Tetris DS ziet er wel imo lelijk uit.. maar de gamemodes op filmpje 2 (draaien blokjes) en 3 (versus?) lijken me echt verrrrrrs
Ik wil een DS. Weet alleen nog niet of ik een oude haal of de nieuwe. Nieuwe vind ik niet echt mooi maar de batterijduur dubbel.. tsja.
is van de nieuwe de batterijduur verdubbeld? dan zou ik als ik jou was voor de oude gaan.. want daarmee was ik echt al ubercontent over de batterijduur
De nieuwe kan (op de laagste contraststand) 2x zolang mee als de oude. op de hoogste stand kan hij nogsteeds een uurtje langer mee
This space is occupied
De meeste vernieuwingen van de Lite zitten um in het design, als je dat niks vind kan je beter voor de oude gaan. Hoef je ook minder lang te wachtenYapser schreef op dinsdag 14 februari 2006 @ 20:03:
Ik wil een DS. Weet alleen nog niet of ik een oude haal of de nieuwe. Nieuwe vind ik niet echt mooi maar de batterijduur dubbel.. tsja.
De Lite heeft btw wel een scherm waarvan je de brighness in kan stellen, toch handig....
|| Specs || SuperPI 1m
TV tuner voor DS (in Japan)
Jammer genoeg alleen dat 1-seg format.
Opera browser add-on voor DS (via cartridge)
whee! Internet op de DS
Sega geeft witte DS weg (in Japan)
mooi ding
Ook nog: New Super Mario Bros komt in Japan uit ergens in Mei 2006.
Jammer genoeg alleen dat 1-seg format.
Opera browser add-on voor DS (via cartridge)
whee! Internet op de DS
Sega geeft witte DS weg (in Japan)
mooi ding
Ook nog: New Super Mario Bros komt in Japan uit ergens in Mei 2006.
Alle aankondigingen:
New Game Annoucements:
- Easy to Find Kanji Dictionary
- Tetris DS
- Calligraphy Training DS
- Cooking game
- Winning Eleven DS - Wifi Connection Enabled
Game Release Dates and Prices
- Tetris will be released for 3800yen as a budget title. ($43 Australian)
- New Mario Bros will be hitting Japan in May for 4800yen ($55 Australian)
- Opera DS browser web Confirmed (Purchase Seperatly)
- Digital TV add-on. (TV Tuner) The tv tuner uses Seg-1 Technology.
Ignorance Is Bliss
Ik heb ooit caligrafie op me basisschool gedaan 
Kan er niets meer van hehehe.
Die prijzen zijn trouwens veel lager dan hier
(en dan bedoel ik ook de prijzen in de VS b.v. Dat Japan goedkoper is weten we wel
)Deels te danken aan de nederlandse shops. Ik bestel de zooi wel op dvdcrave.com ofzo
Kan er niets meer van hehehe.
w007z0r!- Winning Eleven DS - Wifi Connection Enabled
Die prijzen zijn trouwens veel lager dan hier
[ Voor 76% gewijzigd door Max|Burn op 15-02-2006 10:35 ]
Ben wel benieuwd wat ze voor die browser willen hebben..
En Tetris als budget-titel is wel interessant (als de winkels hier dat tenminste overnemen), ideaal voor in de bus/trein.
* Tarin heeft pas nog Tetris lvl 9 5 hoog uit zitten spelen via de Super Gameboy
En Tetris als budget-titel is wel interessant (als de winkels hier dat tenminste overnemen), ideaal voor in de bus/trein.
* Tarin heeft pas nog Tetris lvl 9 5 hoog uit zitten spelen via de Super Gameboy
Ik fiets op de accu van m'n iPod :) | Specs | Pics | Elektro: NL / EN
Ik wil toch even melden dat ik me nog erg goed vermaak met AC-WW. Heerlijke game om even op te pakken als je niks te doen hebt of wacht. Online is de game ook erg gezellig.
Duken.nl meer dan downloaden | Leeralles.nl - Een waffeltastische plek
Eerste screens Winning Eleven DS:
http://games.fok.nl/news.php?newsid=9117
Wordt echt heel tof denk ik, de n64 versie heb ik ook zoooo veel gespeeld.
Hoe meer ik de blauwe versie van de DSlite zie, hoe minder mooi ik hem vind. Ga toch maar voor de witte
http://games.fok.nl/news.php?newsid=9117
Wordt echt heel tof denk ik, de n64 versie heb ik ook zoooo veel gespeeld.
Hoe meer ik de blauwe versie van de DSlite zie, hoe minder mooi ik hem vind. Ga toch maar voor de witte
Ignorance Is Bliss
er was dacht ik in het vorige topic een link naar een filmpje geplaatst over een soort van hack en slash game waar je als character rond loopt in een grote wereld beesten en shit moet slachten.. hoe heet deze game ... kan filmpje namelijk niet meer vinden.
Castlevania is het eerste spel die mij te binnen schiet, maar die is al een tijd uit.Shockers schreef op woensdag 15 februari 2006 @ 13:22:
er was dacht ik in het vorige topic een link naar een filmpje geplaatst over een soort van hack en slash game waar je als character rond loopt in een grote wereld beesten en shit moet slachten.. hoe heet deze game ... kan filmpje namelijk niet meer vinden.
"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'
Verwijderd
De m3 update e16 is er nu officieel, maar die werkt ook niet 
Het forum van M3 doet het ook niet...
Straks ga ik maar es zoeken of meer mensen dit hebben
Verwijderd
gebruk je Flashme ? en wat voor M3, de CF of SD ?Verwijderd schreef op woensdag 15 februari 2006 @ 14:33:
De m3 update e16 is er nu officieel, maar die werkt ook niet
Op mijn M3 CF met Passme 1 werkt het prima...
Nintendo.nl heeft nu ook een bericht over de Opera DS, dus de browser zal vrijwel zeker ook in NL worden uitgebracht. Het meest interessante is dat er een RAM-cartridge bij de browser zal worden meegeleverd, vergelijkbaar met het expansion-pack voor de N64.
"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'
Verwijderd
Jep Flashme met een M3 CFVerwijderd schreef op woensdag 15 februari 2006 @ 14:35:
[...]
gebruk je Flashme ? en wat voor M3, de CF of SD ?
Op mijn M3 CF met Passme 1 werkt het prima...
Verwijderd
Dan ligt het waarschijnlijk aan de flashme...er zijn meer mensen die dit probleem hebben. Kijk eens hier : http://m3-forum.com/viewtopic.php?t=1317
enne....het is en blijft een betaversie, he ?
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 15-02-2006 14:49 ]
nee geen Castlevania: Dawn of Sorrow hij moest zelfs nog uitkomen in btw in een 3d wereld.MetroidPrime schreef op woensdag 15 februari 2006 @ 13:55:
[...]
Castlevania is het eerste spel die mij te binnen schiet, maar die is al een tijd uit.
Persbericht van Opera zelf aangaande de DS versie van hun browser.
Ze zeggen helaas vrijwel niets over de features... Ik wil details... JavaScript? Applets? SSL? RSS? Streaming content over HTTP? Upgradable? Handschriftherkenning of keyboard simulatie?
Ze zeggen helaas vrijwel niets over de features... Ik wil details... JavaScript? Applets? SSL? RSS? Streaming content over HTTP? Upgradable? Handschriftherkenning of keyboard simulatie?
"Kill one man, and you are a murderer. Kill millions of men, and you are a conqueror. Kill them all, and you are a god." -- Jean Rostand
Je bedoeld toch niet Resident Evil he..Shockers schreef op woensdag 15 februari 2006 @ 14:57:
[...]
nee geen Castlevania: Dawn of Sorrow hij moest zelfs nog uitkomen in btw in een 3d wereld.
Beetje veel van het goede niet? Denk dat als er JavaScript en Flash ondersteuning in zit we al blij mogen zijn.ari3 schreef op woensdag 15 februari 2006 @ 16:06:
Persbericht van Opera zelf aangaande de DS versie van hun browser.
2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.
Het schijnt een poort te zijn van de desktop versie van Opera, dus Javascript zou dan niet zo heel vreemd zijn. Zeker met die extra RAM cartridge die meegeleverd gaat worden. Flash ondersteuning is dan veel lastiger, omdat er met enige regelmaat nieuwe versies uitkomen van de Flash-plugin.S2S schreef op woensdag 15 februari 2006 @ 16:48:
[...]
Beetje veel van het goede niet? Denk dat als er JavaScript en Flash ondersteuning in zit we al blij mogen zijn.
http://my.opera.com/commu...521&page=1#comment1436125MetroidPrime schreef op woensdag 15 februari 2006 @ 17:00:
[...]
Het schijnt een poort te zijn van de desktop versie van Opera, dus Javascript zou dan niet zo heel vreemd zijn. Zeker met die extra RAM cartridge die meegeleverd gaat worden. Flash ondersteuning is dan veel lastiger, omdat er met enige regelmaat nieuwe versies uitkomen van de Flash-plugin.
Iets gevonden!
2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.
Heeft iemand meer informatie over het spel Shunkan Puzzle Up?
Developer Accused Of Unreadable Code Refuses To Comment
Verwijderd
Wow, super monkey ball is uit in Nederland. 50 euro !!!! Zijn ze helemaal gek geworden bij Sega?
Wie MKDS wil spelen moet naar irc.tweakers.net , #nintendo_ds. Het MKDS kanaal

Originally posted by Val_Parthen:
E-Mail?
Unfortunately, no integrated email. But webmail - Yes
'Stylus-Gestures'?
Not official: I think there are some gestures, but no details yet.
RSS?
No details yet.
Flash-enabled pages?
Sadly, no Flash, no PDFs
Widgets?
No details yet.
The Kitchen Sink? :smile:
Still testing :p:
Also, presumably it will be a DS card and not a GBA Cart?
No details yet.
[ Voor 6% gewijzigd door Collaborator op 15-02-2006 18:20 ]
This space is occupied
gozer hou je nou NOOIT op???????Verwijderd schreef op woensdag 15 februari 2006 @ 18:18:
anyways... zal mij benieuwen die browser... zullen updatemogelijkheden in moeten zitten.. ik vraag me ech af hoe ze zoiets willen klaarspelen met grappen als exploits..secure kunnen browsen is gewoon erg belangrijk als je bijv je mail wilt checken..
1. Kap nou eens. 2. Dat is het Tnet Nintendo kanaal, niet het MKDS kanaal.Verwijderd schreef op woensdag 15 februari 2006 @ 18:18:
#nintendo_ds. Het MKDS kanaal[/i]
Exploits die via de browser windows proberen te verkrachten doen in ieder geval al niet veelech af hoe ze zoiets willen klaarspelen met grappen als exploits
[ Voor 50% gewijzigd door Max|Burn op 15-02-2006 18:44 ]
Voor windows-exploits hoef je niet bang te zijn nee.. maar als er echt een serieuze exploit in komt, waardoor je je eigen code kan draaien, is dat wel een probleem.. Firmware is niet read-only (voor een groot deel)MaxBurn schreef op woensdag 15 februari 2006 @ 18:42:
[...]
Exploits die via de browser windows proberen te verkrachten doen in ieder geval al niet veelEen virus b.v. zal toch echt toegang moeten krijgen tot bepaalde bronnen, wat op de DS niet zo gauw kan gebeuren. Het zwikkie is toch read-only, DS uit, DS aan, weg probleem?
Wel als de DS eenmaal draait lijkt me, maar ja dat hangt ook af van hoe ze de boel opgezet hebben..
Verwijderd
Jep met me Passkey en dan Flashme bypassen met select werkt wel. Dan maar ff wachten op nieuwe FW of nieuwe FlashmeVerwijderd schreef op woensdag 15 februari 2006 @ 14:47:
[...]
Dan ligt het waarschijnlijk aan de flashme...er zijn meer mensen die dit probleem hebben. Kijk eens hier : http://m3-forum.com/viewtopic.php?t=1317
enne....het is en blijft een betaversie, he ?
Vergelijking tussen de DS + DSlite op het gebied van helderheid:

Ignorance Is Bliss
De d-pad en ABXY-knoppen zien er wel wat beter handelbaar uit, scherm is inderdaad wel mooi maar heb met de huidige schermen nergens last van.
Maar verder vind ik het nou ook weer niet zo'n vooruitgang kwa design.
Even een vraagje over Castlevania: Dawn of Sorrow:
Maar verder vind ik het nou ook weer niet zo'n vooruitgang kwa design.
spoiler:
Ik zit nu bovenin het kasteel. Daar kom ik op een gegeven moment een schuifpuzzel tegen van 16vakjes en dus 15 puzzelstukjes.
Hiermee kan je een paar extra items halen en verder gaan naar een of andere baas had ik al gevonden. Maar heeft er iemand hier de oplossingen voor dit ding? Ik kon het niet vinden en ben niet zo geduldig voor die dingen.
Alvast bedankt!
Hiermee kan je een paar extra items halen en verder gaan naar een of andere baas had ik al gevonden. Maar heeft er iemand hier de oplossingen voor dit ding? Ik kon het niet vinden en ben niet zo geduldig voor die dingen.
Alvast bedankt!
[ Voor 8% gewijzigd door SD5k op 15-02-2006 20:51 ]
Het is Shunkan Puzz Loop btw. Is al vrij oud. Was oorspronkelijk een spel uit de speelhal. Later ook nog uitgebracht voor de PS1. Best een leuk panisch puzzelspel, maar gaat vermoedelijk niet lekker werken op de DS. Dit is nu typisch een van die spellen die je niet lekker bestuurbaar kan maken zonder de juiste controller. De speelkast bestuur je met een draaiknop en dat is niet voor niets. Omdat het kanon in het midden van het scherm geplaatst is, is het niet handig hem met de stylus te draaien. Je belemmert jezelf het zicht op het scherm als je de stylus (of je hand) voor het scherm houdt en dat gaat niet werken bij dit spel.Icelus schreef op woensdag 15 februari 2006 @ 18:07:
Heeft iemand meer informatie over het spel Shunkan Puzzle Up?
[ Voor 5% gewijzigd door ari3 op 15-02-2006 21:10 ]
"Kill one man, and you are a murderer. Kill millions of men, and you are a conqueror. Kill them all, and you are a god." -- Jean Rostand
Verwijderd
Onzin dat dit niet goed zou besturen. De PC versie van Popcap, "Zuma" ( link ) werkt ook heel goed met een muis, dus met de stylus zou dat ook goed moeten kunnen !ari3 schreef op woensdag 15 februari 2006 @ 21:02:
[...]
Het is Shunkan Puzz Loop btw. Is al vrij oud. Was oorspronkelijk een spel uit de speelhal. Later ook nog uitgebracht voor de PS1. Best een leuk panisch puzzelspel, maar gaat vermoedelijk niet lekker werken op de DS. Dit is nu typisch een van die spellen die je niet lekker bestuurbaar kan maken zonder de juiste controller. De speelkast bestuur je met een draaiknop en dat is niet voor niets. Omdat het kanon in het midden van het scherm geplaatst is, is het niet handig hem met de stylus te draaien. Je belemmert jezelf het zicht op het scherm als je de stylus (of je hand) voor het scherm houdt en dat gaat niet werken bij dit spel.
als ik zo de afstanden bekijk vergelijken van waar je handpalm komt tot de ABXY dan ga je volgens mij net zo veel kramp krijgen met deze
Misschien wel meer, het ding is dunner.. ook niet echt bevorderlijk voor je handen.
Ik heb vanmiddag een usb netwerk adapter gekocht in de hoop vanavond nog online te zijn met mn ds. Valt helaas erg tegen.
Van te voren uiteraard gechekt of ie compatible is (sweex lc100060, ralink rt2500 chipset), eerst de WiFiMe guide geprobeerd, maar die driver wil niet werken met mn usb stick
Met de offieciele drivers krijg ik m wel zo ver dat ie het access point ziet en ik een WEP key kan invullen, maar dan geeft ie error 51300 (foute WEP key) terwijl ik zeker weet dat de key klopt (heb hex en ASCII modes geprobeerd)
kortom, iemand die wifi met de lc100060 aan de gang heeft?
Van te voren uiteraard gechekt of ie compatible is (sweex lc100060, ralink rt2500 chipset), eerst de WiFiMe guide geprobeerd, maar die driver wil niet werken met mn usb stick
Met de offieciele drivers krijg ik m wel zo ver dat ie het access point ziet en ik een WEP key kan invullen, maar dan geeft ie error 51300 (foute WEP key) terwijl ik zeker weet dat de key klopt (heb hex en ASCII modes geprobeerd)
Al zonder WEP geprobeerd? Dat werkte bij mij ook niet._Stryker_ schreef op woensdag 15 februari 2006 @ 22:32:
f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes
yep, krijg dan dezelfde errorcodeD³ schreef op woensdag 15 februari 2006 @ 22:51:
[...]
Al zonder WEP geprobeerd? Dat werkte bij mij ook niet.

hmm, de cartridge onder het gba slot van de lite lijkt idd korter te zijn dan die voor de ds.
quite odd indeed.
Verwijderd
-Sander schreef op woensdag 15 februari 2006 @ 20:50:
spoiler:Ik zit nu bovenin het kasteel. Daar kom ik op een gegeven moment een schuifpuzzel tegen van 16vakjes en dus 15 puzzelstukjes.
Alvast bedankt!
spoiler:
Volgens mij is het niet echt een puzzel die je op kunt lossen. Zorg gewoon dat je in alle kamers een keer geweest bent. Dan heb je alle voorwerpen, en meer is er niet te beleven daar.
Volgens mij heb ik Castlevania nu écht uitgespeeld. Al een paar eindes gehad, maar ik geloof dat dit toch werkelijk de grote finale was.
spoiler:
Met eindbaas Menace. Dat laatste level was echt bizar qua vormgeving zeg! Ik neem aan dat het de hel moest voorstellen... ik kreeg er de kriebels van af en toe. In het begin overal die oren op de achtergrond. Een bossfight met één eenzame boom op de achtergrond. En die laatste kamer, die was gewoon helemaal opgebouwd uit mensenlichamen! Konami heeft zich weer flink uitgeleefd.
Al met al een erg mooi spel. Het enige dat ik wel had kunnen missen waren die seals. Ik kreeg er nogal een 'we moeten toch wat met het touchscreen' gevoel bij. Vooral het vijfde seal is echt irritant als je hem opeens binnen 5 seconden getekend moest hebben. Snel stylus oppakken (ik had hem al klaar gelegd, maar in de paniek grijp je toch eerst weer een keer mis). En dan teken je zo snel dat je toch weer een foutje maakt. En hup, dan gaat het gevecht gewoon verder. Beetje flauw vond ik het. Maar dat mag de pret verder niet drukken, ik heb er absoluut van genoten en ik ga het zeker nog een keer uitspelen.
Ja, ik had het zelf ook al ontdekt, ik dacht eerst dat je ze gewoon op volgorde moest zetten, was me dat gelukt na een uur pielen, gebeurd er niks, hehe..Verwijderd schreef op donderdag 16 februari 2006 @ 01:09:
spoiler:Volgens mij is het niet echt een puzzel die je op kunt lossen. Zorg gewoon dat je in alle kamers een keer geweest bent. Dan heb je alle voorwerpen, en meer is er niet te beleven daar.
Al met al een erg mooi spel. Het enige dat ik wel had kunnen missen waren die seals. Ik kreeg er nogal een 'we moeten toch wat met het touchscreen' gevoel bij. Vooral het vijfde seal is echt irritant als je hem opeens binnen 5 seconden getekend moest hebben. Snel stylus oppakken (ik had hem al klaar gelegd, maar in de paniek grijp je toch eerst weer een keer mis). En dan teken je zo snel dat je toch weer een foutje maakt. En hup, dan gaat het gevecht gewoon verder. Beetje flauw vond ik het. Maar dat mag de pret verder niet drukken, ik heb er absoluut van genoten en ik ga het zeker nog een keer uitspelen.

En die seals zijn inderdaad irritant, ik zit alsmaar krampachtig met die stylus tussen mn vingers op de knoppen te drukken, werkt echt niet.
Nee hoor, kijk maar naar de FlashMe installer, die kan de firmware ook zomaar veranderen als de NDS draait (evenals de DSBricker), afgezien van een klein stukje dat geprotected is.MaxBurn schreef op woensdag 15 februari 2006 @ 18:51:
Wel als de DS eenmaal draait lijkt me, maar ja dat hangt ook af van hoe ze de boel opgezet hebben..
Ik had gelezen dat er misschien een memory expension bij OperaDS kwam, misschien is dat het? En aangezien de DSLite minder ruimte heeft voor het GBA cartridge, is er een speciale versie voor de DSLite. (Of het is gewoon een nutteloze dummy als voorbeeld)lukaso schreef op woensdag 15 februari 2006 @ 23:21:
[...]
hmm, de cartridge onder het gba slot van de lite lijkt idd korter te zijn dan die voor de ds.
quite odd indeed.
Een aantal sites, oa die van Opera (al hangt het daar er vanaf hoe je het opvat), zeggen dat Opera DS alleen naar Japan komt.. Dat zou imo wel èrg dom zijn.
Oslo, Norway - February 15, 2006: Opera Software today announced that it will deliver the World Wide Web to Nintendo DS users in Japan.
D'r staat toch niet "alleen in Japan"?
Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.
Uit een nog ongepubliceerde e-mail van en naar Opera (nog geen tijd gehad om het geheel te formatten en online te zetten):
6. And finally, will it be brought over to the U.S. one day? If so, when?
-Nintendo is now planning its launch in Japan this June, they are still
deciding on global launch plans. Stay tuned!
Ja... die seals zijn irriVerwijderd schreef op donderdag 16 februari 2006 @ 01:09:
[...]
spoiler:Volgens mij is het niet echt een puzzel die je op kunt lossen. Zorg gewoon dat je in alle kamers een keer geweest bent. Dan heb je alle voorwerpen, en meer is er niet te beleven daar.
Volgens mij heb ik Castlevania nu écht uitgespeeld. Al een paar eindes gehad, maar ik geloof dat dit toch werkelijk de grote finale was.
spoiler:Met eindbaas Menace. Dat laatste level was echt bizar qua vormgeving zeg! Ik neem aan dat het de hel moest voorstellen... ik kreeg er de kriebels van af en toe. In het begin overal die oren op de achtergrond. Een bossfight met één eenzame boom op de achtergrond. En die laatste kamer, die was gewoon helemaal opgebouwd uit mensenlichamen! Konami heeft zich weer flink uitgeleefd.
Ik zat tijdens bossfoights ook altijd met de stylus in mijn mond klaar. Ik had trouwens vreemd genoeg meer moeite met de vierde dan met de vijfde... Ik heb
spoiler:
volgens mij 3 keer extra moeten verslaan omdat ik op een of andere manier seal 4 steeds fout deed Aguni

Er zijn overigens totaal 3 eindes.
spoiler:
- Versla Darius (lame einde)
- Versla Darius niet, maar ga de spiegel achter hem in met de Paranoia soul en ga daarna naar het midden van het kasteel ZONDER amulet (slecht einde)
- Zelfde, alleen dan MET amulet en dan kan je de hel in (goed einde)
Met de laatste twee unlock je de Julius Mode, kan je het hele spel nog een keer door maar dan met Julius, Alucard en Yoko.
- Versla Darius niet, maar ga de spiegel achter hem in met de Paranoia soul en ga daarna naar het midden van het kasteel ZONDER amulet (slecht einde)
Met de laatste twee unlock je de Julius Mode, kan je het hele spel nog een keer door maar dan met Julius, Alucard en Yoko.
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."
Het is niet de bedoeling dat je de seals met de stylus doet denk ik. Ik gebruik gewoon m'n vinger, gaat erg gemakkelijk.
Willybubba schreef op donderdag 16 februari 2006 @ 09:53:
[...]
Ja... die seals zijn irri
Ik zat tijdens bossfoights ook altijd met de stylus in mijn mond klaar. Ik had trouwens vreemd genoeg meer moeite met de vierde dan met de vijfde... Ik hebspoiler:volgens mij 3 keer extra moeten verslaan omdat ik op een of andere manier seal 4 steeds fout deedAguni![]()
Er zijn overigens totaal 3 eindes.
spoiler:- Versla Darius (lame einde)
spoiler:
De Julius mode unlock je door het 2e einde hoor. De Julius mode gaat verder als Soma in Dracula is veranderd.
Ik vond die seal niet vervelden. Eigenlijk wel leuk.
Vooral die laatste seal was echt vet
Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.
Je kan het tweede einde ook overslaan en dan meteen voor de derde gaan, dan krijg je hem ook (schijnt het).
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."
Het is volgens mij al vaker aan bod gekomen (al zo'n 6000 keer ofzo), maar het staat niet in de faq. Je kunt natuurlijk ook online met een cheapass sweex wifi stickie. Maar is er ergens een faq over hoe en wat je dan allemaal moet instellen? Dus hoe makkelijk is het, en ik zie alleen maar 54mbps sticks (van 20,-), die kunnen neem ik aan ook met een ds communiceren (dus backward compatible).
[ Voor 31% gewijzigd door Oscar Mopperkont op 16-02-2006 11:48 ]
Ik heb het met een geleende 11Mbits Sweex USB stick geprobeerd, maar dat kreeg ik niet aan de praat. Was ook een van de eerste USB sticks die te koop was hier. Kutding.
Maar met een USB Robotics 125Mbits PCMIA kaart lukte het me ook niet, ik snap er niks van. Had het ding ingesteld op WEP en Ad-hoc. De DS vond hem wel maar kon toch geen verbinding maken? Iemand enig idee?
Maar met een USB Robotics 125Mbits PCMIA kaart lukte het me ook niet, ik snap er niks van. Had het ding ingesteld op WEP en Ad-hoc. De DS vond hem wel maar kon toch geen verbinding maken? Iemand enig idee?
Project Rub 2 ! (Heeft iemand ’m al ?)

Aangezien de browser ook op Nintendo.nl is aangekondigd, lijkt het mij dat er een redelijk grote kans is dat hij ook hier uitkomt.OppFox schreef op donderdag 16 februari 2006 @ 02:33:
Een aantal sites, oa die van Opera (al hangt het daar er vanaf hoe je het opvat), zeggen dat Opera DS alleen naar Japan komt.. Dat zou imo wel èrg dom zijn.
[...]
Bij de meeste games die alleen in Japan verschijnen is ook meestal wel een reden te bedenken. Het is iets dat Westerlingen onmogelijk leuk kunnen vinden of een RPG met massa's Japanse tekst oid. Maar voor Opera DS zou ik echt 0 redenen kunnen bedenken. Een extra taaltje is zo gebeurd, want zoveel tekst bevat een browser nou ook weer niet. Dus waarom niet?
Maar ja... Nintendo en logica...
Maar ja... Nintendo en logica...
Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.
mja ik heb dus een sweek 54mbps (LC100060) en ik krijg het met geen mogelijkheid aan de gang. Met een andere stick van sweex is door een user gerapporteerd dat het wel werkt. Het ligt er dus maar aan welke stick je makkelijk in access point mode kan zetten.Oscar Mopperkont schreef op donderdag 16 februari 2006 @ 11:41:
Het is volgens mij al vaker aan bod gekomen (al zo'n 6000 keer ofzo), maar het staat niet in de faq. Je kunt natuurlijk ook online met een cheapass sweex wifi stickie. Maar is er ergens een faq over hoe en wat je dan allemaal moet instellen? Dus hoe makkelijk is het, en ik zie alleen maar 54mbps sticks (van 20,-), die kunnen neem ik aan ook met een ds communiceren (dus backward compatible).
Verwijderd
Whoa, is die ook alweer uit? Op één of andere manier was dat spel even van mijn radar verdwenen ofzo, ik dacht dat het nog een paar maanden duurde..KeN. schreef op donderdag 16 februari 2006 @ 12:52:
Project Rub 2 ! (Heeft iemand ’m al ?)
[afbeelding]
Ja, ik zag ’m opeens @ Play-Asia staan.
Wil ’m zeker wel hebben. 1e deel was erg ok ja. Dit deel heeft wat stukken waarbij je je DS horizontaal moet houden. Geinig toch
Vandaag Animal Crossing en World Championship Poker gekocht.
WCP gaat morgen linea recta terug naar de winkel.. onoverzichtelijk, magertjes en traag.
Blijf ik het liever gewoon lekker online spelen.
Animal Crossing weet ik nog niet.. In het begin dat ik: "Kut.. die moet ik morgen ook ruilen.."
Maar na een minuutje of wat begon het toch hmmkeej te worden.
Morgen nog even spelen en dan kijk ik wel of ik ’m zal houden.
Als ik de verhalen hier mag geloven moet dat wel goedkomen (maar wie weet
)
Verder zag ik Resident Evil ook liggen, maar het is mij nog steeds niet duidelijk of het nou een remake is ? If so, dan laat ik ’m lekker liggen waar ik ’m zag.
Wil ’m zeker wel hebben. 1e deel was erg ok ja. Dit deel heeft wat stukken waarbij je je DS horizontaal moet houden. Geinig toch
Vandaag Animal Crossing en World Championship Poker gekocht.
WCP gaat morgen linea recta terug naar de winkel.. onoverzichtelijk, magertjes en traag.
Blijf ik het liever gewoon lekker online spelen.
Animal Crossing weet ik nog niet.. In het begin dat ik: "Kut.. die moet ik morgen ook ruilen.."
Als ik de verhalen hier mag geloven moet dat wel goedkomen (maar wie weet
Verder zag ik Resident Evil ook liggen, maar het is mij nog steeds niet duidelijk of het nou een remake is ? If so, dan laat ik ’m lekker liggen waar ik ’m zag.
Ja, de e-reader was ook overal verkrijgbaarMetroidPrime schreef op donderdag 16 februari 2006 @ 14:00:
[...]
Aangezien de browser ook op Nintendo.nl is aangekondigd, lijkt het mij dat er een redelijk grote kans is dat hij ook hier uitkomt.

De DS is backwards compatible, maar kun je ook legacy gameboy spellen nog spelen? (alsin Marioworld/zelda LInks Awakening etc) ? Ik ga in maart op de wintersport, maar ik denk dat een lite nog niet verkrijgbaar is in NL dan
Ik moet zeggen dat hij er op de foto's toch wel zeer netjes uit ziet en ook het scherm is echt uber. Toch maar ff uitproberen als hij hier uit is
...
[ equationunequal.nl - portret & model fotografie ] [ newskin.nl - socials ]
Hij ziet er zo... "hard" uit zeg maar, met van die opstaande randjes enzo.
ik heb hier toch supergrote twijfels over hoezeer je hier geen kramp van krijgt... de ABXY zitten nu alleen nog maar dichter bij de R shoulder... zal mij benieuwen.. scherm is uitmuntend
Waarom maken ze geen "schouderknoppen" aan de achterkant? Daar zitten je vinger als je het ding op een normale manier vasthoudt. Dus waarom er niet wat knopjes neerzetten?
Mijn foto's op Flickr.
Ik denk dat je die te makkelijk per ongeluk indrukt omdat je de DS ook op die plaats in je hand laat steunen.Captain N schreef op vrijdag 17 februari 2006 @ 13:32:
Waarom maken ze geen "schouderknoppen" aan de achterkant? Daar zitten je vinger als je het ding op een normale manier vasthoudt. Dus waarom er niet wat knopjes neerzetten?
De GBA SP was alleen niet zo breed en had geen Mariokart waarbij je als een mega mongool de L/R knoppen moest gebruiken wilde je echt goed spelen
Animal Crossing is een spel waar je na een tijdje steeds meer waardering voor zult krijgen, er is een hele hoop te doen en te vinden in het spel, en als je de online-mogelijkheid gebruikt is er ineens nog meer te doen..KeN. schreef op vrijdag 17 februari 2006 @ 00:46:
Als ik de verhalen hier mag geloven moet dat wel goedkomen (maar wie weet)
Resident Evil is zo ongeveer een remake van deel 1 op de Playstation met wat extra first-person spul. Als je de PS of GC versie al hebt zul je niet veel nieuws vinden.
Scherm ziet er trouwens wel retestrak uit moet ik zeggen. Stuk beter dan huidige scherm.Cheeky schreef op vrijdag 17 februari 2006 @ 10:58:
Deze foto's zijn pas echt de moeite waard..
[afbeelding]
klik!
klik!
Hier ook nog een paar. Maar ik wacht eigenlijk nog steeds op duidelijke en kleurechte foto's van de navy.. Iemand?
Verwijderd
Het lijkt me juist doordat die knopen nu dichter bij de L en R shoulder knoppen zitten, het minder kramp veroorzaakt. Juist omdat ze zo ver weg zitten bij de normale DS hou je je vingers in een rare standapNia schreef op vrijdag 17 februari 2006 @ 13:12:
[...]
ik heb hier toch supergrote twijfels over hoezeer je hier geen kramp van krijgt... de ABXY zitten nu alleen nog maar dichter bij de R shoulder... zal mij benieuwen.. scherm is uitmuntend
En nee ik heb geen kleine handen.
Wil ik nog even voor me vakantie Mario Kart halen, istie uit verkocht
Had hem toch via internet moeten kopen.
Ach ik zal wel een hands-on plaatsen als ik hem binnenkrijg van lik-sang.
Heb hem dus direct de dag dat je hem kon pre-orderen ge-preorderd.
Gewoon de witte versie, past mooi bij mijn huidige DS (ook wit dus).
Heb hem dus direct de dag dat je hem kon pre-orderen ge-preorderd.
"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"
Ik dacht dat je een sterrencatalogus pre-release DS had?schnumi schreef op vrijdag 17 februari 2006 @ 21:47:
Ach ik zal wel een hands-on plaatsen als ik hem binnenkrijg van lik-sang.![]()
Heb hem dus direct de dag dat je hem kon pre-orderen ge-preorderd.Gewoon de witte versie, past mooi bij mijn huidige DS (ook wit dus).
Die witte DS Lite komt hier ook bij de Europese release, zeker nu ik die foto's van dat scherm heb gezien. Dat scherm ziet er echt mooi uit.
Verwijderd
Misschien nog even snel langsgaan in een andere stad? In alle winkels waar ik kom is het spel nog gewoon te koop. Onderweg naar je vakantieadres ergens stoppen ofzo, of anders (afhankelijk van hoever je weg gaat) is hij vast ook wel op schiphol te koop.blackraid3r schreef op vrijdag 17 februari 2006 @ 21:00:
Wil ik nog even voor me vakantie Mario Kart halen, istie uit verkochtHad hem toch via internet moeten kopen.
Op die laatste foto's van de Lite zien de schermpjes er inderdaad wel verbijsterend goed uit. Je gaat haast twijfelen of het geen trucage is (zulke mooie kleuren, vanuit best wel extreme kijkhoeken soms). Maar goed, het zal wel toch wel kloppen denk ik.
Maar voor de rest begint het design me toch steeds meer tegen te vallen. Kleiner is beter, dat is waar. Maar het opstaande randje langs het bovenste deel vind ik geen gezicht. En die GBA-cartridges die uitsteken zijn helemaal een afknapper. Had dan tenminste de slots van plek verwisseld zodat de GBA-cartridges er aan de bovenkant uitsteken. Dat ziet er nog steeds niet uit, maar ze zitten dan in ieder geval minder in de weg.
Nee, ik hoef er niet meer persé eentje te hebben geloof ik. Ik wacht wel op de 2007 editie.
Heheh! Eindelijk is het zo ver dat ik me ook onder de grote schare mensen op WFC heb gevoegd. Met Mario Kart dan... Het was een lange wacht tot we weer internet thuis hadden (net verhuist)... Ik moet zeggen: ik zuig redelijk stevig met MK:DS.
Met Double Dash was ik nog best goed, maar met DS ben in het spel zelf al best slecht
Laat staan tegen menselijke tegenstanders... Veel tijd om te oefenen heb ik helaas ook niet. Ach ja, het blijft leuk 
EDIT:
Ik ga maar eens mensen aan de Friends list toevoegen. Alhoewel ik geen idee heb hoe mensen weer moeten gaan zien dat je ze hebt ge-add... Ik schrijf me zo bij in de lijst van de start post en zal onderaan de lijst beginnen met adden.
Met Double Dash was ik nog best goed, maar met DS ben in het spel zelf al best slecht
EDIT:
Ik ga maar eens mensen aan de Friends list toevoegen. Alhoewel ik geen idee heb hoe mensen weer moeten gaan zien dat je ze hebt ge-add... Ik schrijf me zo bij in de lijst van de start post en zal onderaan de lijst beginnen met adden.
[ Voor 22% gewijzigd door Liegebeest op 18-02-2006 01:28 ]
Liege, liege, liegebeest!
Klopt idd.. Ben na een paar keer spelen toch wel in het wereldje van AC:WW gezogenSmoke schreef op vrijdag 17 februari 2006 @ 17:17:
[...]
Animal Crossing is een spel waar je na een tijdje steeds meer waardering voor zult krijgen, er is een hele hoop te doen en te vinden in het spel, en als je de online-mogelijkheid gebruikt is er ineens nog meer te doen.
Resident Evil is zo ongeveer een remake van deel 1 op de Playstation met wat extra first-person spul. Als je de PS of GC versie al hebt zul je niet veel nieuws vinden.
Had ik niet verwacht eerlijk gezegd
WCPoker heb ik iig wel geruild, maar niet voor een DS game (Mario Power Tennis voor de Cube)
In een impuls monkeyball gekocht; hij is toch stukken minder dan de cube versie. De besturing is erg wennen; de monky is een 2d sprite is op een 3d wereld is geplakt zogezegd (niet echt fraai dus) maar de werelden zien er goed uit. Waar ik de cube versie geweldig vind (zeg een 9) vind ik deze niet meer dan een 7 waard.
Phoenix Wright daarintegen is echt een van de leukste spellen op de DS; nu zit ik in de laatste case en ik kan nu al niet wachten op een deeltje 2.
Phoenix Wright daarintegen is echt een van de leukste spellen op de DS; nu zit ik in de laatste case en ik kan nu al niet wachten op een deeltje 2.
Is mij ook overkomen, eerst dacht ik "Ik wacht wel tot ie hier uit is", toen hoorde ik van anderen dat het zo'n fantastisch spel was, even via eBay geimporteerd en gelijk de eerste dag zat ik er 5 uur aan een stuk achter. En nu speel ik elke dag wel even, al was het maar om te shoppen..KeN. schreef op zaterdag 18 februari 2006 @ 02:05:
[...]
Klopt idd.. Ben na een paar keer spelen toch wel in het wereldje van AC:WW gezogen
Had ik niet verwacht eerlijk gezegd
MK:DS online spelen is toch wel erg gaaf, ookal zuig ik stevig
Ook meteen een aardige oefening voor het Single Player spel!
*auw, mijn duim*
Mocht je ooit iemand online tegen komen met de naam "Kilala.nl" en een Ranma 1/2 icoon op de auto, dan ben ik dat (of m'n vrouw)...
EDIT:
WTF? Hoe zit dat met NintendoWifi.nl? Er zijn wel mensen geregistreerd, maar bovenin de balk zie ik geen optie voor het aanmaken van een account. Bij NintendoWifi.com zit dat weer wel. Vreemde zaak! Zal ik me dan maar bij .com aanmelden?
EDIT2 (en 3):
Lama... Ik zie al dat .com dezelfde inhoud toont, maar op een veel betere manier en met veel meer interactiviteit... Oftewel: * Liegebeest registreert zich
...
WTF? Alleen voor Amerika... Oftewel: die Nederlandse site is zo goed als nutteloos...
*auw, mijn duim*
Mocht je ooit iemand online tegen komen met de naam "Kilala.nl" en een Ranma 1/2 icoon op de auto, dan ben ik dat (of m'n vrouw)...
EDIT:
WTF? Hoe zit dat met NintendoWifi.nl? Er zijn wel mensen geregistreerd, maar bovenin de balk zie ik geen optie voor het aanmaken van een account. Bij NintendoWifi.com zit dat weer wel. Vreemde zaak! Zal ik me dan maar bij .com aanmelden?
EDIT2 (en 3):
Lama... Ik zie al dat .com dezelfde inhoud toont, maar op een veel betere manier en met veel meer interactiviteit... Oftewel: * Liegebeest registreert zich
...
WTF? Alleen voor Amerika... Oftewel: die Nederlandse site is zo goed als nutteloos...

[ Voor 89% gewijzigd door Liegebeest op 18-02-2006 12:06 ]
Liege, liege, liegebeest!
Verwijderd
Jongens , ik ben er nog niet uit waar ik me DS Lite moet bestellen.
Ik wil geen VAT en importheffing betalen, dus ik ga sowieso AIRMAIL nemen.
Waar is de kans op VAT/BTW het kleinst? Bij lik-sang of playasia?
Vroeger was er ook een zaakje met c64 of zo in de link, zat ook in Hong Kong.
Iemand een link?
Iemand een link?
Geen idee. Ik weet wel dat ik eens wat bij videogamesplus.ca heb besteld en daar stond op het pakje dat iets een boek was van $20,-. Terwijl het net wat duurder was. Daardoor werd het sowieso niet belast. Weet niet of ze bereid zijn dat trucje ook bij Lik-sang of Play-Asia toe te passen.Verwijderd schreef op zaterdag 18 februari 2006 @ 14:06:
Jongens , ik ben er nog niet uit waar ik me DS Lite moet bestellen.
Iemand een link?
Verwijderd
het trucje doen ze niet, want de zending is altijd verzekerd. Ik hoor dus graag ervaringen van mensen die met NORMAL AIRMAIL hebben besteld. Hoe vaak moesten ze taxes betalen?Oscar Mopperkont schreef op zaterdag 18 februari 2006 @ 14:44:
[...]
Geen idee. Ik weet wel dat ik eens wat bij videogamesplus.ca heb besteld en daar stond op het pakje dat iets een boek was van $20,-. Terwijl het net wat duurder was. Daardoor werd het sowieso niet belast. Weet niet of ze bereid zijn dat trucje ook bij Lik-sang of Play-Asia toe te passen.
Je wilt statistische cijfers? Ik denk dat er maar weinig mensen 100 tot 1000 pakketjes besteld hebben..en dan ook nog bij 1 bedrijf
Ik haal ’m bij een winkel hier in NL (import, medio maart)
Denk wel dat ik ’m eerst even reserveer voor de zekerheid
Denk wel dat ik ’m eerst even reserveer voor de zekerheid
Die had ik voor die JAP witte DS inderdaad.MetroidPrime schreef op zaterdag 18 februari 2006 @ 00:03:
[...]
Ik dacht dat je een sterrencatalogus pre-release DS had?
Die witte DS Lite komt hier ook bij de Europese release, zeker nu ik die foto's van dat scherm heb gezien. Dat scherm ziet er echt mooi uit.
"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"
Verwijderd
Als je via lik-sang bestelt, krijg je dan wel de goede oplader en stekker er bij? en wat zijn ongeveer de extra importkosten en btw die je moet gaan betalen?schnumi schreef op vrijdag 17 februari 2006 @ 21:47:
Ach ik zal wel een hands-on plaatsen als ik hem binnenkrijg van lik-sang.![]()
Heb hem dus direct de dag dat je hem kon pre-orderen ge-preorderd.Gewoon de witte versie, past mooi bij mijn huidige DS (ook wit dus).
Is het al bekend of en wanneer een eventuele PIM-applicatie voor de DS komt? Met de Lite en de Opera browsor wordt het dan wel een heel aantrekkelijk alternatief voor een PDA.
Humanist | Kernpower! | Determinist | Verken uw geest | Politiek dakloos
Sweex usb wlan geval ingeruild en vandaag een echt wireless netwerk aangelegd
Ben nu dus ook online op WFC
MKDS friend code: 240583 763502
Verwijderd
nou, ik heb in het verleden wel eens bij liksang besteld en toen kwam alles er zonder btw doorheen!MaxBurn schreef op zaterdag 18 februari 2006 @ 15:43:
Je wilt statistische cijfers? Ik denk dat er maar weinig mensen 100 tot 1000 pakketjes besteld hebben..en dan ook nog bij 1 bedrijf
maar dat is 6 jaar terug. Weet niet of dit nu nog geldt, 6 jaar geleden bestelden niet veel mensen import games uit Hong Kong.
er zijn toch wel mensen die regelmatig bij lik sang of plee esia bestellen ?
p.s. kijk deze video eens, HILARISCH! de vertaling dan :-)
http://www.youtube.com/wa...s%C3%A4ttning%20ds%20lite
[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 18-02-2006 23:13 ]
Hahaha, geniaal filmpje 
"pleasantly bukkake white" xD
"pleasantly bukkake white" xD
Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.
Verwijderd
Geweldig spel die age of empires
, speelt goed en turn based hebben ze goed gebruikt.
Weet iemand een goedkope en goede draadloze router die je kan gebruiken met wifi van nintendo?
Weet iemand een goedkope en goede draadloze router die je kan gebruiken met wifi van nintendo?
Dit topic is gesloten.