Er zitten nog wel wat fouten in heb ik gemerkt hoor. De ghost is niet altijd waarheidsgetrouw. Wat ik daarmee bedoel is simpel; de ghost is je snelste tijd, ik finish ruim (bedoel ik mee meer dan 2 tiende, afhankelijk welk parcours natuurlijk) voor de ghost, wat ook te zien is na de finish.... toch verbeter ik niet mijn beste tijd, bij lange na niet zelfs. Zonet weer, ik probeerde die A2 ook, beste had ik daar 7,49 (een van de weinigen waar ik nadeo's tijd niet heb tot en met de D serie). Ik eindig exact gelijk als de ghost, keer op keer, en een keer zelfs er iets voor, maar alle tijden, en dan echt alle: 7,51. Het zou simpele software zijn, maar kennelijk loopt er iets niet helemaal goed.
Eerste keer dat ik er achter kwam is toen ik met drie man hot-seat deed en we op een track 22,83, 22,87 en 22,88 hadden na uur lang zelfde over en over te hebben gedaan. Daarna zelfde track maar na herstarten trackmania in solo geprobeerd en wat denk je: 23,02 en niet lager te krijgen. Tevens was daarmee nadeo's record verbroken. Op een track van 20 seconden dik twee-tiende van zijn record afhalen lijkt me te stug, zeker door drie personen. Ik heb er een hard hoofd in, maar iets klopt er af en toe niet.
edit: mmz, net 29 honderste van nadeo's tijd op D-1 afgesnoept. 22.98 (nadeo) naar 22,69. Dus ik moet terugkomen op wat ik zei dat drietiende van 22 seconden stug is

Oh en wat is de muziek soms prachtig. Dat nummer met die klok tikkend en "whoe hah"

Echt geweldig
[
Voor 12% gewijzigd door
dinkelover op 05-02-2006 01:28
]