Het Grote Xbox 360 Topic - Deel 12 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 10 Laatste
Acties:
  • 4.674 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Otherside
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 03-09 14:58
Verwijderd schreef op maandag 23 januari 2006 @ 11:44:
Ik gebruik mijn 360 nu om HDTV films via mn Windows Media Center2005 pc te draaien, en dat is echt gruwelijk mooi !! :9~

Maarre..weet iemand of het ook mogelijk is om subtitle bestanden (bv *.srt) met een film mee te laten draaien ?? Die media center moet toch wel met subtitles overweg moeten kunnen neem ik aan??
Nou als ik naar de video's map link via me 360 in MCE dan word de verbinding verbroken :| weet niet of dat komt omdat ik er ook nog film bestanden in heb staan die geen wmv zijn?

PSN: Arcadium86 | iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W1LL3M
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-09 19:59

W1LL3M

⭐⭐⭐⭐⭐

Zo, Premium gescoord!!!

Bij de MediaMarkt in Eindhoven hebben ze er nu nog 5.
Ze lagen 15 minuten geleden nog niet in de winkel, maar een mm-mannetje was zo vriendelijk om even naar achteren te lopen om er een voor mij te halen.

[ Voor 3% gewijzigd door W1LL3M op 23-01-2006 15:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingNothing
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 30-01-2024
W1LL3M schreef op maandag 23 januari 2006 @ 15:22:
Zo, Premium gescoord!!!

Bij de MediaMarkt in Eindhoven hebben ze er nu nog 5.
Ze lagen 15 minuten geleden nog niet in de winkel, maar een mm-mannetje was zo vriendelijk om even naar achteren te lopen om er een voor mij te halen.
Dan zullen ze ongeveer nu wel gelijk weg zijn ;)

Die-hard Brexiteer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nu eindelijk geluid jongens :) het is me gelukt met een digitaal toslink kabel. Het enige nadeel is omdat ik hem op me frontpaneel van me pc (audigy 2 platinum) heb aangesloten moet me pc aan staan als ik xbox. maja zolang ik maar geluid heb :P

Nu heb ik nog een vraag. Welke spel is leuker en beter ? NFS most wanted of PGR3 ??

en welk spel is op dit moment echt vet en dus elk xbox 360`er zou moeten hebben ???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The D
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 03-03 19:41
Verwijderd schreef op maandag 23 januari 2006 @ 15:42:
Ik heb nu eindelijk geluid jongens :) het is me gelukt met een digitaal toslink kabel. Het enige nadeel is omdat ik hem op me frontpaneel van me pc (audigy 2 platinum) heb aangesloten moet me pc aan staan als ik xbox. maja zolang ik maar geluid heb :P

Nu heb ik nog een vraag. Welke spel is leuker en beter ? NFS most wanted of PGR3 ??

en welk spel is op dit moment echt vet en dus elk xbox 360`er zou moeten hebben ???
ik hou van arcade dus NFSMW maar pg3 is ook vet. DOA4 is echt een aanrader vooral online. Heb zelf ook COD2 is echt een spel waar je een hele tijd mee kan doen Speel je niet binnen ee week uit op veteran.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schiffeb
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 28-08 23:38
The Otherside schreef op maandag 23 januari 2006 @ 14:45:
[...]

Nou als ik naar de video's map link via me 360 in MCE dan word de verbinding verbroken :| weet niet of dat komt omdat ik er ook nog film bestanden in heb staan die geen wmv zijn?
Ja dat heb ik ook al heb ik maar 1 ts file in een video map staan dan wordt de verbinding al verbroken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 23 januari 2006 @ 15:42:

Tja, als je niet 59 Euro wilde investeren voor de Aiwa, dan moet je een draaiende PC voor lief nemen. Wel eens uitgerekend wat het kost om je PC een tijd te laten draaien (gemiddelde voeding tussen de 400 en 500 watt bij een tweaker ;) ). 't Is die investering -als je nog een Aiwa kunt scoren- toch wel dubbel en dwars waard, naast 't lawaai wat je PC maakt :)

PGR3 is vele malen beter dan NFS MW. Heb de laatste zowel op de oude als nieuwe xdoos gespeeld en valt me zo enorm tegen! Frame drops op teringmomenten, op de oude doos issie echt erg ook grafisch gezien en PGR3 is gewoon een must have. Vele malen beter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

schiffeb schreef op maandag 23 januari 2006 @ 15:57:
[...]

Ja dat heb ik ook al heb ik maar 1 ts file in een video map staan dan wordt de verbinding al verbroken.
Ik heb dit probleem niet en bij mij stond er in het begin ook geen enkele file in deze map waar MCE mee overweg kon.
Misschien toch een lokaal probleem?

[ Voor 54% gewijzigd door Verwijderd op 23-01-2006 16:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

idd, PGR3 gedaan bij een vriend,

dit is gewoon een xbox 360 must have, need for speed 1 was leuk maar daarna is het uitgemolken !

PGR3 is grafisch fantastisch en online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atmoz
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 01-09 17:46

Atmoz

Techno!!

Dus als ik het goed begrijp kun je gewoon HD-WMV's afdraaien met de Xbox360 icm Media Center? Heb je dan geen goede grafische kaart nodig in je pc? Ik heb namelijk deze week m'n GF6800 verkocht...

[edit]

Ohja, ik had gisteren de eerste 2 vastlopers op m'n Xbox360. Onder het spel GUN bleef hij tot 2 keer toe gewoon helemaal vast hangen....

[ Voor 30% gewijzigd door Atmoz op 23-01-2006 16:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlowFish
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 15-09 21:29
atmoz schreef op maandag 23 januari 2006 @ 16:51:
Dus als ik het goed begrijp kun je gewoon HD-WMV's afdraaien met de Xbox360 icm Media Center? Heb je dan geen goede grafische kaart nodig in je pc? Ik heb namelijk deze week m'n GF6800 verkocht...

[edit]

Ohja, ik had gisteren de eerste 2 vastlopers op m'n Xbox360. Onder het spel GUN bleef hij tot 2 keer toe gewoon helemaal vast hangen....
nee, as far as i know, codeert / rendert de 360 de films zelf. dus dit gata helemaal schokloos itt mijn laptop, dus het is inderdaad een zeer goede oplossing voor de mensen die ene wat tragere pc hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo mensen, mijn 360 is vanmorgen vertrokken naar Duitsland :)

Dadelijk ga ik even uitzoeken hoe het zit met track&trace, ik hoop dat ik woensdag een nieuwe in huis heb, maar het zal wel donderdag worden...

Ik zit eraan te denken om PGR3 te gaan kopen en dan ook meteen een Advanced Scart kabel. COD2 begint nu een beetje te vervelen, ik moest nog 3 missies op veteran, maar nu komt straks mijn nieuwe 360 en kan ik weer overnieuw gaan beginnen. Heb ik niet echt veel zin in eigelijk ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

The D schreef op maandag 23 januari 2006 @ 15:49:
[...]

ik hou van arcade dus NFSMW maar pg3 is ook vet. DOA4 is echt een aanrader vooral online. Heb zelf ook COD2 is echt een spel waar je een hele tijd mee kan doen Speel je niet binnen ee week uit op veteran.
Er zijn mensen die denken dat ze het even in een weekje uitspelen als je begrijpt wat ik bedoel. Die kunnen dan alleen maar naar andere hun puntjes kijken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4V3
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 19-03-2021
Eindelijk! Besteld!
Het dagen lang campen op dixons.nl en bartsmit.com heeft zijn vruchten afgeworpen. Toen ik net zag dat het knopje reserveer bij Bartje was omgezet naar Bestel direct heb ik gelijk besteld!
Dus wie er nog 1 wil hebben: www.bartsmit.com

:D

op-voorraad.nl - Realtime voorraad updates voor de Playstation 5!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lowfi
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 14-09 07:41
hmm ik vind need for speed leuker dan project gotham racing. pgr3 ziet er saai uit en tis alleen maar rondjes draaien...

ach ja :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geengrenzuh
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 21-12-2020

Geengrenzuh

Jeweet!

lowfi schreef op maandag 23 januari 2006 @ 19:58:
hmm ik vind need for speed leuker dan project gotham racing. pgr3 ziet er saai uit en tis alleen maar rondjes draaien...

ach ja :)
sjezus wat een onderbouwing zeg..

Ik zou zeggen download de demo van NFS:MW en zie hoe brak het spel in elkaar zit.. Framedrops-a-gogo. PGR3 ligt echt dicht tegen fotorealisme aan op sommige momenten en is IMO het betere spel zowel qua replayability als qua gameplay.. Maargoed t is en blijft een mening he, daarom heeft ome Bill marketplace demo's uitgevonden...

PSN: Geengrenzuh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 17-05 22:30
D4V3 schreef op maandag 23 januari 2006 @ 19:48:
Eindelijk! Besteld!
Het dagen lang campen op dixons.nl en bartsmit.com heeft zijn vruchten afgeworpen. Toen ik net zag dat het knopje reserveer bij Bartje was omgezet naar Bestel direct heb ik gelijk besteld!

Afbeeldingslocatie: http://www.bartsmit.com/images/interface/buttons/primary/besteldirect_b.gif

lol :7 :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie Darko
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 15-09 16:12
offtopic

voor de mensen die nog een aiwa setje zochten.. ik zag ze toevallig staan bij paradigit Den Haag (korte poten)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Otherside
schiffeb schreef op maandag 23 januari 2006 @ 15:57:
[...]

Het is nu bij mij opgelost. Wat je ff moet doen is het volgende:

Ga naar je System Settings tab en dan naar computers.
Disconnect daar je MCE Computer en je Media Connect Computer.
Start MCE op je Xbox360
Hij gaat nu dus zoeken naar PC's met MCE
Vervolgens krijg je de melding weer dat je een code moet invoeren op je MCE computer.
Start deze tool: XboxMCELite-NLD.exe (tooltje van MS)
Loop de stappen door.
Nu moet ik even denken of je de volgende melding in MCE360 kreeg of dat tooltje.

Iig krijg je de melding of hij de mappen die nu zijn toegewezen aan video,pictures en audio op de MCE computer moet overnemen naar de extender. Zeg hier Nee.

Finish de wizard en start MCE op in je extender.
Ga naar video's deze is uiteraard nu leeg.
Er word gevraagd of je video's wilt toevoegen.
Voeg je HDWMV / WMV bestanden toe en het video gedeelte werkt nu zonder problemen

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
Geengrenzuh schreef op maandag 23 januari 2006 @ 20:06:
[...]
[quote[lowfi schreef op maandag 23 januari 2006 @ 19:58:

ach ja :)[/quote[

sjezus wat een onderbouwing zeg..

Ik zou zeggen download de demo van NFS:MW en zie hoe brak het spel in elkaar zit.. Framedrops-a-gogo. PGR3 ligt echt dicht tegen fotorealisme aan op sommige momenten en is IMO het betere spel zowel qua replayability als qua gameplay.. Maargoed t is en blijft een mening he, daarom heeft ome Bill marketplace demo's uitgevonden...
en nfsmw is nix anders dan beuken en meteen door crossen. en die upgrades die je kan kopen stellen eigenlijks ook niets voor. verder vind ik dat bounty gelul onzin, ja ik heb em op de PC en ik heb de demo op de 360 maar het is gewoon een nep spel, trouwens draaien alle nfs games houterig vanaf underground zowel op de PC als op xbox(360)

en bij pgr3 komt een beetje meer bij kijken dan hersenloos gas inhouden en de bocht door schrapen...

maargoed ieder zn eigen favo niewaar?

[ Voor 12% gewijzigd door Bulls op 23-01-2006 20:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HEB hem besteld , krijg hem woensdag / donderdag !

thanks to bartsmit en deze geweldige communiy !

love you all !

fab

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Donnie Darko schreef op maandag 23 januari 2006 @ 20:33:
offtopic

voor de mensen die nog een aiwa setje zochten.. ik zag ze toevallig staan bij paradigit Den Haag (korte poten)
Dus diegenen die riepen dat 'ie er niet meer was:

NIET GOED RONDGEBELD DUS! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

oh ik ga ff die aiwa buyen, hoeveel mag ie kosten

Ff over PGr3 , zijn er veel mensen online, en zit er een RPG element in of is het alleen maar racen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Overigens, heb net een hele goede deal gemaakt voor mob. abonnement met 360 ook binnenkort geleverd. 360 premium met 2 jaar T-mobile 150 minuten voor in totaal 483,50 Euro over de hele periode gezien (21,50 Euro p/m en 1e 5 mnd 50% korting op abo kosten, 20 Euro bijbetalen).

Bij diverse shops, onder andere BesteKeus.nl, GSM Shop etc. (deze deal is echter nog iets aangescherpt tov van wat je daar hebt, scheelt nog aantal euro's ;) )

Iemand die eind december 2005 heeft besteld en eind vorige week gekregen. Binnen 3 weken dus, met de nieuwe levering in februari zal die van mij ook niet lang op zich laten wachten.

Smul smul nu al benieuwd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

knip! er ging iets dubbel

[ Voor 96% gewijzigd door Verwijderd op 23-01-2006 21:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 23 januari 2006 @ 21:15:
oh ik ga ff die aiwa buyen, hoeveel mag ie kosten

Ff over PGr3 , zijn er veel mensen online, en zit er een RPG element in of is het alleen maar racen ?
Volgens mij heb je dat al eerder gevraagd en 't is je ook al eerder gezegd. Daarnaast de afgelopen pagina's staat dat bijna op elke pagina wel één keer?! pfew dat je daaroverheen kunt lezen onwaarschijnlijk gewoon

Leesbrilletje lenen kerel? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Nu online

BM

Moderator Spielerij
Woei, ook ik heb er nu een (premium).

Nav een post hierboven dat MM Eindhoven er binnen gekregen had heb ik ze vanavodn even gebeld. De vriendelijke dame aan de lijn wist me te vertellen dat ze er vandaag idd binnen gekregen hadden, maar dat ze al weer weg waren. Nahja, had ik kunnen weten, dus was niet zo'n punt.
Nog geen 2 minuten later word ik door de MM teruggebeld. Ze had van een collega gehoord dat er nog 5 binnengekomen waren.
Direct een laten reserveren en naar Ehv gereden.

Zodadelijk direct installeren, woei :P

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Otherside
Het leukste van zo'n nieuwe console is toch wel na al die tijd wachten bij thuiskomst die doos open te trekken en hem dan mogen aanschouwen >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W1LL3M
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-09 19:59

W1LL3M

⭐⭐⭐⭐⭐

BM schreef op maandag 23 januari 2006 @ 21:48:
Woei, ook ik heb er nu een (premium).

Nav een post hierboven dat MM Eindhoven er binnen gekregen had heb ik ze vanavodn even gebeld. De vriendelijke dame aan de lijn wist me te vertellen dat ze er vandaag idd binnen gekregen hadden, maar dat ze al weer weg waren. Nahja, had ik kunnen weten, dus was niet zo'n punt.
Nog geen 2 minuten later word ik door de MM teruggebeld. Ze had van een collega gehoord dat er nog 5 binnengekomen waren.
Direct een laten reserveren en naar Ehv gereden.

Zodadelijk direct installeren, woei :P
Graag gedaan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SV3NNER
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 14-09 11:02

SV3NNER

Hello..Follow Me.....OK

Waar is m'n 8 gb op m'n HD heen, er staan alleen 2 demo's op muziek heb ik er af gegooid.
Ik heb voorderest geen trailers meer of andere onzinnige content.
Het lijkt me toch niet dat die paar plaatjes zoveel ruimte inneemt.

Ik heb vanmiddag Perfect Dark Zero gekocht, ik vind het wel een tof spel.
Alleen de multiplayer gaat alles een beetje te sloom naar m'n zin.
voorderest weinig te klagen. :*)

O ja m'n rank van Pgr3 word niet bijgewerkt op live.xbox.com staat nu al 2 dagen hetzelfde
terwijl ik toch een rank ben opgeschoven.

moet volgende keer beter kijken rank 9 is geen achievement 8)7

[ Voor 28% gewijzigd door SV3NNER op 23-01-2006 23:01 ]

| Youtube |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4V3
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 19-03-2021
Lees pagina 1 eens, 1 woord: Cache ;)

op-voorraad.nl - Realtime voorraad updates voor de Playstation 5!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SV3NNER
  • Laatst online: 14-09 11:02

SV3NNER

Hello..Follow Me.....OK

D4V3 schreef op maandag 23 januari 2006 @ 23:18:
Lees pagina 1 eens, 1 woord: Cache ;)
ok thx
ik heb de startpost wel gelezen maar dit was nog voordat ik m'n 360 had.\
Denk je 20Gb hd heb je maar 13Gb :(

| Youtube |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En ik mog ook eentje van ze meepikken :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
SV3NNER schreef op maandag 23 januari 2006 @ 23:23:
[...]

ok thx
ik heb de startpost wel gelezen maar dit was nog voordat ik m'n 360 had.\
Denk je 20Gb hd heb je maar 13Gb :(
ff wat filmpjes verwijderen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkphoenix
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 12-09 10:50

darkphoenix

Chikara

je gaat het niet geloven maar ik kan nu beter met een joystick COD2 spelen dan met muis en toetsenboard!

ik weet niet maar veel spelen krijg je er blijkbaar gevoel voor! 8)7
Super ik wist niet dat het ooit zou geburen! :*)

Intel E6850@3,6Ghz ,GEIL 4 Gig pc800, MSI 8800GTX OC,Tagan 700W,raptor x 150gig,seagate 500gig,asus p5n32-e SLI plus, X-fi extremegamer, logitech z5450 speakerset, Coolermaster Stacker silver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19-08 12:03

Collaborator

You! Cake or Death?

Verwijderd schreef op maandag 23 januari 2006 @ 23:29:
[...]

En ik mog ook eentje van ze meepikken :D
_/-\o_ Same here, zat er echt op te wachten :)

Nu nog een spel en een advanced scart cable regelen :Y) (ben opzoek naar PDZero LE)

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
TheEvilCuber schreef op dinsdag 24 januari 2006 @ 00:12:
[...]

_/-\o_ Same here, zat er echt op te wachten :)

Nu nog een spel en een advanced scart cable regelen :Y) (ben opzoek naar PDZero LE)
ik zag hier in winschoten bij de dixons een paar liggen (niet online je moet echt naar de shops zelf)

geld trouwens ook voor de kabels enzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

:? :?
Verwijderd schreef op maandag 23 januari 2006 @ 21:23:
Overigens, heb net een hele goede deal gemaakt voor mob. abonnement met 360 ook binnenkort geleverd. 360 premium met 2 jaar T-mobile 150 minuten voor in totaal 483,50 Euro over de hele periode gezien (21,50 Euro p/m en 1e 5 mnd 50% korting op abo kosten, 20 Euro bijbetalen).

Bij diverse shops, onder andere BesteKeus.nl, GSM Shop etc. (deze deal is echter nog iets aangescherpt tov van wat je daar hebt, scheelt nog aantal euro's ;) )

Iemand die eind december 2005 heeft besteld en eind vorige week gekregen. Binnen 3 weken dus, met de nieuwe levering in februari zal die van mij ook niet lang op zich laten wachten.

Smul smul nu al benieuwd...
Welke gsmshop is dat dan met die 360 premium samen met t-mobile 150 abbo. :? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danplo
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13-09 02:49

danplo

The Force is strong with me

D4V3 schreef op maandag 23 januari 2006 @ 19:48:
Eindelijk! Besteld!

Ik had precies de laatste geloof ik dat als Direct bestellen stond :D
Na mijn bestelling stond er ineens Afbeeldingslocatie: http://www.bartsmit.com/images/interface/buttons/primary/reserveer_b.gif :9

Xbox Series X - NL DarthVader // Playstation 5 - Pijja82 // Twitter - MSFT_Daan // Ipad Pro // Iphone 12 Pro Max 256GB / LG OLED C8 65”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm good job GOT komt ff shoppen >:)

Nu wat spellen scooren die goedkoper zijn dan gemiddeld, MediaMarkt ofzo :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danplo

danplo

Verwijderd schreef op dinsdag 24 januari 2006 @ 00:45:
Hmm good job GOT komt ff shoppen >:)

Nu wat spellen scooren die goedkoper zijn dan gemiddeld, MediaMarkt ofzo :?
Ik las ergens dat de spellen verkoop niet zo goed gaan dan verwacht. en dat veel spellen al in amerika 10 dollar naar beneden gaan ofzo.
Laten we hopen dat dit ook geld voor Europa en ons Nederland.

Edit:
Was net iets anders dan ik helemaal dacht :D
EA verlaagt prijzen van current-gen titels

Electronic Arts heeft in de Verenigde Staten de prijzen van verschillende games voor de huidige generatie consoles verlaagd. Titels als Madden 06, FIFA 06 en Harry Potter and the Goblet of Fire zagen een prijsverlaging van $39.99 naar $29.99, terwijl Need for Speed: Most Wanted zakte van $49.99 naar $39.99.

De reden van de prijsverlaging is de tegenvallende verkoop van de games voor huidige generatie consoles. EA gaat deze prijsverlaging mogelijk niet alleen doorvoeren op games die al zijn verschenen, ook games die nog uit moeten komen worden mogelijk direct voor een lagere prijs in de winkels gelegd.

[ Voor 46% gewijzigd door danplo op 24-01-2006 01:10 ]

Xbox Series X - NL DarthVader // Playstation 5 - Pijja82 // Twitter - MSFT_Daan // Ipad Pro // Iphone 12 Pro Max 256GB / LG OLED C8 65”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 24 januari 2006 @ 00:27:
:? :?
[...]

Welke gsmshop is dat dan met die 360 premium samen met t-mobile 150 abbo. :? :?
Uhm.... Die twee die ik noem in het bericht waarop je replied misschien? pfew...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

danplo schreef op dinsdag 24 januari 2006 @ 01:06:
[...]

Ik las ergens dat de spellen verkoop niet zo goed gaan dan verwacht. en dat veel spellen al in amerika 10 dollar naar beneden gaan ofzo.
Laten we hopen dat dit ook geld voor Europa en ons Nederland.

Edit:
Was net iets anders dan ik helemaal dacht :D
EA verlaagt prijzen van current-gen titels

Electronic Arts heeft in de Verenigde Staten de prijzen van verschillende games voor de huidige generatie consoles verlaagd. Titels als Madden 06, FIFA 06 en Harry Potter and the Goblet of Fire zagen een prijsverlaging van $39.99 naar $29.99, terwijl Need for Speed: Most Wanted zakte van $49.99 naar $39.99.

De reden van de prijsverlaging is de tegenvallende verkoop van de games voor huidige generatie consoles. EA gaat deze prijsverlaging mogelijk niet alleen doorvoeren op games die al zijn verschenen, ook games die nog uit moeten komen worden mogelijk direct voor een lagere prijs in de winkels gelegd.
Dat zijn ook bijna allemaal enorme BOUT games, iedereen gaat voor de goede games zoals PGR3, Kameo, COD2, Condemned en niet deze troep. Ook al zouden ze 20 Euro kosten, zou ik ze nog niet kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danplo

danplo

Verwijderd schreef op dinsdag 24 januari 2006 @ 01:21:
[...]

Dat zijn ook bijna allemaal enorme BOUT games, iedereen gaat voor de goede games zoals PGR3, Kameo, COD2, Condemned en niet deze troep. Ook al zouden ze 20 Euro kosten, zou ik ze nog niet kopen.
LOL
Dat weet ik, en vind dat zelf ook.
Maar was even als update bedoeld over wat ik eerst dacht. ;)
En hoop ook dat de andere zullen volgen natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

darkphoenix schreef op dinsdag 24 januari 2006 @ 00:11:
je gaat het niet geloven maar ik kan nu beter met een joystick COD2 spelen dan met muis en toetsenboard!

't blijft een kwestie van oefenen :)

En al die die-hard, hard-core PC gamers met muis en toetsenbord zo enorm mauwen over de consoles met controllers over games in het knal&schiet genre ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PunisherADF
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 02-04 14:29
Hiep hoi ik heb em ook ! :9
Mediamarkt hengelo had gisteravond half 9 nog 8 premiums en een aantal of 5 core versies staan 8)7

Vraagje:

Ik heb nu gewoon een offline profile (nog geen xbox live) komt nog wel. Maar als ik strax naar me pa ga en daar wil spelen (hij heeft ook een x360 staan). Kan ik er dan straks voor kiezen om me profile/savegame op te slaan op een memory unit ? Of moet ik dan overnieuw beginnen omdat me profile/savegame nu op de HD staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PunisherADF schreef op dinsdag 24 januari 2006 @ 08:22:
Hiep hoi ik heb em ook ! :9
Mediamarkt hengelo had gisteravond half 9 nog 8 premiums en een aantal of 5 core versies staan 8)7

Vraagje:

Ik heb nu gewoon een offline profile (nog geen xbox live) komt nog wel. Maar als ik strax naar me pa ga en daar wil spelen (hij heeft ook een x360 staan). Kan ik er dan straks voor kiezen om me profile/savegame op te slaan op een memory unit ? Of moet ik dan overnieuw beginnen omdat me profile/savegame nu op de HD staat.
Je kan je ook je HD meenemen ;) Die is heel makkelijk los te klikken :)
Verder zou ik uitkijken met je offline profile, je kan beter meteen online gaan, silver is toch gratis. Zelf moest ik helaas opnieuw beginnen toen ik op live ging, omdat mijn offline account niet omgezet kon worden naar een live account (gebruikersnaam was al bezet)

Je komt er trouwens pas echt achter hoe erg je aan je 360 gehecht bent als hij er even niet meer is ;(

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 24-01-2006 09:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PunisherADF
Verwijderd schreef op dinsdag 24 januari 2006 @ 09:00:
[...]

Je kan je ook je HD meenemen ;) Die is heel makkelijk los te klikken :)
Verder zou ik uitkijken met je offline profile, je kan beter meteen online gaan, silver is toch gratis. Zelf moest ik helaas opnieuw beginnen toen ik op live ging, omdat mijn offline account niet omgezet kon worden naar een live account (gebruikersnaam was al bezet)
Kijk dat is nog makkelijker :). Okeej ik was toch van plan om vandaag een xbox live abbo te halen :)!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PunisherADF schreef op dinsdag 24 januari 2006 @ 09:02:
[...]

Kijk dat is nog makkelijker :). Okeej ik was toch van plan om vandaag een xbox live abbo te halen :)!
Eerst maand xbox live gold is gratis he :) Kun je het ook even uittesten als je wilt 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PunisherADF
Oww okeej !, dan wacht ik daar nog ff mee, alleen nog ff een wireless adapter halen vanmiddag!.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

darkphoenix schreef op dinsdag 24 januari 2006 @ 00:11:

Ik heb ook COD2 voor mijn XBOX360 (vorige week een core besteld). Dit is mijn eerste console die ik heb gekocht en waar ik ook op gespeeld heb. De eerste 2-3 levels moest ik erg wennen aan de besturing (altijd muis en toetsenbord gewend geweest), maar ik sta er van te kijken hoe snel mijn coordinatie vooruit gaat :>. Een potje Quake 4 online doet ook wonderen om je controller/aim-skills te verbeteren. Mooi Apparaat die 360!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hubert
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 13:34

Hubert

Decepticons 4ever!!!!

Verwijderd schreef op maandag 23 januari 2006 @ 16:03:
[...]

Tja, als je niet 59 Euro wilde investeren voor de Aiwa, dan moet je een draaiende PC voor lief nemen. Wel eens uitgerekend wat het kost om je PC een tijd te laten draaien (gemiddelde voeding tussen de 400 en 500 watt bij een tweaker ;) ). 't Is die investering -als je nog een Aiwa kunt scoren- toch wel dubbel en dwars waard, naast 't lawaai wat je PC maakt :)

PGR3 is vele malen beter dan NFS MW. Heb de laatste zowel op de oude als nieuwe xdoos gespeeld en valt me zo enorm tegen! Frame drops op teringmomenten, op de oude doos issie echt erg ook grafisch gezien en PGR3 is gewoon een must have. Vele malen beter
Dat is jou mening. Ik vindt nfsmw weer veel beter dan pgr3. motor geluid klinkt lekkerder, framedrops heb ik geen last nog van gehad. en het ziet er zeker niet slechter uit als pgr3.
maar wel anders.

Together let us beat this ample field, Try what the open, what the covert yield.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hubert schreef op dinsdag 24 januari 2006 @ 09:16:
[...]

Dat is jou mening. Ik vindt nfsmw weer veel beter dan pgr3. motor geluid klinkt lekkerder, framedrops heb ik geen last nog van gehad. en het ziet er zeker niet slechter uit als pgr3.
maar wel anders.
Smaak en twisten ;)
Maar vind het geluid van de F50 in PGR3 toch heel wat indrukwekkender klinken in DD dan het geluid wat ik uit de demo kreeg van NFSMW. Maar inderdaad is dit alles puur persoonlijk :)
Zelf heb ik in deel 11 geloof ik al gezegd dat ik NFSMW echt té arcade vind tov PGR3 en dat me dat vreemd genoeg niet meer zo trekt.

Grafisch gezien vind ik de demo van NFSMW echter ook van hoge kwaliteit (had slechts 1x last van framedrops) en vind het er inderdaad ook mooi, maar anders uitzien :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcusso
  • Laatst online: 13:30
Zat ik vanochtend RTL-Z te kijken komt er bij 'de kranten' ineens de zaak bestpriced.nl voorbij, dus ik snel het AD gepakt en het stuk gelezen (klein stukje op de voorpagina (!), en in de krant zelf nog een hele bladzijde vol met tekst plus een grote foto) Zo, die gozer achter bestpriced.nl zal het nu wel heet onder zijn voeten krijgen, mooi werk jongens!

No Shame, only Fame!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

S2801 schreef op dinsdag 24 januari 2006 @ 09:30:
Zat ik vanochtend RTL-Z te kijken komt er bij 'de kranten' ineens de zaak bestpriced.nl voorbij, dus ik snel het AD gepakt en het stuk gelezen (klein stukje op de voorpagina (!), en in de krant zelf nog een hele bladzijde vol met tekst plus een grote foto) Zo, die gozer achter bestpriced.nl zal het nu wel heet onder zijn voeten krijgen, mooi werk jongens!
staat ook op de site inderdaad... bizar verhaal hoor!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Nu online

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

S2801 schreef op dinsdag 24 januari 2006 @ 09:30:
Heeft er iemand een scan van dit artikel?

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MAX3400 schreef op dinsdag 24 januari 2006 @ 10:04:
[...]

Heeft er iemand een scan van dit artikel?
http://www.ad.nl/uwgeld/article113328.ece

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 24-01-2006 10:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fulgore
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 16-08 14:16

fulgore

goud

Verwijderd schreef op dinsdag 24 januari 2006 @ 01:21:
[...]

Je moet goed lezen wat er VET gedrukt staat in dat stuk, het gaat over de CURRENT gen en niet over de NEXT gen games.

Xbox One GamerTag 'QuarterCask'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fulgore

fulgore

goud

Verwijderd schreef op maandag 23 januari 2006 @ 21:23:
Ik ben nog goedkoper uit :D
2 jarig T-Mobile 150 abbo (verlenging) van €4,50 per maand + voor €359,- de X360 via de Wehkamp !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

fulgore schreef op dinsdag 24 januari 2006 @ 10:29:
[...]

Ik ben nog goedkoper uit :D
2 jarig T-Mobile 150 abbo (verlenging) van €4,50 per maand + voor €359,- de X360 via de Wehkamp !
467 Euri dus, geen verzendkosten er nog bij e.d. bij Wehkamp? HEEYYYYY ZIE NET HET AD VERHAAL OP RTLZ!!!!

Terug op je 360 verhaal, als je 359 hebt betaald voor de 360 Premium -neem ik aan-, komt dat waarschijnlijk omdat ze niet konden leveren en je korting hebt gekregen op de 399 pleuro zoals ik bij velen die via de wehkamp hebben besteld voor dit bedrag de 360 krijgen. Klopt dat?

En vertel eens waar je dat gescoord hebt, want bij Wehkamp niet te vinden

edit 11:23 --> en nog eens 9 Euro bezorgkosten, zit je al op 476 Euro, nog maar 7 Euri verwijderd van de aanbieding die ik noemde, wellicht dus door te laat leveren van Wehkamp, anders was je bijna 40 Euro duurder uitgeweest. Valt dus allemaal mee hoe je het eerst voorstelde...

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 24-01-2006 11:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odessa
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
Jezus jongens.Als ik dat zo lees hiet,is het makkelijker om een Premium te scoren dan een HDD.
Ik zou bijna gewoon een premium erbij kopen voor de HDD!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Otherside
Odessa schreef op dinsdag 24 januari 2006 @ 10:51:
Jezus jongens.Als ik dat zo lees hiet,is het makkelijker om een Premium te scoren dan een HDD.
Ik zou bijna gewoon een premium erbij kopen voor de HDD!!
I feel your pain, ik had precies het zelfde probleem maar op een mooie dag stond er in eens een Harddisk bij de Dixons. ( ze waren hem vergeten achter te houden voor iemand die er voor gebeld had :D ) Meteen gekocht :*), heb er nog steeds 1 in bestelling staan bij de e-plaza maar daar al niks meer van gehoord sinds de 360 uit is.

Mocht ik een afhaal berich krijgen post ik het hier wel voor de gene die hem nog nodig hebben ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fulgore

fulgore

goud

Verwijderd schreef op dinsdag 24 januari 2006 @ 10:35:
[...]

467 Euri dus, geen verzendkosten er nog bij e.d. bij Wehkamp? HEEYYYYY ZIE NET HET AD VERHAAL OP RTLZ!!!!

Terug op je 360 verhaal, als je 359 hebt betaald voor de 360 Premium -neem ik aan-, komt dat waarschijnlijk omdat ze niet konden leveren en je korting hebt gekregen op de 399 pleuro zoals ik bij velen die via de wehkamp hebben besteld voor dit bedrag de 360 krijgen. Klopt dat?

En vertel eens waar je dat gescoord hebt, want bij Wehkamp niet te vinden

edit 11:23 --> en nog eens 9 Euro bezorgkosten, zit je al op 476 Euro, nog maar 7 Euri verwijderd van de aanbieding die ik noemde, wellicht dus door te laat leveren van Wehkamp, anders was je bijna 40 Euro duurder uitgeweest. Valt dus allemaal mee hoe je het eerst voorstelde...
Nee hoor, was een actie vorig jaar vanwege het 10-jarig online zijn van Wehkamp. Kreeg je 10% korting op het aankoopbedrag + een tegoedbon van 10% van de hoogte van de bestelling (had ik er nog niet bijgemeld, was dus nog eens €36,- :) ).
Die actie is helaas voorbij, die actie die jij noemde is dan dus op dit moment de meest gunstige.
Maar daarom vond ik het het vermelden nog wel waard.
Overigens heb jij nog een grotere kans de box sneller geleverd te krijgen daar ik ook nog steeds wacht op de levering ervan.

EDIT: die T-Mobile verlenging van €4,50 per maand was trouwens ook een actie die tot ergens begin dit jaar liep. (gewoon bij T-mobile afgesloten)

[ Voor 6% gewijzigd door fulgore op 24-01-2006 11:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Harddisk zijn wel degelijk te koop, tenminste hier in zoetermeer
nog geen week geleden stonden er gewoon 20 in de schappen
En dat is regelmatig bij de mediamarkt in zoetermeer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atmoz
  • Laatst online: 01-09 17:46

Atmoz

Techno!!

DOA4 is dus nog nergens in de winkel te krijgen he?

Had laatst meen ik gelezen dat sommige hem al hadden. Of was dat een import?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fulgore

fulgore

goud

atmoz schreef op dinsdag 24 januari 2006 @ 11:33:
DOA4 is dus nog nergens in de winkel te krijgen he?

Had laatst meen ik gelezen dat sommige hem al hadden. Of was dat een import?
Import, maar DOA zou toch vanaf vandaag te koop moeten zijn ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

fulgore schreef op dinsdag 24 januari 2006 @ 11:33:
[...]

Nee hoor, was een actie vorig jaar vanwege het 10-jarig online zijn van Wehkamp. Kreeg je 10% korting op het aankoopbedrag + een tegoedbon van 10% van de hoogte van de bestelling (had ik er nog niet bijgemeld, was dus nog eens €36,- :) ).
Die actie is helaas voorbij, die actie die jij noemde is dan dus op dit moment de meest gunstige.
Maar daarom vond ik het het vermelden nog wel waard.
Overigens heb jij nog een grotere kans de box sneller geleverd te krijgen daar ik ook nog steeds wacht op de levering ervan.

EDIT: die T-Mobile verlenging van €4,50 per maand was trouwens ook een actie die tot ergens begin dit jaar liep. (gewoon bij T-mobile afgesloten)
Ah kijk... Maar da's wel leuk om erbij te vermelden anders gaan anderen ook zoeken naar iets wat niet meer bestaat! Maar goede actie idd, zeker met die tegoedbon (leuk voor wireless controller extra of een gedeelte van een game ;) ).

Ik denk zeker dat mijn 360 snel arriveert, iemand die eind december bij dezelfde gsm boer had besteld, had 't ding half januari al in huis. Met de nieuwe leveringen van februari (nu al overigens in de winkels hoor ik) denk ik zeker dat hij snel in huis is. Dus ik ben blij :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pubbert
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 09:29

Pubbert

random gestoord

fulgore schreef op dinsdag 24 januari 2006 @ 11:38:
[...]

Import, maar DOA zou toch vanaf vandaag te koop moeten zijn ?
Vanaf de 27ste, nog 3 dagen wachten.

╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• master_viper
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14-09 12:28

master_viper

Attack Of The Bunnies!!!

Zijn hier ook mensen die hem besteld hebben bij de neckermann of wehkamp en hem inmiddels in huis hebben. Ik wacht namelijk al weken en t lijkt net of ze nooit wat binnenkrijgen...

-= Very annoying forum person =-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The D
Heeft iemand al gekeken als de xbox mag al uit is ergens. Ik wacht op FF

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The D
Thund3r schreef op dinsdag 24 januari 2006 @ 11:56:
[...]

Vanaf de 27ste, nog 3 dagen wachten.
Zie ik nou bij jou gamer tag staan King kong kiosk tag. Dus als microsoft kwaad wil kunnen ze iedereen met kiosktag achter de game gelijk zien wie die gebrand heeft. Dat ou best lastig zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kameo = Prachtig! :)

Heerlijk om even lekker rond te zweven door een prachtig kleurrijk dorpje, na de hectische veldslagen in CoD2 op Veteran! :Y)

Grafisch adembenemend mooi.

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 24-01-2006 12:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

The D schreef op dinsdag 24 januari 2006 @ 12:21:
[...]

Zie ik nou bij jou gamer tag staan King kong kiosk tag. Dus als microsoft kwaad wil kunnen ze iedereen met kiosktag achter de game gelijk zien wie die gebrand heeft. Dat ou best lastig zijn.
Ik zou het wel humor vinden })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geengrenzuh
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 21-12-2020

Geengrenzuh

Jeweet!

[...]

Je kan toch ook je memory card in de demo-pods doen..... O-)

PSN: Geengrenzuh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Dat vraag ik mij nu ook af, apart dat het geregistreerd staat, zou je toch iets of wat huiverig over kunnen zijn. Komt alleen voor King Kong er een tag te staan van die demodisc of ook bijv. bij COD2, dan wel Kameo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fulgore

fulgore

goud

master_viper schreef op dinsdag 24 januari 2006 @ 11:59:
Zijn hier ook mensen die hem besteld hebben bij de neckermann of wehkamp en hem inmiddels in huis hebben. Ik wacht namelijk al weken en t lijkt net of ze nooit wat binnenkrijgen...
Ik wacht sinds eind november. Er zijn er een aantal die hem inmiddels binnen hebben, mijn status bij de Wehkamp staat sinds vrijdag of zaterdag op 'levering binnenkort'. Vorige week stond ie nog op 2 weken. Ik verwacht hem dan ook ergens volgende week. Nog even geduld dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fulgore

fulgore

goud

[...]

Da's goed opgemerkt B) Bedankt voor de tip, ik had hem ook al gebrand in afwachting op mijn box.
Kun je die vermelding niet weghalen op de 1 of andere manier ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Registratie: December 2005
  • Niet online

Muthas

O+

Microsoft zal het altijd weten. Voor gewone xbox live users kan je het wel uitzetten. Je kan natuurlijk ook gewoon niet op xbox live gaan terwijl je die demo doet... Miss dat ze het dan niet weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S
  • Laatst online: 13:11

S2S

fulgore schreef op dinsdag 24 januari 2006 @ 12:35:
[...]

Da's goed opgemerkt B) Bedankt voor de tip, ik had hem ook al gebrand in afwachting op mijn box.
Kun je die vermelding niet weghalen op de 1 of andere manier ?
Ik heb gewoon een ander offline gamertag aangemaakt, ik wil dit soort gein niet op mijn normale ONLINE tag hebben staan. Je weet maar nooit.

2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net DOA4 besteld bij FRS, je krijgt er nu ook een dvd bij. Hopelijk kan ik em vrijdag ophalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlowFish
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 15-09 21:29
Iemand enig Idee wanneer die xbox patch komt? .. Ninja gaiden black schokt namelijk als de nete :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekko306
  • Laatst online: 14-09 19:47
Ik denk dat niemand daar echt wat over weet. Het schijnt dat ze in ieder geval 'druk' bezig zijn met een grote Dashboard update, of dat backwards compatibility problemen oplost zou ik niet weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Laatst online: 11-09 09:54

MetroidPrime

Turn it up loud, captain!

BlowFish schreef op dinsdag 24 januari 2006 @ 14:37:
Iemand enig Idee wanneer die xbox patch komt? .. Ninja gaiden black schokt namelijk als de nete :S
Er staat net op IGN een bericht dat MS met de volgende update bezig is en nog niet weet wanneer die klaar zal zijn.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

fulgore schreef op dinsdag 24 januari 2006 @ 10:23:
[...]

Je moet goed lezen wat er VET gedrukt staat in dat stuk, het gaat over de CURRENT gen en niet over de NEXT gen games.
Maakt nog geen verschil, voor de oude of de nieuwe xdoos, de genoemde games zijn voornamelijk BOUT!

NFS MW is op de normale xdoos echt een complete ramp, tering wat ziet dat er slecht uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nikooos
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 11-06 17:10

Nikooos

huizenlol.nl

PWM schreef op dinsdag 24 januari 2006 @ 12:30:
[...]

Ik zou het wel humor vinden })
ik niet :/

Huizenlol.nl - Lol met huizen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PhuSioN
  • Laatst online: 15-09 16:27
Vanmiddag mijn play&charge kit en vga-hd kabel van dixons binnengekregen. Nu is het wacht op de x360 premium van gsm-shop.nl. Hoop echt dat het volgende week wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het lukt mij niet om in MCE mijn MSN aan de praat te krijgen, sterker nog ik kan niet eens ergens iets vinden waar ik ik kan signen.
Is iemand dat al wel gelukt en zo ja, kun je dan even vertellen wat je voor stappen moet nemen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSTPS
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 12:43
Die hardeschijven zijn trouwens helemaal niet moeilijk te krijgen. K zag er gisteren nog 5 liggen in mediamarkt A' arena

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

S2S schreef op dinsdag 24 januari 2006 @ 13:12:
[...]

Ik heb gewoon een ander offline gamertag aangemaakt, ik wil dit soort gein niet op mijn normale ONLINE tag hebben staan. Je weet maar nooit.
Zou deze manier dat ten allen tijde voorkomen dan? Of kan er via je andere gamertag (de online) toch gelinkt worden aan andere gamertags informatie op dezelfde 360?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S
  • Laatst online: 13:11

S2S

Verwijderd schreef op dinsdag 24 januari 2006 @ 16:02:
[...]

Zou deze manier dat ten allen tijde voorkomen dan? Of kan er via je andere gamertag (de online) toch gelinkt worden aan andere gamertags informatie op dezelfde 360?
Nee dat kan niet, het zou zo moeten werken. Of MS moet stiekem iedereen zn X360 scannen op info eheheheheh

2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SOEDARKMASTER schreef op dinsdag 24 januari 2006 @ 16:01:
Die hardeschijven zijn trouwens helemaal niet moeilijk te krijgen. K zag er gisteren nog 5 liggen in mediamarkt A' arena
Lekker makkelijk praten kerel, op de ene plaats wel, op de andere niet. De grotere zaken met meer onderhandelingsmacht komen er wellicht ook makkelijker aan met deze megavestigingen, andere niet. En 5 HD's in een winkel die een miljoenenstad moet bedienen? Lekker makkelijk verkrijgbaar hoor, zeker... tsss

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

S2S schreef op dinsdag 24 januari 2006 @ 16:05:
[...]

Nee dat kan niet, het zou zo moeten werken. Of MS moet stiekem iedereen zn X360 scannen op info eheheheheh
Ha wat MS stiekem al niet probeert, zou maar zo kunnen. Was 't ook niet zo dat er op de P3/P4 een optie standaard aan stond waardoor men specifieke gegevens van je systeem kon zien? Kon je vervolgens wel uitzetten, maar daar heeft de gemiddelde computergebruiker geen idee van natuurlijk.

Bill blijft natuurlijk een geslepen figuur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SOEDARKMASTER schreef op dinsdag 24 januari 2006 @ 16:01:
Vrijdagmiddag was ik in deze mediamarkt (op zoek naar een HD component kabel). Het enige wat ze hadden hangen aan accessoires waren headsets en wired/wireless controlers en frontjes....en miserabel schapje. Je moet gewoon geluk hebben uiteindelijk. Ze weten vaak niets eens wanneer iets binnen gaat komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geinig,

ik vond trouwens ook nog deze site met MCE apps:

http://www.cbuenger.com/download.php

Ebay en het weer is wel geinig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Ik heb mijn 360 op mijn LCD tv aangesloten met de VGA kabel :)

Dat ziet er echt beter uit. De kleuren zijn wat fletser, maar dat is juist goed. Het lijkt nu niet meer op een snoepgoed winkel als ik PGR3 speel :)

Mijn Dashboard is nu alleen kleiner dan op component. Ik heb zowel mijn 360 als mijn tv ingesteld op 1360x768. Dingen vallen nu over elkaar heen, dat klopt dus niet. Games geen probleem.

Ik heb op mijn LCD tv de mogelijkheid om sRGB te gebruiken. Moet ik dat nu wel of niet doen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PunisherADF
Ik probeer me nu aan te melden op Xbox Live ( niet echt moeilijk haha ). Maar bij de premium krijg je toch 1 maand gratis gold memb ? Staat er ergens een code dan ofzo ? Want ik kan kiezen uit
Enter Prepaid code / Gold member (month/halfjaar/jaar) en Silver membership. Geen optie gratis 1 maand gold ofzo

[ Voor 7% gewijzigd door PunisherADF op 24-01-2006 17:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekko306
  • Laatst online: 14-09 19:47
Als je voor Silver kiest staat er dat je recht heb op 1 maand gratis Gold. Gewoon eerst Silver kiezen dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gold krijg je automatisch, hoef je als ik het me goed herinner niets voor te doen.

edit: ah kijk is aan, iemand was me voor :*)

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 24-01-2006 17:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is het ook bekend of de xbox zal uitgerust worden met een dvi aansluiting?

(ik zou eventueel wel een cinema display van apple overwegen, maar die hebben alleen dvi (voor op kamer, dus xbox moet hoe dan ook aan pc scherm komen)
Pagina: 1 ... 5 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.