Het Nintendo DS Topic Deel 13 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 6.899 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sur_G
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Sur_G

Like u Don't Know me?

Nou die NSMB bundel is spuur fanspeculatie maar berust eigenlijk nergens op... betekend niet dat ik het niet graag zou zien gebeuren :)

In ander nieuws ;)
De DSLite gekte heeft gister zn hoogtepunt gehaald, toen er vrijwel tegen de 2000 mensen bij 1 winkel stonden te wachten, de medewerkers zouden al aan de mensen hebben doorgegeven dat ze er maar 300 binnen zouden krijgen.

Bekijk de video en kijk hoeveel deze mensen van Nintendo houden en wat ze er wel niet voor over hebben, zo ver gaat het bij mij toch echt niet, dan wacht ik nog wel een maandje
(of 2)...(of 3).....(of 4).... ..............(of 8, kom op na 8 maanden moeten de tekorten wel weg zijn toch 8)7 )

[ Voor 70% gewijzigd door Sur_G op 12-03-2006 01:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 93354

RealMedia (kots)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 87302

jelbo schreef op zaterdag 11 maart 2006 @ 23:58:
[...]

Waar heb jij je DSL vandaan? Ik heb mijn Lik-Sang deal opgegeven vanwege die order die toch niet in de rij staat omdat ik nog niet heb betaald. Ik zoek nu één of andere importwinkel in Nederland waar ik m kan krijgen. Iemand een idee?
Ik sta in de rij bij liksang, ik heb met me cc betaald. Maar ik vertik het om $200 te betalen dus ik w8 tot ze em voor $170 versturen. Ook al duurt dat tot meu.
EXACTLY !!!!!!! :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r

Waar is de WMV file hiervan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarin
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 05:55

Tarin

Just plain weird.

Anoniem: 87302 schreef op zondag 12 maart 2006 @ 10:34:
[...]
EXACTLY !!!!!!! :r [...]
Real Alternative.

Overdreven reageren is nergens voor nodig. Realplayer is inderdaad niet het meest fantastische stukje software, maar RA is een heel aardig alternatief, en er zijn OW's voor minder uitgedeeld.

[ Voor 9% gewijzigd door Tarin op 12-03-2006 11:00 ]

Ik fiets op de accu van m'n iPod :) | Specs | Pics | Elektro: NL / EN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goeiemorguh
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 25-01-2024
Ziek filmpje, als dat in Nederland zou gebeuren komt het meteen op het nieuws, in de krant enz enz.

|| Specs || SuperPI 1m

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 02-06 09:10

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

fucks sake @ Sonic Rush. Ben redelijk zonder kleerscheuren tot Stage 7 Act 2 gekomen, heb ik 5 levens..moe tje met zo'n raket een deur openbeuken..steeds net ernaast...ernaast..afgrond..dood, ernaast..afgrond, dood..5x, einde spel :S

edit: opgelost.. ;)

edit2:
Sonic Rush Einde:
spoiler:
Wat een mongolen bij Sega, bij de eindbaas nog even mega veel slowdown !@#!@$#@%#$^ Ben nu al twee maal afgegaan puur omdat ik ineens me timing verloor doordat het spel 10x zo traag ging :S

[ Voor 41% gewijzigd door Max|Burn op 12-03-2006 21:13 ]

ma ma ma ma ma macron one

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Tarin schreef op zondag 12 maart 2006 @ 10:51:
[...]

[...]

Real Alternative.

Overdreven reageren is nergens voor nodig. Realplayer is inderdaad niet het meest fantastische stukje software, maar RA is een heel aardig alternatief, en er zijn OW's voor minder uitgedeeld.
OT: wel eens geprobeerd de real player te downloaden van hun site, de gratis versie,
ik loop er elke keer weer een uur naar te zoeken en pleur dat tering ding er meteen weer van af, ik kots op ze :r minder smileys gebruiken

[ Voor 45% gewijzigd door Fuelke op 13-03-2006 12:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-05-2024

Captain N

Back in NL. T_T

Ik stel voor dat je even nadenkt voortaan voor je berichten gaat posten over de inhoud ervan. Tientallen posts met KOM NU NAAR DE MARIO KART ONLINE CHAT EN MULTIPLAYER NU!!!11~~, "tering" en 100 kotssmilies worden over het algemeen niet echt gewaardeerd door je mede-forumgebruikers denk ik. En waarschijnlijk ook niet door de mods hier, dus het is ook nog voor je eigen bestwil ;)

[ Voor 3% gewijzigd door Captain N op 13-03-2006 01:12 ]

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

offtopic:
DG heeft allang al bewezen dat dat hem weinig interreseert CN :) Anders zou hij na herhaaldelijk vragen om te stoppen ook niet 500x het irc kanaal gespammed hebben in de afgelopen 5 topics.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N

Captain N

Back in NL. T_T

Lol, ik zat te denken "CN, CN... wat is dat voor afkorting?" Het kwartje viel pas laat dat je daar mij mee bedoelt :+

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 08-04 15:53
MaxBurn schreef op zondag 12 maart 2006 @ 15:42:
fucks sake @ Sonic Rush. Ben redelijk zonder kleerscheuren tot Stage 7 Act 2 gekomen, heb ik 5 levens..moe tje met zo'n raket een deur openbeuken..steeds net ernaast...ernaast..afgrond..dood, ernaast..afgrond, dood..5x, einde spel :S

edit: opgelost.. ;)

edit2:
Sonic Rush Einde:
spoiler:
Wat een mongolen bij Sega, bij de eindbaas nog even mega veel slowdown !@#!@$#@%#$^ Ben nu al twee maal afgegaan puur omdat ik ineens me timing verloor doordat het spel 10x zo traag ging :S
spoiler:
Daar had ik ook last van. Echt SUPER irritant. Soms is het net alsof je Max Payne aan het spelen bent, maar dan zonder de controle over je karakter.
Anoniem: 87302 schreef op zondag 12 maart 2006 @ 23:17:
[...]

OT: wel eens geprobeerd de real player te downloaden van hun site, de gratis versie,
ik loop er elke keer weer een uur naar te zoeken en pleur dat tering ding er meteen weer van af, ik kots op ze :r * 100
Dank je wel voor deze geweldige toevoeging aan dit topic...

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 05-06 20:17

apNia

Schreeuwen en Nibbits eten!

Topicstarter
offtopic:
davidgilmour ga serieus eens de regels lezen.. je floods van smileys en IRC-invites beginnen echt a pain te worden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

MaxBurn schreef op maandag 13 maart 2006 @ 07:58:
offtopic:
DG heeft allang al bewezen dat dat hem weinig interreseert CN :) Anders zou hij na herhaaldelijk vragen om te stoppen ook niet 500x het irc kanaal gespammed hebben in de afgelopen 5 topics.
Ik spam niet meer, het zit in mijn signature.....

p.s. zin in een potje ? >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D3ft0n3
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 08:34
http://www.ds-gamer.nl/article/3054p1.html

De DSL op 5 mei in europa? Sure hope so :D

Ignorance Is Bliss

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xrenity
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 28-05-2021
Insider Gaybrush Threepio op de Gaming-Age Forums heeft inmiddels een zomer-release bevestigd:
Summer for both of those in Europe - early summer is the current plan but the way it's selling in Japan at the moment might affect that.
:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 05-06 20:17

apNia

Schreeuwen en Nibbits eten!

Topicstarter
Slim weer, zo lekker rond de zomer =)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bonzz.netninja
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11:03

bonzz.netninja

Niente baffi

mm heb tony hawk gekocht....man man man wat super tof!

vuistdiep in het post-pc tijdperk van Steve  | Joepie joepie. Dat ging echt toppie! | https://www.dedigitaletuin.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Hij is lekker ja :)
Slim weer, zo lekker rond de zomer =)
In de winter/tijdens feestdagen is slim, begin van de zomer niet. Mensen hebben hun geld al opgemaakt aan de vakantie en malen sowieso niet om een handheld rond die dagen. (Op ouders met kleine kids na)

[ Voor 88% gewijzigd door Max|Burn op 14-03-2006 16:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 28-05 13:01

Willybubba

Nut up or shut up.

Ik zit momenteel eigenlijk te wachten op die enorme zee aan RPG's die op de DS gaan komen, zal je net zien dat straks alles tegelijk uitkomt...

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sur_G
  • Niet online

Sur_G

Like u Don't Know me?

EXACTLY !!!!!!! :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r

Pff..... Jij denkt zeker dat ik kon kiezen uit een High red .Mov of een mooie wmv maardat ik de RM gewoon beter vindt ofzo 8)7

Tuurlijk niet, ik snap ook wel dat Realplayer kut is maar dat weerhoud mij niet om het nieuws te posten. Het gaat om de inhoud en niet jouw standpunt jegens realplayer |:(

Dus ik snap niet waarom je zo zeurt joh....

Misschien omdat je de DSL nog niet hebt ontvangen, als dat het geval is dan kan ik me het wel voorstellen dat je zo krampachtig doet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 09:27

MetroidPrime

Turn it up loud, captain!

MaxBurn schreef op dinsdag 14 maart 2006 @ 15:59:
Hij is lekker ja :)

[...]
In de winter/tijdens feestdagen is slim, begin van de zomer niet. Mensen hebben hun geld al opgemaakt aan de vakantie en malen sowieso niet om een handheld rond die dagen. (Op ouders met kleine kids na)
Ik kan me de launch van de GBA nog wel herinneren in de zomer van 2001. De handheld was toen maanden lang overal uitverkocht. Ik denk dat dat dus wel meevalt.

[ Voor 4% gewijzigd door MetroidPrime op 14-03-2006 17:50 ]

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

MetroidPrime schreef op dinsdag 14 maart 2006 @ 17:49:
[...]
Ik kan me de launch van de GBA nog wel herinneren in de zomer van 2001. De handheld was toen maanden lang overal uitverkocht. Ik denk dat dat dus wel meevalt.
Vreemd, zo herinner ik me die launch helemaal niet, op me toch aardig gadget-gekke omgeving destijds kochten maar 2 mensen dat ding, de rest kocht hem gewoon niet In de UK was het een recordlaunch maar in NL..? NL krijgt met Nintendo launches doorgaans superweinig consoles.

[ Voor 16% gewijzigd door Max|Burn op 14-03-2006 18:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 20-05 13:35

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Denk dat het ook wel meevalt idd.
Veel mensen boeken hun vakantie al ver van tevoren (tenzij het een last-minute is uiteraard)

Lang niet iedereen gaat ook echt op vakantie en veel mensen hebben dan ook echt even de tijd om lekker te gamen. -> Go Ninty ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sur_G
  • Niet online

Sur_G

Like u Don't Know me?

Video ("recensie") Metroid Prime: Hunters

Met veel nieuwe beelden, ook cut scenes. Ziet er erg goed uit. Die kerel zegt het wel goed, dat met de komst van dit spel je eindelijk mario kart laat liggen om iets anders te spelen.

Wel erg fout dat er winter 2006 staan aangegeven als release datum.

[ Voor 3% gewijzigd door Sur_G op 14-03-2006 18:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Het is gewoon komkommertijd met de zomervakantie. Het ding zal gerust goed verkopen maar een release voor de feestdagen loopt gewoon veel beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 09:27

MetroidPrime

Turn it up loud, captain!

MaxBurn schreef op dinsdag 14 maart 2006 @ 18:02:
[...]
Vreemd, zo herinner ik me die launch helemaal niet, op me toch aardig gadget-gekke omgeving destijds kochten maar 2 mensen dat ding, de rest kocht hem gewoon niet In de UK was het een recordlaunch maar in NL..? NL krijgt met Nintendo launches doorgaans superweinig consoles.
Ik moest in de winkel waar ik hem gereserveerd had een hele tijd in de rij wachten. Iedereen in de rij had een GBA gereserveerd. De GBA was in ieder geval nog tot na de zomervakantie overal uitverkocht. De Gamecube launch was eigenlijk precies hetzelfde. De winkel had niet genoeg Gamecubes binnen gehad om aan alle reserveringen te voldoen. Bij de lancering van The Wind Waker was het weer precies hetzelfde verhaal. Misschien is dat in andere delen van het land anders geweest, maar bij mij in de buurt was het toch redelijk druk bij de GBA lancering.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Die release datum van 5 mei voor de DS lite is nep! :r
Wat een leugens op die site ! :( :r

Dan ga ik maar door met MKDS Online spelen tot die tijd, je moet toch wat doen terwijl je wacht ! :)

[ Voor 16% gewijzigd door Anoniem: 87302 op 14-03-2006 19:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 104593

Anoniem: 87302 schreef op dinsdag 14 maart 2006 @ 19:43:
Die release datum van 5 mei voor de DS lite is nep! :r
Wat een leugens op die site ! :( :r

Dan ga ik maar door met MKDS Online spelen tot die tijd, je moet toch wat doen terwijl je wacht ! :)
De import versie van Metroid prime hunters is ook bijna verkrijgbaar de 23ste dacht ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N

Captain N

Back in NL. T_T

Xrenity schreef op dinsdag 14 maart 2006 @ 15:04:
Insider Gaybrush Threepio op de Gaming-Age Forums heeft inmiddels een zomer-release bevestigd:
:)
Gaybrush Threepio?! Dat doet me denken aan Guybrush Threepwood. Ik ben via ScummVM op m'n Zaurus PDA Monkey Island 1 en andere LucasArts adventures weer eens aan het spelen. Echt fantastisch. Ik las hier ooit dat ScummVM ook beschikbaar is voor de DS. Zo ja, zorg dat je dat probeert! :D Als LucasArt nou weer wat nieuwe Point & Click adventures zou maken... echt zonde dat dat genre dood is. Hopelijk komt er weer een beetje leven in met de DS :)

Overigens kan ik een bericht van iemand met zo'n naam niet serieus nemen :+

[ Voor 7% gewijzigd door Captain N op 14-03-2006 21:01 ]

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

MetroidPrime schreef op dinsdag 14 maart 2006 @ 18:57:
[...]
Misschien is dat in andere delen van het land anders geweest, maar bij mij in de buurt was het toch redelijk druk bij de GBA lancering.
Tja, mijn gameshop had met de N64 via wat truuckjes het quotum omzeilt en had 20-40 N64's wat echt veel was. Er was ook een hele rij met mensen en.....er waren er 1500 verkocht in heel NL! Meer was er niet...

Maar goed, de GBA launch was heus goed alleen dan nog, in de zomer is het wel degelijk minder dan in de winter launchen, dat was me punt gewoon.
Veel mensen boeken hun vakantie al ver van tevoren (tenzij het een last-minute is uiteraard)
En betalen die ver van tevoren...? Vaak betaal je een x bedrag en een x tijd voor vertrek de rest. Zelfs al hebben ze het wel al compleet betaald in b.v. Februari, dan nog zegt dat niets over wat ze rond de zomer aan inkomsten hebben. Vakantiegeld gaat dan bij de meeste mensen op aan eventuele schulden e.d. :)

Geld smijten aan cadeau's wordt vooral gedaan rond sinterklaas/kerst. De zomeruitgaven zit meer in kleding, uitstapjes, vakantie, vakantie/vrijetijds-kosten (ijsje hier, winkeltje daar, koffietje zus, biertje zo)

[ Voor 52% gewijzigd door Max|Burn op 14-03-2006 21:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 151447

Captain N schreef op dinsdag 14 maart 2006 @ 20:57:
[...]

Gaybrush Threepio?! Dat doet me denken aan Guybrush Threepwood. Ik ben via ScummVM op m'n Zaurus PDA Monkey Island 1 en andere LucasArts adventures weer eens aan het spelen. Echt fantastisch. Ik las hier ooit dat ScummVM ook beschikbaar is voor de DS. Zo ja, zorg dat je dat probeert! :D Als LucasArt nou weer wat nieuwe Point & Click adventures zou maken... echt zonde dat dat genre dood is. Hopelijk komt er weer een beetje leven in met de DS :)

Overigens kan ik een bericht van iemand met zo'n naam niet serieus nemen :+
Ik had precies dezelfde gedachte...Oh monkey island was toch vet. Ik was een klein menke die geen engels kon, maar toch was het vet. Eens kijken of ik ergens MI kan kopen/... en dan met ScummVM op de DS zetten.

Nerdmodus:
You look like a monkey in a negligé!
- Do I look that much like your fiancé?

Geweldig :o

[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 151447 op 14-03-2006 22:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N

Captain N

Back in NL. T_T

Ik had destijds zelf nog geen TV. Ik had Monkey Island 1 en Full Throttle wel eens bij een vriendje gespeeld. Later toen ik een PC kreeg Monkey Island 3 en Grim Fandango. Maar ik heb dus nog een hele stapel te gaan :) Sam & Max en Day of the Tentacle zien er bijvoorbeeld echt hilarisch uit! :D

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icelus
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

Developer Accused Of Unreadable Code Refuses To Comment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelbo
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 09-05 08:22

jelbo

Hij doet het niet!

AMD Phenom II X4 955BE 960~3720MHz @ 1,4V | Scythe Mugen 2 Rev. B | Gigabyte GA-770TA-UD3 R1.0 F2 | GeIL DDR3 Black Dragon DC 8GB GB34GB1600C8DC @ 1,6V 1600MHz 8-8-8-28 2T tRC34 | Asus nVidia GeForce GTX670 DC2OG | Intel X-25M 80GB | Corsair TX650W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Castlevania staat al 20 dagen op "Betaald, in behandeling" bij gcshop :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fZeroNewbie
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 14-08-2024

fZeroNewbie

believe the reggie(revo)lution

Komt er in Nederland een echt nederlandstalige versie van Brain training uit of moeten wij het met de engels versie doen. Voor mij persoonlijk maakt het niet zoveel uit, maar als ze zich ook op "Bejaarde" willen gaan richten kan ik mij voorstellen dat Nederlandse taal toch wel een groot voordeel is. Ik weet niet of Brain training veel gebruik maakt van tekst want ik zie mijn oma nouw niet zo snel in het engels allemaal puzzels oplossen.

P.s. mijn oma vond Zookeaper trouwns wel een aardig spelletje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 115248

fZeroNewbie schreef op donderdag 16 maart 2006 @ 10:53:
Komt er in Nederland een echt nederlandstalige versie van Brain training uit
Ja!
of moeten wij het met de engels versie doen.
Nee, verrassend genoeg wordt er op dit moment echt gewerkt aan een nederlandse vertaling. :)

Hoe oud is jouw brein?
gaat het heten.
maar als ze zich ook op "Bejaarde" willen gaan richten kan ik mij voorstellen dat Nederlandse taal toch wel een groot voordeel is.
Ik gok dat dat inderdaad de reden is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fZeroNewbie
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 14-08-2024

fZeroNewbie

believe the reggie(revo)lution

Anoniem: 115248 schreef op donderdag 16 maart 2006 @ 11:02:
Hoe oud is jouw brein?
gaat het heten.
Damn, wel een redelijke leipe titel vind ik.

Brein training was beter geweest. Nu lijkt het heel veel op "Je echte leeftijd" achtige shit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Het is een letterlijke vertaling.

How old is your brain? -> hoe oud is jouw brein?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 09:16

SD5k

>4&X

Niels 't Hoofd zit op het moment bij Nintendo of Europe in Frankfurt, ik geloof dat hij daar meewerkt aan de nederlandse vertaling van Brain Training inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sur_G
  • Niet online

Sur_G

Like u Don't Know me?

Wel grappig opzicht, ik bedoel er zijn weinig games die in het nederlands vertaald worden. Maar ja bij zon game kun je eigenlijk ook niet anders. Maar bijvoorbeeld bij nintendogs, moesten die kinderen hier ook gewoon engels kunnen, was misschien ook wel handig geweest. Maar ik denk dat, dat iets moeilijker is met vertalen, de spraakherkenning enzo...

Vraag me af of je bij Brein Oefenen, je de taal kunt kiezen, dus nederlands of engels?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icelus
  • Niet online
Sur_G schreef op donderdag 16 maart 2006 @ 11:51:
Vraag me af of je bij Brein Oefenen, je de taal kunt kiezen, dus nederlands of engels?
Grote kans dat Nederlands een van de ingebouwde talen is in de Europese versie waar je uit kan kiezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k

SD5k

>4&X

Spraakherkenning hoefde niet te worden vertaald, je kan gewoon je eigen commando's leren hoor, de mijne kan alleen maar Nederlandse commando's (als dat beest nog niet is wegggelopen tenminste :Y), echt al heel lang niet meer gespeeld).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sur_G
  • Niet online

Sur_G

Like u Don't Know me?

Ok dus ze gaan niet een ander spel voor elk land uitbrengen, gewoon een europese of een benelux versie met frans/nederlands/engels...

Anyway, op IGN staat de full review van Tetris DS.... en hij is goed bevonden--> Cijfer: 9.0 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sur_G
  • Niet online

Sur_G

Like u Don't Know me?

Verder nog meer goed nieuws, Miyamoto heeft in parijs ook nog wat feitjes los gelaten over NSMB :)
Het is dus mogelijk om heel het spel te spelen met zn tweeen _/-\o_
Dat is nog eens andere koek vergeleken met de SM64DS multiplay, waar je 30sec kon spelen :(

Verder heeft ie ook nog bekend gemaakt dat alle minigames uit SM64DS hier ook in zitten en dat je ze nu ook multiplay met 2 of 4 spelers kunt spelers, met 1 game card. Vraag me af hoe je die spellen multiplay doet, ik denk net zoiets als Metroid Prime: Pinball: Ieder zn aparte scherm, aparte game... ging alleen om de sores, hoewel dat bij MP: Pinball wel erg verslavend was.

Het lijkt erop dat ze SMB64DS helemaal proberen te vergeten en dat dit eigenlijk de eerste Mario is voor de DS. Vraag me af of je in het menu weer met Mario's hoofd kun spelen.... ;)

Tot slot melde hij ook dat de Koopa KIDS er weer in zitten :9
Ken je ze nog? Geintroduceerd in SMB3 en later nog gezien in SMW.

Check hier voor het hele artikel.

[ Voor 12% gewijzigd door Sur_G op 16-03-2006 12:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smoke
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11:56

Smoke

Maverick Reploid

Sur_G schreef op donderdag 16 maart 2006 @ 12:22:Verder heeft ie ook nog bekend gemaakt dat alle minigames uit SM64DS hier ook in zitten en dat je ze nu ook multiplay met 2 of 4 spelers kunt spelers, met 1 game card. Vraag me af hoe je die spellen multiplay doet, ik denk net zoiets als Metroid Prime: Pinball: Ieder zn aparte scherm, aparte game... ging alleen om de sores, hoewel dat bij MP: Pinball wel erg verslavend was.
Lijkt mij dat het gewoon weer via Download Play gaat dan, zo zit je teminste niet met beurten of dat je minder knoppen hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 155599

Wil mss een DS-lite ooit aanschaffen.

Trouwens het plaatje in de OP van gebruik je DS als speaker doet het niet.

Wat ik ook miste is. Buitenlandse spelletjes hoe werkt dat? Importeren? loont het? heb je een freeloader nodig o.i.d.?

Wil voornamelijk een DS vanwege die vreemde spelletjes waarvan ik eigenlijk niet precies weet wat het inhoud en spelletjes die gewoon stoer zijn. Project rub, warioware, Batallion wars / mario 64 (zelfde als op de n64?) en hersentraining dingetjes.

Edit: zijn er ook memory cards en spellen die je kunt downloaden?

[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 155599 op 16-03-2006 14:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-08-2024

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Anoniem: 155599 schreef op donderdag 16 maart 2006 @ 14:32:
Wat ik ook miste is. Buitenlandse spelletjes hoe werkt dat? Importeren? loont het? heb je een freeloader nodig o.i.d.?
DS kent geen regiocodes, dus je kunt gewoon importeren. Of het loont? Dat hangt er vanaf, soms wel soms niet, dat hangt van het spel en de verzendkosten af. Het loont soms wel dat je het spel eerder hebt. Zo is ACWW nog steeds niet uit in Europa, maar veel mensen hebben hem geimporteerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• seamus21
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 24-02-2018
Oscar Mopperkont schreef op donderdag 16 maart 2006 @ 14:40:
[...]

DS kent geen regiocodes, dus je kunt gewoon importeren. Of het loont? Dat hangt er vanaf, soms wel soms niet, dat hangt van het spel en de verzendkosten af. Het loont soms wel dat je het spel eerder hebt. Zo is ACWW nog steeds niet uit in Europa, maar veel mensen hebben hem geimporteerd.
Wel grappig ik heb ACWW gewoon bij de MM aangeschaft in utrecht :)

Always shoot for the moon. Even if you miss you will land among the stars...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 10:50

Spike_wolf

Genius Or Madman?.. You Decide

seamus21 schreef op donderdag 16 maart 2006 @ 15:26:
[...]

Wel grappig ik heb ACWW gewoon bij de MM aangeschaft in utrecht :)
Had de MM heb ook niet geimporteerd? stond me iets van bij dacht ik...

Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blackbird-ce
  • Laatst online: 07:26
Oscar Mopperkont schreef op donderdag 16 maart 2006 @ 14:40:
[...]

DS kent geen regiocodes, dus je kunt gewoon importeren.
De DS kent geen regio-lockouts, maar wel regio-problemen. De Japanse versie van ACWW linkt niet met de US versie. Of de EU versie met een van deze kan linken is nog steeds de vraag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icelus
  • Niet online
Blackbird-ce schreef op donderdag 16 maart 2006 @ 15:50:
[...]

De DS kent geen regio-lockouts, maar wel regio-problemen. De Japanse versie van ACWW linkt niet met de US versie. Of de EU versie met een van deze kan linken is nog steeds de vraag.
Dat is geen DS probleem maar een software probleem. Het is gewoonweg niet mogelijk een Japanse friend code in te voeren in de niet-Japanse versie (Amerikaanse/Autralische). De Japanse versie is wel gewoon te spelen op iedere DS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelbo

jelbo

Hij doet het niet!

Ik heb vandaag in 2 winkels gevraagd naar de releasedatum van de DS Lite, de ene zei Mei, de andere 5 Mei, en Free Record Shop 1 December. Maar die laatste geloof ik natuurlijk niet :P

AMD Phenom II X4 955BE 960~3720MHz @ 1,4V | Scythe Mugen 2 Rev. B | Gigabyte GA-770TA-UD3 R1.0 F2 | GeIL DDR3 Black Dragon DC 8GB GB34GB1600C8DC @ 1,6V 1600MHz 8-8-8-28 2T tRC34 | Asus nVidia GeForce GTX670 DC2OG | Intel X-25M 80GB | Corsair TX650W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12:27

rajackar

Blood Minister

Spike_wolf schreef op donderdag 16 maart 2006 @ 15:32:
[...]

Had de MM heb ook niet geimporteerd? stond me iets van bij dacht ik...
MM utrecht heeft idd imports liggen.
Ik heb daar Resident Evil vandaan en Age of Empires lag er ook al.
Na even navragen bij MM R'dam alexander hoorde ik dat ze daar zeer waarschijnlijk binnenkort ook imports gaan verkopen.

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Goeie zet !
Wel apart dat ze dat doen terwijl Nintendo al had aangegeven dat niet te willen in het verleden.
Of zou hun beleid wat dat betreft gewoon zijn veranderd ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xrenity
jelbo schreef op donderdag 16 maart 2006 @ 16:36:
Ik heb vandaag in 2 winkels gevraagd naar de releasedatum van de DS Lite, de ene zei Mei, de andere 5 Mei, en Free Record Shop 1 December. Maar die laatste geloof ik natuurlijk niet :P
'Early summer' is al bevestigd.
5 mei is hoogst onwaarschijnlijk, zeker ivm de problemen in japan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 08-04 15:53
rajackar schreef op donderdag 16 maart 2006 @ 16:45:
[...]

MM utrecht heeft idd imports liggen.
Ik heb daar Resident Evil vandaan en Age of Empires lag er ook al.
Na even navragen bij MM R'dam alexander hoorde ik dat ze daar zeer waarschijnlijk binnenkort ook imports gaan verkopen.
Bij de MM in Zwolle lag ook al een hele tijd voor de PAL release Phoenix Wright.

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-08-2024

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

.KeN. schreef op donderdag 16 maart 2006 @ 17:38:
Wel apart dat ze dat doen terwijl Nintendo al had aangegeven dat niet te willen in het verleden.
Of zou hun beleid wat dat betreft gewoon zijn veranderd ?
Ze willen het nog steeds niet, aangezien ze Nedgame hadden verboden om het te doen. Denk dat als ze weten dat de MM het ook doet, dat de MM er ook op aangesproken zal worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 155599

Maar het is niet zo net zoals met de psp dacht ik dat je ook spellen enzo kunt downloaden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blackbird-ce
Icelus schreef op donderdag 16 maart 2006 @ 16:19:
[...]
Dat is geen DS probleem maar een software probleem. Het is gewoonweg niet mogelijk een Japanse friend code in te voeren in de niet-Japanse versie (Amerikaanse/Autralische). De Japanse versie is wel gewoon te spelen op iedere DS.
Klopt, maar da's toch een feit dat je niet achterwege moet laten als iemand vraagt of importeren van een game consequenties kan hebben ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sur_G
  • Niet online

Sur_G

Like u Don't Know me?

Hey Mario kan in NSMB aan riggels hangen:
Afbeeldingslocatie: http://www.ssergio.com/got/ds/games/Nsmb-ledge.jpg

[ Voor 33% gewijzigd door Sur_G op 17-03-2006 00:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Blackbird-ce schreef op donderdag 16 maart 2006 @ 23:57:
[...]

Klopt, maar da's toch een feit dat je niet achterwege moet laten als iemand vraagt of importeren van een game consequenties kan hebben ;-)
Maar goed.. Ik ken niet echt veel mensen die de dringende behoefte hebben volledig Japanse games online te spelen. Want daar komt het in principe gewoon op neer.
Als de EU Animal Crossing eenmaal uit is zullen we merken hoe het zit met het EU-US online/friendcodes compatibility verhaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icelus
  • Niet online
.KeN. schreef op vrijdag 17 maart 2006 @ 12:29:
[...]

Maar goed.. Ik ken niet echt veel mensen die de dringende behoefte hebben volledig Japanse games online te spelen. Want daar komt het in principe gewoon op neer.
Als de EU Animal Crossing eenmaal uit is zullen we merken hoe het zit met het EU-US online/friendcodes compatibility verhaal.
Gaat waarschijnlijk wel werken.

Uit: Wikipedia
Nintendo Wi-Fi Connection
Animal Crossing: Wild World's Wi-Fi capabilities will allow players to visit other players' villages no matter where they are in the world, assuming that access to a compatible wireless access point is available and that they are using a version of the game with a compatible language. For example, the Australia and North America versions can connect locally and via Wi-Fi, but they cannot connect to a version from Japan. Up to four players can be in an Animal Crossing: Wild World town both via local wireless or through Nintendo Wi-Fi Connection. Connection to random players is not possible as in Mario Kart DS, as connection is made by the mutual entry of "friend codes."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Dan is het dus bij deze duidelijk:

importeren maakt geen hol uit.. tenzij het Japanse games betreft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blackbird-ce
.KeN. schreef op vrijdag 17 maart 2006 @ 14:03:
Dan is het dus bij deze duidelijk:

importeren maakt geen hol uit.. tenzij het Japanse games betreft.
De karakterset zelf hoeft geen drol uit te maken of twee games linken. Ik meen me te herinneren dat op de GameBoy (Color) de Japanse versie vrolijk linkte met de Europese versie van Pokémon. Aan de andere kant konden een Amerikaanse en een Europese versie van F-Zero: Maximum Velocity op de GBA niet linken.

Het hangt af van de implementatie, niet per sé van de karakterset. Mijn advies is per titel apart bekijken of het mogelijk is en of importeren dan een optie is voor je.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smoke
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11:56

Smoke

Maverick Reploid

Anoniem: 155599 schreef op donderdag 16 maart 2006 @ 23:12:
Maar het is niet zo net zoals met de psp dacht ik dat je ook spellen enzo kunt downloaden?
Nee, je hebt wel Download Play in veel spellen die multiplayer bieden waarbij maar 1 enkele gamecart nodig is voor meerdere spelers, net zoals de GBA multiplayer modus. Enige verschil is dat je op de DS meestal toch iets meer opties krijgt dan de soms wel heel erg barebones GBA single-cart multiplayer(Mario Kart Super Circuit met 4 banen, geen muziek en alleen Yoshi bijvoorbeeld), maar je nog evengoed niet alles krijgt wat je met meerdere cartridges krijgt indien die optie aanwezig is(Weer Mario Kart ;))

Ook kun je met een ondersteunde wireless-kaart en wat speciale software via Download Play enkele demos van je PC naar je DS versturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 10:50

Spike_wolf

Genius Or Madman?.. You Decide

Smoke schreef op vrijdag 17 maart 2006 @ 19:19:
[...]

Ook kun je met een ondersteunde wireless-kaart en wat speciale software via Download Play enkele demos van je PC naar je DS versturen.
Hey dat klinkt interesant.. en aangezien het demo's betreft is dit neem ik aan wel 100% legaal? :)
Iemand die hier iets meer over kan vertellen?

Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 75298

waar om bregen ze Command and conquer niet uit op de gb ds?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

wie heeft er al een ds lite in nederland ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Die van mij moet snel komen. Ligt alleen nu volgens de tracking al vanaf donderdag bij de douane. :/

Gaat natuurlijk weer lekker lang duren zodat ik hem pas eind volgende week krijg ofzo.

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

schnumi schreef op vrijdag 17 maart 2006 @ 21:24:
Die van mij moet snel komen. Ligt alleen nu volgens de tracking al vanaf donderdag bij de douane. :/

Gaat natuurlijk weer lekker lang duren zodat ik hem pas eind volgende week krijg ofzo.
waar heb je em besteld
welke prijs?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19-05 11:19

Collaborator

You! Cake or Death?

Zag de DSL gister (navy blue.. leek meer paarsig) liggen bij SaveGames in Amsterdam Noord. 225 euro.

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Hmm hebben ze ’m dus toch ?
Had ik niet verwacht gezien de shortage.
Toch maar ’s een kijkje nemen dan maar ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

TheEvilCuber schreef op vrijdag 17 maart 2006 @ 22:15:
Zag de DSL gister (navy blue.. leek meer paarsig) liggen bij SaveGames in Amsterdam Noord. 225 euro.
per 5 mei voor 129 euro in Amsterdam
18 maart voor 225 euro in Amsterdam

Hoeveel geld wil iemand verbranden?
48 dagen voor 96 euro.

da's toevallig. voor 2 euro per dag ben je Da Man !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 08:23

S2S

Nou ik ga echt geen 200+ neer leggen voor een DS Lite, zou het nou de eerste DS zijn dan denk ik het wel. Maar nu kan ik nog gewoon de games spelen. Ik wacht mooi, tot de EU release of mss een USA.

eerste metroid hunter review
:btw http://gamepro.com/nintendo/ds/games/reviews/52709.shtml 4.5/5

[ Voor 7% gewijzigd door S2S op 18-03-2006 09:45 ]

2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Approximately as big as Metroid Prime on the GameCube, it's hard to imagine how Nintendo squeezed Hunters into a tiny DS cartridge. Metroid Prime: Hunters is a very polished game, suffering more from small quirks than actual flaws. Come March 20th, be prepared for one of Nintendo's greatest achievements yet.
w00t!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 08:23

S2S

Jah..*kuck wie heeft er UMD's nodig? Je krijgt er laadtijden bij cadeau.

2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Jammer dat er niet zo heel erg op de besturing word ingegaan, daar ben ik vooral in geinterreseerd. Ik zit nog altijd te twijfelen of ik deze game wil kopen omdat ik geen idee heb of het nou echt wel lekker speelt met de thumbstrap (goldeneye is bv complete bagger en niet normaal te spelen zonder je handen in 6 bochten te wringen. Slecht voorbeeld, ik weet het, maartoch).

Kan je eigelijk ook download play doen met MPH?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sur_G
  • Niet online

Sur_G

Like u Don't Know me?

Jah zeker, dat spel kan gewoon niet meer teleurstellen. Ze hebben er zoooveeel ingedaan..Dat je er erg zoet mee zal blijven.. voor een hele poos :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy55
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 25-04 06:47

Speedy55

www.jpl-racing.nl

Anoniem: 87302 schreef op zaterdag 18 maart 2006 @ 09:02:
[...]

per 5 mei voor 129 euro in Amsterdam
18 maart voor 225 euro in Amsterdam

Hoeveel geld wil iemand verbranden?
48 dagen voor 96 euro.

da's toevallig. voor 2 euro per dag ben je Da Man !
en dan ook nog maar voor 48 dagen hehe.

JPL-Racing --- iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Anoniem: 93354 schreef op zaterdag 18 maart 2006 @ 11:00:
Jammer dat er niet zo heel erg op de besturing word ingegaan, daar ben ik vooral in geinterreseerd. Ik zit nog altijd te twijfelen of ik deze game wil kopen omdat ik geen idee heb of het nou echt wel lekker speelt met de thumbstrap (goldeneye is bv complete bagger en niet normaal te spelen zonder je handen in 6 bochten te wringen. Slecht voorbeeld, ik weet het, maartoch).

Kan je eigelijk ook download play doen met MPH?
Goldeneye is heerlijk te spelen met de stylus in je rechterhand en je linkerhand op de L en vierpuntdruktoets. MP:H Demo is ook meer dan goed te besturen.
Ik heb dus alle vertrouwen in MP:H

Vraag me wel af hoe jij Goldeneye dan tracht te spelen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22-04 14:48

Deddiekoel

Gadget nerd

Ik hoop wel dat de DSL op 5 Mei uitkomt hier. Met name door de niewe stroomadapter en dode pixel risico's wil ik gewoon een europese!

Moet wel zeggen dat Nintendo goed gebruik van Nintendo WiFi aan het maken is. Tetris gaat online en zelfs New SMB! Kan het alleen maar toejuichen want het werkt goed. Hoop wel dat je wat meer keuze gaat krijgen als de dienst volwassener wordt...

[ Voor 50% gewijzigd door Deddiekoel op 18-03-2006 16:57 ]

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sur_G
  • Niet online

Sur_G

Like u Don't Know me?

Deddiekoel schreef op zaterdag 18 maart 2006 @ 16:51:
.....
Moet wel zeggen dat Nintendo goed gebruik van Nintendo WiFi aan het maken is. Tetris gaat online en zelfs New SMB! ...
Hoezo gaat NSMB online? Heb ik iets gemist?? O+
Of kom je in de war met Metroid Hunters?

Hier staat de handleiding van Metroid Prime: Hunters online. Die kan ons wel zoet houden tot we het spel daadwerkelijk in de bus krijgen.
Wat ik er zo uit kon halen, is dat de rumble pak, compatible is met dit spel, is dat even mooi aangezien ik die nog heb van Metroid Prime: Pinball! :)

[ Voor 103% gewijzigd door Sur_G op 18-03-2006 18:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xrenity
Deddiekoel schreef op zaterdag 18 maart 2006 @ 16:51:
Ik hoop wel dat de DSL op 5 Mei uitkomt hier. Met name door de niewe stroomadapter en dode pixel risico's wil ik gewoon een europese!

Moet wel zeggen dat Nintendo goed gebruik van Nintendo WiFi aan het maken is. Tetris gaat online en zelfs New SMB! Kan het alleen maar toejuichen want het werkt goed. Hoop wel dat je wat meer keuze gaat krijgen als de dienst volwassener wordt...
New SMB gaat alleen lokaal online als ik het me goed herinner :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

.KeN. schreef op zaterdag 18 maart 2006 @ 14:01:
[...]

Goldeneye is heerlijk te spelen met de stylus in je rechterhand en je linkerhand op de L en vierpuntdruktoets. MP:H Demo is ook meer dan goed te besturen.
Ik heb dus alle vertrouwen in MP:H

Vraag me wel af hoe jij Goldeneye dan tracht te spelen ?
Nou ik heb goldeneye een keer via downloadplay gespeeld maar ik kon dus alles behalve lekker spelen. Ik moest die stylus vasthouden en dan met me pink de shoulderbuttons bedienen, dat werkte echt voor geen meter, crepeerde na 5 minuten van de pijn in mijn vingers, handen en polsen en dan lag de DS nog half op tafel ook anders was het helemaal niet te doen. Maar MPH zal vast beter zijn, slechter dan goldeneye is imho onmogelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k

SD5k

>4&X

Ik hoop van harte dat er bij Metroid Prime: Hunters een rumble pack bijgeleverd zit. Anders moet ik die ook importen, en die verzenden ze helaas niet gratis. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sur_G
  • Niet online

Sur_G

Like u Don't Know me?

Ohw je bedoelt importeren uit de nintendo USA shop?
Hij was daar niet echt duur toch? Iets van 10 dollar ofzo, maar jah als je dan ook verzendkosten moet betalen kun je beter MP:Pinball aanschaffen voor iets van 30 euro inc verzendkosten. Heb je ook nog een leuk spel erbij.
Maar hij zal niet meegeleverd worden, omdat niemand dat nog heeft aangegeven (reviewers bijv) en op het boekje staat "Compatible" & "Sold Seperately" . Bij Pinball staat er bij "Included".... helaas dus :(

Update:
Hij is inderdaad 10 dollar bij de Nintendo shop maar als je buiten Canada of USA woont doen ze hem niet versturen...

[ Voor 16% gewijzigd door Sur_G op 18-03-2006 19:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k

SD5k

>4&X

Ik kan hem ook even niet meer vinden op de Lik-Sang site, iemand die me kan helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icelus
  • Niet online
-Sander schreef op zaterdag 18 maart 2006 @ 19:04:
Ik kan hem ook even niet meer vinden op de Lik-Sang site, iemand die me kan helpen?
Afbeeldingslocatie: http://image4.play-asia.com/350/PA.58901.002.jpg
Play-asia

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Anoniem: 93354 schreef op zaterdag 18 maart 2006 @ 18:51:
[...]

Nou ik heb goldeneye een keer via downloadplay gespeeld maar ik kon dus alles behalve lekker spelen. Ik moest die stylus vasthouden en dan met me pink de shoulderbuttons bedienen, dat werkte echt voor geen meter, crepeerde na 5 minuten van de pijn in mijn vingers, handen en polsen en dan lag de DS nog half op tafel ook anders was het helemaal niet te doen. Maar MPH zal vast beter zijn, slechter dan goldeneye is imho onmogelijk.
Ok, dan ligt het dus gewoon aan jou. :p
Je pink gebruiken voor de shoulderbutton ? Dan vraag je om uncomfortable gamen natuurlijk ;)
Gewoon je DS pakken zoals je dat bij elke andere game zou doen, met je linkerhand in die positie je shoulderbutton en 4.druktoets bedienen en rechts je stylus.. meer heb je niet nodig.
Probeer het zo eens een keer en je zult gelijk snappen wat ik bedoel.

Geloof me.. met de besturing is niks mis bij Goldeneye.
Die MU_ZIEK echter :/ :D (Maar goed, toch vrij vermakelijk.)

Zul je veel profijt van hebben bij Metroid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k

SD5k

>4&X

28,90dollar incl verzendkosten? Laat maar zitten dan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

@ken: die gozer die het spel had, zij dat dat de beste manier was om het te spelen :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelbo

jelbo

Hij doet het niet!

-Sander schreef op zondag 19 maart 2006 @ 15:38:
[...]

28,90dollar incl verzendkosten? Laat maar zitten dan!
Ja, nogal prijzig, dan kun je beter die combo kopen met Metroid Prime Pinball erbij.

IGN vindt de Rumble Pak trouwens niks:
Either our cartridge is broken, or the DS Rumble Pak is one of the noisiest Rumble Paks Nintendo has ever built. When playing Metroid Prime Pinball, we can hear the rumble mechanism more than we can feel the rumble effects in the system. It's so loud, in fact, that it sounds like a metallic "chirp" whenever the rumble is activated. We'd rather just not put it in the system at all. Good thing it's free, because at this point we wouldn't bother buying it as an extra.
Voor mij geen rumble pak dus :| Of hadden ze gewoon een slecht exemplaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k

SD5k

>4&X

Ik hoef dat Metroid Prime Pinball niet. Dan maar geen trilpakje. :P

Achja, hopelijk kan ik volgende week al MP:H online spelen.

edit:
Nog even een n00bvraagje.. Waar kan ik mn wins en losses in MKDS opzoeken?

Laat maar, heb het al 'gevonden'.

[ Voor 37% gewijzigd door SD5k op 19-03-2006 20:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spypiet
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 03-06 22:02

Spypiet

Lit

Metroid Prime Pinball vind ik anders goed te doen hoor :)

Even over die Rumble pak, het valt best mee hoe hard dat geluid is. Als ik thuis in de huiskamer zit te spelen hoor ik mijn ouders 10 minuten later pas zeggen ''wat is dat steeds voor gezoem?.... :? '' Het geluid is te vergelijken met een telefoon die trilt op een tafel, maar dan nog even wat zachter.

RKVV Messen (207117) V.254 [Gamecollectie]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k

SD5k

>4&X

Spypiet schreef op zondag 19 maart 2006 @ 20:28:
Het geluid is te vergelijken met een telefoon die trilt op een tafel, maar dan nog even wat zachter.
Typisch zo'n geluid dat je niet wilt horen tijdens het gamen dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spypiet
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 03-06 22:02

Spypiet

Lit

Ach, ik erger me niet aan... Een controler van een console maakt ook geluid tijdens het trillen.

RKVV Messen (207117) V.254 [Gamecollectie]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sur_G
  • Niet online

Sur_G

Like u Don't Know me?

Spypiet schreef op zondag 19 maart 2006 @ 22:16:
Ach, ik erger me niet aan... Een controler van een console maakt ook geluid tijdens het trillen.
Daar maak je wel een goed punt!

Maar inderdaad de rumble pack maakt aardig wat herrie.. maar het is wel grappig bij Pinball.
Vraag me af hij van toegevoegde waarde zal zijn bij MP:H...

Hoop hem snel te ontvangen... Kan niet wachten!! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N

Captain N

Back in NL. T_T

http://www.webchats.tv/webchat.php?ID=260

Voor de in Miyamoto-sama geïnteresseerden :)

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

en , wie heeft er al een nintendo DS Lite?
Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.