het verhaal staat helemaal los van morrowind. er zijn wel een soort easter eggs voor de die hard morrowind speler, maar als je echt iets wilt weten over de geschiedenis etc raad ik the imperial library aan. daar staan de boeken uit alle elderscrolls spellen online, en in die boeken staat een heleboel informatie. in het spel zullen ook erg veel boeke zitten, die allemaal een stukje van het verhaal bevatten. termen en skills worden waarschijnlijk gewoon uitgelegd in het boekje dat je erbij krijgt, ik las ergens dat er 90 paginas boekje bijzit, dus dat zit wel goed.krouwen schreef op zondag 12 februari 2006 @ 22:28:
Mensen, mensen... jullie gooien hier allemaal met termen die voor een morrowind speler zeker bekend zullen zijn, nu maak ik mij een beetje zorgen. Zal Oblivion wel toegankelijk zijn voor nieuwe spelers die geen morrowind hebben gespeeld? Ik heb geen turturial gezien in de filmpjes (wanneer het menu open staat). Volgens mij wordt gewoon alles op de weg wel duidelijk, ik vraag me alleen af of de Bethesda er wel rekening mee houd dat niet iedereen Morrowind heeft gespeeld, qua termen en skills etc maar ook qua verhaal.
@fiddle
dat testen is vooral het andere traject dat er doorlopen wordt door onder andere microsoft voor het spel uitgebracht wordt. denk aan licensing en checken of er geen exploits inzitten voor de x360 etc
bronIGN: Are you still planning on a simultaneous Xbox / PC release? Any notable differences between the two versions?
We plan on having both versions on the shelf absolutely as close to the same date as possible. The path for certification, manufacturing, and distribution for both versions are completely different, so exactly the same day for both will be a challenge, but they should be very close. The two will be identical in terms of content. The only differences are the obvious control one, and the PC has many more visual options to scale the performance up or down based on your system.
in die 16 square miles zit ook het oppervlakte van Oblivion zelf niet. the planes of oblivion worden volledig random gerendert, dus feitelijk is dat een oneindig opp hell.
member of Los Alcoholicos ban dhmo