Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WillemJanJansen
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 23:47
Fiddle schreef op zaterdag 18 februari 2006 @ 01:18:

Nu zijn er niet al te intelligente mensen dit dit verschil (geen offi tegen Deepseven) niet kunnen onderscheiden en is deze contaminatie (?) zich in het Nederlandse taalgebruik gaan intergreren... Om die reden staat deze waarschijnlijk ook in het woordenboek...
Ook mijn leraar Ne keurd het gebruik ervan af
offtopic:
Jouw leraar NL moet beter zijn best doen in het onderwijzen van jou ;), als je interessant gaat typen, typ het dan ook goed ;)

Hij keurt af, dit is toch wel een enorme fout hoor :o
Integreren, dus niet intergreren 8)7

Misschien dat jullie dit weten, kun je ook GOED stelen in Oblivion? Dat is namelijk een makkelijke bron van inkomsten, als bij Fable, als je daar doorhebt dat je kun stelen en naai-handelen, dan ben je in 5 minuten binnen.

[ Voor 4% gewijzigd door WillemJanJansen op 18-02-2006 01:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hopen dat Oblivion beter is dan Morrowind, want ik vond dat spel echt hard zuigen :|

Je loopt alsof je juist in de kont bent genomen, en het vechtsysteem is misschien zelfs nog slechter dan dat van Runescape. Mijn character miste gewoon zo vaak terwijl ik wel op het lichaam klikte, dat ik vermoord werd door vrouwtjes zonder wapens en armor :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiddle
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Ja sjeez..... wie gaat er nou ook vrouwen slaan.... |:(

Asus ROG Strix X570-E Gaming, AMD Ryzen 7 5800X, NZXT Kraken X63, Zotac Gaming GeForce RTX 3080 Trinity OC, G.Skill Trident Z RGB, 2x Samsung 980 Pro 1TB, Fractal Design Define R6 USB-C, be quiet! Straight Power 11 750W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiddle
  • Niet online
Misschien wat info uit een review van 1 of ander land ...

Maar beetje bullshit als je het my vraagt.....

"but we have to conclude, that combat still is the games weak spot"

Yeah fucking right.... 8)7

Asus ROG Strix X570-E Gaming, AMD Ryzen 7 5800X, NZXT Kraken X63, Zotac Gaming GeForce RTX 3080 Trinity OC, G.Skill Trident Z RGB, 2x Samsung 980 Pro 1TB, Fractal Design Define R6 USB-C, be quiet! Straight Power 11 750W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiaX
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Fiddle schreef op zondag 19 februari 2006 @ 13:31:
Misschien wat info uit een review van 1 of ander land ...

Maar beetje bullshit als je het my vraagt.....

"but we have to conclude, that combat still is the games weak spot"

Yeah fucking right.... 8)7
waarom is dat bullshit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyberamp
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 27-11-2024

Cyberamp

Multithreaded Tweaker

Fiddle schreef op vrijdag 17 februari 2006 @ 00:09:

BlaBlaBla.... Sorry hoor, maar dat is echt wat IEDEREEN zegt als een spel uitgesteld wordt. Van "Ja ik baal er heel erg van MAAR !! : ik wacht liever even zodat ik strax een bugvrij spel heb".

Dat vind ik toch zo'n slappe opmerking altijd. ...
Dude, spring dan maar van het dak af 8)7

Topicstarter 1e WTF topic; Huisje boompje beestje; Adamoland#2244

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• armageddon_2k1
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 27-07 10:18
Verwijderd schreef op zaterdag 18 februari 2006 @ 11:41:
Hopen dat Oblivion beter is dan Morrowind, want ik vond dat spel echt hard zuigen :|

Je loopt alsof je juist in de kont bent genomen, en het vechtsysteem is misschien zelfs nog slechter dan dat van Runescape. Mijn character miste gewoon zo vaak terwijl ik wel op het lichaam klikte, dat ik vermoord werd door vrouwtjes zonder wapens en armor :/
Daar zou ik dan maar niet vanuit gaan, want je hebt dan echt niks begrepen van RPG's. Ten eerste moest je misschien niet in 3rd person view spelen, omdat de game daar niet voor gemaakt is. Ten tweede moet je dan het één en ander leren over experience en skills. Je kan het wel onrealistisch vinden, maar als het realistisch zou zijn zou er geen ruk aan zijn, aangezien iedereen neergaat door 1 pijl als het goed is en dan zou het té makkelijk zijn. Oblivion zal gewoon dezelfde gameplay ervaring bieden als Morrowind, alleen met wat gameplay tweaks. Het concept, waardoor het zo populair is, blijft gewoon gehandhaaft. Het feit dat jij het vind zuigen geeft gewoon aan dat jouw interesses niet bij dit soort games liggen of omdat je gewoon geen zin heb wellicht om je in te leven in een RPG als deze. Ieder z'n recht natuurlijk. Ik kan bijvoorbeeld helemaal niks met Battlefield 2. Het slaat nergens op, het is nep, het voelt nep en er zitten alleen maar bijdehante mensen online die je constant uitmaken voor n00b terwijl ze zelf tegen rotsen aanvliegen.

@Fiddle:
Jij hebt dus liever een game die niet af is, waardoor je je helemaal de tyfus zit te ergeren aan bugs dan dat je een game heb die af is waar gewoon alles gaat zoals het moet?
Waarschijnlijk omdat je al je zuurverdiende centjes uitgegeven heb aan een peperdure setup die zo'n beetje elke dag met 10% devalueert?

"Een release date is een release date"? Alles leuk en wel, maar je moet zo onderhand wel weten dat de meeste developers hun dates meestal niet halen. Alle releases worden keihard uitgesteld. Dan moet er dus ook geen game uitkomen eerder, anders krijg je X3 taferelen. Het feit dat iedereen overigens zegt dat ze liever een bugvrije game later willen hebben dan een buggy game nu geeft aan dat er misschien wel een kern van waarheid in zit.
Bethesda (leer het goed schrijven trouwens) heeft een aardige storm aan kritiek gekregen toen ze Morrowind uitbrachten en deze zat vol met onverklaarbare crashes bij sommige mensen. Ook het Dwemer Puzzle Box grapje is ze niet in dank afgenomen. Ik denk dat ze zo'n flater, terecht, proberen te voorkomen.

En waarom is een review waarin een negatief punt wordt aangestipt meteen bullshit? Jij hebt de game blijkbaar al gespeeld? Of ga je blind af op de verkooppraatjes van meneer Hines? Ik heb onderhand wel geleerd, na meerdere keren misleid te zijn door mr. Molyneux, om al die verkooppraatjes met een korrel zout te nemen. Oblivion zal echt geen perfecte game zijn. Goed wel. Althans daar ga ik vanuit. Morrowind is het spel waaraan ik het meeste lol beleeft heb ooit in een game namelijk.

[ Voor 53% gewijzigd door armageddon_2k1 op 19-02-2006 14:40 ]

Engineering is like Tetris. Succes disappears and errors accumulate.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiddle
  • Niet online
armageddon_2k1 schreef op zondag 19 februari 2006 @ 14:26:
@Fiddle:
Jij hebt dus liever een game die niet af is, waardoor je je helemaal de tyfus zit te ergeren aan bugs dan dat je een game heb die af is waar gewoon alles gaat zoals het moet?
Je hebt mijn punt dus totaal niet begrepen.... Tuurlijk moet een game pas uitgebracht worden deze helemaal af, en bugvrij. Want zo had Boiling Point ook een hit kunnen worden, alleen kreeg het de kans niet van Atari... Wat ik bedoel is... Ontwikkelaars moet vorzichtiger met releasedates omgaan.. ik bedoel, de 1e release date wordt bij vrijwel elke game nooit gehaald. Als ze verwachten dat een game, ik zeg maar wat, in februari klaar is, zeg dan tegen de consument richting juni, of hou het open; ergens dit jaar.

Wat ik bedoel met dat argument Ik heb liever een bugvrije game, , dat is wat iedereen zegt... Tuurlijk willen dat, dat is logisch, maar een game hoort al bugvrij te zijn op de aangegeven release date.
Waarschijnlijk omdat je al je zuurverdiende centjes uitgegeven heb aan een peperdure setup die zo'n beetje elke dag met 10% devalueert?
Wat een ontzettend kinderachtige opmerking, houd je flames gewoon ff lekker voor je... Heeft niets te maken met het feit dat ik mijn pctje zou "devalueren" in waarde. Dat doet jouw pc net zo hard als de mijne... En het interreseert me bar weinig, ik bedoel, ik zit nu Morrowind te gamen, daar heb ik een dergelijke setup ook niet voor nodig...
"Een release date is een release date"? Alles leuk en wel, maar je moet zo onderhand wel weten dat de meeste developers hun eerste dates nooit halen. Dan moet er dus ook geen game uitkomen, anders krijg je X3 taferelen. Het feit dat iedereen overigens zegt dat ze liever een bugvrije game later willen hebben dan een buggy game nu geeft aan dat er misschien wel een kern van waarheid in zit.
Bethesda (leer het goed schrijven trouwens) heeft een aardige storm aan kritiek gekregen toen ze Morrowind uitbrachten en deze zat vol met onverklaarbare crashes bij sommige mensen. Ook het Dwemer Puzzle Box grapje is ze niet in dank afgenomen. Ik denk dat ze zo'n flater, terecht, proberen te voorkomen.
Zelfde verhaal weer. Kijk eens naar de betekenis van het woord.
Tegenwoordig betekend release date, ah, kom op jongens nu gaan we de bugs er uit halen. NEE dat moet allang gebeurd zijn.

Nee, je kan niet goed inschatten wanneer hij af is, er moet gewoon zorgvuldiger mee omgegaan worden, om zo vele teleurstellingen te voorkomen.
En waarom is een review waarin een negatief punt wordt aangestipt meteen bullshit? Jij hebt de game blijkbaar al gespeeld? Of ga je blind af op de verkooppraatjes van meneer Hines? Ik heb onderhand wel geleerd, na meerdere keren misleid te zijn door mr. Molyneux, om al die verkooppraatjes met een korrel zout te nemen. Oblivion zal echt geen perfecte game zijn. Goed wel. Althans daar ga ik vanuit. Morrowind is het spel waaraan ik het meeste lol beleeft heb ooit in een game namelijk.
Ik val niet voor verkooppraatjes van een nerdy devs of pr-mannetjes... Zo zet ik zelf mijn twijfels bij de RAI. Maar die gevechten het zwakste punt van het spel... Ja vast... Ik bedoel, elke preview, elke magazine is/zijn super te spreken over de combat zelf, je hebt het zelf mogen zien in alle filmpjes... Dus is een gigantische vooruitgang als in Morrowind...

Dus tenzij de schrijvers van dat blad een versie hebben gehad waren de combat is terug gezet naar morrowind style, kan ik echt niet geloven dat dat het slechtse punt is van het spel...

Ik ben dan wel een Oblivion fanboy, maar dat wil niet zeggen dat ik het hele spel de hemel in ga prijzen en dat alles perfect en geweldig is.... Wat ik alleen wil zeggen met "Bullshit", is dat, dat uit andere previes blijkt dat de combat 1 van de meest spectaculaire dingen is in Oblivion... Bekijk de gameplay filmpjes zelf maar...

Zeg nou zelf, als dit het zwakste is van de game... dan moet de rest wel extreem goed zijn... :/

Misschien dat er bedoeld word dat het wat "unbalanced" is... Naja, ze zijn tenslotte nu bezig met dat soort dingen optimizen (wat al gebeurd had moeten zijn, maar dat terzijde).. Maar dat er dan 1 blaadje, ergens uit Denemarken ofzo, begint te zeggen dat de combat het zwakke punt is, terwijl iedreen anders zegt, tja.... dan kan ik dat moeilijk geloven...

We zullen het zien...

[ Voor 5% gewijzigd door Fiddle op 19-02-2006 15:12 . Reden: Brakheid.... ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• armageddon_2k1
Fiddle schreef op zondag 19 februari 2006 @ 15:08:
Je hebt mijn punt dus totaal niet begrepen.... Tuurlijk moet een game pas uitgebracht worden deze helemaal af, en bugvrij. Want zo had Boiling Point ook een hit kunnen worden, alleen kreeg het de kans niet van Atari... Wat ik bedoel is... Ontwikkelaars moet vorzichtiger met releasedates omgaan.. ik bedoel, de 1e release date wordt bij vrijwel elke game nooit gehaald. Als ze verwachten dat een game, ik zeg maar wat, in februari klaar is, zeg dan tegen de consument richting juni, of hou het open; ergens dit jaar.

Wat ik bedoel met dat argument Ik heb liever een bugvrije game, , dat is wat iedereen zegt... Tuurlijk willen dat, dat is logisch, maar een game hoort al bugvrij te zijn op de aangegeven release date.
Ah, okee. Dan ben ik het op deze manier met je eens. Bedenk wel dat Microsoft Bethesda zat te pushen om de releasen voor de Xbox360 en dat Ubisoft natuurlijk ook aan het pushen is. Ach, ik stoor me al lang niet meer aan het feit dat dev's hun releases niet halen
Wat een ontzettend kinderachtige opmerking, houd je flames gewoon ff lekker voor je... Heeft niets te maken met het feit dat ik mijn pctje zou "devalueren" in waarde. Dat doet jouw pc net zo hard als de mijne... En het interreseert me bar weinig, ik bedoel, ik zit nu Morrowind te gamen, daar heb ik een dergelijke setup ook niet voor nodig...
Misschien had ik er een :+ achter moeten zetten, dan was het wat minder grof over gekomen. Wat ik bedoel is: Ik heb de indruk dat je aardig wat geld uit heb gegeven om een supersysteem te krijgen juist voor Oblivion. Aangezien je ook de hele tijd zat te pimpen met het systeem zou ik zelf ook redelijk pissed worden als het spel uitgesteld wordt. Heck, ik heb nieuwe hardware gekocht op het moment dat het er nog op leek dat Oblivion tijdens de Xbox360 release uit zou komen. Ik heb dus nu alweer een vid-kaart die 2 fucking generaties oud is. Niet flamerig bedoeld dus.
Zelfde verhaal weer. Kijk eens naar de betekenis van het woord.
Tegenwoordig betekend release date, ah, kom op jongens nu gaan we de bugs er uit halen. NEE dat moet allang gebeurd zijn.

Nee, je kan niet goed inschatten wanneer hij af is, er moet gewoon zorgvuldiger mee omgegaan worden, om zo vele teleurstellingen te voorkomen.
Mjah, dat ben ik met je eens. Helaas zijn het echter de uitgevers die opeens in een blad met release dates aan het spuien zijn. Laten we wel wezen, de enige officiele bron is de site van Oblivion (Elderscrolls.com) zelf. Daar stond sinds aardig wat tijd 'early 2006'. Het zijn alleen de rumoeren en geruchten in de fora waar iedereen op af gaat. Bethesda heeft naar mijn weten nooit officieel op de site de release date gezet
Ik val niet voor verkooppraatjes van een nerdy devs of pr-mannetjes... Zo zet ik zelf mijn twijfels bij de RAI. Maar die gevechten het zwakste punt van het spel... Ja vast... Ik bedoel, elke preview, elke magazine is/zijn super te spreken over de combat zelf, je hebt het zelf mogen zien in alle filmpjes... Dus is een gigantische vooruitgang als in Morrowind...

Dus tenzij de schrijvers van dat blad een versie hebben gehad waren de combat is terug gezet naar morrowind style, kan ik echt niet geloven dat dat het slechtse punt is van het spel...

Ik ben dan wel een Oblivion fanboy, maar dat wil niet zeggen dat ik het hele spel de hemel in ga prijzen en dat alles perfect en geweldig is.... Wat ik alleen wil zeggen met "Bullshit", is dat, dat uit andere previes blijkt dat de combat 1 van de meest spectaculaire dingen is in Oblivion... Bekijk de gameplay filmpjes zelf maar...

Zeg nou zelf, als dit het zwakste is van de game... dan moet de rest wel extreem goed zijn... :/

Misschien dat er bedoeld word dat het wat "unbalanced" is... Naja, ze zijn tenslotte nu bezig met dat soort dingen optimizen (wat al gebeurd had moeten zijn, maar dat terzijde).. Maar dat er dan 1 blaadje, ergens uit Denemarken ofzo, begint te zeggen dat de combat het zwakke punt is, terwijl iedreen anders zegt, tja.... dan kan ik dat moeilijk geloven...

We zullen het zien...
Je zegt het zelf al "Als dit het zwakste is van de game, da moet de rest extreem goed zijn". Een zwak punt houdt natuurlijk niet in dat het slecht is. Combat met zwaarden in first person is gewoon moeilijk en ik had niet verwacht dat het het beste onderdeel zou zijn. Dat was het in Morrowind ook niet, maar ik vond dat goed speelbaar.
Geen enkele game is perfect en Oblivion zal dat ook zeker niet zijn. Maar het zal wel goed worden.
Ik zou me gewoon niet laten opnaaien door reviews van andere bladen. Check gewoon 5 reviews van gerenomeerde sites/bladen als IGN, Gamespot etc. en trek daar je conclusies uit.

[ Voor 96% gewijzigd door armageddon_2k1 op 19-02-2006 15:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@fiddle ik heb bijna alle filmpjes van oblivion gezien, maar ik moet eerlijk zijn dat dat vecht systeem er dus echt niet uit ziet. Je slaat spin of iets dergelijks raakt health kwijt, maar voor de rest totaal geen reactie.

En laten we het dan nog niet hebben over hoe houterig de beweging eruit ziet in vergelijking met heden daagse spellen. Ik zelf kan me hier niet aan storen en jij blijkbaar ook niet, maar het is toch zeker een minpunt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiddle
  • Niet online
armageddon_2k1 schreef op zondag 19 februari 2006 @ 15:29:
Maar het zwakste punt van Oblivion houdt nog niet in dat het slecht is. Elk spel heeft z'n zwakke en sterke punten, maar als de algehele kwaliteit van de game hoog is maakt het echt geen donder uit of de combat onder het gemiddelde is. Ik ben sowieso verbaasd als het erg goed is, want zwaardvechten in first person is heeel moeilijk te programmeren zodat het een beetje realistisch lijkt.
wij kunnen natuurlijk nog niet zeggen wat een sterk punt en wat een zwak punt is.... Want we hebben nog niets gespeeld. Maar als bijna elke review super te spreken is over hoe intens en realistisch de combat aanvoelt dan lijkt het mij dus sterk dat dit een zwak punt is, omdat maar 1 blaadje dat zegt...

Ik weet dus niet hoe het aanvoelt in de game, maar ik vind, van wat ik gezien heb in de filmpjes, dat de first person gevechte er erg goed en overtuigend uitzien... Vooral de impact van de zwaarden komen imho erg goed er realistisch over... Dit komt voornamlijk ook door de mooie geluiden die hier bijkomen. Het klinkt ook gewoon echt alsof je met een ijzeren zwaard op een metalen harnas bashed...

@ dikki dik:

Ik weet niet welk stukje je bedoeld.... :? Maar met houterige bewegingen? Heb je mij daar iets over horen zeggen dan? Ik heb geen idee hoe dat is in Oblivion, ik hoop igg dat de NPC niet zo houterig lopen als in Morrowind nee... (als je dat bedoeld tenminste)

[ Voor 16% gewijzigd door Fiddle op 19-02-2006 15:45 . Reden: Brakheid ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 30-07 09:05
De kerel die die review heeft geschreven wist echt niks van het spel. Zo heeft hij volgens mij niet eens de power attacks gebruikt, en de verschillende attack moves die je kan doen in samenwerking met de pijltjes toetsen, bovendien krijg je denk ik ook nog meer attack moves per perk als je omhoog gaat in skill. Tuurlijk is er zelfs dan nog een kans dat combat wat droog aan kan voelen, maar je kan me echt niet vertellen dat dat gevecht uit die duitse video met die gast in zijn gouden armor niet zwaar vet was. Voor mij was het iig 1 van de realistische ingame zwaardgevechten die ik ooit heb gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiddle
  • Niet online
DeepSeven schreef op zondag 19 februari 2006 @ 15:52:
De kerel die die review heeft geschreven wist echt niks van het spel. Zo heeft hij volgens mij niet eens de power attacks gebruikt, en de verschillende attack moves die je kan doen in samenwerking met de pijltjes toetsen, bovendien krijg je denk ik ook nog meer attack moves per perk als je omhoog gaat in skill. Tuurlijk is er zelfs dan nog een kans dat combat wat droog aan kan voelen, maar je kan me echt niet vertellen dat dat gevecht uit die duitse video met die gast in zijn gouden armor niet zwaar vet was. Voor mij was het iig 1 van de realistische ingame zwaardgevechten die ik ooit heb gezien.
Hehe... Thank you...

Zat namelijk dat stukje nog net te kijken om te kijken of niet zwaar uit mijn nek lul, maar ik sluit me aan bij DeepSeven...

[ Voor 12% gewijzigd door Fiddle op 19-02-2006 16:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Daar zou ik dan maar niet vanuit gaan, want je hebt dan echt niks begrepen van RPG's. Ten eerste moest je misschien niet in 3rd person view spelen, omdat de game daar niet voor gemaakt is.
Ik speelde dan ook niet in 3rd Person view, maar het is soms wel leuk om naar je character te kijken als je een beetje lang moet lopen, en dan nog : bouw dan helemaal geen 3rd person view, ipv. van zo'n slappe.
Ten tweede moet je dan het één en ander leren over experience en skills. Je kan het wel onrealistisch vinden, maar als het realistisch zou zijn zou er geen ruk aan zijn, aangezien iedereen neergaat door 1 pijl als het goed is en dan zou het té makkelijk zijn. Te realistisch ? Ok, te realistisch is niet leuk, maar ik vraag maar om een klein beetje realisme, zodat een (iets) getrainde, bewapende man een oud vrouwtje kan doden, zeker wanneer dat vrouwtje met haar handen vecht. Over skills en experiences : Wat moet ik leren dan ? Ik heb wel mijn skills getraint en experience behaald, en daarom ben ik ook verwonderd dat ik 19/20 keer mis als ik bijvoorbeeld op het vrouwtje haar lichaam klik. of zou soms het aan mijn pc liggen ? B)
Oblivion zal gewoon dezelfde gameplay ervaring bieden als Morrowind, alleen met wat gameplay tweaks. Het concept, waardoor het zo populair is, blijft gewoon gehandhaaft. Het feit dat jij het vind zuigen geeft gewoon aan dat jouw interesses niet bij dit soort games liggen of omdat je gewoon geen zin heb wellicht om je in te leven in een RPG als deze. Ieder z'n recht natuurlijk. Ik kan bijvoorbeeld helemaal niks met Battlefield 2. Bwa, Ik heb redelijk veel RPG's gespeeld, en ik vond Morrowind in het begin ook wel leuk, veel mogelijkheden, waardoor je je echt vrij voelt en goed kan inleven, maar de combat verpestte het voor mij, want ik wist dat het een groot deel van het spel zou vormen ( Je moet toch ergens experience van halen ?) en als het zo slap was...
Het slaat nergens op, het is nep, het voelt nep en er zitten alleen maar bijdehante mensen online die je constant uitmaken voor n00b terwijl ze zelf tegen rotsen aanvliegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vosss
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 14-09 11:12
Ook het Dwemer Puzzle Box grapje is ze niet in dank afgenomen. Ik denk dat ze zo'n flater, terecht, proberen te voorkomen.
Ik heb zelf Morrowind gespeeld, maar dit doet he-le-maal geen bellen rinkelen bij mij?! :?
Kan iemand me misschien in het kort vertellen wat die zo genaamde Dwemer Puzzle Box grap was? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Infinchible
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 17-09 09:53

Infinchible

Woef!

Fiddle schreef op zondag 19 februari 2006 @ 15:53:
[...]

Hehe... Thank you...

Zat namelijk dat stukje nog net te kijken om te kijken of niet zwaar uit mijn nek lul, maar ik sluit me aan bij DeepSeven...
Welk filmpje is dat precies? Heeft iemand misschien een link?
Ik heb wel die E3 demo van 200 mb ofzo, zit dat stukje daarin?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -AzErTy-
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 12-08 15:23
Ik hoop alleen da er enkele grote "missers" (in mijn ogen dan) uit gehaald worden
Effe een opsomming:
1) paralyze is een héél smerig ding da ik nu constant zit te misbruiken
2) verbeterde AI vb; ik kan in Balmora op e dak klimmen en iedereen snipen zonder dat iemand iets terug doet; AI zit maar tegen de muur te lopen???!!!
3) het principe van skills kopen is nogal "dom"
4) taunt is ook te makkelijk; je kan iedereen uit dagen en ongestraft afmaken
5) het systeem van constant laden van zones is een té grote aanslag op je resources
zo draai ik Morrowind op een Pentium M 1,7Ghz 512Mb ram en X600 en nog hapert het op ieder laadzonetje

Ik weet dat het al een wat ouder spel is ma toch....
Voor de rest echt 1 van de spellen aller tijde

God does not play dice

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyberamp

Cyberamp

Multithreaded Tweaker

vosss schreef op zondag 19 februari 2006 @ 20:27:
[...]

Ik heb zelf Morrowind gespeeld, maar dit doet he-le-maal geen bellen rinkelen bij mij?! :?
Kan iemand me misschien in het kort vertellen wat die zo genaamde Dwemer Puzzle Box grap was? :)
Kon jij 'm oppakken? Mooi. Velen niet. Dat was de grap, hij was niet mee te nemen wegens een bug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyberamp

Cyberamp

Multithreaded Tweaker

-AzErTy- schreef op zondag 19 februari 2006 @ 20:59:
Ik hoop alleen da er enkele grote "missers" (in mijn ogen dan) uit gehaald worden
Effe een opsomming:
1) paralyze is een héél smerig ding da ik nu constant zit te misbruiken
2) verbeterde AI vb; ik kan in Balmora op e dak klimmen en iedereen snipen zonder dat iemand iets terug doet; AI zit maar tegen de muur te lopen???!!!
3) het principe van skills kopen is nogal "dom"
4) taunt is ook te makkelijk; je kan iedereen uit dagen en ongestraft afmaken
5) het systeem van constant laden van zones is een té grote aanslag op je resources
zo draai ik Morrowind op een Pentium M 1,7Ghz 512Mb ram en X600 en nog hapert het op ieder laadzonetje

Ik weet dat het al een wat ouder spel is ma toch....
Voor de rest echt 1 van de spellen aller tijde
Wat niet weg mag is 'mud crab merchant' . Binnen relatief no time paar miljoen erbij. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• armageddon_2k1
Ik heb die hele Mudcrap nooit gevonden :P

Wel heb ik het voor elkaar gekregen Morrowind in 1,5 uur uit te spelen. Als iemand het wil zien doe ik het zo nog een keer en save ik het als filmpje :)
Puur een kwestie van slim alchemy en potion gebruik ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiddle
  • Niet online
Hoekom je dan in godsnaam binnen 1.5 uur de hele mainquest door tot het einde?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuurvoske
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 17-09 17:47

Vuurvoske

Nunquam cede!

armageddon_2k1 schreef op zondag 19 februari 2006 @ 22:38:
Ik heb die hele Mudcrap nooit gevonden :P

Wel heb ik het voor elkaar gekregen Morrowind in 1,5 uur uit te spelen. Als iemand het wil zien doe ik het zo nog een keer en save ik het als filmpje :)
Puur een kwestie van slim alchemy en potion gebruik ;)
Nou da wil ik dus zeker wel even zien :x, niet dat ik je geloof maar ik ben al 1,5 uur bezeg geweest om in balmora te komen... :/

Beroeps brabander

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuurvoske

Vuurvoske

Nunquam cede!

lol alweer uitgesteld! Wie had dat nou gedacht :+

Beroeps brabander

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• armageddon_2k1
Okee, zo deed ik dat:
Vergeet de mainquest.....
Wat je moet doen is:
- Ga als de wiedeweerga naar Sadtrith Mora
- Koop daar alle ingredienten voor je potions for Reflect, Increase Intelligence en Health en Levitate.
- Zorg ervoor dat je iets van 100 Ash Yams en 100 Bloats heb voor de Increase Intelligence potion
- Steel de apparaten uit de toren in Caldera (van the Mages)
- Probeer 3 potions voor Increase Intelligence te maken, drink ze, probeer het opnieuw, drink ze, probeer het opnieuw...etc
- Je hebt dan na 100 Ash Jams en Bloat opgemaakt te hebben een Intelligence van 40000 ofzo voor 3600 seconden. Je maakt dan onwijs sterke Reflect en Health potions en Levitate potions Die duren dan allemaal 20 minuten ofzo en zorgen dat je b.v. een health van 80000 hebt.
- Vlieg naar wat mages om sterke spells te maken.
- Vlieg naar Vivec en vermoordt hem. Jat die handschoen en ga naar Tel Fyr, helemaal naar beneden.
- In het Corprusarium ga je naar die rare dwerg en die activeert hem (de handschoen), als je even weer naar buiten gaat en 24 uur slaapt.
- Vlieg daarna naar de goeie Tempels om respectievelijk Keening en Sunder op te halen en vlieg dan naar Dagoth Uhr en vernietig hem.

Klaar!
Het belangrijkste is is dat je even goed planned waar alles is en wat je nodig hebt en dan is er geen drol aan.

Oeh, het kriebelt wel :P

[ Voor 4% gewijzigd door armageddon_2k1 op 19-02-2006 23:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
Er was een filmpje met een gast die het in 7 minuten deed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• armageddon_2k1
Dat geloof ik graag, het kan altijd efficienter :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiddle
  • Niet online
DeepSeven schreef op zondag 19 februari 2006 @ 23:46:
Ow tof, je hebt niet een linkje toevallig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Refragmental
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23-06 15:15
DeepSeven schreef op zondag 19 februari 2006 @ 23:46:
7?
Ik heb een filmpje op m'n comp staan van een gast die het in 16:33 doet (loadscreens eruit gehaald).

Filmpje is 71mb groot dus die ga ik helaas niet uploaden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fiddle schreef op zondag 19 februari 2006 @ 15:40:
[...]

@ dikki dik:

Ik weet niet welk stukje je bedoeld.... :? Maar met houterige bewegingen? Heb je mij daar iets over horen zeggen dan? Ik heb geen idee hoe dat is in Oblivion, ik hoop igg dat de NPC niet zo houterig lopen als in Morrowind nee... (als je dat bedoeld tenminste)
nee dat maak ik ervan, maar ik heb het over de gevechten. Die komen bij mij zeker wel houterig over. Hij slaat twee keer met zijn zwaard, vijand doet de eerste keer niks en tweede keer valt hij bijna onopvallend neer. Dat had veel beter gekunt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• armageddon_2k1
Fiddle schreef op maandag 20 februari 2006 @ 00:35:
[...]

Ik zocht op google naar "Morrowind 7 minutes" en had hem direct.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fiddle schreef op maandag 20 februari 2006 @ 00:35:
[...]

Kijk maar is op deze site: http://speeddemosarchive.com/gamelist/FullList.html

Staan verder nog veel meer speedrun videos

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -AzErTy-
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 12-08 15:23
Beetje off topic misschien

Die enemy health bar in Morrowind is die aan/af zetbaar? Tis vrij irritant als je die mist (wel realistisch maja) plus sinds ik op mijn laptop game is de hoogste ondersteunde resolutie 1024°768?? Terwijl ik vroeger veel hoger kon :?

God does not play dice

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• armageddon_2k1
Met één van de eerste patches is die health bar erbij gekomen.
Je laptop grafische kaart ondersteund wellicht helemaal geen hogere resoluties.

[ Voor 40% gewijzigd door armageddon_2k1 op 20-02-2006 14:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuurvoske

Vuurvoske

Nunquam cede!

Hey ik zie nu in de filmpje dat je niet perse blind hoefte zijn als je die boots of blinding speed aandoet, w eet iemand welke spell ofzo je daar voor nodigt hebt???

Beroeps brabander

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jpiwf
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 17-09 10:46

jpiwf

licenced pepernootaddict

Vuurvoske schreef op maandag 20 februari 2006 @ 19:17:
Hey ik zie nu in de filmpje dat je niet perse blind hoefte zijn als je die boots of blinding speed aandoet, w eet iemand welke spell ofzo je daar voor nodigt hebt???
disspell voor 1 sec is genoeg, als je ze dan weer aandoet moet je die spell weer casten om er weer vanaf te zijn. ik zette altijd de brightness van mijn scherm op 100% en was breton, en dan zag je altijd nog best wel veel (breton had 50% resistance to magica)

member of Los Alcoholicos ban dhmo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Infinchible

Infinchible

Woef!

Ik had altijd gewoon een shirt enchanted met 100% resist magicka voor 1 seconde en dan snel die schoenen aantrekken. Dat is ook makkelijk te doen.
Maar weet nog iemand hoe dat filmpje heet van Oblivion, waar Fiddle het over had, die duitse, met het zwaardvechten erin?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiddle
  • Niet online
Finch85 schreef op maandag 20 februari 2006 @ 19:31:
Ik had altijd gewoon een shirt enchanted met 100% resist magicka voor 1 seconde en dan snel die schoenen aantrekken. Dat is ook makkelijk te doen.
Maar weet nog iemand hoe dat filmpje heet van Oblivion, waar Fiddle het over had, die duitse, met het zwaardvechten erin?
Die vind je gewoon in de officiele filmpjes op de site, deel 2 als ik me niet vergis...

Een nog mooier gevecht (met zelfde ventje, en meer) vind je bij die duitse gamemagazine... Die is iets minder legaal omdat die bij de cover dvd van het blad hoort. deze heb ik ook ergens van het i-net gehaald, alleen heb die die url niet meer voor je helaas...

EDIT:

Elke vrijdag komt er op de officiele site weer een update. Dat is meestal een dev. interview, een nieuw filmpje of een screeny. Maar als we naar die voorspellingen kijken... van hoe het ging met Morrowind, dan hoop ik dat we inderdaad de Gold-melding krijgen vrijdag. (aangezien het uitstel toch maar gelul bleek te zijn :S)

[ Voor 20% gewijzigd door Fiddle op 20-02-2006 21:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
Ik heb het duitse filmpje maar even geupload zodat meer mensen het kunnen zien. Het is op me xs4all accountje dus aub niet doorlinken. Ik haal hem er morgen weer af.

[ Voor 10% gewijzigd door DeepSeven op 21-02-2006 19:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchCommando
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22:42
Fiddle schreef op maandag 20 februari 2006 @ 21:24:
[...]
(aangezien het uitstel toch maar gelul bleek te zijn :S)
Wat je al na een paar posts duidelijk was gemaakt. Heb vertrouwen in ons! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jpiwf

jpiwf

licenced pepernootaddict

laten we het hopen
* jpiwf houdt vingers gekruist
hoop ook dat er een update in de items codex komt, daar staan nog steeds de items van morrowind, en wat info over de voor en tegens van elk race zou ook niet verkeerd zijn. kunnen we nog beter beslissen welk race we nou met welke items uit gaan rusten voor het maximale effect.

edit:
kom net wat leuks tegen op de forums. de editor van het deense blad pcplayer heeft een artikel geschreven over oblivion in het maart nummer van het blad. hij heeft ook zijn weg naar de forums gevonden en een boel vragen beantwoord. hier is deel 1 en hier is deel 2
enjoy

[ Voor 41% gewijzigd door jpiwf op 21-02-2006 00:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiddle
  • Niet online
Test hier je config op Oblivion.

CLICK

Steldt niets voor natuurlijk, het gaat gewoon uit van de minimale en aanbevolen systeemeisen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuurvoske

Vuurvoske

Nunquam cede!

Fiddle schreef op dinsdag 21 februari 2006 @ 00:32:

CLICK

Steldt niets voor natuurlijk, het gaat gewoon uit van de minimale en aanbevolen systeemeisen...
Zoiets als de game advisor van microsoft & futuremark dus? :) Kga em toch effe testen. Post hier wel screens :D

results:

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~verhoevw/GoT/images/oblivion/graph_all_7.gif
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~verhoevw/GoT/images/oblivion/oblivion_specs.JPG

[ Voor 19% gewijzigd door Vuurvoske op 22-02-2006 00:07 ]

Beroeps brabander

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiddle
  • Niet online
hhm, ik haal zowel minimum als recommended, maar dat wist ik sinds de officiele specs all...

Deze zijn voor mij ook nieuw....

Afbeeldingslocatie: http://games.tiscali.cz//images/oblivion/bbgj.jpg

Afbeeldingslocatie: http://games.tiscali.cz//images/oblivion/bbgd.jpg

Afbeeldingslocatie: http://games.tiscali.cz//images/oblivion/bcga.jpg

Afbeeldingslocatie: http://games.tiscali.cz//images/oblivion/bcgc.jpg

Afbeeldingslocatie: http://games.tiscali.cz//images/oblivion/bcgd.jpg

Afbeeldingslocatie: http://games.tiscali.cz//images/oblivion/bcgg.jpg

Afbeeldingslocatie: http://games.tiscali.cz//images/oblivion/bcgh.jpg

Afbeeldingslocatie: http://games.tiscali.cz//images/oblivion/bcgk.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jpiwf

jpiwf

licenced pepernootaddict

hmmz, recommended haal ik niet, val af op mijn xfx 6600 gt-tje, maar whatever, het leven gaat ook door zonder super graphics (al maken ze het leven er wel een beetje aangenamer op...)

die screens kende ik deels al, die et die emmer en die put komt uit de E3 demo, de rest grootendeels uit die duitse video. die met die boeken en de laatste 2 zijn van die russische site, staat linksonderin de screens, zijn dus ook al een tijdje uit. neem niet weg dat het er allemaal leuk uitziet.

edit:
dat paard ziet er echt evil uit, met die rode ogen en die zwarte vacht

[ Voor 9% gewijzigd door jpiwf op 21-02-2006 10:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 08:34

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Een paardje! :D

Woei ik heb ook alles Pass :D
;(

Recommended niet, blijft op videokaart hangen (ziet dat ding wel dat ik 2 6600GT's heb?)

Hmm, klopt niet echt die test, volgens mij ziet hij idd maar 1 6600GT

Ik kan volgens dat ding Act Of War, Age Of Empires 3 niet eens op recommended spelen, terwijl ik ze allebei speel met alles op high 8)7

[ Voor 94% gewijzigd door Angeloonie op 21-02-2006 01:05 ]

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuurvoske

Vuurvoske

Nunquam cede!

CLICK

Thnx voor filmpje, ziet er erg goed uit :D
Dat paard owned :D, eindelijk geen lange wandelingen meer :)

Beroeps brabander

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSTPS
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 23:28
Die system requirements site slaat helemaal nergens op :9
Klik ik age of empires 3 in, en dan recommended settings, staat er dat mijn videokaart te zwak is! 8)7 Ik heb trouwens een 6800le volledig unlocked en overclocked. Daarna druk ik op we recommend, en staat er een 6600 8)7 dat ding is minstens 4 keer zwakker dan mijne! :? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stoffa
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 22:06
DeepSeven schreef op maandag 20 februari 2006 @ 22:20:
Ik heb het duitse filmpje maar even geupload zodat meer mensen het kunnen zien. Het is op me xs4all accountje dus aub niet doorlinken. Ik haal hem er morgen weer af.

http://www.xs4all.nl/~vervoor1/
Mmm ik kan dat filmpje niet zien omdat ik een of andere codec mis, weet jij misschien welke dat is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vosss
Stoffa schreef op dinsdag 21 februari 2006 @ 01:37:
[...]

Mmm ik kan dat filmpje niet zien omdat ik een of andere codec mis, weet jij misschien welke dat is?
Ik weet niet wat voor bestand dat het is, maar VLC player speelt 99,99% af zonder gezeik om codecs

www.videolan.org

Suc6 :*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Infinchible

Infinchible

Woef!

DeepSeven schreef op maandag 20 februari 2006 @ 22:20:

http://www.xs4all.nl/~vervoor1/
Thanks, dat ziet er erg goed uit dat filmpje! Het vechten ziet er naar mijn mening ook een stuk beter uit dan in Morrowind. Al kon ik me er bij morrowind al niet echt aan ergeren. Behalve helemaal in het begin, maar dan moet je maar gewoon even je skills snel wat beter maken.
Ik heb mijn specs ook even getest:

Afbeeldingslocatie: http://i1.tinypic.com/o8fozm.gif

:'(

Maarja, dit is dan ook met de computer bij mijn vriendin thuis. Thuis nog even proberen op onderstaande specs, zal recommended in ieder geval ook niet halen. Maarja, volgende week ga ik als alles goed loopt een laptop kopen, kijken of die recommended haalt. Is een 1.67 Ghz centrino Dual-core, 1024mb Ram, en een X1600 256 MB ram. Dat wordt denk ik dan maar mijn gamebak. Als die videokaart tenminste sneller is als mijn 9800 Pro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
[...]

Ik gebruik ffdshow, raar is dat hij het in winamp niet doet bij mij en in mediaplayer wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vosss
DeepSeven schreef op dinsdag 21 februari 2006 @ 11:54:
[...]

Ik gebruik ffdshow, raar is dat hij het in winamp niet doet bij mij en in mediaplayer wel.
niks raar; niet moeilijk doen en gewoon O+ vlc player O+ gebruiken.

Opgelost; kunnen we het nu weer over oblivion zelf hebben aub? :9 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchCommando
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22:42
vosss schreef op dinsdag 21 februari 2006 @ 12:42:
[...]

niks raar; niet moeilijk doen en gewoon O+ vlc player O+ gebruiken.
Je moet niet net doen alsof VLC Player geen codec nodig heeft. Want dat is natuurlijk wel zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jpiwf

jpiwf

licenced pepernootaddict

DeepSeven schreef op dinsdag 21 februari 2006 @ 11:54:
[...]

hier ook ffdshow, speelt wel gewoon in winamp, check je versie/installatie eens, zou het aan kunnen liggen

ontopic:
ik geloof dat dit interview hier nog niet gepost was...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PH: Simply put, we changed the way we do shadows so that the game was actually playable, regardless of platform. The game looks the way it looks in all the screens we've released over the last year or more. It looks the way everyone has seen it who has played the game at any of our press events. It's more a reaction to what might have been than it is a reaction to what actually was.

Kan ik hieruit nu opmaken dat softshadows nu wel er gewoon inzetten hij zegt letterlijk :

Het spel gaat eruit zien zoals het tijdens alle press events en dergelijke eruit heeft gezien de afgelopen jaren
( dus ook E3, dus ook soft shadows )
of is dit weer ijdele hoop :'(

In ieder geval ik ben me een mooie gamepc aan het samenstellen speciaal voor deze game ben namelijk groot fan.

AMD Athlon 64 X2 4400
2 * 7900 GTX ( als die 9 maart uitkomt )
A8N32 SLI Deluxe ( gaming Edition )
2 * WD Raptor 150GB
Reserator waterkoeling set
1024 Mb Corsair LL geheugen ( 2048Mb is naar mijn mening overkill )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Infinchible

Infinchible

Woef!

Verwijderd schreef op dinsdag 21 februari 2006 @ 14:27:
Kan ik hieruit nu opmaken dat softshadows nu wel er gewoon inzetten hij zegt letterlijk :

Het spel gaat eruit zien zoals het tijdens alle press events en dergelijke eruit heeft gezien de afgelopen jaren
( dus ook E3, dus ook soft shadows )
of is dit weer ijdele hoop :'(
Uit het audio-interview wat een beetje terug gepost was, maakte ik op dat het enige wat ze eruit hebben gehaald, de shadows is van wat je ziet in de E3 demo, in het begin. Als je in de gevangenis zit, en dan de shadows van die ribbenkast.
De rest zou inderdaad precies zo zijn als dat ze de rest van de filmpjes hadden laten zien. Dus alleen de shadows van dingen die je kan oppakken en dergelijke hebben ze eruit gehaald geloof ik.

Edit: het staat er een beetje raar. Maar in ieder geval, als je het filmpje opnieuw zou maken,met de aanpassingen aan de shadows, zou alleen het stuk in de gevangenis veranderd zijn.

[ Voor 11% gewijzigd door Infinchible op 21-02-2006 14:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik bedoel dus idd ook de schaduwen van de ribbenkast en zo , die lieten ze zien tijdens de E3 en zoals de dev vertelt is alles precies zoals o.a. de E3 dus ook de schaduwen van de ribbenkast.

Dat audio interview is ouder als dit, dus mischien dat ze het toch weer erin hebben gedaan na alle kritiek??

Wie meer weet POSTEN!!!!!!!!!!!! :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vosss
DutchCommando schreef op dinsdag 21 februari 2006 @ 13:14:
[...]

Je moet niet net doen alsof VLC Player geen codec nodig heeft. Want dat is natuurlijk wel zo.
vosss schreef op dinsdag 21 februari 2006 @ 09:45:
[...]

Ik weet niet wat voor bestand dat het is, maar VLC player speelt 99,99% af zonder gezeik om codecs

www.videolan.org

Suc6 :*
Lezen blijkt weer eens te meer een nobele kunst die slechts weinigen machtig zijn :{

Ik zeg nergens dat VLC Player geen codecs nodig heeft of niet gebruikt; ik zeg (en niet meer dan dat) dat VLC Player 99,99% afspeelt ZONDER GEZEIK OM CODECS!!! })

Zo, da's ook weer rechtgezet; op naar de afwas :*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
WOOOTT!!!

Nog een audio interview van meer dan een uur met pete hines!!! En deze keer een positieve, veel nieuwe en leuke info en info over de release date. Binnen enkele weken mogen we een aankondiging verwachten waarin ze zeggen wat de echte release date is (waarschijnlijk op de dag af omdat ze zo zeker willen zijn), eindelijk _/-\o_ .

Interview vind je hier, zeker het downloaden waard.

edit: Voor de mensen die alleen het release stuk willen horen, het staat op 1:09:30.

[ Voor 10% gewijzigd door DeepSeven op 21-02-2006 18:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiddle
  • Niet online
Sjesis, ik ben wel diehard oblivion fan, maar ik heb eerlijk gezegd weinig zin om 1:30 naar een audio file te luisteren... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
Hehe, mja ik had hem op me ipod gepleurt en in de bus geluisterd, keer wat anders dan muziek :P.

[ Voor 3% gewijzigd door DeepSeven op 21-02-2006 19:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jpiwf

jpiwf

licenced pepernootaddict

Verwijderd schreef op dinsdag 21 februari 2006 @ 15:12:
Ik bedoel dus idd ook de schaduwen van de ribbenkast en zo , die lieten ze zien tijdens de E3 en zoals de dev vertelt is alles precies zoals o.a. de E3 dus ook de schaduwen van de ribbenkast.

Dat audio interview is ouder als dit, dus mischien dat ze het toch weer erin hebben gedaan na alle kritiek??

Wie meer weet POSTEN!!!!!!!!!!!! :*)
die shadows zijn eruit gehaald omdat het teveel processor kracht kostte en het spel zeer traag liet lopen. deze beslissing is al tijden terug genomen, maar pas recent aan het licht gekomen. de schaduwen van die ribbenkast zal je dus niet meer tegenkomen in de uiteindelijke game. ze hebben het er echt niet opnieuw ingestopt, dat zou waarschijnlijk weer een vertraging van enkele maanden tot een jaar opleveren, wat ook de reden is dat ze het eruit gesloopt hebben en er iets anders voor in de plaats gezet hebben. valse hoop dus...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb hem ook helemaal geluisterd er staan echt heel interressante dingen in.

In ieder geval krijg ik nu zeker de indruk dat die 21 Maart gereleased word. ( quote: very very very soon )

Helaas voor iedereen, de schaduwen op elk object ( zoals de ribbenkast op de E3 Demo ) zitten er echt niet in. ( dat op de E3 was puur een experiment wat ze ook wilden showen ( meer zo van kijk ons eens ), maar het was nooit de bedoeling dit echt in de game te bouwen letterlijk vertaald uit het interview)

Wel is het zo dat heel veel dingen op de PC versie aan of uit te zetten zijn.

Ook komen er armor sets voor paarden.

Wat ook heel erg opviel is dat de dungeons zich aanpassen aan je skills lvl.

Als je een dungeon op lvl 2 binnengaat zul je andere schatten/wapens/monsters aantreffen als dat je diezelfde dungeon ingaat als lvl 40.

Dit waren een beetje de high lights die ik heel erg interressant vond. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiddle
  • Niet online
Ow kijk, dat is is ergens wel een mooie vorm van balancing.... tevens voorkomt dit expliots... zoals op level 2 met een deadric katana rondlopen enzo...

Al heeft dit dewnk ik ook nadelen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 06-09 00:37

curry684

left part of the evil twins

CLICK

M'n laptop haalt de minimum requirements niet omdat die idioten bij dit soort programma's nog steeds niet snappen dat je de snelheid van een CPU niet in Ghz meet :z

M'n Centrino 1.86Ghz is minder dan 2.0Ghz, dus haal ik de min specs niet ondanks dat m'n laptop rondjes rent om een P4 2.8Ghz :D Maar m'n 360 draait Oblivion sowieso, dus who cares :Y)

Professionele website nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sietse
  • Laatst online: 01:49
Verwijderd schreef op dinsdag 21 februari 2006 @ 21:06:

Als je een dungeon op lvl 2 binnengaat zul je andere schatten/wapens/monsters aantreffen als dat je diezelfde dungeon ingaat als lvl 40.
Dit vind ik dan minder goed.. de hele wereld ligt op deze manier direct aan het begin open voor de speler.. zonder echte gevaren of dungeons waar je beter niet naar binnen kunt wandelen als level 1 mannetje.

Tenzij ze hier alleen doelen op de random dungeons, wat ik dus eigenlijk een beetje hoop..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jpiwf

jpiwf

licenced pepernootaddict

er is gesproken over de dungeons in een of ander dev interview. daar werd gezegt (dont quote me on this) dat er random en speciale dungeons zijn. in de random vind je ransom wezens van bepaalde levels, same as in morrowind, waar je in het begin ook geen flame atronarchs tegenkwam bij je daedric shrines. deze dungeons worden ook eens in de zoveel tijd weer opnieuw bevolkt en bevoorraad, dus het loont om na een tijdje nog eens een dungeon door te spitten, om weer neiuwe items en beestjes tegen te komen. in de speciale dungeons wordt niet gerespawned, en zijn vaak wat groter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hasib
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 26-09-2024
Verwijderd schreef op dinsdag 21 februari 2006 @ 21:06:

Dit waren een beetje de high lights die ik heel erg interressant vond. :D
Wat een kutfeature is dat gewoon, is toch heel irritant en onrealistisch!Ze kunnen ook gewoon gebied maken voor high lvl charakters en voor low lvl charakters.

Is toch stukken realistischer zonder deze onzin, het slaat toch nergens op dat een bepaalde bos bv gevaarlijker wordt naarmate je sterker wordt.Een bos/gebied moet gewoon gevaarlijk zijn ofniet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat een kutfeature is dat gewoon, is toch heel irritant en onrealistisch!Ze kunnen ook gewoon gebied maken voor high lvl charakters en voor low lvl charakters.
Dan krijg je een linear spel en dat is de bedoeling niet. Daarnaast is het hele spel niet realistisch en had Morrowind ook al zoiets, maar dan alleen met de sterkte van de monsters.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiddle
  • Niet online
jpiwf schreef op dinsdag 21 februari 2006 @ 22:56:
er is gesproken over de dungeons in een of ander dev interview. daar werd gezegt (dont quote me on this) dat er random en speciale dungeons zijn. in de random vind je ransom wezens van bepaalde levels, same as in morrowind, waar je in het begin ook geen flame atronarchs tegenkwam bij je daedric shrines. deze dungeons worden ook eens in de zoveel tijd weer opnieuw bevolkt en bevoorraad, dus het loont om na een tijdje nog eens een dungeon door te spitten, om weer neiuwe items en beestjes tegen te komen. in de speciale dungeons wordt niet gerespawned, en zijn vaak wat groter.
Als ze het op deze manier doen heb ik er geen moeite mee namelijk..... Want ik vind het juist wel leuk (en realistisch) als je soms gewoon veelste zwak bent voor een dungeon. Dan heb je iets om naar te trainen, want waar een dungeon is met veel sterke wezens, dan valt er meestal ook goeie shit te looten :)

Dat je die random dungens opniew kan doen vind ik ook wel tof klinken...
Verwijderd schreef op dinsdag 21 februari 2006 @ 23:52:
Daarnaast is het hele spel niet realistisch en had Morrowind ook al zoiets....
Nee tuurlijk niet, maar je hebt wel een mate van realisme in elke setting....

EDIT:

Ik heb een samenvattinkje gevonden voor mensen net als mij die te lui zijn om naar het 1,5 uur durende inteview te luisteren...
Creatures and generic NPCs respawn after a certain number of game days (Pete doesn't remember exact number). Creatures move around a lot more so if you go back to the same place it feels more varied. Pete describes the combat situation changing a lot when the "boss" of a dungeon was found in different areas. Most dungeons will have some items that respawn with the monsters.

42:00. Level check for determining enemies and items when you enter a cell. Over 200 dungeons, so don't be going back to the same ones just because stuff respawns, mkay? (This ain't EQ. )

43:00. Guards will assist you if NPCs are attacking you...

43:40. Guards won't "detect" stolen items and arrest you for it, but if you're arrested for whatever reason, they will take all your stolen items. But they don't do random searches.

There are travelling NPCs, but most merchants have established shops.

46:00. Q: How long will guards take to respawn after you kill them? A: Not sure. (Named NPCs don't respawn, "generic" ones like guards and bandits do.)

Q: Mercantile skill raising? A: In MW, skill ups were on per-transaction basis. in Oblivion, skill ups are based on per gold basis.

Q: Armor wearing reducing Magic? A: Penalty to spell effectiveness. Amount not specified. Skill perk at high levels of armor skills that removes the penalty. Armor skill raises by getting hit while wearing it.

Q: Quest log? A: Much better organized this time. 3 sections in journal. 1 tab for completed quests, 1 tab for current quests, 1 tab for your "Active" quest (selected on Current Quests tab). Map/compass shows marker for Active quest (if it has one). Much more streamlined and helpful, no need for a notebook.

Q: Disarm and "neck strike" in hand to hand? A: Skill perks in power attacks for various weapon skills. Power attacks gain chance to disarm/paralyze etc. ("At like 100 skill", so not sure if there's one at 80...)

Q: Shadows? A: We showed a glimpse of the full-shadowing in the prison cell a the E3 demo... and that was the only place it worked, so it was never implemented in the rest of the game. All other places and screenshots are shown with the current shadow system anyway. Player/NPCs/Creatures and tree canopies cast shadows.

Q: Monsters getting stuck? A: Yes, our pathing system is much better.

Q: Character customization? A: Only face, hair, and skin tone customization. No fat/skinny characters.

Q: Content updates? How will that work? A: No current plans for downloadable Expansions. Looking at small but fun things for downloadable content. Plan is to have one available at launch (content peeps haven't been on the game for a while, it's all been bug testing) and to do regular basis updates for both platforms. Not going to talk too much about things until they're sure they're going to work.

Q: Hand to hand combat? Combos? Uppercuts? A: New animations, but not getting into Mortal Kombat or Dead or Alive. It's fisticuffs, not karate or ninjitsu.

Q: Are there going to be mini-bosses in every dungeon? A: MOST dungeons have bosses and boss loot at the end.

Q: If you kill an NPC in front of a villager, will they react? A: Yes. Some NPCs will go to defend the one you're attacking. Some will run away. Some will watch. And they'll treat you differently afterward. Most respectable folks won't talk to you if you have a big bounty. You still keep infamy after paying off bounty.

Q: Looting towns and housing? Junk in barrels and crates strewn around? A: There's more clutter like paintbrushes lying around in the world, but we're more careful about not leaving large piles of gold in crates, but you'll still find a few stray gold pieces.

Q: Dungeons? Are they are harmful or are there "friendly" ones with merchants? A: They're all evil!

Q: Is skill training going to be more developed/interactive? Can you spar in the guild houses? A: Um.... uh... thinking... You can improve skills just by watching people train with eachother! Sweet! But no, no sparring partners. Go to the Arena.

Q: Will weapons actually "break"? A: They do indeed break, and have to be repaired.

Q: Weapons clash in mid-swing? Recoil? A: Staggering, yes. No weapons colliding in mid-air, though. You have to block.

Q: Inhabited area sizes? A: We've got big cities and smaller towns and settlements. Encampments... standalone inns... little of everything.

Q: Monsters? How many types? I saw 3 types of goblins... A: 40 or 50 something base monsters ("goblin") with lots of different types of each ("goblin shaman, goblin fighter...").

Q: Plane of Oblivion? Hush hush? A: Not a "you're not worthy, it's too awesome" thing, but more of needing to have some secrets. In Morrowind, it had all been seen before the game came out. We want some "first time" thing for people to see when they play for the first time.

Q: Achievements for 360? A: Had 100 at first, but they cap you at 50 per game. They had 6 at VERY first, but when they started playing the 360s and seen how other games used it, they added a bunch more micro achievements so it would scale better on the gamercard score.

Q: 16 square miles? What does that actually mean? DQ8 reference. A: We just told them so they'd stop asking how big the game was. What matters is the scale, how it feels once you're playing, how much stuff to do between points A and B, not whether the distance is X or Y miles. Pete likes how some people play the game for a bit, then pan around the world map and are amazed about how little they've explored. They've definately made it big enough.

Q: If you just do the main quest, about what % of world map will you have seen? A: We send you out a bit to explore as part of the MQ, use it as a point to send you out.

(No actual answer to that question. I somehow doubt anyone's decided to just burn through it and check yet. )

Q: Release date? A: Very Soon ™. A couple of weeks away, probably, from announcing exact date. We have a date in mind, but it's not done until it's done. We've seen enough games that thought they were finished and had a few delays. We don't want to slip, we want to ship on that day.

Q: Regions? A: Simultaneous, but Europe will be a few days behind of course.

71:30. Side tracking. Goes into Fallout. No Fallout 3 at E3 this year... Bethesda is publishing 2 Star Trek games but it's an outside developer making them. Star Trek games will be shown at E3...

Ah, more Oblivion.

Q: What is your favorite feature in Oblivion? A: I don't know if I have one. I'm so close to it, done however many demos, years, seen other playing it... I do love the graphics, people will be playing and see something amazing like a waterfall in a cave and be awed. It adds a lot to the experience. If there's one thing I think I like the most it's how much we've improved on every part of the game from previous games. He likens the game to a pregnancy and they're at the stage where they just want to get it OUT.

Q: What's the longest you've heard of people playing Elder Scrolls games? I've heard 1500. A: Yeah, I've heard the 1500. I get all the email to Bethesda... Loves how much people love the game... That's more important than the 1500/1600 hours.

Q: Finally... Morrowind for the Xbox, Oblivion for the 360... Elderscrolls 5 for the Xbox720? A: No, we're hoping to do more than one Elder Scrolls game this console cycle. God help us.

Steve: I'm going to play some more now, mkay?
Zucht, wat moeten jullie toch zonder mij... :+

[ Voor 88% gewijzigd door Fiddle op 22-02-2006 00:08 . Reden: Pindakaas is vies... ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuurvoske

Vuurvoske

Nunquam cede!

SOEDARKMASTER schreef op dinsdag 21 februari 2006 @ 01:35:
Die system requirements site slaat helemaal nergens op :9
Klik ik age of empires 3 in, en dan recommended settings, staat er dat mijn videokaart te zwak is! 8)7 Ik heb trouwens een 6800le volledig unlocked en overclocked. Daarna druk ik op we recommend, en staat er een 6600 8)7 dat ding is minstens 4 keer zwakker dan mijne! :? :P
Ja klopt, het is ook zo dat bijvoorbeeld de game advisor van microsoft en futuremark alleen maar kijkt naar de harddisk space van je windows schijf :/

Beroeps brabander

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
Het meescalen van monsters qua lvl gebaseerd op jou skill lvl moet je wat ruimer zien. Het is echt niet zo dat je op lvl 100 door een rat wordt geowned :P. Hier was in het begin ook nogal flink wat discussie over op de es forums, maar door een paar dev posts werd het toen gekalmeerd. Het is niet zo dat de hele wereld mee scaled met jou lvl, er zal altijd een ruime schaal aan vijanden zijn van super makkelijk tot super moeilijk. En uiteraard zullen bepaalde wezens ook nooit sterker zijn dan ze dat fysiek zouden kunnen zijn, zoals de rat.
Maar vooral in dungeons zul je het wel meer tegenkomen. Stel dat er diep in het oosten een dungeon ligt, iemand die de mainquest zou volgen zou deze misschien pas heel laat in het spel ontdekken. Iemand die meteen de wereld intrekt ontdekt de dungeon heel snel. Maar beide zullen vijanden van hun lvl ontdekken dankzij het meescalen. Als je zo'n open wereld hebt als Oblivion waar niemand hetzelfde pad volgt, dan heb je dit systeem wel nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jpiwf

jpiwf

licenced pepernootaddict

Q: Regions? A: Simultaneous, but Europe will be a few days behind of course.
is dit een grapje van pete, of is dit echt zo, anders is het importeren misschien sneller :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarWolfer
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 01-09 12:00
[...]

Jammer net te laat :| ...

Zou iemand dat Duitse Oblivion filmpje van DeepSeven voor mij nog een keer kunnen uploaden ? Of is er een andere link naar ? . Zou het ook graag wilen zien :'( .

[ Voor 26% gewijzigd door StarWolfer op 22-02-2006 09:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

curry684 schreef op dinsdag 21 februari 2006 @ 21:41:
[...]

M'n laptop haalt de minimum requirements niet omdat die idioten bij dit soort programma's nog steeds niet snappen dat je de snelheid van een CPU niet in Ghz meet :z

M'n Centrino 1.86Ghz is minder dan 2.0Ghz, dus haal ik de min specs niet ondanks dat m'n laptop rondjes rent om een P4 2.8Ghz :D Maar m'n 360 draait Oblivion sowieso, dus who cares :Y)
Betekent dit dat je met deze configuratie het spel ook echt niet kan draaien? Heb zelf namelijk een laptop met een cent dual core 1,83 processor. Qua grafische kaart zit ik wel goed; Geforce 7800. Wie weet hier meer van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 22 februari 2006 @ 10:36:
[...]

Betekent dit dat je met deze configuratie het spel ook echt niet kan draaien? Heb zelf namelijk een laptop met een cent dual core 1,83 processor. Qua grafische kaart zit ik wel goed; Geforce 7800. Wie weet hier meer van?
Het lijkt me dat je het wel kan draaien, de min. specs zijn p4 2 GHz, of amd 2Ghz, nu neem ik aan dat ze daarmee de rating bedoelen, dus die zit qua megahertzjes ook lager..

Minimum System Requirements:

* Windows XP
* 512MB System RAM
* 2 Ghz Intel Pentium 4 or equivalent processor !!!!!!
* 128MB Direct3D compatible video card
* and DirectX 9.0 compatible driver;
* 8x DVD-ROM drive
* 4.6 GB free hard disk space
* DirectX 9.0c (included)
* DirectX 8.1 compatible sound card
* Keyboard, Mouse

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 22-02-2006 10:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarWolfer
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 01-09 12:00
Volgens mij halen een aantal mensen twee dingen door elkaar...

Als je die benchmark tool gebruikt om te kunnen zien of je Oblivion zou moeten kunnen draaien, en die aangeeft dat je onder de minimum systeemeisen zit, of er iets anders 'mis' is, wil dat nog niet zeggen dat Oblivion niet draait / opstart / vlot loopt.

Er zitten gewoon een aantal fouten in die tool / dingen waar hij geen rekening mee houdt, zoals:
- Centrino CPU's
- Dual (SLI) opstellingen van grafische kaarten.
- Nieuwe (onbekende) soundblasters zoals X-Fi.

Het is gewoon een (foute) indicatie , en een indicatie zegt op zich niet zo veel :) .
Niet gelijk paniekvoetbal gaan spelen :Y) .

[ Voor 14% gewijzigd door StarWolfer op 22-02-2006 11:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiddle
  • Niet online
StarWolf schreef op woensdag 22 februari 2006 @ 05:36:
[...]

Jammer net te laat :| ...

Zou iemand dat Duitse Oblivion filmpje van DeepSeven voor mij nog een keer kunnen uploaden ? Of is er een andere link naar ? . Zou het ook graag wilen zien :'( .
Het is wellicht de low-quality version, maar meer heb ik helaas niet voor je....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Refragmental
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23-06 15:15
jpiwf schreef op woensdag 22 februari 2006 @ 00:59:
[...]

is dit een grapje van pete, of is dit echt zo, anders is het importeren misschien sneller :'(
Europa is altijd de lul wanneer het om release dates gaat. En dat vinden ze nu blijkbaar vanzelfsprekend. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19-08 12:03

Collaborator

You! Cake or Death?

Legion schreef op woensdag 22 februari 2006 @ 16:13:
[...]

Europa is altijd de lul wanneer het om release dates gaat. En dat vinden ze nu blijkbaar vanzelfsprekend. |:(
Goh die paar dagen, remember the 90's? een jaar wachten was geen uitzondering..

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• armageddon_2k1
Bij Morrowind had Ubisoft de distributie grondig verknald, laten we hopen dat het nu gewoon goed gaat. Wat is iedereen overigens negatief over de meeste nieuwsitems of speculaties. Er wordt altijd meteen gespeculeerd dat altijd de slechtste dingen uitkomen.....beetje optimisme mag ook wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jpiwf

jpiwf

licenced pepernootaddict

Legion schreef op woensdag 22 februari 2006 @ 16:13:
[...]

we zijn vaak toch nog wel voor australie en zuid amerika, maar als die eerder zijn dan ons straks... 8)7 |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• armageddon_2k1
eerder dan amerika?? haha! Morrowind was al 1,5 maand uit in Amerika toen ie bij ons kwam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Eraser-
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 17-09 18:29
volgens mij heeft jpiwf het over zuid-amerika ;), en eerder dan amerika zal wel niet inderdaad :P

[ Voor 32% gewijzigd door -Eraser- op 22-02-2006 18:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiddle
  • Niet online
Ik ben trouwens ook heel erg enthousist geworden over deze game... (dark messiah of might and magic)

TRAILER

Klik op download en kies je mirror...

Hier zie je echt waanzinnige swordplay en magic gebruik. Het oogt op sommige punten toffer (kwa moves en spell-casting enzo) net wat toffer dan Oblivion. Maar deze game is denk ik wel een stuk meer arcade. Al weet ik verder niet of het ook RPG is enzo... Ik hoop het iig wel. (heb vorige might en magic nooit gespeeld, dus ik ben verder leek op dit gebied...)

EDIT:

Er is zelf al een een topic voor :)

http://gathering.tweakers.net/forum/list_message/25256866#25256866

[ Voor 26% gewijzigd door Fiddle op 22-02-2006 21:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jpiwf

jpiwf

licenced pepernootaddict

Fiddle schreef op woensdag 22 februari 2006 @ 20:47:
Ik ben trouwens ook heel erg enthousist geworden over deze game... (dark messiah of might and magic)

TRAILER

Klik op download en kies je mirror...

Hier zie je echt waanzinnige swordplay en magic gebruik. Het oogt op sommige punten toffer (kwa moves en spell-casting enzo) net wat toffer dan Oblivion. Maar deze game is denk ik wel een stuk meer arcade. Al weet ik verder niet of het ook RPG is enzo... Ik hoop het iig wel. (heb vorige might en magic nooit gespeeld, dus ik ben verder leek op dit gebied...)

EDIT:

Er is zelf al een een topic voor :)

http://gathering.tweakers.net/forum/list_message/25256866#25256866
ziet er leuk uit, maar ik denk dat ik het tegen de tijd dat dat spel uit komt zo druk zal hebben met oblivion dat ik er geen tijd voor zal hebben :9

ps: ik zei idd ZUID america, noordamerica krijgen alles als eerste of 2e (na japan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gully
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 16-04-2022

Gully

Master Gully! (tm)

Er is momenteel een trailer en wat extra content te downloaden via Xbox Marketplace.
Voor de liefhebbers :)

GullyTM is protected by copyright laws since 1978.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
Extra content? Heb je de game al dan? :P.
Maar als jij die trailer hebt, zou je die eens willen beschrijven, ben wel benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiddle
  • Niet online
Die zou ik hier op me pc ook wel ff willen zien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gully

Gully

Master Gully! (tm)

DeepSeven schreef op woensdag 22 februari 2006 @ 22:39:
Extra content? Heb je de game al dan? :P.
Maar als jij die trailer hebt, zou je die eens willen beschrijven, ben wel benieuwd.
Haha, nee dat niet, maar wel extra content in de zin van een thema en wat afbeeldingen.
De trailer ga ik nu ff kijken :)

edit:
*done* ja hoe omschrijf je nu een trailer ;) fraaie omgevingen, veel gevechten; zwaard, pijl en boog, met meerdere ventjes etc. Zowel 1st person als 3rd person. De trailer nodigt wel uit tot meer zeg maar en dat vind ik in elk geval een goed teken :)

[ Voor 27% gewijzigd door Gully op 22-02-2006 22:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiddle
  • Niet online
Schijnt een oude trailer te zijn las ik net.... :(

Kan Gully dat bevestigen?

[ Voor 23% gewijzigd door Fiddle op 22-02-2006 22:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gully

Gully

Master Gully! (tm)

Fiddle schreef op woensdag 22 februari 2006 @ 22:46:
Schijnt een oude trailer te zijn las ik net.... :(

Kan Gully dat bevestigen?
negative, ik heb t topic wel gevolgd maar niet alle trailers bekeken...sorry

edit: het is zo goed als de trailer die in de topic start staat vermeld...

[ Voor 13% gewijzigd door Gully op 22-02-2006 23:09 ]

• jpiwf

jpiwf

licenced pepernootaddict

deze?
staat gewoon op de officieele site, onder downloads.

• jpiwf

jpiwf

licenced pepernootaddict

al die screens zijn stuk voor stuk meesterlijk. die orc is lelijk, het orcish armor daarentegen niet. die argonian heeft een vette huidskleur, en dat npcs schilderen wat ze zien is echt vet. verder is die met die waterval weer zo een sfeershot waarvan ik hoop dat de game dezelfde sfeer weet op te roepen.

kortom danku voor deze screens

• Koekje
  • Niet online

Koekje

GoT-lurker

Bedankt voor de screens! Op het TES-forum hadden ze direct gedelete geworden. :)

There are 10 types of people in this world. Those who understand binary, and another 9 who don't give a s**t.

• pingkiller
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 08:20
Ik blijf erbij dat dat hele bloom/hdr/whatever effect echt zwaar overdone is. Bijvoorbeeld op deze foto http://img.photobucket.co...j_2002/Oblivi4n/30825.jpg
Net of die foto zwaar overbelicht is.

CSS snippet om users te blokkeren: https://tweakers.net/instellingen/customcss/snippets/bekijk/2618/

Verwijderd

Koekje schreef op donderdag 23 februari 2006 @ 12:02:
Bedankt voor de screens! Op het TES-forum hadden ze direct gedelete geworden. :)
Ja dat klopt, ik denk zal ff vlug de linkjes kopieren van het forum, ;) En inderdaad het topic was opeens verdwenen (mijn eerste link ;) )
pingkiller schreef op donderdag 23 februari 2006 @ 12:08:
Ik blijf erbij dat dat hele bloom/hdr/whatever effect echt zwaar overdone is. Bijvoorbeeld op deze foto http://img.photobucket.co...j_2002/Oblivi4n/30825.jpg
Net of die foto zwaar overbelicht is.
ik heb bij dat soort foto's toch elke keer het idee dat er op de een of andere manier aan gesoept bewerkt is of zoiets.. want je hebt gelijk het effect is ook naar mijn idee overdone..

[ Voor 44% gewijzigd door Verwijderd op 23-02-2006 12:28 ]

• armageddon_2k1
Dat bloom effect tegenwoordig in alle games. Het is alleen 9 vd 10 keer overdone. Kijk eens naar Need For Speed Most Wanted...niet te geloven.

• -Eraser-
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 17-09 18:29
In NFS:MW was het inderdaad zwaar overdreven, dus ik hoop dat het in oblivion wat minder is, maar als je sommige screens van oblivion ziet ...
Pagina: 1 ... 6 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.