Trackmania Nations

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste
Acties:
  • 12.207 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon2107
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 06-09-2022

Falcon2107

DUTCH-FALCON

Net gedownload - Echte verslavend!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanjo
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 10-09 08:42
thirdeye schreef op vrijdag 03 februari 2006 @ 01:37:
Net op Eeruku's server geweest (freek is mijn nick in de game). Leuke banen!
Er zitten er ook een aantal bij waarvan je denkt is die gast dronken geweest toen hij ze bouwden? Niet al te makkelijk.

tsja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChrisW
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
sanjo schreef op vrijdag 03 februari 2006 @ 10:43:
[...]

Er zitten er ook een aantal bij waarvan je denkt is die gast dronken geweest toen hij ze bouwden? Niet al te makkelijk.
Ja sommige zijn een beetje 'te' ...
Maar er zitten ook wel hele leuke bij :)

Iedereen met keyboard trouwens? of zijn er ook die het met stuurtje proberen?

[ Voor 13% gewijzigd door ChrisW op 03-02-2006 10:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrivinUCrazy
  • Laatst online: 10:53

DrivinUCrazy

Vechte, valle en opstoan

Ik heb één poging gewaagd met het stuurtje, maar met het keyboard kun je veel sneller correcties uitvoeren, en dat is wel één van de belangrijkste zaken in dit spel. Dus ik speel gewoon met het keyboard. Ook simpelweg met de standaard toetsen, de pijltjestoetsen dus.

't Is een kwestie van geduld, rustig wachten op de dag, dat heel Holland Limburgs lult.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tobiaz
  • Laatst online: 21-01-2023

Tobiaz

Ondertitel

ik ging een WR halen voor de 1e baan met dat bochtje. Nou dat is volgens mij niet te halen zonder stuurtje! Ik heb de replay van nr1 gezien, die rijd hem zo strak over de groene rand, dat kan eigenlijk alleen maar met een stuurtje denk ik. maar voor de rest heb je aan een stuurtje niet zo veel

gister op ACID's servertje was leuk, lekker 5e worden altijd :+

Onder een steen geleefd dan maar ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ekiter
  • Registratie: Oktober 2005
  • Nu online
Nóg beter is het om te spelen met een controller vanuit een luie ligstoel >:)

Mar wel een zeer verslavend spel idd, wordt alleen af en toe helemaal gek van t inloggen wat soms wel een half uur lijkt te duren :r

Nu maar hopen dat alle problemen snel opglost worden evnals de ranking die er om de zoveel tijd uitligt, kunnen we tenminste weer proberen te stijgen in de ranking.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon2107

Falcon2107

DUTCH-FALCON

Ik kan de controls niet vinden, ja wel besturing, maar zijn er nog andere knoppen? Of ik kijk er overheen?! :o

[ Voor 76% gewijzigd door Falcon2107 op 03-02-2006 11:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Falcon2107 schreef op vrijdag 03 februari 2006 @ 11:04:
Ik kan de controls niet vinden, ja wel besturing, maar zijn er nog andere knoppen? Of ik kijk er overheen?! :o
Staan in je profiel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy55
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 25-04 06:47

Speedy55

www.jpl-racing.nl

Tobiaz schreef op vrijdag 03 februari 2006 @ 10:58:
ik ging een WR halen voor de 1e baan met dat bochtje. Nou dat is volgens mij niet te halen zonder stuurtje! Ik heb de replay van nr1 gezien, die rijd hem zo strak over de groene rand, dat kan eigenlijk alleen maar met een stuurtje denk ik. maar voor de rest heb je aan een stuurtje niet zo veel

Maar je reputatie als allerlaatste is toch niet echt te handhaven voor je :).

JPL-Racing --- iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tobiaz

Tobiaz

Ondertitel

misschien moet ik mn reputatie doelen een beetje bijstellen :+
Als er 30 in die server zitten ben ik met 5e heel tevreden hoor trouwens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrivinUCrazy

DrivinUCrazy

Vechte, valle en opstoan

Tobiaz schreef op vrijdag 03 februari 2006 @ 11:37:
Mee eens, en ieder plaatsje hoger is mooi meegenomen.

't Is een kwestie van geduld, rustig wachten op de dag, dat heel Holland Limburgs lult.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dano_nl
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 12-05 21:27

dano_nl

Meh

welke porten meot je forwarden als je een gewoon servertje draait (niet dedicated) ik kan het nergens duidelijk vinden. TCP? UDP?

Meh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy55
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 25-04 06:47

Speedy55

www.jpl-racing.nl

Tobiaz schreef op vrijdag 03 februari 2006 @ 11:37:
Omdat je zei dat je een reputatie had dat je altijd laatste was, maar goed inderdaad je mag je doelen best bijstellen hehe, ik heb liever dat je altijd eerste ben, moet ik ook weer beter me best doen hehe.

JPL-Racing --- iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
  • Laatst online: 09:58
Tobiaz schreef op vrijdag 03 februari 2006 @ 10:58:

Ik zag er ook een tweede plaats tussen hoor ;)

Maar de acid server is leuk met custom banen

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tobiaz

Tobiaz

Ondertitel

Haha sorry!
Ik kwam een baan tegen op een website die duurde minstens een uur :D

OverDoseCup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bertus
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
Tobiaz schreef op vrijdag 03 februari 2006 @ 12:03:
Haha sorry!

OverDoseCup
Holy shit ik ga nu spelem

Heeft ook een computer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mach2
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 23-09 20:23
dano_nl schreef op vrijdag 03 februari 2006 @ 11:54:
welke porten meot je forwarden als je een gewoon servertje draait (niet dedicated) ik kan het nergens duidelijk vinden. TCP? UDP?
Nummertje 2350 als ik het goed heb

edit: zie http://www.nadeo.com/modu.../article.php?articleid=67

[ Voor 13% gewijzigd door mach2 op 03-02-2006 12:17 ]

Hallo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roamor
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Tobiaz schreef op vrijdag 03 februari 2006 @ 12:03:
Haha sorry!

OverDoseCup
Nee, de eerste keer dat de eerste poster hem haalde had hij er een uur over gedaan. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BruT@LysT
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 09-09 09:18

BruT@LysT

Fear and Loathing

Ik vind de game dus echt wel goed spelen en is helemaal geen neppe race game die niets met racen te maken heeft :) De physics zijn ook zeer goed, de auto's hebben alleen extreme downforce en belachelijke hoop power. Maar voor de rest werken de g-krachten juist bijzonder goed, en dat is ook precies waar je op moet letten. Je moet supergoeie lijnen aanhouden en precies op de juiste momenten je gas loslaten en weer accelereren. Ik vind dat wel wat hebben eerlijkgezegt. Overigens speel ik ook LFS en GTR etc. met stuur. Deze game speel ik met Gamepad (analoge besturing) omdat je door de bochten moet 'flowen' om echt snel te zijn, plus dat je af en toe zo snel van links naar rechts moet dat dat met een stuur echt niet te doen zou zijn. Dan stuur je je een ongeluk.
De game heeft dus alles met racen te maken, en als racefanaat vind ik dit dan ook een zwaar vette game. Als je het gewoon niet kan dan kan je het niet, maar ga de game niet afkraken en btw, wat doe je dan in dit topic? En nog met GTA vergelijken ook, hoe haal je het in je hoofd :P

Ik heb overigens alleen de originele trackmania gespeeld 2 jaar geleden oid en nooit meer gedaan. Ga ik deze game spelen en sta bijna overal 1e. Het zit em dus weldegelijk in de vingers, als het je veel moeite kost zal je vast nooit echt goed worden. Maargoed, ik neem dan ook geen genoegen met een 2e plaats plus dat ik mezelf regelmatig uitscheld :P 'Perfectionisme is een gift' :+

Ik hoop dat ze de servers nog even van meer power voorzien want elke avond (zo na 7 uur) wordt het zo verschrikkelijk druk dat de ladders eruit vliegen. Overdag lijkt de game voor alsnog prima te werken.

[ Voor 14% gewijzigd door BruT@LysT op 03-02-2006 12:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 30-09 08:55

Martinspire

Awesomeness

al moet je voor een gratis game niet teveel verwachten
vind ik deze toch miss wel een koop waard als ie in de winkels had gelegen

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

djmantri schreef op vrijdag 03 februari 2006 @ 12:23:
al moet je voor een gratis game niet teveel verwachten
vind ik deze toch miss wel een koop waard als ie in de winkels had gelegen
Ik had hem zeker gekocht, heb in geen tijden zoveel plezier aan een game gehad :)
BruT@LysT schreef op vrijdag 03 februari 2006 @ 12:20:
Ik vind de game dus echt wel goed spelen en is helemaal geen neppe race game die niets met racen te maken heeft :) De physics zijn ook zeer goed, de auto's hebben alleen extreme downforce en belachelijke hoop power. Maar voor de rest werken de g-krachten juist bijzonder goed, en dat is ook precies waar je op moet letten. Je moet supergoeie lijnen aanhouden en precies op de juiste momenten je gas loslaten en weer accelereren. Ik vind dat wel wat hebben eerlijkgezegt. Overigens speel ik ook LFS en GTR etc. met stuur. Deze game speel ik met Gamepad (analoge besturing) omdat je door de bochten moet 'flowen' om echt snel te zijn, plus dat je af en toe zo snel van links naar rechts moet dat dat met een stuur echt niet te doen zou zijn. Dan stuur je je een ongeluk.
De game heeft dus alles met racen te maken, en als racefanaat vind ik dit dan ook een zwaar vette game. Als je het gewoon niet kan dan kan je het niet, maar ga de game niet afkraken en btw, wat doe je dan in dit topic? En nog met GTA vergelijken ook, hoe haal je het in je hoofd :P

Ik heb overigens alleen de originele trackmania gespeeld 2 jaar geleden oid en nooit meer gedaan. Ga ik deze game spelen en sta bijna overal 1e. Het zit em dus weldegelijk in de vingers, als het je veel moeite kost zal je vast nooit echt goed worden. Maargoed, ik neem dan ook geen genoegen met een 2e plaats plus dat ik mezelf regelmatig uitscheld :P 'Perfectionisme is een gift' :+

Ik hoop dat ze de servers nog even van meer power voorzien want elke avond (zo na 7 uur) wordt het zo verschrikkelijk druk dat de ladders eruit vliegen. Overdag lijkt de game voor alsnog prima te werken.
Stuur is inderdaad veel werk, ik denk dat ik oook eens voor een gamepad ga kijken, alhoewel keyboard ook perfect werkt ;)

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gianni Rombios
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
Wie heeft er een nadeo gehaald op a-2? Ik kom een honderdste tekort (speel met toetsenbord). Verder heb ik alle a t/m f maar die a-2 zit me dwars.
Deze track http://nations.tm-exchange.com/main.aspx?action=auto#auto je ziet al dat je met een nadeo (7.47) maar 1 honderdste onder de snelste tijd zit. Als je bij opstarten Bench kiest zie je denk ik "de Stig" van Nadeo aan het werk die lijkt dus niet met toetsen te spelen he... vandaar denk ik dat die a-2 zo scherp is en de rest duidelijk niet zo scherp :P

Jammer dat je de muziek niet in het spel kunt aanpassen (harder/zachter).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mastasidaz schreef op vrijdag 03 februari 2006 @ 09:09:
[...]

Weet jij misschien ook of jullie ook de voorrondes gaan doen voor gran turismo 4?
Ik zal dit vandaag even navragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FnF schreef op vrijdag 03 februari 2006 @ 06:43:
[...]

Leuke servers, alhoewel ze vaak eens disconnecten om een of andere reden :X

Had trouwens gisteren een geweldige baan, Gomer2 van Gomer _/-\o_ Nog met dank aan Brut@lyst voor de manier hoe je moest finishen, als je één keer gefinished bent is ie makkelijk _/-\o_
Dedicated Server software van TMN is nog niet helemaal stabiel. We zijn het aan het testen op verschillende distro's. Kan zijn dan je verbinding werd verbroken op het moment dat we server opnieuw hebben gestart. We blijven de software in de gaten houden, zodra een nieuwe versie uit is zullen we direct upgraden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devil N
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 05-09 20:08
FnF schreef op vrijdag 03 februari 2006 @ 12:51:
[...]

Ik had hem zeker gekocht, heb in geen tijden zoveel plezier aan een game gehad :)
*agree*
Alhoewel de kans wel erg groot is dat ik het spel nooit opgemerkt had als 't niet gratis was geweest, en dan had ik 't dus nooit gespeeld en dus ook nooit gekocht...
[...]

Stuur is inderdaad veel werk, ik denk dat ik oook eens voor een gamepad ga kijken, alhoewel keyboard ook perfect werkt ;)
Ik gebruik een Xbox360 controller, werkt heerlijk. Je kunt er net wat subtieler en preciezer mee sturen dan met een toetsenbord. Ik heb ook een PSX Dual Shock controller op m'n PC aangesloten, maar die is wat minder prettig voor racegames omdat de analoge sticks wat losjes aanvoelen. Een PS2 controller zou dan wellicht beter zijn, maar die heb ik niet over.
Verwijderd schreef op vrijdag 03 februari 2006 @ 12:56:
[...]

Dedicated Server software van TMN is nog niet helemaal stabiel. We zijn het aan het testen op verschillende distro's. Kan zijn dan je verbinding werd verbroken op het moment dat we server opnieuw hebben gestart. We blijven de software in de gaten houden, zodra een nieuwe versie uit is zullen we direct upgraden.
Ik had begrepen dat de Linux dedicated server niet werkt als je 'm vanaf een partitie draait met ReiserFS. Aangezien er een aantal distro's zijn die standaard dat filesystem gebruiken, levert dat nog wel eens problemen op. Ik draai mijn servertje op een ext3 partitie in Debian, en dat gaat (gelukkig) prima.

[ Voor 9% gewijzigd door Devil N op 03-02-2006 13:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon2107

Falcon2107

DUTCH-FALCON

ik heb het gedownload. Ik heb een loginnaam en hoe krijg ik nu een authentification-key?? Moet ik de CD daar voor kopen? Het is niet mogelijk om in de Rankings te komen dan???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mijn snelle track: (heel originele naam :D)
http://nations.tm-exchang...n=trackshow&id=15037#auto

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Janoz
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 30-09 16:40

Janoz

Moderator Devschuur®

!litemod

authentification-key heb je helemaal niet nodig. Dat is alleen om een paar extras te unlocken voor mensen die TMO of TMS (vorige versies).

Ken Thompson's famous line from V6 UNIX is equaly applicable to this post:
'You are not expected to understand this'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kreeg ook ineens een melding dat ik een ongeldige key had of zo. Kon ik een nieuwe account gaan aanmaken:S. Verder een heerlijk maar frustrerend spel. Enige wat irritant is, is dat ik af en toe per ongeluk op enter druk terwijl ik aan het racen ben, maar de controls zijn te veranderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dano_nl
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 12-05 21:27

dano_nl

Meh

ah server maken was gelukt (apocalypse, is ook mijn schermnaam) wel lachen hoor 6 man trekt mn comp goed en het raced nog lekker ook! nu even wat custom tracks installeren

Meh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HCMarX
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 30-09 22:10
Leuk spelletje. Een paar potjes gedaan en elke keer punten gehaald. Heb er nu 22 ofzo :O. Maar dat is het mooie van een baantje winnen waar anderen mee doen die al wel wat punten hebben. Kreeg ik er 8 bij ofzo.

Gamecube (games) kopen of ruilen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bassio
  • Laatst online: 11:09
Gianni Rombios schreef op vrijdag 03 februari 2006 @ 12:52:
Wie heeft er een nadeo gehaald op a-2? Ik kom een honderdste tekort (speel met toetsenbord). Verder heb ik alle a t/m f maar die a-2 zit me dwars.
Deze track http://nations.tm-exchange.com/main.aspx?action=auto#auto je ziet al dat je met een nadeo (7.47) maar 1 honderdste onder de snelste tijd zit. Als je bij opstarten Bench kiest zie je denk ik "de Stig" van Nadeo aan het werk die lijkt dus niet met toetsen te spelen he... vandaar denk ik dat die a-2 zo scherp is en de rest duidelijk niet zo scherp :P

Ik heb die al gehaald. De truuk is om bij de eerste heuvel naar beneden een heel klein beetje te sturen zodat je optimaal contact houdt met de weg. Als je gewoon rechtdoor naar beneden rost lukt niet en kom je max op 7.48 uit. Met een kleine stuurbeweging in het begin moet je redden....

Ik heb echt heel lang over A2 en B1 gedaan. De rest ging wel redelijk snel. Ik heb nu a t/m d alles nadeo en tot g alles minimaal goud.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Frank
  • Laatst online: 29-09 11:44

.Frank

Frank.

A2 kan inderdaad met toetsenbord (zojuist het bewijs geleverd).

Bassio, heb je tips voor B1? Het wil bij mij ook niet vlotten om Nadeo in te halen...

En als ik hier toch bezig ben: A5! Waarom krijg ik die laatste honderdste niet weg? Wat kan ik in hemelsnaam nog verbeteren? Iemand anders dit probleem gehad?

[ Voor 35% gewijzigd door .Frank op 03-02-2006 14:44 ]

Dutch StarCraft League | Campzone Tapijtrugby-kampioen (I've got the scars to prove it)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brent
  • Registratie: September 2001
  • Nu online
Verwijderd schreef op vrijdag 03 februari 2006 @ 09:01:
Jeej eindelijk brent001 uitgereden, en nog met een toptijd ook :p

[afbeelding]

Nu nog brent002 003 en 004 :X
_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Humanist | Kernpower! | Determinist | Verken uw geest | Politiek dakloos

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyBravo
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08-03-2022

JohnnyBravo

Man, I'm pretty!

Wat ik me afvroeg: er zijn al echte racingteams in omloop, is er ergens een overzicht te vinden van alle racingteams die er zijn? Of weet iemand wat de beste racingteams zijn die er op het moment rondrijden?

Pas op: Ik vraag je niet om je eigen raceteam/clan te promoten, daarvoor is GoT niet bedoeld ;)

Verder is ook mijn nick nu uitgerust met een hippe oranje kleur 8)

Recept van de dag: Mosselen - Uien - Peterselie - Wortel - 2 Tenen Knoflook - En vlak voor het op tafel zetten veel, maar dan ook echt veel 'Nee, echt veel' BIERRRRR!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bassio
  • Laatst online: 11:09
.Frank schreef op vrijdag 03 februari 2006 @ 14:29:
A2 kan inderdaad met toetsenbord (zojuist het bewijs geleverd).

Bassio, heb je tips voor B1? Het wil bij mij ook niet vlotten om Nadeo in te halen...

En als ik hier toch bezig ben: A5! Waarom krijg ik die laatste honderdste niet weg? Wat kan ik in hemelsnaam nog verbeteren? Iemand anders dit probleem gehad?
Bij B1 moet je helemaal naar links gaan in het begin. Vervolgens op het topje van de heuvel insturen naar rechts en in de lucht remmen. Je moet proberen zo dicht mogelijk bij de binnen kant van de bocht neerkomen en proberen zo weinig mogelijk te stuiteren. Dan volgas op de linkerbocht af, scherp in sturen en bidden.... _/-\o_

A5 zal ik vanavond thuis nog even bekijken....

A2 en B1 hebben mij echt flink wat pogingen gekost (100+) maar het geeft wel voldoening als het eenmaal gelukt is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon2107

Falcon2107

DUTCH-FALCON

Hoe verdien je punten dan? Door 1,2 of 3 te worden???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• equationunequal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-09 22:37
Falcon2107 schreef op vrijdag 03 februari 2006 @ 15:20:
Hoe verdien je punten dan? Door 1,2 of 3 te worden???
Door hoger te eindigen dan iemand met een hogere ranking dan jou...

[ equationunequal.nl - portret & model fotografie ] [ newskin.nl - socials ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blablable
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 24-09 09:17
Supergaaf spel, zeker omdat ie voor noppes is

Vind het alleen wel jammer dat er allemaal custom made tracks zijn die zo gek als een deur zijn..
Ben me ervan bewust dat het een stunt game is mar er zijn grenzen. Het moet wel racebaar blijven..
Een paar gekke jumps ect prima... ma ga het niet zo moeilijk maken dat je in 15 min. maar 2 keer de finish haal...

Toch? Mee eens of mee oneens?

verder top spel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

blablable schreef op vrijdag 03 februari 2006 @ 15:25:
Vind het alleen wel jammer dat er allemaal custom made tracks zijn die zo gek als een deur zijn..
Ben me ervan bewust dat het een stunt game is mar er zijn grenzen. Het moet wel racebaar blijven..
Een paar gekke jumps ect prima... ma ga het niet zo moeilijk maken dat je in 15 min. maar 2 keer de finish haal...

Oneens, je moet gewoon veel oefenen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blablable
Hankey schreef op vrijdag 03 februari 2006 @ 15:22:
[...]

Dus degene met de hoogste ranking verdiend geen punten meer :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mevius
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 00:17
blablable schreef op vrijdag 03 februari 2006 @ 15:25:
Supergaaf spel, zeker omdat ie voor noppes is

verder top spel!
Ook oneens.

Ik vind het juist leuk om te zien hoe iedereen faalt om de finish te halen, dan krijg je juist een beetje een groepje mensen die het goed kunnen, en kun je jezelf meteen onderscheiden van de rest >:)

Tenzij mij het niet wil lukken, dan zijn de tracks nooit leuk ;)

Home Assistant | ☀️ 15.2kW PVOutput | PC Specs | 🔋 Tesla Model 3 LR AWD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roamor
  • Niet online
Hankey schreef op vrijdag 03 februari 2006 @ 15:22:
[...]

Lekker dan als je bovenaan staat :? Hoe moeten die punten halen dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mevius
blablable schreef op vrijdag 03 februari 2006 @ 15:45:
[...]

Als hij op een andere plek dan de 1ste finish niet nee, logisch toch?
Hij staat dan niets voor niets 1ste plek

*edit

[ Voor 5% gewijzigd door Mevius op 03-02-2006 15:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blablable
CoolyBoy schreef op vrijdag 03 februari 2006 @ 15:46:
[...]

Als hij op een andere plek dan de 1ste finish niet nee, logisch toch?
Hij staat dan niets voor niets 1ste
Lijkt me betrer als je 1e sta 2e en 3e dat je een aantal punten krijg...

bijv.
1e 10
2e 5
3e 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mevius
Zo kunnen de mensen die minder snel zijn nooit punten krijgen.

Het is nu zo, als je wint van iemand die hoger staat dan jou krijg je veel punten, zo kun je in het begin snel stijgen (met 20 punten per ronde tikt lekker aan), en later minder snel.
Als je elke keer een vast aantal krijgt is het misschien wel constanter en duidelijker voor iedereen, maar minder leuk.

*Kom op mensen!, #trackmania @ irc.tweakers.net!!. het is doodstil"

[ Voor 33% gewijzigd door Mevius op 03-02-2006 15:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• equationunequal
blablable schreef op vrijdag 03 februari 2006 @ 15:45:
[...]

Nope, die kan ze alleen nog maar verliezen (door lager te eindigen dan mensen met een lagere ranking dan hem)...
Roamor schreef op vrijdag 03 februari 2006 @ 15:46:
[...]

Lekker dan als je bovenaan staat :? Hoe moeten die punten halen dan?
Niet...

Maar als je bovenaan staat hoef je ook niet meer punten te halen. Je moet dan alleen je best doen om ze te behouden en eventueel zorgen dat als iemand je inhaalt en de eerst positie van je afneemt, je hem weer verslaat om de eerste positie terug te pakken.

Doelloos staat bv. nu al een tijdje nummer een (van NED, geloof nr. 3 van de wereld) en dat heeft hij gedaan door heel veel te spelen (vooral tegen tegenstanders die hoger geplaatst stonden) en zo'n beetje alles te winnen. Zou Doelloos nou verliezen van iemand die veel lager staat in de ranking (zoals ik, dankzij die &%(@# ladder die telkens offline is), dan zou Doelloos ineens een hoop punten verliezen en deze persoon een hoop punten winnen...

[ Voor 63% gewijzigd door equationunequal op 03-02-2006 15:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _avalanche_
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 16-09 21:49
Als degene met de hoogste ranking in een server komt en hij wordt, laten we zeggen 6/12 krijgt ie geen punten, als ie hoger eindigt dan krijgt ie wel punten maar niet zoveel als iemand met een hele lage ranking op die plek was geeindigt.

Dus iemand met een lage rank krijgt sneller punten dan iemand met een hoge rank, nou zijn er aardig wat servers te vinden waar veel mensen met een hoge rank spelen en het niveau dus ook lekker hoog is en dat je dan met een hoge rank ook nog wel veel punten kan winnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaCoTa
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 11:28
Gianni Rombios schreef op vrijdag 03 februari 2006 @ 12:52:
In het 1e scherm, voordat je op play druk kun je ook bij config ofzo, daar zitten volume sliders voor sound en muziek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p.habo
  • Laatst online: 26-09 21:44
Het is echt bagger...

Op piekuren ligt de ranked ladder er uit, de ranking verloopt niet meer normaal, ik kom bijna niet meer boven de 1 uit, terwijl ik de beste tijd rijd en de tegenspelers vaak een 10x hogere rank hebben. Baggerzooi is het...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

p.habo schreef op vrijdag 03 februari 2006 @ 16:26:
Het is echt bagger...

Op piekuren ligt de ranked ladder er uit, de ranking verloopt niet meer normaal, ik kom bijna niet meer boven de 1 uit, terwijl ik de beste tijd rijd en de tegenspelers vaak een 10x hogere rank hebben. Baggerzooi is het...
Ik heb gisteren de hele avond niet op een rank server kunnen spelen. Ben bang dat dat straks ook wel zal zijn. :r Alleen ma en di op ranked servers kunnen spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChrisW
  • Niet online
Nederland staat in de ranking nu wel boven België :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p.habo
  • Laatst online: 26-09 21:44
Virus.NL schreef op vrijdag 03 februari 2006 @ 17:18:
Nederland staat in de ranking nu wel boven België :)
Dat dan weer wel... hopelijk heb ik vanmiddag een beetje mijn bijdrage mogen leveren _/-\o_

Wat me wel opvalt is dat spelers uit andere landen alle servers afstruinen op zoek naar een
ranked server, terwijl de meeste nederlandse spelers op een nederlandse non-ranked server
gaan liggen dabberen.

Zo had ik zojuist ook iets vaags, de NL-ranking deed het niet meer, ik zag ook geen ranking
meer verschijnen na een match, terwijl iedereen glashard beweerde dat ik wel op een ranked
server aan het spelen was... :/

Ben benieuwd hoe hoog (laag) ik nu sta in de NL-ranking "-AAI-P.Habo"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spivvi
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 30-05 11:33
Ik zat net een paar uurtjes zonder inet, dus ik heb ook maar ff een track in elkaar geknutseld:

http://nations.tm-exchang...n=trackshow&id=15342#auto

Download: http://nations.tm-exchang...?action=trackgbx&id=15342

Niet al te ingewikkeld en vrij simpel uit te rijden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon2107

Falcon2107

DUTCH-FALCON

Kun je punten alleen op offciële servers halen of op willekeurige servers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gianni Rombios
  • Niet online
DaCoTa schreef op vrijdag 03 februari 2006 @ 16:20:
[...]

In het 1e scherm, voordat je op play druk kun je ook bij config ofzo, daar zitten volume sliders voor sound en muziek.
Jaja ik bedoelde: je moet er dus uit om het aan te passen.

====

Overigens is er dus beloofd dat Nadeo aan de servers werkt wat bereikbaarheid e.d. betreft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Naam: FnF Server for GoT
Password: henk

Is online, draait official + custom maps :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mevius
Falcon2107 schreef op vrijdag 03 februari 2006 @ 17:41:
Kun je punten alleen op offciële servers halen of op willekeurige servers
Voor zover ik weet op beide.
Als je zelf host moet je server verbinding met de 'ranking' server maken, waarna het puntensysteem gewoon werkt.
Hoe het bij custom tracks gaat weet ik niet, ik denk hetzelfde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lawaai
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 14-09 21:45

lawaai

www.oldskoolnl.nl

bassio schreef op vrijdag 03 februari 2006 @ 15:04:
[...]

Bij B1 moet je helemaal naar links gaan in het begin. Vervolgens op het topje van de heuvel insturen naar rechts en in de lucht remmen. Je moet proberen zo dicht mogelijk bij de binnen kant van de bocht neerkomen en proberen zo weinig mogelijk te stuiteren. Dan volgas op de linkerbocht af, scherp in sturen en bidden.... _/-\o_

A5 zal ik vanavond thuis nog even bekijken....

A2 en B1 hebben mij echt flink wat pogingen gekost (100+) maar het geeft wel voldoening als het eenmaal gelukt is.
Wat nou remmen? Net 20 keer geprobeerd and no luck, doe het 1x vol gas en tsjakka 9.96 !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrivinUCrazy

DrivinUCrazy

Vechte, valle en opstoan

Even 2 dingetjes:
1) ACID: je server heeft een probleem. Foutcode 10060, maar het ging mis toen er net een race was afgelopen.

2) Janoz, wat ben je aan het doen? Aanmelden, afmelden, aanmelden, ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thanks @ Rafe
Molyneux ja, niet "Moulineaux" :9 klonk het zelfde :P

[ Voor 86% gewijzigd door Verwijderd op 03-02-2006 20:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rafe
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 27-06 13:12
Je bedoelt Peter Molyneux ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Janoz
  • Laatst online: 30-09 16:40

Janoz

Moderator Devschuur®

!litemod

Op 1 of andere manier crashed TM naar de desktop zodra ik 1 meter gereden heb. Zal wel komen door mijn brakke geheugen (Balen doe ik er iig wel van :( )

Ken Thompson's famous line from V6 UNIX is equaly applicable to this post:
'You are not expected to understand this'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SSirhc
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Is bij mij ook sinds een uur ofzo.
Erg vreemd, reinstall helpt ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ACID-dude
  • Laatst online: 28-08 10:30

ACID-dude

Make More Music!

DrivinUCrazy schreef op vrijdag 03 februari 2006 @ 19:47:
Even 2 dingetjes:
1) ACID: je server heeft een probleem. Foutcode 10060, maar het ging mis toen er net een race was afgelopen.

2) Janoz, wat ben je aan het doen? Aanmelden, afmelden, aanmelden, ...
Klopt, stroom viel uit door kapotte broodrooster 8)7. Ik doe mn best om het weer te fixen.

iRacing Profiel Hier stonden hele oude specs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• plofkip
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 29-09 20:13
Ik heb een probleem :? Ik speel dit spel op me laptop (Centrino Dothan 1.7, 1 gig ddr2, ati x700 mobility...) maar fullscreen krijg ik geen beeld (ik hoor het geluid wel) en windowed werkt het wel... Waaraan kan dit liggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrivinUCrazy

DrivinUCrazy

Vechte, valle en opstoan

ACID, zou je svp even willen posten als ie terug is? Dan hoef ik tenminste niet steeds te proberen te connecten. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ACID-dude
  • Laatst online: 28-08 10:30

ACID-dude

Make More Music!

DrivinUCrazy schreef op vrijdag 03 februari 2006 @ 20:29:
ACID, zou je svp even willen posten als ie terug is? Dan hoef ik tenminste niet steeds te proberen te connecten. :P
Ik hoop dattie nu weer online is, zo niet dan word het vanacht en meld ik dat nog wel. Speel ze.

iRacing Profiel Hier stonden hele oude specs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gianni Rombios
  • Niet online
bassio schreef op vrijdag 03 februari 2006 @ 14:20:
[...]

Ik heb die al gehaald. De truuk is om bij de eerste heuvel naar beneden een heel klein beetje te sturen zodat je optimaal contact houdt met de weg. Als je gewoon rechtdoor naar beneden rost lukt niet en kom je max op 7.48 uit. Met een kleine stuurbeweging in het begin moet je redden....

Ik heb echt heel lang over A2 en B1 gedaan. De rest ging wel redelijk snel. Ik heb nu a t/m d alles nadeo en tot g alles minimaal goud.
Ik zag het nu pas het is bassio van Big Scale Racing :D
Hee dat probeerde ik ook maar uiteindelijk is het gelukt met tikje rechts plus heeeel effe gaslos tegelijkertijd. :9 Toch bedankt!

[ Voor 10% gewijzigd door Gianni Rombios op 03-02-2006 21:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Viper2k1 schreef op donderdag 02 februari 2006 @ 23:12:
[...]

Hey gozer! Ik wist niet dat jij tweaker was, grappig! OptiRon trouwens :) Bedankt voor de kleur tip!
Hehe mijn voorbeeldje hoefde je niet letterlijk over te nemen hoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

FnF schreef op vrijdag 03 februari 2006 @ 18:19:
Naam: FnF Server for GoT
Password: henk

Is online, draait official + custom maps :)
Server even offline, kreeg in eens een TMN crash melding :/

Voor de mensen die het nog niet gelezen hebben, er komt een nieuwe ladder omdat de oude ladder de capaciteit niet aan kan. Dit kreeg ik iig van TMN te horen net :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FnF schreef op vrijdag 03 februari 2006 @ 21:17:
[...]

Server even offline, kreeg in eens een TMN crash melding :/
Precies een crash wanneer ik voor het eerst werd verslagen. Toeval? Je bent gewaarschuwd. :P
Voor de mensen die het nog niet gelezen hebben, er komt een nieuwe ladder omdat de oude ladder de capaciteit niet aan kan. Dit kreeg ik iig van TMN te horen net :9
Gelukkig maar, maar ook wel logisch eigelijk.

[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 03-02-2006 21:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ekiter
  • Registratie: Oktober 2005
  • Nu online
[...]

Pff hadden ze ook wel kunnen voorspellen he dat t spel zo'n succes zou worden, nu wordt de hele fun van t punten halen teniet gedaan door t crashen wegens het succes. Nu maar hopen dat ze m een beetje snel weer in lucht hebben.
In de tussentijd maar ff goed oefenen.

[ Voor 3% gewijzigd door ekiter op 03-02-2006 21:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nieuwe map: kart track
een digitale versie van de kartbaan in zoetermeer (lichtelijk aangepast)
http://nations.tm-exchang...n=trackshow&id=15920#auto
helaas geen screenies (gesloten ruimte), maar ik verzeker plezier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
  • Laatst online: 09:58
Net nog een map gemaakt. Lekker snel..

http://nations.tm-exchang...n=trackshow&id=15978#auto

Afbeeldingslocatie: http://nations.tm-exchange.com/get.aspx?action=trackscreen&id=15978

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper2k1
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 23-04 16:18
Verwijderd schreef op vrijdag 03 februari 2006 @ 20:42:
[...]

Hehe mijn voorbeeldje hoefde je niet letterlijk over te nemen hoor :)
Was niet de bedoeling, rood-wit-blauw italic paste niet, maar ik doe het wel rood-wit-blauw! Oranje staat wel gaaf, beetje het Jos Verstappen A1GP gevoel.

"And folks, if you don't like a little pain once in a while, poker is probably not your game. 'Cause as you can see, you're gonna get it!" (Mike Sexton)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intergalactrick
  • Laatst online: 07:04
Verwijderd schreef op vrijdag 03 februari 2006 @ 22:04:
nieuwe map: kart track
een digitale versie van de kartbaan in zoetermeer (lichtelijk aangepast)
http://nations.tm-exchang...n=trackshow&id=15920#auto
helaas geen screenies (gesloten ruimte), maar ik verzeker plezier
Leuke baan, lekker snel, leuke bochten. Alleen je eigen tijd is een beetje traag :P

Afbeeldingslocatie: http://xs66.xs.to/pics/06055/TM.JPG

Kan nog wel een flink stuk sneller hoor, maar heb het maar 1 keer gedaan }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Intergalactrick schreef op vrijdag 03 februari 2006 @ 23:11:
[...]

Leuke baan, lekker snel, leuke bochten. Alleen je eigen tijd is een beetje traag :P

[afbeelding]

Kan nog wel een flink stuk sneller hoor, maar heb het maar 1 keer gedaan }:O
ja, lol, ik ben een flinke stuurnoob. ik heb nog geen rijbewijs, daar zal het aan liggen :P
enjoy en pas de tijd aan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gp500
  • Niet online
Is er ook een manier om je joystick sneller uit te laten slaan.
ik kan bochten niet scherp genoeg aansnijden.

Ik heb de death-point al wel op 0 dat scheeld een beetje.

Nu kom ik altijd in de achterhoede, omdat ik of de bocht uit vlieg of te veel door de binnenbocht.
Even gas los kan ook maar dan zoefen ze me direkt om de oren door die bochten heen
M'n eerste delen zijn meestal sneller dan anderen als er geen scherpe bocht in zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• equationunequal
Puntentelling werkt nog steeds niet :/ Net weer 1,5 uur geraced op verschillende ranked servers en vaak vrij hoog geeindigd, maar geen punten erbij. Ik blijf maar op 108 hangen, terwijl ik nou al minstens iets van 300 had kunnen hebben als die ladder het goed deed...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• endless
  • Niet online
Iemand interesse voor een Ik geef toe dat ik verslaafd aan TrackMania ben - topic? :P

Heb het vandaag de hele dag nog niet kunnen spelen... Morgen weer. Hoop dat er snel een fantsoenlijke server komt voor die ladder. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• equationunequal
endless schreef op zaterdag 04 februari 2006 @ 00:52:
Iemand interesse voor een Ik geef toe dat ik verslaafd aan TrackMania ben - topic? :P
Hehe, nog ff en er moet een TrackMania afkick centrum komen :P. Ik baal er nog al van dat ik het vanaf komende week erg druk ga krijgen (stage), want dan heb ik nog amper tijd om te gamen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• endless
  • Niet online
Hankey schreef op zaterdag 04 februari 2006 @ 00:59:
[...]

Hehe, nog ff en er moet een TrackMania afkick centrum komen :P. Ik baal er nog al van dat ik het vanaf komende week erg druk ga krijgen (stage), want dan heb ik nog amper tijd om te gamen...
Wat doe je dan op stage? :? :Y)

Ik ga ook op stage v/d week, zal idd weinig TM worden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devil N
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 05-09 20:08
endless schreef op zaterdag 04 februari 2006 @ 00:52:

Heb het vandaag de hele dag nog niet kunnen spelen... Morgen weer. Hoop dat er snel een fantsoenlijke server komt voor die ladder. :)
Even kijken... Ik heb maandag een tentamen, en ik heb de afgelopen week amper gestudeerd, mede vanwege Trackmania. Dus ik wil wel toegeven dat ik verslaafd ben ja :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intergalactrick
  • Laatst online: 07:04
Tering, het is alweer 01.20 :P

Ja, ook lichtelijk verslaafd aan het worden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan het chatgehalte iets minder worden? Voor kleine mededelingen zoals "het is alweer zo laat" en "ik ben verslaafd" is dit topic niet bedoeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Nu online
I'm hooked :) Net ff zitten spelen, de gameplay is wel wennen. Ook even online gespeeld (o.a. met SeRRver (ofzo) die kwam ook wel op GoT).

Dit is een blijvertje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StephanL
  • Laatst online: 26-06 22:08
Wat een fantastisch spel idd _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hankey schreef op zaterdag 04 februari 2006 @ 00:59:
[...]

Haha same here :)

Heb vorige week mn stage afgerond, en volgende week moet ik weer bij de volgende beginnen!
aarg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon2107

Falcon2107

DUTCH-FALCON

Zelfs gister even eerste geweest en nog geen punten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoldenSample
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

GoldenSample

Huub, Huub, Barbatruc!

Falcon2107 schreef op zaterdag 04 februari 2006 @ 10:56:
Zelfs gister even eerste geweest en nog geen punten.
tja savonds heb ik dat ook gehad, de ladder is elke avond bijna down vanwege de grote drukte :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

GoldenSample schreef op zaterdag 04 februari 2006 @ 11:34:
[...]

tja savonds heb ik dat ook gehad, de ladder is elke avond bijna down vanwege de grote drukte :(
Dat weet Nadeo ook, en er komt dus een nieuwe ladder, en volgens mij staat die al online, want vanochtend deden de rankings het weer prima ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• plofkip
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 29-09 20:13
FaNtJuH schreef op vrijdag 03 februari 2006 @ 20:27:
Ik heb een probleem :? Ik speel dit spel op me laptop (Centrino Dothan 1.7, 1 gig ddr2, ati x700 mobility...) maar fullscreen krijg ik geen beeld (ik hoor het geluid wel) en windowed werkt het wel... Waaraan kan dit liggen?
:/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _avalanche_
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 16-09 21:49
nieuwste drivers erop?
if miss juist oudere erop zetten.

Aan je specs zal het niet liggen daarop moet het makkelijk draaien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sfinx-
  • Laatst online: 14-07 08:52
Is er al volk die er in geslaagd is om de voorlaatste track van de 3e serie compleet uit te rijden, waarbij je constant van de ene naar de andere jump springt? Het lijkt mij gewoon onmogelijk om van de 4e jump (denkik) naar die bocht te springen |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoldenSample
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

GoldenSample

Huub, Huub, Barbatruc!

Sfinx- schreef op zaterdag 04 februari 2006 @ 12:32:
Is er al volk die er in geslaagd is om de voorlaatste track van de 3e serie compleet uit te rijden, waarbij je constant van de ene naar de andere ramp springt? Het lijkt mij gewoon onmogelijk om van de 4e ramp (denkik) naar die bocht te springen |:(
op ineternet heb ik 1tje gezien die het haalde ik heb de bocht ook een keer op een haar na gemist andere haalde hem wel maar strandde verder op :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• motormuisje
  • Laatst online: 13-03-2024
Aangezien mijn laptop al een tijd niets doet, buiten op de wc staan om te internetten :P
Heb ik hem nu helemaal toegewijt aan dedicated server.
Loopt al aardig storm en heb al heel wat GOT-ers voorbij zien komen, driebier.com.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ontzettend verslavend spel. De tracks op de [GoT]-server zijn net iets te moeilijk voor mij, met name de tracks met loopings :P

Volgende week maar eens goed oefen. Enige nadeel van het spel, je gaat de hele dag racen in plaats van een profielwerkstuk maken :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~nr100/Screen/nadeo.jpg

;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrivinUCrazy

DrivinUCrazy

Vechte, valle en opstoan

Waarom verwondert me dat van jou nu helemaal niet?

Motormuis: fijn servertje heb je. Misschien nog wat custom banen er in zetten voor de afwisseling, maar je laptop en internetverbinding werken goed!

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.