Het Nintendo DS Topic Deel 13 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 7.003 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou die Mission Mode in Mario Kart is wel simpel zeg. Of misschien heb ik het in de verkeerde volgorde gedaan (eerst GP helemaal uitspelen, dan pas story mode). Bij F-Zero GX vond ik het gaaf dat de Story Mode je echt dwong om beter te worden en de trucjes van het spel aan te leren.

En nu heb ik deze mission mode zonder enige moeite in 2 dagen uitgespeeld. :/ Ik kan waarderen dat je bij sommige missies de shortcuts op de banen te zien kreeg, maar verder... ik heb nooit echt het idee gehad dat het spel me tot het uiterste dreef. Vaak kreeg ik de 3 star score al terwijl ik het gevoel had dat het nog wel veel sneller/beter moest kunnen. Jammer.

Nu zijn de staff ghosts aan de beurt. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GZ
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-05 14:07

GZ

!!

Verwijderd schreef op maandag 20 maart 2006 @ 20:37:
Nou die Mission Mode in Mario Kart is wel simpel zeg. Of misschien heb ik het in de verkeerde volgorde gedaan (eerst GP helemaal uitspelen, dan pas story mode). Bij F-Zero GX vond ik het gaaf dat de Story Mode je echt dwong om beter te worden en de trucjes van het spel aan te leren.

En nu heb ik deze mission mode zonder enige moeite in 2 dagen uitgespeeld. :/ Ik kan waarderen dat je bij sommige missies de shortcuts op de banen te zien kreeg, maar verder... ik heb nooit echt het idee gehad dat het spel me tot het uiterste dreef. Vaak kreeg ik de 3 star score al terwijl ik het gevoel had dat het nog wel veel sneller/beter moest kunnen. Jammer.

Nu zijn de staff ghosts aan de beurt. >:)
Mmm, ik had met sommige missies echt moeite om 3 sterren te halen. Van sommige heb ik ze nog steeds niet trouwens. 1 Ster als minumum heb ik wel, dus ook level 7.

Good luck met de staff ghosts, denk dat je daar ook zo doorheen bent. De enige waar ik moeite bij heb was Wario Stadium om onder die tijd te duiken (flink duiken). Heb misschien net een paar tiende secondes sneller dat de personeelsgeest.

PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GZ schreef op dinsdag 21 maart 2006 @ 06:54:
[...]
Mmm, ik had met sommige missies echt moeite om 3 sterren te halen.
De enige die ik echt lastig vond was de bossfight van level 6. Opzich wel goed te doen, maar voor 3 Stars moet je hem in minder dan 30 seconden verslaan. Dan mag er echt helemaal niets misgaan.

Dat heeft me misschien wel 50 pogingen of meer gekost. De rest allemaal veel minder. De bossfight van level 7 was dan weer belachelijk simpel... maar wel erg leuk om te doen. :) Het voelde meer als een beloning dan een extra moeilijke finale.

Wat ik ook heel gaaf vond om te doen... weet niet meer in welk level, maar tijdens één missie mag je racen in een versnelde versie van Tick Tock Clock. Heel tof, jammer dat die baan niet standaard zo snel kan zijn.
Good luck met de staff ghosts, denk dat je daar ook zo doorheen bent. De enige waar ik moeite bij heb was Wario Stadium om onder die tijd te duiken (flink duiken). Heb misschien net een paar tiende secondes sneller dat de personeelsgeest.
Ik zat gisteren al verrassend snel vast. :p Yoshi Falls, maar die baan heb ik spwieso al een hekel aan. Ik blijf steken rond de 59 seconden, terwijl de staff ghost lachend 57 haalt. Ik snap niet hoe hij het doet. Zelfs als ik in precies dezelfde kart zit sprint hij er aan de start meteen veel sneller vandoor, en ik heb hem nog niet één keer ingehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vraag me niet hoe ik er aan kom, maar :
- Tetris DS : ronduit VERSLAVEND ! Ook de multiplayer mode.
- Metroid Prime : Hunters : ronduit :9~
MP:H nog niet multiplayer gespeeld, maar singleplayer ziet er goed uit. En alleen die intro al....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-08-2024

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

FFrenzy schreef op dinsdag 21 maart 2006 @ 10:59:
Ik zal echt niet de enige zijn, hier in dit topic.....
Gezien het aantal mensen dat vragen stelt over dir flash-drives voor "homebrew", denk ik dat je helemaal gelijk hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icelus
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Ship Date Change for New Super Mario Bros & Big Brain Academy
Nintendo just sent word that there are some updated ship dates for two monster NDS titles. New Super Mario Bros. arrives on May 15th, instead of May 7th. This is, of course, the first new Mario platformer since the Nintendo 64 era and already has gamers buzzing.

In other Nintendo DS news, gray matter game Big Brain Academy ships on June 5, instead of late May. This second title in the brain-training series already has sold more than 1 million units in Japan. The first title in the series, Brain Age: Train Your Brain in Minutes a Day, drops Stateside April 17.
Bron

[ Voor 3% gewijzigd door Icelus op 21-03-2006 11:36 ]

Developer Accused Of Unreadable Code Refuses To Comment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee

[ Voor 99% gewijzigd door Verwijderd op 21-03-2006 12:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Nou heb mijn DS lite binnen. :)

Hij is echt lekker hoor. Een stuk smaller als de oude DS en de schermen zijn echt zoveel keer beter. Ben er erg blij mee! :)

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 09:54

MetroidPrime

Turn it up loud, captain!

schnumi schreef op dinsdag 21 maart 2006 @ 13:33:

Hij is echt lekker hoor. Een stuk smaller als de oude DS en de schermen zijn echt zoveel keer beter. Ben er erg blij mee! :)
Hoe voelt het om hem vast te houden in vergelijking met de originele DS? Is het je ook al gelukt om je WiFi Connection ID over te zetten?

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

MetroidPrime schreef op dinsdag 21 maart 2006 @ 14:00:
[...]

Hoe voelt het om hem vast te houden in vergelijking met de originele DS? Is het je ook al gelukt om je WiFi Connection ID over te zetten?
Ik heb er even mee gespeelt maar alles voelt goed. De knoppen en de d-pad vind ik beter als die van de oude DS. Ik heb vrij grote handen maar ik heb geen problemen om hem vast te houden. :)

En ik heb net de WiFi connection ID settings overgezet vanaf de oude DS naar de nieuwe en ook dat ging perfect. :)

En nogmaals de schermen zijn echt ZOVEEL beter als die van de oude DS. Toen ik net Mario Kart ging spelen viel mijn mond open hoeveel beter die er wel niet uitzag. Als je ze naast elkaar legt dan schrik je gewoon hoe veel scherper en lichter de nieuwe schermen zijn. _/-\o_ 8)

[ Voor 20% gewijzigd door schnumi op 21-03-2006 14:11 ]

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22-04 14:48

Deddiekoel

Gadget nerd

Blijkbaar verkeerd gelezen dat NSMB online ging :(

Maar ja, als hij tegelijk met de DSL komt is dat ook geen probleem meer :D

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Metroid prime, geweldig spel
Ut graphics :), speelt lekker, goede geluiden.
gewoon een heel goed spel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ironx
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 01-07 19:42
Vraagje... Zookeeper: hoe reset je de high scores? Heb al zitten Googelen en de handleiding tig keer doorgenomen, maar ik kan het niet vinden.. :(

This posting is provided "AS IS" with no warranties, and confers no rights.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xrenity
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 28-05-2021
schnumi schreef op dinsdag 21 maart 2006 @ 14:08:
[...]
Ik heb er even mee gespeelt maar alles voelt goed. De knoppen en de d-pad vind ik beter als die van de oude DS. Ik heb vrij grote handen maar ik heb geen problemen om hem vast te houden. :)

En ik heb net de WiFi connection ID settings overgezet vanaf de oude DS naar de nieuwe en ook dat ging perfect. :)

En nogmaals de schermen zijn echt ZOVEEL beter als die van de oude DS. Toen ik net Mario Kart ging spelen viel mijn mond open hoeveel beter die er wel niet uitzag. Als je ze naast elkaar legt dan schrik je gewoon hoe veel scherper en lichter de nieuwe schermen zijn. _/-\o_ 8)
Foto's aub :)

En hoe zit dat met dat WiFi ID settings overzetten? Dat is toch alleen een Animal Crossing optie? Of ook Mario Kart? Waar zit die optie precies? :)

Gefeliciteerd iig met je lite :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Nee zit in elk spel onder de WiFI settings. Even bij options kijken en dan de onderste optie. Overigens hoeft dit maar 1x maakt niet uit wat voor spel. :)

Foto's hierzo. Niet van al te hoge kwaliteit omdat het effe snel moest maargoed. :)

DS lite pic 1
DS lite pic 2
DS lite pic 3
DS lite pic 4
DS lite pic 5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

waaauw :)
veel plezier met je dsl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icelus
  • Niet online
DS Download Station
Afbeeldingslocatie: http://www.kotaku.com/gaming/header.jpgAfbeeldingslocatie: http://www.kotaku.com/gaming/_station_%20CU.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.kotaku.com/gaming/opened%20up.jpgAfbeeldingslocatie: http://www.kotaku.com/gaming/client%20ds%20download%20play.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.kotaku.com/gaming/host%20bottom%20screen.jpgAfbeeldingslocatie: http://www.kotaku.com/gaming/demo%20selection%201.jpg

Bron 1
Bron 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 06-09 01:24

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Oh shit wat vet :)
Eindelijk ! Ik blijf het een vette zet vinden !
Alleen ja, wat heeft dit voor op de huidige setup ? (playable DS instore)
Dit is in feite alleen voor DS bezitters, en de demo is weg als je je DS uitzet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

schnumi schreef op dinsdag 21 maart 2006 @ 13:33:

hoeveel kostte die
waar heb je em vandaan
invoerrechten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Verwijderd schreef op dinsdag 21 maart 2006 @ 19:20:
[...]

hoeveel kostte die
waar heb je em vandaan
invoerrechten?
Ebay, kostte inclusief verzending 270 dollar. Invoerrechten jammergenoeg ook nog meen 30 euro (ja dat zuigt maar dat is het risico). :)

Gelukkig kreeg ik wat geld terug van de verzekering dat scheelde alweer een hoop. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 09-09 12:30
Verzekering? Kreeg je em vermorzeld bezorgd dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelbo
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 25-08 11:16

jelbo

Hij doet het niet!

Schweino schreef op dinsdag 21 maart 2006 @ 21:14:
Verzekering? Kreeg je em vermorzeld bezorgd dan?
Haha ja, ik had 'm niet eens door. Volgens mij bedoelt schnumi de Belasting :P

Verder ziet die DSL er top uit! Wist ik al eigenlijk, maar die ene foto van het Mario Kart titelscherm... wow.

AMD Phenom II X4 955BE 960~3720MHz @ 1,4V | Scythe Mugen 2 Rev. B | Gigabyte GA-770TA-UD3 R1.0 F2 | GeIL DDR3 Black Dragon DC 8GB GB34GB1600C8DC @ 1,6V 1600MHz 8-8-8-28 2T tRC34 | Asus nVidia GeForce GTX670 DC2OG | Intel X-25M 80GB | Corsair TX650W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

schnumi schreef op dinsdag 21 maart 2006 @ 14:08:
[...]
Ik heb er even mee gespeelt maar alles voelt goed. De knoppen en de d-pad vind ik beter als die van de oude DS. Ik heb vrij grote handen maar ik heb geen problemen om hem vast te houden. :) [...]
Hoeveel millimeter steekt een GBA cartridge uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cheeky
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 07-09 23:28
Hoop nog deze week m'n Lite Navy binnen te krijgen voor 200 incl. alles. Wel veel vergeleken met de winkelprijs, maar tot Juni of eventueel zelfs September wachten duurt me te lang. :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• equationunequal
  • Laatst online: 10-09 21:40
Verwijderd schreef op dinsdag 21 maart 2006 @ 22:16:
[...]

Hoeveel millimeter steekt een GBA cartridge uit?
...en nog belangrijker; zitten GBA cartridges niet in de weg tijdens het spelen?

[ equationunequal.nl - portret & model fotografie ] [ newskin.nl - socials ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelbo

jelbo

Hij doet het niet!

Cheeky schreef op dinsdag 21 maart 2006 @ 22:31:
Hoop nog deze week m'n Lite Navy binnen te krijgen voor 200 incl. alles. Wel veel vergeleken met de winkelprijs, maar tot Juni of eventueel zelfs September wachten duurt me te lang. :9~
Waar heb je die besteld? En de EUR release is toch Mei? Nouja, vrijwel zeker.

Hmm, ik ben van plan NSMB te importeren als ie uit is; de US versie. Stuit ik dan op multiplayer problemen/complicaties met de EUR versie of is dat moeilijk te zeggen?

[ Voor 20% gewijzigd door jelbo op 21-03-2006 23:17 ]

AMD Phenom II X4 955BE 960~3720MHz @ 1,4V | Scythe Mugen 2 Rev. B | Gigabyte GA-770TA-UD3 R1.0 F2 | GeIL DDR3 Black Dragon DC 8GB GB34GB1600C8DC @ 1,6V 1600MHz 8-8-8-28 2T tRC34 | Asus nVidia GeForce GTX670 DC2OG | Intel X-25M 80GB | Corsair TX650W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cheeky
jelbo schreef op dinsdag 21 maart 2006 @ 23:07:
[...]

Waar heb je die besteld? En de EUR release is toch Mei? Nouja, vrijwel zeker.
Heb 'm via iemand in Japan. De DS lite op 5 mei in Nederland lijkt me onwaarschijnlijk (is ook geen zomer zoals Nintendo aangeeft), maar het zou kunnen. Ik zat is rond te kijken gister en Amazon Frankrijk zegt 8 September.

Amazon.fr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

schnumi schreef op dinsdag 21 maart 2006 @ 19:24:
[...]

Ebay, kostte inclusief verzending 270 dollar. Invoerrechten jammergenoeg ook nog meen 30 euro (ja dat zuigt maar dat is het risico). :)

Gelukkig kreeg ik wat geld terug van de verzekering dat scheelde alweer een hoop. :)
253 euro..... hij gaat 129 euro hier kosten.
dat is echt te veel. max. 175 wil ik uitgeven.
5 mei is over 1,5 maand...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
  • Laatst online: 07-12-2023

Dutchie!

....

Sins wanneer komt de DSlite hier op 5mei :? tzou idd mooi zijn :D maar geloof er niks van. Nintendo had toch zelf aangegevendat het zomer zou zijn?

Wie heeft er bronnen dat het 5mei is?

Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disjfa
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 03-07 14:47

disjfa

be

Aap schreef op woensdag 22 maart 2006 @ 01:03:
Sinds wanneer komt de DSlite hier op 5mei :? Het zou idd mooi zijn :D maar ik geloof er niks van. Nintendo had toch zelf aangegevendat het zomer zou zijn?
Er zijn een boel bronnen dat het mei word maar er is absoluut niets zeker.

disjfa - disj·fa (meneer)
disjfa.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blackbird-ce
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 16-08 16:35
Aap schreef op woensdag 22 maart 2006 @ 01:03:
Wie heeft er bronnen dat het 5mei is?
er is een blog-entry waarop een schrijver van [N]Gamer schrijft dat hij een (Nederlandse) releaselist mocht inzien bij een gamestore. De entry las eerst dat de DSL en New Super Mario Bros op dezelfde dag zouden uitkomen in Nederland: 25 Mei.

Een paar uur later, nadat het 'nieuws' was opgepikt door een aantal sites, veranderde de schrijver zijn entry met de mededeling dat hij zich vergist had met een andere games... De andere game (PS2 spel als ik het goed heb) staat voor 25 mei, de DSL en New SMB voor 5 mei.

Nu vraag ik me alleen af: De releaselist wordt opgesteld naar informatie die vanuit Nintendo BeNeLux komt. Zou Bianca daar echt niet hebben ingezien dat 5 Mei een nationale feestdag is? ;)

Daarnaast heeft een van de medewerkers van mn eigen kleine websiteje via een aantal Duitse retailers te horen gekregen dat de DSL in Augustus uit komt in Europa (was overigens voor het 5-Mei gerucht). Ik zie zelf in Nintendo's onofficiële statement van 'zomer 2006' wel een aardige confirmatie daarvan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10-09 14:03

Willybubba

Nut up or shut up.

Even een ik-ben-te-lui-om-te-zoeken vraag...

Hoelang duurt het gemiddeld voordat je een bij Lik Sang bestelde game in huis hebt? Ik ben sterk aan het denken aan importen van MP:H namelijk :)

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xrenity
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 28-05-2021
Mei is onzin :)

Het is al bevestigd door een Nintendo UK medewerker dat het 'early summer' wordt, maar kan nog wel langer duren dankzij de tekorten in Japan.

[ Voor 28% gewijzigd door Xrenity op 22-03-2006 09:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn
  • Laatst online: 10-09 15:02

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Tja..Early summer is begin Juni en voor erg optimistische mensen Mei..ook al is het dan geen zomer :)

ma ma ma ma ma macron one

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sur_G
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Sur_G

Like u Don't Know me?

Ik denk ook niet dat het Mei zal worden. The BIG N moet waarschijnlijk er nog voor zorgen dat JAP er nog genoeg krijgt. Want die hebben al te maken met tekorten sinds december. Dan moeten ze ernog genoeg bij elkaar zien te krijgen voor een USA launch. En dan is Europe pas aan de beurt.

Ik denk:
USA - Mei(Juni)
EUR- Augustus

Metroid Prime: Hunters - IGN Review 9.0

Yes, mijn exemplaar van MP:H is gister geshipped door VGC+. Dus hopelijk heb ik hem nog voor het weekend binnen. >:)

[ Voor 15% gewijzigd door Sur_G op 22-03-2006 11:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik hoorde van een maat van me die een vriendinnetje heeft die bij Nintendo werkt dat het toch echt 5 mei wordt. Dat ze 500.000 miljoen reserveren voor heel Europa.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icelus
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 22 maart 2006 @ 13:41:
ik hoorde van een maat van me die een vriendinnetje heeft die bij Nintendo werkt dat het toch echt 5 mei wordt. Dat ze 500.000 miljoen reserveren voor heel Europa.
500 miljard (!), dat lijkt me wel genoeg voor heel Europa! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime

MetroidPrime

Verwijderd schreef op woensdag 22 maart 2006 @ 13:41:
Meest betrouwbare bron ooit! :X

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn
  • Laatst online: 10-09 15:02

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

We zitten trouwens al een aardige tijd over de 1000 posts. Heeft er iemand trek een nieuwe vestiging te openen? :) Een half miljoen lijkt me wel te kunnen kloppen. (500.000 zonder miljoen er achter)

[ Voor 27% gewijzigd door Max|Burn op 22-03-2006 14:23 ]

ma ma ma ma ma macron one

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XiN-eViL
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 29-08 10:13

XiN-eViL

kzie-nie-veel

Wat ik me nou afvroeg eh, ik snap nog steeds niet goed hoe ik die thumb dingest moet gebruiken, ik vind het maar een onding.
Maar er zal vast een makkelijke manier zijn, kan iemand me opheldering geven (het schijnt bij spellen als Metroid Prime: Hunters heel fijn te zijn).
:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 08-09 17:37

apNia

Schreeuwen en Nibbits eten!

Topicstarter
MetroidPrime schreef op woensdag 22 maart 2006 @ 13:56:
[...]

Meest betrouwbare bron ooit! :X
ik dacht dat de sarcasme in z'n post wel duidelijk genoeg zou zijn :)
MaxBurn schreef op woensdag 22 maart 2006 @ 14:22:
We zitten trouwens al een aardige tijd over de 1000 posts. Heeft er iemand trek een nieuwe vestiging te openen? :) Een half miljoen lijkt me wel te kunnen kloppen. (500.000 zonder miljoen er achter)
ik laat de eer geheel aan een ander over ..

[ Voor 45% gewijzigd door apNia op 23-03-2006 00:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10-09 14:03

Willybubba

Nut up or shut up.

Sarcasme?

Lijkt meer op een niet betrouwbare bron en een typefout :/

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 06-09 01:24

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Precies.. het is immers wel david"KOM@IRCNUNUNUNUUUU,HEEFT IEMAND EEN DSLITE, REALPLAYER :r :r :r "gilmour hè :p

[ Voor 7% gewijzigd door Ken. op 23-03-2006 10:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cheeky
Iemand een idee waar ik het snelste (en goedkoopste) even een stepdown converter kan halen voor m'n DS lite (Amsterdam/Amstelveen?) ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icelus
  • Niet online
Cheeky schreef op donderdag 23 maart 2006 @ 12:50:
Iemand een idee waar ik het snelste (en goedkoopste) even een stepdown converter kan halen voor m'n DS lite (Amsterdam/Amstelveen?) ?
Handyman en anders - gezien het lage wattage - waarschijnlijk een BCC of Expert.

[ Voor 6% gewijzigd door Icelus op 23-03-2006 12:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-05-2024

Captain N

Back in NL. T_T

Het is dan wel niet in Amsterdam, maar als je er een half uurtje treinen voor over hebt kun je in Leiden bij Van der Klauw voor een euro of 8 er eentje halen.

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 08-09 17:37

apNia

Schreeuwen en Nibbits eten!

Topicstarter
.KeN. schreef op donderdag 23 maart 2006 @ 10:34:
Precies.. het is immers wel david"KOM@IRCNUNUNUNUUUU,HEEFT IEMAND EEN DSLITE, REALPLAYER :r :r :r "gilmour hè :p
haha dat had ik ff niet gezien
* apNia trekt zich terug

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sur_G
  • Niet online

Sur_G

Like u Don't Know me?

Haha... die gilmour ook altijd.. :P

Anyway, ik lees op een aantal sites dat als je alle staff ghosts verslaat bij MK:DS, je dan een extra cup kunt vrijspelen: "Rainbow cup"??

Wat is hier van waar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

.KeN. schreef op donderdag 23 maart 2006 @ 10:34:
lol . ik maak geen reclame voor irc meer, ik kots niet meer op RP.
Ben wel op zoek naar een DS lite....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime

MetroidPrime

Nintendo heeft net een cell-shaded Zelda DS aangekondigd en getoond op het GDC. Het spel komt nog dit jaar uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinTeNdO_FrEaK
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-07-2024
Haha wilde ik ook net posten MP je bent te snel :P
Btw waar volg jij alles? Ik op AdvancedMn.

Ps4/switch gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime

MetroidPrime

NinTeNdO_FrEaK schreef op donderdag 23 maart 2006 @ 20:35:
Haha wilde ik ook net posten MP je bent te snel :P
Btw waar volg jij alles? Ik op AdvancedMn.
IGN.

Het spel gaat overigens The Legend of Zelda: Phantom Hourglass heten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cuberob
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 09-09 16:47
ja ik las het ook niet, wordt echt super vet denk ik :D echt zelda is zooooo _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ kan ookal niet wachten op The Legend of Zelda: Twilight Princess die wordt ook masterlijk :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime

MetroidPrime

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sur_G
  • Niet online

Sur_G

Like u Don't Know me?

Hmm... ik dacht eigenlijk wel dat Iwata wel bekend zou gaan maken wanneer de DSL nou in Noord Amerika gereleased zou worden. Beetje jammer :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelbo

jelbo

Hij doet het niet!

Een paar Zelda DS screen foto's.

[ Voor 11% gewijzigd door jelbo op 23-03-2006 21:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XiN-eViL
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 29-08 10:13

XiN-eViL

kzie-nie-veel

Voor mensen die gek worden van de sloomheid van nintendo.com op het moment, over 2 minuten heb ik t filmpje gedownload, en dan zal ik m meteen even uploaden op mn server :) .

Edit:

http://ds.xin-evil.com/zelda_ph.mov :)

[ Voor 6% gewijzigd door XiN-eViL op 23-03-2006 21:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• equationunequal
:9~
March 23, 2006 - Though most people were expecting Revolution news and details as the big "reveal" at Nintendo's keynote speech at the Game Developers Conference today, Nintendo zagged when we thought it would zig - Satoru Iwata instead used the venue to announce and show off the next Legend of Zelda game, coming to the Nintendo DS.

The demonstration faded in with a mysterious door that had a handwritten rune slowly drawn on it. But by the time the rune unlocked the door and made the familiar unlock chime melody heard in every Zelda game since the NES original, everyone knew what was coming.

After the door opened, the trailer began to reveal Link in all his Wind Waker glory, in 3D on the Nintendo DS hardware. Quick cuts of gameplay footage showed the direction the game's taking: the Wind Waker art style and, possibly, the same storyline as the GameCube game. Much of the footage showed off some of the DS-specific puzzle elements, like touch screen door unlocking where players had to touch spots in specific order, or draw a line from one spot to another. The Wind Waker link was solidified with footage showing Link sailing on the open seas and fighting with enemy ships.

The demo showed that the action will take place on the lower screen with the upper screen handling details like the area map. The game's camera is more of a 3D representation of the top-down 2D gameplay of the classic Legend of Zelda NES and SNES games, with a bit more of a tipped-down angle to see more of the area in the distance.

The Nintendo DS hardware is handling the Wind Waker celshading style admirably, as the game, in the trailer, seemed to run at a frame rate equal to that of the GameCube game. Of course, the visuals are scaled back a bit from the console version - the resolution was noticeably lower and the detail on the character and environments were definitely cut back.

No hard details were released about the game, other than its title: The Legend of Zelda: Phantom Hourglass, fading in at the end of the trailer. Saturo Iwata mentioned after the video presentation that we will see more of the game and actually play it at the Electronic Entertainment Expo this May.
http://ds.ign.com/articles/697/697930p1.html

Die ga ik meteen halen als ie uit is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sur_G
  • Niet online

Sur_G

Like u Don't Know me?

Hey ik heb ene nieuw topicje klaar liggen kan ik die posten of moet ik eerst een ADMIN om toestemming vragen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• equationunequal
Ik denk dat het posten ervan + een topic reportje hier dat deze dicht mag wel volstaat :)...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sur_G
  • Niet online

Sur_G

Like u Don't Know me?

We kennen verder gaan! :)

Het Nintendo DS Topic Deel 14

Acties:
  • 0 Henk 'm!