weet iemand hier misschien of je met de amerikaanse versie van wipeout pure ook de levelpacks kunt downloaden (en spelen
) die o.a. op yourpsp.com te vinden zijn? of zijn de alleen compatible met de EU-versie van wipeout? Dit omdat ik misschien mijn ridge racer met iemand wil ruilen voor wipeout pure, alleen dit is een amerikaanse wipeout pure. Wat betreft regio's moet het met de psp zelf geen probleem zijn met spellen toch? (ik heb zelf een EU-psp)
Zover ik weet zijn die packs allemaal onderling uitwisselbaar.
Degene van yourpsp ... de EU versies kun je niet downloaden
Wel zijn er US levelpacks beschikbaar, deze heb ik ook gebruikt en die werken prima. Wellicht niet identiek aan de EU versies, dat weet ik niet zeker, heb er iig geen Puma reclame in gezien. Maar je kunt ze in ieder geval gebruiken 
Edit:
Mijn US versie kan de EU packs in ieder geval niet gebruiken
Ik mag ze van yourpsp nl. niet downloaden
Edit:
Niet uitwisselbaarPhuncz schreef op zaterdag 04 maart 2006 @ 19:56:
Zover ik weet zijn die packs allemaal onderling uitwisselbaar.
[ Voor 35% gewijzigd door F-Tim op 04-03-2006 19:58 ]
Wanna play?
Verwijderd
naja...laat ook maar zitten, ik kom er net achter dat de persoon in kwestie het spel al met iemand anders geruild heeft. Hier misschien toevallig nog mensen die hun wipeout pure willen ruilen tegen mijn ridge racers?
Nee je kan ze niet "legaal" downloaden, dat klopt. Verder zwijg ik
Verwijderd
Ik heb wel interesse. Heb de EU versieVerwijderd schreef op zaterdag 04 maart 2006 @ 21:09:
naja...laat ook maar zitten, ik kom er net achter dat de persoon in kwestie het spel al met iemand anders geruild heeft. Hier misschien toevallig nog mensen die hun wipeout pure willen ruilen tegen mijn ridge racers?
Verwijderd
Ok dat klinkt goed! Ik heb je even een mailtje gestuurd op het mail adres dat in je profiel staat. Ik hoor het wel dan!
Weet iemand een goed hoesje wat je over je scherm plakt en die je gewoon in de winkel koopt.
Ik heb al de Logitech PlayGear Pocket maar ik zoek nog iets om me scherm te beschermen als ik speel.
Ik heb al de Logitech PlayGear Pocket maar ik zoek nog iets om me scherm te beschermen als ik speel.
Vele zijn het niet met me eens maar ik heb een Hori screenprotector (plastic sticker.) en die werkt goed voor wat ik ervan verwacht had.Slash500 schreef op zondag 05 maart 2006 @ 18:30:
Weet iemand een goed hoesje wat je over je scherm plakt en die je gewoon in de winkel koopt.
Ik geloof dat Playgear ook nog een aparte scherm-verpakking heeft.
Hier ook een Hori, prima tevreden. Goed spul. Alleen even opletten als je 'm installeert, ik heb aan de onderkant nog een vingerafdruk zitten die ik had kunnen vermijden... kan 'm nu nog steeds fixen, maar om 'm er weer af te halen heb ik geen zin in.
~/~ 101 little bugs in the file / 101 little bugs / take one out and recompile / 102 little bugs in the file ~/~
Verwijderd
Wat kost zo`n hori nu eigenlijk? want ik heb nu ook een logitech case.. maar ik wil toch gaarne mijn schermpje krasvrij houden. Maar waarom zijn er hier zoveel mensen dan tegen hori?
Ik heb mijn PSP al een redelijke tijd en ook een HORI erop zitten. Doet het nog steeds prima. Totaal geen klachten.
PSN: Shiver23
Ik heb er toen iets van 10 euro voor betaald.
PSN: Shiver23
Verwijderd
ooh ok dat valt reuze mee, en het erop plakken kost enig bloed zweet en tranen neem ik aan invm luchtbelletjes/vuiltjes/plooitjes of valt dit wel mee? en de pas vorm? valt het mooi over de gehele oppervlakte van de voorkant?
Ik heb hem voor 8 euro gekocht.Verwijderd schreef op maandag 06 maart 2006 @ 15:47:
ooh ok dat valt reuze mee, en het erop plakken kost enig bloed zweet en tranen neem ik aan invm luchtbelletjes/vuiltjes/plooitjes of valt dit wel mee? en de pas vorm? valt het mooi over de gehele oppervlakte van de voorkant?
Het plakken was met een beetje voorbereiding binnen 5 minuten gedaan.
Verwijderd
Deze is wel waterdichtYellowNeck schreef op vrijdag 03 maart 2006 @ 20:21:
[...]
Hijs niet waterdicht hoor, dat wou je toch graag
http://www.superufo.com/pp/product.asp?id={CB2311A1-BBC9-41CD-8144-B3366FBC2A38}
kan iemand misschien even in NOOB taal uitleggen hoe ik een ondertiteling IN een xvid bestandje krijg? zodat als ik hem op mijn psp zet ik er een ondertiteling bij heb zegmaar...
kan dat met subtitleworkshop? of psp video 9?
kan dat met subtitleworkshop? of psp video 9?
Niet om lullig te doen,
maar het staat serieus al meerdere malen in al deze 16 PSP topics.
maar het staat serieus al meerdere malen in al deze 16 PSP topics.
(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A
en dr was nooit iemand op het iedee gekomen om het in de startpost te zetten??
Er zou een nieuwe uitgebreide guide met vanalles en nog wat geschreven worden, maar dat zal nog wel ff duren denk ik
dat waterdicht maakt niet zoveel uit denk ik
je psp kan daar toch niet tegen
en wat druppeltjes kan ie wel hebben maar je moet er niet je cola overheen gooien
wel relaxed die hori
al ben ik toch wel redelijk voorzichtig met mn psp en heb ik meer last van irritant zonlicht dan van krassen
je psp kan daar toch niet tegen
en wat druppeltjes kan ie wel hebben maar je moet er niet je cola overheen gooien
wel relaxed die hori
al ben ik toch wel redelijk voorzichtig met mn psp en heb ik meer last van irritant zonlicht dan van krassen
Voor mensen die wel een screen protector wille maar niet veel moeite of via internet wille klote....
Bij de media markt in amsterdam zijn ze ook te koop zijn d8 ik 5€
Bij de media markt in amsterdam zijn ze ook te koop zijn d8 ik 5€
Zelf heb ik ook een screenprotector op mijn psp zitten, en nadat gisteren hier in het zonnige Limburgdjmantri schreef op dinsdag 07 maart 2006 @ 09:15:wel relaxed die hori
Nu moet er alleen nog een oplossing komen voor die irritante zonlicht-weerkaatsing van de PSP, zodat ik in de zomer eens op een terrasje onder het genot van een biertje Loco Roco kan spelen
Heeft iemand een tutorial om met de ASUS WL-167G Usb Wlan stick online te gaan op de psp.
Ik zie hem wel maar mijn stick krijgt alleen maar een IP en een subnetmasker de rest zoals DNS server krijg ik niet.
Ik zie hem wel maar mijn stick krijgt alleen maar een IP en een subnetmasker de rest zoals DNS server krijg ik niet.
vul die dan handmatig in, dan moet het werkenSlash500 schreef op dinsdag 07 maart 2006 @ 16:51:
Heeft iemand een tutorial om met de ASUS WL-167G Usb Wlan stick online te gaan op de psp.
wat je in moet vullen staat hier:
Start - Uitvoeren - cmd - enter - ipconfig /all - enter
hoe je dat moet invullen staat wel in de handleiding van het apparaat (handleiding kun je ook verkrijgen van www.asus.com waarschijnlijk)
en dan met de psp verbinding maken met de stick
Welke moet ik hebben ik heb draad en nu zo stick draadloos bij draad staan alle gegevens er bij die draadloze alleen IP en subnetmaskMoning2 schreef op dinsdag 07 maart 2006 @ 17:01:
[...]
vul die dan handmatig in, dan moet het werken
wat je in moet vullen staat hier:
Start - Uitvoeren - cmd - enter - ipconfig /all - enter
hoe je dat moet invullen staat wel in de handleiding van het apparaat (handleiding kun je ook verkrijgen van www.asus.com waarschijnlijk)
en dan met de psp verbinding maken met de stick
ik gebruik delen bij mijn wireless internetverbinding om mijn xbox internet te 'geven' (bedraad aan mn laptop), probeer eens delen te doen bij je bedrade verbinding of anders een netwerkbrug tussen de bedrade en je usb stick (als je delen doet moet je dhcp instellen bij je psp en usb stick)Slash500 schreef op dinsdag 07 maart 2006 @ 17:18:
[...]
Welke moet ik hebben ik heb draad en nu zo stick draadloos bij draad staan alle gegevens er bij die draadloze alleen IP en subnetmask
Had ik al gedaan en het werktMoning2 schreef op dinsdag 07 maart 2006 @ 23:00:
[...]
ik gebruik delen bij mijn wireless internetverbinding om mijn xbox internet te 'geven' (bedraad aan mn laptop), probeer eens delen te doen bij je bedrade verbinding of anders een netwerkbrug tussen de bedrade en je usb stick (als je delen doet moet je dhcp instellen bij je psp en usb stick)
nou mensen ik wil graag die memory stick pro duo in mn laptop doen, maar dat kan niet, kan alleen memory stick (pro) in, en ik heb overal gezocht voor zon adapter maar die verkopen ze niet los
weet iemand een shop waar ik ze kan krijgen want om dr nou 30 euro voor neer te tellen voor zon ding met een vrij nutteloze 128 MB stick erbij...
alvast bedankt

weet iemand een shop waar ik ze kan krijgen want om dr nou 30 euro voor neer te tellen voor zon ding met een vrij nutteloze 128 MB stick erbij...
alvast bedankt
meh, met Videora PMP Converter wordt m'n King Kong uitgerokken ... enig idee hoe dat ik de resolutie van die PMPs kan aanpassen? De resoluties die beschikbaar zijn in PMP Converter zijn allemaal niet goed, mm .. "allebei" niet goed ...
iPhone 12 Pro 128GB MacBook Pro (13-inch, 2020, i7, 16GB, 1TB)
Als je "Memorystick Duo adapter" intypt bij google kan je het zelf ook vinden; luiwammesMoning2 schreef op woensdag 08 maart 2006 @ 15:50:
nou mensen ik wil graag die memory stick pro duo in mn laptop doen, maar dat kan niet, kan alleen memory stick (pro) in, en ik heb overal gezocht voor zon adapter maar die verkopen ze niet los![]()
alvast bedankt

(Pixmania en Dixons, resp. 7 en 7,99 euro
Fotogear: Canon EOS RP | Canon 400D + BG-E3 | RF 24-105mm F4.0L | 50mm F1.8 | 17-40mm F4.0L | 70-200mm F4.0L | 100mm F2.8L Macro | 430EX II
hehe ok sorryYellowNeck schreef op woensdag 08 maart 2006 @ 15:57:
[...]
Als je "Memorystick Duo adapter" intypt bij google kan je het zelf ook vinden; luiwammes![]()
(Pixmania en Dixons, resp. 7 en 7,99 euro)
om een of andere reden helemaal niet aan gedacht
zo even 1 besteld bij de wehkamp
[ Voor 10% gewijzigd door Moning2 op 08-03-2006 16:54 ]
kerel...shaidar schreef op woensdag 08 maart 2006 @ 15:52:
meh, met Videora PMP Converter wordt m'n King Kong uitgerokken ... enig idee hoe dat ik de resolutie van die PMPs kan aanpassen? De resoluties die beschikbaar zijn in PMP Converter zijn allemaal niet goed, mm .. "allebei" niet goed ...
http://www.vandale.nl/opz...ek/?zoekwoord=uitgerokken
... dat is gewoon erg
verder weet ik niet hoe dat progje werkt, misschien is http://pspupdates.qj.net/index.php?pg=49&aid=10071 wat, deze kan ook omzetten naar pmp
Is dit het nationale spellings forum geworden???Moning2 schreef op woensdag 08 maart 2006 @ 16:48:
[...]
kerel...
http://www.vandale.nl/opz...ek/?zoekwoord=uitgerokken
... dat is gewoon erg
en mischien moet jouw
dat is gewoon erg |
... dit is gewoon erg |
Mischien moet het wel op deze manier??
Zeg houden jullie allemaal eens op met dat geneuzel over spelling (en grammatica).
Doe dat maar op school
Doe dat maar op school
Vergeet het maar dat je jezelf hiermee red, er zit helemaal geen fout in0Burner0 schreef op woensdag 08 maart 2006 @ 22:09:
Is dit het nationale spellings forum geworden???
en mischien moet jouw
dat is gewoon erg
... dit is gewoon erg
Mischien moet het wel op deze manier??
Welke staat, firmware, spellen? Dat zijn wel dingen die je moet vermelden.
Wat ik zo denk:
Voor een krasvrije psp kun je gerust 200 euro vragen.
Die 5 (originele?) spellen + memstick zou je erbij kunnen doen voor 75 tot 150 denk ik zo...
Wat ik zo denk:
Voor een krasvrije psp kun je gerust 200 euro vragen.
Die 5 (originele?) spellen + memstick zou je erbij kunnen doen voor 75 tot 150 denk ik zo...
[ Voor 78% gewijzigd door Michael Knight op 08-03-2006 22:45 ]
Geen enkele kras of dode/luie pixel. Firmware is 2.60.
En idd 5 originele spellen (gta,pursuitforce,medievil,ridgeracer & wipeout).
300 moet wel te doen zijn dus
En idd 5 originele spellen (gta,pursuitforce,medievil,ridgeracer & wipeout).
300 moet wel te doen zijn dus
Verwijderd
Als we dan toch bezig zijn:Phuncz schreef op woensdag 08 maart 2006 @ 22:20:
[...]
Vergeet het maar dat je jezelf hiermee red, er zit helemaal geen fout in
Vergeet het maar dat je jezelf hiermee redT, er zit helemaal geen fout in
:P:P
uhm?Verwijderd schreef op donderdag 09 maart 2006 @ 06:31:
[...]
Als we dan toch bezig zijn:
Vergeet het maar dat je jezelf hiermee redT, er zit helemaal geen fout in
:P:P

En nu weer verder ontopic!
Ik heb sinds kort GTA op m`n PSP en het bevalt me goed. Ghosting was even wennen, maar dat valt al snel niet meer op.
[ Voor 6% gewijzigd door Michael Knight op 09-03-2006 08:29 ]
Fanjita heeft een nieuwe versie van zijn eloader gereleased, v0.96.
Heeft ook support voor infrarood, tevens een aantal bugfixes.
Heeft ook support voor infrarood, tevens een aantal bugfixes.
kan je in FW 1.5 geen films meer van memstick afspelen? mp4's ?
Verwijderd
Ik heb nu die Datel Wifi Max Usb Adapter, die is echt super! Nu kan ik lekker online gamen met m'n PSP.
[ Voor 97% gewijzigd door Verwijderd op 10-03-2006 08:12 ]
Jawel maar geen AVC films, alleen SP films werken op 1.5koekoek2003nl schreef op vrijdag 10 maart 2006 @ 03:01:
kan je in FW 1.5 geen films meer van memstick afspelen? mp4's ?
Firmware loader anyone? AVC is gewoon mogelijk op 1.50SH4D3H schreef op vrijdag 10 maart 2006 @ 09:35:
[...]
Jawel maar geen AVC films, alleen SP films werken op 1.5
Iemand al ergens een duidelijke uitleg gezien hoe dat je die "corrupted data" wegkrijgt in je Memosystick game menu?
iPhone 12 Pro 128GB MacBook Pro (13-inch, 2020, i7, 16GB, 1TB)
Die kun je gewoon met Sei PSP Tool weghalen... echter werkt dat niet perfect met alle homebrew.
Je kan het manueel wegkrijgen bij v1.5 (weet niet of dit bij 2.0 werkt) door er wat tekens voor te zetten, namelijk:
%__SCE__
en
__SCE__
Neem nu bv. dat je het corrupt icoon bij "snes9xTYL" wil weghebben. Je hebt 2 mapjes "snes9xTYL%" en "snes9xTYL". Deze worden dan "%__SCE__snes9xTYL" en "__SCE__snes9xTYL" respectievelijk. Works for me
(iets voor in de startpost ?)
%__SCE__
en
__SCE__
Neem nu bv. dat je het corrupt icoon bij "snes9xTYL" wil weghebben. Je hebt 2 mapjes "snes9xTYL%" en "snes9xTYL". Deze worden dan "%__SCE__snes9xTYL" en "__SCE__snes9xTYL" respectievelijk. Works for me
[ Voor 18% gewijzigd door Phuncz op 10-03-2006 12:46 ]
Hmmm, interessant. Werkt dat bij alle homebrew?
Als ik die tool iets hierboven gebruik, zijn er enkele progs die dan niet op willen volledig werken nl.
Straks eens proberen
Als ik die tool iets hierboven gebruik, zijn er enkele progs die dan niet op willen volledig werken nl.
Straks eens proberen
[ Voor 9% gewijzigd door Michael Knight op 10-03-2006 12:57 ]
Ik heb het bij al heel wat populaire homebrew gebruikt en lijkt toch probleemloos te werken.
Confirmed, werkt idd. 
EDIT:
Heerlijk, mijn hele lijstje snes, megadrive, pmp mediaplayer en tenchi browser zònder corrupted icons
EDIT:
Heerlijk, mijn hele lijstje snes, megadrive, pmp mediaplayer en tenchi browser zònder corrupted icons
[ Voor 73% gewijzigd door Michael Knight op 10-03-2006 14:14 ]
Die SCE is de afkorting voor Sony Computer Entertainment, trouwens
Dus het is een techniek die waarschijnlijk door Sony is gemaakt voor hun eigen hoombroe.
Jongens met een Playgear Pocket, Ik heb goed nieuws.
Onze skins site is weer up, en wel op het volgende adres:
www.pimpjepsp.nl
Onze skins site is weer up, en wel op het volgende adres:
www.pimpjepsp.nl
Weet iemand of je bij een psp valuepack een usb kabel hoort te krijgen?
Nee, zit er niet inkurt15 schreef op vrijdag 10 maart 2006 @ 18:46:
Fotogear: Canon EOS RP | Canon 400D + BG-E3 | RF 24-105mm F4.0L | 50mm F1.8 | 17-40mm F4.0L | 70-200mm F4.0L | 100mm F2.8L Macro | 430EX II
De bart-smit verkoopt die kabels inclusief lader aan de kabel voor minder dan 5 euro.kurt15 schreef op vrijdag 10 maart 2006 @ 18:46:
AAAAH
ik krijg geen filmpjes meer aan de praat onder FW 1.5 ook niet als sp
psp video9 helemaal opnieuw ingesteld enzo 4 verschillende filmpjes gekeken en ze doen het allemaal niet, incompatible data staat er
psp video9 helemaal opnieuw ingesteld enzo 4 verschillende filmpjes gekeken en ze doen het allemaal niet, incompatible data staat er
Juiste naam?
Juiste map?
AVC gaat in een andere map dan SP dacht ik.
Juiste map?
AVC gaat in een andere map dan SP dacht ik.
firmware 1.5 kan geen avc, alleen spkoekoek2003nl schreef op vrijdag 10 maart 2006 @ 20:57:
AAAAH
is er in PSP Video 9 ook en mogelijkheid om meerdere bestanden in 1 keer in de wachtlijst te zetten.
Ben nogal fan van het kijken van series op de PSP en ik wordt een beetje kriegelig van het feit dat ik 26 keer dezelfde handeling van ;'het in de wachtrij zetten' moet uitvoeren.
Ben nogal fan van het kijken van series op de PSP en ik wordt een beetje kriegelig van het feit dat ik 26 keer dezelfde handeling van ;'het in de wachtrij zetten' moet uitvoeren.
My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre and that I am therefore excused from saving the world
Reageerde ik op de vorige blz al opSH4D3H schreef op vrijdag 10 maart 2006 @ 09:35:
[...]
Jawel maar geen AVC films, alleen SP films werken op 1.5
Voor de tweede keer; Firmware loader anyone? AVC is gewoon mogelijk op 1.50

[ Voor 6% gewijzigd door Michael Knight op 11-03-2006 17:56 ]
Mooi verhaal, ik in de zoektocht naar een 1 GB stick beland bij de dixons. Hebben ze een standaard versie niet in 1 GB maar wel de psp versie! die is 100 euro ipv de 65 voor een standaard. Zegt die gast: ik weet wel wat, scheur het kartonnetje eraf! Hij kartonnetje eraf, blijkt het gewoon de standaard verpakking te zijn erin!!! streepjescode scannen, en ja hoor > 65 euro!
Maw: Sony naaid de hele boel met een kartonnetje, en hangen veelal naast elkaar in de rekken!
Ander leuk nieuws: lag bij intertoy's een dvd met filmpjes en software te graai voor niks. Heet psp utilities en staat image converter 2.01 op en was demofilmpjes, achtergrondjes en muziektracks voor op de psp. Wel leuk voor dat geld
Maw: Sony naaid de hele boel met een kartonnetje, en hangen veelal naast elkaar in de rekken!
Ander leuk nieuws: lag bij intertoy's een dvd met filmpjes en software te graai voor niks. Heet psp utilities en staat image converter 2.01 op en was demofilmpjes, achtergrondjes en muziektracks voor op de psp. Wel leuk voor dat geld
Utilities voor wenig is altijd leuk, vooral als et allemaal lekker werkt! 
Van die Sony stick kan wel kloppen; in mijn doosje zat ook weer een gewoon doosje. Extra van het doosje was alleen de meegleverde kabel en de psp "verpakking" eromheen.
Van die Sony stick kan wel kloppen; in mijn doosje zat ook weer een gewoon doosje. Extra van het doosje was alleen de meegleverde kabel en de psp "verpakking" eromheen.
Hij zal dan toch problemen ondervinden met de inventaris, dat kaartje is er als "100€ kaartje A" ingegaan en niet als "65€ kaartje B"beatle schreef op zaterdag 11 maart 2006 @ 17:58:
Mooi verhaal, ik in de zoektocht naar een 1 GB stick beland bij de dixons. Hebben ze een standaard versie niet in 1 GB maar wel de psp versie! die is 100 euro ipv de 65 voor een standaard. Zegt die gast: ik weet wel wat, scheur het kartonnetje eraf! Hij kartonnetje eraf, blijkt het gewoon de standaard verpakking te zijn erin!!! streepjescode scannen, en ja hoor > 65 euro!
Verwijderd
wat dacht je dan ?beatle schreef op zaterdag 11 maart 2006 @ 17:58:
dan zeggen zij natuurlijk : optimized for PSP data transmitting
enzo van die marketing zinnetjes waarbij veel gezegd wordt zonder iets te zeggen
en @ de rest
ik had natuurlijk allang sp gecodeert, iig zo ingestelt bij video9 (omdat iemand dat zei op vorige blz.) )maar het werkt gewoon niet sp is trouwens wel stukken lelijker....
@ YellowCube
ja idd dat vind ik ook erg iritant ik kijk (KEEK DUS) vaak stargate of familyguy in de trein oid en om dat nou allemaal 1 voor 1 te gaan coderen duurt idd wel erg lang, het coderen opzich duurt al veeltelang komop zeg hoe moeilijk kan dat wezen

dit programmatje is nieuw... XviD4PSP
Most interesting futures of the program:
The greatest possible quality of PMP files, and full automation.
Aspect corrected automatically.
Imposing of subtitles. While only for AVI. The file of subtitles should name as well as film, also should be in a format SRT. Sure works only in HQ Mode: VirtualDub.
Combine of several AVI to one PMP.
Coding towards the size.
Addition of tasks. It is possible to add some tasks, for example a AVI and one DVD to choose Hibernate and to press button Start. Consistently encoded all tasks and after end of process the computer will leave in sleep mode.
Misschien is dit een beter alternatief, ik heb het zelf nog niet geprobeeren want je moet nog een paar extra dingen installeren...
nog iets leuks...
PSP Blaze PSPTV: PSP via je TV
Geschreven door pspkinger
zondag, 5 maart 2006
Het bedrijf Fire international heeft een leuk hebbedingetje uitgebracht voor de PSP, namelijk een projector zodat je de spellen rechtsreeks op je TV kunt aansluiten.
The PSP naar TV Projector kan op alle soorten TV’s worden aangesloten, LCD, Projector, Plasma, enige noodzaak is dat deze een AV aansluiting moet hebben
Het mooie van dit apparaat is dat er geen verdere aanpassingen nodig zijn. Zonder al te veel inspanning moet het voor iedereen mogelijk zijn om binnen enkele minuten de Projector aan te sluiten op je TV. Hiermee kun je PSP games, UMD Films, foto’s etc direct op je TV terugzien.
Deze leuke gimmick is gisteren officieel in de UK uitgebracht waarschijnlijk is deze binnenkort verkrijgbaar bij je favoriete Games shop.
Prijs in de UK is 50,- pond, dit zal in euro's ongeveer 75,- zijn.
Bron : pspworld.nl
dat coderen valt bij mij nog wel mee: ongeveer 8 minuten voor een aflevering van 20 minuten.
en over die projector...daar moet je jezelf niet teveel van voorstellen.
Het is in feite gewoon een soort camera die op je scherm gericht is en dat signaal naar je tv stuurt.
en over die projector...daar moet je jezelf niet teveel van voorstellen.
Het is in feite gewoon een soort camera die op je scherm gericht is en dat signaal naar je tv stuurt.
My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre and that I am therefore excused from saving the world
SP heeft idd een andere beeldkwaliteit. Op hogere bitrates is SP echter even mooi als AVC, maar neemt het gewoon meer ruimte in beslag. Daarom is iedereen leip van AVC! 
Coderen duurt hier (op een Pentium 4 2.21 Northwood) altijd: (duur filmpje/2) - 10%. Iets minder dan de helft van de duur van het oorspronkelijke bestand dus.
XviD for psp zal ik straks eens proberen denk ik...
Update:
Net een RAM-gebruik van 600MB
met xvid4psp...
Mijn settings deed ie nauwelijks iets mee en een progressbar was ook nergens te bekennen.
Resultaat: niet de juiste codec, bitrate en al helemaal niet de juiste filesize... wat kinderziektes denk ik.
Coderen duurt hier (op een Pentium 4 2.21 Northwood) altijd: (duur filmpje/2) - 10%. Iets minder dan de helft van de duur van het oorspronkelijke bestand dus.
XviD for psp zal ik straks eens proberen denk ik...
Update:
Net een RAM-gebruik van 600MB

Mijn settings deed ie nauwelijks iets mee en een progressbar was ook nergens te bekennen.
Resultaat: niet de juiste codec, bitrate en al helemaal niet de juiste filesize... wat kinderziektes denk ik.
[ Voor 27% gewijzigd door Michael Knight op 11-03-2006 22:30 ]
Om hier ff op terug te komen... (ipv al dat encode gelulPhuncz schreef op vrijdag 10 maart 2006 @ 12:45:
Je kan het manueel wegkrijgen bij v1.5 (weet niet of dit bij 2.0 werkt) door er wat tekens voor te zetten, namelijk:
%__SCE__
en
__SCE__
Ergens ooit eerder in een van deze psp topics (oen homebrew net allemaal mogelijk was op 1.50 enzo,) is er een keer een programmatje gepost, of een linkje althans, met een heel simpel .exe bestandje wat je gewoon in je map GAME zet en dan gewoon op de pc uitvoeren, die renamede alle aanwezige folders zo dat je geen corrupted data meer krijgt.
Maar nu weet ik dus mngod niet meer hoe dat proggie heette, heb al wel ff gezocht maar nergens te vinden natuurlijk, iemand die hier nog wat van herinnert toevallig?
[ Voor 5% gewijzigd door ElayZ op 12-03-2006 01:26 ]
dan kan 1.50 het nog steeds niet, je gebruikt dan 2.00 of hoger via een omweg om et daarmee af te spelenMichael Knight schreef op zaterdag 11 maart 2006 @ 17:55:
[...]
Voor de tweede keer; Firmware loader anyone? AVC is gewoon mogelijk op 1.50
En dus draait het op 1.50Moning2 schreef op zondag 12 maart 2006 @ 12:58:
[...]
dan kan 1.50 het nog steeds niet, je gebruikt dan 2.00 of hoger via een omweg om et daarmee af te spelen

Je draait tegenwoordig bijna alles met omwegen op een 1.50. Het punt is, dat het werkt
BOEIEND!Michael Knight schreef op zondag 12 maart 2006 @ 15:30:
[...]
En dus draait het op 1.50![]()
Je draait tegenwoordig bijna alles met omwegen op een 1.50. Het punt is, dat het werkt

Renamer?ElayZ schreef op zondag 12 maart 2006 @ 01:25:
[...]
Om hier ff op terug te komen... (ipv al dat encode gelul)
Ergens ooit eerder in een van deze psp topics (oen homebrew net allemaal mogelijk was op 1.50 enzo,) is er een keer een programmatje gepost, of een linkje althans, met een heel simpel .exe bestandje wat je gewoon in je map GAME zet en dan gewoon op de pc uitvoeren, die renamede alle aanwezige folders zo dat je geen corrupted data meer krijgt.
Maar nu weet ik dus mngod niet meer hoe dat proggie heette, heb al wel ff gezocht maar nergens te vinden natuurlijk, iemand die hier nog wat van herinnert toevallig?
Ik hem em van een andere site ( KLIK ) en hij is ongetest dus scan em even van tevoren met een virusscanner ofzo...
http://cm_hoekstra.at.quicknet.nl/files/renamer.exe
http://rapidshare.de/files/15404131/renamer.exe.html
[ Voor 11% gewijzigd door whatzert op 14-03-2006 13:42 ]
sweet, heb m gescanned met Kaspersky en geen virussen te bekennen, en hij renamed de mappen prima!
blaat
blaat%
wordt:
blaat _
blaat_~1%
werkt ook goed, want psp geeft geen corrupted data meer.
blaat
blaat%
wordt:
blaat _
blaat_~1%
werkt ook goed, want psp geeft geen corrupted data meer.
[ Voor 20% gewijzigd door ElayZ op 15-03-2006 00:28 ]
Nieuws van www.ign.com
GPS, Flash, VOIP, VideoChatMarch 14, 2006 - Mr. PlayStation, Ken Kutaragi, opened Tokyo's 2006 PlayStation Business Briefing with some interesting news today. Highlighted below are several points that the SCE president touched on:
-- The PSP userbase is 96% male and Sony views this as a problem. Ideally, the company would like more women to play PSP and Sony looks to widen the system's appeal to various demographics.
--The PSP will get its own version of the EyeToy in September and the peripheral will feature motion-tracking games like EyeToy Play, as well as add functions such as video chat. (Curiously, though, no confirmation on a still photo snap function like on cellphones.) The camera is sliver and it attaches to the USB port.
-- Starting this fall, the PSP will receive some key new features. Video and voice-over-IP features will launch in October in "motion jpg" format, allowing PSP owners to use their PSPs as a virtual phone and even, with that new EyeToy, a portable video phone.
-- The PSP will also include a GPS receiver with an update rate of once every second with a 40-second fix time from a cold start. Minna no Golf (Hot Shots Golf) will be one of the first games supported. Interestingly enough, SCE lists that GPS support is already out there, that the "Library has already released partially" ... what titles could those be?
-- Macromedia Flash will be included with a spring Network update, along with improved RSS support for playback and saving of net-broadcast radio and video.
What other updates will the 2006 Business Briefing bring for PSP, PS2, and PS3 fans? Check back with us again in the next couple of hours to find out.
waarom word ik behalfe gps niet opgewonden wat de rest? wtf heb ik nou aal flash? maaaan extra onzinnige rommel, VOIP, VideoChat gebruik ik toch nooooit net als 80% van de rest van nederland,
en ja ik ben ook chagereinig
en ja ik ben ook chagereinig
Ik kijk ook vooral uit naar de GPS, VoIP kan wel leuk zijn als het goed werkt (op een normale manier het ding vasthouden enzo).
GPS is wel een leuke feature, daar wachten we al erg lang op, met zo'n schermpje navigeren is geen straf.
Ook PS1 games beschikbaar voor download las ik.
Ik was eigenlijk van plan mijn PSP te verkopen, en dat doe ik waarschijnlijk uiteindelijk toch wel, maar misschien dat ik nog heel even wacht.
Ook PS1 games beschikbaar voor download las ik.
Ik was eigenlijk van plan mijn PSP te verkopen, en dat doe ik waarschijnlijk uiteindelijk toch wel, maar misschien dat ik nog heel even wacht.
Oppassen dat die niet met de Ngage wordt vergeleken.
Maar dat wordt natuurlijk wel een leuk dingetje zo
hopelijk heeft die camera van een beetje redelijke kwaliteit
Maar dat wordt natuurlijk wel een leuk dingetje zo
hopelijk heeft die camera van een beetje redelijke kwaliteit
Verwijderd
Vraagje. Ik ben weer eens bezig een dvd om te zetten naar mijn psp. In dit geval de dvd van Blof. Nu heeft die dvd twee geluidssporen, 1x stereo, en 1x dts.
Ik heb al verschillende manieren geprobeerd, maar steeds krijg ik ipv een normaal geluid enorme static. Ik heb zowel virtualdubmod als pspvideo geprobeerd, maar beide leveren hetzelfde resultaat. En dat terwijl de .vob gewoon correct afspeelt!
Twee vragen:
1. is er een tool om die audio-streams te controleren?
2. hoe krijg ik gewoon normaal (stereo) geluid bij de mp4?
Elke hulp is welkom...
Ik heb al verschillende manieren geprobeerd, maar steeds krijg ik ipv een normaal geluid enorme static. Ik heb zowel virtualdubmod als pspvideo geprobeerd, maar beide leveren hetzelfde resultaat. En dat terwijl de .vob gewoon correct afspeelt!
Twee vragen:
1. is er een tool om die audio-streams te controleren?
2. hoe krijg ik gewoon normaal (stereo) geluid bij de mp4?
Elke hulp is welkom...
Ook een vraagje, ik heb sinds net ook een PSP, firmware 2.0.
Ik heb er wat mee mee geprutst, video bekijken en converten, alles gaat goed.
Nu wil ik alleen een SNES-emulator erop zetten.
Ik heb deze en deze al geprobeerd, maar als ik het programma wil openen, krijg ik: Data is beschadigd.
Wat kan ik hier tegen doen?
De melding:
De game kan niet worden gestart.
De data zijn beschadigd.
Deze ook geprobeerd.
EDIT:
Hhmmm volgens mij heb ik dit nodig, ff testen:
v.09 EBOOT Loader voor firmware 2.0 Hiermee kan je homebrew draaien op de fimrwire 2.0
EDIT2:
Jawel hoor, die moest ik dus nog hebben
Ik heb er wat mee mee geprutst, video bekijken en converten, alles gaat goed.
Nu wil ik alleen een SNES-emulator erop zetten.
Ik heb deze en deze al geprobeerd, maar als ik het programma wil openen, krijg ik: Data is beschadigd.
Wat kan ik hier tegen doen?
De melding:
De game kan niet worden gestart.
De data zijn beschadigd.
Deze ook geprobeerd.
EDIT:
Hhmmm volgens mij heb ik dit nodig, ff testen:
v.09 EBOOT Loader voor firmware 2.0 Hiermee kan je homebrew draaien op de fimrwire 2.0
EDIT2:
Jawel hoor, die moest ik dus nog hebben
[ Voor 30% gewijzigd door j86 op 15-03-2006 23:46 ]
PSP als navigatiesysteem in de auto, eindelijk
Waarom plaats je er niet gewoon een link bij..?Michael Knight schreef op woensdag 15 maart 2006 @ 23:34:
PSP als navigatiesysteem in de auto, eindelijk
Je weet dat verschillende mensen hierin geïnteresseerd zijn.
Ds; linkie aub.

bron
Meer is er gewoon nog niet bekend, alleen dat het er komt
En als dit er allemaal komt ga ik wel upgraden hoor, GPS is natuurlijk geniaal voor in de auto.
En PSX spellen vind ik persoonlijk ook echt wel vet, nog beter dan SNES denk ik.
(Silent Hill, MGS
[ Voor 53% gewijzigd door ElayZ op 16-03-2006 00:55 ]
Reken er maar niet op...TDB schreef op donderdag 16 maart 2006 @ 08:17:
Ben benieuwd welke PSP versie je hier voor benodigd hebt. Ik hoop 1.5
Sony zal al dit lekkers zeker gebruiken om gebruikers te overtuigen te upgraden, wat perfect te begrijpen is.
Wanneer de GPS hardware en bijbehorende software uitkomen, zullen deze dus vast een erg actuele (ik gok nog niet verschenen) firmware versie vereisen.
Het enige waar je als 1.5 gebruiker op kan hopen is dat er een omweg word gevonden...
Ik denk dan ook dat de halve scene, zoniet meer, zich daarop gaat stortenSurfHenk schreef op donderdag 16 maart 2006 @ 09:39:
[...]
Het enige waar je als 1.5 gebruiker op kan hopen is dat er een omweg word gevonden...
Ik heb liever een sdd-on voor bluetooth ondersteuning, zodat je via je mobiel kunt internetten over GPRS. Dan komt de navigatie software ook vanzelf
En dan heb je vanalle extra spullen nodig zoals een losse BT receiver en bijhorende lader. Neenee, laat maar mooi zijn hoe het is (of wordt) zou ik zeggen 
Verder lijkt me dit wel interessant: een witte PSP "standard" pack kopen voor 200€ eventueel met een GPS bundel en mijn huidige 1.5 voor de rest. Kan je op de witte PSP met v3.0 ofzo leuk GPS'en, browsen en laatste nieuwe games spelen. Op de 1.5 dan de retro gaming
Verder lijkt me dit wel interessant: een witte PSP "standard" pack kopen voor 200€ eventueel met een GPS bundel en mijn huidige 1.5 voor de rest. Kan je op de witte PSP met v3.0 ofzo leuk GPS'en, browsen en laatste nieuwe games spelen. Op de 1.5 dan de retro gaming
Hmm, ik zie nu net dat ik (nog) geen iso kan draaien vanaf mijn psp met 2.0?
Ik weet ook niet helemaal of ik het wel mag vragen, maar ik denk van wel, aangezien ik ook gewoon het spel zelf hier legaal heb liggen, maar ik hem liever op mn stick wil.
EDIT: Net gevonden dat het dus NIET mogelijk is
Ik weet ook niet helemaal of ik het wel mag vragen, maar ik denk van wel, aangezien ik ook gewoon het spel zelf hier legaal heb liggen, maar ik hem liever op mn stick wil.
[ Voor 11% gewijzigd door j86 op 16-03-2006 16:36 ]
Coole nieuwe US releases:
Daxter

Megaman: Powered Up

Zijn beiden redelijk voordelig zonder verzendkosten te bestellen bij DVDBoxOffice.com
Daxter

Megaman: Powered Up

Zijn beiden redelijk voordelig zonder verzendkosten te bestellen bij DVDBoxOffice.com
[ Voor 35% gewijzigd door McVirusS op 16-03-2006 16:34 ]
Verwijderd
je kan hem downgradenjoswillems86 schreef op donderdag 16 maart 2006 @ 16:20:
Idd, daar zat ik ook al een beetje voor rond te kijken (weet nog niet helemaal hoe alles zit met de psp, omdat ik sinds gisteren zon ding ineens heb, heb me er nog niet in verdiept).
Hoe vaak gaat het downgraden eigenlijk fout? Het lijkt me zo, als je een beetje oplet wat je doet, dat het wel goed gaat.
Hoe vaak gaat het downgraden eigenlijk fout? Het lijkt me zo, als je een beetje oplet wat je doet, dat het wel goed gaat.
Klopt helemaal. Goed opletten dat je geen verkeerde dingen doet, en dat je van betrouwbare sites de downgraders download. www.pspupdates.net of www.psp-media.nl zijn er een paar. Daar heb ik mijn downgraders ook vanaf. iig suc6 als je het gaat doenjoswillems86 schreef op donderdag 16 maart 2006 @ 17:51:
Idd, daar zat ik ook al een beetje voor rond te kijken (weet nog niet helemaal hoe alles zit met de psp, omdat ik sinds gisteren zon ding ineens heb, heb me er nog niet in verdiept).
[ Voor 5% gewijzigd door TranceSetter op 17-03-2006 00:09 ]
Als je echt een 2.0 hebt moet je em ff downgraden naar 1.5 dan kan het weljoswillems86 schreef op donderdag 16 maart 2006 @ 16:20:
Op onze site staan ook alleen maar betrouwbare dingen, we testen het uitvoerig eerst zelf en dan komt het pas op de siteTranceSetter schreef op donderdag 16 maart 2006 @ 18:32:
[...]
Klopt helemaal. Goed opletten dat je geen verkeerde dingen doet, en dat je van betrouwbare sites de downgraders download. www.psp-updates.net is er zo eentje. Daar heb ik mijn downgrader ook vanaf. iig suc6 als je het gaat doen
Onze tutorial om te downgraden:
*knip
[ Voor 16% gewijzigd door Crash op 01-07-2006 13:55 ]
Dit topic is gesloten.