[CIP] The Iron Policeman

Pagina: 1 2 3 Laatste
Acties:
  • 1.954 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fl4pp13
  • Registratie: Oktober 2005
  • Niet online

Fl4pp13

Hmmm yes. Quite.

Begint er goed uit te zien, hoop alleen niet dat je je DVI kabel hebt gemold, zou wel zonde zijn :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Demo
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 16-09 13:38

Demo

Probleemschietende Tovenaar

Tom, er bestaan ook haakse DVI-kabels he.. ;)

Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Widow
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 25-08 10:41
Demoniac schreef op dinsdag 11 april 2006 @ 09:05:
Tom, er bestaan ook haakse DVI-kabels he.. ;)
De lokale computertoko had ze niet, en ik heb geen zin om dat via internet te gaan bestellen en het over 2 weken binnen te krijgen ofzo >:)

Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d0rk
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 16-05 20:30
wat is me zat af te vragen mbt je pompophanging is:

uitgaande van een sinusoïde trilling van je pomp,
Afbeeldingslocatie: http://i30.photobucket.com/albums/c317/dinkiedoo/sinus.png
zou je een sinusoïde beweging van de plaat er achter krijgen. omdat je nu alleen de onderkant van de pomp op rubbers hebt hangen wordt alleen de onderkant van de trilling gedempt:
Afbeeldingslocatie: http://i30.photobucket.com/albums/c317/dinkiedoo/sinusgedempt.png

is het niet handig om nog een rubbertje aan de bovenkant van de ophanging te doen, tussen de pomp en de moer?

[ Voor 4% gewijzigd door d0rk op 11-04-2006 10:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Widow
d0rk schreef op dinsdag 11 april 2006 @ 10:23:
wat is me zat af te vragen mbt je pompophanging is:

uitgaande van een sinusoïde trilling van je pomp,
[afbeelding]
zou je een sinusoïde beweging van de plaat er achter krijgen. omdat je nu alleen de onderkant van de pomp op rubbers hebt hangen wordt alleen de onderkant van de trilling gedempt:
[afbeelding]

is het niet handig om nog een rubbertje aan de bovenkant van de ophanging te doen, tussen de pomp en de moer?
Nou, daar vraag je me wat. Ik heb er eigenlijk niet zo diepgaand over nagedacht, maar deze rubbers kunnen zowel ingedrukt worden als dat je ze kan uitrekken. De twee aansluitingen aan die rubberen dingen zitten namelijk niet aan elkaar, ze zijn zegmaar in dat rubber gestoken toen dat vloeibaar was. Daarom kan ie (denk ik) gewoon trillingen in beide richtingen opvangen :) . Van nature zijn Eheim pompen vrij trillingsvrij, dus ik denk dat het wel losloopt met de trillingen 8).

Ook heb ik net weer wat gemaakt :) .

Zoals jullie weten komt de IO van het mobo in de paal te zitten, en daar moet een l33t aluminium plaatje voor komen. Ziehier... de IO plaat! (denk er even een VGA en DVI aansluiting bij, die zaten er nog niet in ten tijde van de foto.).
Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~adria243/casemod/klein/IO2.jpg

En hoe zitten die PS2 en USB pluggen dan gemonteert? Nou zo dus:
Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~adria243/casemod/klein/IO1.jpg

Ik had een klein plaatje alu aan de spuiterij gegeven om in een laagje poedercoating te worden gezet. Resultaat ziet er erg goed uit! Ik heb meteen een deel van de flits-electronica erop gezet.
Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~adria243/casemod/klein/flitselco_voor.jpg

De onderkant, hier is de kleur beter te zien. Dit is overigens niet de kleur die de paal echt word, dit plaatje was een proefje om te zien hoe het werd, en de kleur "mag alles zijn, behalve roze".
Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~adria243/casemod/klein/flitselco_na.jpg

Vandaag op stage even dit dakje in elkaar gezet. Het werkt als een soort afdakje boven de flitser. Die zit nu op de frontplaat gepopt.
Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~adria243/casemod/klein/flitsdakje.jpg

En dan ziet u hier de allerkutste klus ooit. Dit is de stalen pijp van 4mm dik waarop de boel staat, en je ziet hier de centerpunches voor de gaatjes die ik erin ga zetten voor de IO in en uitgangen. Daar moet dus een stuk uitgehaalt worden, uit mijn hoofd was het iets van 170x85mm.
Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~adria243/casemod/klein/staal1.jpg

En na een uurtje boren is dit het resultaat. 120 gaatjes in 4mm dik staal, oftewel 48 centimeter staal geboort.
Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~adria243/casemod/klein/staal2.jpg

Tot zover deze update. Je vraagt je misschien af, wat komt er dan nu nog? Nou, niet veel meer. Als het goed is, dan is de aluminium-lasser klaar met het laswerk aan de schilden voor de case. Daar moeten nog een paar gaatjes hier en daar gemaakt worden en wat afwerking, en dan kan de boel naar de poedercoaterij \o/. Maar nu eerst mijn handen wassen, want van al dat gepruts krijg je vieze handen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• waterkoud
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
Waarom krijg ik toch steeds het gevoel dat ik dit ding het liefste in elkaar zou willen rammen............flitspalen :r Had dit jaar nog geld over gehad om te beginnen aan mijn nieuwe mod als deze dingen niet zouden bestaan. PC in zo'n pokkeding is een veel beter gebruik van zo'n kast.

;) Succes nog met al het werk dat je nog moet verzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d0rk
@ de ophanging van de pomp

welke van de 2 opstellingen is het?
Afbeeldingslocatie: http://i30.photobucket.com/albums/c317/dinkiedoo/demping.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naftebakje
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 12:31
d0rk schreef op donderdag 13 april 2006 @ 22:41:
@ de ophanging van de pomp

welke van de 2 opstellingen is het?
[afbeelding]
TS heeft al gezegd dat het opstelling 2 is (de 2 stukken schroefdraad kunnen zowel ingedrukt als uitgerokken worden. Alle trillingen worden dus goed gedempt :) Wil je zo'n tussenstukjes verkopen, of ben je zelf op zoek naar geschikte :+

Als de boer zijn koeien kust, zijn ze jarig wees gerust. Varkens op een landingsbaan, leiden nooit een lang bestaan. Als de boer zich met stront wast, zijn zijn hersens aangetast. Als het hooi is in de schuur, zit het wijf bij den gebuur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Just_I
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 16-09 22:20

Just_I

What did you just say?

The Widow Maker schreef op donderdag 13 april 2006 @ 21:59:
En dan ziet u hier de allerkutste klus ooit. Dit is de stalen pijp van 4mm dik waarop de boel staat, en je ziet hier de centerpunches voor de gaatjes die ik erin ga zetten voor de IO in en uitgangen. Daar moet dus een stuk uitgehaalt worden, uit mijn hoofd was het iets van 170x85mm.
[afbeelding]
Ben ik niet met je eens, het stuk plexi dat waterkoud moest moet voor onder zijn radiator grill was pas een kut werk (vermoed ik).

\o\o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o

Ten Thousand fists in the air! \o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Widow
naftebakje schreef op donderdag 13 april 2006 @ 23:05:
[...]

TS heeft al gezegd dat het opstelling 2 is (de 2 stukken schroefdraad kunnen zowel ingedrukt als uitgerokken worden. Alle trillingen worden dus goed gedempt :) Wil je zo'n tussenstukjes verkopen, of ben je zelf op zoek naar geschikte :+
Klopt, het is idd de tweede opstelling :) . Bedoel je trouwens met tussenstukjes die rubbers, of dat Eheim-gevalletje om de pomp op te monteren? De rubbers komen van een Zalman ZM-2HC2 HDD cooler namelijk :) .
Just_I schreef op donderdag 13 april 2006 @ 23:17:
[...]

Ben ik niet met je eens, het stuk plexi dat waterkoud moest moet voor onder zijn radiator grill was pas een kut werk (vermoed ik).
Nou ja voor deze casemod was het iig de grootste rotklus :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d0rk
Ik bedoel idd de rubbers.. Ik heb en hoef ze niet hoor :) was gewoon geïntereseerd :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Widow, gaat ie al mee naar nwd24? Dan loop ik wel ff lans om em te bezichtigen :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Widow
Verwijderd schreef op dinsdag 25 april 2006 @ 08:43:
Widow, gaat ie al mee naar nwd24? Dan loop ik wel ff lans om em te bezichtigen :9
Dat is wel de bedoelling ja :D ik ben iig druk bezig de laatste dingen te fix0rren zodat de kast naar de poedercoaterij kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DataGhost
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 11:52

DataGhost

iPL dev

*SCHOP*
en? en? gebeurt er nog wat? of ben je door de politie aangehouden met een flitskast in je auto :+

edit: ah ok, er gaat nog wat gebeuren dus :)

[ Voor 19% gewijzigd door DataGhost op 03-06-2006 12:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Widow
nou het staat op dit moment op een laag pitje, ik moet een hoop verslagen en presentaties maken voor school dus dat gaat even voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Widow
*KICK*

Nu alle schoolmeuk is afgesloten is het weer tijd om te modden!

Ik ben verder gegaan waar ik was gebleven, en nadat de zijplaten gelast waren, komen er nu twee gaten in de frontplaat voor de camera en de flitser. Na wat dremelwerk zit de boel in elkaar.

Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~adria243/casemod/klein/FIP_frontplaten_naast_elkaar.jpg

Een originele FIP frontplaat (FIP staat voor Fixed Installation Post en dat is het type flitspaal dat ik nabouw) naast mijn frontplaat. Er zit inderdaad een verschil in, maar ik moest ook rekening houden dat aan de zijkant van de behuizing een aluminium profiel zat, vandaar dat de flitser (rechtsonder) wat meer naar links zit en de camera wat meer naar beneden.

Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~adria243/casemod/klein/camera.jpg
Het camera kijkgaatje. Hier kan je goed de dubbele voorkant zien.

Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~adria243/casemod/klein/detail_flitser3.jpg
Flitser detail.

Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~adria243/casemod/klein/detail_flitser2.jpg
Nog meer flitser \o/

Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~adria243/casemod/klein/detail_flitser1.jpg
En van de andere kant gezien.

Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~adria243/casemod/flitser_detail.JPG
Zo ziet de flitser er op n echte flitspaal uit, het lijkt er nog redelijk op ook :P

Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~adria243/casemod/cam_detail.JPG
En het kijkvenstertje van de camera.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Milosonator
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 03-07 12:04
Moooi, ik zou zelf ook graag aan een mod willen werken, maar ik heb er het geld en het gereedschap (en de handigheid :)) niet voor, maar nu de zomervakantie eraankomt (overmorgen :9 ) heb ik wel de tijd, misschien ga ik een beetje in een oude kast zagen om wat ervaring om te doen.

Tweakblog, voornamelijk over 3d-printen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yoram
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 05-08 14:22
eruuug mooi hoor _/-\o_ , hoe ga je hem verfven, laat je dat doen of laat je hem poedercoaten.

Hallo!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElCondor
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11:56

ElCondor

Geluk is Onmisbaar

YoramScheer schreef op woensdag 21 juni 2006 @ 23:28:
eruuug mooi hoor _/-\o_ , hoe ga je hem verfven, laat je dat doen of laat je hem poedercoaten.
Hihihi, dat staat een paar posts terug:
...nog een paar gaatjes hier en daar gemaakt worden en wat afwerking, en dan kan de boel naar de poedercoaterij \o/...
;)

Hay 365 dias en un año y 366 occasiones para festejar (Boliviaans spreekwoord)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

komt er ook nog een webcam achter de plek waar de camera hoort :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XplodingForce
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 10-08 16:24

XplodingForce

NEE GEEN COLA GEVEN!!!!

Verwijderd schreef op donderdag 22 juni 2006 @ 13:54:
komt er ook nog een webcam achter de plek waar de camera hoort :+
Twee dingen: 1: leer lezen, 2: JA!

Everybody lies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoldenSample
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

GoldenSample

Huub, Huub, Barbatruc!

The window maker, zou je op Check Images willen drukken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xghost
  • Laatst online: 12:19
In welke kleur ga je em eigenlijk spuiten ? In de normale stijl of een eigen stijl ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Widow
Xghost schreef op donderdag 22 juni 2006 @ 21:05:
In welke kleur ga je em eigenlijk spuiten ? In de normale stijl of een eigen stijl ?
Ik ga de kast in de originele kleur coaten, oftewel RAL7032. Dat is de kleur van het originele frontpaneel dat je op een van de plaatjes hierboven kan zien :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joopieboy
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 29-12-2020

Joopieboy

No smoke, no poke

Wat een vette mod, hoe kom je op t idee. Ik sloop ze meestal ook met oud en nieuw :+
Nooit op t idee gekomen om er wat anders mee te doen.
Maar tis mooi! Staat bij mijn favo`s!

Het leven is te kort om geduld te hebben!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarkin
  • Laatst online: 16-09 23:22
als je eentje sloopt met oud en nieuw erin en er zit een compu erin dan zou ik hier stilletjes zwijgen in dit topic dat je hem gesloopt hebt :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Joopieboy schreef op vrijdag 23 juni 2006 @ 16:30:
Wat een vette mod, hoe kom je op t idee. Ik sloop ze meestal ook met oud en nieuw :+
Dankje voor het verneuken van mijn belastingcenten. Weet je hoe focking duur die dingen zijn!? :( ;(

Vind de mod nog steeds gaaf worden. Mooi gemaakt en zeer orgineel. Volgend jaar NKCM ga je hem toch wel afhebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XplodingForce
  • Laatst online: 10-08 16:24

XplodingForce

NEE GEEN COLA GEVEN!!!!

Joopieboy schreef op vrijdag 23 juni 2006 @ 16:30:
Denk niet dat de TS er blij mee is dat jij die dingen sloopt... Hij werkt juist bij een bedrijf wat die dingen maakt...

Everybody lies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaaswagen
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 16-09 21:16
XplodingForce schreef op vrijdag 23 juni 2006 @ 22:00:
[...]

Denk niet dat de TS er blij mee is dat jij die dingen sloopt... Hij werkt juist bij een bedrijf wat die dingen maakt...
Juist wel dan :P

It's a figure of speech, Morty. They're bureaucrats, I don't respect them.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Widow
Verwijderd schreef op vrijdag 23 juni 2006 @ 16:54:
[...]

Vind de mod nog steeds gaaf worden. Mooi gemaakt en zeer orgineel. Volgend jaar NKCM ga je hem toch wel afhebben?
Dat is wel de verwachting ja :D
XplodingForce schreef op vrijdag 23 juni 2006 @ 22:00:
[...]

Het maakt mij niet zoveel uit hoor, er ontstaat ook weer werkgelegenheid door, en ik kan ook dingen uit afgebrande palen halen zoals de voeding, en ik heb ook een frontpaneel staan hier dat ook van een lichtelijk gesloopte paal komt :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joopieboy

Joopieboy

No smoke, no poke

Uh, hoe duur zijn die palen dan?

Edit: Graag weer een update, kan niet wachten :9

Edit:
Fr!st! schreef op zondag 25 juni 2006 @ 06:20:
eerst kapotkrijgen en dan pas prijs vragen, het klopt niet echt
Tja.... Wat moet ik er van zeggen. Ben es een keer benieuwt naar de prijs van die dingen dan weet ik ook es voor wat voor een kapitaal ik heb verkloot. En nog srry van jullie belastingcentjes he:P

Edit: Oei, 70 mille, ben ik blij dat ik nooit gepakt ben... Erug duur voor zo`n paaltje :X

[ Voor 131% gewijzigd door Joopieboy op 25-06-2006 18:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarkin
eerst kapotkrijgen en dan pas prijs vragen, het klopt niet echt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Joopieboy schreef op zaterdag 24 juni 2006 @ 19:37:
Uh, hoe duur zijn die palen dan?

Edit: Graag weer een update, kan niet wachten :9
Voor zover ik heb kunnen vinden kost 1 (eentje ja) nieuwe flitspaal zo'n 65.000 tot 70.000 euro. Voor dat geld kan men heel wat betere dingen doen ipv. gesloopte flitspalen vervangen die door verveeld tuig vernield zijn. Sloop dan een boom ofzo, die groeit wel weer aan. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tafkaw
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 11-09 15:45
Verwijderd schreef op zondag 25 juni 2006 @ 08:33:
[...]

Voor zover ik heb kunnen vinden kost 1 (eentje ja) nieuwe flitspaal zo'n 65.000 tot 70.000 euro. Voor dat geld kan men heel wat betere dingen doen ipv. gesloopte flitspalen vervangen die door verveeld tuig vernield zijn. Sloop dan een boom ofzo, die groeit wel weer aan. :P
Maak wel even een disclaimer, het slopen van bomen kan zo in het verkeerde keelschat schieten bij de boomliefhebbers :)

Volgens mij had ik hier nog niet gereageerd, maar ik blijf de mod vet vinden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Widow
Verwijderd schreef op zondag 25 juni 2006 @ 08:33:
[...]

Klopt, een nieuwe flitspaal kost rond de 70.000 euro, afhankelijk van het type en de configuratie. Als je hem goed in de fik steekt is er niets meer van bruikbaar, maar meestal blijft het beperkt tot wat lakschade aan de buitenkant van de kast. Dat word dan door de buitendienst gewoon met een spuitbus weggewerkt zodat er niet een compleet nieuwe paal of kast voor hoeft te komen. Roesten doet het niet, want de kast is compleet van RVS gemaakt, de paal van staal omdat dat beter lasbaar is.

Thanks voor alle complimenten trouwens :D

Ik heb net wat werk gedaan aan de kast. De schilden die op de kast moeten komen moeten er wel een paar millimeter vanaf staan. Het moet ook losneembaar blijven, dus heb ik nu een aantal gaten geboort in alle kanten, behalve de onderkant, waar dat schilt op gelijmt word na het coaten met metaallijm.

Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~adria243/casemod/klein/bout1.jpg
Dit is dus het boutje met een moertje eronder, gewoon M8. Bovenop de kop van de bout lijm ik dus het schild dat erop komt. Er zitten per kant 6 bouten, behalve aan de zijkanten, daar zitten er 4.

Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~adria243/casemod/klein/bout2.jpg
En zo groot word de tussenspleet, het is nu ongeveer 3mm. Het schild rust nu op de kop van de bout dus. Dat lipje rechts is eraan gelast voor het poedercoaten, zodat ze de platen ergens aan op kunnen hangen als het door de coaterij gaat :) . Die gaan er dus nog vanaf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joopieboy

Joopieboy

No smoke, no poke

Netjes! Dit word wel erg leuk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ice T
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 11:34
Ik heb het al vaker gezegt, maar het is en blijft topwerk! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Widow
En daar zijn we weer met n update :P

Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~adria243/casemod/klein/flitspaal_achterin_auto.jpg
Als eerste heb ik eens getest of de flitspaal wel achterin de auto kast, dat is opzich wel handig om te weten als je er mee naar n LAN party wilt gaan. Ik heb dus de boel even snel op elkaar geschroeft en achterin de auto gelegt. Gelukkig past het allemaal, alleen moet je nu niet te hard remmen anders heb je een flitspaal door je voorruit heen.

Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~adria243/casemod/klein/losse_flitspaal_in_auto.jpg
Ik heb gisteravond nog alle dingetjes even afgewerkt en netjes gemaakt, en vanochtend alles in de auto geladen, en de boel weggebracht.

Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~adria243/casemod/klein/flitspaal_op_pallet.jpg
En de flitspaal op een pallet. Dit is nog niet bij de poedercoaterij, ik heb het eerst naar een staalbedrijf gebracht (waar mir4dor werkt, bekend van het forum) en vanaf daar gaat het dus naar de coaterij. Ik weet niet precies hoelang het ongeveer duurt om het te laten coaten, maar de schatting was ongeveer twee weken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joopieboy

Joopieboy

No smoke, no poke

Word echt mooi, ben benieuwt als ie terug komt van de coaterij!
Maar wat zag mijn oog, een saab?! :P
Wat voor een is het? Een 93?
Naja, maakt ook niet uit maar ik ben gewoon een auto freak maar die mod van jouw word wel netjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m3gA
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 10:35
The Widow Maker schreef op donderdag 29 juni 2006 @ 13:01:
En daar zijn we weer met n update :P

[afbeelding]
Als eerste heb ik eens getest of de flitspaal wel achterin de auto kast, dat is opzich wel handig om te weten als je er mee naar n LAN party wilt gaan. Ik heb dus de boel even snel op elkaar geschroeft en achterin de auto gelegt. Gelukkig past het allemaal, alleen moet je nu niet te hard remmen anders heb je een flitspaal door je voorruit heen.
Ben je onderweg naar een lanparty en wordt je door de politie aangehouden voor het stelen van een flitspaal :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lol :p

Mooie casemod, Respact! :D

Maar uhm, hoeveel gaat dit je nou in totaal kosten, en is het niet handiger om je paal wat korter te maken (:P) zodat hij wat handiger is neer te zetten enz?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarkin
he saind, wat heb jij het liefst, een lange of een korte paal (sorry modjes, kon het niet laten, het was te verleidelijk)

[ Voor 0% gewijzigd door Tarkin op 30-06-2006 21:07 . Reden: ff motivatie erbij gezet ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Joopieboy schreef op vrijdag 30 juni 2006 @ 08:38:
Word echt mooi, ben benieuwt als ie terug komt van de coaterij!
Maar wat zag mijn oog, een saab?! :P
Wat voor een is het? Een 93?
Naja, maakt ook niet uit maar ik ben gewoon een auto freak maar die mod van jouw word wel netjes.
Óf een Saab/Scania 900 Dat zie je niet met klep omhoog B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• moviehouse
  • Laatst online: 07-08-2018
Fr!st! schreef op vrijdag 30 juni 2006 @ 21:07:
he saind, wat heb jij het liefst, een lange of een korte paal (sorry modjes, kon het niet laten, het was te verleidelijk)
offtopic:
:+

Zeg zelf, zo'n mooie mod op een paaltje van 30 cm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fr!st! schreef op vrijdag 30 juni 2006 @ 21:07:
Een korte, anders wordt het zo onhandig met wegwerken en meenemen naar feesten B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarkin
lol, naja ieder zijn voorkeur he :+

ontopic is hij al binnen in de poedercoaterij? hoeveel kost dat ong als ik dat mag vragen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_G-nius
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 10-08 16:16

Sir_G-nius

- - -

Fr!st! schreef op zondag 02 juli 2006 @ 13:35:
lol, naja ieder zijn voorkeur he :+

ontopic is hij al binnen in de poedercoaterij? hoeveel kost dat ong als ik dat mag vragen?
Even lezen hierboven.. :) Er staat dat het ongeveer twee weken gaat duren.

Ben benieuwd hoe die uit de poedercoat komt! Voor de rest zeer mooi werk. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarkin
even lezen hierboven, ik vroeg achter de prijs :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• empy
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 16-09 16:07

empy

Rijdt rondjes

Verwijderd schreef op vrijdag 30 juni 2006 @ 21:57:
[...]

Óf een Saab/Scania 900 Dat zie je niet met klep omhoog B)
Ojawel :P Een saab 900 heeft andere achterlichten, en iets meer hoekige vormen >:) Mijn zus heeft de cabrio versie van deze :)
Maar het gaat echt supergoed met deze CiP, ik hou 'm al sinds het begin in de gaten en het gaat steeds meer de goede kant op! jammer dat we 2 weken moeten wachten voor nieuws O-)

[ Voor 4% gewijzigd door empy op 03-07-2006 02:20 . Reden: typo en woorden vergeten (ik ga nu slapen:P ) ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joopieboy

Joopieboy

No smoke, no poke

Woh wat word dit vet zeg. Harstikke mooi! Keep up the good work!
Edit: Wanneer komt es een verse update, ben benieuwt! :)

[ Voor 50% gewijzigd door Joopieboy op 25-07-2006 13:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Widow
Update :)

De onderdelen die naar de spuiterij waren gestuurt, zijn nu klaar en terug van de coaterij :) . De onderdelen waren niet op tijd klaar voor Campzone, dus vandaar dat ik hem nu ook niet meeheb naar CZ. Ik heb een paar plaatjes gestuurt gekregen van hoe het eruit ziet:

Afbeeldingslocatie: http://img389.imageshack.us/img389/7734/25072006065yh1.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img66.imageshack.us/img66/3777/25072006066qr5.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img65.imageshack.us/img65/4539/25072006067ft3.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img110.imageshack.us/img110/8678/25072006068az6.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img129.imageshack.us/img129/1157/25072006069vp3.jpg

Als ik weer terugben van CZ ga ik deze onderdelen ophalen, maar ik ga eerst even verder met BBQen hier in Biddinghuizen 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joopieboy

Joopieboy

No smoke, no poke

Mooie kleur voor die flitspaal, net echt :P

offtopic: ik zou ook wel eens naar zo`n lan party willen toegaan, lijkt me best vet

[ Voor 3% gewijzigd door Joopieboy op 26-07-2006 23:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReseTTim
  • Laatst online: 12:06

ReseTTim

Chocolate addicted

widow.. we zetten hem nog wel naast de echte paal en dan foto's maken :Y) :P :D

maar ziet er goed uit.. jammer dat ie iet mee is naar campzone..

Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Joopieboy schreef op woensdag 26 juli 2006 @ 23:06:
Mooie kleur voor die flitspaal, net echt :P

offtopic: ik zou ook wel eens naar zo`n lan party willen toegaan, lijkt me best vet
Wat houd je tegen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarkin
euhm mij houd m'n brak systeem me tegen om naar katolan enzo te gaan
met een athlon xp 1800 moet je niet proberen om bf2 te gaan spelen op lans he :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joopieboy

Joopieboy

No smoke, no poke

Tja, wat houd me tegen, ik heb hier een pc van 900 euri en 15 kg dat ik nie mee wil nemen naar een lan party, iets te duur ervoor. En de andre computer heeft de geest gegegeven en ik ben nog bezig een case te maken. En ik ben nog maar 16 :'( en men ouders verbieden het me.
Dus ik wil graag maar ik kan niet....
Ik haal later men schade wel in :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een pc van 900 euro valt nog best wel mee, je zit al snel aan dat bedrag voor een beetje een pc. En 15 kg? makkelijk te tillen toch, alleen je ouders nog ^^.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naftebakje
Verwijderd schreef op vrijdag 28 juli 2006 @ 16:22:
Een pc van 900 euro valt nog best wel mee, je zit al snel aan dat bedrag voor een beetje een pc. En 15 kg? makkelijk te tillen toch, alleen je ouders nog ^^.
Die wegen wel wat meer dan 15kg :+

Als de boer zijn koeien kust, zijn ze jarig wees gerust. Varkens op een landingsbaan, leiden nooit een lang bestaan. Als de boer zich met stront wast, zijn zijn hersens aangetast. Als het hooi is in de schuur, zit het wijf bij den gebuur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit is een ontzettend coole casemod!!! _/-\o_ _/-\o_
Ben zeer benieuwd hoe hij er uiteindelijk uit komt te zien als hij helemaal af is.

Heb verder gelijk een vraagje. Ik bezit zelf een Dell pc die gewoon normaal is kwa specs. Maar ik heb nu altijd al een gemodde case willen hebben. nu was ik een beetje aan het google op casmodding en kwam ik op casemodding.nl uit en daar kan je gewoon kant en klare kasten bestellen. Niet zo orgineel maar wel een snelle en redelijk goedkope manier van modden voor mij.

Nu was mijn vraag eigenlijk kan ik gewoon alles wat in mijn dell kastje zit over zetten naar zo een ander kastje of moet ik nog op bepaalde zaken letten? Ben op dat gebied niet zo technies en wil ook absoluut niet het probleem krijgen dat er van alles niet past en dat ik dus tegen een hoop problemen loop. Lijkt me namelijk wel cool om zo een aparte case te hebben met uiteraard wat verlichting erin :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarkin
mijn ouders hebben een paar maand gelede gezegd dat ik niet mocht gaan naar festivals, lan party's ed omdat ik gewoon weg te jong was
wel, ik ben overlaatst dus naar graspop getrokken met een vriend van mij, en vooraf hadden we gewoon gezegd van we gaan samen ernaar toe (het was direct in orde verbazingwekkend genoeg)
vanaf ik een betere computer heb, ga ik naar lan party's en ik denk dat ze er ook niet veel op gaan zeggen (eergisteren en de dag ervoor mini lan gehouden thuis, ook 2 volle dagen en nachten niet geslapen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Executer
  • Registratie: Juli 2005
  • Nu online

The Executer

Lekker belangrijk!

Fr!st! schreef op donderdag 27 juli 2006 @ 22:49:
euhm mij houd m'n brak systeem me tegen om naar katolan enzo te gaan
met een athlon xp 1800 moet je niet proberen om bf2 te gaan spelen op lans he :)
Er zijn genoeg andere games te spelen op zon systeempje hoor.
Fr!st! schreef op vrijdag 28 juli 2006 @ 17:17:
mijn ouders hebben een paar maand gelede gezegd dat ik niet mocht gaan naar festivals, lan party's ed omdat ik gewoon weg te jong was
wel, ik ben overlaatst dus naar graspop getrokken met een vriend van mij, en vooraf hadden we gewoon gezegd van we gaan samen ernaar toe (het was direct in orde verbazingwekkend genoeg)
vanaf ik een betere computer heb, ga ik naar lan party's en ik denk dat ze er ook niet veel op gaan zeggen (eergisteren en de dag ervoor mini lan gehouden thuis, ook 2 volle dagen en nachten niet geslapen)
Kijk, jij pakt het goed aan!! Wil ook wel een lan organiseren, maar vrijwel geen ruimte hier, dan word het een supermini lan.

On: Mod ziet er zeer vet uit. Coating ziet er ook goed uit, netjes gedaan. Veel succes nog met het modden.

"We don't make mistakes; we just have happy accidents" - Bob Ross

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imperial Guard
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 06-09 09:06
Ziet er heerlijk uit The Widow Maker, geweldig deze mod.Het lijkt net echt. Ik ben zeer benieuwd naar je verdere updates.

Offtopic:

Trouwens 900euro is toch niet zo veel? Met mijn monitor zit ik al bijna op de helft 8)
Ik mocht op mijn 16e al naar lan party's. Was begonnen met kleine party's bijelkaar met wat vrienden toen ik 15 was. Nu ben ik 18 ben op Drome en zulk soort evenementen geweest. Geweldig.

Gewoon zorgen om met wat vrienden naar zo'n party toe te gaan. Waarschijnlijk vinden je ouders het dan wel goed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joopieboy

Joopieboy

No smoke, no poke

Imperial Guard schreef op zaterdag 29 juli 2006 @ 11:15:
Ziet er heerlijk uit The Widow Maker, geweldig deze mod.Het lijkt net echt. Ik ben zeer benieuwd naar je verdere updates.

Offtopic:

Trouwens 900euro is toch niet zo veel? Met mijn monitor zit ik al bijna op de helft 8)
Ik mocht op mijn 16e al naar lan party's. Was begonnen met kleine party's bijelkaar met wat vrienden toen ik 15 was. Nu ben ik 18 ben op Drome en zulk soort evenementen geweest. Geweldig.

Gewoon zorgen om met wat vrienden naar zo'n party toe te gaan. Waarschijnlijk vinden je ouders het dan wel goed
Offtopic: Hahah, mijn kast alleen is al 900, met beelscherm, geluidstoestanden en de andre shit kom ik ook op zo`n 1500 euro uit. En ik heb laatst gevraagt of ik naar Campzone mocht.... ik kreeg een preek waar je ziek van word... Dus ik ga zsm op kamers ;) Iemand nog een plekkie vrij in de omgeving sittard? :P Ouders, ik heb het al eerder gezecht maar ze zijn het vervelendste soort wat er bestaan (op leraren na dan)

Iig een super mod!

Edit: Men pa houd ook wel van wat duurdere dingen, laptop van 1500 euro, Samsung scherm, dure telefoons etc. Hij heeft nu zijn verzekring moeten omhoog brengen voor een 14.000 euro aan elektronische apparatuur. Ook mijn schuld btw :P Nu moet ik gaan mee betalen aan huishoudgeld en die shit. :(
Ik wil weg hier, boehoe :'(

[ Voor 23% gewijzigd door Joopieboy op 30-07-2006 11:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarkin
ouders en leraren kunnen idd heel erg concurrere met elkaar op het gebied van irritant zijn, maar de ouders winnen toch meestal (leraren zie je niet dag in dag uit in de vakantie u know)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElCondor
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11:56

ElCondor

Geluk is Onmisbaar

Joopieboy schreef op zondag 30 juli 2006 @ 11:36:
... Nu moet ik gaan mee betalen aan huishoudgeld en die shit. :(
Ik wil weg hier, boehoe :'(
[off-topic]
Hmmm, alsje weg gaat, dan moet je zeker meebetalen aan het huishoudgeld, en de rest ook nog! 8)7
Thuiszitten is dan goedkoper :P

Geintje, ik hoop dat het je lukt om een goede kamer en goede huisgenoten te vinden die jouw gameverslaving verdragen.
Tien PC's op één studentenkamertje, een vette surroundsound installatie, breedbeeld TV en behoorlijk wat decibellen eens in de zoveel tijd is me niet in dank afgenomen :P
[/off-topic]

Hay 365 dias en un año y 366 occasiones para festejar (Boliviaans spreekwoord)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LMD
  • Registratie: September 2002
  • Niet online

LMD

Complex Minded

ReseTTim schreef op donderdag 27 juli 2006 @ 01:21:
widow.. we zetten hem nog wel naast de echte paal en dan foto's maken :Y) :P :D

maar ziet er goed uit.. jammer dat ie iet mee is naar campzone..
^^ idd, dan was het vast nog drukker geweest bij ons in de tent ;)

Ga ervanuit dat hij voor de volgende NWD in elkaar zit :)

Nothing more to say...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naftebakje
Fr!st! schreef op zondag 30 juli 2006 @ 11:51:
ouders en leraren kunnen idd heel erg concurrere met elkaar op het gebied van irritant zijn, maar de ouders winnen toch meestal (leraren zie je niet dag in dag uit in de vakantie u know)
Stel je dan eens in mijn plaats: mijn ouders....geven les ;(
Beide ouders, mijn grootvader, mijn broer en zijn vriendin en 2 tante's geven les, en dan heb ik nog een oom die directeur is van een school.

En uit ervaring kan ik meedelen: ja, ouders die leraars zijn kunen enorm hoge toppen in zieligheid en onbegrip scheren. Leraars beschermen elkaar (na jaren expliciete voorbeelden aandragen zouden ze kunnen toegeven dat een enkele keer een leraar een zwak moment heeft), en kennen elkaar.
Zo heb ik nog gehad dat ik slechte punten had voor wiskunde (leraar was een érg raar geval, blij als een klein kind als ie een formule had gemaakt om een sterretje te tekenen, goeie wiskundige maar absoluut wereldvreemd en niet in staat iets over te brengen), en het recht om het examen in te kijken wou gebruiken (punten klopten niet). Na weken zagen en toch niet mogen inkijken, ging mijn vader het wel eens regelen. Wij naar die leraar, blijkt die gast mijn vader in zijn jeugd gekend te hebben, en hebben ze gezellig over hun jeugd gepraat.....

[Ontopic]Mijn ouders waren nogal bang van PC's, pas na erg lang zagen mocht ik toch onderdelen bestellen en zelf m'n PC assembleren. Ik wou er waterkoeling op, op vakantiejob een blok koper geregeld, freesbank gearrangeerd en m'n koelblok was klaar. Maar mijn ouders gingen absoluut dwarsliggen, volgens hun ging het water met bakken door het plafond naar beneden komen als ik waterkoeling had.....
Dan maar gewacht tot ik op kot zat, grote bak met water, pompje, wat visjes in het reservoir O+ , en dan iedere keer als ze op bezoek kwamen in paniek snel snel alles weer afbreken en verstoppen.
Toen ik echter een paar weken vakantie had, kon ik de visjes O+ toch geen 2 weken laten zitten, dan maar netjes in een bokaal gestoken, klaargezet op mijn bureau om mee te nemen.... 2 weken later kom ik weer toe, en daar staan de visjes in hun bokaal met hun buik naar boven ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarkin
er zijn 2 dingen erg aan je verhaal, (aan het ene kan je doen aan het andere niet :p)
ocharme die visjes :p
ocharme jij (je ouders als leraar)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joopieboy

Joopieboy

No smoke, no poke

Tja, wij wonen hier in een 2 onder 1 kap woning en mijn kamer zit naast de burenmuur. Ik heb zon geweldig geluidssyteem met lekker veel bas enzo en men ouders waren al gek van het geluid, hoorden me buiten gamen. >:) Nu kwamen de buren aan de deur of het asjeblieft es wat rustiger kon. Glazen stonden in de keuken te trillen.Hoezo een gaar gebouwde woning zij ik zo, nou daar was pap het niet mee eens, ik moest maar es oprotten zei ie. Na als hij voor de verhuizing van mijn apparatuur zorgt prima... en natuurlijk voor een fatsoenlijke woning waar niemand last van me heeft :P :)
Dit zorgt inmiddels voor redelijk wat spanningen hier thuis.... Niet alleen een keer half doodgemaakt door een kapotte ***** voeding (budget geval van 10 jaar oud) nu ook ongeveer het huis uitgeflikkerd. Damn wat een gezeik. :r
Maja, ik ga dit topic niet bevuilen, srry voor dit gezever en suc6 met je mod, hij word geweldig! _/-\o_

Oh ja, updates!!!! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReseTTim

ReseTTim

Chocolate addicted

jongens stay on topic plz.. damn wat dwalen jullie af.. het heeft verre van deze mod te maken..

hup tom in elkaar sleutelen die flitser..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja widow shiet eens op met de casemod zo als ik al meeder malen op campzone heb gezegt ding moet voor netgames af zijn want anders .... :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Widow
Ghehe, helaas heb ik nog meer dingen te doen dan alleen casemodden in deze vakantie. Maargoed ik heb nu dus de onderdelen thuis liggen, en ben bezig geweest met de getapte gaatjes weer uit te tappen omdat er in sommige gaatjes dus coating was gekomen en dat moet er ook weer uit :) .

IIG vanochtend heb ik de flitser erin gezet:
Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~adria243/casemod/klein/flitser_in_behuizing.jpg

De plastic box rond de condensatoren is nog niet helemaal dicht gemaakt, dat komt later nog. Die box zit er namelijk in omdat er op de condensatoren 600V staat en een centimeter erboven een watercooling radiator. Dus mocht het ooit gaan lekken dan heb ik liever niet dat het op de elco's terecht komt ;) . Gelukkig werkte de hele schakeling goed, ik was alleen zo stom in de flitslamp te kijken toen ik flitste, en ik zie nu nog een klein zwart puntje staan in mijn oog.

Ik ben ook heel erg blij met de kwaliteit van de coating. Alles zit lekker strak zonder krasjes in de verf, hieronder een detail van zon buitenschild, deze is bijna mooier dan dat ze in het echt zijn :P .
Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~adria243/casemod/klein/hoekje_coated.jpg

Verder ben ik bezig geweest sommige onderdelen die niet gecoat waren (omdat ze te klein zijn enzo) te spuiten met een spuitbus. Morgen weer een update met nieuwe pics dus ;) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DonMetal
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 08:27

DonMetal

Doet Iets Met Media

Ziet er weer eens strak uit!

Joejoe!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReseTTim

ReseTTim

Chocolate addicted

is het ook :Y) heb het met eigen ogen gezien en aangeraakt.. tom ziet er top uit..

betreft die flitser.. ik dacht dat je inmiddels door al dat spelen ermee het wel geleerd had dat je er niet in moet kijken ;) misschien slim om met laskap op alles te monteren ;)

• Joopieboy

Joopieboy

No smoke, no poke

Ram leip die flitser. Moet je op richten op je deur, iedereen die binnekomt word verblind :+
Even zonder gelul, mooie mod en heel erg strak geverft!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ice T
  • Laatst online: 11:34
Begint er zeer goed uit te zien Widow :) Hoe geweldig is het om dat ding in je voortuin te zetten :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TheLostSonOfGod schreef op zaterdag 19 augustus 2006 @ 16:58:
Begint er zeer goed uit te zien Widow :) Hoe geweldig is het om dat ding in je voortuin te zetten :D
En dan gewoon iedereen flitsen, maakt niet uit wat voor een snelheid, en als ze met een bus benzine aan komen lopen, moet je hem natuurlijk wel snel weghalen.... :+

• Joopieboy

Joopieboy

No smoke, no poke

Subtiele kick...

• Xelle
  • Laatst online: 06:03
Ja ik ben ook wel benieuwd of er er weer een update is :D .

Verwijderd

erg mooi allemaal _/-\o_
maar is het de moeite eigenlijk wel waard als je systeem binnen 2 jaar weer out to date is?
of gooi je er dan gewoon een nieuw systeem in?

• Marientjuh
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 09-09 13:44

Marientjuh

Fullstack developer

Hoe is het nu met je flitspaal? Is hij al werkend :P

Respect begint waar eigen kunnen ophoudt! - Kinderkleding webshop van vrouwlief: coz-adore.nl

• ReseTTim

ReseTTim

Chocolate addicted

Marientjuh schreef op donderdag 14 september 2006 @ 13:43:
Hoe is het nu met je flitspaal? Is hij al werkend :P
ik zal voor widow ffies reageren. de flitser zit nog niet in elkaar. dit ivm hij elke dag al met die flitspalen werkt en daardoor geen zin heeft om mee zijn eigen flitspaal verder te gaan..

maar het ligt dus nog allemaal thuis in losse onderdelen..

Verwijderd

Lekker dan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joopieboy

Joopieboy

No smoke, no poke

Dat schiet op... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Llouizzz
  • Laatst online: 16-09 16:58
wanneer komt er eens een nieuwe update???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joopieboy

Joopieboy

No smoke, no poke

louisver schreef op vrijdag 06 oktober 2006 @ 13:19:
wanneer komt er eens een nieuwe update???
Ja idd, lijkt wel alsof ie der nie meer is...
Jammer, was wel een leuke mod om te volgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• webfreakz.nl
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 21-08 15:56

webfreakz.nl

el-nul-zet-é-er

Joopieboy schreef op woensdag 11 oktober 2006 @ 18:56:
[...]

Ja idd, lijkt wel alsof ie der nie meer is...
Jammer, was wel een leuke mod om te volgen
Volgens zijn profiel was hij 11:28 vandaag nog online... :/

"You smell that, son? What sir? Napalm, I love the smell of napalm in the mornin!" || Children of Bodom fan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mentox
  • Laatst online: 16-09 22:21
webfreakz.nl schreef op woensdag 11 oktober 2006 @ 19:03:
[...]

Volgens zijn profiel was hij 11:28 vandaag nog online... :/
Gaan jullie hem stalken? >:)

Maar The Widow Maker kan beter verder gaan als hij zin heeft dan het geheel af te raffelen.

Het leven is als een medaille, het heeft een glimmende en een donkere kant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Widow
Sorry dat het zo'n tijd stilstaat, maar ik zit op dit moment met allemaal eindprojecten op school en stage, en heb eigenlijk geen tijd om er nu aan te gaan werken. En dan vind ik dat het project beter ff kan wachten dan dat ik het nu ga afmaken in zo min mogelijk tijd en misschien de boel verneuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XyS
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 10:26

XyS

0.o.O

hoewel ik normaal die dingen liever niet tegenkom, zou ik deze tog wel eens in het echt willen zien. hoop daarom ook dat je het goed afmaakt, zoals je zelf ook al zegt, en het niet afraffelt (wat bij mij wel altijd gebeurd als iets te lang duurt :+ )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• webfreakz.nl
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 21-08 15:56

webfreakz.nl

el-nul-zet-é-er

The Widow Maker schreef op woensdag 11 oktober 2006 @ 19:29:
Sorry dat het zo'n tijd stilstaat, maar ik zit op dit moment met allemaal eindprojecten op school en stage, en heb eigenlijk geen tijd om er nu aan te gaan werken. En dan vind ik dat het project beter ff kan wachten dan dat ik het nu ga afmaken in zo min mogelijk tijd en misschien de boel verneuk.
Ah ok, verwachtte al zoiets. De reden maakt me niet zoveel uit, als er maar een reden is zonder ooit nog wat van dit project te horen :)

"You smell that, son? What sir? Napalm, I love the smell of napalm in the mornin!" || Children of Bodom fan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joopieboy

Joopieboy

No smoke, no poke

Ochja, komt wel een keer goed. Hij zal ooit wel es tijd hebben.
Misschien volgend jaar met de zomervakantie :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjongenelen
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 16-09 22:53
hey - ik zou graag je plaatjes weer willen zien :)

*daarom deze schop :+

you had me at EHLO

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja, gaat dit ooit nog wat worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Widow
Intussen is mn school afgerond, maar zit met een baan van 40 uur in de week (bij hetzelfde bedrijf) + een auto, waar je ook leuk dingen aan kan knutselen. However, begin 2008 is er de Intertraffic beurs, een beurs in de RAI waar alle traffic management bedrijven (van flitspalen tot hectometerpaaltjes en van verlichting tot vangrails) hun nieuwe meukjes laten zien. Ik had tussen de regels door begrepen dat mn baas het leuk zou vinden als de flitspaal er ook stond, dus ik ga proberen dat ding voor die tijd af te maken. Kan iig niets beloven, want echt veel vrije tijd heb ik nou niet, maar ik ga wel proberen het te halen. Maar dat heb ik vaker gezegt 8)7 . Vind het ook wel n beetje jammer dat het er maar niet van komt, maar ik moet er n beetje voor in de stemming zijn. Dat ben ik soms wel, maar dat is dan na n uurtje weg en dan heb ik net mn gereedschap weer opgegraven, flitspaal ontstoft en bedacht hoe het allemaal ookalweer in elkaar moest. Schiet niet echt op dus. Ik heb iig wel de voeding werkende, dus ik heb in die 2 jaar toch nog wat gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blackhawk180
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 02-07 10:19
Maar als je baas graag heeft dat die paal op een beurs komt, kan je toch in zijn tijd aan je flitspaal werken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joopieboy

Joopieboy

No smoke, no poke

Gelukkig leef je nog, hihi :P

Mja, als je baas ook wilt dat hij afkomt, kan je dan niks regelen met hem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a r c o
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
Gatsometer. De vijand van elke snelheidsfanaat.

Werkt David Guiljam daar nog steeds?
Zo ja, doe hem dan maar de groeten van Marco.
Hij is een oud klasgenoot van me. Daar heb ik samen mee op de MTS en HTS gezeten.
Volgens mij is hij in 2004 bij gatsometer gaan werken na zijn eindstage daar gedaan te hebben.

Ik hoop dat je je mod nog afkrijgt. Het is een origineel idee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atlas
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Atlas

Ik flits niet meer terug!

Tom: anders vraag je idd of je die paal tijdens werktijd mag afmaken als ze hem zo graag @ InterTrafic willen zien :)

MvdKelen: Ja die werkt er nog, zal hem wel de groeten doen als ik hem zie :)

Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Demo
  • Laatst online: 16-09 13:38

Demo

Probleemschietende Tovenaar

Jeuj, Tom gaat zijn paal afmaken! :D En als je baas dat ding graag wil lenen voor de beurs, idd gewoon vragen of je op het werk een paar uurtjes per week mag besteden ;)

Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done

Pagina: 1 2 3 Laatste