AnandTech Combined Forces vs. DPC Combined Forces

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZeroVince
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Bij alles wat DPC ooit bereikte heb ik op het AnandTech forum minstens één keer gelezen dat als AT niet over meerdere projecten verspreid zou zijn dat we dan geen kans meer zouden maken.

Twee weekjes geleden ben ik zelf op OGR overgestapt en zag ik hoe laag eigenlijk de daily scores waren in vergelijking met RC5, toen kwam ik op het idee om maar eens na te gaan rekenen hoe sterk AT nou echt is, omdat dat nog wel eens mee zou kunnen vallen. >:)

Voor Team Anandtech heb ik gewerkt met de score van gisteren voor Gamma Flux omgerekend naar RC5, met een gemiddelde van 175T per dag voor OGR omgerekend naar RC5 en de waarde van SETI naar RC5 heb ik een aantal weken geleden op het TA forum gezien. Voor zowel TA als DPC heb ik voor RC5 het gemiddelde van december en januari genomen.

AnandTech komt hier op uit als alles naar RC5 zou gaan:
Gamma Flux: 188.354 blokjes per dag (oftewel 144123 Gamma Flux work units)
OGR: 270.365 blokjes per dag (oftewel 175T Nodes)
SETI: 400.000 blokjes per dag (ongeveer)
RC5: 1.478.330 blokjes per dag
Totaal: 2.337.049 blokjes per dag.

DPC komt dan hier op uit:
OGR: 157.713 blokjes per dag
RC5: 2.877.671 blokjes per dag
Totaal: 3.035.384 blokjes per dag.

Dat betekent dat DPC ongeveer 700k per dag op TA overhoudt en dat zelfs alleen het DPC RC5 team groot genoeg is om heel Team AnandTech aan te kunnen. *D

Als iemand me kan helpen aan iets nauwkeurigere waarden voor de dagelijkse output van het SETI team van AT dan houd ik me aanbevolen en zal ik deze posting nog even updaten. :)

Trouwens is het niet de bedoeling dat iedereen nou naar het TA forum toe rent en "In your face" gaat roepen. Wacht maar tot de eerste TA'er met z'n kromme NL naar EN vertaler langskomt. ;)

Zero Vince,
EliteHackers.com Subteam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je doet nu net alsof je even lang doet over een ogr stub als over een rc5 unit en seti unit, dat is helemaal niet zo. Je doet stukken langer over een seti unit en ogr stub dan over RC5, dus je theorie gaat niet helemaal op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:26

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Dit is idd een hele scheve manier van rekenen ;)...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaos
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
Op zaterdag 20 januari 2001 18:57 schreef IceStorm het volgende:
Dit is idd een hele scheve manier van rekenen ;)...
En van lezen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZeroVince
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Op zaterdag 20 januari 2001 18:55 schreef jorus-aap het volgende:
Je doet nu net alsof je even lang doet over een ogr stub als over een rc5 unit en seti unit, dat is helemaal niet zo.
Nee hoor, ik heb de grootte van aan OGR stub, en van een RC5 of SETI unit niet eens gebruikt. Alles is berekend met de hoeveelheid MHz die het kost om een bepaalde score te halen. Vanuit die hoeveelheid MHz is dan teruggerekend hoeveel blokjes je zou kunnen halen bij RC5. :P

De waarde bij SETI weet ik niet zeker, maar op AT heb ik gelezen dat de top zoveel ongeveer 49.6% doet en dat dat omgerekend naar RC5 ongeveer 200k per dag zou zijn, dat is dus ongeveer 400k per dag voor 100%. Die waarde komt dus van een AT'er.

Trouwens zie ik al waar het misverstand vandaan komt, het leek net alsof ik de waarden die bij Gamma Flux, SETI en OGR stonden helemaal niet had omgerekend naar RC5 maar gewoon rechtstreeks had overgenomen en bij elkaar opgeteld. Dat is natuurlijk niet het geval, de waarden hierboven zijn allemaal omgerekend naar RC5. Daarom heb ik het maar even iets duidelijker geforumleerd. :)

-Zero Vince

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wessie
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 11-09 18:30

Wessie

Noizy Cows Crewmember

Schat hun maar niet te hoog in. Als je die Bush hoort lullen dan kunnen zo nooit zo slim wezen.
:7

Wessie ... member of the Noizy Cows !!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Burat
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Burat

bos wortels

Nja.. idd. Wij hollanders hebben US verslagen :P. What's next..?

Homepage | Me @ T.net | Having fun @ Procurios | Collega's gezocht: Webontwikkelaar PHP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zaterdag 20 januari 2001 19:35 schreef Burat het volgende:
Nja.. idd. Wij hollanders hebben US verslagen :P. What's next..?
dacht het niet he? alleen van TA, en dat is niet heel de US hoor, die doen 7M per dag ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor de zoveelste keer: TA is geen team van de Verenigde Staten en ze profileren zich ook niet op die manier!
Sterker nog; er zitten zat Nederlanders op TA (niet alleen Distributed.net)

Overigens geloof ik meteen dat DPC gezamelijk inmiddels meer computerpower heeft dan TA gezamelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sequence
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 27-05-2024

Sequence

Online marketing

Op zondag 21 januari 2001 01:57 schreef aginor het volgende:
[..]
Overigens geloof ik meteen dat DPC gezamelijk inmiddels meer computerpower heeft dan TA gezamelijk
duh! we doen 600K meer per dag in RC5, en lopen "slechts" max 80T (is nogal wisselend) achter in OGR..

kweet niet hoeveel wij en TA in gammaflux en Seti doen.. maar kan vast niet zoveel zijn als ons overwicht in RC5 >:)
Pagina: 1