Het Hattrick (Online Voetbal Management) topic deel 46 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste
Acties:
  • 5.351 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 7533

Flipm0de schreef op woensdag 15 februari 2006 @ 12:09:
hoe kan je je als counterteam het beste wapenen tegen een botteam? Het sterkste midd wat ik kan halen met 532 is waardeloos - en dan heb ik zelfs mijn 2 CV aanvallend gezet en een winger naar het midden.
maak je geen zorgen joh. ik zou 5-3-2 of 5-4-1 spelen voor maximale training en je beste mids opstellen. let op: vooral geen countertaktiek gebruiken! je hebt waarschijnlijk veel meer balbezit en dat werkt nadelig.

ik heb 2 leuke aankopen gedaan:

Fergus Diepenbrock
17 jaar, redelijk in vorm, gezond
Nationaliteit: Nederland
Total Skill Index (TSI): 1 470
Loon: 700 €/week

Conditie: zwak
Positiespel: redelijk
Passen: goed

popt in 1x ik voel het aan mijn water ;) 1m is nog een aardige prijs vooral met die hoge tsi en weer eens een nederlander bij BU!

Jean-Stéphane Audap
TSI = 9 950, 21 jaar, redelijk in vorm
Heeft slecht ervaring en is een goed leider [Krachtig]

Scoren: wonderbaarlijk

1.9m ook zeker niet duur. spitsenmarkt is echt redelijk inelkaar gestort.

ik heb nu nog 1m. ik denk dat ik het even op de bank hou. zondag speel ik thuis (+/-2 ton) en ik verwacht dat vrijdag 1 middenvelder popt naar bovennatuurlijk(ruim 4m). ik heb besloten ze beiden te verkopen. ze worden te duur en te goed en ook alweer een beetje te oud(21 &22)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yukkie
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 24-06 08:51

Yukkie

Vorsprung Durch Technik

mijn god, wat is hattrick weer traag de laatste tijd zeg. of ligt dat aan mij?

@hein:

Valt wel mee hoor dat nadelige effect van counteren tegen een bot-team. Ik had zondag 6 kansen waarvan er 4 verzilverd werden met 69% en 86% balbezit. Maar als je bedoeld dat je met een andere tactiek meer kansen zou kunnen hebben dan denk ik dat je gelijk hebt ;)

[ Voor 65% gewijzigd door Yukkie op 15-02-2006 12:38 ]

We've got that ring of confidence

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 13-05 15:32
Anoniem: 7533 schreef op woensdag 15 februari 2006 @ 12:30:
[...]

maak je geen zorgen joh. ik zou 5-3-2 of 5-4-1 spelen voor maximale training en je beste mids opstellen. let op: vooral geen countertaktiek gebruiken! je hebt waarschijnlijk veel meer balbezit en dat werkt nadelig.

ik heb 2 leuke aankopen gedaan:

Fergus Diepenbrock

popt in 1x ik voel het aan mijn water ;) 1m is nog een aardige prijs vooral met die hoge tsi en weer eens een nederlander bij BU!

Jean-Stéphane Audap
TSI = 9 950, 21 jaar, redelijk in vorm
Heeft slecht ervaring en is een goed leider [Krachtig]

Scoren: wonderbaarlijk

1.9m ook zeker niet duur. spitsenmarkt is echt redelijk inelkaar gestort.

ik heb nu nog 1m. ik denk dat ik het even op de bank hou. zondag speel ik thuis (+/-2 ton) en ik verwacht dat vrijdag 1 middenvelder popt naar bovennatuurlijk(ruim 4m). ik heb besloten ze beiden te verkopen. ze worden te duur en te goed en ook alweer een beetje te oud(21 &22)
1.9 voor die spits is idd niet duur, jammer dat hij geen koppen of onvoorspelbaar heeft en wat is zijn passing skill? Mijn spits kostte 2.1mill met onvoorspelbaar en slecht passen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 129220

Zo mijn friendly zit er weer op voor deze woensdag ( 0-2 gewonnen )

Ben benieuwd wat de poules worden voor de GOT cup.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

joa ach. mijn andere spits had wel koppen, maar die deed daar vrij weinig mee. hij had een efficiency van onder de 60% als spits dus weg ermee... dat is veels te weinig.

mijne heeft waardeloos passen en waardeloos of slecht boeit ook niks hoor :) pas vanaf matig/redelijk wordt het interessant. wonderbaarlijk/matig was 2.4 en dat vond ik net teveel vooral omdat ik niet zo geloof ik dat passen bij spitsen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 161882

Anoniem: 7533 schreef op woensdag 15 februari 2006 @ 12:30:
[...]
Fergus Diepenbrock

Hein, wat kost dat nou? Geef even aan of ie popt, ben een redelijke spreadsjiet in elkaar aan het draaien om mijn trades wat te vergemakkelijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 161882 schreef op woensdag 15 februari 2006 @ 14:59:
[...]

Hein, wat kost dat nou? Geef even aan of ie popt, ben een redelijke spreadsjiet in elkaar aan het draaien om mijn trades wat te vergemakkelijken.
Ik schat 1 miljoen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 161882 schreef op woensdag 15 februari 2006 @ 14:59:
[...]

poppen doet ie zeker en de prijs was 1m zoals ik er al bij had gezegd ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 161882

Anoniem: 7533 schreef op woensdag 15 februari 2006 @ 15:20:
[...]

poppen doet ie zeker en de prijs was 1m zoals ik er al bij had gezegd ;)
8)7 jij verwacht ook nog dat ik je berichtje volledig lees? Raarrrrrrrr 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23-06 13:57
Weet iemand uit ervaring wat een uitstekend 17 jarig spitjes met matig/redelijk passen kost in de laatste 2 á 3 weken van de competitie?

Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Wat zouden jullie max geven voor passable ervaring met indequate LS?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

@damien: ga je overstappen op scoren trainen? geen goed plan nu hoor :) zal niet zo duur zijn. compogenoot haalde een 17jr uitstekend scoren in week 2-3 en betaalde maar 780k. oftewel kost bijna niks

@derekz: rare vraag. ligt natuurlijk aan de skills he?

[ Voor 34% gewijzigd door Anoniem: 7533 op 15-02-2006 16:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 7533 schreef op woensdag 15 februari 2006 @ 16:09:
@damien: ga je overstappen op scoren trainen? geen goed plan nu hoor :) zal niet zo duur zijn. compogenoot haalde een 17jr uitstekend scoren in week 2-3 en betaalde maar 780k. oftewel kost bijna niks

Gaat voor mij om de ervaring. Volgend seizoen heb ik een solid coach nodig.

TSI = 310 , 32 years, weak form
Has passable experience and inadequate leadership abilities

Stamina: solid Keeper: wretched
Playmaking: passable Passing: poor
Winger: passable Defending: inadequate
Scoring: weak Set pieces: wretched
-------------------------------------------------------------------------

TSI = 300 , 31 years, passable form
Has passable experience and inadequate leadership abilities [Quick]

Stamina: weak Keeper: disastrous
Playmaking: poor Passing: poor
Winger: weak Defending: poor
Scoring: solid Set pieces: wretched

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 129220 op 15-02-2006 16:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 135680

ik zit ook te twijfelen om van pm naar score trainen over te stappen, maar ik denk dat ik het niet doe want spitsen leveren aardig wat minder op dan middenvelders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Anoniem: 7533 schreef op woensdag 15 februari 2006 @ 16:09:

Zoals je weet doelt mijn Plan© niet op winst maken maar op een zo'n sterk en gebalanceerd elftal als mogelijk is. Kortom met de verkoop houd ik genoeg centjes over om nieuwe trainees te kopen :) Als ze nu goedkoop zijn dan moet ik juist nu inkopen! :)

Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
@H3!N: Ik dacht dat het passen van de spits een bijdrage levert bij de vleugelaanval? Dacht dat hier eens opgevangen te hebben (pfff krom nederlands). En tussen slecht en waardeloos zit idd weinig verschil lijkt me. Misschien dat ik mijn volgende spits met meer passen aanschaf, ook wonderbaarlijk scoren, dan zie ik gelijk wat het verschil is! ;)

@Damien: Spitsenmarkt ligt op zijn reet nu, ze zijn ongeveer net zo duur als verdedigers van hetzelfde nivo en soms goedkoper. Spitsentrainen levert nu echt te weinig op lijkt me (ja ik weet het het gaat jou om de spelers niet om het geld ;) )...is voor mij wel prettig aangezien ik dit seizoen eindelijk mijn aanval aan het versterken ben! :) Einde seizoen begin volgend seizoen heb ik weer aardig wat geld om nog een spits te kopen (weet nog niet welke 2 van de nu 5 briljante defs eruit gaan op wonderbaarlijk en welke 3 ik doortrain tot wereldklasse...alle 5 tot wereldklasse heeft geen zin ivm de hoge lonen en het enorme verval wat ik krijg als ik ze alle 5 tegelijk verkoop!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain Pervert
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 05-03 12:19
Vraagje.

Ik heb door blessureleed per ongeluk niet de vereiste 9 man opgesteld in een oefenwedstrijd, en zojuist een walkover geïncasseerd. Krijgen de spelers die er wel stonden (8 stuks) nu wel training?

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

@pervert: nee de training van deze week zal verloren gaan voor zover ik week.

@cky2k: ze hebben de invloed van de spitsen op je vleugelaanval juist verminderd. vandaar ook de nieuwe 'naar de vleugel' optie. net als de bijdrage van je centrale verdedigers aan je wingbacks. ook dat is verminderd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Anoniem: 7533 schreef op woensdag 15 februari 2006 @ 17:53:
@pervert: nee de training van deze week zal verloren gaan voor zover ik week.

@cky2k: ze hebben de invloed van de spitsen op je vleugelaanval juist verminderd. vandaar ook de nieuwe 'naar de vleugel' optie. net als de bijdrage van je centrale verdedigers aan je wingbacks. ook dat is verminderd.
Ja ok verminderd, maar zorgt het passen nou voor betere center attack of wing attack ratings? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flipm0de
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 20:46

Flipm0de

geen

Ondanks de dagvullende Olympische tv-uitzendingen namen toch nog 1578 toeschouwers de moeite om naar het drijfnatte FcWinningEleven Arena te komen.

grappig....... _/-\o_

flipm0de ! flipm0de is the greatest!!!!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 26445

Speel tegen een oud collega deze week vriendschappelijk. Kijk even niet is de score in eens van 0-2 naar 0-5 gesprongen. Voor mij natuurlijk en ben benieuwd hoeveel ik er nog meer bij kan prikken.

25 min: 3-0
26 min: 4-0
27 min: 5-0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

godverdomme zeg is mijn nieuwe spits er al meteen vanaf getrapt :( ben bang dat het wel +2 ozo is...

[edit]

haha! In de 64e minuut leek de val van Ludwig Neumann van United verrassend veel op die van Erben Wennemars na de finish van de Olympische 500 meter. De scheidsrechter gaf Ludwig Neumann resoluut een gele kaart voor een schwalbe.

[ Voor 56% gewijzigd door Anoniem: 7533 op 15-02-2006 18:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 36141

Ja, de olympische stemming zit er helemaal in :)
In de 37e minuut leek de val van Egon Weenink van walburg verrassend veel op die van Erben Wennemars na de finish van de Olympische 500 meter. De scheidsrechter gaf Egon Weenink resoluut een gele kaart voor een schwalbe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Flipm0de schreef op woensdag 15 februari 2006 @ 18:00:

Ondanks de dagvullende Olympische tv-uitzendingen namen toch nog 1578 toeschouwers de moeite om naar het drijfnatte FcWinningEleven Arena te komen.

grappig....... _/-\o_
De keuze tussen het kunstrijden op de Olympische Winterspelen en een spannende voetbalwedstrijd bleek voor 1001 toeschouwers een eenvoudige. Zij trokken naar Topjob86 Arena, waar geen regen was voorspeld.

Altijd wel leuk die dingen ja :)

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

heerlijk zo'n trainee eraf met +6 in de 89e minuut...

lekker wedstrijdje :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spypiet
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 03-06 22:02

Spypiet

Lit

Sorry Hein ;(

Dat had ik laatst dus ook met mijn keeper :|

[ Voor 64% gewijzigd door Spypiet op 15-02-2006 19:30 ]

RKVV Messen (207117) V.254 [Gamecollectie]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Gaat FC Inventuras in de komende rondes wel meedoen aan de GOT-cup, want anders heb ik in ieder geval al drie punten binnen. Toch wel grappig eigenlijk. Zelf twee WO´s veroorzaken en er word er een tegen jouw veroorzaakt en je gaat door naar de volgende ronde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Spypiet schreef op woensdag 15 februari 2006 @ 19:29:
Sorry Hein ;(

Dat had ik laatst dus ook met mijn keeper :|
kan gebeuren he, maar +6 in de 89e minuut is wel erg zuur :( nouja die ander is maar +1 dus die speelt zondag weer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lameeuw
  • Laatst online: 23-06 03:56

lameeuw

Ik doe niet gek, ik ben gek.

Anoniem: 26445 schreef op woensdag 15 februari 2006 @ 20:11:
Gaat FC Inventuras in de komende rondes wel meedoen aan de GOT-cup, want anders heb ik in ieder geval al drie punten binnen. Toch wel grappig eigenlijk. Zelf twee WO´s veroorzaken en er word er een tegen jouw veroorzaakt en je gaat door naar de volgende ronde.
Geen idee of die mee gaat doen :p ik geloof dat ik hem net in een friendly heb verslagen :p

Zoals de lotingen voor het vervolg van de GoT-Cup eruit zien sta ik voor het eerst EN voor het laatst bovenaan:

Groep D

Clubs

FC Railrunner
De absurdoz
E.V.V. Phenix
Watson Wunderers
Rood-Geel

Ik verwacht uiteraard (wederom) uitgeschakeld te worden met mijn 85 hatstats B-team :p
Yukkie schreef op woensdag 15 februari 2006 @ 11:36:
Hmmm... heeft iemand hier toevallig Hattrick Organiser aan de praat onder linux? Het lukt mij niet echt met mijn beknopte linux kennis om HO.sh goed te configureren :(
kweenie welke Linux distro je gebruikt maar ik kan het of zelf porberen of een vriend van me eens afschieten :p Het lijkt me meer te gaan om de script ervaring dan om de linux kennis ;)

[ Voor 50% gewijzigd door lameeuw op 15-02-2006 21:38 ]

☐ Geschift - ☑ Totaal geschift De Totaal Geschiften 767420

Acties:
  • 0 Henk 'm!

euhm.... waarom sta ik niet in een poule in de GoTcup? ik heb nooit gezegd te gaan stoppen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83
  • Laatst online: 19-06 23:48

NiMu83

AFCA

Anoniem: 7533 schreef op woensdag 15 februari 2006 @ 22:16:
euhm.... waarom sta ik niet in een poule in de GoTcup? ik heb nooit gezegd te gaan stoppen
Wordt gefixt!

Voetbal is de belangrijkste bijzaak in het leven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mils
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 21:51
Anoniem: 7533 schreef op woensdag 15 februari 2006 @ 22:16:
haha dat krijg je met dat geblaat :P

WP: Ecodan PUHZ-SW50

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ik geef een beetje kritiek en wordt meteen verbannen? :) dictator die cupgeit hoor :)

WOOHOO!! ik zit weer bij damien hahahahah :)

het is nu al een succes die cup ;)

[ Voor 34% gewijzigd door Anoniem: 7533 op 15-02-2006 22:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

Anoniem: 7533 schreef op woensdag 15 februari 2006 @ 22:47:
ik geef een beetje kritiek en wordt meteen verbannen? :) dictator die cupgeit hoor :)

het is nu al een succes die cup ;)
Zoals je ziet is het fixed :)

Programmeer foutjes zijn ook menselijk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mils
[quote]Anoniem: 7533 schreef op woensdag 15 februari 2006 @ 22:47:

het is nu al een succes die cup ;)[/quote]

hoe kan je nou alweer bij Damien zitten :S Heb de poules nog geeneens opnieuw ingedeeld

Nu zijn de poules ingedeeld ;)

en jullie kunnen weer vrolijk uitdagen............................

[ Voor 15% gewijzigd door Mils op 15-02-2006 23:42 ]

• Swanfield
@GoT cup, ben in eens door :S maarja erhm mijn tegenstander heeft al een match FCThe_Blade en dus ik nu ook. Eerste 3 punten dan maar weer voor mij :)

Anoniem: 112223

He Hein, je mag weer gezellig tegen een counterploeg spelen! je favoriete tegenstander!

• Pewwy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 02-05-2022
Damien2004 schreef op donderdag 16 februari 2006 @ 00:02:
@GoT cup, ben in eens door :S maarja erhm mijn tegenstander heeft al een match FCThe_Blade en dus ik nu ook. Eerste 3 punten dan maar weer voor mij :)
Moet ook een foutje zijn, want ik speel geen wedstrijd en The Blade 2 :?

• Swanfield
hij speelt tegen iemand keek gisteren nog...
:X 8)7 |:( ;( |:( |:( |:( |:( |:(

[ Voor 38% gewijzigd door Swanfield op 16-02-2006 07:30 ]

• Mils
Je mag gelijk tegen pewwy Damien O-)

• odan
  • Laatst online: 21:56

odan

The dark side is within all!

Anoniem: 26445 schreef op woensdag 15 februari 2006 @ 20:11:
lijkt me toch dat hun er niet bij zouden moeten zitten. hij zou op de ban list moeten staan. had dan de nummer 4 in die poule door laten gaan inplaats van inventuras.

Pulse mee voor GoT!

Anoniem: 147312

gaan we weer, ik heb mij nooit ingeschreven en ik ben geen supporter bij hattrick
(dus wat ik in jullie Cup doe weet ik niet)

met gaan we weer bedoel dat ik dit al eerder heb toeglicht

• NiMu83

NiMu83

AFCA

Anoniem: 147312 schreef op donderdag 16 februari 2006 @ 08:24:
gaan we weer, ik heb mij nooit ingeschreven en ik ben geen supporter bij hattrick

In de PGS ben jij 3e geindigd van poule A en dat betekend dat je gewoon door bent naar de volgende ronde. Je hebt je dus wel degelijk ingeschreven voor de got cup

• NiMu83

NiMu83

AFCA

odan schreef op donderdag 16 februari 2006 @ 08:18:
[...]

lijkt me toch dat hun er niet bij zouden moeten zitten. hij zou op de ban list moeten staan. had dan de nummer 4 in die poule door laten gaan inplaats van inventuras.
Hij staat op de ban list voor volgend seizoen, hij heeft immers de WO's veroorzaakt in dit lopende seizoen...

• NiMu83

NiMu83

AFCA

Pewwy schreef op donderdag 16 februari 2006 @ 07:15:
[...]

Moet ook een foutje zijn, want ik speel geen wedstrijd en The Blade 2 :?
Jij speelt geen wedstrijd?

Ronde 1
Swanfield United - Pewwy United
FCThe_Blade - F.C. HCP
GMN Heerrum - RKVV Messen

• Swanfield
Brainpower schreef op donderdag 16 februari 2006 @ 08:54:
[...]

Jij speelt geen wedstrijd?

Ronde 1
Swanfield United - Pewwy United
FCThe_Blade - F.C. HCP
GMN Heerrum - RKVV Messen
Ik keek gisteren en toen stond er Swanfield United - FCThe_Blade

• odan
  • Laatst online: 21:56

odan

The dark side is within all!

Brainpower schreef op donderdag 16 februari 2006 @ 08:51:
[...]

Hij staat op de ban list voor volgend seizoen, hij heeft immers de WO's veroorzaakt in dit lopende seizoen...
ok maar,
Anoniem: 147312 schreef op donderdag 16 februari 2006 @ 08:24:

nu gaan we waarschijnlijk dus weer WO's zien. en dan denk ik bijmezelf. gooi dan de nr4 van die poule, giga eagles. erin inplaats van inventuras.

want iedereen heeft een hekel aan WO's.

voor de rest geen geklaag mijn poule ziet er goed uit.

nog wel 1 vraag. hoeveel mensen gaan er dit keer door? de 1e 2 of 3?

Pulse mee voor GoT!

bah zelfs NA de update staat mijn trainee op +6 :(

• Swanfield
Tja ik ver oorzaak dus nu ook al weer een 2de WO, door een hele domme fout van mij zelf dat wel maarja wel balen. Nu blijkt achter af dat ik ook in eens tegen Pewwy moet terwijl het echt anders stond toen ik ging kijken.

Je loopt de boel opzettelijk te frustreren! Blacklisten die handel!

• lameeuw

lameeuw

Damien2004 schreef op donderdag 16 februari 2006 @ 11:51:
Tja ik ver oorzaak dus nu ook al weer een 2de WO, door een hele domme fout van mij zelf dat wel maarja wel balen. Nu blijkt achter af dat ik ook in eens tegen Pewwy moet terwijl het echt anders stond toen ik ging kijken.
De groepsindeling is inderdaad veranderd ten opzichte van gisteren :? Apart weer.....

Damien2004 schreef op donderdag 16 februari 2006 @ 11:51:
Ja, maar maakt dat wat uit dan FCThe_Blade heeft volgens mij ook nog geen wedstrijd geregeld. Hij is tenminste nog uit te dagen.

Zo mijn directe concurent even opnaaien met een persbericht met de toepasselijk titel "Titel is bijna binnen". Hoef eigenlijk van de komende onderlinge confrontaties er maar een te winnen. Dan blijf ik hem zo wie zo voor en ik sta nu al 8 punten voor op de nummer 3.

[ Voor 23% gewijzigd door Anoniem: 26445 op 16-02-2006 13:06 ]

• Flipm0de

Flipm0de

geen

waar zou ik mijn counterteam nog kunnen verbeteren? ID 769777, afgelopen zondag was ik op mijn sterkst

[ Voor 26% gewijzigd door Flipm0de op 16-02-2006 13:57 ]

Flipm0de schreef op donderdag 16 februari 2006 @ 13:56:
waar zou ik mijn counterteam nog kunnen verbeteren? ID 769777, afgelopen zondag was ik op mijn sterkst
Nou ben ik geen counterexpert, maar ik zou zeggen je middenveld. Een iets minder middenveld is niet erg, maar hij staat nu bij jou laatste wedstrijd op rampzalig (hoog). Maar er zijn er hier die er meer verstand van hebben.

Verdedigers met passen kopen. Ik haal ook Formidabel, maar dat zijn slechtere verdedigers die jij hebt.

• Flipm0de

Flipm0de

geen

ja de 3egenratie defs hebben wel allemaal goed passen, maar die zitten pas op goed verdedigen....
Hoe goed zou mijn midd ongeveer moeten zijn? Speel nu met 1 cm en 2 wingers. Dan moet ik wel een briljante halen ofzo om nog een beettje midd ratings te halen?

Je hebt ze allemaal Offensief staan. Je zou ze ook op normaal kunnen zetten om je middenveld te verbeteren. ( je aanval wordt dan wel wat zwakker)

• Flipm0de

Flipm0de

geen

me 2 beste midds nu hebben goed PM en redelijk passen metmatig ervaring.

Als je counterattack als tactiek gebruikt heeft passen van middenvelders geen invloed op het spel.

• Flipm0de

Flipm0de

geen

ik zou dus 2 kale formidabele moeten kopen, en dan met 1 winger spelen.

Ja dat is een oplossing. En dan zorgen dat ze voldoende conditie hebben.

De vleugelspeler af en toe van kant wisselen.

• -TheNose-
Anoniem: 129220 schreef op donderdag 16 februari 2006 @ 15:31:
Als je counterattack als tactiek gebruikt heeft passen van middenvelders geen invloed op het spel.
Is niet waar, draagt nog steeds gewoon bij aan je aanvalsrating als je ze aanvallend zet!

Ow ik dacht van niet :s

• Flipm0de

Flipm0de

geen

-CKY2K- schreef op donderdag 16 februari 2006 @ 15:57:
[...]

Is niet waar, draagt nog steeds gewoon bij aan je aanvalsrating als je ze aanvallend zet!
wordt wel een dure grap dan,2 formidabele midds met matig passen... 2x 600k? ook nog goeie conditie

• -TheNose-
Flipm0de schreef op donderdag 16 februari 2006 @ 16:48:
[...]

wordt wel een dure grap dan,2 formidabele midds met matig passen... 2x 600k? ook nog goeie conditie
600k alleen als hij 33 is of zo denk ik, zullen wel iets duurder zijn vrees ik...

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 23:53
Mijn 17-jarige spits talent haalde gisteren 4 sterren :9

En ik moet volgens mijn tegen FC Inventuras die dus inderdaad al een wedstrijd geregeld heeft. Ik wacht nog wel even met iemand anders uitdagen ;)

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

• Flipm0de

Flipm0de

geen

-CKY2K- schreef op donderdag 16 februari 2006 @ 17:05:
[...]

600k alleen als hij 33 is of zo denk ik, zullen wel iets duurder zijn vrees ik...
hopen voor een goeie pull dan maar _/-\o_

• Pewwy
Sandyman538 schreef op donderdag 16 februari 2006 @ 17:12:
Mijn 17-jarige spits talent haalde gisteren 4 sterren :9

En ik moet volgens mijn tegen FC Inventuras die dus inderdaad al een wedstrijd geregeld heeft. Ik wacht nog wel even met iemand anders uitdagen ;)
Mooi, ik moet eigenlijk tegen de fedbaas en die heeft al een wedstrijd geregeld. Totdat ik wat van Mils te horen heb gekregen doe ik nog ff niks. Heb wel zin om een potje tegen jouw team te spelen (als jij dat ook wilt dan ;))

edit: dikke vingers :(

[ Voor 7% gewijzigd door Pewwy op 16-02-2006 19:44 ]

• NiMu83

NiMu83

AFCA

Jullie kunnen idd beter effe op Mils wachten wanneer er onduidelijkheden zijn over de wedstrijden voor as woensdag. Anders gewoon uitdagen dus.

• Pewwy
Dat gaat dus niet ;) Wachten is de enige optie, maar ik geloof best dat ik makkelijk een friendly kan regelen na zondag. Geen punt bij karwei :)

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 23:53
Pewwy schreef op donderdag 16 februari 2006 @ 22:06:
Dat gaat dus niet ;) Wachten is de enige optie, maar ik geloof best dat ik makkelijk een friendly kan regelen na zondag. Geen punt bij karwei :)
Dan wachten we gewoon allebei, en anders regelen wij gewoon onderling een friendly :)

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Je kan daar natuurlijk ook een poulewedstrijd van maken en FC Inventuras er gewoon uitgooien. Pewwy zit toch in een poule van 6. Is Damien zijn probleem ook gelijk opgelost. Het zou toch een schande zijn als de fedbaas op de black-list komt te staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Eindelijk weer een leuke update :)

TSI: 7560 (+7820/-260)
Vorm: 1 (+6/-5)
Verdedigen: 2 (+2/-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

TSI: 3630 (+6300/-2670)
Vorm: 0 (+6/-6)
Middenveld: 2 (+2/- waarvan een verdediger die van waardeloos naar slecht pm ging ;) )

Vorm is een beetje jammer, stijgingen in mijn b-team, dalingen in mijn a-team, maar ik krijg toch tweee relatief makkelijke wedstrijden (tegen de nr 8)

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

bah, helaas die ene trainee is niet gepopt. dat staat ie denk ik nu op 99% ofzo :) volgende week absoluut...

pm+1 21jr bovennatuurlijk matig passen die gaat eruit +/- 4.5m hoop ik :)

ik denk dat ik maar even tijdelijk een nieuwe trainee haal. die ene met +6 gaat 3-4 weken niet spelen vrees ik...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lameeuw

lameeuw

Wel aardige training:

Vorm +7 / -6
TSI +880 / -330
PM +1 (had er 2 of 3 verwacht, nou jah, zal volgende week dan wel :p)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• majoh
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 17:44

majoh

ᕦ(ò_óˇ)ᕤ

Na drie weken stil gestaan te hebben in TSI, is mijn keeper eindelijk gepopt naar uitmuntend :)
Maar prijs valt wel tegen. Krijg er volgens de vergelijking maar een euri of 1.7 mil voor...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mils
GoT Cup

Dit lijkt mij het beste

1. FC Inventuras wordt uit de cup gegooid
2. Pewwy wordt in poule C geplaatst
3. SandStorm speelt een cup wedstrijd tegen Pewwy
4 Swanfielf heeft mazzel :P

Top idee van je Dsanka _/-\o_

Het is nu doorgevoerd.

Damien heeft een een weekje vrij
Pewwy United speelt tegen SandStorm
FC Inventuras is history

Belangrijk
Trouwens volgende week ben ik er een week niet want ik ben op wintersport. Van zaterdag 18 feb tot zondag 26 feb.

[ Voor 46% gewijzigd door Mils op 17-02-2006 09:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Ik ben voor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Zijn er mensen die een openingsbod willen doen op mijn middenvelder? hij zal ongeveer 4,5m opleveren dus een openingsbod van 3m lijkt me wel aardig.

Kan ik voor zondag nog even wat shoppen namelijk. Stuur me even een ht mail(of reageer hier) als je dat trekt financieel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Mils schreef op vrijdag 17 februari 2006 @ 09:35:
GoT Cup

Dit lijkt mij het beste

1. FC Inventuras wordt uit de cup gegooid
2. Pewwy wordt in poule C geplaatst
3. SandStorm speelt een cup wedstrijd tegen Pewwy
4 Swanfielf heeft mazzel :P

Top idee van je Dsanka _/-\o_

Het is nu doorgevoerd.

Damien heeft een een weekje vrij
Pewwy United speelt tegen SandStorm
FC Inventuras is history

Belangrijk
Trouwens volgende week ben ik er een week niet want ik ben op wintersport. Van zaterdag 18 feb tot zondag 26 feb.
Oh heilige GoT cup geit uw naam worden geeerd en uw daden ook! Ik ben u voor eeuwig dankbaar!
_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 147312

ik ben ook voor :P
lameeuw schreef op vrijdag 17 februari 2006 @ 09:31:
Wel aardige training:

Vorm +7 / -6
TSI +880 / -330
PM +1 (had er 2 of 3 verwacht, nou jah, zal volgende week dan wel :p)
Met wel programma lezen jullie dit af. Ik gebruik nu zelf HAM, maar die loopt wel binnenkort ad |:(

[ Voor 91% gewijzigd door Anoniem: 147312 op 17-02-2006 14:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ralphie
  • Laatst online: 24-06 10:07
Even een vraagje over skilltrades. Hoe begin ik hier goed mee? Ik ben een positie trainer.

Ik moet dus op zoek naar trainees van 17(?) jaar, met matig positiespel, en deze dan doortrainen naar redelijk/goed? Of zit ik er helemaal naast? De FAQ besteed hier volgens mij geen aandacht aan..

HODL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 133390

Ralphie schreef op vrijdag 17 februari 2006 @ 14:22:
Even een vraagje over skilltrades. Hoe begin ik hier goed mee? Ik ben een positie trainer.

Ik moet dus op zoek naar trainees van 17(?) jaar, met matig positiespel, en deze dan doortrainen naar redelijk/goed? Of zit ik er helemaal naast? De FAQ besteed hier volgens mij geen aandacht aan..
dat kan ja, als je puur zit te skilltraden ja. skilltraden betekent dat je speler haalt met de hoofdstat die dicht tegen een stijging aan zit en die omhoog traint en dan door verkoopt.

voorbeeld: jij haalt imatig middenvelder deze stijgt in 1 of 2 weken naar redelijk en je verkoopt hem. dan krijg je normaal meer geld voor dan je ervoor betaald hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 147312 schreef op vrijdag 17 februari 2006 @ 14:17:

[...]

Met wel programma lezen jullie dit af. Ik gebruik nu zelf HAM, maar die loopt wel binnenkort ad |:(
Dat kun je aflezen met HAM ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy

[...]

HAM, HT Ratings. Je kan hem natuurlijk gewoon kopen, dan loopt hij nooit meer af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ralphie
Anoniem: 133390 schreef op vrijdag 17 februari 2006 @ 14:29:
[...]

dat kan ja, als je puur zit te skilltraden ja. skilltraden betekent dat je speler haalt met de hoofdstat die dicht tegen een stijging aan zit en die omhoog traint en dan door verkoopt.

voorbeeld: jij haalt imatig middenvelder deze stijgt in 1 of 2 weken naar redelijk en je verkoopt hem. dan krijg je normaal meer geld voor dan je ervoor betaald hebt.
Ok duidelijk. En dan nu de HAM :) vraag. Waar kan je zien dat een speler bijna tegen een stijging aan zit?

HODL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

lijst met wijzigingen bij opties geloof ik. ik skilltrade zelf ook af en toe met pm'ers maar het is best lastig aangezien je het nooit zeker weet. ik dacht dat mijn nieuwe echt zou poppen(aan loon en tsi te zien) maar toch niet.

skilltrades worden trouwens stukken rendabeler met bijstats. investering is dan ook wel stuk groter, maar je rendement ook :)

ik ga nu mijn trainee eraf ligt ook een paar weekjes skilltraden aangezien ik nu genoeg geld heb voor leuke trainees :) kan je toch zo'n 1,5-2m opleveren in een paar weken als je het goed aanpakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ralphie
Ja dat is wijziging die een speler heeft gehad die al van mij is. Ik bedoel hoe kan je op de TL zien of een speler dicht tegen poppen aanzit? Als ik naar TSI kijk, dan zegt mij dat (nog) vrij weinig.. ;)

HODL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 133390

Ralphie schreef op vrijdag 17 februari 2006 @ 15:07:
Ja dat is wijziging die een speler heeft gehad die al van mij is. Ik bedoel hoe kan je op de TL zien of een speler dicht tegen poppen aanzit? Als ik naar TSI kijk, dan zegt mij dat (nog) vrij weinig.. ;)
dat is dus de truuk :P

Daar zijn federaties voor die dit soort dingen bij houden. Bepaalde tsi met bepaalde stats. Die combi kan je ongeveer elke keer gokken of hij hoog stat is of niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mils
Geiten zijn toch altijd heilig :P

mehhheeh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ralphie
En waarom doet onze Federatie dan niet? :P hehe Het is iig al weer een heel stuk duidelijker! tnx!

HODL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 133390 schreef op vrijdag 17 februari 2006 @ 15:09:
[...]

Daar zijn federaties voor die dit soort dingen bij houden. Bepaalde tsi met bepaalde stats. Die combi kan je ongeveer elke keer gokken of hij hoog stat is of niet.
Hoe meer bijstats een speler heeft hoe lastiger het wordt om te voorspellen wqanneer iemand waar popt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lameeuw

lameeuw

[...]

In de OP staat bijvoorbeeld hattrickorganizer en dies gratizzz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 133390 schreef op vrijdag 17 februari 2006 @ 15:09:
[...]

ik zie daar het nut niet zo van in zulke feds. als je het gewoon vaak doet wordt je er vanzelf een beetje handig in. en zeker bij pm'ers met conditie, pm, passen en soms ook nog verdedigen is het toch een fingerspitzengefuhl(daar is ie weer!).

bij kale verdedigers/spitsen zonder bijstats is het behoorlijk eenvoudig in te schatten wanneer ze poppen, zelfs al heb ik me er nog nooit echt in verdiept.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 20:23
deze keer geen spitzenfingergefuhl? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

nee hij is een les verder met zijn inburgeringscursus :P

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 26445 op 17-02-2006 16:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

jawel hij staat op 95% ofzo nu. net niet dus helaas...

ik heb nog niet echt een reactie gehad op mijn vraag voor een openingsbod. zit er nog iemand ruim in de kluiten die even 3m tijdelijk kan missen? kan kunnen we voor zondag nog even een aardige koop doen om die 2e plek weer in zicht te krijgen. ik dacht zelf aan nog een spits aangezien die markt nu volledig op zijn gat ligt.

wereldklasse spits lijkt me wel wat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 36141

Een van m'n oude spelers (34) is vandaag van waardeloos naar rampzalig keepen gegaan :)
Blijven nu z'n stats voorlopig gelijk, of kan zo'n daling ieder moment weer plaatsvinden?

Verder is m'n belgische talentje naar uitmuntend gegaan vandaag en voldoet 'ie weer aan de U20 eisen om opgenomen te worden in de database. Hij haalt het natuurlijk nooit, want van de 30 18 jarige spitsen in de database is 'ie zo'n beetje de op 4 na slechtste :)

[ Voor 46% gewijzigd door Anoniem: 36141 op 17-02-2006 18:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mils
Anoniem: 36141 schreef op vrijdag 17 februari 2006 @ 18:11:

Verder is m'n belgische talentje naar uitmuntend gegaan vandaag en voldoet 'ie weer aan de U20 eisen om opgenomen te worden in de database. Hij haalt het natuurlijk nooit, want van de 30 18 jarige spitsen in de database is 'ie zo'n beetje de op 4 na slechtste :)
Dat gaat mijn belgische frietenbakker al winnen :P Op welke linie moet hij komen te spelen dan?

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.