Acties:
  • 0Henk 'm!

Anoniem: 70495

PcManiaxx schreef op zondag 05 maart 2006 @ 12:33:
[...]
Neem maar van mij aan dat hij al rondzwerft en dan heb ik het met name over de private ftp's.

Toch wacht ik lekker tot 20 maart en koop het spel!
dat geld ook voor mij. ik wil hem niet eens illegaal. dit spel verdient elke cent.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Wakkaman
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 03-02-2022
Heeft iemand een link naar die leaked oblivion screens?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• JSTPS
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 28-05 19:37
Echt nergens staat het al te downloaden hoor :? :P Maar ik weet niet of ik hem nou voor de xbox 360 ga kopen of voor m'n pc :/ Ik dacht natuurlijk eerst aan m'n 360, maar toen zag ik dat mijn tv al wat ouder is, en die kan geen HD aan. Maar ik heb er natuurlijk ook niets aan als ik die hoge resolutie op de pc niet aan kan met m'n 6800gt tje.... ;)

[Voor 4% gewijzigd door JSTPS op 05-03-2006 15:36]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• NiaX
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
hij is ook nog niet te downloaden.

Acties:
  • 0Henk 'm!

Anoniem: 62696

Ik ben normaal niet zo een rpg fan, maar lekker door de wonderschone natuur in Oblivion struinen lijkt me wel erg leuk.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• vosss
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 18-04 13:40
3 weken voor officiele release is natuurlijk ook best vroeg om al rond te zwerven op internet.

Ik geloof er dan ook geen ene ruk van dat ie al te krijgen is en voor diegene die dat net zei: laat maar eens wat zien dan :)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• DeepSeven
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 18:46
Idd, nogal ongeloofwaardig. Veel te vroeg, en ook al was het waar, dan wassie nu al overal op een internet te bespeuren. Lijkt me dat je hem anders ook al had, dus kom maar op met die screenshots :Y) .

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Cyberamp
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 17-10-2022

Cyberamp

Multithreaded Tweaker

Diegene die zegt dat die 'm al heeft die bluft.

Topicstarter 1e WTF topic; Huisje boompje beestje; Adamoland#2244

• krouwen
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 02-06 14:17

krouwen

Hardware Enthusiast

CyberAmp schreef op zondag 05 maart 2006 @ 21:56:
Diegene die zegt dat die 'm al heeft die bluft.
Theoretisch kan het.

• curry684
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 01:06

curry684

left part of the evil twins

In beginsel kan het lekken beginnen zodra er een gold CD naar de perser gaat, maar laten we even niet vergeten dat we hier op GoT en in Spielerij - Games & Discussies geen discussies houden over waar en wanneer welke software illegaal te downloaden is. Mmmkay? ;)

Professionele website nodig?

• vosss
mmmkay dan, maar tóch lult ie uit zn nek...als een titel als deze nú al op internet te vinden was tegen de tijd dat die pipo vanmiddag heel stoer zei: "geloof mij nou maar", dan was ie nu all over the place.

En dat is niet het geval; ergo: hij lult uit zn nek :*

[Voor 3% gewijzigd door vosss op 06-03-2006 01:33]

• killingdjef
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 10-05 20:07
ben echt razend benieuwd wat er nodig is om -ALLES- vol(8xFSAA 16xAA etc.) open te zetten op 1600 x 1200... Denk dat daar misschien nog geen hardware voor is?

[Voor 5% gewijzigd door killingdjef op 06-03-2006 06:27]

• vosss
In mijn PC in ieder geval nog niet :+

• Andamanen
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

Andamanen

Trotse eilandengroep

killingdjef schreef op maandag 06 maart 2006 @ 06:26:
ben echt razend benieuwd wat er nodig is om -ALLES- vol(8xFSAA 16xAA etc.) open te zetten op 1600 x 1200... Denk dat daar misschien nog geen hardware voor is?
Misschien gaat die er ook wel nooit komen. Grafische engines als die van Oblivion zijn niet zo geoptimaliseerd als die van shooters als Half-Life 2, die alsmaar beter blijven presteren bij betere hardware. Je zag hetzelfde bij Morrowind, die had destijds last van zware framerate fluctuaties, maar als je die nu draait op hardware van 3 jaar later (weliswaar op iets hogere instellingen), loop je nog steeds tegen dezelfde problemen op.

Maar ik optimistisch denk, hoop ik met de hardware van over een jaar (voorjaar 2007 ofzo, 2de generatie Dx10 kaarten) redelijke framerates te halen op de volle resolutie van mijn beeldscherm (1920x1200) met lichte AA en AF.

• peke
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 20-05 20:52
Morrowind werkt nu wel perfect op moderne hardware hoor.
Enkel de n patches niet maar dat komt omdat de R3xx series het softwarematig implementeerd.
Morrowind had last van lage fps omdat de programmeurs het blijkbaar niet nodig vonden om culling in hun engine in te bouwen. Als je voor een boomstam stond steeg de fps niet omdat alles achter de boomstam ook nog gerenderd werd.
Ik denk niet dat ze dit met TES4 kunnen doen hebben want dan zou het compleet onspeelbaar traag worden.
Het is gewoon een kwestie van een programmeur te betalen en die persoon er op te zetten. :)

• Vuurvoske
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 17-05 23:04

Vuurvoske

Nunquam cede!

Heeft iemand dat stukje over oblivion op insidegamer.nl al gelezen? Niet super veel nieuws aan de zon maar wel een leuk en mooi artikel om te lezen.:

Oblivion Artikel @ Insidegamer.nl

Beroeps brabander

Als ik het goed had, is Oblivion kleiner dan Morrowind, toch?

Maar nu las ik ergens op Oblivion-forum dat Morrowind 10 square miles is, en Oblivion 16 square miles.
Moet ik dit interpreteren als: Het speelveld is groter, maar er zitten relatief minder quests in, ofzo?

Overigens is 16 square miles ongeveer een dikke 41km2 :)

• DeepSeven
Nee, je 2de stuk klopt, oblivion is groter. En dat is alleen het land, daar horen dus niet de 200 dungeons bij en de wereld oblivion zelf. En volgens mij heeft oblivion minder quests, maar zijn ze veel dieper en beter uitgewerkt, dus ben je er langer zoet mee.

[Voor 31% gewijzigd door DeepSeven op 06-03-2006 10:13]

• Vuurvoske

Vuurvoske

Nunquam cede!

krouwen schreef op zondag 05 maart 2006 @ 13:38:
Spreek net fiddle @ msn:

"Arnobius Leander :: BROTHERS TONIGHT zegt:
zeg ff in het tweakers obl topic dat ik dat uit zo'n beetje een alle previews heb. Van mensen die het gespeeld hebben bij Bethesda, dat was op zo'n PC...
Arnobius Leander :: BROTHERS TONIGHT zegt:
Alle mensen die het mochten spelen voor release deden dat op zo'n pc...."
Volgens mij heb ik iets gemist, wat voor pc (specs :P) hebben jullie het hier over?

Beroeps brabander

• jv777
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-03-2014
Vuurvoske schreef op maandag 06 maart 2006 @ 10:49:
[...]

Volgens mij heb ik iets gemist, wat voor pc (specs :P) hebben jullie het hier over?
Hij had het geloof ik over een x1900xt vid kaart..

Here i am

• Vuurvoske

Vuurvoske

Nunquam cede!

had ik maar niks gevraagd :'(

Beroeps brabander

• krouwen

krouwen

Hardware Enthusiast

jv777 schreef op maandag 06 maart 2006 @ 10:56:
[...]

Hij had het geloof ik over een x1900xt vid kaart..
Yup, zelf de xtX dacht ik, maargoed, FEAR op het hoogste (dus ook met soft shadows) liep ook bagger op de snelste PC's, Call of Duty 2 op directx9 mode draaide ook bagger op de highest settings. Dit heb je altijd met de nieuwste games.

[Voor 8% gewijzigd door krouwen op 06-03-2006 11:13]

• Requiem19
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 19:11
Visueel verschil tussen High en Ultra High settings is te verwaarlozen bij een spel als FEAR.

Denk dat dat voor een deel ook wel voor Oblivion zal gelden.

• Vanitas
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 23-12-2022
DeepSeven schreef op maandag 06 maart 2006 @ 10:12:
Nee, je 2de stuk klopt, oblivion is groter. En dat is alleen het land, daar horen dus niet de 200 dungeons bij en de wereld oblivion zelf. En volgens mij heeft oblivion minder quests, maar zijn ze veel dieper en beter uitgewerkt, dus ben je er langer zoet mee.
Ohw das mooi, want in Morrowind liep ik ook enkel maar een beetje rond en dungeons ontdekken. :P Toen ik level 40 was oid was ik net klaar met de missies van Casius (oid) in Balmora.

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

• Vuurvoske

Vuurvoske

Nunquam cede!

Kan iemand me uitleggen hoe ik toch kan zien terwijl ik die boots of blinding speeds aanheb? Ik heb in een filmpje gezien dat dit mogelijk is.

Beroeps brabander

Vuurvoske schreef op maandag 06 maart 2006 @ 12:53:
Kan iemand me uitleggen hoe ik toch kan zien terwijl ik die boots of blinding speeds aanheb? Ik heb in een filmpje gezien dat dit mogelijk is.
Je zoekt dit topic denk ik:
Het Grote Elder Scrolls III Morrowind topic deel 8

Maar was het niet iets van brightness heel hoog zetten ofzo?

• Vuurvoske

Vuurvoske

Nunquam cede!

Ik weet het niet, ik dacht te zien dat er een spell werd toegepast... Maarja ik ben helemaal geen held in rpgs want snap nooit hoe die spells enzo werken. Vergeet ook altijd potions mee te nemen.

Beroeps brabander

Anoniem: 154012

anandus schreef op maandag 06 maart 2006 @ 12:55:
[...]
Je zoekt dit topic denk ik:
Het Grote Elder Scrolls III Morrowind topic deel 8

Maar was het niet iets van brightness heel hoog zetten ofzo?
Brightness kan idd, maar das niet echt netjes. :+

Als je nu een item hebt (ring oid) die je voor bijv. 2 sec. magic resistance geeft dan krijg je het blinding effect niet en ren je toch heel snel :Y)

• krouwen

krouwen

Hardware Enthusiast

Requiem19 schreef op maandag 06 maart 2006 @ 11:27:
Visueel verschil tussen High en Ultra High settings is te verwaarlozen bij een spel als FEAR.

Denk dat dat voor een deel ook wel voor Oblivion zal gelden.
Dat is waar, en zoals ik al zei heb ik liever dat een spel aan de max van de huidige hardware zit dan dat je hardware niet voluit kan. Het verschil tussen die settings zal niet veel uitmaken nee, aan de andere kant moet ik zeggen dat de Soft Shadows er in FEAR toch ook wel heerlijk uitzagen en het zijn juist de kleine dingen die het zo veel mooier maken.

• jpiwf
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 16:39

jpiwf

licenced pepernootaddict

boots of bl-ing speed was idd of de brightness heel hoog zetten, of ff een spell van resist magica 100% for 5 secs on self casten en dan snel je boots aantrekken, dan starte het effect niet, en werd het dus ook niet meer geactiveerd tenzei je ze weer uit en aan deed.

offtopic:
hé Krouwen, waar is fiddle eigelijk dat hij niet zelf kan replyen? vakantie?

member of Los Alcoholicos ban dhmo

• krouwen

krouwen

Hardware Enthusiast

jpiwf schreef op maandag 06 maart 2006 @ 17:29:

offtopic:
hé Krouwen, waar is fiddle eigelijk dat hij niet zelf kan replyen? vakantie?
Gebanned voor een week van tweakers, omdat hij het had over ftd etc, beetje jammer. Maar he, wat doe je eraan he.

• Bulls
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 03-06 18:31
wat is ftd? fuck the demo?

ik neem trouwens aan dat hij gebanned is om pirated version talk/link. maarja ik denk dat hij het dan ook niet erg vind dat hij gebanned is, want hij is dan toch druk bezig met het "testen" van oblivion. :7

[Voor 89% gewijzigd door Bulls op 06-03-2006 23:42]

• DeepSeven
FTD is een nederlands programma met zo'n 150.000 leden waar je op een forum wijze posts kunt neerzetten van films/games/programma's etc. die op nieuwsgroepen staan. Snap niet hoe hij daar gebanned over kan worden, ftd is helemaal legaal zover ik weet.

En nu oblivion. Er is weer een heel schaduwfiasco daar aan de gang, deze keer over het feit dat gras te snel zou opkomen/verdwijnen, gebaseerd op 1 previewtje, hoop gezeik om niks waarschijnlijk.
En de officiele mod van feestdagen is gecanceld. Alleen horse armor dus op release dag. Maar ik denk wel dat ze een korte tijd na de release snel wat meer mods hebben. De afgelopen 4 maanden hebben ze namelijk niks anders gedaan dan testen en debuggen, waardoor de contentdesigners een beetje weinig te doen hadden.

• killingdjef
DeepSeven schreef op maandag 06 maart 2006 @ 23:48:
FTD is een nederlands programma met zo'n 150.000 leden waar je op een forum wijze posts kunt neerzetten van films/games/programma's etc. die op nieuwsgroepen staan. Snap niet hoe hij daar gebanned over kan worden, ftd is helemaal legaal zover ik weet.

En nu oblivion. Er is weer een heel schaduwfiasco daar aan de gang, deze keer over het feit dat gras te snel zou opkomen/verdwijnen, gebaseerd op 1 previewtje, hoop gezeik om niks waarschijnlijk.
En de officiele mod van feestdagen is gecanceld. Alleen horse armor dus op release dag. Maar ik denk wel dat ze een korte tijd na de release snel wat meer mods hebben. De afgelopen 4 maanden hebben ze namelijk niks anders gedaan dan testen en debuggen, waardoor de contentdesigners een beetje weinig te doen hadden.
Dit geeft mij vertrouwen. Ik moet terug denken aan een game die ik laatst had gespeeld waarbij je net als in Morrowind de vrijheid had om overal heen te gaan in een medieval setting maar dat spel was ZO BUGGY.. ongelooflijk... ik ben de titel kwijt anders kon ik laten zien hoe zo'n game nou NIET moet... maar toch, als je de bugs wegdacht was het echt een megavet spel.

Misschien dat 1 van jullie hem kent.. is 1st person en je begint in een bos. Je wilt naar binnen in een stad maar dat mag niet dus ga je via het riool omdat een goblin het aanbiedt. Daarna verraad hij je en zit je in een riool-dungeon-level waarbij er alleen maar random encounters op je af komen die tegek voor woorden zijn: Lees orcs met kruisboog-katapulten (arbalasts?) of een plaag met 100 ratten die je pc laten vast lopen.

• dartbord
  • Laatst online: 10-05 18:35
krouwen schreef op maandag 06 maart 2006 @ 11:12:
[...]

Yup, zelf de xtX dacht ik, maargoed, FEAR op het hoogste (dus ook met soft shadows) liep ook bagger op de snelste PC's,
[off topic]

ben ik het niet mee eens.

F.E.A.R

draaide hier toch mooi met alles op MAX en hoogst enzo met 4x AA en soft shadows op 1600x1200 echt wel als een zonnetje! :) en dan niet alleen ergens in een gangetje als je naar beneden kijkt, 8)7 maar gewoon door het hele spel. :7

en dan heb ik niet eens de beste pc ooit...

simpel amd 64 3500+'je
2 x 512 van dane elec pc 3200 ( ook nix bijzonders )
en MSI gf 7800 GTX 256 ( waar ik dan zelf best klein btje trots op ben, maar ook weer niet de nieuwste kaart... ) :)

[ontopic]

Ik weet echt neit wat ik van het spel moet verwachten kwa of het lekker loopt op hoge instellingen enzo. Ik hoop het wel, maar dat is toch nog wel ff afwachten tot ik hem de 24ste uit de winkel kan komen ophalen. Ik heb er wel vertrouwen in dat ik niet al te veel detail hoef terug te schroeven! :)

• curry684

curry684

WSaeNoTSoCK schreef op maandag 06 maart 2006 @ 23:40:
ik neem trouwens aan dat hij gebanned is om pirated version talk/link
Bij herhaling linken naar een warezsite om compleet te zijn. Maar dat is volstrekt offtopic hier, en ik wil iedereen dan ook verzoeken om onzinnige speculaties als zouden we bannen voor het laten van een scheet te laten voor wat ze zijn. Fiddle is over een paar dagen wel weer terug.

• vosss
dartbord schreef op dinsdag 07 maart 2006 @ 00:46:
[...]
simpel amd 64 3500+'je
en MSI gf 7800 GTX 256 ( waar ik dan zelf best klein btje trots op ben, maar ook weer niet de nieuwste kaart... ) :)

[ontopic]

Ik weet echt neit wat ik van het spel moet verwachten kwa of het lekker loopt op hoge instellingen enzo. Ik hoop het wel, maar dat is toch nog wel ff afwachten tot ik hem de 24ste uit de winkel kan komen ophalen. Ik heb er wel vertrouwen in dat ik niet al te veel detail hoef terug te schroeven! :)
Ik heb net een 64 3200+ gekocht en koop aan het einde van de maand ws ook een 7800; al kan ik het op medium spelen dan ben ik al zo blij als een kind in een snoepwinkel! :+

• killingdjef
[...]

[off topic]

F.E.A.R

draaide hier toch mooi met alles op MAX en hoogst enzo met 4x AA en soft shadows op 1600x1200 echt wel als een zonnetje! :) en dan niet alleen ergens in een gangetje als je naar beneden kijkt, 8)7 maar gewoon door het hele spel. :7

simpel amd 64 3500+'je

[ontopic]

Dus die verhalen dat Fear met softshadows alleen goed loopt op ATI is dus sterk overdreven? Want ik vraag me af of er ook softshadows in Oblivion zitten, zo ja dan zouden Geforce gebruikers een probleem moeten hebben?

Weet iemand ook of de "special edition" te koop is in Nederland of moet je die via Bethesda bestellen?

• 3R!K|IA
  • Laatst online: 21-07-2006
special edition is gewoon in nederland te koop hoor check de gameshops maar ff

http://www.dimplus.nl/index3.asp?url=/link.asp?pid=74543

"mijn pctje :D" MK:ds friendcode: 429557057186

Anoniem: 159492

killingdjef schreef op dinsdag 07 maart 2006 @ 00:40:
[...]

Dit geeft mij vertrouwen. Ik moet terug denken aan een game die ik laatst had gespeeld waarbij je net als in Morrowind de vrijheid had om overal heen te gaan in een medieval setting maar dat spel was ZO BUGGY.. ongelooflijk... ik ben de titel kwijt anders kon ik laten zien hoe zo'n game nou NIET moet... maar toch, als je de bugs wegdacht was het echt een megavet spel.

Misschien dat 1 van jullie hem kent.. is 1st person en je begint in een bos. Je wilt naar binnen in een stad maar dat mag niet dus ga je via het riool omdat een goblin het aanbiedt. Daarna verraad hij je en zit je in een riool-dungeon-level waarbij er alleen maar random encounters op je af komen die tegek voor woorden zijn: Lees orcs met kruisboog-katapulten (arbalasts?) of een plaag met 100 ratten die je pc laten vast lopen.
volgens mij bedoel je dungeon lords ;) heb dat spel ook gespeeld

• krouwen

krouwen

Hardware Enthusiast

[...]

F.E.A.R

simpel amd 64 3500+'je
Ik weet niet hoe jij dat voor elkaar krijgt hoor, maar wat jij nu beschrijft is echt onmogelijk, schijnbaar heb je toch het World Detial of iets anders minder staan, want je gaat mij niet vertellen dat je met die instellingen (weet je zeker dat je SS aanhebt?) goede fps haalt in actie stukjes.
killingdjef schreef op dinsdag 07 maart 2006 @ 03:58:
[...]

Dus die verhalen dat Fear met softshadows alleen goed loopt op ATI is dus sterk overdreven? Want ik vraag me af of er ook softshadows in Oblivion zitten, zo ja dan zouden Geforce gebruikers een probleem moeten hebben?

Weet iemand ook of de "special edition" te koop is in Nederland of moet je die via Bethesda bestellen?
De nieuwe generatie ATI kaarten (x1900xt(x)) draaien inderdaad een stuk beter bij FEAR met SS i.c.m. Soft Shadows. Reviews laten een voorsprong van meer dan 50% zien ten opzichte van de 7800GTX 256.

Okay sorry, het is dat er geen nieuws is over Oblivion op het moment :P , maar zullen we strakjes weer ontopic? :Y)

[Voor 30% gewijzigd door krouwen op 07-03-2006 07:57]

• curry684

curry684

killingdjef schreef op dinsdag 07 maart 2006 @ 03:58:
[...]

Dat had je natuurlijk ook zelf kunnen vinden.

Wat ik nu wel hoop is dat het sneaken en stealth beter is uitgewerkt. Ik heb wel zin om sam-fisher achtig door dungeons te kruipen en monsters in de rug aan te vallen enzo.

• Darth Malak
  • Laatst online: 25-01 16:56

Darth Malak

Sith Lord

Gisteren ovlion voor de PC gepreordered!!! 8)

Kan niet wachten.... :X

• Darth Malak

Darth Malak

Sith Lord

[...]

[off topic]

F.E.A.R

simpel amd 64 3500+'je

[ontopic]

Ik weet 100% zeker dat dit niet klopt....

Kijk maar eens goed op het internet rond en kom dan maar eens met een realistischer verhaal. Je hebt 100% zeker een aantal instellingen over het hoofd gezien.

• Vuurvoske

Vuurvoske

Nunquam cede!

3R!K schreef op dinsdag 07 maart 2006 @ 07:43:
special edition is gewoon in nederland te koop hoor check de gameshops maar ff

http://www.dimplus.nl/index3.asp?url=/link.asp?pid=74543
Sorry for offtopic: Vet boiling point: road to hell voor maar 14,99!!! Harstikke bedankt voor de tip naar deze gameshop :D (al was het via een omweg ;))

[Voor 3% gewijzigd door Vuurvoske op 07-03-2006 09:33]

Beroeps brabander

• Darth Malak

Darth Malak

Sith Lord

Kunt hem beter bij gcshop.nl bestellen... bespaar je nog eens 3 euro!

Geldt ook voor de normale versie.

• GekkeR
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 01-06 18:07

GekkeR

key = key

En nog beter bij Play.com , had ik dawn of war ook erg goedkoop gepakt.

Heeft iemand de CE hebben gezien voor onder de 47.99 ? , blijf een gierige NLr natuurlijk }:O

[Voor 39% gewijzigd door GekkeR op 07-03-2006 13:23]

[ pctje te zien hier ] - Miauw

• Intronic
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 15-04 19:57
toch maar ge-preorderd bij play, de xbox360 is me te duur :). en hoef niet persee alles op uber high te spelen :Y)

[Voor 4% gewijzigd door Intronic op 07-03-2006 13:30]

• _the_crow_
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 26-05 09:26

_the_crow_

Rare vogel

Nou, ik heb de CE ook maar besteld. Bij bol.com 49,99 excl. verzendkosten. Nu maar de dagen aftellen. :)

Schrödingers cat: In this case there are three determinate states the cat could be in: these being Alive, Dead, and Bloody Furious.

• Darth Malak

Darth Malak

Sith Lord

Zojuist maar bij play.com besteld. Heb toch maar meteen de CE versie besteld.... Zal mijn andere order wel cancellen.

Scheelt toch weer euro 3,50... Ja, ben ook een nederlander.

• Sjekster
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 31-05 20:09
Ikke rustig bij Dynabyte besteld, met klantenkorting. Nog steeds 5 euri's duurder dan Play, maar kan bij dit spel ff GEEN 5 dagen wachten :P

Flickr | Olympus E-M1 + E-M10

• evilpin0
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 02-05 10:56
als je een nederlander bent koop je een sneller connectie naar usenet

http://www.twitch.tv/jannustitannus

• curry684

curry684

evilpin0 schreef op dinsdag 07 maart 2006 @ 15:23:
als je een nederlander bent koop je een sneller connectie naar usenet
Heb je toch jouw aandeel weer gedaan om te zorgen dat er geen deel 5 komt. Ben jij even stoer.

• vosss
Ik snap sowieso waarom zoveel mensen hem pre-orderen?
Ik loop gewoon de 24ste 's ochtends de musicstore binnen hier en dan neem ik hem gewoon mee :)

Anoniem: 107573

krouwen schreef op dinsdag 07 maart 2006 @ 07:54:
[...]

Ik weet niet hoe jij dat voor elkaar krijgt hoor, maar wat jij nu beschrijft is echt onmogelijk, schijnbaar heb je toch het World Detial of iets anders minder staan, want je gaat mij niet vertellen dat je met die instellingen (weet je zeker dat je SS aanhebt?) goede fps haalt in actie stukjes.

[...]

De nieuwe generatie ATI kaarten (x1900xt(x)) draaien inderdaad een stuk beter bij FEAR met SS i.c.m. Soft Shadows. Reviews laten een voorsprong van meer dan 50% zien ten opzichte van de 7800GTX 256.

Okay sorry, het is dat er geen nieuws is over Oblivion op het moment :P , maar zullen we strakjes weer ontopic? :Y)
Dat is idd echt bullshit. Ik heb ook een 7800GTX en Fear draaide enkel lekker op 1280/1024 2aa/4af alles high zonder soft shadows, en met lekker bedoel ik dan vanaf 30fps. Het was niet voor niks dat toen het spel uitkwam, de ontwikkelaars een reslolutie van 1024/768 aanraadden voor de toenmalige high end kaarten zoals de 7800 en x1800.

• JSTPS
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 28-05 19:37
Anoniem: 107573 schreef op dinsdag 07 maart 2006 @ 17:08:
[...]

Dat is idd echt bullshit. Ik heb ook een 7800GTX en Fear draaide enkel lekker op 1280/1024 2aa/4af alles high zonder soft shadows, en met lekker bedoel ik dan vanaf 30fps. Het was niet voor niks dat toen het spel uitkwam, de ontwikkelaars een reslolutie van 1024/768 aanraadden voor de toenmalige high end kaarten zoals de 7800 en x1800.
Dat is een beetje overdreven, die 1024/768. Zelfs m'n 6800gt kan dat B)

• Cardinal
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 18:27
SOEDARKMASTER schreef op dinsdag 07 maart 2006 @ 17:13:
[...]
Dat is een beetje overdreven, die 1024/768. Zelfs m'n 6800gt kan dat B)
Ook met de rest van de instellingen :?

Klinkt misschien gek, maar ik vind het geneuzel met de systeemeisen echt bullshit en de grootste storende factor binnen dit topic. Het spel is nog niet uit of gelekt etc, dus ik zou maar eens afwachten wat het daadwerkelijke spel gaat brengen.

Ik zie nu constant monster computers voorbij komen en ik krijg het vermoeden dat ik het met mijn 6800LE prima kan spelen, misschien dan wel niet met alle nice features die het spel beschikt, maar daarom vind ik het ook domme opmerkingen.

Voor de mensen die het nog niet snappen... hoeveel spellen zijn er die er goed uitzien... heel veel... hoeveel zijn er met een goede gameplay....zeer weinig. Mooiste voorbeeld vind ik bijvoorbeeld Transport Tycoon grafisch voor deze tijd 0 komma 0, maar de gameplay is nog steeds geweldig.

Ik hoop dat het topic ook een andere wending neemt na het verschijnen van het spel. want het begint een pats topic met mogelijke configs te worden. Ik weet niet of iemand dit deelt, maar graphics zijn echt niet alles.

[Voor 69% gewijzigd door Cardinal op 07-03-2006 17:21]

• DeepSeven
Ach, iedereen verveelt zich gewoon nu met nog maar 2 weken tot de release. Aangezien er toch geen nieuws meer zal komen, snap ik wel dat iedereen nog even gaat kijken hoe ze denken het spel te kunnen runnen. Natuurlijk gaat het anders zodra het spel uit is, het is een rpg, daar is zoveel over te lullen :P.
Persoonlijk ben ik wel benieuwd hoe de bossen er op mijn pc uit zien (3000+, 1 gig en radeon 9800 pro 128mb). Hoop toch dat het niet té veel anders is als in die filmpjes. Ik wou eerst me grafische kaart gaan updaten, maar aangezien ik agp heb en dus weinig keuze, ga ik me 17" crt inruilen voor een strakke 19" of 20" tft.
23 maart wordt kamer opruimen, windows opnieuw installeren en drinken en eten inslaan, en gaan met die banaan :7 .

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 17:44

junglebeast

hier staat iets

het zal rustig zijn op straat die 23 maart.....

B.NET: Junglebeast#2495 | WoW Discord - https://discord.gg/EwQvNDX | Stormscale Horde

• Andamanen
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

Andamanen

Trotse eilandengroep

DeepSeven schreef op dinsdag 07 maart 2006 @ 18:00:
Ach, iedereen verveelt zich gewoon nu met nog maar 2 weken tot de release. Aangezien er toch geen nieuws meer zal komen, snap
In een interview van deze week zei een dev dat ze nog wat vernieuwende plannen hadden omtrent de construction set voor de mods die ze de komende weken willen onthullen. (de construction set die overigens niet meer meegeleverd zal worden op de DVD, maar los (gratis) downloadbaar wordt)

• killingdjef
Anoniem: 159492 schreef op dinsdag 07 maart 2006 @ 07:45:
[...]

volgens mij bedoel je dungeon lords ;) heb dat spel ook gespeeld
JA!!!!

Dungeon Lords! Dat was hem... wat een graftakken spel zeg.. My god... Hoe kan iemand zichzelf ooit nog serieus nemen na zo iets? Waarschijnlijk heeft de publisher erachter zwaar gepushed maar de graphics zijn so-so (goed.. gaat om de gameplay), het verhaal is best wel..leuk maar de uitvoering van dit alles...Om te huilen :'(

Dit is typisch zo'n RPG waarin jij in je eentje je quests moet vervullen en waarbij je dus vrij alleen voelt ( een grote stad heeft bijv. maar 10-20 NPC's (inclusief ratten en vogels)). Morrowind had hier af en toe ook een beetje last van (vooral die stad met die vele teleporters vlakbij die vliegende kwallen.. Vesic, Vevic o.i.d.?) Ik hoop dat Oblivion dit ook aanpakt... dat vooral steden dus de juiste uitstraling hebben.

edit: schijnen 4 patches uitgekomen te zijn... misschien dat ik het toch nog eens ga proberen... wie weet.. maar als Oblivion er is heb ik iedergeval een mooie koffieonderzetter

[Voor 10% gewijzigd door killingdjef op 07-03-2006 19:34]

• Syntagma
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 13-02-2020
Sjekster schreef op dinsdag 07 maart 2006 @ 15:20:
Ikke rustig bij Dynabyte besteld, met klantenkorting. Nog steeds 5 euri's duurder dan Play, maar kan bij dit spel ff GEEN 5 dagen wachten :P
Same here :D

weer een nieuwe ctr+alt+del strip :P

[Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 159492 op 07-03-2006 20:01]

• NiaX
  • Niet online

• killingdjef
_/-\o_

• Lefty_38
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 23-05 09:37
.....
Ik wou eerst me grafische kaart gaan updaten, maar aangezien ik agp heb en dus weinig keuze, ga ik me 17" crt inruilen voor een strakke 19" of 20" tft.
Bedenk je wel dat 1024x768 op een 17" scherm net zo strak is als 1280x1024 op een 19". Hoe groter je beeldscherm hoe "lelijker" het wordt op de zelfde resolutie. Dus dat vergt weer meer van je kaartje. Maargoed 19" TFT's zijn tegenwoordig heel erg goed te betalen, dus je doet er zeker geen miskoop aan. :)

Q6600 | 4GB | 24" Dell 2407-HC | Logitech Z-5500 | iPhone 4

nieuwe screenshot:
(het is een pc screenshot)

[Voor 12% gewijzigd door Anoniem: 159492 op 07-03-2006 22:06]

HoiHoi

Ben ik weer.

En ik kom natuurlijk niet lege handen :P

Hier heb ik een bundeltje nieuwe screenshots;

Ik zet ze bewust in een spoiler-tag. Ik had ze namelijk ook al aan Kenneth (Krouwen) laten zien en hij vond dat het spoiler screens waren. Persoonlijk vind ik van niet, maar dat moet je dus maar even voor jezelf beslissen.

EDIT:

@ Screenshot hierboven;

OMFGWTFBBQ, Mooier dan de mijne bij elkaar _/-\o_ . Ik denk dat ze deze gereleased hebben vanwege de discussies op het officiale fora over "grasspopping" en alle drawing distance commotie.

EDIT2:

En hoe krijgen die gasten op dat forum het toch iedre keer weer voor elkaar om zo te zeiken, nu zijn de textures op de rots weer niet goed, of lijken 2 bomen identiek. Als ik kijk naar deze screenshot denk ik, wat wil ik nog meer. Ik wordt er serieus een beetje moe van.

[Voor 26% gewijzigd door Fiddle op 07-03-2006 22:08]

Asus ROG Strix X570-E Gaming, AMD Ryzen 7 5800X, NZXT Kraken X63, Zotac Gaming GeForce RTX 3080 Trinity OC, G.Skill Trident Z RGB, 2x Samsung 980 Pro 1TB, Fractal Design Define R6 USB-C, be quiet! Straight Power 11 750W

mooie screens Fiddle :)
zijn het scans?

[Voor 27% gewijzigd door Anoniem: 159492 op 07-03-2006 22:26]

• DeepSeven
Nice screens.

Btw, bij gcshop staat 24/03 en 1-2 dagen levertijd. Maar dan heb ik hem toch gewoon op de 24de of niet?

• Wakkaman
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 03-02-2022
Fiddle schreef op dinsdag 07 maart 2006 @ 22:00:
EDIT2:

En hoe krijgen die gasten op dat forum het toch iedre keer weer voor elkaar om zo te zeiken, nu zijn de textures op de rots weer niet goed, of lijken 2 bomen identiek. Als ik kijk naar deze screenshot denk ik, wat wil ik nog meer. Ik wordt er serieus een beetje moe van.
Echt he,

Ik vind veel gasten op dat forum gewoon zielig. Ik bedoel wat verwacht je wel niet van een spel, ik heb serieus vragen voorbij zien komen als "kan je bezemen?", "kan je een gezin stichten en je kinderen opvoeden"?. Het lijkt wel alsof ze oblivion zien als hun nieuwe leventje, waarbij alles uit het echte leven mogelijk moet zijn en meer. En dan idd dat gezeur over die graphics. :r.
Ik heb zelfs al topics gezien over the Elders Scrolls 5? WTF 4 is nog niet eens uit! :(

Echt een stelletje kneuzen |:(.

Maar goed thnks voor de screens (Y)

[Voor 3% gewijzigd door Wakkaman op 07-03-2006 23:28]

• Vuurvoske

Vuurvoske

Nunquam cede!

curry684 schreef op dinsdag 07 maart 2006 @ 15:53:
[...]

Heb je toch jouw aandeel weer gedaan om te zorgen dat er geen deel 5 komt. Ben jij even stoer.
Sorry voor offtopic maar Amen :x

Beroeps brabander

• GG85
  • Laatst online: 18:59
Wakkaman schreef op dinsdag 07 maart 2006 @ 23:17:
[...]

Echt he,

Ik vind veel gasten op dat forum gewoon zielig. Ik bedoel wat verwacht je wel niet van een spel, ik heb serieus vragen voorbij zien komen als "kan je bezemen?", "kan je een gezin stichten en je kinderen opvoeden"?. Het lijkt wel alsof ze oblivion zien als hun nieuwe leventje, waarbij alles uit het echte leven mogelijk moet zijn en meer. En dan idd dat gezeur over die graphics. :r.
Ik heb zelfs al topics gezien over the Elders Scrolls 5? WTF 4 is nog niet eens uit! :(

Helemaal mee eens! Wat een trieste figuren zitten daartussen zeg.

• krouwen

krouwen

Hardware Enthusiast

[...]
Het lijkt wel alsof ze oblivion zien als hun nieuwe leventje, waarbij alles uit het echte leven mogelijk moet zijn en meer.
Hmmz... krijgen jullie niet ook leuke gedachtes O-)

• LordMithril
  • Laatst online: 23-05 21:24

LordMithril

Wordt een leuk jaar

krouwen schreef op dinsdag 07 maart 2006 @ 23:41:
[...]

Hmmz... krijgen jullie niet ook leuke gedachtes O-)
Wat? Oblivion als Sims 2 expansion? :P

Bier, Whiskey en Metal!!

• DeepSeven
[...]

Echt he,

Haha, een dergelijke reply had ik ook ooit daar neer gezet. Ging over de podcast, vroegen ze aan die gast of armor blijft drijven of zinkt als je het in water gooit |:( . Ze vervelen zich zo hard dat ze zich echt met elk lullig detailtje proberen bezig te houden.

• Vuurvoske

Vuurvoske

Nunquam cede!

Ik krijg net mail van xbox.com

http://xbox.vmteu.com/xbox/images/c764/e2828/leadstory.jpg

Misschien plaatje voor in startpost?? :)
Leven in Oblivion
Er zijn daar hellevegen die nodig vernietigd moeten worden en met 20 kilo staal in je hand ben jij precies de held die dit kan. 'The Elder Scrolls IV: Oblivion™ is de vierde titel in de epische role-playing reeks. Treed binnen in een volledig interactieve eindeloze wereld bevolkt met realistische niet-gamer personages en adembenemende landschappen. Maak en speel elk gewenst personage, van louche killer tot bijlzwengelende krijger. Ga een episch first person role-playing avontuur aan. Zeg nou zelf; dat is miljoenen keren spannender dan een regenweekend in maart.

Beroeps brabander

• killingdjef
Ik ben bang dat Oblivion een beetje TE gehyped wordt. Krijg ook de indruk dat Oblivion vergeleken wordt met Fable maar dan iets serieuzer, volgens mij kan je er niet -meer- naast zitten.

• Trasos
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online
OMFG!!! :(
Waarom hij wel? Bill Gates in eigen persoon?

• killingdjef
Vark = Bill Gates?
Had ik niet verwacht dat hij ook op de Xbox speelde. Als de game al uit is, is hij misschien ook al uit voor de PC in het illegale circuit? Ben er niet zo heel erg bekend

[Voor 46% gewijzigd door killingdjef op 08-03-2006 02:55]

• NiaX
  • Niet online
killingdjef schreef op woensdag 08 maart 2006 @ 01:02:
Ik ben bang dat Oblivion een beetje TE gehyped wordt. Krijg ook de indruk dat Oblivion vergeleken wordt met Fable maar dan iets serieuzer, volgens mij kan je er niet -meer- naast zitten.
ben met je eens dat oblivion behoorlijk gehyped wordt. De verwachtingen liggen nu zo hoog dat het eigenlijk alleen maar tegen kan vallen. Maar ook ikzelf verwacht er heel veel van.
ik denk dat ik de komende maanden hier wel mee zoet ben.(waarschijnlijk nog wel langer) ;)
Maar die vergelijking met Fable snap ik niet helemaal? :?

• Darth Malak

Darth Malak

Sith Lord

Anoniem: 159492 schreef op dinsdag 07 maart 2006 @ 22:00:
nieuwe screenshot:
(het is een pc screenshot)
[afbeelding]
Ziet er mega goed uit... Zeker als je beseft dat dit soort scenes dynamisch worden gegenereerd! :P

• Darth Malak

Darth Malak

Sith Lord

killingdjef schreef op woensdag 08 maart 2006 @ 01:02:
Ik hoop het niet want Fable was een erg vervelende (lees verveelde) game wanneer je er wat langer mee bezig was...

NiaX schreef op woensdag 08 maart 2006 @ 08:03:
[...]

ben met je eens dat oblivion behoorlijk gehyped wordt. De verwachtingen liggen nu zo hoog dat het eigenlijk alleen maar tegen kan vallen. Maar ook ikzelf verwacht er heel veel van.
ik denk dat ik de komende maanden hier wel mee zoet ben.(waarschijnlijk nog wel langer) ;)
Maar die vergelijking met Fable snap ik niet helemaal? :?
De meeste hype lijkt mij nog over de zogenaamde uber-graphics te gaan. Een RPG moet op de 1e plaats een goed en sterk verhaal + bijbehorende quests hebben, daarna mag je aan graphics e.d. gaan denken.

Ik wacht gewoon rustig af en zie wel hoe ik m kan spelen, als is t niet op maximaal op me Opty 146 + 6800, so what.

• Darth Malak

Darth Malak

Sith Lord

Ach, iedereen verveelt zich gewoon nu met nog maar 2 weken tot de release. Aangezien er toch geen nieuws meer zal komen, snap ik wel dat iedereen nog even gaat kijken hoe ze denken het spel te kunnen runnen. Natuurlijk gaat het anders zodra het spel uit is, het is een rpg, daar is zoveel over te lullen :P.
Persoonlijk ben ik wel benieuwd hoe de bossen er op mijn pc uit zien (3000+, 1 gig en radeon 9800 pro 128mb). Hoop toch dat het niet té veel anders is als in die filmpjes. Ik wou eerst me grafische kaart gaan updaten, maar aangezien ik agp heb en dus weinig keuze, ga ik me 17" crt inruilen voor een strakke 19" of 20" tft.
23 maart wordt kamer opruimen, windows opnieuw installeren en drinken en eten inslaan, en gaan met die banaan :7 .
Ik zou toch je 9800 pro maar eens gaan upgraden want je systeem gaat dit niet trekken.... Als je tenminste iets moois op het beeld wil zien met een redelijke framerate.

• jv777
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-03-2014
Darth Malak schreef op woensdag 08 maart 2006 @ 08:29:
[...]

Ik zou toch je 9800 pro maar eens gaan upgraden want je systeem gaat dit niet trekken.... Als je tenminste iets moois op het beeld wil zien met een redelijke framerate.
Ik zou gewoon wachten tot de game uitkomt, dan kun je altijd nog updaten als het niet lekker speelt op redelijke kwaliteit. Het is nu toch koffiedik kijken..
maarre de 24e komt langzamerhand toch wel dichterbij of niet? ;)

Here i am

• Darth Malak

Darth Malak

Sith Lord

Tuurlijk moet ie wachten met upgraden maar ik zou als ik hem was ook wachten met het aanschaffen van een dure TFT terwijl zijn videokaart uit het stenen tijdperk is.

• vosss
Hey; ik heb ook een 9800pro ja :(

Maargoed, ik hoef geen TFT meer te kopen want ik heb al een 21" :+

OT: Ik denk dat een game als bv Half-Life 2 een stuk meer gehyped is geweest en volgens een heleboel mensen viel ie harstikke tegen. Misschien idd door de mega-hype dat mensen er teveel van verwachten, maar ik heb me kostelijk vermaakt met HL2 en weet 100% zeker dat ik me met Oblivion (ondanks de hype) uitstekend ga vermaken (en ja, dat was een understatement :* )

• DeepSeven
Darth Malak schreef op woensdag 08 maart 2006 @ 08:35:
Tuurlijk moet ie wachten met upgraden maar ik zou als ik hem was ook wachten met het aanschaffen van een dure TFT terwijl zijn videokaart uit het stenen tijdperk is.
Stenen tijdperk is wat overdreven. Maar goed, ik hoorde dat de devs een maand of 2 terug op een zowat zelfde systeem speelde als de mijne, en dat draaide goed op 1024 med settings, en sindsdien is het alleen maar geoptimaliseerd. Met die settings neem ik genoegen, dus ik wacht het wel ff af. En na 6 jaar een 17" crt gehad, wil ik zowiezo een nieuw beeldscherm, oblivion of niet :). Maar goed, die koop ik waarschijnlijk pas nadat oblivion is gereleased.

[Voor 8% gewijzigd door DeepSeven op 08-03-2006 10:49]

• Darth Malak

Darth Malak

Sith Lord

Tuurlijk, het blijft een kweste van waar je genoegen mee neemt maar ook wat je budget toelaat. Als je budget het toelaat is het alleen doodzonde om alles op low of medium te moeten zetten op een lage resolutie...

• DeepSeven
Me budget laat het wel toe (beide beeldscherm en nieuwe grafische kaart), maar ik heb persoonlijk nooit zo'n moeite gehad met het spelen van spellen op wat lagere settings. En aangezien ik met agp niet zo heel veel keuze heb, zie ik achteraf wel wat ik doe.
Wat ik me wel afvraag, gaat dat gewoon goed als ik een lagere widescreen resolutie ga draaien op een 20" widescreen? (tft newb)

• krouwen

krouwen

Hardware Enthusiast

jv777 schreef op woensdag 08 maart 2006 @ 08:32:
Ik zou gewoon wachten tot de game uitkomt, dan kun je altijd nog updaten als het niet lekker speelt op redelijke kwaliteit. Het is nu toch koffiedik kijken..
maarre de 24e komt langzamerhand toch wel dichterbij of niet? ;)
Waarom zeggen jullie allemaal 24e? Het is toch de 20e van Maart, de officiele wereldweide release?

• Lefty_38
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 23-05 09:37
Er zijn nog genoeg AGP kaarten die veel beter zijn dan jou 9800pro hoor.

- 6800 GS 250,- ongeveer
- 7800GS 300,- ongeveer

Vooral met een 7800GS zal je pc een onwijs grote boost krijgen!

Q6600 | 4GB | 24" Dell 2407-HC | Logitech Z-5500 | iPhone 4

• NiaX
  • Niet online
krouwen schreef op woensdag 08 maart 2006 @ 13:50:
[...]

Waarom zeggen jullie allemaal 24e? Het is toch de 20e van Maart, de officiele wereldweide release?
in europa de 24e

• curry684

curry684

Trasos schreef op woensdag 08 maart 2006 @ 01:36:
OMFG!!! :(
Waarom hij wel? Bill Gates in eigen persoon?
Vark is developer of betatester bij Bethesda, vergeten welke het was.

En heel oud nieuws hoor.

• Refragmental
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 15-05 13:37
curry684 schreef op woensdag 08 maart 2006 @ 13:58:
[...]

Vark is developer of betatester bij Bethesda, vergeten welke het was.

En heel oud nieuws hoor.
Vark is inderdaad een developer. Volgens mij 1 van de graphical designers.
Tevens heeft hij de taak gekregen om de Achievements te testen voor de Xbox360.
Leuk om te weten is dat hij precies wist waar hij moest zijn voor iedere quest/achievement en dat ie enkel Fast Travel gebruikte. Hij deed een soort achievement speedrun als het ware enkel om te testen of de achievements wel werden geregistreerd/geactiveerd.
Fiddle schreef op dinsdag 07 maart 2006 @ 22:00:
HoiHoi

Ben ik weer.

-knip-

EDIT2:

Hahaha!! Dat was precies het eerste wat ik dacht toen ik identieke textures zag op 3 verschillende bomen. Dacht meteen dat er wel mensen zullen zijn die daarover zouden gaan zeiken.
M'n volgende gedachte was denken aan hoe ik al m'n kwijl weer eens moet opruimen :P Wat een mooie screen vind ik dat!

• jpiwf
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 16:39

jpiwf

licenced pepernootaddict

ik heb gewoon besloten dat ik nu wel genog weet van dit spel, zodat er niet teveel meer gespoilert wordt voor mij. nog 16 dagen en dan kunnen we spelen, en in die 16 dagen kan ik wrsch ook heel goed wegblijven op de officieele fora. ik begin me namelijk ook mateloos te irriteren aan die ettertjes met die vage vragen en OMFGWTF OBLIVION DOES NOT HAVE ........ NOW IT WILL SUCK topics

member of Los Alcoholicos ban dhmo

• Iliares
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 30-05 20:31
Dit klinkt misschien raar maar heeft Oblivion eigenlijk een party-systeem? Ik heb al op google gezocht maar ik heb niks kunnen vinden hierover.

Ik heb morrowind 1 uur gespeeld ofso maar ik ben meteen gestopt, na het zien van de brakke graphics (dit was wel al 2 jaar geleden), de first person view (ik was SW: Kotor 1 gewend en als je 3rd-person viw gebruikt van morrowind dan is het al helemaal lelijk )en het gare vechtsysteem want ik moest ech tluisteren of ik de vijand wel had geraakt en je slaat ook zo houterig...tjak..tjak.. ;(

Nu weet ik dat het vechtsysteem enorm verbeterd is en dat de graphics zeker veel beter zijn maar nu weet ik niet of er een party systeem in zit want ik heb morrowind dus niet zo lang gespeeld. Als er een party systeem inzit dan wil ik de CE wel kopen want die kost gewoon evenveel als de gewone versie bij bol.com :9~

En nee, als er geen party-systeem in zit dan sucked Oblivion voor mij nog steeds niet. Die graphics :Y)

• Bramm
  • Laatst online: 01-06 16:14
Oblivion bevat GEEN partysysteem, je speelt het hele spel solo. (met af en toe een NPC die meedoet waarschijnlijk)
Pagina: 1 ... 8 9 10 Laatste

Dit topic is gesloten.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee