DPC nu ook in SETI

Pagina: 1
Acties:
  • 277 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
Vanaf heden heeft DPC ook een afdeling 'SETI'. Wil je lid worden van deze afdeling, ga dan hiernaartoe: http://setiathome.ssl.berkeley.edu/stats/team/team_51283.html

Meer info over SETI kun je vinden op http://setiathome.berkeley.edu

PS: Het is dus NIET de bedoeling dat iedereen massaal gaat overlopen.

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

oke ik geeft het toe. ja zelfs ik heb seti gedaan. en om niet te flauw te zijn heb ik je team ook maar meteen gejoint.

ik heb trouwens aan tig projecten meegedaan. allen de client en de stats van d.net waren het beste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online
Stappel: het is geen schande hoor, ook ik heb ooit SETI gedaan.

Meer info over SETI kan je vinden op http://www.dutchpowercows.org/full.dsp?id=145

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0rbit
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 18-03-2021
En kijk eens wie er daar op 1 staan te pronken? :) Een grijs verleden met glans hersteld. (We doen geen SETI meer, maar goed...)

Ik ben geheel voldaan, dank u wel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GraveHard
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 05-09 09:30
Vet gaaf man, nu kan ik jullie daar ook mee helen, heb al 200 data units af, kan ik jullie een beetje mee op gang helpen, geloof het wel.

Ga nu gelijk joinen

Greetz,
GraveHard. 8-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0rbit
Wie biedt er meer?! :) Kom op ! 1200 units... Slechts twaalfhonderd-zoveel units; Wie biedt er meer? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zondag 21 januari 2001 17:02 schreef Mr_Atheist het volgende:
Wie biedt er meer?! :) Kom op ! 1200 units... Slechts twaalfhonderd-zoveel units; Wie biedt er meer? :)
oke wei bied minder slechts 11 hr 30 min 40.7 sec gemiddeld per unit.

gaat wel hard trouwens. eerste 11 leden, 12 toen ik erbij kwam, nu al 18.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wed dat iedereen met zijn al "geflushte" Units van SETI joint en dat er dagelijks niets zal bijkomen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0rbit
Dat maakt niet veel uit :) Het gaat om het idee dat we weer samen in een schuitje zitten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik flush nogsteeds al draaien er niet veel alleen seti.... RC5 neemt het meeste, vandaar 20uur per unit gem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FReaKaNDeLL
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
ik geloof dat ik de 1e was die vandaag DPC-SETI heeft gejoind, want er waren er 10 toen ik vanmorgen keek :)
nahjah ik zal wel onderaan blijven, want k doe al tijden geen SETI meer, maar alsje, DPC mag mijn 6 WU's hebben :) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spooksel
  • Laatst online: 21:35

Spooksel

Spooksel!

nou, ik draai het dan wel niet meer, maar ik heb toch maar mijn bijna 800 uurtjes naar DPC geretired ;) veel plezier d'r mee

Bevalt mijn schrijfsel je niet? www.korrelatie.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0rbit
Kom DPC! Nr.2 tot en met de laatste deelnemer opgeteld is nog steeds minder dan 1200+ :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DSmarty
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
[REMOVED]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online
Zo, we hebben al lekker 19 leden :)

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• witchdoc
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 02-09 15:54
WHOAAHAHAHA, dat wildhagen nota bene dit topic dan nog start..
ECHT wel ROTFLMAO

http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/90962 herinner je die nog wildhagen?? wat is er ondertussen dan veranderd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik snap 1 ding niet zijn jullie 1 dag van van "Rot op met seti" naar "JAH!! Seti" gegaan :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PoohBeer :D
eindelijk je zin ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• witchdoc
Op zondag 21 januari 2001 18:18 schreef victorb het volgende:
PoohBeer :D
eindelijk je zin ;)
hehe, zo is dat.. slecht 1 maand na datum :)
hehe, sorry hoor jongens.. maar ik lig nu echt wel plat van't lachen..
eerst zo'n verhitte discussie en nu ga je me nog gelijk geven?
Ach jah, iedereen moet uiteindelijk wel toegeven aan pooh :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online
Op zondag 21 januari 2001 18:14 schreef poohbeer het volgende:
WHOAAHAHAHA, dat wildhagen nota bene dit topic dan nog start..
ECHT wel ROTFLMAO

http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/90962 herinner je die nog wildhagen?? wat is er ondertussen dan veranderd?
Zeg, is het nu nog niet goed? Het team is er nu iig.

En wat er gebeurd is? We hebben als DPC-Crew zijnde, op ons eigen forum, eens even geboomd (details geef ik ff niet), en daar kwam uit dat een meerderheid vóór ondersteuning van SETI was.
Op zondag 21 januari 2001 18:16 schreef victorb het volgende:Ik snap 1 ding niet zijn jullie 1 dag van van "Rot op met seti" naar "JAH!! Seti" gegaan :?
Zie boven.

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind het beetje raar dat het opeens om is. Want door wie is dit allemaal besloten en vind iedereen dit wel een goed idee ik vind persoonlijk dat dit allemaal veel te snel gaat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• witchdoc
Op zondag 21 januari 2001 18:21 schreef wildhagen het volgende:
Zeg, is het nu nog niet goed? Het team is er nu iig.

En wat er gebeurd is? We hebben als DPC-Crew zijnde, op ons eigen forum, eens even geboomd (details geef ik ff niet), en daar kwam uit dat een meerderheid vóór ondersteuning van SETI was.
hehe, het was mij niet eens om seti te doen (geef mij sinds 2 daggies maar OGR) maar geef toe wildhagen.. jij zou 't ook lollig vinden :)

maar euhh.. al die dingen die jullie toen opperden zijn opeens van tafel geveegd?
En wil dit nou ook zeggen dat DPC meteen openstaat voor andere projecten? (gammaflux?)

en voor als jouw vrees (?) van flames enzo uitkomen: vraag een strakker beleid met snellere tempbans ofzo.. heb je zeker geen gezeik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp
  • Laatst online: 00:13

crisp

Devver

Pixelated

Ik denk dat DPC, nu we nummer 1 staan in RC5, een meer volwassen houding gaat aannemen tov andere distributed projecten.
En waarom niet? we zijn groot, goed georganiseerd, en hebben nu ook voor ieder wat wils.
Uiteindelijk denk ik dat de huidige leden wel RC5 en OGR blijven doen, maar dat we zo ook meer andere leden trekken....

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tja das wel heel drastisch veranderen van koers zeg!

Eerlijk gezegd zie ik die troep niet zitten :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJ
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 07-09 12:52

DJ

Jongens en meisjes.

Laten we gewoon blij zijn met het feit dat we met RC5 nu 1 staan en met OGR steeds beter gaan. Wat de andere projecten betreft, laat iedereen zijn ding doen, als het (het liefst >:) ) maar binnen de DPC is. En wat betreft Wildhagen, en anderen (ik kwas ook tegen Seti), die tegen Seti waren: Mensen veranderen hun mening weleens. Dit is menseigen!! Iedereen heeft vast wel een keertje meegemaakt dat hij/zij zijn/haar mening heeft moeten wijzigen, om wat voor reden dan ook.

In dit geval vindt ik het persoonlijk gewoon belangrijk dat we met DPC op zoveel mogelijk terreinen actief zijn. En als dat betekent dat we ook Seti gaan doen, dan is dat goed.

Per slot van Rekening is een van de doelen van DPC toch om TA voorbij te streven >:) op welk gebied dan ook, hehe :7

Zo, dat wou ik ff kwijt . . .

DJ

Als er geen Religie's zouden zijn, dan waren we allemaal gewoon mensen geweest
Cisco & Ubiquity powered network

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InterCC
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 03-06 16:09
Vind ik ook. Laten we nou eerst maar een maand ofzo kijken hoe het met RC5 en OGR samen gaan. Dan zou SETI ook alsnog kunnen. Maar ja. Wie ben ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als alle kleine beetjes toch helpen zal ik eens vragen aan Je_oen(-: of we zullen overstappen. We hebben nog zoiets van 320 units staan in een uitmekaar gevallen team :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ercewee
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 09-09 09:13

Ercewee

a.k.a. K

Mooi, nu eindelijk een actief SETI team van DPC!

Aangezien ik al een tijdje bezig ben met SETI en vaak GoT bezoek, heb ik maar besloten te joinen. :)

Ik sta trouwens onder mijn voornaam in de lijst: Koen.

;)

50.110 144.300 432.200 1296.200 2320.200 3400.200 10368.200

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• witchdoc
DJ: iedereen kan veranderen jah, maar meestal niet als je er zo sterk overdenkt en dan binnen 1 maand. :)
Maja, ik vind het een goeie zaak.. al heb ik wel bemerkingen op bijvoorbeeld de description

"Description DPC doet nu ook aan SETI, join us and beat AnandTech!"
Als het daar om te doen is kan je er al beter mee stoppen hoor.. TA op alle projecten kloppen is quasi onmogelijk, misschien 'later' maar zelfs dan.. 't is gewoon een verkeerde omschrijving vink.

Ik vind het gewoong goed dat users kunnen kiezen voor het project dat zij willen..
maakt niet uit dat we niet overal nr. 1 zijn, als we maar happy usertjes hebben toch? :)
Nr. 1 is een welkome bonus IMHO

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online
Och, die description heb ik zo ff snel in elkaar gezet, als je een beter idee hebt: kom maar op, ik wil hem best changen hoor.

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJ

DJ

poohbeer: Volgens dit draadje http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/110086 hebben we al genoeg power om in RC5 1 te blijven en op de andere "fronten" TA flink een hak te zetten, en op termijn zelfs 1 te worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als DPC@SETI op deze manier ontstaat, dus teamloze SETImensen die de DPCformule wel aantrekkelijk vinden en zich hierbij aan willen sluiten, vind ik dit wel een goeie ontwikkeling.

Blijkt echter dat we onze krachten teveel gaan verdelen over te veel projecten dan heb ik toch wel mijn vraagtekens.

RC5 is nu wel onder controle denk ik maar in OGR is er nog veel te doen voordat we daar serieus de top 2 gaan bedreigen.

Tenslotte GF, verleden jaar heb ik dat zelf ook 2 dagen gedraaid(OGR was toen nog een vies woord) met 1 pc maar door de brakke client snel weer gestopt net als de rest van ons.

Tenzij die client sterk verbeterd is voorspel ik weer een snelle dood van DPC-GF.

edit
woordje vergeten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online
Tenslotte GF, verleden heb ik dat zelf ook 2 dagen gedraaid(OGR was toen nog een vies woord) met 1 pc maar door de brakke client snel weer gestopt net als de rest van ons.
Hij schijnt erg verbeterd te zijn, ik doe zelf niet mee, maar 'ze' zeggen het.

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Delerium

Mythology

Is dat Seti nu alleen opgezet om TA een hak te zetten? Als dat wel zo is dan is dat het zieligste was distributed computing tot nu toe heeft voortgebracht........

Was het niet zo dat Seti nogal herkauwen was?
Vind prima dat er een algemene teamnaam voor gemaakt is, maar ik hoop niet dat straks het forum wordt volgegooid met Seti-topics.
* Delerium is confused [img=19,15]i/s/confused.gif[/img]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online
Is dat Seti nu alleen opgezet om TA een hak te zetten? Als dat wel zo is dan is dat het zieligste was distributed computing tot nu toe heeft voortgebracht........
Welnee, dat is opgezet om aan de vraag te voldoen van mensen die SETI willen doen, en liefst onder de vlag van 'Dutch Power Cows'.

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• witchdoc
Op zondag 21 januari 2001 18:58 schreef wildhagen het volgende:
Och, die description heb ik zo ff snel in elkaar gezet, als je een beter idee hebt: kom maar op, ik wil hem best changen hoor.
Leuk zou zijn als je een koe 'erbij kan halen' he wildhagen.. iets als Looking for extra terrestrial cows..
lekker dom enzow, maar wel leuk..
de rivalitiet tss TA en DPC niet teveel uitspelen.. be funny! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• witchdoc
Op zondag 21 januari 2001 19:27 schreef ecteinascidin het volgende:
Was het niet zo dat Seti nogal herkauwen was?
Vind prima dat er een algemene teamnaam voor gemaakt is, maar ik hoop niet dat straks het forum wordt volgegooid met Seti-topics.
ecteinascidin is confused :?
vind jij seti topics niet goed.. negeer ze dan..
als nu iedereen gewoon de andere z'n keuze respecteer in deze kwestie is er niks verkeerd.. gaat er iemand flamen.. tijdelijk bannetje doet wonderen denk'k (hoef je niet eens een topic closen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delerium
  • Niet online

Delerium

Mythology

Ok Wildhagen. Da's precies wat ik hoopte te horen.

Nu nog een wat minder "ietswat dommige" poohbeer. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJ

DJ

Ik bedoelde dat van "TA ff een hak zetten", niet zoals dat nu hier wordt geinterpreteerd. Ik zie TA zou eenmaal als het "Team To Beat". Ze zijn bijna overall wel nummer 1 of dat nu overall of daily is. Ik zie de "missie" van DPC niet als een Team wat alleen maar TA wil verslaan, maar meer om de nummer 1 in alles te worden. Laat TA dan meestal het "Team To Beat" zijn :)

DJ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delerium
  • Niet online

Delerium

Mythology

Tja, en dan surf je weer 's naar "dat andere forum". Wat dan dus weer direct opviel is een DPCér die zo nodig moest opscheppen over "onze" kwaliteit etc.

Poohbeer, doe me een lol en doe zoiets niet meer. Hoe je het wendt of keert, voor die mensen daar is het gewoon een troll-posting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJ

DJ

Op zondag 21 januari 2001 20:01 schreef ecteinascidin het volgende:
Tja, en dan surf je weer 's naar "dat andere forum". Wat dan dus weer direct opviel is een DPCér die zo nodig moest opscheppen over "onze" kwaliteit etc.

Poohbeer, doe me een lol en doe zoiets niet meer. Hoe je het wendt of keert, voor die mensen daar is het gewoon een troll-posting.
Kijk ecteinascidin, wat dit betreft zijn we het eens. Dat DPC'ers op het TA Forum komen, vindt ik nog ok. Ikzelf kom er alleen om te lezen. Wat betreft het Posten op het TA Forum, dat vindt ik ook wel best, maar dan moet het wel rustig blijven. Ik bedoel, dus geen flames en trolls e.d.

DJ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BBQ13579
  • Niet online

BBQ13579

Een Randstad Koe

RC5-ers/OGR-ers/SETI-ers UNITED!!!
It's like a dream come true
:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DSmarty
  • Niet online
Op zondag 21 januari 2001 20:24 schreef DaMaster het volgende:
RC5-ers/OGR-ers/SETI-ers UNITED!!!
It's like a dream come true
:D
En nou discrimineer je GammaFlux :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mythor
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 10-09 15:37

mythor

Held in opleiding

'k mijn oude seti units uit het stof gehaald en naar DPC geritired :9

What you say?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0rbit
mythor : Dat is ook precies de bedoeling :)

De mensen die SETI willen doen moeten dit onder de vlag van DPC kunnen doen. Om DPC SETI een beetje inhoud te geven zou het aardig zijn als mensen hun oude units even doneren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wildhagen we hadden beter mijn oude teampje als start team kunnen gebuiken voor dpc. Kan het nu niet meer omzetten helaas :(

http://www.setiathome.ssl.berkeley.edu/stats/team/team_56189.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PokkeNoise
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15-08-2023

PokkeNoise

leesbaar met bril

Maakt niks uit, RC5, OGR, SETI of wat er nog meer mag/kan komen. Persoonlijk vind ik het DPC forum best gezellig. Weinig flames en andere irritante postings.
Zoals afgelopen week met die SPETTERENDE flush voor RC5 waar na 1 oproepje iedereen flushte gaf blijk van een gevoel om SAMEN iets te bereiken. (was een kort nachtje slapen)
Over een paar weken als blijkt dat we in RC5 voor (kunnen) blijven wordt er bij mij ook een koetje omgezet naar OGR om daar een handje te helpen en misschien een koetje buitenaards werk laten doen is ook niet onmogelijk. Als deze instelling bij de meeste GoT-ters zo is komt ook de naam beter uit -- Dutch POWER Cows --.

? weet jij wat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meibok
  • Laatst online: 16-10-2020

meibok

a-huh, huhuhuh, huh-huh

Dit is het volwassenste wat de DPC heeft kunnen doen! Geweldig.
Niet meer iedere Seti-er verrotflamen maar omarmen. Super
Jammer dat het voor mij te laat komt anders had ik zeker gejoind!
Ik hoop dat DPC in de Teambattle statistieken komen van www.seti.nl
Suc6! go DPC!

"Oh no! it's mega-maid! She's gone from suck to blow!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spooksel
  • Laatst online: 21:35

Spooksel

Spooksel!

Op zondag 21 januari 2001 20:56 schreef Hippy het volgende:
Wildhagen we hadden beter mijn oude teampje als start team kunnen gebuiken voor dpc. Kan het nu niet meer omzetten helaas :(

http://www.setiathome.ssl.berkeley.edu/stats/team/team_56189.html
de leden kunnen toch gewoon retire doen naar het dpc team???

Bevalt mijn schrijfsel je niet? www.korrelatie.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zondag 21 januari 2001 22:01 schreef spooky2 het volgende:

[..]
de leden kunnen toch gewoon retire doen naar het dpc team???
Nope blokjes blijven staan op 1ste team. Zit nog maar 1 aktieve seti'er in dat team trouwens. De rest is gestopt of overgestapt naar ogr of rc5. Dus helaas zijn die 10000 seti unit's voorgoed in dat team.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZoTeX
  • Laatst online: 27-06 07:27

ZoTeX

Time for a change

[DPC] Team Forsaken Staat ook onder DPC in de SETI@Home stats (Positie 18) met 17 Results en 382 hr 57 min. !!! (Dit waren mijn oude stats) Wij zullen echter niet hard stijgen omdat we eerst de RC5 en OGR(-25) Stats gaan verbeteren :P

Time is on our site: www.Mandros.nl, Free 2500 MB, FTP, PHP, MySQL Webhost: FUNPIC.DE try it!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waarom proberen we niet Nederlanders voor DPC te houden -> Seti@Netherlands vragen of ze willen fuseren. Is misschien al een keer geprobeerd, maar probeer het dan nog een keer.

Verder heb ik niks met SETI, het is alleen maar een idee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiteFly
  • Laatst online: 08-09 13:37
wat wel heeel erg jammer is, is dat ons allerliefste koetje compleet wordt overdonderd door al dat buitenaardse geweld.

In the right corner: The Dutch Power Cow!
In the left corner: The Berkeley Alien!

Who will get the most cpu-time???

na 3 seconden werd het duidelijk,
dnetc.exe: 0%
seti@home: 99%

conclusie, draai ze niet samen! de koe delft het onderspit, ondanks het feit dat ik wel eens een post heb gelezen over iemand die ze allebei naast elkaar had draaien en ze zelf liet uitvechten wie er de meeste cpu-tijd kreeg. Dit gaat niet echt op dus. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zondag 21 januari 2001 23:31 schreef NiteFly het volgende:
conclusie, draai ze niet samen! de koe delft het onderspit, ondanks het feit dat ik wel eens een post heb gelezen over iemand die ze allebei naast elkaar had draaien en ze zelf liet uitvechten wie er de meeste cpu-tijd kreeg. Dit gaat niet echt op dus. :'(
dan moet je eens langer laten draaien. na een tijdje heeft dnetc toch al meer dan 20% van de tijd gekregen.

en wist je al dat in de laatste versie van seti een soort rem zit. alles sneller dan een ... processor wordt afgeremd. ergens boven de 75% van de unit gaat hij opeens langzamer rekenen. dit heeft seti express gedaan om niet alle stats scheef te trekken (niet dat in kan beredeneren hoe dan) maar dat zit er wel in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• witchdoc
Op zondag 21 januari 2001 20:01 schreef ecteinascidin het volgende:

Opscheppen? lol, ik open een topic om mee te delen dat dpc nu ook seti doet, hang er een polletje aan vast wat hun denken over deze combinatie en jij noemt dat troll?
Mja, meningen verschillen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gaat wel hard trouwens. eerste 11 leden, 12 toen ik erbij kwam, nu al 18.
Ergguh hard, zijn er nu al 32!!! *D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrCyber
  • Laatst online: 24-05-2018
Nope blokjes blijven staan op 1ste team. Zit nog maar 1 aktieve seti'er in dat team trouwens. De rest is gestopt of overgestapt naar ogr of rc5. Dus helaas zijn die 10000 seti unit's voorgoed in dat team.
Dit klopt niet. Blokjes bij Seti gaan gewoon mee. Mijn Seti blokjes zaten eerst bij een ander team en ze staan nu netjes bij DPC. Niet dat ik nog Seti draait, maar ik had er nog wat staan, dus die heb ik nu maar bij DPC gezet.

MMMMMMMMMMMOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOHHHHHHHHHH
}:O}:O}:O}:O}:O}:O}:O}:O}:O}:O}:O}:O}:O}:O}:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [eNeRGy]
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 24-04 09:29
idd zo heb ik het ook gedaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delerium
  • Niet online

Delerium

Mythology

Op maandag 22 januari 2001 01:11 schreef poohbeer het volgende:

Opscheppen? lol, ik open een topic om mee te delen dat dpc nu ook seti doet, hang er een polletje aan vast wat hun denken over deze combinatie en jij noemt dat troll?
Mja, meningen verschillen.
Tja, ik zie nu dat die poll is verdwenen. Blijkbaar vonden anderen het ook een not-done actie. Poohbeer, met alle respect, het lijkt mij dat je geen idee hebt wat een troll is en wat leuk. Je verschuilen achter poging-tot-humor kan ook niet. Als je dat verschil niet inziet, kan je beter afzien van commentaar op andere fora.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _soh
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 04-09 07:44

_soh

RC-5/OGR/Seti@Home, dat vind ik al veel, misschien wel ERG veel, maaar ja, 't is zoals het is. Houdt ff op over GammaFlux, want zo zijn er nog 100, we moeten ons wel op een bepaalde kern blijven concentreren, anders blijft er niets van de DPC over. Maar ik denk dat iedereen er wel zo'n beetje over denkt.......... toch?

Lightning_crew

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ook maar gejoined met m'n schamele 13 pakketjes. Maar ja, alle kleine beetjes helpen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThaDude
  • Laatst online: 19:35

ThaDude

Hang Loose

Ook ik heb DPC@seti gejoined :)

alles helpt... 7 st.

ALOHA

We're machines just like everything else in nature. (gasloos sinds 01-10-2020, WP: SW75YAA/ERSD-VM2D, DJG WPS 300, 18 hp CPC, 8820 wp)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

als het mee zit komen er vanavond nog eens 1894 bij ik geloof dat dit tot nu toe het hoogste aantal is, wie bied er meer:

http://setiathome.ssl.berkeley.edu/cgi-bin/cgi?cmd=team_lookup&name=advo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hup en weer 157 units erbij door mij.

Door eerst bij een bestaande groep te quitten en dan weer bij de DPC te joinen kun je alle pakketten meenemen.

*D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord_Thunderball
  • Laatst online: 29-01-2013

Lord_Thunderball

oohh Scary

Wie heeft een link waar ik een top100 van de teams kan zien!!, en voor zover ik zag is Seti behoorlijk groot en als we ook in SETI groot willen worden er een heleboel leden bij moeten komen. Er zijn zoveer Nederlandse miniteams dat het misschien een goed idee is om een grote fusie te houden!! Zo krijg je ook vast meer leden voor de andere wedstrijden :)
Andere lijkt het me teveel ten koste van de andere projecten gaan.

rc5 Stats || Matrix info

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• achappey
  • Laatst online: 27-04-2021

achappey

...

top 100 is nu even niet beschikbaar, maar de top 10 kan je op deze zien... er is al een groot team in nederland die richting de top gaat.. dit is hun homepage en we staan op dit moment op nummer 18 :)

"Als de werkelijkheid niet zou bestaan dan zou de wereld er heel anders uit zien." - Johnny Stardust

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord_Thunderball

Lord_Thunderball

oohh Scary

Er zullen waarschijnlijk een hoop leden tegen zijn, maar is het niets om onder de DPC vlag verder te gaan , of de naam te combineren?? Zou toch nog een hechtere groep worden. De dpc mensen die Seti willen doen, kunnen nu toch onder DPC werken. En andersom natuurlijk ook. En we worden dan al in 3 projecten vooraanstaande teams. We bundelen de krachten :)

rc5 Stats || Matrix info

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gulpener
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22-08-2024

Gulpener

zelluf!

Ik denk dat zowel het Seti@nl als de DPC van een dergelijke krachtenbundeling zal profiteren. 2 grote nl seti teams naast elkaar is niet handig en die snijden elkaar alleen maar in de vingers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op maandag 22 januari 2001 15:56 schreef Gulpener het volgende:
Ik denk dat zowel het Seti@nl als de DPC van een dergelijke krachtenbundeling zal profiteren. 2 grote nl seti teams naast elkaar is niet handig en die snijden elkaar alleen maar in de vingers.
alleen jammer dat we in het verleden niet al te vriendelijk met elkaar zijn omgegaan, ik denk ook niet dat seti@nl er veel voor voelt :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord_Thunderball

Lord_Thunderball

oohh Scary

kunnen misschien een ([Dutch Power Cows] vs seti@nl) maken ofzo, en dat daar dan zowel DPC als seti@nl als subteam joinen. Dan kraken we beiden voor Nederland, maar beconcureren elkaar wel nog hevig door als subteam natuurlijk nummer 1 te willen staan. En alle nederlandse teams kunnen natuurlijk binnen dat een grote team ons uitdagen, dan krijg je volgens mij toch alle nederlanders onder 1 vlag, maar ook ieder voor zich :)

rc5 Stats || Matrix info

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

en hoe wil je de stats dan regelen, we flushen dan toch allemaal op hetzelfde e-mail adres?

edit:

typefout!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• achappey

achappey

...

Op maandag 22 januari 2001 16:04 schreef Mo-Bees het volgende:

[..]
alleen jammer dat we in het verleden niet al te vriendelijk met elkaar zijn omgegaan, ik denk ook niet dat seti@nl er veel voor voelt :?
precies, dat proef ik ook een beetje uit de reacties op ons forum.. ik deel daar zelf in mee trouwens...

"Als de werkelijkheid niet zou bestaan dan zou de wereld er heel anders uit zien." - Johnny Stardust

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• achappey

achappey

...

het idee van subteams is al geopperd binnen ons team, op dit moment zijn er ook een aantal mensen (waaronder ik) bezig met een stats engine waarin de mogelijkheid tot sub teams verwerkt zijn....

misschien is komen we met gebundelde krachten hier ook wel verder mee....

hoeveel actieve seti'ers zitten er n in dat team van jullie??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op maandag 22 januari 2001 16:17 schreef achappey het volgende:

[..]
precies, dat proef ik ook een beetje uit de reacties op ons forum.. ik deel daar zelf in mee trouwens...
ben jij lid van seti@nl dan? zoja hebben jullie het er al over gehad op jullie eigen forum?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• achappey

achappey

...

Op maandag 22 januari 2001 16:24 schreef Mo-Bees het volgende:

[..]
ben jij lid van seti@nl dan? zoja hebben jullie het er al over gehad op jullie eigen forum?
ja ik ben lid van seti@nl en ja er is (nog maar net) een discussie over begonnen... ik zat er eerst ook aan te denken om te joinen (1900 wu's) maar een seti group starten heeft toch iets meer voeten in aarde dan alleen die group opstarten en een discussie openen....

dit is trouwens de thread: http://www.polderweb.com/ubb/Forum1/HTML/000208.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SiNisTrAD
  • Laatst online: 23:26
hehehe mijn oude account ook toegevoegd:
Stats

op me 486 gegraasd 2 jaar geleden :) maare waarom is me naam niet te zien bij de leden lijst ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• witchdoc
Op maandag 22 januari 2001 09:23 schreef ecteinascidin het volgende:
Tja, ik zie nu dat die poll is verdwenen. Blijkbaar vonden anderen het ook een not-done actie. Poohbeer, met alle respect, het lijkt mij dat je geen idee hebt wat een troll is en wat leuk. Je verschuilen achter poging-tot-humor kan ook niet. Als je dat verschil niet inziet, kan je beter afzien van commentaar op andere fora.
Poll weg? Volgens mij moet jij wat meer op AT komen.. hij staat er nog steeds in volle glorie hoor.
Troll betekend volgens mij nog altijd iets zeggen met de bedoeling reactie uit te lokken om zo een topic te verknallen.
Eneuhh.. verschuilen achter humor? Waar in hemelsnaam zie jij humor?
Volgens mij ben jij weer erg snel op je teentjes getrapt.. 'k Zie geen enkele irri post van een at user, zelfs geen '.'.

edit: als ik het topic erop nalees zie'k zelfs een hoop smileys van at leden.

en owjah, de defenitie van troll.. http://whatis.techtarget.com/WhatIs_Search_Results_Exact/1,282033,,00.html?query=troll
kan jij mij dat dan eens uitleggen in mijn post bij TA?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• satcp
  • Niet online
Ons team heeft 458 work units geschonken aan Dutch Power Cows waarmee we meteen op de 5de plaats binnen het team komen!
http://setiathome.ssl.berkeley.edu/cgi-bin/cgi?email=LD_Viper@hotmail.com&cmd=user_stats_new

Helaas doen we enkel nog RC5 dus we zullen wel niet lang meer op 5 staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theetjuh
  • Laatst online: 21:53
Oke dan, vroeger wel iets aan gedaan, dus de hebben we er nou mooi bij :+

Niet dat ik er nu wat mee ga doen ofzo ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PieterJ
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 19:03
Op maandag 22 januari 2001 19:42 schreef SiNisTrAD het volgende:
maare waarom is me naam niet te zien bij de leden lijst ??
Gebeurd bij mij ook. Waarom :?

edit:

Is dit het soms :?
Occasionally the daily scripts that create this file fail to generate each page correctly. If you think this has happened, then the founder of this team can regenerate this file at any time/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SiNisTrAD
  • Laatst online: 23:26
Op dinsdag 23 januari 2001 00:09 schreef PieterJ het volgende:

[..]
Gebeurd bij mij ook. Waarom :?
tja nu sta ik er wel bij (33e).. volgens mij was seti net overbelast toen ik mijn oude gegevens ging veranderen, vandaar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Gekkie_
  • Laatst online: 24-06 20:21

_Gekkie_

And the cow said: Helloooooow?

Yo

Heb tijden geleden ook meegedaan met SETI, maar na een tijdje ging mn pc stap-voor-stap achteruit.. (zat toen nog een of ander mem-leak in dat proggie) maar goed die 57 units komen vast wel van pas :9

Veel suc6 iig, ik doe het nu niet meer actief (zet mij maar op OGR en RC5) maar kan kijken wie ik ken die dat nog wel is *D

Gekkie is a proud member of TheBenny!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FReaKaNDeLL
  • Niet online
als ik zo een beetje de replys hier lees, dan zijn er bij DPC-SETI nu heel veel leden, waarvan 90% nix meer doet :P
nahjah boeie, zo groeit DPC-SETI wel, en das tog uiteindelijk de bedoeling :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murphy
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 10-09 09:15

Murphy

(2B||!2B)?

[PLEH]

Ik had een tijdje geleden Seti draaien maar het geeft een beetje troubles bij W2K :(

Als ik m s'nachts laat draaien op mijn werk en ik kom s'ochtends weer kijken, staat mijn hele Tray vol met Seti icoontjes :?

[/PLEH]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het gaat lekker, al 58 :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kettrick
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 04:30

Kettrick

Rantmeister!

Team beyond-reality heeft ook maar even wat blokjes gedumpt.

1839 stuks maarliefst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0rbit
Up up up!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meibok
  • Laatst online: 16-10-2020

meibok

a-huh, huhuhuh, huh-huh

Ik volg nu enkele dagen de seti-dpc en wat me opvalt is het lage aantal pakketjes dat het team op haar naam heeft (+-730).

Kennelijk komen veel seti-dpc'ers uit een ander team. De WU's die je in een ander team gecruncht hebt blijven staan op dat team.

Tenzij er *niemand* meer in dat team zit. Dat team wordt dan opgeheven en alle wu's die iem. voor dat team heeft gecruncht worden dan overgeboekt naar zijn/haar nieuwe team.
Ik wist het ook niet maar dat gebeurde toen iemand mijn zijn one-man team verliet om het mijne te joinen (legion, als je dit leest, je weet wie je bent ;) .

Als er DPC-ers bij zijn die uit een "dood" team komen is het misschien voor jullie de moeite om alle andere "dode" leden over te halen om ook DPC te joinen. Krijg je toch een hoop extra Wu's op je naam ( tip C-team zitten dacht ik nog wat "dode" tweakers.

Ik hoop DPC hiermee van dienst te zijn geweest...

"Oh no! it's mega-maid! She's gone from suck to blow!"

Verwijderd

heb net Seti d'r weer eens op gezet, loopt nu toch een stuk sneller (1GHZ) dan op m'n oude 400 MHZ compu >:)
enne natuurlijk ook gelijk ff gejoined
Pagina: 1