op de site van nintendowifi ? http://www.nintendowifi.com/consumerservice/routerSetup.doCaptain N schreef op zaterdag 04 maart 2006 @ 12:45:
Tja, je weet het niet. Voor de X360 betaalden mensen op Ebay ook 10.000 euro!Dus wie weet vindt deze kerel ook een gek die het er voor over heeft
edit: Weet iemand trouwens of er ergens een lijstje te vinden is met WiFi routers die werken om online te gaan? Of zouden ze in principe allemaal moeten werken? Ik kan het zo snel niet vinden via Google/GoT...
Anoniem: 87302
ze gaan nu voor rond de $250 - $300 weg op ebay.
Zodra de volgende batch er is ( 1 week ) gaan ze weg voor $200 - $220
dus over twee tot drie weken zijn ze normaal geprijsd denk ik
Zodra de volgende batch er is ( 1 week ) gaan ze weg voor $200 - $220
dus over twee tot drie weken zijn ze normaal geprijsd denk ik
Een lijst met routers is inderdaad op de Nintendo Wifi site te vinden. Op deze plek.
Per router word met een aantal sterren aangegeven hoe goed zij werkt samen met de NDS en of er probleem punten zijn.
Het gekke is dat er op de amerikaanse lijst compleet andere routers staan. Anywho: met m'n Airport Express van Apple zit ik helemaal goed. Hij's niet alleen heel makkelijk om te installeren en configureren, maar werkt ook nog eens vlekkeloos met de NDS.
Per router word met een aantal sterren aangegeven hoe goed zij werkt samen met de NDS en of er probleem punten zijn.
Het gekke is dat er op de amerikaanse lijst compleet andere routers staan. Anywho: met m'n Airport Express van Apple zit ik helemaal goed. Hij's niet alleen heel makkelijk om te installeren en configureren, maar werkt ook nog eens vlekkeloos met de NDS.
Liege, liege, liegebeest!
Vandaag Rub Rabbits binnen gekregen voor de DS
Het lijkt wel veel op het origineel maar het is wederom erg leuk om te spelen. Sommige minigames lijken erg op die van het origineel maar er zitten ook veel verrassende nieuwe bij.
Me vriendin zit het nu te spelen en raakt af en toe enorm gefrustreerd
Een of andere level die " virus" heet. Ondertussen heeft zij het al langer dan ik gespeeld
Me vriendin zit het nu te spelen en raakt af en toe enorm gefrustreerd

Nieuwe Contact screens: http://ds.advancedmn.com/media.php?gameid=260
USA release date Lost Magic: 20 Maart
[ Voor 37% gewijzigd door D3ft0n3 op 04-03-2006 18:47 ]
Ignorance Is Bliss
Ik heb afgelopen vrijdag een wifi kaartje (sweex LC700050) gehaald en heb er na wat moeite mijn DS mee geflashed en ben daarna aan de slag gegaan om hem als acces point te laten werken. Tis vandaag eindelijk gelukt
. Echt geweldige service dat nintendo wifi 
Mn MK:DS friendcode: 176160129367
Ik ben te vinden onder de naam 'WP', voeg me gerust toe
[ Voor 3% gewijzigd door goeiemorguh op 05-03-2006 10:36 ]
|| Specs || SuperPI 1m
Anoniem: 106551
misschien is het ook handig om te zeggen van welk spel dit je friendcode is ?goeiemorguh schreef op zondag 05 maart 2006 @ 00:11:
Ik heb afgelopen vrijdag een wifi kaartje (sweex LC700050) gehaald en heb er na wat moeite mijn DS mee geflashed en ben daarna aan de slag gegaan om hem als acces point te laten werken. Tis vandaag eindelijk gelukt. Echt geweldige service dat nintendo wifi
Mn friendcode: 176160129367
Vandaag Resident Evil aangeschaft.
Echt heel erg lekker om het orgineel weer te spelen. Voor de Liefhebbers echt een aanrader!!
Echt heel erg lekker om het orgineel weer te spelen. Voor de Liefhebbers echt een aanrader!!
Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5
Ja dat is misschien wel goed idee heheAnoniem: 106551 schreef op zondag 05 maart 2006 @ 00:31:
[...]
misschien is het ook handig om te zeggen van welk spel dit je friendcode is ?

|| Specs || SuperPI 1m
Ik heb je toegevoegd, zie mijn signature voor mijn friendcode! Tot straks!goeiemorguh schreef op zondag 05 maart 2006 @ 00:11:
Ik heb afgelopen vrijdag een wifi kaartje (sweex LC700050) gehaald en heb er na wat moeite mijn DS mee geflashed en ben daarna aan de slag gegaan om hem als acces point te laten werken. Tis vandaag eindelijk gelukt. Echt geweldige service dat nintendo wifi
Toch maar eens aanschaffen dan!rajackar schreef op zondag 05 maart 2006 @ 01:00:
Vandaag Resident Evil aangeschaft.
Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2
Zou ik zeker doen!
Vooral die oude filmpjes hebben een bepaalde charme
Ook nog even mijn MK FC posten: 103145554683
Vooral die oude filmpjes hebben een bepaalde charme
Ook nog even mijn MK FC posten: 103145554683
Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5
Hoe is de besturing?
En ik las dat ze ook weer terug zijn gegaan naar die tergend slechte voice acting van de PS versie.
En ik las dat ze ook weer terug zijn gegaan naar die tergend slechte voice acting van de PS versie.
Het is eigenlijk gewoon de oude PS versie (met wat extra's). Dus als je die niet speelbaar vond vanwege de besturing zou ik er ver weg van blijven. De slechte filmpjes en voice acting is leuk voor de nostalgie vind ik maar ik heb wel het gevoel dat alleen de freaks dit echt leuk gaan vinden.
Nice.Anoniem: 166821 schreef op zondag 05 maart 2006 @ 18:22:
Voor de mensen die een Linksys WAG54G (v2) router hebben en niet online kunnen met hun DS:
klik voor nieuwe firmware waarmee het wel werkt(of hier voor een directe download als de eerste link dood is)
Even de beveiliging op WEP zetten, en je kan online
Ik heb ook die router maar deze werkt perfect met de DS, geen update nodig.
2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.
Beetje offtopic, maar in een zieke bui heb ik wa stoere MSN avatars gemaakt met daarin DS Lite plaatjes. Hoezo obsessed? 

Vrijelijk te gebruiken uiteraard

Vrijelijk te gebruiken uiteraard
AMD Phenom II X4 955BE 960~3720MHz @ 1,4V | Scythe Mugen 2 Rev. B | Gigabyte GA-770TA-UD3 R1.0 F2 | GeIL DDR3 Black Dragon DC 8GB GB34GB1600C8DC @ 1,6V 1600MHz 8-8-8-28 2T tRC34 | Asus nVidia GeForce GTX670 DC2OG | Intel X-25M 80GB | Corsair TX650W
Ik heb nu 2 dagen Tony Hawk: Sk8land en ik vind hem best leuk
Speelt lekker weg en ziet er ook nog eens goed uit.
Oh, best trick is al 537.502
Oh, best trick is al 537.502
Anoniem: 151447
Ik heb nu record van 3 miljoen 
In THPS4 had ik 11 miljoen in Alcatraz, maar Xbox controller S is wat fijner dan de DS, vooral bij TH komt de wat slechtere ergonomie naar voren.
In THPS4 had ik 11 miljoen in Alcatraz, maar Xbox controller S is wat fijner dan de DS, vooral bij TH komt de wat slechtere ergonomie naar voren.
Ik zou niet weten hoe ik op 3 miljoen zou moeten komen. 1 miljoen ok maar daarna gaan die metertjes toch wel heel erg hard heen en weer. Heb nooit echt veel THPS gedaan dus weet sowieso niet wat echt scoort. (Behalve variatie dan
)
edit:
Nou gebeurde die 530K ook terwijl ik bezig was een reeks flips te doen dus ik deed de hele tijd dezelfde moves (score was me doel niet, me ollie level opvoeren wel). Misschien is die 3 Miljoen zo extreem nog niet.
edit:
Nou gebeurde die 530K ook terwijl ik bezig was een reeks flips te doen dus ik deed de hele tijd dezelfde moves (score was me doel niet, me ollie level opvoeren wel). Misschien is die 3 Miljoen zo extreem nog niet.
[ Voor 61% gewijzigd door Max|Burn op 05-03-2006 21:18 ]
Anoniem: 60403
Zijn er nog mensen met een Zoo Keeper High Score voor Time Attack? (ja i know.. maar het is echt een goed spel, echt!)
Heb nu 746.580 maar het lukt me niet echt meer om in de buurt te komen.
edit: Nu je het zegt, is het normaal dat je bijna altijd zo lang moet wachten voordat hij vier (of minder) mensen bij elkaar heeft?
edit2: Whee ik heb net 921.540 gehaald!
Heb nu 746.580 maar het lukt me niet echt meer om in de buurt te komen.
edit: Nu je het zegt, is het normaal dat je bijna altijd zo lang moet wachten voordat hij vier (of minder) mensen bij elkaar heeft?
edit2: Whee ik heb net 921.540 gehaald!
[ Voor 38% gewijzigd door Anoniem: 60403 op 06-03-2006 00:15 ]
Woei, net m'n access point ff ingesteld en nu kan ik eindelijk ook online Mario karten 
Heb m'n friend code gelijk toegevoegd...
Heb m'n friend code gelijk toegevoegd...
[ equationunequal.nl - portret & model fotografie ] [ newskin.nl - socials ]
Anoniem: 151447
Bijvoorbeeld een hele flauwe manier om dikke punten te scoren bij TH in Vans bijv is eerst een 720(of 900) grab en daarna de hele spectator rail (waar je als goal een bluntslide op moest doen) met een special grind af te gaan. Dan heb je veel 'base' (Base x X = score) en daarna ga je gewoon manuallen en blijf je op R1 knallen en dus blijf je pivotten. Dit kun je best lang volhouden en dan heb je al een miljoen.
Je moet dus gewoon een goede line vinden
Je moet dus gewoon een goede line vinden
Sorry dat ik het hier moet vragen maar de nintendo site weigert weer eens dienst (waarom probeer ik het nog?).
Maar hoe is tegenwoordig het dode pixel beleid voor de DS? Loopt dat via nintendo of via de winkel en wat zijn de criteria?
Maar hoe is tegenwoordig het dode pixel beleid voor de DS? Loopt dat via nintendo of via de winkel en wat zijn de criteria?
1 pixel = ruilenrajackar schreef op maandag 06 maart 2006 @ 09:37:
Sorry dat ik het hier moet vragen maar de nintendo site weigert weer eens dienst (waarom probeer ik het nog?).
Opsturen naar nintendo, heel snel terug (1 dag was het bij mij, van andere hoor ik 1/2 weken)
Altijd al zo geweest (GBA, SP e.d.)
This space is occupied
Wow.
Zaterdagmiddag besloot ik om Mario & Luigi 2 uit te gaan spelen. Was al eerder bij de eindbaas geweest, maar toen werd in
*plop*
Batterij leeg.
Dat was toch wel even een "Hou jezelf in en gooi je DS niet door het raam" - moment
Maar, later nogmaals geprobeerd en toch gelukt
Zaterdagmiddag besloot ik om Mario & Luigi 2 uit te gaan spelen. Was al eerder bij de eindbaas geweest, maar toen werd in
spoiler:
mijn aars geschopt en gaf ik het op. Nu zaterdag had ik wat items bijgehaald en een badge vorm 3, Princess Shroob Twin
spoiler:
waardoor ik het nog wel eens wilde proberen. Ik bezig, tijdje want het kan ff duren zo'n eindbaas. Verder dan ik vorige keer was gekomen.Ulti-Free Badge
*plop*
Batterij leeg.
Dat was toch wel even een "Hou jezelf in en gooi je DS niet door het raam" - moment

Maar, later nogmaals geprobeerd en toch gelukt
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."
OK tnx, dan zal ik eerst nintendo even mailen daarover.TheEvilCuber schreef op maandag 06 maart 2006 @ 09:45:
[...]
1 pixel = ruilen
Opsturen naar nintendo, heel snel terug (1 dag was het bij mij, van andere hoor ik 1/2 weken)
Ik kan me nog herinneren dat je een tijdje geleden zei dat je altijd nog een hele tijd doorspeelde met het rode lampje. Eigen schuld dikke bult?Willybubba schreef op maandag 06 maart 2006 @ 10:08:
Nee, want hij was niet rood, toen ik begon, en die eindbaas was nogal aandachtvragend dus ging ik niet naar m'n lampje staren
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."
Hmm, ik hoop niet dat die Lite uit Hong Kong dode pixels heeft. Ik denk niet dat Nintendo een Japanse DS vervangt als dat zo is (uiteraard pas na de release hier). Of ik vraag die gasten bij Lik-Sang of ze even willen controleren vooraf?TheEvilCuber schreef op maandag 06 maart 2006 @ 09:45:
[...]
1 pixel = ruilen
AMD Phenom II X4 955BE 960~3720MHz @ 1,4V | Scythe Mugen 2 Rev. B | Gigabyte GA-770TA-UD3 R1.0 F2 | GeIL DDR3 Black Dragon DC 8GB GB34GB1600C8DC @ 1,6V 1600MHz 8-8-8-28 2T tRC34 | Asus nVidia GeForce GTX670 DC2OG | Intel X-25M 80GB | Corsair TX650W
Als je een dode pixel hebt in een import DS zal je hem moeten terugsturen naar waar 'ie vandaan kwam. Dat is het risico van zoiets te importen.
Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.
Als je hem opstuurt.. krijg je dan een nieuwe of repareren ze hem? Ik heb hier namelijk een 2ehandsje met 1 pixel op het bovenste scherm die blauw blijft als hij zwart moet zijn. Niet heel storend, maar ach 
Alleen zou ik niet graag een DS met nieuwere firmware willen aangezien mn flashcard net onderweg is
Alleen zou ik niet graag een DS met nieuwere firmware willen aangezien mn flashcard net onderweg is
..Je zegt het alsof dat 2de handsje al vrij oud is..dan vraag ik me af of ze hem voor je omruilen zonder kosten.
Sowieso, dode pixel = nieuwe.
3 maanden oud, valt mee dusMaxBurn schreef op maandag 06 maart 2006 @ 14:10:
..Je zegt het alsof dat 2de handsje al vrij oud is..dan vraag ik me af of ze hem voor je omruilen zonder kosten.
Maar stel dat je een dode pixel hebt bij een import DS Lite, en je stuurt hem na de Europese release naar Nintendo (in Nederland?), gaat dat dan niet werken?Captain N schreef op maandag 06 maart 2006 @ 12:53:
Als je een dode pixel hebt in een import DS zal je hem moeten terugsturen naar waar 'ie vandaan kwam. Dat is het risico van zoiets te importen.
Nee dat gaat niet werken. Nintendo US, Europe, en Japan staan los van elkaar met eigen regels en regelingen.jelbo schreef op maandag 06 maart 2006 @ 14:33:
[...]
Maar stel dat je een dode pixel hebt bij een import DS Lite, en je stuurt hem na de Europese release naar Nintendo (in Nederland?), gaat dat dan niet werken?
This space is occupied
Hmm, dus moeten ze zien dat die DS Lite uit Japan komt, of hoe gaat dat proces precies? Willen ze ook een aankoopbewijs of zo? En ja, aan de serial is natuurlijk zo te zien dat het een import isTheEvilCuber schreef op maandag 06 maart 2006 @ 14:37:
[...]
Nee dat gaat niet werken. Nintendo US, Europe, en Japan staan los van elkaar met eigen regels en regelingen.
Ach, ik maak me alweer druk over dingen die er niet zijn. De kans op dode pixels bij een DS is toch wel erg klein denk/hoop ik.
Naast het serienummer staan er ook Japanse tekens onder op de DS, dus dat hebben ze natuurlijk zo door. Lik-Sang doet wel aan inruilen bij dode pixels trouwens, al kost je dat wel 2x de verzendkosten (heen en terug).jelbo schreef op maandag 06 maart 2006 @ 16:34:
[...]
Hmm, dus moeten ze zien dat die DS Lite uit Japan komt, of hoe gaat dat proces precies? Willen ze ook een aankoopbewijs of zo? En ja, aan de serial is natuurlijk zo te zien dat het een import is
Ach, ik maak me alweer druk over dingen die er niet zijn. De kans op dode pixels bij een DS is toch wel erg klein denk/hoop ik.
De final versie van de Amerikaanse Boxart van "New Super Mario Bros".
Ik vind hem wel ok, stukken beter dan die vorige met Mario&Luigi met de vuisten omhoog.
Deze met reuze mario heeft wel wat:
Ik weet alleen neit wat ik van dat wolkje met NEW erin moet denken, oogt niet echt mooi.
Ik vind hem wel ok, stukken beter dan die vorige met Mario&Luigi met de vuisten omhoog.
Deze met reuze mario heeft wel wat:
Ik weet alleen neit wat ik van dat wolkje met NEW erin moet denken, oogt niet echt mooi.
[ Voor 30% gewijzigd door Sur_G op 07-03-2006 14:28 ]
soort afprijssticker.
afgezien van het feit dat er 2 verschillende lettertypes gebruikt worden (vergelijk de R in 'Super' eens met die in 'Mario')Sur_G schreef op dinsdag 07 maart 2006 @ 14:24:
[ Voor 58% gewijzigd door Blackbird-ce op 07-03-2006 14:45 . Reden: vergat de reactie zelf -_- ]
Ik vind het juist goed. Geeft aan dat het echt nieuw is.
"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"
Er horen juist twee verschillende lettertypes gebruikt te worden, ga maar eens naar het titelscherm van Super Mario Bros. op de NES kijken.Blackbird-ce schreef op dinsdag 07 maart 2006 @ 14:42:
[...]
afgezien van het feit dat er 2 verschillende lettertypes gebruikt worden (vergelijk de R in 'Super' eens met die in 'Mario')
"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'
uhm... ja... dat toont toch juist dat het niet zo erg vreemd is dat het geheel niet echt bij elkaar lijkt te horen?MetroidPrime schreef op dinsdag 07 maart 2006 @ 14:51:
[...]
Er horen juist twee verschillende lettertypes gebruikt te worden, ga maar eens naar het titelscherm van Super Mario Bros. op de NES kijken.

Rumble Pack nu los te koop voor US$ 9,99
Nu Europa nog....
[ Voor 6% gewijzigd door Icelus op 07-03-2006 17:18 ]
Developer Accused Of Unreadable Code Refuses To Comment
Ook lekker: krijg ik om 17:05 een mailtje dat ik tijdens kantoor uren kan bellen over mijn dode pixel.
Hadden ze dat mailtje niet een paar minuten eerder kunnen sturen?
Hadden ze dat mailtje niet een paar minuten eerder kunnen sturen?

Daar zat ik ook al aan te denken. Ik vind het nou niet echt een geweldige cover. Maar het is ook zeker niet de slechste.MaxBurn schreef op dinsdag 07 maart 2006 @ 14:29:
soort afprijssticker.
Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.
Anoniem: 131484
boeiendVanitas schreef op dinsdag 07 maart 2006 @ 18:35:
[...]
Daar zat ik ook al aan te denken. Ik vind het nou niet echt een geweldige cover. Maar het is ook zeker niet de slechste.
enige wat ik van de cover zie is de titel op de zijkant
Jij snapt ’m ! 
Die heisa elke keer..
Die heisa elke keer..
Is er al nieuws over een EU release van de DS Lite?
Anoniem: 72901
Ik denk het niet.Deddiekoel schreef op dinsdag 07 maart 2006 @ 19:25:
Is er al nieuws over een EU release van de DS Lite?
Maar ik wilde dus even een leuke DS lite - originele DS vergelijkingsfilmpje posten. Bij deze.
Mooi filmpje. Ik zit er steeds meer over te denken om er ook een aan te gaan schaffen. Ik wacht dan wel tot de Lite hier te koop is. Heb altijd al een zwak gehad voor Nintendo en deze gaat vast en zeker weer een succes worden en dat hoop ik eigenlijk ook van de Rev.
Anoniem: 104593
Wat zijn op dit moment de interesantste DS titels ben namelijk binnenkort jarig en wil dan wat extra software inslaan heb op dit moment alleen nog:
Mario 64DS
Kirby Canvas Curse
Mariokart DS
Mario 64DS
Kirby Canvas Curse
Mariokart DS
Als ik het hier zo lees, lijkt animal crossing wel leuk.Anoniem: 104593 schreef op dinsdag 07 maart 2006 @ 22:10:
Wat zijn op dit moment de interesantste DS titels ben namelijk binnenkort jarig en wil dan wat extra software inslaan heb op dit moment alleen nog:
Mario 64DS
Kirby Canvas Curse
Mariokart DS
Die heb ik maar voor mijn verjaardag gevraagd en schijnt nu ergens in de bestelling te staan.
"I've always been mad. I know I've been mad, like the most of us are. Very hard to explain why you're mad, even if you're not mad."
Nieuwe Tetris screens
[ Voor 49% gewijzigd door Icelus op 08-03-2006 11:42 ]
Developer Accused Of Unreadable Code Refuses To Comment
Half Japan
+/- 93,000 japanners...want daarna was het op.
Hmm, ik had dus die DS Lite gepre-ordered op 4 maart en moest nog even wachten op wat PayPal transfers voor ik kon betalen (heb geen creditcard). Nu blijkt dus dat al die tijd m'n order nog niet in de rij wachtenden is opgenomen als ik deze tekst op hun site lees:
Payment must be received by Lik Sang prior to Lik Sang's acceptance of an order.
Hmm, zou ik nu wel het geld overmaken met PayPal? Ik ben bang dat door het DSL tekort en de volgens mij gigantische rij wachtenden voor me ik wel een paar maandjes kan wachten op m'n DSL. Wat is wijsheid? Ik geef niet veel om de hoge prijs, maar 2/3 maanden wachten vind ik niks, want dan kan ik 'm waarschijnlijk allang importeren uit de VS of is ie misschien hier al uit. En als ik betaal, dan kan ik zeker nooit meer annuleren?
Payment must be received by Lik Sang prior to Lik Sang's acceptance of an order.
Hmm, zou ik nu wel het geld overmaken met PayPal? Ik ben bang dat door het DSL tekort en de volgens mij gigantische rij wachtenden voor me ik wel een paar maandjes kan wachten op m'n DSL. Wat is wijsheid? Ik geef niet veel om de hoge prijs, maar 2/3 maanden wachten vind ik niks, want dan kan ik 'm waarschijnlijk allang importeren uit de VS of is ie misschien hier al uit. En als ik betaal, dan kan ik zeker nooit meer annuleren?
Anoniem: 93354
Ik denk dat je dan beter kan annuleren. Het kan nog wel even duren voordat er genoeg DSL's zijn en waarschijnlijk komen de winkels in Japan ook voor lik-sang dus dan kan je helemaal lang wachten.
Beeld het je zo in. Je hebt een vierkante kilometer japans toiletpapier, en elke maand valt daar een druppeltje op, die vervolgens opgezogen wordt. Hoe lang duurt het voordat het papier zeiknat is?...
Juistem...
Juistem...
Ligt eraan hoe groot de druppel is

RKVV Messen (207117) V.254 [Gamecollectie]
Ik ben alleen nog wel benieuwd naar de grootte van het spel, ik hoop niet dat het weer zo'n spel wordt dat je binnen 6 a 8 uur uitspeeld, en dat ze als smoesje komen dat dat zo is zodat je dan je kan perfectioneren in de levels en steeds hogere scores kan halen.
Ik hoop echt van harte dat hij ongeveer ten grootte is van Super Mario Bros. 3.
Ziet er goed uit. Ik vraag me wel af hoe je in al die hektiek fatsoenlijk kan richten met die touchscreen. Zit je dan niet helemaal krampachtig te spelen? Ik heb nog maar één keer op een DS gespeeld hoor (M&L:PIT in een Intertoys
Ja, ik hoop ook zeker dat ze een geweldig mooi en groot nieuw Mario avontuur neerzetten. En gezien de titel die wel verwachtingen wekt geloof ik er wel een beetje in-Sander schreef op donderdag 09 maart 2006 @ 18:04:
Ik ben alleen nog wel benieuwd naar de grootte van het spel, ik hoop niet dat het weer zo'n spel wordt dat je binnen 6 a 8 uur uitspeeld, en dat ze als smoesje komen dat dat zo is zodat je dan je kan perfectioneren in de levels en steeds hogere scores kan halen.
Is het al bekend wanneer NSMB naar Europa komt? Volgens mij niet he?
USA is 5 mei toch? Japan als goed is ietjes later.
Misschien dat ze het spel wel launchen wanneer ze ook de DSL hier gaan introduceren, zou geen slecht idee zijn. Anyway het maakt eigenlijk niet zo veel uit, begin mei ligt hij hier gewoon op de deurmat. Ik hoop wel dat ie download play ondersteunt voor multiplayer. Die multiplayer lijkt me gewoon masterlijk nog nooit voorgekomen in een mario spel tergelijkertijd rondhuppelen en elkaar een beetje dwars zitten en gierig alle muntjes pakken.
IK zie het al helemaal voor me.
Maar als het multiple cardridge multiplay wordt, dan wordt dat vervelend met het combineren van een USA en een EUR spel. Daar ben ik nu ook al huiverig voor met MP:H, maar daar is het minder erg omdat de WFC 100% dezelfde multiplay heeft als de offline versie.
Wie van jullie heeft MP:Hunters al gepreordered? en waar?
USA is 5 mei toch? Japan als goed is ietjes later.
Misschien dat ze het spel wel launchen wanneer ze ook de DSL hier gaan introduceren, zou geen slecht idee zijn. Anyway het maakt eigenlijk niet zo veel uit, begin mei ligt hij hier gewoon op de deurmat. Ik hoop wel dat ie download play ondersteunt voor multiplayer. Die multiplayer lijkt me gewoon masterlijk nog nooit voorgekomen in een mario spel tergelijkertijd rondhuppelen en elkaar een beetje dwars zitten en gierig alle muntjes pakken.
Maar als het multiple cardridge multiplay wordt, dan wordt dat vervelend met het combineren van een USA en een EUR spel. Daar ben ik nu ook al huiverig voor met MP:H, maar daar is het minder erg omdat de WFC 100% dezelfde multiplay heeft als de offline versie.
Wie van jullie heeft MP:Hunters al gepreordered? en waar?
Anoniem: 115248
Een medewerkers van Nintendo UK schijnt per ongeluk gezegd te hebben dat het spel in kwartaal 2 naar Europa komt.Sur_G schreef op donderdag 09 maart 2006 @ 20:23:
Is het al bekend wanneer NSMB naar Europa komt? Volgens mij niet he?
7meiUSA is 5 mei toch?
Voor Japan is op dit moment alleen bekend dat het in de maand mei komt.Japan als goed is ietjes later.
Ik hoop dat ze er voor de grap weer eens een wereldwijde launch van maken.
Maar als ik het via een webwinkel zelfs maar een week eerder in huis kan hebben doe ik dat alsnog. Ik kan echt niet wachten op dit spel.
Hangt er vanaf. Als het echt precies hetzelfde speelt als de voorgaande mario's zou dat inderdaad een slap excuus zijn, maar als ze het spel daar daadwerkelijk op aangepast hebben. (combo's voor meer punten, ideale routes om zo snel mogelijk door levels heen te rauzen, dat soort dingen) dan kan ik er opzich wel mee leven als het wat minder levels zijn. Een mooi compact spel dat je er regelmatig bij kunt pakken om in een uurtje uit te spelen heeft ook wel zijn charmes... vind ik. Misschien even een lichte teleurstelling in het begin als je het voor het eerst uitspeelt. Maar uiteindelijk zijn dat wel vaak de enige platformgames die ik meer dan 1x heb uitgespeeld.en dat ze als smoesje komen dat dat zo is zodat je dan je kan perfectioneren in de levels en steeds hogere scores kan halen.
Anoniem: 104593
Ik twijfel over de import van hunters voor dezelfde reden met kirby had ik mijn keuze snel gemaakt die game had ik in juni. Hier kwam die pas in November, Mariokart kwam kort na USA uit. Ik snap trouwens niet waarom Metroid een hele maand later komt
.
5 mei vind ik eigenlijk veel te laat, met dat hunter license gebeuren zijn de USA players veel verder en ook de meeste nicknames zullen dan al in gebruik zijn. Is niet echt eerlijk moet ik zeggen
trouwens: 5 mei bevrijdingsdag Perfect moment voor Nintendo om een shooter op de markt te brengen
5 mei vind ik eigenlijk veel te laat, met dat hunter license gebeuren zijn de USA players veel verder en ook de meeste nicknames zullen dan al in gebruik zijn. Is niet echt eerlijk moet ik zeggen
trouwens: 5 mei bevrijdingsdag Perfect moment voor Nintendo om een shooter op de markt te brengen
Je nick is gewoon de naam die je instelt in je DS. Meerdere mensen kunnen dezelfde nickname hebben.Anoniem: 104593 schreef op donderdag 09 maart 2006 @ 21:15:
Ik twijfel over de import van hunters voor dezelfde reden met kirby had ik mijn keuze snel gemaakt die game had ik in juni. Hier kwam die pas in November, Mariokart kwam kort na USA uit. Ik snap trouwens niet waarom Metroid een hele maand later komt.
"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'
offtopic:
ken >> heb m'n PassMe nu weer up 'n running.. hij was gewoon vies =(
dus we kunnen!
ken >> heb m'n PassMe nu weer up 'n running.. hij was gewoon vies =(
dus we kunnen!
offtopic:
kewl and the gang kneegrow..
Pop even online @ MSN.
kewl and the gang kneegrow..
Pop even online @ MSN.
Morgen, 11 maart, worden de 2 andere kleuren van de DSL gelaunched. Enamel Navy en Ice Blue...
Fotos:

Ik denk dat ik toch die Navy ga halen... ziet er toch erg strak uit.
Fotos:

Ik denk dat ik toch die Navy ga halen... ziet er toch erg strak uit.
Ik ben nog steeds voor wit, behalve als er een zwarte komt...
Ik ga voor de enamel blue.. tenzij er idd een zwarte komt ja.
Is er al iets bekend over een eventuele USA release van Bleach DS?
Als ik de reviews zo lees dan blijkt het echt een topper te zijn. Alleen de WiFi is erg laggy als je met iemand uit JAP speelt en jah het spel is in het japans... Dus ben aan het twijfelen om hem te importen uit JAP of eventueel wachten zodat ie hopelijk ook in USA gereleased wordt.
Als ik de reviews zo lees dan blijkt het echt een topper te zijn. Alleen de WiFi is erg laggy als je met iemand uit JAP speelt en jah het spel is in het japans... Dus ben aan het twijfelen om hem te importen uit JAP of eventueel wachten zodat ie hopelijk ook in USA gereleased wordt.
Zooo... dit is wel een grappig feitje... De Opera browser voor de DS kan blijkbaar Nintendo.com niet openen.
Net zoals de dreamcast browser toendertijd Sega.com niet komen openen.. hhahah
Bron
Net zoals de dreamcast browser toendertijd Sega.com niet komen openen.. hhahah
Bron
Je kan evengoed op Continue klikken en aangezien het Opera is zal de site waarschijnlijk prima werken. Maar goed, de melding is wel flauw ja
S2S of iemand anders van homebrew scene.. ik wil van de FlashMe .nds ( http://ds.gcdev.com/dsfirmware/ )een .gba maken voor m'n DS. S2S paaste me ooit ndstool.exe maar ik kan er niet uitkomen hoe je dat deed.. how how how?
Het was iets met 'copy /b xxx.nds + ndstool.exe xxx.nds.gba', misschien eerst even googlen, ik had dat toendertijd ook met google gevondenapNia schreef op vrijdag 10 maart 2006 @ 16:07:
S2S of iemand anders van homebrew scene.. ik wil van de FlashMe .nds ( http://ds.gcdev.com/dsfirmware/ )een .gba maken voor m'n DS. S2S paaste me ooit ndstool.exe maar ik kan er niet uitkomen hoe je dat deed.. how how how?
|| Specs || SuperPI 1m
copy /b ndsloader.bin + xxx.nds xxx.nds.gba om precies te zijn
die ndsloader.bin staat op die flashme site
jB
had 't ff pittig ndsloader.bin te vinden, maar op http://wiki.pocketheaven.com/DS_Bricker stond een link
Ken, FlashMe is gelukt! Dinsdag fixen we 't op jouw en je g/f's DS =)
Ken, FlashMe is gelukt! Dinsdag fixen we 't op jouw en je g/f's DS =)
rrrrock ! 
EDIT: Nevermind.. ’t is al gelukt met WiFime
Mijn gf heeft het liever nog even niet haha. Ze wil eerst even kijken of mijn DS niet sterft ofzo
EDIT: Nevermind.. ’t is al gelukt met WiFime
Mijn gf heeft het liever nog even niet haha. Ze wil eerst even kijken of mijn DS niet sterft ofzo
[ Voor 87% gewijzigd door Ken. op 11-03-2006 00:51 ]
Zit er eigelijk enig verschil tussen de m3/cf en m3/sd??? afgezien vd prijs die 5,- meer is voor de sd, waar dan weer juist de sd kaartjes goedkoper voor zijn dan de cf...maar verder is de functionaliteit vd m3 bij beide 't zelfde neem ik aan?
Kheb vandaag mijn ds ook maar eens een nieuwe firmware gegeven en mijn huidige gba xg-flash van 256mbit begint al snel klein te raken voor homebrew zoals scummvm, met spraak
Ik zit er dus aan te denken om een m3 te kopen
Kheb vandaag mijn ds ook maar eens een nieuwe firmware gegeven en mijn huidige gba xg-flash van 256mbit begint al snel klein te raken voor homebrew zoals scummvm, met spraak
jB
Anoniem: 106551
Voor zover ik ben ik het volgende tegengekomen :MandaloR321 schreef op vrijdag 10 maart 2006 @ 23:53:
Zit er eigelijk enig verschil tussen de m3/cf en m3/sd??? afgezien vd prijs die 5,- meer is voor de sd, waar dan weer juist de sd kaartjes goedkoper voor zijn dan de cf...maar verder is de functionaliteit vd m3 bij beide 't zelfde neem ik aan?
Kheb vandaag mijn ds ook maar eens een nieuwe firmware gegeven en mijn huidige gba xg-flash van 256mbit begint al snel klein te raken voor homebrew zoals scummvm, met spraakIk zit er dus aan te denken om een m3 te kopen
- de SD versie is sneller dan de CF versie
- de SD versie heeft meer problemen met compatibility dan de CF
Site die je eens zou kunnen checken voor info :
- http://leo.rampen.ca/m3wiki/index.php/M3
- http://m3-forum.com/index.php
Metroid Prime Hunters commercial
Nog anderhalve week en de Amerikanen kunnen de winkels in stormen om Metroid Prime Hunters op te pakken; Nintendo zet vandaag de reclamecampagne in met een nieuwe TV-commercial.
Metroid Prime: Hunters lijkt dé game te worden voor de wat oudere gamers. Althans, dat imago wil Nintendo proberen te halen met deze shooter/adventure. Een spannend avontuur, online actie, en een uitgebreide multiplayer moet ervoor zorgen dat de DS totaal niet meer als kiddy wordt ervaren. Ook in de eerste TV-reclame zien we dat terug: de director van de film Underworld heeft hem namelijk 'bedacht'. Deze Paul Wiseman heeft ervaring met spannende, donkere films, en dat is ook te zien in de TV-commercial. De reclame duurt 30 seconden, en draait vanaf de 13de maart op alle Amerikaanse TV-stations.
http://media.ds.ign.com/media/682/682835/vids_1.html
Nog anderhalve week en de Amerikanen kunnen de winkels in stormen om Metroid Prime Hunters op te pakken; Nintendo zet vandaag de reclamecampagne in met een nieuwe TV-commercial.
Metroid Prime: Hunters lijkt dé game te worden voor de wat oudere gamers. Althans, dat imago wil Nintendo proberen te halen met deze shooter/adventure. Een spannend avontuur, online actie, en een uitgebreide multiplayer moet ervoor zorgen dat de DS totaal niet meer als kiddy wordt ervaren. Ook in de eerste TV-reclame zien we dat terug: de director van de film Underworld heeft hem namelijk 'bedacht'. Deze Paul Wiseman heeft ervaring met spannende, donkere films, en dat is ook te zien in de TV-commercial. De reclame duurt 30 seconden, en draait vanaf de 13de maart op alle Amerikaanse TV-stations.
http://media.ds.ign.com/media/682/682835/vids_1.html
Duken.nl meer dan downloaden | Leeralles.nl - Een waffeltastische plek
Kan die "homebrew"(yeah right, voor 10% van de mensen...) zooi niet in een apart topic? Er is toch wel een WifiMe/FlashMe/PassMe topic?
[ Voor 8% gewijzigd door Max|Burn op 11-03-2006 11:09 ]
Mee eens; backuppers kunnen beter naar het grote gba backup topic toe.
Age of empires valt net door de brievenbus trouwens; meteen even proberen.
Age of empires valt net door de brievenbus trouwens; meteen even proberen.
Anoniem: 127560
Wie gaat Metroid Prime Hunters preorderen.. ik hoorde namelijk iets over dat je een naam reserveert en dat er dus op een gegeven moment weinig over zijn... ????
Daar is toch niets over bekend..?
De reclame is wel aardig. Beetje afgeleid van Minority Report.
Ik heb hem in ieder geval al gepreorderd, volgens mij hoef je je geen zorgen te maken over het eventueel reserveren van namen. Het werkt gewoon via je WFC code daar kun je zelf je eigen naam aan koppelen net als MK:DS... Zit wel snor...
OOK IK ben er voor dat ""HomeBrew" talk beter gedaan kan worden in het Backup topic. Is irritant met lezen als je er geen bal van snapt.
Nog een x mn vraag over Bleach DS:
Ik heb hem in ieder geval al gepreorderd, volgens mij hoef je je geen zorgen te maken over het eventueel reserveren van namen. Het werkt gewoon via je WFC code daar kun je zelf je eigen naam aan koppelen net als MK:DS... Zit wel snor...
OOK IK ben er voor dat ""HomeBrew" talk beter gedaan kan worden in het Backup topic. Is irritant met lezen als je er geen bal van snapt.
Nog een x mn vraag over Bleach DS:
[ Voor 33% gewijzigd door Sur_G op 11-03-2006 18:41 ]
Damn die gaat zeker aan mijn verzameling toegevoegd worden
Ziet er erg goed uit, en het nostalgische gevoel komt ook gelijk weer boven drijven
Super Mario 64 en 64 DS waren heel leuk, maar de echte mario feeling blijft toch hangen bij de side scrollers
Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram
wow, die screens zijn vet!! Good work man!
Damn the hammer brothers zijn van de partij hahaha....relax hoor. Zelfs die ondegrondse levels zijn een beetje zoals eerst... Als het spel kort zou zijn dan hoop ik dat die gewoon lekker moeilijk is en dan geen save optie ingebouwd hebben(ala SMB 1) gewoon elke keer er weer door heen gaan door die eerste wereld en maar hopen dat je eens keer er achter komt waar die bonustaak/warp zone verstopt zit zodat je iets sneller bij bowser komt.
Ohw kan niet wachten
Damn the hammer brothers zijn van de partij hahaha....relax hoor. Zelfs die ondegrondse levels zijn een beetje zoals eerst... Als het spel kort zou zijn dan hoop ik dat die gewoon lekker moeilijk is en dan geen save optie ingebouwd hebben(ala SMB 1) gewoon elke keer er weer door heen gaan door die eerste wereld en maar hopen dat je eens keer er achter komt waar die bonustaak/warp zone verstopt zit zodat je iets sneller bij bowser komt.
Ohw kan niet wachten
[ Voor 45% gewijzigd door Sur_G op 11-03-2006 20:01 ]
Er zit wel een save functie in, maar je moet wel steeds overnieuw beginnen vanaf het begin van een wereld zodat het niet al te makkelijk wordt.Sur_G schreef op zaterdag 11 maart 2006 @ 19:57:
wow, die screens zijn vet!! Good work man!
Ohw kan niet wachten
Zou het eindelijk zo ver zijn. Na SMB en SMB3 weer een goede oude nostalgische, vertrouwde, verslavende en rulende mario game. En dat voor mijn DS. Volgens mij leg ik dat ding nooit meer neer zodra die cardridge erin zit
Always shoot for the moon. Even if you miss you will land among the stars...
Vreemd, de releasedatum is bekend in de USA maar dvdboxoffice heeft em nog niet in de pre-order staan. Deze ga ik dus kopen. Nog niemand in Nederland een DS Lite?
Wanneer komt het kreng naar Nederland überhaupt?
* BHQ wil een donkerblauwe
* BHQ wil een donkerblauwe
Waar heb jij je DSL vandaan? Ik heb mijn Lik-Sang deal opgegeven vanwege die order die toch niet in de rij staat omdat ik nog niet heb betaald. Ik zoek nu één of andere importwinkel in Nederland waar ik m kan krijgen. Iemand een idee?Anoniem: 87302 schreef op zaterdag 11 maart 2006 @ 21:45:
Vreemd, de releasedatum is bekend in de USA maar dvdboxoffice heeft em nog niet in de pre-order staan. Deze ga ik dus kopen. Nog niemand in Nederland een DS Lite?
Gewoon ff wachten tot de DSL weer voldoende op voorraad is, denk ik....met die miljoenen japaners is er vrijwel geen doorkomen aan, of de prijs is weer (te) hoog. De US release was toch ergens begin mei (evt samen met SMB bundle??). Voor mij is het iig wachten nog...
jB
Dit topic is gesloten.