Je hebt mijn punt dus totaal niet begrepen.... Tuurlijk moet een game pas uitgebracht worden deze helemaal af, en bugvrij. Want zo had Boiling Point ook een hit kunnen worden, alleen kreeg het de kans niet van Atari... Wat ik bedoel is... Ontwikkelaars moet vorzichtiger met releasedates omgaan.. ik bedoel, de 1e release date wordt bij vrijwel elke game nooit gehaald. Als ze verwachten dat een game, ik zeg maar wat, in februari klaar is, zeg dan tegen de consument richting juni, of hou het open; ergens dit jaar.
Wat ik bedoel met dat argument Ik heb liever een bugvrije game, , dat is wat iedereen zegt... Tuurlijk willen dat, dat is logisch, maar een game hoort al bugvrij te zijn op de aangegeven release date.Waarschijnlijk omdat je al je zuurverdiende centjes uitgegeven heb aan een peperdure setup die zo'n beetje elke dag met 10% devalueert?
Wat een ontzettend kinderachtige opmerking, houd je flames gewoon ff lekker voor je... Heeft niets te maken met het feit dat ik mijn pctje zou "devalueren" in waarde. Dat doet jouw pc net zo hard als de mijne... En het interreseert me bar weinig, ik bedoel, ik zit nu Morrowind te gamen, daar heb ik een dergelijke setup ook niet voor nodig...
"Een release date is een release date"? Alles leuk en wel, maar je moet zo onderhand wel weten dat de meeste developers hun eerste dates nooit halen. Dan moet er dus ook geen game uitkomen, anders krijg je X3 taferelen. Het feit dat iedereen overigens zegt dat ze liever een bugvrije game later willen hebben dan een buggy game nu geeft aan dat er misschien wel een kern van waarheid in zit.
Bethesda (leer het goed schrijven trouwens) heeft een aardige storm aan kritiek gekregen toen ze Morrowind uitbrachten en deze zat vol met onverklaarbare crashes bij sommige mensen. Ook het Dwemer Puzzle Box grapje is ze niet in dank afgenomen. Ik denk dat ze zo'n flater, terecht, proberen te voorkomen.
Zelfde verhaal weer. Kijk eens naar de betekenis van het woord.
Tegenwoordig betekend release date, ah, kom op jongens nu gaan we de bugs er uit halen. NEE dat moet allang gebeurd zijn.
Nee, je kan niet goed inschatten wanneer hij af is, er moet gewoon zorgvuldiger mee omgegaan worden, om zo vele teleurstellingen te voorkomen.
En waarom is een review waarin een negatief punt wordt aangestipt meteen bullshit? Jij hebt de game blijkbaar al gespeeld? Of ga je blind af op de verkooppraatjes van meneer Hines? Ik heb onderhand wel geleerd, na meerdere keren misleid te zijn door mr. Molyneux, om al die verkooppraatjes met een korrel zout te nemen. Oblivion zal echt geen perfecte game zijn. Goed wel. Althans daar ga ik vanuit. Morrowind is het spel waaraan ik het meeste lol beleeft heb ooit in een game namelijk.
Ik val niet voor verkooppraatjes van een nerdy devs of pr-mannetjes... Zo zet ik zelf mijn twijfels bij de RAI. Maar die gevechten het zwakste punt van het spel... Ja vast... Ik bedoel, elke preview, elke magazine is/zijn super te spreken over de combat zelf, je hebt het zelf mogen zien in alle filmpjes... Dus is een gigantische vooruitgang als in Morrowind...
Dus tenzij de schrijvers van dat blad een versie hebben gehad waren de combat is terug gezet naar morrowind style, kan ik echt niet geloven dat dat het slechtse punt is van het spel...
Ik ben dan wel een Oblivion fanboy, maar dat wil niet zeggen dat ik het hele spel de hemel in ga prijzen en dat alles perfect en geweldig is.... Wat ik alleen wil zeggen met "
Bullshit", is dat, dat uit andere previes blijkt dat de combat 1 van de meest spectaculaire dingen is in Oblivion... Bekijk de gameplay filmpjes zelf maar...
Zeg nou zelf, als dit het zwakste is van de game... dan moet de rest wel extreem goed zijn...
Misschien dat er bedoeld word dat het wat "unbalanced" is... Naja, ze zijn tenslotte nu bezig met dat soort dingen optimizen (wat al gebeurd had moeten zijn, maar dat terzijde)..
Maar dat er dan 1 blaadje, ergens uit Denemarken ofzo, begint te zeggen dat de combat het zwakke punt is, terwijl iedreen anders zegt, tja.... dan kan ik dat moeilijk geloven...
We zullen het zien...
[
Voor 5% gewijzigd door
Fiddle op 19-02-2006 15:12
. Reden: Brakheid.... ]
Asus ROG Strix X570-E Gaming, AMD Ryzen 7 5800X, NZXT Kraken X63, Zotac Gaming GeForce RTX 3080 Trinity OC, G.Skill Trident Z RGB, 2x Samsung 980 Pro 1TB, Fractal Design Define R6 USB-C, be quiet! Straight Power 11 750W