Het Grote Xbox 360 Topic - Deel 12 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 10 Laatste
Acties:
  • 4.371 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bl4ckviper
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 01-04 15:39

Bl4ckviper

BlaBlaBla

Ik heb vandaag Perfect dark zero geshopt (limeted edition) maar na iedere missie zegt me xbox 360: This disc is unreadable. It may be wrong region for this console. 1 Match te region of the disc to the console 2 clean the disc with a soft cloth 3 restart the console.

Alles geprobeerd maar hij blijft het zeggen iemand dit vaker gehad of moet ik de game gewoon ff om gaan ruilen

Be fast .... Be furious....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakBoy
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 01-04 07:59

TweakBoy

---

Anoniem: 87302 schreef op zaterdag 28 januari 2006 @ 19:40:
Vanmiddag o0m 5 uur hadden ze nog 25 CORE systems bij de MM Amsterdam

Morgen om 11 uur zijn ze weer open. Je mag 10 euro tipgeld naar me sturen ...

;)
hou toch eens op over MM man ... ziekelijk veel reclame dat hier rond wordt gezaait .. ze zijn niet de enige die het verkopen.. gun FRS enzo ook een kans...

---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AP3X
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Iemand die GTA San Andreas aan de gang krijgt op de 360 ?
Als ik hem wil opstarten krijg ik de melding:
This original Xbox game is not supported on your Xbox 360 console. An update to support this game may be available.
Version 1.2.
Ik heb een harddisk en ook een update van Xbox Live gedownload (vermoedelijk de emulator)
Enig idee ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 07-04 11:23

Collaborator

You! Cake or Death?

Duidelijk toch? die doet het gewoon niet dan.

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AP3X
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bl4ckviper

Bl4ckviper

BlaBlaBla

Chaser2600 schreef op zaterdag 28 januari 2006 @ 20:02:
Iemand die GTA San Andreas aan de gang krijgt op de 360 ?
Als ik hem wil opstarten krijg ik de melding:
This original Xbox game is not supported on your Xbox 360 console. An update to support this game may be available.
Version 1.2.
Ik heb een harddisk en ook een update van Xbox Live gedownload (vermoedelijk de emulator)
Enig idee ?
Misschien heb je hier iets aan:

http://www.xbox.com/nl-NL/games/backwardscompatibility.htm

Ik heb ook al met sommige games problemen gehad oa ninja gaiden maar daar stond ook over dat de eerste versie van de emulator niet helemaal goed was

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 12-04 10:56
TweakBoy schreef op zaterdag 28 januari 2006 @ 19:54:
[...]

hou toch eens op over MM man ... ziekelijk veel reclame dat hier rond wordt gezaait .. ze zijn niet de enige die het verkopen.. gun FRS enzo ook een kans...
zowiezo een core :r daar kan ik wel 200 van optrommelen uit heel nederland als niet 1000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atmoz
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 15-04 08:17

Atmoz

Techno!!

[...]

FRS? :r

Daar heb ik me dus vandaag echt de HELE dag op kapot zitten ergeren.
Heb daar gisteren DOA4 gekocht voor 65 !!! euro. Je krijgt niet eens je geld terug als het niet werkt ofzo. Maargoed, ik wilde dat spel hebben dus daarom heb ik 't toch gekocht.

Kom ik gisteravond bij de MediaMarkt aan. Ligt'ie daar voor 55 !!! euro. Toen brak me de klomp. Gewoon 10 euro prijsverschil. Om nog maar niet te spreken over de niet-goed-geld-terug regeling. Echt zoooooooooooo bagger die zaak. Ik kom er gewoon niet over uit. Oke, het is 'maar' 10 euro, maarja toch wel veel procent op een bedrag van rond de 60 euro. Nee, de FRS kan in de stront zakken.

Zo, hier ben ik ook vanaf. Heb d'r echt de hele dag aan zitten ergeren :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
atmoz schreef op zaterdag 28 januari 2006 @ 20:26:
[...]

FRS? :r

Daar heb ik me dus vandaag echt de HELE dag op kapot zitten ergeren.
Heb daar gisteren DOA4 gekocht voor 65 !!! euro. Je krijgt niet eens je geld terug als het niet werkt ofzo. Maargoed, ik wilde dat spel hebben dus daarom heb ik 't toch gekocht.

Kom ik gisteravond bij de MediaMarkt aan. Ligt'ie daar voor 55 !!! euro. Toen brak me de klomp. Gewoon 10 euro prijsverschil. Om nog maar niet te spreken over de niet-goed-geld-terug regeling. Echt zoooooooooooo bagger die zaak. Ik kom er gewoon niet over uit. Oke, het is 'maar' 10 euro, maarja toch wel veel procent op een bedrag van rond de 60 euro. Nee, de FRS kan in de stront zakken.

Zo, hier ben ik ook vanaf. Heb d'r echt de hele dag aan zitten ergeren :Y)
maar je hebt nog steeds 10 euro meer betaald :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koffiezuiper
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20:49
Heeft iemand hier toevallig het soort gelijke probleem dat sommige demo's stotteren? Zoals bij de full auto demo heb ik af en toe een moment waarbij het beeld dus heel even hapert en ik heb geen idee waardoor het komt. Heb het soms ook met andere demo's gehad, NFS:MW onder andere. het is een vrij storend iets ookal is het geen seconde lang zie je gewoon dat het beeld even stil staat en daarna haarfijn soepel weer afspeelt. Met normale games heb ik er volgens mij geen last van :\

HD probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CornNatron
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 09-09-2024
Controller heb net tot 4keer aantoe alle hoeken van de kamer gezien door DOA4 :X wordt zwaar gefrustreerd van dat spel :P als ik block trapt die andere me evengoed neer en als hij blocked kan ik hem niet eens raken |:( maar voor de rest top spel zit al de heledag te spelen en meeste characters unlocked alleen nog die ene die je moet unlocken in time trail maar daar kom ik steeds niet verder omdat me blocks niet werken |:( .

My Xbox360 Gamercard

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 124837

Waar zou ik een Microsoft Hard Drive 20 GB het beste online kunnen bestellen?
Wehkamp geeft een levertijd aan van een week (wat ik niet geloof :P). Hier in Groningen zijn ze nergens te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakBoy

TweakBoy

---

Anoniem: 124837 schreef op zaterdag 28 januari 2006 @ 20:38:
Waar zou ik een Microsoft Hard Drive 20 GB het beste online kunnen bestellen?
Wehkamp geeft een levertijd aan van een week (wat ik niet geloof :P). Hier in Groningen zijn ze nergens te krijgen.
ik kan je morgen zelfs antwoord geven op waar het in omgeving Groningen-stad in een winkel verkrijgbaar is ... ( ik zit nu niet achter mijn terminal waar ik het kan opzoeken )

[ Voor 8% gewijzigd door TweakBoy op 28-01-2006 20:40 ]

---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

TweakBoy schreef op zaterdag 28 januari 2006 @ 20:40:
[...]

ik kan je morgen zelfs antwoord geven op waar het in omgeving Groningen-stad in een winkel verkrijgbaar is ... ( ik zit nu niet achter mijn terminal waar ik het kan opzoeken )
Dat zou helemaal geweldig zijn! Ben zelf FRS, Nedgame en mediamarkt afgegaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekko306
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 21-04 16:17
Bluto schreef op zaterdag 28 januari 2006 @ 18:45:
Heb sinds gisteren mijn 360.Aangesloten met advanced scart cable op een 32 inch normale breedbeeld van pak em beet 2 jaar oud.(Panasonic TX-32PS10)
als ik Condemned speel en ik zwaai met mijn wapen,dan smeer het beeld zich uit,het wordt een beetje blurry.Iemand een idee wat dit kan zijn?
COD loopt wel lekker btw.
Trouwens geen mini remote erbij gekregen bij mijn premium pakket(via wehkamp).
Zal wel afgelopen zijn die actie. :X
Had je dit met de standaard kabel niet? Ik gebruik de standaard kabel en heb het ook (alleen bij het wapen, niet het hele beeld) en dacht gewoon dat dit hoorde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSTPS
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 23:07
Wekko schreef op zaterdag 28 januari 2006 @ 20:56:
[...]

Had je dit met de standaard kabel niet? Ik gebruik de standaard kabel en heb het ook (alleen bij het wapen, niet het hele beeld) en dacht gewoon dat dit hoorde.
Het hoort ook :Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AP3X
  • Niet online
Bl4ckviper schreef op zaterdag 28 januari 2006 @ 20:11:
[...]

Misschien heb je hier iets aan:

http://www.xbox.com/nl-NL/games/backwardscompatibility.htm

Ik heb ook al met sommige games problemen gehad oa ninja gaiden maar daar stond ook over dat de eerste versie van de emulator niet helemaal goed was
bedankt voor de tip maar helaas :(
dan toch maar een mailtje richting MS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 87302

[...]

ik maak geen reclame voor de MM. Bij de FRS zie ik er nooit een, heb zelf de mijne (premium) wel bij de FRS gekocht. Maar de FRS heeft er nooit een op voorraad, vooral premiums zijn super schaars. Zoals gezegd de enige die ik er ooit heb gezien is in mijn bezit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakBoy

TweakBoy

---

Anoniem: 87302 schreef op zaterdag 28 januari 2006 @ 21:19:
[...]

ik maak geen reclame voor de MM. Bij de FRS zie ik er nooit een, heb zelf de mijne (premium) wel bij de FRS gekocht. Maar de FRS heeft er nooit een op voorraad, vooral premiums zijn super schaars. Zoals gezegd de enige die ik er ooit heb gezien is in mijn bezit :)
sorry, het was eigenlijk niet bedoel als een persoonlijk aanval op jou.. hiervoor mijn excuses
maar over het algemeen... vandaag heb ik dus klanten op de vloer gehad die gelijk zeggen van: "Jah, maar bij de MM zijn ze goedkoper" of "daar hebben ze wel zoveel acc. X en jullie niet op voorraad enz"

Eerlijke conclusies trekken vind ik wel zo fijn vanuit de kant van de klant. (wat 6 vd 10 niet doen) Mensen lopen tegenwoordig niet eens meer de frs of dixons in... en gelijk bij de verkoper bashen dat het niet op voorraad is of dat het nou net een euro duurder is wat oneerlijk zou zijn ?

Over tekorten in accesoires: aankomende week zal er her en der worden verdeeld ( alle winkels algemeen, niet speciek eentje ) ... tot mijn verbazing zag ik in de cijfers vandaag dat de randstad een beetje benadeeld wordt in dit geval, zeker met de premiums voor de zaak waar ik in werk.
Plaatsen zoals assen, enschede, dordrecht en utrecht... lekker wel bevoorraad en grote steden zoals Den Haag, Amsterdam en Rotterdam niet. :(
offtopic:
btw: nu we het toch over schaamteloze reclame hebben: in Breda liggen er 3 premiums, (niet mm)

[ Voor 15% gewijzigd door TweakBoy op 28-01-2006 21:43 . Reden: op voorraad.. niet voorraad >:) ]

---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 07-12-2023

Dutchie!

....

Zou er iemand zo vriendelijk willen zijn... om voor mij (en anderen ook natuurlijk) een foto sessie te maken van een xbox360, op een normale breedbeeld tv? (of een 4:3).

Aangezien er nu al lekker wat demo's en games beschikaar zijn, hoop ik dat iemand foto;'s kan maken van verschillende games. Dus niet 10foto's van PDZ maar ook can COD2, NFSU:2, DOA:4, noem maar op.

Ik stel het zeer oprijs als iemand (of meerdere ) mensen willen doen. Ik heb namelijk geen geld voor een nieuwe tv en heb geen zin om het aan een monitor te hangen op m'n computer kamer. Wil gewoon de console bij al mijn andere consoles neerzetten namelijk :)

Een filmpje mag ook.

Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sorted.bits
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 23-04 08:00
Vanaf vandaag dus ook DOA4 gekocht, erg cool spel. Wat een ontzettend coole moves!!! :D

Maar goed, wat ik dus nergens op internet (of in de handleiding) kan vinden is : als ik in multi play speel dan komen er op een gegeven moment icoontjes onder in beeld. Een pan met een gebakken ei, of een mes ofzo. Waar zijn die dingen voor ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SV3NNER
  • Laatst online: 22-04 10:58

SV3NNER

Hello..Follow Me.....OK

Anoniem: 87302 schreef op zaterdag 28 januari 2006 @ 19:40:
Vanmiddag o0m 5 uur hadden ze nog 25 CORE systems bij de MM Amsterdam

Morgen om 11 uur zijn ze weer open. Je mag 10 euro tipgeld naar me sturen ...

;)
Wie wilt er nou een core 8)7

| Youtube |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 131051

Ik

(ik weet wel dat je dan duurder uitkomt, doe geen moeite)

Je hebt een controller met draad dus geen problemen met batterijen opladen of kopen. Dus geen laadpakket kopen.
De controller met draad is de enige die ook de pc gebruikt kan worden (zo hoef ik die ook niet nog eens te kopen)
harddisk heb ik niet nodig (demo's en trailers en wat dan ook, kan ik best missen)
headset heb ik wel nog ergens één liggen.
Zowieso moet ik bij de premium tóch nog een vga kabel kopen. Dus daar doe ik ook geen voordeel mee.

Alles samen zorgt het er ook voor dat ik de aankoop wat meer kan spreiden in de tijd. Wat op zich wel duurder is, i know (maar toch niet zo heel veel) maar interessant voor als je niet veel uit te geven hebt op dergelijke zaken.

Voor de prijs van een premium heb je een core plus mem card plus game, en ben ik ook al meteen aan het gamen.

Mem card wil ik er zowieso nog wel bij, om bij anderen gemakkelijk mijn profiel en dergelijke op zak te hebben. (dus mem card is geen extra uitgave alleen voor de core in mijn geval, maar bij beiden een een extra uitgave)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nimm2
  • Laatst online: 20-04 19:56

nimm2

.

vandaag stond er een heleboel xboxen 360 in de MM rotterdam centrum - ik schat zo'n 25 premiums en dubbel zoveel cores, om 11.00

heb er maar meteen een premium van meegenomen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bl4ckviper

Bl4ckviper

BlaBlaBla

Bl4ckviper schreef op zaterdag 28 januari 2006 @ 19:46:
Ik heb vandaag Perfect dark zero geshopt (limeted edition) maar na iedere missie zegt me xbox 360: This disc is unreadable. It may be wrong region for this console. 1 Match te region of the disc to the console 2 clean the disc with a soft cloth 3 restart the console.

Alles geprobeerd maar hij blijft het zeggen iemand dit vaker gehad of moet ik de game gewoon ff om gaan ruilen
iemand nog een id? heb net even naar de disc gekeken en er zitten krasjes op en het lijkt me niet dat dat door mijn XBOX/XBOX 360 komt aangezien het op geen andere disc zit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roamor
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Bl4ckviper schreef op zaterdag 28 januari 2006 @ 23:18:
[...]

iemand nog een id? heb net even naar de disc gekeken en er zitten krasjes op en het lijkt me niet dat dat door mijn XBOX/XBOX 360 komt aangezien het op geen andere disc zit
Of heb je een import gekregen met een andere regiocode? Wat staat er bijvoorbeeld op de verpakking?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 163219

Aap schreef op zaterdag 28 januari 2006 @ 21:40:
Zou er iemand zo vriendelijk willen zijn... om voor mij (en anderen ook natuurlijk) een foto sessie te maken van een xbox360, op een normale breedbeeld tv? (of een 4:3).

Aangezien er nu al lekker wat demo's en games beschikaar zijn, hoop ik dat iemand foto;'s kan maken van verschillende games. Dus niet 10foto's van PDZ maar ook can COD2, NFSU:2, DOA:4, noem maar op.

Ik stel het zeer oprijs als iemand (of meerdere ) mensen willen doen. Ik heb namelijk geen geld voor een nieuwe tv en heb geen zin om het aan een monitor te hangen op m'n computer kamer. Wil gewoon de console bij al mijn andere consoles neerzetten namelijk :)

Een filmpje mag ook.
Vandaag op een oude tv van 10 jaar aangesloten maar het is echt mooi .Jaja het verschil met een hd tv zal wel heel erg veel zijn maar ik vond dit ook al heel mooi veel beter dan de oude box .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 145330

Koffiezuiper schreef op zaterdag 28 januari 2006 @ 20:29:
Heeft iemand hier toevallig het soort gelijke probleem dat sommige demo's stotteren? Zoals bij de full auto demo heb ik af en toe een moment waarbij het beeld dus heel even hapert en ik heb geen idee waardoor het komt. Heb het soms ook met andere demo's gehad, NFS:MW onder andere. het is een vrij storend iets ookal is het geen seconde lang zie je gewoon dat het beeld even stil staat en daarna haarfijn soepel weer afspeelt. Met normale games heb ik er volgens mij geen last van :\

HD probleem?
Als je tv het aan kan moet je hem ff op 60 hz zetten... die setting kan je veranderen in je system options. Hij staat standaard op 50 hz en dan gaan somige spellen haperig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

124138

124138 schreef op zaterdag 28 januari 2006 @ 15:09:
Ey jongens....ik wil dus verbinding maken met Xbox live. Ik sluit me internet direct op me xbox. Even verbinding testen en bij MTU geeft die FAIL aan. Nou ik even kijken wat mijn MTU is en dat is ongeveer tussen de 1470 en 1480. Nou d8 dat dat wel genoeg zou zijn aangezien ze maar 1365 minimum is.

Dus ik bel net xbox support zeggen ze dat mijn MTU waarde ook niet goed is. Het mag dus ook niet hoger zijn. Ik snap er geen snars meer van....heeft dat trouwens invloed op je verbinding als ik hem nu lager zet ?
Nog iemand die mij info hier over kan geven voordat ik me ISP bel ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!

Dutchie!

....

Anoniem: 163219 schreef op zaterdag 28 januari 2006 @ 23:27:
[...]

Vandaag op een oude tv van 10 jaar aangesloten maar het is echt mooi .Jaja het verschil met een hd tv zal wel heel erg veel zijn maar ik vond dit ook al heel mooi veel beter dan de oude box .
Daarom wil ik juist pics hebben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bl4ckviper

Bl4ckviper

BlaBlaBla

Roamor schreef op zaterdag 28 januari 2006 @ 23:26:
[...]

Of heb je een import gekregen met een andere regiocode? Wat staat er bijvoorbeeld op de verpakking?
"for use only with Xbox 360 entertainment systems with "PAL" designation." en dan wat gezeur over illigaal kopieren ed.

Maar lijkt me toch niet dat de MediaMarkt me een import versie aansmeert. het is de limited collectors edition misschien dat dat wat uitmaakt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koffiezuiper
  • Laatst online: 20:49
Anoniem: 145330 schreef op zaterdag 28 januari 2006 @ 23:40:
[...]

Als je tv het aan kan moet je hem ff op 60 hz zetten... die setting kan je veranderen in je system options. Hij staat standaard op 50 hz en dan gaan somige spellen haperig.
Sorry had erbij moeten zeggen dat ik het speel op een lcd scherm en dat de hz dus niet van toepassing is,PAL 60 kan je dan niet instellen omdat je de res instelt en de rest doet die automatisch of iets dergelijks. Dat is niet het probleem in ieder geval helaas..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royal
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online

Royal

Flush

Ik heb daar ook last van, geen LCD scherm maar heb 50Hz / 60Hz optie allebij al geprobeerd.

There is no dark side of the Moon really... as a matter of fact it's all dark

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartjuh
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Bartjuh

Hej

Anoniem: 131051 schreef op zaterdag 28 januari 2006 @ 22:42:
[...]
Ik

(ik weet wel dat je dan duurder uitkomt, doe geen moeite)

Je hebt een controller met draad dus geen problemen met batterijen opladen of kopen. Dus geen laadpakket kopen.
De controller met draad is de enige die ook de pc gebruikt kan worden (zo hoef ik die ook niet nog eens te kopen)
harddisk heb ik niet nodig (demo's en trailers en wat dan ook, kan ik best missen)
headset heb ik wel nog ergens één liggen.
Zowieso moet ik bij de premium tóch nog een vga kabel kopen. Dus daar doe ik ook geen voordeel mee.

Alles samen zorgt het er ook voor dat ik de aankoop wat meer kan spreiden in de tijd. Wat op zich wel duurder is, i know (maar toch niet zo heel veel) maar interessant voor als je niet veel uit te geven hebt op dergelijke zaken.

Voor de prijs van een premium heb je een core plus mem card plus game, en ben ik ook al meteen aan het gamen.

Mem card wil ik er zowieso nog wel bij, om bij anderen gemakkelijk mijn profiel en dergelijke op zak te hebben. (dus mem card is geen extra uitgave alleen voor de core in mijn geval, maar bij beiden een een extra uitgave)
Hier zit ik ook aan te denken, om een core te kopen ipv een premium. Ondanks dat premiums en core's hier volop te krijgen zijn. Dus daar ligt het niet aan.

Waarom? ;
- Ik wil geen wireless controller, dat vind ik waardeloos met batterijen. Ik wil geen gezeur.
- De component kabel kan me gestolen worden, ik koop er toch direct een vga kabel bij als ik er een koop.
- Later wil ik waarschijnlijk een grotere harde schijf, dus even zonder doen en als 40GB en 80GB uit is die kopen, of cheap-ass 2de hands een 20GB scoren. ( ik bedoel, nu 95 euro lappen voor 20GB, wat een afzetterij eigenlijk :X )
- Headset boeit mij toch niet.
- Ethernet kabel kan ik zelf wel in elkaar zetten op precies de goede lengte.
- Ik wil een zwarte dvd-lade :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 106149

Aap schreef op zondag 29 januari 2006 @ 00:04:
[...]

Daarom wil ik juist pics hebben :)
Ik heb het even geprobeert, maar krijg het niet voor elkaar om het beeld fatsoenlijk vast te leggen. Dan zit er weer die zwarte blak in t midden, vage regenboog effecten, of het gaat te snel net als in doa4. Maar mijn probeersels staan hier, tv even van me broertje gepikt, mijne doet geen pal60 maar krijg dinsdag me nieuwe :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 86614

Anoniem: 106149 schreef op zondag 29 januari 2006 @ 12:05:
[...]

Ik heb het even geprobeert, maar krijg het niet voor elkaar om het beeld fatsoenlijk vast te leggen. Dan zit er weer die zwarte blak in t midden, vage regenboog effecten, of het gaat te snel net als in doa4. Maar mijn probeersels staan hier, tv even van me broertje gepikt, mijne doet geen pal60 maar krijg dinsdag me nieuwe :)
Het lijkt erop dat er een soort vlak van zwarte vierkantjes opzit :S, dit komt door de camera neem ik aan?

Iemand trouwens ervaring met het aansluiten van de 360 op een 17' LCD monitor? Ik heb een Samsung SyncMaster 730BF met een max. resolutie van 1280*1024, draait dat lekker? Ik neem aan dat je gewoon twee kleine balkjes krijgt (boven en onder).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
Bartjuh schreef op zondag 29 januari 2006 @ 11:46:
[...]

Hier zit ik ook aan te denken, om een core te kopen ipv een premium. Ondanks dat premiums en core's hier volop te krijgen zijn. Dus daar ligt het niet aan.

Waarom? ;
- Ik wil geen wireless controller, dat vind ik waardeloos met batterijen. Ik wil geen gezeur.
- De component kabel kan me gestolen worden, ik koop er toch direct een vga kabel bij als ik er een koop.
- Later wil ik waarschijnlijk een grotere harde schijf, dus even zonder doen en als 40GB en 80GB uit is die kopen, of cheap-ass 2de hands een 20GB scoren. ( ik bedoel, nu 95 euro lappen voor 20GB, wat een afzetterij eigenlijk :X )
- Headset boeit mij toch niet.
- Ethernet kabel kan ik zelf wel in elkaar zetten op precies de goede lengte.
- Ik wil een zwarte dvd-lade :P
you are not ready for next gen.
ten eerste heb je met bedraade controllers altijd lengte probleem of knup zooi,
en dan als je erlangs loopt pleurt er een op de grond.
en die accu's gaan best lang mee ik heb ze beiden nog maar 2 keer op hoeven laden in 1 maand.

met een eigen HDD heb je alleen een extended usb stick. want de echte data indeling staat er niet op waarmee je dus savegames kan opslaan, en een grotere zal wel lang duren voordat die er komen.

en de core heeft een witte lade

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 86614 schreef op zondag 29 januari 2006 @ 12:32:
[...]

Het lijkt erop dat er een soort vlak van zwarte vierkantjes opzit :S, dit komt door de camera neem ik aan?

Iemand trouwens ervaring met het aansluiten van de 360 op een 17' LCD monitor? Ik heb een Samsung SyncMaster 730BF met een max. resolutie van 1280*1024, draait dat lekker? Ik neem aan dat je gewoon twee kleine balkjes krijgt (boven en onder).
Ja die camera doet erg vaag met tv beeld...

Ik heb em een keer aangesloten op mijn 930BF (19") maar PGR3 geeft wat problemen tijdens de race, dan vult het beeld helemaal en ziet het er niet orgineel meer uit 8)7 Maar bij de rest krijg k netjes een balk boven en onder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xander84
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 02-10-2024

Xander84

GamerTag: D3 R4X

WSaeNoTSoCK schreef op zondag 29 januari 2006 @ 12:35:
[...]

en de core heeft een witte lade
Das het enige positieve aan de core, ik vind die zilvere lade van de premium maar brak. Steek te veel af bij het wit van de box zelf :P

XBOX 360 Gamertag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fonias
  • Laatst online: 20:34
Xander84 schreef op zondag 29 januari 2006 @ 12:45:
[...]

Das het enige positieve aan de core, ik vind die zilvere lade van de premium maar brak. Steek te veel af bij het wit van de box zelf :P
Deze steekt niet zo af als je een mooi donkere faceplate hebt zoals ik ;)
Met de limited faceplate van PGR3 _/-\o_ zie ik het toch liever met een chrome lade, met een witte is dan lelijk :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
Xander84 schreef op zondag 29 januari 2006 @ 12:45:
[...]

hij zegt dat de core een zwarte lade heeft.

maar zilver is beter te combineren met verschillende face plates, want zilver past bijna bij alles en wit niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
ChristiaanB schreef op zondag 29 januari 2006 @ 12:56:
[...]

Deze steekt niet zo af als je een mooi donkere faceplate hebt zoals ik ;)
Met de limited faceplate van PGR3 _/-\o_ zie ik het toch liever met een chrome lade, met een witte is dan lelijk :r
me thought exactly

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 165911

arghh nog steeds geen oplossing gevonden voor mn xbox live probleem:
wie dit probleem oplost krijg van mij een kratje bier!!

ik heb mn xbox aangesloten via casema kabel en dan gaat het via mn debian firewall met iptables waarvan ik port 88 udp/tcp en oirt 3074 udp/tcp heb ge-opend...als ik test network connection doet zegt die overal dat het werkt alleen bij nat zegt die moderate...als ik pg3 wil spelen dan werken de carreer games wel maar de custom games 90% van de keren niet en dan krijg ik de error error connection to all players.
Ook heb ik de ffxi demo en kan ik m niet updaten en krijg ik de error dat die geen netwerk verbinding kan maken terwijl die natuurlijk wel aanwezig is.
Ik had mn xbox eerst via dhcp lopen maar heb m nu handmatig een ip gegeven.Weet iemand welke andere poorten ik open moet zetten om dit te laten werken en hoe ik NAT van moderate naar open krijg via een debian firewall?

het bier wacht op je ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 64887

Anoniem: 165911 schreef op zondag 29 januari 2006 @ 13:21:
arghh nog steeds geen oplossing gevonden voor mn xbox live probleem:
wie dit probleem oplost krijg van mij een kratje bier!!

ik heb mn xbox aangesloten via casema kabel en dan gaat het via mn debian firewall met iptables waarvan ik port 88 udp/tcp en oirt 3074 udp/tcp heb ge-opend...als ik test network connection doet zegt die overal dat het werkt alleen bij nat zegt die moderate...als ik pg3 wil spelen dan werken de carreer games wel maar de custom games 90% van de keren niet en dan krijg ik de error error connection to all players.
Ook heb ik de ffxi demo en kan ik m niet updaten en krijg ik de error dat die geen netwerk verbinding kan maken terwijl die natuurlijk wel aanwezig is.
Ik had mn xbox eerst via dhcp lopen maar heb m nu handmatig een ip gegeven.Weet iemand welke andere poorten ik open moet zetten om dit te laten werken en hoe ik NAT van moderate naar open krijg via een debian firewall?

het bier wacht op je ;)
Misschien heb je hier iets aan. http://www.360nieuws.nl/forums/viewtopic.php?t=121

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 86614

Anoniem: 106149 schreef op zondag 29 januari 2006 @ 12:35:
[...]

Ik heb em een keer aangesloten op mijn 930BF (19") maar PGR3 geeft wat problemen tijdens de race, dan vult het beeld helemaal en ziet het er niet orgineel meer uit 8)7 Maar bij de rest krijg k netjes een balk boven en onder.
Klinkt goed, misschien dat ik mijn HDTV dan even uitstel en toch eerst een 360 haal ipv andersom, blijf het gewoon een vet ding vinden.

Dat PGR3 uitrekt is een bekend probleem, was geloof ik omdat die voor een kleinere resolutie was geprogrammeerd oid.

Heb je hem op de tv btw met een advanced scart aangesloten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Otherside
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 21-11-2024
Anoniem: 123357 schreef op zaterdag 28 januari 2006 @ 16:52:
Vandaag heeft mijn xbox 360 het begegeven na 2 maanden trouwe dienst. Elke keer als ik een spel opstart (pdz, pgr3, nfs:mw) krijg ik na een tijdje strepen over het beeld en daarna valt het beeld en geluid weg. Terug opstarten zijn de problemen weer even weg maar dan voor ik wil spelen keert het probleem terug. Heb het al met verschillende spellen geprobeerd en ze geven allemaal hetzelfde resultaat dus het ligt aan de console. Krijg wel geen rode fout lichtjes en de xbox360 blijft gewoon draaien met een groen lichtje. Ik dus naar microsoft bellen en een half uur aan de lijn gehangen. Moet ik naar de extrazone in turnhout gaan vragen of ik hem daar op een hdtv kan hangen (die hebben daar geen hdtv volgens mij) om te kijken of mijn kabels niet stuk zijn. Want dat zijn ze volgens ms verplicht om na te kijken. Als dit niet helpt moet ik terugbellen en ontvang ik een doos om mijn console op te sturen. Terwijl ik zo goed als zeker weet dat het aan mijn console ligt en niet aan de kabels.
Heb ongeveer het zelfde probleem,

Kwam als eerst voor met PGR3, me beeld ging helemaal vaag doen, strepen, kleuren veranderde helemaal daarna viel me beeld steeds uit.

Xbox uit gezet en had er zeker 4 weken geen last meer van, maar vandaag was het weer raak maar nu met COD2.

Alles kreeg een blauwe "gloed" en het werd steeds intensiever en toen weer me beeld weg vallen. Restart en het is weer weg.

Weet nu niet of ik hem ga opsturen, het is niet goed dat is duidelijk maar heb er nog niet zo heeeel veel last van. En kan geen week zonder >:)
Anoniem: 106149 schreef op zondag 29 januari 2006 @ 12:35:
[...]

Resolutie op 1024x786 zetten lost het op... ja het is niet ideaal :|

[ Voor 13% gewijzigd door The Otherside op 29-01-2006 13:58 ]

PSN: Arcadium86 | iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!

Dutchie!

....

Thnx voor de pics, alleen beetje brak ja :+ kan er nu niet echt aan opmaken of het nu wel of niet mooi is op een "oude" tv.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekko306
Als je geen HDtv gewend ben ziet het er gewoon prima uit. Ik heb hem op m'n gewone 100Hz breedbeeld aangesloten en heb niks te klagen over het beeld. Natuurlijk ziet het er wel beter uit op een HDtv, maar als je dat niet gewend bent mis je ook niks....
Ik wil best een keer wat foto's maken, maar ik denk niet dat je daar wat aan hebt omdat je de kwaliteit van het beeld nooit goed ziet als je foto's van een tv maakt.

Laatst trouwens een nogal vage bug gehad, toen ik op de Guide knop drukte was de achtergrond van dat tabblad niet zoals hij hoorde, maar bestond uit allemaal gamerpictures:
Afbeeldingslocatie: http://img88.imageshack.us/img88/3884/170120063er.th.jpg

[ Voor 29% gewijzigd door Wekko306 op 29-01-2006 14:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 134033

Op een gewone CRT-TV is het beeld goed, maar op een HD-TV veel, maar dan ook echt veel beter.
Ik heb zelf een Philips Matchline tv en HD-TV (Samsung) en het verschil is echt groot. Op een CRT ziet het er gewoon veel minder scherp uit, op een HD-TV is het beeld gewoon een paar keer scherper en kleurrijker.

Als je een HD-TV kan betalen zou ik daar zeker voor gaan, het verschil is het geld zeker waard. Maar als je zoals al eerder gezegd geen HD-TV gewent bent is een CRT ook prima.
Kortom, de Xbox komt gewoon het best tot zijn recht op een HD-TV. :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 86614 schreef op zondag 29 januari 2006 @ 13:51:
[...]

Heb je hem op de tv btw met een advanced scart aangesloten?
Nee met de standaard composite kabel, dat vind er eigenlijk al best strak uitzien. De RGB kabel is hier moeilijk verkrijgbaar, daar ga ik dinsdag weer even voor rondkijken nadat ik me nieuwe tv heb.
Aap schreef op zondag 29 januari 2006 @ 14:04:
Thnx voor de pics, alleen beetje brak ja :+ kan er nu niet echt aan opmaken of het nu wel of niet mooi is op een "oude" tv.
Ik heb het nog even een keer geprobeerd maar ik krijg het echt niet voor elkaar, haha. Ben zo slechte fotograaf.. ik probeer het vanavond nog even met langere sluitertijd zonder flits en stilstaand beeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 34043

heeft iemand een ingame screen van die laatste eindbaas van dead or alive 4
ik hoor zoveel nagetiefs over haar
ben wel beniewd hoe ze eruit ziet. :)
heb de game zelf namelijk niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20:09

BM

Moderator Spielerij
Vraagje aan de mensen die hun 360 al wat langer hebben.
Ik zit sinds dag 1 met het probleem, dat mijn profiel niet standaard ingelogd word op live.
Ik moet altijd eerst de connectie testen, voor ik kan aanmelden. Voor ik dat doe krijg ik direct de melding dat sommige profielen niet ingelogd kunnen worden, en dat dit aan de connectie, of aan het profiel kan liggen. Nu lijkt me met beide weinig mis.

Iemand enig idee waar dit aan kan liggen?

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 38669

Een filmpje mag ook.
Afbeeldingslocatie: http://i29.photobucket.com/albums/c270/labratje/xb_ingame1.jpg

Meer ingame pics heb ik niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 34043 schreef op zondag 29 januari 2006 @ 16:04:
Groene pudding ala Kasumi :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albinoraptor
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 20:45

Een filmpje mag ook.
Ik heb wel in een eerder xbox360 topic, foto's gemaakt van PGR2 voor xbox en PGR3 voor xbox360, om te laten zien dat je toch zeker wel ziet dat het stukken beter is dan de oude console.
Albinoraptor in "Het Grote Xbox 360 Topic - Deel 9"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekko306
Anoniem: 34043 schreef op zondag 29 januari 2006 @ 16:04:
http://img37.imageshack.us/img37/8200/doa4boss8ph.jpg
Volgens mij is dit haar, maar ik heb de game ook niet dus ben er niet zeker van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 34043

Wekko schreef op zondag 29 januari 2006 @ 16:27:
[...]

Volgens mij is dit haar, maar ik heb de game ook niet dus ben er niet zeker van.
klopt maar ik wil haar wel eens in de ring zien tegen iemand anders. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dikki dik
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12-07-2020
Wekko schreef op zondag 29 januari 2006 @ 16:27:
[...]

behalve de witte haren die zijn ook doorzichtig. Tis echt een kreng om te verslaan ;) Wil je haar een dikke mep in de gezicht verkopen, ' flitst' ze weg en staat ze even later achter je om precies hetzelfde bij jou te doen. Of dan ben je haar aan het neerslaan springt ze inene op je kop, heel erg irritant

Maar met sommige schakel ik haar in 1 keer uit. Met hayabusha die kan ongeveer dezelfde truukjes als haar, was het me in 1 keer gelukt. Moet je wel de knoppencombinaties weten.

Battlefield 2 stats - Specs PC - X360 Gamertag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
nouja ze is in ieder geval wel nude doorzichtig of niet :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

dikki dik schreef op zondag 29 januari 2006 @ 16:49:
[...]

behalve de witte haren die zijn ook doorzichtig. Tis echt een kreng om te verslaan ;) Wil je haar een dikke mep in de gezicht verkopen, ' flitst' ze weg en staat ze even later achter je om precies hetzelfde bij jou te doen. Of dan ben je haar aan het neerslaan springt ze inene op je kop, heel erg irritant

Maar met sommige schakel ik haar in 1 keer uit. Met hayabusha die kan ongeveer dezelfde truukjes als haar, was het me in 1 keer gelukt. Moet je wel de knoppencombinaties weten.
Ze is echt makkelijk met elke character. Het enige wat je hoeft te doen is alleen op de "punch" knop te bashen. Echt te makkelijk :*) Had de story mode met alle characters veel te snel uitgespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!

Dutchie!

....

@mensen met pics: Thnx ! ik vind het er toch wel aardig uitzien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik krijg ineens gratis achievements geloof ik. Kijk ik op mijn profile, staat er Won a Bronze Star en nog eens 3 hidden characters unlocked. Alleen ik weet dus van nix...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SV3NNER
  • Laatst online: 22-04 10:58

SV3NNER

Hello..Follow Me.....OK

Anoniem: 134033 schreef op zondag 29 januari 2006 @ 16:56:
[...]

Ze is echt makkelijk met elke character. Het enige wat je hoeft te doen is alleen op de "punch" knop te bashen. Echt te makkelijk :*) Had de story mode met alle characters veel te snel uitgespeeld.
Ik heb doa4 sinds vandaag, maar ik vind het toch een stukje moeilijker dan voorgaande delen.

| Youtube |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekko306
Anoniem: 106149 schreef op zondag 29 januari 2006 @ 17:01:
Ik krijg ineens gratis achievements geloof ik. Kijk ik op mijn profile, staat er Won a Bronze Star en nog eens 3 hidden characters unlocked. Alleen ik weet dus van nix...
Bronze Star: "Beat someone with a 10-14 win streak in DoA4 online." ;)
Op Gamefaqs (en allicht veel meer sites) staan lijsten met wanneer je welke achievements krijgt, best handig als je ze allemaal wil halen en niet precies weet wat je moet doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Wekko schreef op zondag 29 januari 2006 @ 17:07:
[...]

Bronze Star: "Beat someone with a 10-14 win streak in DoA4 online." ;)
Op Gamefaqs (en allicht veel meer sites) staan lijsten met wanneer je welke achievements krijgt, best handig als je ze allemaal wil halen en niet precies weet wat je moet doen.
Ah thnx, weet nu waar de characters vandaan komen. Online ben ik nog niet geweest, dus waar die Bronze Star dan ineens vandaan komt is een raadsel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

SV3NNER schreef op zondag 29 januari 2006 @ 17:06:
[...]

Ik heb doa4 sinds vandaag, maar ik vind het toch een stukje moeilijker dan voorgaande delen.
ja klopt, maar dat ging over de eind-baas, die is makkelijk :*)
Anoniem: 106149 schreef op zondag 29 januari 2006 @ 17:21:
[...]

Ah thnx, weet nu waar de characters vandaan komen. Online ben ik nog niet geweest, dus waar die Bronze Star dan ineens vandaan komt is een raadsel.
Misschien Time Attack?

[ Voor 35% gewijzigd door Anoniem: 134033 op 29-01-2006 17:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

124138

Eindelijk is het me gelukt om op xbox online te komen. Ik ben nu Fight Night demo aan het downen. Ik heb Fifa, NFS en PGR3 (allemaal full) maar welke demo`s zijn ook nog leuk en dus zeker even moet checken ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekko306
124138 schreef op zondag 29 januari 2006 @ 17:36:
Eindelijk is het me gelukt om op xbox online te komen. Ik ben nu Fight Night demo aan het downen. Ik heb Fifa, NFS en PGR3 (allemaal full) maar welke demo`s zijn ook nog leuk en dus zeker even moet checken ?
Marble Blast Ultra (Arcade Game), Bejeweled, Condemned en Kameo zou ik ook zeker even proberen.

Jammer dat nu de muziek stopt die je aan het luisteren bent als je een game start. Zit ik net een half uur een nummer te luisteren en begin ik een game, stopt de muziek en kan ik weer overnieuw gaan beginnen met luisteren... Als ik wil dat de muziek stopt doe ik dat zelf wel, dat hoeft Microsoft niet voor mij te doen :P Hopelijk fixen ze dat ook nog....

[ Voor 32% gewijzigd door Wekko306 op 29-01-2006 17:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nope het is echt iets online. Ik denk dat ik vannacht in mijn slaap heb zitten spelen, haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odessa
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
The Otherside schreef op zondag 29 januari 2006 @ 13:53:
[...]

Xbox uit gezet en had er zeker 4 weken geen last meer van, maar vandaag was het weer raak maar nu met COD2.

Alles kreeg een blauwe "gloed" en het werd steeds intensiever en toen weer me beeld weg vallen. Restart en het is weer weg.

[...]

:|
Bah,dat heb ik dus ook 1 keer gehad.
Ik hoop dat het daar bij blijft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 149626

Anoniem: 106149 schreef op zondag 29 januari 2006 @ 17:01:
Heb je misschien een klein broertje oid? Die willen nog wel eens ongevraagd aan je spullen zitten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakBoy

TweakBoy

---

Anoniem: 124837 schreef op zaterdag 28 januari 2006 @ 20:50:
[...]

Dat zou helemaal geweldig zijn! Ben zelf FRS, Nedgame en mediamarkt afgegaan.
helaas, vandaag even gekeken.. maar 0,0 hardeschijven in voorraad en bij leverancier ...
offtopic:
(eerst volgende xb360 premium zelfs vanaf 31-03-2006 weer volgens systeem :s )

---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 149626 schreef op zondag 29 januari 2006 @ 18:37:
[...]

Heb je misschien een klein broertje oid? Die willen nog wel eens ongevraagd aan je spullen zitten :P
Ook hij heeft het niet gedaan zegt ie... kan ook wel kloppe want hij weet geeneens hoe je de controller in moet schakelen.

Net bleef voor de eerste keer me xbox volledig hangen tijdens PGR3. Na uit en aanzetten deed ie het gelukkig weer, was wel ff schrikken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 164848

[/quote]
Zondag 29 januari 2006 - Inmiddels heeft microsoft bevestigd dat er een update onderweg is voor het dashboard, maandag zal deze beschikbaar zijn. In deze update zal ook een wijziging zitten voor het gebruik van nieuwe features, hierbij gaat het waarschijnlijk om de webcam.

Verder zal er een dag later een update gaan verschijnen voor COD2, nu maar hopen dat de vele problemen die wij gamers ondervinden met dit spel opgelost worden door deze patch.
[quote]

't Zal niet waar zijn, ze komen er nu toch echt mee ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 167078

Gisteren even de MM in Eindhoven binnengelope en ja hoor daar lagen ze, een redelijke pallet
vol met witte XBox 360 dozen (ja de premiums dus), heb er maar meteen eentje meegenomen en ik
moet zeggen wat een ongelooflijk mooi beeld op mijn JVC LT37S60 LCD TV (37") :P :P

Vandaag waren ze gesloten dus ik denk dat er morgenvroeg ook nog wel een aantal zullen liggen,
nee dit is geen promotie voor de MM, meld alleen ff dat ze er liggen..............

Heeft iemand al ervaring met de wireless netwerk adapter, heb eigenlijk geen zin om kabels naar beneden te trekken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 167078 schreef op zondag 29 januari 2006 @ 22:18:
Gisteren even de MM in Eindhoven binnengelope en ja hoor daar lagen ze, een redelijke pallet
vol met witte XBox 360 dozen (ja de premiums dus), heb er maar meteen eentje meegenomen en ik
moet zeggen wat een ongelooflijk mooi beeld op mijn JVC LT37S60 LCD TV (37") :P :P

Vandaag waren ze gesloten dus ik denk dat er morgenvroeg ook nog wel een aantal zullen liggen,
nee dit is geen promotie voor de MM, meld alleen ff dat ze er liggen..............

Heeft iemand al ervaring met de wireless netwerk adapter, heb eigenlijk geen zin om kabels naar beneden te trekken?
Ja maar niet met de MS handel. Wel met een Linksys WET54G (bridge) en dat werkt ideaal. Rond de 80 tot 90 Euro ook bij MM. Werkt super, instellen met CD-Rom op je PC, vervolgens draait 'ie stand alone zonder drivers op meerdere apparaten, zowel xbox, als Mac etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

TweakBoy schreef op zondag 29 januari 2006 @ 19:43:
[...]

helaas, vandaag even gekeken.. maar 0,0 hardeschijven in voorraad en bij leverancier ...
offtopic:
(eerst volgende xb360 premium zelfs vanaf 31-03-2006 weer volgens systeem :s )
Bedankt voor de informatie. Wel balen zeg...ik hoop dat het aanbod zal toenemen tijdens de intro van de 40 gb hd's.

[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 124837 op 29-01-2006 22:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 19-04 17:07

curry684

left part of the evil twins

Topicstarter
Anoniem: 167078 schreef op zondag 29 januari 2006 @ 22:18:
Duur doch topkwaliteit, werkt perfect :)

Professionele website nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlowFish
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 22-04 17:17
curry684 schreef op zondag 29 januari 2006 @ 23:07:
[...]

Duur doch topkwaliteit, werkt perfect :)
Ik heb nog wel zo'n Linksys WRT54G voor je liggen or, als je interesse hebt stuur me een mailtje :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684

curry684

Topicstarter
Ik heb zelf al een WRT54G, maar wat heeft dat van doen met de WLAN Adapter van de X360? 8)7

btw. Marble Blast Ultra is gaaf, vooral online op Xbox Live :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hubert
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 23-04 13:50

Hubert

Decepticons 4ever!!!!

Anoniem: 124837 schreef op zondag 29 januari 2006 @ 22:49:
[...]

Bedankt voor de informatie. Wel balen zeg...ik hoop dat het aanbod zal toenemen tijdens de intro van de 40 gb hd's.
40 gig h'd's heb ik iets gemist :? dacht dat het bestands systeem van de xbox maar max 32 gig partities aan kon?

Together let us beat this ample field, Try what the open, what the covert yield.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CornNatron
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 09-09-2024
Anoniem: 134033 schreef op zondag 29 januari 2006 @ 16:56:
[...]

ik moet ook toe geven in story mode is ze een zacht gekookt eitje maar als je het een paar keer met verschillende characters tegen haar opgenomen heb in time attack kom je er achter dat ze toch veel moeilijker is |:(

My Xbox360 Gamercard

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bl4ckviper

Bl4ckviper

BlaBlaBla

Iemand enig id hoe je bij dead or alive 4 fatsoenlijk kan blokken is toch A of Achteruit? maar ik word helemaal kort geslagen en de tegenstander blockt continue alles. Zo vind ik er dus geen ruk aan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

124138

Vandaag komt die update voor de xbox 360 toch ? of had ik dat verkeerd gelezen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684

curry684

Topicstarter
Bl4ckviper schreef op maandag 30 januari 2006 @ 01:02:
Iemand enig id hoe je bij dead or alive 4 fatsoenlijk kan blokken is toch A of Achteruit? maar ik word helemaal kort geslagen en de tegenstander blockt continue alles. Zo vind ik er dus geen ruk aan ;)
Ik heb er ook nog wat moeite mee om slimmer te vechten dan button mashen idd 8)7 Sinds ik in de handleiding heb opgezocht hoe je counters moet doen ben ik niet eens meer in de buurt gekomen van m'n eerste scores op Survival :D

[ Voor 16% gewijzigd door curry684 op 30-01-2006 01:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rox_NL
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
curry684 schreef op zondag 29 januari 2006 @ 23:19:btw. Marble Blast Ultra is gaaf, vooral online op Xbox Live :)
Het is echt geweldig ja :). Met een paar mensen wordt het al gauw geweldig hectisch en zeker die levels die om te draaien zijn, zijn ronduit kut en je ziet iedereen daar ook maar wat prutsen :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

124138 schreef op maandag 30 januari 2006 @ 01:25:
Vandaag komt die update voor de xbox 360 toch ? of had ik dat verkeerd gelezen ?
Had ik hier gepost uit een quote van xbox360only.nl inderdaad, slechts een blz. terug ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S
  • Laatst online: 22:24

S2S

124138 schreef op maandag 30 januari 2006 @ 01:25:
Meestal USA tijd.

mijn gamercard ---> http://live.xbox.com/member/s1nsane; PSN: s1nsane

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Daar is het 11 minuten geleden precies maandag :Y) Laat maar komen die update

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 106149 schreef op maandag 30 januari 2006 @ 09:11:
[...]

Ligt eraan waar in de USA, in sommige delen was het toen al 3 uur maandag ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S
  • Laatst online: 22:24

S2S

Anoniem: 106149 schreef op maandag 30 januari 2006 @ 09:11:
[...]

Mja zo snel zijn ze niet ;) ze hebben er ook nog verschillende tijd-zones. Ik weet niet precies op wat voor tijdstip game demo's worden gereleased, maar dat is meestal in de nacht hier.

Dus het kan nog wel even duren!

mijn gamercard ---> http://live.xbox.com/member/s1nsane; PSN: s1nsane

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Oh ik dacht dat het daar allemaal hetzelfde was. Ik heb een chat contact in USA, daar moet ik -9 uur doen om zijn tijd te weten, dus daarom. Maar geeft verder niets, ik heb de tijd.
Is het ook bekend wat er precies allemaal gefixt word?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684

curry684

Topicstarter
Anoniem: 106149 schreef op maandag 30 januari 2006 @ 09:22:
Is het ook bekend wat er precies allemaal gefixt word?
Semi-officieel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 19339

Bl4ckviper schreef op zondag 29 januari 2006 @ 00:34:
[...]
Maar lijkt me toch niet dat de MediaMarkt me een import versie aansmeert. het is de limited collectors edition misschien dat dat wat uitmaakt!
Nou, dat deed de MM in Zoetermeer dus WEL... Netjes een NTSC-versie van DOA4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hubert schreef op zondag 29 januari 2006 @ 23:22:
[...]

40 gig h'd's heb ik iets gemist :? dacht dat het bestands systeem van de xbox maar max 32 gig partities aan kon?
The Xbox 360 supports removable and portable devices via USB. Most of these devices use the FAT32 file system which is capable of volume sizes up to 2 TB. Windows 2000 and XP can read and write to FAT32 volumes of large size but cannot natively create or format them above 32 GB. In order to create a FAT32 partition and format it above 32GB you will need a utility like Partition Magic or some other drive/partition utility. Windows 98 does support the creation and formatting of FAT32 partitions up to 127 GB in size. If you have 98 installed or a 98 boot disk with FDISK.EXE and FORMAT.COM you would have all you need for up to that 127GB mark pending your drive is installed via the IDE interface or you have a USB driver loaded.

Bovenstaande gaat dus over external drives. Ik zou niet weten waarom microsoft het zelf niet voor elkaar zou krijgen om hun hd's te formatten :P

[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 124837 op 30-01-2006 11:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684

curry684

Topicstarter

Pagina: 1 ... 9 10 Laatste

Dit topic is gesloten.