Het Grote Xbox 360 Topic - Deel 12 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 10 Laatste
Acties:
  • 4.550 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 64887

Anoniem: 38669 schreef op vrijdag 27 januari 2006 @ 00:59:
[...]

ik denk dat hij bedoelt dat normale games zo rond de 69 euro kosten... beetje creatief lezen :P
Maar je hebt gelijk dat op de manier zoals het er staat hij doet voorkomen dat normale games ook 100 euro kosten.

[ouwe lullen mode]
Is Nederlands tegenwoordig geen verplicht vak meer op het voorgezet onderwijs?? :P B)
[/ouwe lullen mode]
Is creatief lezen een verplicht vak geworden? Haha
Loop ik toch ietwat achter. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 129945

ik haat dit , nog steeds niet die xdoos binnen ! :(

|:( :7

Als ik hem vandaag niet krijg ga ik flippen ! :O

ik wil ook ff weer plezier hebben, 2 k#t weken achter de rug, ben opgelicht, bla bla bal,

dan nog die school, en nu dit, GREAT |:(

make my day Bartsmit ! ;( :/ 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 17-05 22:30
Anoniem: 129945 schreef op vrijdag 27 januari 2006 @ 08:38:

ik wil ook ff weer plezier hebben, 2 k#t weken achter de rug, ben opgelicht, bla bla bal,

lord: thanks to the normal shops, walk in and walk out with your 360 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• salvador4
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21:00
Anoniem: 129945 schreef op vrijdag 27 januari 2006 @ 08:38:

Misschien is het wel bij de buren afgegeven ofzo, bestellingen van bart smit zijn tot nu toe altijd binnen 1 dag geleverd bij mij als op de site staat dat het verzonden is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 27-05 16:00

curry684

left part of the evil twins

Topicstarter
Anoniem: 134612 schreef op vrijdag 27 januari 2006 @ 01:03:
[...]

Is dat zo ? Toen ik unlock game koos bij de demo kwam ik weer in het menu om de full te downloaden. Laat ik het zo zeggen, het zag er hetzelfde uit. Ik dacht dat ie em dan opnieuw moest binnenhalen dus ik had eerst de demo zonder nadenken weg geflikkerd :+
Idd, hij gaat dan weer downloaden. Een paar honderd Kb op z'n best tho, want hij is dan altijd meteen klaar. Beetje pointless dus om de demo weg te kieperen ;)

Meeste trials kun je zelfs tijdens het spel unlocken zodra je op het punt komt dat je de demo moet hebben, even 2 seconden downloaden en verder gamen vanaf hetzelfde punt.

Professionele website nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 97471

WSaeNoTSoCK schreef op donderdag 26 januari 2006 @ 23:39:
[...]

meer plaatjes meer info :p

[afbeelding]

[afbeelding]

kost trouwens 69,99 :'(
_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ Die moet ik hebben!!! Net zoals die Lord of the Rings Extended Edition boxen _/-\o_

Ik heb GCShop even een mailtje gestuurd met daarin de vraag of ze hem gaan verkopen tegen een GCShop prijsje :+

Ik heb trouwens gisteren een nieuwe xbox in ontvangst mogen nemen en heb recover gamertag van xbox live gedaan. Alles goed achievements heb ik nog enzo :) Maar het mooiste is dat ik COD2 erin deed, en dat hij zelfs daarvan mijn missies nog heeft (ook deelmissies!) _/-\o_ Dat had ik dus echt niet verwacht!

ps. en ja het is een andere harde schijf, er zat zelfs nog een plastic verpakkingsding omheen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 165911

Hebben mensen ook problemen met xbox live?... als ik een custom race wil joinen met pg3 krijg unable to connect with all players,soms werkt die wel en als ik de carreer mode doe werkt die gewoon perfect.
En COD2 is een mega ramp maar geloof dat, dat al bekend was toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 06-06 15:34

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Anoniem: 165911 schreef op vrijdag 27 januari 2006 @ 10:34:
Hebben mensen ook problemen met xbox live?... als ik een custom race wil joinen met pg3 krijg unable to connect with all players,soms werkt die wel en als ik de carreer mode doe werkt die gewoon perfect.
En COD2 is een mega ramp maar geloof dat, dat al bekend was toch?
Startpost + poorten testen/openzetten?

En ja, CoD is bekend maar daar komt "op enige termijn" een patch voor. Zelf speel ik geen CoD dus weet niet wat de patch in gaat houden maar er zijn al een paar artikelen over verschenen op verschillende sites.

[ Voor 21% gewijzigd door MAX3400 op 27-01-2006 10:51 ]

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Heb alle poorten al open gezet en gegoogled of er meer open moet en hier gevraagd.
Heb nu:

54 tcp & udp
88 udp
3074 tcp & udp open staan

Of moet 88 ook tcp zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Anoniem: 165911 schreef op vrijdag 27 januari 2006 @ 10:53:
Heb alle poorten al open gezet en gegoogled of er meer open moet en hier gevraagd.
Heb nu:

54 tcp & udp
88 udp

Of moet 88 ook tcp zijn?
Neuh, dat hoeft geen TCP te zijn. Hoe is de rest van je netwerk ingericht?? UTP/wireless/static/DHCP?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Mn netwerk zit als volgt.
Internet --> Debian bak die direct mijn firewall is dmv iptables --> dan via eth1 dhcp uitgeeft naar de switch/hub --> en vanaf daar de rest van mijn thuis netwerk voert dus ook mn xbox live.
Verder kan ik alles gewoon downloaden etc.. en heb ik echt alleen problemen met verbinden van die custom games :/
Als ik er zelf een host kunnen mensen wel joinen ( weet alleen niet of ze dan ook n melding krijgen van unable to connect to all players ).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Anoniem: 165911 schreef op vrijdag 27 januari 2006 @ 11:00:
Mn netwerk zit als volgt.
Internet --> Debian bak die direct mijn firewall is dmv iptables --> dan via eth1 dhcp uitgeeft naar de switch/hub --> en vanaf daar de rest van mijn thuis netwerk voert dus ook mn xbox live.
Verder kan ik alles gewoon downloaden etc.. en heb ik echt alleen problemen met verbinden van die custom games :/
Als ik er zelf een host kunnen mensen wel joinen ( weet alleen niet of ze dan ook n melding krijgen van unable to connect to all players ).
Komt me ongeveer bekend voor...

Internet ---> Windows Server ----> static IP's via UTP naar unmanaged switch ----> clients

Zelf hosten ging ook maar sommige mensen konden niet connecten. En zelf joinen ging ook erg moeizaam; heb uiteindelijk voor het IP van mijn XB op de server de betreffende poorten opgezet op WinRoute en in mijn modem.

Zelf ken ik Debian en iptables niet al te goed, maar ik zou je adviseren om je IP-configuratie-bestanden eens naast elkaar te houden en/of je switch/modem te bekijken voor poort-settings.

[ Voor 4% gewijzigd door MAX3400 op 27-01-2006 11:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ga mijn xbox wel een vast ip geven en kijken of dat het probleem oplost.
Iemand trouwens die al FFXI demo heeft kunnen spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 157893

Ik vind het idd zeker de moeite waard die Limited Edition van Oblivion. Voor dat geld...en als je ziet wat je er bij krijgt. ;)

Overigens zag ik een nieuwe vette Tv Spot van Splinter Cell: Double Agent :9~
klik

[ Voor 22% gewijzigd door Anoniem: 157893 op 27-01-2006 11:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 157893 schreef op vrijdag 27 januari 2006 @ 11:21:
Ik vind het idd zeker de moeite waard die Limited Edition van Oblivion. Voor dat geld...en als je ziet wat je er bij krijgt. ;) Beetje jammer dat ik hem nog niet in de pre-order zie. Bij bol.com kan je alleen de pc-versie bestellen :(

klik
De Limited Edition is al wel te pre-orderen bij dimensionplus. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 64887 schreef op vrijdag 27 januari 2006 @ 11:32:
[...]

De Limited Edition is al wel te pre-orderen bij dimensionplus. :)
Thnx :)

Heb em net besteld bij GC Shop. 62.50,- _/-\o_
Ik heb GCShop even een mailtje gestuurd met daarin de vraag of ze hem gaan verkopen tegen een GCShop prijsje :+
Je kan hem dus bestellen dude! :)

[ Voor 29% gewijzigd door Anoniem: 157893 op 27-01-2006 11:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• salvador4
Anoniem: 165911 schreef op vrijdag 27 januari 2006 @ 10:53:
Heb nu:

54 tcp & udp
88 udp

Of moet 88 ook tcp zijn?
Je zegt poorten open gezet te hebben op je firewall, alleen dit is niet genoeg, je moet ze ook forwarden naar je xbox.. just in case.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

salvador4 schreef op vrijdag 27 januari 2006 @ 11:40:
[...]

Je zegt poorten open gezet te hebben op je firewall, alleen dit is niet genoeg, je moet ze ook forwarden naar je xbox.. just in case.
Forwarden naar DHCP-adressen is niet altijd even makkelijk te regelen, afhankelijk van je firewall en overige forwarding-mogelijkheden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cvs79
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 11-06 16:36
klik
Wel vette spot ja. Alleen jammer dat ie uitgesteld is tot september 2006 :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• salvador4
MAX3400 schreef op vrijdag 27 januari 2006 @ 11:41:
[...]

Forwarden naar DHCP-adressen is niet altijd even makkelijk te regelen, afhankelijk van je firewall en overige forwarding-mogelijkheden.
Ehm het is niets moeilijker dan naar een static ip adres. Als je lease maar lang genoeg staat maakt het niets uit. En hij gebruikt iptables zegt ie dus het zal iets worden in de trand van

iptables -t nat -d prerouting -i ethnogwat -p udp --dport poortnr -j dnat --to ipadresxbox:poortnr
iptables -d forward -p udp -d ipxbox --dport poortnr -j accept

enz..

[ Voor 9% gewijzigd door salvador4 op 27-01-2006 11:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684

curry684

Topicstarter
Anoniem: 97471 schreef op vrijdag 27 januari 2006 @ 09:41:
[...]

_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ Die moet ik hebben!!! Net zoals die Lord of the Rings Extended Edition boxen _/-\o_

Dat had ik gisteren al gedaan :)
Hallo,

De Collector's Edition is zojuist toegevoegd op onze site voor zowel de
Xbox 360 als de PC.

Met vriendelijke groet,

Roché Sulley
aanvraag(apehaak)gcshop.nl
www.gcshop.nl
d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The D
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 03-03 19:41
Net gebeld door game shop in DenHaag. Of ik DOA4 nog moest hebben nou ik heb hem al 3 weken. OO >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

curry684 schreef op vrijdag 27 januari 2006 @ 11:55:
[...]

Dat had ik gisteren al gedaan :)

[...]

d:)b
Hij wordt echt zo vet volgens mij! :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 164848

salvador4 schreef op vrijdag 27 januari 2006 @ 09:25:
[...]

Misschien is het wel bij de buren afgegeven ofzo, bestellingen van bart smit zijn tot nu toe altijd binnen 1 dag geleverd bij mij als op de site staat dat het verzonden is.
Ten eerste mag dat officieel niet (hoewel de TPG dat wel eens doet), je moet zelf persoonlijk tekenen voor ontvangst. Als de TPG dat wel heeft gedaan en je 360 is nu pleitte, kunnen zij aansprakelijk gesteld worden.

Ten tweede, ik neem aan dat het onder rembours is gedaan en dat je buren geen 400 Euro cash hebben liggen als de postbode aankomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• salvador4
Anoniem: 164848 schreef op vrijdag 27 januari 2006 @ 11:58:
[...]

Ten eerste mag dat officieel niet (hoewel de TPG dat wel eens doet), je moet zelf persoonlijk tekenen voor ontvangst. Als de TPG dat wel heeft gedaan en je 360 is nu pleitte, kunnen zij aansprakelijk gesteld worden.

Ten tweede, ik neem aan dat het onder rembours is gedaan en dat je buren geen 400 Euro cash hebben liggen als de postbode aankomt.
Ik maak anders vaak genoeg mee dat er weer een pakket bij de buren ligt welke niet altijd even attent zijn mij daarvan direct op de hoogte te stellen :(

Overigens kun je bij bart smit met iDeal of credit card betalen wat perfect werkt, dan komt je zending niet met TPG en heb je geen cash nodig. Rembours wordt trouwens altijd binnen 1 dag en uiterlijk 2 dagen bezorgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 11-06 10:41

Collaborator

You! Cake or Death?

Anoniem: 38669 schreef op vrijdag 27 januari 2006 @ 00:59:
[...]

ik denk dat hij bedoelt dat normale games zo rond de 69 euro kosten... beetje creatief lezen :P
Maar je hebt gelijk dat op de manier zoals het er staat hij doet voorkomen dat normale games ook 100 euro kosten.

[ouwe lullen mode]
Is Nederlands tegenwoordig geen verplicht vak meer op het voorgezet onderwijs?? :P B)
[/ouwe lullen mode]
Woops, had die 100 euro zin er tussen getpyt toen de rest al klaar was :o. Dat zorgt inderdaad voor een nogal vage zinsconstructie :X

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tonio
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Tonio

terrible gibberish

(overleden)
Anoniem: 165911 schreef op vrijdag 27 januari 2006 @ 11:08:
Ga mijn xbox wel een vast ip geven en kijken of dat het probleem oplost.
Iemand trouwens die al FFXI demo heeft kunnen spelen?
Mja, ik, maar het kostte me 3 uur om het spel werkend te krijgen, door install, configuratie met een belachelijk slechte interface, update. Toen had ik er niet echt zin meer in. En toen ik het spel ging spelen bleek dat die wazige interface redelijk was doorgezet in het spel zelf. Duidelijk een pc game die qua controlls enorm slecht geport is. Toen had ik er een beetje genoeg van en ging ik maar weer WoW spelen :P

D200|F90x|Leica M6|Yashica T3|Hasselblad 503cx
Nikon: 12-24/4|17-35/2.8|10,5mm/2.8|30mm/1.4|50mm/1.4|85mm/1.8|SB-800|SB-24|SB-26|MC-36
Zeiss: 80mm/2.8 50mm/4 ZM: 35mm/2
When the going gets weird... the weird turn pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

woop je had die demo bij een blad gekregen of niet?want zie nergens dat ik m kan downloaden :x
Trouwens mn xbox op een vast ip gezet ipv dhcp en het werkt allemaal super nu..helaas weer aan het leren geblazen want mn pauze tijd van 10 minuten was weer om :'(
Hopelijk vanavond ff crossen enzo :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geengrenzuh
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 21-12-2020

Geengrenzuh

Jeweet!

Zo net even TES4 CE en FNR3 gepreorderd bij gcshop, goeie shit!
Wel vet, in die preview van GRAW (Ghost Recon Advanced Warfighter) stond dat je van die drones boven het battlefield kon laten hoveren die vijandelijke units kan detecten. Via de cross-com (schermpje linksbovenin) kan je dan over het battlefield kijken. Ook markeert die drone je tegenstanders met rode ruiten/ omlijning. Verklaart ook eindelijk waarom op het ene screenshot het niet zichtbaar was en op de andere wel. Ook hadden ze het over de mogelijkheid om vijandelijke drones uit de lucht te halen en zo dit tactische voordeel bij je tegenstanders weg te halen. Heel vet allemaal! Die speciale co-op campaign voor op xbox live lijkt me ook wel gruwelijk, met 8 man in twee teams op speciaal gedesign-de maps co-op missies tegen de computer uitvoeren. (idee voor een tweakers clannetje misschien?)

PSN: Geengrenzuh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

salvador4 schreef op vrijdag 27 januari 2006 @ 12:08:
[...]

Ik maak anders vaak genoeg mee dat er weer een pakket bij de buren ligt welke niet altijd even attent zijn mij daarvan direct op de hoogte te stellen :(

Overigens kun je bij bart smit met iDeal of credit card betalen wat perfect werkt, dan komt je zending niet met TPG en heb je geen cash nodig. Rembours wordt trouwens altijd binnen 1 dag en uiterlijk 2 dagen bezorgt.
Als je buren daar niet attent in zijn, kun je alsnog de TPG bellen om te vragen hoe het kan dat zij iets afgeleverd hebben zonder de rechtmatige persoon daarvoor getekend heeft. Zij zullen dan de betrokken postbode daarop aanspreken. Deze zal een berisping krijgen, gebeurt het weer dan is 't niet best voor z'n loopbaan ;)

Natuurlijk kun je vooraf betalen, maar als 'ie dan bezorgd wordt op een ander adres en men neemt aan... Issie echt weg. Iets wat niet betaald is vooraf, zal men ook niet kunnen aannemen! Daarop typte ik het verhaal met rembours. Ik doe praktisch niet anders, juist om dit gebeuren wat jij typt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

[/quote]
Xbox legt Microsoft geen windeieren
Microsoft heeft in het tweede kwartaal van het gebroken boekjaar 2005/2006 3,65 miljard euro winst gemaakt. Dat is 5,5% meer dan in diezelfde periode vorig jaar. De lancering van de spelcomputer Xbox heeft flink bijgedragen aan de winstgroei.

Spelcomputer Xbox stuwt winst Microsoft

Xbox
Microsoft bracht de Xbox in oktober op de markt en het bleek een gewilde spelcomputer; het apparaat vloog de winkels uit en leidde zelfs tot schaarste. Dankzij de Xbox heeft Microsoft zijn marktaandeel op de spelcomputermarkt uitgebouwd tot 15%, maar dit had groter kunnen zijn als Microsoft genoeg computers had kunnen leveren.

Speerpunten
De lancering van de Xbox was één van de speerpunten van Microsoft in 2005. Dit jaar heeft het softwarebedrijf hoge verwachtingen van de nieuwe versie van Windows en het programma Office, bekend van MS Word en Excel.

Omzet
De omzet van Microsoft steeg 9,4% tot 11,84 miljard euro en dat kwam overeen met de verwachting. Microsoft bevestigde tevens zijn eerder uitgesproken prognoses voor zowel het lopende kwartaal als het gehele boekjaar.
[quote]

Dit bericht kan ik niet zo goed plaatsen als men per console bijna 200 dollar verlies draait op de verkoopprijs tov kostprijs en dat niet iedereen die zo'n apparaat heeft al een game of 8 heeft gescoord (pas dan zal men enigzins winst gaan zien op die console), dan wel dat XBOX Live al zoveel heeft opgebracht dat de verliezen zover gecompenseerd zijn dat men deze winst laat zien in die ene maand in 2005 dat de 360 op de markt was....

Ofwel denk dat men het hier heeft over Bruto omzet, zonder aanloopkosten van de 360!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Als ik eerlijk ben, deze game hoor je nog relatief weinig over, maar is één van de games waar ik nu echt kwijlend naar zit te koekeloeren. Had al wat pic's gepost en nu wat nieuwe!

Afbeeldingslocatie: http://www.xbox360only.nl/screenshot.php?image=MotoGP20068_694013.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.xbox360only.nl/screenshot.php?image=Motogp20061_710096.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.xbox360only.nl/screenshot.php?image=MotoGP20066_509711.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.xbox360only.nl/screenshot.php?image=MotoGP200610_806829.jpg

[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 164848 op 27-01-2006 16:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nicket84
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 25-02 23:00
Ik heb gisteren een backup van een spel in mijn 360 gestopt (ninja gaiden) en toen zei die dat ik een xbox live update moest downloaden, en als ik dat niet deed mijn lidmaatschap beindigd zou worden..

Ik heb mn xbox toen uit gezet en kon er gewoon weer op..

Weet iemand wat de gevolgen van die patch zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 38669

Anoniem: 164848 schreef op vrijdag 27 januari 2006 @ 15:57:
Als ik eerlijk ben, deze game hoor je nog relatief weinig over, maar is één van de games waar ik nu echt kwijlend naar zit te koekeloeren

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]
Ik ook hoor. Alleen jammer dat er geen Aprillia RSV's meer meerijden in de MotoGp ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Iemand enig idee hoe je de laatste en tevens grootste bunker op Hill 400 in CoD2 kan veroveren?
oh ja...smoke grenades zijn op! 8)7

edit:
Heb de volgende dingen al geprobeerd;
- Vanaf het dak van de bunker op de Duiters schieten...
- Vanaf alle hoeken rond de bunker op de Duitsers schieten...

maar die moffen blijven respawnen :/

met de gameguids van Xbox wiki en Gamespot kom ik ook niet echt verder.
Help!

[ Voor 56% gewijzigd door Anoniem: 157893 op 27-01-2006 16:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlowFish
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 10-06 21:49
nicket84 schreef op vrijdag 27 januari 2006 @ 16:01:
Ik heb gisteren een backup van een spel in mijn 360 gestopt (ninja gaiden) en toen zei die dat ik een xbox live update moest downloaden, en als ik dat niet deed mijn lidmaatschap beindigd zou worden..

Ik heb mn xbox toen uit gezet en kon er gewoon weer op..

Weet iemand wat de gevolgen van die patch zijn?
emm dat je xbox spellen op de 360 kan spelen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nicket84
  • Laatst online: 25-02 23:00
BlowFish schreef op vrijdag 27 januari 2006 @ 16:30:
[...]

emm dat je xbox spellen op de 360 kan spelen...
maar ook backups? En waarom praat hij over gebanned te worden als ik de patch niet installeer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 38669

Anoniem: 157893 schreef op vrijdag 27 januari 2006 @ 16:24:
Iemand enig idee hoe je de laatste en tevens grootste bunker op Hill 400 in CoD2 kan veroveren?
oh ja...smoke grenades zijn op! 8)7

edit:
Heb de volgende dingen al geprobeerd;
- Vanaf het dak van de bunker op de Duiters schieten...
- Vanaf alle hoeken rond de bunker op de Duitsers schieten...

maar die moffen blijven respawnen :/

met de gameguids van Xbox wiki en Gamespot kom ik ook niet echt verder.
Help!
Je moet hem nog veroveren? Ik ben toen helemaal om de bunker heen gelopen en vanaf de achterkant heb ik toen de bunker stukje bij beetje ingenomen. Ik dacht dat je op een gegeven moment wel weer smoke-nades op kunt pakken. Maar die zijn best wel handig bij dit laatste stuk. Wat je anders nog kunt doen is een heel eind terug lopen naar die stelling met MG42's, daar lagen nog smoke-nades. Ik weet alleen niet of je dan op de weg terug naar boven weer duitsers tegen komt.

Succes in ieder geval :) En om je gerust te stellen... ik was na het halen van Hill400 al mijn save games kwijt en ik kreeg geen achievement voor Hill400 :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 18:50

S2S

Xbox legt Microsoft geen windeieren
Microsoft heeft in het tweede kwartaal van het gebroken boekjaar 2005/2006 3,65 miljard euro winst gemaakt. Dat is 5,5% meer dan in diezelfde periode vorig jaar. De lancering van de spelcomputer Xbox heeft flink bijgedragen aan de winstgroei.

Spelcomputer Xbox stuwt winst Microsoft

Xbox
Microsoft bracht de Xbox in oktober op de markt en het bleek een gewilde spelcomputer; het apparaat vloog de winkels uit en leidde zelfs tot schaarste. Dankzij de Xbox heeft Microsoft zijn marktaandeel op de spelcomputermarkt uitgebouwd tot 15%, maar dit had groter kunnen zijn als Microsoft genoeg computers had kunnen leveren.

Speerpunten
De lancering van de Xbox was één van de speerpunten van Microsoft in 2005. Dit jaar heeft het softwarebedrijf hoge verwachtingen van de nieuwe versie van Windows en het programma Office, bekend van MS Word en Excel.

Omzet
De omzet van Microsoft steeg 9,4% tot 11,84 miljard euro en dat kwam overeen met de verwachting. Microsoft bevestigde tevens zijn eerder uitgesproken prognoses voor zowel het lopende kwartaal als het gehele boekjaar.
Dit bericht kan ik niet zo goed plaatsen als men per console bijna 200 dollar verlies draait op de verkoopprijs tov kostprijs en dat niet iedereen die zo'n apparaat heeft al een game of 8 heeft gescoord (pas dan zal men enigzins winst gaan zien op die console), dan wel dat XBOX Live al zoveel heeft opgebracht dat de verliezen zover gecompenseerd zijn dat men deze winst laat zien in die ene maand in 2005 dat de 360 op de markt was....

Ofwel denk dat men het hier heeft over Bruto omzet, zonder aanloopkosten van de 360!
Als ik het goed heb is dat bij 4 games, ik las laatst dat het 8 is bij de PS3.

2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Als ik het goed heb is dat bij 4 games, ik las laatst dat het 8 is bij de PS3.
Ja dat zijn de berekeningen van een stel gladiolen, die stellen bijv. 4 x verkoopprijs 50 dollar van een game is weer 200 dollar gewonnen voor MS.

Zo werkt het natuurlijk niet. Van die 50 dollar gaat 10 dollar naar detailhandel, 10 naar marketing etc. 10 naar producent/uitgever, 10 naar ontwikkelteam en 10 naar MS bijv.

Dus dat grapje gaat nooit en te nimmer op

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartjuh
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Bartjuh

Hej

Anoniem: 164848 schreef op vrijdag 27 januari 2006 @ 15:57:
Als ik eerlijk ben, deze game hoor je nog relatief weinig over, maar is één van de games waar ik nu echt kwijlend naar zit te koekeloeren. Had al wat pic's gepost en nu wat nieuwe!

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]
Supermooie motoren :9~
Erg jammer alleen van die bomen (2D-heid). En ja, dat kan wel mooi, kijk maar naar NFSMW.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Anoniem: 164848 schreef op vrijdag 27 januari 2006 @ 17:10:
[...]

Ja dat zijn de berekeningen van een stel gladiolen, die stellen bijv. 4 x verkoopprijs 50 dollar van een game is weer 200 dollar gewonnen voor MS.

Zo werkt het natuurlijk niet. Van die 50 dollar gaat 10 dollar naar detailhandel, 10 naar marketing etc. 10 naar producent/uitgever, 10 naar ontwikkelteam en 10 naar MS bijv.

Dus dat grapje gaat nooit en te nimmer op
Deze berekening is ook niet representatief. Zoals ik enige tijd geleden aangaf; van elke dollar die EA omzet is 50 dollarcent bruto winst!

Er daarbij; grote bedrijven als EA betalen heus hun ontwikkelteam niet op basis van wat er is omgezet en ook een bedrijf als Dynabyte kan wel fluiten naar meer dan $10 per spel van $50 (of welke waarde/valuta dan ook).

[ Voor 1% gewijzigd door MAX3400 op 27-01-2006 17:30 . Reden: bruto / netto ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

MAX3400 schreef op vrijdag 27 januari 2006 @ 17:29:
[...]

Deze berekening is ook niet representatief. Zoals ik enige tijd geleden aangaf; van elke dollar die EA omzet is 50 dollarcent bruto winst!

Er daarbij; grote bedrijven als EA betalen heus hun ontwikkelteam niet op basis van wat er is omgezet en ook een bedrijf als Dynabyte kan wel fluiten naar meer dan $10 per spel van $50 (of welke waarde/valuta dan ook).
Dan nog, met 4 of 8 games halen ze dat verlies van ongeveer 200 dollar per 360 er niet (met 8 wellicht) nauwelijks uit. Punt blijft dat die berekening niet klopt mijns inziens van RTLZ

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 164848 op 27-01-2006 17:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Anoniem: 164848 schreef op vrijdag 27 januari 2006 @ 17:39:
[...]

Dan nog, met 4 of 8 games halen ze dat verlies van ongeveer 200 dollar per 360 er niet (met 8 wellicht) nauwelijks uit. Punt blijft dat die berekening niet klopt mijns inziens van RTLZ
Dat betwijfel ik ook niet, dat de berekening niet klopt. Ik weet alleen niet in hoeverre de verliezen worden gecompenseerd "op lange termijn". Voor de mensen die veel met licenties werken, hebben een subscription advantage en misschien geldt inderdaad voor de software-producenten wel dat ze eenmalig een "dure" licentie van MS moeten kopen en op de langere termijn goedkoper kunnen licenseren. Al met al zou dan voor x jaar & x miljoen consoles gemiddeld elke persoon 8 games gekocht moeten hebben om het verlies terug te brengen naar 0.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Anoniem: 164848 schreef op vrijdag 27 januari 2006 @ 17:39:
[...]

Nog erger. Ze denken dat MS 399,- pakt per Xbox :?

Nee, MS betaald geen BTW (70,-), invoerrechten, winkels enz.

En het vervoer is gratis >:)

Wilde gok van mij: MS krijgt 280,- per verkochte premium.

[ Voor 4% gewijzigd door PWM op 27-01-2006 18:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atmoz
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 15-05 06:36

Atmoz

Techno!!

Zo, net effe DOA4 gehaald.
Straks effe checken.

Weet iemand of je deze met 4-en tegelijk kan spelen?
Ik wil me anders nog 2 controllers gaan halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roppedop
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22:05

Roppedop

XBL/PSN: RudeRob

Kom ik woensdagavond in de Makro in Delft... wat staat daar helemaal in z'n uppie??!?!?
Een 360 premium!! Whooohohooo!!
PGR maar erbij gedaan gelijk. En bij dixons een advanced scart cable gehaald.

Dit is m'n eerste console. Speel altijd op de PC en nu nog steeds natuurlijk.
Maar op de bank zitten spelen is ook wel lekker. Ik heb ondertussen alle demo's gedownload en gespeeld maar ik ben daar nog niet echt van onder de indruk, behalve Fight Night . Wat is dat vet zeg!
Ook de koppeling met m'n MCE is wel erg handig.

www.oldskoolnl.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 124837

Roppedop schreef op vrijdag 27 januari 2006 @ 19:17:
Kom ik woensdagavond in de Makro in Delft... wat staat daar helemaal in z'n uppie??!?!?

Maar op de bank zitten spelen is ook wel lekker. Ik heb ondertussen alle demo's gedownload en gespeeld maar ik ben daar nog niet echt van onder de indruk, behalve Fight Night . Wat is dat vet zeg!
Voor mij ook 1ste console :P
Valt mij idd ook een beetje tegen, maar het probleem is volgens mij dat de engines die alles uit de xbox kunnen halen nog in ontwikkeling zijn. Voor de pc zijn de echte next-gen game engines ook nog niet beschikbaar. Het echte werk begint voor mij als de spellen uitkomen met de unreal III engine, waaronder gears of war. Heb echt het gevoel dat de huidige launch games even snel op de markt zijn gesmeten (veel remakes van pc games) zodat microsoft nog wat marktaandeel van sony kan afsnoepen. Zie het als een flame of wat dan ook, maar de huidige games op de 360 overtreffen de pc niet.

[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 124837 op 27-01-2006 19:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odessa
  • Niet online
Moet je DOA4 eens bekijken.Da's toch echt wel next gen :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Odessa schreef op vrijdag 27 januari 2006 @ 19:55:
Niet echt...ik heb het spel.
Zonder in details te treden, er wordt nauwelijks gebruik gemaakt van high res textures, dynamische schaduwen of een hoog aantal polygonen. Met de kracht van de xbox 360 was het mogelijk geweest om gras e.d. realistisch te maken ipv een stel alpha textures op planes. Het zijn de kleine dingen die het 'm doen...dit spel zou makkelijk op een amd 64 3200+ met geforce 6800 gt kunnen draaien...helaas is het een console only game ;)

Kameo ziet er al wel stukken beter uit met parralex mapping, natuur e.d.
FEAR en doom III met patch maken hier ook gebruik van en dat draait behoorlijk stroef op pc's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dikki dik
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12-07-2020

de pgr 3 en condemned demo vind je ook niks? Voor de rest deel ik dezelfde mening wat betreft de rest van de demo's, die stellen gewoon niks voor voelen onafgewerkt aan. Full auto dan nog die is mooi, maar te simpel.

Zo vandaag doa 4 binnen gehad, maar wat is dat een frustrerend spel zeg :P Druk je op een knop, hangt de tegenstander al weer aan je hoofd te zwieren. Ik zit maar wat te button bashen. Mijn timing is ook nog niet zoals het hoort. En evengoed breng ik het er nog vrij goed vanaf win ratio 75% denk ik.
Odessa schreef op vrijdag 27 januari 2006 @ 19:55:
viel mij tegen. In vergelijking met doa 3 zijn de graphics er weinig op vooruit gegaan. Heb het idee dat het spel wat gerushed is. Er zitten ook nog behoorlijk wat bugs in, het spel is onderhand al vier keer vast gelopen. Meestal door op naar het guide menu te gaan. Tijdens de online sessies heb ik ook last van hick ups, elke ronde heeft er wel een paar. Bij het wisselen van persoon ( team battle) blijft hij ook vaak hangen. Duurt er standaard al lang over, maar nu duurde het wel heel erg lang.

[ Voor 32% gewijzigd door dikki dik op 27-01-2006 20:40 ]

Battlefield 2 stats - Specs PC - X360 Gamertag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odessa
  • Niet online
Anoniem: 124837 schreef op vrijdag 27 januari 2006 @ 20:03:
[...]

Niet echt...ik heb het spel.
Zonder in details te treden, er wordt nauwelijks gebruik gemaakt van high res textures, dynamische schaduwen of een hoog aantal polygonen. Met de kracht van de xbox 360 was het mogelijk geweest om gras e.d. realistisch te maken ipv een stel alpha textures op planes. Het zijn de kleine dingen die het 'm doen...dit spel zou makkelijk op een amd 64 3200+ met geforce 6800 gt kunnen draaien...helaas is het een console only game ;)

Kameo ziet er al wel stukken beter uit met parralex mapping, natuur e.d.
FEAR en doom III met patch maken hier ook gebruik van en dat draait behoorlijk stroef op pc's.
8)7
Dat weet ik dus allemaal niet.....vind het gewoon mooi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roppedop

Roppedop

XBL/PSN: RudeRob

dikki dik schreef op vrijdag 27 januari 2006 @ 20:04:
[...]

de pgr 3 en condemned demo vind je ook niks? Voor de rest deel ik dezelfde mening wat betreft de rest van de demo's, die stellen gewoon niks voor voelen onafgewerkt aan. Full auto dan nog die is mooi, maar te simpel.
Ja, PGR3 heb ik gekocht, die is zeker tof. De demo's zijn wel OK maar niet next-gen denk ik. Het zal vast alleen maar beter worden! Oh, ik heb geen HD TV dat zal ook nog wel wat schoonheid schelen denk ik. En toch ben ik blij met m'n 360!

www.oldskoolnl.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Gefeliciteerd met je eerste console ;)

'k Was ook altijd een PC gamer, had bij de eerste xbox al die overstap gemaakt. En vanaf toen m'n PC nooit meer geupgrade voor games, onbegonnen werk.

Het zal idd schelen met een HDTV en de toekomstige games. Deze games zijn voor de launch er snel uitgepoept, over een half jaar komt er naar ik inschat echt puur grafisch geweld los. Over de toekomstige AI nog maar niet te spreken. Stel je eens voor waar ze die 2 overige cores die nog niet gebruikt worden voor in kunnen zetten... Aiaiaiai Smullen gewoon!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSTPS
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 18:27
Ik hoop dat de games die nu uit gaan komen (dit jaar) niet zo slecht worden ondersteund als de eerste paar spellen. Bijna alle spellen zijn gestrecht op een normale 17 inch monitor :(

[ Voor 13% gewijzigd door JSTPS op 27-01-2006 21:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 124837 schreef op vrijdag 27 januari 2006 @ 19:37:
[...]

Voor mij ook 1ste console :P
Valt mij idd ook een beetje tegen, maar het probleem is volgens mij dat de engines die alles uit de xbox kunnen halen nog in ontwikkeling zijn. Voor de pc zijn de echte next-gen game engines ook nog niet beschikbaar. Het echte werk begint voor mij als de spellen uitkomen met de unreal III engine, waaronder gears of war. Heb echt het gevoel dat de huidige launch games even snel op de markt zijn gesmeten (veel remakes van pc games) zodat microsoft nog wat marktaandeel van sony kan afsnoepen. Zie het als een flame of wat dan ook, maar de huidige games op de 360 overtreffen de pc niet.
Ook jij van harte en welkom bij de club :)

Idd klopt wat je zegt. MS heeft zat tijd om nog wat marktaandeel van Sony af te snoepen, want de PS3 zie ik voor medio 2007 niet uitkomen in NL/Europa, laat staan dat ze dan hun productie beter op orde hebben dan MS nu aan het begin (denk eerder slechter, maar allez we'll see).

In die 1,5 jaar zijn er voor de 360 geoptimaliseerde games en dan moet de PS3 met launch games nog beginnen die dus weer niet optimaal zijn op 't systeem. Uitkomst? Je nieuwe console will kick ass zonder problemo's.

En inderdaad overtreffen van huidige PC games. Ach als ik naar PGR3 kijk, Kameo of Condemned, (dan wel demo van Fight Night 3), dan zie ik dat niet op de PC. En sowieso niet met de gemiddelde PC/GPU. Moet je al top of the bill spul hebben met de nieuwste GPU die alleen al meer kost dan je complete premium pakket met een paar games erbij...

Maar allez, ben bijv. m.n. benieuwd of Oblivion het beter kan doen op de 360 dan op de PC, dat zou natuurlijk geweldige reclame zijn voor de 360 de eerste RPG op het platform en dan de PC toppen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

SOEDARKMASTER schreef op vrijdag 27 januari 2006 @ 21:27:
Ik hoop dat de games die nu uit gaan komen (dit jaar) niet zo slecht worden ondersteund als de eerste paar spellen. Bijna alle spellen zijn gestrecht op een normale 17 inch monitor :(
Tja, 't is dan ook een console en die zijn geoptimaliseerd voor gebruik in de woonkamer op de TV...
Dat 't met VGA kabel ook op een monitor kan. 'k Vind 't ook slecht om te lezen dat veel posters hier de VGA kabel aanbevelen, terwijl je bijv. geen 1080i ermee kunt afspelen.

Ofwel, component HD blijft beter, dan hebben we het nog geeneens over de mooiere kleuren en verloop van kleuren gehad. Moet je beeldscherm het wel aankunnen natuurlijk en de meeste monitoren hebben niet zo'n aansluiting...

[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 12316 op 27-01-2006 22:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSTPS
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 18:27
Anoniem: 164848 schreef op vrijdag 27 januari 2006 @ 21:39:
[...]

Tja, 't is dan ook een console en die zijn geoptimaliseerd voor gebruik in de woonkamer op de TV...
Dat 't met VGA kabel ook op een monitor kan. 'k Vind 't ook slecht om te lezen dat veel posters hier de VGA kabel aanbevelen, terwijl je bijv. geen 1080i ermee kunt afspelen.

Ofwel, component HD blijft beter, dan hebben we het nog geeneens over de mooiere kleuren en verloop van kleuren gehad. Moet je beeldscherm het wel aankunnen natuurlijk en de meeste monitoren hebben niet zo'n aansluiting...
Wat bedoel je met: de meeste monitoren hebben niet zo'n aansluiting? wat voor aansluiting?

[ Voor 3% gewijzigd door JSTPS op 27-01-2006 21:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 87302

ik heb dus de USA versie van DOA4. Wat vinden jullie ervan, next gen of niet?

Ik vind hem wel mooi, maar ken DOA3 niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roamor
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Wel cool, Gameshop pro op TMF, krijg je tenminste een goed idee van games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odessa
  • Niet online
SOEDARKMASTER schreef op vrijdag 27 januari 2006 @ 21:54:
[...]

Wat bedoel je met: de meeste monitoren hebben niet zo'n aansluiting? wat voor aansluiting?
Component

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekko306
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 09-06 18:57
Argh ik moet echt een USB toetsenbord regelen :(
Heb ik net een CD'tje gebrand (gewoon legaal), stop ik hem in m'n Xbox, herkent hij de CD als een hele andere CD. Kan ik met de controller titel/artist/genre/album gaan zitten invullen...... lekker handig die database :/
Weet iemand misschien wat er wordt veranderd in de aankomende Dashboard update? Ik hoop sowieso dat ze heel die MediaPlayer wel onder handen nemen (CD Text ondersteuning zou helemaal mooi zijn, net als mp3 CD rippen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Damn één van de beste shooters voor 2006:

http://www.gamespot.nl/game.cfm?game=1579&cat=7

Maar uh alleen voor de normale xdoos?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekko306
Yep, alleen de gewone Xbox en PS2 helaas. Bij de E-Plaza is een demo te krijgen van de PS2 versie, en bij de OPM2 zit er ook een (verschillende demo's). Lijkt me opzich een leuk spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 164848 schreef op vrijdag 27 januari 2006 @ 21:34:
[...]

Ook jij van harte en welkom bij de club :)

En inderdaad overtreffen van huidige PC games. Ach als ik naar PGR3 kijk, Kameo of Condemned, (dan wel demo van Fight Night 3), dan zie ik dat niet op de PC. En sowieso niet met de gemiddelde PC/GPU. Moet je al top of the bill spul hebben met de nieuwste GPU die alleen al meer kost dan je complete premium pakket met een paar games erbij...

Maar allez, ben bijv. m.n. benieuwd of Oblivion het beter kan doen op de 360 dan op de PC, dat zou natuurlijk geweldige reclame zijn voor de 360 de eerste RPG op het platform en dan de PC toppen!
PGR3 heeft mooie modellen, maar stelt verder niet veel voor. Door de afwezigheid van crash models, enige vorm van AI en relatief simpele omgeving valt het nog niet echt onder next gen. Need for speed most wanted (zowel pc als xbox 360) speelt dan meer voor elkaar op grafisch gebied. Kameo is inderdaad prachtig, zoals ik al had aangegeven...en inderdaad heb je voor de meeste nieuwe games zoals fear een enorm snelle bak nodig. Daarom had ik ook een xbox 360 gekocht :) geen zin meer in upgraden, tenminste niet de komende drie jaar (hooguit ooit nog een keer een hd en wat xtra controllers voor de xbox :) ).

Ik zie zeker een mooie toekomst voor de box, maar voorlopig nog even niet :) Oblivion zou inderdaad wel 1 van de eerste mooie en next gen games kunnen zijn op grafisch gebied als ik die screenshots bekijk. Ik kan niet wachten tot ik gears of war, prey en oblivion heb...en dan maar hopen dat ik een beetje overweg kan met de controller in FPS. Misschien toch maar even condemned halen om te oefenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

SOEDARKMASTER schreef op vrijdag 27 januari 2006 @ 21:54:
[...]

Dat moge duidelijk zijn, over de aansluiting waar ik in de zin vooraf aan die zin over spreek wellicht...

Component heb je toch wel eens van gehoord tov de VGA mogelijkheid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekko306
Anoniem: 124837 schreef op vrijdag 27 januari 2006 @ 23:05:
Ik kan niet wachten tot ik gears of war, prey en oblivion heb...en dan maar hopen dat ik een beetje overweg kan met de controller in FPS. Misschien toch maar even condemned halen om te oefenen.
Als je wil oefenen met FPS op de 360 kan je beter Quake 4 spelen (demo een paar keer spelen ofzo). In Condemned schiet je wel een paar keer, maar het is absoluut geen FPS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Onno_Devine
  • Laatst online: 11-06 06:19
Anoniem: 164848 schreef op vrijdag 27 januari 2006 @ 22:54:
Damn één van de beste shooters voor 2006:

http://www.gamespot.nl/game.cfm?game=1579&cat=7

Maar uh alleen voor de normale xdoos?
Idd! :(
Lijkt me een super game!
Kheb hem zelfs al gespeelt :), ik had op op de HCC dagen een T-shirt gevangen waar door ik naar een speciaal kamertje mocht en die game spelen _/-\o_
Alleen zo afgeknalt omdat het teneerste was op de ps2 :/ en ten tweede met de X en de Y as omgedraaid (naja dat ik gewend ben)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EQJim
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 10-06 17:21
Damn... wat is doa4 geil zeg! Maar wel een stuk pittiger dan 3 die ik deze week had gekocht om er even in te kunnen komen! Het leuke van doa4 vind ik toch ook wel het online gedeelte, ik zie mezelf dit spel nog wel even spelen... tot Fight Night 3 komt dan haha!

offtopic:
Er stonden vanmiddag premiums bij de dixons en Bart Smit in Zeist

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684

curry684

Topicstarter
Anoniem: 87302 schreef op vrijdag 27 januari 2006 @ 21:55:
ik heb dus de USA versie van DOA4. Wat vinden jullie ervan, next gen of niet?

Ik vind hem wel mooi, maar ken DOA3 niet.
Tis idioot mooi. Zelfs m'n vriendin gaf dat toe, met name Waterfall Valley en de effecten van draperende jurken en haarlokken zijn onontkenbaar dingen die previous-gen onmogelijk waren.

En alles online, alles leaderboards, honderden opties, fatsoenlijke surround, ridicuul korte laadtijden (eat that PGR!)... ja definitely next-gen :)

Heb Story Mode al uit met 3 characters. Wat zijn de verhalen heerlijk flinterdun :D Met name verhaal en eindfilmpje van Hitomi zijn hilarisch ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atmoz

Atmoz

Techno!!

Super graphics dat DOA4. Echt superdeluxe mooi gemaakt allemaal.

Heel heftige eind-filmpjes, en mooie characters. Gewoon echt een vette game!!!

Je gamertag "ondertitel'' komt trouwens voorbij als reclame bij die indoor-arena. Mooi gemaakt allemaal :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 133816

Hij is echt wel Super :Y)

Kon niet meer stoppen met spelen, ZO mooi en soepel en Bling Bling...

Maar na 3 uur spelen ronde in ronde uit :X ging me Xdoos voor het eerst vast lopen :(
hij kreeg bijna het draadloos controller in zijn giegel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

nvt

[ Voor 105% gewijzigd door Anoniem: 64887 op 28-01-2006 09:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 133816

*knap*

[ Voor 126% gewijzigd door Anoniem: 133816 op 28-01-2006 05:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

nvt

[ Voor 101% gewijzigd door Anoniem: 64887 op 28-01-2006 09:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
nooit je aggressie uiten op dode dingen (hardware) stamp dan maar liever op je eigen teen, of bijt in je knuist. dat geneest wel weer, je controller blijft stuk... :*)

wie heeft uberhaupt al eens zn controller laten vallen? (met draad lijkt me het makkelijker, met struikel acties)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Gisteravond mn Hill 400 Veteran achievement eindelijk gehaald in CoD2! _/-\o_
Echt super tof als je klaar bent, de muziek zweept op en er vliegen een 10 tal vliegtuigen over. Ik voelde me echt een soldaat, haha.

Had gelukkig geen last van de save-bug. Moet er nu nog 1tje (de laatste missie)...

Black lijkt mij ook gruwlijk. Ik dacht dat ik ooit eens iets hoorde in een aflevering van On the Spot op Gamespot, dat er ook een versie voor de 360 uitkomt. Ik kan me vergissen, maar anders koop ik em alsnog. Die game wordt echt gruwlijk. :)

edit:
haha, kwam nog iets leuks tegen op de site van FRS. check de release date van Gears of War :X
link

[ Voor 16% gewijzigd door Anoniem: 157893 op 28-01-2006 11:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkphoenix
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 21-04 06:55

darkphoenix

Chikara

Vraag:

Ik heb op marktplaats PDZ voor condemed geruilt en nu blijkt de dvd dus de bekende "ik draai mij 360 als hij aanstaad" kras te hebben, dus een hele ronde cirkel!
Nu laad hij heel soms bepaalde delen van een level niet meer, waardoor ik nu dus gewoon niet meer verder kan spelen!

1 keer kon in hem schoonmaken en deed een level het wel! maar nu wat ik ook doe niet!

Wat kan ik doen?

1. ik had gehoord dat microsoft of een uitgever je defecte copie kon opsturen en iets voor terug kreeg!
2. waarmee maak je de dvd echt goed schoon? (maar het blijft een kras!)

Intel E6850@3,6Ghz ,GEIL 4 Gig pc800, MSI 8800GTX OC,Tagan 700W,raptor x 150gig,seagate 500gig,asus p5n32-e SLI plus, X-fi extremegamer, logitech z5450 speakerset, Coolermaster Stacker silver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nikooos
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 11-06 17:10

Nikooos

huizenlol.nl

darkphoenix schreef op zaterdag 28 januari 2006 @ 11:22:
Als ik dan alleen deze beantwoord, komt er vast wel iemand met het andere antwoord.
Je dvd maakt je echt goed schoon... met Tandpasta!

Klinkt raar, maar dat werkt echt!

Huizenlol.nl - Lol met huizen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjobiscity
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 30-05 15:19
psychonikeo schreef op zaterdag 28 januari 2006 @ 11:26:
[...]

Als ik dan alleen deze beantwoord, komt er vast wel iemand met het andere antwoord.

als je graag alles (dus ook de beschreven laag) eraf wilt krijgen wel ja... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sensei_D
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 06-06 13:38
psychonikeo schreef op zaterdag 28 januari 2006 @ 11:26:
[...]

Niet doen met tandpasta man, daar zit krijt in! Dan schuur je hem helemaal aan gort...

sensei_d.fpv channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

sjobiscity schreef op zaterdag 28 januari 2006 @ 11:31:
[...]

als je graag alles (dus ook de beschreven laag) eraf wilt krijgen wel ja... 8)7
Overdrijven is ook een vak hè, hij had het over tandpasta en niet over schuurpapier. :*)
Met een klein beetje tandpasta krijg je het echt schoon en krasjes verdwijnen.
Niet te lang wrijven natuurlijk. :)

[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 64887 op 28-01-2006 11:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pubbert

Pubbert

random gestoord

Vraag:

Ik heb op marktplaats PDZ voor condemed geruilt en nu blijkt de dvd dus de bekende "ik draai mij 360 als hij aanstaad" kras te hebben, dus een hele ronde cirkel!
Nu laad hij heel soms bepaalde delen van een level niet meer, waardoor ik nu dus gewoon niet meer verder kan spelen!

1 keer kon in hem schoonmaken en deed een level het wel! maar nu wat ik ook doe niet!

Wat kan ik doen?

1. ik had gehoord dat microsoft of een uitgever je defecte copie kon opsturen en iets voor terug kreeg!
idd met Tandpasta.

MS kan je idd een nieuw spel sturen, maar dat spel is... PDZ *D

Overigens wel stom dat je als je zoiets wisselt niet ff de DVD van te voren wilt zien, dat zou ik zelf namelijk wel hebben...

╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkphoenix

darkphoenix

Chikara

Thund3r schreef op zaterdag 28 januari 2006 @ 11:41:
[...]

idd met Tandpasta.

MS kan je idd een nieuw spel sturen, maar dat spel is... PDZ *D

Overigens wel stom dat je als je zoiets wisselt niet ff de DVD van te voren wilt zien, dat zou ik zelf namelijk wel hebben...
dat doe ik ook altijd maar na tig keer gewisseld te hebben op marktplaats met goed verloop word je soms ff makkelijk en dat kwam nu ff slecht uit!

Ik heb ze adres dus ga wel ff zeggen dat ik binnenkort ff een bezoekje kom brengen >:)

maar tandpasta? de een zegt van wel en de ander niet! ik ga het proberen met mate!

En Ik mag hem dus ruilen voor PDZ? bij MS! zat ik net op te wachten :'(

Intel E6850@3,6Ghz ,GEIL 4 Gig pc800, MSI 8800GTX OC,Tagan 700W,raptor x 150gig,seagate 500gig,asus p5n32-e SLI plus, X-fi extremegamer, logitech z5450 speakerset, Coolermaster Stacker silver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S

S2S

darkphoenix schreef op zaterdag 28 januari 2006 @ 12:03:
[...]

dat doe ik ook altijd maar na tig keer gewisseld te hebben op marktplaats met goed verloop word je soms ff makkelijk en dat kwam nu ff slecht uit!

Ik heb ze adres dus ga wel ff zeggen dat ik binnenkort ff een bezoekje kom brengen >:)

maar tandpasta? de een zegt van wel en de ander niet! ik ga het proberen met mate!

En Ik mag hem dus ruilen voor PDZ? bij MS! zat ik net op te wachten :'(
Ik zou eerst is ff een beetje mailen, MS, Sega, monolith kijken wat er uit de bus komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Vraag:

Ik heb op marktplaats PDZ voor condemed geruilt en nu blijkt de dvd dus de bekende "ik draai mij 360 als hij aanstaad" kras te hebben, dus een hele ronde cirkel! (maar het blijft een kras!)
daarom koop ik dus nooit tweedehands cd's , dvd's...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkphoenix

darkphoenix

Chikara

Anoniem: 87302 schreef op zaterdag 28 januari 2006 @ 12:32:
[...]

daarom koop ik dus nooit tweedehands cd's , dvd's...
dit is idd kloote maar hiervoor ging het 8 keer goed!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 34043

jij hebt hem toch ook een game gestuurd?
waarom ga je geen verhaal halen
die kras zat er al op en dat heeft de verkoper ook geweten :(
zou hem gewoon opzoeken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
had je de dvd ook al opgestuurd of tegelijk? zoiets kan ook niet goed gaan voor het zelfde geld krijg je het hoesje met een nep cd erin of een jack-in-the-box

van RUILEN komt HUILEN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

124138

Ey jongens....ik wil dus verbinding maken met Xbox live. Ik sluit me internet direct op me xbox. Even verbinding testen en bij MTU geeft die FAIL aan. Nou ik even kijken wat mijn MTU is en dat is ongeveer tussen de 1470 en 1480. Nou d8 dat dat wel genoeg zou zijn aangezien ze maar 1365 minimum is.

Dus ik bel net xbox support zeggen ze dat mijn MTU waarde ook niet goed is. Het mag dus ook niet hoger zijn. Ik snap er geen snars meer van....heeft dat trouwens invloed op je verbinding als ik hem nu lager zet ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dikki dik
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12-07-2020
Vraag:

Wat kan ik doen?

ik snap die gast zelf trouwens ook niet, kan hij pdz gratis krijgen en dan gaat hij het ruilen voor een tweede hands spel. Wist hij natuurlijk niet, maar dat hij eerst eens zou navragen van hoe kan het dat mijn xbox zon mooie streep achter laat. Maar nee hij scheept jouw met zijn ellende op, jij zit nu waarschijnlijk weer opgescheept met een nieuwe versie van pdz maar goed.... Het is klote voor je. Zal trouwens wel zon 13 jarig kind wezen.... (misschien vooroordelen, maar een ouder persoon zou dat niet doen voor een bedrag van 65 euro).

[ Voor 3% gewijzigd door dikki dik op 28-01-2006 17:22 ]

Battlefield 2 stats - Specs PC - X360 Gamertag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Blergh heb ik ffxi demo kan ik m niet updaten...weet iemand of de server bij ze plat ligt of dat ze een andere poort gebruiken om te connecten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 123357

Vandaag heeft mijn xbox 360 het begegeven na 2 maanden trouwe dienst. Elke keer als ik een spel opstart (pdz, pgr3, nfs:mw) krijg ik na een tijdje strepen over het beeld en daarna valt het beeld en geluid weg. Terug opstarten zijn de problemen weer even weg maar dan voor ik wil spelen keert het probleem terug. Heb het al met verschillende spellen geprobeerd en ze geven allemaal hetzelfde resultaat dus het ligt aan de console. Krijg wel geen rode fout lichtjes en de xbox360 blijft gewoon draaien met een groen lichtje. Ik dus naar microsoft bellen en een half uur aan de lijn gehangen. Moet ik naar de extrazone in turnhout gaan vragen of ik hem daar op een hdtv kan hangen (die hebben daar geen hdtv volgens mij) om te kijken of mijn kabels niet stuk zijn. Want dat zijn ze volgens ms verplicht om na te kijken. Als dit niet helpt moet ik terugbellen en ontvang ik een doos om mijn console op te sturen. Terwijl ik zo goed als zeker weet dat het aan mijn console ligt en niet aan de kabels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

bij NAT zegt die trouwens moderate...ik hoorde dat die open moet staan want als die moderate staat dat die soms verbinding problemen kan geven. Klopt dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkphoenix

darkphoenix

Chikara

ik heb hem gemaild en hij zegt natuurlijk van niks te weten en vroeg of hij mijn oude PDZ weer terug zal sturen en zijn condemed.

Ik ga dat wel doen.

Zeg ik hem later dat ie hem kan ruilen bij MS voor PDZ

wat is de site of telefoon Nr voor de omruil van een kras dvd voor PDZ? ik kan het nergens vinden alleen maar een amerikaans nummer 1-800-4MY-XBOX

hhttp://media.putfile.com/condemed

[ Voor 47% gewijzigd door darkphoenix op 28-01-2006 18:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 153475

Vandaag Dead or Alive gekocht.
Blijkt het niet te werken.
De game start gewoon op maar de controller werkt niet bij het spel.
Bij anderen spellen doet ie het gewoon en ook de xbox button op de controller werkt ook.

Meer mensen dit probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bluto
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 28-12-2024
Heb sinds gisteren mijn 360.Aangesloten met advanced scart cable op een 32 inch normale breedbeeld van pak em beet 2 jaar oud.(Panasonic TX-32PS10)
als ik Condemned speel en ik zwaai met mijn wapen,dan smeer het beeld zich uit,het wordt een beetje blurry.Iemand een idee wat dit kan zijn?
COD loopt wel lekker btw.
Trouwens geen mini remote erbij gekregen bij mijn premium pakket(via wehkamp).
Zal wel afgelopen zijn die actie. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atmoz

Atmoz

Techno!!

He curry, ik zag dat je gisteren tegen me wilde spelen (DOA4). Maar ik wist niet waar ik op moest drukken... Heb vanalles geprobeerd, maar kreeg je niet meer te zien. Moeten nog maar eens proberen als we online zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Vanmiddag o0m 5 uur hadden ze nog 25 CORE systems bij de MM Amsterdam

Morgen om 11 uur zijn ze weer open. Je mag 10 euro tipgeld naar me sturen ...

;)

[ Voor 98% gewijzigd door Anoniem: 87302 op 28-01-2006 19:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S

S2S

Anoniem: 153475 schreef op zaterdag 28 januari 2006 @ 18:36:
Vandaag Dead or Alive gekocht.
Blijkt het niet te werken.
De game start gewoon op maar de controller werkt niet bij het spel.
Bij anderen spellen doet ie het gewoon en ook de xbox button op de controller werkt ook.

Meer mensen dit probleem?
Je x360 op 60 HZ zetten, volgens mij.

Pagina: 1 ... 9 10 Laatste

Dit topic is gesloten.