Het Hattrick (Online Voetbal Management) topic deel 46 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste
Acties:
  • 5.434 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zie net de andere wedstrijd in de poule overgaan naar de verlenging. Neem aan dat dan gewoon een gelijkspel blijft staan.

Edit: 1-0 voor met een spelers minder. Je mag tegenwoordig niet eens meer een kopstoot uitdelen :P

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 01-02-2006 18:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spypiet
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 03-06 22:02

Spypiet

Lit

De poule wedstrijden worden gespeeld zonder bekerregels

En ik maar denken dat alle got cup wedstrijden met beker regels gespeeld moesten worden. ;(

Mijn excuses, gewoon de 1-1 aanhouden lijkt me idd het beste ;(

//edit
En nog verloren met 3-4 ook :X

[ Voor 11% gewijzigd door Spypiet op 01-02-2006 19:57 ]

RKVV Messen (207117) V.254 [Gamecollectie]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb er geen probleem mee sta inmiddels zelf 2-0 voor en maak dus nog steeds kans op de volgende ronde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gaan de eerste twee door, of alleen de groepswinnaar? In het laatste geval moet ik nog even wat aankopen doen om Hein volgende week aan de kant te schuiven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quintus
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 12-09 20:37

Quintus

Eg wel! Dus....

Iets nieuws ontdekt vanavond.

Ik speelde vanavond thuis met een compleet team en 1 wissel voor het midden veld en een 1 wissel voor de keeper.

Wedstrijd verloop:

30e Mijn B-keeper verlaat geblesseed het veld (+1) en Reserve (A) keeper erin.
33e 1-0
34e Mijn spits geel
40e Mijn spits 2e geel dus rood
42e Zijn speler geel
42e Mijn mid trainee eruit (+2) en Reserve mid erin.
(Wissels opgebruikt dus)
RUST
64e Mijn defje geel
86e 2-0
87e Mijn keeper met Rugpijn verlaat het veld (+2) (geen wissel ! die waren op)
87e Zijn spits scoort 2-1
89e Zijn speler geel
90e Eind

Wat schetst mijn verbazing in de teamopstelling? Een speler die als centraleverdediger opgesteld stond bij het begin van de wedstrijd staat in het spelersrapport en teamopstelling geherpositioneerd, jaja in de goal !!!

Conclusie van dit verhaal... Deftrainers stel ALTIJD genoeg wissels op anders kon je wel eens training verliezen met twee geblesseerde keepers.

Gelukkig boeien die blessures niet zo omdat ik zondag wel een keepertje pull die tegen het Bot team dan in de goal mag staan. En die midtrainee zal wel +1 zijn morgen hopelijk.

[ Voor 4% gewijzigd door Quintus op 01-02-2006 20:46 ]

Unknown

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Quintus schreef op woensdag 01 februari 2006 @ 20:36:
Iets nieuws ontdekt vanavond.

Ik speelde vanavond thuis met een compleet team en 1 wissel voor het midden veld en een 1 wissel voor de keeper.

Wedstrijd verloop:

30e Mijn B-keeper verlaat geblesseed het veld (+1) en Reserve (A) keeper erin.
33e 1-0
34e Mijn spits geel
40e Mijn spits 2e geel dus rood
42e Zijn speler geel
42e Mijn mid trainee eruit (+2) en Reserve mid erin.
(Wissels opgebruikt dus)
RUST
64e Mijn defje geel
86e 2-0
87e Mijn keeper met Rugpijn verlaat het veld (+2) (geen wissel ! die waren op)
87e Zijn spits scoort 2-1
89e Zijn speler geel
90e Eind

Wat schetst mijn verbazing in de teamopstelling? Een speler die als centraleverdediger opgesteld stond bij het begin van de wedstrijd staat in het spelersrapport en teamopstelling geherpositioneerd, jaja in de goal !!!

Conclusie van dit verhaal... Deftrainers stel ALTIJD genoeg wissels op anders kon je wel eens training verliezen met twee geblesseerde keepers.

Gelukkig boeien die blessures niet zo omdat ik zondag wel een keepertje pull die tegen het Bot team dan in de goal mag staan. En die midtrainee zal wel +1 zijn morgen hopelijk.
Iedereen (dus niet defence trainers) moet een reservekeeper opstellen, desnoods je coach, want de matchengine lijkt altijd net je beste speler er uit te pikken en bij de meesten is dat een trainee.

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quintus

Quintus

Eg wel! Dus....

Marzman schreef op woensdag 01 februari 2006 @ 20:51:
[...]

Iedereen (dus niet defence trainers) moet een reservekeeper opstellen, desnoods je coach, want de matchengine lijkt altijd net je beste speler er uit te pikken en bij de meesten is dat een trainee.
Punt was dus dat die keeperswissel al gebruikt was voor de keeper die in eerste instantie begon aan de wedstrijd. Normaal wordt er bij geen wissels OF een andere wissel gepakt OF (indien geen wissels ingesteld) je speelt met een man minder de wedstrijd uit. Hier werd er dus bij een 2e wissel op een zelfde linie een veldspeler in de goal gekwakt.

[ Voor 3% gewijzigd door Quintus op 01-02-2006 21:20 ]

Unknown

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Quintus schreef op woensdag 01 februari 2006 @ 21:18:
[...]

Punt was dus dat die keeperswissel al gebruikt was voor de keeper die in eerste instantie begon aan de wedstrijd. Normaal wordt er bij geen wissels OF een andere wissel gepakt OF (indien geen wissels ingesteld) je speelt met een man minder de wedstrijd uit. Hier werd er dus bij een 2e wissel op een zelfde linie een veldspeler in de goal gekwakt.
Mijn punt is dat dit niet alleen voor verdedigerstrainers geld. Zoek de oude posts van Hein eens terug ;)

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 02-05-2022
Mijn YP kwam in het veld voor een geblesseerde verdediger. Die heeft zijn nut nu bewezen en kan lekker in de kroeg gaan wonen :)

Lekkere wedstrijd, 3 geblesseerden (2 van mij, kortdurig, 1 van hem, 3 weken :(), wel winst.

Wedstrijd tegen CKY2K is niet meer van belang :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit heb ik hier al eens gepost. Dan gaat gewoon een speler op de keepersplek staan. Kennelijk mag je in ht land niet zonder keeper spelen. zodoende kreeg een trainee van me geen training. waarom precies die speler daar ging staan is me een raadsel. random of toch een reden?

@abatti: ik ga komende zondag piccen dus mijn ts zal dan voor woensdag lekker hoog zijn ;-) en mijn b-team komt terug uit het diepe dal qua vorm dus dat wordt dan een mooie pot. behalve dan mijn b-spits... nougoed.

scheermessen als noppen en titanium voorhoofdsplaten in de schedel voor het koppenkraken :)

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 01-02-2006 23:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quintus

Quintus

Eg wel! Dus....

Marzman schreef op woensdag 01 februari 2006 @ 21:31:
[...]

Mijn punt is dat dit niet alleen voor verdedigerstrainers geld. Zoek de oude posts van Hein eens terug ;)
En die speler is volledig willekeurig? Niet zoals gebeurt wanneer je voor alle posities een wissel ingesteld hebt. Behalve voor een vleugelpositie en dan bij een blessure van een vleugelspeler de wissel die er het dichtst bij komt gepakt wordt als wissel, de spitswissel dus?
Dat zou verklaren waarom hij een centrale verdediger pakte.

-Is dit al meer gebeurt en zo ja welke wedstrijd.
-Zonder aanknopingspunt zeggen me "De oude posts van H3!N" niets. ;)

@ Hein bij jouw kwam er een middenvelder dus in de plaats?

[ Voor 8% gewijzigd door Quintus op 01-02-2006 23:30 ]

Unknown

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik was hier al op het forum een keer zeer verbouwereerd (mooi woord) over. toen had ik dus exact hetzelfde probleem. is ook alweer een hele tijd terug hoor.... maar een wijze les want ik stel altijd reserves op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quintus

Quintus

Eg wel! Dus....

Kennelijk mag je in ht land niet zonder keeper spelen.
Gelukkig was het geen trainee bij mij.

[ Voor 51% gewijzigd door Quintus op 01-02-2006 23:33 ]

Unknown

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

precies. bij mij toen wel. daarom vond ik het ook zo kut :) anders was het niet boeiend geweest.

vreemd is het wel. er _moet_ dus een keeper zijn blijkbaar

iig ff damien goed in de pan gehakt vanmiddag. altijd een zeer bevredigend gevoel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quintus

Quintus

Eg wel! Dus....

iig in het vervolg stel ik dan maar minimaal 3 wissels op. Of is HT weer zo speciaal dat er meer dan 4 wissels kunnen zijn. Ik meende dat je na 3 wissels bij een 4e blessure de wedstrijd met een man minder uitspeeld.
Verwijderd schreef op woensdag 01 februari 2006 @ 23:32:

vreemd is het wel. er _moet_ dus een keeper zijn blijkbaar
Op zich wel logisch. In het eggie :) komt er ook een veldspelert in de goal.

[ Voor 46% gewijzigd door Quintus op 01-02-2006 23:37 ]

Unknown

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Woei, ronde 6 van de beker na een dramatische achterstand tot de 75e minuut, gevolgd door een oorverdovende overwinning na 90 minuten.
Volgende ronde beker wordt lastig....maar wil toch echt een rondetje verder...
Zondag dan maar m'n b-team opstellen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pewwy schreef op woensdag 01 februari 2006 @ 22:25:
Mijn YP kwam in het veld voor een geblesseerde verdediger. Die heeft zijn nut nu bewezen en kan lekker in de kroeg gaan wonen :)

Lekkere wedstrijd, 3 geblesseerden (2 van mij, kortdurig, 1 van hem, 3 weken :(), wel winst.

Wedstrijd tegen CKY2K is niet meer van belang :)
Ja klote van die blessures, heb meteen maar 9 doktors aangesteld.

En gefeliciteerd nog ;)

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 02-02-2006 03:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Quintus schreef op woensdag 01 februari 2006 @ 23:34:
iig in het vervolg stel ik dan maar minimaal 3 wissels op. Of is HT weer zo speciaal dat er meer dan 4 wissels kunnen zijn. Ik meende dat je na 3 wissels bij een 4e blessure de wedstrijd met een man minder uitspeeld.

[...]

Op zich wel logisch. In het eggie :) komt er ook een veldspelert in de goal.
Gewoon je YP van zondag in de wissel in plaats van ontslag geven. Dan ontsla je hem woensdag. Je hebt hem toch al betaald ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Pewwy schreef op donderdag 02 februari 2006 @ 07:41:
[...]

Gewoon je YP van zondag in de wissel in plaats van ontslag geven. Dan ontsla je hem woensdag. Je hebt hem toch al betaald ;)
Bij mij staat regelmatig mijn trainer als reservekeeper opgesteld. Op het moment heb ik twee goede keepers, maar een daarvan zal binnenkort wel weer weg gaan. Dan koop ik wel weer een nieuwe als ik een blessure krijg.

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• majoh
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12-09 08:51

majoh

ᕦ(ò_óˇ)ᕤ

Spypiet schreef op woensdag 01 februari 2006 @ 19:13:
De poule wedstrijden worden gespeeld zonder bekerregels

En ik maar denken dat alle got cup wedstrijden met beker regels gespeeld moesten worden. ;(

Mijn excuses, gewoon de 1-1 aanhouden lijkt me idd het beste ;(

//edit
En nog verloren met 3-4 ook :X
Tja, daar stond dan per ongeluk mijn A team op het veld... Balen voor me, had nog liever verloren en wel training voor mn andere spelers.

Ik baal.

En ja, wat wordt er met gedaan met de uitslag? Omdat dit 'per ongeluk' een bekerwedstrijd was?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

OsseMaarten schreef op donderdag 02 februari 2006 @ 08:28:
[...]
Tja, daar stond dan per ongeluk mijn A team op het veld... Balen voor me, had nog liever verloren en wel training voor mn andere spelers.

Ik baal.

En ja, wat wordt er met gedaan met de uitslag? Omdat dit 'per ongeluk' een bekerwedstrijd was?
Ik speelde voor de odf-cup (een andere friendlycup). Speel ik ook tegen iemand die gewoon zijn complete a-team heeft opgesteld, niet eens met traineees ofzo. Berichtje in zijn gastenboek gezet, schrijft hij terug dat hij niet aan b-teams doet. Tja, zo kan ik ook een friendly-cup winnen, maar ik vind het toch een beetje zonde van mijn dure spelers.

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sarinsarin
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 11-03 14:03
Quintus schreef op woensdag 01 februari 2006 @ 23:24:
[...]

En die speler is volledig willekeurig? Niet zoals gebeurt wanneer je voor alle posities een wissel ingesteld hebt. Behalve voor een vleugelpositie en dan bij een blessure van een vleugelspeler de wissel die er het dichtst bij komt gepakt wordt als wissel, de spitswissel dus?
Dat zou verklaren waarom hij een centrale verdediger pakte.

-Is dit al meer gebeurt en zo ja welke wedstrijd.
-Zonder aanknopingspunt zeggen me "De oude posts van H3!N" niets. ;)

@ Hein bij jouw kwam er een middenvelder dus in de plaats?
degeen met het hoogste (of laagste) spelerid komt dan toch op goal te staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quintus

Quintus

Eg wel! Dus....

sarinsarin schreef op donderdag 02 februari 2006 @ 09:32:
[...]

degeen met het hoogste (of laagste) spelerid komt dan toch op goal te staan?
Dat zou kunnen, gezien het bij mij een speler was die ik nog van mijn start team had.
Maar bij Hein was het een trainee dus dan zal het wel niet.

Unknown

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23-06 13:57
Verliezen is pijnlijk

Verliezen onterecht is nog pijlijker

Maar verliezen van H3!N :'(

Ach volgend jaar laat ik alles schieten voor de GoT cup :p Ik vind zowiezo dat ik de GoT cup als fedbaas één keertje moet winnen dus ik ga een keer een seizoen de competitie er voor laten schieten hehehe en dan vooral H3!N in maken hehe

Feli H3!N dat je dit jaar maar eens de cup mag winnen van de counterploegjes :p

Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Damien2004 schreef op donderdag 02 februari 2006 @ 15:06:

één keertje moet winnen dus ik ga een keer een seizoen de competitie er voor laten schieten hehehe en dan vooral H3!N in maken hehe
om te degraderen naar de 8e?? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Damien2004 schreef op donderdag 02 februari 2006 @ 15:06:
Feli H3!N dat je dit jaar maar eens de cup mag winnen van de counterploegjes :p
Ploegjes :? We gaan hier toch niet lopen beledigen fedbaas.... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wceend
  • Laatst online: 25-08 14:49
Zo ik heb mijn toekomstig coach binnen voor over 3 seizoenen, Formidabel middenvelder met zwak ervaring en 27 jaar. Gekocht voor de toekomst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Pewwy schreef op donderdag 02 februari 2006 @ 15:46:
[...]

Ploegjes :? We gaan hier toch niet lopen beledigen fedbaas.... ;)
Hehehe de mensen / persoon die ik bedoel weet best wel dat ik het over hem heb...*kuch* *kuch* hij voelt zich ook aangesproken hehehe.

Ik hoop gewoon eens dat H3!N weet te winnen van je hehe aan de andere kant ook wel weer leuk als het hem niet lukt hehe. Zit in dubio op dit moment :p

Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lameeuw
  • Laatst online: 12-09 09:44

lameeuw

Ik doe niet gek, ik ben gek.

Marzman schreef op donderdag 02 februari 2006 @ 08:44:
[...]

Ik speelde voor de odf-cup (een andere friendlycup). Speel ik ook tegen iemand die gewoon zijn complete a-team heeft opgesteld, niet eens met traineees ofzo. Berichtje in zijn gastenboek gezet, schrijft hij terug dat hij niet aan b-teams doet. Tja, zo kan ik ook een friendly-cup winnen, maar ik vind het toch een beetje zonde van mijn dure spelers.
Mjah, een spelert uit de ROHPA-Cup waar ik nu aan mee doe heeft hetzelfde. Hij heeft dacht ik wel iets aan trainees maar niet veel, zeker niet als je nagaat dattie maar 16 spelers heeft... hij komt iedere keer met zijn bijna sterkste opstelling (hoewel ik niet zeker weet wat hij traint, zou maar zo keepers kunnen zijn). Ach jah, ik heb iig al me trainees weer een kansje gegeven deze week :) Op naar (eindelijk) een beetje fatsoenlijkere TU morgen :)

☐ Geschift - ☑ Totaal geschift De Totaal Geschiften 767420

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wceend schreef op donderdag 02 februari 2006 @ 15:54:
Zo ik heb mijn toekomstig coach binnen voor over 3 seizoenen, Formidabel middenvelder met zwak ervaring en 27 jaar. Gekocht voor de toekomst.
Die heeft over 3 seizoenen toch niet genoeg ervaring om coach te worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spypiet

Spypiet

Lit

En over 3 seizoenen heb je ook wel betere mids nodig dan formidabel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wceend
Verwijderd schreef op donderdag 02 februari 2006 @ 16:24:
[...]

Die heeft over 3 seizoenen toch niet genoeg ervaring om coach te worden?
Het is toch ongeveer 1 seizoen per ervaringslevel? zwak-matig-redelijk-goed
Of maak ik hier een misrekening?. En volgend seizoen zit ik in de beker dus dan kan hij meer ervaring opdoen. En anders balt hij maar door tot zijn 33 dan koop ik er nog een coach tussen.

Edit: @spypiet wat voor mids heb jij nu in de 7e ben wel benieuwd?

[ Voor 8% gewijzigd door Wceend op 02-02-2006 16:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er zit zoals altijd een random in, dus je kan geluk hebben. Maar stel dat 'ie in ieder wedstrijd rapport voorkomt, dan verdient ie 14 punten in een seizoen, misschien nog 1 of 2 erbij door friendlies.
28 punten schijn je nodig te hebben voor een stijging.
Als je speler niet genoemd wordt kan je natuurlijk 3 punten krijgen, maar ook niets. En uiteraard is de kans op niets groter :)
Als je volgend jaar voor het eerst beker speelt, zal dat de komende 3 seizoenen ook maar een paar wedstrijden extra opleveren.

experience onderzoek: http://www.manager.brygge.dk/Hattrick/experience.htm

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 02-02-2006 16:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wceend
Verwijderd schreef op donderdag 02 februari 2006 @ 16:53:
Er zit zoals altijd een random in, dus je kan geluk hebben. Maar stel dat 'ie in ieder wedstrijd rapport voorkomt, dan verdient ie 14 punten in een seizoen, misschien nog 1 of 2 erbij door friendlies.
28 punten schijn je nodig te hebben voor een stijging.
Als je speler niet genoemd wordt kan je natuurlijk 3 punten krijgen, maar ook niets. En uiteraard is de kans op niets groter :)
Als je volgend jaar voor het eerst beker speelt, zal dat de komende 3 seizoenen ook maar een paar wedstrijden extra opleveren.
Ok dan is het idd niet realistisch. Dan gaat hij dus zodra ik hem niet meer nodig hem maar ballen in mijn B-team en hopelijk kan hij dan binnen 6 seizoenen coach worden. Als ik er zo over nadenk is het wel echt lange termijn planning :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

erg lange termijn, want in je b-team krijgt hij er helemaal nauwelijks ervaring meer bij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommilio
  • Laatst online: 03-01-2023
Wanneer zakt ongeveer een goede coach die je extern aanneemt....hij zit nu in real life 319 bij mijn club.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spypiet

Spypiet

Lit

Wceend schreef op donderdag 02 februari 2006 @ 16:42:
[...]

Edit: @spypiet wat voor mids heb jij nu in de 7e ben wel benieuwd?
2x formidabel en 1x Uitmuntend O-) Maar ik zit dan ook in een zeer slappe VII als je ze met de rest gaat vergelijken. Met het team dat ik nu heb zou ik best naar de VI kunnen promoveren, alleen weet ik vrijwel zeker dat ik dan ook meteen weer degradeer. Er zit gewoon een te groot verschil tussen VII en VI.

En je moet er natuurlijk ook nog rekening mee houden dat iedereen doorgroeit en dus het niveau van de divisies steeds hoger gaat liggen. Vooral in de VIII en VII.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 08-09 10:22
@ Damien: Dat counterploegje van Pewwy heeft de cup tenminste al een keer gewonnen! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Northwave4500
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 06-03 09:57
Ik ben ook maar eens lid geworden van jullie fed. Veel suc6 nog allemaal dit seizoen:)

Merge wuurd 't beter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TU: verdedigen + 0

Toch wel verrassend

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

speedy1984 schreef op donderdag 02 februari 2006 @ 17:55

Toch wel verrassend

Eh?

[ Voor 28% gewijzigd door Marzman op 02-02-2006 18:00 ]

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Marzman schreef op donderdag 02 februari 2006 @ 17:59:
speedy1984 schreef op donderdag 02 februari 2006 @ 17:55

Toch wel verrassend

Eh?
:o :*) Dit is niet helemaal speedy z'n week geloof ik :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Shit, ik heb ook +0 vandaag :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Ik ook! ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lameeuw

lameeuw

Das dan een hele slechte dag voor de fed :p Nog meer mensen +0 op whatever dan ook ?? :p :X

[ Voor 12% gewijzigd door lameeuw op 02-02-2006 21:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Tommilio schreef op donderdag 02 februari 2006 @ 16:59:
Wanneer zakt ongeveer een goede coach die je extern aanneemt....hij zit nu in real life 319 bij mijn club.
Hij kan zakken na een seizoen, maar het kan ook langer duren.

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maar het enigste verschil is dat bij mij over een paar uur nog steeds de TU: verdedigen op +0 staat |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ah je bent er achter gekomen dat je inderdaad geen training krijgt. })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Heel vreemd, vandaag heb ik wel een update ;)

TSI: 4730 (+6340/-1610)
Vorm: 10 (+14/-4)
Middenveld: 1 (+1/-)

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nou die vorm gaat zo goed bij mij :(
vorm: +6/-10 (7 spelers :( )
pm: +1 :)

gelukkig niet zo belangrijke wedstrijd maar ik vind dit wel heel brak die vorm gaat alleen maar omlaag en omlaag bij mij :( . gemiddelde vorm is 5,05

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• majoh

majoh

ᕦ(ò_óˇ)ᕤ

Vorm: +4 / -7
TSI: te weinig, omdat ik vergeten was mn B team op te stellen woensdag...

Gaat weer lekker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Ik heb slechtere updates gehad:
Vorm +5-5 (nieuwe wonderbaarlijke spits helaas matig in vorm gebleven)
Verdedigen +4 (waaronder een skilltrade 18 jarige naar goed verdedigen, die gaat weer op de lijst) en een 18 jarige naar formidabel met redelijk passen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lameeuw

lameeuw

Hehe, eindelijk na 5 weken vormdowngrades weer een upgrade..... wie weet wordt het nog wat dit seizoen :p

Vorm: +7 / -3
TSI: +760 / -480
PM +1 17 jaar naar goed (was al voorspeld door psicotsi dus geen verrassingen :p)

al met al een heel stuk beter dan ik de laatste tijd heb gehad dus mij hoor je niet klagen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Aaarh, mijn halve a-team zakt in vorm :(

TSI: 150 (+2120/-1970)
Vorm: -4 (+3/-7)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 08:42

Shabbaman

Got love?

Mijn gemiddelde vorm stijgt eindelijk weer wat. En een spitsje naar wereldklasse scoren _/-\o_

"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• majoh

majoh

ᕦ(ò_óˇ)ᕤ

Ik zie net trouwens dat mijn keeper die ik per ongeluk 2x heb opgesteld deze week, geen training ontvangen heeft... Volgens Hattrick Organizer wel, maar zn TSI is met 60 gezakt terwijl zn vorm gelijk is gebleven, iemand idee waarom?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wceend
vleugel +3 allemaal skilltrades van goed naar uitstekend. Hoop op een ton winst per speler is toch mooi meegenomen.
vorm en tsi kan ik op mijn werk niet zien maar mijn A-team is ongeveer gelijk gebleven.

Volgende week staan er nog 2 A spelers op poppen ik kan nu al niet wachten :)
zondag eerst maar eens een goed coach nemen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hele aparte vraag, maar mag je bv ook 5-4-0 spelen (zonder dat je dus training verliest) ?? :+
Je speelt dan niet met meer dan 3 luitjes in het centrum van iets, dus zou moeten kunnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wceend
Verwijderd schreef op vrijdag 03 februari 2006 @ 10:22:
Hele aparte vraag, maar mag je bv ook 5-4-0 spelen (zonder dat je dus training verliest) ?? :+
Je speelt dan niet met meer dan 3 luitjes in het centrum van iets, dus zou moeten kunnen?
Kan volgens mij ook alleen heb je geen aanval dus scoren zal je niet denk ik en je krijgt gegarandeerd verwarring tijdens je wedstrijd waardoor je middenveld daalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wceend schreef op vrijdag 03 februari 2006 @ 10:42:
[...]

Kan volgens mij ook alleen heb je geen aanval dus scoren zal je niet denk ik en je krijgt gegarandeerd verwarring tijdens je wedstrijd waardoor je middenveld daalt.
Hm, dat verwarring zit ik niet op te wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PM +2 (20jaar wonderbaarlijk 2 weken te vroeg :)
Vorm +5/-5
TSI +6.130/-1.770

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 08:42

Shabbaman

Got love?

Je kan dat soort opstellingen best gebruiken, maar je kan er geen ervaring mee krijgen. Hierdoor krijg je altijd "verwarring", zoals wc eend al zei. 2-5-3 is een opstelling die nog wel eens bij interlands gebruikt werd.

"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flipm0de
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11-09 16:37

Flipm0de

geen

welke counter midd kan ik het beste opstellen:

de clown met matig ervaring

28 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een populair persoon die temperamentvol en oprecht is.
Hij heeft matig ervaring en is een goed leider.

Conditie: uitstekend Keepen: waardeloos
Positiespel: goed Passen: matig
Vleugelspel: zwak Verdedigen: slecht
Scoren: waardeloos Spelhervatting: goed

of

34 jaar, goed in vorm, gezond
Een controversieel persoon die evenwichtig en berucht is.
Hij heeft matig ervaring en is een slecht leider.

Positiespel: goed Passen: redelijk
Vleugelspel: zwak Verdedigen: zwak
Scoren: rampzalig Spelhervatting: matig

flipm0de ! flipm0de is the greatest!!!!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vorm: +10 / -5
PM : +1 (een aanvaller van mijn b-team, lekker nuttig)
TSI: +2760/-900

De TU had slechter gekunt, maar had toch liever een trainee zien poppen in plaats van die aanvaller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 03 februari 2006 @ 10:22:
nee je hele week training gaat dan verloren.
bovendien is het 5-4-1 je speelt namelijk in het voetbal tegenwoordig meestel met 11 man.

5-4-1 kan wel gewoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 03 februari 2006 @ 12:08:
[...]

bovendien is het 5-4-1 je speelt namelijk in het voetbal tegenwoordig meestel met 11 man.

5-4-1 kan wel gewoon.
5-5-0 bedoel ik dan,

Maar wat is het nou, de een zegt wel training, de ander niet :?
Je speelt (iig) niet met meer dan 3 man op een centrale positie, en dat is wat ik altijd geleerd had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

(("TU")): m'n opstelling voor aanstaande zondag is al gemaakt, hierbij wil ik het graag bij laten :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Flipm0de schreef op vrijdag 03 februari 2006 @ 11:50:
welke counter midd kan ik het beste opstellen:

de clown met matig ervaring

28 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een populair persoon die temperamentvol en oprecht is.
Hij heeft matig ervaring en is een goed leider.

Positiespel: goed Passen: matig
Vleugelspel: zwak Verdedigen: slecht
Scoren: waardeloos Spelhervatting: goed

of

34 jaar, goed in vorm, gezond
Een controversieel persoon die evenwichtig en berucht is.
Hij heeft matig ervaring en is een slecht leider.

Positiespel: goed Passen: redelijk
Vleugelspel: zwak Verdedigen: zwak
Scoren: rampzalig Spelhervatting: matig
Niet dat het echt wat uitmaakt (met beiden een ruk middenveld) maar zou dan die met redelijk passen nemen en hem aanvallend zetten! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Verwijderd schreef op vrijdag 03 februari 2006 @ 12:13:
[...]

5-5-0 bedoel ik dan,

Maar wat is het nou, de een zegt wel training, de ander niet :?
Je speelt (iig) niet met meer dan 3 man op een centrale positie, en dat is wat ik altijd geleerd had.
5-5-0 met 3 cd's en 3 cm's kan gewoon. Ik ga in het tussenseizoen voor openingen maken met deze opstelling :) Heb het al eerder gdaan, en het geeft geen problemen met de training.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flipm0de

Flipm0de

geen

-CKY2K- schreef op vrijdag 03 februari 2006 @ 12:22:
[...]

Niet dat het echt wat uitmaakt (met beiden een ruk middenveld) maar zou dan die met redelijk passen nemen en hem aanvallend zetten! ;)
dus dat die 1e een clown met matig ervaring is maakt niet ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pewwy schreef op vrijdag 03 februari 2006 @ 12:23:
[...]

5-5-0 met 3 cd's en 3 cm's kan gewoon. Ik ga in het tussenseizoen voor openingen maken met deze opstelling :) Heb het al eerder gdaan, en het geeft geen problemen met de training.
Thnx, het is niet voor wekelijks gebruik, maar eenmalig komt me dit misschien wel goed uit qua tegenstander, vorm etc. Dat je dan niet zo gauw tot scoren komt klopt, maar ik heb een divine SP-er, en zo heb ik dit seizoen al eens eerder een wedstrijd gewonnen (dankzij de SP-er dan).

Ik ga het morgenavond is ff uitdokteren, maar dan weet ik iig dat het wel kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Flipm0de schreef op vrijdag 03 februari 2006 @ 12:24:
[...]

dus dat die 1e een clown met matig ervaring is maakt niet ?
Die andere heeft toch ook matig ervaring? en is beter in vorm.
Als een clown al invloed heeft, dan hoeft ie daar niet voor te spelen. (schijnt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

1 van mijn beste trainingen ooit in 3 jaar hattrick.

vorm +14/-0
scoring +3 wel lekker 1 van 20 jaar in 8 weken getraind :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flipm0de

Flipm0de

geen

Verwijderd schreef op vrijdag 03 februari 2006 @ 12:45:
[...]

Die andere heeft toch ook matig ervaring? en is beter in vorm.
Als een clown al invloed heeft, dan hoeft ie daar niet voor te spelen. (schijnt)
maar het is toch beter die 1e te laten spelen omdat als zijn ervaring omhoog gaat hij nog als toekomstige trainer kan worden worden verkocht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Deze tool is mooi :)

http://binis.net/BulHM/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Het is handiger om de tweede te laten spelen als je naar de wedstrijd kijkt. Kijk je naar je coach dan is het handiger de eerste te laten spelen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sarinsarin
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 11-03 14:03
lamaar....

[ Voor 91% gewijzigd door sarinsarin op 03-02-2006 13:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

even lekkere mierenneukmodus

http://gottrick.bitxs.com/gotcupPGS.asp?strPoule=B

IK moet bovenaan staan! de B komt eerder dan de W!! Ik eis rectificatie! ;)

@flipmode: mid 1 lijkt me beter en die oude knakker heel snel wegdoen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 03 februari 2006 @ 14:06:

Had je maar een kleine letter b moeten nemen :)
En ga je me nog uitdagen, of ben je net zo'n chicken als damien ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TU:
...

Lekker belangrijk....:

/me gaat z'n nieuwe xbox 360 uitpakken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Verwijderd schreef op vrijdag 03 februari 2006 @ 16:41:
TU:
...

Lekker belangrijk....:

Draait hattrick daar ook op dan? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wceend
TU:
...

Lekker belangrijk....:

Heeft een xbox hattrick???

zo nee dan lekker terugbrengen naar de winkel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
TU:
...

Lekker belangrijk....:

Ik ben jaloers :P Als mijn belastingcenten terugkomen ga ik ook een 360 kopen, met een 37 inch LCD televisie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pewwy schreef op vrijdag 03 februari 2006 @ 16:47:
[...]

Ik ben jaloers :P Als mijn belastingcenten terugkomen ga ik ook een 360 kopen, met een 37 inch LCD televisie :)
Kan je daar niet beter een spits van kopen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Verwijderd schreef op vrijdag 03 februari 2006 @ 16:57:
[...]

Kan je daar niet beter een spits van kopen ;)
Ik heb twee hele goede spitsen, alleen mijn keeper en mijn mids zijn te slecht ;) Spitsen zijn nu wel zwaar uit vorm, maar dat boeit niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flipm0de

Flipm0de

geen

Verwijderd schreef op vrijdag 03 februari 2006 @ 14:06:

@flipmode: mid 1 lijkt me beter en die oude knakker heel snel wegdoen...
ja die ouwe lul is toch niks meer waard als ik em verkoop. Maar hij haalt wel nog 4 **

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pewwy schreef op vrijdag 03 februari 2006 @ 16:47:
[...]

[opschepmodus]
Ik speel 'm hier af op m'n 42" plasma schermpje :)
[/opschepmodus]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Verwijderd schreef op vrijdag 03 februari 2006 @ 17:31:
[...]

[opschepmodus]
Ik speel 'm hier af op m'n 42" plasma schermpje :)
[/opschepmodus]
Als hij maar bevalt :) 42" krijg ik hier nooit naar binnen zonder een scheiding aan te vragen :P

Scheelt overigens wel een boel of je het ding op een normale televisie of een HD ondersteunende TV afspeelt. Was eerst niet zo onder de indruk, maar nadat ik hetzelfde spel op een "echte" televisie had gezien was ik verkocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spypiet

Spypiet

Lit

hihi, eindelijk een clublogo _/-\o_

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/christianhammer/messen1.jpg

Met dank aan LD-McOwly O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coca-Cola
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 09:19
Verwijderd schreef op vrijdag 03 februari 2006 @ 12:08:
[...]

5-4-1 kan wel gewoon.
Dat is dus niet helemaal waar. Je verliest alleen training als je een WO veroorzaakt (dus minder dan 9 man) of als je een illigale opstelling doet (dus meer dan 3 mensen op een centrale positie). Dus 5-4-0 is prima, als je maar niet meer dan 3 CD's of CM's opstelt. Zelfs als er mensen uitworden gestuurd (en je dus met minder mensen speelt) is er niks aan de hand. Als je bij het begin van de wedstrijd maar 9 man hebt (voor de overige plekken worden trouwens automagisch reserves van je bank gehaald, dus als je echt met 9 man wilt spelen moet je die er niet op zetten ;))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flipm0de

Flipm0de

geen

Pewwy schreef op vrijdag 03 februari 2006 @ 18:26:
[...]

Als hij maar bevalt :) 42" krijg ik hier nooit naar binnen zonder een scheiding aan te vragen :P

Scheelt overigens wel een boel of je het ding op een normale televisie of een HD ondersteunende TV afspeelt. Was eerst niet zo onder de indruk, maar nadat ik hetzelfde spel op een "echte" televisie had gezien was ik verkocht.
ik wil ook een 360 gaan halen, maar hoop dat ie snel goedkoop word :) Maar ben stiekem ook wel een beetje fan van sony

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Spypiet schreef op vrijdag 03 februari 2006 @ 19:27:
hihi, eindelijk een clublogo _/-\o_

[afbeelding]

Met dank aan LD-McOwly O+
plagiaat!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spypiet

Spypiet

Lit

de wat? :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben benieuwd van wie dan, maar LD-McOwly heeft al behoorlijk wat logo's binnen Hattrick gemaakt. De mijne namelijke ook. Dus kan best zo zijn dat hij lijkt op eentje die hij eerder heeft gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Logo van firefox

Afbeeldingslocatie: http://www.theplaceforitall.com/portablefirefox/images/firefox-logo.jpg

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 03-02-2006 20:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Dat scheelt inderdaad weinig :X

[ Voor 4% gewijzigd door Pewwy op 03-02-2006 20:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spypiet

Spypiet

Lit

LD-McOwly heeft een site waarop 30+ door hem gemaakte logo's staan. Als je een logo aanvraagt, vraagt hij je te kiezen tussen 1 van die logo's om als voorbeeld te dienen. Ik had gekozen voor deze:

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/christianhammer/firefoxfinal2.jpg

Nu begint de naam ''Firefox Team'' ook wat duidelijker te worden :P

Maarach, ik vind het een mooi logo dus ik laat hem lekker staan :)

//edit

Volgende keer maar gewoon rechtermuisknop/eigenschappen? Kom je vaak heel ver mee ;)

http://members.home.nl/christianhammer/

[ Voor 19% gewijzigd door Spypiet op 03-02-2006 21:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat is de site ?

Edit: Ben ik te lui voor ;)

Zijn dus allemaal logo's van andere bedrijven die hij gewoon veranderd :)

[ Voor 82% gewijzigd door Verwijderd op 03-02-2006 21:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spypiet

Spypiet

Lit

Ook dat is niet makkelijk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Met een beetje photoshop kennis lukt het makkelijk ;)
Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.