Wij zitten al jaren bij UPC (westvoorne), snelheden zijn wel oke, maar heb sinds laatste abbo wijziging een waardeloos draadloos modem, snelheden daarmee zijn vaak niet stabiel en zeker niet zo snel als met mijn eigen losse router, en je kan het ding ook niet in brigde zetten

Maargoed, sinds vorig jaar september een nieuw jaarcontract afgesloten en nu opeens tussentijds gaan ze hem verhogen met 2 euro per maand..(was een aardige aanbieding toen), kan wel kosteloos opzeggen of wijzigen.
Helaas is er dus alleen geen beter alternatief aangezien ze nu alweeeer een andere formule hanteren..
Ik heb nu: 50 down 2,5 up, normaal bellen, digitale TV royaal + DVR + HD voor 61,50 per maand (incl normale kabelkosten).
Nu komt er dus een kostenverhoging van 2 euro bij, kan dus wel opzeggen maar er is geen alternatief in de vorm van een andere provider (ADSL is niet te doen hier int dorp).
Ze hebben nu 10 HD zenders in het digitale pakket standaard gestopt voor exact dezelfde prijs als wat ik nu betaal voor het pakket met alle HD zenders, oftewel hetzelfde pakket kost 5 euro meer voor nieuwe klanten nu..en ik zal dus die 2 euro maar moeten slikken, nu hebben we dit in al die jaren UPC wel vaker gehad dat ze wilden dat we overstapte op een andere abbo vorm, maar we zijn toen wel vaker gewoon blijven zitten omdat het voordeliger was, maar nu dwingen ze je of om meer te betalen (jaarcontract zit pas op 8 maandjes..) of je kunt kosteloos wijzigen of opzeggen (wat geen alternatief is omdat het alternatief bij hunzelf meer kost en er geen concurrentie is).
Zijn er nog meer mensen die dit nu zo voor het eerst via UPC gekregen hebben? (Ja ik zie die berichten hierboven ook allemaal, maar ik bedoel dus verplicht meer betalen voor de pakketten, niet voor standaard kabel, dat is nu voor het eerst in 10 jaar UPC).
[
Voor 5% gewijzigd door
Only op 28-05-2012 08:08
]
Ik heb geen horloge, maar ik heb wel de tijd.