Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jpiwf
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 09:17

jpiwf

licenced pepernootaddict

krouwen schreef op zondag 12 februari 2006 @ 22:28:
Mensen, mensen... jullie gooien hier allemaal met termen die voor een morrowind speler zeker bekend zullen zijn, nu maak ik mij een beetje zorgen. Zal Oblivion wel toegankelijk zijn voor nieuwe spelers die geen morrowind hebben gespeeld? Ik heb geen turturial gezien in de filmpjes (wanneer het menu open staat). Volgens mij wordt gewoon alles op de weg wel duidelijk, ik vraag me alleen af of de Bethesda er wel rekening mee houd dat niet iedereen Morrowind heeft gespeeld, qua termen en skills etc maar ook qua verhaal.
het verhaal staat helemaal los van morrowind. er zijn wel een soort easter eggs voor de die hard morrowind speler, maar als je echt iets wilt weten over de geschiedenis etc raad ik the imperial library aan. daar staan de boeken uit alle elderscrolls spellen online, en in die boeken staat een heleboel informatie. in het spel zullen ook erg veel boeke zitten, die allemaal een stukje van het verhaal bevatten. termen en skills worden waarschijnlijk gewoon uitgelegd in het boekje dat je erbij krijgt, ik las ergens dat er 90 paginas boekje bijzit, dus dat zit wel goed.

@fiddle
dat testen is vooral het andere traject dat er doorlopen wordt door onder andere microsoft voor het spel uitgebracht wordt. denk aan licensing en checken of er geen exploits inzitten voor de x360 etc
IGN: Are you still planning on a simultaneous Xbox / PC release? Any notable differences between the two versions?

We plan on having both versions on the shelf absolutely as close to the same date as possible. The path for certification, manufacturing, and distribution for both versions are completely different, so exactly the same day for both will be a challenge, but they should be very close. The two will be identical in terms of content. The only differences are the obvious control one, and the PC has many more visual options to scale the performance up or down based on your system.
bron

in die 16 square miles zit ook het oppervlakte van Oblivion zelf niet. the planes of oblivion worden volledig random gerendert, dus feitelijk is dat een oneindig opp hell.

member of Los Alcoholicos ban dhmo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krouwen
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 17-09 11:41

krouwen

Hardware Enthusiast

Wat (the f*ck) zijn de planes of Oblivion? En betekent random gerenderd ook dat op elke pc dat stuk level er anders uitziet?? Lijtk me wel dat dit gesaved moet worden eenmaal het gerenderd is om bij het laden weer in het zelfde gebied te komen. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 08:34

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Wow, ik dacht 162 dat is toch niet veel. Toen dacht ik, laat ik ff zoeken wat ook alweer de oppervlakte van Boiling Point was (en dat was echt een mega grote wereld), is dat zelfs maar 152 :D Daar duurde het al ontzettend lang om van de ene hoek naar de andere te vliegen (een half uur ofzo) dus kun je na gaan hoe lang dit lopen wordt :D

Maar dat paard, is er al iets bekend wat je er verder mee kan? Namen, uitrusten etc?

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiddle
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
krouwen schreef op zondag 12 februari 2006 @ 22:28:
Mensen, mensen... jullie gooien hier allemaal met termen die voor een morrowind speler zeker bekend zullen zijn, nu maak ik mij een beetje zorgen. Zal Oblivion wel toegankelijk zijn voor nieuwe spelers die geen morrowind hebben gespeeld? Ik heb geen turturial gezien in de filmpjes (wanneer het menu open staat). Volgens mij wordt gewoon alles op de weg wel duidelijk, ik vraag me alleen af of de Bethesda er wel rekening mee houd dat niet iedereen Morrowind heeft gespeeld, qua termen en skills etc maar ook qua verhaal.
Ik heb Morrowind een hele tijd terug gekocht, toen hij net in de winkel lag, ik had er verder nog nooit van gehoor, maar het doosje enzo zag er zo aanlokkelijk uit :)
Dus ik asap naar huis om het te spelen. Ik heb het maar een uurtje vol gehouden. Daarna izzie in de kast beland

Ik vond dat je bij morrowind (leek als ik was op rpg gebied, het was dan ook mijn 1e) behoorlijk in het diepe gegooid werd. Zoveel teksten (niet gesproken, gaaaaaap) komen er op je af, en zoveel termen van je never nooit niet weet ewat het is...

Ik weet niet waarom ik die beslissing heb gemaakt om het ooit nog eens te gaan proberen, maar dat was wel de beste beslissing in mijn hele gaming-carriere :P. Tevens ben ik nu weer opnieuw begonnen :) Ik ben gewoon alweer verslaaft _/-\o_ Dat maakt het wachten op Oblivion wat dragelijker....

Voor de nieuwkomers is het misschien even doorbijten, maar ik denk dat het met Oblivion een heel stuk minder erg is dan in Morrowind omdat, in Oblivion namelijk de alle teksten zijn ingesproken.
Want zeg nou zelf, als we in een spelletje lappen teksten met TES-begrippen moeten lezen om ervan te leren en het te snappen, dan kunnen we net zo goed huiswerk gaan maken.... :+
jpiwf schreef op zondag 12 februari 2006 @ 22:41:
@fiddle
dat testen is vooral het andere traject dat er doorlopen wordt door onder andere microsoft voor het spel uitgebracht wordt. denk aan licensing en checken of er geen exploits inzitten voor de x360 etc
Testen is wel belangrijk ja, stel je voor, zit je lekker te gamen op je pc of X360, komt er inneens een NPC naar je toe; Radient AI has just become self-aware, you humanoids are a threat to this planet. Skynet will be launched in;

10...

9...

8...

...

[ Voor 18% gewijzigd door Fiddle op 12-02-2006 23:38 ]

Asus ROG Strix X570-E Gaming, AMD Ryzen 7 5800X, NZXT Kraken X63, Zotac Gaming GeForce RTX 3080 Trinity OC, G.Skill Trident Z RGB, 2x Samsung 980 Pro 1TB, Fractal Design Define R6 USB-C, be quiet! Straight Power 11 750W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jpiwf

jpiwf

licenced pepernootaddict

krouwen schreef op zondag 12 februari 2006 @ 22:52:
Wat (the f*ck) zijn de planes of Oblivion? En betekent random gerenderd ook dat op elke pc dat stuk level er anders uitziet?? Lijtk me wel dat dit gesaved moet worden eenmaal het gerenderd is om bij het laden weer in het zelfde gebied te komen. :9
de planes of oblivion zijn het equivalent van hel in tamriel (de wereld waar alle TES games spelen). er worden in dit deel poorten geopent naar oblivion (hence the name) die jij moet sluiten, maar niets dat je ervan weerhoudt om ze binnen te gaan en hel een beetje te verkennen. de daedra, de sterkste monsters in het spel, komen ook uit oblivion na daar ooit eens naar verbannen te zijn. staat wederom allemaal in de boeken ingame, en op the imperial library.
oblivion zal vast op elke pc ongeveer dezelfde layout hebben, maar de plaatsing van objecten etc schijnt op elke pc verschillend te zijn. logischerwijs wordt dit opgeslapgen, zodat je niet steeds voor een verrasing komt te staan als je toevallig in oblivion opgeslagen hebt. oblivion zal er wel binnen elk portaal anders zijn, aangezien elk portaal vanuit een ander gedeelte gecreeert wordt.

@ fiddle
LOL :9

over paard is niet zoveel bekend, anders dan dat ze je sneller van a naar b krijgen en dat je er meerdere kan bezitten

[ Voor 5% gewijzigd door jpiwf op 13-02-2006 00:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiddle
  • Niet online
Maar welke gebieden zijn dan random generated? De steden uiteraard niet. Maar die bossen in dat E3 filmpje wel?Hoe doen ze dat dan met Dungeons, dat kan nooit dattie zelf dungeos met booby traps maakt.... Of is het gewoon zo van; alle dorpen/steden/huisen/dungeon en Oblivion-poorten staan op aan vooraf aangegeven plaats, en de rest word door de game generated?

(en 1maal generated moet het wel opgeslagen blijven lijkt me :S)

Asus ROG Strix X570-E Gaming, AMD Ryzen 7 5800X, NZXT Kraken X63, Zotac Gaming GeForce RTX 3080 Trinity OC, G.Skill Trident Z RGB, 2x Samsung 980 Pro 1TB, Fractal Design Define R6 USB-C, be quiet! Straight Power 11 750W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fiddle schreef op maandag 13 februari 2006 @ 10:21:
Maar welke gebieden zijn dan random generated? De steden uiteraard niet. Maar die bossen in dat E3 filmpje wel?Hoe doen ze dat dan met Dungeons, dat kan nooit dattie zelf dungeos met booby traps maakt.... Of is het gewoon zo van; alle dorpen/steden/huisen/dungeon en Oblivion-poorten staan op aan vooraf aangegeven plaats, en de rest word door de game generated?

Het lijkt me inderdaad dat alle dorpen/steden/huisen/dungeon en Oblivion-poorten staan op aan vooraf aangegeven plaats, en de rest word door de game generated.
Maar de exacte plekken van bomen en planten en rotsen wat gerandomized zijn, maar het lijkt me ook dat de wegen gewoon op dezelfde plek liggen? of zouden die gerandomized worden met een paar vaste punten waar die langs moet lopen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 06-09 00:37

curry684

left part of the evil twins

Nee hoor, je maakt bij het aanmaken van een spel 1 keer een 32-bits seed of zo en vervolgens sla je alleen die op. Savegame van 4 bytes en iedere keer rendert ie weer hetzelfde bos uit dezelfde seed. En 4 miljard mogelijkheden uitgaande van 32-bits seed, terwijl ik eerder verwacht dat ze een 64- of 128-bits seed pakken.

Anders had je savegames van enkele gigabytes hoor ;)

Professionele website nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GG85
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 08:56

GG85

.......

Topicstarter
Het enige wat random is zijn planten en dergelijke waarmee je potions kunt maken, wat ze bedoelen met random gegenereerd is dat ze het bos (wat voor iedereen hetzelfde zal zijn) niet boom voor boom hebben geplaatst maar dat dat random door een programma ontwikkeld door bethesda is gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 30-07 09:05
Idd, ze hebben gewoon aangegeven waar ze de bossen wilden, daar zijn ze gegenereerd en daarna hebben ze er dungeons enzo in aangebracht. Vraag ik me wel af hoe ze dat met paden hebben gedaan, gewoon bomen weggooien en paden aanmaken?
Die forest generator zit trouwens ook gewoon in de Construction kit.

[ Voor 14% gewijzigd door DeepSeven op 13-02-2006 11:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -=unicron=-
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 29-07 15:18

-=unicron=-

Betrayal can never be forgiven

Wat GG85 aan geeft klopt. Elke van de 200 Dungeons is met de hand gemaakt. Voor de steden geld het zelfde. De bossen zijn voor iedereen het zelfde Bethesda gebruikt een tool voor de bossen te generated.

AMD Ryzen 7 3800X/MSI MPG X570 Gaming Plus/HyperX Fury RGB HX432C16FB3AK2/64/Inno3D GeForce RTX 3060 TWIN X2 OC 12GB/Samsung SSD 850 EVO 500GB/2XSamsung 870 QVO 2TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cidious
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 05:21

Cidious

The Bloody Gent

en die random generated bossen zijn weer met de hand aangepast op de dungeons,city's paden, quests enz..

Ik vind dat ze erg hun best hebben gedaan op de graphics en dat het allemaal erg GOOD LOOKING is ik verwacht veel van de game aangezien Morrowind ook superieur was en zeker zwaar verslavend.

R7 9800X3D + ASUS ROG STRIX X870E-E + RTX 4090 FE + 48GB TG Xtreem 8200 CL38

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiddle
  • Niet online
Oh okay, dan snap ik hem. Het is dus zoals ik in het begin dacht.... Ze hebben het door een computer bij Berthesda alle bossen en dergelijken laten genereren. En vervolgens is dit opgeslagen en wordt jouw "kant-en-klare" copietje dus gefikt....

De bossen, heuvels en rotsen enzo zijn dus bij iedereen hetzelfde. (dus ook op de zelfde plaats).

Zo kan je tenminste communiceren. Ik moet dat doen in dungeon #2 voor missie #39 (ik zeg maar wat).Ow, nou, dan moet je vanaf stad #4 naar het SW'en gaan en dan vind je de dungeon links over die heuvel, achter die boom..

Het lijkt me namelijk een hoop werk dat je pc bij alles moet gaan genereren.
Zijn deze aannames wel juist? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GG85

GG85

.......

Topicstarter
Jup, wat waarschijnlijk wel echt random is zijn de paddestoelen en plantjes die je kunt harvesten, (je weet wel, voor alchemy etc).

[ Voor 10% gewijzigd door GG85 op 13-02-2006 15:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiddle
  • Niet online
Ow okay.. Das wel lekker realistisch. :) maar mijn character krijgt toch geen hoge Alchemie skill dus dat zal ik allemaal niet zo nodig hebben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GG85 schreef op maandag 13 februari 2006 @ 15:58:
Jup, wat waarschijnlijk wel echt random is zijn de paddestoelen en plantjes die je kunt harvesten, (je weet wel, voor alchemy etc).
Dat is inderdaad wel leuk, maar echt random zullen ze niet zijn, ze zullen wel net als in MW per gebied ingedeeld zijn, het ene plantje groeit in deze regio, en die andere in die andere regio. Maar toch, wel leuk zoeken, als het elke game anders is ;) Ik gebruikte alchemy wel veel, ik vondt het wel leuk die potions te maken, en te gebruiken/verkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiddle
  • Niet online
MMmh; ik ben een aantal "voor mij" nieuwe Oblivion filmpjes aan het downen. Want volgens mij had ik ze nog niet gezien...

Dungeon Video

E3 Interview Geen game-beelden, puur Interview.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jpiwf

jpiwf

licenced pepernootaddict

Fiddle schreef op maandag 13 februari 2006 @ 16:26:
MMmh; ik ben een aantal "voor mij" nieuwe Oblivion filmpjes aan het downen. Want volgens mij had ik ze nog niet gezien...

Dungeon Video

E3 Interview Geen game-beelden, puur Interview.
die 2e kende ik al, staat er al sinds de E3, die was juni borig jaar geloof ik, die eerste doet het nu nog niet bij mij

je kunt die plantjes natuurlijk altijd harvesten en verkopen, kun je soms best een leuk zakcentje mee verdienen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
Die 2de ken ik ook al, is best lang, worden erg veel vragen gesteld en beantwoord maar is nogal slechte kwaliteit en erg saai om te volgen.
Die 1e heb ik nog nooit gezien, waar komt die zomaar vandaan? Iig, beetje dood filmpje zo zonder geluid maar wel super strakke belichting _/-\o_ . Die site is trouwens wel retetraag zeg (playerone.be).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krouwen

krouwen

Hardware Enthusiast

Weet je wat ik nou zo leuk vind, dat je niet dat gezeik hebt zoals bij WoW (online rpg's etc) dat je achterloopt op de rest en constant gepushed wordt. Gewoon het feit dat je eens even rustig kunt denken, vandaag ga ik eens lekker de stad doorlopen en daarna een beetje wat plantjes zoeken tijdens mijn boswandeling en even misschien een hertje neerschieten (weet iemand of er nog andere dieren inzitten, niks over gehoord). Niet dat gezeik van, sh*t ik heb me defense skill te laag, klote hij loopt al weer voorop, gvd hoe kan hij dat nou geloot hebben en ik niet, ik moet hele avond gaan levelen om weer beter te worden. Ik moet.. ik moet... Gek wordt je ervan. :9

[ Voor 5% gewijzigd door krouwen op 13-02-2006 21:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jpiwf

jpiwf

licenced pepernootaddict

er zijn misschien beren in de noordelijke delen van het land, en verder vogels, ratten en dus herten. misschien wel meer, maar dat is nog niet bekend

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

krouwen schreef op maandag 13 februari 2006 @ 21:11:
Weet je wat ik nou zo leuk vind, dat je niet dat gezeik hebt zoals bij WoW (online rpg's etc) dat je achterloopt op de rest en constant gepushed wordt.
Dat is voor mij inderdaad precies de reden dat ik gestopt ben met WoW. Niks rustig doen waar je zin in hebt, constant horen dat iemand anders alweer verder is etc. Toen ik gestopt was met WoW ben ik weer Morrowind gaan spelen, wat een genot om rustig een dag in een stad rond te hangen en verder alleen wat kruiden te verzamelen e.d. :)

@Krouwen: in de verschillende interviews die ik gelezen heb kwam naar voren dat de makers juist probeerden de game veel toegankelijker te maken dan Morrowind was. (Wat mij zorgen baart, ik ben bang dat het te eenvoudig is gehouden).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krouwen

krouwen

Hardware Enthusiast

Verwijderd schreef op maandag 13 februari 2006 @ 21:39:
[...]

Dat is voor mij inderdaad precies de reden dat ik gestopt ben met WoW. Niks rustig doen waar je zin in hebt, constant horen dat iemand anders alweer verder is etc. Toen ik gestopt was met WoW ben ik weer Morrowind gaan spelen, wat een genot om rustig een dag in een stad rond te hangen en verder alleen wat kruiden te verzamelen e.d. :)
Jij snapt het... :P

@ Fid

Het zijn inderdaad ook de grote dialogen die je moet doorlezen bij morrowind wat het saai maakt, dat ze dat in Oblivion hebben ingesproken zal het een stuk prettiger maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
Ik ben heel blij dat ze die belachelijke lange topic tree's van dialogen uit morrowind FLINK hebben verkort. Dat was echt een van de dingen waar ik me het meeste aan ergerde in mw, wou je iets nieuws weten, moest je al die dingen afgaan. Ze gebruiken dus nog steeds hetzelfde principe, alleen dan veeel minder topics.

En over het versimpelen, dat heeft natuurlijk 2 kanten. Neem het nieuwe kompas, erg onrealistisch en neemt veel van het zelf onderzoeken weg, maar daarentegen kan het ook veel ergernissen verkomen. Zo gek worden dat je een quest niet kan vinden dat je op internet moet vind ik ook niet echt alles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• armageddon_2k1
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 27-07 10:18
Ik vind dat kompas een lompe toevoeging, onrealistisch en te makkelijk. Net als de simpele dialogen. Alsof de dialogen in morrowind moeilijk waren.
Hoe kan je nu zo'n goed verhaal vertellen in 3 tot 4 zinnen per character? (Bij wijze van spreken).

Engineering is like Tetris. Succes disappears and errors accumulate.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jpiwf

jpiwf

licenced pepernootaddict

als je je echt stoort aan dat kompas kun je altijd een briefje over dat deel van je beeldscherm plakken. dan zal je zelf moeten zoeken naar de plekken van de quests, weet alleen niet of ze met de toevoeging van het kompas de aanwijzingen van de npc's wat versimpeld hebben, in morrowind was dat altijd erg gedatailleerd. in morrowind markeerden ze zoms ook een locatie op je kaart, dit werkt alleen alsof je die kaart vastzette in je beeld en er zo naartoe liep denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiddle
  • Niet online
armageddon_2k1 schreef op maandag 13 februari 2006 @ 23:29:
Ik vind dat kompas een lompe toevoeging, onrealistisch en te makkelijk.
Ik vind het anders een zegen. Heb je enig idee hoeveel uren in in Morrowind besteed heb met gewoon zoeken naar personen of dungeons........

Daarnaast mag er van mij netzoveel dialoog plaats vinden als in Morrowind omdat alles nu ingesproken is..... Dat maakt tenminste boeiend(er)....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GG85

GG85

.......

Topicstarter
Mij lijkt het ook niet echt een vooruitgang nee, en als het echt moeilijk werdt in morrowind kon je altijd wel even in een online npc/dungeon database kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Fiddle schreef op maandag 13 februari 2006 @ 23:34:
[...]

Ik vind het anders een zegen. Heb je enig idee hoeveel uren in in Morrowind besteed heb met gewoon zoeken naar personen of dungeons........

Daarnaast mag er van mij netzoveel dialoog plaats vinden als in Morrowind omdat alles nu ingesproken is..... Dat maakt tenminste boeiend(er)....
Eens. Ik ben ook gestopt met Morrowind omdat ik simpelweg de quests niet meer kon vinden. Ben blij dat ze hierin een kompas toegevoegd hebben. Vooral met zon enorme map zou ik niet zonder kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
GG85 schreef op maandag 13 februari 2006 @ 23:43:
Mij lijkt het ook niet echt een vooruitgang nee, en als het echt moeilijk werdt in morrowind kon je altijd wel even in een online npc/dungeon database kijken.
Ja, dat is juist het slechte eraan, dat je uit de game moet om het te vinden. Van mij had het kompas er niet ingehoeven als de quests duidelijke aanwijzingen hadden en een detaileerde map met locaties.

En met die topics bedoelde ik natuurlijk niet minder dialogen. Zeker met de ingesproken dialogen kunnen we er niet genoeg hebben. Alleen 200 npc's met hetzelfde rijtje van 30 dialogen vond ik nogal irritant.

Oh, en een nieuwe interview. Fallout 3 gaat ook erg vet worden als ik dat zo lees.

[ Voor 15% gewijzigd door DeepSeven op 14-02-2006 00:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DeepSeven schreef op maandag 13 februari 2006 @ 23:23:
Ik ben heel blij dat ze die belachelijke lange topic tree's van dialogen uit morrowind FLINK hebben verkort. Dat was echt een van de dingen waar ik me het meeste aan ergerde in mw, wou je iets nieuws weten, moest je al die dingen afgaan. Ze gebruiken dus nog steeds hetzelfde principe, alleen dan veeel minder topics.

En over het versimpelen, dat heeft natuurlijk 2 kanten. Neem het nieuwe kompas, erg onrealistisch en neemt veel van het zelf onderzoeken weg, maar daarentegen kan het ook veel ergernissen verkomen. Zo gek worden dat je een quest niet kan vinden dat je op internet moet vind ik ook niet echt alles.
Tsja ik las nooit al die dialogen, ik opende gewoon alles wat me niet bekend voorkwam, snel, en keek vervolgens in mijn dagboek of er nog belangrijke dingen in stonden, dan kwam je ook een hoop aan de weet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiddle
  • Niet online
Ik vraag me af of we in Oblivion in de buitenomgevingen nu wat grotere wezens tegen komen. Dan bedoel ik groter als een Guar in Morrowind of net zo groot als die zwevende dingen.
Net zoals bv in Gothic 2. Dat er inneens een enorme troll van 8 meter hoog op je af komt stormen....

Nu is de troll van Oblivion geloof ik op mensen hoogte, maar ik zou het gewoon wel tof vinden om juist als je erg gevorderd bent om t-rexxen of dragons te gaan jagen ofzo, om maar wat te zeggen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krouwen

krouwen

Hardware Enthusiast

Die troll nhet filmpje is toch niet net zo lang als een mens, die steekt toch wel 4 koppen boven je uit.

Zal er geen optie komen dat je het compas uit kunt zetten dan bij game-opties ofzo, moeilijkheids graad misschien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vindt het kompass gebeuren op zich wel handig, er zijn wel keren geweest dat ik via internet moest opzoeken hoe ik bij die quest kwam, omdat ik het gewoon simpelweg niet kon vinden.. Maar als blijkt in het spel dat het te makkelijk is, dan komt er inderdaad een papiertje voor. Want het grote voordeel van dingen niet vinden, is dat je weer andere dungeons tegenkomt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MUSTIS
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 27-11-2024

MUSTIS

ads by Google

wat grotere monsters zou tof zijn. in lineage 2 komen monsters voor die ongeveer 40 meter boven je uit steken, tis gewoon wat indrukwekkender dan een dwerg op een pony.

heb morrowind ook weer geinst. :D

fiddle, is et normaal dat dat analyse balkje (links) stil blijft staan? tis net of mn kaarten niets doen.
alleen als ik een ruimte binnenga reageert ie even.

[ Voor 10% gewijzigd door MUSTIS op 14-02-2006 12:27 ]

Specs | Skeptic's Annotated Bible | Zeitgeist

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiddle
  • Niet online
Analyse Balkje? :?

Kaarten? :?

Ik heb zelf ook regelmatig internet moeten raadplegen om iets te vinden, dit hoort gewoon niet te hoeven.

@krouwen;

Ga jij eerst Morrowind maar eens spelen voordat je gaat oordelen over een compasje in Oblivion... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

* Angeloonie heeft nu ook Morrowind :Y)

Kon de druk niet aan, moest iets wat op Oblivion lijkt proberen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05-2024
bijna....bijna kan ik me pc gaan upgraden met een hele bak geld voor dit spel _/-\o_
ik wacht eerst maar ff tot die uitgekomen is voordat ik hem definitief bestel want ik heb al eens met hl2 gehad dat ik een nieuw pc kocht 1 maand voor de realise en dat het spel doodleuk een jaar wordt uitgesteld :(

http://www.twitch.tv/jannustitannus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stoffa
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 09:00
Fiddle schreef op dinsdag 14 februari 2006 @ 08:51:
Ik vraag me af of we in Oblivion in de buitenomgevingen nu wat grotere wezens tegen komen. Dan bedoel ik groter als een Guar in Morrowind of net zo groot als die zwevende dingen.
Net zoals bv in Gothic 2. Dat er inneens een enorme troll van 8 meter hoog op je af komt stormen....

Nu is de troll van Oblivion geloof ik op mensen hoogte, maar ik zou het gewoon wel tof vinden om juist als je erg gevorderd bent om t-rexxen of dragons te gaan jagen ofzo, om maar wat te zeggen....
In een interview dat ik eerder zag zat een vraag of er ook kinderen in het spel zaten. Het antwoord was "nee" omdat dan de kleding etc zo ver moest worden gedownscaled dat het uit proportie zou raken ten opzichte van de normale lengte van volwassenen waarvoor het was bedoeld.
Ik denk dat hetzelfde dan ook wel zou gelden in tegenover gestelde richting zoals reuzen etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jpiwf

jpiwf

licenced pepernootaddict

Stoffa schreef op dinsdag 14 februari 2006 @ 16:30:
[...]

In een interview dat ik eerder zag zat een vraag of er ook kinderen in het spel zaten. Het antwoord was "nee" omdat dan de kleding etc zo ver moest worden gedownscaled dat het uit proportie zou raken ten opzichte van de normale lengte van volwassenen waarvoor het was bedoeld.
Ik denk dat hetzelfde dan ook wel zou gelden in tegenover gestelde richting zoals reuzen etc.
sinds wanneer dragen reuzen en trollen gewone kleren? die dragen toch of niets of een lendendoekje, dat lijkt me niet voor teveel problemen zorgen bij het moddelen
ik zag op een zo een screenshot een lych, die zag er boven gemiddeld groot uit, dus monsters zouden best wel eens wat groter kunen zijn dan in morrowind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GG85

GG85

.......

Topicstarter
MUSTIS schreef op dinsdag 14 februari 2006 @ 12:26:
wat grotere monsters zou tof zijn. in lineage 2 komen monsters voor die ongeveer 40 meter boven je uit steken, tis gewoon wat indrukwekkender dan een dwerg op een pony.

heb morrowind ook weer geinst. :D

fiddle, is et normaal dat dat analyse balkje (links) stil blijft staan? tis net of mn kaarten niets doen.
alleen als ik een ruimte binnenga reageert ie even.
Uhm, alleen kan je die 40 meter grote monster ook niet in je eentje aan he :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyberamp
  • Registratie: April 2004

Cyberamp

Multithreaded Tweaker

Ik wil juist verdwalen :P Nou bij nader inzien, geef mij toch maar een kompas anders ben ik een jaar bezig... :*)

Topicstarter 1e WTF topic; Huisje boompje beestje; Adamoland#2244

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jpiwf

jpiwf

licenced pepernootaddict

CyberAmp schreef op dinsdag 14 februari 2006 @ 19:57:
Nou bij nader inzien, geef mij toch maar een kompas anders ben ik een jaar bezig... :*)
een jaar ben je al gauw zoet hoor, met een elderscrolls game. andere characters, toch kijken of je dat ene zwaard nog kan vinden. morrowind heb ik minstens een jaar echt fanatiek (lees, 15+ uur per week) gespeeld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiddle
  • Niet online
Nog even over dat compas gebeuren.... Als je voor een missie een bepaald figuur moet opzoeken, hoe wil je die dan even 1 2 3 vinden met RAI ??? Loop je een hele stad met zijn/haar wonig te doorzoeken + alle cafe's en winkels, is hij/zei bobbo de bruine bosbeer aan het slachten in het bos om aan eten te komen... etc...

Ik wil nog steeds weten hoe dat casten van spells er uit ziet als je een zwaard en een schild in je handen hebt... :/ Want bij alle spells die je doet is er zo'n moeie toepasselijke animatie... Hoe gaat dat dan ogen als je 2 gebalde vuisten hebt (want je houd 2 dingen vast)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
Ja, daar zit ik ook al een tijdje over na te denken, zou dat niet zwaar irritant zijn van de RAI. Normaal ben je gewend dat je npc's op dezelfde plek terug vind, nu zul je de halve stad moeten afzoeken wil je er een terug vinden. Ben echt beniewd hoe dat gaat spelen als we de game eenmaal hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jpiwf

jpiwf

licenced pepernootaddict

dat vinden van RAI NPC's is een van de redenen dat ze dat kompas erin gezet hebben. ze hadden ook de npc's die je nodig hebt vaak in een bepaalde kroeg kunnen laten komen ofzo, maarja, dan sta je daar straks 2 game dagen te wachten voordat ie een keer langskomt. kompas biedt hier uitkomst.

dat casten van spells met een zwaard en een schil zal waarschijnlijk uitkomen op dat je spells cast met je schildhand. weet nog niet hoe ze dat implementeren, want je hebt je schild vast aan een enkel handvat, ipv aan de gebruikelijke banden over je onderarm. als dat het geval zou zijn dan heb je je schildhand gewoon vrij, nu zou het ook nog kunnen zijn dat je gewoon je zwaard alleen met je duim vasthoud, en je vingers strekt om de spell te casten.

iemand nog meer ideen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Net een paar uur Morrowind gespeeld :/

Ik hoop echt dat het boogschieten in Oblivion beter is zeg, soms moest ik wel 10 pijlen ofzo op een ventje schieten die recht voor me stond terwijl ik gewoon midden op z'n torso richtte. Ze gingen gewoon mis enzo :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19-08 12:03

Collaborator

You! Cake or Death?

Angeloonie schreef op woensdag 15 februari 2006 @ 00:10:
Net een paar uur Morrowind gespeeld :/

Ik hoop echt dat het boogschieten in Oblivion beter is zeg, soms moest ik wel 10 pijlen ofzo op een ventje schieten die recht voor me stond terwijl ik gewoon midden op z'n torso richtte. Ze gingen gewoon mis enzo :/
Het gaat om de stats he :) (als je net begint moet je ook 2 min stabben om iemand dood te krijgen is mijn ervaring)

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dracul
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 29-07 14:24

Dracul

Ooh yeah!

Ik hoop dat ze tot inkeer komen en het compas eruit halen. Een van de charmes van de Elder Scrolls serie is juist het zoeken naar bepaalde voorwerpen, plaatsen en personages in een grote wereld. Het is gewoon ronduit triest dat een groep luie gamers die totaal geen reet geven om de serie naast hun fastfood nu ook al hun games in hapklare brokken geserveerd willen hebben en deze serie brengen naar een rpg voor dummies. Wat is er nu mooier dan heel lang zoeken naar een ingang van een tomb(lees Mudan Grotto) om erachter te komen dat de ingang onder water ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MUSTIS
  • Registratie: Juni 1999

MUSTIS

ads by Google

Fiddle schreef op dinsdag 14 februari 2006 @ 13:30:
Analyse Balkje? :?

Kaarten? :?

Ik heb zelf ook regelmatig internet moeten raadplegen om iets te vinden, dit hoort gewoon niet te hoeven.
sry was idd 1 van de betere cryptische omschrijvingen van mijn kant.

als je die optie aanvinkt (kweet zo de naam niet) onder de SLI optie in de driver, dan krijg je immers zon balk aan de linkerkant. voor mij is dat de enige manier om te zien of ie beide videokaarten gebruikt.
normaal hoort het balkje de activiteit van de kaarten weer te geven, in morrowind blijft ie gewoon stilstaan.
kvond et gewoon wat vreemd, alhoewel, met een a8n-sli verbaas ik me nerges meer over.

Specs | Skeptic's Annotated Bible | Zeitgeist

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiddle
  • Niet online
MUSTIS schreef op woensdag 15 februari 2006 @ 08:55:
[...]
jkhsry was idd 1 van de betere cryptische omschrijvingen van mijn kant.

als je die optie aanvinkt (kweet zo de naam niet) onder de SLI optie in de driver, dan krijg je immers zon balk aan de linkerkant. voor mij is dat de enige manier om te zien of ie beide videokaarten gebruikt.
normaal hoort het balkje de activiteit van de kaarten weer te geven, in morrowind blijft ie gewoon stilstaan.
kvond et gewoon wat vreemd, alhoewel, met een a8n-sli verbaas ik me nerges meer over.
Ok, je hebt dus de optie Show GPU-Balancing in je driver aanstaan. :) gebruik ik zelf niet, maar het kan inderdaad zijn dat bij oudere spellen dat hij maar 1 kaart vind en gebruikt. Niets om je zorgen over te maken, in Oblivion zul je beide balkjes zien bewegen... ;)

[ Voor 19% gewijzigd door Fiddle op 15-02-2006 10:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

TheEvilCuber schreef op woensdag 15 februari 2006 @ 00:16:
[...]

Het gaat om de stats he :) (als je net begint moet je ook 2 min stabben om iemand dood te krijgen is mijn ervaring)
Ja maar dat is zooo triest ;( Ik hoop echt dat het bij Oblivion anders is. Dat je minder dmg doet als je weinig stats hebt ok, maar missen? |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• armageddon_2k1
In het begin heb je slechte wapens met weinig damage en kom je low-level monsters tegen. Als je met een slecht zwaard 3 dmg zou doen op een worm met 12 life zou je in 4 klappen klaar zijn. Als je dan fracties toe gaat passen, omdat je nog niet ervaren genoeg ben, dan is het mogelijk dat je bijvoorbeeld 10% v/d max damage doet, dus 0.3. Dit wordt dan afgerond naar 0.
Ik vind het wel "realistischer" eigenlijk....smaken verschillen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vondt het met mw inderdaad in het begin ook erg vervelend, dat je 9 van de 10 keer miste (Soms nog wel vaker, ik vindt het inderdaad realistischer als je minder damage doet eigenlijk.. just my 2 cents.
Dus wat mij betreft mag het in oblivion een beetje meer die kant uit gaan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Van mij mag je wel een paar keer missen, maar het overgrote deel missen vind ik onrealistisch. Wat mij betreft mag het een mix worden tussen lage damage en wat vaker missen dan gewoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• armageddon_2k1
Het spijt me, maar dat is toch precies het geval in Morrowind?
Als jij als beginnend mage probeert Kwama Foragers te killen, tja, dan moet je niet vreemd opkijken dat je niks raakt, dan moet je gewoon je Fire Damage on Touch spell doen. Als je echter als beginnend Fighter dat doet dan raak je minstens de helft van de keren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jpiwf

jpiwf

licenced pepernootaddict

Angeloonie schreef op woensdag 15 februari 2006 @ 12:19:
[...]

Ja maar dat is zooo triest ;( Ik hoop echt dat het bij Oblivion anders is. Dat je minder dmg doet als je weinig stats hebt ok, maar missen? |:(
het is anders in oblivion. in een van de team diaries (deze het staat er ergens in) wordt gezecht dat als je visueel iemand raakt (dus het zwaard lijkt op het scherm contact te maken) dat je dan ook daadwerkelijk damage doet. de skills etc maken nog wel uit, maar als 20 de max van je zwaard is, en je skill is 20, dan doe je bijvoorbeeld slechts 4 damage. waarschijnlijk wordt ook de kracht achter je swing, je strength, luck etc meegenomen in de berekening, maar je doet altijd iets van damage als je op iemand inhakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jpiwf schreef op woensdag 15 februari 2006 @ 14:20:
[...]

het is anders in oblivion. in een van de team diaries (deze het staat er ergens in) wordt gezecht dat als je visueel iemand raakt (dus het zwaard lijkt op het scherm contact te maken) dat je dan ook daadwerkelijk damage doet. de skills etc maken nog wel uit, maar als 20 de max van je zwaard is, en je skill is 20, dan doe je bijvoorbeeld slechts 4 damage. waarschijnlijk wordt ook de kracht achter je swing, je strength, luck etc meegenomen in de berekening, maar je doet altijd iets van damage als je op iemand inhakt.
Dat is dan heel erg mooi, da is in ieder geval een grote verbetering :) Ik ken echt haast niet meer wachten :> Er is nog steeds geen gold melding he?? zucht.. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krouwen

krouwen

Hardware Enthusiast

Verwijderd schreef op woensdag 15 februari 2006 @ 14:35:
[...]

Dat is dan heel erg mooi, da is in ieder geval een grote verbetering :) Ik ken echt haast niet meer wachten :> Er is nog steeds geen gold melding he?? zucht.. ;)
Gelukkig nog niet :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiddle
  • Niet online
armageddon_2k1 schreef op woensdag 15 februari 2006 @ 12:22:
In het begin heb je slechte wapens met weinig damage en kom je low-level monsters tegen. Als je met een slecht zwaard 3 dmg zou doen op een worm met 12 life zou je in 4 klappen klaar zijn. Als je dan fracties toe gaat passen, omdat je nog niet ervaren genoeg ben, dan is het mogelijk dat je bijvoorbeeld 10% v/d max damage doet, dus 0.3. Dit wordt dan afgerond naar 0.
Ik vind het wel "realistischer" eigenlijk....smaken verschillen.
Morrowind is een geweldig spel hoor, maar dat vond ik toch zo'n achterlijk iets... Een Gigantische Guar staat boven op je lip, (lees, dichterbij dan een meter) en je rag vol je zwaard door zijn hoofd heen, en dan mis je?? HOE LOMP BEN JE DAN !!! Je raakt hem, maar toch niet. Wederom; het "kansspel"-gevecht.

Dit is in Oblivion idd anders, wat je visueel raakt, raak je ook, En al ben je beginner dan doe je gewoon bagger weinig schade als het een High-leven enemy is... Eerlijk is eerlijk. En zoals het in Oblivion is, hoort het ook te zijn.

Maargoed, dis verder alleen in begin dus, nu ben ik level 14 BattleMage met strength; 84 longblade 70, dus nu raak ik 8 v/d 10 keer wat ofzo... :)
Verwijderd schreef op woensdag 15 februari 2006 @ 14:35:
Er is nog steeds geen gold melding he??
Jawel joh, ik zit hier al 3 weken Oblivion te spelen... je moet echt eens wat vaker dit topic tsjekken hoor.... :+

[ Voor 4% gewijzigd door Fiddle op 15-02-2006 17:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 17-05 22:30
dit is toch niet waar he?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekje
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online

Koekje

GoT-lurker

Note the " :+ " ,nog niet gold dus.

Ik verwacht dat 24 maart 2006 het spel uit is.

There are 10 types of people in this world. Those who understand binary, and another 9 who don't give a s**t.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krouwen

krouwen

Hardware Enthusiast

Van Fiddle moet je niks aannemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyberamp

Cyberamp

Multithreaded Tweaker

Waarom 24 maart? B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jpiwf

jpiwf

licenced pepernootaddict

ik denk dat ze de 4 een leuk getal vonden. als in, obl-IV-ion . op grond daarvan zou je ook 4-4 nog kunnen verwachten :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyberamp

Cyberamp

Multithreaded Tweaker

Ja ok maar er is nog geen officieel bericht van de release datum :) 24 maart is wel heel dichtbij trouwens :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vosss
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 14-09 11:12
CyberAmp schreef op woensdag 15 februari 2006 @ 21:06:
[...]

Ja ok maar er is nog geen officieel bericht van de release datum :) 24 maart is wel heel dichtbij trouwens :*)
Tussen een Gold-melding en in de winkel liggen hoeft in principe ook niet zo heel lang tussen te zitten hoor; pak hem beet een week of 2 tot 4 ofzo :)

Ik kan iig al niet meer wachten :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
Morgen een audio-interview met hun pr man van 56 minuten, laat maar komen zou ik zeggen :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GG85

GG85

.......

Topicstarter
Waar zie je dat :D?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
Stond op de forums, interview is gedaan door deze site.

• krouwen

krouwen

Hardware Enthusiast

CyberAmp schreef op woensdag 15 februari 2006 @ 21:06:
[...]

Dichtbij, maar toch heel ver weg. Fiddle, jij neemt wel voor me waar wat er gebeurt he in de vakantie?

Iedereen voor de rest een goede vakantie toegewenst, ik hoop voor de mensen die niet weggaan dat ze zich kunnen inhouden tot 24 maart.

[ Voor 30% gewijzigd door krouwen op 16-02-2006 14:53 ]

• jpiwf

jpiwf

licenced pepernootaddict

chill, audio interview. hoop dat het nieuwe info geeft, want the wait is killing me! helaas nog geen ETA, maar hoop idd dat vandaag de dag is :)

edit

and here it is, enjoy
http://www.poweruser.tv/podcasts/neowin/Neocast3.mp3

de stem is een beetje gefucked, skype...

[ Voor 32% gewijzigd door jpiwf op 16-02-2006 16:34 ]

• DeepSeven
Oke, heb hem helemaal afgeluisterd en als ik het zo hoor krijg ik het idee dat de game noway in maart gereleased gaat worden. En veel info hoeven we ook niet te verwachten in de komende weken, iig zeker niks van de codex.

[ Voor 5% gewijzigd door DeepSeven op 16-02-2006 17:38 ]

• krouwen

krouwen

Hardware Enthusiast

DeepSeven schreef op donderdag 16 februari 2006 @ 17:37:
Oke, heb hem helemaal afgeluisterd en als ik het zo hoor krijg ik het idee dat de game noway in maart gereleased gaat worden. En veel info hoeven we ook niet te verwachten in de komende weken, iig zeker niks van de codex.
Waarom :| , ik ga hem nu snel luisteren, maar dit kun je niet menen |:(

EDIT: lol, 50 min, die ga ik niet helemaal luisteren vanavond :9
EDIT2: "Early this year" hoor ik in het begin.
EDIT3: Okay, slecht nieuws, geen 24 Maart, maar "Early this year", dit betekent dus helemaal, helemaal niks en aangezien ik uit ervaring weet dat je dit soort uitspraken altijd aan de ruime kant moet nemen en er dan nog een tijd extra aan moet plakken zie ik de kans dat die 24 Maart echt in de winkels ligt verkleinen.

[ Voor 38% gewijzigd door krouwen op 16-02-2006 20:20 ]

• Infinchible
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 17-09 09:53

Infinchible

Woef!

DeepSeven schreef op donderdag 16 februari 2006 @ 17:37:
Ik snap ook niet waar je dat gehoord hebt? In het begin zeggen ze wel "als je nog 3 maanden extra zou hebben, zou je dan nog iets toevoegen?" En dat was niet eens het geval. Ik hoor ook echt nergens een klein beetje wat lijkt op vertraging of geen nieuws meer. Volgens mij is hij al bijna klaar, en komt het allemaal wel goed hoor.
Zit nu op 40 minuten al.

• DeepSeven
Er werd een paar keer vaag aangeduid dat ze nog volop bezig waren, wat mij lijkt te betekenen dat maart toch wel heel krapjes wordt. Nogmaals, ik zei dat dat het idee was wat ik eruit kreeg, wil natuurlijk weinig zeggen, maar ik geloof nu eerder een april release dan maart.

• DutchCommando
  • Registratie: November 2000
  • Nu online
Wat ook gewoon kan. Want early 2006 blijft natuurlijk early 2006. Oftewel januari t/m april.

• jpiwf

jpiwf

licenced pepernootaddict

dan was mijn 4-4 nog zo gek niet :*) 8)7 8)7

• Fiddle
  • Niet online
FUCK GVD !!!
Question: If you had 3 months more to work on the game would you add anything?
-No In the final stages of any game it's basically just to smoothen out and fix any of the bugs that slipt through. But the basic point here is that the game is not done, it's as simple as that, the game is just not done yet. We've been working hard on this title for years now and it just wouldn't be fair for our workers that have been working on this title for years to just, fall short on the post-shipment due to an unfinished product.

Question: Are you planning on delaying the game any further for any reason such as excessive bugs? Or problems you have encountered?
-Unfortunatly, like many fans in our very busy community have been discussing about the lack of content, the fact is we have been very busy smoothening out the gameplay and crushing the bugs in the game. But the game as I said earlier just isnt finished yet and we can expect a few more months of polishing out before we just say, Ok that's it were done. And then the process of the game going gold. But yes we are planning on another delay unfortunatly, we just want to release a very polished game.
|:( |:( AAAAARGH |:( |:(

Ik ga nu van het dak springen, leuk jullie gekend te hebben.....

[ Voor 7% gewijzigd door Fiddle op 16-02-2006 23:02 ]

• Cyberamp

Cyberamp

Multithreaded Tweaker

Fiddle schreef op donderdag 16 februari 2006 @ 22:59:
FUCK GVD !!!

[...]

Ik zei toch...24 maart was te enthousiast en plus er was geen officieel bericht. Jammer zeg, maar ja ik zou niet van het dak gaan springen. Misschien is het gewoon heel buggy op dit moment? Heb ik liever dat ik later een goede bugvrije game krijg, dan nu meteen een game vol met bugs.

• Bulls
CyberAmp schreef op donderdag 16 februari 2006 @ 23:21:
[...]

Ik zei toch...24 maart was te enthousiast en plus er was geen officieel bericht. Jammer zeg, maar ja ik zou niet van het dak gaan springen. Misschien is het gewoon heel buggy op dit moment? Heb ik liever dat ik later een goede bugvrije game krijg, dan nu meteen een game vol met bugs.
dat verhaal kennen we van stalker "when its done" ondertussen al 2 jaar later.

en bugs blijven er toch wel in zitten. heb je de laatse 5 jaar 1 bugvrije game gehad?

• Infinchible
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 17-09 09:53

Infinchible

Woef!

FUCK GVD !!!

[...]

Wat is de bron hiervan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiddle
  • Niet online
CyberAmp schreef op donderdag 16 februari 2006 @ 23:21:
[...]

BlaBlaBla.... Sorry hoor, maar dat is echt wat IEDEREEN zegt als een spel uitgesteld wordt. Van "Ja ik baal er heel erg van MAAR !! : ik wacht liever even zodat ik strax een bugvrij spel heb".

Dat vind ik toch zo'n slappe opmerking altijd. TUURLIJK willen we een bugvrije game... Maar ten 1e, hij was al uitgesteld om deze redenen... Ten 2e, op deze manier moeten we elke release dat + 3 maanden doen... Een release date is een release dat, en een release date is gaan datum waarop je gaat beginnen met bugfixxen...

Tuurlijk kan er meer te fixxen zijn dat verwacht is, maar geef pas een release dat als je als uitgever daar echt relistisch in kan zijn...
Audio-interview, heb het nog niet gelyuister, maar iemand poste dit op het officiele forum.. Dat hattie dus int interview gehoord...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Jemig, breng dat spel uit en kom later maar met een patch ;( :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSTPS
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 09:58
Maar Fiddle, volgens mij kan jij oblivion wel op het maximale van het maximale zetten ;)
Als ik zo'n pc zou hebben, is van het dak springen het laatste wat ik zou doen :P

(Kom ik aan met m'n modded 6800le tje) :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
FUCK GVD !!!

[...]

ROFLMAO!!!!!

Dit was dus een NEP bericht van een nogal trieste user. Nogmaals, dit bericht is nep en is nooit gezegt in de interview, de release date staat nog steeds op early 2006. De volgende keer ff verder lezen kerel.
Mag ik nu een koekje? :P

MSFD:
Lord Marroquin's "quotes" are *not* in the interview.

[ Voor 13% gewijzigd door DeepSeven op 17-02-2006 00:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thettes
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09-05 18:07
MrSmileyFaceDude
Today, 06:29 PM

No delay has been announced.

En hij is een dev. Toch maak ik er uit op dat men veel te optimistisch is geweest, het spel komt gewoon op het allerlaatste moment van 'early this year' ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiddle
  • Niet online
DeepSeven schreef op vrijdag 17 februari 2006 @ 00:26:
[...]

ROFLMAO!!!!!

Dit was dus een NEP bericht van een nogal trieste user. Nogmaals, dit bericht is nep en is nooit gezegt in de interview, de release date staat nog steeds op early 2006. De volgende keer ff verder lezen kerel.
Mag ik nu een koekje? :P

MSFD:
Lord Marroquin's "quotes" are *not* in the interview.
Ja, en dan mag je hem tussen mijn roze billetjes vandaan eten.... :O

Heb het topic anders redelijk gelezen... "kerel"..

Neej tuurlijk is iets pas zeker als het door Berthesda bevestigd wordt, Ook wordt het door mij gequotte stukje door iedereen weer anders geinterpreteerd... Ik heb de hoop ook nog niet op gegeven...

Maar mocht het toch bevestigd worden... Wie bied wat voor mijn pc? Dan is er namelijk ook wat leuks voor de nabestaanden...

(Thx voor de tip Soekannogwattes :) )

[ Voor 39% gewijzigd door Fiddle op 17-02-2006 00:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
Ik volg je ff niet, eerst wil je van het dak springen en nu heb je de hoop nog niet opgegeven? Het stuk dat je quote was gewoon een grap van een user, meer niet.

En ik bied 750 voor je pc!

Nieuwe dev diary:
http://bethsoft.com/newsletter/devdiary_2.16.06.html

En 3 nieuwe screens:
http://bethsoft.com/newsletter/ob04.html
http://bethsoft.com/newsletter/ob05.html
http://bethsoft.com/newsletter/ob06.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiddle
  • Niet online
DeepSeven schreef op vrijdag 17 februari 2006 @ 00:41:
Ik volg je ff niet, eerst wil je van het dak springen en nu heb je de hoop nog niet opgegeven? Het stuk dat je quote was gewoon een grap van een user, meer niet.

En ik bied 750 voor je pc!

Nieuwe dev diary:
http://bethsoft.com/newsletter/devdiary_2.16.06.html

En 3 nieuwe screens:
http://bethsoft.com/newsletter/ob04.html
http://bethsoft.com/newsletter/ob05.html
http://bethsoft.com/newsletter/ob06.html
Laten we zeggen dat ik aan het randje van de dakgoot hang.... Screens zijn weer nice... Al vind ik screeny 1 niet meer dan een veredelde morrowind screen. Officieel??

[ Voor 5% gewijzigd door Fiddle op 17-02-2006 01:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weet ook iemand hoeveel groter deze wereld is dan morrowind? als hij veel groter is dan is een map nooit mis net zoals bij morrowind :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Eraser-
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 17-09 18:29
Ongeveer 1,5x zo groot, en je krijgt er een map bij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jeetje ben ik een avond weg, komt eindelijk dat interview.. en dat red ik niet om nu te luisteren, was wel ff schrikken hoor fiddle ;) Maar ben blij dat het een foute quote was... Enne bugvrije games, wel eens civilization 4 gespeeld?? Daar hadden ze van mij echt nog wel een jaar lang op mogen bugfixxen, mijn god.
Maar het blijven toch wel mooie screens (Ook al lijken ze een beetje om mw (Goed teken ;) )
Uit de newsletter gepost door Deepseven:

The Elder Scrolls IV: Oblivion is now in the fifty-eighth minute of the eleventh hour of its development cycle here at Bethesda Softworks. We’re almost done with our masterpiece and the mood around the office reflects this as everyone gets more and more excited about having all of you out there experiencing the world we’ve created. I know I can’t wait.

[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 17-02-2006 09:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Getah
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 02-07-2023
Fiddle schreef op vrijdag 17 februari 2006 @ 00:34:
[...]

Ja, en dan mag je hem tussen mijn roze billetjes vandaan eten.... :O

Heb het topic anders redelijk gelezen... "kerel"..

Neej tuurlijk is iets pas zeker als het door Berthesda bevestigd wordt, Ook wordt het door mij gequotte stukje door iedereen weer anders geinterpreteerd... Ik heb de hoop ook nog niet op gegeven...

Maar mocht het toch bevestigd worden... Wie bied wat voor mijn pc? Dan is er namelijk ook wat leuks voor de nabestaanden...

(Thx voor de tip Soekannogwattes :) )
offtopic:
Typ nou eens Bethesda zoals het hoort ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
Als je jezelf een beetje wil opvrolijken over de release date, lees dan deze thread maar eens. Wordt in gezegd dat een stuk of 6 pc bladen een review beloven van oblivion, met oa de pcgameplay en pu (deze is niet zeker) en ze liggen allemaal rond half maart in de schappen. En volgende week heeft bethesda schijnbaar een hoop PR events.

[ Voor 9% gewijzigd door DeepSeven op 17-02-2006 20:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiddle
  • Niet online
DeepSeven schreef op vrijdag 17 februari 2006 @ 20:02:
Als je jezelf een beetje wil opvrolijken over de release date, lees dan deze thread maar eens. Wordt in gezegd dat een stuk of 6 pc bladen een review beloven van oblivion, met oa de pcgameplay en pu (deze is niet zeker) en ze liggen allemaal rond half maart in de schappen. En volgende week heeft bethesda schijnbaar een hoop PR events.
[mierenneukmodus] Het is waarschijnlijk of blijkbaar, geen mix daartussen.. [/mierenneukmodus]

:P :P :P

Anyways, dat van die vele PR-events, ik hoop inderdaad dat er een release date komt alsmede een gold melding :) Well see...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Fiddle schreef op vrijdag 17 februari 2006 @ 20:59:
[...]

[mierenneukmodus] Het is waarschijnlijk of blijkbaar, geen mix daartussen.. [/mierenneukmodus]
Ehm..
schijn·baar (bn.)
1 slechts in schijn het genoemde karakter dragend => naar het schijnt, ogenschijnlijk; <=> werkelijk
2 kennelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiddle
  • Niet online
offtopic:
MMmh, jah, ik kijk net in mijn woorden boek. Het staat er inderdaad ook.

Schijn-baar bn, bw naar de schijn, niet in werkelijkheid.

Maar kijk !!!

Waar'schijn-lijk bn, bw 1; naar ik vermoed 2; vermoedelijk waar of juist zijne

Wordt gebruikt vooraf een situatie, je schat iets in of je verwacht het

Blijkbaar bn, bw zoals blijkt

Wordt gebruik na een situatie; het is zojuist gebleken dat...

Nu zijn er niet al te intelligente mensen dit dit verschil (geen offi tegen Deepseven) niet kunnen onderscheiden en is deze contaminatie (?) zich in het Nederlandse taalgebruik gaan intergreren... Om die reden staat deze waarschijnlijk ook in het woordenboek...
Ook mijn leraar Ne keurd het gebruik ervan af

[ Voor 9% gewijzigd door Fiddle op 18-02-2006 01:27 . Reden: Dronken als een beest, dus dat maakt eigenlijk deze hele reply wel zinloos... ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
dan hoop ik dat de waarschijnlijke ramen in oblivion blijkbaar door-schijnbaar zijn :D
Pagina: 1 ... 5 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.