Het Grote Xbox 360 Topic - Deel 12 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 10 Laatste
Acties:
  • 4.679 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PunisherADF
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 02-04 14:29
Haha okeej bedankt ! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 17-09 12:55

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Verwijderd schreef op dinsdag 24 januari 2006 @ 17:43:
Is het ook bekend of de xbox zal uitgerust worden met een dvi aansluiting?

(ik zou eventueel wel een cinema display van apple overwegen, maar die hebben alleen dvi (voor op kamer, dus xbox moet hoe dan ook aan pc scherm komen)
DVI is niet bekend; HDMI staat wel in de planning. Tenminste, dat is wat de geruchten in het algemeen tot op heden hebben gezegd.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 24 januari 2006 @ 16:07:
[...]

Lekker makkelijk praten kerel, op de ene plaats wel, op de andere niet. De grotere zaken met meer onderhandelingsmacht komen er wellicht ook makkelijker aan met deze megavestigingen, andere niet. En 5 HD's in een winkel die een miljoenenstad moet bedienen? Lekker makkelijk verkrijgbaar hoor, zeker... tsss
Als iemand vindt dat ie makkelijk aan een HD kan komen hoef je niet zo vaag te reageren hoor met dat "tsss" klinkt meer als een diss. Ik heb ook op verschillende plekken in het land HD's zien hangen :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 17-05 22:30
danplo schreef op dinsdag 24 januari 2006 @ 01:06:
[...]

Ik las ergens dat de spellen verkoop niet zo goed gaan dan verwacht. en dat veel spellen al in amerika 10 dollar naar beneden gaan ofzo.
Laten we hopen dat dit ook geld voor Europa en ons Nederland.

Edit:
Was net iets anders dan ik helemaal dacht :D
EA verlaagt prijzen van current-gen titels

Electronic Arts heeft in de Verenigde Staten de prijzen van verschillende games voor de huidige generatie consoles verlaagd. Titels als Madden 06, FIFA 06 en Harry Potter and the Goblet of Fire zagen een prijsverlaging van $39.99 naar $29.99, terwijl Need for Speed: Most Wanted zakte van $49.99 naar $39.99.

De reden van de prijsverlaging is de tegenvallende verkoop van de games voor huidige generatie consoles. EA gaat deze prijsverlaging mogelijk niet alleen doorvoeren op games die al zijn verschenen, ook games die nog uit moeten komen worden mogelijk direct voor een lagere prijs in de winkels gelegd.
ik vind de benaming next-gen niet meer van toepassing voor de 360 omdat deze al een ruime tijd bestaat (en de hardware ook) dus de 360 is nu current gen en de oude xbox is eh outdate-gen

wat nou als over 4 jaar weer ene nieuwere console wordt geintroduceerd/aangekondigd heet dat dan ook weer next-gen of heten de 360 en PS3 nogsteeds next-gen....

rare boel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• salvador4
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16-09 20:38
PWM schreef op dinsdag 24 januari 2006 @ 17:11:
Ik heb mijn 360 op mijn LCD tv aangesloten met de VGA kabel :)

Dat ziet er echt beter uit. De kleuren zijn wat fletser, maar dat is juist goed. Het lijkt nu niet meer op een snoepgoed winkel als ik PGR3 speel :)

Mijn Dashboard is nu alleen kleiner dan op component. Ik heb zowel mijn 360 als mijn tv ingesteld op 1360x768. Dingen vallen nu over elkaar heen, dat klopt dus niet. Games geen probleem.

Ik heb op mijn LCD tv de mogelijkheid om sRGB te gebruiken. Moet ik dat nu wel of niet doen ?
Ziet het er met een vga kabel echt merkbaar scherper uit of alleen een verschil in kleuren? die kan ik namelijk op m'n tv ook wel aanpassen. Dan bedoel ik dus merkbaar vanaf 1 a 2 meter afstand. Ik heb namelijk ook een tv op 1360*768 probleem is alleen dat ik de vga input van mijn tv al gebruik, en ik denk het ongemak van kabels verwisselen niet opweegt tegen het minimale kwaliteits verschil dat je eventueel behaalt. Komt er ooit nog een hdmi kabel aan welke wel automatisch de juiste resolutie pakt, of is dat onzin?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 24 januari 2006 @ 17:48:
[...]

Als iemand vindt dat ie makkelijk aan een HD kan komen hoef je niet zo vaag te reageren hoor met dat "tsss" klinkt meer als een diss. Ik heb ook op verschillende plekken in het land HD's zien hangen :*)
Idd, ik heb ze bijv. ook bij MM Zwolle zien hangen. Maar klaarblijkelijk zijn er ook mensen die geen MM in de buurt hebben en er minder makkelijk aan kunnen komen. Dan is 't een beetje zuur als iemand gaat roepen dat ze zo makkelijk verkrijgbaar zijn omdat er welgeteld 5 HD's gespot zijn in de hoofdstad van ons land bij een Mega MM. De strekking van het bericht kan ook zijn: he ik heb een aantal relatief lastig te verkrijgen HD's zien hangen zodat een ander kan proberen er één te scoren da's een ander verhaal.

Op welke plekken bij welke winkels ben jij geweest en heb je ze zien hangen? Daar hebben anderen wellicht wat aan ipv enkel te zeggen dat je ze gezien hebt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 24 januari 2006 @ 18:09:
[...]

Idd, ik heb ze bijv. ook bij MM Zwolle zien hangen. Maar klaarblijkelijk zijn er ook mensen die geen MM in de buurt hebben en er minder makkelijk aan kunnen komen. Dan is 't een beetje zuur als iemand gaat roepen dat ze zo makkelijk verkrijgbaar zijn omdat er welgeteld 5 HD's gespot zijn in de hoofdstad van ons land bij een Mega MM. De strekking van het bericht kan ook zijn: he ik heb een aantal relatief lastig te verkrijgen HD's zien hangen zodat een ander kan proberen er één te scoren da's een ander verhaal.

Op welke plekken bij welke winkels ben jij geweest en heb je ze zien hangen? Daar hebben anderen wellicht wat aan ipv enkel te zeggen dat je ze gezien hebt...
Ik heb ze in MM Groningen gezien, paar dagen terug bij de Nedgame en Dimplus. Daarnaast idd in Zwolle, Apeldoorn en MM Den Haag.

Maar daar gaat het mij niet om, het punt van mij is dat "gediss" helemaal niet nodig is. Ik meen gelezen te hebben dat jij bezig bent/was met het verkrijgen van een Xbox door middel van een GSM abbo? Dan maakt het voor jou toch niks uit of er HD's te koop zijn? Dus maak je niet zo druk :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lowfi
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 14-09 07:41
MAX3400 schreef op dinsdag 24 januari 2006 @ 17:45:
[...]

DVI is niet bekend; HDMI staat wel in de planning. Tenminste, dat is wat de geruchten in het algemeen tot op heden hebben gezegd.
er zijn ook hdmi > dvi verloopstukjes :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlowFish
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 16-09 22:43
is er een manier , naast wachten op de patch, om de frame rate problemen van current gen games wat minder te maken. :/ had wel het idee dat ninja gaiden meer frames gaf dan black.. vreemd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19-08 12:03

Collaborator

You! Cake or Death?

Nee daar is nog geen manier voor. Heel misschien komt MS nog met een update maar ik denk niet dat ze al te veel moeite gaan doen voor de backwards compatability.

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 18:04

S2S

TheEvilCuber schreef op dinsdag 24 januari 2006 @ 18:39:
Nee daar is nog geen manier voor. Heel misschien komt MS nog met een update maar ik denk niet dat ze al te veel moeite gaan doen voor de backwards compatability.
Ik denk zeker wel dat ze alle moeite doen, maar een probleem is: mensen zijn nooit snel tevreden. Nu blijkt ook dat ze gewoon nog bezig zijn met patches, helemaal niet wachten tot Maart. Bha wat zijn fanboys toch erg.

2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 24 januari 2006 @ 18:27:
[...]

Ik heb ze in MM Groningen gezien, paar dagen terug bij de Nedgame en Dimplus. Daarnaast idd in Zwolle, Apeldoorn en MM Den Haag.

Maar daar gaat het mij niet om, het punt van mij is dat "gediss" helemaal niet nodig is. Ik meen gelezen te hebben dat jij bezig bent/was met het verkrijgen van een Xbox door middel van een GSM abbo? Dan maakt het voor jou toch niks uit of er HD's te koop zijn? Dus maak je niet zo druk :*)
Kijk, jij vat een kleine aanduiding als 'tsss' op als een enorm probleem en dis. Ik zou zeggen, lekker belangrijk. In het dagelijkse leven zal iemand wel eens vaker een sisgeluid tegen je maken. Ofwel waar maak jij je zo druk om, enkel een puntje wat ik aanstip omdat er zovelen zijn die geen HD kunnen vinden tot op heden? (en dat verzin ik niet zelf, dat staat ook in dit topic)

Dus maak je niet zo druk om het feit dat ik me enigzins druk zou maken m.b.t. de HD's. tsss

Trouwens, iemand al eens getest met andere controllers dan van MS WiFi? Zijn ze er al van 3rd party producenten? Hoe bevalt dat? Minimale aanschaf bij m'n 360 Premium bij mijn mob. tel abo is natuurlijk een 2e controller ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiseguy1983
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 30-08 08:06
Hallo mede tweakers! Ik lees al sinds deel 1 geloof ik dit forum, maar heb besloten om wat actiever deel te nemen ;) ik heb net een xbox360 bij MM gescoord met de game PGR3, maar vermaak me alleen al op de marketplace :9 binnenkort zien jullie me online in live!

GamerTag Live!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S

S2S

Wiseguy1983 schreef op dinsdag 24 januari 2006 @ 19:04:
Hallo mede tweakers! Ik lees al sinds deel 1 geloof ik dit forum, maar heb besloten om wat actiever deel te nemen ;) ik heb net een xbox360 bij MM gescoord met de game PGR3, maar vermaak me alleen al op de marketplace :9 binnenkort zien jullie me online in live!
Welkom!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[/quote]
Zondag 22 januari 2006 - Contact Data, de uitgever van Acitivsion games in de Benelux, komt met een spectaculaire nieuwe actie. Je krijgt namelijk bij aankoop van één van de vier Activision launch titels een gratis faceplate. Als je dus GUN, Tony Hawk's American Wasteland, Quake IV of Call of Duty 2 koopt, dan mag je kiezen tussen een Call of Duty 2 of Quake IV faceplate.

Deze actie is exclusief voor de Benelux en is in samenwerking met Free Record Shop. De actie begint eind maart/begin april en zal 3 weken duren.
De actie wordt uitgevoerd omdat de Activision games voor de Xbox 360 erg succesvol zijn, en dan met name Call of Duty 2. Contact Data hoopt met deze actie het succes van de games verder uit te bouwen. Bekijk de faceplates hieronder.
[quote]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 24 januari 2006 @ 19:01:
[...]

Kijk, jij vat een kleine aanduiding als 'tsss' op als een enorm probleem en dis. Ik zou zeggen, lekker belangrijk. In het dagelijkse leven zal iemand wel eens vaker een sisgeluid tegen je maken. Ofwel waar maak jij je zo druk om, enkel een puntje wat ik aanstip omdat er zovelen zijn die geen HD kunnen vinden tot op heden? (en dat verzin ik niet zelf, dat staat ook in dit topic)

Dus maak je niet zo druk om het feit dat ik me enigzins druk zou maken m.b.t. de HD's. tsss

Trouwens, iemand al eens getest met andere controllers dan van MS WiFi? Zijn ze er al van 3rd party producenten? Hoe bevalt dat? Minimale aanschaf bij m'n 360 Premium bij mijn mob. tel abo is natuurlijk een 2e controller ;)
ok O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Underworld
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 16-09 17:11

Underworld

+1 Inzichtvol

* Underworld is toe aan nieuwe (releases) spellen...

“Victorious warriors win first and then go to war,
while defeated warriors go to war first and then seek to win”
― Sun Tzu, The Art of War

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hey, hebben jullie mijn ( ugly ) face gezien in de krant !

ik ben de fabian, :P

nieuwe xbox 360 morgen binnen, gelijk demo van PGR3 downloaden, me 2 love N64 en ik denk dat de 360 beter is dan n64 ( lol ) , PS2 heb ik gehad maar is bager, geen leuke online en beperkte leuke gameplay games

ik heb zin in de next gene, zeg maar dat met pc gamen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S

S2S

Underworld schreef op dinsdag 24 januari 2006 @ 20:21:
* Underworld is toe aan nieuwe (releases) spellen...
DOA4 voor mij deze week!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4V3
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 19-03-2021
oh jij was die opgelichte puistenkop :Y) (jk)

Ik krijg hem ook morgen, alleen PGR3 en het WLAN ding komen pas donderdag dus kan ik nog een dag nix doen :P

op-voorraad.nl - Realtime voorraad updates voor de Playstation 5!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 17-09 12:55

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

lowfi schreef op dinsdag 24 januari 2006 @ 18:28:
[...]

er zijn ook hdmi > dvi verloopstukjes :)
Net als dat er VGA => DVI zijn, toch? Zie dus niet helemaal het probleem van DVI-aansluiten buiten het feit dat je met verloopstukjes werkt.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4V3
  • Laatst online: 19-03-2021
Oh, ik had nog een vraagje,
Ik heb een gamertag aangevraagd op live.xbox.com,
Alleen krijg ik nu nog wel die maand gratis Live Gold met deze tag of is deze ingegaan toen ik deze aanmeldde op internet? Ervaring anyone?

op-voorraad.nl - Realtime voorraad updates voor de Playstation 5!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S

S2S

D4V3 schreef op dinsdag 24 januari 2006 @ 20:36:
Oh, ik had nog een vraagje,
Ik heb een gamertag aangevraagd op live.xbox.com,
Alleen krijg ik nu nog wel die maand gratis Live Gold met deze tag of is deze ingegaan toen ik deze aanmeldde op internet? Ervaring anyone?
Gaat pas in als je dat op je x360 insteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sensei_D
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09-09 09:07
salvador4 schreef op dinsdag 24 januari 2006 @ 18:04:
[...]

Ziet het er met een vga kabel echt merkbaar scherper uit of alleen een verschil in kleuren? die kan ik namelijk op m'n tv ook wel aanpassen. Dan bedoel ik dus merkbaar vanaf 1 a 2 meter afstand. Ik heb namelijk ook een tv op 1360*768 probleem is alleen dat ik de vga input van mijn tv al gebruik, en ik denk het ongemak van kabels verwisselen niet opweegt tegen het minimale kwaliteits verschil dat je eventueel behaalt. Komt er ooit nog een hdmi kabel aan welke wel automatisch de juiste resolutie pakt, of is dat onzin?
Het is scherper, een stuk scherper... Maja ik ging van SCART naar VGA, dat merk je echt wel ;)

sensei_d.fpv channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paknaald
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-09 17:12
Heb dus sinds gisteren ook een 360, dus welkom *paknaald to the club ;) Helaas wel uit haast voor een Core gegaan met beschikbare accessoires om hem zo dicht mogelijk bij een Premium te krijgen. Harde schijf niet voorradig bij verschillende Tilburgse winkels :'( Maar ja, zo lang ik nog op de studentenkamer woon (hopelijk niet lang meer) kan ik het nog wel lijden in de quasi-optimale set-up.

Na lezen van deze topics ook maar voor Kameo en PGR3 gegaan en ben niet teleurgesteld. Al lang niet meer geconsolegamed, maar PGR3 ziet er echt :9 uit. Kameo is ook leuk en ook leuk voor mijn dame, dus mijn tijd kan weer zinnig worden verspeeld.

Heb nu last van mijn pootjes, dus maar even GoT-pauze genomen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solovine
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 13-02-2024
Een tijdje terug zag ik op een website een vergelijking tussen verschillende bekabeling, zoals s-video, scart, vga, etc. Als je je muis erboven hield veranderde de pic naar een plaatje verkregen met een ander soort kabel. Kan iemand hier even die link voor mij posten? Ik weet dat het raar is maar ik kan hem echt niet meer terugvinden 8)7

Zou die link niet in de startpost moeten staan of ben ik nu zo'n grandioze oen dat ik er overheen heb gelezen?

Alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zondag 22 januari 2006 - Contact Data, de uitgever van Acitivsion games in de Benelux, komt met een spectaculaire nieuwe actie. Je krijgt namelijk bij aankoop van één van de vier Activision launch titels een gratis faceplate. Als je dus GUN, Tony Hawk's American Wasteland, Quake IV of Call of Duty 2 koopt, dan mag je kiezen tussen een Call of Duty 2 of Quake IV faceplate.

Deze actie is exclusief voor de Benelux en is in samenwerking met Free Record Shop. De actie begint eind maart/begin april en zal 3 weken duren.
De actie wordt uitgevoerd omdat de Activision games voor de Xbox 360 erg succesvol zijn, en dan met name Call of Duty 2. Contact Data hoopt met deze actie het succes van de games verder uit te bouwen. Bekijk de faceplates hieronder.
Afbeeldingslocatie: http://www.xbox360only.nl/screenshot.php?image=Packshot%20XB360%20faceplate%20COD2-_186026.jpg

Die wil ik straks wel op m'n 360 als ik die duutsers kapuuttt knalll

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Alexio schreef op dinsdag 24 januari 2006 @ 20:46:
Een tijdje terug zag ik op een website een vergelijking tussen verschillende bekabeling, zoals s-video, scart, vga, etc. Als je je muis erboven hield veranderde de pic naar een plaatje verkregen met een ander soort kabel. Kan iemand hier even die link voor mij posten? Ik weet dat het raar is maar ik kan hem echt niet meer terugvinden 8)7

Zou die link niet in de startpost moeten staan of ben ik nu zo'n grandioze oen dat ik er overheen heb gelezen?

Alvast bedankt.
Volgens mij bedoel je deze:

http://www.gamespot.com/f...html?q=xbox%20360%20cable

:*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• salvador4
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16-09 20:38
Jammer dat ze composiet op HDTV laten zien en VGA op een gewone tft, dat kun je niet vergelijken wat ze daarom ook niet doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

salvador4 schreef op dinsdag 24 januari 2006 @ 21:38:
Jammer dat ze composiet op HDTV laten zien en VGA op een gewone tft, dat kun je niet vergelijken wat ze daarom ook niet doen.
Klopt :) Zoals vanmiddag gepost, ik heb echt beter beeld met VGA dan met Component _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mmm... wil ook VGA

alleen is geluid het probleem, ik heb hier pc speakers ( 2 , stereo )

maar die heeft maar 1 zon aansluit ding, hoe moet ik dat ding op mn xbox 360 aansluiten ?

fab

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Full auto is inmiddels gold zoals je in een eerder bericht vandaag hebt kunnen lezen..
Echter wil iedereen natuurlijk eerst even Full Auto spelen voordat je hem gaat kopen. Daar is natuurlijk wat op bedacht, de MarketPlace. De demo van Full Auto zal naar alle waarschijnlijkheid morgen online zijn. De game komt pas in maart, dus alvast een leuk voorproefje!

We weten nog niets over de inhoud, hopelijk kunnen we jullie daar morgen meer over vertellen. De demo zal zowel offline als online speelbaar zijn, als we de geruchten moeten geloven!

Dat wordt genieten morgen. :)

Bron: www.360nieuws.nl/?view=article&article=741

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 17-05 22:30
PWM schreef op dinsdag 24 januari 2006 @ 22:05:
[...]

Klopt :) Zoals vanmiddag gepost, ik heb echt beter beeld met VGA dan met Component _/-\o_
wat op een HDTV heb je met VGA beter beeld dan met de component?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekko306
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 16-09 16:39
Verwijderd schreef op dinsdag 24 januari 2006 @ 23:01:
Full auto is inmiddels gold zoals je in een eerder bericht vandaag hebt kunnen lezen..
Echter wil iedereen natuurlijk eerst even Full Auto spelen voordat je hem gaat kopen. Daar is natuurlijk wat op bedacht, de MarketPlace. De demo van Full Auto zal naar alle waarschijnlijkheid morgen online zijn. De game komt pas in maart, dus alvast een leuk voorproefje!

We weten nog niets over de inhoud, hopelijk kunnen we jullie daar morgen meer over vertellen. De demo zal zowel offline als online speelbaar zijn, als we de geruchten moeten geloven!

Dat wordt genieten morgen. :)

Bron: www.360nieuws.nl/?view=article&article=741
Heb laatst een nieuwsbericht gezien dat hij vervroegd komt (hij is nu ook al gold), namelijk op 10 februari.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

WSaeNoTSoCK schreef op dinsdag 24 januari 2006 @ 23:10:
[...]
wat op een HDTV heb je met VGA beter beeld dan met de component?
Is allemaal nogal afhankelijk van de TV/monitor die je hebt. De ene tv doet het beter met vga, de ander met component. Een ander het beste met RGB. Er is niet één beste ofzo.
In principe zijn VGA en Component qua werking vrijwel identiek. Wanneer je tv/monitor direct het vga-signaal verwerkt dan is dat beter. Wanneer je tv dit signaal omzet naar component en dan verwerkt is component beter. En vice versa uiteraard.

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb de demo mogen spelen
en ik vind hem erg vet. leuke arcade game lekker overdreven maar wel vet >:)
full auto ga ik zeker kopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SV3NNER
  • Laatst online: 14-09 11:02

SV3NNER

Hello..Follow Me.....OK

Heeft iemand ervaring met een van deze advanced scart kabels (AV).
Ik kan er namelijk meerdere vinden, en heb geen idee welke kabel beter beeld geeft.
Dit wil ik aansluiten op me Sony Trinitron 100hrtz breedbeeld tv.
MICROSOFT Xbox 360 Advanced SCART kabel (niet Gold Plated) 24.99€ dixons
JOYTECH Joytech Xbox 360 AV SCART kabel (wel gold plated + toslink kabel erbij.) 22.99€ dixons
Snakebyte Xbox 360 Premium RGB Scart (wel Goldplated) 19.99€ Dimensionplus (verwacht 2006)

| Youtube |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PWM schreef op dinsdag 24 januari 2006 @ 22:05:
[...]

Grootste probleem met een TFT monitor in combinatie met een VGA kabel: dan kun je maximaal 720p instellen, 1080i kan enkel met een HD Component kabel. Je mist ook de rijkheid van kleuren, HD Component geeft gewoon een veel kleurrijker geheel.

en het verschil is heel erg duidelijk. Alle 360 games staan standaard in 720p, dat eist Microsoft. Geen 1024 x 720 dus, maar 1280 x 720 anders krijg je ook geen 16:9 breedbeeld. PGR3 vormt hierop een uitzondering. Deze is in een afwijkende (lagere) resolutie geprogrammeerd en wordt gescaled naar 720p. Wellicht omdat men het spel reeds aan het programmeren was toen de hardware van de 360 enkel in testfase was. Via een VGA kabel en TFT zegt men dat de game wellicht niet juist op het beeld komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekko306
Verwijderd schreef op dinsdag 24 januari 2006 @ 16:38:
[...]

Geinig,

ik vond trouwens ook nog deze site met MCE apps:

http://www.cbuenger.com/download.php

Ebay en het weer is wel geinig
Dat Weather programma, hoe voeg je daar steden in? Via m'n PC gaat het wel maar als ik het daar doe zie ik ze niet via m'n Xbox. Als ik op m'n xbox bijvoorbeeld Amsterdam intoets en op de controller op de Back toets druk (dat is de enige manier om terug te gaan) onthoudt hij het niet.
Sateliet beelden doen het wel prima, grappig programma opzich.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Otherside
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 03-09 14:58
Voor mensen die Hard Disk zoeken Media Markt Utrecht heeft er nog een bunch (stuk of 6 zo snel ik kon zien) ook nog na sluitings tijd. Dus morgen liggen ze er nog.

PSN: Arcadium86 | iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nu Need for speed most wanted (360) geleend maar nu, ik heb mijn xbox op mijn 21 inch CRT monitor aangesloten. Mijn xbox geeft maar een paar resolutie`s aan in het systeem en ik heb hem op 1024x 768. Vraag me niet waarom ik heb er niet zon verstand van :)....maar als ik de resolutie ook hoger zet dan strekt het beeld zich ook op. Dus de KM teller in NFSMW lijkt dan niet op cirkel maar een ovaal :) is dit met elke spel zo ? of alleen dit spel ?

Hoe hoger resolutie hoe mooier maar bij mij is het dan ook meteen ovaal :).....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wekko schreef op dinsdag 24 januari 2006 @ 23:53:
[...]

Dat Weather programma, hoe voeg je daar steden in? Via m'n PC gaat het wel maar als ik het daar doe zie ik ze niet via m'n Xbox. Als ik op m'n xbox bijvoorbeeld Amsterdam intoets en op de controller op de Back toets druk (dat is de enige manier om terug te gaan) onthoudt hij het niet.
Sateliet beelden doen het wel prima, grappig programma opzich.
Ik heb hetzelfde probleem, ik kan nergens OK drukken ofzo en de XB neemt niet de steden van de PC over.
Werkt dus helaas niet helemaal OK

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 25 januari 2006 @ 01:03:
Ik heb nu Need for speed most wanted (360) geleend maar nu, ik heb mijn xbox op mijn 21 inch CRT monitor aangesloten. Mijn xbox geeft maar een paar resolutie`s aan in het systeem en ik heb hem op 1024x 768. Vraag me niet waarom ik heb er niet zon verstand van :)....maar als ik de resolutie ook hoger zet dan strekt het beeld zich ook op. Dus de KM teller in NFSMW lijkt dan niet op cirkel maar een ovaal :) is dit met elke spel zo ? of alleen dit spel ?

Hoe hoger resolutie hoe mooier maar bij mij is het dan ook meteen ovaal :).....
Wie weet omdat de games voor de 360 zijn geoptimaliseerd voor HD 720p resolutie?

Ofwel, 1280 x 720

Als je waardes kiest die boven de 1280 of 720 gaan (breedte/hoogte), zal het originele beeld wel gaan stretchen, met name als je 1280 x 1024 zult kiezen is met name de laatste waarde totaal uit balans, 1024 tov 720

Maar da's ff zo wat ik erbij kan bedenken en logisch zou zijn. Wie weet heb ik het niet bij het juiste eind

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de volgende resolutie`s wat ik dus kan kiezen:

640x480
848x480
1024x768
1280x720
1280x768
1360x768

Ik heb hem nu op 1360x768 maar ik moest wel me beeld er voor aanpassen :) heb nu wel 2 zwarte balken :) maar als ik het nu goed begrijp is 1280x720 ideaal voor een CRT monitor ? Ik ben nog wel wat aan het experimenteren hoor daar niet van :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iemand vroeg eerder wat het voordeel van hdmi is als je met vga ook al naar dvi kan.

HDMI is digitaal dus als je van HDMI naar DVI gaat wordt het signaal niet eerst naar analoog omgezet om dan vervolgens weer naar digitaal te worden omgezet. Theoretisch zal dit dus beter beeld moeten geven met DVD's en straks met de HD-DVD's.

Verder kan je straks door een HDMI kabel om te zetten naar DVI wel 1080i kiezen en behoud je de scherpte van een VGA kabel. (beel is veel scherper dan component, alleen minder kleur).

Ik ben blij met de VGA kabel die ik nu via een verloopstukje DVI heb aangesloten op mijn philips HDTV. Ik vind het alleen jammer dat het maar tot 720p gaat. Dus misschien brengt een 3rd party fabrikant een directe DVI kabel uit of een HDMi kabel dan koop ik deze zeker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlowFish
Verwijderd schreef op woensdag 25 januari 2006 @ 07:45:
iemand vroeg eerder wat het voordeel van hdmi is als je met vga ook al naar dvi kan.

HDMI is digitaal dus als je van HDMI naar DVI gaat wordt het signaal niet eerst naar analoog omgezet om dan vervolgens weer naar digitaal te worden omgezet. Theoretisch zal dit dus beter beeld moeten geven met DVD's en straks met de HD-DVD's.

Verder kan je straks door een HDMI kabel om te zetten naar DVI wel 1080i kiezen en behoud je de scherpte van een VGA kabel. (beel is veel scherper dan component, alleen minder kleur).

Ik ben blij met de VGA kabel die ik nu via een verloopstukje DVI heb aangesloten op mijn philips HDTV. Ik vind het alleen jammer dat het maar tot 720p gaat. Dus misschien brengt een 3rd party fabrikant een directe DVI kabel uit of een HDMi kabel dan koop ik deze zeker.
De xbox heeft geen HDMI/ digitale output. Natuurlijk kun je er wel een HDMI kabel terzijndertijd opzetten, enkel zal dit weinig baten omdat het signaal analoog blijft. dus par aan VGA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BlowFish schreef op woensdag 25 januari 2006 @ 08:25:
[...]

De xbox heeft geen HDMI/ digitale output. Natuurlijk kun je er wel een HDMI kabel terzijndertijd opzetten, enkel zal dit weinig baten omdat het signaal analoog blijft. dus par aan VGA
HDMi is niet analoog, als er een speciale kabel wordt uitgebracht voor de xbox, wat ik dus bedoelde. Dan kan je deze ook omzetten naar DVI en blijft het signaal dus wel digitaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiverzz
  • Registratie: December 2004
  • Niet online

Shiverzz

Slecht gezelschap

Verwijderd schreef op woensdag 25 januari 2006 @ 07:45:

Trust me, met het signaal gebeurt helemaal niets. Wat voor verbindingsadapter je ertussen zet verandert niets aan het feit dat de 360 een analoog beeldsignaal uitpoept. Wat Blowfish dus al aangeeft zal een kabel met HDMI connector weinig voordeel bieden (behalve misschien dat je geen tussenadapter meer nodig hebt om je 360 op je TV aan te sluiten…)
Wil je echt een digitaal HD beeldsignaal zul je moeten wachten op de PS3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Met de geruchten dat HD-DVD en Blu-ray alleen via digitale aansluiting de volledige resolutie zullen laten zien kan het nog wel eens problematisch worden voor de HD-DVD drive van de 360. Of ze zouden daar een HDMI-aansluiting op moeten zetten. Maar dat kan ik me haast niet voorstellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Njay
  • Laatst online: 05-09 14:27
Mensen,

Vraag

heeft iemand de xbox al op live via power over ethernet???
ik wil wel draadloos alleen ik vindt 75 euro wel een achtelijke prijs voor die xbox bridge tevens moet ik dan nog een accesspoint kopen

terwijl ik maar 70 euro kwijt ben voor power over ethernet bridges.

PSN: NjayNL | Star Citizen Referal code | Oculus Quest

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiverzz
  • Niet online

Shiverzz

Slecht gezelschap

Shiver23 schreef op woensdag 25 januari 2006 @ 09:12:
Met de geruchten dat HD-DVD en Blu-ray alleen via digitale aansluiting de volledige resolutie zullen laten zien kan het nog wel eens problematisch worden voor de HD-DVD drive van de 360. Of ze zouden daar een HDMI-aansluiting op moeten zetten. Maar dat kan ik me haast niet voorstellen.
Ben ik ook benieuwd naar. In dit artikel wordt al wat gespeculeerd over een mogelijke digitale beeldoutput. Laten we hopen dat er geen mobo aanpassingen nodig zijn, maar dat ATI goed hun werk heeft gedaan ;) (met hun blik op de toekomst gericht).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mogge,

is weer ff geleden dat ik gepost heb. Druk bezig COD2 in veteran mode uit te spelen. Jeez, wat is dat f***ing moeilijk. :? Die duitsers blijven maar komen.

Maar ff wat anders. ik vroeg me ineens af waarom ik maar 3 sterren op mijn gamertag heb staan ipv meer. Kunnen er wat mensen mij reppen aub.

mzzl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pubbert
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 17-09 11:40

Pubbert

random gestoord

Verwijderd schreef op woensdag 25 januari 2006 @ 09:43:
Mogge,

is weer ff geleden dat ik gepost heb. Druk bezig COD2 in veteran mode uit te spelen. Jeez, wat is dat f***ing moeilijk. :? Die duitsers blijven maar komen.

Maar ff wat anders. ik vroeg me ineens af waarom ik maar 3 sterren op mijn gamertag heb staan ipv meer. Kunnen er wat mensen mij reppen aub.

mzzl
Dat moet je verdienen, door online fair te spelen en je fatsoenlijk te gedragen.

╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thund3r schreef op woensdag 25 januari 2006 @ 09:54:
[...]

Dat moet je verdienen, door online fair te spelen en je fatsoenlijk te gedragen.
ik ben ook heel aardig en zeker fatsoenlijk O-) (als je dat kunt zeggen na een paar duitsers afgeknalt te hebben)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fulgore
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 16-08 14:16

fulgore

goud

Verwijderd schreef op dinsdag 24 januari 2006 @ 21:03:
[...]

[...]

[afbeelding]

Die wil ik straks wel op m'n 360 als ik die duutsers kapuuttt knalll
Waarom pas eind maart ;( Zolang wil ik niet meer wachten, ik verwacht uiterlijk volgende week mijn Xbox te mogen ontvangen, dan wil ik wel gaan CoD'den en PGR'en.

Xbox One GamerTag 'QuarterCask'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Njay schreef op woensdag 25 januari 2006 @ 09:26:
Mensen,

Vraag

heeft iemand de xbox al op live via power over ethernet???
ik wil wel draadloos alleen ik vindt 75 euro wel een achtelijke prijs voor die xbox bridge tevens moet ik dan nog een accesspoint kopen

terwijl ik maar 70 euro kwijt ben voor power over ethernet bridges.
hij was veertig bij de mediamarkt, weet niet of ze de prijs onderhand al eens hebben aangepast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlowFish
Vandaag is de dag dat Full auto demo op marktplaats wordt gereleased. Heeft iemnd de exacte tijd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BlowFish schreef op woensdag 25 januari 2006 @ 11:05:
Vandaag is de dag dat Full auto demo op marktplaats wordt gereleased. Heeft iemnd de exacte tijd?
Uhm, what's the point? je checkt vanochtend, vanmiddag, vanavond en op één van de momenten zal 'ie er dan wel staan. En zo niet, dan morgen! ;)

De jeugd van tegenwoordig, ongeduldig hoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartjuh
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Bartjuh

Hej

Ik snap nog steeds niet wat mensen zitten te zeuren over de verkrijgbaarheid :D Ik denk dat het dan iets is van het westen van het land. Want een maand geleden lagen er tig xbox360s premium en cores bij de MM in Hengelo. Vandaag langs de MM in Enschede geweest om een beetje rond te neuzen voor lcd-tv's , stonden er wel 30 premiums, en een stuk of 20 core's .... en ook een stuk of 10 HD's voor 94,95.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S

S2S

Heeee ja dat kan, is het Oosten. Maar dat is niet altijd zo, zo waren er in de week na kerst echt geen Premiums in Enschede te bekennen. En in iedere winkel wisten ze ook niet wanneer ze weer kwamen.
Ook vorige week waren ze schaars, ik zit in Enschede op school en ik koop al mijn game spul in die stad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bartjuh schreef op woensdag 25 januari 2006 @ 11:32:
Ik snap nog steeds niet wat mensen zitten te zeuren over de verkrijgbaarheid :D Ik denk dat het dan iets is van het westen van het land. Want een maand geleden lagen er tig xbox360s premium en cores bij de MM in Hengelo. Vandaag langs de MM in Enschede geweest om een beetje rond te neuzen voor lcd-tv's , stonden er wel 30 premiums, en een stuk of 20 core's .... en ook een stuk of 10 HD's voor 94,95.
Is al eerder voorbij gekomen. Tukkerland loopt altijd wat achter. Of te weinig centen, of ze zijn te zuinig. Zeg het maar. Feit is dat men klaarblijkelijk niet echt voorop loopt met dit soort nieuwe dingen

Het is dus geen zeuren, ze zijn verder relatief moeilijk te krijgen (behalve de cores en tot op heden want er zijn nieuwe leveringen) maar in Enschede/Hengelo/Almelo (noem je me trouwens ook een uithoek zeg, dat mag praktisch bij Duitsland horen) dus niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Ga jij maar even je mond spoelen. Is hier niet bepaald anders dan de rest van Nederland. We hebben hier dezelfde spullen liggen als in de rest van Nederland hoor :)

Alleen hebben we in Enschede én Hengelo een berg aan BCC's, Mediamarkts e.d. die qua verzorgingsgebied elkaar nogal overlappen. Eerder een luxeprobleem dan een pauperprobleem.

Heb zelf ook in het westen gewoond, maar zou niet zo snel meer terugwillen.

[ Voor 55% gewijzigd door Shiver23 op 25-01-2006 12:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Shiver23 schreef op woensdag 25 januari 2006 @ 11:58:
Ga jij maar even je mond spoelen. Is hier niet bepaald anders dan de rest van Nederland. We hebben hier dezelfde spullen liggen als in de rest van Nederland hoor :)

Alleen hebben we in Enschede én Hengelo een berg aan BCC's, Mediamarkts e.d. die qua verzorgingsgebied elkaar nogal overlappen. Eerder een luxeprobleem dan een pauperprobleem.

Heb zelf ook in het westen gewoond, maar zou niet zo snel meer terugwillen.
Dat is een ander verhaal. Ik woon zelf ook niet in het Westen en wil er ook niet wonen.

Maar, het is toch allerminst apart dat er in die driehoek wel flink wat Premiums in de winkels zouden liggen zoals hier zojuist gepost wordt. Dat houdt mijns inziens toch in dat er minder vraag is naar de 360. Als ik alle inwoners van Enschede, Hengelo, Almelo en buitengebieden bij elkaar optel, is de markt ook nog redelijk groot. Dus het feit dat er een berg aan BCC's, MediaMarkts etc. is doet daar weinig aan af.

Die 'berg' moet je overigens ook weer niet overdrijven he. Almelo heeft 1 MM en 1 BCC, evenals Enschede. Als ik zie hoe groot de berg daadwerkelijk is in het Westen van het land, maar ook meer inwoners, is dat ook vergelijkbaar. Ofwel een non-argument.

Denk dus geen luxeprobleem, noem het ook geen pauperprobleem, maar wel wat achter lopen op de meer moderner ingestelde mens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Hoezo achterlopen? premiums zijn hier ook weken uitverkocht geweest. Misschien kan de eigenaar van MM Enschede wel beter onderhandelen dan die in het westen. Zijn zoveel redenen te bedenken waarom. Zoek jij even het aantal xboxen per 1000 inwoners per gemeente uit en kom dan nog maar eens terug met je argument dat mensen hier achterlopen qua technologie O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dude`s chil :)......dit is nergens voor nodig mensen. Even andere onderwerp, zei iemand nog iets over HDMI ?? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 06-09 00:37

curry684

left part of the evil twins

Topicstarter
Verwijderd schreef op woensdag 25 januari 2006 @ 09:43:
Mogge,

Strategy Guide al gelezen? ;)

* curry684 hoeft alleen Hill 400 nog een keertje op Veteran te doen, D-Day eergisteren gedaan. Silo is echt ruk :X

Professionele website nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Shiver23 schreef op woensdag 25 januari 2006 @ 12:20:
Hoezo achterlopen? premiums zijn hier ook weken uitverkocht geweest. Misschien kan de eigenaar van MM Enschede wel beter onderhandelen dan die in het westen. Zijn zoveel redenen te bedenken waarom. Zoek jij even het aantal xboxen per 1000 inwoners per gemeente uit en kom dan nog maar eens terug met je argument dat mensen hier achterlopen qua technologie O-)
Waarom hap je zo hard? Omdat er klaarblijkelijk een kern van waarheid in zit.

Kijk, een plaats/regiogenoot van je post zojuist het volgende:

"Want een maand geleden lagen er tig xbox360s premium en cores bij de MM in Hengelo. Vandaag langs de MM in Enschede geweest om een beetje rond te neuzen voor lcd-tv's , stonden er wel 30 premiums, en een stuk of 20 core's .... en ook een stuk of 10 HD's voor 94,95."

Dan kun je wel gaan wijzen op betere onderhandelingstechnieken, zo ken ik er nog wel wat. Feit blijft dat ik deze berichten nog nergens anders uit het land heb gehoord. Daarnaast, Hengelo, Enschede en Almelo hebben gezamenlijk ruim 300.000 inwoners. Daar zullen er vele duizenden bijkomen uit het buitengebied. Met 4 van deze grote zaken die 360's verkopen en er zoveel in de schappen liggen is 't klaarblijkelijk zo dat men daar minder hard warm loopt voor deze next-gen.

Ik baseer het geheel op een uitspraak van de persoon die 't met eigen ogen gezien heeft en jouw argumenten doen daar niks aan af. Een non-argument als een 'berg' MM's en BCC's welke er slechts 4 zijn in werkelijkheid, dat afgezet tegen een hele waslijst MM's en BCC's in het westen/zuiden van het land, gecombineerd met nog steeds een relatieve slechte verkrijgbaarheid in de rest van het land zegt genoeg wat mij betreft. Ik heb verder geen behoefte om het aantal xboxen per 1.000 inwoners te gaan uitrekenen, want dat heeft weinig zin in dit hele verhaal. Wel hoeveel 360's er verkocht zijn en als jij dat getal interessant vindt en eindelijk een argument zou hebben dat echt hout hakt, laat ik dat onderzoek geheel aan jou over. Ik hoef verder weinig te bewijzen, constateer alleen :)

Stelling: Hengelo, Almelo en Enschede zouden eigenlijk aan Duitsland overgedragen moeten worden, want daar lopen ze ook niet zo warm voor de 360! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Haha, omdat er een kern van waarheid inzit?
Almelo is een pauperstad, maar Rotterdam net zo goed.
Zolang je geen verkoopaantallen per stad weet kun je niets zeggen. Dat er nog meer in de winkel liggen (nu toevallig omdat er waarschijnlijk nieuwe voorraad is) zegt op zichzelf helemaal niets.

En misschien koopt een aantal "vooruitstrevende tukkers" de 360 wel in Duitsland en is er zo meer spreiding. Nogmaals. Je kunt er niets over zeggen.

[ Voor 21% gewijzigd door Shiver23 op 25-01-2006 12:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

curry684 schreef op woensdag 25 januari 2006 @ 12:25:
[...]

* curry684 hoeft alleen Hill 400 nog een keertje op Veteran te doen, D-Day eergisteren gedaan. Silo is echt ruk :X
ik probeer het meestal zonder. D-Day was echt een ramp. Ik sta nu op de silo om de mortars af te schieten maar ben niet echt snel genoeg nog.

Maar het blijft een fantastisch spel!!!

Trouwens, zijn er nog Worms Mayhem fans? keertje online?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Shiver23 schreef op woensdag 25 januari 2006 @ 12:47:
Haha, omdat er een kern van waarheid inzit?
Almelo is een pauperstad, maar Rotterdam net zo goed.
Zolang je geen verkoopaantallen per stad weet kun je niets zeggen. Dat er nog meer in de winkel liggen (nu toevallig omdat er waarschijnlijk nieuwe voorraad is) zegt op zichzelf helemaal niets.

En misschien koopt een aantal "vooruitstrevende tukkers" de 360 wel in Duitsland en is er zo meer spreiding. Nogmaals. Je kunt er niets over zeggen.
Het ging ook niet enkel over dat er nu veel zouden liggen, Bartjuh schreef ook dat er een maand geleden in Hengelo MM er meerdere premiums zouden liggen. Verkoopaantallen per stad, die zullen niet echt publiek verkrijgbaar zijn helaas. Maar benieuwd ben ik er wel naar. Maar uh, als ze voldoende voorhanden zijn in tukkerland, ga je toch niet naar Duitsland om er daar één aan te schaffen? Moet je ook nog dat irritante duitse gewauwel aanhoren. Dat kun je ook al horen in COD2 en het voordeel dan is: je mag je dikke gun op ze leeg schieten zonder er voor in de bak te belanden! ;)

Ik denk dat met het voorgaande in het achterhoofd er wel een gedeeltelijke indicatie is, die op z'n minst apart te noemen is. Maar goed, ik snap dat er veel gevoel ligt in 't feit dat ik met m'n voeten op het heilige land kom :)

Overigens, je verkoopt je Aiwa set? Mag ik vragen waarom? Heb voldoende mensen gezien die er nog één zochten, dus in dat opzicht!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Ik verkoop hem omdat ik een losse versterker en speakers heb gekocht. Setje is prima, heeft me juist lekker gemaakt voor een dikke home cinema (icm met mijn HDTV en HTPC. Of mag dat niet omdat we hier achterlopen ;))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

curry684 schreef op woensdag 25 januari 2006 @ 12:25:
[...]

Silo is echt wel een ruk missie, voor mij de moeilijkste.
Alleen na die save-game bug heb ik niet zoveel zin meer in CoD2 eigenlijk, ik had Hill400 af en toen is het gebeurd, ik heb niet eens de achievement hiervoor gehad :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JacquesDoekjes
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 15-09 22:34
Shiver23 schreef op woensdag 25 januari 2006 @ 13:12:
Ik verkoop hem omdat ik een losse versterker en speakers heb gekocht. Setje is prima, heeft me juist lekker gemaakt voor een dikke home cinema (icm met mijn HDTV en HTPC. Of mag dat niet omdat we hier achterlopen ;))
Ej relaxed, ik heb bodje geplaatst :)

Maar opzich is het de ondergang van mn plan om pas laat een xbox360 te kopen,
na het hebben van een 5.1 setje wordt het wel iets lastiger om niet te denken
'och, ik koop er ook maar ene xbox360 bij'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 25 januari 2006 @ 13:17:
[...]

Silo is echt wel een ruk missie, voor mij de moeilijkste.
Alleen na die save-game bug heb ik niet zoveel zin meer in CoD2 eigenlijk, ik had Hill400 af en toen is het gebeurd, ik heb niet eens de achievement hiervoor gehad :(
heb ik iets gemist? wat voor save-game bug doel je op? Heb zelf Hill400 op medium wel uitgespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 25 januari 2006 @ 13:29:
[...]

heb ik iets gemist? wat voor save-game bug doel je op? Heb zelf Hill400 op medium wel uitgespeeld.
CoD2 heeft soms de neiging om zomaar zonder waarschwuing je save-games te corrupten. Ben je dus al je progress kwijt en zit je ineens weer in de vrieskou in moedertje Rusland.

Dat is bij mij gebeurd en bij nog wat anderen hier. Helaas kun je je save-games niet restoren ofzo dus er zit niets anders op dan weer opnieuw beginnen om je achievements te halen.
Ik was klaar op Hill400 op Veteran. Je begrijpt dan misschien wel waarom ik geen zin meer heb in CoD2.

Overigens is Ifinity Wards of Activision beziig met een patch hiervoor maar het is nog niet duidelijk wanneer deze klaar is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekko306
Verwijderd schreef op woensdag 25 januari 2006 @ 01:14:
[...]

Ik heb hetzelfde probleem, ik kan nergens OK drukken ofzo en de XB neemt niet de steden van de PC over.
Werkt dus helaas niet helemaal OK
Misschien even een USB toetsenbord proberen, neem aan dat dat wel werkt. Het zou ook met de gewone Media Center afstandsbediening moeten kunnen maar die heb ik niet.
Thund3r schreef op woensdag 25 januari 2006 @ 09:54:
[...]

Zelf heb ik alle sterren, maar volgens mij geven mensen niet zo snel een review. Ik ben 50% preferred en 50% avoided (2x gerate dus) en ik denk dat de meeste mensen alleen een review geven als ze wat te zeuren hebben of als ze iemand aan hun friends list toevoegen.

[ Voor 36% gewijzigd door Wekko306 op 25-01-2006 13:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 25 januari 2006 @ 13:35:
[...]

CoD2 heeft soms de neiging om zomaar zonder waarschwuing je save-games te corrupten. Ben je dus al je progress kwijt en zit je ineens weer in de vrieskou in moedertje Rusland.

Dat is bij mij gebeurd en bij nog wat anderen hier. Helaas kun je je save-games niet restoren ofzo dus er zit niets anders op dan weer opnieuw beginnen om je achievements te halen.
...
wow, dat klinkt best ernstig ja. Ben je dan al je eerder gehaalde achievments ook kwijt? Of blijven die op je gamertag staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nee de eerder gehaalde achievements hou je maar om veteran of the war te halen moet ik waarschijnlijk helemaal opnieuw beginnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 25 januari 2006 @ 14:09:
nee de eerder gehaalde achievements hou je maar om veteran of the war te halen moet ik waarschijnlijk helemaal opnieuw beginnen
that sucks :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

de full auto demo zou vandaag toch uitkomen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19-08 12:03

Collaborator

You! Cake or Death?

Het is nog voor 4 uur zelfs.. relax, die demo komt er wel.

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The D
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 03-03 19:41
Zo heb nu The Official Xbox Magazine voor me eve die Final Fantasy XI testen . hahah

Er word gewoon software op de xbox hd geinstalleerd.

[ Voor 25% gewijzigd door The D op 25-01-2006 14:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TheEvilCuber schreef op woensdag 25 januari 2006 @ 14:41:
Het is nog voor 4 uur zelfs.. relax, die demo komt er wel.
ik heb geen geduld bij dat soort dingen :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekko306
The D schreef op woensdag 25 januari 2006 @ 14:49:
Zo heb nu The Official Xbox Magazine voor me eve die Final Fantasy XI testen . hahah

Er word gewoon software op de xbox hd geinstalleerd.
Ik zou zeggen, geef wat commentaar zodra je wat meer gespeeld hebt. Ben benieuwd naar of het een beetje lekker speelt en leuk is. Wat installeert hij op de HD dan, en is dat nodig (handig om te weten voor mensen met een Core)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rox_NL
  • Niet online
Als het goed is kun je dat spel niet spelen zonder hd. Dus core zonder opties gaat lastig worden dan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The D
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 03-03 19:41
Wekko schreef op woensdag 25 januari 2006 @ 14:55:
[...]

Ik zou zeggen, geef wat commentaar zodra je wat meer gespeeld hebt. Ben benieuwd naar of het een beetje lekker speelt en leuk is. Wat installeert hij op de HD dan, en is dat nodig (handig om te weten voor mensen met een Core)?
Het is best vervelend hij installeerd een programma play online en ffXI. Dus je moet een HD hebben. En het is nu nog bezig (inclusief registratie van play online). Time remaining 45 min :(

[ Voor 3% gewijzigd door The D op 25-01-2006 15:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaseMike
  • Niet online
Grappig dat Almelo/hengelo/enschede verhaal, ik woon in Duitsland (zo'n 40km van de NL grens) en hier is de xbox hype ook echt stukken minder. Op Ebay ging het wel hard net na de introductie, maar de prijzen bleven beperkt tot 450-490 euro. Dit in tegenstelling tot de usa waar na de intro de premiums zo'n 750 dollar deden op ebay.

Ondertussen liggen hier voldoende premiums bij de mediamarkt en saturn, de verdere hype hier was ook bijzonder laag. Zelfs op de intro datum waren er maar weinig mensen bij de MM.
Nu moet ik ook zeggen dat de 360 in vergelijk tot een gemodde xbox, niet al te interessant is. Ik weet de situatie niet in NL, maar hier in Duitsland zijn gemodde xboxen legaal te koop bij een hoop internet winkels, misschien is dat 1 van de reden van een mindere hype.

Je moet het hier buiten de grote steden ook hoofdzakelijk hebben van postorder, de afstanden naar een MM of Saturn zijn hier wat groter dan over het algemeen in NL. (MM voor mij 25km, Saturn 65).

Ik vraag me af of de 360 hype zich hoofdzakelijk beperkt tot de USA/UK en NL,
Nog tweakers hier uit andere landen dan NL en Duitsland die hier een klein stukje over kunnen schrijven ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Moet je voor FF XI ook nog extra betalen apart van xbox live? had ff gekeken maar kon er niet zo gauw wat over vinden :)
Gisteren mn eerste game online gedaan met PG3...echt cool!! Alleen irritant die kinderen die je de hele tijd rammen als je de bocht net goed wil nemen :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

fulgore schreef op woensdag 25 januari 2006 @ 10:59:
[...]

Waarom pas eind maart ;( Zolang wil ik niet meer wachten, ik verwacht uiterlijk volgende week mijn Xbox te mogen ontvangen, dan wil ik wel gaan CoD'den en PGR'en.
Koop je eerst 1 van beide, bijv. PGR daar vermaak je jezelf wel ff mee. Verder zijn er zat leuke demo's op marketplace en op de demodisk. Dan pak je eind mrt. COD2 + faceplate. Twee mnd. PGR3 op live is ook geen straf ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KhaZ
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 22:53

KhaZ

Alfa Romeo

Ik heb een Dell FPW2405 LCD monitor, en een Creative 5100 (uit 2002 ofzo) speakerset.

Bij de xbox360 heb ik een vga cable besteld dus dat zit wel snor. Maar: is er een manier om deze (verouderde?) speakerset aan te sluiten op de xbox? En welke kabel(s) moet ik dan (nog) kopen?

AMD 5800X3D | MSI B450 Tomahawk MAX | 16GB DDR4 Crucial 3.200Mhz CAS 16 | PNY GeForce RTX 2060 | Samsung 970 Evo Plus 500GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lowfi
  • Laatst online: 14-09 07:41
HaseMike schreef op woensdag 25 januari 2006 @ 15:21:
Grappig dat Almelo/hengelo/enschede verhaal, ik woon in Duitsland (zo'n 40km van de NL grens) en hier is de xbox hype ook echt stukken minder. Op Ebay ging het wel hard net na de introductie, maar de prijzen bleven beperkt tot 450-490 euro. Dit in tegenstelling tot de usa waar na de intro de premiums zo'n 750 dollar deden op ebay.

Ondertussen liggen hier voldoende premiums bij de mediamarkt en saturn, de verdere hype hier was ook bijzonder laag. Zelfs op de intro datum waren er maar weinig mensen bij de MM.
Nu moet ik ook zeggen dat de 360 in vergelijk tot een gemodde xbox, niet al te interessant is. Ik weet de situatie niet in NL, maar hier in Duitsland zijn gemodde xboxen legaal te koop bij een hoop internet winkels, misschien is dat 1 van de reden van een mindere hype.

Je moet het hier buiten de grote steden ook hoofdzakelijk hebben van postorder, de afstanden naar een MM of Saturn zijn hier wat groter dan over het algemeen in NL. (MM voor mij 25km, Saturn 65).

Ik vraag me af of de 360 hype zich hoofdzakelijk beperkt tot de USA/UK en NL,
Nog tweakers hier uit andere landen dan NL en Duitsland die hier een klein stukje over kunnen schrijven ?
ik woon zelf op de frans zwitserse grens en bij de MM in suisse hadden ze pas vlak voor de release een demo pod staan. Bovendien stond die ook een beetje weg geduwd in een hoekje. En werd overschaduwd door alle psp demo pods. In frankrijk zelf heb ik nog niet gekeken voor de 360. Ik heb de mijne gewoon in nl gekocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekko306
Verwijderd schreef op woensdag 25 januari 2006 @ 15:22:
Gisteren mn eerste game online gedaan met PG3...echt cool!! Alleen irritant die kinderen die je de hele tijd rammen als je de bocht net goed wil nemen :/
Zelf een room aanmaken en Collisions op Off zetten, geen enkel probleem meer met irritante botsingen. Moet wel zeggen dat ik nu veel minder last heb van irritante jochies, begin/half december was het een stuk erger.
Nog mensen hier die CoD online spelen? Nadat ik een paar keer in een goede room heb gezeten (serieuze mensen, ping rond de 20 constant) is het toch eigenlijk best vet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 06-09 00:37

curry684

left part of the evil twins

Topicstarter
Wekko schreef op woensdag 25 januari 2006 @ 15:38:
[...]

Nog mensen hier die CoD online spelen? Nadat ik een paar keer in een goede room heb gezeten (serieuze mensen, ping rond de 20 constant) is het toch eigenlijk best vet.
Als je d'r nou invloed op had zou ik het nog wel een poging willen geven. Tot die tijd geen CoD2 online voor mij.

Professionele website nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Grrr ik heb ook last van de savegame bug in COD2. Ik was lekker aan het gamen in sub missie the silo (jaaah die is echt moeilijk) en opeens zie ik staan disconnected from xbox live. Ik speel gewoon door en na 2 checkpoints doe ik save and quit. Kijk ik in het mission select menu en zie ik dat ik alleen de eerste russische campagne en d-day kan kiezen heel vreemd :? Ik kan dus wel gewoon verder bij de checkpoint in the silo maar de andere die ik eerder heb gehaald zijn weer gelocked...nu maar hopen dat dit geen invloed heeft op de achievements war hardened en won the war.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tonio
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Tonio

terrible gibberish

(overleden)
Zo, net ook ff de OGM gehaald met die FF:XI demo :). Heb nu alleen wel 2 mmorpg's (WoW en dit :P). Nou ja, we zullen zien welke van de 2 leuker is :P.
8)7 Je mag je niet registreren als je nog geen 18 bent, nou ja, dan maar ff een een klein half jaartje er bij liegen O-) :P
Dat hele Play Online is trouwens duidelijk niet voor een console bedoeld. Echt enorm onhandige interface voor een consol. Als je text moet invullen, selecteer je het eerst met een soort cursor die je met je linker thumstick bestuurd. Dan krijg je een een knipperend lijntje alsof je op een tobo werkt ipv een controller. Dus ik op wat knopjes rammen in de hoop een OST te krijgen, blijkt dat je met de d-pad naar het vakje moet navigeren en dan op A moet drukken. Logisch... 8)7

[ Voor 68% gewijzigd door Tonio op 25-01-2006 16:18 ]

D200|F90x|Leica M6|Yashica T3|Hasselblad 503cx
Nikon: 12-24/4|17-35/2.8|10,5mm/2.8|30mm/1.4|50mm/1.4|85mm/1.8|SB-800|SB-24|SB-26|MC-36
Zeiss: 80mm/2.8 50mm/4 ZM: 35mm/2
When the going gets weird... the weird turn pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 25 januari 2006 @ 15:58:
Grrr ik heb ook last van de savegame bug in COD2. Ik was lekker aan het gamen in sub missie the silo (jaaah die is echt moeilijk) en opeens zie ik staan disconnected from xbox live. Ik speel gewoon door en na 2 checkpoints doe ik save and quit. Kijk ik in het mission select menu en zie ik dat ik alleen de eerste russische campagne en d-day kan kiezen heel vreemd :? Ik kan dus wel gewoon verder bij de checkpoint in the silo maar de andere die ik eerder heb gehaald zijn weer gelocked...nu maar hopen dat dit geen invloed heeft op de achievements war hardened en won the war.
Join the club! Klote voor je man! Ergens een paar pagina's terug staat een cheat om alle maps te unlocken zodat je kunt verder gaan waar je was gebleven, alleen haal je op die manier niet de Won the War achievement.
curry684 schreef op woensdag 25 januari 2006 @ 15:45:
[...]

Als je d'r nou invloed op had zou ik het nog wel een poging willen geven. Tot die tijd geen CoD2 online voor mij.
Dat vind ik nou ook, heb het een aantal keer redelijk kunnen spelen online maar meestal is mijn ping zo ruk dat het niet te spelen is.
Hopenlijk komt die patch snel, kunnen we misschien eens een interne GoT-war houden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geengrenzuh
  • Laatst online: 21-12-2020

Geengrenzuh

Jeweet!

Verwijderd schreef op woensdag 25 januari 2006 @ 16:14:
[...]
Dat vind ik nou ook, heb het een aantal keer redelijk kunnen spelen online maar meestal is mijn ping zo ruk dat het niet te spelen is.
Hopenlijk komt die patch snel, kunnen we misschien eens een interne GoT-war houden :)
Juist, opschieten Infinity Ward!! Hij is echt vet online als je lagfree rooms vindt..

ps. Sinds vandaag Condemned, vraag me echt af waarom ik deze game niet bij launch heb gehaald, heel erg vet!

PSN: Geengrenzuh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmm, ik heb hem ook gehaald maar inmiddels ligt ie al weer weken onaangeroerd in de kast. Hij boeit me toch niet zo als CoD2 en PGR3.
Ik vind het een beetje eentonig worden, elk veld hetzelfde idee alleen andere omgeving.

Iemand overnemen van me? Mail me maar :)

Kun je eigenlijk zelf een game hosten met ADSL? Ik heb ongeveer een upload van 100 kb/sec. Als dat snel genoeg is voor 4 man ofzo dan wil ik wel ff wat hosten.
Je kan me toevoegen als 'Friend' dan kunnen we wel ff wat proberen.

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 25-01-2006 16:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tonio
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Tonio

terrible gibberish

(overleden)
The D:
Lukte het jou wel om een registratie key te krijgenbij playonline.com? Hier krijg ik na een tijd een timeout als ik m'n mail heb ingevult en op send heb gedrukt... :/

D200|F90x|Leica M6|Yashica T3|Hasselblad 503cx
Nikon: 12-24/4|17-35/2.8|10,5mm/2.8|30mm/1.4|50mm/1.4|85mm/1.8|SB-800|SB-24|SB-26|MC-36
Zeiss: 80mm/2.8 50mm/4 ZM: 35mm/2
When the going gets weird... the weird turn pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiverzz
  • Niet online

Shiverzz

Slecht gezelschap

;)

Wat is dat Kameo trouwens een ontzettend heldere en kleurrijke game. Bij de volgende sessie maar ff een zonnebril uit de kast toveren 8). Lang geleden trouwens dat ik een platformer in m'n console heb gehad, maar ik moet toegeven dat ie lekker wegspeelt...
Pagina: 1 ... 6 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.