Virussen? Scan ze hier!
Verwijderd
ik heb trouwens aan tig projecten meegedaan. allen de client en de stats van d.net waren het beste.
Meer info over SETI kan je vinden op http://www.dutchpowercows.org/full.dsp?id=145
Virussen? Scan ze hier!
Ik ben geheel voldaan, dank u wel!
Ga nu gelijk joinen
Greetz,
GraveHard.
Verwijderd
oke wei bied minder slechts 11 hr 30 min 40.7 sec gemiddeld per unit.Op zondag 21 januari 2001 17:02 schreef Mr_Atheist het volgende:
Wie biedt er meer?!Kom op ! 1200 units... Slechts twaalfhonderd-zoveel units; Wie biedt er meer?
gaat wel hard trouwens. eerste 11 leden, 12 toen ik erbij kwam, nu al 18.
Verwijderd
Verwijderd
nahjah ik zal wel onderaan blijven, want k doe al tijden geen SETI meer, maar alsje, DPC mag mijn 6 WU's hebben
Bevalt mijn schrijfsel je niet? www.korrelatie.nl
Virussen? Scan ze hier!
ECHT wel ROTFLMAO
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/90962 herinner je die nog wildhagen?? wat is er ondertussen dan veranderd?
hehe, zo is dat.. slecht 1 maand na datumOp zondag 21 januari 2001 18:18 schreef victorb het volgende:
PoohBeer
eindelijk je zin
hehe, sorry hoor jongens.. maar ik lig nu echt wel plat van't lachen..
eerst zo'n verhitte discussie en nu ga je me nog gelijk geven?
Ach jah, iedereen moet uiteindelijk wel toegeven aan pooh
Zeg, is het nu nog niet goed? Het team is er nu iig.Op zondag 21 januari 2001 18:14 schreef poohbeer het volgende:
WHOAAHAHAHA, dat wildhagen nota bene dit topic dan nog start..
ECHT wel ROTFLMAO
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/90962 herinner je die nog wildhagen?? wat is er ondertussen dan veranderd?
En wat er gebeurd is? We hebben als DPC-Crew zijnde, op ons eigen forum, eens even geboomd (details geef ik ff niet), en daar kwam uit dat een meerderheid vóór ondersteuning van SETI was.
Zie boven.Op zondag 21 januari 2001 18:16 schreef victorb het volgende:Ik snap 1 ding niet zijn jullie 1 dag van van "Rot op met seti" naar "JAH!! Seti" gegaan
Virussen? Scan ze hier!
Verwijderd
hehe, het was mij niet eens om seti te doen (geef mij sinds 2 daggies maar OGR) maar geef toe wildhagen.. jij zou 't ook lollig vindenOp zondag 21 januari 2001 18:21 schreef wildhagen het volgende:
Zeg, is het nu nog niet goed? Het team is er nu iig.
En wat er gebeurd is? We hebben als DPC-Crew zijnde, op ons eigen forum, eens even geboomd (details geef ik ff niet), en daar kwam uit dat een meerderheid vóór ondersteuning van SETI was.
maar euhh.. al die dingen die jullie toen opperden zijn opeens van tafel geveegd?
En wil dit nou ook zeggen dat DPC meteen openstaat voor andere projecten? (gammaflux?)
en voor als jouw vrees (?) van flames enzo uitkomen: vraag een strakker beleid met snellere tempbans ofzo.. heb je zeker geen gezeik
En waarom niet? we zijn groot, goed georganiseerd, en hebben nu ook voor ieder wat wils.
Uiteindelijk denk ik dat de huidige leden wel RC5 en OGR blijven doen, maar dat we zo ook meer andere leden trekken....
Intentionally left blank
Verwijderd
Eerlijk gezegd zie ik die troep niet zitten
Laten we gewoon blij zijn met het feit dat we met RC5 nu 1 staan en met OGR steeds beter gaan. Wat de andere projecten betreft, laat iedereen zijn ding doen, als het (het liefst
In dit geval vindt ik het persoonlijk gewoon belangrijk dat we met DPC op zoveel mogelijk terreinen actief zijn. En als dat betekent dat we ook Seti gaan doen, dan is dat goed.
Per slot van Rekening is een van de doelen van DPC toch om TA voorbij te streven
Zo, dat wou ik ff kwijt . . .
DJ
Als er geen Religie's zouden zijn, dan waren we allemaal gewoon mensen geweest
Cisco & Ubiquity powered network
Verwijderd
Aangezien ik al een tijdje bezig ben met SETI en vaak GoT bezoek, heb ik maar besloten te joinen.
Ik sta trouwens onder mijn voornaam in de lijst: Koen.
50.110 144.300 432.200 1296.200 2320.200 3400.200 10368.200
Maja, ik vind het een goeie zaak.. al heb ik wel bemerkingen op bijvoorbeeld de description
"Description DPC doet nu ook aan SETI, join us and beat AnandTech!"
Als het daar om te doen is kan je er al beter mee stoppen hoor.. TA op alle projecten kloppen is quasi onmogelijk, misschien 'later' maar zelfs dan.. 't is gewoon een verkeerde omschrijving vink.
Ik vind het gewoong goed dat users kunnen kiezen voor het project dat zij willen..
maakt niet uit dat we niet overal nr. 1 zijn, als we maar happy usertjes hebben toch?
Nr. 1 is een welkome bonus IMHO
Virussen? Scan ze hier!
Verwijderd
Blijkt echter dat we onze krachten teveel gaan verdelen over te veel projecten dan heb ik toch wel mijn vraagtekens.
RC5 is nu wel onder controle denk ik maar in OGR is er nog veel te doen voordat we daar serieus de top 2 gaan bedreigen.
Tenslotte GF, verleden jaar heb ik dat zelf ook 2 dagen gedraaid(OGR was toen nog een vies woord) met 1 pc maar door de brakke client snel weer gestopt net als de rest van ons.
Tenzij die client sterk verbeterd is voorspel ik weer een snelle dood van DPC-GF.
edit
woordje vergeten
Hij schijnt erg verbeterd te zijn, ik doe zelf niet mee, maar 'ze' zeggen het.Tenslotte GF, verleden heb ik dat zelf ook 2 dagen gedraaid(OGR was toen nog een vies woord) met 1 pc maar door de brakke client snel weer gestopt net als de rest van ons.
Virussen? Scan ze hier!
Was het niet zo dat Seti nogal herkauwen was?
Vind prima dat er een algemene teamnaam voor gemaakt is, maar ik hoop niet dat straks het forum wordt volgegooid met Seti-topics.
* Delerium is confused [img=19,15]i/s/confused.gif[/img]
Welnee, dat is opgezet om aan de vraag te voldoen van mensen die SETI willen doen, en liefst onder de vlag van 'Dutch Power Cows'.Is dat Seti nu alleen opgezet om TA een hak te zetten? Als dat wel zo is dan is dat het zieligste was distributed computing tot nu toe heeft voortgebracht........
Virussen? Scan ze hier!
Leuk zou zijn als je een koe 'erbij kan halen' he wildhagen.. iets als Looking for extra terrestrial cows..Op zondag 21 januari 2001 18:58 schreef wildhagen het volgende:
Och, die description heb ik zo ff snel in elkaar gezet, als je een beter idee hebt: kom maar op, ik wil hem best changen hoor.
lekker dom enzow, maar wel leuk..
de rivalitiet tss TA en DPC niet teveel uitspelen.. be funny!
vind jij seti topics niet goed.. negeer ze dan..Op zondag 21 januari 2001 19:27 schreef ecteinascidin het volgende:
Was het niet zo dat Seti nogal herkauwen was?
Vind prima dat er een algemene teamnaam voor gemaakt is, maar ik hoop niet dat straks het forum wordt volgegooid met Seti-topics.
ecteinascidin is confused
als nu iedereen gewoon de andere z'n keuze respecteer in deze kwestie is er niks verkeerd.. gaat er iemand flamen.. tijdelijk bannetje doet wonderen denk'k (hoef je niet eens een topic closen)
Nu nog een wat minder "ietswat dommige" poohbeer.
DJ
Poohbeer, doe me een lol en doe zoiets niet meer. Hoe je het wendt of keert, voor die mensen daar is het gewoon een troll-posting.
Kijk ecteinascidin, wat dit betreft zijn we het eens. Dat DPC'ers op het TA Forum komen, vindt ik nog ok. Ikzelf kom er alleen om te lezen. Wat betreft het Posten op het TA Forum, dat vindt ik ook wel best, maar dan moet het wel rustig blijven. Ik bedoel, dus geen flames en trolls e.d.Op zondag 21 januari 2001 20:01 schreef ecteinascidin het volgende:
Tja, en dan surf je weer 's naar "dat andere forum". Wat dan dus weer direct opviel is een DPCér die zo nodig moest opscheppen over "onze" kwaliteit etc.
Poohbeer, doe me een lol en doe zoiets niet meer. Hoe je het wendt of keert, voor die mensen daar is het gewoon een troll-posting.
DJ
En nou discrimineer je GammaFluxOp zondag 21 januari 2001 20:24 schreef DaMaster het volgende:
RC5-ers/OGR-ers/SETI-ers UNITED!!!
It's like a dream come true
De mensen die SETI willen doen moeten dit onder de vlag van DPC kunnen doen. Om DPC SETI een beetje inhoud te geven zou het aardig zijn als mensen hun oude units even doneren
Verwijderd
http://www.setiathome.ssl.berkeley.edu/stats/team/team_56189.html
Zoals afgelopen week met die SPETTERENDE flush voor RC5 waar na 1 oproepje iedereen flushte gaf blijk van een gevoel om SAMEN iets te bereiken. (was een kort nachtje slapen)
Over een paar weken als blijkt dat we in RC5 voor (kunnen) blijven wordt er bij mij ook een koetje omgezet naar OGR om daar een handje te helpen en misschien een koetje buitenaards werk laten doen is ook niet onmogelijk. Als deze instelling bij de meeste GoT-ters zo is komt ook de naam beter uit -- Dutch POWER Cows --.
? weet jij wat.
Niet meer iedere Seti-er verrotflamen maar omarmen. Super
Jammer dat het voor mij te laat komt anders had ik zeker gejoind!
Ik hoop dat DPC in de Teambattle statistieken komen van www.seti.nl
Suc6! go DPC!
"Oh no! it's mega-maid! She's gone from suck to blow!"
de leden kunnen toch gewoon retire doen naar het dpc team???Op zondag 21 januari 2001 20:56 schreef Hippy het volgende:
Wildhagen we hadden beter mijn oude teampje als start team kunnen gebuiken voor dpc. Kan het nu niet meer omzetten helaas
http://www.setiathome.ssl.berkeley.edu/stats/team/team_56189.html
Bevalt mijn schrijfsel je niet? www.korrelatie.nl
Verwijderd
Nope blokjes blijven staan op 1ste team. Zit nog maar 1 aktieve seti'er in dat team trouwens. De rest is gestopt of overgestapt naar ogr of rc5. Dus helaas zijn die 10000 seti unit's voorgoed in dat team.Op zondag 21 januari 2001 22:01 schreef spooky2 het volgende:
[..]
de leden kunnen toch gewoon retire doen naar het dpc team???
Time is on our site: www.Mandros.nl, Free 2500 MB, FTP, PHP, MySQL Webhost: FUNPIC.DE try it!
Verwijderd
Verder heb ik niks met SETI, het is alleen maar een idee.
In the right corner: The Dutch Power Cow!
In the left corner: The Berkeley Alien!
Who will get the most cpu-time???
na 3 seconden werd het duidelijk,
dnetc.exe: 0%
seti@home: 99%
conclusie, draai ze niet samen! de koe delft het onderspit, ondanks het feit dat ik wel eens een post heb gelezen over iemand die ze allebei naast elkaar had draaien en ze zelf liet uitvechten wie er de meeste cpu-tijd kreeg. Dit gaat niet echt op dus.
Verwijderd
dan moet je eens langer laten draaien. na een tijdje heeft dnetc toch al meer dan 20% van de tijd gekregen.Op zondag 21 januari 2001 23:31 schreef NiteFly het volgende:
conclusie, draai ze niet samen! de koe delft het onderspit, ondanks het feit dat ik wel eens een post heb gelezen over iemand die ze allebei naast elkaar had draaien en ze zelf liet uitvechten wie er de meeste cpu-tijd kreeg. Dit gaat niet echt op dus.
en wist je al dat in de laatste versie van seti een soort rem zit. alles sneller dan een ... processor wordt afgeremd. ergens boven de 75% van de unit gaat hij opeens langzamer rekenen. dit heeft seti express gedaan om niet alle stats scheef te trekken (niet dat in kan beredeneren hoe dan) maar dat zit er wel in.
Opscheppen? lol, ik open een topic om mee te delen dat dpc nu ook seti doet, hang er een polletje aan vast wat hun denken over deze combinatie en jij noemt dat troll?Op zondag 21 januari 2001 20:01 schreef ecteinascidin het volgende:
Tja, en dan surf je weer 's naar "dat andere forum". Wat dan dus weer direct opviel is een DPCér die zo nodig moest opscheppen over "onze" kwaliteit etc.
Mja, meningen verschillen.
Verwijderd
Ergguh hard, zijn er nu al 32!!!gaat wel hard trouwens. eerste 11 leden, 12 toen ik erbij kwam, nu al 18.
Dit klopt niet. Blokjes bij Seti gaan gewoon mee. Mijn Seti blokjes zaten eerst bij een ander team en ze staan nu netjes bij DPC. Niet dat ik nog Seti draait, maar ik had er nog wat staan, dus die heb ik nu maar bij DPC gezet.Nope blokjes blijven staan op 1ste team. Zit nog maar 1 aktieve seti'er in dat team trouwens. De rest is gestopt of overgestapt naar ogr of rc5. Dus helaas zijn die 10000 seti unit's voorgoed in dat team.
MMMMMMMMMMMOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOHHHHHHHHHH
}:O}:O}:O}:O}:O}:O}:O}:O}:O}:O}:O}:O}:O}:O}:O
Tja, ik zie nu dat die poll is verdwenen. Blijkbaar vonden anderen het ook een not-done actie. Poohbeer, met alle respect, het lijkt mij dat je geen idee hebt wat een troll is en wat leuk. Je verschuilen achter poging-tot-humor kan ook niet. Als je dat verschil niet inziet, kan je beter afzien van commentaar op andere fora.Op maandag 22 januari 2001 01:11 schreef poohbeer het volgende:
Opscheppen? lol, ik open een topic om mee te delen dat dpc nu ook seti doet, hang er een polletje aan vast wat hun denken over deze combinatie en jij noemt dat troll?
Mja, meningen verschillen.
Lightning_crew
alles helpt... 7 st.
ALOHA
We're machines just like everything else in nature. (gasloos sinds 01-10-2020, WP: SW75YAA/ERSD-VM2D, DJG WPS 300, 18 hp CPC, 8820 wp)
Verwijderd
http://setiathome.ssl.berkeley.edu/cgi-bin/cgi?cmd=team_lookup&name=advo
Verwijderd
Door eerst bij een bestaande groep te quitten en dan weer bij de DPC te joinen kun je alle pakketten meenemen.
Andere lijkt het me teveel ten koste van de andere projecten gaan.
Verwijderd
alleen jammer dat we in het verleden niet al te vriendelijk met elkaar zijn omgegaan, ik denk ook niet dat seti@nl er veel voor voeltOp maandag 22 januari 2001 15:56 schreef Gulpener het volgende:
Ik denk dat zowel het Seti@nl als de DPC van een dergelijke krachtenbundeling zal profiteren. 2 grote nl seti teams naast elkaar is niet handig en die snijden elkaar alleen maar in de vingers.
Verwijderd
typefout!
precies, dat proef ik ook een beetje uit de reacties op ons forum.. ik deel daar zelf in mee trouwens...Op maandag 22 januari 2001 16:04 schreef Mo-Bees het volgende:
[..]
alleen jammer dat we in het verleden niet al te vriendelijk met elkaar zijn omgegaan, ik denk ook niet dat seti@nl er veel voor voelt
"Als de werkelijkheid niet zou bestaan dan zou de wereld er heel anders uit zien." - Johnny Stardust
misschien is komen we met gebundelde krachten hier ook wel verder mee....
hoeveel actieve seti'ers zitten er n in dat team van jullie??
"Als de werkelijkheid niet zou bestaan dan zou de wereld er heel anders uit zien." - Johnny Stardust
Verwijderd
ben jij lid van seti@nl dan? zoja hebben jullie het er al over gehad op jullie eigen forum?Op maandag 22 januari 2001 16:17 schreef achappey het volgende:
[..]
precies, dat proef ik ook een beetje uit de reacties op ons forum.. ik deel daar zelf in mee trouwens...
ja ik ben lid van seti@nl en ja er is (nog maar net) een discussie over begonnen... ik zat er eerst ook aan te denken om te joinen (1900 wu's) maar een seti group starten heeft toch iets meer voeten in aarde dan alleen die group opstarten en een discussie openen....Op maandag 22 januari 2001 16:24 schreef Mo-Bees het volgende:
[..]
ben jij lid van seti@nl dan? zoja hebben jullie het er al over gehad op jullie eigen forum?
dit is trouwens de thread: http://www.polderweb.com/ubb/Forum1/HTML/000208.html
Stats
op me 486 gegraasd 2 jaar geleden
Poll weg? Volgens mij moet jij wat meer op AT komen.. hij staat er nog steeds in volle glorie hoor.Op maandag 22 januari 2001 09:23 schreef ecteinascidin het volgende:
Tja, ik zie nu dat die poll is verdwenen. Blijkbaar vonden anderen het ook een not-done actie. Poohbeer, met alle respect, het lijkt mij dat je geen idee hebt wat een troll is en wat leuk. Je verschuilen achter poging-tot-humor kan ook niet. Als je dat verschil niet inziet, kan je beter afzien van commentaar op andere fora.
Troll betekend volgens mij nog altijd iets zeggen met de bedoeling reactie uit te lokken om zo een topic te verknallen.
Eneuhh.. verschuilen achter humor? Waar in hemelsnaam zie jij humor?
Volgens mij ben jij weer erg snel op je teentjes getrapt.. 'k Zie geen enkele irri post van een at user, zelfs geen '.'.
edit: als ik het topic erop nalees zie'k zelfs een hoop smileys van at leden.
en owjah, de defenitie van troll.. http://whatis.techtarget.com/WhatIs_Search_Results_Exact/1,282033,,00.html?query=troll
kan jij mij dat dan eens uitleggen in mijn post bij TA?
http://setiathome.ssl.berkeley.edu/cgi-bin/cgi?email=LD_Viper@hotmail.com&cmd=user_stats_new
Helaas doen we enkel nog RC5 dus we zullen wel niet lang meer op 5 staan
Niet dat ik er nu wat mee ga doen ofzo
Gebeurd bij mij ook. WaaromOp maandag 22 januari 2001 19:42 schreef SiNisTrAD het volgende:
maare waarom is me naam niet te zien bij de leden lijst ??
Is dit het soms
Occasionally the daily scripts that create this file fail to generate each page correctly. If you think this has happened, then the founder of this team can regenerate this file at any time/
tja nu sta ik er wel bij (33e).. volgens mij was seti net overbelast toen ik mijn oude gegevens ging veranderen, vandaar...Op dinsdag 23 januari 2001 00:09 schreef PieterJ het volgende:
[..]
Gebeurd bij mij ook. Waarom
Heb tijden geleden ook meegedaan met SETI, maar na een tijdje ging mn pc stap-voor-stap achteruit.. (zat toen nog een of ander mem-leak in dat proggie) maar goed die 57 units komen vast wel van pas
Veel suc6 iig, ik doe het nu niet meer actief (zet mij maar op OGR en RC5) maar kan kijken wie ik ken die dat nog wel is
Gekkie is a proud member of TheBenny!
nahjah boeie, zo groeit DPC-SETI wel, en das tog uiteindelijk de bedoeling
Ik had een tijdje geleden Seti draaien maar het geeft een beetje troubles bij W2K
Als ik m s'nachts laat draaien op mijn werk en ik kom s'ochtends weer kijken, staat mijn hele Tray vol met Seti icoontjes
[/PLEH]
1839 stuks maarliefst.
Kennelijk komen veel seti-dpc'ers uit een ander team. De WU's die je in een ander team gecruncht hebt blijven staan op dat team.
Tenzij er *niemand* meer in dat team zit. Dat team wordt dan opgeheven en alle wu's die iem. voor dat team heeft gecruncht worden dan overgeboekt naar zijn/haar nieuwe team.
Ik wist het ook niet maar dat gebeurde toen iemand mijn zijn one-man team verliet om het mijne te joinen (legion, als je dit leest, je weet wie je bent
Als er DPC-ers bij zijn die uit een "dood" team komen is het misschien voor jullie de moeite om alle andere "dode" leden over te halen om ook DPC te joinen. Krijg je toch een hoop extra Wu's op je naam ( tip C-team zitten dacht ik nog wat "dode" tweakers.
Ik hoop DPC hiermee van dienst te zijn geweest...
"Oh no! it's mega-maid! She's gone from suck to blow!"
Verwijderd
enne natuurlijk ook gelijk ff gejoined