Wat is er mis met SETI?

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:
  • 364 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boer Krelis
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

boer Krelis

Artificial Ignorance

Topicstarter
----> Tom
Voor de duidelijkheid je eindafkapslotreply van het topic "SETI Team voor Tweakers" in Stuffis Generalis:

"Wij Tweakers kennen wel DPC, dat is opgericht samen met t.net en staat ergens op de 3de plaats als ik het goed heb begrepen, de organisatie wil natuurlijk NOG hoger komen met DPC en daarom zien wij de tweakers liever DPC joinen dan SETI. Maar we verplichten niemand, maar IMHO is dit niet de juiste plek hier leden te zoeken, het komt een beetje spammerig over.
Dus als je SETI gaat doen, no problem, maar ga dan ergens anders leden zoeken aub."

Ahem. Die kerel vraagt gewoon of iemand z'n clubje wil joinen, niets commercieel gewin of wat dan ook. Leg eens uit waarom dit niet de juiste plaats is om je vriendjes (en vriendinnetjes) uit te nodigen (ik weet niet hoe je bij spammen komt) gezellig te gaan SETI-en? Als "wij tweakers" liever koetjes draaien beslissen WIJ dat toch en niet de mod? DPC is op dit forum nou niet bepaald een underdog, er is zelfs een eigen hoekje!
Natuurlijk heb je liever dat we allemaal gaan grazen. Maar als ik het goed begrijp mogen we wel SETI draaien (persoonlijk draai ik Rain, vind ik nog altijd de beste) maar het er niet over hebben op dit forum? Kun je dat nog een beetje verdedigen qua vrije meningsuiting? Worden er mensen beledigd?

Begrijp me goed, ik ben verontwaardigd maar niet zwaar geagiteerd, het is mijn topic niet, het is mijn interesse niet. Maar het gaat om het principe.

Quoten is geweldig... - boer Krelis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DSmarty
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Tweakers.net heeft de Dutch Power Cows opgericht, dit is een team dat meedoet aan distributed.net projecten (concurrerende projecten van SeTi dus).
Een thread als dat valt simpelweg onder reclame (of het nou commercieel of non-profit is doet niet ter zake) en is op de forums van GoT zelfs uitlokking tot een flamewar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm
  • Laatst online: 22:26

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Heel simpel idd... GoT doet alleen aan RC5 (en OGR). Iig actief... andere projecten mogen uiteraard best maar loop er hier niet promoten.. Dat is spam....
En je mag het hier best over bijv. een seti-probleem hebben ofzo.. (niet de juiste plek gok ik maar ja >:)). Iedereen is vrij om te kiezen wat ie doet met zijn idle time hoor ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hielko
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11-09 05:18
Ik zou niet weten waarom SETI hier niet gepromoot mag worden... zolang je dat niet in het DPC forum gaat doen lijkt mij het oke.

Maar dat is natuurlijk slechts mijn mening...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DSmarty
  • Niet online
Om bovenstaande redenen, van 8000 (actieve) GoT'ers zijn er ruim 3000 DPC'er.
Reclame maken voor SeTi komt dus in praktijk gewoon neer tot uitlokking van een FlameWar imho. Niet doen dus!

(Seti vs dnet = oorlog om de idle-time)

(die 8000 is een gokje over het aantal actieve GoT'ers)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hielko
Oke, als het gegarandeerd op een oorlopg uitloopt dan snap ik het, maar zijn die 3000 DPC's dan zo 'kinderachtig'?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DSmarty
  • Niet online
Als jij met een groep bent van 3000 man, kan jij dan garant staan voor het gedrag van 3000 man?

Niet dus, vandaar, je weet dat er altijd mensen tussen zitten die niet "volwassen" kunnen reageren :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm
  • Laatst online: 22:26

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Kijk je gaat op het thuishonk van seti toch ook niet iets vragen over RC5???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• witchdoc
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 02-09 15:54
jezes.. als iemand hier wat tweakertjes seti wil laten runnen doet ie dat toch zeker..
wrom zou iemand liever worden lastiggevallen met al die RC5 rotzooi en niet met SETI?!
sorry hoor, maar da's echt wel kleingeestig van jullie.
(en ja, ik ben RC5'er)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DSmarty
  • Niet online
Dat is helemaal het probleem niet PoohBeer, het is gewoon bijna 100% zeker dat je er flame-wars mee uitroept, dat moet ten alle tijden worden voorkomen op GoT.
Voor RC5 is dat niet van toepassing omdat wij daar aan meedoen vanuit Tweakers.net/GoT

Jij gaat toch geen reclame maken voor Kernenergie op de site van Greenpeace :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Op dinsdag 19 december 2000 22:34 schreef DSmarty het volgende:
het is gewoon bijna 100% zeker dat je er flame-wars mee uitroept, dat moet ten alle tijden worden voorkomen op GoT.
We hebben jullie (lees: Adjes) toch om dat te voorkomen? >:)
Ik ben het er trouwens ook niet mee eens dat het gesloten wordt. Het lijkt wel alsof GoT bang is om idle time te verliezen aan Seti, wat neerkomt op oneerlijke marktconcurrentie. De argumenten van flamewars overtuigen mij totaal niet.

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Och, als je in het DPC-forum vraagt wie er SETI doet (Zijn er ook DPCers met een SETI client?), dan noem ik dat een regelrechte poging om een flame uit te lokken ja.

Trouwens, Tw.net is begonnen met DPC, als je dat niet aanstaat had je dat bij de oprichting (in september 1997 oid) moeten roepen, en niet nu pas. Beetje laat, niet ?

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
Op woensdag 20 december 2000 08:06 schreef wildhagen het volgende:
Och, als je in het DPC-forum vraagt wie er SETI doet (Zijn er ook DPCers met een SETI client?), dan noem ik dat een regelrechte poging om een flame uit te lokken ja.

Trouwens, Tw.net is begonnen met DPC, als je dat niet aanstaat had je dat bij de oprichting (in september 1997 oid) moeten roepen, en niet nu pas. Beetje laat, niet ?
Als het in het DPC-forum gepost is, dan is dat verkeerd, maar waarom is het dan niet toegestaan in het SG-forum?

Btw: in september 1997 had ik andere dingen te doen. ;)

In het OT-forum zou een bericht over SETI wel worden toegestaan? SETI is nogal OffTopic, dus dat is de juiste plaats.

edit:
Stukje over OT toegevoegd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• witchdoc
Op dinsdag 19 december 2000 22:34 schreef DSmarty het volgende:
Dat is helemaal het probleem niet PoohBeer, het is gewoon bijna 100% zeker dat je er flame-wars mee uitroept, dat moet ten alle tijden worden voorkomen op GoT.
Voor RC5 is dat niet van toepassing omdat wij daar aan meedoen vanuit Tweakers.net/GoT
Als daardoor flame-wars worden uitgereoepen moet je die domme DPC'ers die er flamewars van maken ter orde roepen! Niet het onschuldige SETI fanaatje!! :(
Jij gaat toch geen reclame maken voor Kernenergie op de site van Greenpeace :?
volgens mij is tweakers nog altijd niet expleciet tegen SETI hoor.. die vergelijking van je gaat dus absoluut langs geen kanten op!
Als de meerderheid van de tweakertjes hier (in bijzonder de DPC'ers) hier zo kleingeestig zijn dan schaam ik me om DPC'er te zijn! :(
Als iemand nu op de DPC site om SETI zou gaan roepen ok (dan klopt je kernenergie vs Greenpeace voorbeeld wel), dat kan niet maar tweakers en got zijn de laatste keer ik effe checkte nog altijd COMPUTER orientated en seti hoort daar ook bij

*ja ik ben pissig*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DSmarty
  • Niet online
Calm down PoohBeer ;)

Het gaat erom dat niemand flamethreads wil op GoT.
Van de 8000 actieve GoT'ers zijn er ruim 3000 DPC'er.

Denk jij nou echt dat geen flamewar ontstaat als iemand iets post over SeTi?

Vergeet niet, niet alle 3000 DPC'ers zijn zoals jij, er zitten er ook tussen die gaan liggen flamen of schelden. (zie onder andere de hype van ongeveer 4 maanden geleden toen allerlei peuters het TA forum aan het irriteren waren)

Dus in het kader van de vrede op GoT is het gewoon verstandiger om dat soort topics te sluiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• witchdoc
Op woensdag 20 december 2000 09:23 schreef DSmarty het volgende:
Calm down PoohBeer ;)

Het gaat erom dat niemand flamethreads wil op GoT.
Van de 8000 actieve GoT'ers zijn er ruim 3000 DPC'er.

Denk jij nou echt dat geen flamewar ontstaat als iemand iets post over SeTi?

Vergeet niet, niet alle 3000 DPC'ers zijn zoals jij, er zitten er ook tussen die gaan liggen flamen of schelden. (zie onder andere de hype van ongeveer 4 maanden geleden toen allerlei peuters het TA forum aan het irriteren waren)

Dus in het kader van de vrede op GoT is het gewoon verstandiger om dat soort topics te sluiten.
I will not calm down!
Het recht op vrije meningsuiting komt hier in gedrang! :P (<- 'k ben aan't kalmeren) ;)
En euhhm.. 8000 - 3000 = 5000 mogelijke SETI-freaks!! Vergeet dat niet.
ALS die flamewar ontstaat moet je de schuldige daarvoor aanpakken.. die gottertjes die er verkeerd op reageren dus. Anders blijft het probleem trouwens gewoon bestaan.
Duys om de vreden te bewaren kan je GoT en T.net beter gewoon dichtdoen.. geen kans meer op rellen tussen gebruikers ervan!

* witchdoc gaat nu ook een topicje openen ter verandering van het DPC topicnaampie.. anders blijft dit soort toestanden ze gang gaan..

*nee, ik ben nog steeds niet akkoord*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

* poohbeer gaat nu ook een topicje openen ter verandering van het DPC topicnaampie.. anders blijft dit soort toestanden ze gang gaan..
Waarom richt je dan geen eigen forum op ?

Laten we trouwens eens stemmen over zo'n naamsverandering. Dan kan ik je nu al vertellen : die verlies je met grote overmacht.

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• witchdoc
Op woensdag 20 december 2000 09:31 schreef poohbeer het volgende:
* witchdoc gaat nu ook een topicje openen ter verandering van het DPC topicnaampie.. anders blijft dit soort toestanden ze gang gaan..
Eerst toch ff checken want ik denk dat'k nu zelf nonsens uitkraam.. DPC is dat ENKEL rc5? of hebben we ook dpc team in SETI enzow?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

DPC is dat ENKEL rc5?
Nee, ook OGR.

Er is ook wel een DPC-Seti team, maar dat is niet officieel gerelateerd aan ons.

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• witchdoc
Op woensdag 20 december 2000 09:33 schreef wildhagen het volgende:

[..]
Waarom richt je dan geen eigen forum op ?
Wrom zou'k? Ik doe mee aan RC5.. 'k kan alleen niet tegen dat bekrompen gedoe van bepaalde leden die andere DC projecten met de grond gelijk willen maken.
Laten we trouwens eens stemmen over zo'n naamsverandering. Dan kan ik je nu al vertellen : die verlies je met grote overmacht.
sja, so be it dan.. maar dan heeft iedereen toch even nagedacht over wat ik hier probeer duidelijk te maken en ben ik al MEER dan tevreden..
Dus euhh.. setup die stembus!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• witchdoc
Op woensdag 20 december 2000 09:38 schreef wildhagen het volgende:

[..]
Nee, ook OGR.

Er is ook wel een DPC-Seti team, maar dat is niet officieel gerelateerd aan ons.
ze hebben de naam gewoon gejat dus? tss.. dat kan toch niet :)
Haal hun effe hierheen (als het de juiste mentaliteit is daar toch).. zijn we nog sterker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Hebben we al eens geprobeerd, en toen werden WIJ dus geflamed van hier naar Tokyo dat het niet normaal meer was.

Vandaard dus mordicus tegenstemmen tegen dat SETI-flameproject.

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hielko
Ik vind het toch de redenatie omdraaien om te zeggen dat er geen SETI mag komen omdat er veel gotters DPC draaien....

Een topic over Intel (daar moet iedereen het toch mee eens zijn) kan je hier ook gewoon openen terwijl de meeste mensen hier een AMD hebben of pro-AMD zijn...

Als je of SETI gaat posten in het DPC forum is dat ofcourse fout, maar in SG mot et kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dinsdag 19 december 2000 21:52 schreef DSmarty het volgende:
Tweakers.net heeft de Dutch Power Cows opgericht, dit is een team dat meedoet aan distributed.net projecten (concurrerende projecten van SeTi dus).
Een thread als dat valt simpelweg onder reclame (of het nou commercieel of non-profit is doet niet ter zake) en is op de forums van GoT zelfs uitlokking tot een flamewar.
Aanvulling: Kijk, als ik in het DPC forum vraag of iemand mijn DPC subteam wil joinen mag dat.. Aangezien we geen SETI forum hebben kan je je spam nergens kwijt OF in het foute forum en dan krijg je slotje :)

Netzoals: als we nou het hardwareforum gewoon weghalen gaan mensen in SG postten, dan krijgen ze ook slotje :)

Als je het zo bekijkt is het heel redelijk van Tom, snappie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DSmarty
  • Niet online
Eigenlijk kan ik uit jouw stuk al de eindconclusie halen: Gewoon geen SeTi-spam op GoT.

Ehmz, maar laten we alles centraal in 1 thread houden:
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/91148

edit:
aanvulling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DSmarty
  • Niet online
Hmmz, en toen sloot Ome Tom de andere... ;)

Maar laten we hier dan verdergaan....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom
  • Niet online

Tom

Tja, ik denk dat het meeste al gepost is wat ik zou kunnen zeggen.

Verder was die thread een maandje terug al eens gepost (dat iemand mensen zocht voor SETI), toen stond het binnen 5 minuten vol met flames van DPCers. Dat is wel het laatste wat wij willen.

Wat ik nog wel even duidelijk wil maken: DPC is erg belangrijk bij Tweakers.net, en ik denk dat Femme dat beter dan mij kan uitleggen. Inmiddels vind ik het trouwens ook een beetje verwarrend (wat DPC nou is en van wie enz.), het mag van mij wel duidelijker op de frontpage terugkomen. Ik vind het ongeveer hetzelfde als posten op het Ajax forum dat je PSV-fan bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DSmarty
  • Niet online
DPC is van "ons", ons = tweakers.net + GoT.

Ik herhaal toch nog even stiekem mijn laatste post in de gesloten thread:
Je moet gewoon goed begrijpen, Tweakers.net = GoT = DPC
Dat wil niet zeggen dat elke tweaker een DPC'er is, maar wel dat dit de thuisbasis is van DPC, DPC doet distributed.net projecten.
Mensen hier vragen om mee te doen aan SeTi is dus gewoon SPAM en uitlokking tot FlameWars. Niks mis met seti'ers, maar laat ze ons met rust laten, wij hebben nou eenmaal geen zin in het zoeken naar onzin middels radiografische scanning van het heelal.
En de vergelijking van die voetbalsupporter gaat geheel op: Niet iedereen in Rotterdam is feyenoorder, maar het is wel de bakermat van feyenoord, vragen om een seizoenskaart voor Ajax te kopen in Rotterdam is dus gewoon vragen om problemen, net zoals het ronselen van SeTi mensen op GoT.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom
  • Niet online

Tom

DSmarty begrijpt het ja :) die kan het idd beter dan mij uitleggen. IMHO mag Femme dat DPC duidelijker naar voren laten komen en laten zien dat het bij t.net hoort, dat schijnt niet echt duidelijk te zijn momenteel.

• Ritch
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 11-09 10:18
als ik het goed begrijp:
Als ik een topic _zou_ openen met daarin de vraag of andere mensen seti ook zo boeiend vinden, leuk aliens zoeken (zal wel nooit gevonden worden, maar toch leuk om mee te doen imho), dan wordt daar een slotje op gegooid omdat DPC'ers gaan flamen??
Sorry hoor, maar daar klopt natuurlijk geen reet van. Natuurlijk hoort DPC bij tweakers, ongeveer alle dpc'ers zullen tweakers zijn, maar BIJ LANGE NA NIET alle tweakers zijn dpc'ers, hou daar ook es rekening mee, er zijn gewoon tweakers die het hele rc5 gebeuren vreselijk crap vinden (ik vind er zelf ook nix aan) en misschien seti@home of fightaids@home juist boeiend en leuk vinden.
Er hoeft helemaal geen DPC Seti devisie te komen ofzo, maar laat mensen die niet blokjes kraken voor rc5 leuk iets anders doen en flame ze niet meteen de grond in en doe ze ook niet te kort door er meteen een slotje op te gooien, dan begint het op een dictatuur te lijken, als je niet DPC bid voor eten wordt je gebanned :(

RC5 kan leuk zijn,
OGR kan leuk zijn,
SETI@home kan leuk zijn,
fightaids@home kan leuk zijn,
andere DC kan leuk zijn,
en gewoon idle time laten verrotten kan ook leuk zijn.

• Femme
  • Laatst online: 19:56

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

DPC is het enige officiële distributed computing team van t.net en daarom is er een apart forum voor. Als er andere teams voor SETI e.d. worden opgericht vind ik dat prima, maar dan moet dat maar in andere forums gemeld worden. Support in de vorm van frontpage grafiekjes en nieuwspostings hoeven die teams ook niet te verwachten.

Het plaatsen van een omroep in het DPC forum om een ander team dan DPC te joinen wordt niet gewaardeerd en is daarom alleen al reden om zo'n posting niet in dat forum te plaatsen.

• DSmarty
  • Niet online
En blijkbaar zijn SeTi'ers ook heel erg flauw :r

Ik kreeg vanochtend vroeg dit in mijn mailbox:
Dear SETI@home user:

Thanks for your participation in SETI@home. I'm happy to say that
the project is going extremely well, thanks to the continued support of
our millions of users. This newsletter covers the following:

- Project status
- Release of version 3 software
- New sponsorship from One Cosmos and The Planetary Society
- New SETI@home gear is here

Dr. David P. Anderson
Project Director, SETI@home
http://setiathome.berkeley.edu

PS: to be removed from our mailing list, see the bottom of this message.
--------------------------
PROJECT STATUS

Halfway through our second year of operation, SETI@home has processed
over 7000 hours of digitally-recorded signals from the Arecibo radio
telescope, using the power of millions of Internet-connected computers.
As this processing continues, SETI@home's own computers are
doing the next phase, in which we separate man-made radio signals from
those originating outside our solar system. Our goal is to detect
signals from other civilizations.

By using the Internet to form the world's most powerful computer,
SETI@home has inspired other scientific computing projects,
and is often credited (along with Napster) with defining a
new generation of computer system design, called "peer-to-peer".

Because of the strong continued interest in SETI@home, the project will
continue for at least a year beyond its original ending time. Plans are
not finalized, but we hope to expand our search to the
southern-hemisphere sky, and to search new frequency bands.

We will also try to make SETI@home more fun and interesting by adding
new content and features to our web site. Our small but hard-working
staff (5 part-time members) has had little time to work on this area,
but we're expanding our efforts.

RELEASE OF VERSION 3 SOFTWARE

After almost a year of testing and debugging, we recently released a
major new version of our screensaver program. The new version does
much better signal analysis; it looks for two new types of signals
(pulses and triplets) and it covers a wider range of drift rates.
As a result, it takes more time to process each work unit.

The old version of SETI@home should automatically notify you when
it's time to upgrade to the new version. You can download and
install it from our web site:
http://setiathome.berkeley.edu/download.html

NEW SPONSORSHIP FROM ONE COSMOS NETWORK AND THE PLANETARY SOCIETY

We're proud to announce an alliance of SETI@home with One Cosmos Network
and The Planetary Society. This alliance will give us the financial
support necessary to continue and expand SETI@home, as well as
enabling us to provide a richer Web experience.

Founded by Internet executive Joe Firmage and Ann Druyan, Carl Sagan's
wife and collaborator of 20 years, One Cosmos Network is dedicated to
carrying on Sagan's effort to humanize science and bring it to people
everywhere. Toward this end, One Cosmos is constructing an Internet
portal, OneCosmos.net, and a production studio, Cosmos Studios, which
will create compelling science-based entertainment for television and film.
Their first release is an updated, digitally remastered Collector's Edition
of the Emmy and Peabody Award winning 13-hour television series, "Cosmos."
The series is currently available for purchase in DVD or VHS format,
with "The Music of Cosmos" available separately in a double-CD format;
find them at [url="http://OneCosmos.net."]http://OneCosmos.net.[/url]

The Planetary Society is the founding sponsor of SETI@home, and its
membership is open to anyone who shares the goals of exploring our
solar system and searching for extraterrestrial life. In fact, the
Society supports six different SETI efforts, along with many other
projects in space exploration. We encourage you to join
The Planetary Society and help advance their many worthy programs at
http://planetary.org/html/member/JoinUs.html

We are also extremely grateful to our other sponsors, including
the University of California Digital Media Innovation Program,
Sun Microsystems, Fuji Film Computer Products, Quantum, and
the SETI Institute.

Thanks also to the hundreds of individuals who have made
contributions to SETI@home. Their names are listed at
http://setiathome.berkeley.edu/donorlist.html

SETI@home is free for everyone, but if you can consider
making a tax-deductible donation to SETI@home, please visit
http://setiathome.berkeley.edu/donor.html.

NEW SETI@HOME GEAR IS HERE

While our goal is to detect life in outer space, we can't do that
without the support of our fellow Earthlings. Last year, we introduced
several SETI@home products in our online store. The response was so
great that this year we've expanded the product line. There are great
new sweatshirts, mugs, T-shirts, jackets, desk clocks, lapel pins,
patches, and even a heat-sensitive mouse pad. Want more? How about
your very own, very elegant, blown-glass globe? Or (our personal
favorite) a stylus, red and black pens, and mechanical pencil packed
into one very cool gravity-fed tool. You'll find them all online at
http://www.exploratoriumstore.com/setihome.html.

The profits from each sale help fund the SETI@home project.

To be removed from our mailing list, please visit:
http://setiathome.berkeley.edu/account_area.html
* DSmarty kan dus nu van harte de mening van velen ondersteunen dat SeTi'ers ook kleuters zijn :r :r :r

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

DSmarty: zielig hé ? Ik heb er ook 4 gehad, op al mijn 4 emailadressen...

Tekent weer mooi het niveau van SETI, en nog een reden te meer om SETI volledig te weren.

Virussen? Scan ze hier!

• DSmarty
  • Niet online
Erg, erg triest.

Eerwaarde collega's op GoT, bedankt voor Uw waardige inbreng in deze discussie, je mag heel erg trots op jezelf zijn :(

Ik had altijd op basis van goed vertrouwen al mijn gegevens in mijn profile staan, deze heb ik dus nu noodgedwongen weggehaald. |:(

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Voor wat mijzelf betreft kan ik nu ook melden dat er nu 4 klachten gestuurd zijn naar abuse@berkeley.edu

Virussen? Scan ze hier!

• DSmarty
  • Niet online
Op donderdag 21 december 2000 08:15 schreef wildhagen het volgende:
Voor wat mijzelf betreft kan ik nu ook melden dat er nu 4 klachten gestuurd zijn naar abuse@berkeley.edu
En 1 namens mij.

• pven
  • Niet online
Ik ben aktief lid van SETI, maar ik heb die mail helemaal niet ontvangen. :?

• DSmarty
  • Niet online
Op donderdag 21 december 2000 08:34 schreef pven het volgende:
Ik ben aktief lid van SETI, maar ik heb die mail helemaal niet ontvangen. :?
Dus kan ik concluderen dat enkele grapjassen Wildhagen en mij hebben ingeschreven voor SeTi en tevens de nieuwsbrieven hebben laten sturen :(

• witchdoc
Op woensdag 20 december 2000 23:18 schreef Tom het volgende:
Tja, ik denk dat het meeste al gepost is wat ik zou kunnen zeggen.
sorry, * witchdoc was effe weg .. werk enzo he :)
Verder was die thread een maandje terug al eens gepost (dat iemand mensen zocht voor SETI), toen stond het binnen 5 minuten vol met flames van DPCers. Dat is wel het laatste wat wij willen.
Dan moet je die flamers ter orde roepen! Wat
Wat ik nog wel even duidelijk wil maken: DPC is erg belangrijk bij Tweakers.net, en ik denk dat Femme dat beter dan mij kan uitleggen.
DPC is belangrijk.. weet'k ook wel. Ben zelf ook fervent crackertje hoor :)
MAAR dat wil niet zeggen dat al de rest moet geweert worden.. we zijn toch een community met verschillende ideeën?! Zal voor de meeste (psycho excluded pls!) toch wel een plaatsje zijn?
Inmiddels vind ik het trouwens ook een beetje verwarrend (wat DPC nou is en van wie enz.), het mag van mij wel duidelijker op de frontpage terugkomen. Ik vind het ongeveer hetzelfde als posten op het Ajax forum dat je PSV-fan bent.
Jah kij, als DPC nu enkel RC5 was ok, maar voor een ander DC project hebben ze wel plaats.. maar SETI dat kan niet?! Hoezo dubbele standaard?!

• DSmarty
  • Niet online
Nee hoor, DPC = niet alleen RC5, DPC = distributed.net projecten.
Dat is dus het verschil en dit valt dus niet onder het "met twee maten meten".

• witchdoc
Op woensdag 20 december 2000 23:20 schreef DSmarty het volgende:
DPC is van "ons", ons = tweakers.net + GoT.

Ik herhaal toch nog even stiekem mijn laatste post in de gesloten thread:
IK is een stukkie van ons.. ik ben lid van tweaker.net en van GoT. voor je zegt dat ik nieuw ben enzo (is zo) op T.net ben'k godlike en hier zit'k naast OF vroeger en OT nu ook actief in netwerkspul.
Nu IK vind (hypotetisch) X-files en aliens erg kewl en het "0,001 x 10 totde -9999e promille"-grote kansje op het ontdekken van een alien doe'k dus ook veel liever dan bewijzen dat een bepaalde encryptie goed of slecht is zelfs al verdien'k er nog aan.
Noujah.. zolang DPC opgericht als RC5 team enkel dat is, een rc5 team, alles prima. Maar als DPC andere projecten (OGR) toelaat maar seti niet.. da's dan vet discriminerend en vind ik dus totaal stupide.
Waarom mag OGR WEL in't DPC forum en SETI niet?!

• DSmarty
  • Niet online
Zie mijn vorige reply !

DPC doet distributed.net projecten.
Daar vallen zowel RC5 als OGR onder!
en SeTi dus niet, bovendien zijn dnet projecten altijd iets realistisch, iets van wetenschappelijk nut, of simpelweg een encryptie kraken, dat is toch iets heel anders dan het zoeken naar Aliens (middels zeer discutabele methoden)

• witchdoc
Op donderdag 21 december 2000 05:25 schreef Femme het volgende:
DPC is het enige officiële distributed computing team van t.net en daarom is er een apart forum voor. Als er andere teams voor SETI e.d. worden opgericht vind ik dat prima, maar dan moet dat maar in andere forums gemeld worden. Support in de vorm van frontpage grafiekjes en nieuwspostings hoeven die teams ook niet te verwachten.
Ai de baas.. :)

Maar euhh.. waarom zijn er geen problemen met OGR in DPC dan?!
Dat stoort me dus enorm.. als je zegt DPC is RC5 dan begrijp'k het.. maar OGR kan er wel en SETI niet? Da's nie meteen wat je noemt correct he?
En euhhm.. als dat team nou eens redelijk snel uitgroeit tot een 1000-tal leden? Zelfs dan geen support? En wrom wel niet dan?
Het plaatsen van een omroep in het DPC forum om een ander team dan DPC te joinen wordt niet gewaardeerd en is daarom alleen al reden om zo'n posting niet in dat forum te plaatsen.
again.. wrom OGR dan wel?!

• DSmarty
  • Niet online
PoohBeer, eerst lezen voordat je replied gaarne:
DPC doet distributed.net projecten.
Daar vallen zowel RC5 als OGR onder!

• Ritch
Op donderdag 21 december 2000 08:15 schreef wildhagen het volgende:
Op donderdag 21 december 2000 08:17 schreef DSmarty het volgende:
[..]
En 1 namens mij.
Euh SETI mensen worden hier vreselijk lame afgeflamed wat allemaal maar mag enzo (:?), zij doen iets lames terug en de meneren 'ik ben een stoer dpc lid' zijn in hun waarde aangetast, djeez grow up zeg!

• witchdoc
Op donderdag 21 december 2000 08:02 schreef DSmarty het volgende:
En blijkbaar zijn SeTi'ers ook heel erg flauw :r

Ik kreeg vanochtend vroeg dit in mijn mailbox:
[..]
* DSmarty kan dus nu van harte de mening van velen ondersteunen dat SeTi'ers ook kleuters zijn :r :r :r
oh.. 1 kleuter subscribed je op een mailinglist.. en velen zijn plots kleuters?
Vraag me af of vele DPC'ers dan ok kleuters zijn na de AT perikelen. :?

• witchdoc
Op donderdag 21 december 2000 08:05 schreef wildhagen het volgende:
DSmarty: zielig hé ? Ik heb er ook 4 gehad, op al mijn 4 emailadressen...

Tekent weer mooi het niveau van SETI, en nog een reden te meer om SETI volledig te weren.
Wat een reden?! Ik heb ook eens gezeik gehad van een DPC lid (echt waar) terwijlm ik zelfs al meecrackte! Voer anders gans dat DPC maar af!
Beetje eerlijk blijven he

• DSmarty
  • Niet online
Heren, ik had het idee dat deze thread een uitleg was richting jullie over het al dan niet ondersteunen van SeTi. Er wordt ons verweten kleuters te zijn, nog geen uur later heb ik spam van SeTi.
Vind je het gek dat ik dan met de opmerking kom dat ook SeTi'ers kleuters zijn :?

Poohbeer, jij vraagt tot 3x toe hetzelfde: Waarom wel OGR en waarom geen Seti?

Dit heb ik je nu al meerdere malen uitgelegd, ben je oostindisch doof, of wil je gewoon niet snappen dat daar wel degelijk goede redenen toe zijn?

• DSmarty
  • Niet online
Op donderdag 21 december 2000 10:53 schreef poohbeer het volgende:

[..]
oh.. 1 kleuter subscribed je op een mailinglist.. en velen zijn plots kleuters?
Vraag me af of vele DPC'ers dan ok kleuters zijn na de AT perikelen. :?
En om hierop terug te komen, dat was inderdaad erg kinderachtig gedrag van enkele DPC'ers, daar hebben wij hen ook zeer zeker op aangesproken (en ons excuus aangeboden aan de leden van TA).

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Hij heeft een nogal selectieve perceptie....

en waarom begin je nu weer over ganzen ? Het is hier geen dierentuin !

Virussen? Scan ze hier!

• witchdoc
Op donderdag 21 december 2000 09:37 schreef DSmarty het volgende:
Nee hoor, DPC = niet alleen RC5, DPC = distributed.net projecten.
Dat is dus het verschil en dit valt dus niet onder het "met twee maten meten".
Da's wel een zwak excuus he.. denk je ook niet?
DPC was RC5.. OGR mag er wel bij want het is d.net maar SETI niet want da's ..
beetje erge drogreden vinnik

• DSmarty
  • Niet online
DPC staat open voor meerdere projecten, maar ik ben er van overtuigd dat er geen animo is voor SeTi onder DPC.
Sterker nog, de meesten hebben een afkeer van SeTi.

• witchdoc
Op donderdag 21 december 2000 11:10 schreef DSmarty het volgende:
DPC staat open voor meerdere projecten, maar ik ben er van overtuigd dat er geen animo is voor SeTi onder DPC.
Sterker nog, de meesten hebben een afkeer van SeTi.
wrom dan zo'n afkeer van ronselen? Niemand gaat toch iets joinen waar ie een afkeer van heeft? :P

Noujah.. ik kap er mee.. (noujah..) ;) m'n mening is gegeven, 'aangevallen', verdedigd, heeft aangevallen en heeft de veldslag effe verloren.
Geen probleem.. 'k ben toch voor RC5 crackin.. alleen jammer dat andere uitingen de kop worden ingeramd.. Heil!

edit: als je nog iets hebt te melden kan je't altijd via ICQ doen btw.

• Capo
  • Niet online
Op dinsdag 19 december 2000 22:05 schreef hielko het volgende:
Oke, als het gegarandeerd op een oorlopg uitloopt dan snap ik het, maar zijn die 3000 DPC's dan zo 'kinderachtig'?
Ja!

Ze zijn kinderachtig,kort door de bocht,kortzichtig,egoistisch,kudde volk, moet ik nog ff door gaan ? :r

Ik ga me vanavond voor SETI aanmelden!!

Alleen al uit feit dat ik die }:O wel uit kan kotsen en anders wel het volk wat erachter zit.

My old man wrote me a letter from prison once. It said "if you don't want to end up in here, stay away from crime, women and drugs" Trouble is, that don't leave you much else to do, does it?

• Ritch
Op donderdag 21 december 2000 10:58 schreef wildhagen het volgende:
Hij heeft een nogal selectieve perceptie....
Hij = wildhagen?
Sorry hoor, maar ik kan niet zeggen dat jij nou de meest redelijk berichten post...

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Op donderdag 21 december 2000 11:54 schreef Ritch het volgende:

[..]
Hij = wildhagen?
Sorry hoor, maar ik kan niet zeggen dat jij nou de meest redelijk berichten post...
Jij wel dan ? 99 procent van jouw post is of onzin of flame.

Virussen? Scan ze hier!

• DSmarty
  • Niet online
Op donderdag 21 december 2000 11:45 schreef Capoeiristas het volgende:

[..]
Ja!

Ze zijn kinderachtig,kort door de bocht,kortzichtig,egoistisch,kudde volk, moet ik nog ff door gaan ? :r

Ik ga me vanavond voor SETI aanmelden!!

Alleen al uit feit dat ik die }:O wel uit kan kotsen en anders wel het volk wat erachter zit.
Graag wil ik van jou van al jouw opmerkingen ook argumenten horen + de tegenargumenten waarom seti-members anders zijn.

Je verwacht toch echt geen reactie op zo'n soort post (flame) :?

• Floor-is
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11-09 12:57

Floor-is

5.2

Houden we het wel een _beetje_ gezellig hier?

Poohbeer: RC5 en OGR zijn projecten van distributed computing. Seti niet. Aan de distributed projecten doen we mee, maar aan SETi niet. Iedereen heeft zijn redenen en wil die maar al te graag vertellen.

Zoals je weet is GoT een beetje een "thuisbasis" voor DPC, en omdat DPC alleen Distributed projecten doet, is er eenvoudigweg geen plaats voor SETi. Het is jammer op zich, want bij Anand kan het wel, maar het is ook wel een beetje logisch. We zijn trots op wat we doen en wat we kunnen met het RC5 project en OGR, als je dat (al is het indirect) aanvalt door een thread over SETi te openen, dan krijg je daar commentaar op. Het is misschien wat kort-door-de-bocht, maar het gebeurd, daar kan je weinig aan doen.

Het lullige van het hele SETi gebeuren in mijn ogen is dat er meer dan afdoende "participants" zijn, waardoor vaak dezelfde informatie door 2 "participants" word uitgezocht. Een volgende puntje is dat het decoderen van 1 blokje veel langer duurt dan het decoderen van 1 RC5 of OGR blokje, waardoor de competitie veel minder is. Dan is er nog een kwestie statistieken, ik heb me laten vertellen dat deze niet zo goed verzorgd zijn als de statistieken van Distributed, waardoor wederom SETI een puntje tegen krijgt.
Natuurlijk zijn er ook voordelen te noemen, zoals dat _als_ je iets vind, dit een enorme uitwerking zal hebben op de mensheid, mocht het allemaal kloppen. Ook kan je het leuker vinden om mee te doen omdat je zoekt naar iets onverklaarbaars, wat gelijk weer ontkend zal worden door tal van regeringen :P

Punt is en blijft dat DPC hier haat thuisbasis heeft en dat SETi en distributed op dit forum (nog) niet naast elkaar kunnen bestaan.

Bericht hierboven

• DSmarty
  • Niet online
Ja hoor Ome Floris ;)

We proberen de thread wel netjes te houden...
Bedankt voor Uw bijdrage in deze :P

Daarom zal ik nog even voor de duidelijkheid zeggen: Ik heb persoonlijk niks tegen op SeTi, de discussie gaat erover of SeTi op GoT thuishoort, en ik ben van mening dat dat niet zo is.

• Capo
  • Niet online
Op donderdag 21 december 2000 12:11 schreef DSmarty het volgende:

[..]
Graag wil ik van jou van al jouw opmerkingen ook argumenten horen + de tegenargumenten waarom seti-members anders zijn.

Je verwacht toch echt geen reactie op zo'n soort post (flame) :?
Zeg ik dan dat Seti members anders zijn ? ik bedoel alleen dat DPC members alleen seti al haten omdat hun buurman het doet.

Ik vindt het vrij flauw om meteen te gaan zeiken in een seti topic omdat het seti is en omdat de buurman dat vindt.

Of het nou seti of dpc is ..interreseert me geen moer maar die plank voor hun kop vindt ik nogal ..ja inderdaad...kinderachtig.

Ik heb een koetje... ja ik ook...ok dan haten wij seti..

waar slaat dat dan op ?

Flame..nee geen flame wil alleen reactie los trekken..

My old man wrote me a letter from prison once. It said "if you don't want to end up in here, stay away from crime, women and drugs" Trouble is, that don't leave you much else to do, does it?

• Ritch
Op donderdag 21 december 2000 11:57 schreef wildhagen het volgende:

[..]
Mijn aanvallen op de post in deze thread mag je, ik zal niet zeggen dat ik meest lievuh reacties hier gepost heb O+, maar zeggen dat ongeveer alles wat is post onzin en flame slaat natuurlijk nergens op...

• KeX
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 25-08-2022

KeX

* KeX (RC5-addict) kan niets anders doen dan de SETI verdedigers gelijk geven na het lezen van de vele SETI vs GoT draadjes in het algemeen en deze in het bijzonder.

Sterker nog de opgefokte reacties verpesten bijna zelfs mijn onverwoestbare distributed net plezier.

• KeX
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 25-08-2022

KeX

Op donderdag 21 december 2000 12:27 schreef DSmarty het volgende:
de discussie gaat erover of SeTi op GoT thuishoort, en ik ben van mening dat dat niet zo is.
Das ff interessant om uit te lichten. Is de discussie of SETI op GoT thuis hoort of is de discussie of SETI op het DPC forum op GoT thuishoort?

Mijn deel. Ik vind het dus absoluut dat er op GoT topics over SETI geopend moeten kunnen worden (je kunt hier bij wijze van spreken al bijna een topic openen over de kleur onderbroek die je aanhebt, op een tweakforum :?). Op het DPC forum daarentegen hoort het IMHO ook niet thuis want DPC doet (nog) geen SETI.

* KeX heeft genoeg gezegd. Amen uit.

• DSmarty
  • Niet online
Sorry dat ik het zeg hoor (klinkt arrogant), ik vind dat ik hier fatsoenlijk reageer en zeker niet flame, de enige flame-achtige posts komen NIET van mij af! (Maar wel van bijvoorbeeld: Capoeiristas , ik zie weinig "opbouwends" in zijn kritiek)

Er werd gevraagd waarom het SeTi topic werd gesloten en dat heb ik uitgebreid uitgelegd.

Ik heb nooit gezegd dat elke GoT'er DPC'er is, als je de posts naleest heb ik gezegd dat een gedeelte van de GoT'ers DPC'er is.
Feit is dat GoT de bakermat van DPC is, erger nog, we hebben zelfs een eigen forum voor DPC-gelieerde onderwerpen.

Mensen die op GoT gaan liggen ronselen voor distr. comput. projecten zijn gewoon niet welkom. Er wordt toch ook niet geronseld voor dnet projecten :?

Spam = Spam, waar het ook over mag gaan, niet interessant, gewoon closen!

En dat heeft dus in 1e instantie niks met SeTi te maken.

De discussie ging verder over het al dan niet toestaan van SeTi postings op GoT, ik ben (persoonlijk) van mening dat deze hier niet dienen te staan, daarop heb ik ook een vergelijking aangehaald:
Je gaat in Rotterdam niet "leuren" met seizoenskaarten voor Ajax. Iedereen weet dat Rotterdam de bakermat van Feyenoord is, dit wil niet zeggen dat iedere Rotterdammer Feyenoorder is, maar het is gewoon niet verstandig om te doen, IRL krijg je klappen op GoT lok je een flame uit.

Nog even voor de laatste keer (ter uitleg) DPC doet distributed.net projecten, dit begon met DES, toen RC5, en nu is OGR daar bijgekomen. Er wordt dus niet met twee maten gemeten (dit werd gesuggereerd in de trend van: Waarom wel OGR en niet SeTi).

* DSmarty hoopt dat mijn mening hierover nu duidelijk is.

edit:
aanvulling

• DSmarty
  • Niet online
Op donderdag 21 december 2000 13:51 schreef KexDaFlex het volgende:
* DSmarty (RC5-addict) kan niets anders doen dan de SETI verdedigers gelijk geven na het lezen van de vele SETI vs GoT draadjes in het algemeen en deze in het bijzonder.

Sterker nog de opgefokte reacties verpesten bijna zelfs mijn onverwoestbare distributed net plezier.
Ik heb hier slechts twee "tegen-seti-op-got" posters gezien: Wildhagen en Ik zei de gek.

Gaarne uitleggen wat mijn opgefokte reacties zijn :?

KexDaFlex: Het ging niet over een onderwerp betreffende SeTi, maar over spam (het ronselen van nieuwe leden), een heel ander verhaal dus!

Ritch: Uit jouw eerste post bleek al dat je de hele thread niet had gelezen, je begon meteen met een verhaal over dat niet elke GoT'er DPC'er is, een aantal posts daarvoor had ik dat al compleet uitgelegd (het "bakermat" verhaal), gaarne eerst lezen, dan posten!

• Ritch
Op donderdag 21 december 2000 15:46 schreef DSmarty het volgende:
Je gaat in Rotterdam niet "leuren" met seizoenskaarten voor Ajax. Iedereen weet dat Rotterdam de bakermat van Feyenoord is, dit wil niet zeggen dat iedere Rotterdammer Feyenoorder is, maar het is gewoon niet verstandig om te doen, IRL krijg je klappen op GoT lok je een flame uit.
En jij vind het ok dat dat gebeurt??? Toevallig zelf een te harde klap op je kop gehad? Dat slaat toch nergens op!
Op donderdag 21 december 2000 15:48 schreef DSmarty het volgende:
Ritch: Uit jouw eerste post bleek al dat je de hele thread niet had gelezen, je begon meteen met een verhaal over dat niet elke GoT'er DPC'er is, een aantal posts daarvoor had ik dat al compleet uitgelegd (het "bakermat" verhaal), gaarne eerst lezen, dan posten!
Ik had dat dus wel gedaan, de reden dat ik dat zei, is omdat er een beetje gedaan wordt (door DSmarty en wildhagen) dat als 1 iemand seti zegt, heel got/tweakers het daar niet mee eens is.

Maar als ik het even samen mag vatten zit het zo:
- Never seti in het dpc forum
- Over seti lullen mag, maar ergens anders
- Nooit ronselen voor DPC danwel SETI danwel andere DC projecten
- Er komt geen (officiele) DPC Seti sectie

Zijn we het dan met mekaar eens? :*

• DSmarty
  • Niet online
Met jouw conclusies ben ik het eens >:)

De vergelijking is niet bedoeld om een sociale discussie op te wekken, maar het is wel op waarheid gebaseerd, of wil je dat ontkennen :?

• witchdoc
Op donderdag 21 december 2000 10:57 schreef DSmarty het volgende:
Poohbeer, jij vraagt tot 3x toe hetzelfde: Waarom wel OGR en waarom geen Seti?

Dit heb ik je nu al meerdere malen uitgelegd, ben je oostindisch doof, of wil je gewoon niet snappen dat daar wel degelijk goede redenen toe zijn?
laatste keer :)
ik begrijp wat jij wil zeggen maar jij blijkbaar niet wat ik wil zeggen.. wij gaan dus niet akkoord en daarom vallen we nogal in herhaling.. jij begrijpt dus ook nog niet waarom ik die reden nonsens vind.. raken we blijkbaar niet meer uit vandaag.. proberen we volgend jaar nog eens?
einde zaak nu!

• DSmarty
  • Niet online
Hehe, hebben we het al over gehad via ICQ ;)

Maar ehmz, laat ik besluiten met: Prettige feestdagen en een fijne jaarwisseling :P

• witchdoc
Op donderdag 21 december 2000 17:12 schreef DSmarty het volgende:
Hehe, hebben we het al over gehad via ICQ ;)

Maar ehmz, laat ik besluiten met: Prettige feestdagen en een fijne jaarwisseling :P
voila.. that's the spirit :)

edit: ik moet echt wel het laatste woord hebben hoor! ;)

• DSmarty
  • Niet online
Oh nee hoor, ik wil alsnog het laatste woord hebben.

Dit is alleen aan de persoon gericht die weet dat ik hem bedoel:

Wil je aub kappen met je zielige gedoe, dankzij jouw adolescente gedrag heb ik vandaag 50+ spam-mails gehad, diverse SeTi nieuwsletters en reacties op posts die ik in bepaalde fora gedaan zou hebben (en waar ik nooit geweest ben).

Ik ga al het mogelijke doen om jouw IP adres te achterhalen en ik pak je, dat beloof ik je bij deze :(

• TGEN
  • Laatst online: 10-09 21:36

TGEN

Hmmmx_

Nou fijn weer weer wat ruzies erbij, weer wat flames, en weer wat zielige puberale mensen die spam versturen. Ik vind wel dat er genoeg is gezegd, kortom, geen seti discussies meer dit jaar! tis verdomde kerstmis bijna!

Pixilated NetphreaX
Dronkenschap is Meesterschap
DragonFly

• DSmarty
  • Niet online
Die post is niet als flame bedoeld hoor TGEN, daar ken je me toch wel goed genoeg voor?

Ben alleen behoorlijk pissig dat iemand mij op die manier "naait".

Voor de rest moeten we idd maar naar de feestdagen toeleven.... leuke kadootjes (zal ik nou voor het 4e achtereenvolgende jaar CDR's krijgen :? ;) )

Verwijderd

zal ik nou voor het 4e achtereenvolgende jaar CDR's krijgen.

LOL :P :9

kan je niks orgineels verzinnen bijv cd-rw's ;)

• witchdoc
Op donderdag 21 december 2000 20:50 schreef DSmarty het volgende:
Voor de rest moeten we idd maar naar de feestdagen toeleven.... leuke kadootjes (zal ik nou voor het 4e achtereenvolgende jaar CDR's krijgen :? ;) )
Goh.. wat ga je me geven dan?!

• witchdoc
Op donderdag 21 december 2000 21:25 schreef victorb het volgende:
kan je niks orgineels verzinnen bijv cd-rw's ;)
hij KRIJGT ze he :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeikstraal
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 18-07 15:28
Ik ben sinds vandaag een stuk blijer dat ik seti heb. (was het andersom geweest dan had ik nu denk ik dpc gejoined)

Quidquid id est, timeo puellas, et oscula dantes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ritch
Euh, als wat andersom was geweest? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DSmarty
  • Niet online
Op donderdag 21 december 2000 21:38 schreef poohbeer het volgende:

[..]
Goh.. wat ga je me geven dan?!
Speciaal voor jou: 100 WU ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigfoot
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 11-09 11:23
Volgens mij zijn er heel wat Tweakers die SETI draaien op hun PC. Dat hoeft toch niet doodgezwegen te worden? Of is het idee dat als er ruchtbaarheid aan gegeven wordt, DPC'ers overstappen naar SETI? Dat denk ik zelf niet hoor :)

Het enige wat ik wilde is dat alle Tweakers die SETI draaien in hetzelfde team komen. Er zijn nu al een paar leden weer bijgekomen, meer dan 1200 WU's nu, dus laat iedereen maar komen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capo
  • Niet online
er zijn in rotterdam ook vast wel supporters voor amsterdam.

Maarja jij staat er gewoon niet voor open.

houdoe en bedankt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

When you are running SETI you are evil and will go to hell, JOIN DPC NOW to clens your soul and pave your way to heaven>:)

FF hoor ik zou toch wel een van de flamers zijn, ik ben geen flamer in general maar voor sommige dingen moet je kunnen vechten en ik vindt idle-time een van die dingen, de heerser op GoT is nu RC5}:O en er zal geheid wat underground SETI:r bij zitten maar als je dan gewoon in het openbaar die helse ketterij gaat rondstooien ja dan kun je van de overheersers verwachten dat je vrijheid van meningsuiting een beetje ingedamt wordt>:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op donderdag 21 december 2000 11:05 schreef poohbeer het volgende:

[..]
Da's wel een zwak excuus he.. denk je ook niet?
DPC was RC5.. OGR mag er wel bij want het is d.net maar SETI niet want da's ..
beetje erge drogreden vinnik
poohbeer, je bent echt BLOEDirritant bezig (als een echte onzinner :P) maaruh.. je haalt bij mij het bloed onder me nagels vandaan.. Als DPC'ers kiezen dat SETI er niet bij mag en OGR wel is er geen probleem, als NIEMAND behalve 1% van de DPC'ers SETI bij DPC wil is dat heel anders dan wanneer 90% er wel OGR bij wil.. bovendien is OGR ongeveer hetzelfde Idee als SETI, en SETI zoekt naar iets heel anders.. verder is OGR net gestart dus daar kunnen we ook nog wat mensen INHALEN..

NU JE ZiN?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ritch
Hiro Shima: Get a life! :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op donderdag 21 december 2000 11:57 schreef wildhagen het volgende:

[..]
nu flame je zelf man! :( :r :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigfoot
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 11-09 11:23
Op zaterdag 23 december 2000 06:57 schreef Hiro Shima het volgende:
When you are running SETI you are evil and will go to hell, JOIN DPC NOW to clens your soul and pave your way to heaven>:)

FF hoor ik zou toch wel een van de flamers zijn, ik ben geen flamer in general maar voor sommige dingen moet je kunnen vechten en ik vindt idle-time een van die dingen, de heerser op GoT is nu RC5}:O en er zal geheid wat underground SETI:r bij zitten maar als je dan gewoon in het openbaar die helse ketterij gaat rondstooien ja dan kun je van de overheersers verwachten dat je vrijheid van meningsuiting een beetje ingedamt wordt>:)
Het begint hier onderhand wel op een godsdienstoorlog a la Gazastrook of iets dergelijks te lijken zeg :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HULLOOOOO beetje gevoel voor humor mag ook wel
wat ik probeer te zeggen is:
GoT "heeft" DPC om idle time te vullen, als je een beetje fanatiek bent weet je heel goed dat het toch op de een of andere manier niet tof is als "klanten" weg gaan/overlopen, Ik vind het een beetje OPTA gedrag, dat van iedereen gelijke kansen, ja?
je moet me niet verkeert begrijpen, ik ben niet zozeer tegen SETI maar gewoon zwaar voor DPC, een beetje IC (in character) voor iets opkomen moet toch kunnen:?
Ik vind dat get a live een beetje bekrompen, ik heb wel een leven, ik heb zelfs tijd voor een beetje role playing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• witchdoc
Op zaterdag 23 december 2000 12:46 schreef DKasemier het volgende:

[..]
poohbeer, je bent echt BLOEDirritant bezig (als een echte onzinner :P) maaruh.. je haalt bij mij het bloed onder me nagels vandaan.. Als DPC'ers kiezen dat SETI er niet bij mag en OGR wel is er geen probleem, als NIEMAND behalve 1% van de DPC'ers SETI bij DPC wil is dat heel anders dan wanneer 90% er wel OGR bij wil.. bovendien is OGR ongeveer hetzelfde Idee als SETI, en SETI zoekt naar iets heel anders.. verder is OGR net gestart dus daar kunnen we ook nog wat mensen INHALEN..

NU JE ZiN?
dkas: lul niet man.. jouw bloed onder je nagels intressed me nu niet echt eigenlijk..
dan die 1% waar in hemelsnaam haal je dat cijfer? En zelfs al zou het kloppen, zou dit misschien niet te maken kunnen hebben die die bende singleminded idioten hier die seti on sight de grond in boren?
OGR ongeveer hetzelfde idee? dat slaat toch nergens op! Waar zie je de gelijkenis dan? Seti is ook wiskundig btw hoor.
eneeuhhm.. 'jullie' vinden het zomaar effe normaal dat een bepaalde groep wordt uitgesloten? Dan vind ik 'jullie' triestig.. en dat meen ik.
GHet feit dat je hier nog zulks reageerd terwijl de mensen die het topic eigenlijk aan't voeren waren gezellig hadden afgesloten met het begrip dat ze't nooit eens zouden worden negeer ik ook maar effe.

Zucht.. zet dat puberale gedrag effe van je af en respecteer de mensen die seti beter vinden dan rc5 en OGR eens een KLEIN beetje.. want dat respect ontbreekt er nu ECHT wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• witchdoc
Op zondag 24 december 2000 06:47 schreef Hiro Shima het volgende:
HULLOOOOO beetje gevoel voor humor mag ook wel
wat ik probeer te zeggen is:
GoT "heeft" DPC om idle time te vullen, als je een beetje fanatiek bent weet je heel goed dat het toch op de een of andere manier niet tof is als "klanten" weg gaan/overlopen, Ik vind het een beetje OPTA gedrag, dat van iedereen gelijke kansen, ja?
je moet me niet verkeert begrijpen, ik ben niet zozeer tegen SETI maar gewoon zwaar voor DPC, een beetje IC (in character) voor iets opkomen moet toch kunnen:?
Ik vind dat get a live een beetje bekrompen, ik heb wel een leven, ik heb zelfs tijd voor een beetje role playing
Ik heb eigenlijk nooit gehoord of gelezen dat bij de oprichting van DPC enkel d.net projecten zouden toegelaten worden.
OGR werd zonder probleem toegelaten.. maar SETI niet en dan begin je te nirken (lekker Belgisch) over overlopen? Als DPC eens een klein beetje volwassener deed en een DPC team toeliet voor elke branche dewelke een aantal DPC'ers willen bewandelen ...
(de laatste tijd begin ik echt wel te denken dat in dpc en got voor het grootste deel enkel pupers met dito ideeën zitten) :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Delerium

Mythology

Voor eens en altijd. GEEN SETI. Er is helemaal niets mis met seti, maar dit is gewoon de DPC-kerk. Ik zou graag in mijn kerk geen ander geloof gepredikt willen zien, ja.
En nu kan je zeggen dat DPC open moet staan voor andere geloven, maar dat is je dan aangepraat door TA. DPC is bezig met RC5 en punt uit. Toen Dnet opeens ook OGR opengooide kwam dat er automatisch bij, want niet iedereen kan in zijn client ff de opties wijzigen, ofwel, OGR wordt ook door DPC gedaan.

Tom heeft een keer uitgelegd dat Seti tekort aan data heeft, dus is dat compleet nutteloos.

Er is niets mis met Seti, maar dit *is* gewoon het verkeerde forum daarvoor.
(mensen die het tegenovergestelde beweren moeten dan eerst 's ff in het F-side vak van Ajax Feyenoord Ruled schreeuwen.)

[edit], misschien hebben Belgen het wat moeilijker om te begrijpen wat Ajax is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• witchdoc
Op maandag 25 december 2000 22:09 schreef ecteinascidin het volgende:
Voor eens en altijd. GEEN SETI. Er is helemaal niets mis met seti, maar dit is gewoon de DPC-kerk. Ik zou graag in mijn kerk geen ander geloof gepredikt willen zien, ja.
in jouw kerk.. jezus man.. het gaat over IDLE TIME!!! En daar doet iedereen mee wat ie zelf wil.. dat hij het niet luidop mag zeggen van jouw is simpelweg DOM (mijn doordachte mening). Als SETI toch zo'n rommel is wrom heb je'r dan zo'n angst voor?
En nu kan je zeggen dat DPC open moet staan voor andere geloven, maar dat is je dan aangepraat door TA. DPC is bezig met RC5 en punt uit. Toen Dnet opeens ook OGR opengooide kwam dat er automatisch bij, want niet iedereen kan in zijn client ff de opties wijzigen, ofwel, OGR wordt ook door DPC gedaan.
jah hallow.. zijn we tweakers of zijn we tweakers? Iedereen die een client geïnstalleerd krijgt kan hesu wel die .ini aanpassen zodat ie enkel RC5 doet hoor.. stop dus gewoon met die drogredenen en zeg gewoon dat je te kinderachtig bent en bang bent om je geliefde nr. 1 plekke te verliezen aan iets dat je minderwaardig acht..
Tom heeft een keer uitgelegd dat Seti tekort aan data heeft, dus is dat compleet nutteloos.
Nutteloos.. leg jij mij dan eens het 'nut' van RC5 uit? Kan je dat wel? Of moet je dan weer nepredenen gaan verzinnen?
Er is niets mis met Seti, maar dit *is* gewoon het verkeerde forum daarvoor.
(mensen die het tegenovergestelde beweren moeten dan eerst 's ff in het F-side vak van Ajax Feyenoord Ruled schreeuwen.)
Net alsof gans DPC anti-seti is.. eg wel.. dan zou deze discussie hier niet gevoerd moeten worden.
Ben je trouwens bang dat die 2 Feyenoord-roepers je F-vakje gaan bekeren ofzo?
[edit], misschien hebben Belgen het wat moeilijker om te begrijpen wat Ajax is.
waar slaat dat nu weer op? Volgens mij kent de gemiddelde Belg meer van Nederland dan jullie van België.. dus hou dat soort trolls maar voor je pls.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Delerium

Mythology

Ik weet niet waarom je zo krampachtig Seti probeert te promoten, maar dit is gewoon het verkeerde forum.

Misschien kun je bij TA je ei beter kwijt. Doeg he.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DSmarty
  • Niet online
Hmmz, ik ben een paar daagjes weggeweest en heb blijkbaar weer een boel gemist ;)

* DSmarty gaat maar een slotje aanvragen voor deze topic.

Alle argumenten zijn al op tafel gelegd en het "waarom" van onze beslissingen is nu ook wel duidelijk. Daar kan je eeuwig over blijven discussieren, maar dat heeft gewoon geen enkel nut.
Als ik bovenstaande posts lees dan kunnen de mensen op 90% van hun vragen antwoord krijgen door al mijn replies te lezen.
DPC = Dnet = DES/CSC/OGR/RC5, op dit moment zijn alleen de laatste twee actief.

En nu ga ik alvast wat voorbereidingen treffen voor het gourmetten vanavond :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

DSmarty : had ik al gedaan, je loopt achter :P

(zie : http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/93812)

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• witchdoc
Op dinsdag 26 december 2000 13:51 schreef DSmarty het volgende:
Hmmz, ik ben een paar daagjes weggeweest en heb blijkbaar weer een boel gemist ;)

* DSmarty gaat maar een slotje aanvragen voor deze topic.

Alle argumenten zijn al op tafel gelegd en het "waarom" van onze beslissingen is nu ook wel duidelijk. Daar kan je eeuwig over blijven discussieren, maar dat heeft gewoon geen enkel nut.
Als ik bovenstaande posts lees dan kunnen de mensen op 90% van hun vragen antwoord krijgen door al mijn replies te lezen.
DPC = Dnet = DES/CSC/OGR/RC5, op dit moment zijn alleen de laatste twee actief.

En nu ga ik alvast wat voorbereidingen treffen voor het gourmetten vanavond :9
alleen is nog niet duidelijk wanneer beslist is dat enkel d.net projecten zouden meedoen! Heb ik nooit ergens gelezen of gehoord hoor.. noujah.. ben dan ook zwaar slechtziende maar toch..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• witchdoc
loopt lekker uit de hand : <snip>
en poohbeertje mag ook wel een waarschuwing of een ban krijgen, blijft maar doorzeveren....
leg dan eens uit waarom ik een waarschuwing (of zelfs een ban?!) moet krijgen? ik reageer gewoon op alles wat daar gepost wordt in juist dezelfde stijl.
Ook van alles reeds gezegd is zo brak als iets.. noujah.
btw.. Ik had het daar al laten rusten.. maar sommigen konden het blijkbaar niet laten om toch nog eens te reageren.. sja.. dan verdedig ik mijn standpunt ook weer hoor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DSmarty
  • Niet online
Wij bestaan reeds een aantal jaren, en hebben altijd DNet projecten gedaan, geen enkel project is op voorhand uitgesloten, maar zoals je merkt botsen Dnet projecten en SeTi nogal met elkaar en is er ook nauwelijks animo.
Wat wij gaan doen:
RC5-64 winnen
OGR-25 winnen (of 26)
RC5-72 beginnen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaos
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
Op dinsdag 26 december 2000 15:03 schreef poohbeer het volgende:

alleen is nog niet duidelijk wanneer beslist is dat enkel d.net projecten zouden meedoen! Heb ik nooit ergens gelezen of gehoord hoor.. noujah.. ben dan ook zwaar slechtziende maar toch..
Er is ook nooit democratisch beslist dat de nederlandse bejaarden-breiclub geen breipatronen uit mag wisselen in hardware algemeen, het is gewoon zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Op dinsdag 26 december 2000 15:03 schreef poohbeer het volgende:

[..]
Jongen, ik kan voor jou nog maar één advies hebben : Zoek zéér snel een psychiater op, dit is niet normaal meer.

En oh ja, huur ff een drilboor bij de Gamma ofzo, en haal daarmee die betonnen plaat je voor je hoofd weg, dat verlicht !

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok... seti is toch maar kut :), gaat toch nix vinden ...
Pagina: 1 2 Laatste

Dit topic is gesloten.