Coca-Cola schreef op donderdag 26 januari 2006 @ 11:09:
[...]
Even iets heel anders... Waarom doe jij zoveel transfers? Ik heb namelijk niet het idee dat je er geld mee aan het verdienen bent, en je TS keldert als een dolle.
En een doelstelling: Handhaving in de XI. Dat is natuurlijk niet bepaald ambiteus. Zowiezo promoveer je dit jaar naar minimaal de X, omdat ze de competitie gaan opschonen. Het moet toch best mogelijk zijn om met een leuk trainings programma en wat oudjes op je niet trainingsplekken gewoon kampioen te worden! Een beetje de schouders d'r onder!

Ten eerste wegens het overstappen van training, was keepers wordt positiespel (nou jah, is het al

). Ik merkte dat het op peil houden / versterken van mijn mid wel heel erg prijzig werd, dat was met het verkopen van keepers niet te bekostigen. Ten tweede omdat ik van de oudere spelers af wil, dit voornamelijk met het oog op eventuele (langdurige) blessures. Ten derde omdat ik overstap van training heb ik nu dus jonge mids gehaald, de overige mids mogen eruit. Het verknalt me mid en de TS natuurlijk, majah, das iets wat ik maar voor lief neem. Geld verdienen doe ik er inderdaad niet mee, maar dat boeit me nu niet echt. Daarnaast vind ik het wat kolder dat ik 6 spitsen heb lopen voor 2 plaatsen.... overbodige spelers worden er dus nu allemaal uitgewerkt. Daardoor heb ik nu ietwat veelsteveel transfers lopen
Die doelstelling is aangepast omdat ik dus net me team verzwakt heb door jonge mids (17 & 18 jarigen) aan te trekken..... Dat ik toch wel promoveer weet ik ook wel, maar kampioen worden.... daar is de rest van het team niet goed genoeg voor.
EDIT: ik krijg de ene na de andere pop-up rechtsonderin me scherm dat er geboden wordt op spelers

gaat hard
[
Voor 26% gewijzigd door
lameeuw op 26-01-2006 11:22
]