Maar wat verwacht je anders van het team met de naam Firefox team. Ja hij bestaat echt binnen hattrick. Als die je vragen om een logo te maken ga je toch aan de slag met het logo van firefox.
Verwijderd
effe vraagjes of me nspelers geen kans maken op u20 teams
eerste: (meest onwaarschijnlijk lijkt me):
Miguel Morgado [1 maal een kaart gekregen]
TSI = 5 680, 19 jaar, goed in vorm
Heeft waardeloos ervaring en is een zwak leider [Krachtig]
Conditie: matig Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: matig
Vleugelspel: uitstekend Verdedigen: formidabel
Scoren: zwak Spelhervatting: zwak
van portugal, vindt nergens de requirements
(vraag me wel af op wat te trainen , vleugel of nog steeds verdedigen
tweede:
Miguel Ángel Echeverría (76747828)
18 jaar, goed in vorm, gezond
Een sympathiek persoon die evenwichtig en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een waardeloos leider.
Specialiteit: Krachtig
Nationaliteit: España
Total Skill Index (TSI): 3 300
Loon: 1 896 €/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: boelshit
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Conditie: waardeloos Keepen: rampzalig
Vleugelspel: zwak Verdedigen: uitmuntend
Scoren: matig Spelhervatting: slecht
zoals je ziet ni slecht (nog maar 18 ook nog) ma die requirements, ik snap da spaans ni
(is wel juist gepopt, ma zal voor zijn 19de brillant zijn en voor zijn 20ste normaal gezien (blessures he) wereldklasse
eerste: (meest onwaarschijnlijk lijkt me):
Miguel Morgado [1 maal een kaart gekregen]
TSI = 5 680, 19 jaar, goed in vorm
Heeft waardeloos ervaring en is een zwak leider [Krachtig]
Conditie: matig Keepen: rampzalig
Vleugelspel: uitstekend Verdedigen: formidabel
Scoren: zwak Spelhervatting: zwak
van portugal, vindt nergens de requirements
(vraag me wel af op wat te trainen , vleugel of nog steeds verdedigen
tweede:
Miguel Ángel Echeverría (76747828)
18 jaar, goed in vorm, gezond
Een sympathiek persoon die evenwichtig en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een waardeloos leider.
Specialiteit: Krachtig
Nationaliteit: España
Total Skill Index (TSI): 3 300
Loon: 1 896 €/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: boelshit
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Conditie: waardeloos Keepen: rampzalig
Vleugelspel: zwak Verdedigen: uitmuntend
Scoren: matig Spelhervatting: slecht
zoals je ziet ni slecht (nog maar 18 ook nog) ma die requirements, ik snap da spaans ni
Kweenie of ieder land dezelfde eisen stelt aan U20 materiaal, maar voor NL staan ze hier: http://www.dutchstats.nl/?option=selection
Is makkelijker te lezen dan spaans
Is makkelijker te lezen dan spaans
☐ Geschift - ☑ Totaal geschift De Totaal Geschiften 767420
Voor bijna alle landen kan je hier je team laten scannen.Verwijderd schreef op zaterdag 04 februari 2006 @ 01:31:
Waar gehackt wordt vallen spaanders
Verwijderd
Vraagje:
Wanneer je verdedigen traint, is de kans dan groter dat je een jeugdpool trekt met de beste stat verdedigen of is dit gewoon geheel random?
Wanneer je verdedigen traint, is de kans dan groter dat je een jeugdpool trekt met de beste stat verdedigen of is dit gewoon geheel random?
Verwijderd
randomVerwijderd schreef op zaterdag 04 februari 2006 @ 13:10:
Vraagje:
Verwijderd
die eerste zeker niet en die 2e misschien, maar ik betwijfel het hoor. in principe kan je nu al 18 jarige briljante hebben rondlopen en hij heeft heeft verder geen bijstats. Waarom koop je wingbacks met zulk hoog vleugelspel? Wat moet je daar mee?Verwijderd schreef op zaterdag 04 februari 2006 @ 01:31:
ik zou het ook wel fijn vinden als je niet post in MSN/breezer/FOK! taal zodat het voor ons ook te volgen is
@cola: klopt wat je zei ik ging er vanuit(waarom weet ik niet) dat ie dus 4 cd's of 4 im's bedoelde. 5-4-0 is gewoon niet zo'n hele slimme opstelling bovendien
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 04-02-2006 14:31 ]
Verwijderd
sorry is nogal de manier waarop hier in vlaanderen op forums gepost wordt
wingback met zo'n hoog vleugelspel, wel ik train verdedigen, om mijn flanken dus te versterken heb ik die eerste gekocht met vleugelspel uitstekend en verdedigen redelijk (lekker goedkoop ook), en dus gewoon altijd in de opstelling, zodat ie uiteindelijk een goeie wingback zou worden
kan je me anders een zeggen wat ongeveer de stats zijn voor een wingback (verdedigen veel belangrijker dan vleugspel??)
die tweede, idd je kan er vinden van verdedigen brillant, maar we spreken hier niet over de hele grote ht landen, maar over spanje (of is dit toch een groot ht land) daarmee dat ik dacht misschien kans te maken
wingback met zo'n hoog vleugelspel, wel ik train verdedigen, om mijn flanken dus te versterken heb ik die eerste gekocht met vleugelspel uitstekend en verdedigen redelijk (lekker goedkoop ook), en dus gewoon altijd in de opstelling, zodat ie uiteindelijk een goeie wingback zou worden
kan je me anders een zeggen wat ongeveer de stats zijn voor een wingback (verdedigen veel belangrijker dan vleugspel??)
die tweede, idd je kan er vinden van verdedigen brillant, maar we spreken hier niet over de hele grote ht landen, maar over spanje (of is dit toch een groot ht land) daarmee dat ik dacht misschien kans te maken
Het gaat al beter, nuu nog zinnen die beginnen met een hoofdletter en eindigen met een puntVerwijderd schreef op zaterdag 04 februari 2006 @ 15:05:
sorry is nogal de manier waarop hier in vlaanderen op forums gepost wordt
Verdedigen is belangrijker dan vleugelspel. Toch kan het beste een leuke speler worden als je van plan bent hem lang door te traienen.wingback met zo'n hoog vleugelspel, wel ik train verdedigen, om mijn flanken dus te versterken heb ik die eerste gekocht met vleugelspel uitstekend en verdedigen redelijk (lekker goedkoop ook), en dus gewoon altijd in de opstelling, zodat ie uiteindelijk een goeie wingback zou worden
☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.
Verwijderd
Inderdaad bedoeling is om hem vrij lang in mijn ploeg te houden. Aangezien ik tohc verdedigen train zal ie da toch sterk verbeteren, denk zelfs ergens verdedigen uiteindelijk minstens briliant voor ik hem wegdoe(mss zelfs wachten op meer, valt te zien met prijzen enzo). Is ook met deze bedoeling aangekocht, niet al trainee, maar echt om in mijn ploeg te staan. De andere verdediger daarentegen is om te verkopen eenmaal hij 20 wordt.Marzman schreef op zaterdag 04 februari 2006 @ 15:23:
[...]
Het gaat al beter, nuu nog zinnen die beginnen met een hoofdletter en eindigen met een punt
[...]
Verdedigen is belangrijker dan vleugelspel. Toch kan het beste een leuke speler worden als je van plan bent hem lang door te traienen.
Verwijderd
ik zou in het vervolg me meer focussen op de hoofdskill. Je trainees worden wel erg duur met zulk hoog vleugelspel en je hebt er eigenlijk niks aan. Een back staat immers 9/10x toch verdedigend. Alleen als je veelvuldig gebruik maakt van aanvallende backs kan het handig zijn, maar als def trainer speel je waarschijnlijk counter en counteren met aanvallende backs is vragen om een afstraffing 
passing of pm lijkt me voor def trainees veel rendabeler en bovendien zinvoller.
zo my 2 cents. like anyone gives a damn
passing of pm lijkt me voor def trainees veel rendabeler en bovendien zinvoller.
Even puur ter info:Verwijderd schreef op zaterdag 04 februari 2006 @ 15:05:
Volledige lokale naam: España
Naam (Engels): Spain
Gebied: Zuid-Europa
Continent: Europe
Valuta : €
Seizoen: 16
Aantal teams: 60072
Online gebruikers: 12690
Actieve gebruikers: 52870
Dus om nou te stellen dat dit niet zo'n groot ht land is...
Kun je gewoon zelf opzoeken als je linksboven in je hattrick scherm even het land selecteerd...
[ Voor 10% gewijzigd door Sandyman538 op 04-02-2006 16:13 ]
Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman
Verwijderd
Wil je alsjeblieft ophouden over die u-20, ik heb net afgelopen week m'n u-20 kansen voor m'n speler verknaltVerwijderd schreef op zaterdag 04 februari 2006 @ 15:34:
[...]
Inderdaad bedoeling is om hem vrij lang in mijn ploeg te houden. Aangezien ik tohc verdedigen train zal ie da toch sterk verbeteren, denk zelfs ergens verdedigen uiteindelijk minstens briliant voor ik hem wegdoe(mss zelfs wachten op meer, valt te zien met prijzen enzo). Is ook met deze bedoeling aangekocht, niet al trainee, maar echt om in mijn ploeg te staan. De andere verdediger daarentegen is om te verkopen eenmaal hij 20 wordt.

Verwijderd
Als je bij het inloggen de geheime code gebruikt kan je op ieder moment van de week je opstelling maken!Verwijderd schreef op zaterdag 04 februari 2006 @ 19:02:
[...]
Wil je alsjeblieft ophouden over die u-20, ik heb net afgelopen week m'n u-20 kansen voor m'n speler verknalten verder ben ik nu bezig om alvast m'n wekker te zetten om m'n opstelling morgen te maken dus graag even geen commentaar waar ik weer op moet reageren
.
Verwijderd
goed om weten, hou me niet echt zoveel bezig met hattrick (maar als ie bv verdedigen wonderbaarlijk is, dan is die wing van uitstekend toch ook mooi meegenomen + grote meerprijs alsk em verkoop hoe ik gezien heb)Verwijderd schreef op zaterdag 04 februari 2006 @ 16:09:
ik zou in het vervolg me meer focussen op de hoofdskill. Je trainees worden wel erg duur met zulk hoog vleugelspel en je hebt er eigenlijk niks aan. Een back staat immers 9/10x toch verdedigend. Alleen als je veelvuldig gebruik maakt van aanvallende backs kan het handig zijn, maar als def trainer speel je waarschijnlijk counter en counteren met aanvallende backs is vragen om een afstraffing
maar kan je me ook effe zeggen dan waarop ik vooral moet letten voor een echte winger te kopen dan(dacht aan vleugel: uitmuntend passen: uitstekend) of beter op iets anders letten of in andere verhoudingen?
Verwijderd
winger aanvallend? voornamelijk wing, daarna passen, positiespel en conditie. ik heb trouwens zelf gemerkt dat passen minder belangrijk is dan ik aanvankelijk dacht. wing is dus echt belangrijker. ook heb ik gemerkt dat mids met passing minder toevoegen aan de wingaanval. klopt dit?
ik zal trouwens minder proberen te zeuren over dat def trainers zoveel verdienen. ik zat net beetje op de tl te loeren. 20jr wonderbaarlijk def redelijk passen: 1.9-2.3m
20 jr wonderbaarlijk pm redelijk passen : van 3.2 tot soms wel boven de 4m! gemiddeld zo'n 3.4-3.5m
de leeftijd 20 speelt een rol in de hogere prijs, maar dat het verschil zo enorm was wist ik niet.... per saldo komt het qua trainings plekken en geld verdienen wel aardig overeen. mids gaan trouwens echt pas wat opleveren op levels hoger dan briljant/wonderbaarlijk.
poe best stoned en lam
ik ga tukken
ik zal trouwens minder proberen te zeuren over dat def trainers zoveel verdienen. ik zat net beetje op de tl te loeren. 20jr wonderbaarlijk def redelijk passen: 1.9-2.3m
20 jr wonderbaarlijk pm redelijk passen : van 3.2 tot soms wel boven de 4m! gemiddeld zo'n 3.4-3.5m
de leeftijd 20 speelt een rol in de hogere prijs, maar dat het verschil zo enorm was wist ik niet.... per saldo komt het qua trainings plekken en geld verdienen wel aardig overeen. mids gaan trouwens echt pas wat opleveren op levels hoger dan briljant/wonderbaarlijk.
poe best stoned en lam
YP --> JUMP again
Was toch al langer bekend H3!N dat de inkomsten elkaar niet echt ontlopen? De markt voor verdedigers en spitsen is op dit moment alleen aardig ingestort heb ik het id, terwijl de mids een beetje dezelfde prijs blijven...ik hoop dat de markt iets aantrekt als ik over 5 weekjes mijn volgende wonderbaarlijk def op de lijst gooi (voor mijn tweede spits!Verwijderd schreef op zondag 05 februari 2006 @ 02:02:
winger aanvallend? voornamelijk wing, daarna passen, positiespel en conditie. ik heb trouwens zelf gemerkt dat passen minder belangrijk is dan ik aanvankelijk dacht. wing is dus echt belangrijker. ook heb ik gemerkt dat mids met passing minder toevoegen aan de wingaanval. klopt dit?
poe best stoned en lamik ga tukken
Gewoon langzaam.
YP was weer ruk, mag woensdagavond weer opzouten
YP was weer ruk, mag woensdagavond weer opzouten
Verwijderd
Iemand een site waar je je AIM kan uitrekenen?
Edit: heb het al gevonden.
Edit: heb het al gevonden.
[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 05-02-2006 13:43 ]
YP had goed spelhervatten, maar een TSI van 0, whoehoe!
Verder iemand nog belang bij een leuk spitsje? (bovennatuurlijk)
Verder iemand nog belang bij een leuk spitsje? (bovennatuurlijk)
ik heb geen reserve winger voor vanavod? Beide gebleseerd. Me enige reserve spits is het beste alternatief. Kan ik dan de reserve winger positie openlaten??
flipm0de ! flipm0de is the greatest!!!!!!!!
Ik weet niet in welke divisie je speelt, maar heb je niet een paar k zodat je een oude redelijk vleugelspeler kan kopen?Flipm0de schreef op zondag 05 februari 2006 @ 14:50:
ik heb geen reserve winger voor vanavod? Beide gebleseerd. Me enige reserve spits is het beste alternatief. Kan ik dan de reserve winger positie openlaten??
Anders zou ik gewoon een andere speler opstellen, desnoods je coach.
Met 10 man gaan spelen kan, maar ik zou het niet doen.
/▌
Nou mensen vanavond is er een zeer belangrijke partij voor mij
Gelukkig speel ik thuis maar toch vrees ik dat ik hem zal gaan verliezen. De tegenstander is een eerste klas schopper en heeft mijn andere concurrent al aardig kapot getrapt vorige week door er 3 spelers uit te trappen!
Hopelijk kom ik deze wedstrijd zonder kleer scheuren door en hopelijk weet ik hem ook nog eens te winnen
Dan zou promotie erg dichtbij zijn
Hopelijk kom ik deze wedstrijd zonder kleer scheuren door en hopelijk weet ik hem ook nog eens te winnen
Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt
Verwijderd
Als je hem open laat en je basis winger valt uit pakt hij automatisch een andere reserve. Dus je zou hem open kunnen laten. Maar zou er toch een speler neer zetten als is die veel slechter dan je normaal van een reserve verwacht.Flipm0de schreef op zondag 05 februari 2006 @ 14:50:
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 05-02-2006 17:15 ]
Is die wel te vertrouwen? Dat CHPP logo linkt door naar www.hatrrick.org.
/▌
Verwijderd
nou het ligt erg aan de niveau's. uitmuntend/briljant is het inderdaad hetzelfde zo'n beetje, maar hoger en met bijstats gaan de mids ineens erg hard omhoog relatief gezien. daar had ik ooit zo naar gekeken.-CKY2K- schreef op zondag 05 februari 2006 @ 11:39:
[...]
Was toch al langer bekend H3!N dat de inkomsten elkaar niet echt ontlopen? De markt voor verdedigers en spitsen is op dit moment alleen aardig ingestort heb ik het id, terwijl de mids een beetje dezelfde prijs blijven...ik hoop dat de markt iets aantrekt als ik over 5 weekjes mijn volgende wonderbaarlijk def op de lijst gooi (voor mijn tweede spits!)
YP was 19 met goed passen verder niks
nu zit ik een beetje te denken wat ik moet gaan doen aan mijn team. 1 mid gaat weg over 3-4 weken en levert +/- 4m op. mijn b-mids zijn te slap om mee te gaan spelen dus ik zal te denken aan een 19 jr briljant met redelijk/goed passen(tussen de 2.5-3.5m). alleen wat ga ik met de rest van het geld doen. een jonge goeie winger wellicht die nog meetraint op de wing? of toch die aanval versterken? de def is voorlopig nog wel even goed genoeg.
even aan de kenners: tot welk niveau is het rendabel om pm door te trainen? te hoog levert weinig op. is reusachtig de limit?
@damien die kan je toch wel hebben man? hij haalt thuis maximaal een formidabel mid. daar moet je als pm trainer toch dik overheen kunnen zeker thuis. zijn defensie is wel aardig, maar zijn aanval is matig. zijn vleugelaanval is slecht dus de centrale verdediging is belangrijker dan de wing. 3-5-2 met 2 cd's en een winger naar het midden lijk me wel prima. dan is je verdediging sterk genoeg en moet je met het mid overwicht toch wel kunnen winnen.
je speelt trouwens altijd met dezelfde spits toward wing. dit wordt voorspelbaar. oftewel vanavond niet doen. hij rekent er juist misschien wel op
ik probeer altijd patronen in opstellingen te vinden en daar op in te spelen. jouw ene vleugel is altijd sterk en de ander slap. daar is heel makkelijk op te anticiperen. oftewel meer variatie in de opstellingen
[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 05-02-2006 18:20 ]
Euhmmmm, en waar wou je hem anders naar toe laten lopen ?? www.pr0n.nl ofzow ?? Lijkt me niet minder dan logisch eigenlijk.... Het programma staat overigens netjes vermeld in de goedgekeurde programma's dus lijkt me niet minder dan bruikbaar. Dus dat je dan linkt naar hetgeen het voor goedgekeurd is vind ik alleen maar logisch.Marzman schreef op zondag 05 februari 2006 @ 17:28:
[...]
Is die wel te vertrouwen? Dat CHPP logo linkt door naar www.hatrrick.org.
Klik er eens op als je het niet zietlameeuw schreef op zondag 05 februari 2006 @ 18:47:
[...]
Euhmmmm, en waar wou je hem anders naar toe laten lopen ?? www.pr0n.nl ofzow ?? Lijkt me niet minder dan logisch eigenlijk.... Het programma staat overigens netjes vermeld in de goedgekeurde programma's dus lijkt me niet minder dan bruikbaar. Dus dat je dan linkt naar hetgeen het voor goedgekeurd is vind ik alleen maar logisch.
[ Voor 7% gewijzigd door Marzman op 05-02-2006 18:59 ]
/▌
Verwijderd
nou nog eens maar dan met je bril oplameeuw schreef op zondag 05 februari 2006 @ 18:47:
[...]
Euhmmmm, en waar wou je hem anders naar toe laten lopen ?? www.pr0n.nl ofzow ?? Lijkt me niet minder dan logisch eigenlijk.... Het programma staat overigens netjes vermeld in de goedgekeurde programma's dus lijkt me niet minder dan bruikbaar. Dus dat je dan linkt naar hetgeen het voor goedgekeurd is vind ik alleen maar logisch.
Verwijderd
fuckzooi:
Het leek alsof Wubmastert op voorhand al dacht de drie punten binnen te hebben, waardoor de spelers erg ongemotiveerd over het veld sjokten
Het leek alsof Wubmastert op voorhand al dacht de drie punten binnen te hebben, waardoor de spelers erg ongemotiveerd over het veld sjokten
Marzman schreef op zondag 05 februari 2006 @ 18:58:
[...]
Klik er eens op als je het niet zietMaar het is dus wel goedgekeurd dan. Vond het maar vaag.
* lameeuw zegt niks meer
Daar gaan we dan, gehavend in de verdediging tegen de beste ploeg in de divisie... Thuis, dat dan weer wel. Het staat nog 0-0 dus er is natuurlijk vanalles mogelijk
Ik ben nu tegen een tegenstander met slecht middenveld aan het testen of ik mijn middenvelder die vrijdag gepopt is kan missen. Ik hoop het wel eigenlijk want hij staat al te koop op de dinsdagochtend (niet de beste timing, maar als hij niet verkocht wordt gaat hij er nog een keer op voor zaterdagmiddag
) Ik hoop dat hij wel verkocht wordt, want anders heb ik geen geld voor een andere trainee (en dat scheelt toch weer een week training).
/▌
Ik voel me meteen aangesprokenVerwijderd schreef op zondag 05 februari 2006 @ 18:14:
even aan de kenners: tot welk niveau is het rendabel om pm door te trainen? te hoog levert weinig op. is reusachtig de limit?
Maar ik denk dat dat ongeveer wel de limit is. Zit zelf met spitsen op dat niveau (die ik nog train) en spitsen met reusachtig leveren ongeveer evenveel op als spitsen met buitenaards. Komt denk ik omdat het maar 1 level verschil is, en het salaris ongeveer 2x zo hoog. Bij reusachtig zo'n 40k per week en bij buitenaards richting de 90k.
Ik denk dat dit dezelfde reden voor pm trainers is om niet verder te trainen dan om en nabij reusachtig. Ik doe het in ieder geval niet nog een keer...
Godver, eerste thuiswedstrijd thuis na verbouwing van het stadion begin dit seizoen (jaja, 2 uit wedstrijden achter elkaar, en wk 2 was mijn stadion nog in aanbouw) en nu al uitverkocht
ik haat 1e staan
We've got that ring of confidence
Verwijderd
De Wubmastert-coach had zijn spelers heel wat te vertellen tijdens de rust, en na de thee waren ze helemaal klaar voor de tweede helft.Verwijderd schreef op zondag 05 februari 2006 @ 20:05:
fuckzooi:
Helaas wel bij een 2-0 achterstand tegen toch geen echte hoogvlieger....
En ik had l wat risico genomen door m'n b-spitsen op te stellen en te piccen ivm de beker.
Mmm, ben benieuwd wat er in de 2e helft gebeurd. Helaas speelt hij pressie dus heel veel kansen zal ik niet gaan krijgen. Ik houd jullie op de hoogte (alsof dat jullie ene **** interesseert
Uiteraard zijn wij zeer geinteresseerd in jou wedstrijdenVerwijderd schreef op zondag 05 februari 2006 @ 21:05:
Mmm, ben benieuwd wat er in de 2e helft gebeurd. Helaas speelt hij pressie dus heel veel kansen zal ik niet gaan krijgen. Ik houd jullie op de hoogte (alsof dat jullie ene **** interesseert)
Dan was je uitbreiding niet genoeg. Ik sta ook ongeslagen op 1, maar mijn stadion heeft nog niet vol gezeten. Toch ga ik deze of volgende week voor 1 mln uitbreiden, want de eerstvolgende thuiswedstrijd verwacht ik dat het wel vol zitYukkie schreef op zondag 05 februari 2006 @ 21:01:
Godver, eerste thuiswedstrijd thuis na verbouwing van het stadion begin dit seizoen (jaja, 2 uit wedstrijden achter elkaar, en wk 2 was mijn stadion nog in aanbouw) en nu al uitverkochtik haat 1e staan
Ik ben ook wel benieuwd naar het antwoord van de vraag van Hein over die trainees. Ik moet deze (of volgende als mijn speler niet verkocht wordt) op zoek naar een nieuwe trainee. Het wordt een zo goed rendabel mogelijke 19jarige pm-er die ik kan krijgen voor 2 mln. Of ik koop weer een kale uitmuntend pm-er en ik houdt een hoop geld over
/▌
Beter dat je het hier in het forum post dan dat je niet hattrickende kennissen gaat bellen om ze te vertellen over je wedstrijdVerwijderd schreef op zondag 05 februari 2006 @ 21:05:
[...]
Mmm, ben benieuwd wat er in de 2e helft gebeurd. Helaas speelt hij pressie dus heel veel kansen zal ik niet gaan krijgen. Ik houd jullie op de hoogte (alsof dat jullie ene **** interesseert)
/▌
1-1
inclusief een +4 blessure voor mn 31 jarige spelhervattende middenvelder
3 gemiste kansen, hij één
Het uitverkochte stadion maakt het nog wel een beetje goed, maar vooral toch teleurgesteld

Het uitverkochte stadion maakt het nog wel een beetje goed, maar vooral toch teleurgesteld

[ Voor 18% gewijzigd door Joss op 05-02-2006 21:48 ]
2-1 verloren
Had gehoopt op een gelijkspel, maar met mijn huidige vorm ben ik al blij dat het geen zware afstraffing is geworden.
Verwijderd
BeerZ United
Type wedstrijd: speel het rustig
Middenveld: briljant (oud)
netjes met pic
ook eerste 6* speler
Type wedstrijd: speel het rustig
Middenveld: briljant (oud)
netjes met pic
Verwijderd
ik heb vandaag een grote overwinning geboekt op de nummer 5(ik zelf nummer 4) heb met 8-0 gewonnen. matchid: 65487335 . ik wil trouwens mijn 19 jarige keeper verkopen redelijk vorm en formidabel keepen. haalt 4,5 * wat zal dat opbrengen?
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 05-02-2006 22:10 ]
sta nu 0-2 voor tegen de huidige nummer 2 en volgende week moet ik tegen de komende nummer 2 Als ik volgende week win sta ik stevig bovenaan
K*T weekend is nog niet voorbij
3-1 verliezen was ingecalculeerd, trainee van 17 jaar voor 6 week geblesseerd niet
KRIJG HET HEEN EN WEER MET JE PRETTIGE WEEKEND !!!!!!
ofwel een pleuriszooi....
ofwel een pleuriszooi....
Het zit ook nooit mee
eindelijk een keertje een wedstrijd waar geen Mids gebleseerd zijn, en dan krijg ik dit:
en mijn coach komt er voor in de plaats. Mijn verdediging zal zonder de keeper meteen teruglopen naar Slecht (heel laag) terwijl het normaal Matig(heel laag) Tot Redelijk haalt.
En inmiddels is het ook al 2-2
//edit inmiddels 3-2 achter...........
Mijn keeper die op WC zitMessen zal het een tijdje zonder Arie Jekel moeten stellen, want hij liep een zware voetblessure op. Hij werd vervangen door Klaus Stein.
En inmiddels is het ook al 2-2
//edit inmiddels 3-2 achter...........
[ Voor 18% gewijzigd door Spypiet op 05-02-2006 22:36 ]
RKVV Messen (207117) V.254 [Gamecollectie]
Verwijderd
O.M.G. ben ik van het heilige (zeg maar het 4-3-3 bij Ajax) 5-3-2 v 5-4-1 afgestapt, sta ik nu met 4-4-2 gewoon met 0-3 achter. Degradatie dreigt uit de VII klasse

Verwijderd
Nadat coach Wubbels urenlang had gepiekerd over een goede speech voor de wedstrijd, bleek hij deze vlak voor de match te zijn verloren.
Omdat hij hierdoor uitermate gestresst was, was het onverstaanbare gemurmel alleen uit te leggen door 'wordt een makkie', 'koekie' en 'eitje'.
De spelers gingen dan ook zo de wei in en dat resulteerde in een 2-0 achterstand bij de rust.
De donderspeech bracht in de 2e helft nog wel de 2-1 maar daar bleef het bij. De coach overweegt een laptop...
Omdat hij hierdoor uitermate gestresst was, was het onverstaanbare gemurmel alleen uit te leggen door 'wordt een makkie', 'koekie' en 'eitje'.
De spelers gingen dan ook zo de wei in en dat resulteerde in een 2-0 achterstand bij de rust.
De donderspeech bracht in de 2e helft nog wel de 2-1 maar daar bleef het bij. De coach overweegt een laptop...
Verwijderd
Zo het tweede bot-team uit de competitie ook weer aan de kant gezet. Die 8-0 is ook weer leuk voor het doelgemiddelde, maar je schiet verder weinig op met die wedstrijden. Sta nu op doelgemiddelde eerste, maar moet over twee weken pas tegen de nummer twee. Dan kunnen we het mooi onderling uitmaken wie er kampioen word over twee wedstrijden. Maar kijkend naar zijn elftal en het mijne moet dat geen probleem vormen.
JAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
2-1 gewonnen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Kapioenen! Kampioenen!! Kampioenen ole ole!!
2-1 gewonnen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Kapioenen! Kampioenen!! Kampioenen ole ole!!
Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt
WTF!!!!!!
MatchID: 65340323
kan iemand mij uitleggen waarom ik een kansenverhouding zie van 6-0?!?!?!?
met een beter middenveld en meer balbezit????
Krijg het heen en weer ook, *&%*&spel
MatchID: 65340323
kan iemand mij uitleggen waarom ik een kansenverhouding zie van 6-0?!?!?!?
met een beter middenveld en meer balbezit????
Krijg het heen en weer ook, *&%*&spel
jeuj, ik heb dus (itt andere managers hier) wel gewonnen
met 1-0 tegen de nr 2 (ik nr 1) niet ruim, maar dat toeter-niet-doe. ik denk dat ik mijn eerste medaille kan gaan halen dit seizoen in mijn hattrick-loopbaan! whoei!
We've got that ring of confidence
Ook gewonnen, eindelijk gerechtigheid na vorige week onterecht verloren te hebben.
Sta nu 3e. Wedstrijd 7en 8 tegen de nummer een. Als ik die weet te winnen (wat te doen moet zijn) maak ik goede kans op de titel. Ff afwachten dus...
Sta nu 3e. Wedstrijd 7en 8 tegen de nummer een. Als ik die weet te winnen (wat te doen moet zijn) maak ik goede kans op de titel. Ff afwachten dus...
ook deze jongen heeft gewonnen. 1-9 zelfs, spitsen beiden een hattrick. en goldenboy paul van zadelhof staat alweer op 11 doelpunten.
Na vorige week met zeer veel mazzel (en stevige doelpalen) gewonnen te hebben, heb ik gisteren onterecht verloren...Ik 3 kansen hij 0, alleen hij scoort uit een SE...beetje jammer maar ja, volgende week beter...ook wel triest dat mijn wonderbaarlijk spits een opgelegde kans mist!
Gelukkig is het weer maandag en kan het weekend snel vergeten worden 
Of heeft iedereen zich bezopen na gister avond?
Of heeft iedereen zich bezopen na gister avond?
WP: Ecodan PUHZ-SW50
Welcome back in the real world-CKY2K- schreef op maandag 06 februari 2006 @ 08:36:
Na vorige week met zeer veel mazzel (en stevige doelpalen) gewonnen te hebben, heb ik gisteren onterecht verloren...Ik 3 kansen hij 0, alleen hij scoort uit een SE...beetje jammer maar ja, volgende week beter...ook wel triest dat mijn wonderbaarlijk spits een opgelegde kans mist!
Vorige week had je gigantisch mazzel en nu pech helaas.
@PM trainees max goed verkoopbaar level
Mijn ervaring is dat bovennatuurlijk de top is, is de markt goed dan gaat reusachtig ook nog wel.
Vanaf bovennatuurlijk loopt het loon dermate op wat de verkoopprijzen drukt.
@H3!N
Ik loop ook aan tegen een gat in de middenveld trainees verkopen. De B-Mids zijn nog neit goed genoeg om door te stromen bij een volgende verkoop. Daarom denk ik er over over te stappen naar 18 jarige uitmuntend (eind seizoen) of 19 jarige uitmuntend (begin seizoen) om de aanloopperiode voor trainees naar het a-team te verkorten.
@Gister
Lekker aan het doelsaldo gewerkt met 7-0 tegen een bot. Een minpuntje was de ene gele kaart.
[ Voor 23% gewijzigd door Quintus op 06-02-2006 10:53 ]
Unknown
Wel gezellige gasten in je compo. Je tactiek wordt daar flink afgezeken in zijn persbericht-CKY2K- schreef op maandag 06 februari 2006 @ 08:36:
Grom, gezakt naar plaats 5
[ Voor 22% gewijzigd door Pewwy op 06-02-2006 11:04 ]
wow 1-0 verloren. Niet 1 kans gekregen met de counteraanval (speelde tegen een 442 def trainer). Volgende week tegen de ongeslagen nummer 1. Misschien is het ook maar beter dat ik niet promoveer, als ik naar teams uit de 6e kijk zijn ze echt veel beter dan mij.
Simpele vraag: ik lees bij de regels van Hattrick dat oudere spelers meer tijd nodig hebben om te herstellen.
Zijn spelers van boven de 30 nog te genezen of blijven die in de lappenmand?
Ik kan nergens keihard vinden dat ze niet meer te genezen zijn, maar ik heb er mijn vraagtekens bij. Situatie is namelijk zo dat ik een 32 jarige middenvelder heel hard nog nodig heb....
Ik kan nergens keihard vinden dat ze niet meer te genezen zijn, maar ik heb er mijn vraagtekens bij. Situatie is namelijk zo dat ik een 32 jarige middenvelder heel hard nog nodig heb....
Ben ik gedwongen nu schulden te maken, zet men mij morgen of heden op straat, ik lach ermee, het zal mij toch niet raken, aangezien dat toch de wereld vergaat.
De grote hamvraag is hoelang hij geblesseerd is. Op hattrix ( www.databased.at/hattrix ) kan je het laten uitrekenen voor spelers tot 38
Ook kan je zien hoeveel nut het aantal doktoren heeft dat je gebruikt.
Ik denk dat hij wel geneest maar dat het heel lang kan duren. Ik ben een 31 jarige vleugelspeler een half seizoen kwijt geweest omdat hij een paar weken geblesseerd was. Die speler is intussen 36 en speelt in het bteam, maar als hij nu nog geblesseerd raakt geneesd hij denk ik niet meerTettie schreef op maandag 06 februari 2006 @ 13:21:
Simpele vraag: ik lees bij de regels van Hattrick dat oudere spelers meer tijd nodig hebben om te herstellen.
/▌
Verwijderd
die 22 jarige wordt te oud, maar die 21 jarige kan nog best 1-2 levels door. ik trek denk ik alleen het salaris dan niet meer. zoveel inkomsten heb ik ook weer niet.Quintus schreef op maandag 06 februari 2006 @ 10:48:
[...]
Welcome back in the real world
Vorige week had je gigantisch mazzel en nu pech helaas.
@PM trainees max goed verkoopbaar level
Mijn ervaring is dat bovennatuurlijk de top is, is de markt goed dan gaat reusachtig ook nog wel.
Vanaf bovennatuurlijk loopt het loon dermate op wat de verkoopprijzen drukt.
@H3!N
Ik loop ook aan tegen een gat in de middenveld trainees verkopen. De B-Mids zijn nog neit goed genoeg om door te stromen bij een volgende verkoop. Daarom denk ik er over over te stappen naar 18 jarige uitmuntend (eind seizoen) of 19 jarige uitmuntend (begin seizoen) om de aanloopperiode voor trainees naar het a-team te verkorten.
@Gister
Lekker aan het doelsaldo gewerkt met 7-0 tegen een bot. Een minpuntje was de ene gele kaart.
de prijzen van pm'ers reizen weer de pan uit. 450k gevangen voor een 18 jarige goed pm/matig passen speler
nu weer opzoek naar een skilltrade
Hehehe ja is wel lachen eigenlijk in mijn compo...diezelfde gasten die mijn tactiek afzeiken complimenteren me in mijn gastenboek over mijn succesvolle counterploeg (en mijn ploeg is eigenlijk maar een halve counterploeg nu met nog een brakke aanval en een te lage countervaardigheid!Pewwy schreef op maandag 06 februari 2006 @ 10:53:
[...]
Wel gezellige gasten in je compo. Je tactiek wordt daar flink afgezeken in zijn persbericht
Grom, gezakt naar plaats 5Ik moet snel een hele goede keeper gaan aanschaffen om mijn verdediging nog verder te boosten, maar formidabele/uitmuntende keepers met SH zijn nogal duur. Voordeel is uiteraard wel dat ze langer rond kunnen lopen, maar het is echt prijzig
Wel jammer dat ik tegen de sterkere ploegen stunt en tegen de zwakkere broeders punten heb laten liggen!
Mijn volgende aankoop is misschien ook wel een keeper trouwens...maar die koop ik zonder SH, maar wordt wel minimaal een wonderbaarlijke keeper denk ik...dus dat gaat knaken kosten...zal ik pas kunnen betalen als mijn wereldklasse defs er volgend seizoen uitgaan helaas!
Ik vind uitmuntend nog even genoeg voor mijn keeper. Eerst mijn mid veel beter, dan pas een veel betere (wereldklasse) keeper.
Ehm je countert toch? Of wil je ook af en toe 4-4-2 spelen?
Ik counter, maar tegen de hele slechte ploegen wil ik met een 3 of 4 mans middenveld mijn doelsaldo opkrikken. Als dat nodig is tenminste. Komende seizoenen verwacht ik gewoon geen hele goede keeper nodig te hebben. Het voordeel van een counterploeg is dat bijna iedereen ertegen picced. Op die momenten moet je kunnen verrassen
mijn training is helemaal verkeerd....
Volgend jaar worden mijn topdefs 21. Ik heb pas dit seizoen nieuwe defs gekocht, deze zijn nu goed/ goed passen. Deze kunnen dus nooit de oudere defs opvolgen hals die eruit gaan volgend seizoen...
Is dit het perfect moment over te stappen op midds of wingers trainen?
Volgend jaar worden mijn topdefs 21. Ik heb pas dit seizoen nieuwe defs gekocht, deze zijn nu goed/ goed passen. Deze kunnen dus nooit de oudere defs opvolgen hals die eruit gaan volgend seizoen...
Is dit het perfect moment over te stappen op midds of wingers trainen?
Dat kan, maar het kan ook een goed moment zijn om gewoon iets mindere verdedigers te kopen aan het einde van het seizoen. En met 21 kan je ze eventueel nog wel doortrainen.
wat bedoel je met iets mindere defs?Pewwy schreef op maandag 06 februari 2006 @ 20:19:
Dat kan, maar het kan ook een goed moment zijn om gewoon iets mindere verdedigers te kopen aan het einde van het seizoen. En met 21 kan je ze eventueel nog wel doortrainen.
Verdedigers die een jaar of 19 zijn en iets minder dan je 21-jarigen. Dan kan je de grote klap nog even opvangen.
oh ja dat kan natuurlijk ook. gaat dik seizoen echt drama, mijn counters werken nog niet echt lekker...dus misschien toch wel overstappenPewwy schreef op maandag 06 februari 2006 @ 20:26:
Verdedigers die een jaar of 19 zijn en iets minder dan je 21-jarigen. Dan kan je de grote klap nog even opvangen.
Tsja een counterploeg moet je ook echt opbouwen he, heb je ook niet zomaar...maak gewoon een keus waarvoor je gaat, counter of pm trainen zoals heel hattrickland
, en maak daar je planning voor!
me nieuwe trainees heb ik ook allemaal met goed passen gekocht, maar de eerste parij niet. Dat wist ik toen nog niet. Met 5x goed passen moet je wel een redelijke counterrating kunnen halen lijkt me. Maar ze zijn nog lang niet zover dat zein de 7e kunnen meedraaien-CKY2K- schreef op dinsdag 07 februari 2006 @ 15:34:
Tsja een counterploeg moet je ook echt opbouwen he, heb je ook niet zomaar...maak gewoon een keus waarvoor je gaat, counter of pm trainen zoals heel hattrickland, en maak daar je planning voor!
Kan je niet een mix maken van de nog te lage trainees en je A spelers dan? Heb ik ook gedaan...staat 1 speler (binnenkort 2) met slechts uitstekend verdedigen en goed passen en 3 straks wonderbaarlijke defs zonder passen. Kom ik toch op een briljante counterattackrating uit.Flipm0de schreef op dinsdag 07 februari 2006 @ 17:58:
[...]
me nieuwe trainees heb ik ook allemaal met goed passen gekocht, maar de eerste parij niet. Dat wist ik toen nog niet. Met 5x goed passen moet je wel een redelijke counterrating kunnen halen lijkt me. Maar ze zijn nog lang niet zover dat zein de 7e kunnen meedraaien
Verwijderd
is er ook nog iemand hier die geen verdedigen traint? dat gelul over dat counteren
ga eens echt voetballen!
gaat trouwens alleen de nr1 door in de poule of ook de nr2? aangezien de inschrijvingen voor de FPS niet echt stormlopen en om toch een aantal poules te hebben is 1 en 2 wellicht verstandiger. Tenzij iedereen hier die nog in de beker zit verwacht er morgen uitgeknikkerd te worden dan volstaat alleen de nr 1. Zo'n vaart zal het denk ik toch niet meer lopen?
gaat trouwens alleen de nr1 door in de poule of ook de nr2? aangezien de inschrijvingen voor de FPS niet echt stormlopen en om toch een aantal poules te hebben is 1 en 2 wellicht verstandiger. Tenzij iedereen hier die nog in de beker zit verwacht er morgen uitgeknikkerd te worden dan volstaat alleen de nr 1. Zo'n vaart zal het denk ik toch niet meer lopen?
Dan moet ik maar eventjes opstaan. Train sinds vorig seizoen scoren en dat bevalt super
Maar zelfs ik counter af en toe

Voor je gerust stelling hein, ik train ook scorenVerwijderd schreef op dinsdag 07 februari 2006 @ 22:29:
is er ook nog iemand hier die geen verdedigen traint? dat gelul over dat counterenga eens echt voetballen!
Iemand nog op die open forum dag gelet? Ik zit het te lezen, maar ik vind het maar hele vage antwoorden. Bedoeld hij nou wel of niet dat clowns bestaan?
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Verwijderd
Kunnen we het anders een keer over keepers trainen hebben??Verwijderd schreef op dinsdag 07 februari 2006 @ 22:29:
is er ook nog iemand hier die geen verdedigen traint? dat gelul over dat counterenga eens echt voetballen!
[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 08-02-2006 07:22 ]
Hulde!Mils schreef op dinsdag 07 februari 2006 @ 23:25:
Dan moet ik maar eventjes opstaan. Train sinds vorig seizoen scoren en dat bevalt superMaar zelfs ik counter af en toe
@ cup e.d.
Ik ga vanaf volgende week mee doen aan een HZL league, dit omdat ik het wel een grappige opzet vind. Hier meer: http://woa.xs4all.nl/hzlc/index.htm
Ben benieuwd wat jullie bijvoorbeeld van zo'n opzet vinden i.p.v. een beker? Of een verkapte beker/competitie opzet?
= gewoon een idee he, ben super tevreden met hoe het nu geregeld word en zo.
Ik ga vanaf volgende week mee doen aan een HZL league, dit omdat ik het wel een grappige opzet vind. Hier meer: http://woa.xs4all.nl/hzlc/index.htm
Ben benieuwd wat jullie bijvoorbeeld van zo'n opzet vinden i.p.v. een beker? Of een verkapte beker/competitie opzet?
Ik train verdedigen... maar niet meer voor lang. Over een paar weken gaan ze weer een niveau hoger, en mogen ze op zoek naar een nieuwe club. Gaan ook mijn mids en spitsen eruit. Ik heb het uitgerekend en verwacht ongeveer 25 miljoen over te houden voor nieuwe investeringen (keeper, mids en spitsen).Verwijderd schreef op dinsdag 07 februari 2006 @ 22:29:
...
Ik zit te denken aan het trainen van:
- mids
- of spitsen
- of spelhervattingen
Indien mids of spitsen: ik wil inkopen op 18/19 jaar (brilj/magn), en dan 2 a 3 seizoenen doortrainen.
Indien spelhervattingen: op solid/exc spelherv inkopen en dan op divine weer verkopen.
Ik denk dat het mids trainen wordt, maar ik kan nog wel wat tips gebruiken: wat zouden jullie kopen?
Voor de innermids magn playmaking, solid/exc passing (ivm aanval boost)? Voor de wingers bril playmaking en solid/exc winger?
Reactie was ook van: Als 700.000 user het zeggen, dan zal het wel he...ph4ge schreef op woensdag 08 februari 2006 @ 01:06:
Iemand nog op die open forum dag gelet? Ik zit het te lezen, maar ik vind het maar hele vage antwoorden. Bedoeld hij nou wel of niet dat clowns bestaan?
Oftewel, het nut van een clown bestaat ja.
Verwijderd
Ziet er idd wel grappig uit, maar volgens mij blijft het moeilijk een startdatum te bepalen. Wat doe je met de teams die hoog in die competitie zitten en ook nog eens voor het eerst lang in de beker mee doen. Bovendien ga je dan zelf walkovers creeren als een team een seizoen niet mee wil doen of schuift iedereen dan ineens een plaats op.Damien2004 schreef op woensdag 08 februari 2006 @ 09:38:
@ cup e.d.
@ Gotcup:
Het is toch nog steeds zo dat je supporter en lid van de fed moet zijn om mee te mogen doen. Zo ja dan staan er nog vier inschrijven die nog niet helemaal correct zijn.
Oranje Boven (wel supporter, geen fedlid)
Santo Boma (wel supporter, geen fedlid)
Go Boyz (geen supporter, geen fedlid)
ajax_the_best_!!!! (wel supporter, geen fedlid)
Damm moet eigenlijk eens een hobby gaan zoeken, hou veel te veel tijd over op het moment
[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 08-02-2006 11:27 ]
Dan mag je me best wel helpenVerwijderd schreef op woensdag 08 februari 2006 @ 10:37:
[...]
Ziet er idd wel grappig uit, maar volgens mij blijft het moeilijk een startdatum te bepalen. Wat doe je met de teams die hoog in die competitie zitten en ook nog eens voor het eerst lang in de beker mee doen. Bovendien ga je dan zelf walkovers creeren als een team een seizoen niet mee wil doen of schuift iedereen dan ineens een plaats op.
@ Gotcup:
Het is toch nog steeds zo dat je supporter en lid van de fed moet zijn om mee te mogen doen. Zo ja dan staan er nog vier inschrijven die nog niet helemaal correct zijn.
Oranje Boven (wel supporter, geen fedlid)
Santo Boma (wel supporter, geen fedlid)
Go Boyz (geen supporter, geen fedlid)
ajax_the_best_!!!! (wel supporter, geen fedlid)
Damm moet eigenlijk eens een hobby gaan zoeken, hou veel te veel tijd over op het moment
Nee maar ik heb de inschrijvingen nog niet gecontroleerd. De ingeschreven teams die niet lid zijn van de fed worden ook weer uitgeschreven door mij vergezeld met een pbtje. Ik controleer dat soort dingen pas als ik de indeling ga maken voor de poules.
Verwijderd
Twee paar ogen zien meer als een en ik kan beter er voor roepen dan er na, want dan moet je de heleboel weer omgooien. Maar wat doet FC Inventuras in vredes naam in poule A
.
[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 08-02-2006 11:59 ]
Verwijderd
toeval dat op dit bericht stuit, maar hier kwam ik vorige week ook achter. (stond wel tweede doenVerwijderd schreef op woensdag 08 februari 2006 @ 11:53:
Twee paar ogen zien meer als een en ik kan beter er voor roepen dan er na, want dan moet je de heleboel weer omgooien. Maar wat doet FC Inventuras in vredes naam in poule A.
Maar ik sta wel ingeschreven op jullie site, maar niet aangemeld voor iets
En er komt nog bij dat ik geen Hattrick supporter ben
Verwijderd
Ach als je al je wedstrijden gewoon zou spelen dan zie ik geen probleem, maar je staat volgens mij al op de Warn-list.
zelfs al op de black list. aangezien hij 2 matches gemist heeft.
tenminste die van vorige week. en die van deze week tegen mij.
tenminste die van vorige week. en die van deze week tegen mij.
[ Voor 35% gewijzigd door odan op 08-02-2006 13:06 ]
Dit topic is gesloten.