down?TranceSetter schreef op donderdag 16 maart 2006 @ 18:32:
[...]
Klopt helemaal. Goed opletten dat je geen verkeerde dingen doet, en dat je van betrouwbare sites de downgraders download. www.psp-updates.net is er zo eentje. Daar heb ik mijn downgrader ook vanaf. iig suc6 als je het gaat doen
Ik vind deze:McVirusS schreef op donderdag 16 maart 2006 @ 16:32:
Coole nieuwe US releases:
Daxter
[afbeelding]
Megaman: Powered Up
[afbeelding]
Zijn beiden redelijk voordelig zonder verzendkosten te bestellen bij DVDBoxOffice.com
Mega Man Maverick Hunter X
http://www.gamespot.com/p...regularhunterx/index.html
denk ik toch beter en leuker dan jouw megaman
superB
Heb hem eens getest, zelf vind ik Maverick Hunter een pak beter dan die Powered Up. De laatste is idd. erg blij en behoorlijk anders (minder stoere enemies, minder dynamisch). Powered Up biedt wel meer herspeelmogelijkheden, met een levelbuilder, challenges en "old skool" levels naast de huidige nieuwe.
De link werkt idd niet 
Kan het ook hiermee? Is het een betrouwbaar?
http://www.psp-hacks.nl/i...cat_view&gid=17&Itemid=30
EDIT2: Moet ik nu deze gebruiken om homebrew te kunnen spelen? En is dat alleen voor Iso's of ook voor bv een snes-emulator?
Nu kom ik er helemaal niet meer uit, ben al de hele avond bezig!
1. Bij 2.0 moest je een paar plaatjes op de goede plek zetten, deze openen op de psp, en je snes-emulator werdt gestart. Hoe moet dit bij 1.5?
2. Als ik een Iso van mijn stick af wil spelen, heb ik dan alleen UMD Emulator V0.8c nodig, als het spel ook firmware 1.5 nodig heeft?
Als ik het hier trouwens niet over mag hebben, wie mag ik dan een keer toevoegen op msn oid om me te helpen
? Ik heb het spel hier ook liggen, dus ik neem aan dat het mag.
Kan het ook hiermee? Is het een betrouwbaar?
http://www.psp-hacks.nl/i...cat_view&gid=17&Itemid=30
En moet ik dan alleen dat programma hebben, of ook nog deze:MPHDowngrader.zip
Met dit programma kan je de firmware downgraden van 2.0 naar 1.5. Je kan zo volop gebruik maken van Homebrew!!
EDIT: Gelukt!EBOOT_1.50.zip
PSP 1.50 firmware EBOOT, deze EBOOT wordt standaars gebruikt bij de MPH Downgrader!
EDIT2: Moet ik nu deze gebruiken om homebrew te kunnen spelen? En is dat alleen voor Iso's of ook voor bv een snes-emulator?
EDIT3:UMD Emulator V0.8c
v0.8C A full feature UMD emulator allowing you to launch (your own legit back up) ISOs off your memory stick directly from the PSP menu. Written by Humma Kavula
1. Bij 2.0 moest je een paar plaatjes op de goede plek zetten, deze openen op de psp, en je snes-emulator werdt gestart. Hoe moet dit bij 1.5?
2. Als ik een Iso van mijn stick af wil spelen, heb ik dan alleen UMD Emulator V0.8c nodig, als het spel ook firmware 1.5 nodig heeft?
Als ik het hier trouwens niet over mag hebben, wie mag ik dan een keer toevoegen op msn oid om me te helpen
[ Voor 58% gewijzigd door j86 op 17-03-2006 01:26 ]
We willen natuurlijk geen mensen/sites benadelen/voortrekken, dus heb mijn bericht aangepast en je site staat er ook inm-tuning schreef op donderdag 16 maart 2006 @ 19:15:
[...]
Op onze site staan ook alleen maar betrouwbare dingen, we testen het uitvoerig eerst zelf en dan komt het pas op de site
Onze tutorial om te downgraden:
http://www.psp-media.nl/tutorials/149-downgrade-sony.html
Kweet niet hoor, maar is er niet pas een modbreak geweest waarin uitdrukkelijk werd gezegd dat we t niet meer over het aan de praat krijgen van iso's en alles mochten hebben?
Klopt, hier zijn andere sites voor. pspupdates.com is een zeer betrouwbare.... [deze week er nog één gedowngraded voor een vriend]ElayZ schreef op vrijdag 17 maart 2006 @ 01:06:
Kweet niet hoor, maar is er niet pas een modbreak geweest waarin uitdrukkelijk werd gezegd dat we t niet meer over het aan de praat krijgen van iso's en alles mochten hebben?
zullen wij weer terug gaan naar een onderwerp die hier wél besproken mag worden ?!?!
Ik vind de plaatjes van daxter er niet echt spectaculair uitzien, of ligt dat nu aan mij ?!
PSN: TDBtje
Ligt niet aan jou 
Het spel ziet er wel vloeiend uit, maar het lijken early PS2 graphics.. PSP moet beter kunnen.
In veel van de gameplay movies zie je ook glitches alsof ze van een dev-psp worden gespeeld.
Het spel ziet er wel vloeiend uit, maar het lijken early PS2 graphics.. PSP moet beter kunnen.
In veel van de gameplay movies zie je ook glitches alsof ze van een dev-psp worden gespeeld.
(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A
Verwijderd
Ik had gister bij een gameshop in rotterdam (die naast sevenply zit/mediamarkt) daar had ik een screenprotectortje gekocht voor 4 euro incl schoonmaak doekje..
Mnou het is dus 4 euro weggegooid geld hoewel dat schoonmaak doekje altijd handig is, nu heb ik er dus 2 hehe.
Maar het kutte aan dat protectorlaagje is, dat als je hem op je schermpje hebt gelegd en je netjes alle bubbeltjes eruit hebt gehaald. Het net lijkt of je net een natte zeem over het scherm gehaald hebt.. het is onwijs onduidelijk en je ziet allemaal onevenheden in het plastic zitten.. Hij heeft er wel geteld 10 seconden opgezeten.
Dan maar geen protectortje hoor
Dus als tip! koop in iedergeval die screen protector van 4 euro niet
Mnou het is dus 4 euro weggegooid geld hoewel dat schoonmaak doekje altijd handig is, nu heb ik er dus 2 hehe.
Maar het kutte aan dat protectorlaagje is, dat als je hem op je schermpje hebt gelegd en je netjes alle bubbeltjes eruit hebt gehaald. Het net lijkt of je net een natte zeem over het scherm gehaald hebt.. het is onwijs onduidelijk en je ziet allemaal onevenheden in het plastic zitten.. Hij heeft er wel geteld 10 seconden opgezeten.
Dan maar geen protectortje hoor

Dus als tip! koop in iedergeval die screen protector van 4 euro niet
Het enige probleem wat ik nu nog heb, is dat de PSP vastloopt bij het openen van een ISO, maar ik zal het er dan niet meer over hebbenElayZ schreef op vrijdag 17 maart 2006 @ 01:06:
het kan zijn dat je toevallig een iso test die nog niet werkt met 1.5joswillems86 schreef op vrijdag 17 maart 2006 @ 11:05:
[...]
Het enige probleem wat ik nu nog heb, is dat de PSP vastloopt bij het openen van een ISO, maar ik zal het er dan niet meer over hebben
Dat was het idd!
Hier mogen we het wel over homebrew hebben toch?
Bij firmware 2.0 kon je een tiff openen, zodat je je snes-emulator kon starten.
Hoe gaat dat in zn werk bij 1.50? Ik kan nergens iets vinden dat je iets speciaals moet doen, dus ik dacht dat je de emulator gewoon moest openen bij games, maar dat is dus niet het geval.
EDIT:
@inXs
Nu werkt het idd wel gewoon! De vorige keer toen in de emulator startte, kreeg ik een zwart scherm en rebootte ie! Ochja, nu werkt het
Hoe gaat dat in zn werk bij 1.50? Ik kan nergens iets vinden dat je iets speciaals moet doen, dus ik dacht dat je de emulator gewoon moest openen bij games, maar dat is dus niet het geval.
EDIT:
@inXs

[ Voor 20% gewijzigd door j86 op 17-03-2006 14:19 ]
wel hoorjoswillems86 schreef op vrijdag 17 maart 2006 @ 13:17:
Dat was het idd!
superB
If you put a large switch in some cave somewhere, with a sign on it saying 'End-Of-The-World Switch. PLEASE DO NOT TOUCH', the paint wouldn't even have time to dry.
Nog niet heir te koop he, als je t bericht op pspupdates had gelezen dan had je geweten dat ze er mee gaan komen in USA en t wellicht naar de EU zal overwaaien, dus zal binnenkort wel via liksang te bestellen zijn.
Maar kzie niet zo goed wat ik met een radio moet eerlijk gezegd, zet mn gewone radio wel aan, en om nou op straat met zon dockingding te lopen is ook weer zo wat, en dat andere soor AB met radio lijkt me ook niet echt boeiende vernieuwing...
Edit:
Maar kzie niet zo goed wat ik met een radio moet eerlijk gezegd, zet mn gewone radio wel aan, en om nou op straat met zon dockingding te lopen is ook weer zo wat, en dat andere soor AB met radio lijkt me ook niet echt boeiende vernieuwing...
Edit:
Tis soort LineX, tis dus een Fm transmitter, das wel weer handig jathe iTrip’s easy to read display sends audio right to your radio. Rock your game, movies and music through your own home and car systems and you’ll never go back to the stock speakers.
[ Voor 35% gewijzigd door ElayZ op 17-03-2006 17:06 ]
Heb je wel gelezen waarvoor dit ding bedoeld is?
Juist andersom, je kunt het geluid uit de PSP door je radio laten uitzenden dmv FM frequenties
Juist andersom, je kunt het geluid uit de PSP door je radio laten uitzenden dmv FM frequenties
Fotogear: Canon EOS RP | Canon 400D + BG-E3 | RF 24-105mm F4.0L | 50mm F1.8 | 17-40mm F4.0L | 70-200mm F4.0L | 100mm F2.8L Macro | 430EX II
Jah ik las niet goed, was te snel met reactie

In welke map moet ik wat zettenSH4D3H schreef op zaterdag 04 februari 2006 @ 00:20:
Op http://www.psp-ita.com/ is de nieuwe versie ( 1.2 ) van Universal Remote verschenen
Handig tooltje, werkt voor mijn TV(s) en DVD spelers, toppie
Download Eboots
Download Remotes ( de bestanden met de info voor je remotes)
Bij voorbaat dank....
Ik weet niet of het op 2.0 werkt.
Op 1.5 maak je gewoon de mapjes en dump je de folder met de remotes in je MS root.
Op 1.5 maak je gewoon de mapjes en dump je de folder met de remotes in je MS root.
reageren op een nogal oude post....YmX schreef op vrijdag 17 maart 2006 @ 18:06:
[...]
In welke map moet ik wat zetten? Kan er geen wijs uit .... werkt deze ook op 2.0 ?
Bij voorbaat dank....
je moet de map met een hele lading bestanden in PSP/GAME/ zetten, die andere map met alleen een eboot.pbp erin kan weg, dan start je em op, kijk je of et werkt en dan weet je ook meteen of et werkt met 2.00
voor de rest zoek je maar eens op google, daar is genoeg te vinden over hoe et allemaal moet
Al gepost?

BronEuropeans will soon be able to bag new PSP Value Packs that feature a different design box based on the bundled game. The new packs will go for around 250 Euros and feature Medievil, Pursuit Force, WRC, Wipeout Pure and Ridge Racer. No word on if or when this nice packaging will hit the rest of the world.
Developer Accused Of Unreadable Code Refuses To Comment
Damn...stoere dozen
Verder is er niet veel bijzonders aan
Fotogear: Canon EOS RP | Canon 400D + BG-E3 | RF 24-105mm F4.0L | 50mm F1.8 | 17-40mm F4.0L | 70-200mm F4.0L | 100mm F2.8L Macro | 430EX II
Verwijderd
Je kunt u al een gratis game uitkiezen, voortaan zit die dan in de doos. Ik vind het maar overbodig.
Ik heb liever binnenkort een Pack met een 4GB MS Pro Duo
.
Ik heb liever binnenkort een Pack met een 4GB MS Pro Duo
Ik heb Megaman Maverick Hunter X al, vind 'm eigenlijk beetje heel erg moeillijkinXs schreef op donderdag 16 maart 2006 @ 20:06:
Ik vind deze:
Mega Man Maverick Hunter X
http://www.gamespot.com/p...regularhunterx/index.html
denk ik toch beter en leuker dan jouw megamanMegaman in kiddy stijl trekt me niet zo om eerlijk te zijn
Ik heb juist de tegenovergestelde ervaring. Had dan ook Maverick Hunter X in 4 uren uit en Powered Up heb ik uit frustratie aan de kant gegooid
Verwijderd
Heb 3 weken terug een maar een psp bij de intertoys gehaald
(woon in een gat.. andere winkels waar ze een psp verkopen zijn er niet in de buurt)
Nu blijkt dat ik heel wat hot pixels in het scherm heb (puntjes die blijven wit oplichten)... en niet eens aan de zijkant ofzo maar echt bijna in het midden. Heb die pixel fixer een tijdje laten draaien maar geen resultaat. Ik geloofde er al niet zoveel in.
Zou ik me psp zonder gezeik gewoon kunnen omruilen? (memstick enzo wil ik wel houden natuurlijk daar staat nu vanalles op)
Of zouden ze zoiets opsturen voor reparatie? (en waarschijnlijk wel 4 weken wachten totdat die terug is
)
Nu blijkt dat ik heel wat hot pixels in het scherm heb (puntjes die blijven wit oplichten)... en niet eens aan de zijkant ofzo maar echt bijna in het midden. Heb die pixel fixer een tijdje laten draaien maar geen resultaat. Ik geloofde er al niet zoveel in.
Zou ik me psp zonder gezeik gewoon kunnen omruilen? (memstick enzo wil ik wel houden natuurlijk daar staat nu vanalles op)
Of zouden ze zoiets opsturen voor reparatie? (en waarschijnlijk wel 4 weken wachten totdat die terug is
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 21-03-2006 23:26 ]
Die wordt teruggestuurd... krijg je een refurbished psp terug.
Overigens ben je vrij laat met je omruil-actie, aangezien al die pixels in het midden zitten.
Veel schoolwerk gehad zeker
Overigens ben je vrij laat met je omruil-actie, aangezien al die pixels in het midden zitten.
Veel schoolwerk gehad zeker
Verwijderd
ben ik de enige met wel een goedwerkend scherm? ik heb welgeteld 1 slapende pixel maar dat zie je niet eens als het scherm wit of zwart is..
Ik dacht dat het probleem met de beelschermen inmiddels al gefixxed was btw
Verwijderd
nah je hoort welleens dat ze verdwijnen en het weer gewoon doen na enige tijd.
Maar idd had t ook erg druk met school
Ik heb een ceramic psp en mijn scherm is gelukkig ook helemaal perfect
superB
klopt idd. mijn psp is weg geweest voor een kapote drive, kreeg binnen een week een nieuwe met helaas in t rechts midden een witte pixel.Verwijderd schreef op dinsdag 21 maart 2006 @ 11:42:
nah je hoort welleens dat ze verdwijnen en het weer gewoon doen na enige tijd.
Gelijk sony gebelt en die vertelde me dat ik maar 2 weken moest gamen en m daarna alsnog kon omruilen
| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR
Verwijderd
Nou jongens allemaal Daxter halen .. dit vind ik naast GTA en Burnout Legends het beste spel voor de PSP ... wat een graphics en wat speelt het toch lekker
neej echt top en over de laadtijden... ben ze nog niet tegengekomen!
Je bent niet de enige met wel een goedwerkend scherm.Verwijderd schreef op dinsdag 21 maart 2006 @ 11:35:
ben ik de enige met wel een goedwerkend scherm? ik heb welgeteld 1 slapende pixel maar dat zie je niet eens als het scherm wit of zwart is..
De mijne is zelfs perfect.
0 dode-pixels
0 hot-pixels
0 slapende-pixels
pssst geld kopen?
Komt die witte PSP nou ook uit hier? Ik heb mijn PSP alweer een paar maandjes verkocht, maar het kriebelt zo
Kan niet stoppen met ontploffen!
Weet er iemand een goede browser voor 1.5?
Ik heb Tenchi-Browser geprobeerd, deze werkt, maar is in het japans, en ik krijg af en toe zo'n melding, waarna ik niet meer verder kan. Ik weet alleen niet wat er staat
Ik heb Tenchi-Browser geprobeerd, deze werkt, maar is in het japans, en ik krijg af en toe zo'n melding, waarna ik niet meer verder kan. Ik weet alleen niet wat er staat
Dan is je internetverbinding weggevallen 
Ik heb ook een perfecte PSP van de launch op 1 september.
Btw, ik had laatst een leerling met een psp in de klas, waarvan ik ff GTA mocht checken.
Hij had de psp import van voor de EU-launch en zijn []-knop drukte helemaal perfect in.
NU heb ik zelf niet zoveel tijd op op m`n psp te spelen, maar mijn vierkantje is nog steeds een beetje stug. Trekt dat nog weg?
Btw, ik had laatst een leerling met een psp in de klas, waarvan ik ff GTA mocht checken.
Hij had de psp import van voor de EU-launch en zijn []-knop drukte helemaal perfect in.
NU heb ik zelf niet zoveel tijd op op m`n psp te spelen, maar mijn vierkantje is nog steeds een beetje stug. Trekt dat nog weg?
Geen idee wat die error betekend, maar het is iig niet dat de internetverbinding wegvalt, want dan zou ie dat ook bij de ingebouwde browser van 2.0 moeten zeggen 
Mijn PSP is trouwens ook nog helemaal goed, en zelfs 2ehands!
Mijn PSP is trouwens ook nog helemaal goed, en zelfs 2ehands!
Verwijderd
zo...
Ben bij Intertoys geweest.. daar zeiden ze dat ik Sony moest bellen voor wat ik moest doen omdat de regeling weer anders was
Sony zei dat ik eerst een filmpje moest afspelen voor een paar uur of gewoon een paar weken intensief moest gamen. Ik had ze gezegd dat ik het filmpje maar weer probeer. Ik geloofde er eerst niet echt in. Vooral omdat ik het al eerder een uurtje had laten draaien. Toch maar weer even laten draaien omdat Sony het zei
Filmpje heb ik nu 6 uur gedraaid en er is nog geen enkele verbetering
Weer de telefoon gepakt
Nu mag ik proberen te onderhandelen met Intertoys. Denk dat dat wel gaat lukken anders is het daar ook een belabberde service
. Als dat niet lukt mag ik Sony weer bellen en vragen waar ik me psp heen mag sturen
wat een gedoe
Ben bij Intertoys geweest.. daar zeiden ze dat ik Sony moest bellen voor wat ik moest doen omdat de regeling weer anders was
Sony zei dat ik eerst een filmpje moest afspelen voor een paar uur of gewoon een paar weken intensief moest gamen. Ik had ze gezegd dat ik het filmpje maar weer probeer. Ik geloofde er eerst niet echt in. Vooral omdat ik het al eerder een uurtje had laten draaien. Toch maar weer even laten draaien omdat Sony het zei

Weer de telefoon gepakt

Nu mag ik proberen te onderhandelen met Intertoys. Denk dat dat wel gaat lukken anders is het daar ook een belabberde service

wat een gedoe

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 21-03-2006 23:30 ]
Jij hebt hem bij die winkel gehaald!Verwijderd schreef op dinsdag 21 maart 2006 @ 22:26:
zo...
Sony zei dat ik eerst een filmpje moest afspelen voor een paar uur of gewoon een paar weken intensief moest gamen. Ik had ze gezegd dat ik het filmpje maar weer probeer. Ik geloofde er eerst niet echt in. Vooral omdat ik het al eerder een uurtje had laten draaien. Toch maar weer even laten draaien omdat Sony het zeiFilmpje heb ik nu 6 uur gedraaid en er is nog geen enkele verbetering
![]()
Weer de telefoon gepakt![]()
Nu mag ik proberen te onderhandelen met Intertoys. Denk dat dat wel gaat lukken anders is het daar ook een belabberde service. Als dat niet lukt mag ik Sony weer bellen en vragen waar ik me psp heen mag sturen
![]()
wat een gedoe
Volgens de wet moeten zij voor je garantie afhandeling zorgen. Ze mogen je in princiepe niet doorsturen naar de fabrikant!
Is hij binnen de 8 dagen dan breng je hem gewoon terug onder DOA regeling oid!
mijn [_] (ja hij lijkt he...) knoppie zit ook schuin als ik em helemaal indruk (als je dat bedoelt) aan de kant van het scherm gaat ie verder dr inMichael Knight schreef op dinsdag 21 maart 2006 @ 19:29:
Dan is je internetverbinding weggevallen

soms wel irritant maar echt een probleem vind ik et niet
Binnen acht dagen moet je inderdaad het artikel gewoon kunnen retourneren. Over de periode hierna zijn nogal wat onduidelijkheden bij winkelpersoneel. Had zelf een pixelprobleem en een niet-meewerkende Bart Smit. Uiteindelijk moest ik zelf contact opnemen met de importeur..._AuToMaTiC_ schreef op dinsdag 21 maart 2006 @ 23:42:
Jij hebt hem bij die winkel gehaald!
Volgens de wet moeten zij voor je garantie afhandeling zorgen. Ze mogen je in princiepe niet doorsturen naar de fabrikant!
Is hij binnen de 8 dagen dan breng je hem gewoon terug onder DOA regeling oid!
Columbia
telefoonnummer 049-5574817
weet iemand waar ik in nederland dit ding of zoiets voor in de auto voor een beetje "schappelijke" prijs kan halen? bvd 

dubbelpost
[ Voor 93% gewijzigd door Tweak15KW op 22-03-2006 12:18 ]
Kan je nou in 1.50 ook films in AVC/MP4 formaat afspelen of kan dat vanaf versie 2.00? In de changelog van 2.00 staat namelijk dat dat formaat ondersteund wordt.
"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi
Op een 1.50 PSP kan dit alleen via de MPH Firmware launcher, waarmee je 2.00 of hogere firmware installeert op de memory stick en ook hiervanaf draait.Shabbaman schreef op donderdag 23 maart 2006 @ 14:15:
Kan je nou in 1.50 ook films in AVC/MP4 formaat afspelen of kan dat vanaf versie 2.00? In de changelog van 2.00 staat namelijk dat dat formaat ondersteund wordt.
Ah ja, juist (zie dat die vraag al 365 keer gesteld was in dit topic). Maar hoe werkt zo'n firmware loader? Is dat een soort emulator die je draait vanaf je memstick of installeer je dan echt firmware 2.00 (en moet je dan weer downgraden)?
Soort emulator dus. Je start hem op vanaf het games menuShabbaman schreef op donderdag 23 maart 2006 @ 14:44:
Ah ja, juist (zie dat die vraag al 365 keer gesteld was in dit topic). Maar hoe werkt zo'n firmware loader? Is dat een soort emulator die je draait vanaf je memstick of installeer je dan echt firmware 2.00 (en moet je dan weer downgraden)?
superB
Ehhh, install firmware, en dan launch? 
Vond ik niet erg moeilijk
( Edit: FW Launcher 1.40 moet je dan wel hebben geloof ik
)
( Edit: FW Launcher 1.40 moet je dan wel hebben geloof ik
[ Voor 32% gewijzigd door SH4D3H op 23-03-2006 15:07 ]
Top, lekker makkelijk dus. Kan je op die manier ook spellen van UMD spelen die een hogere firmware nodig hebben? Ik weet wel dat er een 2.00 launcher (o.i.d.) is, dus eigenlijk neem ik aan dat het niet kan.
M.a.w., zoals ik het begrijp kan je niets spelen wat een firmware hoger dan 2.00 nodig heeft. Klopt dat?
M.a.w., zoals ik het begrijp kan je niets spelen wat een firmware hoger dan 2.00 nodig heeft. Klopt dat?
Ja ik heb nog een oudere, dus ik moest alles handmatig instellen zeg maarSH4D3H schreef op donderdag 23 maart 2006 @ 15:06:
Ehhh, install firmware, en dan launch?
( Edit: FW Launcher 1.40 moet je dan wel hebben geloof ik)
superB
Kan iemand eens een goede duidelijk link posten of uitleggen hoe dat nou precies moet het spelen van 2.0 spellen op 1.5. Ik heb namelijk alles geïnstalleerd en gedaan, maar ik kan alleen 2.0 games vanaf de UMD loaden maar niet vanaf de memorystick. Waar het bij mij fout gaat of wat ik niet begrijp is dat je met UMD loader die MPH firmwareloader of iets dergelijks moet laden. Alleen hoe moet dat. Als ik alleen die MPH firmwareloader gebruik dan start die GTA wel gewoon op. Alleen wil ik hem natuurlijk op me memorystick.
Je kan dus ook alleen maar 2.0 games laden vanaf de UMDsilencedead schreef op vrijdag 24 maart 2006 @ 07:30:
Kan iemand eens een goede duidelijk link posten of uitleggen hoe dat nou precies moet het spelen van 2.0 spellen op 1.5. Ik heb namelijk alles geïnstalleerd en gedaan, maar ik kan alleen 2.0 games vanaf de UMD loaden maar niet vanaf de memorystick. Waar het bij mij fout gaat of wat ik niet begrijp is dat je met UMD loader die MPH firmwareloader of iets dergelijks moet laden. Alleen hoe moet dat. Als ik alleen die MPH firmwareloader gebruik dan start die GTA wel gewoon op. Alleen wil ik hem natuurlijk op me memorystick.
superB
Ik heb hem gister besteld. Hopelijk is die binnen 3 weken binnenTweak15KW schreef op woensdag 22 maart 2006 @ 12:13:
weet iemand waar ik in nederland dit ding of zoiets voor in de auto voor een beetje "schappelijke" prijs kan halen? bvd
[afbeelding]
Jouw informatie is absoluut incorrectinXs schreef op vrijdag 24 maart 2006 @ 08:39:
[...]
Je kan dus ook alleen maar 2.0 games laden vanaf de UMDDus je kan met een 1.5 PSP legale 2.0 UMD's "spelen" ... ISO's (vanaf de mem stick dus), kan je alleen spelen met fastloader bijvoorbeeld, maar die programma's kan je alleen op een 1.5 PSP draaien.. Dus zo gauw je in de 2.0 "modus" zit, kan je geen ISO's meer draaien
Dus helaas, nog even geen GTA vanaf de mem stick voor jou

Ikzelf heb dit werkend gekregen via de programma's "UMD emulator" en "MPH Game Loader" (ik gebruik versie 1.0.0 en heb 1.1.0 dus nog niet getest) van http://mphwebsite.tuxfamily.org/ Op het forum van deze website staat ook alle info die je nodig hebt. Het idee is dat je in je PSP die dus onder 1.50 draait eerst "UMD emulator" opstart en het spel selecteert dat je wil spelen, om daarna "MPH Game Loader" op te starten, waarna het spel normaal gezien zou moeten draaien.
Let wel. Het is dus nog steeds de bedoeling dat je het bewuste spel koopt! De bedoeling is dus niet gratis spellen te bemachtigen maar wel je PSP in 1.50 te kunnen houden met alle homebrew voordelen vandien, alsook de laattijden te verminderen en geen UMD's mee te hoeven nemen .
Nog even voor de duidelijkheid.
Je hebt dus absoluut geen "Firmware launcher" nodig hiervoor, deze dient enkel om 2.00 of 2.50 functionaliteiten te kunnen gebruiken zoals AVC afspelen of de webbrowser gebruiken.
Verwijderd
Ik heb een firmware 1.50 PSP. Ik wil vanmiddag Syphon Filter kopen en als ik het goed begrijp moet die UMD dus gewoon werken op m'n 1.50 PSP? Ik wacht nog op meer spellen die ik ga kopen zoals Tekken aan 't eind van het jaar maar dan wil ik 'm wel spelen zonder verplicht een upgrade te moeten doen. Ik ben namelijk toch wel gehecht aan programma's die door derden zijn gemaakt zoals alternatieve media players als PMPmod.SurfHenk schreef op vrijdag 24 maart 2006 @ 09:33:
[...]
Jouw informatie is absoluut incorrecten het beste bewijs hiervan is mijn 1.50 PSP die GTA prima draait vanaf de MS
![]()
Ikzelf heb dit werkend gekregen via de programma's "UMD emulator" en "MPH Game Loader" (ik gebruik versie 1.0.0 en heb 1.1.0 dus nog niet getest) van http://mphwebsite.tuxfamily.org/ Op het forum van deze website staat ook alle info die je nodig hebt. Het idee is dat je in je PSP die dus onder 1.50 draait eerst "UMD emulator" opstart en het spel selecteert dat je wil spelen, om daarna "MPH Game Loader" op te starten, waarna het spel normaal gezien zou moeten draaien.
Let wel. Het is dus nog steeds de bedoeling dat je het bewuste spel koopt! De bedoeling is dus niet gratis spellen te bemachtigen maar wel je PSP in 1.50 te kunnen houden met alle homebrew voordelen vandien, alsook de laattijden te verminderen en geen UMD's mee te hoeven nemen .
Je hebt dus absoluut geen "Firmware launcher" nodig hiervoor, deze dient enkel om 2.00 of 2.50 functionaliteiten te kunnen gebruiken zoals AVC afspelen of de webbrowser gebruiken.
Syphon filter werkt nog nietVerwijderd schreef op vrijdag 24 maart 2006 @ 13:46:
[...]
Ik heb een firmware 1.50 PSP. Ik wil vanmiddag Syphon Filter kopen en als ik het goed begrijp moet die UMD dus gewoon werken op m'n 1.50 PSP? Ik wacht nog op meer spellen die ik ga kopen zoals Tekken aan 't eind van het jaar maar dan wil ik 'm wel spelen zonder verplicht een upgrade te moeten doen. Ik ben namelijk toch wel gehecht aan programma's die door derden zijn gemaakt zoals alternatieve media players als PMPmod.
If you do not change direction, you may end up where you are heading
Verwijderd
Nog niet? Ik ga Syphon Filter kopen, niet downloaden. Een gekochte versie werkt niet op een PSP met firmware 1.50 tenzij ik upgrade naar 2.60?
@ Surfhenk
Hey bedankt het werkt, had die UMD loader niet ingesteld dat die terugmoest naar het systeem menu
Hey bedankt het werkt, had die UMD loader niet ingesteld dat die terugmoest naar het systeem menu

Da's balen. Heb ik m'n PSP binnen, blijkt ie versie 2.01 te hebben. Een flinke tegenvaller.
Verwijderd
ach... bekijk het van de goede kantShabbaman schreef op vrijdag 24 maart 2006 @ 15:56:
Da's balen. Heb ik m'n PSP binnen, blijkt ie versie 2.01 te hebben. Een flinke tegenvaller.

je kan alle nieuwste spellen spelen
Nou ja, hij heeft ook geen dode pixels

Okee, in die zin zit ik fout, ik hield ook een beetje teveel vast aan de Firmware launcher, want met behulp van dat kan je geen ISO's draaienSurfHenk schreef op vrijdag 24 maart 2006 @ 09:33:
[...]
Jouw informatie is absoluut incorrecten het beste bewijs hiervan is mijn 1.50 PSP die GTA prima draait vanaf de MS
![]()
[ Voor 5% gewijzigd door inXs op 24-03-2006 16:10 ]
superB
En ik welk opzicht verschilt een dump van een echte UMD dan? Niet toch?Verwijderd schreef op vrijdag 24 maart 2006 @ 14:16:
[...]
Nog niet? Ik ga Syphon Filter kopen, niet downloaden. Een gekochte versie werkt niet op een PSP met firmware 1.50 tenzij ik upgrade naar 2.60?
Dus werkt het niet, zolang FW 2.6 niet volledig gedumpt kan worden zal het er niet van komen, origineel of niet.
Idd, net in de winkel geprobeerd, Syphon Filter (USA Import UMD) heeft 2.60 nodig en werkt dus niet met Fastloader MPH Edition.
(voor de mensen die niet weten wat dat is, fastloader en MPHloader in één, daarmee kun je dus LEGALE 2.+ games spelen door launch inserted UMD te doen)
Jammer, ik had 'm graag gekocht, maar wil nog even niet updaten.
(voor de mensen die niet weten wat dat is, fastloader en MPHloader in één, daarmee kun je dus LEGALE 2.+ games spelen door launch inserted UMD te doen)
Had je dan firmware 2.6 op je psp als losse files geplaatst???? Dacht namelijk dat je alle huidige firmware spellen kon spelenElayZ schreef op vrijdag 24 maart 2006 @ 19:35:
Idd, net in de winkel geprobeerd, Syphon Filter (USA Import UMD) heeft 2.60 nodig en werkt dus niet met Fastloader MPH Edition.
Firmware 2.6 is nog niet met succes "gedumpt".
De /kd/ folder met de prx'jes in flash0 werken niet echt mee dacht ik.
Vooralsnog is het spelen van games die 2.6 echt nodig hebben dus nog niet mogelijk.
Vooralsnog is het spelen van games die 2.6 echt nodig hebben dus nog niet mogelijk.
Ken zelf de lijst niet uit m'n hoofd van alle spellen die je zo onder 1.50 kunt draaien, maar dit zijn ze zeker niet allemaal inderdaad. De exacte lijst kan je trouwens ook ergens op het forum van http://mphwebsite.tuxfamily.org/ vinden.Verwijderd schreef op vrijdag 24 maart 2006 @ 13:46:
[...]
Ik heb een firmware 1.50 PSP. Ik wil vanmiddag Syphon Filter kopen en als ik het goed begrijp moet die UMD dus gewoon werken op m'n 1.50 PSP? Ik wacht nog op meer spellen die ik ga kopen zoals Tekken aan 't eind van het jaar maar dan wil ik 'm wel spelen zonder verplicht een upgrade te moeten doen. Ik ben namelijk toch wel gehecht aan programma's die door derden zijn gemaakt zoals alternatieve media players als PMPmod.
Al weet ik wel dat de maker van deze programma's wel degelijk verder aan het graven is om te proberen alle compatibiliteitsproblemen te verhelpen. Dus hopelijk komt dit in de toekomst nog wel goed..
graag gedaan!silencedead schreef op vrijdag 24 maart 2006 @ 14:22:
@ Surfhenk
Mja als de 2.6 firmware gedecrypt en gedumpt hebt ben je bij lange nog niet klaar om 2.6 spellen te launchenSH4D3H schreef op vrijdag 24 maart 2006 @ 21:55:
Firmware 2.6 is nog niet met succes "gedumpt".

If you do not change direction, you may end up where you are heading
Verwijderd
Ik zit te denken om Syphon Filter: Dark Mirror te bestellen via import (dvdboxoffice)
, maar wat me verontrust is dat er staat 1 Region One - North America
betekend dat ik het spel dat wel kan spelen, maar dat ik de tussen filmpjes niet kan zien ??? wie weet het, wat ik wel weet dat je het spel zelf wel kan spelen.
DIt wordt mijn eerst keer dat ik een PSP game import ,dus twijfel.
betekend dat ik het spel dat wel kan spelen, maar dat ik de tussen filmpjes niet kan zien ??? wie weet het, wat ik wel weet dat je het spel zelf wel kan spelen.
Lijkt me sterk dat je de tussenfilmpjes niet zou kunnen zien eigenlijk.. Voor zower ik weet (en jij ook) is de psp gewoon regio vrij zeg maar..Verwijderd schreef op zaterdag 25 maart 2006 @ 08:41:
Ik zit te denken om Syphon Filter: Dark Mirror te bestellen via import (dvdboxoffice)
superB
Het komt eraan!Razr schreef op vrijdag 24 maart 2006 @ 20:29:
Hoe zit het met dat GPS voor de psp, zijn er al mensen die daar wat meer over weten ?
Meer weten we nog niet van Sony... ik wacht er zelf ook ongeduldig op
Ik heb verschillende import games en nooit ergens last van gehad hoor..Verwijderd schreef op zaterdag 25 maart 2006 @ 08:41:
Spellen zijn regio vrij volgens Sony.
Hulp bij warez, want daar gaat het op die site om, is nog steeds niet welkom op GoT
[ Voor 84% gewijzigd door Verwijderd op 25-03-2006 22:29 ]
Verwijderd
ik heb nu echt een vaag probleem. Ik internet al sinds ik me psp heb via wifi. Ik had dus een verbinding van Wanadoo. Me livebox is eergister vervangen, dus ik heb nieuwe codes etc ontvangen.
Ik heb alles ingesteld, de psp herkent de verbinding, en de signaal sterkte is 100% en is WEP beveiligd. Dus ik voer de wep sleutels en ssid enzo. maar zodra ie dus gaat teste geeft de psp aan.
Verbindingsfout.
Er kon geen verbinding worden gemaakt met het toegangspunt. Controleer de beveiligigingsinstellingen van het WLAN en probeer het opnieuw.
Ohja, voor de livebox zat ik achter een wireless router, nu heb ik dus van wanadoo van een wirelesskaart ontvangen die ik in me livebox moet pluggen. Ook heb ik een USB-ontvanger erbij gehad voor me laptop, en die werkt perfect, signaal sterkte is 100% en als ik de websleutel invoer bij de laptop kan ik gelijk op het internet komen. Waarom sou ik dan niet met me PSP op het internet kunnen komen, want hij vind een wireless verbinding die op 100% staat.
Het gaat trouwens om een Ceramic PSP met firmware 2.60, hopelijk kan iemand me advies geven zodat ik weer kan inetten op me psp.
Ik heb alles ingesteld, de psp herkent de verbinding, en de signaal sterkte is 100% en is WEP beveiligd. Dus ik voer de wep sleutels en ssid enzo. maar zodra ie dus gaat teste geeft de psp aan.
Verbindingsfout.
Er kon geen verbinding worden gemaakt met het toegangspunt. Controleer de beveiligigingsinstellingen van het WLAN en probeer het opnieuw.
Ohja, voor de livebox zat ik achter een wireless router, nu heb ik dus van wanadoo van een wirelesskaart ontvangen die ik in me livebox moet pluggen. Ook heb ik een USB-ontvanger erbij gehad voor me laptop, en die werkt perfect, signaal sterkte is 100% en als ik de websleutel invoer bij de laptop kan ik gelijk op het internet komen. Waarom sou ik dan niet met me PSP op het internet kunnen komen, want hij vind een wireless verbinding die op 100% staat.
Het gaat trouwens om een Ceramic PSP met firmware 2.60, hopelijk kan iemand me advies geven zodat ik weer kan inetten op me psp.
Verwijderd
Ok bedankt ,heb het spel nu maar besteld via internet.
Import versie kost namelijk maar 40 euro ,dus dat is wel lekker goedkoop. Vind het alleen nog steeds raar dat ze er een regio bijzetten, gaat dus nergens over.
Import versie kost namelijk maar 40 euro ,dus dat is wel lekker goedkoop. Vind het alleen nog steeds raar dat ze er een regio bijzetten, gaat dus nergens over.
Voor het spelen van het spel zelf maakt het idd niets uit,Verwijderd schreef op zaterdag 25 maart 2006 @ 18:05:
Ok bedankt ,heb het spel nu maar besteld via internet.
maar de regio heeft met de multiplayer functies te maken.
Je kunt met een amerikaans spel alleen multiplayeren tegen iemand met ook het amerikaanse spel en niet tegen een europees spel (als die er over een poosje is)
Bedenk je wel dat syphon filter dus 2.60 software vereist, dus dat je niet op je neus staat te kijken als je m straks binnen hebt.
Maar wel al een flink stuk dichterbijDaWaN schreef op vrijdag 24 maart 2006 @ 23:27:
[...]
Mja als de 2.6 firmware gedecrypt en gedumpt hebt ben je bij lange nog niet klaar om 2.6 spellen te launchen
Is er al een game voor de PSP waarbij je over de 23km lange Nordschleife kan rijden, of moet ik (wij) wachten op gt4 voor de psp ?
Verwijderd
Goed nieuws kwa geheugencapaciteit voor de PSP?
link
Amazon aren't generally in the habit of selling fake products, so if this is true, real, legit (etc) all you gigaphiles can prepare to get your... gig on? Here's a link to a listing that has the new (and unreleased) Sandisk 4GB memory stick pro duos listed for an eye popping, wallet luvin' price of only $133.
UPDATE 1: After a quick call to Amazon customer service I was assured that the item is in fact real and does retail for $133, so you should feel safe placing your order. Be sure to check and see if you qulify for free shipping!

link
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 26-03-2006 22:10 ]
133 DOLLAR??!!.. damn
110 euro ofzo, zoveel kostte mijn 1GB bijna!!
110 euro ofzo, zoveel kostte mijn 1GB bijna!!
Nou doe mij er maar 3 
Tis wel erg goedkoop voor 4GB, ik had toch verwacht dat ie bij de introductie wel boven de 200 euro zou liggen.
Voor een prijs van rond de 150 euro of minder zou ik er graag 1 willen kopen.
Tis wel erg goedkoop voor 4GB, ik had toch verwacht dat ie bij de introductie wel boven de 200 euro zou liggen.
Voor een prijs van rond de 150 euro of minder zou ik er graag 1 willen kopen.
De 1 GB van 125 euro (tijdje terug) kost nu ook maar 65 bij dixons... zat al te wachten op het verschijnen van cards met hogere capaciteit dus
4gb, dat is een mooie capaciteit... Ga hem denk ik kopen voor in mijn Camera, dan kan ik aardig wat foto's maken
Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl
Verwijderd
Sorry jongens/meisjes,
zojuist aan mijn shopping-cart toegevoegd, kostte hij toch gewoon $279,99...
Helaas, is een beetje hogere prijs. Daarvoor laat ik hem toch maar even gewoon in Amerika liggen.
zojuist aan mijn shopping-cart toegevoegd, kostte hij toch gewoon $279,99...
Helaas, is een beetje hogere prijs. Daarvoor laat ik hem toch maar even gewoon in Amerika liggen.
Verwijderd
hey, ik wil outrun op de psp kopen.
maar gaat ie dan mijn psp automatisch updaten?
ik wil dat namelijk niet, ik vind 1.0 en 1.5 zulke mooie getallen.
2.0 kan ook wel, maar ik heb een hekel aan getallen boven de 2.0...
anyone?
maar gaat ie dan mijn psp automatisch updaten?
ik wil dat namelijk niet, ik vind 1.0 en 1.5 zulke mooie getallen.
2.0 kan ook wel, maar ik heb een hekel aan getallen boven de 2.0...
anyone?
Verwijderd
Heeft iemand een website waarop echt alle psp-games/ video's/ muziek/ UMD's staan die in nederland zijn uitgebracht?
weet iemand iets maar dan ook iets over Seinfeld op UMD... dat leek me echt zo gaaf. Precies genoeg voor een busrit
Verwijderd
Ik heb sinds gister Shin Budokai US versie (dragonball Z game).
Goede verhaallijn en leuke moves (actie).
Goede verhaallijn en leuke moves (actie).
Dit topic is gesloten.