Beproeft alle dingen; behoudt het goede. (1 Thessalonicensen 5: 21)
Verwijderd
Ik heb een mini-usb kabel in mijn laptop geprikt, de usb-mode in de SLVR op Data/fax gezet en probeer nu verbinding te maken via "FlexEditor"...Ik krijg echter steeds de melding dat de telefoon in modem-mode zou moeten staan!? Iemand een idee?
Verwijderd
Update, via RSD-Lite heb ik nu Flex Editor zover dat ie de Moto herkend, maar hij blijft in Normal mode.... Hoe krijg ik em in Modem modeVerwijderd schreef op vrijdag 21 april 2006 @ 10:02:
Kort vraagje...
Ik heb een mini-usb kabel in mijn laptop geprikt, de usb-mode in de SLVR op Data/fax gezet en probeer nu verbinding te maken via "FlexEditor"...Ik krijg echter steeds de melding dat de telefoon in modem-mode zou moeten staan!? Iemand een idee?
Verwijderd
Ben echt reuze tevreden over de telefoon zelf, maar echt flink teleurgesteld in de gebruiksvriendelijkheid van Motorola... Als het al zo lastig is een gratis PIM-tooltje te leveren bij een telefoon...
Dus 200 voor dit toestel of 300 voor een D800, ik ga maar eens een telewinkel binnenlopen om dit toestel te zoeken. D800 heb ik al gezien en is erg mooi, maar ik wil ook deze eerst ff bekijken
Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q
Verwijderd
Goed zoeken, het is mij ook gelukt om Motorola Phone Tools te installeren. Heeft eventjes tijd en moeite gekost met zoeken, maar ach het werkt nu wel hèVerwijderd schreef op dinsdag 25 april 2006 @ 11:16:
Ik heb het inmiddels opgegeven... Kan geen gratis proggeltje vinden voor een beetje te PIMmen...
Ben echt reuze tevreden over de telefoon zelf, maar echt flink teleurgesteld in de gebruiksvriendelijkheid van Motorola... Als het al zo lastig is een gratis PIM-tooltje te leveren bij een telefoon...
Fotogear: Canon EOS RP | Canon 400D + BG-E3 | RF 24-105mm F4.0L | 50mm F1.8 | 17-40mm F4.0L | 70-200mm F4.0L | 100mm F2.8L Macro | 430EX II
Verwijderd
Verwijderd
ik ben de gelukkige eigenaar van een motorola L7, ik ben zeer tevreden; maar aangezien ik ook regelmatig sport, zou ik het ook wel is handig vinden om een stopwatch op de telefoon te hebben. is er een java applicatie of iets dergelijks die ik kan installeren? en hoe doe ik zoiets dan?
Verwijderd
kan idd met een java stopwatch. Ik ben er een poosje terug eentje tegen gekomen maar kan hem zo snel niet meer vinden, deze moet je dan in de map kjava zetten, en dan bij java en meer in je telefoon naar de geheugenkaar --> nieuw --> stopwacht en dan even installeren.Verwijderd schreef op zaterdag 06 mei 2006 @ 18:25:
Hoi Tweakers, het is m'n eerste post op dit forum.
ik ben de gelukkige eigenaar van een motorola L7, ik ben zeer tevreden; maar aangezien ik ook regelmatig sport, zou ik het ook wel is handig vinden om een stopwatch op de telefoon te hebben. is er een java applicatie of iets dergelijks die ik kan installeren? en hoe doe ik zoiets dan?
Hoe doe je dat?YellowNeck schreef op woensdag 22 maart 2006 @ 22:15:
Je meot ze eerst naar de telefoon kopieren alvorens je ze kunt selecteren als ringtone
Je gaat naar je AUDIO map --> ga op de nummer 'staan' die je wilt kopieren --> Druk op de menuknop (middelste, boven de navigatiecirkel) --> Kies 'Kopieren' --> Kies Telefoon
Fotogear: Canon EOS RP | Canon 400D + BG-E3 | RF 24-105mm F4.0L | 50mm F1.8 | 17-40mm F4.0L | 70-200mm F4.0L | 100mm F2.8L Macro | 430EX II
Ik heb nu iTunes op mijn Motorola, maar ik kan alleen maar kiezen uit nummers die op de telefoon zelf staan, en niet uit de geheugenkaart. Hoe komen mijn nummers van mn geheugenkaart bij iTunes terecht?
En zijn de spellen vloeiend?
Moeilijk uit te leggen, zoiets moet je eigenlijk gewoon testen
Bij mij stonden ze standaard in iTunes. Hoe heb je iTunes geïnstalleerd?Ad Hox schreef op maandag 15 mei 2006 @ 16:26:
Het is gelukt! Ik had die middelste 'extra info' knop nog niet ontdekt. Dacht al dat ik wat features miste haha.
Ik heb nu iTunes op mijn Motorola, maar ik kan alleen maar kiezen uit nummers die op de telefoon zelf staan, en niet uit de geheugenkaart. Hoe komen mijn nummers van mn geheugenkaart bij iTunes terecht?
Ik heb het via deze site gedaan.
[ Voor 15% gewijzigd door Jozz op 16-05-2006 11:48 ]
OkeYellowNeck schreef op maandag 15 mei 2006 @ 23:05:
Toestel is wel vrij vlot te noemen. Je kunt natuurlijk niet alles als een gek achter elkaar indrukken en verwachten dat de telefoon je bijhoudt, maar toestel is gewoon goed. Hij is gewoon fijn, gaat vlot.
Moeilijk uit te leggen, zoiets moet je eigenlijk gewoon testen
Ik vind dit namelijk een heel gaaf toestel, maar ik vind wel dat spelletjes enzo een beetje snel moeten draaien.
Ik weet niet of iemand wel eens een Sony Ericson k750i, of een Samsung Z500 heeft gezien, maar die spelletjes daarop, zien er heel goed uit en lopen toch vlot.
En zoiets wil ik, alleen dan met een mooi design
Ik heb het ook via de site gedaan. Was vergeten om op het einde de telefoon weer via 'Verbinding' in te stellen als geheugenkaart!Jozz schreef op dinsdag 16 mei 2006 @ 11:45:
[...]
Bij mij stonden ze standaard in iTunes. Hoe heb je iTunes geïnstalleerd?
Ik heb het via deze site gedaan.
Werkt erg grappig allemaal (buiten het feit dat ik een iPod Nano heb voor mijn liedjes
Verwijderd
Niks nieuws overigens, in Alias werd de Razr ook veel gebruikt, dus ik vroeg me al af wanneer ze hiermee zouden komen, en voila
Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q

Meer info: http://www.gsmhelpdesk.nl/read.php?id=569
[ Voor 16% gewijzigd door Jozz op 20-05-2006 10:20 ]
Is er al van die custom firmware, waarmee je telefoon wat sneller in gebruik is en meer vrij geheugen heeft?
En als je moest kiezen tussen de Rokr E1 (met Itunes en ladingen met mods) en deze, welke zou ik dan het beste kunnen doen?
Ik vind performance net zo snel belangrijk, dus aan argumenten als deze is mooi heb ik niks. Maar ik kan niet echt een vergelijking vinden tussen de Rokr en de Slvr...
iTunes kun je ook op de SLVR krijgen. In de VS zit t er standaard op.schaap2005 schreef op maandag 22 mei 2006 @ 20:14:
Hoe zit het eigenlijk met firmware voor de telefoon?
Is er al van die custom firmware, waarmee je telefoon wat sneller in gebruik is en meer vrij geheugen heeft?
En als je moest kiezen tussen de Rokr E1 (met Itunes en ladingen met mods) en deze, welke zou ik dan het beste kunnen doen?
Ik vind performance net zo snel belangrijk, dus aan argumenten als deze is mooi heb ik niks. Maar ik kan niet echt een vergelijking vinden tussen de Rokr en de Slvr...
Je kunt wel een deel van het geheugen leeg maken door bepaalde thema's weg te gooien.Let op dat je het standaard thema (Moto) NIET weg gooit
Hier is een pagina waar staat wat je allemaal kan weggooien. Het is eigenlijk voor de RAZR, maar veel dingen komen overeen met de SLVR: klik
Ik weet niet wat voor mods je verder nog op het oog had. Ik heb verder geen verstand van de ROKR.
gewonnen nog wel!! met een simpel draai-het-rad spelletje
echt top design..
alleen het menu had wel ietsje meer gestyled mogen worden, het valt in het niets door het uiterlijk van het mobieltje zelf.
heeft overigens iedereen er last van dat het scherm erg snel bevlekt word.
en de toetsen ook! (erg goed zichtbaar)
Zijn er nog foto requests? of wil je nog andere dingen weten?
stuur me een mailtje
void main(){ printf("Hello tweakers!"); }
Jaun1ty schreef op donderdag 15 juni 2006 @ 21:48:
Zijn er nog foto requests? of wil je nog andere dingen weten?
stuur me een mailtje
Wat doet de telefoon als je een 320kbps / 256kbps nummer erop zet?
Dat kan ik je ook vertellen, die kan ie niet afspelen, en zegt hij dat het formaat niet ondersteunt is.schaap2005 schreef op zondag 18 juni 2006 @ 08:35:
[...]
Ja
Wat doet de telefoon als je een 320kbps / 256kbps nummer erop zet?
Dan valt deze waarschijnlijk af,
weet iemand anders nog leuke muziektelefoons met een mooi design?
Klopt, was even zoeken naar een +256kbps nummertje, maar toen ik er eindelijk een had gevonden, kon hij deze inderdaad niet afspelen..._Ernst_ schreef op zondag 18 juni 2006 @ 11:27:
[...]
Dat kan ik je ook vertellen, die kan ie niet afspelen, en zegt hij dat het formaat niet ondersteunt is.
ik krijg zelf in oktober een SE W900i.schaap2005 schreef op zondag 18 juni 2006 @ 18:07:
Dat is wel flink balen zeg, ik wil mijn telefoon ook als mp3 speler kunnen gebruiken, maar dan moet hij wel veel muziek mogelijkheden hebben....
Dan valt deze waarschijnlijk af,
weet iemand anders nog leuke muziektelefoons met een mooi design?
dat is ook een mooi muziek foontje
[ Voor 85% gewijzigd door un1ty op 18-06-2006 23:00 ]
void main(){ printf("Hello tweakers!"); }
Dan praten we ook wel over een andere prijsklasse[b]un1ty schreef op zondag 18 juni 2006 @ 22:57:[/b
ik krijg zelf in oktober een SE W900i.
dat is ook een mooi muziek foontje
Ik vindt het jammere van de Walkman serie dat ze (in mijn ogen) lelijk zijn. De enigste die er nog een beetje uitziet de de W710, maar die is gelijk weer zo dik.
Een andere optie voor mij was de Samsung E770, maar ik heb ergens gelezen, dat je maar 4 playlists kon maken met maximaal 30 nummers, waarmee het aantal nummers maximaal 120 wordt.
Enja, Motorola heeft gewoon een superdesign, alleen je kan dus geen mp3tjes afspelen met meer dan 192kbps, en ook geen wma etc...
Als de iTunes V3i of iTunes Slvr nou werdt verkocht hier
Verwijderd
Kan iemand mij vertellen hoe het toetsenbordlicht automatisch aan te laten gaan (dus ook als het licht genoeg in de omgeving is)?
Als ik een sms heb ontvangen en hem nog niet geopend heb dan geeft ie om de paar minuten een signaal dat ik een bericht heb. Hoe zet ik dat uit?
Thanks!
Voor je 2e probleem:Verwijderd schreef op zaterdag 24 juni 2006 @ 20:01:
Heb 2 vraagjes:
Kan iemand mij vertellen hoe het toetsenbordlicht automatisch aan te laten gaan (dus ook als het licht genoeg in de omgeving is)?
Als ik een sms heb ontvangen en hem nog niet geopend heb dan geeft ie om de paar minuten een signaal dat ik een bericht heb. Hoe zet ik dat uit?
Thanks!
Bij mijn telefoon (Motorola c350, maar meestal zelfde software)
*Ga naar de menuoptie melding o.i.d en dan details ....
Je vindt als het goed is een optie met herhalen, en dan kan je een tijd in stelen (5 minuten, nooit).
Succes, hoop dat je het kan vinden.
Hoe ervaren jullie de standbytijd? Die van mijn huidige Samsung E730 vind ik persoonlijk eigenlijk te kort.
En iemand die toevallig nog iets weet over een aankomende firmware update zodat er ook 320kbps mp3tjes afgespeeld kunnen worden? Dit zou toch wel erg welkom zijn....
Kladblok functie is er! Menu --> Gespreksinfo --> Kladblok. Of in startscherm "Omhoog" --> Kladblok._Ernst_ schreef op maandag 10 juli 2006 @ 00:40:
*kickje* Is er trouwens een soort van kladblok aanwezig om even snel wat tekst mee op te slaan? Lijkt mij een eenvoudige functie, maar dat zit er niet op geloof ik? (Of ik kijk er erg overheen...) Is hier een programmatje voor ofzo?
En iemand die toevallig nog iets weet over een aankomende firmware update zodat er ook 320kbps mp3tjes afgespeeld kunnen worden? Dit zou toch wel erg welkom zijn....
Als je em vaak nodig hebt, is het misschien handig om em als snelkoppeling in te stellen voor een bepaalde toets.
Ennehm, ja..ik hoop dat er binnenkort ook een firmwareupgrade uitkomt. Er is nog niks uitgebracht volgens mij.
Die had ik ook gevonden via jou topic start, alleen kan ik hier alleen nummers en hekjes mee invoeren. Ik wil er ook tekst mee kunnen tikkenYellowNeck schreef op maandag 10 juli 2006 @ 01:00:
[...]
Kladblok functie is er! Menu --> Gespreksinfo --> Kladblok. Of in startscherm "Omhoog" --> Kladblok.
Als je em vaak nodig hebt, is het misschien handig om em als snelkoppeling in te stellen voor een bepaalde toets.
("Mevrouw Janssen kamer 525 's morgens geen eten" bijvoorbeeld, handig voor op m'n werk, stuk makkelijker als de hele dag met allemaal stukjes papier rond te lopen
Uhm, ja dan een SMS'je tikken en opslaan als concept?_Ernst_ schreef op maandag 10 juli 2006 @ 07:11:
[...]
Die had ik ook gevonden via jou topic start, alleen kan ik hier alleen nummers en hekjes mee invoeren. Ik wil er ook tekst mee kunnen tikken![]()
("Mevrouw Janssen kamer 525 's morgens geen eten" bijvoorbeeld, handig voor op m'n werk, stuk makkelijker als de hele dag met allemaal stukjes papier rond te lopen)
Zo doe ik het nu idd, maar dacht dat er misschien een proggie was dat er ook echt voor bedoelt wasYellowNeck schreef op maandag 10 juli 2006 @ 13:16:
[...]
Uhm, ja dan een SMS'je tikken en opslaan als concept?
We've got that ring of confidence
Verwijderd
Als ik naar een nummer bel, in dit geval bundel tegoed opvragen van orange, waar een menu in zit dan moet ik steeds 'tonen verzenden' doen als ik een keuze maak.
Is dit ergens uit te zetten? Dit is dermate irritant
Alvast bedankt voor het helpen
Na een half uurtje googlen ben ik er achter
DTMF tonen!
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 13-07-2006 10:57 ]
Nu bedacht ik mij ineens iets, als ik een filmpje op m'n SLVR zet, dan schokt het heel erg (afhankelijk van de bitrate), en word m'n telefoon vrijwel onbestuurbaar, het filmpje stoppen of het geluid harder zetten duurt een hele tijd. Hij reageert er gewoon pas na een tijdje op (soms duurt het gewoon een minuut ofzo, verre van ideaal dus...). Te vergelijken met een programma in windows dat alle cpu kracht opslurpt..._Ernst_ schreef op zondag 19 maart 2006 @ 23:53:
[...]
Ik heb m'n L7 nu alweer een tijdje, prima telefoon (voorzover ik kan beoordelen, eerste gsm), alleen is de overdracht snelheid tussen computer en telefoon _traag_, ik haal 127 KB/s als ik een mp3tje overpomp... is dat normaal?
Nu heb ik als voorbeeld de clip van Basshunter - Boten Anna omgezet naar mp4 (denk dat dat wel mag, aangezien die clip vrij te downloaden is in avi formaat op http://basshunter.m0o.eu/anna/index_nl.php). Deze is dus vrijwel onafspeelbaar op mijn telefoon, en wilde dus vragen of andere hier ook last van hebben (hier is ie te downloaden)
Als andere deze wel prima kunnen afspelen, dan is er dus gewoon iets goed mis met mijn telefoon
Mijn plekkie + Sympathisant van 'GoT voor Behoud der Nederlandsche Taal' [GvBdNT]
Ik gebruik dit: http://www.getjar.com/products/36/Odysseus_Ernst_ schreef op maandag 10 juli 2006 @ 17:08:
[...]
Zo doe ik het nu idd, maar dacht dat er misschien een proggie was dat er ook echt voor bedoelt was(nu heb ik niet veel ervaring met andere telefoons, maar eigenlijk vind ik het vreemd dat zo iets er niet op zit, lijkt me toch heel simpel te realiseren... er zit wel een rekenmachine en agenda op, dus een kladblok achtig programma lijkt me dan een vrij voor de hand liggende optie)
Een soort database achtig programaatje, makkelijk en handig voor allerlei soorten lijstjes.
Mijn plekkie + Sympathisant van 'GoT voor Behoud der Nederlandsche Taal' [GvBdNT]
Dat zou idd een deel van mijn probleem oplossen, alleen wil ik weleens weten of het aan mijn telefoon ligt, dat hij ook niet fatsoenlijk een video af kan spelen.StratoFarmer schreef op zaterdag 22 juli 2006 @ 15:47:
Bij mij is de usb verbinding idd ook heel erg traag. Ik los het op door mijn datakaartje gewoon in een cardreader te stoppen, dat werkt natuurlijk prima.
Thx, daar zal ik eens naar kijken jaStratoFarmer schreef op zaterdag 22 juli 2006 @ 15:54:
[...]
Ik gebruik dit: http://www.getjar.com/products/36/Odysseus
Een soort database achtig programaatje, makkelijk en handig voor allerlei soorten lijstjes.
ok, dan lijkt het dus echt aan mijn telefoon te liggen (jij ook geen problemen van het specifieke filmpje uit mijn post?). Denk dat de cpu (of hoe je de centrale chip in een gsm ook noemtStratoFarmer schreef op maandag 24 juli 2006 @ 21:16:
ik heb totaal geen problemen met video opnemen/afspelen... lijkt me dus eventueel een ander probleem dan de trage usb verbinding.
Ik ben toch malle pietje niet!
Verwijderd
http://www.bluetoothshare...etooth_remote_control.aspThe Legend schreef op zaterdag 29 juli 2006 @ 17:56:
Kent iemand een progje waarmee de SLVR te gebruiken is als afstandsbediening voor bv. PowerPoint en Winamp ed? Kan het zo gauw niet vinden met google.
dat?
Verwijderd
Maar wat ik niet kan vinden is het volgende, 1 naam met meerdere nummers. Nu is er wel een post in dit forum ergens in april dat er wat over zegt, maar met dat antwoord krijg ik niet wat ik wil.
Als je een naam met nummer opvoert, kun je via ...MEER... nog een nummer toevoegen aan deze naam. Je krijgt in je telefoonboek dan echter wel 2 entries.
Ook kun je dan wel ergens 'primaire contacten' selecteren, die zie je dan vervolgens ook, maar dan kun je de 2e entry niet (eenvoudig) meer selecteren.
Hoe krijg ik nu 1 naam (zichtbaar in het telefoonboek) met meerdere nummers?
Enne, vraag 2, ik heb veel nummers op mijn telefoon gezet via kopieren op de SIM (via oude telefoon) en dan vanaf de SIM op de SLVR. De meeste entries hebben als beltoon dan "standaard", die je overgens niet kunt selecteren?!?!? Maar hoe selecteer je "standaard" bij nieuwe entries?
Verwijderd
die 2e entry kun je selecteren door op de contact te staan en dan naar links of rechts met je "4-punts toets" te gaan dan ga je langs de overige nummers van die contactpersoon. Het icoontje verandert dan van mobiel, werk thuis etc.Verwijderd schreef op woensdag 02 augustus 2006 @ 08:35:
Ik heb de SLVR net in mijn bezit en ben nu mijn telefoonboek aan het opmaken. Had een 6230 van Nokia (klote toestel). Ik vind de SLVR een supergaaf toestel.
Maar wat ik niet kan vinden is het volgende, 1 naam met meerdere nummers. Nu is er wel een post in dit forum ergens in april dat er wat over zegt, maar met dat antwoord krijg ik niet wat ik wil.
Als je een naam met nummer opvoert, kun je via ...MEER... nog een nummer toevoegen aan deze naam. Je krijgt in je telefoonboek dan echter wel 2 entries.
Ook kun je dan wel ergens 'primaire contacten' selecteren, die zie je dan vervolgens ook, maar dan kun je de 2e entry niet (eenvoudig) meer selecteren.
Hoe krijg ik nu 1 naam (zichtbaar in het telefoonboek) met meerdere nummers?
Enne, vraag 2, ik heb veel nummers op mijn telefoon gezet via kopieren op de SIM (via oude telefoon) en dan vanaf de SIM op de SLVR. De meeste entries hebben als beltoon dan "standaard", die je overgens niet kunt selecteren?!?!? Maar hoe selecteer je "standaard" bij nieuwe entries?
- Kan ik die toetsen direct onder het beeldscherm ook een andere functie geven? Bij de de een staat nu "Bericht", maar dan moet ik 3x klikken om een nieuw SMS-je te sturen. Kan dat niet gewoon direct? En aan de andere kant staat VODAFONE live!. Aangezien ik dit nooit gebruik wil ik hier wat totaal anders onder zetten, kan dit? In de handleiding staat dat ik dit kan instellen bij "INSTELLINGEN" -> "PERSONALISEER" -> "STARTSCHERM" -> "NAVIGATIETOETSEN", maar hier kan ik alleen de vier-punttoets instellen.
- Hoe kan ik de toetsen automatisch laten blokkeren? Nu moet ik eerst op de MENU-toets en dan * drukken. Kan dit niet automatisch, bijv. na 1 min?
@DarkFly: Als ik zo kijk, zal je toch minimaal 3x moeten klikken om een sms te versturen, dit kan helaas niet sneller. Over die toetsen direct onder het beeldscherm: Wat er in de handleiding klopt gewoon. Bij navigatietoetsen staat er bij mij ook 'softwaretoets links' en 'softwaretoets rechts'. Het zou kunnen dat jij een simlocked versie van vodafone hebt, en dat ze dat eruit hebben gehaald. En ten slotte: over het automatisch blokkeren van de toetsen heb ik niets kunnen vinden.
Verwijderd
vodafone zal wel eigen software erop hebben gezet, die toetsen kan je dus hoogstwaarschijnlijk niet wijzigen.
Hier geen auto toetsenblokkering hoorVerwijderd schreef op woensdag 20 september 2006 @ 22:51:
Hij heeft een automatisch toetsblok,
vodafone zal wel eigen software erop hebben gezet, die toetsen kan je dus hoogstwaarschijnlijk niet wijzigen.
Welk menu zit die functie? Op een "normale" slvr kan ik de optie ook niet vinden...Verwijderd schreef op woensdag 20 september 2006 @ 22:51:
Hij heeft een automatisch toetsblok,
- bij de kalender kun je niet scrollen door de tijden op een dag?! Zo zie je dus maar 8 uur o.i.d.
- de SLVR raakt in de war als je snel een headset ipv een oplader aan je telefoon hangt
- geen timer functie?
- je kunt geen playlists maken op de pc voor de vodafone mp3 speler, dus moet je telkens priegelen
- je kunt bij de mp3 speler niet snel wisselen tussen shuffle en gewoon
- als je de headset draagt, dan klinkt de beltoon niet door de headset maar dus wel uit de speaker! irritant als je in een stille ruimte zit.
Verder toch door de vorm wel een prettige telefoon, de speaker en de headset geven een hele goede kwaliteit geluid!
Verwijderd
hier ook nietYellowNeck schreef op woensdag 20 september 2006 @ 23:02:
[...]
Hier geen auto toetsenblokkering hoor
de G vergeten
Verwijderd
Zijn er meer mensen die dit probleem hebben?
3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel
Verwijderd
Ik heb net mijn motorola l7-imode binnen van kpn. Maar ik zit dus met een probleempje. Overal wordt de opties USB settings genoemd maar die is dus niet aanwezig op mijn mobiel (die je dat op data/fax moet zetten). Beetje weird.
Tevens heb ik het volgende probleem heb een autoradio "Pioneer P70BT" met mijn vorig telefoon de SE t610 werkte dit perfect. Met deze mobiel heb ik er problemen mee kan hem gewoon registreren maar geen contacten versturen met BT volgens mij komt dit door dat de pioneer gezien word als headset en wat ik gemerkt heb is dat de L7i alleen contacten kan versturen naar telefoons of computers.
Ik hoop dat iemand ook op deze problemen gestuit is en hier misschien een oplossing voor heeft. Alvast bedankt
Daniel
en die beperkte bluetooth functie vind ik ook jammer. Met mijn siemens S65 kon ik gewoon voor de lol eens kijken of er nog mensen BT aan hadden staan zonder iets te moeten verzenden oid, maar dat kan nu ook niet meer. erg jammer...
We've got that ring of confidence
Maar ik had al een datakabel van mijn Canon Camera die dus goed werkt.
Nu heb ik ook een iPod Nano met lader.
Het idee was nu om de Motorola lader thuis te laten en via de usb-kabel en de iPod lader het ding peut te geven... via een verbinding PC-L7 wordt ook gewoon geladen.
Maar met de verbinding iPod Lader - L7 dat doet ie dus niet?!
Vind dat een beetje wonderlijk eigenlijk. En bijzonder jammer, wil namelijk zo min mogelijk kabels en laders meenemen tijdens buitenlandtrip volgend jaar...
Iemand een idee hierover?
Dat was dus ook mijn gedachte - maar dat is dus niet waarStratoFarmer schreef op woensdag 18 oktober 2006 @ 16:21:
Het lijkt me dat electriciteit over usb niet fout kan gaan, als de stekkertjes passen dan. Dus tenzij die iPod lader detecteert wat er aan hangt en vervolgens de stroom uitschakelt, zou het moeten werken.
Beide laders leveren gewoon de standaar 5.0V USB Spanning, de originele Motorola lader 500mA, de OEM iPod lader 1A - maar dat zou imho geen probleem moeten zijn.
Kennelijk zit er idd een beveiliging in de iPod lader oid - grrr.
Verwijderd
Dat is dus het probleem op mijn imode versie heb ik dit menu item nietYukkie schreef op dinsdag 17 oktober 2006 @ 19:39:
Die USB settings vind je in het menu ->settings -> connectivity -> usb settings
en die beperkte bluetooth functie vind ik ook jammer. Met mijn siemens S65 kon ik gewoon voor de lol eens kijken of er nog mensen BT aan hadden staan zonder iets te moeten verzenden oid, maar dat kan nu ook niet meer. erg jammer...
Greets
weet iemand hoe ik dit kan fixen want dit is wel een zwaar irritant probleem al zeg ik het zelf
heb gereset naar fabrieksinstellingen en een complete reset gedaan geen van beide met success
[ Voor 20% gewijzigd door lordgandalf op 25-10-2006 12:06 ]
Steam: Profile / Socialclub: Profile / Uplay: minedwarf / Origin: lordgandalf3
ik heb deze telefoon maandag ook aangeschaft, het enige dat ik mis is iets in de vorm van voice recorder of sound recorder ofzo, maar dan niet zo een waarmee je je gesprekken kan opnemen, maar echt dat je zeg maar een geprek kan opnemen dat in de kamer gaande is.
weet iemand of deze feature ergens op deze telefoon verstopt zit? of waar er een of andere java-applet te vinden is om deze feature toe te voegen??
please let me know (het liefst in een PM)
macha dankie
http://www.megaupload.com/?d=52KY5O45
te installeren als jar via bijvoorbeeld "Moto MIDlets Manager", het werkt echt prima.
Viel mij laatst ook opDaMorpheus schreef op zondag 29 oktober 2006 @ 18:54:
Is er al een software update? Als ik foto's maak worden ze goed weergegeven voor het opslaan, sla ik ze op en bekijk ik ze dan zie ik een foto gemaakt op het moment dat ik op de knop opslaan drukte en dus niet de foto zoals deze op het scherm werd getoond. Met andere woorden: elke foto is een blur...
Maarehm, nee, nog geen software update helaas. Mogen ze wat mij betreft meteen de MP3 ondersteuning opkrikken voor alle bitrates.
Dat zou idd wel heel erg welkom zijn. Nu heb ik er al een hele tijd geen muziek meer opgezet, omdat ik geen zin heb om iedere keer uit te zoeken welke nummers geschikt zijn... En ik heb nogal veel 320KBPs mp3tjes, dus dat schiet niet echt op...Yellowneck schreef op zondag 29 oktober 2006 @ 18:57:
[...]
Maarehm, nee, nog geen software update helaas. Mogen ze wat mij betreft meteen de MP3 ondersteuning opkrikken voor alle bitrates.
Mja, ik heb zo'n handig programma'tje bij m'n Creative X-Fi geluidskaart gekregen. Kan ik een hele lijst MP3'tjes in één keer omzetten naar een gewenste bitrate (192kbps in dit geval). Gaat daarnaast ook nog supersnel met mijn Core 2 Duo_Ernst_ schreef op zondag 29 oktober 2006 @ 19:27:
[...]
Dat zou idd wel heel erg welkom zijn. Nu heb ik er al een hele tijd geen muziek meer opgezet, omdat ik geen zin heb om iedere keer uit te zoeken welke nummers geschikt zijn... En ik heb nogal veel 320KBPs mp3tjes, dus dat schiet niet echt op...
De naam van dat proggie?Yellowneck schreef op zondag 29 oktober 2006 @ 19:36:
[...]
Mja, ik heb zo'n handig programma'tje bij m'n Creative X-Fi geluidskaart gekregen. Kan ik een hele lijst MP3'tjes in één keer omzetten naar een gewenste bitrate (192kbps in dit geval). Gaat daarnaast ook nog supersnel met mijn Core 2 Duo. Bijkomend voordeel; passen veel meer MP3'tjes op je mobiel.
Om iTunes op je telefoon goed aan de praat te krijgen moet je wel wat priegelen, maar het werkt wel lekker! Je kunt dan ook shuffle op albums, selecteren op artiest en dat soort zaken op je telefoon.
howto itunes: http://forum.lowyat.net/i...0&p=6260359&#entry6260359
mototunes: http://mototunes.motofan....php?mod=hellomoto&lang=en
(dit heb ik dus werkend op de vodafone versie)
[ Voor 3% gewijzigd door StratoFarmer op 30-10-2006 09:59 ]
Verwijderd
SMS-Servicecentrumnummer nog wel goed ingesteld? Nummer verschilt per provider en is in te stellen bij:Verwijderd schreef op zaterdag 02 december 2006 @ 19:30:
Ik heb dit toestl al een tijdje, maar sinds kort kan ik er geen smsjes meer mee versturen. Ik kan wel sms ontvangen en gewoon bellen en gebeld worden. Mega irritant. Iemand hier ook last van en hoe op te lossen?
Menu --> Berichten --> Menu-knop (bovenste middelste knop) --> Bericht setup --> SMS setup --> Servicecentrumnr
Verwijderd
Maar... met bluetooth kan je ervoor kiezen om direct naar het geheugenkaartje weg te schrijven. Als ik voor deze optie kies, dan wordt hij geweigerd als het ware (althans, mijn k750i zegt dat
XBO Gamertag: BeerkeeperNL
http://www.mobileplace.co...ola_v3_audio_adaptor.html (miniusb -> 3.5inch audio jack)
Maar dan in NL/BE omdat ik zelf geen mogelijkheid heb om met visa te betalen (bestelling vanuit UK).
Ik kan hier nergens een webshop /electronicazaak vinden waar ze die dingen hebben, en dat is vrij irritant.
Get Airflow, save the world.
Die adapters heb ik getest in mijn userreview in de startpost, helaas zijn alle foto's van de webserver verwijderd en is de layout dus vekracht.diedazz schreef op zondag 10 december 2006 @ 14:01:
ik zoek deze:
http://www.mobileplace.co...ola_v3_audio_adaptor.html (miniusb -> 3.5inch audio jack)
Maar dan in NL/BE omdat ik zelf geen mogelijkheid heb om met visa te betalen (bestelling vanuit UK).
Ik kan hier nergens een webshop /electronicazaak vinden waar ze die dingen hebben, en dat is vrij irritant.
Ik heb die adapters destijds opgestuurd gekregen van Mobileplace.co.uk, gratis! omdat ik ook geen VISA kaart had. In ruil hiervoor moest ik hun naam vermelden.
Een quote uit mijn review
Slechte dingetjes dus. Getest met meerdere oordopjes (o.a. 2x Sennheiser MX300)Helaas levert Motorola er geen headset bij, en helaas zijn deze ook (nog) niet te koop in Nederland (althans, een stereo headset niet, Mono wel).
Toen kwam in ineens de bovenstaande adapter tegen. Deze MiniUSB --> 3,5mm jack adapter (prijs: 3,47 pond) zorgt ervoor dat elke willekeurige oordopjes/hoofdtelefoons met een 3,5mm plugje gebruikt kunnen worden om in stilte muziek te luisteren.
Mobileplace.co.uk was zo vriendelijk om een adapter beschikbaar te stellen. Nadat ik de adapter had ontvangen en aangesloten, startte ik een MP3'tje. Tot mijn grote teleurstelling was de geluidsvolume erg laag, en de geluidskwaliteit slecht tot erg slecht (gekraak).
Onderdeel Cijfer Prijs 8/10 Kwaliteit 2/10 Degelijkheid 7/10 Eindcijfer (geen gemiddelde) 3/10
Heb hier dus 2 van die adaptertjes liggen.
Get Airflow, save the world.
iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

http://www.motomodders.net/ voor software
[ Voor 16% gewijzigd door Yellowneck op 25-01-2007 00:39 ]
iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1
Linkje:
http://www.mobile-review....ola/motorola-l7e-en.shtml
Zo zit ik nog steeds met een kalender waarvan ik niet door de tijden heen kan scrollen, idioot is dat.
Nee dus - de L7e heeft alleen dezelfde behuizing, binnenin een totaal ander toestel.StratoFarmer schreef op dinsdag 06 februari 2007 @ 18:17:
En! kan de software van deze nieuwe versie L7e ook op de oude mobiel gezet worden?
Zo zit ik nog steeds met een kalender waarvan ik niet door de tijden heen kan scrollen, idioot is dat.
Maar ik krijg steeds klachten over echo's aan de andere kant van de lijn. Nogal vaak, dus ik begin te vermoeden dat het mijn toestel (L7) en/of netwerk (Orange) is.
Meer mensen met zo'n probleem?
Nog nooit last gehad van jouw probleem