WP: Ecodan PUHZ-SW50
Je maakt een plaatsing op rating van stats.
en dan degene boven je uitdagen, win je dan ruil je van plaats enz enz
Verwijderd
maar als het goed is popt in 2-3 weken en dan maak je weer ruim winst
Prijzen zijn voor de 17 jarigen idd nog erg hoog, merk het voor mijn nieuwe def trainee ook ja!Verwijderd schreef op woensdag 08 februari 2006 @ 14:04:
lol ik moet al bijna 300k neertellen voor een 17jr redelik pm/matig passende prijzen zijn weer lekker hoog en het is niet eens een echte trainee, maar iemand voor op de vleugel te trainen.
maar als het goed is popt in 2-3 weken en dan maak je weer ruim winst
@Vargo: Volgens mij is dat idd de beste/leukste manier om van training te wisselen idd, gewoon alles eruit (behalve een paar goede defs in jouw geval) en dan lekker opnieuw shoppen, kan je je team prachtig vormgeven...Hoedje van heeft ook aleens zoiets gedaan geloof ik?
Verwijderd
Ladders zijn leuk. Als er veel mensen aan meedoen is het alleen maar leuker. Probleem is wellicht dat je dan geen vastgestelde programma hebt. Maar dat zou je kunnen oplossen door gewoon de cup te organiseren die ook gewoon meetelt voor ladder. mensen die al uitgeschakeld zijn kunne onderling met elkaar matches regelen.hoedjevanpapier schreef op woensdag 08 februari 2006 @ 13:50:
Een idee is ook het gebruik van de aloude tennisladder...
Je maakt een plaatsing op rating van stats.
en dan degene boven je uitdagen, win je dan ruil je van plaats enz enz
Verwijderd
Jonas Godstål
TSI = 1 110, 17 jaar, redelijk in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een redelijk leider
Conditie: slecht Keepen: rampzalig
Positiespel: waardeloos Passen: goed
Vleugelspel: slecht Verdedigen: redelijk
Scoren: waardeloos Spelhervatting: slecht
Volgens de overgangswaardentabel van de NLVF zeer dicht tegen goed verdedigen aan (of hij is zeer hoog goed passen
Ik ben blij in ieder geval!
Verwijderd
wel spotgoedkoop 180k voor zo'n speler... ik moest 235k neerleggen voor een redelijk/matig spelertje
[ Voor 47% gewijzigd door Verwijderd op 08-02-2006 17:39 ]
Verwijderd
Heb zelfs m'n A-team neergezet en ik pic niet. Had toch niet verwacht dat ik het ZO moeilijk zou krijgen....
But, it ain't over till the fat kabouter sings
Mmm, 3-2
En alweer 3-3
De zingende kabouter is ineens een stuk stiller
Edit
En hij begint weer met zingen... 4-3 ;'(
Edit
Paal...

Edit
Blessure beste aanvaller
Edit
Woei! 85e minuut toch nog 4-4 (matchid 67882827)
Edit: Leuk om te zien dat mensen mijn match live volgen
[ Voor 69% gewijzigd door Verwijderd op 08-02-2006 18:42 ]
Verwijderd
tuurlijk en helemaal zulke spannende wedstrijden
[ Voor 66% gewijzigd door Verwijderd op 08-02-2006 18:43 ]
Uit de GoT cup neem ik aan?OsseMaarten schreef op woensdag 08 februari 2006 @ 18:44:
Ik lig ondertussen wel uit de cup. sta al met 0-5 achter, maar was wel te verwachten, hij met zn a team. Ik met een verslechterd b team (jaja, mn coach speelt zelfs...)
Edit: Hup Wub!
[ Voor 4% gewijzigd door -TheNose- op 08-02-2006 18:45 ]
Verwijderd
Ik kijkVerwijderd schreef op woensdag 08 februari 2006 @ 18:48:
Vooruit: allemaal een gratis kaartje voor matchid 67882827.
Een zenuwslopende verlenging
Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Woeiii, das goedkoper dan FC Grunn - PSV laatstVerwijderd schreef op woensdag 08 februari 2006 @ 18:48:
Vooruit: allemaal een gratis kaartje voor matchid 67882827.
Een zenuwslopende verlenging
☐ Geschift - ☑ Totaal geschift De Totaal Geschiften 767420
Verwijderd
/me gaat nog meer met de billen samengeknepen zitten...
Damn, 3 kansen in blessuretijd.
Pingels...

serie 1:
5-5
serie 2:
woei, hij mist
fck, ik ook
serie 3:
woei, hij mist weer
fck, ik ook weer
serie 4:
6-6 (de zenuwen lopen nu best hoog op...)
serie5:
hij scoort ....
en ik niet
/me gaat uithuilen
[ Voor 132% gewijzigd door Verwijderd op 08-02-2006 19:33 ]
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Verwijderd
Ja je had gewoon pech dat ik zondag een bot-team had. Het is uiteindelijk nog 7-0 geworden ook.OsseMaarten schreef op woensdag 08 februari 2006 @ 18:44:
Ik lig ondertussen wel uit de cup. sta al met 0-5 achter, maar was wel te verwachten, hij met zn a team. Ik met een verslechterd b team (jaja, mn coach speelt zelfs...)
Eindig tweede in de poule met een doelgemiddelde van +7. Dat moet toch genoeg zijn om de volgende ronde te halen.
1. FC TikTak Over Rechts
2. E.V.V. Phenix
3. FC Inventuras
4. Giga Eagles
waar inventuras geblacklist is voor volgend seizoen en de eagles op de warn list staat.
eagles WO veroorzaakt tegen inventuras en inventuras bij de andere 2
Verwijderd
[ Voor 4% gewijzigd door odan op 08-02-2006 20:37 ]
Verwijderd
blijkbaar presteren mijn spelers beter als ik niet in de buurt ben dus dan gaan we vaker doen denk ik
Smeerlap, mijn beste 17 jarige trainee eraf schoppen-CKY2K- schreef op woensdag 08 februari 2006 @ 18:55:
Sta in de Got cup met 1-2 voor op pewwy, net wel een blessure bij hem....hoop dat het meevalt!
Vergeten de countertactiek niet te gebruiken
edit: oh ja, nog gefeliciteerd
[ Voor 4% gewijzigd door Pewwy op 08-02-2006 23:23 ]
Eigenlijk meer een foutje in mijn opstelling. Ik wilde helemaal geen counter spelen omdat ik wist dat ik nooit een slechter mid kon scoren. Ik had vanmiddag nog even snel gekeken of de opstelling goed was, maar ik ben vergeten "normaal" te spelen
Vanaf nu ben ik dus tegen de counter
En bedankt he!Pewwy schreef op woensdag 08 februari 2006 @ 23:54:
[...]
Eigenlijk meer een foutje in mijn opstelling. Ik wilde helemaal geen counter spelen omdat ik wist dat ik nooit een slechter mid kon scoren. Ik had vanmiddag nog even snel gekeken of de opstelling goed was, maar ik ben vergeten "normaal" te spelen
Vanaf nu ben ik dus tegen de counter.....tot aankomende zondag, want dan heb ik hem weer hard nodig
Idd Pewwy je B-team is een stuk zwakker dan vorig seizoen! En de mijne een stuk sterker, vorig seizoen lag ik er in de pregroup fase al uit!

[ Voor 24% gewijzigd door -TheNose- op 09-02-2006 07:46 . Reden: nevermind... ]
ville warriors (57256)H2opoloër schreef op woensdag 08 februari 2006 @ 18:47:
wat was de naam van dat team die tegen de huidige beker (loting) is. en een heel sterk team heeft gekocht om de beker te winne?
Jij ook bedankt-CKY2K- schreef op donderdag 09 februari 2006 @ 07:39:
[...]
En bedankt he!Mids koop ik pas als pasen en pinksteren op 1 dag vallen! (Uit betrouwbare bron heb ik vernomen dat dat volgend seizoen is!
Counteren met 35% balbezit is wat effectiever namelijk).
Idd Pewwy je B-team is een stuk zwakker dan vorig seizoen! En de mijne een stuk sterker, vorig seizoen lag ik er in de pregroup fase al uit!
Op dit moment is vooral mijn vorm veel minder dan de afgelopen seizoenen. Sterkte van mijn b-team is iets minder, omdat de oudste trainee 19 is, en eigenlijk te slecht. Daar lopen nog 3 17-jarige trainees bij, dus veel is het niet
edit: Hmm, trainee gaat volgens hattrick pas zaterdag naar +2 met tien doktoren. Zal het nut hebben om er meer aan te nemen. En hoeveel moeten dat er dan gaan worden
[ Voor 10% gewijzigd door Pewwy op 09-02-2006 08:21 ]
Gefeliciteerd kerel... met 7-0 afgedroogd worden, tijd voor de competitie, kan ik tenminste weer winnenVerwijderd schreef op woensdag 08 februari 2006 @ 19:39:
[...]
Ja je had gewoon pech dat ik zondag een bot-team had. Het is uiteindelijk nog 7-0 geworden ook.
Eindig tweede in de poule met een doelgemiddelde van +7. Dat moet toch genoeg zijn om de volgende ronde te halen.
Het spijt meeeeee, vergeeeef meeee...tralala. Hoedje van had pas een hele rits doktoren aangenomen om een speler op tijd fit te krijgen, misschien kan je hem daarover contacten? Ik haalde met mijn B-team ook al briljant counterrating...haal ik met mijn A-team niet eens!Pewwy schreef op donderdag 09 februari 2006 @ 08:12:
[...]
Jij ook bedanktIk had nog gekeken of ik lager dan rampzalig (hoog) kon uitkomen, maar dan had ik niet moeten piccen zondag.
Op dit moment is vooral mijn vorm veel minder dan de afgelopen seizoenen. Sterkte van mijn b-team is iets minder, omdat de oudste trainee 19 is, en eigenlijk te slecht. Daar lopen nog 3 17-jarige trainees bij, dus veel is het nietOverigens wel briljant counter met dit team gehaald
Volgend seizoen lopen er alleen 17 en 18-jarige trainees in.
edit: Hmm, trainee gaat volgens hattrick pas zaterdag naar +2 met tien doktoren. Zal het nut hebben om er meer aan te nemen. En hoeveel moeten dat er dan gaan worden(Hij is mijn beste trainee ooit
)
Verwijderd
10 met een griffel!
Verwijderd schreef op donderdag 09 februari 2006 @ 11:34:
onzin. je doet het uitstekend. pewwy vernederen en zijn trainees het ligt uit hun ogen schoppen.
10 met een griffel!

Mocht ik je tegenkomen in de poule dan zorg ik dat ik al mijn schoppers tegen jou opstelVerwijderd schreef op donderdag 09 februari 2006 @ 11:34:
onzin. je doet het uitstekend. pewwy vernederen en zijn trainees het ligt uit hun ogen schoppen.
10 met een griffel!

Dacht ik pas ook. Beide spelers zijn nog steeds redelijk verdedigen. Wordt dus passen trainen in het tussenseizoen-CKY2K- schreef op woensdag 08 februari 2006 @ 17:17:
Zo net voor 180k de volgende trainee kunnen kopen, vergelijkbare spelers gingen er voor 400-600k uit gisteren!
Jonas Godstål
TSI = 1 110, 17 jaar, redelijk in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een redelijk leider
Conditie: slecht Keepen: rampzalig
Positiespel: waardeloos Passen: goed
Vleugelspel: slecht Verdedigen: redelijk
Scoren: waardeloos Spelhervatting: slecht
Volgens de overgangswaardentabel van de NLVF zeer dicht tegen goed verdedigen aan (of hij is zeer hoog goed passen)
Ik ben blij in ieder geval!
Verwijderd
je kent onze history he? je halve elftal gaat er altijd af met +5 als we tegen elkaar gaanPewwy schreef op donderdag 09 februari 2006 @ 12:10:
[...]
Mocht ik je tegenkomen in de poule dan zorg ik dat ik al mijn schoppers tegen jou opstelDesnoods koop ik er nog een paar bij
Verwijderd
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 09-02-2006 14:40 ]
RKVV Messen (207117) V.254 [Gamecollectie]
Ik ben benieuwd naar de loting...wie gaat de balletjes trekken?

is dit niet een beetje weinig om de cup al te laten beginnen?
Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.
Ik ga ff bedenken hoe ik dat kan oplossen...... Als jullie oplossingen hebben: pb het mij eventjes.
Ik ga er morgen naar kijken. Kom net pas thuis en was vanmorgen ook om half 7 de deur uit, heb dus ff geen fut en zin om er naar te kijken.
Supporters van tevreden naar moorddadig door het aannemen van 30 doktorenDe supporters zijn een beetje humeurig geworden, omdat de vele dokters die je club in dienst heeft het maar niet eens worden over de juiste behandelingen.
Maar mijn trainee heeft geen training gemist
Rare update weer, heel onverwachts een trainee naar wonderbaarlijk verdedigen.
Verdedigen: 1 (+1/-)
TSI: 6120 (+6870/-750)
Vorm: 5 (+7/-2)
[ Voor 20% gewijzigd door Pewwy op 10-02-2006 07:29 ]
Idd rare update! Bij een hoop spelers geen veranderingen en mijn nieuwe aankoop en die van drie weken geleden (redelijk def en goed passen) beiden niet gestegenPewwy schreef op vrijdag 10 februari 2006 @ 07:24:
Oeps:
[...]
Supporters van tevreden naar moorddadig door het aannemen van 30 doktoren
Maar mijn trainee heeft geen training gemist
Rare update weer, heel onverwachts een trainee naar wonderbaarlijk verdedigen.
Verdedigen: 1 (+1/-)
TSI: 6120 (+6870/-750)
Vorm: 5 (+7/-2)
Vorm +5 -0
Zo meteen maar mijn opstelling voor zondag gemaakt. Heb wat aanpassingen gemaakt zodat ik briljant counterrating moet halen. Die hit kan mijn verdediging wel hebben, mijn tegenstander speelt altijd dezelfde opstelling en heeft daardoor altijd een slechte linkervleugelverdediging (slecht hoog), daar zet ik dus een matig zeer hoog rechter vleugel aanval tegenover.
@Mils: Misschien een id op meteen de knokout ronde te beginnen? Nummers 1 uit de poules tegen de nummers twee uit de poules aangevuld met de nieuwe inschrijvingen?
[ Voor 32% gewijzigd door -TheNose- op 10-02-2006 07:52 ]
vorm +12/-10 +2 gelukkig vooral de daling in mijn B-team
tsi +2260/-780 +1480
Skilltrades gaan weer aardig wat opleveren. Met dank aan H3!n die me op het idee heeft gebracht. Hiervoor had ik elke 2 weken verlies maar met je skilltrades kun je mooi winst draaien.
Ik heb alleen wel veel trades rondlopen daarom sta ik in de top 10 van salarisen van de X maar dat heb ik er wel voor over.
Mijn redelijk trainees waarvan ik dacht dat ze hoog waren zijn ook weer niet gepopt. Beetje jammer, maar nu weet ik wel zeker dat ik minstens 1 keer passen ga trainen in het tussenseizoen.-CKY2K- schreef op vrijdag 10 februari 2006 @ 07:33:
[...]
Idd rare update! Bij een hoop spelers geen veranderingen en mijn nieuwe aankoop en die van drie weken geleden (redelijk def en goed passen) beiden niet gestegenAls dat zo doorgaat wordt het idd passen trainen!
Is toch wel de bedoeling dat ze dit seizoen nog naar uitstekend verdedigen gaan, maar dat wordt wel krap zo.
Counterrating krijg ik dit seizoen waarschijnlijk niet hoger dan wereldklasse, volgend seizoen hoop ik op bovennatuurlijk uit te komen
Dacht vorige week dat mn keeper geen training gehad had. Want Zijn TSI ging van 9090 naar 9000 zonder in vorm te dalen. Volgens GM was er wel training geweest, maar was zijn vorm van heel hoog zwak, naar heel laag zwak gegaan.
Deze week is hij van 9000 weer naar 9090 gegaan... Terwijl weer zijn vorm gelijk is gebleven.
Man dit kan toch niet?
Vorm +5 / -2
TSI +830 / -140
had eigenlijk 1 of 2 pops verwacht..... volgende week dan maar
Verwijderd
brr beangstigend hoor....
Moeten we al een gironummer openen voor je H3!N?Verwijderd schreef op vrijdag 10 februari 2006 @ 09:50:
Het begint nu echt eng te worden mensen. Ik ben zelfs vergeten vanochtend even mijn TU te checken en als pewwy er niet over begonnen was, was ik het nog vergeten ook denk ik. Ik heb teveel een echt leven op dit moment...
brr beangstigend hoor....
Verwijderd
Vorm: +11/-8
PM: +3
Drie pops waarvan één trainee naar uitstekend. De andere vleugelspeler (uitstekend) en een reserve verdediger (slecht). Dat is al de tweede verdediger die popt van het seizoen.
Verwijderd
euh... ?-CKY2K- schreef op vrijdag 10 februari 2006 @ 10:25:
[...]
Moeten we al een gironummer openen voor je H3!N?
Verwijderd

Dit viel te lezen in een forum over de prijzen van spelers, voor de verdedigertrainers schrik niet
(www.lokesoftware.dk/ham/tpegraphs/TPE_6_15.jpg)
Omdat je zoals je zegt hulp nodig schijnt te hebben...te weinig tijd voor hattrick?
Dit is niet echt nieuws hoor, titanic ed zijn voor alle vormen van training enorm gedaald qua prijs dit ivm de hoge salarissen enz...Verwijderd schreef op vrijdag 10 februari 2006 @ 11:08:
TU: dit keer weer goed, het enge is dat m'n u-20 kanshebbertje wel helaas gepopt is. Dit had dus vorige week gemoeten, had dan een een grotere kans gehad, maar die training heb ik dus verknalt
Dit viel te lezen in een forum over de prijzen van spelers, voor de verdedigertrainers schrik niet.
Verwijderd
wat voor u20 potentieel heb je dan rondlopen?Verwijderd schreef op vrijdag 10 februari 2006 @ 11:08:
TU: dit keer weer goed, het enge is dat m'n u-20 kanshebbertje wel helaas gepopt is. Dit had dus vorige week gemoeten, had dan een een grotere kans gehad, maar die training heb ik dus verknalt
Dit viel te lezen in een forum over de prijzen van spelers, voor de verdedigertrainers schrik niet.
en tsja die bedragen zijn voor alle spelers gedaald. meer teams>meer aanbod>lagere prijs. simpele marktwerking...
Verwijderd
[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 10-02-2006 12:21 ]
PM: +1 (weer iemand die helemaal niet op een PM-trainingplek speelt)
Ervaring: +1
Vorm: -4
Mijn vorm gaat het hele seizoen al naar beneden. Waar kan dat aan liggen? Ik heb een matig coach met redelijk leiderschap. Ik train positiespel, mijn teamgeest staat op tevreden (heb 3 van de 5 wedstrijden PIC gespeeld) en heb tot nog toe alle competitiewedstrijden gewonnen. Supporters zijn dolgelukkig en het zelfvertrouwen van mijn spelers is wonderbaarlijk.
Ligt het aan het PICcen?
Verwijderd
Ga svp een goed trainer aanschaffen (desnoods met slecht leiderschap). Ten eerste is dat financieel uiteindelijk vele malen beter (training) en het niveau van de trainer bepaalt ook de vorm van je elftal..
Verdedigen: +3 (20j wonderbaarlijk, 19j briljant, 18j formidabel)
Verwijderd
Lees wel kanshebberTJEVerwijderd schreef op vrijdag 10 februari 2006 @ 11:29:
[...]
wat voor u20 potentieel heb je dan rondlopen?
en tsja die bedragen zijn voor alle spelers gedaald. meer teams>meer aanbod>lagere prijs. simpele marktwerking...
TSI: 4 170
verdedigen: uitmuntend
passen: matig
conditie: matig
Overigens heb ik het idee dat die bedragen voor verdedigers veel meer zijn gedaald, er is wel meer aanbod gekomen en de vraag zal wel zo'n beetje hetzelfde zijn. Alles hangt nu af van de prijselasticiteit!!!
Verwijderd
Verwijderd
De poulestanden zijn weer helemaal up to date. Nu nog eventjes beslissen wat er nu moet gebeuren.
We hebben nu ong. 20 teams voor de Cup.
Ik zit er aan te denken om al te beginnen met de finales, maar dan met return wedstrijden. Hoe denken jullie daarover?
Verwijderd
Is dan ook trouwens wel een vroegtijdige uitschakeling van de titelverdediger.
[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 10-02-2006 15:40 ]
Ja goed id finales met returnwedstrijden! Ik ben voor!Mils schreef op vrijdag 10 februari 2006 @ 15:08:
GoT Cup
De poulestanden zijn weer helemaal up to date. Nu nog eventjes beslissen wat er nu moet gebeuren.
We hebben nu ong. 20 teams voor de Cup.
Ik zit er aan te denken om al te beginnen met de finales, maar dan met return wedstrijden. Hoe denken jullie daarover?
Maar dan moet brain ook eventjes lief aangekeken worden, en miss kunnen jullie hem een kaartje sturen voor valentijn
[ Voor 40% gewijzigd door Mils op 10-02-2006 15:39 ]
dat is 21 teams. met misschien nog een aantal afvallers wegens het niet lid zijn of geen supporter hebben?
als je weer 5 poules van 4 kunt maken zou het natuurlijk mooi zijn anders is de optie van return wedstrijden misschien beter ja.
maar wat het ook word respect voor de cup geitjes
Verwijderd
Er zijn 11 nieuwe inschrijvingen plus 5 poulewinaars zijn er toch al 16. Maar ik hoop dat ik ergens een fout heb gemaakt, want volgens mij ben ik de beste nummer twee. Dankzij mijn 7-0 overwinning woensdag.Mils schreef op vrijdag 10 februari 2006 @ 15:38:
Ja en 1 team die de 2e plaats heeft behaald(maar het hoogste heeft gescoord qua punten en doelsaldo)
[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 10-02-2006 15:48 ]
1 team had zich nog net snel ingeschreven bij de GoT fed. Dan gaan alleen de poule winnaars door.
Het probleem bij nieuwe poules is dat bijna iedereen door gaat naar de finales op 5 teams na. Er zit dan ook bijna helemaal geen spanning meer in.
Misschien moeten we echt is over een laddersysteem na gaan denken. Want de lage inschrijvingen begint wel een beetje een trend te worden.
[ Voor 57% gewijzigd door Mils op 10-02-2006 15:58 ]
Vlaggetjesjacht dan maar
[ Voor 8% gewijzigd door Pewwy op 10-02-2006 15:59 ]
Dat hangt ook af van de inschrijvingen voor het 2e gedeelte van de cup. Maar zo een lage opkomst had ik niet verwacht.Pewwy schreef op vrijdag 10 februari 2006 @ 15:59:
Ik wil er toch voor pleiten om de voortaan voor de cup en de kwalificatie iets duidelijker te hebben. Had stiekum verwacht gewoon in de tweede ronde te zitten.
Vlaggetjesjacht dan maar
Normaal zouden de eerste 2 van de poule ook doorgaan, maar heb jij geen andere oplossing Pewwy?
[ Voor 11% gewijzigd door Mils op 10-02-2006 16:04 ]
Wrijf t er maar inVerwijderd schreef op vrijdag 10 februari 2006 @ 15:42:
[...]
Dankzij mijn 7-0 overwinning woensdag.
sorry voor offtopic...
Verwijderd
OsseMaarten schreef op vrijdag 10 februari 2006 @ 16:16:
[...]
Wrijf t er maar in
sorry voor offtopic...
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 10-02-2006 16:27 ]
Verwijderd
dus omdat jouw spelers(inclusief manager) collectief hebben gefaald, hebben de cupgeiten ineens verkeerde informatie verstrekt? Sterk staaltje omgekeerde wereld perrytjePewwy schreef op vrijdag 10 februari 2006 @ 15:59:
Ik wil er toch voor pleiten om de voortaan voor de cup en de kwalificatie iets duidelijker te hebben. Had stiekum verwacht gewoon in de tweede ronde te zitten.
Vlaggetjesjacht dan maar
Niet de netste oplossing: De late inschrijver eruit knikkeren, de nummers 1 & 2 van de PGS groepen door laten gaan. Dit gecombineerd met de 10 overblijvende nieuwe inschrijvingen zit je op 20 teams. Verdelen over 4 groepen, daarvan de nummers 1 & 2 door laten gaan en je zit mooi op 8 overblijvende teams voor je kwartfinales.Mils schreef op vrijdag 10 februari 2006 @ 16:01:
[...]
Dat hangt ook af van de inschrijvingen voor het 2e gedeelte van de cup. Maar zo een lage opkomst had ik niet verwacht.
Normaal zouden de eerste 2 van de poule ook doorgaan, maar heb jij geen andere oplossing Pewwy?
Iets nettere oplossing: Naast de 11 nieuwe inschrijvingen de nummers 1 & 2 van de PGS groepen door laten gaan. Zit je weliswaar met 21 teams, verdeeld over ook weer 4 groepen..... en dan dus 1 groep met 6 teams.
Nog iets andere oplossing: Een van de nieuwe teams "uitloten" of een play-off wedstrijd ?? Bijvoorbeeld tussen de 2 laatst ingeschreven teams..... zit je alleen wel weer met een week extra "vertraging". Ik weet niet of dat de bedoeling is eigenlijk
Nog minder nette oplossing: gewoon een dartbord nemen, nieuwe inschrijvingen erop schrijven en een pijltje kijlen, op wiens naam de pijl komt die ligt eruit
Tot zover mijn (hier en daar niet helemaal nette) ideeen.
er zijn legio mogelijkheden. en nu snap ik dat het veel werk is. maar het zou wel mooi zijn om zo veel mogelijk mensen in de volgende ronde te hebben. anders krijg je zo'n klein cupje.
of de beste nummer 3 erbij nemen
er zijn legio mogelijkheden. en nu snap ik dat het veel werk is. maar het zou wel mooi zijn om zo veel mogelijk mensen in de volgende ronde te hebben. anders krijg je zo'n klein cupje.[/quote]
Dat klopt zkr.
Maar van oorsprong is het de bedoeling dat de cup precies in 1 seizoen valt. Ik heb nu nog 3 wedstrijden over.
Dat zijn dus poules van 4, anders komt het einde van de cup in gevaar.
GoT Cup!!
De nummers 1, 2 & 3 gaan door naar de volgende ronde van de GoT Cup. Hou hier rekening mee en daag nog niemand uit of neem een friendley aan. Vanavond staan de poule indelingen op de cup site.
Groetjes mils'
[ Voor 19% gewijzigd door Mils op 10-02-2006 17:25 ]
Verwijderd
No. 3 ook?? Hmmm, ik heb al een friendly geregeld...Mils schreef op vrijdag 10 februari 2006 @ 17:18:
[quote]odan schreef op vrijdag 10 februari 2006 @ 17:13:
of de beste nummer 3 erbij nemen![]()
er zijn legio mogelijkheden. en nu snap ik dat het veel werk is. maar het zou wel mooi zijn om zo veel mogelijk mensen in de volgende ronde te hebben. anders krijg je zo'n klein cupje.[/quote]
Dat klopt zkr.
Maar van oorsprong is het de bedoeling dat de cup precies in 1 seizoen valt. Ik heb nu nog 3 wedstrijden over.
Dat zijn dus poules van 4, anders komt het einde van de cup in gevaar.
GoT Cup!!
De nummers 1, 2 & 3 gaan door naar de volgende ronde van de GoT Cup. Hou hier rekening mee en daag nog niemand uit of neem een friendley aan. Vanavond staan de poule indelingen op de cup site.
Groetjes mils'
Als het goed is heb ik nog 10 weken de ruimte.
Het worden poules van 5 poules van 5 en 1 van 6.
Dat betekend dat ik 5 weken nodig heb voor de poulewedstrijden.
Ook gaan er 4 weken vanaf voor de finales.
Ik heb dus nog 1 week speling over. Die week wil ik dan nu gebruiken om de cup een week uit te stellen, zodat iedereen ruim de tijd heeft om uit te dagen of per ongeluk al iemand uit gedaagd had.
Mijn vraag aan jullie is: volgens mij begint de beker op 26 april. De finale moet dus op 19 april gespeeld worden. Klopt dit ook?
Als jullie dit eventjes zouden kunnen controleren, dat zou echt top zijn.
Verwijderd
Hij is 18 idd. daarom is het ook te dom dat ie vorige week geen training heeft gehad. Heeft wel als voordeel dat ie matig conditie heeft. Dat scheelt in principe ook 1 of 2 week t.o.v. waardeloos of slecht conditie. Dat matig passen is ook redelijk, maar denk eerlijk gezegd niet dat ie nu nog veel kans maakt.Verwijderd schreef op vrijdag 10 februari 2006 @ 15:07:
idd 18 en uitmuntend verdedigen zal enkel u20 materiaal worden indien hij bijstats heeft (vooral dan passen), heb ook zo ene ma dan spanjaard, is net te slecht
Lees ik nu dat m'n team toch nog naar de volgende ronde is
edit: hoeveel uitmuntend is die van jou boostah?
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 10-02-2006 17:47 ]
Verwijderd
doe dan geen PGS en laat iedereen lekker doorgaan. hoeven we die wedstrijden ook niet te spelen...GoT Cup!!
Groetjes mils
dit vind ik persoonlijk echt een flutplan... liever een kortere cup dat het ten minste ergens over gaat dan dit. ik twijfel of ik hier zin in heb eerlijk gezegd.
TU:
PM +1
Vorm +5/-3
TSI +11.210/-780
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 10-02-2006 18:24 ]
Had er dan niet aan begonnen. Je weet dat er een pre cup is, ook met poulewedstrijden. 2 x poulewedstrijden dus.Verwijderd schreef op vrijdag 10 februari 2006 @ 18:22:
[...]
doe dan geen PGS en laat iedereen lekker doorgaan. hoeven we die wedstrijden ook niet te spelen...
dit vind ik persoonlijk echt een flutplan... liever een kortere cup dat het ten minste ergens over gaat dan dit. ik twijfel of ik hier zin in heb eerlijk gezegd.
In principe niets anders dan vorig seizoen!!
Verwijderd
haha,Verwijderd schreef op vrijdag 10 februari 2006 @ 19:03:
Volgens mij begint de beker idd de 26e, maar betekend dit nu dat ik voor komende week zelf een wedstrijd kan regelen en dat we daarna weer verder gaan met de cup. Ben heel even de draad kwijt met al die ideen na elkaar.
ja voor aankomende woensdag mag je zelf een frienley regelen
Verwijderd
Verwijderd
het gaat toch niet om de lengte van de cup, maar gewoon het cupelement. mag best een weekje eerder klaar zijn... nu kan je net zo goed iedereen laten doorgaan en is de cup meteen betekenisloos imo.Mils schreef op vrijdag 10 februari 2006 @ 18:29:
[...]
Had er dan niet aan begonnen. Je weet dat er een pre cup is, ook met poulewedstrijden. 2 x poulewedstrijden dus.
In principe niets anders dan vorig seizoen!!
[edit]
ik heb trouwens wat spelers te koop voor geïnteresseerden. 1 toekomstig coach
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 10-02-2006 20:20 ]
Leuk dat Hein over collectief falen begintMils schreef op vrijdag 10 februari 2006 @ 16:01:
[...]
Dat hangt ook af van de inschrijvingen voor het 2e gedeelte van de cup. Maar zo een lage opkomst had ik niet verwacht.
Is ook geen negatieve kritiek, al komt het wel zo over, maar het is gewoon jammer dat het moeilijk te regelen is met hele goede teams erbij. Iets meer duidelijkheid in de PGS lijkt me alleen prettiger. Ik zal in ieder geval nadenken over een misschien prettigere/makkelijke manier, simpelweg omdat ik mijn kritiek uit ook de weg wil hebben
Dit topic is gesloten.