Dutch Power Cows : forum naamsverandering

Pagina: 1
Acties:
  • 185 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• witchdoc
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 02-09 15:54
zie http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/90962

Nu zolang het dpc noemt zullen mensen andere distributed computing blabla dan RC5 daar weren.
Waarom noemen jullie het niet gewon Distributed Computing Forum? Dan kan DPC er in vrede naast anderen leven.. krijgen we ook niet meer zulke kleinzerige toestanden waarbij RC5 adepten niks anders toleren. Krijgen we misschien ook users die RC5 nutteloos vinden zover om toch met EEN DC-project mee te doen.. om zodoende de tweakers naam nog grootser te maken.
Of misschien effectief een DPC tak oprichten voor meerdere DC-projecten..

En dan op tweakers.net niet enkel RC5 updates maar ook van die andere DPC projecten (als ze ietwat succesvol zijn (paar 100 leden).

Just my 2p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Tegen-stem nummero uno.

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• witchdoc
hehe.. maakt me eigenlijk geen jota uit wie er tegen stemt wildhagen.. zolang ze maar eens nadenken over hun (?) bekrompen (?) gedrag en er lessen uittrekken.
Waarom moet SETI geweerd worden simpelweg omdat er anders een paar RC5'ertjes irri zouden doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Waarom hebben jullie dat bij de oprichting van DPC (in september 1997) dan niet gezegd ?

Vind ik het een béétje (*kuch*) schijnheilig om daar NU pas mee te komen.

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• witchdoc
Op woensdag 20 december 2000 09:50 schreef wildhagen het volgende:
Waarom hebben jullie dat bij de oprichting van DPC (in september 1997) dan niet gezegd ?

Vind ik het een béétje (*kuch*) schijnheilig om daar NU pas mee te komen.
Mmm, wrom zou'k daar toen niks over hebben gezecht.. misschien omdat ik toen nog niet wist dat tweakers bestond? Trouwens.. als je na verloop van tijd ziet dat een initiëel plan niet zo goed loopt, mag je toch wel een poging doen om het wat aan te passen zodat het wel weer lekker loopt zeker?

En euhhm.. volgens mij bestond dat SETI op je pc gedoe nog niet echt toen.
Ik snap dus ECHT niet wat hier schijnheilig aan is.

(we gaan niet akkoord maar blijven wel beleefd... waarom kan dit niet met RC5 en SETI dan?!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ritch
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 11-09 10:18
Ik doe aan geen van beide mee, heb een tijdje seti gedaan, maar boeide me niet echt, rc5 vindt ik wel totaal nutteloos, maar daar gaat het niet om.

Dat seti geweert wordt op het forum vindt ik eigenlijk dieptriest. heeft iets weg van dictatuur, alles wat niet volgens het regime is is per definitie fout (draaf ik door? :)).

Ik vindt dat seti en ook bijvoorbeeld dat aids dc programma heel goed in 1 forum moeten kunnen met rc5...

my 2c

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:26

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Poohbeer, ik snap wel wat je wilt (en wildhagen ook wel gok ik hoor). Het is alleen zo dat wij als GoT rc5 (en OGR) tot 'ons' huis distributed computing projectje hebben gemaakt. Tuurlijk houdt dat niet in dat iedereen die hier komt verplict moet meedoen. Maar accepteer dan wel dat distributed computing hier gelijk staat aan rc5 of OGR.
GoT is het hoofdkwartier van het grootste team ter wereld en het centrum van de Nederlandse deelname. Tuurlijk mag je hier ook gewoon aan een ander project als seti deelnemen alleen het is hier niet de juiste plek om daarvoor leden te gaan werven.
Op mij komt dat een beetje over als in Rotterdam gaan vragen wat de beste voetballer van Ajax is.....

Naar mijn idee moet de naam dus gewoon hetzelfde blijven en blijft DPC staan voor rc5 en OGR.

* IceStorm stemt dus ook tegen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JackBol
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

JackBol

Security is not an option!

ik heb een tijdje geleden ook al eens op het grootste seti forum van nederland gekeken...
vroeg of er misschien een soort van alliantie in zat...

hadden ze eerste instantie nix op tegen... maar ze werken niet echt gastvrij op ons forum onthaald... meteen 10001 topics over seti sux e.d.

das toch buul-sjit? RC5 sux nl. ook ;)

De actuele opbrengst van mijn Tibber Homevolt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• witchdoc
Op woensdag 20 december 2000 10:28 schreef IceStorm het volgende:
Poohbeer, ik snap wel wat je wilt (en wildhagen ook wel gok ik hoor).
Er zijn mensen die niet zo verstandig zijn :)
Het is alleen zo dat wij als GoT rc5 (en OGR) tot 'ons' huis distributed computing projectje hebben gemaakt. Tuurlijk houdt dat niet in dat iedereen die hier komt verplict moet meedoen. Maar accepteer dan wel dat distributed computing hier gelijk staat aan rc5 of OGR.
Kan de doorsnee tweaker dan echt niet verder zien dan ze eige spul? Veel tweakers hadden intel in 97.. dus topics over amd hadden maar verboden moeten worden? Lijkt me niet.
*snip*
Tuurlijk mag je hier ook gewoon aan een ander project als seti deelnemen alleen het is hier niet de juiste plek om daarvoor leden te gaan werven.
Ik vind dit daarom net de ideale plek om te ronselen! ' t Zijn hier allemaal die hard RC5'ers.. dus je zal enkel diegene kunnen overtuigen die zich al niet gelukkig voelen en die zowieso toch iuets anders zouden gaan doen. De nog steeds losse leden zonder project blijken niet overtuigd te worden door het bombardement aan RC5.. dus die zijn verloren.. als niemand ze voor een ander project ronselt.
Op mij komt dat een beetje over als in Rotterdam gaan vragen wat de beste voetballer van Ajax is.....
de echte supporter zou daar gewoon op antwoorden met een naam en een verwijzing dat zelfs die toch nog net ietsje minder goed was dan die van zijn club. (ikke belg, geen rdam club kennen) :)
Naar mijn idee moet de naam dus gewoon hetzelfde blijven en blijft DPC staan voor rc5 en OGR.
Naam vind'k ook goed hoor.. maar dan wel als andere projecten ook ACTIEF worden toegestaan.
* IceStorm stemt dus ook tegen ;)
;( :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Ik vind dit daarom net de ideale plek om te ronselen!
Waarom mogen we dat dan ook niet op het Seti@NL-forum (oid). Waarom mogen we daar geen RC5-ers werven ? En waarom worden we daar meteen geflamed als we dat doen ??? Leg dát eerst maar eens uit, en komt dán maar eens terug !

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• witchdoc
Op woensdag 20 december 2000 11:20 schreef wildhagen het volgende:

[..]
Waarom mogen we dat dan ook niet op het Seti@NL-forum (oid). Waarom mogen we daar geen RC5-ers werven ? En waarom worden we daar meteen geflamed als we dat doen ??? Leg dát eerst maar eens uit, en komt dán maar eens terug !
Moeten wij dan echt absoluut even kleinzerig zijn als de kleinzergiste sukkel die we maar kunnen vinden op deze planeet?
Of gaan we ook nog op andere planeetjes zoeken?
Wat hebben zij er nu ineens mee te maken bdw? Het gaat toch over GoT en hoe RC5 en seti en the likes HIER worden behandeld?

Laat dat seti forum maar achterlijk doen.. wij rapen de ontevredenen wel op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Ah, dus als ik het goed begrijp zit het zo :

1) wij mogen als DPC-ers niet negatief tegen SETI doen
2) SETI mag verdomd negatief tegen DPC doen ???

En word er nu van mij nog verwacht dat ik SETI ook maar één greintje serieus neem ? Ik dacht het niet, ook niet onder het motto van 'laat ze maar doen', dat mogen WIJ namelijk ook niet, waarom ZIJ wel ?

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• witchdoc
Op woensdag 20 december 2000 11:29 schreef wildhagen het volgende:
Ah, dus als ik het goed begrijp zit het zo :

1) wij mogen als DPC-ers niet negatief tegen SETI doen
2) SETI mag verdomd negatief tegen DPC doen ???

En word er nu van mij nog verwacht dat ik SETI ook maar één greintje serieus neem ? Ik dacht het niet, ook niet onder het motto van 'laat ze maar doen', dat mogen WIJ namelijk ook niet, waarom ZIJ wel ?
*zucht*
Ik zeg dus dat RC5'ers HIER wat toleranter moeten zijn. NATUURLIJK verwacht ik dat ook van de seti'ers HIER.
Wat ze op dat Seti@NL-forum (oid) (= NIET-HIER) doen intresseerd mij geen jota.. 't Is wat HIER gebeurd waar't over gaat.

Je begrijpt het dus duidelijk nog steeds niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ritch
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 11-09 10:18
Sorry wildhagen maar iets minder flamen mag ook wel. :(

SETI is dus niet echt welkom in het dpc gedeelte, waar moeten deelnemers van andere DC projecten dan heen gaan? moeten die maar offtopic gaan lullen in SG of OTF? Lijkt me ook niet echt logisch....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Nou, ik begrijp het heel goed hoor...[quote]
Ik zeg dus dat RC5'ers HIER wat toleranter moeten zijn. NATUURLIJK verwacht ik dat ook van de seti'ers HIER.
Wat ze op dat Seti@NL-forum (oid) (= NIET-HIER) doen intresseerd mij geen jota/q]

Dus jij vind RONSELEN tolerant ? Nou, dat word beschouwd als iets 16e-eeuw. Niet tolerant dus. Zal ik ff iets quoten voor je ?
Ik vind dit daarom net de ideale plek om te ronselen!
Ow ja, die flames van SETI-ers van een maanf of 6-7 geleden, was dat ook tolerant naar DPC toe ? ((edit: Ja, dat was dus op DIT forum ja))
SETI is dus niet echt welkom in het dpc gedeelte
Correct.
waar moeten deelnemers van andere DC projecten dan heen gaan? moeten die maar offtopic gaan lullen in SG of OTF
Juist, in het Off-topic forum dus. Het is immers Off-topic

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• witchdoc
Op woensdag 20 december 2000 11:45 schreef wildhagen het volgende:
Nou, ik begrijp het heel goed hoor...
Je begrijpt dus duidelijk niet wat ik bedoel.
Ow ja, die flames van SETI-ers van een maanf of 6-7 geleden, was dat ook tolerant naar DPC toe ? ((edit: Ja, dat was dus op DIT forum ja))
Waar lees jij ergens dat je tolerant moet zijn tegenover flames?! Ik zeg gvd net dat je de flamers moet aanpakken!
Ik was trouwens niet over 6 maand terug bezig ofzo hoor.. niet off-topic gaan (zie hieronder)
Juist, in het Off-topic forum dus. Het is immers Off-topic
jezus.. wat is er nu offtopic aan SETI op een tweakers-board?! Leg me dat eens uit aub.
Jij gaat trouwens wel erg off-topic met je post (ineens ander forum, andere tijd) dus misschien hoort jouw post wel in OF?

*Ja ik kan ook flamen hoor*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm
  • Laatst online: 22:26

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Houden we het wel netjes mensen???
Ik vind dat technische seti vragen (problemen dus) in Software algemeen horen (seti IS software) maar dat er iig niet gespammed mag worden in de trent van "kom bij seti"...

En nee ik heb geen zin om het hele verhaal van poohbeer te quoten.. dat mag wildhagen doen ;)...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GA!S
  • Niet online

GA!S

295 g/km

Hee, de eerste D.Net Hooligan! RELLEN EN VERNIELUH!!!
>:)>:)>:)>:)>:)

ps:
Lees ff deze draad door met twee voetjes op de grond en kijk eens waar je het over hebt!
Het gaat hier over domme rekensommetjes doen op je PC. Net een stel kleuters die gaat lopen ruzie-maken dat "Verhaaltjes-sommen" leuker zijn dan "gewoon rekenen".

:Z:z:Z:z:Z:z:Z:z

de betaler vervuilt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dpc forum is gewoonweg heel simpel een forum over DPC. Het is dan ook volstrekt onlogisch om daar opeens over seti te gaan praten. Da's hetzelfde als in hardewaren opeens over zachte waren te gaan praten omdat het allebei in een computer past...

Als je zonodig een seti forum wilt, doe dan een aanvraag voor een apart forumpje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Floor-is
  • Laatst online: 11-09 12:57

Floor-is

5.2

Wat mij betreft blijft de naam zoals hij is en wel vanwege de volgende redenen:

1. DPC is een soort onderdeel van de community, van de site dus.
2. DPC is voor RC5 (en in mindere mate ook OGR)
3. SETI@HOME heeft niet genoeg info meer om rond te delen. Een deel van alle info gaat dus naar 2 gebruikers op het netwerk. Er is dus een kans dat jij hetzelfde zit uit te rekenen als een of andere vage jappanner oid. Lekker zinloos.

Maarja ik ben een beetje bevooroordeeld, dus je moet maar niet te veel op mij letten :9

Bericht hierboven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• witchdoc
Op woensdag 20 december 2000 13:03 schreef Floris_Diemel het volgende:
Wat mij betreft blijft de naam zoals hij is en wel vanwege de volgende redenen:

1. DPC is een soort onderdeel van de community, van de site dus.
zoals onzin forum dus :?
2. DPC is voor RC5 (en in mindere mate ook OGR)
OGR is erbij gekomen.. waarom andere dingen dan niet? Beetje vooroordelen?
3. SETI@HOME heeft niet genoeg info meer om rond te delen. Een deel van alle info gaat dus naar 2 gebruikers op het netwerk. Er is dus een kans dat jij hetzelfde zit uit te rekenen als een of andere vage jappanner oid. Lekker zinloos.
zinloos.. Wat is zinloos.. da's weer een tpic voor levensbegeerte vrees'k.. maar euhh.. leg me snel effe in't kort de zin uit van met zen allen een key zoeken die al bekend is bij enkele personen en waarvan als we'm eindelijk vinden geen enkel neut uitgaat.. da's wel zinvol volgens jou :?
Maarja ik ben een beetje bevooroordeeld, dus je moet maar niet te veel op mij letten :9
tut! als je je mening geeft wordt er geluisterd.. maar in dit geval door mij zeker niet akkoord gegaan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeX
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 25-08-2022

KeX

Op woensdag 20 december 2000 12:52 schreef Paz het volgende:
Als je zonodig een seti forum wilt, doe dan een aanvraag voor een apart forumpje.
Mee eens. Ben zelf RC5 cruncher. Maar heb de afgelopen tijd vaak zat tweakers gezien die wel SETI doen. Die kunnen hun computing ei hier niet kwijt. Willen dat wel graag gezien de vele geopende (en beflamede) draadjes. Punt is: niet van elkaar werven en naast elkaar bestaan. Opt moment wordt er lijkt het wel ontkent dat er tweakers zijn die SETI doen. Maar blijkbaar samen onder DPC gaat het niet.
Lijkt mij een DC forum met als sub dpc (ogr en rc5) en als sub andere dc projecten (SETI GAMMAFLUX usw). Hoeft niet als DPC maar wel een eventueel discussieplatform.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OldButNotSoWise
  • Laatst online: 19-02 21:38

OldButNotSoWise

TUFKAHBM

En wat wordt dan de volgende stap ?
www.Tweakers.net
naar
www.PC-en-aanverwanten-zaken-en-een-beetje-algemeen.net
hernoemen.
Om de overige bezoekers die niet tweaken tevreden te stellen.

:+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Goed, ik zal me ff proberen in te houden. Echter, één misverstand wil ik nog wel uit de wereld hebben :
leg me snel effe in't kort de zin uit van met zen allen een key zoeken die al bekend is bij enkele personen en waarvan als we'm eindelijk vinden geen enkel neut uitgaat
Die Key is niet bekend, bij niemand niet. Het gaat om de versleutelde boodschap, die is uiteraard bij enkelen bekend. Maar dat moet ook wel, want hoe weet je anders ooit of de key is gevonden ? Het gaat er dus simpelweg gezegd om dat je alle mogelijke keys op een wartaal-string loslaat. Levert een key een (of : de) boodschap op, dan is dat dus de key. Die key weet óók RSA niet.

Dat is overigens ook de reden dat de client niet weet of je dé key gevonden hebt : uit alle keys komt wel een tekenbrij. Aan d.net (en RSA) om te bepalen of het ook de goede is...

En het nut ? Om aan te tonen dat een tot voort kort gangbare encryptie niet veilig, en dat iedere hobbyist zonder speciale hardware de key kan kraken, als hij maar de tijd ervoor neemt.

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saviour
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Mijn mening:

DPC hoort gewoon bij GoT, is idd de thuisbasis van t grootste RC5 team. HEeft er altijd bijgehoord.

Waarom zou er nu dan ook plaatz voor Seti moeten komen? Kunnne we net zo goed voor elke wedstrijd over t hele web een forum gaan bouwe.

Ik vind t gewoon een beetje kinder8ig om te zeggen, jullie hebben hier DPC en wij willen ook Seti hebben...

typo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeX
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 25-08-2022

KeX

Op woensdag 20 december 2000 13:19 schreef HBM het volgende:
En wat wordt dan de volgende stap ?
www.Tweakers.net
naar
www.PC-en-aanverwanten-zaken-en-een-beetje-algemeen.net
hernoemen.
Om de overige bezoekers die niet tweaken tevreden te stellen.

:+
Het is idd een mogelijkheid om het in het absurde te trekken. Maar deze draad spreekt voor zich lijkt mij.
Wat vinden jullie van SETI in software algemeen forum
DPC hoort gewoon bij GoT, is idd de thuisbasis van t grootste RC5 team
Daar is anders zonder al te veel weerstand OGR-25 tussengekomen voor de "die hard krakers die op rc5 uitgekeken zijn" (vrij geciteerd naar een draad op DPC forum)

Begrijp me niet verkeerd. Zal zelf ook altijd bij RC5 dan wel OGR blijven. Maar ik ben langzamerhand nieuwsgierig wat het probleem met SETI is dat het zoveel weerstand oproept.

edit:
en alweer een typo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

/me ]is bang dat er dan achterelkaar flames komen. Dat komt de sfeer denk niet ten goede.....

Zoals het nu is vind ik prima :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• witchdoc
Op woensdag 20 december 2000 13:21 schreef wildhagen het volgende:
Die Key is niet bekend, bij niemand niet. Het gaat om de versleutelde boodschap, die is uiteraard bij enkelen bekend. Maar dat moet ook wel, want hoe weet je anders ooit of de key is gevonden ? Het gaat er dus simpelweg gezegd om dat je alle mogelijke keys op een wartaal-string loslaat. Levert een key een (of : de) boodschap op, dan is dat dus de key. Die key weet óók RSA niet.

Dat is overigens ook de reden dat de client niet weet of je dé key gevonden hebt : uit alle keys komt wel een tekenbrij. Aan d.net (en RSA) om te bepalen of het ook de goede is...

En het nut ? Om aan te tonen dat een tot voort kort gangbare encryptie niet veilig, en dat iedere hobbyist zonder speciale hardware de key kan kraken, als hij maar de tijd ervoor neemt.
da's echt nuttig jah.. bewijzen dat een ondertss reeds voorbijgestreefde encryptiemethode veilig is..
eigenlijk is de bedoeling om het tegendeel te bewijzen maar aangezien we 3 jaar doen over niet eens de helft lijkt het mij dat we't tegendeel bewijzen (anders dan met de DES encryptie)
totaal nutteloos dus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BrammeS
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 08-09 09:20
een goed plan het wordt hoog tijd dat de DPC zich ook met andre zaken gaat bezig houden zoals seti!!!

Advanced sheep-counting strategies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DSmarty
  • Niet online
Op woensdag 20 december 2000 09:40 schreef poohbeer het volgende:
zie http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/90962

Nu zolang het dpc noemt zullen mensen andere distributed computing blabla dan RC5 daar weren.
Waarom noemen jullie het niet gewon Distributed Computing Forum? Dan kan DPC er in vrede naast anderen leven.. krijgen we ook niet meer zulke kleinzerige toestanden waarbij RC5 adepten niks anders toleren. Krijgen we misschien ook users die RC5 nutteloos vinden zover om toch met EEN DC-project mee te doen.. om zodoende de tweakers naam nog grootser te maken.
Of misschien effectief een DPC tak oprichten voor meerdere DC-projecten..

En dan op tweakers.net niet enkel RC5 updates maar ook van die andere DPC projecten (als ze ietwat succesvol zijn (paar 100 leden).

Just my 2p
Jezus PoohBeer, waar ben jij mee bezig joh :?
DPC = DPC, en is moet ZEKER geen distributed computing (a la forums.anandtech.com) worden.
Wij zijn geen algeheel distr. comp. team, maar een team wat puur RC5 en sinds kort een beetje OGR doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DSmarty
  • Niet online
Op woensdag 20 december 2000 13:33 schreef KexDaFlex het volgende:

[..]
Het is idd een mogelijkheid om het in het absurde te trekken. Maar deze draad spreekt voor zich lijkt mij.
Wat vinden jullie van SETI in software algemeen forum
[..]
Daar is anders zonder al te veel weerstand OGR-25 tussengekomen voor de "die hard krakers die op rc5 uitgekeken zijn" (vrij geciteerd naar een draad op DPC forum)

Begrijp me niet verkeerd. Zal zelf ook altijd bij RC5 dan wel OGR blijven. Maar ik ben langzamerhand nieuwsgierig wat het probleem met SETI is dat het zoveel weerstand oproept.

edit:
en alweer een typo
DPC doet distributed.net projecten, dus ook OGR.

SeTi is van een concurrende partij (wat betreft idle-time in beslag nemen).

DPC = dnet = reele projecten
Seti = zoeken naar aliens

EEN WERELD VAN VERSCHIL!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DSmarty
  • Niet online
Je moet gewoon goed begrijpen, Tweakers.net = GoT = DPC
Dat wil niet zeggen dat elke tweaker een DPC'er is, maar wel dat dit de thuisbasis is van DPC, DPC doet distributed.net projecten.
Mensen hier vragen om mee te doen aan SeTi is dus gewoon SPAM en uitlokking tot FlameWars. Niks mis met seti'ers, maar laat ze ons met rust laten, wij hebben nou eenmaal geen zin in het zoeken naar onzin middels radiografische scanning van het heelal.

En de vergelijking van die voetbalsupporter gaat geheel op: Niet iedereen in Rotterdam is feyenoorder, maar het is wel de bakermat van feyenoord, vragen om een seizoenskaart voor Ajax te kopen in Rotterdam is dus gewoon vragen om problemen, net zoals het ronselen van SeTi mensen op GoT.

edit:
typo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tegen, de rest mag van mij naar internet en telefonie ofzow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom
  • Niet online

Tom

Sorry dat ik deze close, maar laten we alles in 1 thread gooien, dit is erg verwarrend want de discussie loopt op 2 plaatsen tussen dezelfde mensen.

Wat is er mis met SETI?

Tnx/sorry.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.