Het Grote Xbox 360 Topic - Deel 12 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 10 Laatste
Acties:
  • 4.683 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hubert
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 17:23

Hubert

Decepticons 4ever!!!!

Verwijderd schreef op donderdag 26 januari 2006 @ 12:08:
Kom er net pas achter dat de handleiding die ik bij mijn premium heb gehad de handleiding voor een core is? Hebben meer mensen de verkeerde handleiding gekregen? Ik heb hem op 2 december gekocht.
de handleiding is voor elke xbox het zelfde hoor.

Together let us beat this ample field, Try what the open, what the covert yield.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net Full Auto Demo even gespeeld. Ziet er wel "grappig" uit. Alleen echt schaamteloos veel framedrops als er veel autootjes op het scherm zijn. Hoop dat dit is de full (auto) version verbeterd is. Online lijkt me het wel gruwlijk. Of ik hem zal kopen weet ik nog niet.

edt:
De besturing is heerlijk overigens. :)

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 26-01-2006 12:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hubert schreef op donderdag 26 januari 2006 @ 12:13:
[...]

de handleiding is voor elke xbox het zelfde hoor.
HHmm.. Op http://www.xbox.com/nl-NL/support/xbox360/manuals.htm staan echt twee handleidingen die te downloaden zijn. Ik heb hiervan de core versie terwijl ik een premium pack heb. In mijn handleiding wordt dan ook bijvoorbeeld niet beschreven hoe je de HD AV kabel aan moet sluiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net de Full Auto demo binnen! Vet spel, alleen jammer van de framerate hickups.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreester
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
trailer van saint's row hier (right click linkje onderaan,save as). het ziet er wel mooi uit moet ik zeggen, de explosies zien erg strak uit. weer een game die op mijn wishlist komt te staan. :)

wishlist:
- DOA 4
- Ghost Recon: Advanced Warfighter
- BF2 360
- Fight Night: Round 3
- Saint's Row

[ Voor 11% gewijzigd door dreester op 26-01-2006 13:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou de demo van Full Auto heeft wel aangetoond dat het mijn ding niet echt is.
Ik zit echt te wachten op MotoGP, dat is meer mijn dingetje :9~ En dat ziet er gruwelijk mooi ook uit zo op de screens.
Ik hou het voorlopig nog wel ff bij PGR en CoD2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Marble Blast _/-\o_ , maar :| wacht :/ , nu krijg ik mijn vriendin nooit meer weg achter de 360 |:( Mijn 360 wordt nu voornamelijk gebruikt voor Hexic ;(

[ Voor 5% gewijzigd door PWM op 26-01-2006 14:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekko306
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 16-09 16:39
Digitizers schreef op donderdag 26 januari 2006 @ 12:45:
trailer van saint's row hier (right click linkje onderaan,save as). het ziet er wel mooi uit moet ik zeggen, de explosies zien erg strak uit. weer een game die op mijn wishlist komt te staan. :)

wishlist:
- DOA 4
- Ghost Recon: Advanced Warfighter
- BF2 360
- Fight Night: Round 3
- Saint's Row
Ziet er best leuk uit idd, die trailer. Maar ik vraag me af of je ook die heerlijke vrijheid hebt als in GTA, of dat je constant in een stad loopt/rijdt/vliegt en beschoten wordt.

Ik hoop dat ze nu met de Dashboard update ook de media player wat aanpassen. Ik gebruik hem vaak en vind het maar irritant dat je niet in een nummer kan doorspoelen (is wel zo handig met een nummer van 70 minuten) en dat je niet ziet hoelang het nummer wat op dat moment afgespeeld eigenlijk duurt en hoelang hij al aan het afspelen is.

[ Voor 23% gewijzigd door Wekko306 op 26-01-2006 14:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KhaZ
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 22:28

KhaZ

Alfa Romeo

Even Full auto demo gespeeld, maar toch wel een tegenvallertje.. te arcade naar mijn zin :)

AMD 5800X3D | MSI B450 Tomahawk MAX | 16GB DDR4 Crucial 3.200Mhz CAS 16 | PNY GeForce RTX 2060 | Samsung 970 Evo Plus 500GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

is DOA4 al ergens te koop? bij de dimensionplus wordt ie morgen pas verkocht.
bij Foregames hebben ze hem al wel, maar dat is in Tilburg :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkphoenix
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 12-09 10:50

darkphoenix

Chikara

KhaZ schreef op donderdag 26 januari 2006 @ 14:34:
Even Full auto demo gespeeld, maar toch wel een tegenvallertje.. te arcade naar mijn zin :)
i agree

Intel E6850@3,6Ghz ,GEIL 4 Gig pc800, MSI 8800GTX OC,Tagan 700W,raptor x 150gig,seagate 500gig,asus p5n32-e SLI plus, X-fi extremegamer, logitech z5450 speakerset, Coolermaster Stacker silver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreester
  • Niet online
Wekko schreef op donderdag 26 januari 2006 @ 14:08:
[...]

Ziet er best leuk uit idd, die trailer. Maar ik vraag me af of je ook die heerlijke vrijheid hebt als in GTA, of dat je constant in een stad loopt/rijdt/vliegt en beschoten wordt.
Nou ja, in het begin van het filmpje zie je een quote van gamepro die het met de GTA series vergelijkt. Dus voor zover ik kan oordelen is de gameplay/freedom a la GTA.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekko306
Als ik die quote goed begrijp zit er gewoon veel meer (over the top) actie in dan in GTA, of je ook het grote gevoel van vrijheid hebt weet ik niet. Helaas zie je in de trailer geen platteland ofzo.

Na enkele screenshots en filmpjes gekeken te hebben zitten er volgens mij ook geen motoren in Saint's Row.... Denk toch dat ik maar gewoon bij de GTA serie blijf dan :/

[ Voor 31% gewijzigd door Wekko306 op 26-01-2006 15:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rox_NL
  • Niet online
KhaZ schreef op donderdag 26 januari 2006 @ 14:34:
Ik vond het juist realistischer rijden dan bijv. Need for Speed. Dat is echt een ramp. Full auto kan ik mij best mee vermaken.

Marble blast is ook gaaf, misschien maar kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eolis
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 09-12-2021

Eolis

And the heavens shall tremble

Wanneer komt BF2 uit eigenlijk ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekko306
Eolis schreef op donderdag 26 januari 2006 @ 14:58:
Wanneer komt BF2 uit eigenlijk ?
17-03-2006 in de UK, dus zal hier ook wel zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KhaZ
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 22:28

KhaZ

Alfa Romeo

Rox_NL schreef op donderdag 26 januari 2006 @ 14:47:
[...]

Ik vond het juist realistischer rijden dan bijv. Need for Speed. Dat is echt een ramp. Full auto kan ik mij best mee vermaken.

Marble blast is ook gaaf, misschien maar kopen.
Voor realisme moetje bij GTR zijn ;)

En ja, als je GTR gespeeld hebt (met stuur) zuigen de meeste racegames wel, helaas :/

AMD 5800X3D | MSI B450 Tomahawk MAX | 16GB DDR4 Crucial 3.200Mhz CAS 16 | PNY GeForce RTX 2060 | Samsung 970 Evo Plus 500GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreester
  • Niet online
Wekko schreef op donderdag 26 januari 2006 @ 14:40:
Als ik die quote goed begrijp zit er gewoon veel meer (over the top) actie in dan in GTA, of je ook het grote gevoel van vrijheid hebt weet ik niet. Helaas zie je in de trailer geen platteland ofzo.

Na enkele screenshots en filmpjes gekeken te hebben zitten er volgens mij ook geen motoren in Saint's Row.... Denk toch dat ik maar gewoon bij de GTA serie blijf dan :/
Ik denk dat je deze game niet te snel moet afschrijven. Dit is de eerste trailer er te zien (althans voor mij dan), voor de rest waren er alleen maar wat plaatjes die voor de release van de 360 al te zien waren. Je hoeft toch niet perse bij de GTA serie te blijven, ik neem ze gewoon allebei 8) .

[ Voor 3% gewijzigd door dreester op 26-01-2006 15:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eolis
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 09-12-2021

Eolis

And the heavens shall tremble

Wekko schreef op donderdag 26 januari 2006 @ 15:00:
[...]

17-03-2006 in de UK, dus zal hier ook wel zijn.
Dan pas . . . :| kan niet wachten namelijk. Ik heb in de screenshots en de beschikbare filmpjes hoop verschillen gezien met de PC versie. Nieuwe levels, wapens etc.

Hij ziet er verder echt zwaaaaar hulde uit ! :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

oogt wel wat leeg op de straten en dat zelfs voor een xbox 360 versie. Mja die ragdolls maken alles weer goed :p

Full auto ook net ff gedownload, maar moet zeggen hij tegen valt. Lijkt wel need for speed, dom gas geven en nu ook dom schieten en geen idee hebben van hoe je het nou beter of slechter zou kunnen doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19-08 12:03

Collaborator

You! Cake or Death?

Verwijderd schreef op donderdag 26 januari 2006 @ 11:03:
Bij Game Kings werd toch gezegt dat elke spel tegelijk werd gereleased in elke regio.. dat is aan DOA4 wel te zien 8)7
Bugs zijn overmacht, kaar kan MS niet zoveel aan doen lijkt me.

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekko306
Digitizers schreef op donderdag 26 januari 2006 @ 15:06:
[...]

Ik denk dat je deze game niet te snel moet afschrijven. Dit is de eerste trailer er te zien (althans voor mij dan), voor de rest waren er alleen maar wat plaatjes die voor de release van de 360 al te zien waren. Je hoeft toch niet perse bij de GTA serie te blijven, ik neem ze gewoon allebei 8) .
Dat laatste is ook weer waar :P Helemaal afschrijven doe ik het ook niet, maar de hele stijl van GTA (behalve SA, had het niet zo op het hiphop gebeuren) met de humor enz vind ik juist leuk. Ook dat er zoveel voertuigen in zitten en dat er in het spel zo gigantisch veel te doen is. Als dit allemaal terug komt in Saint's Row zal ik me er idd best mee vermaken.
Is het trouwens nog steeds zo dat een volgende versie van GTA als eerste op de PS (PS3 dus) zal uitkomen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wekko schreef op donderdag 26 januari 2006 @ 15:47:
[...]

Is het trouwens nog steeds zo dat een volgende versie van GTA als eerste op de PS (PS3 dus) zal uitkomen?
dat is al bevestigd jah

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odessa
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
Zo,net even DOA4 gekocht bij de FRS en EINDELIJK een HDD te pakken gekregen bij de mediamarkt...ik is een blij mens :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 06-09 00:37

curry684

left part of the evil twins

Topicstarter
Patch voor CoD2 wellicht binnen een maand?

M'n DoA4 bij GCShop staat nog steeds op 'in behandeling' btw :(

Professionele website nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harmsen
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 18-09 12:34
Odessa schreef op donderdag 26 januari 2006 @ 15:50:
Zo,net even DOA4 gekocht bij de FRS en EINDELIJK een HDD te pakken gekregen bij de mediamarkt...ik is een blij mens :)
Issie te koop bij de FRS? Dan ga ik daar meteen ff kijken vanavond!

What a fine day for Science! | Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekko306
Jammer, dan moeten we daar nog wel een tijdje op wachten. Dacht wel dat ik een keer gelezen had dat GTA's na de volgende (GTA5 dus, of hoe hij dan ook heet) niet meer als eerste voor Sony uitkomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier nog een geweldige post (inclusief video's) om in elke level van Kameo de 'A' ranking achievement te krijgen.

klik :+

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 26-01-2006 18:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Uitgekeken op de babes van DOA4? Dan is 11 Rumble Roses wellicht wat voor je!

Afbeeldingslocatie: http://www.xbox360only.nl/screenshot.php?image=RRXX7_369996.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.xbox360only.nl/screenshot.php?image=RRXX5_102183.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.xbox360only.nl/screenshot.php?image=RRXX2_993200.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.xbox360only.nl/screenshot.php?image=RRXX1_197560.jpg

:P :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En wie maakt zich nog druk om het feit of GTA eerst op een speelstation uitkomt of op een next gen 360? Met Saint's Row kan er wel eens iets veel mooiers deze plaats innemen!

Afbeeldingslocatie: http://www.xbox360only.nl/screenshot.php?image=982560_saintsrow_2.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.xbox360only.nl/screenshot.php?image=649844_saintsrow_4.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.xbox360only.nl/screenshot.php?image=28636_saintsrow_3.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.xbox360only.nl/screenshot.php?image=187141_saintsrow_1.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SV3NNER
  • Laatst online: 23:32

SV3NNER

Hello..Follow Me.....OK

Shiverzz schreef op woensdag 25 januari 2006 @ 22:25:
[...]

Voor de beeldkwaliteit maakt het absoluut NIETS uit welke kabel je kiest. Zijn alle 3 volwaardige RGB kabels. Gold "plating" klinkt leuk, je weergave wordt er echter niet beter van en dient eigenlijk alleen om de contacteigenschappen te behouden als je een connector keer op keer op keer opsteekt (en zeg nou zelf; hoe vaak ben je van plan die connector in je TV te proppen). Ga mooi voor die Joytech, puur en alleen omdat je d'r nog een handig toslink kabeltje bij krijgt. :Y)
Ok Thanx dat is wat ik nou net ff wou weten. Ik heb ooit ook voor de Ps2 zo'n rgb kabel gekocht en het verschil tussen origineel en rgb was goed te merken, dus dat kabeltje ga ik snel halen >:)

| Youtube |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DOA4 (pal-versie) net gespot bij FutureZone te Zoetermeer. MM en FRS aldaar hebben 'em niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23:10

TheVMaster

Moderator WOS
curry684 schreef op donderdag 26 januari 2006 @ 15:53:

Ik heb hem zojuist ff opgehaald :) (zie screenshot :p)

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/6cbb2a6abb9bb9d854e7129154e1d603/thumb.jpg

[ Voor 26% gewijzigd door TheVMaster op 26-01-2006 17:40 . Reden: Afbeelding toegevoegd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bluto
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 28-06 11:38
XBOX 360 SYSTEM 0000 1 € 359,99 Naar U verzonden
Komt morgen dus eindelijk binnen,na 8 weken wachten.
Moet ik net dat weekend weg...Wordt je toch helemaal gek of niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekko306
Verwijderd schreef op donderdag 26 januari 2006 @ 17:14:
En wie maakt zich nog druk om het feit of GTA eerst op een speelstation uitkomt of op een next gen 360? Met Saint's Row kan er wel eens iets veel mooiers deze plaats innemen!
Ik vond dat HipHop stijltje in het begin van San Andreas echt vreselijk irritant, heb hem nog bijna willen ruilen maar gelukkig was het in de tweede en derde stad al een stuk minder. Als Saint's Row helemaal in die stijl is sla ik hem denk ik wel over en wacht ik maar gewoon op GTA4. Maar goed zoals al eerder gezegd is, ik schrijf hem nog niet af :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bluto schreef op donderdag 26 januari 2006 @ 17:37:
Dan maar liever 40 Euro meer betaald hebben en niet via de Wehkamp de bende moeten ontvangen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S
  • Laatst online: 21:17

S2S

(jarig!)
TheVisionMaster schreef op donderdag 26 januari 2006 @ 17:36:
[...]

[afbeelding]
En? Alleen 60 Hz is wel handig dat de mensen dat weten.

2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

godver........

NOG STEEDS NIET BINNEn !

dinsdag is hij verzonden, het is nu donderdag en nog steeds niks

ben ik weer opgelicht maar dan door bartsmit.com ?

maare saintas row ofzo, ( dat rijmt ! ) lijkt me vet, GTA is een beetje saai aan het worden, zekers als er geen online bij zit , nu wel ! met row !

GTA komt pas online voor PS3, wedden ! dan wordt het DE musthave

maarja heb liever dit, + PGR + BF2 + halo etc. etc.

btw

PS2 sucks, de controller + FPS games , bagger , ik had veel fun met de Nintendo 64, goeie controller , zeker voor fps games zoals Goldeneye en andere bonds ! ( ik pwn daarin ! )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fulgore
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 16-08 14:16

fulgore

goud

Bluto schreef op donderdag 26 januari 2006 @ 17:37:
Ik moet nog ff geduld hebben: XBOX 360 SYSTEM 0000 1 € 359,99 Wordt binnenkort geleverd

De Core is trouwens direct leverbaar bij ze. Vanaf volgende maand zijn de leveringsproblemen denk ik zomaar voorbij.

Edit: Of toch niet:

http://next-gen.biz/index...ask=view&id=2124&Itemid=2
In an article in yesterday's USA Today, Circuit City's Jim Babb said, "We think supplies are going to remain pretty tight for the next 90 days." The company is still not actively promoting Xbox 360.

John Davison, editorial director for Ziff Davis' games mags said, "Microsoft needs to get the supply-and-demand situation nailed real soon. If it drags out much longer, it's just going to promote apathy rather than excitement."
Richard Doherty, research director of the Envisioneering Group. "Damage to Microsoft and 360 is growing every week with no clear explanation. The silence is unfair to consumers and fans alike."

[ Voor 43% gewijzigd door fulgore op 26-01-2006 18:02 ]

Xbox One GamerTag 'QuarterCask'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SV3NNER schreef op dinsdag 24 januari 2006 @ 23:24:
Heeft iemand ervaring met een van deze advanced scart kabels (AV).
Ik kan er namelijk meerdere vinden, en heb geen idee welke kabel beter beeld geeft.
Dit wil ik aansluiten op me Sony Trinitron 100hrtz breedbeeld tv.
MICROSOFT Xbox 360 Advanced SCART kabel (niet Gold Plated) 24.99€ dixons
JOYTECH Joytech Xbox 360 AV SCART kabel (wel gold plated + toslink kabel erbij.) 22.99€ dixons
Snakebyte Xbox 360 Premium RGB Scart (wel Goldplated) 19.99€ Dimensionplus (verwacht 2006)
Er kan dus wel degelijk verschil in kwaliteit zitten, pas op om een paar euro te besparen, koop gewoon een originele MS kabel weet je zeker dat je altijd goed ziet. Je hebt 't over 2 of 5 Euro minder man...

Zo zat er wel degelijk verschil in de kabels/kwaliteit beeld voor de normale xdoos van MS en 3rd party. Ken nl. mensen die o.a. een HD kabel/pakket hadden aangeschaft 3rd party met nog rotter beeld dan standaard S-video... Heb dus zelf de MS HDTV pack voor de normale xdoos, super beeld!

En waarom voor 5 Euro dat risico lopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bluto
Verwijderd schreef op donderdag 26 januari 2006 @ 17:45:
[...]

Dan maar liever 40 Euro meer betaald hebben en niet via de Wehkamp de bende moeten ontvangen ;)
Plus waardebon van 36 euro :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odessa
  • Niet online
S2S schreef op donderdag 26 januari 2006 @ 17:50:
[...]

Is inderdaad 60 Hz.
Staat op de cover en ook op een briefje wat erin zit.
Gewoon je Xbox op pal-60 zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SV3NNER
  • Laatst online: 23:32

SV3NNER

Hello..Follow Me.....OK

Odessa schreef op donderdag 26 januari 2006 @ 18:46:
[...]

Is inderdaad 60 Hz.
Geeft 60hz ook betere beeld kwaliteit op consoles dan 50hz

| Youtube |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bluto schreef op donderdag 26 januari 2006 @ 18:11:
[...]

Plus waardebon van 36 euro :)
En hop, nog een paar weken wachten erbij!

Ik zal je er nog even aan herinneren als mijn 360 binnenkort bezorgt wordt met m'n gsm abo ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Odessa schreef op donderdag 26 januari 2006 @ 18:46:
[...]

Is inderdaad 60 Hz.
het zou rustiger beeld moeten geef, mijn tv doet iig het tegenovergestelde. Lijkt net alsof er dan hele lichte zwarte lijnen doorheen staan.
curry684 schreef op donderdag 26 januari 2006 @ 15:53:

als het goed is staat er nu verzonden :) bij mij wel

en nog een nieuwtje die de meeste niet zal bevallen

http://www.gamer.nl/nieuws/29224

[ Voor 39% gewijzigd door Verwijderd op 26-01-2006 19:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 26 januari 2006 @ 19:22:
[...]
en nog een nieuwtje die de meeste niet zal bevallen

http://www.gamer.nl/nieuws/29224
Vrij kl*te ja. Maart was voor mij al 2 jaar lang de maand van een nieuwe Splinter Cell :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartjuh
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Bartjuh

Hej

Misschien dat ik over een tijdje een xbox360 wil gaan kopen, samen met een goed lcd scherm. Maar qua kabels wordt ik niet wijzer ; Hoe sluit ik in godsnaam de xbox360 aan op m'n ac3 decoder ? Hoe kan ik het aansluiten via coaxiaal, of via toslink?

De component kabel ziet er zo uit;
groen, rood, blauw => y pr pb
rood, wit => stereo? ( l/r )
geel => coaxiaal ac3 ?

En de vga kabel ziet er zo uit ;
Afbeeldingslocatie: http://www.xbox.com/NR/rdonlyres/F1EA189B-D507-4693-82F1-1C0384C7D435/0/packagingxbox360VGAHDcable.jpg

Deze wil ik dan uiteraard kopen. Maar er zit naast d-sub alleen rood en wit rca op, dus voor stereo ? Hoe kom ik dan aan ac3?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S

S2S

(jarig!)
Verwijderd schreef op donderdag 26 januari 2006 @ 19:22:

het zou rustiger beeld moeten geef, mijn tv doet iig het tegenovergestelde. Lijkt net alsof er dan hele lichte zwarte lijnen doorheen staan.
Ik denk dat ik weet wat dat is, maar ik weet het niet zeker. Heb je je tv-antenne er in zitten? Trek die er is uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bartjuh schreef op donderdag 26 januari 2006 @ 19:48:
Misschien dat ik over een tijdje een xbox360 wil gaan kopen, samen met een goed lcd scherm. Maar qua kabels wordt ik niet wijzer ; Hoe sluit ik in godsnaam de xbox360 aan op m'n ac3 decoder ? Hoe kan ik het aansluiten via coaxiaal, of via toslink?

De component kabel ziet er zo uit;
groen, rood, blauw => y pr pb
rood, wit => stereo? ( l/r )
geel => coaxiaal ac3 ?

En de vga kabel ziet er zo uit ;
[afbeelding]

Deze wil ik dan uiteraard kopen. Maar er zit naast d-sub alleen rood en wit rca op, dus voor stereo ? Hoe kom ik dan aan ac3?
Anders lees je eerst eens ff de SP goed door, dat voorkomt deze terugkerende onnodige vragen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiseguy1983
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 30-08 08:06
pff nou ook ik heb de eerste error gekregen...Heb de xbox nu 2 dagen en nu al in Gotham racing 3 de melding: Disc is dirty, pls clean it(ff kort gezegd:P) rebooten en hij doet het weer normaal maar toch zorgelijk.. Ik heb de xbox horizontaal staan en rondom helemaal vrij voor de ventilatie..

GamerTag Live!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlowFish
  • Laatst online: 21:29
Wiseguy1983 schreef op donderdag 26 januari 2006 @ 20:15:
pff nou ook ik heb de eerste error gekregen...Heb de xbox nu 2 dagen en nu al in Gotham racing 3 de melding: Disc is dirty, pls clean it(ff kort gezegd:P) rebooten en hij doet het weer normaal maar toch zorgelijk.. Ik heb de xbox horizontaal staan en rondom helemaal vrij voor de ventilatie..
mhaw als dat alles is, waarschijnlijk een vuiltje op de disc, as stated ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bluto
Verwijderd schreef op donderdag 26 januari 2006 @ 18:59:
[...]

En hop, nog een paar weken wachten erbij!

Ik zal je er nog even aan herinneren als mijn 360 binnenkort bezorgt wordt met m'n gsm abo ;)
Hij komt morgen binnen,je moet eerst eens lezen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geengrenzuh
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 21-12-2020

Geengrenzuh

Jeweet!

Verwijderd schreef op donderdag 26 januari 2006 @ 19:34:
[...]

Vrij kl*te ja. Maart was voor mij al 2 jaar lang de maand van een nieuwe Splinter Cell :'(
Ik snap enigszins je teleurstelling, maar kijk eens op papier wat een massive maand maart wordt.. Ben bang dat ik niet eens alle games kan kopen. Voor MS is het ook niet slecht dat het is uitgesteld, zo'n games-droogte als die er nu tot maart is kunnen ze niet meer hebben.

PSN: Geengrenzuh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bluto schreef op donderdag 26 januari 2006 @ 20:23:
[...]

Hij komt morgen binnen,je moet eerst eens lezen...
't was een... grapje...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 17-05 22:30
[...]

[afbeelding]
jij hebt de import versie gekocht en niet de euro pal versie want de pal ziet er anders uit.

shit verkeerd gekeken. nu kan ik hem dus niet spelen omdat mijn TV vaag word met pal 60
nu snap ik dus iegenlijk niet wat er verschilt met de import, en waarom hij zolang was uitgestelt.

naja dan maar wachten totdat ik een andere TV heb (HD :9~ )

[ Voor 27% gewijzigd door Bulls op 26-01-2006 21:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684

curry684

Topicstarter
[...]

[afbeelding]
GCshop heeft status vanmiddag op verzonden gezet O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

WSaeNoTSoCK schreef op donderdag 26 januari 2006 @ 20:58:
[...]

jij hebt de import versie gekocht en niet de euro pal versie want de pal ziet er anders uit.

shit verkeerd gekeken. nu kan ik hem dus niet spelen omdat mijn TV vaag word met pal 60
nu snap ik dus iegenlijk niet wat er verschilt met de import, en waarom hij zolang was uitgestelt.

naja dan maar wachten totdat ik een andere TV heb (HD :9~ )
Ik heb DOA4 net bij MM Groningen gehaald. 54.99. :*)
Ik weet het verschil met de NTSC versie ook niet, misschien dat die ene savegame-bug eruit is gehaald?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roamor
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Wat ik mij nog even afvraag; er wordt continue beweerd dat de huidige games nog maar gebruik maken van ongeveer één core van de drie. Betekend dit dat, zodra spellen wel alle drie cores gaan benutten, er ook een evenredig grote warmteproductie zal komen? Zal er in die devkits ook een stresstooltje zitten die wel al alle cores aanspreekt? Ik ben wel erg benieuwd of dit zo is, en wat de resultaten daarvan zijn. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
Roamor schreef op donderdag 26 januari 2006 @ 21:20:
Wat ik mij nog even afvraag; er wordt continue beweerd dat de huidige games nog maar gebruik maken van ongeveer één core van de drie. Betekend dit dat, zodra spellen wel alle drie cores gaan benutten, er ook een evenredig grote warmteproductie zal komen? Zal er in die devkits ook een stresstooltje zitten die wel al alle cores aanspreekt? Ik ben wel erg benieuwd of dit zo is, en wat de resultaten daarvan zijn. :)
ik denk dat dat wel mee valt want als bijvoorbeeld 1 core 100 graden word en de anderen ook dan is het samen niet ineens 300 graden maar gewoon op een groter oppervlak 100...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roamor
  • Niet online
WSaeNoTSoCK schreef op donderdag 26 januari 2006 @ 21:24:
[...]

ik denk dat dat wel mee valt want als bijvoorbeeld 1 core 100 graden word en de anderen ook dan is het samen niet ineens 300 graden maar gewoon op een groter oppervlak 100...
Ok, maar hetzelfde koellichaam moet dan wel ipv 1 hotspot, 3 hotspots koelhouden. Dus wel drie keer zoveel. Microsoft zal hier ongetwijfeld rekening mee hebben gehouden (daar ben ik dus ook benieuwd naar; het stresstooltje van MS), maar zeker weten doe je het pas over een jaar of 2?

Misschien klokken de drie cores zich bij hogere temps wel terug, waardoor het voordeel een beetje theoretisch is....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Roamor schreef op donderdag 26 januari 2006 @ 21:27:
[...]

Ok, maar hetzelfde koellichaam moet dan wel ipv 1 hotspot, 3 hotspots koelhouden. Dus wel drie keer zoveel. Microsoft zal hier ongetwijfeld rekening mee hebben gehouden (daar ben ik dus ook benieuwd naar; het stresstooltje van MS), maar zeker weten doe je het pas over een jaar of 2?

Misschien klokken de drie cores zich bij hogere temps wel terug, waardoor het voordeel een beetje theoretisch is....
omg wat een strategie van ms over twee jaar heb ik geen garantie meer :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreester
  • Niet online
ik liep net toevallig langs een FRS, ik zag DOA4 en ik kon het niet laten >:) . Ik heb blijkbaar de importversie die je op 60hz moet spelen. No problemo op mijn Dell 24" TFT O+ .

Graphics:
Het ziet er allemaal erg strak uit, tot aan de zichtbare spataderen van de characters aan toe. De omgevingen zijn erg gedetaileerd. Klein minpuntje vind ik de gezichten van de characters bijvoorbeeld. Die zien er ongeveer hetzelfde uit als het vorige deel op de xbox. Beetje jammer. Ik had wat meer detail vewacht. Voor de rest is het allemaal :9~ . De movies die je unlocked als je storymode hebt uitgespeeld zien er NIET normaal uit. Gewoon echt!!

Gameplay:
Er zijn veel nieuwe moves erbij gekomen bij de 'bestaande' characters. Er zijn ook een aantal nieuwe characters maar ik heb het eerst geprobeerd met de spelers waar ik bekend mee ben. Gelukkig is het spel wat moeilijker en wat sneller geworden. Dat viel mij een beetje tegen in de voorgaande delen. De eindbaas is super super moeilijk. Klein minpuntje, ik heb aardig snelle vingers. Soms zo snel dat de controller het niet meer snapt en een totaal andere move doet.

Overall, een killergame die ik ZEKER op Live! wil spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rox_NL
  • Niet online
Binnenkort komt Ghost Recon Advanced Warfighter ook uit. Heb hier er nog niet echt veel over voorbij zien komen, maar dat is voor mij de reden waarom ik de 360 heb gekocht. Vanaf eergister is er een mooie berg informatie vrijgekomen die het spel moeten illustreren. Ik hoop dat ik daar veel GoT'ters online mag begroeten ;)

Gamespot Multiplayer hands-on
IGN
Xboxyde
GameTrailers

Kijk vooral ook de filmpjes, geweldig om te zien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Roamor schreef op donderdag 26 januari 2006 @ 21:27:
[...]

Natuurlijk en ik ben de paus...

Wat denk je nou toch, daar hebben ze echt wel goed naar gekeken. Als het voordeel enkel theoretisch was geweest, hadden ze er wel een goedkopere single core chip in gedouwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roamor
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 26 januari 2006 @ 21:56:
[...]

Natuurlijk en ik ben de paus...

Wat denk je nou toch, daar hebben ze echt wel goed naar gekeken. Als het voordeel enkel theoretisch was geweest, hadden ze er wel een goedkopere single core chip in gedouwd.
Ik zie nog wel een voordeel: Marketing. :Y) Drie cores vs één Cell processor is nogal een sterke claim. Nogmaals, misschien werken alle cores wel op volle kracht in de toekomst en kan het koellichaam dat allemaal aan, maar misschien worden ze ook wel afgeknepen. I know, veel speculaties, maar ik ben oprecht benieuwd hoe dat gaat uitpakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Roamor schreef op donderdag 26 januari 2006 @ 21:59:
[...]

Ik zie nog wel een voordeel: Marketing. :Y) Drie cores vs één Cell processor is nogal een sterke claim. Nogmaals, misschien werken alle cores wel op volle kracht in de toekomst en kan het koellichaam dat allemaal aan, maar misschien worden ze ook wel afgeknepen. I know, veel speculaties, maar ik ben oprecht benieuwd hoe dat gaat uitpakken.
Cell heeft 7 cores. Slaat dus nergens op :)
Zijn weinig mensen die een console alleen voor de specs kopen.
Vroeger was de hoeveelheid bits heel hip, maar dat is al lang niet meer. Gaat er meer om wat voor eentje je buurjongen heeft.

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Digitizers schreef op donderdag 26 januari 2006 @ 21:46:
ik liep net toevallig langs een FRS, ik zag DOA4 en ik kon het niet laten >:) . Ik heb blijkbaar de importversie die je op 60hz moet spelen. No problemo op mijn Dell 24" TFT O+ .

Graphics:
Het ziet er allemaal erg strak uit, tot aan de zichtbare spataderen van de characters aan toe. De omgevingen zijn erg gedetaileerd. Klein minpuntje vind ik de gezichten van de characters bijvoorbeeld. Die zien er ongeveer hetzelfde uit als het vorige deel op de xbox. Beetje jammer. Ik had wat meer detail vewacht. Voor de rest is het allemaal :9~ . De movies die je unlocked als je storymode hebt uitgespeeld zien er NIET normaal uit. Gewoon echt!!

Gameplay:
Er zijn veel nieuwe moves erbij gekomen bij de 'bestaande' characters. Er zijn ook een aantal nieuwe characters maar ik heb het eerst geprobeerd met de spelers waar ik bekend mee ben. Gelukkig is het spel wat moeilijker en wat sneller geworden. Dat viel mij een beetje tegen in de voorgaande delen. De eindbaas is super super moeilijk. Klein minpuntje, ik heb aardig snelle vingers. Soms zo snel dat de controller het niet meer snapt en een totaal andere move doet.

Overall, een killergame die ik ZEKER op Live! wil spelen :)
De graphics vind ik echt super. Het spel is als je de vorige DOA delen gewent bent idd wat moeilijker, maar de eind-bazin is opzich wel te doen.

Ben benieuwd of ik op Live nog een beetje mee kan komen :*)

Het eind filmpje van Hayabusa... :9~ Wat is die vet zeg, echt super. :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Roamor schreef op donderdag 26 januari 2006 @ 21:59:
[...]

Uhm, en als 't dus zou blijken dat ze zouden worden afgeknepen in de toekomst, backfired die marketing truuk aardig negatief lijkt me. Dus marketing nou neu

Misschien, misschien, misschien ben jij wel een Sony fanboy die onzin loopt te verkopen ;)

Speculaties, zo ken ik er nog wel wat:

De PS3 gaat op de golden oldie tour en krijgt gewoon Commodore 64 capaciteiten
Als de hardware van de PS3 te warm wordt, kan het zijn dat het apparaat misschien wel een half uur in de ijskast moet worden gelegd.
De Cell processor heeft helemaal geen cells

Heeeeeeeel onwaarschijnlijk allemaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roamor
  • Niet online
Shiver23 schreef op donderdag 26 januari 2006 @ 22:07:
[...]

Cell heeft 7 cores. Slaat dus nergens op :)
Inderdaad, dat is dus marketing. Het is maar hoe je het noemt/brengt. De massa heeft die kennis echter niet om er doorheen te kunnen prikken. :)

@ hierboven, nee ik ben geen fanboy, maar wie zegt dat ik onzin verkoop? Ik maak ook helemaal geen vergelijking met de PS3, daar is dit topic ook niet voor. Maar ik mag hier toch wel mijn gedachten over laten gaan?

[ Voor 26% gewijzigd door Roamor op 26-01-2006 22:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 26 januari 2006 @ 21:14:
[...]

Ik heb DOA4 net bij MM Groningen gehaald. 54.99. :*)
Ik weet het verschil met de NTSC versie ook niet, misschien dat die ene savegame-bug eruit is gehaald?
Raar, was rond 16:00 nog niet aanwezig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit is niet het topic voor dit soort discussies. Daarnaast kan niemand daar een zinnig woord over zeggen

[ Voor 77% gewijzigd door Verwijderd op 26-01-2006 22:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rox_NL
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 26 januari 2006 @ 22:20:
dus als ik het goed begrijp is er veel kans dat de xbox 360 beter is dan de ps3 ?

( vooral GPU ? )

en maar 16 player mutliplayer bij ghost recon ? omfg, das weinig !
Het is absoluut niet iets als BF2, maar 16 is echt meer dan genoeg ;). Meer zou, in mijn optiek, afbreuk doen aan de kracht van het spel. Dan is het niet meer sneaky, maar gewoon dom rondrennen en knallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 22:59
Leuk, net de demo van Full Auto gedownload, loop het spel steeds vast......... :/
Het ziet ernaar uit dat ik alleen last heb van dit probleem bij deze demo, de rest van mijn spellen en demo's doen het gelukkig wel goed.

Ligt dit aan de demo? Ik heb vernomen dat het bij deze demo gaat om een oudere / slechtere build dan de originele.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 25 januari 2006 @ 21:42:
Ik dacht even het volgende te doen:

PC in computerkamer verbonden aan router.
Router verbonden aan Powerline (LAN over Lichtnet)
2e Powerline in woonkamer verbonden met XBOX.

XBOXlive werkt gewoon, maar als ik er een mce extender van wil maken, dan kan de pc hem niet vinden. Van alles geprobeerd, firewall uit, router firmware upgrade etc, maar het mocht niet baten.
Heb ik even de router met een lange kabel rechtstreeks verbonden met de XBOX en wat denk je, de PC vind hem en het werkt.

Het zit hem dus in de LAN over het lichtnet. Iemand hier een oplossing voor?
En dit is de oplossing :P

The IGMP version used by Windows is the problem. It uses v3 and the dLan only supports v2. So this registry entry solves the problem. Copy paste all BETWEEN **** into a file called "igmp_downgrade.reg" and double click it. I dont take any responsability for broken PCs, so be careful when editing the registry and do a backup before...

Windows Registry Editor Version 5.00

[HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Services\Tcpip\Parameters]
"IGMPVersion"=dword:00000003

For further reading see here:
http://support.ms.com/?sc...Ben-us%3B815752&x=18&y=12

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekko306
dus als ik het goed begrijp is er veel kans dat de xbox 360 beter is dan de ps3 ?

( vooral GPU ? )
Dat is volgens mij gewoon nog maar gespeculeer. Het is afaik nog niet bekend hoe de Cell processor nou gaat samenwerken met de GPU in de PS3. Pas als de PS3 daadwerkelijk op de markt is of er vlak daarvoor echte ingame beelden zijn kan je voorzichtig conclusies gaan trekken. Zelf zou het me weinig verbazen als de PS3 krachtiger zal blijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

( vooral GPU ? )

en maar 16 player mutliplayer bij ghost recon ? omfg, das weinig !
Ik zie mensen hier wel vaker klagen over problemen met trage multiplayer ervaringen e.d. Developers houden er gewoon rekening mee dat er mensen zijn met tragere internet verbindingen en willen over het algemeen het aantal data dat gebruikt wordt tijdens multiplayer verminderen. Het maximum aantal online players heeft dus geen moer te maken met de kracht van de xbox 360 (En ja, mensen die zeuren dat ze een snelle verbinding hebben...dat maakt soms weinig uit als je met mensen uit japan of de vs zit te gamen..ping kan net zo goed hoog zijn door de servers die uiteindelijk verbinding met elkaar maken).

Doom III had in het begin maar 4 multiplayer (CPU of GPU verhelpen deze problemen echt niet.), maar tijdens single player rennen er tientallen monsters over het scherm.

..max multiplayer zegt dus helemaal niks.

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 26-01-2006 22:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zojuist even DOA4 zitten spelen. Wat mij opviel was dat het geluid bij het menu erg zachtjes klinkt. Zodra ik ga spelen klinkt het geluid weer beter. Misschien meer mensen die dit hebben ervaren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 26 januari 2006 @ 22:44:
Zojuist even DOA4 zitten spelen. Wat mij opviel was dat het geluid bij het menu erg zachtjes klinkt. Zodra ik ga spelen klinkt het geluid weer beter. Misschien meer mensen die dit hebben ervaren?
Geluid is in het spel op 80% gezet, misschien als je het op 100 % zet dat het helpt?
Merkte namelijk dat het geluid in het spel zachter was dan het geluid in het dashboard.

Wat hebben de characters veel nieuwe moves erbij zeg, echt niet verwacht :*)
En wat zijn die eind filmpjes toch vet, niet normaal :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mensen, laat je niet verleiden om de MS Universal Media Remote aan te schaffen.
Je mag de mijne wel overnemen.
Ik ging er namelijk vanuit dat ik met deze remote de XBOX, mediacenter en mijn andere audio/video apparatuur kon bedienen.
Dit is helaas maar half waar. Je kunt hem gebruiken voor de XBOX, mediacenter en een TV.
Ik heb de xbox echter aangesloten op de tv en de audio via optisch naar de versterker waar weer een 5.1 achter zit.
Nu moet ik dus nog steeds de afstandsbediening van de versterker gebruiken om de muziek harder/zachter te zetten.... :(

Misschien toch maar eens naar deze kijken:
http://www.logitech.com/i...CRID=2084,CONTENTID=11250

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekko306
Jammer dat dat niet kan dan, zo'n all-in-one ding is natuurlijk veel handiger. Ik dacht dat iemand hier dat Logitech ding gekocht had, en hem nogal goedkoop vond aanvoelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Woei... die Limited Edition van Oblivion moet ik hebben! :+

Afbeeldingslocatie: http://www.xbox360only.nl/screenshot.php?image=SpecialEdition1_521554.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekko306
Dat ziet er netjes uit :P
Enig idee wat het extra kost tov de gewone versie, wat voor Bonus materiaal erbij zit en in wat voor doosje hij komt (gewoon doosje of tin box ofzo)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 26 januari 2006 @ 22:51:

[afbeelding]
'k zie werkelijk waar niet in waarom. DVD doosjes staan/liggen toch in je kast die veelal ook nog dicht zit. De 360 zie ik wel, dus liever dan een game met een faceplate voor de 360, of wellicht helemaal geen poeha waar je extra voor mot betalen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Wekko schreef op donderdag 26 januari 2006 @ 22:50:
Jammer dat dat niet kan dan, zo'n all-in-one ding is natuurlijk veel handiger. Ik dacht dat iemand hier dat Logitech ding gekocht had, en hem nogal goedkoop vond aanvoelen.
Eigenaar meld zich :)

Ex-eigenaar. Ik heb hem in mijn handen gehad, na mijn aankoop. Niks goedkoop aanvoelen. Gewoon echt een solide apparaat. Mooi gemaakt, goed materiaal.

En toen... toen heb ik hem op mijn hotel kamer in de US laten liggen. Niks gevonden zeggen ze :(

Gelukkig, de Credit Card maatschappij heeft hem vergoed _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S

S2S

(jarig!)
Yonix schreef op donderdag 26 januari 2006 @ 22:24:
Leuk, net de demo van Full Auto gedownload, loop het spel steeds vast......... :/
Het ziet ernaar uit dat ik alleen last heb van dit probleem bij deze demo, de rest van mijn spellen en demo's doen het gelukkig wel goed.

Ligt dit aan de demo? Ik heb vernomen dat het bij deze demo gaat om een oudere / slechtere build dan de originele.
Hij doet het bij mij prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684

curry684

Topicstarter
Call of Duty 2: 1000/1000GP

\o/

Enne, die Harmony van Logitech heb ik ook wel interesse in als iemand ze goedkoop weet, heb sinds gisteren digitale TV en dus nog een kut-AB erbij die niet compatible is met die van m'n TV. Doe mij even een zelflerend multifunctioneel ding :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ok, gasten...

Ik wou dus binnenkort een x360p kopen. Heb nog nooit een console gehad, maar het leek me nu wel leuk.

Ik dus vanavond ff in amersfoort kijken met een vriend. Kom ik in e-plaza, dus vraag ik ff hoe het met de beschikbaarheid staat van een x360p. Zegt ie: "Niet te krijgen.. 50reserveringen zijn er nog voor je".

Tja.., was te verwachten.. Dus ik loop een andere zaak binnen(zal geen naam noemen). Ik vraag ff naar de x360p. Zegt ie: ff voor je kijken in het systeem... ff wachte... Jah, we hebben er nog 1tje achter liggen. Net binnen gehad.... ikke reageer ongeveer zo: :X 8)7 :? Zegt die andere collega: Maar ze zijn gereserveerd.... ff was het stil.. En toe zei die: Ach..., Als je hem kunt verkopen moet je het doen.....

Dus..... 8) 8) 8) :9~

Maar heb nog niet eens een goeie tv hiero... hehe... Het leven is oneerlijk!! >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 26 januari 2006 @ 23:15:
ok, gasten...

Ik wou dus binnenkort een x360p kopen. Heb nog nooit een console gehad, maar het leek me nu wel leuk.

Ik dus vanavond ff in amersfoort kijken met een vriend. Kom ik in e-plaza, dus vraag ik ff hoe het met de beschikbaarheid staat van een x360p. Zegt ie: "Niet te krijgen.. 50reserveringen zijn er nog voor je".

Tja.., was te verwachten.. Dus ik loop een andere zaak binnen(zal geen naam noemen). Ik vraag ff naar de x360p. Zegt ie: ff voor je kijken in het systeem... ff wachte... Jah, we hebben er nog 1tje achter liggen. Net binnen gehad.... ikke reageer ongeveer zo: :X 8)7 :? Zegt die andere collega: Maar ze zijn gereserveerd.... ff was het stil.. En toe zei die: Ach..., Als je hem kunt verkopen moet je het doen.....

Dus..... 8) 8) 8) :9~

Maar heb nog niet eens een goeie tv hiero... hehe... Het leven is oneerlijk!! >:)
Ha, da's wel lachen mazzel dan. Damn vooral die stilte voordat ze 'em je verkopen.

DODELIJK

Hey anders neem je de 360 mee naar een zaak waar ze grote HD's verkopen en hebben hangen en knup je 'em eraan. Campingstoeltje mee, biertjes in koeltas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 26 januari 2006 @ 23:29:
[...]

Ha, da's wel lachen mazzel dan. Damn vooral die stilte voordat ze 'em je verkopen.

DODELIJK

Hey anders neem je de 360 mee naar een zaak waar ze grote HD's verkopen en hebben hangen en knup je 'em eraan. Campingstoeltje mee, biertjes in koeltas
Of ik neem hem mee naar m'n werk.. We hebben een game-room waar nu een ouwe xbox staat.

ff aan de beamer pluggen en gaan... Ik zie nog wel ff,,...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
Verwijderd schreef op donderdag 26 januari 2006 @ 22:51:

[afbeelding]
meer plaatjes meer info :p

Afbeeldingslocatie: http://www.dimensionplus.nl/pc/banners/oblivion2.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.dimensionplus.nl/pc/banners/oblivion1.jpg

kost trouwens 69,99 :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23:10

TheVMaster

Moderator WOS
S2S schreef op donderdag 26 januari 2006 @ 17:50:
[...]

Supervette game... het staat er duidleijk op 60HZ....zit ook een papiertje bij in :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net ff Full Auto gedownload. Wat een schijtspel zeg. Grafix zijn op zijn hoogst middelmatig en dan ook nog een keer framedrops als het wat drukker in beeld wordt. Slechte zaak.Ik hou ook helemaal niet van dit type games. Te weinig diepgang... Maar mijn verwachtingen van dit spel waren al laag dus dit is eigenlijk geen verrassing allemaal.

Maargoed, fok Full Auto, morgen DOA4 halen :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wow, net de demo van Marble Blast Ultra ook gedownload. Erg cool. Na het spelen spelen van 1 potje multiplayer op live ben ik meteen verkocht. Ben nu de full aan het binnen halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

WSaeNoTSoCK schreef op donderdag 26 januari 2006 @ 23:39:
[...]

[afbeelding]

[afbeelding]

Lijkt me helemaal niks an

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 27 januari 2006 @ 00:30:
Wow, net de demo van Marble Blast Ultra ook gedownload. Erg cool. Na het spelen spelen van 1 potje multiplayer op live ben ik meteen verkocht. Ben nu de full aan het binnen halen.
Hoezo nu de full aan het binnen halen?
Je hoeft alleen maar punten betalen, met de trial versie heb je in wezen al het hele spel gedownload.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19-08 12:03

Collaborator

You! Cake or Death?

WSaeNoTSoCK schreef op donderdag 26 januari 2006 @ 23:39:
[...]

[afbeelding]

[afbeelding]

Must... have _/-\o_

Mooie prijs toch voor een LE? Normale games kosten ook dat in de winkel..
Ik zou er 100 euro of meer voor betalen als hij dat zou kosten :9~
Normale games kosten ook dat in de winkel..
Alleen hopen dat de framerate zich goed houd in de final build, de preview filmpjes waren niet om aan te zien zo haperig (donker + regen = 0.01 fps?)

[ Voor 4% gewijzigd door Collaborator op 27-01-2006 12:23 ]

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TheEvilCuber schreef op vrijdag 27 januari 2006 @ 00:46:
[...]

Must... have _/-\o_

Mooie prijs toch voor een LE? Ik zou er 100 euro of meer voor betalen als hij dat zou kosten :9~
Normale games kosten ook dat in de winkel..
Alleen hopen dat de framerate zich goed houd in de final build, de preview filmpjes waren niet om aan te zien zo haperig (donker + regen = 0.01 fps?)
Normale games kosten ook 100 euro of meer? Sinds wanneer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

curry684 schreef op donderdag 26 januari 2006 @ 23:11:
Call of Duty 2: 1000/1000GP

\o/

Enne, die Harmony van Logitech heb ik ook wel interesse in als iemand ze goedkoop weet, heb sinds gisteren digitale TV en dus nog een kut-AB erbij die niet compatible is met die van m'n TV. Doe mij even een zelflerend multifunctioneel ding :X
Ik heb deze multi-functionele afstandsbediening.

Afbeeldingslocatie: http://www.pronto.philips.com/library/pronto/NEO_front.gif

Kan je vanalles leren en via www.remotecentral.com kun je er allerlei ir-codes enzo downloaden zodat je al je ir-bediende apparatuur erin kan zetten. Via software (brak) kun je zelf scherm indelingen maken enzo.
Als je de ir-codes niet kunt vinden op die site hierboven dan kun je ze uiteraard ook zelf leren.
Ik ga binnenkort de remote van de XBOX in dat ding zetten zodat ik weer gewoon met 1 remote alles kan bedienen.
Wat ook wel handig is, is dat je macro's kunt maken in dat ding zodat je met 1 druk op de knop je TV op het goeie kanaal zet, het geluid mute, je stereo aanzet, volume omhoog gooit en je XB start. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 27 januari 2006 @ 00:55:
[...]

Normale games kosten ook 100 euro of meer? Sinds wanneer?
ik denk dat hij bedoelt dat normale games zo rond de 69 euro kosten... beetje creatief lezen :P
Maar je hebt gelijk dat op de manier zoals het er staat hij doet voorkomen dat normale games ook 100 euro kosten.

[ouwe lullen mode]
Is Nederlands tegenwoordig geen verplicht vak meer op het voorgezet onderwijs?? :P B)
[/ouwe lullen mode]

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 27-01-2006 01:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 27 januari 2006 @ 00:35:
[...]

Hoezo nu de full aan het binnen halen?
Je hoeft alleen maar punten betalen, met de trial versie heb je in wezen al het hele spel gedownload.
Is dat zo ? Toen ik unlock game koos bij de demo kwam ik weer in het menu om de full te downloaden. Laat ik het zo zeggen, het zag er hetzelfde uit. Ik dacht dat ie em dan opnieuw moest binnenhalen dus ik had eerst de demo zonder nadenken weg geflikkerd :+
Pagina: 1 ... 8 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.