Het Nintendo DS Topic Deel 13 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste
Acties:
  • 7.043 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 26-10 19:33

SD5k

>4&X

Verwijderd schreef op zondag 19 februari 2006 @ 00:27:
Geweldig spel die age of empires :), speelt goed en turn based hebben ze goed gebruikt.

Weet iemand een goedkope en goede draadloze router die je kan gebruiken met wifi van nintendo?
Is ie hier al uit? :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19-10 21:16

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

nou, ik heb in het verleden wel eens bij liksang besteld en toen kwam alles er zonder btw doorheen!
Dan had je gewoon mazzel hoor :P..aangezien steeksproefsgewijs wordt gecontroleerd.

ma ma ma ma ma macron one

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

to scam you even firther we bring you the Nintedo DS Rite!
die vertaler is echt goed want sommige dingen zeggen ze daar echt
alleen de vertaling is 'vrij'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Haha geweldig dat filmpje.

What is your age?

"Shut up"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Wil wel weten wat de echte vertaling is eigenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Verwijderd schreef op zaterdag 18 februari 2006 @ 16:30:
[...]

Als je via lik-sang bestelt, krijg je dan wel de goede oplader en stekker er bij? en wat zijn ongeveer de extra importkosten en btw die je moet gaan betalen?
Nee je krijgt volgens mij gewoon alleen de DS.

Je moet dus even een converter erbij halen of je kunt je GBA micro adapter gebruiken als je die hebt.

De rest over importkosten enz weet ik niet dat zie ik vanzelf wel. Laat hem via DHL bezorgen.

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

schnumi schreef op zondag 19 februari 2006 @ 12:15:
[...]

Nee je krijgt volgens mij gewoon alleen de DS.

Je moet dus even een converter erbij halen of je kunt je GBA micro adapter gebruiken als je die hebt.

De rest over importkosten enz weet ik niet dat zie ik vanzelf wel. Laat hem via DHL bezorgen.
via DHL betaal je iets van 26% importkosten over de totaal waarde inclusief de verzendkosten.
ik heb de knoop doorgehakt, pre-order bij liksang vanwege pixels, zijn ze iets makkelijker mee.
Airmail gekozen, dus de kans op importtaxes is het kleinst.

Ik verwacht sowieso niet dat ze de mijne op 2 maart opsturen, veel pre orders denk ik en kleine supplies vanwege tekorten in Japan. Ik denk dat ik de mijne pas in april mag verwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Het gaat sowieso via airmail hoor :P
via DHL betaal je iets van 26% importkosten over de totaal waarde inclusief de verzendkosten.
Steeksproefsgewijs... Sowieso wordt de toeslag per geval bepaald toch..?

[ Voor 79% gewijzigd door Max|Burn op 19-02-2006 13:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nop,, alleen nog in Amerika

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k

SD5k

>4&X

MaxBurn schreef op zondag 19 februari 2006 @ 13:40:
Het gaat sowieso via airmail hoor :P

[...]
Steeksproefsgewijs... Sowieso wordt de toeslag per geval bepaald toch..?
De kans is wel erg groot. Ik heb een DS, Gamecube en GBA Micro bij Lik-sang gekocht, daarvan waren de DS en de GBA via DHL, en bij deze moest ik dus invoerrechten enz betalen.
De gamecube was via airmail, hiervan heb ik nooit een rekening gekregen.

Dat terwijl de Gamecube er maar een week langer over deed. Dus je kan beter een beetje geduld hebben en zo onnidige geld verspilling voorkomen.

[ Voor 14% gewijzigd door SD5k op 19-02-2006 14:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-05-2024

Captain N

Back in NL. T_T

Mijn ervaring heeft mij geleerd: hoe sneller/duurder de verzendmethode, hoe groter de kans dat je importkosten er bovenop krijgt. DHL kiezen garandeert haast dat je importkosten op je bord krijgt :P Surface mail (per boot) is het veiligst, maar duurt eindeloos en je pakketje komt met een beetje pech gehavend aan. Ook niet trackable. Ik kies meestal Air Mail. Snel en grotere kans om geen importkosten te moeten betalen.

De grootste kans om importkosten te vermijden is om bij kleine bedrijfjes of particulieren te bestellen die GIFT voor je willen aanvinken op het pakketje. Ten eerste omdat ze vaker bereid zijn om dat te doen, en ten tweede dat de douane ook niet achterlijk is, en wel een vermoeden hebben dat een pakketje afkomstig van dvdboxoffice.com oid geen kadootje is. :)

[ Voor 27% gewijzigd door Captain N op 19-02-2006 14:47 ]

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoera over 2 weken heb ik Animal Crossing:Wild World

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Ten eerste omdat ze vaker bereid zijn om dat te doen, en ten tweede dat de douane ook niet achterlijk is, en wel een vermoeden hebben dat een pakketje afkomstig van dvdboxoffice.com oid geen kadootje is.
Soms zie je dan ook dat er een compleet andere naam als afzender staat :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb problemen met Mario Kart DS online te krijgen, meestal geraak ik er wel op maar als ik dan naar spelers ga zoeken freezet het scherm verschillende keren en valt hij dikwijls gwoon uit (error code 85030, ken hem al vanbuiten :p). Heb al op verschillende fora rondgevraagd en de site geraadpleegd maar ik krijg het probleem maar niet opgelost. Ik gebruik de nintendo wifi USB connector.
Iemand enig idee hoe dit te verhelpen?

EDIT:¨Had ik miss beter bij vragen en problemen gepost, ben pas nieuw hier dus is ff wennen :)

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 19-02-2006 15:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xrenity
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 28-05-2021
Captain N schreef op zondag 19 februari 2006 @ 14:44:
Mijn ervaring heeft mij geleerd: hoe sneller/duurder de verzendmethode, hoe groter de kans dat je importkosten er bovenop krijgt. DHL kiezen garandeert haast dat je importkosten op je bord krijgt :P Surface mail (per boot) is het veiligst, maar duurt eindeloos en je pakketje komt met een beetje pech gehavend aan. Ook niet trackable. Ik kies meestal Air Mail. Snel en grotere kans om geen importkosten te moeten betalen.
Maar dan staat er bij Lik-Sang 'tussen de 7 dagen en 1 maand'. Zo lang kan ik natuurlijk niet wachten :P Vorige keren (heb toen ook DS voor een ander besteld) heb ik het via UPS gedaan. Wel importkosten ja, maar dan heb je hem ook wel snel.
Een DS lite + EU adapter + DHL kost nu..
code:
1
2
3
Totaal      US$ 173.99  (~146.38 EUR)
Verzendkosten (DHL)     US$ 26.00  (~21.87 EUR)
Totaal  US$ 199.99  (~168.25 EUR)

Plus pak 'm beet 30-40 euro erbij is ongeveer 210 euro... Afhankelijk van de dollarkoers kan dit omhoog/naar beneden gaan. Maar dan weet je in ieder geval dat het pakketje snel en veilig de grens over komt :P

/edit
In addition, Fils-Aime confirmed that the current DS model will be phased out sometime between August and September, to be replaced exclusively by the DS Lite.
Als dat zo is dan wordt hij dus 120 euro hier. Dan is 210 wel wat veel :{

[ Voor 11% gewijzigd door Xrenity op 19-02-2006 16:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

? De lite zal wel iets van 149,- worden hier, lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xrenity
MaxBurn schreef op zondag 19 februari 2006 @ 16:17:
? De lite zal wel iets van 149,- worden hier, lijkt me.
Maar als de originele DS langzaam zal verdwijnen (aka die raakt uitverkocht) kunnen ze dat niet doen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 19:12

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Ah you see that ? He called me a "fucking monkey" ! That son of a bitch...
May I write something back ?
Oh god :D:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brent
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20:25
Breepee schreef op zaterdag 18 februari 2006 @ 16:37:
Is het al bekend of en wanneer een eventuele PIM-applicatie voor de DS komt? Met de Lite en de Opera browsor wordt het dan wel een heel aantrekkelijk alternatief voor een PDA.
Kick!

Humanist | Kernpower! | Determinist | Verken uw geest | Politiek dakloos

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik twijfel de internetbrowser te kopen, heb die van psp al maar die van de DS lijkt me wel aantrekkelijk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Xrenity schreef op zondag 19 februari 2006 @ 16:20:
[...]
Maar als de originele DS langzaam zal verdwijnen (aka die raakt uitverkocht) kunnen ze dat niet doen...
Ik neem aan dat hij hier ook later uitgefaseerd raakt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N

Captain N

Back in NL. T_T

Xrenity schreef op zondag 19 februari 2006 @ 16:00:
Maar dan staat er bij Lik-Sang 'tussen de 7 dagen en 1 maand'. Zo lang kan ik natuurlijk niet wachten :P Vorige keren (heb toen ook DS voor een ander besteld) heb ik het via UPS gedaan. Wel importkosten ja, maar dan heb je hem ook wel snel.
Een DS lite + EU adapter + DHL kost nu..
code:
1
2
3
Totaal      US$ 173.99  (~146.38 EUR)
Verzendkosten (DHL)     US$ 26.00  (~21.87 EUR)
Totaal  US$ 199.99  (~168.25 EUR)

Plus pak 'm beet 30-40 euro erbij is ongeveer 210 euro... Afhankelijk van de dollarkoers kan dit omhoog/naar beneden gaan. Maar dan weet je in ieder geval dat het pakketje snel en veilig de grens over komt :P
Ik bestel zelf regelmatig in het buitenland, en heb tot heden 1x importkosten moeten betalen. Dat wsa toen ik iets via DHL had laten verzenden. Wanneer ik dingen uit Japan laat opsturen doe ik dat met EMS (laatst binnen 2 dagen na verzending in huis!) en laat ik het markeren als gift. Nog nooit importkosten hoeven te betalen, terwijl ik toch inmiddels al wel voor een euro of 1500 dingen heb laten sturen. Hiervoor heb je dus wel iemand nodig die bereid is om het als gift te versturen. Ook altijd even vragen als je dingen op Ebay uit het buitenland koopt oid. Global Priority Mail van USPS (Amerikaans postbedrijf) gaat snel (ongeveer een weekje vanuit de US), en gemarkeerd als gift heb ik ook nog nooit wat hoeven te betalen.

Ook heb ik een keer iets per boot laten komen. Duurde 4 maanden oid, en de helft was kwijt geraakt. Ook niet trackable, dus je weet niet of het uberhaupt is opgestuurd. Hetgeen wat wel was aangekomen was gelukkig supergoed verpakt, want de doos was ook behoorlijk in elkaar gebeukt. Niet echt een aanrader dus.

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xrenity
Captain N schreef op zondag 19 februari 2006 @ 18:43:
[...]

Ik bestel zelf regelmatig in het buitenland, en heb tot heden 1x importkosten moeten betalen. Dat wsa toen ik iets via DHL had laten verzenden. Wanneer ik dingen uit Japan laat opsturen doe ik dat met EMS (laatst binnen 2 dagen na verzending in huis!) en laat ik het markeren als gift. Nog nooit importkosten hoeven te betalen, terwijl ik toch inmiddels al wel voor een euro of 1500 dingen heb laten sturen. Hiervoor heb je dus wel iemand nodig die bereid is om het als gift te versturen. Ook altijd even vragen als je dingen op Ebay uit het buitenland koopt oid. Global Priority Mail van USPS (Amerikaans postbedrijf) gaat snel (ongeveer een weekje vanuit de US), en gemarkeerd als gift heb ik ook nog nooit wat hoeven te betalen.
offtopic:
Bedankt voor de uitgebreide reactie :)

Ik neem aan dat Lik-Sang je bestelling niet als gift verstuurt, dus vraag me af hoe het dan zit :)

DHL is goedkoper, claimt binnen 1-3 dagen te leveren (ipv 3-4) en is trackbaar. Ik heb dus geen verkoper die het als gift markeert, dus ik neem aan dat er dan sowieso import kosten overheen komen? Of is dit met EMS echt minder? (Heb jij bijv. wel eens iets bij lik-sang besteld?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Tot nu toe heb ik over AL mijn pakketjes via DHL of EML douanerechten / importheffing moeten betalen. Misschien toevallig, misschien controleren ze er tegenwoordig beter op. Who knows.

Waarom is er btw geen Animal Crossing topic ?
Wil fruit ruilen / ander dorp bezoeken ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N

Captain N

Back in NL. T_T

Ik heb wel eens wat dingen bij lik-sang besteld. Ik kies daarbij altijd voor de Global Priority Mail optie (of Air Mail, weet zo even niet uit m'n hoofd hoe ze het daar noemen). Tot heden altijd alles binnen een paar dagen tot een week in huis gekregen, zonder importkosten. De enige keer dat ik wel importkosten heb moeten betalen was dus toen ik iets via DHL liet verzenden. Ik lees ook geregeld berichten over mensen die importkosten moesten betalen, en ook via DHL hun pakketje hebben laten versturen.

In je bestelling als commentaar aangeven dat je graag wilt dat het pakketje als Gift verstuurd moet worden kan nooit kwaad trouwens. Wie weet zit er toevallig een aardige werknemer jou bestelling af te handelen... :D Het is al weer een tijdje geleden dat ik wat bij lik-sang bestelde, maar ik geloof dat ze het idd niet doen. Maar nee heb je, ja kun je krijgen ;)

Nu wil ik trouwens niet zeggen dat je altijd veilig zit met Air Mail, dus als je toch importkosten moet betalen als je voor Air Mail kiest dan moet je niet bij mij aankloppen ;)

[ Voor 8% gewijzigd door Captain N op 19-02-2006 19:33 ]

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb trouwens exact dezelfde ervaring als Captain N. Al heel wat videogame-spul uit het buitenland over laten komen, en altijd zonder problemen (geen importkosten, geen spullen die kwijtraken, duurt niet overdreven lang) via reguliere airmail.

Ik heb het 2x geprobeerd met een snellere koerier (DHL was dat volgens mij), en allebei die keren was het raak met de douane. :( Ik doe het gewoon niet meer. Dan maar 3 dagen langer wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

ik heb meer dan 50 produkten uit het buitenland besteld, misschien wel meer, en nooit wat gehad..maar inderdaad geen koeriersdienst dus dat zal het wel zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Kort samengevat:

Wil je geen douanerechten betalen.. stay AWAY van DHL / EPS etc.
Lijkt me nu wel vrij duidelijk inmiddels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Dat kan wel kloppen, laatste keer dat ik een product bij lik-sang bestelde (witte JAP ds) moest ik ook importrechten betalen.

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xrenity
Bedankt allemaal! :)
Ga denk wel een DS lite bestellen, zonder import kosten is dat toch een stuk goedkoper :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

OMG !
Nintendo DS Lite SP !

(zou erg vet zijn als ze dat bij Nintendo zouden gaan gebruiken..)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ziet er leuk uit maar het is natuurlijk niet echt practisch. Het DS scherm is hier veel te klein voor (en je heb 1 hand nodig om hem vast te houden) en als je zo'n groot scherm wil gaan verkopen dan is dat veel te duur. Het lijkt mij ook vrij beperkt voor veel games. Misschien meer een idee voor arcade hallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 20:08

S2S

Leuk idd, maar dit zal serieus veel cpu power kosten. Denk dat we dit nog wel even kunnen vergeten.

2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

CPU Power valt echt wel mee hoor :)
Het gebruikt meer ja maar daar is alles ook wel mee gezegd. Met een goede joystick heb je toch ook meerdere analoge inputs ? :) (stick, throttle) Zelfde geld voor de huidige controllers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icelus
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

Developer Accused Of Unreadable Code Refuses To Comment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xrenity
DS lite besteld :)
Ben benieuwd of ze er genoeg hebben 2 maart (mailtje gestuurd met die vraag) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 26-10 09:42

apNia

Schreeuwen en Nibbits eten!

Topicstarter
Vraag me inmiddels af of dat tekort komt door het feit dat ze hun fabrieken hebben gegooid op de Lite of dat we echt te maken hebben met een tekort.. anders kom je nooit aan een Lite in de komende maanden natuurlijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xrenity
apNia schreef op maandag 20 februari 2006 @ 17:55:
Vraag me inmiddels af of dat tekort komt door het feit dat ze hun fabrieken hebben gegooid op de Lite of dat we echt te maken hebben met een tekort.. anders kom je nooit aan een Lite in de komende maanden natuurlijk...
Vraag ik me ook af :) Het komt vooral door de DS lite, dat is wel zeker. De fabrieken produceren nu aan een stuk door DS lites daar. Vraag me af of Nintendo per week nieuwe gaat shippen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smoonshine
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 27-10 14:56

Smoonshine

Feyenoord!!

Hoe lang duurt het trouwens voordat Nintendo iets uit de catalogus verzend? Ik heb nu dik 2 weken terug zo'n DS tasje besteld en het is er nog niet.

uhm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 01-10 16:34

Collaborator

You! Cake or Death?

Goh dat staat er ook niet bij he |:(

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xrenity
Contact is de naam ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 23-10 11:54

MetroidPrime

Turn it up loud, captain!

Smoonshine schreef op maandag 20 februari 2006 @ 19:33:
Hoe lang duurt het trouwens voordat Nintendo iets uit de catalogus verzend? Ik heb nu dik 2 weken terug zo'n DS tasje besteld en het is er nog niet.
Uit ervaring kan ik je vertellen dat het meestal meer dan de 28 dagen die in die bevestigings-mail genoemd wordt duurt voordat je iets ontvangt. Twee weken terug had ik echter zo'n Mario Controller besteld en die had ik binnen twee dagen al binnen.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N

Captain N

Back in NL. T_T

Ik heb ooit Animal Crossing eruit gehaald, die ook binnen een dag of 3 er was. Verder nooit wat besteld eruit :)

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wat voor spel is het , wanneer komt het uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N

Captain N

Back in NL. T_T

Beetje verder kijken dan je neus lang is kan geen kwaad hoor. Google.com wel eens bezocht? :Z

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Captain N schreef op maandag 20 februari 2006 @ 21:58:
Beetje verder kijken dan je neus lang is kan geen kwaad hoor. Google.com wel eens bezocht? :Z
who needs google when we have this topic?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 16-10 10:03
Juist, en een beetje zelf initiatief kan ook geen kwaad...

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vanitas schreef op maandag 20 februari 2006 @ 22:14:
Juist, en een beetje zelf intiatief kan ook geen kwaad...
ik dacht dat we hier nintendo ds zaken bespraken....
als we alles moeten goegelen dan kunnen we dit topic wel sluiten want alles wat hier verteld wordt is ook op goegel te lezen.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
Maar wat moeten wij vertellen over een spel wat nog niet uit is...?
Als het spel wel uit was had iemand zijn mening er neer kunnen zetten. Maar dat is het niet, dus dan moeten we toch terugvallen op sites als IGN/gamespot, whatever. En die dingen kan je vast wel zelf opzoeken.

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vanitas schreef op maandag 20 februari 2006 @ 22:21:
Maar wat moeten wij vertellen over een spel wat nog niet uit is...?
Als het spel wel uit was had iemand zijn mening er neer kunnen zetten. Maar dat is het niet, dus dan moeten we toch terugvallen op sites als IGN/gamespot, whatever. En die dingen kan je vast wel zelf opzoeken.
ik verwachte iets van: het is een puzzelspel van Konami en komt volgende maand uit in Japan. Op deze sites staan 14 filmpjes en 200 foto's van het spel. Hier is een interview met de maker. En dit is zijn porno collectie die die met jullie wil delen.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 20-02-2006 22:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou... een uitbreiding voor mijn japanse pron collectie zou geen kwaad kunnen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is een RPG die online gespeeld kan worden. Hoe en in welke vorm is nog niet echt bekend, maar volgens mij hebben de makers het op een bepaald moment weleens een MMORPG genoemd, dus dat is opzich veelbelovend.

Het verhaal, zoals ik het me even snel uit het blote hoofd herinner, ging over een professor die met zijn ruimteschip neerstortte op een vreemde planeet. Daarna stuurde hij een jongen die bij hem in het ruimteschip zat op onderzoek uit. Als hij vervolgens ook een hele tijd niks meer van die jongen hoort, wendt de professor zich rechtstreeks tot de speler van het spel met de vraag om hem te komen helpen.

Dat is allemaal leuk en aardig, maar de echte reden dat ik in dit spel geïnteresseerd ben is dat het het volgende project is van Grasshopper. Bekend van Killer7 op de Gamecube en PS2. Dat spel was niet echt een grote hit, maar het had zo z'n fans. En die mensen (waaronder ik :p) hopen nu dat Contact weer net zo'n bizar en interessant spel wordt als Killer7.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xrenity
Heb een reactie op de vraag aan Lik-Sang, of er genoeg DS lites zullen zijn op 2 maart. Exacte formulering:
I was wondering if you expect to have enough DS lites on its launch day (March 2nd), or that many people have to wait a little longer for their lites to ship.
En de reactie :)
Dear [Xren],

Thank you for your email.

Please rest assured that we will make our best efforts to get all the pre-orders shipped as soon as possible after the release.

For any further questions or concerns please feel free to contact us again.

Best regards,
David Mak
Klinkt iig redelijk positief :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N

Captain N

Back in NL. T_T

Ik vind het vrij weinig zeggen :P Ze zeggen alleen dat ze hun best gaan doen zo snel mogelijk de pre-orders te verwerken. Ja... d'uh! Dat lijkt me logisch :P

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Gerucht over launchdate Europa::
The Nintendo DS Lite will launch on 16th August 2006
Jezus :( Ik zei al dat het maanden kon duren maar dit is nog later dan ik dacht :( Waarschijnlijk omdat Japan alle beschikbare DS'en opeet? :P

[ Voor 14% gewijzigd door Max|Burn op 21-02-2006 11:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
Dat was al wel te verwachten he.

Niet dat ik zo sta te springen om een DSL, ik heb al een DS, en aangezien mn budget nou ook weer niet zo groot is, moet ik nog wel een tijdje wachten met de aankoop van een DSL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 20:08

S2S

Kep geen haast! Het is niet zo dat er meer features bij komen, dan alleen de verlichting van het scherm. Ik wacht wel op de EU release.

2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 20 februari 2006 @ 23:16:
Het is een RPG die online gespeeld kan worden. Hoe en in welke vorm is nog niet echt bekend, maar volgens mij hebben de makers het op een bepaald moment weleens een MMORPG genoemd, dus dat is opzich veelbelovend.

Het verhaal, zoals ik het me even snel uit het blote hoofd herinner, ging over een professor die met zijn ruimteschip neerstortte op een vreemde planeet. Daarna stuurde hij een jongen die bij hem in het ruimteschip zat op onderzoek uit. Als hij vervolgens ook een hele tijd niks meer van die jongen hoort, wendt de professor zich rechtstreeks tot de speler van het spel met de vraag om hem te komen helpen.

Dat is allemaal leuk en aardig, maar de echte reden dat ik in dit spel geïnteresseerd ben is dat het het volgende project is van Grasshopper. Bekend van Killer7 op de Gamecube en PS2. Dat spel was niet echt een grote hit, maar het had zo z'n fans. En die mensen (waaronder ik :p) hopen nu dat Contact weer net zo'n bizar en interessant spel wordt als Killer7.
thnx, precies de info die ik zocht (op de pr0n collectie van grasshopper na)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icelus
  • Niet online
En te bedenken dat de eerder verschenen foto's van de Europese versie waren... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

Verwijderd schreef op maandag 20 februari 2006 @ 22:16:
[...]

ik dacht dat we hier nintendo ds zaken bespraken....
als we alles moeten goegelen dan kunnen we dit topic wel sluiten want alles wat hier verteld wordt is ook op goegel te lezen.....
Juist.. bespreken, niet vragen. Algemene informatie over een spel zoek je zelf maar op, als je daarna de drang hebt om er over te praten zijn we er voor je ;)

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeN
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 15-10 09:09

DukeN

ook @ www.leeralles.nl

Waar en hoe kan ik die Bugs vinden/vangen in animal crossing? Het netje heb ik maar ik kan ze niet vinden :s

Duken.nl meer dan downloaden | Leeralles.nl - Een waffeltastische plek

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

Die lopen zowat overal.. kan niet missen eigenlijk, in elk scherm zie ik er altijd wel eentje. Zet anders je geluid eens aan dan hoor je ze sowiso.

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D3ft0n3
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 14-10 09:47
Heb net ook AC gekocht \o/
Ben erg benieuwd of ik t leuk ga vinden. Heb de cube versie special overgeslagen zodat de DS versie een nieuwe ervaring zou zijn en de game leek me meer geschikt voor een handheld.

Ignorance Is Bliss

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Otherside
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 21-01-2024
Verwijderd schreef op zondag 19 februari 2006 @ 14:57:
hoera over 2 weken heb ik Animal Crossing:Wild World
\o/

Ik wil de 'game' Opera op de DS ;) Vijf pc's in huis, betekent ook; geen vijf pc's búiten huis. Alleen ik heb er weinig vertrouwen in dat wij in Europa er ook van kunnen genieten.

[ Voor 4% gewijzigd door Otherside op 22-02-2006 16:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime

MetroidPrime

Otherside schreef op woensdag 22 februari 2006 @ 16:33:
[...]

\o/

Ik wil de 'game' Opera op de DS ;) Vijf pc's in huis, betekent ook; geen vijf pc's búiten huis. Alleen ik heb er weinig vertrouwen in dat wij in Europa er ook van kunnen genieten.
Kijk maar eens op Nintendo.nl. ;)

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

TheEvilCuber schreef op woensdag 22 februari 2006 @ 16:19:
Die lopen zowat overal.. kan niet missen eigenlijk, in elk scherm zie ik er altijd wel eentje. Zet anders je geluid eens aan dan hoor je ze sowiso.
Dan moet je je dorp wat schoner houden viespeuk.. :/

Neh j/k uiteraard, maar ik speel nu ongeveer een week en heb pas 2x een vaag gezoem gehoord wat ik niet echt kon localizeren en 1x een bug die ik echt zag lopen, maar toen had ik nog geen net :P

Hoe de hell geef ik Jay, die de hele tijd loopt te hinten, een fossil ?
Heb er een via de post gestuurd, maar hij blijft zeuren :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ralphie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23-10 15:03
Misschien een hele stomme vraag, maar hoe kom ik in AC aan turnips? Tom wil ze wel inkopen, maar dat moet ik ze wel ergens kunnen krijgen :P

Inmiddels heeft Tom z`n winkel al twee keer verbouwd, maar nog geen spoor van turnips ;)

HODL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k

SD5k

>4&X

Ralphie schreef op woensdag 22 februari 2006 @ 17:26:
Misschien een hele stomme vraag, maar hoe kom ik in AC aan turnips? Tom wil ze wel inkopen, maar dat moet ik ze wel ergens kunnen krijgen :P

Inmiddels heeft Tom z`n winkel al twee keer verbouwd, maar nog geen spoor van turnips ;)
Wat ZIJN turnips eigenlijk??

En over insecten, dit is er gewoon niet het jaargetijde voor natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N

Captain N

Back in NL. T_T

Op zondag loopt er bij mij een kameel rond die ze verkoopt. Ik had ze een tijdje geleden gekocht, maar per ongeluk allemaal in 1x opgegeten :P Wat het zijn? Geen flauw idee :D

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-Sander schreef op woensdag 22 februari 2006 @ 17:55:
[...]
En over insecten, dit is er gewoon niet het jaargetijde voor natuurlijk.
En hier en daar een boompje schudden, of je schop tegen een rots aan stoten wil ook wel eens wat naar boven jagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Morgen begint de lente in AC:WW hadik ergens gelezen. Dus bijna insecten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mitt3nz
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 23-08 16:19
Heb vandaag ook maar zo'n NDS aangeschaft, meteen Mario 64 DS en Mario Kart DS ook maar opgepikt :) Erg leuk ding.

Zijn er toevallig mensen die van zo'n NDS Wi-Fi USB connector gebruik maken om online te gaan met de NDS? Zo ja, hoe bevalt dat?
Tulpen ;)

[ Voor 29% gewijzigd door Mitt3nz op 22-02-2006 20:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime

MetroidPrime

Mitt3nz schreef op woensdag 22 februari 2006 @ 20:00:
Zijn er toevallig mensen die van zo'n NDS Wi-Fi USB connector gebruik maken om online te gaan met de NDS? Zo ja, hoe bevalt dat?
Ik heb er één en het bevalt prima. Je hoeft niets in te stellen, behalve dat je op de PC de DS éénmalig toestemming moet geven om online te mogen.

Sommigen hebben echter enorme problemen met het aan de praat krijgen van de Connector. De installatie software heeft weleens moeite met bepaalde netwerkconfiguraties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Nee, een knol. Tulpen zijn Tulips he..
spoiler:
Op de GC werden ze verkocht door een oud vrouwtje met een muts en een dikke bak met turnips op d'r rug. Ik dacht op Zondagen. Zal op de DS ook wel zoiets zijn. Het is een soort beurshandel. Je koopt ze in voor een bepaalde prijs en je kan ze het best verkopen als de verkoopprijs hoog is. Ze gaan maximaal 6-7 dagen mee, daarna krijg je er niets meer voor aangezien ze dan verrot zijn.

[ Voor 124% gewijzigd door Max|Burn op 22-02-2006 22:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brent
Breepee schreef op zaterdag 18 februari 2006 @ 16:37:
Is het al bekend of en wanneer een eventuele PIM-applicatie voor de DS komt? Met de Lite en de Opera browsor wordt het dan wel een heel aantrekkelijk alternatief voor een PDA.
Laatste keer! Er zijn hier toch vast wel een paar andere mensen die dit leuk lijkt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Een PIM-applicatie zegt me echt helemaal niets. Bedoel je misschien IM-applicaties? :)

[ Voor 30% gewijzigd door Max|Burn op 22-02-2006 22:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyxtra
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Dyxtra

curb surfer

Breepee schreef op woensdag 22 februari 2006 @ 21:18:
Laatste keer! Er zijn hier toch vast wel een paar andere mensen die dit leuk lijkt?
Of er licensed software in ontwikkeling is weet ik niet, maar ik ben al wel een homebrew alternatief in ontwikkeling tegengekomen. Maar goed dan moet je dus wel homebrew kunnen draaien.

f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes

Verwijderd

Hallelujah!
Mirror mode Special Cup 3 star rating! Woohoo! :D
Nooit meer Mirror Mode voor mij. :) Heb ze allemaal op 3 stars... phew!
.KeN. schreef op woensdag 22 februari 2006 @ 17:06:
Hoe de hell geef ik Jay, die de hele tijd loopt te hinten, een fossil ?
Heb er een via de post gestuurd, maar hij blijft zeuren :?
Zorgen dat je het fossiel dat je weg wilt geven bij je hebt als je met hem gaat praten (Wel eerst laten analyseren door Blathers! Anders hoeft hij het niet.)

Met hem praten totdat hij weer een keer zegt dat hij een fossiel wil hebben (dat duurt vast niet lang, ze kunnen soms erg drammerig zijn. :p)

En als je daarna nog een keer met hem praat krijg je automatisch de optie om "I've got something for you" of "I brought a fossil" of iets dergelijks te zeggen.

Insecten heb ik op dit moment gevonden:

- In stenen. (Als een bewoner stokstijf naast een steen blijft staan en er de hele tijd naar kijkt dan zit er in ieder geval een pill bug in).

- In de grond. Als je een "tsjilpend" geluid hoort dat je niet goed kunt plaatsen is het bijna altijd een insect in de grond. Rondom de plaats waar je het geluid het meest nadrukkelijk hoort graven.

- Aan bomen schudden voor bijen (succes met vangen ;))

- In de buurt van water hoor je soms een zoemend geluid, en als je dan hééél goed kijkt kun je een vlieg zien rondzweven van ongeveer één pixel groot.

- Op bomen zit soms ook een insect. Goed opletten en dan kun je ze wel op de stam zien zitten. Maar meestal let je niet goed op en merk je die beesten pas als ze wegvliegn omdat ze van je schrokken. ;)

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Ahh dat hele analyseren gedeelte.. duidelijk :)

Ik ga gelijk ook op insectenjacht ! Goede tips.
Geweldige blog overigens.. had ’m al ’s bezocht, maar nu ik zelf AC speel is het allemaal erg herkenbaar :D

• Ralphie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23-10 15:03
MaxBurn schreef op woensdag 22 februari 2006 @ 21:10:
[...]

[...]
Nee, een knol. Tulpen zijn Tulips he..

[...]
spoiler:
Op de GC werden ze verkocht door een oud vrouwtje met een muts en een dikke bak met turnips op d'r rug. Ik dacht op Zondagen. Zal op de DS ook wel zoiets zijn. Het is een soort beurshandel. Je koopt ze in voor een bepaalde prijs en je kan ze het best verkopen als de verkoopprijs hoog is. Ze gaan maximaal 6-7 dagen mee, daarna krijg je er niets meer voor aangezien ze dan verrot zijn.
Tnx Maxburn, ik dacht al dat ik steeds iets mistte :)

A.s. zondag heb ik trouwens een viswedstrijd, dat word vroeg opstaan dus :P

HODL

• Icelus
  • Niet online
Voor wie interesse heeft:
Bij Dixons: DS + Mario & Luigi: Partners in Time voor € 159,99.

Meer DS vs. Lite foto's
Afbeeldingslocatie: http://www.jeux-france.com/Webmasters/Images/7editeurs20060222_215143_14_big.jpgNee, dit is geen Nintendo TS...

Vraag me toch af of het licht bij de onderste DS uit staat en of Nintendo het licht in de demo Lites feller heeft gezet (zoals ook bij de demo DS'n is gebeurt).

[ Voor 20% gewijzigd door Icelus op 23-02-2006 09:25 ]

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Licht staat niet uit, je ziet dan helemaal geen fuck en al helemaal niet op die afstand.
De DSLite zal waarschijnlijk in de hoogste lichtstand staan (5-8 uur batterijduur)
Ik denk dat hij in de medium stand zelfs nog wel feller zal zijn.

[ Voor 18% gewijzigd door Max|Burn op 23-02-2006 09:29 ]

• Brent
MaxBurn schreef op woensdag 22 februari 2006 @ 22:00:
Een PIM-applicatie zegt me echt helemaal niets. Bedoel je misschien IM-applicaties? :)
Personal Information Manager, oftewel PDA achtige functies (agenda, contacten, notities, etc.).

[ Voor 7% gewijzigd door Brent op 23-02-2006 09:36 ]

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Heb het nooit met die afkorting gehoord...
Het heet gewoon een organizer ? :)

Verwijderd

Ik vind 't wel meevallen met de donkerte van de DS, wordt goed overdreven in ieder geval.

Ok, die nieuwe DS in feller, maar felheid kan ook te veel worden ;). Maar ik geloof dat je het bij kunt stellen.

Anyway, ik ben toch nog steeds blij met de huidige DS, jammer dat als er een nieuwe versie uitkomt, de voorgangen helemaal in de grond geboord wordt. Het is echt een superapparaat, en ik ga echt geen nieuwe kopen, als 't niet nodig is. Ik kan alles heel scherp zien, de foto's geven toch een overdreven weergave over de DS zoals 'ie nu is!

• Otherside
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 21-01-2024
Verwijderd schreef op donderdag 23 februari 2006 @ 09:56:

Anyway, ik ben toch nog steeds blij met de huidige DS, jammer dat als er een nieuwe versie uitkomt, de voorgangen helemaal in de grond geboord wordt. Het is echt een superapparaat, en ik ga echt geen nieuwe kopen, als 't niet nodig is. Ik kan alles heel scherp zien, de foto's geven toch een overdreven weergave over de DS zoals 'ie nu is!
Inderdaad, zonde. Soortgelijk gevoel was volgens mij als je net de GB Advance had gekocht, en even later stond de GB Advance SP voor je neus.
Alleen tussen hiervoor genoemde apparaten zat nog wel een groot verschil, nu moeten we het (imo) doen met een bijna identiek apparaat en praatjes als 'het scherm van de Lite is helderder dan die van de DS'. So what (of is dat jaloezie omdat ik een DS heb...? ;) )

En Breepee, ik ben sowieso wel geïnteresseerd in 'non-gaming' dingen voor de DS. Ik kan niet wachten op Opera :)

[ Voor 14% gewijzigd door Otherside op 23-02-2006 12:21 ]

Verwijderd

.KeN. schreef op donderdag 23 februari 2006 @ 01:17:
Ahh dat hele analyseren gedeelte.. duidelijk :)
Ik had mijn Alfonso eerst ook 3 fossielen over de post gestuurd voordat ik daar achter kwam. ;)
Geweldige blog overigens.. had ’m al ’s bezocht, maar nu ik zelf AC speel is het allemaal erg herkenbaar :D
Bedankt! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icelus
  • Niet online
Tales of the tempest
Afbeeldingslocatie: http://www.watch.impress.co.jp/game/docs/20060224/tot09.jpgAfbeeldingslocatie: http://www.watch.impress.co.jp/game/docs/20060224/tot14.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.watch.impress.co.jp/game/docs/20060224/tot19.jpgAfbeeldingslocatie: http://www.watch.impress.co.jp/game/docs/20060224/tot23.jpg
Bron

Mana stickers ;)
Afbeeldingslocatie: http://www.watch.impress.co.jp/game/docs/20060224/seiken01.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-08-2024

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Waarom zijn spellen via WiFi eigenlijk altijd met maximaal 4 spelers? Lees net dat dat zelfs bij Tetris het geval is. Vroegah, in het tijdperk van de 56k6 modems, was het al mogelijk om met meer man een spel online te spelen, dus aan de snelheid van de verbinding ligt het niet. Hardwarematig lijkt het mij ook niet een supergroot probleem, aangezien het met mijn Lynx ook al mogelijk was om er 8 aan elkaar te koppelen. Dus wie kan mij het uitleggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

Oscar Mopperkont schreef op vrijdag 24 februari 2006 @ 09:50:
Waarom zijn spellen via WiFi eigenlijk altijd met maximaal 4 spelers? Lees net dat dat zelfs bij Tetris het geval is. Vroegah, in het tijdperk van de 56k6 modems, was het al mogelijk om met meer man een spel online te spelen, dus aan de snelheid van de verbinding ligt het niet. Hardwarematig lijkt het mij ook niet een supergroot probleem, aangezien het met mijn Lynx ook al mogelijk was om er 8 aan elkaar te koppelen. Dus wie kan mij het uitleggen?
DS > WIFI > router > internet / server > router > WIFI > DS

Dat, keer 8 of meer lijkt me niet al te goed voor de verbinding, kan het mishebben hoor (xbox 360 kan het ook) maar 4 spelers lijkt me een veilig aantal.

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Tja, toch onzinnig. Je hebt het over enkele kbyte's per speler. 32 man moet makkelijk kunnen over die 2mbit DS verbinding. Ik snap ook nog steeds niet waar die restrictie in zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-08-2024

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Als dat het probleem is dan vraag ik me af of dat dan ook het geval gaat zijn bij de Revolution. Hoop het het niet, maar dat is dan weer een ot discussie ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• equationunequal
  • Laatst online: 22:47
Woei, Worms komt naar de DS :)
February 17, 2006 - In just a short few weeks from now, dual-screen gamers and PSP owners will be getting their Worms on in a new, portable recreation of Team 17's classic Worms multiplayer battle game. Even with the different control structure, both the Nintendo DS and the PlayStation Portable versions of Worms: Open Warfare will be similar in design and feature the same classic, tried-and-true worm-against-worm gameplay.
http://ds.ign.com/articles/689/689397p1.html

Afbeeldingslocatie: http://dsmedia.ign.com/ds/image/article/680/680842/worms-open-warfare-20060111062349730.jpg

Zo te zien voornamelijk gebaseerd op Worms 2. Lijkt me erg leuk in multiplayer...

[ equationunequal.nl - portret & model fotografie ] [ newskin.nl - socials ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

Oscar Mopperkont schreef op vrijdag 24 februari 2006 @ 09:57:
Als dat het probleem is dan vraag ik me af of dat dan ook het geval gaat zijn bij de Revolution. Hoop het het niet, maar dat is dan weer een ot discussie ;)
De xbox 360 heeft ook wifi (niet out of the box maargoed)
Het verschil is dat je console op 1 plek staat, en dus een vrij vaste verbinding hebt.
Met je DS loop je (althans, ik dan) het hele huis door terwijl je aan het racen bent. Dan krijg je af en toe misschien wat packetloss en dat moet ook weer opgelost worden (zonder meteen ERROR-Disconnect te roepen)

Ik heb geen idee, het kan ook zijn dat nintendo het gewoon klein / prive wil houden, of dat het DS wifi protocol sucks ;) Maar over de Revo + wifi hoeven we ons geen zorgen te maken denk ik.

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

rondlopen met WiFi is niet erg hoor :) Ja, als je naar een gebied loopt waar de verbinding klote is, maar daar helpen limieten echt niet tegen :)

@Hankey:
Was al een hele tijd bekend :) Helaas geen WFC / online play :(

[ Voor 21% gewijzigd door Max|Burn op 24-02-2006 10:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• equationunequal
  • Laatst online: 22:47
MaxBurn schreef op vrijdag 24 februari 2006 @ 10:04:
@Hankey:
Was al een hele tijd bekend :) Helaas geen WFC / online play :(
Ik las het gisteren voor het eerst (toen ik toevallig net Worms Mayhem voor de PC had gekocht). Wel raar dat het spel geen online play heeft dan :/ Multiplayer is nou net het leukste aan het hele spel...

[ equationunequal.nl - portret & model fotografie ] [ newskin.nl - socials ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Wel Multiplayer maar niet online dus :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Jammer niet zo slim van THQ.

Een online Worms had denk ik toch nog heel wat beter verkocht.

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.