r.e.s schreef op dinsdag 23 oktober 2012 @ 14:34:
Bedankt voor alle reacties! Net even gebeld en
UPC geeft inderdaad aan dat het klopt. Dit houdt dus in dat het waarschijnlijk voor mij interessanter is om over te stappen van mijn huidig pakket naar alles in 1 horizon. ( 12 euro pm goedkoper ).
1. Zijn er bestaande pakket abbonees op tweakers die zijn overgestapt naar horizon? Indien ja hoe beviel het?
Voor ervaringen met Horizon is een
apart topic, ik raad je aan dat eens door te nemen

2. Zijn de enigste kosten die ik hoef te maken de 45 euro voor activatie en de 45 euro borg en daarna de 52,2 pakket kosten pm?
Als het goed is hoef je geen activatiekosten te betalen omdat je al diensten van
UPC afneemt. Van de website, waarbij uiteraard de laatste zin van belang is:
Bent u een nieuwe klant of voegt u een extra dienst aan uw huidige abonnement toe? Dan worden er eenmalig € 25,00 aan activatiekosten bij u in rekening gebracht. Tenzij u al twee van de volgende abonnementen afneemt: Internet, Bellen of Digitale TV van UPC.
Hoe het met de borg zit weet ik niet, als je een bestaand modem omruilt lijkt het me dat je daar ook netto op 0 uit komt mits de borg van je huidige modem hetzelfde is.
3. Zijn er tweakers die in hun contractvrije periode een korting hebben bedwongen om bij
UPC weer een 1 jarig contract aan te gaan? Zoja hoeveel was die korting

Volgens mij is het zo dat je een korting altijd krijgt als je overstapt naar een ander abonnement (in het geval van Horizon met meer features dus).
Maar, om eerlijk te zijn zou ik wel even m'n best doen om dit kostenloos en bij voorkeur met in ieder geval de standaardkorting voor elkaar te krijgen. Blijkbaar betaal je al jarenlang flink te veel doordat de producten die je afneemt al tijden in een gecombineerd product worden aangeboden dat veel goedkoper is. Je zou kunnen beredeneren dat je dit als klant in de gaten moet houden, maar het zou
UPC sieren als ze hun klanten hier ook van op de hoogte stellen.