☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.
Anoniem: 7533
ik sta 5-1 achter tegen een team die met 3-5-2 countert en beroerde verdedigingsratings haalt met een lage countervaardigheid...
bend over and take it like a man!
Wahooo! 2-1 gewonnen van een sterke tegenstander!
[ Voor 36% gewijzigd door -TheNose- op 29-01-2006 21:45 ]
Anoniem: 36141
Misschien wilde hij vleugelaanval selecteren, dat zou in ieder geval logischer zijn..Maar hij heeft zoveel geluk dat al zn aanvallen alsnog over de vleugels gaan...Anoniem: 7533 schreef op zondag 29 januari 2006 @ 21:40:
ik word volgens mij weer eens ouderwets bruut genomen door de ME
ik sta 5-1 achter tegen een team die met 3-5-2 countert en beroerde verdedigingsratings haalt met een lage countervaardigheid...
bend over and take it like a man!
Wel geklommen naar plek 2, terwijl de nummer één zijn eerste punten verloren heeft vandaag.
Anoniem: 145346
Gilberto Espanhol (72844415)
TSI = 10 660, 19 jaar, goed in vorm
Heeft waardeloos ervaring en is een zwak leider
Conditie: waardeloos Keepen: formidabel
Positiespel: rampzalig Passen: rampzalig
Vleugelspel: rampzalig Verdedigen: rampzalig
Scoren: waardeloos Spelhervatting: rampzalig
/▌
ik zit behoorlijk in geld noodMarzman schreef op zondag 29 januari 2006 @ 21:56:
Die heb ik net een verkocht vanmiddag, waarom train je hem niet verder door?
Anoniem: 125165
* Anoniem: 125165 is tevreden
Soms 4...Pewwy schreef op zondag 29 januari 2006 @ 22:01:
Daar zijn de geleerden nog niet over uit, maar er wordt uitgegaan van maximaal 3.
Anoniem: 129220
Dan zit ik er ook al bijna doorheen.Pewwy schreef op zondag 29 januari 2006 @ 22:01:
Daar zijn de geleerden nog niet over uit, maar er wordt uitgegaan van maximaal 3.
Heel soms ja, maar na 3 kansen kan er je beter niet meer vanuit gaan. Wel 66% rendement uit de counter vandaag
Anoniem: 26445
Dit gebeurde er in mijn wedstrijd:Joss schreef op zondag 29 januari 2006 @ 21:20:
0-4 voor inmiddels ondanks het opmerkelijke onderstaande:
Zwevend door de lucht had Johan Högstrand in de 60e minuut bijna de voorsprong kunnen uitbreiden, maar keeper Kaarlo Rantanen keerde nog net zijn kopbal. Zwevend door de lucht had Johan Högstrand in de 61e minuut bijna de voorsprong kunnen uitbreiden, maar keeper Kaarlo Rantanen keerde nog net zijn kopbal.
LosSalmones kreeg de kans om iets terug te doen toen Stoyan Stoyanov een hoge bal van rechts uit de lucht in een keer op doel schoot. De reflex van Age van den Belt redde echter.
en een minuut later
LosSalmones kreeg de kans om iets terug te doen toen Stoyan Stoyanov een hoge bal van rechts uit de lucht in een keer op doel schoot. De reflex van Age van den Belt redde echter.
MatchID: 65247296
Trouwens wel met 5-1 gewonnen
WP: Ecodan PUHZ-SW50
heb trouwens met 1-2 gewonnen, en veel kansen gemist(stuk of 4 , 5)
Anoniem: 129220
pff 1-2 in de 83ste minuut...
Gvd 1-3 in de 85ste minuut.
[ Voor 55% gewijzigd door Anoniem: 129220 op 29-01-2006 22:11 ]
ik ben pm trainer, en heb hem nu toch maar op de tl gezet, ik heb ook al een klaverjasser rondlopen die eigenlijk bij blessures de man moet zijn die invalt. (18 jarig goed pm).Coca-Cola schreef op zondag 29 januari 2006 @ 13:30:
Hmm die is toch wel meer waard dan 150k? Maar in ieder geval gewoon verkopen, tenzij je behoefte en plek hebt aan/voor een goede aanvallende vleugelverdediger. Die draagt wel aardig bij aan je vleugelaanval en ook aan je middenveld (een heel klein beetje). Helaas een tikkie oud idd, dus verder dan uitstekend krijg je 'm niet getraint dit seizoen.. (als hij al een beetje hoog zit, wat ik trouwens betwijfel)
Er van uitgaand dat je een verdedigers trainer bent. Als vleugeltrainer zou ik 'm zeker verkopen en als PM trainer ook trouwens.
Ik ben alleen altijd erg gehecht aan mijn jeugdpulls met wat kwaliteiten, heb nu nog 4 van die gastjes op mijn trainingsplekken rondlopen. (had ik allemaal wonderbaarlijk genoeg in het eerste en tweede seizoen van mijn hattrick carriere gepulled, 2x maal een 19j goed, 2 17j redelijk en 1x 17j goed die na een week naar uitstekend popte)
"one is to the other an other only in that one recognizes the other" -Hegel
Ik vind het zelf ook leuker om eigen spelers te trainen, maar ik heb pas een keer een trainbare speler uit mijn jeugdpull gehaald. Vorig seizoen ben ik overgeschakeld op keepers pullen omdat ik al twee seizoenen dik verlies maakte met veldspelers. Misschien dat ik nu weer eens veldspelers moet proberen, want goede keepers pul ik ook al een lange tijd niet meer.nexus schreef op zondag 29 januari 2006 @ 22:09:
[...]
ik ben pm trainer, en heb hem nu toch maar op de tl gezet, ik heb ook al een klaverjasser rondlopen die eigenlijk bij blessures de man moet zijn die invalt. (18 jarig goed pm).
Ik ben alleen altijd erg gehecht aan mijn jeugdpulls met wat kwaliteiten, heb nu nog 4 van die gastjes op mijn trainingsplekken rondlopen. (had ik allemaal wonderbaarlijk genoeg in het eerste en tweede seizoen van mijn hattrick carriere gepulled, 2x maal een 19j goed, 2 17j redelijk en 1x 17j goed die na een week naar uitstekend popte)
/▌
☐ Geschift - ☑ Totaal geschift De Totaal Geschiften 767420
Ik had met FTW gespeeld om 1 vleugel sterker dan zn verdediging te krijgen maar misschien had ik toch beter een zo sterk mogelijke centrale aanval kunnen doen...of anders vleugelaanval als tactiek moeten nemen.
edit:
afgelopen 1-7 gewonnen.
[ Voor 39% gewijzigd door magnifor op 29-01-2006 22:46 ]
Zo 1 wil ik ook welAnoniem: 17731 schreef op zondag 29 januari 2006 @ 22:51:
Nou mijn set pieces speler heeft 2x gescoord. Heeft dus vandaag wel net gehad!
We've got that ring of confidence
Anoniem: 17731
Mijne heeft solid PM en solid defending kost je een paar ton. Relatief weinig dus, als set pieces toch zoveel uitmaakt.Anoniem: 36141 schreef op zondag 29 januari 2006 @ 22:52:
[...]
Zo 1 wil ik ook welMaar die zijn zeker nog aardig aan de prijs, die divines?
De bal is rond zullen we maar zeggen. Volgende keer beter.
Anoniem: 135680
sta nu 1e in de 11e zwaarste divisie van de 7e
Ben happy
Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt
Anoniem: 133390
Heb ook een Brilliant verdediger met SP. Heb hem nu aantal seizoenen en scoort naar behoren. Heeft iets van 5 wedstrijden beslist met een winnende treffer uit penal of vrijetrap.Anoniem: 17731 schreef op zondag 29 januari 2006 @ 22:51:
Nou mijn set pieces speler heeft 2x gescoord. Heeft dus vandaag wel nut gehad!
Mijn persbericht na mijn gewonnen wedstrijd waarin mijn tegenstander 3x de lat raakte en 1x de paal!Met dank aan het houtwerk!
De tactische zet van onze voorzitter om de doelen aan alle kanten 10cm te verkleinen was werkelijk briljant, aldus Harding. Ik ben op een gegeven moment maar gestopt met tellen hoe vaak onze tegenstander het houtwerk heeft geraakt, ik had net zo goed naast mijn doel kunnen gaan zitten vond Boris Žigante. Harding: We zijn op de goede weg. Het verrassingselement is nu wel weg denk ik. Onze volgende tegenstanders zullen serieus rekening met ons gaan houden...
Nou ja dat zeer onverdiend is ook weer overdreven hoor...counterploegen krijgen altijd veel kansen tegen en ja dat hij ze dan op het houtwerk plaatst ipv naast de goal kan ik ook niks aan doen natuurlijk. Mijn verdediging stond gewoon als een huis!Anoniem: 7533 schreef op maandag 30 januari 2006 @ 12:35:
je hebt ook zeer onverdiend gewonnen, maar dat zijn juist vaak de lekkerste overwinningen
En tsja 2 counters twee goals zo hoort het natuurlijk!
Edit: Vraagje --> Is onvoorspelbaar erg handig als specialiteit van een spits? En moet hij daar nog extra stats of zo voor hebben (zoals meer passen of zo)?
[ Voor 14% gewijzigd door -TheNose- op 30-01-2006 13:45 ]
Nee dat geef ik niet toe!Anoniem: 7533 schreef op maandag 30 januari 2006 @ 14:41:
als je verdediging als een huis staat krijg je niet zoveel kansen tegen. dus je hebt gewoon super veel mazzel dat die kansen er niet in gingen. wel lekker natuurlijk voor je, maar onverdiendmoet je toch ook kunnen toegeven lijkt me
Kheb em net gesproken en hij was de hele avond weg en een zure gast issie ook niet zoals je eerder zei.-CKY2K- schreef op maandag 30 januari 2006 @ 11:46:
[...]
Mijn persbericht na mijn gewonnen wedstrijd waarin mijn tegenstander 3x de lat raakte en 1x de paal!Die gast heeft zich echt op zitten vreten achter zijn pc volgens mij!
Ik kan het met H3!N eens zijn, je overwinning was meer mazzel dan hersens
@ gisteravond. Nipt gewonnen met 2-1 en daarmee gestegen naar de 3e plaats. Volgende week lekker ballen tegen een botteam.
Unknown
Mijn training staat als een huis alleen de coach ontbrak nog. Als ik na de coach nog geld over heb waar kan ik dan versterken? teamid: 817982
Ik stuurde hem een keer een berichtje dat ik het raar vond dat hij 3-5-2 counter gespeeld had in de beker...krijg ik een heel relaas terug over dat dat soms een hele goede taktiek is waar je vaak mee wint blablabla...dus vanaf nu is het voor mij een zure gast!Quintus schreef op maandag 30 januari 2006 @ 15:05:
[...]
Kheb em net gesproken en hij was de hele avond weg en een zure gast issie ook niet zoals je eerder zei.
Ik kan het met H3!N eens zijn, je overwinning was meer mazzel dan hersensDat zijn natuurlijk wel de leukste overwinningen.
@ gisteravond. Nipt gewonnen met 2-1 en daarmee gestegen naar de 3e plaats. Volgende week lekker ballen tegen een botteam.
En ik zit jullie maar te fucken man! Tuurlijk heb ik mazzel gehad gisteren! Daarom is het extra lekker!
Anoniem: 112223
edit: Wie is het slachtoffer voor de Got-cup woensdag
[ Voor 12% gewijzigd door Anoniem: 112223 op 30-01-2006 15:40 ]
Mijns inziens maakt het niet veel uit bij trainers die onder de redelijke leiderschap zitten. Daaronder zakt TS namelijk in 1 week toch weer zoveel dat het weinig nut had. Zou dus kijken naar kostenplaatje. Als het veel scheelt zou ik het niet doen. Beter dan je geld inderdaad in de toekomst besteden, of kijken of je nu al 1 met redelijk leiderschap kan betalen.Wceend schreef op maandag 30 januari 2006 @ 15:08:
ff een vraagje. Ik heb vanaf vanavond circa 1 miljoen te besteden. Nu wil ik een nieuwe coach kopen. Is het slim om een goed coach met zwak of matig leiderschap te kopen? of kan ik dan beter een slecht leiderschap nemen en een speler kopen die volgend seizoen coach kan worden?
Mijn training staat als een huis alleen de coach ontbrak nog. Als ik na de coach nog geld over heb waar kan ik dan versterken? teamid: 817982
Kortom een hele domme fout?Anoniem: 112223 schreef op maandag 30 januari 2006 @ 15:38:
Ai, wedstrijd ging niet door ---> dus met 0-5 verloren, zelfvertrouwen op slecht, TS nog steeds op geirriteerd, + 4 trainingsplekken weg.. toeschouwers woedens, leugue van plaats 3 naar plaats 70 in divisie geen ervaringspunten, sta laatste, kan niet veel slechter...
Heb je dan geen standaard opstelling ingesteld?Anoniem: 112223 schreef op maandag 30 januari 2006 @ 15:38:
Ai, wedstrijd ging niet door ---> dus met 0-5 verloren, zelfvertrouwen op slecht, TS nog steeds op geirriteerd, + 4 trainingsplekken weg.. toeschouwers woedens, leugue van plaats 3 naar plaats 70 in divisie geen ervaringspunten, sta laatste, kan niet veel slechter...
Bizarre blessuregolven daargelaten kan je dan toch altijd wel een paar weken vooruit?
Nee, had ik dus niet, het was allemaal een kwestie van overmachtAnoniem: 36141 schreef op maandag 30 januari 2006 @ 17:03:
[...]
Heb je dan geen standaard opstelling ingesteld?
Bizarre blessuregolven daargelaten kan je dan toch altijd wel een paar weken vooruit?

redelijk leiderschap kost 1,7 miljoen dat heb ik nu even niet. mss dan toch maar een goed/slecht coach en dan houd ik 8 ton over om een toekomstig coach te zoeken en te versterken.Anoniem: 17731 schreef op maandag 30 januari 2006 @ 16:02:
[...]
Mijns inziens maakt het niet veel uit bij trainers die onder de redelijke leiderschap zitten. Daaronder zakt TS namelijk in 1 week toch weer zoveel dat het weinig nut had. Zou dus kijken naar kostenplaatje. Als het veel scheelt zou ik het niet doen. Beter dan je geld inderdaad in de toekomst besteden, of kijken of je nu al 1 met redelijk leiderschap kan betalen.
Wordt een saai seizoen dan. Kampioen wordt ik toch wel dus dan maar verbeteren voor straks in de VIII na de reorganisatie.
edit: dat skilltraden is trouwens flink knaken verdienen. 35000 betaald voor een speler en er is nu 3 ton voor geboden
edit2: 3,5 ton nu
edit3: Ik voel me wel heel remi vanavond op het forum
Maar is er een mogelijkheid om ergens toekomstig coachen te vinden of is het gewoon zoeken op de TL?
[ Voor 19% gewijzigd door Wceend op 30-01-2006 19:25 ]
Edit: En met trots presenteerd SC Capelle zijn eerste echte spits!
Jin-Taek Oh (48731267)
22 jaar, matig in vorm, gezond
Een controversieel persoon die rustig en eerlijk is.
Hij heeft waardeloos ervaring en is een waardeloos leider.
Specialiteit: Onvoorspelbaar
Nationaliteit: Argentina
Total Skill Index (TSI): 13 010
Loon: 7 128 €/week inclusief een 20% bonus
Conditie: uitstekend Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: zwak
Vleugelspel: slecht Verdedigen: slecht
Scoren: wonderbaarlijk Spelhervatting: zwak
Kostte 2.096.600 das niet echt teveel dacht ik zo!
[ Voor 79% gewijzigd door -TheNose- op 30-01-2006 21:08 ]
Prachtig-CKY2K- schreef op maandag 30 januari 2006 @ 20:44:
Pfffffff wat is de markt brak zeg! Heb maar 2mill voor mijn wonderbaarlijk verdediger gekregen!
@ WC Eend. Ik vind dat er toch het toch wel uitmaakt een coach met matig of slecht voor de TS.
Iig ik merk er wel verschil in. En tussen redelijk en matig is maar één stapje wat dan ook weer niet het grote verschil gaat maken voor de TS.
Wat betreft toekomstige coaches is inderdaad zoeken op de TL.
Unknown
FC Botan & Lopo (505875)
Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt
Tim Connah (49008209)
25 jaar
Total Skill Index (TSI): 450
Conditie: uitstekend Keepen: waardeloos
Positiespel: matig Passen: slecht
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: zwak
Scoren: redelijk Spelhervatting: goddelijk
En dat alles voor € 137 082
De andere spelers op de lijst waren minimaal 50k duurder, en een goed scoren is al snel 200k duurder. Hopelijk levert hij doelpuntjes op
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
dus als je 2m voor je wonderbaarlijke def krijgt is de markt brak en als je voor 2m een wonderbaarlijke spits koopt is het een goeie koop? vreemd.-CKY2K- schreef op maandag 30 januari 2006 @ 20:44:
Pfffffff wat is de markt brak zeg! Heb maar 2mill voor mijn wonderbaarlijk verdediger gekregen!
Edit: En met trots presenteerd SC Capelle zijn eerste echte spits!
Jin-Taek Oh (48731267)
22 jaar, matig in vorm, gezond
Een controversieel persoon die rustig en eerlijk is.
Hij heeft waardeloos ervaring en is een waardeloos leider.
Specialiteit: Onvoorspelbaar
Nationaliteit: Argentina
Total Skill Index (TSI): 13 010
Loon: 7 128 €/week inclusief een 20% bonus
Conditie: uitstekend Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: zwak
Vleugelspel: slecht Verdedigen: slecht
Scoren: wonderbaarlijk Spelhervatting: zwak
Kostte 2.096.600 das niet echt teveel dacht ik zo!Maakt de lage verkoopprijs van mijn trainee weer een beetje goed!
wat denk je dan dat je voor een wonderbaarlijke def krijgt? die zijn echt max 2.1m.... tenzij speciale skills ofzo.
transfervergelijking gaf tussen de 2mill en 2.5 aan en voor wonderbaarlijke spitsen gaf hij tussen de 2.1 en 2.6 aan....vandaar mijn mening...Anoniem: 7533 schreef op dinsdag 31 januari 2006 @ 09:49:
[...]
dus als je 2m voor je wonderbaarlijke def krijgt is de markt brak en als je voor 2m een wonderbaarlijke spits koopt is het een goeie koop? vreemd.
wat denk je dan dat je voor een wonderbaarlijke def krijgt? die zijn echt max 2.1m.... tenzij speciale skills ofzo.
Maar ik ben super blij met mijn spitsje! Al heeft hij een rare naam voor een argentijn.
Anoniem: 80662
idd ik wacht wel tot het einde van het seizoen...Anoniem: 7533 schreef op dinsdag 31 januari 2006 @ 12:04:
de prijzen zijn gewoon echt belachelijk nu...
Ik heb nog nooit de opmerking dat de prijs normaal zijnAnoniem: 7533 schreef op dinsdag 31 januari 2006 @ 12:04:
de prijzen zijn gewoon echt belachelijk nu...
Ik wil conditie van iemand omhoog krijgen (zijn conditie is namelijk matig) . Maar mijn andere spelers zijn bijna allemaal goed/uitstekend. Dus als ik ze train gaan die omhoog en blijven ze daar. Of zakken ze weg na een aantal wedstrijden?
PS heb voor woensdag nog geen friendly. Team= killingspree (815907) 350 supporters divisie X
realityalways start as a dream
vgl 2-3 seizoenen terug zijn ze echt hard gekelderd.Anoniem: 133390 schreef op dinsdag 31 januari 2006 @ 12:53:
[...]
Ik heb nog nooit de opmerking dat de prijs normaal zijnMarkt blijft in beweging... Wat is normaal
@neo: niet voor 1 speler je training aanpassen. verkoop hem desnoods en koop er 1 terug met wel goeie conditie.
[ Voor 17% gewijzigd door Anoniem: 7533 op 31-01-2006 14:09 ]
Zou saai zijn als prijzen allemaal standaard waren.
Dat is ook weer waar, maar je hoopt toch altijd dat de prijzen hoog zijn als je zelf gaat verkopen!Anoniem: 133390 schreef op dinsdag 31 januari 2006 @ 14:10:
Jah maar dat is reallife markt toch ook....![]()
Zou saai zijn als prijzen allemaal standaard waren.
Goed de markt in de gaten houden en dan verkopen, alleen dat komt natuurlijk nooit uit met je training.-CKY2K- schreef op dinsdag 31 januari 2006 @ 14:15:
[...]
Dat is ook weer waar, maar je hoopt toch altijd dat de prijzen hoog zijn als je zelf gaat verkopen!
Komt idd nooit uit met je trainingWceend schreef op dinsdag 31 januari 2006 @ 16:18:
[...]
Goed de markt in de gaten houden en dan verkopen, alleen dat komt natuurlijk nooit uit met je training.
Ik heb even een dilemma mensen, mijn spits heeft afgelopen week geen wedstrijd gespeeld (week daarvoor ook niet) Zal ik hem morgen in de GoT cup laten meespelen om zijn vorm een positieve impuls te geven? Risico is wel dat hij geblesseerd kan raken...
Volgens mij ben je zelfs voor de hele week je training kwijt.Anoniem: 112223 schreef op maandag 30 januari 2006 @ 15:38:
Helaas 2-2 gelijk gespeeld, mede omdat mijn uitmuntende PM er al in de 15 minuut afging met rood. Dat is dus mijn op 1 na beste middenvelder en die is er nu ook niet bij voor volgende week... Altijd lekker. Heb nu "/§%)§ al 2 keer gelijkgespeeld dit seizoen, tegen ook nog eens niet de beste ploegen. Dat wordt heel lastig kampioen worden zo...
heb ooit weleens een topic gelezen waarbij er een soort farm teams voor coaches waren. Wellicht zoeken dus op hattrick nederland of global.Wceend schreef op maandag 30 januari 2006 @ 18:24:
[...]
redelijk leiderschap kost 1,7 miljoen dat heb ik nu even niet. mss dan toch maar een goed/slecht coach en dan houd ik 8 ton over om een toekomstig coach te zoeken en te versterken.
Wordt een saai seizoen dan. Kampioen wordt ik toch wel dus dan maar verbeteren voor straks in de VIII na de reorganisatie.
edit: dat skilltraden is trouwens flink knaken verdienen. 35000 betaald voor een speler en er is nu 3 ton voor geboden
edit2: 3,5 ton nu
edit3: Ik voel me wel heel remi vanavond op het forum
Maar is er een mogelijkheid om ergens toekomstig coachen te vinden of is het gewoon zoeken op de TL?
Lid worden van hard to find.Wceend schreef op maandag 30 januari 2006 @ 18:24:
"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi
Alvast bedankt
Lees ook eens hattrick wikidi ofzo staat in de OP (Openings Post) om je toch maar even dan op weg te helpen:gomaster schreef op dinsdag 31 januari 2006 @ 17:49:
Ik ben net begonnen met hattrick en vind het tot nu toe erg leuk! Heb ook meteen de GoT fed gejoind. Maar toch nog een vraag na mijn eerste wedstrijd: mijn middenveld was erg slecht en ik wil daar graag op trainen. Op welke eigenschap kan ik dan het beste trainen om de middenvelders beter te laten worden?
Alvast bedankt
Positispel: Redelijk en Passen: Matig liefst 17 jaar maar weet de huidige prijs niet dus misschien als beginner maar voor Passen: Zwak gaan.
Tip: Koop Nederlanders als het kan en Tip2: Koop met conditie Redelijk Waarom? Omdat je dan aan 1 of 2 conditie trainingen genoeg heb en je dan lekker passen kan trainen tot ze 21 of 20 zijn
Bedankt voor de snelle uitlegDamien2004 schreef op dinsdag 31 januari 2006 @ 17:54:
[...]
Lees ook eens hattrick wikidi ofzo staat in de OP (Openings Post) om je toch maar even dan op weg te helpen:
Positispel: Redelijk en Passen: Matig liefst 17 jaar maar weet de huidige prijs niet dus misschien als beginner maar voor Passen: Zwak gaan.
Tip: Koop Nederlanders als het kan en Tip2: Koop met conditie Redelijk Waarom? Omdat je dan aan 1 of 2 conditie trainingen genoeg heb en je dan lekker passen kan trainen tot ze 21 of 20 zijn
Check anders ook even:
http://www.hattrickvoorbeginners.tk/
RKVV Messen (207117) V.254 [Gamecollectie]
nee op positispel :-pgomaster schreef op dinsdag 31 januari 2006 @ 17:57:
[...]
Bedankt voor de snelle uitleg. Ik ga me snel orienteren en trainen op passen.
de minder goede vormen zoals verdedigen ook trouwens-CKY2K- schreef op dinsdag 31 januari 2006 @ 18:16:
Ga eerst even flink wat lezen gomaster voor je je training omzet! Lees alle links uit de openingspost even goed door dan heb je al aardig wat basiskennis, de rest kan je natuurlijk hier vragen...de meeste goede trainingsvormen worden hier wel getraind dus deze fed kan je op bijna alle vlakken helpen..
* Wceend rent nu heel snel weg en verstopt zich achter een boom
[ Voor 16% gewijzigd door Joss op 31-01-2006 18:30 ]
moet ik het verschil tussen een badeend en een wceend uit gaan leggenJoss schreef op dinsdag 31 januari 2006 @ 18:29:
* Joss hakt de boom om, ziet daar een snoezig WC-eendje liggen en verzuipt die in... het bad
ontopic: een toekomstig coach voor € 369 411 is dat duur of niet?

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 112223 op 31-01-2006 18:41 ]
Joss schreef op dinsdag 31 januari 2006 @ 18:29:
* -TheNose- hakt de boom om, ziet daar een snoezig WC-eendje liggen en...spoelt hem door
Spypiet schreef op dinsdag 31 januari 2006 @ 18:03:
Dan moet je wel op Positiespel gaan trainen natuurlijkPassen is meer een bijstats die je het best in het tussenseizoen kan trainen.
Check anders ook even:
http://www.hattrickvoorbeginners.tk/
Oja nu staat ie goed
Daar ben ik nu mee bezig. Blijkt toch ff wat meer kennis voor nodig te zijn dan ik had gedacht-CKY2K- schreef op dinsdag 31 januari 2006 @ 18:16:
Ga eerst even flink wat lezen gomaster voor je je training omzet! Lees alle links uit de openingspost even goed door dan heb je al aardig wat basiskennis, de rest kan je natuurlijk hier vragen...de meeste goede trainingsvormen worden hier wel getraind dus deze fed kan je op bijna alle vlakken helpen..
1? Je hebt er wel meer nodig hoorgomaster schreef op dinsdag 31 januari 2006 @ 19:22:
[...]
[...]
Oja nu staat ie goed
[...]
Daar ben ik nu mee bezig. Blijkt toch ff wat meer kennis voor nodig te zijn dan ik had gedacht. Ik heb besloten op middenveld te trainen, omdat ik voor nu al redelijke verdigers en aanvallers heb. Ben nu bezig een trainee van 17 te zoeken
Gewoon zeggen dat je hem woensdag laat spelen?Anoniem: 112223 schreef op dinsdag 31 januari 2006 @ 18:40:
Kreeg net een berichtje van een scout van (poolse) u-20, hoever mijn speler was in trainen en vooral waarom die zondag niet had gespeeld, tja hoe kan je zoiets nou het beste uitleggen
.
Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman
Ben je bezig al met je promotie campagne?
HvP for bondscoach! hehe
Vraag hem gewoon even de OP te lezenAnoniem: 112223 schreef op dinsdag 31 januari 2006 @ 18:40:
Kreeg net een berichtje van een scout van (poolse) u-20, hoever mijn speler was in trainen en vooral waarom die zondag niet had gespeeld, tja hoe kan je zoiets nou het beste uitleggen
.
Anoniem: 125165
Anoniem: 26445 schreef op woensdag 01 februari 2006 @ 11:57:
[...]
Vraag hem gewoon even de OP te lezen
Anoniem: 26445 schreef op woensdag 01 februari 2006 @ 11:57:
[...]
Vraag hem gewoon even de OP te lezen
Hey! dat zijn geen leuke grapjes... dit klopt toch niet.. nee toch ???Coca-Cola schreef op dinsdag 31 januari 2006 @ 16:51:
[...]
Volgens mij ben je zelfs voor de hele week je training kwijt.
Dat zie/merk je vrijdag wel!Anoniem: 112223 schreef op woensdag 01 februari 2006 @ 12:36:
[...]
Hey! dat zijn geen leuke grapjes... dit klopt toch niet.. nee toch ???
voor zover ik weet is het geen training voor jou deze week. helaas, maar waar. ach wijze les. dit gebeurt je nooit meerAnoniem: 112223 schreef op woensdag 01 februari 2006 @ 12:36:
[...]
Hey! dat zijn geen leuke grapjes... dit klopt toch niet.. nee toch ???
ik kon eindelijk weer inlogen op HT. internet thuis is weer traag als stront. zo even de opstelling gemaakt voor tegen damien
* -TheNose- is teleurgesteld
ik ga even een beetje minderen met ht. het werd allemaal iets te gortig
Op dit moment heb ik de volgende coach :
Een goed coach die verdedigend is ingesteld.
Een aangenaam persoon die kalm en eerlijk is.
Hij heeft slecht ervaring en is een waardeloos leider
Is het verstandig om nieuwe goed coach aantestellen
( ervaring ? / leider slecht )
Ik pic/mots niet, oftewel heeft de slechte ervaring en waardeloos leider invloed op mijn team.
Denk het wel, echter teveel zodat ik van coach moet veranderen ?
Use my referral link https://platinum.crypto.com/r/d6feas9zfq to sign up for Crypto.com and we both get $50 USD :)
Een coach met meer leiderschap is handig als je pict/motst, als je dat niet doet zou ik nog even wachten met een nieuwe coach kopen.Terrestra schreef op woensdag 01 februari 2006 @ 18:06:
Vraag over je coach :
Op dit moment heb ik de volgende coach :
Een goed coach die verdedigend is ingesteld.
Een aangenaam persoon die kalm en eerlijk is.
Hij heeft slecht ervaring en is een waardeloos leider
Is het verstandig om nieuwe goed coach aantestellen
( ervaring ? / leider slecht )
Ik pic/mots niet, oftewel heeft de slechte ervaring en waardeloos leider invloed op mijn team.
Denk het wel, echter teveel zodat ik van coach moet veranderen ?
/▌
nee, gewoon deze houden. Als ie nou naar rampzalig exp zakt dan zou ik wel een nieuwe nemen(hoeft niet direkt hij kan dan nog wel een seizoen door) anders zakken zijn coach kwaliteiten naar redelijk.Terrestra schreef op woensdag 01 februari 2006 @ 18:06:
Is het verstandig om nieuwe goed coach aan te stellen?
1-1 BU-SU en de eerste tikken zijn alweer uitgedeeld
Dit topic is gesloten.