Als ik Brijner mag geloven is het niet een geweldig voorstel.
verschil ligt m in 3 dingen (mijns inziens):
scherm (1920x1400 tegen 1440x900)
processor (2.16 tegen dual 1.83)
grafisch (6800 tegen 7800)
Edit:
Net gebeld met de medewerker.
Hij wist me te vertellen dat de processor van de xps zeker sneller is dan de dualcore 1.83 van de i9400, "anders hadden we wel een dual core in de xps gedaan".
Over de grafische kaart zei hij dat het verschil heel klein was, mede te danken aan de zeer goede processor. "als je de 6800 nou met een andere processor had, dan zag je t verschil inderdaad".
Ik vertelde hem dat een collega van me een Latitude D800 had met ook een wuxga 1920x1200 scherm, daarover zei hij dat het scherm van de XPS net ietsje glansender was, maar zeker niet zo dat je tl buizen in je scherm gereflecteerd ziet (zoals ik al had vernomen bij een collega die een acer had).
Heeft de medewerker (een beetje) gelijk of zit ie te ...... ?
Morgen ga ik die latitude bekijken en dan opnieuw met hem bellen.
verschil ligt m in 3 dingen (mijns inziens):
scherm (1920x1400 tegen 1440x900)
processor (2.16 tegen dual 1.83)
grafisch (6800 tegen 7800)
Edit:
Net gebeld met de medewerker.
Hij wist me te vertellen dat de processor van de xps zeker sneller is dan de dualcore 1.83 van de i9400, "anders hadden we wel een dual core in de xps gedaan".
Over de grafische kaart zei hij dat het verschil heel klein was, mede te danken aan de zeer goede processor. "als je de 6800 nou met een andere processor had, dan zag je t verschil inderdaad".
Ik vertelde hem dat een collega van me een Latitude D800 had met ook een wuxga 1920x1200 scherm, daarover zei hij dat het scherm van de XPS net ietsje glansender was, maar zeker niet zo dat je tl buizen in je scherm gereflecteerd ziet (zoals ik al had vernomen bij een collega die een acer had).
Heeft de medewerker (een beetje) gelijk of zit ie te ...... ?
Morgen ga ik die latitude bekijken en dan opnieuw met hem bellen.
[ Voor 75% gewijzigd door Vinzzz243 op 23-03-2006 14:30 ]