlijke firmware erop gooien. Huidige firmware van de L7 is beetje brak (bv MP3 ondersteuning)
Hmm.. benieuwd wat ie gaat kosten. 2mp camera... zal wel rond de 250 euro worden ofzo.
Heb zelf de L7 direct bij de 'launch' gekocht voor 224. Kzie nu dus dat ie nog maar 140 euro kost
gsm winkel in eindhoven, aan huis. Ben er ERG blij mee. Vooral met de look en de voor 80% metalen behuizing.
Verwijderd
Beste Tweakers,
Heb sinds vandaag een micro sd kaartje van 1gb gekocht voor mijn L7. Het is een Kingston micro Secure Digital Card. Nou wil de telefoon hem niet formatteren heb ook al het kaartje op pc geformattereert, en dan weer op de telefoon maar hij slikt hem niet. Ik weet dat op de site van Motorola 512mb staat maar op andere websites las ik dat 1gb ook werkten.
Hebben jullie enig idee hoe dit te verhelpen is? Of is het toch niet mogelijk?
Ga weer even verder zoeken..
formatteren in FAT32 en FAT heb ik al geprobeert, geven allebij zelfde fouten
Oke nu krijg ik onvoldoende schijfruimte
(na master reset)
Heb sinds vandaag een micro sd kaartje van 1gb gekocht voor mijn L7. Het is een Kingston micro Secure Digital Card. Nou wil de telefoon hem niet formatteren heb ook al het kaartje op pc geformattereert, en dan weer op de telefoon maar hij slikt hem niet. Ik weet dat op de site van Motorola 512mb staat maar op andere websites las ik dat 1gb ook werkten.
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 10-03-2007 20:05 ]
Heb je hem op je pc ook geprobeerd te formatteren? excuses verkeerd gelezen.Verwijderd schreef op zaterdag 10 maart 2007 @ 13:25:
Beste Tweakers,
Toch maar even deze post wat nuttiger besteden.
Hieronder een reactie op Expansys.nl:
Misschien kun je hier wat mee.I had a lot of trouble after switching to a 1 GB MicroSD card. It finally worked after doing a "Master Reset" on the phone. Annoying, because it switched everything back to the default (volume, ring tone, etc.) but worth the trouble for all the songs and audiobooks I can listen to now.
Settings>Initial Settings>Master Reset
btw - it doesn''t mess with your address book
Good Luck!
[ Voor 29% gewijzigd door Jozz op 10-03-2007 16:36 ]
Verwijderd
Bedankt, maar dat had ik al gedaan sindsdien de melding van het onvoldoende ruimte beschikbaar. Wat dus duidelijk niet het geval kan zijn. Op de computer werkt alles prima schijven/verwijderen en formatteren.
Ik heb begrepen dat er geen andere firmwire is voor de telefoon?
gewoon door blijven klikken op de toetsen werkt inderdaad met formatteren maar hij blijft aan de gang met niet geformatteerd/onvoldoende ruimte beschikbaar meldingen geven.
Op het moment kan ik dus wel op de kaart kijken maar er niet op schrijven! iemand die hier ook ervaring mee hebben gehad?
Maar nogmaals bedankt voor je hulp.
Oplossing:
Reset je telefoon
Check of je kaartje gezien wordt (menu - instellingen - telefoon status -opslag apparaten - kaart
Als hij vraag te formatteren doe dit
Als dit gebeurt is zet je de telefoon uit.
Stop je oude SD Kaartje in je pc en kopieer alles naar je hardeschijf
Stop nu je nieuwe SD Kaartje in je pc en kopieer alles naar je SD kaartje
Zet je telefoon weer aan
Controleer of je fotos en muziek er op staan
conclusie:
Wat een domme software!!!
Ik heb begrepen dat er geen andere firmwire is voor de telefoon?
gewoon door blijven klikken op de toetsen werkt inderdaad met formatteren maar hij blijft aan de gang met niet geformatteerd/onvoldoende ruimte beschikbaar meldingen geven.
Op het moment kan ik dus wel op de kaart kijken maar er niet op schrijven! iemand die hier ook ervaring mee hebben gehad?
Maar nogmaals bedankt voor je hulp.
Oplossing:
Reset je telefoon
Check of je kaartje gezien wordt (menu - instellingen - telefoon status -opslag apparaten - kaart
Als hij vraag te formatteren doe dit
Als dit gebeurt is zet je de telefoon uit.
Stop je oude SD Kaartje in je pc en kopieer alles naar je hardeschijf
Stop nu je nieuwe SD Kaartje in je pc en kopieer alles naar je SD kaartje
Zet je telefoon weer aan
Controleer of je fotos en muziek er op staan
conclusie:
Wat een domme software!!!
[ Voor 63% gewijzigd door Verwijderd op 10-03-2007 20:31 ]
Ik heb via de initiele setup op 'Alles wissen' gedrukt, nu start de telefoon echter op zonder te vragen naar de pincode en krijg ik een zwart scherm. Menu etc. opent allemaal niet meer.
Hoe kan ik de telefoon in zijn geheel resetten??
Hoe kan ik de telefoon in zijn geheel resetten??
Heeft iemand enig idee hoeveel smsjes op de L7 kunnen worden opgeslagen?
Hier stopt ie al na 70...
[ Voor 10% gewijzigd door Stewie! op 06-05-2007 12:39 ]
Hier in de 90
Ik heb een SLVR L7e en heb 't probleem dat outdoors het scherm soms moeilijk af te lezen is omdat de backlight niet aan gaat. Zit er ergens een sensor die de hoeveelheid licht meet en aan de hand daarvan de backlight (en toetsverlichting) niet/wel aanzet? Zoja waar zit die sensor?
In de handleiding kan ik helaas ook geen knopje vinden waar ik dit mee kan overriden.
En nog iets: de EDGE/GPRS indicator linksboven in het scherm, langs de signaal-sterkte indicator, ziet er ook anders uit en komt niet overeen met een van de opties in het boekje: 3 blauwe puntjes, horizontaal langs elkaar. Iemand enig idee wat dit betekend? Ik gebruik T-Mobile prepay.
In de handleiding kan ik helaas ook geen knopje vinden waar ik dit mee kan overriden.
En nog iets: de EDGE/GPRS indicator linksboven in het scherm, langs de signaal-sterkte indicator, ziet er ook anders uit en komt niet overeen met een van de opties in het boekje: 3 blauwe puntjes, horizontaal langs elkaar. Iemand enig idee wat dit betekend? Ik gebruik T-Mobile prepay.
[ Voor 28% gewijzigd door catchingfire op 07-05-2007 14:32 ]
Verwijderd
Ik heb mijn L7 nu ongeveer 15 maanden en heb sinds kort last van het volgende probleem; ik heb regelmatig dat als ik iemand wil bellen of een sms'je wil sturen hij kompleet, het scherm wordt dan wit, dan zwart en dan zie ik de achtergrond en staat er ''geen service'', ook al heb ik op die plaats vol bereik dus daar heeft het niks mee te maken. Soms moet ik hem dan 2 keer aan en uit zetten voordat ik weer normaal kan bellen!! Zijn er meer mensen met dit probleem of weet iemand de oplossing?
Verwijderd
Ik heb sinds een half jaar een SLVR L7, en ik heb 2 problemen met het toetstel:
-ik sync met Outlook, maar kan maar een beperkt aantal (4) weken syncen, bij meer krijg ik een foutmelding dat íe geen ruimte meer heeft
-steeds meer toetsen doen het slecht, ik moet er soms enorm hard op duwen voor ze iets doen.
Meer mensen met deze ervaringen?
-ik sync met Outlook, maar kan maar een beperkt aantal (4) weken syncen, bij meer krijg ik een foutmelding dat íe geen ruimte meer heeft
-steeds meer toetsen doen het slecht, ik moet er soms enorm hard op duwen voor ze iets doen.
Klopt, dat heb ik ook. Gelukkig alleen bij de '0' tot nu toe. Daar heeft de mijne al vrij lang last van (jaar ofzo). Niet heel erg, maar wel irritant af en toe als je snel ik in wil toetsen ofzo...Verwijderd schreef op dinsdag 22 januari 2008 @ 16:37:
Had ik ook (alleen bij de '0') na ongeveer een jaar gebruik. Je moet wel oppassen dat je hem goed indrukt, maar weer niet net te goed anders krijg je opeens twee nullen in je scherm.
Verder doet ie het nog prima, alleen merkte ik een keer dat ie events in het verleden gewoon verwijderd... Blijkbaar een feature.
Verder doet ie het nog prima, alleen merkte ik een keer dat ie events in het verleden gewoon verwijderd... Blijkbaar een feature.
Je geheugenkaartje is niet meer zo opgebouwd als de telefoon denkt dattie is. Hierdoor kan de telefoon je ringtones niet meer goed afspelen, daardoor loopt het vast. Je moet de ringtones die je ingesteld hebt opnieuw toewijzen.Verwijderd schreef op zondag 15 juli 2007 @ 15:02:
Ik heb mijn L7 nu ongeveer 15 maanden en heb sinds kort last van het volgende probleem; ik heb regelmatig dat als ik iemand wil bellen of een sms'je wil sturen hij kompleet, het scherm wordt dan wit, dan zwart en dan zie ik de achtergrond en staat er ''geen service'', ook al heb ik op die plaats vol bereik dus daar heeft het niks mee te maken. Soms moet ik hem dan 2 keer aan en uit zetten voordat ik weer normaal kan bellen!! Zijn er meer mensen met dit probleem of weet iemand de oplossing?
Probeer zoveel mogelijk mp3's, plaatjes, etc. van je intern geheugen te deleten (zet ze bijvoorbeeld op een sdkaart). Zo hebt je meer ruimte, ook voor sms'jes.Verwijderd schreef op dinsdag 22 januari 2008 @ 16:37:
Ik heb sinds een half jaar een SLVR L7, en ik heb 2 problemen met het toetstel:
Yep, de 0 is brak.-steeds meer toetsen doen het slecht, ik moet er soms enorm hard op duwen voor ze iets doen.
Ik vermoed dat sinds 15 juli 2007 t probleem wel opgelost is of hij een andere gsm heeft gekochtStratoFarmer schreef op dinsdag 22 januari 2008 @ 22:17:
[...]
Je geheugenkaartje is niet meer zo opgebouwd als de telefoon denkt dattie is. Hierdoor kan de telefoon je ringtones niet meer goed afspelen, daardoor loopt het vast. Je moet de ringtones die je ingesteld hebt opnieuw toewijzen.
Verwijderd
Tsja, het begon bij mij ook met de 0 idd. Toen de Menu-toets, softkeys en nu ook de groene Bel-knop... tamelijk hopeloos en buiten de garantie natuurlijkStratoFarmer schreef op dinsdag 22 januari 2008 @ 22:20:
[...]
Probeer zoveel mogelijk mp3's, plaatjes, etc. van je intern geheugen te deleten (zet ze bijvoorbeeld op een sdkaart). Zo hebt je meer ruimte, ook voor sms'jes.
[...]
Yep, de 0 is brak.
En qua geheugen: ik heb geloof ik alles wat niet noodzakelijk was eraf gegooid; van de 6242 kB zijn er 4379 vrij, zou toch genoeg moeten zijn, zo extreem veel afspraken heb ik nou ook weer niet, dacht ik
Ik heb is uitgezocht hoe je een ander thema op de SLVR kon zetten, want ik was het huidige wel een beetje zat. En nu ik alles heb gevonden leek me het wel handig om het even te delen. Klik hier om alle benodigde software te downloaden. En even voor de duidelijkheid, dit hoeft allemaal maar 1 keer, daarna kan je heel gemakkelijk van thema veranderen.
Uitleg:
Om te beginnen moet je P2K-drivers installeren. Dat gaat als volgt:
- Install the Motorola Driver Installation Utility
- On your desktop Go to Start > All Programs > Motorola Driver Installer > Motorola Driver Installer.exe
- The utility will start detecting any previous installation of drivers.
- Once its done detecting, select "Clean Only" and click on Start
- Exit when its done.
- Set your phone to data/fax mode. Goto Phone Menu > Settings > Connectivity > USB Settings > Data/Fax
- Now connect your phone
- A window will pop up saying New Hardware Found. In my case it was New Hardware Found (E1 iTunes).
- In the wizard, it will ask you to connect to the internet, select "No, not this time". Click on Next
- Now it will ask you what do you want the wizard to do, select "Install from a list or specific location (Advanced)". Click on Next
- Now select "Search for the best driver in these locations."
- Uncheck "Search removable media" and check "Include this location in the search:"
- Click on the browse button and browse to where you have extracted MotoMidMan. Enter MotoMidMan folder and click on a folder named "Drivers L7". Press Ok
- Click on Next. The wizard will start installation of drivers. If a window pops up saying the drivers are not digitally signed or something, click on "Continue Anyway".
- When its done, click on Finish.
- Now run MotoMidMan.
- After a couple of seconds, multiple windows will pop up in the taskbar saying New Hardware found. The wizard will launch up again.
- Follow steps 8-14 again.
- You will have to repeat this three times, each time for a different device found. (One is Accessories Interface, second Test Command Interface, third one I forgot)
- If the drivers get installed correctly, motomidman will start reading your java file system and will display this in its status bar.
Volgende stap is het installeren van cTheme. Dit is een Java app om skins vanaf je flashkaartje op je telefoon te zetten:
- Run MotoMidMan
- Select your tansflash card, click install and select jad.
- Browse to c Theme 1.1 and click open, MotoMidMan will install this program on your translfash card.
- Restart your phone
- When your phone has restarted close MotoMidMan and unplug your phone. Now in your phones menu switch your phone to Memory Card Mode menu->settings->connection->usb settings->default connection->memory card. Plug your phone back in to your computer.
- Make a folder named "Skins" in the root folder
- Put the skin files of the skins you want installed into the skins folder.
- Disconnect your phone From the computer, go into java apps->menu->switch storage device->memory card, select cTheme, select skins, and choose install. After your phone vibrates to confirm proper install, reboot your L7.
De thema's kan je van verschillende sites afhalen. Ik heb zelf www.mobilejunkies.net gebruikt. Hier moet je je wel even aanmelden, maar er staan behoorlijk veel leuke thema's op. Verder is dit natuurlijk allemaal op eigen risico, maar ik zou niet weten hoe je hiermee je telefoon kan bricken.
Uitleg:
Om te beginnen moet je P2K-drivers installeren. Dat gaat als volgt:
- Install the Motorola Driver Installation Utility
- On your desktop Go to Start > All Programs > Motorola Driver Installer > Motorola Driver Installer.exe
- The utility will start detecting any previous installation of drivers.
- Once its done detecting, select "Clean Only" and click on Start
- Exit when its done.
- Set your phone to data/fax mode. Goto Phone Menu > Settings > Connectivity > USB Settings > Data/Fax
- Now connect your phone
- A window will pop up saying New Hardware Found. In my case it was New Hardware Found (E1 iTunes).
- In the wizard, it will ask you to connect to the internet, select "No, not this time". Click on Next
- Now it will ask you what do you want the wizard to do, select "Install from a list or specific location (Advanced)". Click on Next
- Now select "Search for the best driver in these locations."
- Uncheck "Search removable media" and check "Include this location in the search:"
- Click on the browse button and browse to where you have extracted MotoMidMan. Enter MotoMidMan folder and click on a folder named "Drivers L7". Press Ok
- Click on Next. The wizard will start installation of drivers. If a window pops up saying the drivers are not digitally signed or something, click on "Continue Anyway".
- When its done, click on Finish.
- Now run MotoMidMan.
- After a couple of seconds, multiple windows will pop up in the taskbar saying New Hardware found. The wizard will launch up again.
- Follow steps 8-14 again.
- You will have to repeat this three times, each time for a different device found. (One is Accessories Interface, second Test Command Interface, third one I forgot)
- If the drivers get installed correctly, motomidman will start reading your java file system and will display this in its status bar.
Volgende stap is het installeren van cTheme. Dit is een Java app om skins vanaf je flashkaartje op je telefoon te zetten:
- Run MotoMidMan
- Select your tansflash card, click install and select jad.
- Browse to c Theme 1.1 and click open, MotoMidMan will install this program on your translfash card.
- Restart your phone
- When your phone has restarted close MotoMidMan and unplug your phone. Now in your phones menu switch your phone to Memory Card Mode menu->settings->connection->usb settings->default connection->memory card. Plug your phone back in to your computer.
- Make a folder named "Skins" in the root folder
- Put the skin files of the skins you want installed into the skins folder.
- Disconnect your phone From the computer, go into java apps->menu->switch storage device->memory card, select cTheme, select skins, and choose install. After your phone vibrates to confirm proper install, reboot your L7.
De thema's kan je van verschillende sites afhalen. Ik heb zelf www.mobilejunkies.net gebruikt. Hier moet je je wel even aanmelden, maar er staan behoorlijk veel leuke thema's op. Verder is dit natuurlijk allemaal op eigen risico, maar ik zou niet weten hoe je hiermee je telefoon kan bricken.