Het leven is te kort om geduld te hebben!
Ja idd, lijkt wel alsof ie der nie meer is...louisver schreef op vrijdag 06 oktober 2006 @ 13:19:
wanneer komt er eens een nieuwe update???
Jammer, was wel een leuke mod om te volgen
Volgens zijn profiel was hij 11:28 vandaag nog online...Joopieboy schreef op woensdag 11 oktober 2006 @ 18:56:
[...]
Ja idd, lijkt wel alsof ie der nie meer is...
Jammer, was wel een leuke mod om te volgen
"You smell that, son? What sir? Napalm, I love the smell of napalm in the mornin!" || Children of Bodom fan!
Gaan jullie hem stalken?webfreakz.nl schreef op woensdag 11 oktober 2006 @ 19:03:
[...]
Volgens zijn profiel was hij 11:28 vandaag nog online...
Maar The Widow Maker kan beter verder gaan als hij zin heeft dan het geheel af te raffelen.
Het leven is als een medaille, het heeft een glimmende en een donkere kant.
Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing.
Ah ok, verwachtte al zoiets. De reden maakt me niet zoveel uit, als er maar een reden is zonder ooit nog wat van dit project te horenThe Widow Maker schreef op woensdag 11 oktober 2006 @ 19:29:
Sorry dat het zo'n tijd stilstaat, maar ik zit op dit moment met allemaal eindprojecten op school en stage, en heb eigenlijk geen tijd om er nu aan te gaan werken. En dan vind ik dat het project beter ff kan wachten dan dat ik het nu ga afmaken in zo min mogelijk tijd en misschien de boel verneuk.
"You smell that, son? What sir? Napalm, I love the smell of napalm in the mornin!" || Children of Bodom fan!
Misschien volgend jaar met de zomervakantie
*daarom deze schop
you had me at EHLO
Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing.
Mja, als je baas ook wilt dat hij afkomt, kan je dan niks regelen met hem?
Werkt David Guiljam daar nog steeds?
Zo ja, doe hem dan maar de groeten van Marco.
Hij is een oud klasgenoot van me. Daar heb ik samen mee op de MTS en HTS gezeten.
Volgens mij is hij in 2004 bij gatsometer gaan werken na zijn eindstage daar gedaan te hebben.
Ik hoop dat je je mod nog afkrijgt. Het is een origineel idee.
MvdKelen: Ja die werkt er nog, zal hem wel de groeten doen als ik hem zie
Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.
Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done