Trackmania Nations

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste
Acties:
  • 12.168 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Justice
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 23-06 14:11
Download links:
http://download.jeuxvideo...deo.com_11532.zip.torrent
http://www.trackmania-the.../index.php?showtopic=7513
http://www.tm-forum.com/viewtopic.php?t=1331

Een Trackmania spel gemaakt voor de Electronic Sports World Cup, maar gratis speelbaar voor iedereen! Multiplayer racen op zelfgemaakte banen etc. Inclusief mapeditor. :D

Volgens de makers zit er wel starforce ingebakken, dit om te voorkomen dat banen uitwisselbaar zijn met andere trackmania spellen, cheaters en datainvalidatie te voorkomen.

Ieamnd al gespeeld?
Counter-Strike. Quake. Starcraft. Sending Rupert fictional expense sheets and then filming him as he opens his email client. Electronic sports are more popular than ever - but they're not for everyone, and everyone's always five million times better than you by the time you get into them anyway.

Which is why TrackMania Nations ESWC is rather interesting, as developer Nadeo's not just creating something for use in the Electronic Sports World Cup, but giving it to everyone for free too. At the same time. And since it's a variation on existing games rather than the same thing, you stand a better chance of getting into it than you do of surviving the FURY OF MY RAILGUN. PEONS.

Around 15 months ago, the folks who run the ESWC approached Nadeo asking if they could include TrackMania in the competition, which also includes the likes of Quake IV, Gran Turismo 4 and Pro Evolution Soccer 5. "We were not ready and I think it was a little too early on their side," says Nadeo's Florent Castelnerac.
Advertisement

Understandable really. Nadeo was busy finishing work on TrackMania Sunrise - later to become one of our PC games of 2005 - and didn't have time to help out. "They wanted a free limited edition of original. I came back one year later with a proposal of a free game that we would design for eSport. It's done!"

Much better plan. So, fresh from releasing free Sunrise expansion Extreme to an adoring community, the French developer is on the verge of releasing Nations - again, for free - "on the 27th of January if everything goes right".

Nations isn't as full a game as Sunrise, but it is its own game, says Castelnerac. "TrackMania Original and TrackMania Sunrise are two different TM. Many play one or the other, one does not replace the other," he says. "It is the same with Nations. Original is fun, Sunrise is feeling and Nations is sport. It is not an extension, it is a full game with the best quality we ever made, with limited content, but that's not the point here."

Indeed, the actual point is to provide a bed of competition for the ESWC, which plans to allot $40,000 of its total $400,000 prize purse to a Nations tournament, offering a sole winner some $13,000. With this in mind, Nations is limited to race mode - the platform, puzzle and stunt modes are left aside for now - and includes 100 training tracks to pick through offline, online multiplayer a la both of its predecessors, and a full editing suite for making your own tracks. Use of the edit mode isn't limited or based on your progress in single-player; it's there from the start.

Are there any restrictions at all? "The only limitation is that if you have one of our TM games, you can register. Once you are registered, you can customize your identity like car paintings and avatar."

Technologically the game's a close cousin of Sunrise, but the track design is distinct. Each track is set against the backdrop of a huge, grassy stadium with ESWC and NVIDIA logos abounds. Nadeo's also hoping to include some dynamic ads to bring in a few extra pennies - something that's easy to forgive from a company that churns out so much free entertainment.

Under the game's bonnet, Nadeo's undertaken a few logical changes. "We have done the dedicated server on Linux," Castelnerac points out. The ladder rules have also been adjusted to make things a bit easier to begin with. And when you select your nation after installation - something that skins your car up in your national flag - it also sets the game up to deliver notifications when TrackMania qualifying events are taking place in your country.

But of course, for plenty of people it's just going to be an excuse to play some more TrackMania - some new courses designed for a new style of car, clearly inspired by Formula 1-style track cars. The car's low suspension means it's quite prone to flipping, like Sunrise's sports car, but it also grips the track very well. I wouldn't say it's as fast as the Sunrise sports car, but it's more technical. "The gameplay is designed for competition and to allow keyboard players to also go as far as possible," says Castelnerac. Which is just as well, since I've lost my USB gamepad widget.

The training tracks are inevitably compulsive medal-collecting fun. As you get further past the opening, really basic efforts, Nadeo tests your mettle a bit more with steep inclines, sweeping turns that defy boost pads placed before them, road angled to the left that argue with road angling right just over the brow of a hill, gigantic half-pipes and loops, jumps and boost pads. Getting those gold medals is a question of speed and positional sense. And, as ever, the instant-reset button awaits your failure.

There's nothing in our preview build likely to hold up the average TrackMania veteran for that long, but then that's not the point. The real fun's going to be racing online against likeminded TrackManiacs - something you should be able to do this weekend. Might as well give it a go. Who knows? You might win the World Cup.
http://www.eurogamer.net/article.php?article_id=62590

Afbeeldingslocatie: http://img52.imageshack.us/img52/5329/sspreviewsspreviewtmn01378zf8a.th.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img52.imageshack.us/img52/4858/sspreviewsspreviewtmn00891zl0m.th.jpg

[ Voor 11% gewijzigd door Justice op 27-01-2006 17:56 ]

Human Bobby

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slaapje
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 22:59
Downloading, over 3 minuten eens ff kijken of t wat is :)

To dare is to do

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nudie
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 02-02 17:53
damn wat ontzettend vet!
Heb m even een half uurtje gechecked maar damn erg lekker spel helemaal gezien hij gratis is. Ik heb Sunrise en Original gespeeld maar de graphics zijn behoorlijk gepimped ziet er echt zwaar goed uit.
En het hele Nations competition ding is ook heel erg leuk. Dus kom op GoTters voor t vaderland!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

Ik heb mezelf ook effe aangemeld (Jerry - NED).
Alleen ik krijg elke keer te zien dat ik niet in "official mode" rijd :?
Ik krijg er ook elke keer geen punten bij. Weet iemand hoe dat zit? Moet ik nog iets instellen of moet ik alle solo-banen nog rijden ofzo?

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wimmel
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 07-07 14:30

Wimmel

Hello

Ook leuk om te weten, aangezien dit spel onderdeel is van de Electronic Sports World Cup valt er ook geld mee te verdienen :)
Meer info

Prize Money Breakdown
40,000$ / 400,000$

1. 13,000$
2. 9,000$
3. 6,000$
4. 4,000$
5. 2,000$
6. 2,000$
7. 2,000$
8. 2,000$

De installer wordt ook gehost door NVidia lekker snelle mirror

[ Voor 18% gewijzigd door Wimmel op 27-01-2006 20:00 ]

Men are from Mars, women are meteors crashing into Mars.
Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 89184

Trackmania Nations, de opvolger van TM Sunrise en nog mooier en leuker. Mooiste is nog dat het gewoon gratis is :D _/-\o_

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 89184 op 27-01-2006 19:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Anoniem: 89184 schreef op vrijdag 27 januari 2006 @ 19:59:
Trackmania Nations, de opvolger van TM Sunrise en nog mooier en leuker. Mooiste is nog dat het gewoon gratis is :D _/-\o_
Ja, heel mooi dat het gratis is, maar er zit een maar aan. Er zit namelijk Starforce op, ik zie niet in waarom een gratis spel een beveiliging moet hebben, maar goed ;)

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 18:35
Leuk weer. En gratis ;)
De Sunrise demo speelde ik erg veel, maar op een of andere manier had ik geen behoefte aan de hele game. Mooie uitkomst dit dus :D

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bleet
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Bleet

Losing my edge.

De reden dat ik geen Trackmania Sunrise speel is omdat het teveel poespas is. Te drukke omgevingen, te snel. Het eerste Trackmania deel is voor mij nog steeds het beste, dus hoop dat deze wat die kant op gaat. Ik zat al een tijd te wachten op dit deel, dus even gauw downloaden. :)

[ Voor 14% gewijzigd door Bleet op 27-01-2006 21:52 ]

Last.fm |
If bullshit could fly, i'd be an astronaut.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klippy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23:33

Klippy

Still Game

:*)

Voor een gratis game is dit super :)
TM demo en TM 1 al zo vaak gedaan en dit brengt het gevoel weer terug :)
Het is niet zo uitgebreid natuurlijk, maar wel leuk.

Kan je eigenlijk ook custom tracks multiplayeren? En van anderen downloaden? Want dat vond ik altijd een van de leukste dingen...

Steam | SXQncyBhbGwgZ29vZCwgbWFuISDwn5iO

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordMithril
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 06-07 19:36
jup dat kan nogsteeds :)
is erg leuk om te doen, net ff tijd geraced op een britse server. werd nog herkend door een medegotter :X :D
* LordMithril zwaait naar finch

[ Voor 8% gewijzigd door LordMithril op 28-01-2006 00:41 ]

Bier, Whiskey en Metal!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Thunder-
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 06-10-2024

-Thunder-

Freude ahm fahren.

Ben hem ook even aan het downloaden, lijkt me super vet 8) Vooral ook omdat het gratis is he.. ben niet voor niets een nederlander :p haha

*Bookmarked

[ Voor 7% gewijzigd door -Thunder- op 28-01-2006 00:45 ]

Blij Met Wilco

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gianni Rombios
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
De eerste was echt lachen, Sunrise idd te druk/snel enzo. Toch erg fijn tipje ik ga dit zeker proberen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 07-07 11:58

Zeror

Ik Henk 'm!

ik ga eens ff checken :P

Downloaden is nu bezig iig.

Heb de originele trackmania gespeeld. Die vond ik best gaaf eigenlijk.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Thunder-
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 06-10-2024

-Thunder-

Freude ahm fahren.

Misschien een soort van GoT community opzetten als het echt iets is ? :)

Blij Met Wilco

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daPet
  • Laatst online: 28-06 08:35
Net ff een rondje sunrise gedaan, het is een erg snel spel tegenover andere racespellen, maar wel erg vermakelijk. Het racen heeft wat weg van rollcage.

-=CMDR daPet=- Elite Discord Pet Live Join PG The Gathering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Technicality
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 05-07 23:18

Technicality

Vliegt rechtsom...

Ziet er erg leuk uit, als dit een beetje fatsoenlijk gemarket wordt dan krijgt dat wk ook nog een beetje aandacht. Ik vind het dan ook erg mooi dat het er ook uit ziet als een wk-achtige setting :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Justice
http://www.tm-sunrise.com/ trouwens voor de officiele nederlandse site.

Human Bobby

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calvin&Hobbes
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11-01-2024
Net gespeeld wel lachen spel, alleen kan ik nergens in het menu vinden waar je de toetsen kan toewijzen aangezien ik meestal rem met m'n spatiebalk.

Nederland staat trouwens niet bovenaan in de ranking ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wasp
  • Laatst online: 07-07 16:01
Waarom heb ik geen geluid in het spel? Als ik terug ga naar de desktop zie ik dat mijn 'demp' vinkje heel snel aan en uit gaat.. :S vaag!

[EDIT]
Hmm.. Ik heb aan allerlei knopjes gezeten en nu werkt 'ie weer.

[ Voor 25% gewijzigd door Wasp op 28-01-2006 02:18 ]

Ryzen 9 5900X, MSI Tomahawk MAX, 32GB RAM, Nvidia RTX 4070 Ti | Mijn livesets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Justice
Geen problemen met het geluid ofzo, wel krijg ik het niet voor elkaar om de camera anders in te stellen. Volgens de toetsenconfiguratie kan ik de camera met pageup and down van hoogte veranderen, maar dit krijg ik niet voor elkaar? van standpunt verwisselen gaat wel met num1-3, echter ik wil iets dichter op de wagen dan num2. idee? De manual zit trouwens in pdf vorm erbij, erg handig.

edit: ah met toets 7 (num7?) zit je in freecamera mode! die kan je dan weer als preset opslaan, aldus de theorie

Verder zeer toffe game, en de multiplayer mogelijkheden zijn enorm, ook lan spelen zal de lunchpauzes op kantoor wat leuker maken :D

[ Voor 25% gewijzigd door Justice op 28-01-2006 03:04 ]

Human Bobby

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klippy
  • Laatst online: 23:33

Klippy

Still Game

:D
Blijft super, gewoon hersenloos racen :)

Ook fijn dat andere mensen nu je custom auto kunnen zien, heb sunrise niet gespeeld, maar bij 1 en Sr demo ging dat geloof ik niet toch?

Steam | SXQncyBhbGwgZ29vZCwgbWFuISDwn5iO

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FoggyFreek
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 21-12-2024

FoggyFreek

I'm a llama again!

Ontzettend veel lol gehad gisteravond! Samen met mijn huisgenoot de hele avond tracks gereden online. Erg gaaf. De paintshop is super uitgewerkt, erg eenvoudig om een vette bak in elkaar te draaien.

-- Altijd blijven prutsen --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 119903

1. 13,000$
2. 9,000$
3. 6,000$
4. 4,000$
5. 2,000$
6. 2,000$
7. 2,000$
8. 2,000$

lol kan je zo veel geld er mee verdienen ? best wel ziek een een computer spelletje _/-\o_

Ben bijna klaar met downloaden. Dit lijkt mij echt zo'n verslavend spelletje 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 105758

ik heb het niet zo op starforce, grmbl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wimmel

Wimmel

Hello

De officiele site is nu ook aangepast *klik*

Afbeeldingslocatie: http://wimmel.otmb.org/screenshots/tmn.jpg

Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod
  • Laatst online: 22:37

Nakebod

Nope.

Ah, Sunrise heb ik nog wel eens gespeelt, eens zien of dit ook leuk is :)
Ben wel zwaar slecht erin, maar het was altijd fun met wat mensen online rijden, Skype op de achtergrond, en rijden maar :D

Blog | PVOutput Zonnig Beuningen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Anoniem: 105758 schreef op zaterdag 28 januari 2006 @ 09:25:
ik heb het niet zo op starforce, grmbl
Ik ook niet, zie niet in waarom op een gratis spel een beveiliging moet zitten, maar goed, het is nou eenmaal zo...

Overigens, weet iemand toevallig wanneer de prijzen bekend worden gemaakt naar wie ze gaan? Maw, hoe lang duurt het nog? ;) Kon het namelijk nergens vinden op de site en in het artikel van de SP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod

Nakebod

Nope.

Net even gespeeld. Tis wel weer geinig, alleen ik lig, zoals normaal :+ Veel langs de baan :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 18:35
Ik ben alleen nog geen custom maps tegengekomen online. Jullie wel?

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Mike-
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 27-11-2024
Heb het gister avond tijd gespeeld :9~ Sta nu 15de van Nederland met 374 punten..
Maar er zijn zo weinig Ned-Servers dat ik altijd op franse of duitse zit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wimmel

Wimmel

Hello

cheiron schreef op zaterdag 28 januari 2006 @ 10:55:
Ik ben alleen nog geen custom maps tegengekomen online. Jullie wel?
Custom maps zijn er al, ik ben ze iig al tegengekomen. Op dit moment kun je al meer dan 70 custom maps downloaden op TM Exchange

Ook voor Sunrise en Original zijn er custom banen te vinden. 23.000+ Sunrise Exchange en 21.000+ Original Exchange

Let wel even op, de demo's voor Original en Sunrise zijn nog steeds te spelen, maar download alleen banen die specifiek voor de demo zijn, anders zal de demo crashen.

Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 13-06 11:17
even proberen is toch gratis he en waarom niet gratis is nooit mis :P
TM sunrise was wel wat te nep maar originele was echt cool ben benieuwd maar waarom beveiliging op gratis spel :? :P

5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

T!m0n schreef op zaterdag 28 januari 2006 @ 12:59:
even proberen is toch gratis he en waarom niet gratis is nooit mis :P
TM sunrise was wel wat te nep maar originele was echt cool ben benieuwd maar waarom beveiliging op gratis spel :? :P
Om cheaten tegen te gaan, het is multiplayer.

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 12316

Ik vermoed dat het te maken heeft de integratie van StarForce in software. Waarschijnlijk zit het hele StarForce verhaal in de engine verwerkt en zou het ze teveel moeite kosten om alles eruit te halen.
Marzman schreef op zaterdag 28 januari 2006 @ 13:02:
[...]

Om cheaten tegen te gaan, het is multiplayer.
StarForce is geen anti-cheat systeem.

[ Voor 34% gewijzigd door Anoniem: 12316 op 28-01-2006 13:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Anoniem: 12316 schreef op zaterdag 28 januari 2006 @ 13:02:
Ik vermoed dat het te maken heeft de integratie van StarForce in software. Waarschijnlijk zit het hele StarForce verhaal in de engine verwerkt en zou het ze teveel moeite kosten om alles eruit te halen.

[...]

Zo wordt het nu schijnbaar wel gebruikt, ik las ergens dat het was zodat je niet kon cheaten (met zelfgemaakte banen)

[edit]Ik kan helaas niet meer vinden waar dat stond, waarschijnlijk in een gamerecentie.

[edit2]Het stond in de openingspost : :+
Volgens de makers zit er wel starforce ingebakken, dit om te voorkomen dat banen uitwisselbaar zijn met andere trackmania spellen, cheaters en datainvalidatie te voorkomen.
Geen idee wat zijn bron is dan

offtopic:
Er stond net toch nog een post van jou boven mij? 8)7

[ Voor 26% gewijzigd door Marzman op 28-01-2006 13:11 ]

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Anoniem: 12316 schreef op zaterdag 28 januari 2006 @ 13:02:

[...]

Verwacht dat inderdaad ook, de hele TMS serie zit SF in, zal inderdaad te veel moeite kosten om het er uit te halen.
Marzman schreef op zaterdag 28 januari 2006 @ 13:06:
[...]

Zo wordt het nu schijnbaar wel gebruikt, ik las ergens dat het was zodat je niet kon cheaten (met zelfgemaakte banen)

[edit]Ik kan helaas niet meer vinden waar dat stond, waarschijnlijk in een gamerecentie.

[edit2]Het stond in de openingspost : :+

[...]

Geen idee wat zijn bron is dan

offtopic:
Er stond net toch nog een post van jou boven mij? 8)7
Geloof daar eigenlijk niet in, aangezien het een CD/DVD beveiligingssysteem is, en niet een anti-cheat engine, maar goed, je moet toch wat zeggen als makers ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --Christiaan--
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 21:13
Als ik online wil spelen zegt ie "Invalid key". Waar moet ik die key halen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBlasphemer
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 21-06 12:09
Super spel!
beetje jammer dat ik nergens controls kan veranderen. Moet nu met die butterfly dingen op mn stuurtje remmen en gasgeven :?
Of zie ik ergens een "change controls" optie over het hoofd ?

[img=http://www.web2messenger.com/smallstatus/w2m/theblasp.png]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeN
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 07-07 15:41

DukeN

ook @ www.leeralles.nl

Over 5 min binnen. Zie gekke crashday wilt niet goed draaien bij mij dus dit is de uitkomst! _/-\o_

Duken.nl meer dan downloaden | Leeralles.nl - Een waffeltastische plek

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 122793

TheBlasphemer schreef op zaterdag 28 januari 2006 @ 14:18:
Super spel!
beetje jammer dat ik nergens controls kan veranderen. Moet nu met die butterfly dingen op mn stuurtje remmen en gasgeven :?
Of zie ik ergens een "change controls" optie over het hoofd ?
Ja, bij mij ook, speelt nogal vaag... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wimmel

Wimmel

Hello

In de installdir staat een TMN Manual.pdf, daarin staat op pagina 6
4.2 Configuring the Controls
Profile/advanced settings/configure driving inputs

Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j86
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 06-08-2024

j86

Nu nog even zoeken waar ik het geluid in kan stellen (ik hoor amper iets anders dan die vervelende muziek).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Copyman
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 05-07 17:59

Copyman

Dode muis

Wimmel, die "My game" pagina op www.trackmanianations.com, log je daar gewoon in met de gegevens van je online account die je hebt aangemaakt in de game zelf? Als ik mijn gegevens daar invoer, gebeurt er gewoon niets, behalve dat het laadbalkje ontiegelijk traag oploopt...

edit:
Aha! Na zo'n 5 minuten wachten ben ik eindelijk ingelogd. Wel met een heleboel PHP errors!

[ Voor 22% gewijzigd door Copyman op 28-01-2006 15:05 ]

Zeer belangrijke informatie: Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lightstyle
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 21-09-2021
Het is neit echt makkelijk om in het internet gedeelte te komen nu denk ik. duurd erg lang het connecten naar trackmania....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Janoz
  • Laatst online: 07-07 15:20

Janoz

Moderator Devschuur®

!litemod

Starforce is vooral bedoeld om te voorkomen dat mensen de code reverse engineren en aan kunnen passen. Dat kan dus worden gebruikt om kopieren tegen te gaan, maar ook vals spelen. StarForce niet gebruiken voor deze versie zal daarnaast ook mogelijkheden bieden om inzichten die dan wel met deze versie te achterhalen zijn toe te kunnen passen op de beveiligde versies. Dat is tegelijk ook de reden waarom demo's vaak ook starforce gebruiken.

Ken Thompson's famous line from V6 UNIX is equaly applicable to this post:
'You are not expected to understand this'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 91634

Ziet er erg leuk uit maar ben ik de enigste met dit probleem ?
Ik heb een GF6800GT @ ultra + AMD athlon XP 3000+ @ 2,1Ghz.
Ongeacht de instelingen haal ik 52fps (kwa fps zit er geen verschil tussen alles op high en low).
Aleen als ik me resolutie verlaag (1027*768) gaat de fps omhoog 63fps.

Maar het is wel erg goed speelbaar dus opzich is het geen enkel probleem.

[ Voor 12% gewijzigd door Anoniem: 91634 op 28-01-2006 15:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Leuk spelletje, maar ik moet nog wat meer oefenen om goede tijden neer te zetten. Net op een server met 54 man gezeten, best grappig en lag maakt niet zo veel uit omdat je toch door je tegenstander heen rijdt. Ik dacht dat ik best snel was, maar meer dan een 32e plek zat er niet in :)

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScrooLoose
  • Niet online

ScrooLoose

A muddle of nervous words...

Best wel verslavend, ben al een aantal uurtjes bezig.
Maar telkens dat gezeur dat ik niet in de officiele modus bezig ben dat ik dus ook geen puntjes krijg :(
De servers vliegen er ook vaak uit, zodat je weer een andere server op moet zoeken wat nog wel eens mis gaat...vaak errors.

Smiling as the shit comes down...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 17:54
Net ff gespeeld en is wel geinig voor ff, maar om daar nu zo lang mee bezig te zijn dat je bakken geld ermee verdiend, nee dankje. Wel geinig dat ik vast zat op een of ander gebouw aan de zijkant :P

Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/willems-hoevenaars/Jan/vastTH.JPG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roamor
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
ScrooLoose schreef op zaterdag 28 januari 2006 @ 16:20:
Best wel verslavend, ben al een aantal uurtjes bezig.
Maar telkens dat gezeur dat ik niet in de officiele modus bezig ben dat ik dus ook geen puntjes krijg :(
De servers vliegen er ook vaak uit, zodat je weer een andere server op moet zoeken wat nog wel eens mis gaat...vaak errors.
Eensch. Hoe kan het dat je soms niet in de officiele modus zit? Ik zie nergens een optie daartoe oid?

Het duurt ook erg lang om door die servers heen te bladeren, als je al geen errors krijgt. Wat ik heb gezien HTTP error, 10060, UDP firewalled(waarom krijg ik die melding dan niet altijd???) Bij de Franse (2 geprobeerd) heb ik soms enorme lag helaas.

Al met al leuker dan Crashday. :)

Tijd voor een GoT servert?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 58898

Roamor schreef op zaterdag 28 januari 2006 @ 16:28:
[...]

Eensch. Hoe kan het dat je soms niet in de officiele modus zit? Ik zie nergens een optie daartoe oid?

Het duurt ook erg lang om door die servers heen te bladeren, als je al geen errors krijgt. Wat ik heb gezien HTTP error, 10060, UDP firewalled(waarom krijg ik die melding dan niet altijd???) Bij de Franse (2 geprobeerd) heb ik soms enorme lag helaas.

Al met al leuker dan Crashday. :)

Tijd voor een GoT servert?
zou leuk zijn :) iemand met een 100mbitje :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bleet
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Bleet

Losing my edge.

Ook meteen maar een irc kanaal aangemaakt voor Trackmania. Op natuurlijk onze oude vertrouwde irc.tweakers.net server, kanaal #trackmania.

irc://irc.tweakers.net/trackmania voor de mensen met weinig verstand van irc. (natuurlijk eerst de client downloaden van http://mirc.com) Misschien dat Floris het kanaal even in de startpost kan zetten? :)

offtopic:
Kan zijn dat ik er soms niet ben, heb er nu een brakke hd inzitten die soms m'n computer wil laten crashen

[ Voor 49% gewijzigd door Bleet op 28-01-2006 17:28 ]

Last.fm |
If bullshit could fly, i'd be an astronaut.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 26235

Hmm ik ga geen virus/rootkit installeren om een spelletje te kunnen spelen :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 41239

Heb ff gespeeld en het is veel mooier dan trackmania. Leuk dat het nu over landen gaat. NL volkslied klinkt best cool.
Wel jammer dat het online gedeelte brak is. Heb maar 1 keer een server kunnen joinen. Hij kon vaak niet connecten en als hij connect duurt het ook lang. Profiles zijn ook vaag. Ik zag mn ouwe in het klassement terwijl ik met een nieuwe was ingelogd. Ook is de lag van andere spelers weer aanwezig net als in de oude trackmania. Je ziet ze overal schokken en dat lijkt nergens op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 128052

Wel leuk spel. Grappig die sponsoring van Nvidia. Bij de instalatie een vergelijking laten zien en dan zeggen "Als je geen Nvidia kaart gebruikt zien de schaduwen er zo uit" Terwijl het er met mijn Ati kaartje net zo goed, zoniet beter uit ziet P:

Alleen heel erge rare controls trouwens met me Logitech Dual shock 2 controller. 1 ( rondje op een ps2 controller) is gas geven. Ik wil X als gas geven :P Heb nog geen option menutje kunnen vinden waar je het kan veranderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Janoz
  • Laatst online: 07-07 15:20

Janoz

Moderator Devschuur®

!litemod

Ergens bij profiles (waar je naam + auto/land kunt veranderen) staat een advanced options. Hier kun je vervolgens controls aanpassen.

Ken Thompson's famous line from V6 UNIX is equaly applicable to this post:
'You are not expected to understand this'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 91634

Ik heb met racestuur geprobeerd, maar bij deze game kan je het beste met de keyboard spelen vanwege de scherpe bochten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr snuggles
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Werkt deze versie van StarForce (grrr) ook op Windows x64? De vorige versies van Trackmania hadden namelijk een SF versie die niet werkte ;(.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Infinchible
  • Laatst online: 17:02

Infinchible

Woef!

Lord_Mithril schreef op zaterdag 28 januari 2006 @ 00:41:
jup dat kan nogsteeds :)
is erg leuk om te doen, net ff tijd geraced op een britse server. werd nog herkend door een medegotter :X :D
* Infinchible zwaait naar finch
Jaa, ik zag je naam, en wist eigenlijk meteen dat jij dat was. Had op een voorgaande server jou ook al zien rijden. Eigenlijk erg dat ik dat herken, wist zelfs hoe je avatar eruit ziet. B)
Vandaag niet kunnen rijden, hele dag gewerkt, en ben nu weer bij mijn vriendin, dus word ook weer niet zoveel rijden :*) .
Mja, maandag weer vol aan de gang!

* Infinchible zwaait gezellig terug :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piggen
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 19:27

Piggen

Lekker bakkie

Anoniem: 26235 schreef op zaterdag 28 januari 2006 @ 17:29:
Hmm ik ga geen virus/rootkit installeren om een spelletje te kunnen spelen :X
Dan niet :w
Overdrijven is ook een vak. En je mist nogal wat :)

Ik vind het het een erg leuke game. Met de TM Sunrise demo heb ik me ook goed vermaakt. Weinig laadtijd, verslavende gameplay, goede graphics. Ik ben nu nog met de training bezig en er zitten wel wat lekkere tracks in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albinoraptor
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 18:42
MPmad schreef op zaterdag 28 januari 2006 @ 18:33:
[...]

Dan niet :w
Overdrijven is ook een vak. En je mist nogal wat :)

Ik vind het het een erg leuke game. Met de TM Sunrise demo heb ik me ook goed vermaakt. Weinig laadtijd, verslavende gameplay, goede graphics. Ik ben nu nog met de training bezig en er zitten wel wat lekkere tracks in.
I-8 :/ Echt waar welke idioot verzint zulke tracks. :P
Wordt er soms echt gek van. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

wwillem schreef op zaterdag 28 januari 2006 @ 18:12:
Werkt deze versie van StarForce (grrr) ook op Windows x64? De vorige versies van Trackmania hadden namelijk een SF versie die niet werkte ;(.
Volgens SF moet 3.7 werken op x64, dus ik zou zeggen, test het uit ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordMithril
Echt erg, net op een server, komt binnen op een track die ik van gister nog kende.
Eerste lap meteen nr1 tijd. nooit meer in de buurt gekomen :( echt grom.
probeer het daarna teveel ofzo, raak altijd wel wat. Zelfde als ik een track nog niet ken. Eerste 2 laps uit proberen, daarna een goede en dan gaat t klote.

maar wel uberveslavend spel :P

en finch, zelfs mn avatar? :X das echt erg :P

[ Voor 7% gewijzigd door LordMithril op 28-01-2006 18:54 ]

Bier, Whiskey en Metal!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr snuggles
  • Niet online
FnF schreef op zaterdag 28 januari 2006 @ 18:36:
[...]

Volgens SF moet 3.7 werken op x64, dus ik zou zeggen, test het uit ;)
Inderdaad. Net uitgetest en het werkt! Whoohoo! Wat een vet spel toch 8).

Klein probleempje:
AA en AS worden door m'n nvidia drivers standaard "overruled". Dit betekent dat als ik in het spel 2xAA en 4xAS instel, de nvidia driver dit gewoon terug zet op 0xAA en 0xAS. Dit terwijl in de driver alles op "application controlled" staat. Heeft iemand anders ditzelfde probleem?

[ Voor 35% gewijzigd door dr snuggles op 28-01-2006 19:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tortelli
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 06-07 11:13

Tortelli

mixing gas and haulin ass

Gaaf spel, net ff poosje online gespeelt :).

Enige wat ik niet helemaal snap is het poortforwarden, als ik poort 2350 en 3450 forward moet het toch goed zijn?
Stomme spel zeurt dan nog steeds dat het niet goed is 8)7 (een of ander verhaal met nat instellingen ofzo)

[ Voor 11% gewijzigd door Tortelli op 28-01-2006 19:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

wwillem schreef op zaterdag 28 januari 2006 @ 18:59:
[...]

Inderdaad. Net uitgetest en het werkt! Whoohoo! Wat een vet spel toch 8).

Klein probleempje:
AA en AS worden door m'n nvidia drivers standaard "overruled". Dit betekent dat als ik in het spel 2xAA en 4xAS instel, de nvidia driver dit gewoon terug zet op 0xAA en 0xAS. Dit terwijl in de driver alles op "application controlled" staat. Heeft iemand anders ditzelfde probleem?
Misschien eens een andere driver proberen (Laatste versie is 83.40, kan je op Guru3D vinden).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 153710

Hoe kan je team aanmaken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry

Jerry

Who?

damn, de ladder is down :(. Was ik net lekker bezig...

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Connecten gaat nu beter. Heb leuke potjes gespeeld. Op belgische servers is het dan NL vs BE. Ik werd net heel mooi eerste bij al die belgen maar vlak voor potje voorbij was ging server down :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 131051

Prachtig game.

Nu moet ik wel zeggen dat ik al hevige trackmania fan ben sinds het allereerste deel en daarna is het alleen maar beter geworden. Onlangs heb ik een pc upgrade gedaan (ook voor veel andere games) en trackmania is bijna het enige wat ik nog graag/veel speel. Sunrise is ook heel erg goed (snelle wagens en met die suv's) en dit is een waardige uitbreiding. Het speelt ook helemaal anders vind ik. Trager en minder met van die 'handigheids jumps en tricks'. Dit is ook het enige deel waar ik beter speel met 'in-car' view dan met bumpercam.

Al bij al een waardige uitbreiding en super tof.

(toch raar dat al die games waar miljoenen aan development zijn ingestoken en jaren in ontwikkeling zijn geweest mij minder kunnen boeien dan zoiets simpel qua uitvoering en concept als trackmania. En dat iedereen zelf tracks kan maken maakt het spel eindeloos herspeelbaar. Altijd nieuwe en vaak ook creatieve content! )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry

Jerry

Who?

Anoniem: 131051 schreef op zaterdag 28 januari 2006 @ 20:36:
(toch raar dat al die games waar miljoenen aan development zijn ingestoken en jaren in ontwikkeling zijn geweest mij minder kunnen boeien dan zoiets simpel qua uitvoering en concept als trackmania. En dat iedereen zelf tracks kan maken maakt het spel eindeloos herspeelbaar. Altijd nieuwe en vaak ook creatieve content! )
Dat is het probleem van tegenwoordig. Ze steken al het geld in de graphics en laten de gameplay vaak zitten ;).

Maar ik ben het helemaal met je eens, het is idd een prachtgame _o_

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wimmel

Wimmel

Hello

Even een algemene reactie over lagging, official mode, connect errors en nat meldingen:

Zowel bij de introductie van TMO(riginal) en TMS(unrise) waren er opstart problemen met connecten naar de TM (ladder) servers. Ik denk dat Nadeo iedere keer verrast wordt door het aantal deelnemers. Integenstelling tot TMO en TMS is TMN 'forced' official. Zodra je connect zul je de eerstvolgende ronde in official mode draaien. Helaas verliezen de host servers nog regelmatig de verbinding met de Nadeo ladder servers waardoor je de melding krijgt 'This server is not registered on the ladder' waardoor official mode niet werkt.

Die haperende Nadeo servers veroorzaken soms ook wel de 'connect' errors.

Als er veel mensen op een server aanwezig zijn, duurt het weergeven van de behaalde punten langer dan de beschikbare 'chat tijd'. Ikzelf zet mijn chat tijd altijd op 20 seconden als ik een server host, waardoor de scores meestal wel nog even weergegeven worden. Ondanks dat de scores niet worden weergegeven zullen de scores (indien de ladder servers het doen) wel bij je totaal worden opgeteld.

Lagging is meestal te wijten aan te enthousiaste hosters. Ikzelf heb 1mb up maar zal nooit proberen om meer dan 20 spelers tegelijkertijd te hosten. Jammer genoeg heb ik al mensen gezien die denken dat dial-up voldoende is voor 100+ spelers :X

Meldingen over het configureren van je firewall komen meestal omdat er geen UDP verbinding kan worden opgezet met de server waarnaar je wilt connecten. Dit is meestal een configuratie fout van de hoster zelf en een indicatie dat je beter op zoek kunt naar een andere server. Dit zorgt ook regelmatig voor 'connect' errors.

[spam]
OTMB servers in het algemeen en die van Tiggr in het bijzonder zijn meestal vrij betrouwbaar. Tiggr is een Zweed met een 100Mbit full duplex verbinding. Als hij zegt dat hij er 200+ kan hosten dan klopt dat ook :)
[/spam]

En kom je mij online tegen OTMB:Wimmel, zwaai dan even 8)

edit:

Net een verhaal geschreven, ga ik ff racen, zie ik het volgende:
Afbeeldingslocatie: http://wimmel.otmb.org/screenshots/ladder.jpg

[ Voor 10% gewijzigd door Wimmel op 28-01-2006 21:13 ]

Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr snuggles
  • Niet online
--Christiaan-- schreef op zaterdag 28 januari 2006 @ 13:35:
Als ik online wil spelen zegt ie "Invalid key". Waar moet ik die key halen?
Dat probleem heb ik ook. Dit zegt de manual:
« When I want to play online, the game asks for an online key, where is it ? »
The key is on a sticker on the back of the manual. Enter the 19 characters code.
Jaja, een sticker op een virtuele manual. Hmmz, drugs are bad.

Volgens de startpost is de enige limitering dat je zonder een serial van oud Trackmania spel geen stickers kan veranderen. Maar je zou wel moeten kunnen spelen. Raar. Google weet ook niet het antwoord op deze vraag. Misschien iemand anders wel :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Laatst online: 07-07 11:58

Zeror

Ik Henk 'm!

:| Ik denk niet dat ik het spel ga spelen. Ik probeerde net het spel met de laagste instellingen (grafisch). Hij trekt het voor geen meter hier en heel Windows raakt van slag.

Dan maar geen Trackmania voor mij.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bleh ik ben bijna 2 uur bezig met een track maken. Dus ik test hem, en wil hem gaan saven. Druk op ESC, en druk ok zonder even goed te lezen. QUIT HIJ ZONDER TE SAVEN!!! voor niks 2 uur lang een baan zitten maken :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic
  • Niet online
Anoniem: 128052 schreef op zaterdag 28 januari 2006 @ 21:26:
Bleh ik ben bijna 2 uur bezig met een track maken. Dus ik test hem, en wil hem gaan saven. Druk op ESC, en druk ok zonder even goed te lezen. QUIT HIJ ZONDER TE SAVEN!!! voor niks 2 uur lang een baan zitten maken :(
Wat wil je dan.
Weet u zeker dat u wilt stoppen zonder op te slaan?
-ja
Weet u heel absoluut zeker dat u de baan niet op wilt slaan?
-ja
Druk op nee als u de baan niet op wilt slaan
-nee
Als nu op ja om de baan op te slaan, of nee om terug te keren naar de editor
:?

Edit: ook ff getest hier, online gaat nog niet, word allemaal gedisconnect, maar offline werkt prima :)

jammer dat er niet meerdere "leagues" inzitten. maar voor een gratis spel is het een prima tijdverdrijf, mogen ze vaker doen! :)

[ Voor 18% gewijzigd door Magic op 28-01-2006 21:30 ]

Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr snuggles
  • Niet online
Magic schreef op zaterdag 28 januari 2006 @ 21:28:
Edit: ook ff getest hier, online gaat nog niet, word allemaal gedisconnect, maar offline werkt prima :)
jammer dat er niet meerdere "leagues" inzitten. maar voor een gratis spel is het een prima tijdverdrijf, mogen ze vaker doen! :)
Maar jij krijgt dus geen "invalid key" melding :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wimmel

Wimmel

Hello

Ik kreeg net ook de 'invalid key' melding. Ondanks dat ik al 2 dagen speel. Even later ging het wel weer goed.

Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Technicality
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 05-07 23:18

Technicality

Vliegt rechtsom...

Dit spel is trouwens wel leuk in hot-seat modus...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBlasphemer
Waar staan levels trouwens? heb echt ubervet level gemaakt maar kan hem nie meer vinden om te verzenden naar vrienden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --Christiaan--
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 21:13
TheBlasphemer schreef op zaterdag 28 januari 2006 @ 23:16:
Waar staan levels trouwens? heb echt ubervet level gemaakt maar kan hem nie meer vinden om te verzenden naar vrienden :P
Als je hem vindt, upload eens, ik wil ook proberen. Probeer trouwens gewoon met windows zoeken, en dan op MAPNAME.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Afbeeldingslocatie: http://img379.imageshack.us/img379/6548/trackmaniahighscore2yq.th.jpg

Yay :p

Had net trouwens een lag crash in een online game :( En nu weet ik niet meer hoe je alleen op NED servers zoekt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wimmel

Wimmel

Hello

En net als in TMS en TMO kun je je eigen auto's gebruiken :)

Afbeeldingslocatie: http://wimmel.otmb.org/screenshots/merc.jpg

Meer auto's vind je in Trackmania Carpark

Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Gewoon Trackmania Sunrise auto's downloaden?

[edit] Al gelukt thnx :)

Bleh, weer crash door lag in online game. Krijg er nu al genoeg van.. Jammer want het was leuk :(

[ Voor 73% gewijzigd door Anoniem: 128052 op 29-01-2006 00:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordMithril
Ej wimmel, hoe heb jij t btw voor elkaar gekregen om die kat als avatar te krijgen ?
Waar moet ik mn files neergooien daarvoor? (TMN al wel geauthed met TMS key)

wel lekker dat je ook custom cars kan gebruiken :) net weer paar gedownload

Bier, Whiskey en Metal!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TranceSetter
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 16:48
Lord_Mithril schreef op zondag 29 januari 2006 @ 00:37:
Ej wimmel, hoe heb jij t btw voor elkaar gekregen om die kat als avatar te krijgen ?
Waar moet ik mn files neergooien daarvoor? (TMN al wel geauthed met TMS key)

wel lekker dat je ook custom cars kan gebruiken :) net weer paar gedownload
Ik heb zelf gewoon een JPG in de GameData --> Skins --> Avatars map gezet, en kan deze dan selecteren in het profile-scherm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBlasphemer
Anoniem: 128052 schreef op zaterdag 28 januari 2006 @ 23:35:
[afbeelding]

Yay :p

Had net trouwens een lag crash in een online game :( En nu weet ik niet meer hoe je alleen op NED servers zoekt..
Ook wel eens gehad, dacht met dat level dat je schuin een jump moet nemen om jezelf naar de finish te lanceren :)
Jaja, 8:70 op Level D-8. Doe me dat maar eens na ;)
--Christiaan-- schreef op zaterdag 28 januari 2006 @ 23:17:
[...]

Als je hem vindt, upload eens, ik wil ook proberen. Probeer trouwens gewoon met windows zoeken, en dan op MAPNAME.
Zal ik zeker doen zodra ik hem vind :)

Btw, iemand al ergens een Seat Leon gezien om te downloaden :D? Is de auto waar ik les in heb, leek me leuk daarmee te stunten })

EDIT:
Tracks staan in:
C:\Program Files\TrackMania Nations ESWC\GameData\Tracks\Challenges\My Challenges

Mijn challenges staan op:
http://files.stuffplug.com/trackmania/
Zal morgen ff screenies maken ;)

[ Voor 23% gewijzigd door TheBlasphemer op 29-01-2006 02:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordMithril
TranceSetter schreef op zondag 29 januari 2006 @ 01:56:
[...]

Ik heb zelf gewoon een JPG in de GameData --> Skins --> Avatars map gezet, en kan deze dan selecteren in het profile-scherm
hm, ok jpg dus wel, gif kennelijk niet..
maar wimmel had een moving icon

Bier, Whiskey en Metal!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr snuggles
  • Niet online
Wimmel schreef op zaterdag 28 januari 2006 @ 22:04:
Ik kreeg net ook de 'invalid key' melding. Ondanks dat ik al 2 dagen speel. Even later ging het wel weer goed.
Ik heb het nu denk ik zo'n 40x geprobeerd om in te loggen, versrpeid over twee dagen en elke keer weer invalid key :'(.

Ander nadeel van dit spel tov de vorige versies: Als je op enter drukt moet je weer helemaal opnieuw beginnen, ipv dat je bij het laatste checkpoint opnieuw start. Trackmania heeft dit als "feature" aangekondigd. Dit verpest de gameplay behoorlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

wwillem schreef op zondag 29 januari 2006 @ 09:07:
[...]

Ik heb het nu denk ik zo'n 40x geprobeerd om in te loggen, versrpeid over twee dagen en elke keer weer invalid key :'(.

Ander nadeel van dit spel tov de vorige versies: Als je op enter drukt moet je weer helemaal opnieuw beginnen, ipv dat je bij het laatste checkpoint opnieuw start. Trackmania heeft dit als "feature" aangekondigd. Dit verpest de gameplay behoorlijk.
Het gaat er om dat je de track in de snelste tijd aflegd, dan kun je toch beter opnieuw beginnen als het fout gaat ipv dat je een hele langzame tijd uit moet rijden?

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wimmel

Wimmel

Hello

Lord_Mithril schreef op zondag 29 januari 2006 @ 00:37:
Een door mij geschreven tutorial waarin staat hoe je dit doet vind je hier

Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr snuggles
  • Niet online
Die advanced banen zijn volgens mij alleen advanced omdat ze de weg niet aangeven. Je mag van mij best vreemde banen maken, maar geef dan wel de weg aan.
Marzman schreef op zondag 29 januari 2006 @ 09:16:
[...]

Het gaat er om dat je de track in de snelste tijd aflegd, dan kun je toch beter opnieuw beginnen als het fout gaat ipv dat je een hele langzame tijd uit moet rijden?
Je kan een track alleen snel afleggen als je de track kent. Als je elke keer opnieuw moet beginnen bij een track met een lastig einde, dan is dat niet bijzonder leuk. Verder race je online meestal niet voor de snelste tijd, maar voor de lol. Banen met de meest bizarre constructies die jij moet afleggen. Dat je dan af en toe een checkpoint terug moet is niet erg. Wel als je helemaal opnieuw moet beginnen.

Wat ik begrijp van de Trackmania website: TM Nations is niet bedoeld als alternatief voor een oude versie van TM, maar aanvulling. Als je gameplay wilt, moet je dus een oude versie nemen (die niet draaien onder x64 vanwege het brakke StarForce). Jammer, TM Nations leek zo'n leuk spel.

[ Voor 15% gewijzigd door dr snuggles op 29-01-2006 09:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 19:48

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

Ik wou altijd al trackmania hebben( geen geld daarom nooit gekocht) En daarna sunrise. Maar is deze echt gratis en niet een demo( maar 272.2 MB) Ben hem nu aan het downloaden en het zal wel heel mooi zijn als die gratis is( bijna te mooi om waar te zijn)

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod

Nakebod

Nope.

Hmm, ook geinig, ik download net zo een auto van TM Car Parks, alleen dat ding is veel trager dan de normale auto's :P Red de 1e schans niet eens :D
Handig :+
Plus het feit dat de wielen nogal vreemd deden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

wwillem schreef op zondag 29 januari 2006 @ 09:36:
Die advanced banen zijn volgens mij alleen advanced omdat ze de weg niet aangeven. Je mag van mij best vreemde banen maken, maar geef dan wel de weg aan.

[...]

Je kan een track alleen snel afleggen als je de track kent. Als je elke keer opnieuw moet beginnen bij een track met een lastig einde, dan is dat niet bijzonder leuk. Verder race je online meestal niet voor de snelste tijd, maar voor de lol. Banen met de meest bizarre constructies die jij moet afleggen. Dat je dan af en toe een checkpoint terug moet is niet erg. Wel als je helemaal opnieuw moet beginnen.
Ik ben het niet met jou eens. Een goede tijd hoor je in 1 keer te halen. Ik vind checkpoints echt iets als free saves in FPS. Het maakt het veel minder uitdagend. Verliezen moet op een pijnlijke manier bestraft worden zodat je je best doet. En voor velen is spelen voor de snelste tijd juist lol. Ik vind het niet erg om moeilijke banen over te doen als ik crash. Op een gegeven moment ga je de map beter kennen en ga je sneller door het begin en krijg je dus ook betere tijden.
Wat ik begrijp van de Trackmania website: TM Nations is niet bedoeld als alternatief voor een oude versie van TM, maar aanvulling. Als je gameplay wilt, moet je dus een oude versie nemen (die niet draaien onder x64 vanwege het brakke StarForce). Jammer, TM Nations leek zo'n leuk spel.
Dat vind ik onzin. Ik heb meer lol met deze dan de eerste trackmania.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brent
  • Laatst online: 17:26
Zo, ook even gespeeld. Echt weer Trackmania, irritant en toch verslavend :Y) Zowaar zat ik na 2 rondes inkomen steeds bij de beste 2 ;)

Ik zag je nog Wimmel, met je vervelende kat ;) Mijn naam is trouwens BRENT in TMN voor de geinteresseerden. Eigenlijk moeten eens als groep Nederlanders eens even een potje van een ander land helemaal winnen.

Humanist | Kernpower! | Determinist | Verken uw geest | Politiek dakloos

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr snuggles
  • Niet online
Anoniem: 41239 schreef op zondag 29 januari 2006 @ 10:52:
Dat vind ik onzin. Ik heb meer lol met deze dan de eerste trackmania.
Dat is geen onzin, jij bent het er gewoon niet mee eens ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod

Nakebod

Nope.

En "vind ik" is weer een eigen mening :P

En Wimmel, die SL600, krijg jij die wel werkend? Als ik die selecteer krijg ik iets te zien van object to large of weet ik veel wat, iig een aantal x en y punten. Geen idee of ie verder wel werkt :?
Edit: Quality 3's bounding box (.....) box doesn't fit in max bounding box (....)
Edit2: Kan hem desondanks wel gewoon gebruiken, geloof ik.

En zien anderen mijn auto uberhaupt wel? Hoor nooit iemand over mijn fout gekleurde skins ofzo :P
En zie ook nooit iemand anders met een andere auto dan met de standaard rijden. Tot nu toe iig nog niet.

[ Voor 19% gewijzigd door Nakebod op 29-01-2006 12:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

wwillem schreef op zondag 29 januari 2006 @ 09:36:

[...]

Van wat ik heb gezien lijkt TMN ook erg leuk, zie niet in waarom je TMS er voor moet kopen (Heb die zelf ook), kan het even niet uittesten, omdat mijn S3 Virge niet ondersteund wordt :'(

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.