Het Hattrick (Online Voetbal Management) topic deel 46 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste
Acties:
  • 5.352 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mils
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 21:51
Pewwy schreef op vrijdag 10 februari 2006 @ 22:13:
[...]

Is ook geen negatieve kritiek, al komt het wel zo over, maar het is gewoon jammer dat het moeilijk te regelen is met hele goede teams erbij. Iets meer duidelijkheid in de PGS lijkt me alleen prettiger. Ik zal in ieder geval nadenken over een misschien prettigere/makkelijke manier, simpelweg omdat ik mijn kritiek uit ook de weg wil hebben :)
Ik zie het ook niet als kritiek, maar het heeft mij ook aan het denken gezet. Op welke manier kunnen we nog een leuke cup of iets anders organiseren, wat voor iedereen leuk is.
Vorig seizoen ging het goed door het hoge aantal wat meedeed. Dit jaar is dat flink tegen gevallen en nu blijkt dat er van een leuke competatieve cup weinig overblijft. Hier zal dus iets op bedacht moeten worden. Ik weet alleen nog niet wat.

WP: Ecodan PUHZ-SW50

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 143997

Mils,

Betekent dit dat we woensdag een eigen friendly mogen regelen? Want ik zie nog nergens een schema online staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mils
Anoniem: 143997 schreef op vrijdag 10 februari 2006 @ 22:42:
Mils,

Betekent dit dat we woensdag een eigen friendly mogen regelen? Want ik zie nog nergens een schema online staan.
Dat klopt

* Nog naar awake toe HEIN?

[ Voor 25% gewijzigd door Mils op 10-02-2006 23:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lameeuw
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 23-06 03:56

lameeuw

Ik doe niet gek, ik ben gek.

Mils schreef op vrijdag 10 februari 2006 @ 22:25:
[...]

Ik zie het ook niet als kritiek, maar het heeft mij ook aan het denken gezet. Op welke manier kunnen we nog een leuke cup of iets anders organiseren, wat voor iedereen leuk is.
Vorig seizoen ging het goed door het hoge aantal wat meedeed. Dit jaar is dat flink tegen gevallen en nu blijkt dat er van een leuke competatieve cup weinig overblijft. Hier zal dus iets op bedacht moeten worden. Ik weet alleen nog niet wat.
Mjah, ik heb het uiteraard gevolgd (ben wel iemand die graag aan dit soort cups mee mag doen :p) en ik moet zeggen dat ik zeer verbaasd was over het abnormaal lage aantal inschrijvingen. Ik vraag me ook af of het niet slim is de hele shitload aan fed-members een keer na te kijken en diegenen die niet actief zijn eruit te knikkeren ?? (owkeej, is wel een pleuris berg werk nu ik het me zo bedenk..... slecht idee :p ).

Dat " ladder systeem " is dat niet wat om volgend seizoen uit te proberen ?? Zeker gezien het lage aantal inschrijvingen lijkt me dat juist best wel een manier om een Cup interessant te maken. Nu kan ik het verkeerd begrepen hebben hoor, maar waar het dan volgens mij om gaat is dat je een door 4 te delen aantal deelnemers hebt, die laat je 1 of 2 wedstrijden tegen elkaar spelen en de winnaars gaan door.... en die spelen dan weer tegenelkaar (verliezers zou je ook nog een sub-competitie kunnen laten spelen wie de beste daarvan is ??) en zo door tot je nog 2 teams over hebt..... en dan weet je uiteindelijk wie de hoogste sport van de ladder gehaald heeft.

Ten aanzien van het huidige systeem zou zo'n systeem wel interessanter kunnen zijn, nu heb je ook nog weer te maken met eikels zoals ik die heel laag spelen en nu pas instromen.... maakt het wel heel erg voorspelbaar voor sommige wedstrijden..... en maakt de Cup weer een stuk oninteressanter, een match tussen bijvoorbeeld mij en Pewwy of H3!N (om maar even 2 actievelingen te noemen ;) ) eindigt gegarandeert in een verlies voor mij. En dat in de " gevorderde " ronde, dat maakt het er niet echt interessanter op.

☐ Geschift - ☑ Totaal geschift De Totaal Geschiften 767420

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

lameeuw schreef op zaterdag 11 februari 2006 @ 00:13:
[...]

Mjah, ik heb het uiteraard gevolgd (ben wel iemand die graag aan dit soort cups mee mag doen :p) en ik moet zeggen dat ik zeer verbaasd was over het abnormaal lage aantal inschrijvingen. Ik vraag me ook af of het niet slim is de hele shitload aan fed-members een keer na te kijken en diegenen die niet actief zijn eruit te knikkeren ?? (owkeej, is wel een pleuris berg werk nu ik het me zo bedenk..... slecht idee :p ).
Dat je niet meedoet aan een friendlycup wil niet zeggen dat je verder niks doet met een federatie. Ik zit bij 5 federatie's die alle 5 een friendlycup organiseren en ik kan er maar aan een mee doen. Een paar seizoenen geleden heb ik meegedaan met de GoTcup, nu probeer ik de ODF-cup weer eens, vorig seizoen speelde ik mee met de stamgastencup :)

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 7533

Mils schreef op vrijdag 10 februari 2006 @ 22:53:
[...]

Dat klopt

* Nog naar awake toe HEIN?
ik kom er net vandaan. ik ben redelijk awake diehard, maar dit was me slechtste editie ooit. ik ben NU al thuis!!! half 6.... normaal kunnen ze me om 9 uur van de vloer schrapen.

de sfeer was kut, het was lang niet uitverkocht en dus erg rustig en het allerergste was de muziek... oh my god...

en de apparaten werkte ook niet naar behoren ;) waardoor de pret al gauw over was...

nu gaan we even zwaar natafelen hier bij mij thuis ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mils
Anoniem: 7533 schreef op zaterdag 11 februari 2006 @ 05:40:
[...]

ik kom er net vandaan. ik ben redelijk awake diehard, maar dit was me slechtste editie ooit. ik ben NU al thuis!!! half 6.... normaal kunnen ze me om 9 uur van de vloer schrapen.

de sfeer was kut, het was lang niet uitverkocht en dus erg rustig en het allerergste was de muziek... oh my god...

en de apparaten werkte ook niet naar behoren ;) waardoor de pret al gauw over was...

nu gaan we even zwaar natafelen hier bij mij thuis ;)
Daarom ga ik ook vanavond ;) Vrijdag is toch te hard voor mij, de zaterdag is echt helemaal mijn ding met lkkre funky techno.
Maar zkr kut, blij dat ik vanavond niet ben geweest

En hopelijk werken de apparaten wat beter vanavond O-) Maar dat moet wel goed komen, ze zijn al getest ;)

[ Voor 7% gewijzigd door Mils op 11-02-2006 09:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 13-05 15:32
Ik denk idd dat je het beste zo'n systeem als op een tennistoernooi kan doen, dus gelijk knockout fase! Moeten we alleen kijken hoeveel weken we daarvoor nodig hebben en in welke week we dan gaan beginnen, zodat de wat betere bekeraars onder ons ook mee kunnen doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wceend
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16-05 11:41
Ik zou voor een soort bokssysteem zijn. Je daagt iemand uit en als je dan wint dan ruil je van plek op de rangorde. Dat systeem kan heel het seizoen lopen en zo kun je af en toe ook een week missen. Net als veel mensen ben ik lid van meerdere federaties en doe ik daar ook mee aan een
cup. Veel federaties hebben een eigen cup terwijl je dus maar aan 1 cup mee kan doen, daarom zou het handig zijn als sommige federaties geen cup hebben maar een laddersysteem zodat je toch onderling rivaliteit hebt en je kunt nog meedoen aan een andere cup ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mils
Wat vind onze fed goeroe hier eigelijk van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheInsomniac
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online
Anoniem: 7533 schreef op vrijdag 10 februari 2006 @ 14:12:
en hij is 18 neem ik aan? tsja geen idee. 18 en uitmuntend is wel erg lekker ja. maar u20 ik weet het niet. als je begin seizoen een uitstekende def koopt van 17 kan ie nu al een eind opweg zijn richting briljant....
De beste zullen nu op uitmuntend +5 zitten, dus dat is halverwege naar briljant. Dus daarop loop je inderdaad wel wat weekjes achter. Verder is de combinatie week 1 excellent+bijstats errug zeldzaam. Dus een paar week achterstand is dan geen ramp, maar matig passen is denk ik te laag om dat goed te maken. Ligt er enorm aan waar je speler vandaan komt, een groot land is hij kansloos, maar voor een middelgroot land, tjsa bij gebrek aan echte superpulls maakt hij best een redelijke kans.

Ik heb zelf 2 spelers met uitmuntend +2 maar die zie ik wel als kansloos voor U20.... zwitserland en denemarken zijn ff iets te groot.

Make it fool proof and someone will make a better fool.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 129220

Lees net dat de nummer 3 dus ook doorgaat...

Ik ben dus 3de geworden en dacht dat ik eruit lag heb dus dezelfde dag nog een friendly geregeld voor aankomende woensdag...

Wat nu?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
  • Laatst online: 02-05-2022
Woensdag zijn er geen wedstrijden, die beginnen volgende week pas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Lezen is ook een vak mannen, dit is nu al 4x gezegd! :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

sorry hoor meeeeeeeeeeeh }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 07:18
Wceend schreef op zaterdag 11 februari 2006 @ 11:23:
Ik zou voor een soort bokssysteem zijn. Je daagt iemand uit en als je dan wint dan ruil je van plek op de rangorde. Dat systeem kan heel het seizoen lopen en zo kun je af en toe ook een week missen. Net als veel mensen ben ik lid van meerdere federaties en doe ik daar ook mee aan een
cup. Veel federaties hebben een eigen cup terwijl je dus maar aan 1 cup mee kan doen, daarom zou het handig zijn als sommige federaties geen cup hebben maar een laddersysteem zodat je toch onderling rivaliteit hebt en je kunt nog meedoen aan een andere cup ook.
Dit is echt een enorme klus om bij te houden. Het is natuurlijk wel een leuk idee (dit idee is volgens mij 4 seizoenen geleden ofzo ook voorbij gekomen), maar er moet altjid iemand zijn die het bij gaat houden. En das echt niet mals zullen we maar zeggen. Wedstrijden moeten worden aangemeld bij een bepaald persoon, die moet ze invoeren, daar moet een uitslag aan gekoppeld worden etc. etc.

Een cup organiseren is al veel werk, maar dit is nog meer.

En dat nu een keer de cup wat minder aanmeldingen heeft betekent toch niet dat het meteen ten dode opgeschreven is, misschien doen er volgend seizoen wel weer 60 mensen mee, kan toch zomaar? Ik denk dat als iets even wat minder loopt in de fed dat we het niet meteen hoeven af te schrijven, just my 2 cents. :)

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
We moeten het ook niet afschrijven, maar het is prettiger als duidelijk is wanneer je in de PGS doorgaat. En het is nooit slecht om te kijken of de PGS überhaupt wel werkt natuurlijk, want die is er ook pas voor het tweede jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 26445

Sandyman538 schreef op zaterdag 11 februari 2006 @ 14:11:
[...]

Dit is echt een enorme klus om bij te houden. Het is natuurlijk wel een leuk idee (dit idee is volgens mij 4 seizoenen geleden ofzo ook voorbij gekomen), maar er moet altjid iemand zijn die het bij gaat houden.
Is het dan niet een idee om hem dan in drie delen op te delen en voor elk deel een apparte cupgeit aan te stellen. Zo in de trant van Major, Minor and Little Leaugue (misschien ook leuk om er functies aan te verbinden binnen de federatie). Dan word het in iedere geval beheersbaarder. Je kan dan bijvoorbeeld de lijst van alltidhattrick gebruiken als uitgangspunt. Daarbij iets in de regelementen op nemen dat je maximaal een tegenstander van bijvoorbeeld 5 posities hoger uit mag dagen. Dit om te voorkomen dat wanneer iemand aansluit binnen een aantal weken bovenaan kan staan. Wil je de stap naar een hogere league maken dien je dat te doen via de nummer laatst van de boven liggende league. Dan kan je uiteindelijk de top 4 of 8 een soort Championshiprace laten houden het einde van het seizoen. Dan weet je zeker dat de sterkste teams tegen elkaar strijden om de beker.

[ Voor 33% gewijzigd door Anoniem: 26445 op 11-02-2006 19:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 147312

wie heeft er nog geen friendly geregeld?
ik dus niet, dus wie wil mij uitdagen (8>

FC Inventuras (811352)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Mijn YP zit inmiddels al weer thuis samen met zijn hondje. Eindelijk een 17 jarige speler en dan heeft hij een TSI van 10.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 135680

mijne is bij het leger des heils kleren aan het uitzoeken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Mijne staat voor 0 euro op de lijst 20 jarige redelijk keeper, TSI 1700, ach misschien krijg ik er 1000 euro voor :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coca-Cola
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 08:38
Zow, weer terug van een welverdiende vakantie van 2 weken. 1 weekje Munchen bij mijn vriendin langs en haar vervolgens maar even een weekje meegenomen naar oostenrijk voor wat broodnodige skilessen ;)

TU van 2 weken:
Vorm: +8/-6 (+2/-6 bij mijn A spelers)
Verdedigen: +4 (1 naar uitmuntend, 3 naar formidable)

Verder afgelopen week slechts 4 blessures (gelukkig wel 12 spelers kunnen trainen, waarvan 1 31 jarige middenvelder ;)), waarvan 1 mijn toekomstige coach met +2 (en tevens enige keeper)...

-Edit-

2 pruts pulls, maar mijn vorige is er vorige week uitgegaan voor 400k
Tevens een skilltrade (17j matig verdedien/uitstekend passen, naar redelijk verdedigen) met 380k winst verkocht (1 weekje training)

[ Voor 18% gewijzigd door Coca-Cola op 12-02-2006 10:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wceend
Eindelijk een goeie pull!

Ids-Bouke Maassen (94593664)
18 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een controversieel persoon die rustig en oneerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een matig leider.

Nationaliteit: Nederland
Total Skill Index (TSI): 2 930
Loon: 2 480 €/week
Keepen: redelijk

Hopelijk vang ik er nog wat voor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lameeuw

lameeuw

Anoniem: 147312 schreef op zaterdag 11 februari 2006 @ 20:43:
wie heeft er nog geen friendly geregeld?
ik dus niet, dus wie wil mij uitdagen (8>

FC Inventuras (811352)
Done :p Had al 15 lui uitgedaagd (allemaal supporter en online) en geen reactie.... YP = van de Martinitoren gelazerd... ach gut, zielepietje :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flipm0de
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 24-06 20:46

Flipm0de

geen

best een redelijke deze week
18 jaar

Total Skill Index (TSI): 1 440
Loon: 720 €/week

Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: goed Passen: slecht
Vleugelspel: redelijk Verdedigen: matig
Scoren: zwak Spelhervatting: zwak

wat kan ik hiervoor krijgen denken jullie?

flipm0de ! flipm0de is the greatest!!!!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wceend
Flipm0de schreef op zondag 12 februari 2006 @ 11:49:
best een redelijke deze week
18 jaar

Total Skill Index (TSI): 1 440
Loon: 720 €/week

Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: goed Passen: slecht
Vleugelspel: redelijk Verdedigen: matig
Scoren: zwak Spelhervatting: zwak

wat kan ik hiervoor krijgen denken jullie?
Als Vleugel trainer zou ik je er 1,5 ton voor geven. Ik weet niet wat een pm trainer er voor over heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 147312

Is het verstandig om een jeugpupil te promoveren waarvan de jeugdpopleiding net matig is geworden.
Ik moet een beetje op de centjes letten.
Dus als ik een speler met een TSI van 50 krijg is dat dus weggegooid geld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Anoniem: 147312 schreef op zondag 12 februari 2006 @ 13:15:
Is het verstandig om een jeugpupil te promoveren waarvan de jeugdpopleiding net matig is geworden.
Ik moet een beetje op de centjes letten.
Dus als ik een speler met een TSI van 50 krijg is dat dus weggegooid geld.
Ik zou zelf keepers pullen met een matige jeugdopleiding. Of het winstgevend is dat valt niet te zeggen, het blijft een loterij (en meestal win je niks of net de waarde van je lot terug in een loterij ;)).

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Marzman schreef op zondag 12 februari 2006 @ 14:12:
[...]

Ik zou zelf keepers pullen met een matige jeugdopleiding. Of het winstgevend is dat valt niet te zeggen, het blijft een loterij (en meestal win je niks of net de waarde van je lot terug in een loterij ;)).
Precies en dat is nou precies het frustrerende er aan (staatslotterij heeft wel goed uitgepakt deze maand :D )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 85578

Inschrijvingen voor de Cup zijn al gesloten he? Had me aangemeld, maar was nog geen supporter, nu inmiddels wel.. Maar zal wel net weer te laat zijn... |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19-06 23:48

NiMu83

AFCA

Anoniem: 85578 schreef op zondag 12 februari 2006 @ 18:00:
Inschrijvingen voor de Cup zijn al gesloten he? Had me aangemeld, maar was nog geen supporter, nu inmiddels wel.. Maar zal wel net weer te laat zijn... |:(
Jup, je bent idd te laat...Volgend seizoen een nieuwe kans ;)

Voetbal is de belangrijkste bijzaak in het leven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 24-06 20:23
Hier een verassende wissel... Ter bevordering van mijn opleiding ga ik een extra trainingsplaatsje inruilen. Ik wilde het al doen, maar de +4 blessure van mn opa-mid was een mooie aanleiding om aan 4-4-2 te gaan beginnen.

Afgelope week al mn vleugelspeler verkocht voor 1.2mil, ik had al 1.4 op de bank staan, dus een mid gekocht (wat zijn die weer duurder geworden zeg :'( ) met briljant PM voor 1.88 mil.

4-4-2 dus :) we shall see

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coca-Cola
Een kale briljante mid voor 1.88 miljoen? Dat vind ik ook een beetje aan de dure kant (ik had er 1 voor 1.5 miljoen), maar aan de andere kant krijg je voor een kale briljante verdediger ook wel 1.88 miljoen (misschien iets minder) en dan valt het me wel weer mee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Coca-Cola schreef op zondag 12 februari 2006 @ 20:06:
Een kale briljante mid voor 1.88 miljoen? Dat vind ik ook een beetje aan de dure kant (ik had er 1 voor 1.5 miljoen), maar aan de andere kant krijg je voor een kale briljante verdediger ook wel 1.88 miljoen (misschien iets minder) en dan valt het me wel weer mee
Right, 1,8 krijg je al tijden niet meer voor een briljant def...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coca-Cola
Hmm ik zie het.. tussen de tranfservergelijking met mijn briljanten vind ik max 1.8 miljoen, maar dat is slechts 1 keer. Die markt stort ook in terwijl ik er naar kijk...

-edit-

Hmm de recomended prices van de Defense Trainers zijn trouwens 1.9 miljoen, maar als het goed is gaat daar binnenkort 10% vanaf omdat die prijzen ook niet echt reeel meer zijn...

[ Voor 37% gewijzigd door Coca-Cola op 12-02-2006 20:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 36141

Mijn spelers onderschatten de tegenstander!
Terwijl het zelfvertrouwen Behoorlijk was. Ik dacht dat het wel wat hoger moest zijn om onderschatting te kunnen krijgen...'t Is wel koploper tegen de onderste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Mijn wedstrijd loopt ook niet lekker. Ik zou een beter middenveld moeten hebben maar alle kansen zijn tot nu toe voor mijn tegenstander. En nu trapt hij mijn middenvelder van het veld en zal hij wel het betere middenveld hebben. Kutspel :+
Anoniem: 36141 schreef op zondag 12 februari 2006 @ 20:40:
Terwijl het zelfvertrouwen Behoorlijk was. Ik dacht dat het wel wat hoger moest zijn om onderschatting te kunnen krijgen...'t Is wel koploper tegen de onderste.
Dan zul je toch wel winnen. Tweede helft zal dan wel weer beter gaan :)
De ruststand was 0 - 1. Sheepproductions had het meeste balbezit, namelijk 51 procent.
Toch nog een beter middenveld. Wel vaag dat er pas twee kansen zijn geweest. Allebei voor mijn tegenstander.

[ Voor 61% gewijzigd door Marzman op 12-02-2006 20:47 ]

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Pfff, hele eerste helft niets gebeurd! Helemaal niets! :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lameeuw

lameeuw

Jeuj, na 10 minuten werd duidelijk wat ik al wist... een ouderwetse WO :p Grootste punt waar ik mee d00d aan erger is dat het aantal bezoekers is ingestort grmbl :( wel 1506 bezoekers :( hoe kweek je financiele problemen ?? Nou zo dus :(

Komt er verdorie nog niet eens 11k aan kaartverkoop binnen :'( nu maar hopen dat m'n uitstekend spits voor 2 ton de deur uitgaat want anders wordt het :'( met de pet op.....

[ Voor 28% gewijzigd door lameeuw op 12-02-2006 21:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

lameeuw schreef op zondag 12 februari 2006 @ 21:24:
Jeuj, na 10 minuten werd duidelijk wat ik al wist... een ouderwetse WO :p Grootste punt waar ik mee d00d aan erger is dat het aantal bezoekers is ingestort grmbl :( wel 1506 bezoekers :( hoe kweek je financiele problemen ?? Nou zo dus :(
Speelde er geen botteam? Of speel je tegen een tegenstander die nog wel inlogt maar geen opstelling maakt?

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lameeuw

lameeuw

Marzman schreef op zondag 12 februari 2006 @ 21:26:
[...]

Speelde er geen botteam? Of speel je tegen een tegenstander die nog wel inlogt maar geen opstelling maakt?
Dat laatste, die idioot logt elke 3 a 4 weken in en zet geen team neer, das voor mij toch echt een ouderwetse WO ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 135680

Anoniem: 36141 schreef op zondag 12 februari 2006 @ 20:40:
ik heb het zelfde :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb toch nog 90% balbezit, dus ik maak me niet zoveel zorgen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

De tweede helft ging gelukkig beter bij mij. Van een 0 - 1 achterstand naar 3 - 1 winst. Wat een leuk spel is het het toch :)

Blessure is +1 dus die krijgt ook gewoon training.

[ Voor 18% gewijzigd door Marzman op 12-02-2006 21:48 ]

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 24-06 20:23
Nog nooit zo'n goede verdediging gehad en dan toch... klote engine...

FC Strijen
Middenveld: zwak (hoog)
Rechterverdediging: uitstekend (heel laag)
Centrale verdediging: formidabel (hoog)
Linkerverdediging: uitstekend (laag)
Rechteraanval: waardeloos (hoog)
Centrale aanval: matig (heel laag)
Linkeraanval: matig (heel laag)
Verdediging 94
Middenveld 45
Aanval 41
HatStats 180

Demolishers United
Middenveld: slecht (zeer hoog)
Rechterverdediging: zwak (laag)
Centrale verdediging: matig (zeer hoog)
Linkerverdediging: slecht (heel laag)
Rechteraanval: matig (hoog)
Centrale aanval: matig (heel laag)
Linkeraanval: matig (heel laag)
Verdediging 43
Middenveld 36
Aanval 53
HatStats 132

1-3... één - fucking drie, wat een schande!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lameeuw

lameeuw

hmmm, er klopt iets niet aan die match-engine :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Crap, 3-0 winst, maar wederom mijn spits er voor vier weken af :( En de gast had al matig vorm :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wceend
Joss schreef op zondag 12 februari 2006 @ 21:47:
Zijn verdediging was wel beter dan jouw aanval. maar toch wel erg onverdiend verloren zeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Speel tegen de nummer 3 uit de competitie, maar ik ben nou geloof ik zover weggezakt dat ik mijn wedstrijden bijna niet meer kan verliezen. Sta bij rust met 3-0 voor en 83% balbezit. Maar zijn spelers raken een beetje gefrustreerd, want er is al een al af gegaan met een blessure. Dat is dan ook meteen het enige wat er tot nu toe in de tweede helft is gebeurd. Hoop dat die laatst 20 minuten zonder kleerscheuren door kom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• odan
  • Laatst online: 21:56

odan

The dark side is within all!

11-1 gewonnen. en de teamgeest staat nu op paradijs op aarde!

maar goed ik kan wel blijven piccen aangezien de volgende tegenstanders niet echt van hoogstaand kwaliteit zijn.

Pulse mee voor GoT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Joss schreef op zondag 12 februari 2006 @ 21:47:
Terecht hoor..die cornergoal had je kunnen voorkomen met meer koppers, en die kramp door geen spelers met slechte conditie te nemen. En met een goddelijke spelhervatter had je die strafschop gemaakt, dan was het al 2-1 voor jou geweest :P

Maar even serieus - dit is inderdaad wel heel erg pech...je tegenstander heeft waarschijnlijk de ht-avond van z'n leven - ik zou 3 dagen dubbel liggen van het lachen als ik zo zou winnen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

over onterecht verliezen gesproken wat dacht je van mijn wedstrijd! ;)

een goeie assrape op zijn tijd doet wonderen.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23-06 13:57
Match engine is dus zwaar van de kaart: MatchID: 65202836

9 tegen 11, 3-2 :S

Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 145346

ja die spel engine klopt echt niet match id: 65487340 ik ben veel sterker als mijn tegenstander maar dan toch 1-1. ik moet echt mijn keeper gaan verkopen want sta 350k in het rood

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 24-06 13:59
engine is idd raar, ik sta na 20 minuten met 0-3 voor, niks aan de hand. Vlak voor tijd maken ze echter 2-3 en 3-3. Maar in 88 minuut scoor ik toch nog 3-4. We hadden allebei 100 hatstats en was zeer gelijk verdeeld, alleen dit dan wel met voor hem een gemiddelde vorm van 6 voor zn top 11 en ik maar 4,8. Al met al blij, ik sta nu 7 punten los op de nr2 :)

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
Engine werkt hier heel soepel hoor. Thuis met PIC met 3 - 1 winnen, niks aan het handje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ik zou graag willen weten met hoeveel in het - je falliet gaat. en hoeveel dat deze speler waard is:

Gilberto Espanhol
TSI = 12 510, 19 jaar, goed in vorm
Heeft waardeloos ervaring en is een zwak leider

Conditie: waardeloos Keepen: uitmuntend
Positiespel: rampzalig Passen: rampzalig
Vleugelspel: rampzalig Verdedigen: rampzalig
Scoren: waardeloos Spelhervatting: rampzalig

hij is de enige die me nog uit de min kan halen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Als je over de 500k in het rood staat krijg je geloof ik 3 logins om je team boven de 500k te krijgen.

2de vraag zou ik niet weten.

Vraagje over HAM:

Als je kijkt naar Player training, geeft hij dan aan hoeveel trainingen hij heeft gehad na de laatste pop of gewoon het totale aantal trainingen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 145346 schreef op zondag 12 februari 2006 @ 23:39:
ik zou graag willen weten met hoeveel in het - je falliet gaat. en hoeveel dat deze speler waard is:

Gilberto Espanhol
TSI = 12 510, 19 jaar, goed in vorm
Heeft waardeloos ervaring en is een zwak leider

Conditie: waardeloos Keepen: uitmuntend
Positiespel: rampzalig Passen: rampzalig
Vleugelspel: rampzalig Verdedigen: rampzalig
Scoren: waardeloos Spelhervatting: rampzalig

hij is de enige die me nog uit de min kan halen
ik denk 1.8-2m dat ie waard is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ok, heb hem op transfer markt gezet voor 1,95 mil. nu zou ik jullie willen vragen waar mijn team het meest versterking nodig heeft: teamid The GamerzZzZz (810706) en dan ook rekening houdend met een budget van 1,4mil voor nieuwe spelers. wil zeker een nieuwe keeper trainie hebben, liefst een van 17 jaar. ik weet niet wat die kosten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Ik zou beginnen met je middenveld...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Pewwy schreef op maandag 13 februari 2006 @ 07:31:
Ik zou beginnen met je middenveld...
Wat zeg je nou? Mids zijn voor watjes! ;)
Mijn wedstrijd was de saaiste uit mijn hattrick loopbaan...eerste helft dus niks gebeurd en tweede helft een vrije trap voor hem die mis ging en een mislukte counter van mijn kant. Weer komt er bij een counter een verdediger alleen voor de keeper, waar de f*ck heb ik toch die wonderbaarlijke spits voor gekocht? Al met al een bloedeloze 0-0 dus tegen een directe concurrent voor degradatie. Ik sta nog steeds 5de, maar het ligt allemaal erg dicht bij elkaar, eindelijk een spannende competitie dus! :P
Ik snap alleen niet dat als mijn tegenstander 82% balbezit heeft en ik een briljante countervaardigheid heb, ik maar 1, ja je leest het goed, maar 1 counter krijg! :?
Ik heb dus op 1 of andere manier moeite met mijn concurrentie af te rekenen en haal ik mijn punten tegen de toppers in mijn competitie! 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
-CKY2K- schreef op maandag 13 februari 2006 @ 07:55:
[...]

Wat zeg je nou? Mids zijn voor watjes! ;)
:) Klopt ook wel, maar toch heb ik ze nodig komend seizoen. Ik hoop dat mijn spits naar +3 gaat vandaag, anders moet ik weer 30 doktoren neergooien :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _AzN_GhOsT
  • Laatst online: 20-01 13:58

_AzN_GhOsT

FC_ASN (507908)

ARRRGGG het zit ook niet mee!! Heb 2 weken terug 2 vleugelspelers gehaald voor mijn A team, maar de ene was nog niet in vorm en heb in hem in de GOT cup opgesteld. Is die er voor 3 weken eruit geschopt door swansfield :( en wat gebeurt er me gister? jaja me andere vleugel speler er af voor 5 weken, direct op de transfer list. Ben gedoomed om een sterke vleugelaanval te hebben en moet dit weekend tegen de nr1 die trouwens aim speeld.

Zal ik tegen hem ook aim gebruiken? of kan ik beter goedkope vleugels halen :?

Athlon X2 3600+ Brisbane 2x512kb @ 2850Mhz | Asus M2A-VM HDMI | 2048mb DDR2 667Mhz |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 94195

Gaat deze ooit nog stijgen in ervaring :D

gekocht met passable experience, 44 wedstrijden gespeeld, maar ....

Alan Kneubühler
TSI = 240 , 33 years, solid form
Has passable experience and passable leadership abilities

Stamina: excellent Keeper: disastrous
Playmaking: weak Passing: inadequate
Winger: poor Defending: passable
Scoring: wretched Set pieces: poor

:Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quintus
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 22-06 01:26

Quintus

Eg wel! Dus....

Zeer onterecht verloren gister. Had een rating van 214 tov 166 van hem. 48 punten verschil.
Ik heerste op het middenveld (goed hoog tov slecht laag) en hij speelde normaal.
Krijg ik 2 of 3 kansen die missen en hij 2 die er in aan. Vraag niet hoe met gem 71% bbz voor mij.
Hij eindigde de wedstrijd ook nog met 10man omdat zijn enige centrale def 2x geel kreeg rond de 60e minuut.
Balen dit. Maar goed doelstelling om minimaal 2e te worden is met de huidige 3e plaats nog mogelijk.
En ergens in een heeeeel klein hoekje ligt de titel. :'(

Unknown

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coca-Cola
4 - 2 van een prutsteam gewonnen en dat houdt me op de 2e plek. Met nog steeds goede kansen op promotie naar de VI. Het rare is dat een van de mindere ploegen 1e staat en de degradanten uit de VI op de 3e en 6e plek staan, terwijl zij toch echt de betere ploegen hebben. Nu maar hopen op een goed 2e deel van de competitie.

Als ik dit jaar weer direct promoveer dan hou ik het even voor gezien ;) Ik investeer nu al mijn geld in een beter team en niet in beter trainees, dus train ik niet optimaal. Dat moet in de VI dus anders, want ik heb geen zin om 4 seizoenen ofzo in de VI te blijven ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flipm0de

Flipm0de

geen

wowverloren van de ongeslagen nummer 1. 2-0. 1e helft beide geen kansen gehad. 2ehelft 2-0. Hebgeen 1 counterkans gehad? Heb toch een formidabele couterrating. En zo goed was zijn defence ook niet. Vage shit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Flipm0de schreef op maandag 13 februari 2006 @ 13:43:
wowverloren van de ongeslagen nummer 1. 2-0. 1e helft beide geen kansen gehad. 2ehelft 2-0. Hebgeen 1 counterkans gehad? Heb toch een formidabele couterrating. En zo goed was zijn defence ook niet. Vage shit
Ehm formidabele counterrating is erg laag hoor. Heb zelf briljant nu en zelfs dat wordt als laag beschouwd (kreeg zelf gisteren maar 1 counterkans! :( ) dus zo raar is het niet... ;) Al zal het wel een beetje van de divisie waarin je speelt afhangen...ik speel in de VIde en daar moet je minimaal briljant counterrating hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wmeester
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 08:46
Een korte vraag, ik heb al even gezocht (niet zo lang) maar vanaf welk bedrag is een econoom rendabel?
Ik heb namelijk 3.5 miljoen op de bank en heb eigenlijk geen uitbreidingen nodig dit seizoen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Vanaf 5 ton :)

economists financial rate minimum profitable stock
1 0,30% 500.000 €
2 0,42% 1.250.000 €
3 0,52% 1.550.000 €
4 0,60% 1.875.000 €
5 0,67% 2.150.000 €
6 0,73% ---
7 0,79% ---
8 0,85% 2.500.000 €
9 0,90% ---
10 0,95% 3.000.000

Staat een beetje onduidelijk, maar vanaf 3 miljoen wordt aangeraden er 10 in te huren...

[ Voor 17% gewijzigd door Pewwy op 13-02-2006 16:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Hoe kan je in dit spel nou 3,5mill overhebben? Ik heb altijd wel versterking nodig! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wmeester
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 08:46
Vorig seizoen net niet gewonnen, en dit seizoen 4 bot teams hebben.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

-CKY2K- schreef op maandag 13 februari 2006 @ 17:37:
Hoe kan je in dit spel nou 3,5mill overhebben? Ik heb altijd wel versterking nodig! :P
Als je weet dat je niet kan promoveren of zeker bent van promotie kun je beter je geld sparen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flipm0de

Flipm0de

geen

-CKY2K- schreef op maandag 13 februari 2006 @ 15:19:
[...]

Ehm formidabele counterrating is erg laag hoor. Heb zelf briljant nu en zelfs dat wordt als laag beschouwd (kreeg zelf gisteren maar 1 counterkans! :( ) dus zo raar is het niet... ;) Al zal het wel een beetje van de divisie waarin je speelt afhangen...ik speel in de VIde en daar moet je minimaal briljant counterrating hebben.
ik speel in de VIIe. Maar me trainees hebben ook nog geen passen. Pas me 2e generatie trainees heb ik met goed ingekocht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diabyte
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 07:57
Weet iemand misschien de site waarop staat hoeveel mensen wanneer Hattrick bekijken. Kwil namelijk wat spelers op de TL zetten maar wil wel beetje goed moment doen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

wat dacht je van onderin? beste tijd is tussen 20:00-21:00 denk ik

ik heb trouwens een hoop spelers te koop. kom lekker shoppen!

zo:

Kapitaal: 448 880 € (4 110 380) €

hatsekidee... over 1-2 weken gaat een bov. nat. mid eruit en heb ik er nog eens minimaal 4m bij :)

de week daarna wellicht nog 1 van minimaal 4,5m :) maar of ik die verkoop weet ik niet. hij is al wel 21.

[ Voor 51% gewijzigd door Anoniem: 7533 op 13-02-2006 20:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DopdeDouwer
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

DopdeDouwer

Roffel

Anoniem: 7533 schreef op maandag 13 februari 2006 @ 20:12:

ik heb trouwens een hoop spelers te koop. kom lekker shoppen!
.
Voor de liefhebbers; ik heb een heel elftal in de aanbieding, zonde om te laten uitschrijven ik stop ermee.
team: partypeeps komt van 6e div maar inmiddels gezakt naar 8, vind het eigenlijk zonde, maar heb er zelf geen tijd meer voor. Wil ook niet de competitie verzieken door het te laten dood gaan.

contact me voor login. Alleen voor mensen die nu geen team hebben, niet om goedkoop aan spelers te komen :(

[ Voor 36% gewijzigd door DopdeDouwer op 13-02-2006 22:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
DopdeDouwer schreef op maandag 13 februari 2006 @ 21:28:
[...]

Voor de liefhebbers; ik heb een heel elftal in de aanbieding, zonde om te laten uitschrijven ik stop ermee.
team: partypeeps komt van 6e div maar inmiddels gezakt naar 8, vind het eigenlijk zonde, maar heb er zelf geen tijd meer voor. Wil ook niet de competitie verzieken door het te laten dood gaan.
contact me, voor login
En dat mag dan weer niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

bovendien is de fun een team from cratch op te bouwen. en een zinkend ship overnemen zou ik niet graag doen ;) wel weer een uitdaging :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• odan
  • Laatst online: 21:56

odan

The dark side is within all!

[...]

contact me, voor login, alleen voor mensen die nu geen team hebben. niet om goedkoop aan spelers te komen.
te veel tijd om 2 keer in te loggen en een opstelling te maken?

je kunt het spelletje ook minder intensief spelen.

en mocht je alsnog beslissen om te stoppen zet dan gewoon je hele team voor 0 euro te koop en koop van het geld een aantal selectie spelers van landen als duitsland en v*rn**k hun training O-)

Pulse mee voor GoT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik weet niet of je zijn selectie hebt bekeken, maar als je dat allemaal verkoopt mag je volgens mij blij zijn als je 1 selectiespeler van duitsland kan kopen.

∑ TSI 24 990
Ø TSI 926

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

[...]

contact me voor login. Alleen voor mensen die nu geen team hebben, niet om goedkoop aan spelers te komen :(
Als je een standaardopstelling maakt en een keer in de twee weken 5 minuten inlogd kun je zelfs nog blijven spelen. Je team zal niet met stappen vooruit gaan, maar als je de juiste spelers hebt kun je dan zelfs nog trainen (al gaat het met halve kracht omdat friendlies regelen meer tijd kost ;))

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Anoniem: 7533 schreef op maandag 13 februari 2006 @ 21:51:
bovendien is de fun een team from cratch op te bouwen. en een zinkend ship overnemen zou ik niet graag doen ;) wel weer een uitdaging :P
Precies, ik begin ook liever in XII met een bejaard bier-elftal.

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DopdeDouwer
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

DopdeDouwer

Roffel

Marzman schreef op maandag 13 februari 2006 @ 22:36:
[...]

Als je een standaardopstelling maakt en een keer in de twee weken 5 minuten inlogd kun je zelfs nog blijven spelen. Je team zal niet met stappen vooruit gaan, maar als je de juiste spelers hebt kun je dan zelfs nog trainen (al gaat het met halve kracht omdat friendlies regelen meer tijd kost ;))
Dat heb ik heel lang volgehouden, maar soms vergeet je het en krijg je een reminder van hattrick. Nu onlangs weer dus vandaar. Was nog best verbaasd dat mn std.opstelling het zo lang uithoudt :+ Sta nu 4e geloof ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

het gaat er niet zozeer om wat wij ervan vinden, maar het mag gewoon niet. Zie hattrick regels. Dus laten we erover ophouden. Of je logt niet meer in of je speelt gewoon minder actief 2-3x per week ff 10 minuten inloggen is in principe (let op! in principe :P) meer dan genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Anoniem: 129220 schreef op maandag 13 februari 2006 @ 18:05:
[...]

Als je weet dat je niet kan promoveren of zeker bent van promotie kun je beter je geld sparen.
Ehm ik zou dat geld dan in hele goede trainees stoppen! Met geld maak je geld he....alleen op de bank laten staan verdien je weinig mee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

-CKY2K- schreef op dinsdag 14 februari 2006 @ 10:52:
[...]

Ehm ik zou dat geld dan in hele goede trainees stoppen! Met geld maak je geld he....alleen op de bank laten staan verdien je weinig mee!
En als je geen plek hebt voor trainingsposities?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

dan verkoop je een mindere trainee en nbeemt er een betere voor in de plaats?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ok dat zou kunnen inderdaad :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

precies of zelfs 2 betere.

ik ga morgen op mijn vrije woensdag eens rustig shoppen met mijn geld. zowieso 1 trainee een spits en een winger.

even geen tijd om op de TL te hangen: wat doen 17 jarige redelijk pm /goed passen tegenwoordig? 700-800k ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Iemand op de TL gezet.

My Boss told me to try to find a club within 3 days, otherwise he will test his new gun, desert eagle .50 at me from close range.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Anoniem: 7533 schreef op dinsdag 14 februari 2006 @ 11:17:
dan verkoop je een mindere trainee en nbeemt er een betere voor in de plaats?
Precies H3!N, je snapt het spelletje toch wel een beetje... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

nu jij nog ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yukkie
  • Laatst online: 08:32

Yukkie

Vorsprung Durch Technik

Hmmm... heeft iemand hier toevallig Hattrick Organiser aan de praat onder linux? Het lukt mij niet echt met mijn beknopte linux kennis om HO.sh goed te configureren :(

We've got that ring of confidence

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flipm0de

Flipm0de

geen

hoe kan je je als counterteam het beste wapenen tegen een botteam? Het sterkste midd wat ik kan halen met 532 is waardeloos - en dan heb ik zelfs mijn 2 CV aanvallend gezet en een winger naar het midden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yukkie
  • Laatst online: 08:32

Yukkie

Vorsprung Durch Technik

Check mijn laatste wedstrijd maar. * Yukkie countert ook. En ik win makkelijk van bot-teams :P

We've got that ring of confidence

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aristos
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 24-06 15:03
Hein, je bent op zoek naar een winger vandaag... Ik heb er net twee te koop staan. Aristos FC, ergens in de 4de divisie... Misschien wel iets voor jou!
Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.