weer een nieuwe ctr+alt+del strip 

[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 159492 op 07-03-2006 20:01 ]
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Anoniem: 159492
[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 159492 op 07-03-2006 20:01 ]
Anoniem: 159492 schreef op dinsdag 07 maart 2006 @ 20:00:
weer een nieuwe ctr+alt+del strip
[afbeelding]
Bedenk je wel dat 1024x768 op een 17" scherm net zo strak is als 1280x1024 op een 19". Hoe groter je beeldscherm hoe "lelijker" het wordt op de zelfde resolutie. Dus dat vergt weer meer van je kaartje. Maargoed 19" TFT's zijn tegenwoordig heel erg goed te betalen, dus je doet er zeker geen miskoop aan.DeepSeven schreef op dinsdag 07 maart 2006 @ 18:00:
.....
Ik wou eerst me grafische kaart gaan updaten, maar aangezien ik agp heb en dus weinig keuze, ga ik me 17" crt inruilen voor een strakke 19" of 20" tft.
Q6600 | 4GB | 24" Dell 2407-HC | Logitech Z-5500 | iPhone 4
[ Voor 12% gewijzigd door Anoniem: 159492 op 07-03-2006 22:06 ]
[ Voor 26% gewijzigd door Fiddle op 07-03-2006 22:08 ]
Asus ROG Strix X570-E Gaming, AMD Ryzen 7 5800X, NZXT Kraken X63, Zotac Gaming GeForce RTX 3080 Trinity OC, G.Skill Trident Z RGB, 2x Samsung 980 Pro 1TB, Fractal Design Define R6 USB-C, be quiet! Straight Power 11 750W
[ Voor 27% gewijzigd door Anoniem: 159492 op 07-03-2006 22:26 ]
Echt he,Fiddle schreef op dinsdag 07 maart 2006 @ 22:00:
EDIT2:
En hoe krijgen die gasten op dat forum het toch iedre keer weer voor elkaar om zo te zeiken, nu zijn de textures op de rots weer niet goed, of lijken 2 bomen identiek. Als ik kijk naar deze screenshot denk ik, wat wil ik nog meer. Ik wordt er serieus een beetje moe van.
[ Voor 3% gewijzigd door Wakkaman op 07-03-2006 23:28 ]
Sorry voor offtopic maar Amen :xcurry684 schreef op dinsdag 07 maart 2006 @ 15:53:
[...]
Heb je toch jouw aandeel weer gedaan om te zorgen dat er geen deel 5 komt. Ben jij even stoer.
Beroeps brabander | Battle.net: Reshnar#2661
Helemaal mee eens! Wat een trieste figuren zitten daartussen zeg.Wakkaman schreef op dinsdag 07 maart 2006 @ 23:17:
[...]
Echt he,
Ik vind veel gasten op dat forum gewoon zielig. Ik bedoel wat verwacht je wel niet van een spel, ik heb serieus vragen voorbij zien komen als "kan je bezemen?", "kan je een gezin stichten en je kinderen opvoeden"?. Het lijkt wel alsof ze oblivion zien als hun nieuwe leventje, waarbij alles uit het echte leven mogelijk moet zijn en meer. En dan idd dat gezeur over die graphics..
Ik heb zelfs al topics gezien over the Elders Scrolls 5? WTF 4 is nog niet eens uit!![]()
Echt een stelletje kneuzen.
Maar goed thnks voor de screens (Y)
Hmmz... krijgen jullie niet ook leuke gedachtesWakkaman schreef op dinsdag 07 maart 2006 @ 23:17:
[...]
Het lijkt wel alsof ze oblivion zien als hun nieuwe leventje, waarbij alles uit het echte leven mogelijk moet zijn en meer.
Wat? Oblivion als Sims 2 expansion?krouwen schreef op dinsdag 07 maart 2006 @ 23:41:
[...]
Hmmz... krijgen jullie niet ook leuke gedachtes![]()
Bier, Whiskey en Metal!!
Haha, een dergelijke reply had ik ook ooit daar neer gezet. Ging over de podcast, vroegen ze aan die gast of armor blijft drijven of zinkt als je het in water gooitWakkaman schreef op dinsdag 07 maart 2006 @ 23:17:
[...]
Echt he,
Ik vind veel gasten op dat forum gewoon zielig. Ik bedoel wat verwacht je wel niet van een spel, ik heb serieus vragen voorbij zien komen als "kan je bezemen?", "kan je een gezin stichten en je kinderen opvoeden"?. Het lijkt wel alsof ze oblivion zien als hun nieuwe leventje, waarbij alles uit het echte leven mogelijk moet zijn en meer. En dan idd dat gezeur over die graphics..
Ik heb zelfs al topics gezien over the Elders Scrolls 5? WTF 4 is nog niet eens uit!![]()
Echt een stelletje kneuzen.
Maar goed thnks voor de screens (Y)
Leven in Oblivion
Er zijn daar hellevegen die nodig vernietigd moeten worden en met 20 kilo staal in je hand ben jij precies de held die dit kan. 'The Elder Scrolls IV: Oblivion™ is de vierde titel in de epische role-playing reeks. Treed binnen in een volledig interactieve eindeloze wereld bevolkt met realistische niet-gamer personages en adembenemende landschappen. Maak en speel elk gewenst personage, van louche killer tot bijlzwengelende krijger. Ga een episch first person role-playing avontuur aan. Zeg nou zelf; dat is miljoenen keren spannender dan een regenweekend in maart.
Beroeps brabander | Battle.net: Reshnar#2661
[ Voor 46% gewijzigd door killingdjef op 08-03-2006 02:55 ]
ben met je eens dat oblivion behoorlijk gehyped wordt. De verwachtingen liggen nu zo hoog dat het eigenlijk alleen maar tegen kan vallen. Maar ook ikzelf verwacht er heel veel van.killingdjef schreef op woensdag 08 maart 2006 @ 01:02:
Ik ben bang dat Oblivion een beetje TE gehyped wordt. Krijg ook de indruk dat Oblivion vergeleken wordt met Fable maar dan iets serieuzer, volgens mij kan je er niet -meer- naast zitten.
Ziet er mega goed uit... Zeker als je beseft dat dit soort scenes dynamisch worden gegenereerd!Anoniem: 159492 schreef op dinsdag 07 maart 2006 @ 22:00:
nieuwe screenshot:
(het is een pc screenshot)
[afbeelding]
Ik hoop het niet want Fable was een erg vervelende (lees verveelde) game wanneer je er wat langer mee bezig was...killingdjef schreef op woensdag 08 maart 2006 @ 01:02:
Ik ben bang dat Oblivion een beetje TE gehyped wordt. Krijg ook de indruk dat Oblivion vergeleken wordt met Fable maar dan iets serieuzer, volgens mij kan je er niet -meer- naast zitten.
Anoniem: 154012
De meeste hype lijkt mij nog over de zogenaamde uber-graphics te gaan. Een RPG moet op de 1e plaats een goed en sterk verhaal + bijbehorende quests hebben, daarna mag je aan graphics e.d. gaan denken.NiaX schreef op woensdag 08 maart 2006 @ 08:03:
[...]
ben met je eens dat oblivion behoorlijk gehyped wordt. De verwachtingen liggen nu zo hoog dat het eigenlijk alleen maar tegen kan vallen. Maar ook ikzelf verwacht er heel veel van.
ik denk dat ik de komende maanden hier wel mee zoet ben.(waarschijnlijk nog wel langer)![]()
Maar die vergelijking met Fable snap ik niet helemaal?
Ik zou toch je 9800 pro maar eens gaan upgraden want je systeem gaat dit niet trekken.... Als je tenminste iets moois op het beeld wil zien met een redelijke framerate.DeepSeven schreef op dinsdag 07 maart 2006 @ 18:00:
Ach, iedereen verveelt zich gewoon nu met nog maar 2 weken tot de release. Aangezien er toch geen nieuws meer zal komen, snap ik wel dat iedereen nog even gaat kijken hoe ze denken het spel te kunnen runnen. Natuurlijk gaat het anders zodra het spel uit is, het is een rpg, daar is zoveel over te lullen.
Persoonlijk ben ik wel benieuwd hoe de bossen er op mijn pc uit zien (3000+, 1 gig en radeon 9800 pro 128mb). Hoop toch dat het niet té veel anders is als in die filmpjes. Ik wou eerst me grafische kaart gaan updaten, maar aangezien ik agp heb en dus weinig keuze, ga ik me 17" crt inruilen voor een strakke 19" of 20" tft.
23 maart wordt kamer opruimen, windows opnieuw installeren en drinken en eten inslaan, en gaan met die banaan.
Anoniem: 26474
Ik zou gewoon wachten tot de game uitkomt, dan kun je altijd nog updaten als het niet lekker speelt op redelijke kwaliteit. Het is nu toch koffiedik kijken..Darth Malak schreef op woensdag 08 maart 2006 @ 08:29:
[...]
Ik zou toch je 9800 pro maar eens gaan upgraden want je systeem gaat dit niet trekken.... Als je tenminste iets moois op het beeld wil zien met een redelijke framerate.
Stenen tijdperk is wat overdreven. Maar goed, ik hoorde dat de devs een maand of 2 terug op een zowat zelfde systeem speelde als de mijne, en dat draaide goed op 1024 med settings, en sindsdien is het alleen maar geoptimaliseerd. Met die settings neem ik genoegen, dus ik wacht het wel ff af. En na 6 jaar een 17" crt gehad, wil ik zowiezo een nieuw beeldscherm, oblivion of nietDarth Malak schreef op woensdag 08 maart 2006 @ 08:35:
Tuurlijk moet ie wachten met upgraden maar ik zou als ik hem was ook wachten met het aanschaffen van een dure TFT terwijl zijn videokaart uit het stenen tijdperk is.
[ Voor 8% gewijzigd door DeepSeven op 08-03-2006 10:49 ]
Waarom zeggen jullie allemaal 24e? Het is toch de 20e van Maart, de officiele wereldweide release?Anoniem: 26474 schreef op woensdag 08 maart 2006 @ 08:32:
Ik zou gewoon wachten tot de game uitkomt, dan kun je altijd nog updaten als het niet lekker speelt op redelijke kwaliteit. Het is nu toch koffiedik kijken..
maarre de 24e komt langzamerhand toch wel dichterbij of niet?
Q6600 | 4GB | 24" Dell 2407-HC | Logitech Z-5500 | iPhone 4
in europa de 24ekrouwen schreef op woensdag 08 maart 2006 @ 13:50:
[...]
Waarom zeggen jullie allemaal 24e? Het is toch de 20e van Maart, de officiele wereldweide release?
Vark is developer of betatester bij Bethesda, vergeten welke het was.Trasos schreef op woensdag 08 maart 2006 @ 01:36:
OMFG!!!![]()
Waarom hij wel? Bill Gates in eigen persoon?
Vark is inderdaad een developer. Volgens mij 1 van de graphical designers.curry684 schreef op woensdag 08 maart 2006 @ 13:58:
[...]
Vark is developer of betatester bij Bethesda, vergeten welke het was.
En heel oud nieuws hoor.
Hahaha!! Dat was precies het eerste wat ik dacht toen ik identieke textures zag op 3 verschillende bomen. Dacht meteen dat er wel mensen zullen zijn die daarover zouden gaan zeiken.Fiddle schreef op dinsdag 07 maart 2006 @ 22:00:
HoiHoi
Ben ik weer.
-knip-
EDIT2:
En hoe krijgen die gasten op dat forum het toch iedre keer weer voor elkaar om zo te zeiken, nu zijn de textures op de rots weer niet goed, of lijken 2 bomen identiek. Als ik kijk naar deze screenshot denk ik, wat wil ik nog meer. Ik wordt er serieus een beetje moe van.
member of Los Alcoholicos ban dhmo
Ik vind parties juist helemaal niks aan, dan kan ik me echt niet inleven in de hoofdpersoon, en dat wil ik juist bij zo'n spel. Een rol spelen, niet meerdere rollen in 1 keer. Morrowind is ook gewoon echt geniaal, zonder party, ik vind de stukjes daarin dat je met z''n tweeën moet spelen ook niet echt leuk. Vooral ook omdat je AI-partner nogal vaak in de weg looptIliares schreef op woensdag 08 maart 2006 @ 18:30:
wordt het niet een beetje saai?
Of was het verhaal van morrowind zo goed dat een partysysteme niet noodzakelijk is?
Want met een partysysteem heb je ook meerdere chars en dat betekend meer subplots voor het verhaall, boeiende dialogen etc.
Ga jij eens heel snel de Morrowind: GotY edition aanschaffen!Iliares schreef op woensdag 08 maart 2006 @ 18:30:
wordt het niet een beetje saai?
Of was het verhaal van morrowind zo goed dat een partysysteme niet noodzakelijk is?
Want met een partysysteem heb je ook meerdere chars en dat betekend meer subplots voor het verhaall, boeiende dialogen etc.
[ Voor 74% gewijzigd door Getah op 08-03-2006 18:44 ]
Beetje jammer dat de nieuwe mode "graphics maken de game" is. Morrowind na 1 uur al gestopt? Omdat de graphics en vecht systeem kut zijn? Jeminee, het mannetje loopt niet perfect in 3rd person wat een dramaIliares schreef op woensdag 08 maart 2006 @ 17:06:
Ik heb morrowind 1 uur gespeeld ofso maar ik ben meteen gestopt, na het zien van de brakke graphics (dit was wel al 2 jaar geleden), de first person view (ik was SW: Kotor 1 gewend en als je 3rd-person viw gebruikt van morrowind dan is het al helemaal lelijk )en het gare vechtsysteem want ik moest ech tluisteren of ik de vijand wel had geraakt en je slaat ook zo houterig...tjak..tjak..![]()
Nu weet ik dat het vechtsysteem enorm verbeterd is en dat de graphics zeker veel beter zijn maar nu weet ik niet of er een party systeem in zit want ik heb morrowind dus niet zo lang gespeeld. Als er een party systeem inzit dan wil ik de CE wel kopen want die kost gewoon evenveel als de gewone versie bij bol.com![]()
En nee, als er geen party-systeem in zit dan sucked Oblivion voor mij nog steeds niet. Die graphics
PSN: Norfirin
Engineering is like Tetris. Succes disappears and errors accumulate.
[ Voor 28% gewijzigd door TMC op 08-03-2006 20:50 ]
Saru mo ki kara ochiru | Even monkees fall from trees | jabber: twbms.ate.jabber.org
[ Voor 9% gewijzigd door DeepSeven op 08-03-2006 22:00 ]
Saru mo ki kara ochiru | Even monkees fall from trees | jabber: twbms.ate.jabber.org
Asus ROG Strix X570-E Gaming, AMD Ryzen 7 5800X, NZXT Kraken X63, Zotac Gaming GeForce RTX 3080 Trinity OC, G.Skill Trident Z RGB, 2x Samsung 980 Pro 1TB, Fractal Design Define R6 USB-C, be quiet! Straight Power 11 750W
Precies.... Dit kan niet snel een tegenvaller worden. Het wordt alleen al erg leuk om gewoon een beetje lekker door het bos te wandelen!!!TWBMS schreef op woensdag 08 maart 2006 @ 21:58:
*drops jaw*
Wow..
Argh.. iemand het telefoon nummer van Professor barabas ?
Kan niet wachten tot ik dat spel in mijn handjes krijg.
Een virtuele boswandeling; het kan voor ons geeks niet beter.Darth Malak schreef op donderdag 09 maart 2006 @ 08:04:
[...]
Precies.... Dit kan niet snel een tegenvaller worden. Het wordt alleen al erg leuk om gewoon een beetje lekker door het bos te wandelen!!!
There are 10 types of people in this world. Those who understand binary, and another 9 who don't give a s**t.
nou..is sw: kotor geen echte rpg (is nog eens bioware gemaakt ook nog) en is mijn favoriete spel)? DUngeon Siege 1+2, Sacred, NWN?armageddon_2k1 schreef op woensdag 08 maart 2006 @ 20:47:
In 1 uur ben je natuurlijk al een uitmuntende fighter....nooit van RPG's gehoord dus.
heeft er iemand misschien nog een paar virtuele wandelschoenen maatje orc? i seem to have misplaced mineKoekje schreef op donderdag 09 maart 2006 @ 09:06:
[...]
Een virtuele boswandeling; het kan voor ons geeks niet beter.
what morrowind lelijk?!!! het was voor het eerst dat pixel shader water zag, heb lopen water tanden in dat spelIliares schreef op donderdag 09 maart 2006 @ 15:50:
[...]
nou..is sw: kotor geen echte rpg (is nog eens bioware gemaakt ook nog) en is mijn favoriete spel)? DUngeon Siege 1+2, Sacred, NWN?
Dit zijn ook niet bepaald nieuwe games maar ik vind ze nog allemaal even leuk. Graphics zijn zeker niet de belangrijkste prioriteit maar ik hou er wel rekening mee. Morrowind daarentegen was zelfs voor zijn tijd lelijk te noemen. Maarja, daarom wil ik dus misschien Oblivion uitproberen.
http://www.twitch.tv/jannustitannus
ja vooral dat je ook nog de ripples met de wind sterkte zag en als je erin zwomevilpin0 schreef op donderdag 09 maart 2006 @ 15:59:
[...]
what morrowind lelijk?!!! het was voor het eerst dat pixel shader water zag, heb lopen water tanden in dat spel
De characters vond ik in morrowind ook niet zo heel mooi, maar de omgevingen en zandstormen en dag/nacht enzo vond ik destijds al prachtig! En dat is er aan de screens te zien bij oblivion alleenmaar keiveel op vooruitgegaan!WSaeNoTSoCK schreef op donderdag 09 maart 2006 @ 16:07:
[...]
ja vooral dat je ook nog de ripples met de wind sterkte zag en als je erin zwom
maarja verder dikke blok models
Engineering is like Tetris. Succes disappears and errors accumulate.
Anoniem: 111703
Watttt? zitten er geen tekenbeten in Oblivion, ik koop het spel niet meerarmageddon_2k1 schreef op donderdag 09 maart 2006 @ 17:25:
Ja idd...als er geen tekenbeten in het spel zitten vind ik het echt een kutspel
Dat denk ik ook ja, er zijn zo veel mensen (vooral diegene die niet op tweakers rondsurfen, de niet-nerds dus) die niet aan deze systeem eisen voldoen maar wel games spelen. Ja goed, je moet er wat voor over hebben.Anoniem: 111703 schreef op donderdag 09 maart 2006 @ 17:38:
Heel veel mensen kunnen dit spel niet spelen op de PC denk ik
Daarom staan er ook systeemeisen op de box. Zijn ze toch nog ergens nuttig voorkrouwen schreef op donderdag 09 maart 2006 @ 18:03:
[...]
Dat denk ik ook ja, er zijn zo veel mensen (vooral diegene die niet op tweakers rondsurfen, de niet-nerds dus) die niet aan deze systeem eisen voldoen maar wel games spelen. Ja goed, je moet er wat voor over hebben.
Topicstarter 1e WTF topic; Huisje boompje beestje; Adamoland#2244
Aaah, Co-op. Het lijkt me zoiets vet he, alleen jammer dat ze het vaak bij spellen altijd op het laatste moment nog cancellen. Echt goede mods zijn er niet voor.WSaeNoTSoCK schreef op donderdag 09 maart 2006 @ 18:40:
met nog 4 man max coop zou het ÜBER geweest zijn maarja je kan niet alles hebben....
ja net als bij stalkerkrouwen schreef op donderdag 09 maart 2006 @ 18:46:
[...]
Aaah, Co-op. Het lijkt me zoiets vet he, alleen jammer dat ze het vaak bij spellen altijd op het laatste moment nog cancellen. Echt goede mods zijn er niet voor.
Topicstarter 1e WTF topic; Huisje boompje beestje; Adamoland#2244
[ Voor 30% gewijzigd door Fiddle op 09-03-2006 22:41 ]
[ Voor 42% gewijzigd door DeepSeven op 09-03-2006 23:57 ]
Nee, deze zaten in het laatste mailtje van bethesda met het nieuwe dev verslag.Darth Malak schreef op donderdag 09 maart 2006 @ 22:52:
Zijn dat screenies van de editors die meegeleverd worden bij oblivion?
nee een mix van RPG en RTS is helemaal nix. al een RPG waar je meerer mannetjes moet hebben is lelijk. zoals dungeonsiege 1/2DeepSeven schreef op donderdag 09 maart 2006 @ 22:04:
Zo, heb iets gevonden om me tijd door te komen totdat oblivion uit komt:
Spellforce II: Shadow Wars demo, echte aanrader!
Wie gaat ze tellenHere is a sampling of the many landscape items one might encounter during their adventures in TESIV: Oblivion
35,544 shrubs and bushes
67,730 Plants and Mushrooms
94,013 Trees and Fallen Logs
395,696 Rocks
Hmm heb ik toch een boom gemist, ...
[ Voor 12% gewijzigd door Anoniem: 26474 op 10-03-2006 08:38 ]
Yes, English can be weird. It can be understood through tough thorough thought, though.
Gadver wat een belabberde screenie
[ Voor 10% gewijzigd door curry684 op 10-03-2006 12:08 ]
Ik ben het helemaal met je eens, misschien zijn het screenies op een pc met de minimum specs genomen??curry684 schreef op vrijdag 10 maart 2006 @ 12:07:
[...]
Gadver wat een belabberde screenieDie chars in de verte zijn echt C-64 style, en de NPC vooraan is echt het ergste voorbeeld wat ik tot nu toe heb gezien van iets waar ik me bij Oblivion heel erg aan stoor: dat NPC's simpelweg regelmatig niet in de omgeving lijken thuis te horen. Deze gast ziet er gewoon lelijk gerenderd uit en vervolgens door een slechte Photoshopper op een leuke rendering geplakt. Hij past er gewoon niet bij.
En wat een kartels, en wat een gebrek aan detail in de omgevingIk mag toch echt hopen dat deze screenie 2 jaar oud is....
[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 26474 op 10-03-2006 12:25 ]
Ik denk het; ik zie nergens ook maar iets van schaduw en alles ziet er nogal kaal uit zegmaar.Anoniem: 26474 schreef op vrijdag 10 maart 2006 @ 12:22:
[...]
Ik ben het helemaal met je eens, misschien zijn het screenies op een pc met de minimum specs genomen??
Ze staan ook niet op de officiele site, kan dus misschien die richting op wijzen?
idd, dat met die NPC's is eigenlijk nog net zo als in Morrowind. Ze lijken op een slechte photshop.curry684 schreef op vrijdag 10 maart 2006 @ 12:07:
[...]
Gadver wat een belabberde screenieDie chars in de verte zijn echt C-64 style, en de NPC vooraan is echt het ergste voorbeeld wat ik tot nu toe heb gezien van iets waar ik me bij Oblivion heel erg aan stoor: dat NPC's simpelweg regelmatig niet in de omgeving lijken thuis te horen. Deze gast ziet er gewoon lelijk gerenderd uit en vervolgens door een slechte Photoshopper op een leuke rendering geplakt. Hij past er gewoon niet bij.
En wat een kartels, en wat een gebrek aan detail in de omgevingIk mag toch echt hopen dat deze screenie 2 jaar oud is....
[ Voor 4% gewijzigd door evilpin0 op 10-03-2006 12:46 ]
teveel morrowind gespeelt
[ Voor 18% gewijzigd door Koekje op 10-03-2006 12:50 ]
There are 10 types of people in this world. Those who understand binary, and another 9 who don't give a s**t.
Anoniem: 159209
Ik weet wel zeker dat deze screens op low settings genomen zijn ik bedoel bekijk de andere screens eens van deze game. Je moet gewoon een flinke pc hebben wil je echt genieten van de gfx. Ben ik blij dat ik net een upgrade heb gedaan anderhalve week terug.Koekje schreef op vrijdag 10 maart 2006 @ 12:48:
Ik vermoed dat deze screens op lage settings zijn genomen. Kijk maar eens. zo ziet (insert nieuw spel) er ook uit als je alle eye-candy uitzet. Kartels, vervaging in de verte (geen AA) Geen schaduw, etc.
Anoniem: 135104
Dit zijn de systeemeisenAnoniem: 135104 schreef op vrijdag 10 maart 2006 @ 15:14:
Hey, ik ben (zoals velen) ook van plan 'The Elder Scrolls: Oblivion' aan te schaffen. Mijn videokaart kan dit spel alleen niet aan. Ik heb een: Nvidia GeForce4 Ti 4200. Maar omdat ik morgen toch jarig ben, ben ik van plan een nieuwe kaart aan te schaffen. Het budget ligt rond de 150,- - 180,- euro en zelf dacht ik aan de 6600 of 6800 series. Ik ben een noob op dit gebied, en heb al veel proberen op te zoeken maar heel veel wijzer wordt ik er niet van door al die verschillende versies van kaarten
. Mijn vraag, wat voor een videokaart raden jullie aan? En wat is het verschil tussen 128mb en 256mb geheugen in een videokaart? Verder heb ik een Pentium 4. Kloksnelheid: 2.54 ghz, 512mb ram. Of toch maar een nieuwe pc aanschaffen voor dit spel
?
[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 26474 op 10-03-2006 15:18 ]
[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 154012 op 10-03-2006 15:23 ]
ik zou als ik jou was eens kijken naar een 7600GT, gister gelanceert en ik heb hem al voor prijzen onder de 200 euro gezien.Anoniem: 135104 schreef op vrijdag 10 maart 2006 @ 15:14:
Hey, ik ben (zoals velen) ook van plan 'The Elder Scrolls: Oblivion' aan te schaffen. Mijn videokaart kan dit spel alleen niet aan. Ik heb een: Nvidia GeForce4 Ti 4200. Maar omdat ik morgen toch jarig ben, ben ik van plan een nieuwe kaart aan te schaffen. Het budget ligt rond de 150,- - 180,- euro en zelf dacht ik aan de 6600 of 6800 series. Ik ben een noob op dit gebied, en heb al veel proberen op te zoeken maar heel veel wijzer wordt ik er niet van door al die verschillende versies van kaarten
. Mijn vraag, wat voor een videokaart raden jullie aan? En wat is het verschil tussen 128mb en 256mb geheugen in een videokaart? Verder heb ik een Pentium 4. Kloksnelheid: 2.54 ghz, 512mb ram. Of toch maar een nieuwe pc aanschaffen voor dit spel
?
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq