Het Hattrick (Online Voetbal Management) topic deel 46 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste
Acties:
  • 5.241 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 129220

Anoniem: 104588 schreef op donderdag 26 januari 2006 @ 18:22:
mijn formidabele def met goed pm en goed conditie is er toch uitgegaan voor 1miljoen :)

ik heel blij, mijn spelers blijkbaar niet:
De teamgeest zakte omdat er een speler is vertrokken en de rest van het team zich zorgen begon te maken over de toekomst

dat ze zelf maar eens beter worden, hoeven ze zich ook minder ongerust te maken :D
Dan had Hein toch gelijk B)

heb de volgende speler gekocht.. Heb geen idee of het een goede koop is. We zullen zien.

17 years, passable form, healthy
A pleasant guy who is fiery and honest.
Has disastrous experience and weak leadership abilities.

Speciality: Unpredictable

Nationality: Nederland
Total Skill Index (TSI): 1 010
Wage: 600 €/week
Owner: Rood_Wit_Blauw
Warnings: 0
Injuries: Healthy

Stamina: inadequate Goalkeeping: disastrous
Playmaking: wretched Passing: passable
Winger: inadequate Defending: inadequate
Scoring: inadequate Set Pieces: wretched

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 36141

Wat is je bedoeling ermee dan? dat ie snel op een stat naar redelijk stijgt en dan gelijk weer verkopen? of doortrainen? Ik ben niet zo aan die Engelse ratings gewend, maar z'n hoogste (hoofd)stat is toch matig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ja klopt, ik hoop dat hij snel naar redelijk popt in verdedigen. Of ik train hem door of ik verkoop hem.
Heb een beetje geluk nodig :)

[ Voor 21% gewijzigd door Anoniem: 129220 op 26-01-2006 19:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Anoniem: 129220 schreef op donderdag 26 januari 2006 @ 19:29:
Ja klopt, ik hoop dat hij snel naar redelijk popt in verdedigen. Of ik train hem door of ik verkoop hem.
Heb een beetje geluk nodig :)
Ik weet niet wat je er voor betaald hebt, maar ik zou toch spelers met een wat hogere hoofdstats kopen. Ik weet niet zo veel van verdedigers trainen, maar ik denk niet dat het de moeite waard is spelers van matig naar redelijk te trainen. Dan had ik er eerder een van 18 gekocht met een betere hoofdstat :)

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coca-Cola
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 23:44
Tja, het kan een vorm van skilltraden zijn. Ik heb vorige week een speler van 17 gekocht met matig verdedigen en uitstekend passen. Daar betaal je 130k voor, maar voor een redelijk verdedigen met uitstekend passen van 17 betaal je een heel stuk meer. Dus als die snelt popt dan heb ik een mooie winst. Het blijft een beetje een gok natuurlijk ;). Helaas heb ik het geld nog niet om allemaal toptrainees aan te kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 02-05-2022
Coca-Cola schreef op donderdag 26 januari 2006 @ 19:56:
Tja, het kan een vorm van skilltraden zijn. Ik heb vorige week een speler van 17 gekocht met matig verdedigen en uitstekend passen. Daar betaal je 130k voor, maar voor een redelijk verdedigen met uitstekend passen van 17 betaal je een heel stuk meer. Dus als die snelt popt dan heb ik een mooie winst. Het blijft een beetje een gok natuurlijk ;). Helaas heb ik het geld nog niet om allemaal toptrainees aan te kopen.
7,5 ton als hij hoog in zijn stats zit :) Geld komt vanzelf, ik ben begonnen met het trainen van 18 en 19-jarigen. Heb nu 3 man van 17 en 2 van 18 (op 17 gekocht) rondlopen. Maar kopen met matig is echt niet handig, zodra de markt weer naar zijn normale tendens gaat ben je de sjaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coca-Cola
Prima trainingsupdate:
Vorm: +8/-3
TSI: +3090/-1070
Verdedigen: +1

Nou die 17 jarige is dus naar redelijk verdedigen/uitstekend passen gepopt :) Die mag de TL weer op. Gekocht voor 130k, dus daar moet ik wel wat winst op kunnen maken ;)

Beetje jammer dat mijn beste verdediger in 4 updates van uitstekend vorm naar slecht is gegaan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
TSI: 70 (+2630/-2560)
Vorm: 1 (+5/-4)
Verdedigen: 1 (+1/-)

Net gekochte 17-jarige verdediger naar uitstekend :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

TSI: 8630 (+9670/-1040)
Vorm: 5 (+9/-4)

Weinig boeiende training deze week. 1,5 middenvelder minder kunnen trainen door blessure en verkoop.

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 13-05 15:32
Woei TU:
Vorm +6 -3
Verdedigen +2 beiden spelers die volgens HAM nog 3 weken moesten
(De spelers die ik verwacht had gingen nog niet, zal wel volgende week worden dan).
Mijn wonderbaarlijk def gaat voor een leuk bedrag op de TL en dan kan ik eindelijk een spits kopen! :P
Ik koop denk ik nog even geen nieuwe trainee, gebruik plek 10 even voor snelle skilltrades denk ik, kunnen ze 1 of twee keer fulltraining krijgen! Over 7 weken gaat de volgende speler naar wonderbaarlijk, ook die gaat er gelijk uit voor mijn tweede spits, de andere drie die dan bijna wonderbaarlijk zijn train ik door tot wereldklasse... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 7533

Vorm +9/-3
TSI +12.810 / -350

niet echt spannend dus, behalve dat mijn middenvelders weer in vorm komen (zie tsi :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lameeuw
  • Laatst online: 30-05 18:09

lameeuw

Ik doe niet gek, ik ben gek.

En weer een TU van niks, maar dat was te verwachten als je de helft van je team vervangt :p

Vorm : +0 / -7
TSI : +130 / -600

Nu maar hopen dat er volgende week een ietwat gunstigere update is..... wordt wel een baggerzooi zo, is al de 6e week ofzow achterelkaar dat er een negatieve vormupdate is.

☐ Geschift - ☑ Totaal geschift De Totaal Geschiften 767420

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoedjevanpapier
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22-05 09:13

hoedjevanpapier

1, 2, 3, 4 .....

Update: Mijn supporters zijn weer iets kwaaier..

Maar...mijn twee belangrijkste spelers zitten inmiddels op een pleister !!
Alles staat nu weer normaal, meer is niet nodig.

Tweevoudig GoT cup winnaar met HvP's XI tal(143980)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wceend
  • Laatst online: 16-05 11:41
vleugel +3
vorm +9/-6 +3
tsi +2130/-390 +1740

Mooie update 1 klaverjasser omhoog naar uitstekend , 1 speler naar uitstekend en nog 1 naar uitmuntend.

Volgende week weer wat geld te besteden dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 24-12-2023
Heb gisteren mijn pc opnieuw geinstalleerd en dat ging niet zo goed dus ik ben niet up to date met wat er veranderd zou moeten zijn :p

Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• majoh
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 02:45

majoh

ᕦ(ò_óˇ)ᕤ

Damn...

Vorm +4 (alleen trainer en onbelangrijke spelers) -9 (allemaal A team)

Daarnaast 3 geblesserden, lekker dan. Vooral omdat ik nu alle serieuze wedstijden ga krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 104588

TSI: 1160 (+1630/-470)
Vorm: -5 (+2/-7)
Verdedigen: 1 (+1/-)

18 jarige def van goed naar uitstekend. Toch nog 2 a 3 weken wachten voordat de oudjes(lees 20-21jarige) weer gaan poppen :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Damien2004 schreef op vrijdag 27 januari 2006 @ 09:49:
Heb gisteren mijn pc opnieuw geinstalleerd en dat ging niet zo goed dus ik ben niet up to date met wat er veranderd zou moeten zijn :p
je hebt je ham data niet gebackupped voor je format? damientje toch :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mils
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 22:44
Anoniem: 7533 schreef op vrijdag 27 januari 2006 @ 10:48:
[...]

Dat is toch les 1, d8 ik

WP: Ecodan PUHZ-SW50

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 26445

Echt een TU van niks deze week, hopen dat het volgende week beter is

Vorm: +2 / -5
TSI: +1640 / -2260
PM: 0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Redelijke update:

Vorm ( +2\ -2 ) geblesseerde spelers
Tsi ( +940\ -210)
Verdedigen +2
Experience +1

Had eigenlijk nog een andere pop verwacht maar dat mocht niet baten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Damien2004 schreef op vrijdag 27 januari 2006 @ 09:49:
Dan ben je ook al je stijgingen uit het verleden kwijt. Ik ben ook opnieuw moeten beginnen door een defecte schijf, best jammer als je al een lange historie had van updates (spelers die van redelijk naar wereldklasse zijn getraind). Ik denk dat ik het toch nog maar een keer van die schijf af probeer te halen, want afgezien van wat "badclusters" en daardoor ontstane vage problemen was de schijf nog wel benaderbaar. Ik heb alleen weinig zin om heel mijn pc weer open te schroeven :)

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 112223

Mwhow, het kon slechter. Vorm (+7/-0), zondag speel ik tegen een team met een formidable/uitstekend/uitstekende aanval (nieuwe ratings ;) ). Daar kan m'n defensie niet tegen op...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Marzman schreef op donderdag 26 januari 2006 @ 19:46:
[...]

Ik weet niet wat je er voor betaald hebt, maar ik zou toch spelers met een wat hogere hoofdstats kopen. Ik weet niet zo veel van verdedigers trainen, maar ik denk niet dat het de moeite waard is spelers van matig naar redelijk te trainen. Dan had ik er eerder een van 18 gekocht met een betere hoofdstat :)
Ik heb er 45k voor betaald.

Mijn andere 3 trainees zijn ook binnen 3 weken allen gepopt. Je moet maar net geluk hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yukkie
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21:02

Yukkie

Vorsprung Durch Technik

hehe, vorige week voor de lol een 17 jarig redelijk vleugel/zwak verdedigen griekje gekocht voor 2k. Een hobby projectje, aangezien ik een zwak heb voor die griekse namen :P ennie wee, hij is vandaag gepopt naar matig verdedigen O+ samen met nog 2 andere verdedigers die naar uitstekend gegaan zijn. De trainings update viel verder gelukkig goed uit, aangezien de vorm van mijn team bagger slecht was. Nu maak ik een iets grotere kans zondag om mijn nummer 1 positie te handhaven. Hopelijk is het team van mijn tegenstander flink in vorm gedaald :P

We've got that ring of confidence

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CookiePower
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 19:46

CookiePower

Heeft iemand mijn bal gezien?

Gelukkig, wat beter dan vorige week en de vorm begint een beetje terug te komen.

TSI: +400
Vorm: +5/-2
PM: +2

Er zijn twee spelers met positiespel gepopt, die volgens mij pas weken later zouden moeten poppen. Niet 1 of 2 weken, eerder 4 tot 6. Niet dat ik klaag, maar het is gewoon een beetje vreemd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Yukkie schreef op vrijdag 27 januari 2006 @ 12:43:
hehe, vorige week voor de lol een 17 jarig redelijk vleugel/zwak verdedigen griekje gekocht voor 2k. Een hobby projectje, aangezien ik een zwak heb voor die griekse namen :P ennie wee, hij is vandaag gepopt naar matig verdedigen O+ samen met nog 2 andere verdedigers die naar uitstekend gegaan zijn. De trainings update viel verder gelukkig goed uit, aangezien de vorm van mijn team bagger slecht was. Nu maak ik een iets grotere kans zondag om mijn nummer 1 positie te handhaven. Hopelijk is het team van mijn tegenstander flink in vorm gedaald :P
Ai, zwakke trainee, dat schiet niet op. Heb er ook een keer eentje gekocht, en die was op z'n 21 e gepopt naar formidabel het is dat ie goed passen had + onvoorspelbaar anders was het een totale miskoop geweest. Probeer eens 17 jarigen te kopen met redelijk verdedigen + passen (als je wilt gaan counteren).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 24-12-2023
Anoniem: 7533 schreef op vrijdag 27 januari 2006 @ 10:48:
[...]

Heb geen HAM :p

Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Hey luitjes! Sorry voor de vraag, maar is er hier iemand zo vermogend dat hij vast een bod uit kan brengen van twee mill op mijn trainee? Kan ik voor zondag een nieuwe spits kopen namelijk! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Goedzo, als je maar snapt wat ik bedoel

@marzman: vaak kan je met het repareren van je boottabel weer een hoop data terugkrijgen. Het is even flink kutten, maar vaak lukt eht wel.

Get Data Back (what's in a name) is een erg goeie tool hiervoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Anoniem: 7533 schreef op vrijdag 27 januari 2006 @ 15:12:
[...]

Goedzo, als je maar snapt wat ik bedoel

@marzman: vaak kan je met het repareren van je boottabel weer een hoop data terugkrijgen. Het is even flink kutten, maar vaak lukt eht wel.

Get Data Back (what's in a name) is een erg goeie tool hiervoor.
Ik kan er waarschijnlijk zonder tools ook nog wel bij, de meeste data staat nog gewoon op de schijf dus mijn hanbackups waarschijnlijk ook wel. Alleen zit de schijf niet meer in mijn pc, omdat er een aantal bestanden beschadigd waren opeens en de smarttool van de fabrikant vast liep bij een controle van de schijf. Misschien dat ik een ander pc'tje wel kan gebruiken om hem even in te hangen, maar ik heb weinig zin mijn pc die nu goed draait hiervoor open te schroeven, zijn er straks weer allerlei drive-letters verwisseld in windows en zo en daar heb ik niet zo'n zin in :)

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Externe HDD bracket doet wonderen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Zo mijn trainee staat op de lijst, niemand die even 2mill kan missen? Staat morgen een mooie spits op de lijst namelijk! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

-CKY2K- schreef op vrijdag 27 januari 2006 @ 19:56:
Zo mijn trainee staat op de lijst, niemand die even 2mill kan missen? Staat morgen een mooie spits op de lijst namelijk! :)
Dat had je hier al gemeld ;) Sorry, heb geen twee mln, zit ook op geld te wachten zodat ik zelf een verdediger kan kopen.

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Marzman schreef op vrijdag 27 januari 2006 @ 20:01:
[...]

Dat had je hier al gemeld ;) Sorry, heb geen twee mln, zit ook op geld te wachten zodat ik zelf een verdediger kan kopen.
Ja maar nu staat hij ook echt op de lijst! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yukkie
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21:02

Yukkie

Vorsprung Durch Technik

Anoniem: 112223 schreef op vrijdag 27 januari 2006 @ 13:47:
[...]

Ai, zwakke trainee, dat schiet niet op. Heb er ook een keer eentje gekocht, en die was op z'n 21 e gepopt naar formidabel het is dat ie goed passen had + onvoorspelbaar anders was het een totale miskoop geweest. Probeer eens 17 jarigen te kopen met redelijk verdedigen + passen (als je wilt gaan counteren).
mwah, ik heb em ook niet gekocht voor serieus geld verdienen of wat dan ook, gewoon puur om het feit dat ik graag een griek in mijn team wil hebben (don't ask me :P ) zo had ik ook een tijd geleden een Noord-ierse keeper, een Ierse verdediger en een Engelse middenvelder in de selectie. Gewoon voor de lol. Misschien ga ik binnen kort ook nog wel aan een Israeliet en een Palastijn. Ik hou wel van dat soort wrange combi's.

Oh, mijn huidige keeper heb ik behalve voor de skills ook voor de naam gekocht: Freek-Jan Heineken.

We've got that ring of confidence

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Marzman schreef op vrijdag 27 januari 2006 @ 18:59:
[...]

Ik kan er waarschijnlijk zonder tools ook nog wel bij, de meeste data staat nog gewoon op de schijf dus mijn hanbackups waarschijnlijk ook wel. Alleen zit de schijf niet meer in mijn pc, omdat er een aantal bestanden beschadigd waren opeens en de smarttool van de fabrikant vast liep bij een controle van de schijf. Misschien dat ik een ander pc'tje wel kan gebruiken om hem even in te hangen, maar ik heb weinig zin mijn pc die nu goed draait hiervoor open te schroeven, zijn er straks weer allerlei drive-letters verwisseld in windows en zo en daar heb ik niet zo'n zin in :)
de fdisk /mbr command in dos voor ntfs partities kan soms al een hoop goedmaken (http://www.ntfs.com/mbr-damaged.htm) en op GoT is er ook een topic over.
Het kan iig een eerste stap zijn om daarna met andere tools je shit weer te recoveren. get data back is ook prima. het duurt wel even en het is even pielen, maar ik heb mijn 60 gig IBM schijf er weer nagenoeg mee weten te herstellen. hij is alleen te instabiel om het nog als HD te gebruiken maar ik heb alles weer terug (25 gig techno :P de rest was niet boeiend)

ik heb voor eventuele geinteresseerden mijn 22 jarige middenvelder tekoop gezet. hij is 5 weken van bovennatuurlijk af, maar ik heb eigenlijk eerder geld nodig. mochten er pm trainers zijn die een flinke versterking op het middenveld willen...

hij is echt +5,5 van de 10,5. als je twijfelt mail ik wel bewijs :) ik maak er nu wel een tikkie verlies op, maar die 2-3 ton compenseer ik weer met andere dingen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coca-Cola
Toch ook maar de spitsenmarkt op ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 135680

ik denk verdedigen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lameeuw

lameeuw

Ik denk niet, ik doe
en het werkt ook nog af en toe... :p

Maar, ik heb een redelijk coach met slecht leiderschap en onder deze oetlul zakt de vorm alleen maar. Ga ik er nou op vooriut als ik een goed coach neem met slecht leiderschap of maakt dat weinig uit ?? Het kost me wel bijna 300k..... en dan zou ik dus alweer bijna 200k onder NAP komen te staan.... wel of niet een nieuwe coach, that's the question for me :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mils
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 22:44
Anoniem: 7533 schreef op vrijdag 27 januari 2006 @ 20:55:
[...]

(25 gig techno :P de rest was niet boeiend)
wist niet dat jij zo een techno fan was :)

Ga je toevallig 11 feb nog naar Awakenings toe?

WP: Ecodan PUHZ-SW50

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coca-Cola
lameeuw schreef op vrijdag 27 januari 2006 @ 23:14:
[...]

Ik denk niet, ik doe
en het werkt ook nog af en toe... :p

Maar, ik heb een redelijk coach met slecht leiderschap en onder deze oetlul zakt de vorm alleen maar. Ga ik er nou op vooriut als ik een goed coach neem met slecht leiderschap of maakt dat weinig uit ?? Het kost me wel bijna 300k..... en dan zou ik dus alweer bijna 200k onder NAP komen te staan.... wel of niet een nieuwe coach, that's the question for me :p
Koop jij voor dat geld eerst maar eens een beter team. Als je training een beetje gaat lopen dan kan je van je eerste verdiensten een betere coach gaan nemen. Het zal wel iets voor je vorm uitmaken, maar he belangerijkste is dat je spelers spelen en dat je geen dingen als conditie traint.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 125165

@Got Cup
Ik heb me aangemeld, doe altijd netjes mee met de cup, maar ik zit nog in de beker en ben van plan dat nog lang te blijven :). Hoe gaan we hiermee om?
Mocht 't ergens in de regels staan, excuse me, 't was laat gisteren en moet nu ook weer weg, de brug stond open en ik had een lekke band. Verder was ik nog erg verkouden, was ik m'n telefoon kwijt, moest ik overwerken en had ik ruzie met m'n vriendin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 125165 schreef op zaterdag 28 januari 2006 @ 12:06:
...
Mocht 't ergens in de regels staan, excuse me, 't was laat gisteren en moet nu ook weer weg, de brug stond open en ik had een lekke band. Verder was ik nog erg verkouden, was ik m'n telefoon kwijt, moest ik overwerken en had ik ruzie met m'n vriendin.
In dat geval verwacht ik dat je wel weg komt met een GoTCup schorsing van 8 jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 00:22
Mijn beste mid is nu al 5 weken in waardeloos vorm... arghhh :?

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Mijn spitsen zijn zwak en matig in vorm :( Schiet weinig op op die manier, maar het komt vast goed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Sandyman538 schreef op zaterdag 28 januari 2006 @ 13:30:
Mijn beste mid is nu al 5 weken in waardeloos vorm... arghhh :?
Bij mij zit er al het hele seizoen een dip in de vorm van mijn verdedigingn. Nu mag ik niet al te veel zeuren, want ik heb tot nu toe pas 65k geinvesteerd in mijn verdediging (inclusief keeper die een keer uit een jeugdpull kwam ;)) en ik zit toch al in mijn 6e seizoen en een aantal van die gastjes die worden nu toch te oud of te slecht. De keeper is nu vervangen, ik heb voor 1,5 mln een uitmuntende keeper gekocht en nu moet de verdediging versterkt worden. Iemand tips voor een team dat in een makkelijke VI speelt? Alles in één verdediger stoppen of er twee voor proberen te halen? (max budget 1,3 mln)
Belangrijk detail voor de verdediging: ik speel 3-5-2, train pm

[ Voor 5% gewijzigd door Marzman op 28-01-2006 14:00 ]

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Gewoon 2 iets oudere spelers halen met formidabel/uitmuntend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Denk niet dat je dat redt met 1,3 miljoen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
2 formidabele redt je makkelijk met 1,3 miljoen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Ik zou gewoon 1 wonderbaarlijk def met slecht ervaring halen...hey wacht ik heb er toevallig zo een te koop staan nu! ;) :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coca-Cola
-CKY2K- schreef op zaterdag 28 januari 2006 @ 15:10:
Ik zou gewoon 1 wonderbaarlijk def met slecht ervaring halen...hey wacht ik heb er toevallig zo een te koop staan nu! ;) :+
Voor 1.3 miljoen? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Oh heeft hij maar 1.3mill? Dan zou ik even doorsparen tot mijn volgende er over 6 weken uitgaat :P De andere vier defs gaan door tot wereldklasse daarna :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CookiePower
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 19:46

CookiePower

Heeft iemand mijn bal gezien?

Als je 3-5-2 speelt over de vleugel en je zet twee innermids naar de vleugel, gaat dat dan ten koste van je middenveldratings? En zal het in aanvallend opzicht iets uitmaken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
CookiePower schreef op zaterdag 28 januari 2006 @ 15:28:
Als je 3-5-2 speelt over de vleugel en je zet twee innermids naar de vleugel, gaat dat dan ten koste van je middenveldratings? En zal het in aanvallend opzicht iets uitmaken?
Hattrick is een spel van logisch nadenken. Dus wat denk je zelf dat er gebeurt als je je innermids naar de vleugels zet. Je gaat er vanuit (lijkt me) dat je vleugels wat sterker zullen worden. Deze power moet ergens vandaan komen (anders zou iedereen zijn IM's wel naar de vleugel zetten) dus zal je middenveld rating iets lager worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Sandyman538 schreef op zaterdag 28 januari 2006 @ 16:22:
[...]

Hattrick is een spel van logisch nadenken. Dus wat denk je zelf dat er gebeurt als je je innermids naar de vleugels zet. Je gaat er vanuit (lijkt me) dat je vleugels wat sterker zullen worden. Deze power moet ergens vandaan komen (anders zou iedereen zijn IM's wel naar de vleugel zetten) dus zal je middenveld rating iets lager worden.
Behalve als je middenvelders aanvallend of verdedigend zet. Dit gaat niet ten koste van je middenveld.
Pewwy schreef op zaterdag 28 januari 2006 @ 15:01:
2 formidabele redt je makkelijk met 1,3 miljoen.
Thx, dan ga ik daar eens naar kijken :)

[ Voor 16% gewijzigd door Marzman op 28-01-2006 17:02 ]

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 32089

Zou iemand alvast 250.000 (of meer) willen bieden op deze speler?
Dan heb ik alvast dat geld wat ik nodig heb voor een andere transfer.

De speler zal uiteindelijk voor een kleine mil weggaan denk ik.

Thomas Lindlius (4010327)

_/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Done

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 32089

ty, is overigens weer overheen geboden, super :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

iemand nog een formidabel vleugel in de aanbieding, wel goedkoop graag :9
rond de 300-350k

morge eens kijke wat voor yp ik krijg wordt het de 5e verkoopbare achter elkaar
we zullen zien :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lameeuw

lameeuw

Mjah, pullen om 5:15 is ook niet echt rendabel, ondanks dat de jeugdopleiding naar matig is gestegen. Hij's wezen springen zal ik maar zeggen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coca-Cola
Mouwah, ik pullde vanochtend om 4:30 en dat was weer min. 200k ;)
Arno Eijndhoven (93147390)
17 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een controversieel persoon die temperamentvol en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider.

Nationaliteit: Nederland
Total Skill Index (TSI): 2 690
Loon: 2 380 €/week
Eigenaar: Klik60

Conditie: waardeloos Keepen: redelijk
Positiespel: rampzalig Passen: rampzalig
Vleugelspel: rampzalig Verdedigen: rampzalig
Scoren: rampzalig Spelhervatting: rampzalig

[ Voor 4% gewijzigd door Coca-Cola op 29-01-2006 09:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Speler met ID 93171382 is voor het laatst gezien halfdronken tijdens een spelletje Wiezen in zijn stamcafé. Zijn gloriedagen zijn duidelijk voorbij.
zegt genoeg lijkt mij }:O

hij mag wel gaan oefenen voor de elfsteden tocht :+

[ Voor 13% gewijzigd door Anoniem: 135680 op 29-01-2006 16:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wceend
  • Laatst online: 16-05 11:41
Een matig keeper, wel bijna redelijk hoop ik. Ben benieuwd of het nog wat oplevert.

Mikaël Versteeg (93172631)
19 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een populair persoon die rustig en oprecht is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider.

Total Skill Index (TSI): 1 370
Loon: 1 720 €/week

Keepen: matig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
19jr redelijk scoren...moet ik nog wel 3k voor kunnen krijgen ;) :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flipm0de
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 20:34

Flipm0de

geen

best een redelijke lijkt me....

Rick Pattinama (93178556)
18 jaar, redelijk in vorm, gezond

Total Skill Index (TSI): 1 290
Loon: 660 €/week

Conditie: matig Keepen: rampzalig
Positiespel: redelijk Passen: slecht
Vleugelspel: slecht Verdedigen: redelijk
Scoren: redelijk Spelhervatting: slecht

als ie nou 17 was kon ik em trainen op verdedigen, nu is het zonde om een andere trainee, die al training heeft gehad, voor hem weg te doen.

flipm0de ! flipm0de is the greatest!!!!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Mwoa erg hoog in verdedigen zal hij niet zijn hoor, dus lekker die andere gast doortrainen! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 28-05 14:57
TSI: 20
... :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Mijn YP is ook weer helemaal ruk. Net opdracht gegeven mijn stadion te verbouwen tot 40.000 plaatsen :) Beetje jammer dat de verbouwing over 15 dagen klaar is, net na een thuiswedstrijd :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 104588

Joeri Lameris (93182271)
Een controversieel persoon die kalm en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een redelijk leider.

Total Skill Index (TSI): 1 910
Loon: 800 €/week
Eigenaar: De M van Emmer

Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: redelijk Passen: zwak
Vleugelspel: redelijk Verdedigen: goed
Scoren: waardeloos Spelhervatting: waardeloos

Volgens mij is hij ook goed hoog, alleen jammer van die 19

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Anoniem: 104588 schreef op zondag 29 januari 2006 @ 11:33:
Joeri Lameris (93182271)
Een controversieel persoon die kalm en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een redelijk leider.

Total Skill Index (TSI): 1 910
Loon: 800 €/week
Eigenaar: De M van Emmer

Positiespel: redelijk Passen: zwak
Vleugelspel: redelijk Verdedigen: goed
Scoren: waardeloos Spelhervatting: waardeloos

Volgens mij is hij ook goed hoog, alleen jammer van die 19
Ik denk dat hij eerder goed +4 is of zo, of de redelijk stats moeten beiden zeer laag redelijk zijn... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nexus
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 06-04-2023

nexus

VV Kloetinge (768735)

Iemand een idee wat ik met deze jeugdpull aan moet. Hij's rond de 100-150k waard denk ik. Maar ik kan hem zelf misschien ook wel gebruiken als vleugelverdediger. Dan kan ik hem af en toe bij blessures van mijn echte trainees nog mee laten trainen op de vleugel. Erg hoog zal hij trouwens niet zitten in zijn skill denk ik

Pascal Hartkamp (93197461) [Voeg deze speler toe aan jouw bookmarks.]
Een aangenaam persoon die kalm en oneerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een matig leider.

Total Skill Index (TSI): 2 090
Loon: 820 €/week
Eigenaar: VV Kloetinge
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit

Positiespel: goed Passen: zwak
Vleugelspel: goed Verdedigen: redelijk
Scoren: slecht Spelhervatting: waardeloos

"one is to the other an other only in that one recognizes the other" -Hegel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Het is denk ik zonde om die man als vleugelverdediger te houden. Ik zou het in ieder geval niet doen, zeker niet als je al vol zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coca-Cola
Hmm die is toch wel meer waard dan 150k? Maar in ieder geval gewoon verkopen, tenzij je behoefte en plek hebt aan/voor een goede aanvallende vleugelverdediger. Die draagt wel aardig bij aan je vleugelaanval en ook aan je middenveld (een heel klein beetje). Helaas een tikkie oud idd, dus verder dan uitstekend krijg je 'm niet getraint dit seizoen.. (als hij al een beetje hoog zit, wat ik trouwens betwijfel)

Er van uitgaand dat je een verdedigers trainer bent. Als vleugeltrainer zou ik 'm zeker verkopen en als PM trainer ook trouwens.

[ Voor 17% gewijzigd door Coca-Cola op 29-01-2006 13:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

nexus schreef op zondag 29 januari 2006 @ 13:22:
Iemand een idee wat ik met deze jeugdpull aan moet. Hij's rond de 100-150k waard denk ik. Maar ik kan hem zelf misschien ook wel gebruiken als vleugelverdediger. Dan kan ik hem af en toe bij blessures van mijn echte trainees nog mee laten trainen op de vleugel. Erg hoog zal hij trouwens niet zitten in zijn skill denk ik

Pascal Hartkamp (93197461) [Voeg deze speler toe aan jouw bookmarks.]
Een aangenaam persoon die kalm en oneerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een matig leider.

Total Skill Index (TSI): 2 090
Loon: 820 €/week
Eigenaar: VV Kloetinge
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit

Positiespel: goed Passen: zwak
Vleugelspel: goed Verdedigen: redelijk
Scoren: slecht Spelhervatting: waardeloos
Ik zou hem verkopen. Ik denk dat een prm trainer er meer voor betaald dan wat jij er aan hebt als reservespeler.

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ik post mijn yp's niet eens meer... verspilde energy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Iedereen succes vanavond!
Laat meteen even weten dat er voor mijn wedstrijd van vanavond nog kaartjes te koop zijn aan de kassa! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 17731

Ik heb een divine set pieces speler gekocht. Meer mensen hier met zo'n speler. Wil dit seizoen ermee gaan testen of het wel veel nut heeft. Verder heeft ie geen boeiende stats dus komt als verdediger in mijn team.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coca-Cola
Anoniem: 17731 schreef op zondag 29 januari 2006 @ 17:12:
Ik heb een divine set pieces speler gekocht. Meer mensen hier met zo'n speler. Wil dit seizoen ermee gaan testen of het wel veel nut heeft. Verder heeft ie geen boeiende stats dus komt als verdediger in mijn team.
Dit zijn dus die hoopvolle posts, waar wij als verdedigers trainers het mee moeten doen. Altijd fijn om te horen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb 10 seizoenen verdedigers getraind hehe. Heb inderdaad geleerd dat middenveld toch nog steeds (veel) te belangrijk is. Ik train spitsen dus dan moet ie wel automatisch in de verdediging komen. Het is ook maar een test t.z.t. wil ik weer mijn verdediging echt versterken (met een keeper, dat wel ;) ).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 20:52
Anoniem: 17731 schreef op zondag 29 januari 2006 @ 17:12:
Ik heb er zeer goede ervaringen mee. Ik had een goed scoren goddelijk sh, met daarnaast een uitmuntend scoren. SH scoorde gemiddeld 2x per wedstrijd, waarvan meer dan de helft uit penaltys. Verder scoorde ik ook vaak met andere spelers uit corners. Ik geloof echter wel dat een beetje scoren een must is.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
ph4ge schreef op zondag 29 januari 2006 @ 18:01:
[...]

Ik heb er zeer goede ervaringen mee. Ik had een goed scoren goddelijk sh, met daarnaast een uitmuntend scoren. SH scoorde gemiddeld 2x per wedstrijd, waarvan meer dan de helft uit penaltys. Verder scoorde ik ook vaak met andere spelers uit corners. Ik geloof echter wel dat een beetje scoren een must is.
Mijn winger heeft ook goddelijk sh en heeft er ook alweer aardig wat inliggen...heeft geen scoren! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Mooi om te horen dat het toch nut heeft. Nu eens kijken of ik vanavond kan scoren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
Dit heb ik 2 weken geleden gepulled :)

Quint Weelinck
TSI = 2 110, 17 jaar, goed in vorm.

Laat het nou een spits zijn en ik spitsen trainen. Heb je 2 optie's je kunt hem verkopen, of je kunt hem keihard gaan trainen en hopen dat hij in de U20 komt. Ik kies voor het laatste aangezien ik toch geen geld nodig heb :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

wat voor verdere specs heeft ie dan? miniimaal solid passing nodig voor u20 volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Zal je altijd zien diegene die geen geld nodig hebben trekken een goede YP. Heb tegen beter weten in de mijne maar weer op de transferlijst gezet, misschien dat hij nog wat opleverd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
Anoniem: 17731 schreef op zondag 29 januari 2006 @ 18:44:
wat voor verdere specs heeft ie dan? miniimaal solid passing nodig voor u20 volgens mij.
Als dat zo is zal ie het nooit halen. Hij heeft nu uitstekend scoren, matig passen en ook nog eens redelijk vleugelspel, misschien nog eens leuk om met een spits towards wing te proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coca-Cola
Sandyman538 schreef op zondag 29 januari 2006 @ 19:18:
[...]

Als dat zo is zal ie het nooit halen. Hij heeft nu uitstekend scoren, matig passen en ook nog eens redelijk vleugelspel, misschien nog eens leuk om met een spits towards wing te proberen.
Hmm ik kwam vorige week in de YP thread op hattrick een pull van 17 tegen met goed scoren, goed passen, en uitstekend vleugelspel en ook nog onvoorspelbaar, dus ik denk dat ze die FTW al hebben (het zal je YP zijn trouwens...). Verder wel een erg nette pull, ik hou het voorlopig toch nog op keepers, want daar weet ik in ieder geval zeker van dat ik winst maak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

o jee..m'n tegenstander met de mega verdediging heeft vandaag 2 middenvelders van een paar ton gehaald...'t Lijken geen superspelers, maar m'n middenveld overwicht zal wel minder zijn dan zonder die spelers..en ik denk dat ik wel 10 kansen nodig heb om er 1tje te kunnen maken :)
Als hij kansen krijgt zullen het wel doelpunten zijn, want aan mijn team hebben verdedigingstrainers ook nog nooit veel verdiend ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
hmmm 1-0 voor tegen een van de titelkandidaten...ben benieuwd, wil graag van hem winnen is een zure gast die kerel man... :)

edit: 2-0! Mijn sh-er scoort weereens! :)

edit: 2-1 :(

[ Voor 21% gewijzigd door -TheNose- op 29-01-2006 20:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Hmm, 3-1 voor. Counters bijna op, wordt nog lachen dit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

1-0 voor na 3 minuten tegen mijn directe concurrent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

11 minuten gespeeld en 2-0 voor tegen een botteam. Eens kijken hoever we het doelgemiddelde vandaag op kunnen schroeven, met mijn bijna gehele b-elftal.

Update: 5-0 ruststand

[ Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 26445 op 29-01-2006 21:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Mijn tegenstander is opeens geswitched naar counteren, als ik dat geweten had dan had ik alles op de aanval gezet in mijn opstelling. Ik heb nu een kans gemist, en mijn tegenstander twee (waarvan 1 counter), dan zou ik in de tweede helft toch nog aardig wat kansen moeten gaan krijgen. "Rust: met een stand van 1 - 1 gingen de spelers naar de kleedkamer. Sheepproductions had het meeste balbezit, namelijk 72 procent."

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Arghh, o.a. dankzij een zeurende tante aan de telefoon kon ik mijn opstelling niet meer op tijd invullen. Een overbelaste server deed de rest....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

"wilde de tegenstander onmiddellijk onder druk zetten"
Dat is toch als je pressie speelt?
Komt uit het verslag van een van mijn compogenoten, die speelt tegen een bot-team.
Wie speelt er nou pressie tegen een bot team??? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Anoniem: 36141 schreef op zondag 29 januari 2006 @ 20:53:
"wilde de tegenstander onmiddellijk onder druk zetten"
Dat is toch als je pressie speelt?
Komt uit het verslag van een van mijn compogenoten, die speelt tegen een bot-team.
Wie speelt er nou pressie tegen een bot team??? :?
Dat snap ik ook niet. Pressie is toch kansen beperken?

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 28-05 14:57
0-4 voor inmiddels ondanks het opmerkelijke onderstaande:

Zwevend door de lucht had Johan Högstrand in de 60e minuut bijna de voorsprong kunnen uitbreiden, maar keeper Kaarlo Rantanen keerde nog net zijn kopbal. Zwevend door de lucht had Johan Högstrand in de 61e minuut bijna de voorsprong kunnen uitbreiden, maar keeper Kaarlo Rantanen keerde nog net zijn kopbal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Bij mij nog steeds 1-1. Zou jammer zijn als ik deze verlies, volgende weerk heb ik een veel betere verdediging want dan kan ik mijn nieuwe keeper inzetten (en nieuwe verdedigers die ik nog moet kopen). Qua aanval zijn we zo'n beetje gelijk.

Ik heb nu 2 kansen verprutst en mijn tegenstander 3. Nog steeds 1-1. Kom op matchengine, ik had 72 procent balbezit en hoor de meeste kansen te krijgen ;)

edit:
2-1 :)

[ Voor 4% gewijzigd door Marzman op 29-01-2006 21:37 . Reden: Xerxis Ouzounis zocht de diepte op, ontving een geweldige pass en werkte de bal met een volley net onder de lat. ]

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Joss schreef op zondag 29 januari 2006 @ 21:20:
0-4 voor inmiddels ondanks het opmerkelijke onderstaande:

Zwevend door de lucht had Johan Högstrand in de 60e minuut bijna de voorsprong kunnen uitbreiden, maar keeper Kaarlo Rantanen keerde nog net zijn kopbal. Zwevend door de lucht had Johan Högstrand in de 61e minuut bijna de voorsprong kunnen uitbreiden, maar keeper Kaarlo Rantanen keerde nog net zijn kopbal.
Zou die daar een hele minuut gezwoven hebben dan?
Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.