Dat is zeker een hele leuke nieuwe feature, alleen vraag ik me af dat wanneer je tegenstander yield, je ook wat van hem kan eisen zoals spullen oid...
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 03-02-2006 14:17 ]
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Verwijderd
Dat is zeker een hele leuke nieuwe feature, alleen vraag ik me af dat wanneer je tegenstander yield, je ook wat van hem kan eisen zoals spullen oid...
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 03-02-2006 14:17 ]
"Each event is preceded by Prophecy. But without the hero, there is no Event." - Zurin Arctus, the Underking | "Ad Nocendum Potentes sumus." - Me, 30 November 1999
[ Voor 11% gewijzigd door Fiddle op 03-02-2006 18:36 ]
Asus ROG Strix X570-E Gaming, AMD Ryzen 7 5800X, NZXT Kraken X63, Zotac Gaming GeForce RTX 3080 Trinity OC, G.Skill Trident Z RGB, 2x Samsung 980 Pro 1TB, Fractal Design Define R6 USB-C, be quiet! Straight Power 11 750W
Topicstarter 1e WTF topic; Huisje boompje beestje; Adamoland#2244
[ Voor 9% gewijzigd door Fiddle op 03-02-2006 19:48 ]
Asus ROG Strix X570-E Gaming, AMD Ryzen 7 5800X, NZXT Kraken X63, Zotac Gaming GeForce RTX 3080 Trinity OC, G.Skill Trident Z RGB, 2x Samsung 980 Pro 1TB, Fractal Design Define R6 USB-C, be quiet! Straight Power 11 750W
Schrödingers cat: In this case there are three determinate states the cat could be in: these being Alive, Dead, and Bloody Furious.
member of Los Alcoholicos ban dhmo
OMG, doe je netjes danjpiwf schreef op vrijdag 03 februari 2006 @ 20:13:
als het net zo makkelijk is als in morrowind om een battle te winnen, dan vergeet ik standaard elke 10 minuten te saven, zodat als ik na een uurtje dan toch eens verlies ik helemaal opnieuw moet beginnen in dat uur. hoop wel dat er idd meer uitdaging is nu. zelfs ordinators mepte ik met lvl 5 al in een slag neer. (ok, met een daedric dai-katana met enchantment en redguard die standaard al 50 long sword had, maar toch)
[ Voor 56% gewijzigd door Fiddle op 03-02-2006 20:27 ]
Ik denk het wel, ze zijn er in ieder geval ook in Morrowind, vond altijd veel amuletten waarmee je ancestor ghosts of skeletons kon summonen (zijn niet echt sterk dus ...) en Scourge natuurlijkFiddle schreef op vrijdag 03 februari 2006 @ 20:19:
[...]
Edit; nog een belangrijk vraagje; Zijn er enchanted Items met daarop Summor "whatever". Ik heb namelijk geen zijn om Conjuration te gaan trainen als ik voor elke summon, een spell nodig heb. Die dingen zijn duur namelijk. En nog belangrijker, ze zijn 1 malig. Enchanted items gebruik je oneindig, mits voldoende geladen.
Dat was dus puur door het crashen bij jouw wat het irritant maakte en jouw een hekel gaf aan het save-systeem. Ik heb hem uitgespeeld en het hele quick-save gebeuren en natuurlijk het ontbreken ervan helemaal niet gemist.Fiddle schreef op vrijdag 03 februari 2006 @ 19:46:
Ik moet hierbij denken aan Fable, naarmate het einde vorderd werden de missies langer en moeilijker, en er werd pas gesaved bij einde missie. (arena missie) Dit is erg frustrerend soms. En al helemaal al craste het spel bij jouw om de zoveel tijd...
Nee, geef mij maar de optie te saven wanneer ik wil. Die verantwoordlijkheid kan ik zelf wel hebben, daarvoor hoeven Developers mij echt niet aan de lijn te houden...
[ Voor 15% gewijzigd door krouwen op 04-02-2006 00:20 ]
[ Voor 11% gewijzigd door jpiwf op 04-02-2006 00:22 . Reden: teveel bier ]
Ik zei ook, "En al helemaal al craste het spel bij jouw om de zoveel tijd...", dit is een alsmede, niet een omdat. Ik wil namelijk kunnen stoppen met spelen als ik dat wil, en niet me missie af moeten maken omdat ik anders later opnieuw moet beginnen. Zeker bij lange missieskrouwen schreef op zaterdag 04 februari 2006 @ 00:16:
[...]
Dat was dus puur door het crashen bij jouw wat het irritant maakte en jouw een hekel gaf aan het save-systeem. Ik heb hem uitgespeeld en het hele quick-save gebeuren en natuurlijk het ontbreken ervan helemaal niet gemist.
Je kan het jezelf dmv quicksave best makkelijk maken ja, maar, omdat jij het knopje toch wel erg aantrekkelijk vind, moet iedereen aan het lijntje gelegd worden door de developers, door middel van een beperking/gebrek?Jullie hebben het nu ook allemaal over battle's etc. Ik heb het vooral over de kleine dingen die de gameplay leuk maken maar het save-systeem verneukt. Bijv, je wilt proberen iets te stelen, je quick saved eerst en dan maakt het niks meer uit of het nou fout of goed gaat. De hele spanning dat je gesnapt wordt is er dan dus af (je quick-load toch zo weer). Vandaar dat ik een voorstander ben van een, let-op! wel een goed uitgewerkt, automatisch save-systeem. Nu kun je wel zeggen natuurlijk dat je zelf die verantwoordelijkheid moet nemen om niet op die knop te drukken, maar het is toch wel erg makkelijk gedaan en tijdens het spelen (bijv, voordat je iets gaat stelen) is die toets toch opeens wel aantrekkelijk.
Naast de quicksave en quickload word je game ook nog eens automatisch gesaved als je slaapt.(btw, zit er ook nog een auto-save-systeem onder? Naast het zelf saven, dan zou je eventueel jezelf voor kunnen nemen om het spel zelf alles te laten saven en dat je zelf van die knop afblijft, of beter nog, van je toetsenbord afsloopt)
Om het kwartier zou ook best een goede optie zijn, echter, sommige beslissingen moet per abuis gemaakt worden... Steel ik het wel of niet, maak ik hem af of niet... etc, voor zo'n beslissing die grote gevolgen kan hebben voor de verdere gameplay, wil ik toch echt even saven....jpiwf schreef op zaterdag 04 februari 2006 @ 00:21:
ot:
ik ben ook voorstander van een autosave (bijvoorbeeld elk kwartier) dat houd er een boel spanning in, en je veriest niet teveel van je voortgang
ook hoop ik op scrolls, dat houd het nog een beetje speelbaar voor een battlemage mage als ik
[ Voor 11% gewijzigd door Fiddle op 04-02-2006 00:41 ]
[ Voor 2% gewijzigd door jpiwf op 04-02-2006 03:17 . Reden: bier is niet goed voor je typskillz ]
Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz
dan vraag je hem toch terug.Fiddle schreef op zondag 05 februari 2006 @ 14:50:
Damn, wil ik Morrowind gaan spelen om de tijd te doden, die die bij die kl*te Krouwen...
[ Voor 7% gewijzigd door jpiwf op 05-02-2006 18:19 ]
Verwijderd
die armor is van deze mod, de quiver zit daar ook bijFiddle schreef op zondag 05 februari 2006 @ 16:39:
Ik zit nu ff te kijken vor toffe plugins voormorrowind, maar ik zie door de bomen het bos niet meer.
Weet iemand nog een echte aanrader?
Er zijn zooooveel plugins die maar hele kleine verandering maakt, is er niet toevallig ergens 1 grote pluginpack waarmee je in 1 keer heel veel kleine tweaks en toevoegingen implementeerd?
Kijk ook eens naar deze...
[afbeelding]
Dit ziet er ook ff mooi uit (voor tes3 dan), dat gezicht is echt wreed en dat haar, en dat halve armor erbij...... Weet iemand met welke mods dit gedaan is?
bron
Heb je hem nodig dan? Crackje gebruiken misschFiddle schreef op zondag 05 februari 2006 @ 14:50:
Damn, wil ik Morrowind gaan spelen om de tijd te doden, die die bij die kl*te Krouwen...
[ Voor 3% gewijzigd door krouwen op 05-02-2006 21:49 ]
Verwijderd
[ Voor 16% gewijzigd door Tr!gger op 06-02-2006 15:12 ]
"The only thing necessary for the triumph of evil is that good men do nothing" -- Edmund Burke
Verwijderd
Das wel apart inderdaad, kun je niet inloggen en eventueel je bestelling zien staan? (Ik kreeg bij bol wel gewoon een bevstigingsmail)Tr!gger schreef op maandag 06 februari 2006 @ 14:03:
Even iets anders, zijn er mensen die wel is bij Dynabyte bestellen? Vorige week een preorder gedaan voor de CE van Oblivion maar tot op heden nog geen bevestigingsmail gekregen is dat normaal bij hun? Anders bel ik vanmiddag wel even.
[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 06-02-2006 15:23 ]
Niet opgevallen, wel vet! Alles wta realistisch is mag er van mij inVerwijderd schreef op maandag 06 februari 2006 @ 14:15:
[...]
Was het al iemand opgevallen dat de NPC's zeer waarschijnlijk ook kunnen zwemmen in oblivion??
http://www.elderscrolls.c...ndex.php?showtopic=231453
lijkt me ook wel geinig
konden ze in morrowind ook al hoor, deden ze alleen slechts bij hoge uitzondering. heb het alleen gezien van een guard die bij Gnisis achter een sliffracer aanzat, en eenzelfde in Balmora. heb wel ook een keer een guard laten verdrinken bij ebonhart, had ik meteen een full imperial steel armor.Verwijderd schreef op maandag 06 februari 2006 @ 14:15:
[...]
Was het al iemand opgevallen dat de NPC's zeer waarschijnlijk ook kunnen zwemmen in oblivion??
Verwijderd
Ik dacht dat dat meer een bug was, en dat ze eerder in het water gevallen waren, ik heb wel een mannetje gehad in balmora die door het water liep, (die sloot in het midden) maar dat had niet veel met zwemmen te maken..jpiwf schreef op maandag 06 februari 2006 @ 22:53:
[...]
konden ze in morrowind ook al hoor, deden ze alleen slechts bij hoge uitzondering. heb het alleen gezien van een guard die bij Gnisis achter een sliffracer aanzat, en eenzelfde in Balmora. heb wel ook een keer een guard laten verdrinken bij ebonhart, had ik meteen een full imperial steel armor.
Verwijderd
[ Voor 67% gewijzigd door Verwijderd op 08-02-2006 11:44 ]
Ik heb het interview net gelezen jaVerwijderd schreef op woensdag 08 februari 2006 @ 09:42:
Voor de verandering weer een nieuw intervieuw met een devje.
http://xbox360.ign.com/articles/686/686642p1.html
En een leuke quote:
IGN: How many people do we need to kill in order to get a playable build?
Gavin Carter: I'd tell you, but I'd have to kill you.
Enne Oblivion gaat geen gebruik maken van de in opspraak gerakte starforce
http://www.elderscrolls.c...0&p=4148442&#entry4148442
[ Voor 44% gewijzigd door Fiddle op 08-02-2006 12:18 ]
Voor jouw wel jaFiddle schreef op woensdag 08 februari 2006 @ 12:02:
[...]
En dat Oblivion geen Starforce gaat gebruiken is wel heel goed nieuws...
Jezus wat voor uber pc heb jij man!!!
Beroeps brabander
Verwijderd
Volgens mij ben je wle een stuk zwakker met light armor, tenminste dat vondt ik persoonlijk in MW wel eigenlijk, Dus ik zou lekker voor heavy armor gaanFiddle schreef op woensdag 08 februari 2006 @ 12:02:
[...]
Dus, werkt Lightarmour bijna) net zo effectief als heavy armour in combat, en kan een imperial functioneren als een BattleMage?
Vuurvoske schreef op woensdag 08 februari 2006 @ 12:56:
[...]
Jezus wat voor uber pc heb jij man!!!Hoeveel was je daar voor kwijt
[ Voor 9% gewijzigd door krouwen op 08-02-2006 16:21 ]
Zulks uitspraken heb ik mensen die betrokken zijn bij de ontwikkeling van S.T.A.L.K.E.R. al 2 jaar geleden horen zeggenjpiwf schreef op woensdag 08 februari 2006 @ 16:48:
en hij zei dat het einde in zicht is, nog maar heel even jongens![]()
Dit vind ik toch wel ERG stoer! Echte grote voordelen bij het levelen van een skill.IGN: What are some of the new abilities you'll gain when you max out your skills? For instance, what happens at the highest level of mercantile, heavy armor, alchemy, axes, security, acrobatics, marksman, etc.?
Gavin Carter: Every skill has a system of four perks that unlock when you raise in skill level. From zero to 25 you're ranked as a Novice, and at intervals of 25 from there, you rise in rank to apprentice, journeyman, expert, and master. The perk features themselves run the gamut. The magic skill perks open up access to higher level spells, while perks for a skill like athletics allow you to regain fatigue levels faster while running. Other skill perks open up new abilities. A master of block can do an automatic counter-move after a successful block that disarms an opponent. A master of armorer not only can repair magic weapons and repair weapons up to 125% condition, but his or her repair hammers never get used up.
[ Voor 90% gewijzigd door Verwijderd op 08-02-2006 17:32 ]
Beroeps brabander
Een weekje na carnaval, als mijn kater gezakt is kan ik lekker oblivion gaan spelen met me gare kopjpiwf schreef op woensdag 08 februari 2006 @ 16:48:
jeej, nieuwe info, jammer dat het geen gold melding is.
goed om te weten dat er geen starforce gebruikt wordt, ben ik geen fan van.
staan wel leuke dingen in dat interview, zoals dat je je eigen huizen in kan richten met de meubels die je zelf koopt. ook dat skill perk idee vind ik interessant.
Beroeps brabander
[ Voor 4% gewijzigd door Fiddle op 08-02-2006 18:26 . Reden: Nooby Typ-Skillz ]
WTF huisje inrichten MEUBELS? whats next tuinieren? behangen waar hebben we het over een nextgen the sims?! geen mij een zwaard en ik hak bloed tevoorschijn! pff huisje inrichten LMAOjpiwf schreef op woensdag 08 februari 2006 @ 16:48:
jeej, nieuwe info, jammer dat het geen gold melding is.
goed om te weten dat er geen starforce gebruikt wordt, ben ik geen fan van.
staan wel leuke dingen in dat interview, zoals dat je je eigen huizen in kan richten met de meubels die je zelf koopt. ook dat skill perk idee vind ik interessant.
laten we hopen dat er dan niet zoveel uitbreidingen voor komen als voor de sims, want die moet ik echt allemaal hebbenWSaeNoTSoCK schreef op woensdag 08 februari 2006 @ 18:36:
[...]
WTF huisje inrichten MEUBELS? whats next tuinieren? behangen waar hebben we het over een nextgen the sims?! geen mij een zwaard en ik hak bloed tevoorschijn! pff huisje inrichten LMAO
Is best relaxed hoor, ik heb nu een plugin voor morrowind waar je ook een hoop zooi kan dumpen. Mij lijkt het wel een goed idee dat je een eigen plaats hebt waar je je zooi kan latenWSaeNoTSoCK schreef op woensdag 08 februari 2006 @ 18:36:
[...]
WTF huisje inrichten MEUBELS? whats next tuinieren? behangen waar hebben we het over een nextgen the sims?! geen mij een zwaard en ik hak bloed tevoorschijn! pff huisje inrichten LMAO
Beroeps brabander
Verwijderd
[ Voor 90% gewijzigd door Verwijderd op 08-02-2006 22:05 ]
waarschijnlijk is voor jou dan the thief het voordeligst, geeft bonussen aan je agility, je snelheid en je geluk. agility is het governing attribute voor het boogschieten, dus vandaar. verder zijn de bosmer (woodelf) erg goed met een boog, dus misschien is dat wat voor je. als magic zou ik gaan voor destruction, lekker dingen in de fik stekenVerwijderd schreef op woensdag 08 februari 2006 @ 22:04:
Ik vroeg me eventjes af, ik wil in het spel echt een soort 'hunter' zijn, met boog, maar ook wat magie. Wat vooro skills/ras/birthsign etc. moet ik dan kiezen? Bah, ik wil screens op zijn allerhoogst om te zien hoe het er op DIT moment uit ziet, met al dat shadow gedoe
Ja, dat wil ik ook wel eens weten, screens van DIT moment idd.Verwijderd schreef op woensdag 08 februari 2006 @ 22:04:
Bah, ik wil screens op zijn allerhoogst om te zien hoe het er op DIT moment uit ziet, met al dat shadow gedoe
Ben ik blij dat ik op vakantie ga, dat wordt echt hel voor jouw. btw, ik geef jouw een inlog naar mijn server (extern bureaublad ofzo), stel dat die "gereleased wordt", dan moet jij effe eventueel "de" download aanzettenFiddle schreef op woensdag 08 februari 2006 @ 18:26:
Over 2 weken geeft de FEM me weer een weekje vakantie, als hij dan nog niet Gold is (wat meestal tergelijk gepaard gaat met een "internet" release) dan spring ik van het dak. Want een week lang thuis zitten zonder Oblivion, dat is keihard kapot gaan gewoon.
[ Voor 61% gewijzigd door krouwen op 08-02-2006 23:43 ]
Dat heb ik mijn moeder laten doen met half life 2krouwen schreef op woensdag 08 februari 2006 @ 23:39:
[...]
Ja, dat wil ik ook wel eens weten, screens van DIT moment idd.
[...]
Ben ik blij dat ik op vakantie ga, dat wordt echt hel voor jouw. btw, ik geef jouw een inlog naar mijn server (extern bureaublad ofzo), stel dat die "gereleased wordt", dan moet jij effe eventueel "de" download aanzetten)
Beroeps brabander
Verwijderd
Wat in ieder geval Officieel aangegeven is, is dat de 6800 bij recommended specs staat. Nu lijkt het met dat wanneer iets aanbevolen is, je er ook vol mee kan draaien. Toch? (Nou ja in ieder geval bijna op maxSOEDARKMASTER schreef op woensdag 08 februari 2006 @ 21:36:
Ik heb het net pas allemaal doorgelezende gesprekken op andere forums enzo, maar ik zie dat de 6800gt bij high end staat, en je met die kaart alles op full detail kan zetten!
ik heb een 6800le@gt, maar ik kan bij een heleboel games (fear, quake 4, call of duty 2) het detail maximaal op medium/high zetten. Is het een goede engine of is er iets anders aan de hand met oblivion?
[ Voor 51% gewijzigd door Verwijderd op 09-02-2006 14:39 ]
Voor zover ik weet kreeg je in MW geen perks bij iedere gradatie.Verwijderd schreef op donderdag 09 februari 2006 @ 09:08:
Het Skill systeem met voordelen bij een bepaalde experience:
0-24 Novice
25-49 Apprentice
50-74 Journeyman
75-99 Expert
100 Master
is op zich erg goed, maar je had toch dezelfde gradaties bij mw, en uiteindelijk gingen de dingen ook beter bij een hogere skill, dus wat dat betreft is er toch niet veel veranderd? (Okeej wat scrolls betreft zeker wel)
Ik denk niet dat je Oblivion op (bijna) vol kan draaien met een 6800 al dan niet GT. De recommended specs lijken mij voldoende te moeten zijn om een spel op medium instellingen, zonder AA en AF nog met een redelijke FPS te kunnen draaien, zeg 50/60 FPS. Dat denk ik in ieder geval. Oblivion lijkt me op hoogste instellingen nog wel een beetje te veel power nodig hebben, en kan je misschien met een enkele 7800 GT hem nog niet eens vol draaien. Maar het is natuurlijk allemaal nog speculatie, en het duurt nog anderhalve maand voordat we het kunnen uitproberen.Verwijderd schreef op donderdag 09 februari 2006 @ 09:08:
Wat in ieder geval Officieel aangegeven is, is dat de 6800 bij recommended specs staat. Nu lijkt het met dat wanneer iets aanbevolen is, je er ook vol mee kan draaien. Toch? (Nou ja in ieder geval bijna op max)
Jij vind 50/60 frames pas goed, maar ik ben al tevreden met rond de 30 framesFinch85 schreef op donderdag 09 februari 2006 @ 15:23:
[...]
Ik denk niet dat je Oblivion op (bijna) vol kan draaien met een 6800 al dan niet GT. De recommended specs lijken mij voldoende te moeten zijn om een spel op medium instellingen, zonder AA en AF nog met een redelijke FPS te kunnen draaien, zeg 50/60 FPS. Dat denk ik in ieder geval. Oblivion lijkt me op hoogste instellingen nog wel een beetje te veel power nodig hebben, en kan je misschien met een enkele 7800 GT hem nog niet eens vol draaien. Maar het is natuurlijk allemaal nog speculatie, en het duurt nog anderhalve maand voordat we het kunnen uitproberen.
Ik heb hem onderhand ook gepreordered en betaald @ gcshop, dus ik hoop dat ze dan meteen genoeg op voorraad hebben zodat ik na de release hem meteen in huis heb
Nou jah, dat was even voor voorbeeld. 30 frames ben ik met spellen als morrowind/Oblivion ook al wel blij mee. Ik hoop trouwens dat mijn computer wel 30 frames haalt met Oblivion, op nog redelijke instellingen. Ik vrees alleen het ergste, zal wel de meeste instellingen op laag moeten zetten.SOEDARKMASTER schreef op donderdag 09 februari 2006 @ 17:14:
[...]
Jij vind 50/60 frames pas goed, maar ik ben al tevreden met rond de 30 framesDus misschien kan ik het detail wel iets hoger zetten.
[ Voor 10% gewijzigd door Infinchible op 09-02-2006 19:46 ]
[ Voor 42% gewijzigd door Vuurvoske op 09-02-2006 20:23 ]
Beroeps brabander
Ey vriend,, dan ga ik ook even offtopic: Het Grote Elder Scrolls III Morrowind topic deel 8Fiddle schreef op donderdag 09 februari 2006 @ 23:25:
offtopic:
Als ik een beetje offtopic mag gaan, weet iemand waar ik in Morrowind een goeie summoning item kan vinden? Dus bv een enchanted ring waarmee je een Deadric warrior (of whatever, als het maar goed is) kan Summonen? Ik ben namelijk in Morrowind opnieuw begonnen met zelfde character als die ik in Oblivion kan gebruiken...
N.B. Geen 1-malige spell dus.
Beroeps brabander
Fiddle schreef op donderdag 09 februari 2006 @ 23:25:
offtopic:
Als ik een beetje offtopic mag gaan, weet iemand waar ik in Morrowind een goeie summoning item kan vinden? Dus bv een enchanted ring waarmee je een Deadric warrior (of whatever, als het maar goed is) kan Summonen? Ik ben namelijk in Morrowind opnieuw begonnen met zelfde character als die ik in Oblivion kan gebruiken...
N.B. Geen 1-malige spell dus.
LEKKER BOEIEND !!!#2On yielding
No, because creatures won't ever accept a yield from you.
And it is quite easy to set up NPC's to yield or flee if they start losing.
Here's how yielding works for an NPC or creature. Whenever an NPC takes a hit, or if their weapon breaks or they run out of magicka (or a few other circumstances), the NPC re-evaluates its strategy. This includes deciding to either flee or yield. Current health, weapon status, and more go into both of these decisions. The decision to flee is also based heavily on the NPC's Confidence stat, while the decision to yield is based on the NPC's disposition towards their opponent. If they decide to yield to another NPC or creature a quick check is done to see if the opponent would accept a yield -- that's based on the opponent's disposition towards the yielding NPC or creature, among other things -- and if so, the creature/NPC yields and the opponent stops combat with it.
When yielding to the player character, obviously the "would yield" check can't be done automatically, and so the yielding actor plays a yielding animation (and NPC's say something along the lines of "you have bested me" -- there's a bunch of choices for them). Then the player has the choice of either continuing to whale away on the yielding actor, in which case the actor might choose to flee (or might even start fighting again, since the post-yield attack lowers the actor's disposition towards the player). Or the player can simply stop fighting the yielding actor and combat ends.
The player can yield to an opponent in combat by pressing the "activate" key (spacebar on the PC) with the opponent close enough to activate. This is the same way you initiate conversation when you're not in combat. Anyway, if the opponent would accept the yield, the opponent says something to that effect and then stops fighting the player. If the opponent would NOT accept the yield, the opponent keeps fighting -- and NPC's might sometimes taunt the player. And as I mentioned, creatures will never accept a yield from the player.
Basically yielding all comes down to disposition. If you go up against someone who really hates you, that person is unlikely to attempt to yield or to accept a yield. If that person's confidence is low, he'll flee. But if the confidence is high enough, he'll fight to the death.
It's very configurable on an individual basis through simple modification of stats.
Zo dat vond ik best lekker boeiend...On demanding/gaining items through yield
You can pickpocket stuff from them if your sneak skill's good enough, but right now there's no plan for allowing you to take stuff from an NPC who yields to you.
On demanding/gaining items through yield #2 - rewards & possibilities
Well, you do get a "reward" in a sense -- you're not committing a murder, so your crime gold won't go up as much. But it wouldn't be difficult to have a special dialogue sequence, where if you activated someone who just yielded to you, you could "negotiate" terms (or even just tell the guy "Very well, but don't let it happen again").
[ Voor 5% gewijzigd door Fiddle op 10-02-2006 12:28 ]
PSN: Norfirin
Dat was toch ook zo bij Morrowind? Of ben ik nou in de war met een ander spel?GG85 schreef op zaterdag 11 februari 2006 @ 13:20:
Of misschien biedt hij bij overgave wel items aan die je als hij dood is niet zou kunnen looten ofzo. Zullen best wat quests zijn waarbij je bijv. een key van een npc moet zien te krijgen die hij je alleen kan geven als hij zich overgeeft
Neither, maar ik heb mijn 7800GS net binnengekregen, zou dat zo'n effect hebben gehad?Fiddle schreef op zaterdag 11 februari 2006 @ 14:16:
waarschijnlijk ben je dronken of zit je aan de crack...want was namelijk niet zo in Morrowind
[ Voor 3% gewijzigd door Cyberamp op 11-02-2006 14:49 ]
echt wel, sottildes code book kon je zo krijgen, dan zei ze op een gegeven moment stop it, en dan kon je daar voor kiezen en dan gaf ze je het boek. het was makkelijker om haar gewoon te mollen, of lid te zijn van het thiefsguild, maar dan nog, het kon wel. alleen in een paar zeldzame gevallen helaasFiddle schreef op zaterdag 11 februari 2006 @ 14:16:
waarschijnlijk ben je dronken of zit je aan de crack...want was namelijk niet zo in Morrowind
Hhaa, lol. Leuk dat je daar net over begintjpiwf schreef op zaterdag 11 februari 2006 @ 15:51:
[...]
echt wel, sottildes code book kon je zo krijgen, dan zei ze op een gegeven moment stop it, en dan kon je daar voor kiezen en dan gaf ze je het boek. het was makkelijker om haar gewoon te mollen, of lid te zijn van het thiefsguild, maar dan nog, het kon wel. alleen in een paar zeldzame gevallen helaas
Leuke kaartjeCyberAmp schreef op zaterdag 11 februari 2006 @ 14:49:
[...]
Neither, maar ik heb mijn 7800GS net binnengekregen, zou dat zo'n effect hebben gehad?
[ Voor 15% gewijzigd door Fiddle op 11-02-2006 17:37 ]
Oblivion gaat nu wel draaien denk ikFiddle schreef op zaterdag 11 februari 2006 @ 17:34:
Leuke kaartjezeker leuk voor Oblivion ja
Kun je ff 3edmark score posten in sig? (niet int topic dus, anders gaan sommige mensen weer huilen...
)
[ Voor 7% gewijzigd door Cyberamp op 11-02-2006 22:58 ]
Verwijderd
waar heb jij vandaan dat we op de xbox versie wachten. zover ik gelezen heb zitten de bugs in allebei de versies, en wordt er niet een versie voorgetrokken of achtergehoudenVerwijderd schreef op zondag 12 februari 2006 @ 15:12:
Waarom moet wij nou weer wachten tot de XBOX versie eerst klaar is?
Microsoft heeft zeker weer een geld bedrag gegeven, omdar ze bang zijn als het op de PC eerst uit is, dan het niet meer goed op de XBOX wordt verkocht.
En dat doen ze in 2 dagenjpiwf schreef op zondag 12 februari 2006 @ 15:17:
[...]
waar heb jij vandaan dat we op de xbox versie wachten. zover ik gelezen heb zitten de bugs in allebei de versies, en wordt er niet een versie voorgetrokken of achtergehouden
ze gaan dan wel voor een gelijktijdige release, maar waarschijnlijk komt de pc toch 1 of 2 dagen eerder, mede omdat de xbox versie wat meer getest moet worden (stond in een recent intervieuw, ign geloof ik)
OMG, moet ik hier nog op in gaan....Wekko schreef op zondag 12 februari 2006 @ 15:32:
Nou zat ik vandaag even wat info te lezen over dit spel, en las ik dat de wereld maar zo'n 16 miles² zou zijn. Is dit zo of is dat onzin, aangezien dat me niet echt veel lijkt. .
[ Voor 140% gewijzigd door Fiddle op 12-02-2006 15:37 ]
[ Voor 91% gewijzigd door DutchCommando op 12-02-2006 16:58 ]
[ Voor 3% gewijzigd door Wekko306 op 12-02-2006 15:46 ]
16mile2=4x4mile=6.4x6.4km
Gemeente Rotterdam is 299 Km2 groot, enschede bijv 170 km2. Ik denk dat die 16 mile2 of 40 km2 heel relatief is. Door de kleine gangetjes en de veranderende omgevingen krijg je de illusie dat je veel gereisd hebt.Wekko schreef op zondag 12 februari 2006 @ 16:04:
= ongeveer 40km². Behoorlijk wat dus, was een beetje in de war toen ik postte dat ik dat weinig vond
Als je die ene speciale boots aan hebt die je 200 speedbonus geven (daarvoor 1-2 sec 100% resist magic) met een constant effect levitation ring dan ren je wel hard door het land/lucht heen hoorGG85 schreef op zondag 12 februari 2006 @ 16:31:
Het is 1,5x zo groot als Morrowind las ik gisteren in een interview en dat is in mij ogen GROOT!
Hoe lang deed je er in Morrowind wel niet over om ergens te komen, laat staan even de hele wereld te voet oversteken.
Helaas zijn er geen levitation spells zover ik dat heb opgevangenCyberAmp schreef op zondag 12 februari 2006 @ 17:07:
[...]
Als je die ene speciale boots aan hebt die je 200 speedbonus geven (daarvoor 1-2 sec 100% resist magic) met een constant effect levitation ring dan ren je wel hard door het land/lucht heen hoor
PSN: Norfirin
Ja maar stond levitation niet in de 'maybe' categorie? Dus niet 100% geen levitation?Tony L schreef op zondag 12 februari 2006 @ 17:20:
[...]
Helaas zijn er geen levitation spells zover ik dat heb opgevangen. Ik blijf echt zwaar benieuwd naar dit spel!
There are 10 types of people in this world. Those who understand binary, and another 9 who don't give a s**t.
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq