Het Hattrick (Online Voetbal Management) topic deel 46 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste
Acties:
  • 5.235 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 133390

hoedjevanpapier schreef op woensdag 25 januari 2006 @ 08:32:
Update: Vandaag is mijn supportersmood niet gedaald met 55 doctoren.
eh.. Vandaag (woensdag) is er toch nooit een update. Dinsdags 2 keer als dat niet veranderd.
Kan het wel weer eens fout hebben hoor. Hett is tenslotte nog vroeg ( pak snel nog een kop koffie :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 02-05-2022
hoedjevanpapier schreef op woensdag 25 januari 2006 @ 08:32:
Update: Vandaag is mijn supportersmood niet gedaald met 55 doctoren.
Da's logisch, er is geen update vandaag ;)

edit: spuit 11 :X

[ Voor 7% gewijzigd door Pewwy op 25-01-2006 09:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 24-12-2023
Pewwy schreef op woensdag 25 januari 2006 @ 09:07:
[...]

Da's logisch, er is geen update vandaag ;)

edit: spuit 11 :X
Er is geen update vandaag ;) hehe :p wilde het ook nog een keertje zeggen ;)

Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 36141

Wanneer heb je nu ook alweer kans op een TS verlaging - bij ontslag en/of verkoop van een speler?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Damn, koop je eindelijk een trainee om je opstelling rond te krijgen, speelt hij al een wedstrijd :( Nog maar één kopen dan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoedjevanpapier
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22-05 09:13

hoedjevanpapier

1, 2, 3, 4 .....

Ach, ik zag alleen dat hij van +2 naar +1 ging...Dus dacht dat er een update geweest was.
Nevermind, weer wat geleerd ;)

Tweevoudig GoT cup winnaar met HvP's XI tal(143980)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coca-Cola
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 30-05 13:00
Anoniem: 36141 schreef op woensdag 25 januari 2006 @ 10:23:
Wanneer heb je nu ook alweer kans op een TS verlaging - bij ontslag en/of verkoop van een speler?
Alleen bij aankoop en verkoop. Ontslag geeft nooit een TS daling.
Bij aankoop is de kans groter, naarmate het karakter van de speler slechter is, en bij verkoop vice versa

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 26445

hoedjevanpapier schreef op woensdag 25 januari 2006 @ 10:27:
Ach, ik zag alleen dat hij van +2 naar +1 ging...Dus dacht dat er een update geweest was.
Nevermind, weer wat geleerd ;)
Zo zie je maar weer je bent nooit te oud om wat te leren :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Coca-Cola schreef op woensdag 25 januari 2006 @ 10:32:
[...]

Alleen bij aankoop en verkoop. Ontslag geeft nooit een TS daling.
Bij aankoop is de kans groter, naarmate het karakter van de speler slechter is, en bij verkoop vice versa
Oh mooi, dan ga ik zo maar eens iemand ontslaan >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 133390

Anoniem: 36141 schreef op woensdag 25 januari 2006 @ 10:23:
Hoeft dus niet altijd te zijn, maar het kan dus voorkomen bij een verkoop. Ontslag niet zo snel. iig niet bij een jeugdspeler die je direct ontslaat.

edit: te laat. Nog maar weer een bak koffie 8)7

[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 133390 op 25-01-2006 10:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Niet te veel koffie drinken anders zit je dadelijk achter je scherm te stuiteren.
Schuift redbull stukje opzij.

Is iedereen klaar voor de Got-cup vanavond.

[ Voor 16% gewijzigd door Anoniem: 26445 op 25-01-2006 10:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 80662

Anoniem: 26445 schreef op woensdag 25 januari 2006 @ 10:49:

Is iedereen klaar voor de Got-cup vanavond.
Jep, mn volledige a selectie is al met de warming up begonnen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Nou, trainee van 5 ton (hoog redelijk verdedigen, goed passen) en 1 van 1 miljoen (hoog goed verdedigen, redelijk passen) :) Kijken welke aan het einde van de rit het meest oplevert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 80662 schreef op woensdag 25 januari 2006 @ 11:00:
[...]

Jep, mn volledige a selectie is al met de warming up begonnen :+
Laat ze dat volgende week ook doen dan zijn ze uitgeput als mijn mannen het veld betreden :P 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 26445 schreef op woensdag 25 januari 2006 @ 11:08:
[...]

Laat ze dat volgende week ook doen dan zijn ze uitgeput als mijn mannen het veld betreden :P 8)7
Prima, maar evenwel zal ik nog wel winnen ;) :P

Moet ik tegen mn concurrent wbt keepers & sterren in de VIII, 31 jr en 4.5 ster pfff, eens kijken of mijn keeper dat nog gaat halen dit seizoen... nog ff doortrainen denk ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 80662 schreef op woensdag 25 januari 2006 @ 11:34:
[...]
Prima, maar evenwel zal ik nog wel winnen ;) :P
Onderschatting word afgestraft, indien de matchengine enig sinds mee wil werken ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Weet iemand waar ik wat meer informatie kan vinden over die Hattrick web tooltjes? Hoe je bijvoorbeeld inlogd bij Hattrick e.d.?

Is daar een site van met wat voorbeelden ofzo?

Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nee inderdaad. Volgens mij was het vroeger meer, misschien heeft iemand de Wiki vern**kt en heeft er nog niemand zin gehad om het weer terug te zetten...Maar er staan toch nog wel code voorbeelden in 10 talen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 7533

Quintus schreef op dinsdag 24 januari 2006 @ 22:41:
[...]

Ik vind het voor pm-trainees nogal vies tegenvallen de marge per level na bovennatuurlijk.
Bovennatuurlijk zit rond de 3,9-4mil en Reusachtig 4,4-4,5 das minder dan de 700k per level.

Het gaat hier om spelers met wel enigszins wat passen slecht-matig

Maar inderdaad 19 jarige uitmuntend pm's (begin seizoen) optrainen is denk ik wel rendabeler dan dure jonkies van 17 optrainen. Nadeel is de hogere input (Alhoewel 1mil voor een 17jarige of 1,5mil voor een 19 jarige....)
volgens mij geldt dat voor alle levels na bov.nat. de marge wordt steeds kleiner omdat het salaris toeneemt.

ik verkoop mijn bov. nat. ook als ie popt(22jr) de ander (21jr) kan nog wel prima een niveau extra of msch zelfs wel 2. die is dan reusachtig begin 22. lijkt me niet verkeerd toch? :)

aangezien mijn huidige b-mids voorlopig nog te slecht zijn zal ik dan denk ik ook 1 19 jarige briljante kopen ofzo. anders dondert mijn mid wel erg in :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 13-05 15:32
Hmmm skilltraden valt niet altijd mee...er azen teveel mensen op dezelfde spelers waardoor de marges wel erg mager worden :(

En hattrick is af en toe weer te traag voor woorden :(

[ Voor 19% gewijzigd door -TheNose- op 25-01-2006 13:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 161882

-CKY2K- schreef op woensdag 25 januari 2006 @ 13:33:
Hmmm skilltraden valt niet altijd mee...er azen teveel mensen op dezelfde spelers waardoor de marges wel erg mager worden :(

Ik heb de afgelopen dagen toch prima centen kunnen verdienen met 17/18 jarige redelijk pm met bijstat

Wie het kleine niet eert... O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 129220

Hoe komen sommige mensen aan een gratis ham versie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

-CKY2K- schreef op woensdag 25 januari 2006 @ 13:33:

mwoa vind marges van 600k in een weekje niet niks :) kopen op hoog goed met bijstats weekje trainen, poppen en weg dermee... iig rendabeler dan het 'klaverjassen'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Anoniem: 7533 schreef op woensdag 25 januari 2006 @ 14:32:
[...]

mwoa vind marges van 600k in een weekje niet niks :) kopen op hoog goed met bijstats weekje trainen, poppen en weg dermee... iig rendabeler dan het 'klaverjassen'.
Ja ik heb ook een paar goede skilltrades gehad, maar die marge van 600k doe je ook niet wekelijks H3!N dus dat vind ik geen goed voorbeeld...sterker nog je was er toen zelf erg verbaasd over! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 28-05 14:57
En de cup is weer onderweg, sta inmiddels alweer 1-0 voor :)
Succes mede-cupgenoten!

[En 1-1] :/

[ Voor 9% gewijzigd door Joss op 25-01-2006 17:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

verbaasd over het feit dat mensen erop gingen bieden ja. ik wist niet dat er een markt voor was. nu dus wel :) ik heb het vorig seizoen 3x gedaan. en nee ik doe het niet wekelijks je wilt ook je trainees doortrainen. soms zet ik er 1 te koop voor een hoog bedrag. mocht iemand happen koop je een nieuwe trianee en zoniet dan train je lekker door. in principe zou je dus met 3 trainingsplekken opofferen het 3x per week kunnen doen, maar het probleem zit hem in het trainees zoeken waarvan je weet(of iig vrij zeker bent) dat ze binnen 1-2 weken poppen. geen tijd voor en geen zin in.

ik zit al klaar voor de Got Cup :)

[ Voor 24% gewijzigd door Anoniem: 7533 op 25-01-2006 17:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 7533 schreef op woensdag 25 januari 2006 @ 17:16:
verbaasd over het feit dat mensen erop gingen bieden ja. ik wist niet dat er een markt voor was. nu dus wel :) ik heb het vorig seizoen 3x gedaan. en nee ik doe het niet wekelijks je wilt ook je trainees doortrainen. soms zet ik er 1 te koop voor een hoog bedrag. mocht iemand happen koop je een nieuwe trianee en zoniet dan train je lekker door. in principe zou je dus met 3 trainingsplekken opofferen het 3x per week kunnen doen, maar het probleem zit hem in het trainees zoeken waarvan je weet(of iig vrij zeker bent) dat ze binnen 1-2 weken poppen. geen tijd voor en geen zin in.

ik zit al klaar voor de Got Cup :)
> ik offer vaak mijn wingpositie op woensdag aan dit soort jokers op...en tja na een tijdje heb je de juiste parameters wel op je netvlies O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spypiet
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 07-05 13:55

Spypiet

Lit

Na een gemene trap tegen zijn schenen moest Messen-speler Sammy Berger in de 14e minuut het veld verlaten
1 van mijn beste middenvelders, net nadat de andere 2 op plijster staan :'(

Aan hoeveel weken blessure moet ik gaan denken? :'(

//edit
In de 24e minuut ontving Kickers-speler Jeroen Slangen een gele kaart omdat hij met gestrekt been inkwam op zijn tegenstander. Ray Leblanc, het ongelukkige slachtoffer, moest de wedstrijd staken.
Gaat het lekker DSanka? :o

[ Voor 40% gewijzigd door Spypiet op 25-01-2006 17:59 ]

RKVV Messen (207117) V.254 [Gamecollectie]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

2-0 al achter.. dat gaat niks meer worden haha.

Als mijn spelers maar niet geblesseerd raken vind ik alles verder prima.

Edit:

The teams went for a halftime break at 3 - 1. The forty-five minutes were dominated by Capelle, with an impressive 61 percent possession of the ball.

[ Voor 41% gewijzigd door Anoniem: 129220 op 25-01-2006 18:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 28-05 14:57
Tis weer voorbij :'( met 2-5 deruit geknikkert :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

een eenvoudige 0-4 wat eigenlijk wel gewoon veel meer had moeten zijn...

zo volgende week tegen damien dus eigenlijk ben ik al door ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 135680

zo mijn yp is er voor 400k uit gegaan totaal dit seizoen nu al 1,5 milj aan yp verkocht :D
verder nog een vleugel verkocht voor 346k
nu kan ik mooi mijn stadion uitbreiden van 21k naar 30k en een vleugel halen.
ff rond kijke wat je kan hale voor een pm trainbare vleugel voor ong 300k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Spypiet schreef op woensdag 25 januari 2006 @ 17:51:
[...]

1 van mijn beste middenvelders, net nadat de andere 2 op plijster staan :'(

Aan hoeveel weken blessure moet ik gaan denken? :'(

//edit

[...]

Gaat het lekker DSanka? :o
Ja hoor ging best lekker, maar toch gefeliciteerd met je overwinning. Ik ga dan maar voor de tweede plaats.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Lol speelde op de counter en had met 1 middenvelder 61% balbezit. :P Gelukkig valt je blessure mee!
Mijn YP staat op 300k, zal die wel blijven ook denk ik, toch beste pull ooit! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Twee trainees geblesseerd geraakt, maar dat klinkt erger dan het is. Mijn waardeloze vleugelspeler/pm trainee heeft +1 en krijgt gewoon training. Mijn slechtste middenveld trainee heeft +2 en krijgt geen training, maar op zijn plaats heeft nu mijn vleugelspeler gespeeld die pm moet bijtrainen (die nu een hele ipv halve training krijgt), dus het kost me maar een halve week (of het levert me een halve week op als mijn middenveld trainee nog daalt naar +1 voor vrijdag).

3-2 en volgens HAM had het 1-4 moeten worden (maar dat komt waarschijnlijk ook door de wissels van b-spelers voor betere spelers door blessures)

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Hmmm mijn coach is nog geen seizoen in dienst en hij daald al in leiderschap...waardeloos leiderschap nu....heeft PICen ook weinig nut meer :( Coach in opleiding is nog niet goed genoeg, dus even geduld nog maar... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

-CKY2K- schreef op woensdag 25 januari 2006 @ 21:10:
Hmmm mijn coach is nog geen seizoen in dienst en hij daald al in leiderschap...waardeloos leiderschap nu....heeft PICen ook weinig nut meer :( Coach in opleiding is nog niet goed genoeg, dus even geduld nog maar... :(
Ik zit ook met mijn coach. De speler speler waar ik hem mee wil vervangen zit nu op redelijk leiderschap ervaring, gaat naar goed dit seizoen, waarschijnlijk dan volgend seizoen naar uitstekend en begin het seizoen daarna lijkt het me pas de moeite waar om hem als coach te gaan gebruiken (gaat lekker snel dan met piccen in de beker). Maar dat zou betekenen dat ik nog twee seizoenen moet dan met mijn huidige coach (goed coach, waardeloos leiderschap, binnenkort misschien rampzalig leiderschap)

Je kunt trouwens wel wat piccen hoor, alleen boven content heeft weinig zin mee.

[ Voor 7% gewijzigd door Marzman op 25-01-2006 21:24 . Reden: mijn toekomstig coach stijgt natuurlijk niet in leiderschap ;) ]

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coca-Cola
-CKY2K- schreef op woensdag 25 januari 2006 @ 21:10:
Dat is dus raar, want een coach kan pas na precies 1 seizoen in leiderschap dalen (dat staat in ieder geval zo in de regels). Mijn eerste coach deed dat ook precies, en die van een vriend van mij ook precies na 1 seizoen. Mijn coach heb ik meer dan 2 seizoenen geleden gekocht en is afgelopen maandag pas gedaald! Dat is dus gewoon mazzel/pech hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Coca-Cola schreef op woensdag 25 januari 2006 @ 21:16:
[...]

Dat is dus raar, want een coach kan pas na precies 1 seizoen in leiderschap dalen (dat staat in ieder geval zo in de regels). Mijn eerste coach deed dat ook precies, en die van een vriend van mij ook precies na 1 seizoen. Mijn coach heb ik meer dan 2 seizoenen geleden gekocht en is afgelopen maandag pas gedaald! Dat is dus gewoon mazzel/pech hebben
Ik dacht dat het ongeveer een jaar was, dus even opgezocht, en er staat inderdaad dat je coach minimaal een jaar zijn leiderschap houdt (in iets andere woorden. Trouwens ook wel interesant dat coaches met een hogere leiderschap sneller hun leiderschap verliezen dan coaches met laag leiderschap (wat coaches met goed leiderschap trouwens ook vanzelf worden ;))
De leiderschapvaardigheid van een coach zal langzaam achteruitgaan. Het verval begint pas als een coach langer dan een seizoen bij de club is. Onze redenering is dat een coach die nog vol zit met energie en inspiratie als hij net bij de club begint, na een paar seizoenen wat van zijn "scherpte" verliest. Zijn baan begint een sleur te worden.

Als een coach uiteindelijk rampzalig leiderschap heeft (en dat zou ongeveer 10 seizoenen kunnen duren voor een coach met goed leiderschap), zal het verval zijn trainingsvaardigheid aantasten in plaats van zijn uitgeholde leiderschap. Laat ons onderstrepen dat het verval heel langzaam gaat, al zal het enigszins sneller gaan voor coaches met een hoge leiderschap, zodat een goed leider naar redelijk zou kunnen zakken na 1-2 seizoenen (hoogstwaarschijnlijk pas na twee of meer seizoenen).
Dat betekend ook dat ik mijn twee seizoenen (waarschijnlijk) wel ga halen met mijn waardeloos leiderschap zonder dat hij in een redelijk coach gaat veranderen.

[ Voor 5% gewijzigd door Marzman op 25-01-2006 21:22 ]

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ik ben erg tevreden over mijn nieuwe coach. hij houdt de ts nog steeds goed vast(staat op tevreden van een pic van 1,5 week terug)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Mijn volgende coach wordt een goed/redelijk coach...maar dan moet hij nog wel naar goed ervaring gaan! :P En moet ik een keer 2mill opzij zetten geloof ik :P Voorlopig blijft deze coach gewoon aan. Zolang hij een goed coach is is er voor de training niets aan de hand gelukkig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lameeuw
  • Laatst online: 30-05 18:09

lameeuw

Ik doe niet gek, ik ben gek.

* lameeuw stapt uit bed, zet de laptop aan, logt in op hattrick en ziet dat een of andere gare gek op 6 van m'n spelers heeft geboden ?? :X

Ik heb er 10 op de TL staan, maar nou heeft er dus 1 iemand op 6 van mijn spelers geboden..... Geen rare bedragen ofzow, gewoon de vraagprijs..... Moet ik hier wat mee doen ?? Ik ken dit team niet (schijnt een Belg te zijn ??) maar heb geen zin in gedoe en gedonder omdat het verdacht zou kunnen lijken..... Een GM mailen of afwachten ??

[ Voor 5% gewijzigd door lameeuw op 26-01-2006 08:32 ]

☐ Geschift - ☑ Totaal geschift De Totaal Geschiften 767420

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Met je vorige uitsluiting in het achterhoofd is het misschien wel handig om het te melden ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Er kan altijd nog overboden worden en als die bedragen geen gekke vormen aannemen zie ik geen probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Misschien ben je wel zijn grote voorbeeld en wil hij je hele team overnemen? ;) Lopen ze toevallig allemaal tegelijk af? Kan ook een reden zijn dat hij "toevallig" op veel van je spelers geboden heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lameeuw

lameeuw

-CKY2K- schreef op donderdag 26 januari 2006 @ 08:58:
Misschien ben je wel zijn grote voorbeeld en wil hij je hele team overnemen? ;) Lopen ze toevallig allemaal tegelijk af? Kan ook een reden zijn dat hij "toevallig" op veel van je spelers geboden heeft?
Er zijn er 4 die ongeveer tegelijk aflopen (rond 11:20) waarvan hij er op 3 geboden heeft. De andere 3 lopen allemaal rond 13:50 af. Ik heb wel enige dagen terug een transfer-ad op hattrick gemikt met de tekst dat er 13 idioten op de TL staan bij mij :p. Moet overigens wel zeggen dat het een versterking is voor zijn team..... Ik wacht het nog even af, op het moment dat de eerste 3 niet overboden worden ga ik er voor de zekerheid maar een mail uit doen denk ik....

edit: ik tik het mailtje maar vast :p kan ik het niet vergeten

[ Voor 5% gewijzigd door lameeuw op 26-01-2006 09:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Je kan idd niet voorzichtig genoeg zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoedjevanpapier

hoedjevanpapier

1, 2, 3, 4 .....

Update: Vandaag wederom geen melding van de supporters door mijn overschot aan doktoren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Gisteren maar eens de YP van Wubmastert aangetrokken. Ik heb hoge verwachtingen van deze sympathieke Noordeling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coca-Cola
hoedjevanpapier schreef op donderdag 26 januari 2006 @ 09:41:
Update: Vandaag wederom geen melding van de supporters door mijn overschot aan doktoren.
De supporters update is ook nog niet geweest, althans ik heb er nog niks bij. Dus misschien heb je nog pech en komt de daling nog...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoedjevanpapier

hoedjevanpapier

1, 2, 3, 4 .....

Ach ja, weer wat geleerd ;)

Update: 26-01-2006 Je fanclub heeft er geen supporters bijgekregen, maar er is ook niemand vertrokken.

Niks veranderd.

[ Voor 71% gewijzigd door hoedjevanpapier op 26-01-2006 10:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
En hoe is het met de blessure?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoedjevanpapier

hoedjevanpapier

1, 2, 3, 4 .....

Beide nog op +1..
Maar de TSI neemt per dag met grote stappen toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Met een beetje geluk kan je ze voor zondag nog ontslaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ff detail, we spelen nog volgens de GoT Cup 2005 reglementen, t'is alweer 2006 :)
http://gottrick.bitxs.com/gotcupRules.asp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Anoniem: 7533 schreef op woensdag 25 januari 2006 @ 19:24:
een eenvoudige 0-4 wat eigenlijk wel gewoon veel meer had moeten zijn...

zo volgende week tegen damien dus eigenlijk ben ik al door ;)
Speel met mijn basis. Heb besloten dat ik voor de GoT cup gaat en de competitie laat schieten ;) hehe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mils
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 10:04
Anoniem: 80662 schreef op donderdag 26 januari 2006 @ 10:20:
ff detail, we spelen nog volgens de GoT Cup 2005 reglementen, t'is alweer 2006 :)
http://gottrick.bitxs.com/gotcupRules.asp
Gelukkig zijn de regeles niet verandert ;)

WP: Ecodan PUHZ-SW50

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Mils schreef op donderdag 26 januari 2006 @ 10:43:
[...]

Gelukkig zijn de regeles niet verandert ;)
Weet ik niet, mocht de vorige keer niet mee doen... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lameeuw

lameeuw

Mjah, toch maar een mailtje eruit gedaan. 1 van de spelers is wel overboden nu maar toch. Ik vrees dat ik met mijn geschiedenis van m'n vorige uitsluiting zo een nieuwe uitsluiting te pakken heb zodra er iets "verdachts" aan de hand is / kan zijn. Nu maar afwachten wat er gebeurt.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Damien2004 schreef op donderdag 26 januari 2006 @ 10:34:
[...]

Speel met mijn basis. Heb besloten dat ik voor de GoT cup gaat en de competitie laat schieten ;) hehe
komt mooi uit want ik ga motsen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coca-Cola
lameeuw schreef op donderdag 26 januari 2006 @ 10:58:
Mjah, toch maar een mailtje eruit gedaan. 1 van de spelers is wel overboden nu maar toch. Ik vrees dat ik met mijn geschiedenis van m'n vorige uitsluiting zo een nieuwe uitsluiting te pakken heb zodra er iets "verdachts" aan de hand is / kan zijn. Nu maar afwachten wat er gebeurt.....
Even iets heel anders... Waarom doe jij zoveel transfers? Ik heb namelijk niet het idee dat je er geld mee aan het verdienen bent, en je TS keldert als een dolle.

En een doelstelling: Handhaving in de XI. Dat is natuurlijk niet bepaald ambiteus. Zowiezo promoveer je dit jaar naar minimaal de X, omdat ze de competitie gaan opschonen. Het moet toch best mogelijk zijn om met een leuk trainings programma en wat oudjes op je niet trainingsplekken gewoon kampioen te worden! Een beetje de schouders d'r onder! :+

[ Voor 25% gewijzigd door Coca-Cola op 26-01-2006 11:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lameeuw

lameeuw

Coca-Cola schreef op donderdag 26 januari 2006 @ 11:09:
[...]

Even iets heel anders... Waarom doe jij zoveel transfers? Ik heb namelijk niet het idee dat je er geld mee aan het verdienen bent, en je TS keldert als een dolle.

En een doelstelling: Handhaving in de XI. Dat is natuurlijk niet bepaald ambiteus. Zowiezo promoveer je dit jaar naar minimaal de X, omdat ze de competitie gaan opschonen. Het moet toch best mogelijk zijn om met een leuk trainings programma en wat oudjes op je niet trainingsplekken gewoon kampioen te worden! Een beetje de schouders d'r onder! :+
Ten eerste wegens het overstappen van training, was keepers wordt positiespel (nou jah, is het al :p). Ik merkte dat het op peil houden / versterken van mijn mid wel heel erg prijzig werd, dat was met het verkopen van keepers niet te bekostigen. Ten tweede omdat ik van de oudere spelers af wil, dit voornamelijk met het oog op eventuele (langdurige) blessures. Ten derde omdat ik overstap van training heb ik nu dus jonge mids gehaald, de overige mids mogen eruit. Het verknalt me mid en de TS natuurlijk, majah, das iets wat ik maar voor lief neem. Geld verdienen doe ik er inderdaad niet mee, maar dat boeit me nu niet echt. Daarnaast vind ik het wat kolder dat ik 6 spitsen heb lopen voor 2 plaatsen.... overbodige spelers worden er dus nu allemaal uitgewerkt. Daardoor heb ik nu ietwat veelsteveel transfers lopen :p

Die doelstelling is aangepast omdat ik dus net me team verzwakt heb door jonge mids (17 & 18 jarigen) aan te trekken..... Dat ik toch wel promoveer weet ik ook wel, maar kampioen worden.... daar is de rest van het team niet goed genoeg voor.

EDIT: ik krijg de ene na de andere pop-up rechtsonderin me scherm dat er geboden wordt op spelers :p gaat hard :D

[ Voor 26% gewijzigd door lameeuw op 26-01-2006 11:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Lol, check dit team: ville warriors (57256)

Is niet blij met de manier waarop de beker loopt, en maakt dat redelijk hard duidelijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 125165

Anoniem: 161882 schreef op donderdag 26 januari 2006 @ 09:45:
Gisteren maar eens de YP van Wubmastert aangetrokken. Ik heb hoge verwachtingen van deze sympathieke Noordeling
Succes ermee! :)

Waarom is het trouwens een Noordeling? Hij is gewoon in Amsterdam geboren hoor (om 05.13u, zondag 22 januari). Het was een prettige bevalling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Pewwy schreef op donderdag 26 januari 2006 @ 11:26:

Is niet blij met de manier waarop de beker loopt, en maakt dat redelijk hard duidelijk :)
Houd hem sinds zijn global post in de gaten :) Het gaat goed volgens mij :) Ergens heeft tie wel een punt denk ik maarja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Ik weet het ik ben vroeg, maar de laatste wedstrijd is op: 09-04-2006 welke week/datum daarna werden de eerste YP's die 17 blijven nu ook alweer gepulled?

De 2de week toch, de zondag voor de beker? En dan liepen de transfers toch op een woensdag (beker) af?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 125165 schreef op donderdag 26 januari 2006 @ 11:30:
[...]

Succes ermee! :)

Waarom is het trouwens een Noordeling? Hij is gewoon in Amsterdam geboren hoor (om 05.13u, zondag 22 januari). Het was een prettige bevalling.
Gurbe Nooitmeer... dat klinkt als een mooie Fries of Gruninger.

Beetje tevreden met de prijs?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
De zondag voor de beker ja, en dan kan je pas vanaf 18.45 of 19.45 pullen ;) Transfers lopen in het gunstigste geval tijdens de bekerwedstrijd af. Zeker niet ervoor, behalve die van landen als België. Die lopen al eerder af volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Pewwy schreef op donderdag 26 januari 2006 @ 11:41:
De zondag voor de beker ja, en dan kan je pas vanaf 18.45 of 19.45 pullen ;) Transfers lopen in het gunstigste geval tijdens de bekerwedstrijd af. Zeker niet ervoor, behalve die van landen als België. Die lopen al eerder af volgens mij.
Nouja wil Nederlanders gaan kopen dus ben gericht op de Nederlandse afloop tijd :p

Tijdens de Beker hmmm wel spannend :) In ieder geval hoef ik geen dag vrij te vragen :p Misschien donderdag :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Vrij vragen voor hattrick. Moet niet gekker worden :P

Ik vind eigenlijk dat de keeper met de meeste clean sheets ook een award moet krijgen net als de topscorer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Anoniem: 129220 schreef op donderdag 26 januari 2006 @ 11:48:
Vrij vragen voor hattrick. Moet niet gekker worden :P

Ik vind eigenlijk dat de keeper met de meeste clean sheets ook een award moet krijgen net als de topscorer.
Vind ik ook een goed idee! Ik wilde eigenlijk een award laten vallen dus deze zou een mooie vervanger zijn. De Niels Kokmeijer award is gewoon erg lastig te monitoren :)

Heb je een leuke naam voor die award?

[ Voor 3% gewijzigd door Swanfield op 26-01-2006 11:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Die keeper kan je ook niet makkelijk monitoren ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Pewwy schreef op donderdag 26 januari 2006 @ 11:26:

Tja hij zit op de op een na laagste divisie van zijn land, daarom wil hij een random cup. Ik vind het eigenlijk wel prima zoals de cup loopt. Een random cup is zeker niet eerlijker.

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Pewwy schreef op donderdag 26 januari 2006 @ 11:53:
Die keeper kan je ook niet makkelijk monitoren ;)
Hmm tja zullen ook wel veel X teams zijn met 0 doelpunten tegen enzo dus ik vind dat deze award alleen beschikbaar moet zijn voor teams hoger dan VIII en dan is het gewoon het team met de minste doelpunten tegen en de meeste wedstrijden voor de basiskeeper.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

De Jan Jongbloed award.

Je hebt 14 wedstrijden in de competitie. Je kijkt welke wedstrijden de club 0 doelpunten tegen heeft gekregen en van deze wedstrijden bekijk je of de keeper die wedstrijd heeft gespeeld.

Misschien wat werk maar het is wel te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Marzman schreef op donderdag 26 januari 2006 @ 11:57:
[...]

Tja hij zit op de op een na laagste divisie van zijn land, daarom wil hij een random cup. Ik vind het eigenlijk wel prima zoals de cup loopt. Een random cup is zeker niet eerlijker.
Hij zat hoger maar heeft alles verkocht om te bewijzen dat de beker loting troep is :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coca-Cola
Marzman schreef op donderdag 26 januari 2006 @ 11:57:
[...]

Het probleem is dat je als laag geklasseerd team absoluut niet voor een verrassing kan zorgen. Hoe lager je ranking hoe hoger de ranking van je tegenstander. Dus als ik als VII win van een V, dan moet ik daarna tegen een II of I. Terwijl als die V had gewonnen dan had hij tegen een andere V ofzo gemoeten. Bij een random indeling heb je dus in elke ronde meer kans, omdat je niet automatisch tegen het beste team van je land moet.

Als die engelse kerel blijft winnen, dan heeft hij op weg naar de finale ALLE eredivisie teams moeten verslaan... Terwijl een 'normale' finalist er max 2-3 tegenkomt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz
  • Laatst online: 30-05 20:06

Royz

Kleurenblind!!

Ik vind het ook troep. Hoe kan je nou op basis van het seizoen ervoor een bekerloting maken. Vorig jaar ben ik gepromoveerd maar sta wel 3e in deze competitie. Ik krijg dus allemaal (IV - V) moeilijke tegenstanders terwijl andere gasten (waar ik dus boven sta!!!) in mijn competitie lage VI-ers en VII-ers krijgen :/

[ Voor 5% gewijzigd door Royz op 26-01-2006 12:04 ]

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Hij heeft ook wel gelijk, alleen maakt hij er iets teveel een halszaak van. Uiteraard gun ik hem die beker, want deze stijl bevalt me goed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Het lijkt er ook op dat ze de lage geklasseerde er zo snel mogelijk uit willen hebben. Ik won met geluk van iemand uit de 6de en daarna moest ik tegen iemand uit de 4de...

Je kan 1 wedstrijd geluk hebben, maar 2 of 3 toch echt niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Anoniem: 129220 schreef op donderdag 26 januari 2006 @ 12:08:
Het lijkt er ook op dat ze de lage geklasseerde er zo snel mogelijk uit willen hebben. Ik won met geluk van iemand uit de 6de en daarna moest ik tegen iemand uit de 4de...

Je kan 1 wedstrijd geluk hebben, maar 2 of 3 toch echt niet.
Omdat hij in de VII speelt heeft hij het thuis voordeel. Hopelijk is dat dan weer genoeg tegen de ere divisionisten maarja dat zullen we moeten afwachten :p

Ik vind de loting ook erg krom gewoon random doen zo zou een ere divisionist elkaar kunnen treffen in de eerste ronde :) Dan maar eens kijken wat ze belangrijker vinden :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quintus
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 26-05 00:15

Quintus

Eg wel! Dus....

(Indien niet acceptabel haal ik het wel weg)

Aan de mensen die te laat waren met inschrijven in de GoT-cup of andere meelezers op dit forum die niet lid zijn van de Federatie.

Ik speel in een Friendly Cup die komende week begint en we zoeken nog één (1) deelnemer.

Reactie via HT-mail op 210893

@ Gisteren
Heb ik een nieuwe trainee, speelt ie 1 wedstrijd en wordt ie er direct 5 weken uitgeschopt :(

Unknown

Acties:
  • 0 Henk 'm!

aah de ruud gullit award (slechste aankoop ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Anoniem: 7533 schreef op donderdag 26 januari 2006 @ 12:55:
aah de ruud gullit award (slechste aankoop ;) )
Hehehe idd :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

hoewel je moet dan eigenlijk minimaal 10 slechte aankopen hebben gedaan om voor die prijs in aanmerking te komen... hoe verneuk ik een complete selectie in 1 seizoen les 1 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verdorie, volgens mij klopt er echt niks van de bookmarks. Ik had iemand die om 14.08 zou aflopen, maar als ik nu bij mijn bookmarks kijk is hij nergens meer te bekennen :s

Ik kan hem nu ook niet meer vinden. Lekker schraal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 135680

ik hoop dat die gast de beker wint, een loting is veel leuker en krijg je in het begin ook al toppers en is alles veel spannender

Hij mag ook daarna wel de Hattrick masters winne :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coca-Cola
H2opoloër schreef op donderdag 26 januari 2006 @ 14:57:
ik hoop dat die gast de beker wint, een loting is veel leuker en krijg je in het begin ook al toppers en is alles veel spannender

Hij mag ook daarna wel de Hattrick masters winne :)
Helaas voor hem en ons maakt het niks uit dat hij die beker wint, die loting gaan ze toch niet invoeren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Als er genoeg mensen klagen waarschijnlijk wel. Ik ben vooral benieuwd hoe hij die salarissen blijft betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

waar hebben we het over? mis ik een mooi verhaal? even geen zin om alle pagina's door te spitten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
ville warriors (57256)

Heeft een hekel aan de manier waarop de bekerwedstrijden worden geregeld en wil een eerlijke loting. Heeft zijn team helemaal op zijn kop gezet om het bekertoernooi in Engeland de nek om te draaien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik denk dat met een eerlijke loting er toch minstens net zo veel mensen zullen klagen. Er zijn best veel mensen die nu met hun seizoen plannen (PIC, financieel) rekening houden met 2,3,4 of meer cupwedstrijden die ze 'zeker' kunnen spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Dat is niet slim. Ik zie de beker als extra en een mooie manier om mijn TS omhoog te krijgen. Voor de rest zal dat ding me roesten, hij is toch onbereikbaar.

Overigens wel grappig om in de eerste ronde tegen iemand uit de eredivisie te moeten. Supporters gaan gelijk helemaal loos nadat je met 10-0 o.i.d. hebt verloren.

[ Voor 35% gewijzigd door Pewwy op 26-01-2006 16:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coca-Cola
Anoniem: 7533 schreef op donderdag 26 januari 2006 @ 16:17:
waar hebben we het over? mis ik een mooi verhaal? even geen zin om alle pagina's door te spitten ;)
Net of jij andere dingen te doen hebt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

hehe ja juist erg druk vandaan... alle systemen hangen of werken helemaal niet en ik krijg alle kutzaakjes van iedereen... daarom af en toe heel ff stoom afblazen met een bezoekje aan got en ht :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Wat heeft die kerel nou precies gedaan? Van zijn persberichten wordt ik ook niet veel wijzer en om nou te moeten gaan zoeken in het forum van Engeland.

Gokje, hij heeft geld gespaard, zijn team verkocht, is een paar keer gedegradeerd en heeft weer een superteam gekocht speciaal voor de beker? (en speelt nu dus alle wedstrijden thuis?)

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 104588

mijn formidabele def met goed pm en goed conditie is er toch uitgegaan voor 1miljoen :)

ik heel blij, mijn spelers blijkbaar niet:
De teamgeest zakte omdat er een speler is vertrokken en de rest van het team zich zorgen begon te maken over de toekomst

dat ze zelf maar eens beter worden, hoeven ze zich ook minder ongerust te maken :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Anoniem: 104588 schreef op donderdag 26 januari 2006 @ 18:22:
mijn formidabele def met goed pm en goed conditie is er toch uitgegaan voor 1miljoen :)

ik heel blij, mijn spelers blijkbaar niet:
De teamgeest zakte omdat er een speler is vertrokken en de rest van het team zich zorgen begon te maken over de toekomst

dat ze zelf maar eens beter worden, hoeven ze zich ook minder ongerust te maken :D
Zelfs als je een populaire prutser ontslaat kan je daar last van hebben.
Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.