Nice, worms op DS, nu nog lemmings
. Dat type games hoort gewoon op DS!
Lemmings heb ik na zo'n 15 jaar wel gezien heur
Lemmings is van Sony.Verwijderd schreef op vrijdag 24 februari 2006 @ 11:47:
Nice, worms op DS, nu nog lemmings. Dat type games hoort gewoon op DS!
"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'
MetroidPrime schreef op vrijdag 24 februari 2006 @ 12:25:
Lemmings is van Sony.
bronLemmings, a Commodore Amiga computer game developed by DMA Design and published by Psygnosis in 1991, was one of the most popular computer games of its time. Several games magazines of the time awarded the game maximum review scores.
Of bedoel je dat het inmiddels van Sony zou zijn?
[ Voor 6% gewijzigd door Oscar Mopperkont op 24-02-2006 12:29 ]
Psygnosis heet tegenwoordig Sony Studio Liverpool.Oscar Mopperkont schreef op vrijdag 24 februari 2006 @ 12:29:
[...]
[...]
bron
Of bedoel je dat het inmiddels van Sony zou zijn?
[ Voor 11% gewijzigd door MetroidPrime op 24-02-2006 12:32 ]
"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'
Ik heb even een idee..
Zou het mogelijk zijn om op mijn PC een spel op te starten en dat dan via die VNC-applicatie via WiFi op mijn DS te spelen ?
Zou het mogelijk zijn om op mijn PC een spel op te starten en dat dan via die VNC-applicatie via WiFi op mijn DS te spelen ?
Als in een PC-game op je DS-scherm? Nee, daarvoor is je VNC-verbinding te traag. Probeer voor de gein maar eens tussen twee pc's, je krijgt flinke lag en schokkerig beeld, vooral omdat het beeld constant volledig opnieuw opgebouwd moet worden...KeN. schreef op vrijdag 24 februari 2006 @ 12:46:
Ik heb even een idee..
Helemaal niet, Lemmings is tof
[ Voor 4% gewijzigd door Tarin op 24-02-2006 13:04 ]
Ik fiets op de accu van m'n iPod :) | Specs | Pics | Elektro: NL / EN
Damn.. was ik al bang voor ja.
De mensen die al Animal Crossing: WW hebben, hebben deze geïmporteerd en dat levert geen problemen op met online gaan?
Ik heb 'm niet maar kan je vertellen dat 't die mensen geen probleem heeft opgeleverd.
Verwijderd
Dat levert totaal geen problemen op.Otherside schreef op vrijdag 24 februari 2006 @ 14:38:
De mensen die al Animal Crossing: WW hebben, hebben deze geïmporteerd en dat levert geen problemen op met online gaan?
Er waren echter wel geruchten dat je als USA AC:WW hebbende niet zou kunnen connecten met EU-spelers.
Ik betwijfel het ten zeerste.
ThanksVerwijderd schreef op vrijdag 24 februari 2006 @ 18:03:
[...]
Dat levert totaal geen problemen op.
Er waren echter wel geruchten dat je als USA AC:WW hebbende niet zou kunnen connecten met EU-spelers.
Ik betwijfel het ten zeerste.
Ik vraag me nog wel af hoe het zit met de compatibiliteit van de friend codes. Iemand daar ervaring mee nog? (Mighty Mister Google werkt niet mee).
Hopelijk hoeft import niet meer en issie binnenkort hier uit maar anders toch maar wel importje doen (uitstel.. zucht) nu ik weet dat het gewoon kan, ik kan niet meer zo lang wachten
Geen problemen, het is alleen niet mogelijk Japanse friend codes te gebruiken in de Amerikaanse/Australische versie.Otherside schreef op vrijdag 24 februari 2006 @ 14:38:
Developer Accused Of Unreadable Code Refuses To Comment
Verwijderd

Patent dat Nintendo heeft aangevraagd op 19 juli 2005. Het is een DS met als opmerkelijkste eigenschap dat het touchsceen meerdere aanrakingen tegelijkertijd kan registreren.
Geen idee of ze nog van plan zijn om dit later uit te brengen als opvolger, of dat het wellicht een afgekeurd ontwerp was voor de oorspronkelijke DS.
Schaamteloze link naar mezelf
Hey.. zat ik er toch niet zo gek ver naast huh 
.KeN. schreef op zondag 19 februari 2006 @ 22:42:
OMG !
Nintendo DS Lite SP !
(zou erg vet zijn als ze dat bij Nintendo zouden gaan gebruiken..)
Verwijderd
Dat is inderdaad bijna griezelig.
Doe nog eens een paar voorspellingen?
Is het vreemd dat een touch screen meerdere aanrakingen zou kunnen ontvangen. Een ds is er gewoon te klein voor daar niet van. Maar dat is toch meer gewoon een probleem van wat programeer je in.
disjfa - disj·fa (meneer)
disjfa.nl
Tja, de andere opmerking geld ook nog altijd. Je ziet de helft van je scherm niet. Overigens word je scherm ook ranzig, steeds met je vingers op het scherm
Je kunt het ook met ijsstokjes doen, zoals in het plaatje
Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.
Verwijderd
Ik denk dat als het ding ooit uitkomt de nieuwe functionaliteit vooral gebruikt zal worden zoals in Metroid Hunters en Mario64: het onderste scherm echt puur gebruikt om de actie op het bovenste scherm te besturen.MaxBurn schreef op zondag 26 februari 2006 @ 10:27:
Je ziet de helft van je scherm niet.
Maar het zal inderdaad wel een vette smeerboel worden na een paar uur zo spelen. Ze mogen er wel een gezinsverpakking screenprotectors bij leveren.
Ik heb me thumbstrap geeneens meer. Nooit gebruikt ook.
Hehe.. ik voorspel...Verwijderd schreef op zondag 26 februari 2006 @ 01:57:
[...]
Dat is inderdaad bijna griezelig.
Doe nog eens een paar voorspellingen?misschien is het echt een gave!
Ehh er komt niet echt iets boven op het moment
Maar ik denk dat een set 'vingerhoedjes' van stof ofzo wel een goeie zullen zijn voor het tegengaan van smudges op het scherm. De Nintendo SlippetySliders ®
Bestel je een DS voor iemand anders (probeer je aardig te zijn), zit er een dode pixel in
. Opzich niet erg, wel vervelend, maar garantie heb je nog
. Nedgame gebeld, die vertelde me dat k m naar nintendo moest opsturen. Goed, doen we!. ik die nintendo opgestuurd, en toen niets meer
. afgelopen dinsdag gedaan, er werd me gezegd dat hij er woensdag zou zijn en k heb nog niets gehoord. (ik heb opzich wel geduld, maar als er telkens gevraagd word "is mijn DS er al?" dan zou ik toch ook graag zien dat het opschiet.
)
Iemand z'n DS weleens naar Nintendo Opgestuurd? hoe lang duurde het voor je hem terug had?

Iemand z'n DS weleens naar Nintendo Opgestuurd? hoe lang duurde het voor je hem terug had?

Had je diegene hem niet zelf naar Nintendo kunnen laten opsturen? Dan kon 'ie bij Nintendo zeuren waar z'n DS bleef
Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.
1 dag duurde het bij mijDuupjuh schreef op zondag 26 februari 2006 @ 17:26:
This space is occupied
En morgen ligt als het goed Super Princess Peach bij mij op de mat voor mijn vriendin.
Ik had mn GBA SP opgestuurd naar Nintendo. Dat duurde 3,5 week

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.
Ik had van de week een M3 Adapter besteld @ importshop.nl, maar die bleek net te zijn uitverkocht.
Gezien de SuperCard is daar wel op voorraad is wil ik dan maar voor die gaan.
Scheelt 23 euro en gezien die SNES emu-zooi @ M3 toch niet goed werkt zie ik niet veel verschil verder.
Of zie ik iets over het hoofd ?
Toch maar wachten op de M3 of ?
Gaarne tips / suggesties
EDIT: Ahh de meeste mensen op het forum @ importshop.nl geven de voorkeur aan de M3.
Iemand hier die dat kan beamen dan wel ontkrachten ?
En is er al bekend of ik ’m kan weggooien als ik volgende maand een DS Lite koop ?
Scheelt 23 euro en gezien die SNES emu-zooi @ M3 toch niet goed werkt zie ik niet veel verschil verder.
Gaarne tips / suggesties
EDIT: Ahh de meeste mensen op het forum @ importshop.nl geven de voorkeur aan de M3.
En is er al bekend of ik ’m kan weggooien als ik volgende maand een DS Lite koop ?
[ Voor 24% gewijzigd door Ken. op 26-02-2006 21:01 ]
Ik heb voor slechts 34 euri all-in een Supercard uit HK geïmporteerd. Kan alles wat de M3 kan, alleen GBA support schijnt bagger te zijn maar dat gebruik ik toch niet. Prima dingetje! (heb de CF versie)
f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes
Verwijderd
Ik heb toch maar de m3 gekozen, omdat iedereen toch de m3 beter vond op forums..KeN. schreef op zondag 26 februari 2006 @ 20:48:
Ik had van de week een M3 Adapter besteld @ importshop.nl, maar die bleek net te zijn uitverkocht.
Gaarne tips / suggesties
Met de passkey2 zou het waarschijnlijk mogelijk zijn om ook gewoon de m3/supercard te gebruiken in nds mode.
www.eppo-ombouw.nl daar is die 80 euro , scheelt je weer 20 euro
jammer dat er zo weinig mensen online zijn met AC. Ik ben op zoek naar een katapult? Wie kan me aan een helpen?
Ik heb alleen Elly uit Maarsen tot nu toe online gezien.
Ik heb alleen Elly uit Maarsen tot nu toe online gezien.
Als er een zwerfkei op je weg ligt, ga erop staan en geniet van het overzicht ...
Als je alleen films/muziek wilt kijken/luisteren voldoet zon supercard prima (een GBA movie player van 30 euro ook btw, die heb ik, kan je trouwens ook NES roms, fotos en Ebooks mee draaien) alleen met een M3 kan je heel goed homebrew draaien en Fullscreen videos (met de passme) draaien en wel meer (ik weet niet of ik dat hier kan zeggen maar jullie zullen het wel begrijpen...zo niet dan moet je maar ff googlen
).
[ Voor 15% gewijzigd door goeiemorguh op 26-02-2006 23:52 ]
|| Specs || SuperPI 1m
’t Gaat me voornamelijk om de homebrew applicaties.
Wil gewoon lekker even voor het slapen gaan nog wat surfen, maar mijn laptop is net weer even teveel moeite hehe
Wil in principe toch de M3, maar voor dat geld kan ik de SuperCard ook gewoon bestellen en zelf bekijken welke beter bevalt. *iets met "twee walletjes" en "snoepen"*
Waar heb jij ’m vandaan ?
Gewoon elke dag even kijken of ’ie ’m in zijn assortiment heeft zitten.
Wil gewoon lekker even voor het slapen gaan nog wat surfen, maar mijn laptop is net weer even teveel moeite hehe
Hmm klinkt goed.. Vooral de prijs. Denk dat ik ze in dat geval gewoon allebei neem.D³ schreef op zondag 26 februari 2006 @ 21:27:
[...]
Ik heb voor slechts 34 euri all-in een Supercard uit HK geïmporteerd. Kan alles wat de M3 kan, alleen GBA support schijnt bagger te zijn maar dat gebruik ik toch niet. Prima dingetje! (heb de CF versie)
Wil in principe toch de M3, maar voor dat geld kan ik de SuperCard ook gewoon bestellen en zelf bekijken welke beter bevalt. *iets met "twee walletjes" en "snoepen"*
Bedankt voor de link, maar daar is ’ie ook al 'in bestelling'Verwijderd schreef op zondag 26 februari 2006 @ 21:36:
[...]
Ik heb toch maar de m3 gekozen, omdat iedereen toch de m3 beter vond op forums.
Met de passkey2 zou het waarschijnlijk mogelijk zijn om ook gewoon de m3/supercard te gebruiken in nds mode.
www.eppo-ombouw.nl daar is die 80 euro , scheelt je weer 20 euro
Een katapult kun je bij Tom Nook kopen voor 500 bells.DoctorV64 schreef op zondag 26 februari 2006 @ 23:46:
Ik ben op zoek naar een katapult? Wie kan me aan een helpen?
Gewoon elke dag even kijken of ’ie ’m in zijn assortiment heeft zitten.
Iemand al bezig met de TT ghosts te verslaan in MK:DD? Heb ze in principe allemaal, maar die verrekte Rianbow Road is toch wel vervelend te noemen.
Iemand Nanostray hier trouwens? Wat vinden jullie ervan? 4 Uurtjes uit of Gradius V moeilijkheid? Laat even weten aub. Thnx.
Iemand Nanostray hier trouwens? Wat vinden jullie ervan? 4 Uurtjes uit of Gradius V moeilijkheid? Laat even weten aub. Thnx.
PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids
Bedoel je MKDS?
ah kijk Nintendo probeert echt van het kiddy-imago af te komen.. de DS heeft schaamhaar gekregen
Onmenselijk.Vanitas schreef op zondag 26 februari 2006 @ 20:05:
[...]
Ik had mn GBA SP opgestuurd naar Nintendo. Dat duurde 3,5 week
Gelukkig heb ik nooit iets op hoeven sturen naar Nintendo. Buitengewoon stevig spul maken die gasten. Voor de geïnteresseerden:
(1. GBColor + bak heet water met zeep = ploep blubblub = laten drogen op verwarming = werkende GBcolor)
(2. GBColor + kop kokende cup a soup rundvlees = blubblub aah = openmaken en droogföhnen = naar rundvlees stinkende maar werkende GBColor)
(3. GB Pokémon cartridge + wasmachine = nat spel = drogen = werkend spel inclusief oude savegame maar met verwassen etiket)
Maar de DS zal wel kwetsbaarder zijn, gok ik.
Een DS lijkt me ook een stuk minder stevig, ben nog steeds bang dat ik een keer mn bovenste scherm eraf rag oid. Een touchscreen zal ook niet echt fijn meer werken als er eenmaal een beschadiging op komt ben ik bang.
|| Specs || SuperPI 1m
Screenprotectors gebruiken, dan valt dat wel mee
[ equationunequal.nl - portret & model fotografie ] [ newskin.nl - socials ]
Is er ook een screenprotector speciaal voor het touchscreen of is een gewone/standaard ook goed? Dat vraag ik me al een tijdje af, het lijkt mij namelijk dat je niet een gewone protector erop kunt plakken ivm de bovenste 'touch' laag die je dan beschadigd/verzwakt/benadeeld oid.Hankey schreef op maandag 27 februari 2006 @ 15:04:
Screenprotectors gebruiken, dan valt dat wel mee
Weet jij daar dan misschien meer van Hankey, nu je dat zo zegt?
En Goeiemorguh, de gedachte dat m'n aaischerm net zo wordt als die demopods in de winkels, jaagt mij ook angst aan

Je hebt aparte screenprotectors voor het bovenste en het onderste scherm (die meestal in setjes worden geleverd). De screenprotector voor het bovenste scherm hecht je alleen vast aan de zwarte randen om het scherm en hecht dus niet aan het scherm zelf (zit ruimte tussen). De screenprotector voor het touchscreen hecht meteen aan het scherm en zorgt zo voor bescherming. De bevestiging van deze is nogal lastig, omdat je em erop moet plakken terwijl je wilt zorgen dat er zo min mogelijk luchbellen onder blijven hangen, maar als ie eenmaal zit is je touchscreen tenminste goed beschermd.Otherside schreef op maandag 27 februari 2006 @ 15:38:
[...]
Is er ook een screenprotector speciaal voor het touchscreen of is een gewone/standaard ook goed? Dat vraag ik me al een tijdje af, het lijkt mij namelijk dat je niet een gewone protector erop kunt plakken ivm de bovenste 'touch' laag die je dan beschadigd/verzwakt/benadeeld oid.
Weet jij daar dan misschien meer van Hankey, nu je dat zo zegt?
En Goeiemorguh, de gedachte dat m'n aaischerm net zo wordt als die demopods in de winkels, jaagt mij ook angst aan
De Mediamarkt verkoopt DS protection setjes met 2 screen protectors en een schoonmaakdoekje voor zo'n 6 euro...
DankuHankey schreef op maandag 27 februari 2006 @ 15:53:
[...]
Je hebt aparte screenprotectors voor het bovenste en het onderste scherm (die meestal in setjes worden geleverd). De screenprotector voor het bovenste scherm hecht je alleen vast aan de zwarte randen om het scherm en hecht dus niet aan het scherm zelf (zit ruimte tussen). De screenprotector voor het touchscreen hecht meteen aan het scherm en zorgt zo voor bescherming. De bevestiging van deze is nogal lastig, omdat je em erop moet plakken terwijl je wilt zorgen dat er zo min mogelijk luchbellen onder blijven hangen, maar als ie eenmaal zit is je touchscreen tenminste goed beschermd.
De Mediamarkt verkoopt DS protection setjes met 2 screen protectors en een schoonmaakdoekje voor zo'n 6 euro...
Alleen je touchscreen reageert nog steeds evengoed? En zit er een lijmlaagje aan die voor het onderste (touch)screen? Ik hoop het niet, anders is je scherm niet blij mocht je hem ooit weer willen verwijderen
Ik kan geen verschil in reactie merken. Ben nu Project Rub aan het spelen, waarbij je bijna alleen maar gebruik maakt van je touchscreen, en hij reageert gewoon goed
. Er zit idd geen lijmlaag tussen, maar hij blijft wel goed zitten. Je kan em (met wat moeite) er zo weer af halen zonder dat je er iets van ziet...
[ Voor 27% gewijzigd door equationunequal op 27-02-2006 15:58 ]
Aah, als het bij Project Rub goed werkt zal het wel goed zittenHankey schreef op maandag 27 februari 2006 @ 15:57:
Ik kan geen verschil in reactie merken. Ben nu Project Rub aan het spelen, waarbij je bijna alleen maar gebruik maakt van je touchscreen, en hij reageert gewoon goed. Er zit idd geen lijmlaag tussen, maar hij blijft wel goed zitten. Je kan em (met wat moeite) er zo weer af halen zonder dat je er iets van ziet...
In ieder geval, bedankt. Ga ik toch ook maar zo'n setje halen voor mijn touchscreen nog krassiger wordt.
Supercard draait net zo goed homebrew en 'meer'.goeiemorguh schreef op zondag 26 februari 2006 @ 23:49:
Als je alleen films/muziek wilt kijken/luisteren voldoet zon supercard prima (een GBA movie player van 30 euro ook btw, die heb ik, kan je trouwens ook NES roms, fotos en Ebooks mee draaien) alleen met een M3 kan je heel goed homebrew draaien en Fullscreen videos (met de passme) draaien en wel meer (ik weet niet of ik dat hier kan zeggen maar jullie zullen het wel begrijpen...zo niet dan moet je maar ff googlen).
Deze ebay meneer..KeN. schreef op maandag 27 februari 2006 @ 01:18:
Hmm klinkt goed.. Vooral de prijs. Denk dat ik ze in dat geval gewoon allebei neem.
f.k.a D³
Volgens mij kloppen die tijden niet, want ik heb met veel langzamere tijden de staff ghosts unlocked. Ik denk eerder dat dit de tijden zijn die je moet rijden om de staff ghosts te verslaan.Verwijderd schreef op donderdag 09 februari 2006 @ 11:10:
Voor de duidelijkheid : Als je een bepaalde tijd haalt in time trial mode, dan unlock je de staff-ghost voor diezelfde baan.
Een lijstje met de tijden die je moet halen hiervoor :
Mushroom Cup Flower Cup Figure-8 Circuit 1:36:481 Desert Hills 1:31:262 Yoshi Falls 0:57:677 Delfino Square 1:54:601 Cheep Cheep Beach 1:43:654 Waluigi Pinball 2:23:288 Luigi's Mansion 1:59:357 Shroom Ridge 2:05:123 Star Cup Special Cup DK Pass 2:14:607 Wario Stadium 2:14:868 Tick-Tock Clock 1:54:903 Peach Gardens 1:52:989 Mario Circuit 1:56:553 Bowser Castle 2:19:661 Airship Fortress 2:07:748 Rainbow Road 2:16:246 Shell Cup Banana Cup Mario Circuit 1 0:50:688 Donut Plains 1 1:08:027 Moo Moo Farm 1:17:751 Frappe Snowland 2:08:781 Peach Circuit 1:12:011 Bowser Castle 2 1:52:258 Luigi Circuit 1:29:759 Baby Park 0:50:920 Leaf Cup Lightning Cup Koopa Beach 2 0:54:847 Choco Island 2 1:01:620 Choco Mountain 2:15:571 Banshee Boardwalk 2:14:403 Luigi Circuit 1:46:581 Sky Garden 1:44:400 Mushroom Bridge 1:30:600 Yoshi Circuit 1:48:793
Ah perfect thanks !
Zit alleen geen Superpass bij zie ik.
Heb ik die nodig om apps te kunnen draaien ? Of kan dat ook softwarematig ? (Flashme)
Zie door de bomen het bos even niet meer
Ja, die bedoel ik ja. Maar ik heb hem vanochtend verslagen, die vervelende ROB. 2.15.xxx.
Nu nog een aantal banen van de retro cup en MK:DS kan officieel de vuilnisbak in.
PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids
Guys, wisten jullie dat Super Monkey Ball,(Touch&Roll) maar 35 euro is bij Bart Smit. In tegen stelling tot 50 euro bij de FRS e.a.... echt een groot verschil.. 50 euro is gewoon echt een dieptepunt, spiderman 2 was in het begin ook al 45 euro dat vond ik al te ver gaan. Maar ben blij dat er toch zaken zijn die spellen voor "normale" prijzen aanbieden.
Tja, EU en volgens mij vooral NL hanteerd weer woekerprijzen. Dikke bedragen bovenop de adviesprijzen.
Verwijderd
erm, ik heb die tijden ook maar gekopieerd uit een faq. Kunnen dus best fout zijn. check www.gamefaqs.com voor meer faqs, misschien dat die dan wel de goede tijden hebben.Helsie schreef op maandag 27 februari 2006 @ 23:39:
[...]
Volgens mij kloppen die tijden niet, want ik heb met veel langzamere tijden de staff ghosts unlocked. Ik denk eerder dat dit de tijden zijn die je moet rijden om de staff ghosts te verslaan.
Tijden kloppen wel maar...
De tijden zijn dus de tijden waarop je ze verslaat, zit je daar net niet 5 of 10 seconden boven, afhankelijk van de baan, dan unlock je ze wel maar versla je ze niet.To unlock these staff ghosts, you must come within five to ten seconds of the
actual time listed below. Thanks to mysteltainn for correcting a major error
made in this section. The tracks are listed in alphabetical order for your
convenience.
Als je toch op Bart Smit let, let dan ook vooral op E-plaza. Het zou niet mogen (zelfde keten) maar toch is naar mijn ervaring E-Plaza soms goedkoper met bepaalde games.Sur_G schreef op dinsdag 28 februari 2006 @ 03:06:
Guys, wisten jullie dat Super Monkey Ball,(Touch&Roll) maar 35 euro is bij Bart Smit. In tegen stelling tot 50 euro bij de FRS e.a.... echt een groot verschil.. 50 euro is gewoon echt een dieptepunt, spiderman 2 was in het begin ook al 45 euro dat vond ik al te ver gaan. Maar ben blij dat er toch zaken zijn die spellen voor "normale" prijzen aanbieden.
En inderdaad FRS zit meestal aan de (veel TE) hoge kant. Je moet je vierkante ogen nog open houden ook tegenwoordig
[ Voor 3% gewijzigd door Otherside op 28-02-2006 13:41 ]
Waarom zou het niet mogen, komt zo vaak voor dat dezelfde keten verschillende prijzen hanteert 
FRS is wel vaak wat goedkoper met de 3 voor 2 acties. b.v. 3 games die bij FRS voor 49,95 staan zijn dan nog steeds goedkoper dan de 3 veel goekdoper geprijste games bij b.v. gcshop.nl. Dit werkt doorgaans alleen goed bij nieuwe games
FRS is wel vaak wat goedkoper met de 3 voor 2 acties. b.v. 3 games die bij FRS voor 49,95 staan zijn dan nog steeds goedkoper dan de 3 veel goekdoper geprijste games bij b.v. gcshop.nl. Dit werkt doorgaans alleen goed bij nieuwe games
[ Voor 59% gewijzigd door Max|Burn op 28-02-2006 13:44 ]
Level 2 is al VEEL brighter zie ik op de voorbeelden. nice review lik-sang! Level 2 ging ook nog eens een stukje langer mee dan de oude DS.The brightness of the old NDS is about the same as the first level of luminosity on the new Lite revision. As you can see from the pictures below, when increasing the brightness level on the DS Lite's panel, the new kid on the block clearly leaves its elder far behind in the dust. Impressive display quality improvement on Nintendo's behalf, two thumbs up on that part. A few other minor fine-tuning steps have been taken with the new Nintendo DS Lite: the D-pad is smaller and sharper, the buttons are spring-loaded, thicker and with an improved shape, while, finally, the Stylus is now longer too.
Die ''zwarte" enamel navy DS lite ziet er opeens veel blauwer uit dan op de eerdere foto’s..
Vrij zwart:

Hmm toch blauw..
Vrij zwart:

Hmm toch blauw..

Tis de lichthoek he..hij is blauw..maar dat wisten we al..toch
Ja.. dat navy was voor mij al een raadsel omdat ik dacht door die foto dat ’ie zwart was 
Nu is het duidelijk (helaas)
Nu is het duidelijk (helaas)
Hier ben ik ook best benieuwd naar ja.KeN. schreef op dinsdag 28 februari 2006 @ 00:59:
[...]
Ah perfect thanks !
Heb ik die nodig om apps te kunnen draaien ? Of kan dat ook softwarematig ? (Flashme)
Verwijderd
Je hebt als je gaat flashen de superpass maar 1 keer nodig, eigenlijk zonde van het geld want het is toch weer 20 euro waard.
Ik denk dat het bij ebay er niet bij zit. dus dat je alleen de supercard krijgt
Ik denk dat het bij ebay er niet bij zit. dus dat je alleen de supercard krijgt
Ik heb Flashme geladen via Wifime en daarmee mn DS geflashed, dus geen Superpass nodig gehad. Hiervoor heb je wel een compatible wifi kaartje nodig..KeN. schreef op dinsdag 28 februari 2006 @ 00:59:
Ah perfect thanks !
f.k.a D³
Verwijderd
Oja dat kon ook nog met wifime.
Als je je ds gaat flashen raad ik je eerder aan een wifi kaartje te halen (als je nog geen draadloze router heb)
Dan kan je het ook gebruiken voor bijvoorbeeld de nintendo wifi, en de superpass gebruik je niet meer na de flash.
Als je je ds gaat flashen raad ik je eerder aan een wifi kaartje te halen (als je nog geen draadloze router heb)
Dan kan je het ook gebruiken voor bijvoorbeeld de nintendo wifi, en de superpass gebruik je niet meer na de flash.
Ik vind Flashen doodeng... Straks heb je weer zo'n game als Mario Kart die modificaties aan je firmware gaat aanbrengen, brick je 'm lekker... mij niet gezien.. lekker een PassMe uit de states besteld ooit, en nog steeds superblij mee..
wifi PCI kaart had ik ten tijde van de Firefly DS demo’s al gehaald, dus dat zit wel snor 
Ga gelijk die Supercard @ eBay bestellen dan.
Thanks D³.
Thanks D³.
Verwijderd
Leuke recensie van de Lite, maar ik ben vooral benieuwd of hij nou ook daadwerkelijk prettiger in de hand ligt. Dat hij mooier en kleiner is was me al duidelijk. 
Kleiner?! Dat was me nog niet eens opgevallen. Zal hij net zo klein als de D-pad op een gamecube-controller? Want die vind ik echt helemaal niks.the D-pad is smaller and sharper, the buttons are spring-loaded, thicker and with an improved shape, while, finally, the Stylus is now longer too
Ik had over die supercard gelezen dat het de veer in je DS slot kan slopen. Je moet hem er namelijk uit trekken ipv dat je duwt en hij er vanzelf uit komt (niet uit eigen ervaring). Ik denk niet dat het zon groot probleem is anders hadden wel meer mensen dat gemeld maar toch....KeN. schreef op dinsdag 28 februari 2006 @ 22:06:
wifi PCI kaart had ik ten tijde van de Firefly DS demo’s al gehaald, dus dat zit wel snor
Thanks D³.
En wat is het verschil tussen het flashen van je DS via wifime of via een Pass device? Is flashen via wifi me echt zo gevaarlijk?
|| Specs || SuperPI 1m
Veer in je DS slot ? Dat ding gaat toch in de GBA slot ?
EDIT: Hij werkt dus ook op de lite gelukkig.
That settles it.. bestellen

(ziet er wel behoorlijk shopperig uit alleen..
)
EDIT: Hij werkt dus ook op de lite gelukkig.
That settles it.. bestellen

(ziet er wel behoorlijk shopperig uit alleen..
[ Voor 75% gewijzigd door Ken. op 28-02-2006 22:43 ]
De huidige gemodde firmware heeft beveiliging tegen bricken (of je kunt je DS weer tot leven wekken oid, weet er het fijne niet van). Weet iig dat gemodde firmware veiliger is dan de originele firmware. Vrijwel iedereen raadt ook aan te flashen want het is a) veel handiger b) veiliger.apNia schreef op dinsdag 28 februari 2006 @ 22:04:
Ik vind Flashen doodeng... Straks heb je weer zo'n game als Mario Kart die modificaties aan je firmware gaat aanbrengen, brick je 'm lekker... mij niet gezien.. lekker een PassMe uit de states besteld ooit, en nog steeds superblij mee..
Bodoel je de superpass? Supercard gaat in het GBA slot.goeiemorguh schreef op dinsdag 28 februari 2006 @ 22:28:
Ik had over die supercard gelezen dat het de veer in je DS slot kan slopen. Je moet hem er namelijk uit trekken ipv dat je duwt en hij er vanzelf uit komt (niet uit eigen ervaring). Ik denk niet dat het zon groot probleem is anders hadden wel meer mensen dat gemeld maar toch..
f.k.a D³
Oeps foutje ^_^", ik had het inderdaad over de superPass (die namen lijken ook allemaal zo op elkaarD³ schreef op dinsdag 28 februari 2006 @ 22:56:
[...]
De huidige gemodde firmware heeft beveiliging tegen bricken (of je kunt je DS weer tot leven wekken oid, weet er het fijne niet van). Weet iig dat gemodde firmware veiliger is dan de originele firmware. Vrijwel iedereen raadt ook aan te flashen want het is a) veel handiger b) veiliger.
[...]
Bodoel je de superpass? Supercard gaat in het GBA slot.

Zo ik heb nog even wat geGoogled en het lijkt me wel aardig save om de boel te flashen met wifime. Nu nog een pci wifi kaartje, kan ik ook meteen online
[ Voor 13% gewijzigd door goeiemorguh op 28-02-2006 23:01 ]
|| Specs || SuperPI 1m
Toch vreemd dat je zodra je in het GC topic "GCOS" of "Viper" noemt je gelijk waarschuwingen krijgt omdat het tegen de regels van GoT zou zijn en er in het DS topic openlijk pagina's lang gepraat kan worden over hoe je je DS rom-klaar kan maken
Mijn foto's op Flickr.
veiliger in which way?D³ schreef op dinsdag 28 februari 2006 @ 22:56:
[...]
De huidige gemodde firmware heeft beveiliging tegen bricken (of je kunt je DS weer tot leven wekken oid, weet er het fijne niet van). Weet iig dat gemodde firmware veiliger is dan de originele firmware. Vrijwel iedereen raadt ook aan te flashen want het is a) veel handiger b) veiliger.
ik ben(/was) homebrewer en vind dat soort dingen nogal belangrijk eigenlijk hoor.. commerciele ROMs zullen me eigenlijk een rotzorg wezen..Captain N schreef op dinsdag 28 februari 2006 @ 23:07:
Toch vreemd dat je zodra je in het GC topic "GCOS" of "Viper" noemt je gelijk waarschuwingen krijgt omdat het tegen de regels van GoT zou zijn en er in het DS topic openlijk pagina's lang gepraat kan worden over hoe je je DS rom-klaar kan maken
[ Voor 38% gewijzigd door apNia op 01-03-2006 00:00 ]
Precies..
Met die chips kun je verder geen andere bedoelingen hebben dan illegale. (voor zover ik weet)
Met de SC en de M3 kun je dat uiteraard ook, maar dat hoeft niet gelijk het geval te zijn.
Met die chips kun je verder geen andere bedoelingen hebben dan illegale. (voor zover ik weet)
Met de SC en de M3 kun je dat uiteraard ook, maar dat hoeft niet gelijk het geval te zijn.
Ik zeg niet dat ik er zelf op tegen ben om het er over te hebben, maar alleen dat er altijd over gezeken wordt in het GC topic
Overigens kun je met GCOS (geen chip btw) en Viper ook gewoon homebrew draaien hoor. Dus echt verschil zie ik er niet tussen.
Mijn foto's op Flickr.
Ik zeik er veel over
Zolang het n de homebrew sfeer blijft vind ik het best maar zodra iemand iets vraagt m.b.t. chipsets die echt op de copy-markt zijn gericht of waaruit blijkt dat ze een of andere illegale rom niet aan de praat krijgen dan wordt ik giftig 
Mensen doen er ook zo lekker hypocriet over, iedereen doet aan homebrew lijkt altijd wel...bullshit
Mensen doen er ook zo lekker hypocriet over, iedereen doet aan homebrew lijkt altijd wel...bullshit
[ Voor 17% gewijzigd door Max|Burn op 01-03-2006 10:13 ]
Ja omdat t natuurlijk _het_ excuus is om safe te zijn. Maar Max over hypocriet gesproken, kan me niet voorstellen dat jij lekker alles legaal runned (je PC). Dus waarom wel ineens giftig worden op zo'n kleine markt.
[ Voor 4% gewijzigd door apNia op 01-03-2006 10:44 ]
Eerlijk gezegd heb ik inderdaad bijna alles legaal. (incl MS Office 2003 Pro..) Het is iets anders als je alleen maar illegaal games download. Ik heb b.v. 4 legale windows installaties en 1 gekopieerde. +/- 50 legale GC games, 15 legale DS games... 80 (naja zal wel meer zij maar ik ben gestopt met sparen
) legale DVD films, misschien 5 gekopieerde.
Iedereen heeft wel kopietjes maar b.v. de games die ik echt veel gespeeld heb of gewoon goed koop ik ook. Games die ik als kopie probeer en goed vind koop ik ook.
Mensen die gewoon alles kopieeren (En dat zijn ongeveer 80% van de mensen die ik ken) vind ik gewoon schrale honden :)(naja m.b.t. dat punt dan..) Aan dat soort lui gaan (kleine) developers onderuit, niet aan mij
Iedereen heeft wel kopietjes maar b.v. de games die ik echt veel gespeeld heb of gewoon goed koop ik ook. Games die ik als kopie probeer en goed vind koop ik ook.
Mensen die gewoon alles kopieeren (En dat zijn ongeveer 80% van de mensen die ik ken) vind ik gewoon schrale honden :)(naja m.b.t. dat punt dan..) Aan dat soort lui gaan (kleine) developers onderuit, niet aan mij
[ Voor 18% gewijzigd door Max|Burn op 01-03-2006 11:15 ]
Zijn er trouwens meer mensen die Super Princess Peach hadden ge-preordered bij Nedgame en hem al wel ontvangen hebben? Hij zou namelijk afgelopen maandag binnenkomen, maar dat is niet gebeurd. Nu zie ik op de site staan dat hij nu pas 5-3 leverbaar is. Maar op buitenlandse sites is hij al wel beschikbaar, dus ik dacht eerst dat het daar om een tweede lading zou gaan.
[ Voor 5% gewijzigd door Oscar Mopperkont op 01-03-2006 11:50 ]
Is nu al bekend of bij de Lite de knoppen voor GBA spellen kunt wijzigen naar X/Y of B/X in plaats van A/B? De A-knop bij de lite staat (net als bij de oude DS) zover naar de buitenkant dat je GBA spellen niet kunt spelen zonder heftig RSI te ontwikkelen...
"Kill one man, and you are a murderer. Kill millions of men, and you are a conqueror. Kill them all, and you are a god." -- Jean Rostand
Was dat niet in te stellen? hetzelfde gold namelijk voor de GameBoy player voor de GameCube, maar daar kon je het wel instellen.ari3 schreef op woensdag 01 maart 2006 @ 12:11:
Is nu al bekend of bij de Lite de knoppen voor GBA spellen kunt wijzigen naar X/Y of B/X in plaats van A/B? De A-knop bij de lite staat (net als bij de oude DS) zover naar de buitenkant dat je GBA spellen niet kunt spelen zonder heftig RSI te ontwikkelen...
Anders geef ik je weinig hoop.
This space is occupied
dan heb ik niks gezegd (en ben ik een schale hondMaxBurn schreef op woensdag 01 maart 2006 @ 10:57:
Eerlijk gezegd heb ik inderdaad bijna alles legaal. (incl MS Office 2003 Pro..) Het is iets anders als je alleen maar illegaal games download. Ik heb b.v. 4 legale windows installaties en 1 gekopieerde. +/- 50 legale GC games, 15 legale DS games... 80 (naja zal wel meer zij maar ik ben gestopt met sparen) legale DVD films, misschien 5 gekopieerde.
maar wel _ECHT_ een homebrewer verdomme!
Deze vraag zal vast al gesteld zijn, maar ik zie door de bomen het bos echt niet meer..
Maar wat is het verschil tussen die m3-adapter/supercard/superpass/wifime/passme/whatever? Het gaat me erom dat ik gewoon alle mogelijkheden die met de NDS zijn eruit kan halen.. Hopelijk kan iemand me het een en ander duidelijk maken.
Een uurtje geleden was het vrij duidelijk tot ik zag dat ik over een superpass en een supercard had zitten lezen. Daarna bedacht ik me om maar eens op GoT te kijken en toen kwam ik ook nog die M3/wifime/passme tegen en toen begon het me helemaal te duizelen.
Edit 2:
Ah.. site van m3-adapter gevonden.. Deze lijkt me tot nu toe het meest compleet te zijn. Nu even verder met zoeken naar wat meer info erover..
Maar wat is het verschil tussen die m3-adapter/supercard/superpass/wifime/passme/whatever? Het gaat me erom dat ik gewoon alle mogelijkheden die met de NDS zijn eruit kan halen.. Hopelijk kan iemand me het een en ander duidelijk maken.
Een uurtje geleden was het vrij duidelijk tot ik zag dat ik over een superpass en een supercard had zitten lezen. Daarna bedacht ik me om maar eens op GoT te kijken en toen kwam ik ook nog die M3/wifime/passme tegen en toen begon het me helemaal te duizelen.

edit:
Ow ja.. Ik heb nog geen NDS, maar ben serieus aan het denken om er een aan te schaffen..
Ow ja.. Ik heb nog geen NDS, maar ben serieus aan het denken om er een aan te schaffen..
Edit 2:
Ah.. site van m3-adapter gevonden.. Deze lijkt me tot nu toe het meest compleet te zijn. Nu even verder met zoeken naar wat meer info erover..
[ Voor 19% gewijzigd door FlipFluitketel op 01-03-2006 12:53 ]
There are only 10 types of people in the world...those who understand binary and those who don't.
Jeremy Clarkson: It’s, um, a mobile phone holder, or as Richard Hammond calls it, a seat!
Verwijderd
heeft iemand al een meeltje van Lik-sang of Play asia dat de ds lite verstuurd is?
er schijnen maar 90,000 stuks beschikbaar te zijn.
of te wel : hoe creeer je een HYPE?
Nee productie problemen, net als bij de Xbox 360. Daarom zijn er bij de launch ook niet alle beloofde kleuren beschikbaar.Verwijderd schreef op woensdag 01 maart 2006 @ 13:04:
heeft iemand al een meeltje van Lik-sang of Play asia dat de ds lite verstuurd is?
This space is occupied
Verwijderd
productieproblemen?TheEvilCuber schreef op woensdag 01 maart 2006 @ 13:10:
[...]
Nee productie problemen, net als bij de Xbox 360. Daarom zijn er bij de launch ook niet alle beloofde kleuren beschikbaar.
die kindertjes in china werken 20 uur per dag als het moet. Ga me niet vertellen dat nintendo
maar 90.000 stuks in 2 maanden kan produceren. Het is hypen, dat is wat het is!

De M3 is inderdaad het meest compleet dus dat is een goede keus als je er het geld voor over hebt. Passme/superpass enz zijn dingen die je in je NDS slot stopt zodat je homebrew kan draaien. Wifime is ook zoeist maar dan via wifi. Flashme is een firmware hack die je via een Pass device of wifime kan laden in je DS zodat je nooit meer zon ongandig Pass ding in je DS hoeft te stoppen voor homebrew (e.d.FlipFluitketel schreef op woensdag 01 maart 2006 @ 12:43:
Deze vraag zal vast al gesteld zijn, maar ik zie door de bomen het bos echt niet meer..
edit:
Edit 2:

|| Specs || SuperPI 1m
Ik snap ook echt niet waarom zoveel mensen ineens gaan "homebrewen", net alsof er zo'n gigantische stroom topgames uitkomt op de DS dat je portemonnee het niet meer bij kan houden.

Verwijderd
het is anders toch wel tof om bijvoorbeeld Monkey Island 2 te spelen op je DS ( met ScummDS )-Sander schreef op woensdag 01 maart 2006 @ 15:47:
Ik snap ook echt niet waarom zoveel mensen ineens gaan "homebrewen", net alsof er zo'n gigantische stroom topgames uitkomt op de DS dat je portemonnee het niet meer bij kan houden.
Ik heb het natuurlijk over DS ROMs, het overgrote deel van de mensen die dat M3 geval koopt draait natuurlijk gewoon illegale ROMs.Verwijderd schreef op woensdag 01 maart 2006 @ 15:50:
[...]
het is anders toch wel tof om bijvoorbeeld Monkey Island 2 te spelen op je DS ( met ScummDS )
Ik vind het ook uberkrom. Ik wil ook wel eens een goed argument horen wat nu het grote verschil is. In beide gevallen wordt de immers de beveiliging van het apparaat doorbroken en kan de gebruiker ineens "homebrew" en "backups" draaien.Captain N schreef op woensdag 01 maart 2006 @ 00:32:
Ik zeg niet dat ik er zelf op tegen ben om het er over te hebben, maar alleen dat er altijd over gezeken wordt in het GC topicOverigens kun je met GCOS (geen chip btw) en Viper ook gewoon homebrew draaien hoor. Dus echt verschil zie ik er niet tussen.
Hypen betekent heel wat anders dan een tekort aan units creëren. Bovendien is de reguliere DS al maanden bijna onafgebroken uitverkocht in Japan. Gezien de verkoopcijfers van de DS de afgelopen maanden had Nintendo makkelijk veel meer dan 90000 units van de DS Lite kunnen verkopen bij de lancering. Een unit niet verkopen levert Nintendo ook nog eens geen geld op, terwijl er één wel verkopen dat wel doet. Er zijn produktie problemen met de DS Lite en er is geen samenzwering.Verwijderd schreef op woensdag 01 maart 2006 @ 13:34:
[...]
productieproblemen?
die kindertjes in china werken 20 uur per dag als het moet. Ga me niet vertellen dat nintendo
maar 90.000 stuks in 2 maanden kan produceren. Het is hypen, dat is wat het is!![]()
![]()
offtopic:
Heb je Outrun 2 al op de 360 aan de praat "dr"?
Heb je Outrun 2 al op de 360 aan de praat "dr"?
Pfff ROMs, koop je games gewoon
[ Voor 3% gewijzigd door Spypiet op 01-03-2006 16:07 ]
RKVV Messen (207117) V.254 [Gamecollectie]
Verwijderd
Koop geen USB wifi stickje als je wifime wil gebruiken(zoals je ook in elke handleiding van wifime kan lezen). Alleen pcmcia of pci netwerkkaartem met de ralink2500 chipset kunnen wifime draaien.goeiemorguh schreef op woensdag 01 maart 2006 @ 15:24:
[...]
De M3 is inderdaad het meest compleet dus dat is een goede keus als je er het geld voor over hebt. Passme/superpass enz zijn dingen die je in je NDS slot stopt zodat je homebrew kan draaien. Wifime is ook zoeist maar dan via wifi. Flashme is een firmware hack die je via een Pass device of wifime kan laden in je DS zodat je nooit meer zon ongandig Pass ding in je DS hoeft te stoppen voor homebrew (e.d.). Ik ga vandaag of morgen een USB wifi stikkie halen en via wifime mn DS flashen (met Flashme), ik zal mijn bevindingen hier wel posten (als dat uberhaupt mag
).
Als 15 jarig folder bezorgertje heb je echt niet zo veel geld hoor, en dan zijn er ook nog dingen als mn pc, skateboarden en die kosten allemaal bakken met geld.-Sander schreef op woensdag 01 maart 2006 @ 15:47:
En 'homebrew' betekent niet dat je alleen maar illegale roms wilt spelen, ooit van Moonshell gehoord? Mp3, Ogg, fullscreen videos enz enz op je DS! En er zijn ook een hoop andere homebrew apps te vinden op internet, zoals bijv een browser, DSLinux enz
No offence ik wilde het gewoon ff kwijt.
@Zerot: Waarom staat er dan wel USB wifi sticks in de wifi compatibillity lijst

[ Voor 10% gewijzigd door goeiemorguh op 01-03-2006 16:14 ]
|| Specs || SuperPI 1m
Verwijderd schreef op woensdag 01 maart 2006 @ 13:34:
[...]
productieproblemen?
maar 90.000 stuks in 2 maanden kan produceren. Het is hypen, dat is wat het is!![]()
![]()
Die dingen worden in fabrieken gebouwd die compleet stof vrij zijn, met mensen in vage pakken en mondkapjes. Veel te fijn en klein werk voor kindjes
Daarnaast ligt het tekort meestal niet daar aan, maar aan het te kort aan chipsets, en ook daar zijn ze niet afhankelijk van kleine kindjes
This space is occupied
Dit topic is gesloten.