Anoniem: 87302 schreef op zaterdag 28 januari 2006 @ 21:19:
[...]
ik maak geen reclame voor de MM. Bij de FRS zie ik er nooit een, heb zelf de mijne (premium) wel bij de FRS gekocht. Maar de FRS heeft er nooit een op voorraad, vooral premiums zijn super schaars. Zoals gezegd de enige die ik er ooit heb gezien is in mijn bezit

sorry, het was eigenlijk niet bedoel als een persoonlijk aanval op jou.. hiervoor mijn excuses
maar over het algemeen... vandaag heb ik dus klanten op de vloer gehad die gelijk zeggen van: "Jah, maar bij de MM zijn ze goedkoper" of "daar hebben ze wel zoveel acc. X en jullie niet op voorraad enz"
Eerlijke conclusies trekken vind ik wel zo fijn vanuit de kant van de klant. (wat 6 vd 10 niet doen) Mensen lopen tegenwoordig niet eens meer de frs of dixons in... en gelijk bij de verkoper bashen dat het niet
op voorraad is of dat het nou net een euro duurder is wat oneerlijk zou zijn ?
Over tekorten in accesoires: aankomende week zal er her en der worden verdeeld ( alle winkels algemeen, niet speciek eentje ) ... tot mijn verbazing zag ik in de cijfers vandaag dat de randstad een beetje benadeeld wordt in dit geval, zeker met de premiums voor de zaak waar ik in werk.
Plaatsen zoals assen, enschede, dordrecht en utrecht... lekker wel bevoorraad en grote steden zoals Den Haag, Amsterdam en Rotterdam niet.
offtopic:
btw: nu we het toch over schaamteloze reclame hebben: in Breda liggen er 3 premiums, (niet mm)
[
Voor 15% gewijzigd door
TweakBoy op 28-01-2006 21:43
. Reden: op voorraad.. niet voorraad >:) ]