ik denk op de bank
Ik vraag me af of je die speler wel voor 3.5 miljoen kwijt raakt Hein. Ik raakte mijn spits in ieder geval niet kwijt voor 3.3 miljoen... (met dezelfde stats). En aangezien je speler ook 'maar' goed conditie heeft, zou ik hem niet eens kopen! 
In ieder geval succes met de verkoop, en mocht je hem er voor minder opzetten dan zou ik wel een openingsbod kunnen doen, maar een openingsbod dicht bij de verkoopprijs vind ik altijd een beetje riskant...
In ieder geval succes met de verkoop, en mocht je hem er voor minder opzetten dan zou ik wel een openingsbod kunnen doen, maar een openingsbod dicht bij de verkoopprijs vind ik altijd een beetje riskant...
Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman
Anoniem: 7533
de spitsenmarkt is volledig ingestort. de mids markt niet. kan je dus absoluut niet vergelijken. deze is volgens de TL 4.3-4.5m waard.
hij heeft vanaf conditie goed 2x conditie getraint maar is niet gestegen.
als ie verkocht is koop ik ook een spits
die zijn nu echt geen fuck waard
hij heeft vanaf conditie goed 2x conditie getraint maar is niet gestegen.
als ie verkocht is koop ik ook een spits
[ Voor 19% gewijzigd door Anoniem: 7533 op 17-02-2006 22:18 ]
De spitsenmarkt komt wel weer terug. Hopelijk kiezen veel spitsentrainers eieren voor hun geld en gaan ze iets anders trainen en dan gaat deze jongeman binnelopen 
Ik wacht lkkr geduldig af.
Ik wacht lkkr geduldig af.
WP: Ecodan PUHZ-SW50
ach de mids hadden vorig seizoen ook een dip. het schommelt allemaal erg, maar ik sla denk ik nog even een wonderbaarlijke spits in voor de prijs weer stijgt. scheelt je toch een leuke 5 ton.
Defs hebben momenteel ook een dipje
Trekt allemaal wel weer bij joh! Mensen die tegenvallende verkopen hebben switchen dan toch weer van training waardoor de markt weer verschuift!
Anoniem: 129220
18-02-2006 De Absurdoz super chippen 35 000 € 310
15-02-2006 Molenakkers De Absurdoz 15 000 € 310
Niet veel maar toch
15-02-2006 Molenakkers De Absurdoz 15 000 € 310
Niet veel maar toch
.81x35=28,35 - 1=27,35
27,35-15=12,35k winst + 2x risico op ts hits. niet (echt) de moeite waard dus.
traden is best leuk, maar zorg dan dat je iets meer rendement haalt eruit. zo verdien je amper iets en je ts kan naar de klote gaan erdoor
helaas nog steeds geen openingsbod
sandy? komop knul je kan het!
27,35-15=12,35k winst + 2x risico op ts hits. niet (echt) de moeite waard dus.
traden is best leuk, maar zorg dan dat je iets meer rendement haalt eruit. zo verdien je amper iets en je ts kan naar de klote gaan erdoor
helaas nog steeds geen openingsbod
sandy? komop knul je kan het!
Er is best veel gediscussieerd over dat anti-pagination verhaal. Daar wil ik natuurlijk het fijnste van weten en ik heb die Firefox extensie gedownload, maar weet iemand hoe die werkt in combinatie met Hattrick?
http://foxtrick.px.cz/
theme/plugin/extension downloaden die je wilt en dan in firefox > tools > themes/extensions gewenste theme/extension aanzetten en/of installeren.
Ik ben genokt met foxtrick. toen het net uit was, was het nog wel aardig 1,5 jaar terug ofzo, maar nu vind ik het niks meer. je hebt er imo ook niks aan alleen wat stats enzo bekijken.
(btw ik heb deze al theme ik vind hem heel erg vet http://david.jamesnet.ca/firefox/pinball.html)
theme/plugin/extension downloaden die je wilt en dan in firefox > tools > themes/extensions gewenste theme/extension aanzetten en/of installeren.
Ik ben genokt met foxtrick. toen het net uit was, was het nog wel aardig 1,5 jaar terug ofzo, maar nu vind ik het niks meer. je hebt er imo ook niks aan alleen wat stats enzo bekijken.
(btw ik heb deze al theme ik vind hem heel erg vet http://david.jamesnet.ca/firefox/pinball.html)
Anoniem: 134408
lol weer leuke jeugd speler gepulled, pull wel elk seizoen een vrij goeie, spijtig genoeg altijd rond de helft vant seizoen
17 jaar
Conditie: matig Keepen: rampzalig
Positiespel: goed Passen: matig
Vleugelspel: zwak Verdedigen: slecht
Scoren: slecht Spelhervatting: slecht
iemand die kan inschatten hoeveel ik ervoor kan vangen (vrij veel lijkt me met nog eens passen relatief hoog)
17 jaar
iemand die kan inschatten hoeveel ik ervoor kan vangen (vrij veel lijkt me met nog eens passen relatief hoog)
Ik vind het vooral handig dat je bij je wedstrijd een heel duidelijk overzicht krijgt van alle linies tegenover elkaar. En dat je meteen de hatstats enzo erbij hebt staan.Anoniem: 7533 schreef op zaterdag 18 februari 2006 @ 19:43:
http://foxtrick.px.cz/
Verder is het wel handig dat je bij blessures meteen de linkjes erbij hebt staan waar je kan zien hoelang die blessures nog duren.
Mijn YP was overigens weer eens pus. Dus ik heb Yves Bietcke maar weer opntslagen.
Ja ik vind het ook wel handig, ik kijk ook altijd eerst naar de hatstats na een wedstrijd en ook de linkjes naar Alltidhattrick zijn handig
☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.
Dan pull je weer eens een redelijke keeper dan is die zak 21 
Renaat Sikkema (95320216)
21 jaar, redelijk in vorm, gezond
Total Skill Index (TSI): 2 930
Loon: 2 480 €/week
Keepen: redelijk
Renaat Sikkema (95320216)
21 jaar, redelijk in vorm, gezond
Total Skill Index (TSI): 2 930
Loon: 2 480 €/week
Keepen: redelijk
Mijn pull was ook weer helemaal geweldig
Redelijk vleugelspel, goed sh, 18
Met een beetje geluk haal ik de kosten van de pull en het listen eruit...
Komende weken 2 belangrijke wedstrijden om niet tegen degradatie te moeten knokken zoals vorig jaar. Mocht ik ze winnen (moet ook wel, tegenstander heeft 0 punten) dan wordt degraderen heel moeilijk.
Komende weken 2 belangrijke wedstrijden om niet tegen degradatie te moeten knokken zoals vorig jaar. Mocht ik ze winnen (moet ook wel, tegenstander heeft 0 punten) dan wordt degraderen heel moeilijk.
Mick Wolf 17 jaar
Conditie: redelijk
Passen: redelijk
Vleugelspel: redelijk
toch jammer want nu is ie 20k waard ofzo terwijl als het redelijk pm was ipv wing was ie 400k waard
ach het is tenminste weer eens iets verkoopbaars. dit is ongeveer de beste yp ooit
[edit1]hmm nou die versterking komt denk ik niet voor vanavond
dan maar volgende week dubbele versterking als mijn andere mid er ook uit gaat
samen 9,5m ofzo. moet iets leuks voor te halen zijn lijkt me. ohja en ik had ook nog 1m op de bank....
iemand komende week nog verdedigers in de aanbieding? briljant/wonderbaarlijk wil ik.
[edit2]
er zijn amper fatsoenljke wingers op de tl te vinden
toch jammer want nu is ie 20k waard ofzo terwijl als het redelijk pm was ipv wing was ie 400k waard
ach het is tenminste weer eens iets verkoopbaars. dit is ongeveer de beste yp ooit
[edit1]hmm nou die versterking komt denk ik niet voor vanavond
iemand komende week nog verdedigers in de aanbieding? briljant/wonderbaarlijk wil ik.
[edit2]
[ Voor 44% gewijzigd door Anoniem: 7533 op 19-02-2006 13:17 ]
Als je nog even een paar weekjes wacht heb ik een hele mooie wonderbaarlijke def voor je in de aanbieding! Wat is hattrick weer megatraag man, ik denk ik maak even mijn opstelling voor de visite komt, maar er is geen doorkomen aan, HAM lukt het al helemaal niet om erop te komen.Anoniem: 7533 schreef op zondag 19 februari 2006 @ 13:03:
Mick Wolf 17 jaar
[edit1]hmm nou die versterking komt denk ik niet voor vanavonddan maar volgende week dubbele versterking als mijn andere mid er ook uit gaat
samen 9,5m ofzo. moet iets leuks voor te halen zijn lijkt me. ohja en ik had ook nog 1m op de bank....
[edit2]
YP was redelijk: 21jaar goed keepen TSI 2900. Die is best verkoopbaar lijkt me.
Anoniem: 112223
Marko Neuenschander (26866697) zou iemand op deze speler een bod van 45000 a 50000 kunnen plaatsen? Heb em dit seizoen voor 85 000 gekocht. Heb op dit moment geen keeper en ook geen reservekeeper (allebei geblesseerd). Een redelijke keeper kost al snel 40 K. Ook een schuld van 200K helpt dan niet mee..
4 ton ofzoAnoniem: 134408 schreef op zondag 19 februari 2006 @ 05:00:
lol weer leuke jeugd speler gepulled, pull wel elk seizoen een vrij goeie, spijtig genoeg altijd rond de helft vant seizoen
17 jaar
Mijn bescheiden Cyberpunk en Fortnite Save the World YT kanaal en D4
ik zou meer in de richting van 6-7 ton denken. wat mensen hier vaak niet doen is vragen om een waarde zonder de tsi en loon erbij te posten. dat werkt dus niet. die 2 factoren bepalen namelijk grotendeels de prijs en niet zozeer de skills zelf aangezien tussen goed en goed een wereld van verschil kan zitten.
@speedy als ik op ht kan inoggen wil ik best bieden....
ok 45k bied ik meer niet en als niemand over biedt hebben we een probleem samen
@cky2k: stuur maar een berichtje als het zover is. ik koop alleen kale verdedigers of met pm/conditie. passing heb ik niks aan en betaal je wel voor....
@cky2k: stuur maar een berichtje als het zover is. ik koop alleen kale verdedigers of met pm/conditie. passing heb ik niks aan en betaal je wel voor....
[ Voor 37% gewijzigd door Anoniem: 7533 op 19-02-2006 15:21 ]
Over een kleine 4 weken is er 1 zover en een week later weer 1, beiden kale defs zonder passen. Passen voor verdedigers is dacht ik ook handig voor een andere tactiek (centrumaanval of zo?) dacht eens zoiets gehoord te hebben...Anoniem: 7533 schreef op zondag 19 februari 2006 @ 15:12:
ik zou meer in de richting van 6-7 ton denken. wat mensen hier vaak niet doen is vragen om een waarde zonder de tsi en loon erbij te posten. dat werkt dus niet. die 2 factoren bepalen namelijk grotendeels de prijs en niet zozeer de skills zelf aangezien tussen goed en goed een wereld van verschil kan zitten.
Hattrick is idd. wel erg traag, nu is ie weer (even) snel maar het blijft irritantAnoniem: 7533 schreef op zondag 19 februari 2006 @ 15:12:
klopt ook voor aim/aow, maarja dat gebruik ik zelden dus wil er niet voor betalen.
4 weken is vrees ik wat aan de lange kant, maar laat maar weten tegen die tijd.
4 weken is vrees ik wat aan de lange kant, maar laat maar weten tegen die tijd.
die gast is trouwens wel vreselijk slechtAnoniem: 112223 schreef op zondag 19 februari 2006 @ 15:23:
[...]
Hattrick is idd. wel erg traag, nu is ie weer (even) snel maar het blijft irritant
Dan heb ik denk ik met 85 K teveel betaaldAnoniem: 7533 schreef op zondag 19 februari 2006 @ 15:24:
[...]
die gast is trouwens wel vreselijk slecht45k is nog een riskant bod vind ik.... ik wil hem zeker niet toevallig binnen slepen
edit: speel vandaag thuis dus als je 40 K kan/ wil bieden, zal ik vanavond nog over je heen bieden, kan je ook weer rustig slapen
[ Voor 13% gewijzigd door Anoniem: 112223 op 19-02-2006 15:33 ]
ik bied 40k ok?
tsja wat is teveel betalen...
als het een goeie zou zijn zou ie nu matig in vorm rond de 1100-1200 aan tsi moeten hebben. zeker met matig passen en verdedigen en rond de 850 loon. maar dan had ie je ook geen 85k gekost
zoals ik al zei hierboven een wereld van verschil tussen goed en goed
als het een goeie zou zijn zou ie nu matig in vorm rond de 1100-1200 aan tsi moeten hebben. zeker met matig passen en verdedigen en rond de 850 loon. maar dan had ie je ook geen 85k gekost
dank:Anoniem: 7533 schreef op zondag 19 februari 2006 @ 15:35:
ik bied 40k ok?
als het een goeie zou zijn zou ie nu matig in vorm rond de 1100-1200 aan tsi moeten hebben. zeker met matig passen en verdedigen en rond de 850 loon. maar dan had ie je ook geen 85k gekostzoals ik al zei hierboven een wereld van verschil tussen goed en goed
Daar heb je gelijk in, maar omdat we al weer wat verder in het seizoen zitten denk ik niet dat er 6 ton geboden gaat worden tenzij hij duidelijk erg hoog in zijn skills zit, echter 3 weken terug had ik eenzelfde YP met zelfs redelijk passen bij, ook matig conditie en goed spelmaken. Die leverde 7 ton op.. maar ok die zat misschien lager in tsi en/of salaris. Kortom, post even het salaris erbij BoostahAnoniem: 7533 schreef op zondag 19 februari 2006 @ 15:12:
Mijn bescheiden Cyberpunk en Fortnite Save the World YT kanaal en D4
Anoniem: 26445
Mijn YP lig inmiddels ergens onder een brug.
Van het weekend even de titelstrijd beslissen en dan kan ik voor de rest van het seizoen bezig houden met de GOT-cup
Van het weekend even de titelstrijd beslissen en dan kan ik voor de rest van het seizoen bezig houden met de GOT-cup
mensen nog een keer een oproep. kan er aub iemand een openingsbod doen op mijn middenvelder? ik heb 1.3m en heb voor de winger of spits 2m nodig...
hellup!
hellup!
Ik heb het niet, anders had ik wel een bod gedaan. Duurt nog een week of 3, dan gaan mijn 21-jarige wereldklasse verdediger en mijn 19-jarige uitmuntend verdediger eruit
Een concurrent helpen? NahAnoniem: 7533 schreef op zondag 19 februari 2006 @ 16:19:
mensen nog een keer een oproep. kan er aub iemand een openingsbod doen op mijn middenvelder? ik heb 1.3m en heb voor de winger of spits 2m nodig...
hellup!
maar heb t geld ook niet
Oke, misschien ben ik niet helemaal duidelijk geweest. Er is dus een plugin waarmee je bij de transferpagina 250 spelers makkelijk onder elkaar krijgt... Maar ik krijg dat niet voor elkaar. Iemand die wel weet hoe dat moet. De techniek heet dus anti-pagination, en is gewoon iets non-HT...Aristos schreef op zaterdag 18 februari 2006 @ 19:38:
Er is best veel gediscussieerd over dat anti-pagination verhaal. Daar wil ik natuurlijk het fijnste van weten en ik heb die Firefox extensie gedownload, maar weet iemand hoe die werkt in combinatie met Hattrick?
lol ik denk ik koop nog even een winger voor de wedstrijd staat ie al 10 minuten op 'het bieden is beëindigd' dit had ik vorige keer ook al...
hopelijk is het wel geupdate voor mijn wedstrijd begint... ik kan hem nu niet opstellen
Ingus Elmanis 19 jaar, redelijk in vorm, gezond
Nationaliteit: Latvija
Total Skill Index (TSI): 3 870
Loon: 960 €/week inclusief een 20% bonus
Conditie: uitstekend
Positiespel: zwak
Passen: goed
Vleugelspel: formidabel
1.2m vond ik wel een prima prijs. jammer dat ie geen matig/redelijk pm heeft, maar daar had ik het geld net niet voor. ach hij is ook voor de aanval en niet voor mid versterking.
hopelijk is het wel geupdate voor mijn wedstrijd begint... ik kan hem nu niet opstellen
Ingus Elmanis 19 jaar, redelijk in vorm, gezond
Nationaliteit: Latvija
Total Skill Index (TSI): 3 870
Loon: 960 €/week inclusief een 20% bonus
Conditie: uitstekend
Positiespel: zwak
Passen: goed
Vleugelspel: formidabel
1.2m vond ik wel een prima prijs. jammer dat ie geen matig/redelijk pm heeft, maar daar had ik het geld net niet voor. ach hij is ook voor de aanval en niet voor mid versterking.
Nee je hebt gelijk, ik ben natuurlijk veel beter, dus van concurrentie is geen sprake...

Hola from Spain!
Ben effe op zakenreisje in Spanje
maar zit dus op een wireloos netwerkje voor een dikke 14 euro's voor 24 uur maar nou kan ik dus niet inloggen omdat hattrick zo traag is!! 
Heeft iemand een tip voor mij om de match te kunnen volgen d.m.v. een simpele applicatie ofzo die niet veel netwerkdata verbruikt?
Ben effe op zakenreisje in Spanje
Heeft iemand een tip voor mij om de match te kunnen volgen d.m.v. een simpele applicatie ofzo die niet veel netwerkdata verbruikt?
Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt
Zucht. Heb je vorige week, zwaar onterecht, met 1-3 verloren staat er nu:
Bij aanvang dacht Strijen de wedstrijd al op zak te hebben.
Rot toch op! Je bent net dik met de neus op de feiten gedrukt en dan krijg je dit gezeik weer. Wat een .....spel...
Rot toch op! Je bent net dik met de neus op de feiten gedrukt en dan krijg je dit gezeik weer. Wat een .....spel...
Bij aanvang dacht United de wedstrijd al op zak te hebbenJoss schreef op zondag 19 februari 2006 @ 20:06:
Zucht. Heb je vorige week, zwaar onterecht, met 1-3 verloren staat er nu:

Ik sta derde en moet tegen degene die laatste staat

2-0 tegen de nummer 2... als ik win sta ik geloof ik 3e(of 4e ligt aan doelsaldo) en de week erop weer tegen deze gast.
als ik 2x win sta ik sterk voor de 2-3e plek zeker met nog een hoop versterking op komst...
het is in ieder geval erg spannend in de compo. nouja de nummer 1 staat al vast en de nummer 7 en 8 ook, maar daar tussenin is he spannend
als ik 2x win sta ik sterk voor de 2-3e plek zeker met nog een hoop versterking op komst...
het is in ieder geval erg spannend in de compo. nouja de nummer 1 staat al vast en de nummer 7 en 8 ook, maar daar tussenin is he spannend
[ Voor 26% gewijzigd door Anoniem: 7533 op 19-02-2006 20:36 ]
0-0 in de rust
Ik moet dit gewoon winnen, die gast heeft pas 2 keer gescoord 
Gek word je van dit spel
Gek word je van dit spel
Sta ook 2-0 voor tegen de nummer twee. Het wedstrijdcommetaar is nog steeds in Olympische sferen.
In de 22e minuut leek de val van Manuel Godlewsky van SVS verrassend veel op die van Sven Kramer tijdens de Olympische ploegenachtervolging
1-0 achter, al 3 blessures (2 voor hem 1 voor mij, opa spits) 1 gemiste counter...schiet weer niet op. 
19% balbezit schiet ook niet op natuurlijk, na mijn tweede spits komt er eerst een vette mid denk ik
H3!N --> ruilen met een leuke def?
19% balbezit schiet ook niet op natuurlijk, na mijn tweede spits komt er eerst een vette mid denk ik
[ Voor 40% gewijzigd door -TheNose- op 19-02-2006 21:10 ]
Na 72 minuten nog steeds 0-0. Ik vraag me ook af of ik niks fout heb gedaan in mijn opstelling want ik haal maar 54 procent balbezit in de eerste helft (en mijn middenveld heeft meestal dubbele ratings dan dat van mijn tegenstander).
/▌
zucht... 1-1 tegen het slechtste team uit de divisie... 165 tegen 123 ratings, mn ratings zijn dus gewoon 10-15 slechter door dat onderschatting... KUTspel
Hmm 1-0 verloren en weer geen reet gebeurt in mijn wedstrijd!
Zo gaat het nog moeilijk worden dit seizoen...sta nu 6de denk ik, mijn aanval is echt nog veel te zwak helaas...
ik moet als nummer 1 tegen de nummer 8 en gelukkig geen onderschatting. Wel een paar gemiste kansen en een goal tegen. 1-3 nu maar ik ga het wel winnen
Pff, 1-0 gewonnen. Slechtste wedstrijd van dit seizoen denk ik.
Ik heb een soortegelijke wedstrijd gehad al was het verschil minder extreem. 149 tegen 133 ratings. 54 procent balbezit (viel me tegen, had toch niet moeten piccen).Joss schreef op zondag 19 februari 2006 @ 21:46:
zucht... 1-1 tegen het slechtste team uit de divisie... 165 tegen 123 ratings, mn ratings zijn dus gewoon 10-15 slechter door dat onderschatting... KUTspel
0-0 na 90 minuten, dit is ook meteen de eerste wedstrijd die ik niet gewonnen heb.
/▌
Ik had 165 tegen 120, ook net 1-0 dus. Onderschatting zuigt. Volgende week weer tegen die gast, hopen dat het dan minder is. Dit was de wedstrijd om mijn doelsaldo op te krikken
speelden jullie thuis of uit? of maakt dat niet uit voor de kans op onderschatting?
Nog nooit zo'n vreemde wedstrijd gehad (65517303). Eerst met 1-0 achter komen tegen een tegenstander die sowieso een stuk zwakker zou moeten zijn. Vervolgens na een half uur al 1 rode en twee gele kaarten tegen (dat is wat ik normaal ongeveer in een seizoen scoor). Eerste helft geen enkele kans gehad, wel 73% balbezit.
Vervolgens kom ik in de tweede helft op 1-1 en loop via twee penalties uit naar 1-3. Dan krijg ik nog een rode kaart en met 9 man weet ik er op onverklaarbare wijze nog 1-4 van te maken. Wel blij dat ik gewonnen heb, maar ik vind die kaarten frappant.
Vervolgens kom ik in de tweede helft op 1-1 en loop via twee penalties uit naar 1-3. Dan krijg ik nog een rode kaart en met 9 man weet ik er op onverklaarbare wijze nog 1-4 van te maken. Wel blij dat ik gewonnen heb, maar ik vind die kaarten frappant.
Anoniem: 36141
Gelukkig nog net in de 83e minuut 0-1 gemaakt, terwijl m'n medekoploper met 6-1 heeft verloren!
Ik had er weinig vertrouwen meer in na de rode kaart voor m'n spits, en de blessure voor m'n middenvelder.
Dat is er trouwens eentje van 34 met +5..ik weet niet of ik nog wel zin heb om daar dokters voor in te zetten. Misschien dat ik hem een keer tijdens een wedstrijd op de transferlijst zet, kijken of er iemand intrapt
Ik had er weinig vertrouwen meer in na de rode kaart voor m'n spits, en de blessure voor m'n middenvelder.
Dat is er trouwens eentje van 34 met +5..ik weet niet of ik nog wel zin heb om daar dokters voor in te zetten. Misschien dat ik hem een keer tijdens een wedstrijd op de transferlijst zet, kijken of er iemand intrapt
[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 36141 op 19-02-2006 22:27 ]
Yahoo, sta met 3-1 voor tegen de nr. 2, m'n eerste overwinning van het seizoen hopelijk! Eindelijk scoort m'n goddelijke spelhervatter 2x uit een vrije trap. Op het laatste moment nog pic ingesteld omdat m'n tegenstander al een hele tijd niet heeft ingelogd en z'n beste middenvelder geschorst was, en terecht blijkt, na de 1e helft 41% balbezit voor mij, dus zonder pic had ik geen counters gehad. Volgende week zelfde wedstrijd maar met beter TS.
Hein, nog bedankt voor het bieden, wil je je geld vandaag al terug of kan dat tot morgen (ruim voor de deadline) wachten? Staat zo lullig bieden op je eigen spelers
.
Hein, nog bedankt voor het bieden, wil je je geld vandaag al terug of kan dat tot morgen (ruim voor de deadline) wachten? Staat zo lullig bieden op je eigen spelers
Uiteindelijk maar met 2-1 gewonnen, ik vermoed dat hij MOTS heeft ingesteld. Wel heeft hij mijn 31-jarige keeper er uitgeschopt voor 2 weken
. Mooi moment om te gaan kijken of ik een nieuwe kan halen, want het duurt nog wel even voor ik hem weer fit heb.
6-0 thuis met slechts een halve kans tegen gehad en bijna een half uur met een man minder. had wel meer kunnen zijn nog, want dat was een wtm wing en dan had ik nog meer bb en nog meer kansen 
Middenveld bovennatuurlijk zonder mots
volgende week zal mijn mid een stuk minder zijn zonder die ene mid, maar ik verzin wel wat.
volgende week zal mijn mid een stuk minder zijn zonder die ene mid, maar ik verzin wel wat.
Woei, gewonnen tegen de nummer 1.
Nu hebben de nummer 1 tot en met 3 allemaal 1 wedstrijd verloren. En gelukkig hoor ik daar ook bij
Dus nog alle kansen open voor de titel...
Nu hebben de nummer 1 tot en met 3 allemaal 1 wedstrijd verloren. En gelukkig hoor ik daar ook bij
Dus nog alle kansen open voor de titel...
Je bedoelt natuurlijk goed[zeer hoog]Anoniem: 7533 schreef op zondag 19 februari 2006 @ 23:10:
6-0 thuis met slechts een halve kans tegen gehad en bijna een half uur met een man minder. had wel meer kunnen zijn nog, want dat was een wtm wing en dan had ik nog meer bb en nog meer kansen
Gister met 0-3 gewonnen en nog steeds kans op het kampioenschap. Onze nr 1 heeft wel alle geluk van de wereld dit seizoen, want hij heeft absoluut niet het beste team maar weet door blessures/rode kaarten van tegenstanders etc toch elke week te winnen.
Helaas moet ik nog uit tegen hem en de week daarna uit tegen het beste team uit onze competitie. Dat worden dus moeilijke weken...
Ik kan op de één of andere manier niet inloggen op de website van Hattrick. De website op komen lukt wel maar verder dan inloggen kom ik niet.
Iemand een idee waar dit aan zou kunnen liggen?
Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt
Zucht.... 5 minuten voor tijd 0-2 voor staan, en uiteindelijk nog met 3-2 verliezen
Af en toe word ik weleens een beetje moe van dit spelletje
Af en toe word ik weleens een beetje moe van dit spelletje

HODL
Mjah, makkelijk gewonnen, 0-2. Verder niets wat ik niet verwacht had 
Voor een vriend van me (net begonnen) liep het iets anders. Eerste wedstrijd, 0-0 geeindigd maar wel meteen beide keepers er voor 2 weken uit
Vreemd spelletje zo af en toe
Voor een vriend van me (net begonnen) liep het iets anders. Eerste wedstrijd, 0-0 geeindigd maar wel meteen beide keepers er voor 2 weken uit

☐ Geschift - ☑ Totaal geschift De Totaal Geschiften 767420
Zit je nog steeds in het buitenland? Op een vreemde computer? Misschien cookies?Damien2004 schreef op maandag 20 februari 2006 @ 07:58:
Ik kan op de één of andere manier niet inloggen op de website van Hattrick. De website op komen lukt wel maar verder dan inloggen kom ik niet.
Anoniem: 80662
Jammer, na de penalty's ligt tie eruit...H2opoloër schreef op maandag 20 februari 2006 @ 09:44:
leuke wedstrijd van milsbeek in de masters
neu 19 of 21 maakt geen fuck uit bij zulke relatief lage skills en jong is handig ivm blessures. of ze nou waardeloos of slecht ervaring hebben... tsja.Coca-Cola schreef op maandag 20 februari 2006 @ 07:44:
[...]
Je bedoelt natuurlijk goed[zeer hoog]. Waarom heb je trouwens een winger van 19 gekocht? Ik neem aan dat je 'm niet echt gaat trainen (zowiezo lastig met die lage PM skill) en het drijft de prijs nogal op. 2 Jaar ouder speelt hij ook nog beter omdat hij meer ervaring heeft.
Was daarnet even aan het zoeken op spelers met namen van echte voetballers. Kom ik een speler tegen met de volgende melding.
Iemand van julllie het eerder gezien en enige idee wat er met die speler gaat gebeuren. Is er een mogelijkheid om zo´n speler in te lijven. Niet dat ik deze zou willen inlijven, want daar is hij niet goed genoeg voor. Vroeg het me alleen af.Ronald de Boer (59945431)
......
Deze speler behartigt zijn eigen belangen en is momenteel clubloos.
Is dat niet gewoon hetzelfde als dat 'ie op de golfbaan rondloopt of dat z'n gloriedagen voorbij zijn?
Geblinkdoekt frituurvet schoonspringen met dubbele salto en flikflak!
Deze Ronald zal, net als de echte, nooit meer voetballen.
Deze Ronald zal, net als de echte, nooit meer voetballen.
Dat begon ik al te vermoeden, maar vind het dan toch raar dat hij nog steeds zichtbaar is inclusief plaatje. Geen gebeurtenissen kent zoals afkomstig uit jeugdopleiding en als hij ontslagen was had er alleen tekst moeten staan, maar het is een geheel profiel.
Misschien stelt hij wel te hoge salariseisen en kan hij daarom geen club vinden
Misschien stelt hij wel te hoge salariseisen en kan hij daarom geen club vinden
[ Voor 58% gewijzigd door Anoniem: 26445 op 20-02-2006 14:36 ]
Heb dit nog nooit gezien. Deze speler is clubloos, maar hij staat niet op de transferlijst. vaag? zat zelf te denken aan een ontslagen speler die op de TL staat. zou dat kunnen?
[ Voor 91% gewijzigd door derdappie op 20-02-2006 14:39 ]
Volgens mij kan je een speler die op de transferlist staat niet ontslaan, maar heb nederlandse hattrick afdeling al gemaild. Wil toch weten waarom deze anders is dan alle andere spelers die nooit meer voetballen.
he-he 
vond hem wel grappigSpeler met ID 95378390 is voor het laatst gezien achter de computer. Hij speelde een of ander virtueel voetbalspelletje. Zijn gloriedagen zijn duidelijk voorbij.
RKVV Messen (207117) V.254 [Gamecollectie]
Anoniem: 167922
Deze speler is waarschijnlijk een coach zonder club
Anoniem: 26445 schreef op maandag 20 februari 2006 @ 13:27:
Was daarnet even aan het zoeken op spelers met namen van echte voetballers. Kom ik een speler tegen met de volgende melding.
[...]
Iemand van julllie het eerder gezien en enige idee wat er met die speler gaat gebeuren. Is er een mogelijkheid om zo´n speler in te lijven. Niet dat ik deze zou willen inlijven, want daar is hij niet goed genoeg voor. Vroeg het me alleen af.
Ja, dat is het waarschijnlijk - mijn vorige coach heeft ook een profiel met dat zinnetje.Anoniem: 167922 schreef op maandag 20 februari 2006 @ 17:32:
[...]
(Spelers-Coaches die zijn voortgekomen uit deze club)
Betekent dat dat hij eventueel weer eens aan een team kan worden toegewezen als die een extern coach aanneemt? Of worden daar altijd nieuwe voor gegenereerd?
[ Voor 21% gewijzigd door Anoniem: 36141 op 20-02-2006 17:37 ]
Ja, mijn eerste coach die ik ontslagen had is nu ook weer bij een andere club aan de bak gekomen. Linkje naar voormalige coaches staat rechtsboven bij spelersAnoniem: 36141 schreef op maandag 20 februari 2006 @ 17:36:
[...]
Ja, dat is het waarschijnlijk - mijn vorige coach heeft ook een profiel met dat zinnetje.
(Spelers-Coaches die zijn voortgekomen uit deze club)
Betekent dat dat hij eventueel weer eens aan een team kan worden toegewezen als die een extern coach aanneemt? Of worden daar altijd nieuwe voor gegenereerd?
/▌
Anoniem: 135680
is het bij andere ook zo dat het topscoorder lijstje nog niet geupdate is??
btw bij milsbeek staat nu:
Werd uit de Hattrick Masters geknikkerd.
hoe zit het trouwens met training ed met die masters?? krijgen ze extra training en ervaring???
Werd uit de Hattrick Masters geknikkerd.

hoe zit het trouwens met training ed met die masters?? krijgen ze extra training en ervaring???
[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 135680 op 20-02-2006 20:00 ]
ik voel me echt berooft
3 715 000 € voor een bovennatuurlijk mid met matig passen van 21 die is toch echt wel ruim 4m waard
tyfusspel
tyfusspel
[ Voor 82% gewijzigd door Anoniem: 7533 op 20-02-2006 20:37 ]
Hij is pas 21, maar het zou een mogelijkheid zijn.Anoniem: 167922 schreef op maandag 20 februari 2006 @ 17:32:
[...]
Dan moet je 'm voor ruim 4 miljoen op de tl zettenAnoniem: 7533 schreef op maandag 20 februari 2006 @ 20:11:
ik voel me echt berooft3 715 000 € voor een bovennatuurlijk mid met matig passen van 21 die is toch echt wel ruim 4m waard
tyfusspel
20-02-2006 om 20:45 (Nederland)H2opoloër schreef op maandag 20 februari 2006 @ 19:59:
is het bij andere ook zo dat het topscoorder lijstje nog niet geupdate is??
Werd uit de Hattrick Masters geknikkerd.![]()
![]()
Op het moment worden de topscorerslijsten niet correct weergegeven. De HT's hebben de zaak in onderzoek. Er hoeft dus niet meer over gemaild te worden.
kans is vaak groot bij een wat lager openingsbod dat velen hem bookmarken en door de bidwar de prijs hoger kan uitvallen dan als je direct een hoog openingsbod doet.
het was dus een bewuste keuze en achteraf niet de beste
het is ook sterk afhankelijk van de andere teams. als weinig teams op dat moment zo'n, relatief dure, speler nodig hebben kan het tegenvallen dus.
nouja de volledige markt is redelijk slecht nu dus je kan ook goedkoop inkopen. per saldo zal het dus wel niet veel schelen, maar ik hoopte toch op een ton of 5-6 extra...
maar ik kan komende week in de herkansing. dan popt mijn andere mid naar bov. nat(als het goed is) en die zet ik er dan maar op voor 4m
die heeft wel minder passing, maar weer hogere conditie.
misschien is het toch die conditie geweest die de lagere prijs heeft veroorzaakt.
[edit]
zo nog even een 20 jarige wonderbaarlijke spits met matig passen voor 2.3m gehaald
voorhoede staat nu wel aardig denk ik zo
het was dus een bewuste keuze en achteraf niet de beste
nouja de volledige markt is redelijk slecht nu dus je kan ook goedkoop inkopen. per saldo zal het dus wel niet veel schelen, maar ik hoopte toch op een ton of 5-6 extra...
maar ik kan komende week in de herkansing. dan popt mijn andere mid naar bov. nat(als het goed is) en die zet ik er dan maar op voor 4m
misschien is het toch die conditie geweest die de lagere prijs heeft veroorzaakt.
[edit]
zo nog even een 20 jarige wonderbaarlijke spits met matig passen voor 2.3m gehaald
voorhoede staat nu wel aardig denk ik zo
[ Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 7533 op 21-02-2006 10:03 ]
Anoniem: 133390
jah hein, conditie was zeer waarschijnlijk wel de veroorzaker. Mensen die kopen een dergelijke speler niet om een trainingsweek op te offeren voor conditie. Wel jammer opzich.
Anoniem: 131484
@ Hein
Mensen die een middenvelder van 21 kopen verwachten dat deze is uitgetraind. Ze selecteren dus ook op conditie >= uitstekend. Lijkt me de reden zoals BlackPanther al zei.
Mensen die een middenvelder van 21 kopen verwachten dat deze is uitgetraind. Ze selecteren dus ook op conditie >= uitstekend. Lijkt me de reden zoals BlackPanther al zei.
Ik heb een speler te koop staan met briljant verdedigen en goed wing. Hij gaat iets van 2 miljoen opleveren en ik heb hem dan ook voor 1 miljoen te koop gezet. Kan iemand er even op bieden zodat ik nog een vervangende winger voor mijn vriendschappelijke wedstrijd van woensdagavond kan kopen? Zou fijn zijn: playerID=50357317
Alvast bedankt
Alvast bedankt
ja maar ik kon niks anders doen. doortrainen was geen optie omdat ie veels te duur werd... nouja het heeft me 4 ton ofzo gescheelt toch jammer...Anoniem: 131484 schreef op dinsdag 21 februari 2006 @ 14:05:
@ Hein
dat ga ik weer goedmaken door een paar flinke skilltrades te doen en heb 2 spitsen gekocht voor onder hun marktwaarde dus het is al gedeeltelijk terugverdiend.
ik heb weer een hele mooie op het oog, maar nét geen genoeg geld denk ik(1-2 ton) ik heb niks meer om op de TL te zetten, alleen mijn formidabele reservespits. iemand op mijn spits bieden?
zet ik hem op de tl
Anoniem: 49075
Ok weird, geen problemen met andere sites en buddy komt dr ook niet in... Zelfs met vuurmuur uit maakt het geen verschil... ff graven in de instellingen dan maar. Bedankt voor je reactie.
Edit: Via de geschiedenis van ie kom ik er wel in, maar niet door gewoon www.hattrick.org in te typen en buddy ook niet.
Edit: Via de geschiedenis van ie kom ik er wel in, maar niet door gewoon www.hattrick.org in te typen en buddy ook niet.
[ Voor 26% gewijzigd door Anoniem: 49075 op 21-02-2006 17:03 ]
bah wil ik een leuke def kopen kom ik 40k te kort 
nouja dan maar over 1-2 weken..
heb nu nog 1m op de bank en ik twijfel tussen een tijdelijke trainee(1 ligt re met +5 af) of een verdediger.
skilltraden tot die ene weer beter is, is stukken rendabeler dan een def, maarja mijn def is niet echt denderend...
heb nu nog 1m op de bank en ik twijfel tussen een tijdelijke trainee(1 ligt re met +5 af) of een verdediger.
skilltraden tot die ene weer beter is, is stukken rendabeler dan een def, maarja mijn def is niet echt denderend...
Dan ga je toch even 40k de min in? Dat heb je zo weer terugverdiend (of had je het doorlopend krediet er al bij opgeteld?Anoniem: 7533 schreef op dinsdag 21 februari 2006 @ 18:48:
bah wil ik een leuke def kopen kom ik 40k te kort
/▌
hier hetzelfde probleem. wazige shit. T schijnt toch niet over de hele wereld slecht te werken, aangezien er 43k gebruikers online zijn. toch maar ff een mailtje naar een GM?Anoniem: 49075 schreef op dinsdag 21 februari 2006 @ 16:53:
Ok weird, geen problemen met andere sites en buddy komt dr ook niet in... Zelfs met vuurmuur uit maakt het geen verschil... ff graven in de instellingen dan maar. Bedankt voor je reactie.
We've got that ring of confidence
Ik probeer het zelf toch altijd boven nul te houden en reken het dus niet mee. Ik kan de rentekosten nu makkelijk betalen, maar heb toen ik het spelletje pas speelde iets te veel moeite moeten doen mijn hoofd (team) boven water te houden doordat ik te veel geld had uitgegeven en steeds geld te kort kwam door de rentekostenAnoniem: 7533 schreef op dinsdag 21 februari 2006 @ 19:59:
die had ik er al bij gerekend uiteraard... duh
/▌
Anoniem: 49075
Mailtje naar GM gestuurd rond 19.45u, nog geen reactie. Ik houd je op de hoogte.Yukkie schreef op dinsdag 21 februari 2006 @ 21:12:
[...]
hier hetzelfde probleem. wazige shit. T schijnt toch niet over de hele wereld slecht te werken, aangezien er 43k gebruikers online zijn. toch maar ff een mailtje naar een GM?
klopt maar ik reken op 2 pops die er beiden uitgaan dan. dus dan zit ik zo weer ruim in de plus omdat ik verwacht dat het in totaal dan ~5.5m oplevertMarzman schreef op dinsdag 21 februari 2006 @ 21:43:
[...]
Ik probeer het zelf toch altijd boven nul te houden en reken het dus niet mee. Ik kan de rentekosten nu makkelijk betalen, maar heb toen ik het spelletje pas speelde iets te veel moeite moeten doen mijn hoofd (team) boven water te houden doordat ik te veel geld had uitgegeven en steeds geld te kort kwam door de rentekosten
ik ben wat voorzichtiger in mijn ramingen omdat de vorige ook niet helemaal goed ging
mijn mid zal wel keihard kelderen, maar ik koop zowieso 1 19 jarige briljate terug dan met redelijk passen(2.5m)
rest kan in de versterking gestoken worden. hopelijk is het skilltraden rendabel...
AAAAAH! Dit is me nog nooit gebeurd maar ik ben de opstelling voor mijn friendly vergeten door te geven en nu speelt mijn volledige A-team! Normaal doe ik dat altijd gelijk als ik mijn wedstrijd geregeld heb, maar nu door verbouwingen is het er niet van gekomen...
Weer een paar ton down the drain...
Ach voor alles een eerste (en laatste) keer dan maar he...
Weer een paar ton down the drain...
Ach voor alles een eerste (en laatste) keer dan maar he...
[ Voor 13% gewijzigd door -TheNose- op 22-02-2006 08:13 ]
We bennuh er al weer! Deel 47!
La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima
Dit topic is gesloten.