Zucht, nog één Core bij de Mediamarkt te Amsterdam. Gimme teh platinums!
Verwijderd
krijg je een demodisk bij je premium ? zo wel relax zijn hoef je niet 1 GB te downloaden ( wat 6 uur duurt hiero )
Zit ik net dit interview te lezen over TES: Oblivion, zie ik opeens dit staan:
Sneaky-fab: Nee je krijgt er geen demoCD ofzo bij helaas.
Toch leuk dat er in ieder geval gebruik van wordt gemaakt, niet alleen bij DOA4 dus.Will having a hard disk for the XBox 360 have a noticeable positive impact?
Yes, load times are faster across the board.
Sneaky-fab: Nee je krijgt er geen demoCD ofzo bij helaas.
[ Voor 9% gewijzigd door Wekko306 op 25-01-2006 16:46 ]
Ja ze geven de demodisk die enkel gebruikt dient te worden voor demokiosks in winkels en niet in het reguliere retailcircuit te krijgen is er gratis bij. Ze hebben namelijk gezien dat ie door hackcrews al in de illegale kanalen gezet is, dus leek ze dat wel een mooie geste.Verwijderd schreef op woensdag 25 januari 2006 @ 16:46:
krijg je een demodisk bij je premium ? zo wel relax zijn hoef je niet 1 GB te downloaden ( wat 6 uur duurt hiero )
Oftewel: nee natuurlijk niet

Reis je toch ff naar het OostenVerwijderd schreef op woensdag 25 januari 2006 @ 16:46:
2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.
Woei, het hele registratie systeem voor de FF:XI beta ligt eruit volgens mij...

D200|F90x|Leica M6|Yashica T3|Hasselblad 503cx
Nikon: 12-24/4|17-35/2.8|10,5mm/2.8|30mm/1.4|50mm/1.4|85mm/1.8|SB-800|SB-24|SB-26|MC-36
Zeiss: 80mm/2.8 50mm/4 ZM: 35mm/2
When the going gets weird... the weird turn pro
Verwijderd
Ai...
Bekijk dit filmpje eens van Prey:
http://xboxmovies.teamxbo...ute-Demo-High-Resolution/
Doom 3, Halo 2 (en wie weet ook 3) en andere shooters
EAT YOUR HART OUT
Ziet er zeer, zeer goed uit wat ik er zo van zie!
EAT YOUR HART OUT
EINDELIJK!!!!!!!!!!!!!!!
Ik heb hem !!
(onder werktijd) Naar de winkel gelopen.... doet mijn pinpas het niet
Naar de rabobank (ver lopen) moet ik legitimatie hebben.
Terug naar het kantoor lopen (ver lopen)
Terug naar de rabobank
Doen ze moeilijk omdat ik uit een andere gemeente kom, en dat mijn eigen bank niet is.
Na een hoop moeite eindelijk geld....
Weer helemaal naar de Dixons lopen... EN jahoor !!! hebbemm
Wou er kameo bij kopen maar is niet Multiplayer. en wou er een xbox live setje bij. Dus uiteindelijk voor PerfectDark gekozen. (wat me eigenlijk niet veel lijkt, maar toch erg goed beschreven wordt)
Iemand ervaring met Perfect dark single en multi player ?
Ik heb hem !!
Terug naar de rabobank
Doen ze moeilijk omdat ik uit een andere gemeente kom, en dat mijn eigen bank niet is.
Wou er kameo bij kopen maar is niet Multiplayer. en wou er een xbox live setje bij. Dus uiteindelijk voor PerfectDark gekozen. (wat me eigenlijk niet veel lijkt, maar toch erg goed beschreven wordt)
Singleplayer vind ik hem niet geweldig, redelijk kort en niks nieuws eigenlijk. Multiplayer kan wel erg vet zijn maar is helemaal afhankelijk van de mensen waarmee je in de room zit (bij kakelende Fransen/Japanners haak ik gauw af) dus geef mensen vooral reviews (via de Gamercards). Co-op schijnt ook erg leuk te zijn maar dat heb ik nog niet gedaan.
[ Voor 15% gewijzigd door Wekko306 op 25-01-2006 17:06 ]
Voor Multiplayer zou ik Perfect Dark niet kopen, Lopen gaat sloom en je kan niet springen (mijn mening).nicket84 schreef op woensdag 25 januari 2006 @ 17:02:
EINDELIJK!!!!!!!!!!!!!!!
Ik heb hem !!
Terug naar de rabobank
De singleplayer vind ik nou weer wel heel erg tof.
IemandSV3NNER schreef op dinsdag 24 januari 2006 @ 23:24:
Heeft iemand ervaring met een van deze advanced scart kabels (AV).
Ik kan er namelijk meerdere vinden, en heb geen idee welke kabel beter beeld geeft.
Dit wil ik aansluiten op me Sony Trinitron 100hrtz breedbeeld tv.
MICROSOFT Xbox 360 Advanced SCART kabel (niet Gold Plated) 24.99€ dixons
JOYTECH Joytech Xbox 360 AV SCART kabel (wel gold plated + toslink kabel erbij.) 22.99€ dixons
Snakebyte Xbox 360 Premium RGB Scart (wel Goldplated) 19.99€ Dimensionplus (verwacht 2006)
[ Voor 25% gewijzigd door SV3NNER op 25-01-2006 17:08 ]
| Youtube |
Verwijderd
omfg, heb hem nog steeds niet binnen, waarschijnlijk morgen
heeft iemand ervaring met leveringen van Bartsmit.com ?
heeft iemand ervaring met leveringen van Bartsmit.com ?
Verwijderd schreef op woensdag 25 januari 2006 @ 16:54:
Ai...
EAT YOUR HART OUT
Verwijderd
Juist niet. Singeplayer is super slecht en saai, maar Multiplayer (Vooral Infection) is echt geweldig! Beste Live game tot nu toe imo.SV3NNER schreef op woensdag 25 januari 2006 @ 17:06:
[...]
Voor Multiplayer zou ik Perfect Dark niet kopen, Lopen gaat sloom en je kan niet springen (mijn mening).
De singleplayer vind ik nou weer wel heel erg tof.
[...]
Iemand
goh zou het dan toch uit komen 
volgens mij waren ze voor duke nukem forever daar al mee bezig
volgens mij waren ze voor duke nukem forever daar al mee bezig
Vertaling: "ik hou van Halo 2, Quake 3 en andere games waar je idioot snel kunt rennen ondanks dat je een wapen van 50kg draagt en zelfs als een kangoeroe continu kunt gaan stuiteren ondanks dat geen enkele weldenkende soldaat ooit zou overwegen om stuiterend een slagveld in te gaan."SV3NNER schreef op woensdag 25 januari 2006 @ 17:06:
[...]
Voor Multiplayer zou ik Perfect Dark niet kopen, Lopen gaat sloom en je kan niet springen (mijn mening).
Je zet er wel achter dat het enkel maar jouw mening is, maar allee je haalt er ook wel de grootste cliches bij die je je voor kunt stellen. Een spel pakt een keer dingen anders aan en dus is het maar meteen kut. Ik ben juist blij dat ik niet continu tegen een kudde stuiterballen aan zit te kijken. Tja.
Perfect Dark Zero singleplayer is dodgy en moet het van de highlights hebben (Rooftops is bijv. gaaf om te doen). Coop is ge-wel-dig, heb ik tot m'n grootste verbazing ondervonden: 10 uur straight met een maat op de bank zitten cooppen. Gaaf. Multiplayer is top, je loopt op een realistische snelheid die afhankelijk is van welk wapen je meezeult (met een viblade of lege handen loop je snel, met een rocket launcher kruip je zowat), ipv pointless springen rol je op een realistische manier van schuilplek naar schuilplek, en d'r zitten acht unieke gamemodes in gestoeld op de populairste online shooters van de afgelopen jaren. Zeker Infection is een gave vinding.
Niets aantrekken van mensen die deze game vergelijken met Halo of Half-Life e.d.: het is gewoon een andere game. En laat je niet afschrikken als je de eerste 10 multiplayer games hopeloos klappen krijgt: dat heet nu skills opbouwen. Ik stond na een paar dagen op een kill/death ratio van 0.4 (ouch) en die heb ik intussen terug op 1.1. PDZ heb je niet binnen een dag door, en ook niet binnen een week. Ik haal intussen wel uit de losse pols een headshot op een moving target, daar hoort het bij dit soort games om te gaan.
Ik moet alleen wel even toevoegen dat het dodgen (opzij rollen) ook erg irritant kan zijn multiplayer. Vaak als je in een compacter level speelt en je komt opeens iemand tegen begint diegene als een gek heen en weer te rollen en in de wilde weg te slaan (omdat dat van dichtbij veel effectiever is dan schieten). Maar inderdaad, dit is een stuk minder irritant dat het stuiteren/liggen in veel andere games.
Nou zal ik het eens vertalen dan.curry684 schreef op woensdag 25 januari 2006 @ 17:16:
[...]
Vertaling: "ik hou van Halo 2, Quake 3 en andere games waar je idioot snel kunt rennen ondanks dat je een wapen van 50kg draagt en zelfs als een kangoeroe continu kunt gaan stuiteren ondanks dat geen enkele weldenkende soldaat ooit zou overwegen om stuiterend een slagveld in te gaan."
Halo is niet mijn ding ik hou meer van de snelheid lopen met cod, Perfect dark vind ik gewoon te traag.
Dat wil dus niet meteen zeggen dat ik van games hou waar je idioot snel kan rennen zoals jij zegt.
en je zegt ook dat als een spel het een keer anders aanpakt, dat ik het meteen kut vind.
Dit vind ik namelijk niet want de Singleplayer vind ik juist gaaf.
| Youtube |
Verwijderd
@Curry
Wat zijn trouwens jou eerste indrukken van Condemned? Misschien wel leuk voor mede GoT'ers om je mening met de rest te delen. Zie dat je nog niet echt ver bent
. Ik vond hem top! Kon er bijna geen afstand van doen, haha.
__
Wat zijn trouwens jou eerste indrukken van Condemned? Misschien wel leuk voor mede GoT'ers om je mening met de rest te delen. Zie dat je nog niet echt ver bent
__
offtopic:
Je had niet meer op mn message geantwoord btw...
Je had niet meer op mn message geantwoord btw...
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 25-01-2006 17:33 ]
Hmm, eindelijk heb ik m'n code van dat playonline gekregen, moet FF:XI nog instaleren... Ik dacht dat alleen dat playonline progsel geinstalleert moest worden. Je koopt toch een console onderandere omdat het zoveel practischer is met het spelen van spellen. Je stopt er een spel in en kan meteen beginnen. Maar nee, op de console moet je tegenwoordig ook spellen instaleren...
En deze instalatie duurt gewoon een uur...

Nikon: 12-24/4|17-35/2.8|10,5mm/2.8|30mm/1.4|50mm/1.4|85mm/1.8|SB-800|SB-24|SB-26|MC-36
Registratie had ik al gedaan maar hij is hem nu nog aan het updaten. dus hij voert een update uit van play online. denk je dat je klaar ben een update van FFXI. Zo heb ik er echt geen zin meer in. maar nog eve en ik kan spelen denk ik.Tonio schreef op woensdag 25 januari 2006 @ 16:50:
Woei, het hele registratie systeem voor de FF:XI beta ligt eruit volgens mij...
Verwijderd
[quote]Verwijderd schreef op woensdag 25 januari 2006 @ 16:54:
Ai...
EAT YOUR HART OUT
Ziet er zeer, zeer goed uit wat ik er zo van zie![/quote]
Ai...
EAT YOUR HART OUT

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 25-01-2006 17:51 ]
Verwijderd
Niks voor mij zie ik wel. Grafisch ziet het er top uit maar ik word al misselijk als ik naar het filmpje kijk, vooral dat stukje met die soort van loopbrug waarin je ineens ondersteboven loopt.Verwijderd schreef op woensdag 25 januari 2006 @ 16:54:
Ai...
EAT YOUR HART OUT
ff iets te heftig 3-d pour moi

Verwijderd
Wat me opvalt is dat ik heel weinig mensen hier hoor over Fight Night Round 3.
Ik heb sinds en aantal dagen een harddisk erbij en ben dus een beetje die demo's aan het checken. Nu vind ik eigenlijk de meeste demo's wel goed maar FNR3 springt er voor mij echt bovenuit. De graphics zijn zo eng realistisch. Echt alles klopt gewoon aan de boxers. Speel em zelf op 1080i en dat ziet er echt indrukwekkend uit.
Gasten die FNR3 zien en dan nogsteed durven te beweren dat de 360 niet next-gen zou zijn moeten ze heel snel laten nakijken. Dit is echt de volgende stap mensen... Ik was al zwaar onder de indruk van de preview op e3 van FNR3 op de ps3. De 360 versie is dus net zo dope.
Ook het feit dat er geen HUD aanwezig is kan ik erg waarderen. Aan de boxers is perfect te zien in wat voor staat ze verkeren aan hun uiterlijk. Vermoeidheid enz. is echt goed af te lezen aan de boxers. Het is zo heerlijk om een paar rake stompen op het linker oog van je tegenstander te geven om er vervolgens een gigantisch ei op te zien ontwikkelen
Ook de gameplay is verder dik in orde. De controls zijn wel ff wennen. Het speelt natuurlijk heel anders als andere fighters als bv DOA4 natuulijk, maar het bevalt mij wel. Als je ook een wedstijdje bekijkt dat ziet dat het echt als een real-life boxwedstrijd uit.
Nee, niets anders dan lof voor deze game
Ik weet iig dat ik em meteen ga aanschaffen zodra hij uit is. Kut dat dat nog een maand duurt
Ik heb sinds en aantal dagen een harddisk erbij en ben dus een beetje die demo's aan het checken. Nu vind ik eigenlijk de meeste demo's wel goed maar FNR3 springt er voor mij echt bovenuit. De graphics zijn zo eng realistisch. Echt alles klopt gewoon aan de boxers. Speel em zelf op 1080i en dat ziet er echt indrukwekkend uit.
Gasten die FNR3 zien en dan nogsteed durven te beweren dat de 360 niet next-gen zou zijn moeten ze heel snel laten nakijken. Dit is echt de volgende stap mensen... Ik was al zwaar onder de indruk van de preview op e3 van FNR3 op de ps3. De 360 versie is dus net zo dope.
Ook het feit dat er geen HUD aanwezig is kan ik erg waarderen. Aan de boxers is perfect te zien in wat voor staat ze verkeren aan hun uiterlijk. Vermoeidheid enz. is echt goed af te lezen aan de boxers. Het is zo heerlijk om een paar rake stompen op het linker oog van je tegenstander te geven om er vervolgens een gigantisch ei op te zien ontwikkelen
Ook de gameplay is verder dik in orde. De controls zijn wel ff wennen. Het speelt natuurlijk heel anders als andere fighters als bv DOA4 natuulijk, maar het bevalt mij wel. Als je ook een wedstijdje bekijkt dat ziet dat het echt als een real-life boxwedstrijd uit.
Nee, niets anders dan lof voor deze game
Ik weet iig dat ik em meteen ga aanschaffen zodra hij uit is. Kut dat dat nog een maand duurt
Verwijderd
Dat er helemaal niet gesprongen kan worden in het spel heeft waarschijnlijk een andere reden. Wanneer je spelers meer bewegingsvrijheid geeft, dan moet je ook veel meer aandacht besteden aan playtesten en level design.curry684 schreef op woensdag 25 januari 2006 @ 17:16:
[...]
Vertaling: "ik hou van Halo 2, Quake 3 en andere games waar je idioot snel kunt rennen ondanks dat je een wapen van 50kg draagt en zelfs als een kangoeroe continu kunt gaan stuiteren ondanks dat geen enkele weldenkende soldaat ooit zou overwegen om stuiterend een slagveld in te gaan."
Je moet voorkomen dat mensen (vooral in multiplayer) niet op plaatsen komen waar ze niet horen te komen, of dat ze vast komen te zitten ergens.
Bij Quake 3 e.d. ben je inderdaad net een stuiterbal, maar bij b.v. Call of Duty zou je het kunnen zien als klim-functie. Dat had misschien ook wel in de stijl van in dit spel gepast als ze de boel niet zo hadden moeten haasten (als dat het geval is).
Verwijderd
[quote]Verwijderd schreef op woensdag 25 januari 2006 @ 17:43:
had eigenlijk niet veel verwacht van dit spel, maar dit ziet er toch wel errug goed uit. Vooral de gameplayVerwijderd schreef op woensdag 25 januari 2006 @ 16:54:
Ai...
EAT YOUR HART OUT
![]()
is er nou echt zichtbaar verschill tussen 1080i en 720p?Verwijderd schreef op woensdag 25 januari 2006 @ 18:00:
Wat me opvalt is dat ik heel weinig mensen hier hoor over Fight Night Round 3.
Nee, niets anders dan lof voor deze game![]()
verder fnr3 soms in de replay gaan de handschoenen door de tegenstander heen

vaar verder top game (weet trouwens niet of ik hem wil kopen.)
Verwijderd
Dat zou kunnen idd het 3d brug gebeuren dat het gaat irriteren. Wel heerlijk ziek deze game. Toevallig dat stukje gezien met die 2 kids die opgesloten zitten in zo'n ruimte? Dat er één geïnfecteerd wordt met een één of ander buitenaards destroy virus en haar jankende broertje zo even over een spies boort?Verwijderd schreef op woensdag 25 januari 2006 @ 17:50:
[...]
Niks voor mij zie ik wel. Grafisch ziet het er top uit maar ik word al misselijk als ik naar het filmpje kijk, vooral dat stukje met die soort van loopbrug waarin je ineens ondersteboven loopt.
ff iets te heftig 3-d pour moi
DAMN
En als je de screenshots ziet is het nog meer mjam mjam
http://www.xbox360only.nl...reyscreen_04xx_962579.jpg
http://www.xbox360only.nl...reyscreen_01xx_458582.jpg
http://www.xbox360only.nl...reyscreen_02xx_223145.jpg
http://www.xbox360only.nl...reyscreen_04xx_962579.jpg
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 25-01-2006 18:37 . Reden: Graag thumbnails maken. ]
Verwijderd
Er is net een nieuw filmpje van oblivion uitgekomen: Een korte making of waarin je wel een aantal dingen ziet enzo
Download hier
Deze game word echt onbeschrijfelijk!!!
Verwijderd
Ik zie trouwens dat er ook net een nieuw filmpje van Lotr: Battle for Middle Earth 2 is, bekijk hem hier.
Lijkt me ook een te gekke game, hopelijk is de besturing een beetje goed
Lijkt me ook een te gekke game, hopelijk is de besturing een beetje goed
Verwijderd
Om mijn tv zeker maar dat zal gegarandeerd bij iedereen verschillend zijn. Hij is lekker groot (42") dus verschil in kwaliteit valt snel op. Meer denk ik dan op een wat kleinere tv/monitor.WSaeNoTSoCK schreef op woensdag 25 januari 2006 @ 18:11:
[...]
is er nou echt zichtbaar verschill tussen 1080i en 720p?
Bij mij komt de lightning en de kleuren op 1 of andere manier beter tot zijn recht op 1080i in FNR3. Er zijn een paar games die er bij mij echt merkbaar beter zijn op 1080i. Kameo ziet er bij mij ook een stuk beter uit op 1080i dan 720p. Bij COD2 en PGR3 merk ik weer minder verschil. Maar zoals ik al zei, dit verschilt echt per tv...
Ik ben het spelen van FN3 helemaal verkocht! Het is een dope game die ik zeker ga kopen om lekker met wat vrienden en biertjes te spelen! Mijn huisgenoten vinden de game ook helemaal top. Helaas moet ik het wel op een klein 55cm schermpje spelen, maar je kunt niet alles hebben he. Ook jammer dat het nog tot maart duurt voor hij uitkomt...
Het klopt trouwens dat er nog wat bugs inzitten, vooral met betrekking tot de replay, maar dat zou volgens de makers in de uiteindelijke versie weg moeten zijn.
Het klopt trouwens dat er nog wat bugs inzitten, vooral met betrekking tot de replay, maar dat zou volgens de makers in de uiteindelijke versie weg moeten zijn.
[ Voor 20% gewijzigd door EQJim op 25-01-2006 18:31 ]
Wohooo, CoD2 uitgespeeld op Veteran. Bij vlagen heb ik mijn controller weg willen gooien, maar al met al is het wel een geweldige ervaring geweest
lijkt me een erg vette gameVerwijderd schreef op woensdag 25 januari 2006 @ 18:24:
over zieke games gesproken overigens, what about this one
[afbeelding]
[afbeelding]
ben zelf helemaal gek van zombies etc... zo lekker over the top altijd
Verwijderd
Die replays zijn inderdaad erg wazig. Ik heb echt het gevoel of hij random maar wat momenten uit de ronde pakt. Je ziet soms sukjes replay waar geeneen klap wordt uitgedeeldeqjim schreef op woensdag 25 januari 2006 @ 18:30:
Maargoed het is natuurlijk nog maar de demo. Ik ga er vanuit dat dit in de final version allemaal ok is.
Edit: Shit komt ie pas in maart uit... Ik had een release datum van 21 feb gezien maar dat is natuurlijk de Amerikaanse release
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 25-01-2006 18:45 ]
Argh de game waar ik zo lang op heb zitten wachten DOA4 is PAL60 only... ik heb dus een PAL 50 tv. Ik ben ook niet van plan om nu al een tv te gaan kopen, dat wil ik pas rond het wk voetbal doen.
Dit is echt 3x naadje
Dit is echt 3x naadje
Neem aan dat je het wel over de import versie hebt dan?Miki schreef op woensdag 25 januari 2006 @ 18:43:
Argh de game waar ik zo lang op heb zitten wachten DOA4 is PAL60 only... ik heb dus een PAL 50 tv. Ik ben ook niet van plan om nu al een tv te gaan kopen, dat wil ik pas rond het wk voetbal doen.
Dit is echt 3x naadje
Uhm nee, wat ik heb gehoord is de PAL versie ook alleen 60 Hz.Wekko schreef op woensdag 25 januari 2006 @ 18:44:
[...]
Neem aan dat je het wel over de import versie hebt dan?
Oh dat is wel raar, ik dacht dat PAL spellen altijd 50Hz waren met soms een echte 60Hz optie.
Is ook zo 99% van de 100% Enkele games hebben alleen 60 Hz meestal om tijd de besparen, ik weet het er van 1 Metroid Prime 2 Cube. Maar we moeten echt van dat PAL 50 Hz af.Wekko schreef op woensdag 25 januari 2006 @ 18:48:
Oh dat is wel raar, ik dacht dat PAL spellen altijd 50Hz waren met soms een echte 60Hz optie.
Vind het er niet echt next gen uitzien. Tis ook niet mijn soort spel gelukkig.Verwijderd schreef op woensdag 25 januari 2006 @ 18:23:
Er is net een nieuw filmpje van oblivion uitgekomen: Een korte making of waarin je wel een aantal dingen ziet enzoDownload hier
![]()
Waarom van PAL50 af? Mijn tv is pas 4 jaar oud.... Als ik mijn xbox omzet naar PAL60 krijg ik 3 kronkelende lijnen bovenin me scherm in de kleuren rood, groen, blauw en dat is denk ik niet erg goed.S2S schreef op woensdag 25 januari 2006 @ 18:54:
[...]
Is ook zo 99% van de 100% Enkele games hebben alleen 60 Hz meestal om tijd de besparen, ik weet het er van 1 Metroid Prime 2 Cube. Maar we moeten echt van dat PAL 50 Hz af.
Ik vindt het gewoon ruk dat ze niet eens PAL50 ondersteuren!!!
Ik heb tv's die 8 jaar oud zijn en die ondersteunen wel 60 Hz, wat voor merk heb je? Springt hij niet gewoon over op een soort breedbleed cropping? Dan is er een knopje op je tv omdat weer weg te halen.Miki schreef op woensdag 25 januari 2006 @ 19:03:
[...]
Waarom van PAL50 af? Mijn tv is pas 4 jaar oud.... Als ik mijn xbox omzet naar PAL60 krijg ik 3 kronkelende lijnen bovenin me scherm in de kleuren rood, groen, blauw en dat is denk ik niet erg goed.
Ik vindt het gewoon ruk dat ze niet eens PAL50 ondersteuren!!!
dan denk ik altijd aan de braindead scène, met de grasmaaier een kudde zombie's aan gort reiten.lowfi schreef op woensdag 25 januari 2006 @ 18:40:
[...]
lijkt me een erg vette game
Verwijderd
Kameo is echt een spel voor mij. Ik dacht eerst dat het zo kinderachtig als de pest was, maar dat is echt niet zo. Ik vind het echt een top spel! Soms doet het me aan Fable denken (1 van mijn favorieten games allertijden) door de gekke Engelse accenten van de NPC's en de fantastische rustgevende muziek op de achtergrond. De graphics blijven mij ook verbazen. Je kan echt zien dat er heel, heel, heel veel tijd aan deze game is besteed. Dus voor mij wederom een topper!
Na Condemned, PGR3 en CoD2.
Kan niet wachten op:
- Prey
- Gears of War
- Top Spin 2
- Oblivion
- Splinter Cell 4
- etc.
Wordt een heerijk jaar dudes
Kan niet wachten op:
- Prey
- Gears of War
- Top Spin 2
- Oblivion
- Splinter Cell 4
- etc.
Wordt een heerijk jaar dudes
wát? oblivion niet nextgen? koop een bril ofzo. moet je maar kijken naar die E3 filmpjes,fulgore schreef op woensdag 25 januari 2006 @ 18:59:
[...]
Vind het er niet echt next gen uitzien. Tis ook niet mijn soort spel gelukkig.
die schaduwen van de ketting in de dungeon en hoe ze correct na bungelen met behulp van de phisics. en dan nog niet te spreken over de textures van de muren enzo. zelfs op die 480*x filmpjes ziet het er meesterlijk uit.
Vette screens man, egt aso die xbox360.
Weet iemand toevallig waar ze nog in vooraad zijn?
Ok, ik heb een bril gekochtWSaeNoTSoCK schreef op woensdag 25 januari 2006 @ 19:11:
[...]
wát? oblivion niet nextgen? koop een bril ofzo. moet je maar kijken naar die E3 filmpjes,
die schaduwen van de ketting in de dungeon en hoe ze correct na bungelen met behulp van de phisics. en dan nog niet te spreken over de textures van de muren enzo. zelfs op die 480*x filmpjes ziet het er meesterlijk uit.
Ik zal die andere filmpjes eens bekijken.
Maar dan is het nog steeds niet mijn soort spel.
om nog maar eens duidelijkheid te scheppen:fulgore schreef op woensdag 25 januari 2006 @ 18:59:
[...]
Vind het er niet echt next gen uitzien. Tis ook niet mijn soort spel gelukkig.
nextgen

(NEXTGEN is niet per definitie gelijk aan BETERE GRAPHICS)
betere graphics en/of betere physics en/of betere online funtionaliteit en/of beter geluid maken nextgen
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
hier de link, http://www.elderscrolls.com/downloads/media_movies.htmfulgore schreef op woensdag 25 januari 2006 @ 19:16:
[...]
Ok, ik heb een bril gekocht![]()
Ik zal die andere filmpjes eens bekijken.![]()
Maar dan is het nog steeds niet mijn soort spel.
Idd! als ze dit goed uitwerken kan het een heerlijke hack-n-slash game worden, heb al filmpjes gezien waarbij 100-en zombies om je heen waggelen.lowfi schreef op woensdag 25 januari 2006 @ 18:40:
[...]
lijkt me een erg vette game
En wat betreft de FNR3 demo, in het begin erg wennen, maar nu met Jones jr. die andere dude al meerdere keren helemaal verbouwd. Constant combo's met links recht jabs en uppercuts er achter aan, echt hele snelle combinaties als je niet constant die haymakers en hooks naar je tegenstander toe gooit. Grappig is dat die announcers op een gegeven moment dingen zeiden als: Oh my god!! I believe he broke his nose!!! Een must-have voor mij als boksfan...
Wel handig voor mensen die niet echt die analog controls onder de knie kunnen krijgen, of willen zien hoe je specifieke punches doet:
http://fightnightround3.1up.com/media?id=2635103&type=lg
PSN: Geengrenzuh
Ik heb een Samung Plano TV modelno: CW21A83SN8. Ik kan um inderdaad op breedbeeld zetten 16:9 en dan PAL60 kiezen. Ik heb dan 2 zwarte balken maar geen rare strepen zoals ik al hierboven heb vermeldt. Maar zodra ik PAL60 met 4:3 neem gaat het fout, tv stuk misschien?S2S schreef op woensdag 25 januari 2006 @ 19:06:
[...]
Ik heb tv's die 8 jaar oud zijn en die ondersteunen wel 60 Hz, wat voor merk heb je? Springt hij niet gewoon over op een soort breedbleed cropping? Dan is er een knopje op je tv omdat weer weg te halen.
Verwijderd
En dan te bedenken dat er nog maar 1 van de 3 cores op de CPU worden gebruikt...krijgnuwat schreef op woensdag 25 januari 2006 @ 19:14:
Vette screens man, egt aso die xbox360.
Dit zijn launch games, dus ontwikkelt met zeer weinig kennis van alle overige potentie waaronder ook de GPU... Als we terug denken aan de relatieve 'prut' games bij de launch van PS2 en XBOX...
Dat belooft wat voor de toekomst!!! De PS3 gaat echt stof happen, wat voor een hardware ze er ook inproppen, zij zullen ook eerst het launch game 'probleem' krijgen, ofwel dat pas na een half jaar of jaar echt het onderste uit de kan wordt gehaald. Ofwel, de 360 zal optimale games krijgen als de PS3 net z'n release heeft
Verwijderd
Ik heb een probleem ik kan met pg3 wel career mode online doen tegen anderen maar als ik een custom game wil joinen pakt die dit niet..krijg ik de hele tijd couldnt communicate with all players.
Ik heb op mn firewall de volgende poorten open gezet:
3074 udp & tcp
en port 88
dit moet toch genoeg zijn?
Zo niet dan hoor ik het graag
3074 udp & tcp
en port 88
Voor de Oblivion liefhebbers!!
Info over de inhoud van de Collecters Edition:
http://bethsoft.com/newsletter/devdiary_1.24.06.html
Info over de inhoud van de Collecters Edition:
http://bethsoft.com/newsletter/devdiary_1.24.06.html
PAL60 is niet eens een standaard.Miki schreef op woensdag 25 januari 2006 @ 19:36:
[...]
Ik heb een Samung Plano TV modelno: CW21A83SN8. Ik kan um inderdaad op breedbeeld zetten 16:9 en dan PAL60 kiezen. Ik heb dan 2 zwarte balken maar geen rare strepen zoals ik al hierboven heb vermeldt. Maar zodra ik PAL60 met 4:3 neem gaat het fout, tv stuk misschien?
Gewoon luiigheid van de ontwikkelaars. Enige wat ze nu hoeven te doen is de resolutie anders te scalen. Verder niets aan PAL-conversie. Ik vind het best ernstig dat ze hier zo snel overheen stappen.
PSN: Shiver23
dat prey filmpje is inderdaad vreselijk mooi. ik had em al een keer eerder bekeken maar toen hij in een unreal shooter veranderde heb ik hem uit gezet, maar na dat stukje werd het pas echt goed.
ook hoe vloeiend je ook door de portal heen stapt, direct de omgeving in.
en dat gedoe dat je ineens op de kop of op de muur loopt is echt meesterlijk, hoe ze daar met zwaartekracht omgaan
ook op dat kleine maantje/planeetje
dikke feest word dat.
vooral dat gangetje dat je de zwaarte kracht omkeert pleurt gelijk alles wat los zit weer naar beneden
dit wordt het overwegen waard
ook hoe vloeiend je ook door de portal heen stapt, direct de omgeving in.
en dat gedoe dat je ineens op de kop of op de muur loopt is echt meesterlijk, hoe ze daar met zwaartekracht omgaan
vooral dat gangetje dat je de zwaarte kracht omkeert pleurt gelijk alles wat los zit weer naar beneden
dit wordt het overwegen waard
Het hele 3d gebeuren is in Prey wel cool gedaan, met een draaiende wereld. Jammer vind ik wel dat het wel weer een erg standaard shooter dreigt te worden. Ik heb geen strafing kunnen ontdekken, en dan met name dat eerste stukje uit die portal. Monster komt, je loopt wat naar achteren om uit zijn bereik te blijven en schieten maar. Geen enkel poging tot ontwijken (wat imho ook niet kan, daar de gangen te smal zijn) en bukken of whatever.
Nou, heb net ff FF:XI eindelijk kunnen starten, na een paar uur van onhandige interfaces, updates, installaties e.d., en dan zit je nog met een spel wat echt qua besturing gewoon niet lekker werkt. Daarnaast heb je laadtijden als je van een deel van de stad naar een ander deel gaat, en dat hoort niet echt bij zo'n spel imo. Ik ben dan ook maar ermee gekapt, en ik ga lekker verder met WoW.
Ook waren de graphics flink verouderd, veels te lage reso textures enz.
Ook waren de graphics flink verouderd, veels te lage reso textures enz.
Uhm weet ik niet....Miki schreef op woensdag 25 januari 2006 @ 19:36:
[...]
Ik heb een Samung Plano TV modelno: CW21A83SN8. Ik kan um inderdaad op breedbeeld zetten 16:9 en dan PAL60 kiezen. Ik heb dan 2 zwarte balken maar geen rare strepen zoals ik al hierboven heb vermeldt. Maar zodra ik PAL60 met 4:3 neem gaat het fout, tv stuk misschien?
En poort 53 UDP als ik me niet vergis. Maar doe hem ook maar op TCP.Verwijderd schreef op woensdag 25 januari 2006 @ 19:39:
Ik heb een probleem ik kan met pg3 wel career mode online doen tegen anderen maar als ik een custom game wil joinen pakt die dit niet..krijg ik de hele tijd couldnt communicate with all players.
3074 udp & tcp
en port 88
[ Voor 40% gewijzigd door S2S op 25-01-2006 20:04 ]
Verwijderd
Jajajajajaaa mjammie krijg steeds meer zin om te gamen... Nu maar hopen dat die GSM boer die Premium hier snel dropt

Verwijderd
Voor diegenen die info weer interessanter vinden over de GPU dan screenshots en filmpjes:
http://interviews.teamxbo...r-of-the-Xbox-360-GPU/p1/
http://interviews.teamxbo...r-of-the-Xbox-360-GPU/p1/
Verwijderd
hoppa ff port 53 udp & tcp open gezet dan maar hoop dat, dat het failed to comunicate with other players probleem heeft opgelost...ff mn vriendin achter dat ding weg rossen..stom puzzel spelletje geinstaleerd en nu ben ik m al kwijt
Verwijderd
Ik dacht even het volgende te doen:
PC in computerkamer verbonden aan router.
Router verbonden aan Powerline (LAN over Lichtnet)
2e Powerline in woonkamer verbonden met XBOX.
XBOXlive werkt gewoon, maar als ik er een mce extender van wil maken, dan kan de pc hem niet vinden. Van alles geprobeerd, firewall uit, router firmware upgrade etc, maar het mocht niet baten.
Heb ik even de router met een lange kabel rechtstreeks verbonden met de XBOX en wat denk je, de PC vind hem en het werkt.
Het zit hem dus in de LAN over het lichtnet. Iemand hier een oplossing voor?
PC in computerkamer verbonden aan router.
Router verbonden aan Powerline (LAN over Lichtnet)
2e Powerline in woonkamer verbonden met XBOX.
XBOXlive werkt gewoon, maar als ik er een mce extender van wil maken, dan kan de pc hem niet vinden. Van alles geprobeerd, firewall uit, router firmware upgrade etc, maar het mocht niet baten.
Heb ik even de router met een lange kabel rechtstreeks verbonden met de XBOX en wat denk je, de PC vind hem en het werkt.
Meterkast verbouwen?Verwijderd schreef op woensdag 25 januari 2006 @ 21:42:
Together let us beat this ample field, Try what the open, what the covert yield.
Voor de beeldkwaliteit maakt het absoluut NIETS uit welke kabel je kiest. Zijn alle 3 volwaardige RGB kabels. Gold "plating" klinkt leuk, je weergave wordt er echter niet beter van en dient eigenlijk alleen om de contacteigenschappen te behouden als je een connector keer op keer op keer opsteekt (en zeg nou zelf; hoe vaak ben je van plan die connector in je TV te proppen). Ga mooi voor die Joytech, puur en alleen omdat je d'r nog een handig toslink kabeltje bij krijgt.SV3NNER schreef op dinsdag 24 januari 2006 @ 23:24:
Heeft iemand ervaring met een van deze advanced scart kabels (AV).
Ik kan er namelijk meerdere vinden, en heb geen idee welke kabel beter beeld geeft.
Dit wil ik aansluiten op me Sony Trinitron 100hrtz breedbeeld tv.
MICROSOFT Xbox 360 Advanced SCART kabel (niet Gold Plated) 24.99€ dixons
JOYTECH Joytech Xbox 360 AV SCART kabel (wel gold plated + toslink kabel erbij.) 22.99€ dixons
Snakebyte Xbox 360 Premium RGB Scart (wel Goldplated) 19.99€ Dimensionplus (verwacht 2006)
Verwijderd
Heb net ff de demo van Fight Night R 3 gespeeld. Wel geinig, vindt het alleen jammer dat alles in slowmotion gaat. Je ziet gewoon geen snele stoten...jammer.
Vast een 30 fps spel ofzo..
Verwijderd
Deze lijkt me ook wel wat... Too human
http://www.gamespot.com/p...28546&img=1&sid=undefined
http://www.gamespot.com/p...28546&img=1&sid=undefined
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 25-01-2006 22:40 ]
Ik heb nu een beetje lopen rommelen met mijn settings van mijn tv en xbox360 en ben niet geheel ontevreden. PAL60+widescreen, tv ook op 16:9 widescreen en voila ik kan 60hz spelen. Beeld ziet er plots ook wat scherper uit en in PGR3 kan ik zelfs het bijschrijft van de auto's lezen bij aankoop gebeuren. Ik heb wel 2 zwarte balken boven- en onderin maar dat vindt ik niet echt storend. Zou cruijf toch gelijk hebben dat ieder nadeel z'n voordeel heeft
Mensen, Marble Blast Ultra is uit en te downloaden op marketplace...
Er waren een aantal mensen die nogal hyped up waren over deze xbla game dus denk meldt het even
Er waren een aantal mensen die nogal hyped up waren over deze xbla game dus denk meldt het even
in het begin van de ronde sla je wel snel maar je raakt fatique'd en sla je slomerVerwijderd schreef op woensdag 25 januari 2006 @ 22:33:
Heb net ff de demo van Fight Night R 3 gespeeld. Wel geinig, vindt het alleen jammer dat alles in slowmotion gaat. Je ziet gewoon geen snele stoten...jammer.
Dan speel je verkeerd denk ik, want goeie gevechten gaan echt supersnel. Kijk eens naar het plaatje dat hier gepost is met controls, daarmee kan je prachtige snelle combo's uit je controller toverenVerwijderd schreef op woensdag 25 januari 2006 @ 22:33:
This space is occupied
Klopt, als je het een beetje kan kun je zeker wel een pak snelle klappen uitdelen. In het begin is het allemaal een beetje bashen en dat lukt ook wel als je met b-hop bent, maar met Jones Jr. is het ietsje moeilijker. De truc zit hem in ritme houden en afwisselen. Uiteindelijk wordt je wel moe en dat moet je nog ietsje preciezer coordineren, maar dat is des te uitdagender om het nog goed te doen.
"Float like a butterfly, sting like a bee" was het toch??
Ik kan niet wachten tot ie er is! En ik ben niet eens een boksfan...
"Float like a butterfly, sting like a bee" was het toch??
Ik kan niet wachten tot ie er is! En ik ben niet eens een boksfan...
edit:
taalfouten
taalfouten
[ Voor 5% gewijzigd door EQJim op 26-01-2006 10:30 ]
"Float like a butterfly, sting like a bee"eqjim schreef op donderdag 26 januari 2006 @ 00:13:
"Hop like a buttefly, sting like a bee" was het toch??
Maar idd Fight Night round 3 demo beviel me erg goed en ik ook niet echt een box fan.
(al kon ik de film Ali wel waarderen
PSN: Arcadium86 | iRacing Profiel
Verwijderd
hoe kom je in die firstperson knockout mode?
is 1x gelukt daarna nooit meer.
computer doet het heel zelden ook wel eens.
wie helpt me?
en waar blijft de full auto demo?
is 1x gelukt daarna nooit meer.
computer doet het heel zelden ook wel eens.
wie helpt me?
en waar blijft de full auto demo?
Verwijderd
Hoi jongens vraagje,
Ik heb een breedband kabel verbinding (chello) met een thomson modem. Ik sluit dit dus direct aan op me Xbox 360. Bij test xbox live krijg ik bij MTU steeds een FAIL. Mijn MTU is 1472 en dit moet toch genoeg zijn ?? Zijn er meer mensen met dit soort problemen ?
Ik gebruik geen router of iets dergelijks er tussen gewoon vanaf me kabelmodem direct op de xbox.
Enig idee ook hoe ik dit misschien zou kunnen oplossen ?
Ik heb een breedband kabel verbinding (chello) met een thomson modem. Ik sluit dit dus direct aan op me Xbox 360. Bij test xbox live krijg ik bij MTU steeds een FAIL. Mijn MTU is 1472 en dit moet toch genoeg zijn ?? Zijn er meer mensen met dit soort problemen ?
Ik gebruik geen router of iets dergelijks er tussen gewoon vanaf me kabelmodem direct op de xbox.
Mensen, Full-auto Demo is online. Ben benieuwd.....
Verwijderd
Relax, krijg vandaag EINDELIJK mn 360 premium
na 1 oplichting verder
4 weken verder
veel shops verder
EINDELIJK
hoe groot is de full auto demo ?
---------------------------------------------------
OMFG , NIEUWE BF2 360 filmpjes !!!!
egt kijken waard !
http://media.xbox360.ign.com/media/715/715590/vids_1.html
vooral het "Tank view" filmpje
je ziet hoe mooi de textures zijn + 2x AA / 4xAA , weet niet maar ook de lighting ! erg mooi
en volgens mij schiet het heerlijk ! kan niet wachten
na 1 oplichting verder
4 weken verder
veel shops verder
EINDELIJK
hoe groot is de full auto demo ?
---------------------------------------------------
OMFG , NIEUWE BF2 360 filmpjes !!!!
egt kijken waard !
http://media.xbox360.ign.com/media/715/715590/vids_1.html
vooral het "Tank view" filmpje
je ziet hoe mooi de textures zijn + 2x AA / 4xAA , weet niet maar ook de lighting ! erg mooi
en volgens mij schiet het heerlijk ! kan niet wachten
Die demo is 647 MB geloof ik, heb m even geinstalleerd en de game is mij te 'simpel'.
Dit doet me denken aan zo'n Xbox 1 spel, met zo'n boot met ook zo'n gun er op. Alleen dat was leuker
Dit doet me denken aan zo'n Xbox 1 spel, met zo'n boot met ook zo'n gun er op. Alleen dat was leuker
ik hoor hier mensen over FF XI; is deze game op dit moment al te krijgen dan? Of is er reeds een demo op marketplace ?
@ depl0y was dat niet Bloodwake

[ Voor 17% gewijzigd door Maximus op 26-01-2006 09:37 ]
PhD i.o.
Die krijg je bij een aantal magazines. Een UK en VS Xbox magazine.Maximus schreef op donderdag 26 januari 2006 @ 09:31:
ik hoor hier mensen over FF XI; is deze game op dit moment al te krijgen dan? Of is er reeds een demo op marketplace ?
Had mn Bart Smit xbox360 (die van bestel nu 2 dagen geleden) gister al binnen 
Als het goed is heb ik vandaag ook PDZero LE binnen, dus dan kan ik ook heerlijk aan het gamen slaan \o/
Als het goed is heb ik vandaag ook PDZero LE binnen, dus dan kan ik ook heerlijk aan het gamen slaan \o/
This space is occupied
Verwijderd
He vraagje,
weet iemand of er toevallig in de omgeving Amersfoort nog ergens x360p's te koop zijn? Ik hoor steeds dat ze overal zijn uitverkocht. Maar volgensmij vooral in de randstad. Klopt dat?
weet iemand of er toevallig in de omgeving Amersfoort nog ergens x360p's te koop zijn? Ik hoor steeds dat ze overal zijn uitverkocht. Maar volgensmij vooral in de randstad. Klopt dat?
DOA4 uitgesteld tot 31 jan?
Tenminste, dat vertelden ze me bij de Media Markt.
Heb alle game-winkels in Maastricht (en Heerlen) afgebeld, maar hij is nog nergens te krijgen.
Morgen dus nog maar eens proberen..
Heb alle game-winkels in Maastricht (en Heerlen) afgebeld, maar hij is nog nergens te krijgen.
Verwijderd
Dimensionplus heeft DOA vandaag binnen gekregen.atmoz schreef op donderdag 26 januari 2006 @ 10:29:
Dat meen je niet!atmoz schreef op donderdag 26 januari 2006 @ 10:29:
Gisteren op de site van dixons gekeken daar stond hij op de 26ste.
Kijk ik vandaag staat er,tijdelijk uitverkocht.......
Verdorie,had gehoopt nog in mijn vakantie te kunnen meppen!
Edit.... Ah,er is nog hoop,zie ik!
[ Voor 5% gewijzigd door Odessa op 26-01-2006 10:42 ]
Bedankt.Verwijderd schreef op donderdag 26 januari 2006 @ 10:41:
[...]
Dimensionplus heeft DOA vandaag binnen gekregen.
Maarja, dat ligt in Groningen zie ik. Dat is het tegenovergestelde van waar ik woon
Ik denk dat ik beter kan wachten tot morgen zodat ik hem zelf in Maastricht kan gaan halen.
Dat lijkt me nog sneller...
Verwijderd
Ze hebben ook een winkel in Doetinchem maar dat is ook nog ver weg van Maastricht vandaan.atmoz schreef op donderdag 26 januari 2006 @ 10:53:
[...]
Bedankt.
Maarja, dat ligt in Groningen zie ik. Dat is het tegenovergestelde van waar ik woon![]()
Ik denk dat ik beter kan wachten tot morgen zodat ik hem zelf in Maastricht kan gaan halen.
Dat lijkt me nog sneller...
Ik denk dat er veel van verkocht worden dus er wel vroeg bij zijn morgen.
Verwijderd
Bij Game Kings werd toch gezegt dat elke spel tegelijk werd gereleased in elke regio.. dat is aan DOA4 wel te zien

Verwijderd
w00t! Downloading Full Auto Demo...ben benieuwd 
edit:
Marble Blast Ultra is trouwens ook een leuke game. Ziet er nog super strak uit ook op m'n Samsung LE26R41B.
edit:
Marble Blast Ultra is trouwens ook een leuke game. Ziet er nog super strak uit ook op m'n Samsung LE26R41B.
[ Voor 54% gewijzigd door Verwijderd op 26-01-2006 11:13 ]
Verwijderd
Nog iemand die mij hier mee kan helpen ? graag !!Verwijderd schreef op donderdag 26 januari 2006 @ 03:22:
Hoi jongens vraagje,
Verwijderd
Is dit net zoiets als Bejeweled en Zuma ?? anders moet ik me weer zorgen gaan maken, mn vriendin is nu al niet meer achter mn 360 vandaan te slaan sinds ze die twee spellen heeft ondekt.....Geengrenzuh schreef op woensdag 25 januari 2006 @ 23:45:
Mensen, Marble Blast Ultra is uit en te downloaden op marketplace...
Verwijderd
1472 is inderdaad genoeg, ik las in de tab system van de xbox dat als je dan nog problemen hebt je Xbox support moet bellen.Verwijderd schreef op donderdag 26 januari 2006 @ 11:11:
[...]
Nog iemand die mij hier mee kan helpen ? graag !!
Edit....Je zou ook eerst even kunnen kijken op www.xbox.com/setup
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 26-01-2006 11:30 ]
Verwijderd
Ja klopt, maar op de site staat: Dit item is NU beschikbaar voor verzending, release in onze winkels 27-01-2006!!Verwijderd schreef op donderdag 26 januari 2006 @ 10:41:
[...]
Dimensionplus heeft DOA vandaag binnen gekregen.
FFXI krijg je idd bij een magazine, ik heb hem bij de OXM gekregen (Official Xbox Magazine).Maximus schreef op donderdag 26 januari 2006 @ 09:31:
Het duurt trouwens erg lang om het spel te registreren en te installeren, heeft me een uur of twee gekost in totaal. Nu nog even kijken hoe het speelt enz
Yep die FFXI installatie duurt echt overdreven lang en wat je er dan voor krijgt is niks. Maar ik lees nu dat dat blad en het spel lijkt me toch wel vet. eve testen dit weekend. Eerst eve verder met GUNVerwijderd schreef op donderdag 26 januari 2006 @ 11:28:
[...]
Ja klopt, maar op de site staat: Dit item is NU beschikbaar voor verzending, release in onze winkels 27-01-2006!!![]()
[...]
FFXI krijg je idd bij een magazine, ik heb hem bij de OXM gekregen (Official Xbox Magazine).
Het duurt trouwens erg lang om het spel te registreren en te installeren, heeft me een uur of twee gekost in totaal. Nu nog even kijken hoe het speelt enz
Verwijderd
Het ziet er niet fantastisch uit. Dit weekend ga ik hem uitvoerig testen, je hebt echt veel tijd nodig om een MMORPG te spelenThe D schreef op donderdag 26 januari 2006 @ 11:32:
[...]
Yep die FFXI installatie duurt echt overdreven lang en wat je er dan voor krijgt is niks. Maar ik lees nu dat dat blad en het spel lijkt me toch wel vet. eve testen dit weekend. Eerst eve verder met GUN
Heb net even de Full-Auto demo gedownload, best wel een grappige game. Grafisch wel ok, had wel meer verwacht. Maar goed lekker alles afknallen en stunten is erg vermakelijk
Raar dat je na elke race terug wordt gestuurd naar het dashboard, waarom is er geen rematch optie.
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 26-01-2006 12:22 ]
Verwijderd
Kom er net pas achter dat de handleiding die ik bij mijn premium heb gehad de handleiding voor een core is? Hebben meer mensen de verkeerde handleiding gekregen? Ik heb hem op 2 december gekocht.
Dit topic is gesloten.