dan speel je het niet!Verwijderd schreef op donderdag 02 februari 2006 @ 09:43:
Ben ik dan de enigste persoon:
-Die het geluid als een staafmixer vind klinken?
-Het niks met echt racen te maken heeft?
-Rij eigenschappen van de "auto's" op GTA vind slaan?
-Het kortom gewoon een dom spel vind?
Slechts 1 enkel "ok" ding aan het spel is dat het gratis is, maar tegen over de nadelen.. niet normaal..
Verwijderd
Leuk spel, maar die ranking snap ik geen bal van. Zat gisteren op een server, kreeg GEEN melding dat de server niet rankend was, maar onderin stond wel "you are not in official mode". En aan het einde van de race kregen sommige mensen wel punten, en sommige niet ( en dan niet alleen de beste die punten kregen. Zoiets van de nummer 1,2,5,6,7 en 10 wel, en de rest niet )

volgens mij klopt heel t ranking gedoe ook nog niet helemaal over een tijdje zullen ze iedereen wel op een basis score gooien als het wel klopt ofzo.Verwijderd schreef op donderdag 02 februari 2006 @ 11:20:
Leuk spel, maar die ranking snap ik geen bal van. Zat gisteren op een server, kreeg GEEN melding dat de server niet rankend was, maar onderin stond wel "you are not in official mode". En aan het einde van de race kregen sommige mensen wel punten, en sommige niet ( en dan niet alleen de beste die punten kregen. Zoiets van de nummer 1,2,5,6,7 en 10 wel, en de rest niet )
Tssk, dat had ik nog niet eens ontdektJanoz schreef op donderdag 02 februari 2006 @ 10:02:
Kun je die niet met je muiswiel op en neer verplaatsen net als de normale trackparts?
Deze is nog ondoenlijkerDeze baan is toch niet weer zo'n ondoenelijke stunttrack he?
Trouwens, zo ondoenlijk zijn ze niet hoor. Ikzelf hou het meest van racen met af een toe een sprong, en ja, de sprong moet niet te makkelijk zijn
Humanist | Kernpower! | Determinist | Verken uw geest | Politiek dakloos
Eerste map die je op een server speelt krijg je geen ranking punten.Verwijderd schreef op donderdag 02 februari 2006 @ 11:20:
Verwijderd
aaaah, zal ik eens op gaan letten dan.DutchCommando schreef op donderdag 02 februari 2006 @ 11:43:
[...]
Eerste map die je op een server speelt krijg je geen ranking punten.
Uitleg ranking en official mode(voor zover ik het begrepen heb):
Official mode: Als je de melding krijgt dat je niet in official mode bent,
dan houdt dat in dat je halverwege een race instapt. De eerstvolgende
race leg je in official mode af.
Mede hierdoor zal de ranking van deze spelers, die niet in deze official
mode spelen, niet worden berekend over de betreffende match. Je kunt
echter wel 1e, 2e, 3e, etc. worden.
Verder staat een aantal pagina's terug iets te lezen over de waardering
met ranken. Naarmate je tegenstanders hogere rankings hebben, kun
je meer punten verdienen.
P.s. dit soort dingen is eigenlijk wel handig voor in een topic-start.
Makkelijk om beknopte uitleg van begrippen te geven. Net als de kreet
"Nadeo", daar begreep ik eerst ook niets van, totdat ik gewoon wat
beter ging racen op bepaalde tracks.
Official mode: Als je de melding krijgt dat je niet in official mode bent,
dan houdt dat in dat je halverwege een race instapt. De eerstvolgende
race leg je in official mode af.
Mede hierdoor zal de ranking van deze spelers, die niet in deze official
mode spelen, niet worden berekend over de betreffende match. Je kunt
echter wel 1e, 2e, 3e, etc. worden.
Verder staat een aantal pagina's terug iets te lezen over de waardering
met ranken. Naarmate je tegenstanders hogere rankings hebben, kun
je meer punten verdienen.
Nadeo is simpelweg het bedrijf dat de game heeft ontwikkeldp.habo schreef op donderdag 02 februari 2006 @ 12:00:
http://www.nadeo.com/
[ equationunequal.nl - portret & model fotografie ] [ newskin.nl - socials ]
Ondoenelijk is een groot woord, en een uitdagende stunt mag er best in zitten, maar bij het online spelen heb ik liever dat ik hoog eindigd door de staande tijd met een paar tienden te verbeteren ipv een van de weinigen zijn die uberhaupt de finish haalt. Maar dat is een persoonlijke keuze natuurlijk.Breepee schreef op donderdag 02 februari 2006 @ 11:38:
Trouwens, zo ondoenlijk zijn ze niet hoor. Ikzelf hou het meest van racen met af een toe een sprong, en ja, de sprong moet niet te makkelijk zijnWil je ondoenlijke traks, moet je een bij Thunder gaan kijken
Liever heb ik lastige stunts die, als je ze niet haalt, niet gelijk het halen van de baan onmogelijk maken, maar enkel voor een vertraging zorgen. Een landing schans die, als je hem mist, via een flinke lus alsnog op te rijden is of een hobbel waar je, als je hard genoeg sprong vloeiend op uitkomt, maar als je te kort sprong door het stuiteren behoorlijk moet corigeren om de volgende bocht snel te kunnen nemen.
Maar goed, dit hierboven is natuurlijk mijn persoonlijke mening!
[ Voor 4% gewijzigd door Janoz op 02-02-2006 12:10 ]
Ken Thompson's famous line from V6 UNIX is equaly applicable to this post:
'You are not expected to understand this'
Tuurlijk, ik ben het met je eens hoor, het is alleen soms lastig, vooral bij schans-sprongen een alternatieve oplossing te verzinnen die niet sneller is dan de eigenlijk sprong. Naja, ik zal m'n nieuwe baan zo maken dat het ook met een (makkelijker) omweg kan.
http://nations.tm-exchange.com/ESteg schreef op donderdag 02 februari 2006 @ 00:22:
Heeft iemand ervaring met de B-9 practice track? Briljant om de vergelijking te zien met de ghost-car als je een clipping point mist.
* ESteg is duidelijk meer een racer dan een stunter...
Ik zit momenteel op een rondje 14.52, met nog wat ruimte voor verbetering.
Via Google kwam ik alleen op laptime rankings van de andere TrackMania's, maar dus niet van TM Nations... als iemand daar nog een tip voor heeft: graag
je ziet bij b-9: 14.55 blightster dusse je kunt je record alvast insturen
bovenin de menu balk Nadeo Tracks:
http://nations.tm-exchang...racksearch&mode=1&id=1001
Edit: bedankt Janoz voor de correctie
[ Voor 20% gewijzigd door Gianni Rombios op 02-02-2006 14:48 ]
hij bedoeld denk ik als iemand zomaar "nadeo :D" roept, doe ik zelf ook wel eens.Hankey schreef op donderdag 02 februari 2006 @ 12:05:
[...]
Nadeo is simpelweg het bedrijf dat de game heeft ontwikkeld...
Meestal als ik de nadeo high score voor het eerst omver geracet heb
is er iemand die een overzicht heeft van alle nadeo tracks,
dus baan nummer + thumbnail of is er een mogelijkheid om een screenshot in game te krijgen zonder de baan te spelen?
dus baan nummer + thumbnail of is er een mogelijkheid om een screenshot in game te krijgen zonder de baan te spelen?
De link die Gianni geeft is een lijst met alle nadeo tracks incl een thumbnail.
janoz ik stelde mijn vraag eigenlijk omdat ik deze link had bekeken en het een beetje irritant vind om telkes op een naam te klinken en dan de link te zien, wat ik zou willen is 1 pagina met alle tracks + thumbnails eventueel gescheiden op beginner/adavanced etc.. mss dat ik t anders fnaaf zelf in elkaar zetJanoz schreef op donderdag 02 februari 2006 @ 13:14:
bedankt iig
[GoT]Fwnk, we stonden we de hele tijd mooi bovenaan
1:Verwijderd schreef op donderdag 02 februari 2006 @ 09:43:
Ben ik dan de enigste persoon:
-Die het geluid als een staafmixer vind klinken?
-Het niks met echt racen te maken heeft?
-Rij eigenschappen van de "auto's" op GTA vind slaan?
-Het kortom gewoon een dom spel vind?
Slechts 1 enkel "ok" ding aan het spel is dat het gratis is, maar tegen over de nadelen.. niet normaal..
Of jij hebt een hele rare staafmixer of ik zou eens naar je boxen kijken. Als je alle opties aanzet en alles op High zet heb je prachtig geluid.
2:
Als je simulatie wilt, ga dan GTR oid spelen
3:
Nee, compleet anders, GTA heeft rot besturing, dit heeft geweldige besturing
4:
Nee, zal wel aan jou liggen
Weet iemand ook hoe je naar Official Mode switched?
Je bedoeld, Nadeo is het persoon die de game ontwikkeldHankey schreef op donderdag 02 februari 2006 @ 12:05:
[...]
Nadeo is simpelweg het bedrijf dat de game heeft ontwikkeld...
Zat jij gisteren toevallig ook op de ACID server te racen? Daar was namelijk ook een JanozJanoz schreef op donderdag 02 februari 2006 @ 13:14:
'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May
Dat ligt aan de server. Als hij ranked is speel je in official mode, is de server niet ranked dan doe je dat niet. De eerste baan die je op een server speelt is altijd onofficieel, omdat je meestal binnenkomt als de timer al een tijdje draait. De eerst volgende race die je dan speelt is wel officieel, mits de server ranked is...FnF schreef op donderdag 02 februari 2006 @ 13:21:
Weet iemand ook hoe je naar Official Mode switched?
Ik vind hem:Atgast schreef op woensdag 01 februari 2006 @ 23:34:
je kan de map overigens hier vinden: Drop Dead Gorgeous
- te lang
- er zitten teveel onduidelijke routes in... splitsingen e.d.
- bizarre sprongen die maar op 1 manier kunnen
Ben er niet echt over te spreken...

U vraagt, wij antwoorden.
Hoe kan je bij een server zien of ie ranked of niet ranked is? Kon het namelijk zo snel niet vinden.Hankey schreef op donderdag 02 februari 2006 @ 13:26:
[...]
Dat ligt aan de server. Als hij ranked is speel je in official mode, is de server niet ranked dan doe je dat niet. De eerste baan die je op een server speelt is altijd onofficieel, omdat je meestal binnenkomt als de timer al een tijdje draait. De eerst volgende race die je dan speelt is wel officieel, mits de server ranked is...
Meende ik al
Weer even mijn racestuur aangesloten, hopelijk gaat het nu nog beter dan eerst, racestuur is toch een behoorlijk verschil normaal gesproken
Joinen en spelenFnF schreef op donderdag 02 februari 2006 @ 13:31:
Hoe kan je bij een server zien of ie ranked of niet ranked is? Kon het namelijk zo snel niet vinden.
Ik speel trouwens met m'n trusty old Dual Analog gamepad van Trustmaster. Dat ding is ideaal voor dit soort spellen...
[ Voor 11% gewijzigd door equationunequal op 02-02-2006 13:35 ]
Verwijderd
Ik heb een trackje gemaakt, maar door m'n firewall kan ik geen servers runnen.
www.geocities.com/mvdanker/uber.Challenge.zip (Virus not included)
Ik vind de track zelf erg mooi/leuk geworden, misschien dat iemand em een keertje wil checken.
Hij is nog niet perfect, iets te lang in mijn ogen, en ik moet nog een zooi waypoint toevoegen.
Alle tips zijn zeer welkom.
Michiel
www.geocities.com/mvdanker/uber.Challenge.zip (Virus not included)
Ik vind de track zelf erg mooi/leuk geworden, misschien dat iemand em een keertje wil checken.
Hij is nog niet perfect, iets te lang in mijn ogen, en ik moet nog een zooi waypoint toevoegen.
Alle tips zijn zeer welkom.
Michiel
Ik speel gewoon lekker met me toetsen bord, dat deed ik al sinds ik mijn eerste pc had bij dit soort spellen en het gaat goed, ik vind een stuur te "langzaam". Ja als ik GTR of Richard burns rally speel dan gaat dat wel met stuur.
Trackmania Sunrise en eXtreme ownen al hard, heb deze gister gedownload vanmiddag is kijken of het wat is
]|[ Apple Macbook Pro Retina 13" ]|[
Mijn stuur gebruik ik ook niet. Ik zit er echter wel aan te denken om az,. te gaan gebruiken ipv de cursortoetsen.
@Hankey:
Volgens mij zijn alle online servers ranked. De reden dat gister alles niet ranked was kwam omdat de ladder server problemen had (afaik)
@Hankey:
Volgens mij zijn alle online servers ranked. De reden dat gister alles niet ranked was kwam omdat de ladder server problemen had (afaik)
Verwijderd
Als de server niet ranked is, krijg je daar al bericht van als je er net in zit. Jammer genoeg tijdens je eerste rit !Hankey schreef op donderdag 02 februari 2006 @ 13:33:
[...]
Als hij ranked is zie je bij het de uitslag van de race punten staan achter de meeste namen. Is dit niet het geval, dan is de server niet ranked...
Ik speel trouwens met m'n trusty old Dual Analog gamepad van Trustmaster. Dat ding is ideaal voor dit soort spellen...
Ik gebruik trouwens mijn Logitech Rumblepad voor dit spel, heb het gas op de tweede analoge stick gezet. Werkt heerlijk !
gaaf spel om te spelen, alleen jammer dat er een hoop trieste figuren rond lopen.
Viel me nog vies tegen hoe moeilijk het is
Dat zou ook goed kunnen, aangezien ik gisteren een stuk of 8 servers heb geprobeerd en geen van alle toen ranked was...Janoz schreef op donderdag 02 februari 2006 @ 14:17:
@Hankey:
Gelukkig nog geen last van gehad (op die ene Lightning gast die iedereen cheaters noemde na dan)-ET- schreef op donderdag 02 februari 2006 @ 14:19:
gaaf spel om te spelen, alleen jammer dat er een hoop trieste figuren rond lopen.
[ Voor 32% gewijzigd door equationunequal op 02-02-2006 14:21 ]
Ik zat net op een server met een aantal andere van GoT. En de teksten je moeder dit en [insert ziekte] dat
ach ja niet naar kijken en hard rijden (tenminste dat probeer ik
)
ach ja niet naar kijken en hard rijden (tenminste dat probeer ik
echt vaag ik krijg mijn logitech apparaten echt niet goed meer aan de praat er is geen calibrate schempje meer als ik de logitech drivers installeer en het zijn de nieuwste ik heb ook zown rumblepad hoe doe jij dat of werkt het wel gewoon bij jou? k wil ook graag met gamepad race maarjah.Verwijderd schreef op donderdag 02 februari 2006 @ 14:18:
[...]
Als de server niet ranked is, krijg je daar al bericht van als je er net in zit. Jammer genoeg tijdens je eerste rit !
Ik gebruik trouwens mijn Logitech Rumblepad voor dit spel, heb het gas op de tweede analoge stick gezet. Werkt heerlijk !
Idd, gewoon niets van aantrekken-ET- schreef op donderdag 02 februari 2006 @ 14:23:
Ik zat net op een server met een aantal andere van GoT. En de teksten je moeder dit en [insert ziekte] dat
ach ja niet naar kijken en hard rijden (tenminste dat probeer ik)
Verwijderd
Ik heb een cordless rumblepad ( versie 1, die met die mooire ronde vormen ), en heb totaal geen problemen met de installatie en werking ervan !. Al eens geprobeerd in een andere USB poort ? soms wil dat wel eens helpen.Retonator schreef op donderdag 02 februari 2006 @ 14:23:
[...]
echt vaag ik krijg mijn logitech apparaten echt niet goed meer aan de praat er is geen calibrate schempje meer als ik de logitech drivers installeer en het zijn de nieuwste ik heb ook zown rumblepad hoe doe jij dat of werkt het wel gewoon bij jou? k wil ook graag met gamepad race maarjah.
Supergaaf spel, zeker omdat ie voor noppes is
Vind het alleen wel jammer dat er allemaal custom made tracks zijn die zo gek als een deur zijn..
Ben me ervan bewust dat het een stunt game is mar er zijn grenzen. Het moet wel racebaar blijven..
Een paar gekke jumps ect prima... ma ga het niet zo moeilijk maken dat je in 15 min. maar 2 keer de finish haal...
Toch? Mee eens of mee oneens?
verder top spel!
Vind het alleen wel jammer dat er allemaal custom made tracks zijn die zo gek als een deur zijn..
Ben me ervan bewust dat het een stunt game is mar er zijn grenzen. Het moet wel racebaar blijven..
Een paar gekke jumps ect prima... ma ga het niet zo moeilijk maken dat je in 15 min. maar 2 keer de finish haal...
Toch? Mee eens of mee oneens?
verder top spel!
Het is even wennen maar az en <> als GP zijn natuurlijk beter dan de standaardtoetseninstelling. Nog beter is a=gas d=rem l=links en '=rechts.Janoz schreef op donderdag 02 februari 2006 @ 14:17:
Mijn stuur gebruik ik ook niet. Ik zit er echter wel aan te denken om az,. te gaan gebruiken ipv de cursortoetsen.
..
Zo houd je de handjes meer ontspannen, je krijgt echt minder last van kramp.
Sowieso aan te raden om wijs- en ringvinger te gebruiken ipv middelvinger, is beter in balans. Is even wennen maar gaat snel
ik zal het vanavond eens proberen maar ik had er al een tijdje last van en nu willen de drivers ook niet uninstallen beetje vaag allemaal en ik weet niet precies of logitech dingen overschrijft etc.. dus zelf weg halen is beetje tricky maar ik zal het eens probernenVerwijderd schreef op donderdag 02 februari 2006 @ 14:28:
[...]
Ik heb een cordless rumblepad ( versie 1, die met die mooire ronde vormen ), en heb totaal geen problemen met de installatie en werking ervan !. Al eens geprobeerd in een andere USB poort ? soms wil dat wel eens helpen.
Tja, niet iedereen vind elke baan leuk. Het is volgens mij echt een love-it or hate-it baan.MeMoRy schreef op donderdag 02 februari 2006 @ 13:27:
[...]
Ik vind hem:
- te lang
- er zitten teveel onduidelijke routes in... splitsingen e.d.
- bizarre sprongen die maar op 1 manier kunnen
Ben er niet echt over te spreken...sorry
Ik ben het met je eens dat er wat aanwijzingen qua route bijmogen, maar het systeem met die bordjes en het painten daarvan ontgaat me, totdat ik daaruit ben zal de onduidelijkheid bestaan.
oprecht vertrouwen wordt nooit geschaad
over dat gezeur over het spel qua besturing en het heeft niets met echt racen te maken...
vergeet niet dat dit een arcade racegame is!
en ik ben weer back online!
vergeet niet dat dit een arcade racegame is!
en ik ben weer back online!
Echt een zeer verslavend spelletje, net op een server gespeeld, en ja hoor ook daar waren een aantal GoT'ers aanwezig. Zeer gezellig
Zometeen maar weer een servertje pakken
Zometeen maar weer een servertje pakken
Als je je toetsenbord ietsje draait tegen de klok in (15 tot 20 graden) liggen je vingers heel relaxed. Nu gebruik ik ook wijs en ring voor sturen. Middel gebruik ik voor gas. De wijsvinger van mijn linkerhand gaat onder mijn rechterhand om de rem te bedienen.Gianni Rombios schreef op donderdag 02 februari 2006 @ 14:32:
[...]
Het is even wennen maar az en <> als GP zijn natuurlijk beter dan de standaardtoetseninstelling. Nog beter is a=gas d=rem l=links en '=rechts.
Zo houd je de handjes meer ontspannen, je krijgt echt minder last van kramp.
Sowieso aan te raden om wijs- en ringvinger te gebruiken ipv middelvinger, is beter in balans. Is even wennen maar gaat snel
Eigenlijk wel vreemd om er zo over na te denken. Ik pak die toetsen altijd instinctief. Nu ik er over nadenk is het best een vreemde houding
Juistem!Silentuz schreef op donderdag 02 februari 2006 @ 12:54:
[...]
hij bedoeld denk ik als iemand zomaar "nadeo :D" roept, doe ik zelf ook wel eens.
Meestal als ik de nadeo high score voor het eerst omver geracet heb
Verwijderd
Ok, hij is af.
www.geocities.com/mvdanker/uber.Challenge.zip
te zetten in de folder:
...\TrackMania Nations\GameData\Tracks\Challenges\My Challenges
Laat me weten wat je er van vindt. De map is geinspireerd op WipeOut Fusion, als dat je iets zegt.
ltr
www.geocities.com/mvdanker/uber.Challenge.zip
te zetten in de folder:
...\TrackMania Nations\GameData\Tracks\Challenges\My Challenges
Laat me weten wat je er van vindt. De map is geinspireerd op WipeOut Fusion, als dat je iets zegt.
ltr
Misschien is het wel makkelijk om hem op nations.tm-exchange.com te zetten. Kunnen mensen ook commentaar, tijden en eventueel awards erbij zetten.
[laat]Hankey schreef op donderdag 02 februari 2006 @ 14:20:
[...]
Gelukkig nog geen last van gehad (op die ene Lightning gast die iedereen cheaters noemde na dan).
LOL, dat heb ik ook meegekregen, wist niet dat er GoTters bij waren
[/laat]
Verwijderd
Na vele uren knutselen in die track editor eindelijk weer een trackje af 
Niet zo leuk als ik gehoopt had, en niet zo snel als me vorige.. maar ja het is weer is wat anders
Je kan hem hier bezichtigen: http://nations.tm-exchang...n=trackshow&id=13522#auto
En ik hoor wel hoe klote jullie hem vinden
Niet zo leuk als ik gehoopt had, en niet zo snel als me vorige.. maar ja het is weer is wat anders
Je kan hem hier bezichtigen: http://nations.tm-exchang...n=trackshow&id=13522#auto
Heb je er niet teveel op geoefend? Ik wil graag een keer van je winnen.Verwijderd schreef op donderdag 02 februari 2006 @ 17:16:
Na vele uren knutselen in die track editor eindelijk weer een trackje af
Niet zo leuk als ik gehoopt had, en niet zo snel als me vorige.. maar ja het is weer is wat anders![]()
edit: En over je baan... ik vind 'm best wel klote ja

[ Voor 44% gewijzigd door Bleet op 02-02-2006 17:32 ]
Last.fm |
If bullshit could fly, i'd be an astronaut.
Verwijderd
Mja ik vind het zelf eigenlijk ook niet zo'n al te beste baan, maar daar kwam ik pas na een paar rondjes achter 
Daarom ben ik nu bezig met Fassssst 2 (of een originele naam), en ik kan verklappen dat het geen multilap wordt
Daarom ben ik nu bezig met Fassssst 2 (of een originele naam), en ik kan verklappen dat het geen multilap wordt
Ik kreeg gisteren ineens twee leuke ideeen voor tracks: een multi-lap en een gewone. Ik ben ff knutselen en als ze klaar zijn zal ik ze hier posten
.
@Doek: is Fassssst van jou
Die is erg vet
...
@Doek: is Fassssst van jou
Hankey schreef op donderdag 02 februari 2006 @ 14:20:
[...]
Dat zou ook goed kunnen, aangezien ik gisteren een stuk of 8 servers heb geprobeerd en geen van alle toen ranked was...
[...]
Gelukkig nog geen last van gehad (op die ene Lightning gast die iedereen cheaters noemde na dan).
vanmiddag trouwens ook eentje waren ook wat gotters bij FnF oa. sneufiguur jammer dat die er altijd moeten zijn, eene robbieniatie ofzo
marrokanen baan hier kut turk wat moet die daar

verder nogsteeds een meesterlijkspel
Verwijderd
Ja was ik ook bij (Maurice)GoldenSample schreef op donderdag 02 februari 2006 @ 17:53:
[...]
was ik ook bij gewoon grappig was dat
vanmiddag trouwens ook eentje waren ook wat gotters bij FnF oa. sneufiguur jammer dat die er altijd moeten zijn, eene robbieniatie ofzo
marrokanen baan hier kut turk wat moet die daartege rasicme kan ik dus niet!
Heel vervelend mannetje die robbie

Maja geweldig spel dit!
ik heb de hele dag een server aan de praat gehad met de naam Avalanche, 8 spelers maar. MAar die is de heletijd ranked geweest en er werd op een redelijk hoog niveau geraced vond ik.
liggen die ladders er nu weer uit? Ik heb nu nog maar 1 official race gereden
Merkt nog iemand op dat er op onregelmatige tijdstippen een serieuze brom te horen is die varriert in duur en hevigheid, een heel akelig geluid eigenlijk. Het is alleen tijdens racen maar soms ook nog voor ik vertrokken ben. In het menu heb ik er totaal geen last van. Heb ook alle audio settings veranderd, niets bleek te helpen. En alle inputs staan uit, dus het is ook niet van een microfoon ofzo.
Nog geen last van gehad gelukkig. 
Ik merk wel dat in alle servers redelijk makelijk in de top 3eindig behalve in de GoT servers.
Veeel bekenden als je hier de nick's even doorleest.
Ik merk wel dat in alle servers redelijk makelijk in de top 3eindig behalve in de GoT servers.
Veeel bekenden als je hier de nick's even doorleest.
Verwijderd
ik heb even een beetje gestunteld met die editor en heb een (flink lange) baan gemaakt. het is geen makkelijke, er zitten veel loopings (waaronder een dubbele looping), veel kuilen en plotselinge hoogteverschillen, 2 moeilijke sprongen (verder geen sprongen
) in.
Long Turn
Geen custom muziek, maar je moet best lang trainen. volgende die ik ga maken wordt een snelheidsrace, bereid je maar vast voor
Long Turn
Geen custom muziek, maar je moet best lang trainen. volgende die ik ga maken wordt een snelheidsrace, bereid je maar vast voor
Ja, inderdaad, Robbierritatie, verschrikkelijk vervelend figuur.GoldenSample schreef op donderdag 02 februari 2006 @ 17:53:
[...]
was ik ook bij gewoon grappig was dat
marrokanen baan hier kut turk wat moet die daartege rasicme kan ik dus niet!
Ergerde me er op laatst zo erg aan dat ik maar ben opgehouden met spelen, werd gewoon vervelend die gast de hele tijd te zeuren over van alles en nog wat

Een nieuwe track met de illustere naam BRENT 003:

http://nations.tm-exchang...n=trackshow&id=13744#auto
Veel plezier er maar weer mee en dat hij op vele servers mag belanden
http://nations.tm-exchang...n=trackshow&id=13744#auto
Veel plezier er maar weer mee en dat hij op vele servers mag belanden
Verwijderd
Hmm, als je een track maakt met custom muziek wordt deze niet automatisch toegevoegd bij tm-exchange.
Weet iemand of dit mogelijk is, en zo ja hoe?
Naja, hier is dan Fasssst 2:
zonder muziek: http://nations.tm-exchang...n=trackshow&id=13732#auto
met muziek: http://www.doeknoekem.com/Fasssst2.rar

Enjoy
Enjoy
Rofl, die lijkt erg veel op de track die ik zojuist heb gemaakt (die van mij gaat alleen omhoog)Verwijderd schreef op donderdag 02 februari 2006 @ 19:14:
Hmm, als je een track maakt met custom muziek wordt deze niet automatisch toegevoegd bij tm-exchange.Weet iemand of dit mogelijk is, en zo ja hoe?
[afbeelding]
Enjoy
[ Voor 4% gewijzigd door equationunequal op 02-02-2006 19:27 ]
Ik ga straks enkele serieuze racetracks maken zonder stunt-dingen. 
Naja, zal morgen wel worden eer dat ze af zijn.
Even wachten en dan opnieuw en hij doet het weer.
Naja, zal morgen wel worden eer dat ze af zijn.
Gebeurd wel vaker hoor..Tobiaz schreef op donderdag 02 februari 2006 @ 19:36:
Is ie nu down? Ik kreeg iets met HTTP error tijdens het binnen halen van de servers
Even wachten en dan opnieuw en hij doet het weer.
[ Voor 55% gewijzigd door endless op 02-02-2006 19:40 ]
Is ie nu down? Ik kreeg iets met HTTP error tijdens het binnen halen van de servers
Onder een steen geleefd dan maar ;-)
En meteen maar mijn vierde track: heel erg eenvoudig op veler verzoek 

http://nations.tm-exchang...n=trackshow&id=13845#auto
@Bigbadkip: Dank voor de complimenten
http://nations.tm-exchang...n=trackshow&id=13845#auto
@Bigbadkip: Dank voor de complimenten
[ Voor 19% gewijzigd door Brent op 02-02-2006 19:55 ]
004 = Echt een HEERLIJKE track, kan je gewoon goede tijden neerzetten !
003 = Is ook mooi, lekkere flow
003 = Is ook mooi, lekkere flow
Ik heb nog geen race voor de ladder gereden verdorie..
Het is erg druk momenteel
Het is erg druk momenteel
Flickr PSN ID= cheironnl
Wie nog van de briljante standaardmuziek afwil omdat dat wat afgezaagd wordt:
standaard staan in C:\Program Files\TrackMania Nations ESWC\GameData\Skins\Stadium\Music\Race een viertal OGG bestanden.
Knal hier een leuke eigen verzameling in zou ik zeggen. OGG bestanden, mp3 werkt niet(!)
standaard staan in C:\Program Files\TrackMania Nations ESWC\GameData\Skins\Stadium\Music\Race een viertal OGG bestanden.
Knal hier een leuke eigen verzameling in zou ik zeggen. OGG bestanden, mp3 werkt niet(!)
[ Voor 21% gewijzigd door Gianni Rombios op 02-02-2006 20:43 ]
Zal het ook mp3's accepteren of alleen ogg's ?Gianni Rombios schreef op donderdag 02 februari 2006 @ 19:57:
Wie nog van de briljante standaardmuziek afwil omdat dat wat afgezaagd wordt:
Knal hier een leuke eigen verzameling in zou ik zeggen.
Blij Met Wilco
Heel goeie vraag het antwoord is gelukkig JA helaas NEE
Heb mijn post hierboven even aangepast. Ik dacht even van wel omdat ik de ogg bestanden in een submapje had weggestopt, maar trackmania neust ook in submapjes. Dit is op zich ook leuk maar het moeten wel ogg bestanden zijn.
Heb mijn post hierboven even aangepast. Ik dacht even van wel omdat ik de ogg bestanden in een submapje had weggestopt, maar trackmania neust ook in submapjes. Dit is op zich ook leuk maar het moeten wel ogg bestanden zijn.
[ Voor 95% gewijzigd door Gianni Rombios op 02-02-2006 20:45 ]
Verwijderd
vet zal ik gelijk eens die muziekjes veranderen, kom ik nog vaker op nr 1 
trouwens net ff op de got server geweest, maar die map was niet bepaald super (ben de naam ff vergeten)
trouwens, ook wel handig voor de startpost, kleurtjes voor je nick:
Je gaat naar je profile, en je kan je naam aanpassen met de volgende code's.
$000 > $fff: kleur
$i: italic
$s: letter met schaduw
$w: letter verbreding
$n: letter versmalling
$m: normale settings
$g: default kleur
$z: reset alles
$$: is $
Kleuren kunnen bestaan uit 3 tekens met waardes 0123456789abcdef; veel kleuren dus!
$000: black
$f00: red
$0f0: green
$00f: blue
$ff0: yellow
$f80: orange
$f0f: pink
$0ff: light blue
$888: grey
$fff: white
Ik heb dus tK met schaduw, schuin gedrukt, verbreed en orange, dus typ je dat zo:
$s$i$w$f80tK
werkt volgens mij ook in de chat tijdens het gamen (ik typte ineens in het rood)
trouwens net ff op de got server geweest, maar die map was niet bepaald super (ben de naam ff vergeten)
trouwens, ook wel handig voor de startpost, kleurtjes voor je nick:
Je gaat naar je profile, en je kan je naam aanpassen met de volgende code's.
$000 > $fff: kleur
$i: italic
$s: letter met schaduw
$w: letter verbreding
$n: letter versmalling
$m: normale settings
$g: default kleur
$z: reset alles
$$: is $
Kleuren kunnen bestaan uit 3 tekens met waardes 0123456789abcdef; veel kleuren dus!
$000: black
$f00: red
$0f0: green
$00f: blue
$ff0: yellow
$f80: orange
$f0f: pink
$0ff: light blue
$888: grey
$fff: white
Ik heb dus tK met schaduw, schuin gedrukt, verbreed en orange, dus typ je dat zo:
$s$i$w$f80tK
werkt volgens mij ook in de chat tijdens het gamen (ik typte ineens in het rood)
Verwijderd
Toevallig ook tegengekomen. Heel irritant.FnF schreef op donderdag 02 februari 2006 @ 19:08:
[...]
Ja, inderdaad, Robbierritatie, verschrikkelijk vervelend figuur.
Ergerde me er op laatst zo erg aan dat ik maar ben opgehouden met spelen, werd gewoon vervelend die gast de hele tijd te zeuren over van alles en nog wat

Heel leuk spel, erg verslavend. De ladder doet het gewoon ook al zie je niet hoeveel punten je hebt gewonnen.
Ook ben ik wat GoTers tegengekomen.
Fuck! Ik kijk net op die site, heeft er net iemand anders al 14:52 gereden... weg WRGianni Rombios schreef op donderdag 02 februari 2006 @ 12:47:
[...]
http://nations.tm-exchange.com/
je ziet bij b-9: 14.55 blightster dusse je kunt je record alvast insturen
bovenin de menu balk Nadeo Tracks:
http://nations.tm-exchang...racksearch&mode=1&id=1001
Edit: bedankt Janoz voor de correctie
Nâh, ik krijg er nog wel een paar honderdste af...
Talian.TaneVerwijderd schreef op donderdag 02 februari 2006 @ 20:35:
[...]
Toevallig ook tegengekomen. Heel irritant.Hij wilde mij eruit kicken met een vote. Ik maar gewoon negeren. Maar goed.
Heel leuk spel, erg verslavend. De ladder doet het gewoon ook al zie je niet hoeveel punten je hebt gewonnen.
Ook ben ik wat GoTers tegengekomen.Ik heet Ruzbeh en Talian.Tane.
ga zo weer ffkes racen, hopen dat de servers ranked zijn, ik ga nu alleen nog maar achteruit in rank
ik race er ook regelmatig rond met dezelfde nick als hier.
alleen ben ik die enige die er last van heeft dat het erg traag is?
en errors en al die onzin?
alleen ben ik die enige die er last van heeft dat het erg traag is?
en errors en al die onzin?
[ Voor 10% gewijzigd door Gekkenhuis op 02-02-2006 20:59 ]
rMBP M3 16" rMBP M1 13" iPhone 14 Pro AWU3 AirPods Pro
Mijn eerste drie maps: http://www.newskin.nl/meuk/Hankey_TM_Mappack_1.zip
The Colosseum

http://nations.tm-exchang...n=trackshow&id=14055#auto
Vrij tricky track, veel snelle stukken aan de buitenzijde en wat tragere stukken in het midden met wat verradelijke sprongen. Hij is binnen 1:10 te doen...
The Arena

http://nations.tm-exchang...n=trackshow&id=14061#auto
Een aangepaste versie van mijn eerste track, met van alles en nog wat. Streeftijd ligt ook rond de 1:10...
Infinity

http://nations.tm-exchang...n=trackshow&id=14069#auto
Een snelle en vrij simpele multitrack...
Zal ze zo ook ff zetten op die exchange... Gedaan
...
The Colosseum

http://nations.tm-exchang...n=trackshow&id=14055#auto
Vrij tricky track, veel snelle stukken aan de buitenzijde en wat tragere stukken in het midden met wat verradelijke sprongen. Hij is binnen 1:10 te doen...
The Arena

http://nations.tm-exchang...n=trackshow&id=14061#auto
Een aangepaste versie van mijn eerste track, met van alles en nog wat. Streeftijd ligt ook rond de 1:10...
Infinity

http://nations.tm-exchang...n=trackshow&id=14069#auto
Een snelle en vrij simpele multitrack...
Zal ze zo ook ff zetten op die exchange... Gedaan
[ Voor 18% gewijzigd door equationunequal op 02-02-2006 21:21 ]
Waarom rijden jullie niet onder dezelfde naam als hiero?Silentuz schreef op donderdag 02 februari 2006 @ 20:48:
[...]
Talian.Tanejou nog gezien op een server <--- GoT_Shifty
Moeten we niet iets van een universele tag hebben?
[GoT] vind ik persoonlijk het mooist
[GoT]$Nick
[GoT]$Nick
Heeft ook een computer!
Dan past [GoT]TranceSetter niet waarbij TranceSetter Oranje isBertus schreef op donderdag 02 februari 2006 @ 21:48:
Moeten we niet iets van een universele tag hebben?
[GoT]$Nick
Mwah ik speel TMN niet om GoT te promoten, en sinds je Nations ook niet echt in clanverband kunt spelen vind ik het een beetje onnodig. De meeste gotters ontmoet je ook wel via de got servers met pass. En zowiezo speel ik het voor mezelf.
Last.fm |
If bullshit could fly, i'd be an astronaut.
Idd...
Ik heet ook gewoon Hankey in het spel. Alleen mijn tracks staan onder de naam -GoT-Hankey, omdat dat m'n login is (Hankey was al bezet)...
Ik heet ook gewoon Hankey in het spel. Alleen mijn tracks staan onder de naam -GoT-Hankey, omdat dat m'n login is (Hankey was al bezet)...
Intussen ben ik de baan tegengekomen die ACID van mij gerust mag aanpassen zodat het geen multilap meer is, of je moet de ronde langer laten duren: Flowing Endurance. Vrij tricky baan, waar je goed overweg moet kunnen met de rem.
Mijn ingame nickname bevat trouwens ook [GoT] dus dan krijg je [GoT] DrivinUCrazy. Mijn profiel echter, heet weer gewoon DrivinUCrazy, dus zo sta ik volgens mij ook in de rankings. (weer gezakt, doordat die servers het niet doen. Nu hang ik rond plaats 60 rond) Ik ben er absoluut voor om allemaal dezelfde tag te gebruiken. Of deze tag, of een andere, dat maakt me niet uit, maar ik vind het gewoon wat stijlvoller uit zien als iedereen dezelfde tag gebruikt.
Mijn ingame nickname bevat trouwens ook [GoT] dus dan krijg je [GoT] DrivinUCrazy. Mijn profiel echter, heet weer gewoon DrivinUCrazy, dus zo sta ik volgens mij ook in de rankings. (weer gezakt, doordat die servers het niet doen. Nu hang ik rond plaats 60 rond) Ik ben er absoluut voor om allemaal dezelfde tag te gebruiken. Of deze tag, of een andere, dat maakt me niet uit, maar ik vind het gewoon wat stijlvoller uit zien als iedereen dezelfde tag gebruikt.
offtopic:
Oh, enne, GoT_Shifty, ik kon nog net lezen voordat ik disconnecte dat je me liet winnen. Vast.
Won ik eindelijk ook eens van jou, ipv andersom. Ik hoop je iig vaker tegen te komen op de baan. Ik zal wel vaker op die server zitten.
Oh, enne, GoT_Shifty, ik kon nog net lezen voordat ik disconnecte dat je me liet winnen. Vast.
[ Voor 3% gewijzigd door DrivinUCrazy op 02-02-2006 22:00 ]
't Is een kwestie van geduld, rustig wachten op de dag, dat heel Holland Limburgs lult.
dan heb je de knipoog gemistDrivinUCrazy schreef op donderdag 02 februari 2006 @ 21:56:
Intussen ben ik de baan tegengekomen die ACID van mij gerust mag aanpassen zodat het geen multilap meer is, of je moet de ronde langer laten duren: Flowing Endurance. Vrij tricky baan, waar je goed overweg moet kunnen met de rem.
offtopic:
Oh, enne, GoT_Shifty, ik kon nog net lezen voordat ik disconnecte dat je me liet winnen. Vast.Won ik eindelijk ook eens van jou, ipv andersom. Ik hoop je iig vaker tegen te komen op de baan. Ik zal wel vaker op die server zitten.
mgoed, we zien elkaar zeker nog wel vaker
Het is dan ook geen clanverband maar een herkenningstekenBleet schreef op donderdag 02 februari 2006 @ 21:50:
Mwah ik speel TMN niet om GoT te promoten, en sinds je Nations ook niet echt in clanverband kunt spelen vind ik het een beetje onnodig. De meeste gotters ontmoet je ook wel via de got servers met pass. En zowiezo speel ik het voor mezelf.
Heeft ook een computer!
Is toch leuk als er veel GoT-ers hoog in de ranking staan? Dan mag je zelf wel niet zo goed zijn, maar altijd cool om zoveel mogelijk GoT-ers bovenin te zien staan
Verwijderd
Doe dan bijvoorbeeld de eerste drie letters van je naam bepaalde kleuren ofzo. Rood grijs rood?
past niet als tag...Verwijderd schreef op donderdag 02 februari 2006 @ 22:21:
Doe dan bijvoorbeeld de eerste drie letters van je naam bepaalde kleuren ofzo. Rood grijs rood?
Ik gebruik altijd Shift(y), maar deze nick was al bezet op GoT toen ik ging reggen, dus toen mn 'secondairy' nick Silentuz gedaanJazzy schreef op donderdag 02 februari 2006 @ 21:45:
[...]
Waarom rijden jullie niet onder dezelfde naam als hiero?Ik ben dus gewoon Jazzy_GoT.
[ Voor 6% gewijzigd door Silentuz op 02-02-2006 22:28 ]
Zo net weer effe de server van Acid onveilig gemaakt
.
Best leuk al die custom tracks, maar ik heb toch liever de Nadeo tracks
. Vooral I-1 ruled
.
Best leuk al die custom tracks, maar ik heb toch liever de Nadeo tracks
Weet iemand misschien waar je je in kan schrijven voor de electronic sports worldcup?
Ik heb al gekeken op hun official site maar als ik op netherlands klik rechts, dan krijg ik een site genaamd www.wsquared.nl die het niet doet
Weet iemand misschien of die site nog moet komen? want ik wil me graag inschrijven
Ik heb al gekeken op hun official site maar als ik op netherlands klik rechts, dan krijg ik een site genaamd www.wsquared.nl die het niet doet
Weet iemand misschien of die site nog moet komen? want ik wil me graag inschrijven
[ Voor 18% gewijzigd door Mastasidaz op 02-02-2006 23:04 ]
heb ik op de volgende tracks:
A-0 A-1 C-5 C-6 C-8 D-0 D-2 D-3 D-6 D-7 D-8 E-2 G-7 G-8 H-7 I-2 ProA-0 ProA-3 ProA-7 ProA-9
met alleen online racen, moet er eens een middag voor gaan zitten
Verwijderd
Altijd baas boven baas hè 
Gamelux.net heeft de rechten voor ESWC. Waarschijnlijk zullen zij ook qualifiers voor TMN gaan organiseren. Ik zit ook in de crew van Gamelux.net, zodra ik meer weet zal ik het even posten. Of je kunt de site zelf even in de gaten houden.Mastasidaz schreef op donderdag 02 februari 2006 @ 23:03:
Weet iemand misschien waar je je in kan schrijven voor de electronic sports worldcup?
[ Voor 99% gewijzigd door Verwijderd op 02-02-2006 23:08 ]
Hey gozer! Ik wist niet dat jij tweaker was, grappig! OptiRon trouwens
"And folks, if you don't like a little pain once in a while, poker is probably not your game. 'Cause as you can see, you're gonna get it!" (Mike Sexton)
Best wel een verslavend spel. Heb nu ook online al enkele race's gereden. Maar moet nog veel gaan oefenen.
Nee... kreeg wel een melding dat ze bezig zijn met de servers (of iets wat daar op neer komt).
Net op Eeruku's server geweest (freek is mijn nick in de game). Leuke banen!
Prying open my Third Eye
mijn track:
http://theking.mine.nu/Si...'n' Twisted.Challenge.Gbx
heb (nog) geen screenshots, maar probeer em uit en gooi em op je server als je die hebt!
hij is ietwat aan de lange kant (rond 2 mins per rondje), maar maybe ist wat voor de liefhebber van vage stunts
http://theking.mine.nu/Si...'n' Twisted.Challenge.Gbx
heb (nog) geen screenshots, maar probeer em uit en gooi em op je server als je die hebt!
hij is ietwat aan de lange kant (rond 2 mins per rondje), maar maybe ist wat voor de liefhebber van vage stunts
[ Voor 29% gewijzigd door Firestorm op 03-02-2006 05:14 ]
Leuke servers, alhoewel ze vaak eens disconnecten om een of andere redenVerwijderd schreef op donderdag 02 februari 2006 @ 22:59:
[afbeelding]
Sneller dan de makers
We hebben ook twee TMN servers online gezet:Hoe lang ze online blijven kan ik nog niet zeggen, voorlopig zijn het test servers.
- Clanhost.nl - TMN #1 (80.84.250.25)
- Clanhost.nl - TMN #2 (80.84.250.30)

Had trouwens gisteren een geweldige baan, Gomer2 van Gomer
Zo hele topic doorgespit, maar heeft iemand de nadeo tijden ergens gezien? in een overzichtelijk lijstje... alvast bedankt.
Erg gaaf spel probeer eerst maar eens alles op goud te halen en soms haal je nadeo tijden
C0-C9 haalde ik ze allemaal.. zie ook
http://www.barrybalk.demon.nl/plaatjes/TMN1.JPG
http://www.barrybalk.demon.nl/plaatjes/TMN2.JPG
Erg gaaf spel probeer eerst maar eens alles op goud te halen en soms haal je nadeo tijden
http://www.barrybalk.demon.nl/plaatjes/TMN1.JPG
http://www.barrybalk.demon.nl/plaatjes/TMN2.JPG
Weet jij misschien ook of jullie ook de voorrondes gaan doen voor gran turismo 4?Verwijderd schreef op donderdag 02 februari 2006 @ 23:06:
Altijd baas boven baas hè
[...]
Gamelux.net heeft de rechten voor ESWC. Waarschijnlijk zullen zij ook qualifiers voor TMN gaan organiseren. Ik zit ook in de crew van Gamelux.net, zodra ik meer weet zal ik het even posten. Of je kunt de site zelf even in de gaten houden.
Dit topic is gesloten.