Het Grote Xbox 360 Topic - Deel 12 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 10 Laatste
Acties:
  • 4.672 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Venduran
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 07-01-2024
Ik heb de emulator via Xbox live en heb een HD (zou anders nogal moeilijk Halo en Halo2 kunnen spelen :P ). Vandaar dat ik vroeg of andere mensen het probleem hadden, weet dat er wat problemen zijn met frame rate enzo.
Er staat ook op de MS site dat er problemen zijn en dan ze met een nieuwe emulator bezig maar nergens staat wat voor problemen. Vandaar dat ik het vraag. Kan proberen de cd versie proberen maar zou eigenlijk niet weten waarom die het dan wel zou moeten doen.

It's me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SV3NNER
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 14-09 11:02

SV3NNER

Hello..Follow Me.....OK

ErikRo schreef op zaterdag 21 januari 2006 @ 14:33:
[...]
wel je geld terug gekregen?
nee dat helaas niet.

| Youtube |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CornNatron schreef op zaterdag 21 januari 2006 @ 20:11:
Ik zat met een vraag en heb het andwoord niet zo snel kunnen vinden.
Als ik een tweede profiel aanmaak met helemaal nederlandse instellingen en ik koop op die profiel dan microsoft poits en koop daar een arcade game mee werkt die dan onder alle acounts ?
jah die zal werken. Heb het zelf ondervonden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bluto
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 28-06 11:38
Ze zijn er mee bezig.
Check de thread hier: http://www.internetoplich...ay;num=1136888380;start=0
Hoop dat ze die smeerlap pakken.
Ben toch blij dat ik bij een betrouwbare winkel(Wehkamp)besteld heb,ook al is het lang wachten geblazen.
Edit:zag dat je zelf in de thread meedoet dus je kent hem al...

[ Voor 7% gewijzigd door Bluto op 21-01-2006 22:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Venduran schreef op zaterdag 21 januari 2006 @ 21:56:
Ik heb de emulator via Xbox live en heb een HD (zou anders nogal moeilijk Halo en Halo2 kunnen spelen :P ). Vandaar dat ik vroeg of andere mensen het probleem hadden, weet dat er wat problemen zijn met frame rate enzo.
Er staat ook op de MS site dat er problemen zijn en dan ze met een nieuwe emulator bezig maar nergens staat wat voor problemen. Vandaar dat ik het vraag. Kan proberen de cd versie proberen maar zou eigenlijk niet weten waarom die het dan wel zou moeten doen.
Die CD downloaden en branden is inderdaad niet nodig, zijn precies dezelfde emulators, daar komt nog bij dat je dan emulators op jouw harde schijf zet van games die je nooit speeld, scheelt dus weer ruimte.
Mijn zoon heeft nu 2 keer Ninja Gaiden black gespeeld en tot zover geen problemen gehad, ook geen framedrops.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11-09 09:54

MetroidPrime

Turn it up loud, captain!

Verwijderd schreef op zaterdag 21 januari 2006 @ 22:12:
[...]

Die CD downloaden en branden is inderdaad niet nodig, zijn precies dezelfde emulators, daar komt nog bij dat je dan emulators op jouw harde schijf zet van games die je nooit speeld, scheelt dus weer ruimte.
Mijn zoon heeft nu 2 keer Ninja Gaiden black gespeeld en tot zover geen problemen gehad, ook geen framedrops.
Het maakt wel degelijk uit. Er zijn een aantal problemen met de Xbox Live installatie van updates voor de emulator bekend en de CD-versie is aangepast om deze problemen te kunnen oplossen. Bovendien is er maar één emulator, het scheelt je echt geen ruimte als je die vanaf Xbox Live in plaats vanaf CD installeert.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo weet iemand zo waar de xbox360 premium nog tekoop is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MetroidPrime schreef op zaterdag 21 januari 2006 @ 22:23:
[...]

Het maakt wel degelijk uit. Er zijn een aantal problemen met de Xbox Live installatie van updates voor de emulator bekend en de CD-versie is aangepast om deze problemen te kunnen oplossen. Bovendien is er maar één emulator, het scheelt je echt geen ruimte als je die vanaf Xbox Live in plaats vanaf CD installeert.
Is dat zo?
Dit lees ik op de xbox.com site: Note: A software emulator is required for each original Xbox game you play on your Xbox 360™ console, dus het scheelt wel degelijk ruimte.
Ik heb de emulator voor Ninja gaiden black vanaf Xbox Live.

Edit: Het komt mij ook raar voor dat ze de CD versie gebruiken om problemen op te lossen, het is voor Microsoft en voor ons toch veel eenvoudiger om dit via Xbox live te doen.

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 21-01-2006 23:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 17-05 22:30
ik had gewoon een emulator gedownload via life toen ik morrowind wou spelen, maar dat kon niet. vandaag heb ik jade empire gespeeld, maar ben niet meer aan internet verbonden geweest. dus denk ik dat je gewoon een emulator hebt voor alle games die op dat moment supported zijn.

[ Voor 4% gewijzigd door Bulls op 21-01-2006 23:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
Verwijderd schreef op zaterdag 21 januari 2006 @ 22:34:
Hallo weet iemand zo waar de xbox360 premium nog tekoop is?
ik snap nog steeds niet waarom ze een core en een premium versie gemaakt hebben, iedereen wil een premium terwijl de core volop te krijgen is, hebben ze dat nog niet door?
en nu heb je niet standaard een HD ingebouwd :X

volgens mij maken ze ook nog 70% core's en de rest premiums 8)7 van mij mogen ze in de core's stikken.

nee sterker nog: ze maken alleen maar cores, en hebben een bakje silver dvd lades liggen die ze dan erop klikken. en een HDDtje erbij plus alle accesiores die ze toch al klaar hebben staan.
en het aantal premiums hangt af van de voorraad witte dozen :/

zal er handel in zitten om de dvd beazels via ebay te veilen? :p

[ Voor 28% gewijzigd door Bulls op 21-01-2006 23:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Verwijderd schreef op zaterdag 21 januari 2006 @ 22:37:
[...]

Is dat zo?
Dit lees ik op de xbox.com site: Note: A software emulator is required for each original Xbox game you play on your Xbox 360™ console, dus het scheelt wel degelijk ruimte.
Ik heb de emulator voor Ninja gaiden black vanaf Xbox Live.

Edit: Het komt mij ook raar voor dat ze de CD versie gebruiken om problemen op te lossen, het is voor Microsoft en voor ons toch veel eenvoudiger om dit via Xbox live te doen.
Het is zo :)

Er is 1 emulator. Deze werkt voor alle games. Ik heb er iig 1x 1 moeten downloaden, en heb zo'n 8 oude Xbox spellen gespeeld op de 360 :)

Voor b.v. Halo 2 worden additioneel volgens mij nog wel dingen gedownload om heb echt op 720P te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lowfi
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 14-09 07:41
WSaeNoTSoCK schreef op zaterdag 21 januari 2006 @ 23:20:
[...]

ik snap nog steeds niet waarom ze een core en een premium versie gemaakt hebben, iedereen wil een premium terwijl de core volop te krijgen is, hebben ze dat nog niet door?

volgens mij maken ze ook nog 70% core's en de rest premiums 8)7 van mij mogen ze in de core's stikken.

nee sterker nog: ze maken alleen maar cores, en hebben een bakje silver dvd lades liggen die ze dan erop klikken. en een HDDtje erbij plus alle accesiores die ze toch al klaar hebben staan.

en ik wil eigenlijk een witte cd lade bij mijn premium :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PWM schreef op zaterdag 21 januari 2006 @ 23:42:
[...]

Het is zo :)

Er is 1 emulator. Deze werkt voor alle games. Ik heb er iig 1x 1 moeten downloaden, en heb zo'n 8 oude Xbox spellen gespeeld op de 360 :)

Voor b.v. Halo 2 worden additioneel volgens mij nog wel dingen gedownload om heb echt op 720P te spelen.
Ik ben daar nog niet zo van overtuigd, Microsoft zegt toch niet zomaar dat je voor elke game een emulator nodig hebt?
En waarom werken dan niet alle oude Xbox games op de 360, als je maar 1 emulator nodig hebt?
Ze werken nog aan meer games, dus hoezo 1 emulator?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

WSaeNoTSoCK schreef op zaterdag 21 januari 2006 @ 23:20:
[...]

Zit er nu geen hd meer bij de premiums?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkphoenix
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 12-09 10:50

darkphoenix

Chikara

is het echt zo belangrijk? wel of geen 1 emulator??? als het maar werkt toch?

Ninja gaiden black heeft bij mij nog niet echt problemen veroorzaakt maar!!
Ik kom toch wel regematig framedrops tegen wat zeer storend kan zijn.
daar mogen ze van mij wel wat aan verbeteren.

[ Voor 4% gewijzigd door darkphoenix op 22-01-2006 00:14 ]

Intel E6850@3,6Ghz ,GEIL 4 Gig pc800, MSI 8800GTX OC,Tagan 700W,raptor x 150gig,seagate 500gig,asus p5n32-e SLI plus, X-fi extremegamer, logitech z5450 speakerset, Coolermaster Stacker silver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exar
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 03:45
Ninja Gaiden Black heeft idd af en toe behoorlijke slowmotion helaas.... en het is al een moeilijk spel zonder dat... ;)
Venduran schreef op zaterdag 21 januari 2006 @ 20:14:
Heeft iemand hier trouwens problemen met Ninja Gaiden Black backward compatibility?
Deze werkt wel op de oude xbox maar als ik hem probeer te starten op de 360 dan blijft het beeld hangen op het xbox logo.
Dat gebeurt als je hem op PAL50 speelt. Zet je xbox maar eens op PAL60, dan kan je Ninja Gaiden ook spelen. :)

Edit: er staat trouwens een cool filmpje van DOA4 in Ninja Gaiden Black.... 8)

[ Voor 8% gewijzigd door Exar op 22-01-2006 01:22 ]

Hoekwoning 2021, 100m2 vvw, ERST20D-VM2D, SUZ-SWM60VA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 21 januari 2006 @ 18:58:
[...]

Same here dude ;)

DTS is net als Dolby Digital een digital 5.1 decoder systeem. Welke nu het beste is, blijft altijd een gekibbel onder de echte audiofielen. Las er laatst een stuk over. dacht deze: klik

De 360 ondersteund alleen Dolby Digital overigens en geen DTS. Wel leuk dat het op het Aiwa setjes zit. Voor dat geld ;)
Raar dat de 360 geen DTS ondersteund, terwijl de oude xdoos dat wel doet. Weet je dit wel zeker? Zou mij nl. extreem sterk verhaal lijken.

Ik heb de oude doos in het Dash Board zowel met DTS als DD enabled staan vandaar. De Aiwa setjes hebben idd al die hardware decoders aan boord, niet normaal gewoon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Laatst online: 11-09 09:54

MetroidPrime

Turn it up loud, captain!

Verwijderd schreef op zaterdag 21 januari 2006 @ 23:56:
[...]

Ik ben daar nog niet zo van overtuigd, Microsoft zegt toch niet zomaar dat je voor elke game een emulator nodig hebt?
En waarom werken dan niet alle oude Xbox games op de 360, als je maar 1 emulator nodig hebt?
Ze werken nog aan meer games, dus hoezo 1 emulator?
Een emulator is eigenlijk een virtuele computer. De backwards compatibility emulator is dus eigenlijk een virtuele versie van de Xbox 1. De enige reden dat je voor ieder spel een andere emulator zou moeten schrijven, is als ieder spel op andere hardware zou draaien. Dat is hier duidelijke niet het geval.

De Xbox 1 emulator is nog niet af. Sommige hardware functies zullen slecht geëmuleerd worden en misschien zijn er zelfs hardware functies die nog niet geïmplementeerd zijn. Hierdoor kunnen sommige spellen bugs vertonen of compleet onspeelbaar zijn. De emulator heeft een ingebouwde lijst van spellen die wel al werken, zodat je alleen die spellen kan spelen.

De 360 heeft momenteel standaard alleen ondersteuning voor Halo 1 en 2. Als je dan een willekeurig Xbox spel probeert te spelen en je hebt de 360 aangesloten op internet, dan krijg je de melding dat er een update is die je moet downloaden. Probeer je daarna nog een ander Xbox spel te spelen die inmiddels ondersteunt wordt, dan krijg je ineens niet meer de melding dat je een update moet downloaden, maar begint het spel meteen. Zoek zelf maar een Xbox spel dat ondersteunt wordt, maar die je nog niet op de 360 gespeeld hebt en je zult zien dat je niets gedownload wordt.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Otherside
  • Laatst online: 03-09 14:58
lowfi schreef op zaterdag 21 januari 2006 @ 23:45:
[...]

en ik wil eigenlijk een witte cd lade bij mijn premium :+
Ruilen? :P

PSN: Arcadium86 | iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
Verwijderd schreef op zondag 22 januari 2006 @ 00:03:
[...]

Zit er nu geen hd meer bij de premiums?
:? tuurlijk wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MetroidPrime schreef op zondag 22 januari 2006 @ 02:57:
[...]

Een emulator is eigenlijk een virtuele computer. De backwards compatibility emulator is dus eigenlijk een virtuele versie van de Xbox 1. De enige reden dat je voor ieder spel een andere emulator zou moeten schrijven, is als ieder spel op andere hardware zou draaien. Dat is hier duidelijke niet het geval.

De Xbox 1 emulator is nog niet af. Sommige hardware functies zullen slecht geëmuleerd worden en misschien zijn er zelfs hardware functies die nog niet geïmplementeerd zijn. Hierdoor kunnen sommige spellen bugs vertonen of compleet onspeelbaar zijn. De emulator heeft een ingebouwde lijst van spellen die wel al werken, zodat je alleen die spellen kan spelen.

De 360 heeft momenteel standaard alleen ondersteuning voor Halo 1 en 2. Als je dan een willekeurig Xbox spel probeert te spelen en je hebt de 360 aangesloten op internet, dan krijg je de melding dat er een update is die je moet downloaden. Probeer je daarna nog een ander Xbox spel te spelen die inmiddels ondersteunt wordt, dan krijg je ineens niet meer de melding dat je een update moet downloaden, maar begint het spel meteen. Zoek zelf maar een Xbox spel dat ondersteunt wordt, maar die je nog niet op de 360 gespeeld hebt en je zult zien dat je niets gedownload wordt.
Kijk hier heb ik wat aan, het klinkt allemaal heel logisch wat je nu zegt. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• webinn
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 06-06 12:44
Heel simpel: microsoft brengt 1 file uit waar al die updates (lees: emulatators) in staan. Als je dus een "nieuw" spel hebt, zal de laatst nieuwe file gedownload worden waarin alle emulators staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

webinn schreef op zondag 22 januari 2006 @ 09:14:
Heel simpel: microsoft brengt 1 file uit waar al die updates (lees: emulatators) in staan. Als je dus een "nieuw" spel hebt, zal de laatst nieuwe file gedownload worden waarin alle emulators staan.
das niet waar. Het is gewoon één grote emulator, want hoe kan het anders dat sommige spellen die geen ondersteuning ook gewoon zijn af te spelen. Bijvoorbeeld farcry instincts werkt ook gewoon. Misschien dat sommige spellen een eigen profiel hebben, maar meer zal het ook niet zijn.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 22-01-2006 09:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

offtopic:
Even een vraagje over het Aiwa setje. Kan je ook als je via winamp muziek luisterd het over alle speakers afspelen? Want nu gebruikt hij met winamp alleen de 2 front speakers.

En hoe doe je dat dan?

[edit] Al gevonden je moet S-Mode drukken op de sub.

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 22-01-2006 11:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
Verwijderd schreef op zondag 22 januari 2006 @ 11:08:
offtopic:
Even een vraagje over het Aiwa setje. Kan je ook als je via winamp muziek luisterd het over alle speakers afspelen? Want nu gebruikt hij met winamp alleen de 2 front speakers.

En hoe doe je dat dan?

[edit] Al gevonden je moet S-Mode drukken op de sub.
ja maar die moet je wel weer uit doen als je een game gaat doen op 5.1 want anders krijg je een vertekend geluid.

maar nothing beats cmss 3d _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nnndoh
  • Niet online
gister ridge racer gehaald.....maar god....wat is dat een saai spel....het is allemaal zo onnatuurlijk....vooral dat slippen door de bochten....echt bagger...morgen snel ruilen voor een ander spel :)

ik ben gek op race spellen, vooral rally, maar ik vind ridge racer toch wel 1 van de slechtste....graphics zijn mooi, auto's ook....maar het rijd niet lekker....zoals iemand hier al eens zei.het is een arcade racer...

als je op live gaat racen ook....tis net of je met 5 fps speelt...stotteren, niet normaal meer....en dan heb ik een 8mbit verbinding
eens kijken wat er morgen voor nieuws ligt...hoop een beetje op ghost recon of frame city killer....hou wel van een beetje gta style games...

oja...ik heb van mijn need for speed most wanted die kapot was, netjes een nieuwe voor terug gekregen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokeyTheBandit
  • Laatst online: 23-08 06:56

SmokeyTheBandit

DOCer met Pensioen

Verwijderd schreef op zondag 22 januari 2006 @ 02:04:
[...]

Raar dat de 360 geen DTS ondersteund, terwijl de oude xdoos dat wel doet. Weet je dit wel zeker? Zou mij nl. extreem sterk verhaal lijken.

Ik heb de oude doos in het Dash Board zowel met DTS als DD enabled staan vandaar. De Aiwa setjes hebben idd al die hardware decoders aan boord, niet normaal gewoon
De 360 ondersteund wel degelijk DTS ... ik kan gewoon dvd draaien en op DTS instellen.
Ik heb de 360 via een optische kabel aangesloten op een Z-5500 set :)

Turn it off and on again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mensen, waar kan je een Aiwa setje kopen ?

Overal gezocht !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JacquesDoekjes
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22:34
Verwijderd schreef op zondag 22 januari 2006 @ 14:06:

Overal gezocht !
Ze zijn uitverkocht :'(

Och over tijden zal er toch wel eens weer iets in de aanbieding zijn. Of over 5 jaar dat er 1000.1 sets zijn oid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SmokeyTheBandit schreef op zondag 22 januari 2006 @ 11:51:
[...]

De 360 ondersteund wel degelijk DTS ... ik kan gewoon dvd draaien en op DTS instellen.
Ik heb de 360 via een optische kabel aangesloten op een Z-5500 set :)
Daarom zei ik het al, vond 't al zo'n vreemde opmerking dat er geen DTS op 360 zou zitten terwijl het wel op m'n oude xdoos zit. Sommigen roepen ook maar wat zonder dat ze exact weten hoe 't zit. En dat maakt het weer ingewikkelder en onduidelijker voor anderen die het forum ook lezen. Doe je zo'n uitspraak check dan eerst ff hoe het zit idd...

Hoe dan ook, 'k heb zelf een soort van splitter nodig waarmee ik 2 ingangen creëer op de Aiwa (zit maar 1 optische ingang op) waar m'n huidige xdoos en de a.s. 360 op kan switchen. Iemand een idee waar ik zo'n ding -voor een redelijke prijs- kan krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 22 januari 2006 @ 14:06:

Overal gezocht !
ALLE Paradigit vestigingen gebeld? Verder waren ze ook nog wel elders te vinden, hoorde zelfs een stukje terug in het forum voor 49 EUro, uitverkocht kan zijn, maar misschien nu voor iets hogere prijs te krijgen?

Anders ff over het internet snuffelen mensen. Ze zijn er echt nog wel. Helaas in het buitenland/online pas vanaf een 129 Euro...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 22 januari 2006 @ 14:15:
[...]

Hoe dan ook, 'k heb zelf een soort van splitter nodig waarmee ik 2 ingangen creëer op de Aiwa (zit maar 1 optische ingang op) waar m'n huidige xdoos en de a.s. 360 op kan switchen. Iemand een idee waar ik zo'n ding -voor een redelijke prijs- kan krijgen?
N.OPTSWITCH1* - Optische Schakelaar - € 9.00 inclusief BTW
3 standen schakelaar voor optische kabels.
1 ingang en 3 uitgangen, of 3 ingangen en 1 uitgang, omschakelbaar.
Voor Toslink kabels.
Te koop bij http://www.elektronica-online.nl/ :)

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 22-01-2006 14:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 22 januari 2006 @ 14:15:
[...]

Daarom zei ik het al, vond 't al zo'n vreemde opmerking dat er geen DTS op 360 zou zitten terwijl het wel op m'n oude xdoos zit. Sommigen roepen ook maar wat zonder dat ze exact weten hoe 't zit. En dat maakt het weer ingewikkelder en onduidelijker voor anderen die het forum ook lezen. Doe je zo'n uitspraak check dan eerst ff hoe het zit idd...

Die splitter zelf al gevonden voor maar 4,50 Euro! Voor de liefhebbers:

N.OPT-SPLITTER* - Verloopstekker - € 4.50 inclusief BTW
Splitter voor optische Toslink kabels. 1x female in - 2x female uit.

Afbeeldingslocatie: http://www.elektronica-online.nl/productimages/282.jpg

http://www.elektronica-online.nl/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 22 januari 2006 @ 14:23:
[...]

N.OPTSWITCH1* - Optische Schakelaar - € 9.00 inclusief BTW
3 standen schakelaar voor optische kabels.
1 ingang en 3 uitgangen, of 3 ingangen en 1 uitgang, omschakelbaar.
Voor Toslink kabels.
Te koop bij http://www.elektronica-online.nl/ :)
Ah, zelfde site gevonden tegelijkertijd praktisch gepost, alleen iets ander artikel even kijken wat het verschil exact is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nnndoh schreef op zondag 22 januari 2006 @ 11:38:
gister ridge racer gehaald.....maar god....wat is dat een saai spel....het is allemaal zo onnatuurlijk....vooral dat slippen door de bochten....echt bagger...morgen snel ruilen voor een ander spel :)

ik ben gek op race spellen, vooral rally, maar ik vind ridge racer toch wel 1 van de slechtste....graphics zijn mooi, auto's ook....maar het rijd niet lekker....zoals iemand hier al eens zei.het is een arcade racer...
Tsss, heiligschennis :p

Al sinds de ps1 is ridge racer één van mijn favoriete franchises. (op ps1 misschien wel tussen mijn persoonlijke top 3). Ik heb de xbox 360 versie nog niet gespeeld maar als het dezelfde look and feel heeft... A trip down nostalgia lane, die muziek, die snelheid, dat over the top driften ;)

Zo zie je maar, wat de één goed vindt... Maar vaak is het ook omdat je het geen kans geeft. Dat driften is inderdaad onrealistisch, maar driften is dan ook één van de key-punten van het spel. Wat ridge racer ridge racer maakt. Het is moeilijk uit te leggen. En als je al op voorhand wist dat het arcade was, en dat je dit genre niet lust, waarom haal je het dan. De trailers en het etiket arcade zeggen toch genoeg=>onrealistisch. Maar velen willen zich nu net geen zorgen maken over afstellen van de wagen en al die moeilijke rijlijnen en besturing. Gewoon fun racen met een arcade racer. Nu ja, ik speel ook wel graag GT4 hoor. Maakt me niet uit.

Maar zo heb je er ook die lopen te zeiken op trackmania sunrise: helemaal niet realistisch, wat een k*tspel 8)7 . Duh das ook de bedoeling, pure fun is dat, één van de beste games ooit op de pc :) (als ze dat nu eens konden uitbrengen voor de xbox 360 :p )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Venduran
  • Laatst online: 07-01-2024
Bedankt Exar op Pal60 werkt die idd wel. Hadden ze ook wel even mogen zeggen op de Microsoft site :P. Ik ga me maar even wagen aan de nieuwe moeilijkheidsgraad.

It's me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcusso
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 15-09 15:28
Verwijderd schreef op zondag 22 januari 2006 @ 14:32:
[...]

Die splitter zelf al gevonden voor maar 4,50 Euro! Voor de liefhebbers:

N.OPT-SPLITTER* - Verloopstekker - € 4.50 inclusief BTW
Splitter voor optische Toslink kabels. 1x female in - 2x female uit.

http://www.elektronica-online.nl/
Ligt het aan mij of gaat dat dingetje jouw niet datgene bieden wat jij wil?? er staat namelijk 1x female in en 2x female uit, en je schreef dat jij je xbox + 360 op je aiwa wil gaan aansluiten......(en niet één 360 aan 2 awai sets ;) ) Ik weet niet of dat dingetje ook omgekeerd werkt, dus 2x in en 1x uit, maar anders zou ik toch maar voor die ene van 9 euro gaan (zie post van supernova), want daar staat bij dat die splitter ook omgekeerd werkt en dan weet je zeker dat het goed zit!

No Shame, only Fame!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
S2801 schreef op zondag 22 januari 2006 @ 15:22:
[...]

Ligt het aan mij of gaat dat dingetje jouw niet datgene bieden wat jij wil?? er staat namelijk 1x female in en 2x female uit, en je schreef dat jij je xbox + 360 op je aiwa wil gaan aansluiten......(en niet één 360 aan 2 awai sets ;) ) Ik weet niet of dat dingetje ook omgekeerd werkt, dus 2x in en 1x uit, maar anders zou ik toch maar voor die ene van 9 euro gaan (zie post van supernova), want daar staat bij dat die splitter ook omgekeerd werkt en dan weet je zeker dat het goed zit!
nouja een lichtstraal is een lichtstraal dus omgekeerd zou hij denk ik net zo goed werken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nnndoh
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 22 januari 2006 @ 14:43:
[...]

Tsss, heiligschennis :p

Al sinds de ps1 is ridge racer één van mijn favoriete franchises. (op ps1 misschien wel tussen mijn persoonlijke top 3). Ik heb de xbox 360 versie nog niet gespeeld maar als het dezelfde look and feel heeft... A trip down nostalgia lane, die muziek, die snelheid, dat over the top driften ;)

Zo zie je maar, wat de één goed vindt... Maar vaak is het ook omdat je het geen kans geeft. Dat driften is inderdaad onrealistisch, maar driften is dan ook één van de key-punten van het spel. Wat ridge racer ridge racer maakt. Het is moeilijk uit te leggen. En als je al op voorhand wist dat het arcade was, en dat je dit genre niet lust, waarom haal je het dan. De trailers en het etiket arcade zeggen toch genoeg=>onrealistisch. Maar velen willen zich nu net geen zorgen maken over afstellen van de wagen en al die moeilijke rijlijnen en besturing. Gewoon fun racen met een arcade racer. Nu ja, ik speel ook wel graag GT4 hoor. Maakt me niet uit.

Maar zo heb je er ook die lopen te zeiken op trackmania sunrise: helemaal niet realistisch, wat een k*tspel 8)7 . Duh das ook de bedoeling, pure fun is dat, één van de beste games ooit op de pc :) (als ze dat nu eens konden uitbrengen voor de xbox 360 :p )
ja maar trackmania is dan weer leuk.....en ridgeracer op de ps1 vond ik ook leuk....misschien ben ik te verwend met de race spellen die we nu tegenwoordig hebben en die zo realistich overkomen dat dit toch een beetje tegenvalt....en ja...de snelheid....ik vind dat nog tegenvallen....burnout...das pas snelheid...misschien ook wel arcade achtig...maar een mega goede...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nnndoh schreef op zondag 22 januari 2006 @ 15:45:
[...]

ja maar trackmania is dan weer leuk.....en ridgeracer op de ps1 vond ik ook leuk....misschien ben ik te verwend met de race spellen die we nu tegenwoordig hebben en die zo realistich overkomen dat dit toch een beetje tegenvalt....en ja...de snelheid....ik vind dat nog tegenvallen....burnout...das pas snelheid...misschien ook wel arcade achtig...maar een mega goede...
ok, je bent dus niet per se een arcade hater.. Mooi zo ;) O-) (mijn excuus :) )
(dat had ik dan verkeerd begrepen)
burnout: idd arcade maar heel erg fun

Nu ja, het kan zijn dat je gelijk hebt hoor, ik zou het zelf eerst eens moeten spelen op de 360. Het kan best zijn dat het tussen de andere arcade racers nogal tegenvalt. Maar misschien vetroebelt het nostalgie gevoel mijn objectieve waardering :p (gebeurt wel meer )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi jongens ik zit met een klein probleem. Ik dus nu de xbox 360 en ik heb hem op me monitor aangesloten. Dus het probleem me geluid :S

ik heb een audigy 2 platinum geluidskaart en cambridge 4.1 (oud) speakerset met zo`n Bass woofer.

Ik zit nu te denken hoe kan ik dit het beste oplossen ? of moet ik dan toch weer wat extra`s er bij kopen ?
Ik hoop echt dat jullie me kunnen helpen want een xbox 360 zonder geluid is dus niks :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb begrepen als je 4.1 of 5.1 wil dat je een digitale optische ingang nodig heb in je speakers

( als je VGA kabel gebruikt ) je kan wel gweoon stereo speakers gebruiken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord_T
  • Laatst online: 00:11
uber vet... heb een premium weten te bemachtigen!
heb ook 2 spellen gekocht.. kameo en pgr... ben zo benieuwd...

ik ben uitpakken... :D

ja ja... niet iedereen heeft dezelfde kennis... wees daarom ook eens gewillig en geef een antwoord op een vraag ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 22 januari 2006 @ 16:54:
ik heb begrepen als je 4.1 of 5.1 wil dat je een digitale optische ingang nodig heb in je speakers

ja ik heb 4.1 maae ze zijn vet oud. dus geen optische ingang. maar die audio kabels op me vga kabel zijn tulp (male)/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 22 januari 2006 @ 16:47:
Hoi jongens ik zit met een klein probleem. Ik dus nu de xbox 360 en ik heb hem op me monitor aangesloten. Dus het probleem me geluid :S

ik heb een audigy 2 platinum geluidskaart en cambridge 4.1 (oud) speakerset met zo`n Bass woofer.

Ik zit nu te denken hoe kan ik dit het beste oplossen ? of moet ik dan toch weer wat extra`s er bij kopen ?
Ik hoop echt dat jullie me kunnen helpen want een xbox 360 zonder geluid is dus niks :)
Ook op zoek naar de Aiwa 5.1 set voor 59 Euro maar bij Paradigit iig uitverkocht (misschien nog ergens een verdwaald exemplaar?).

;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

webinn schreef op zondag 22 januari 2006 @ 09:14:
Voorlopig zal het wel weer even duren voordat problemen met oude XB-games aangepakt worden volgens deze link. De mannen van MS zijn eerst ff lekker op vakantie ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

S2801 schreef op zondag 22 januari 2006 @ 15:22:
[...]

Omgekeerd lijkt het me ook te werken, het is gewoon doorgeven van het signaal. Maar die andere heeft een extra aansluiting, dus die extra 4,50 Euro wel waard idd voor mocht er nog een console opkomen (de PS3 wellicht over een jaartje ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M289
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 08-05 00:04
Lord_T schreef op zondag 22 januari 2006 @ 17:10:
uber vet... heb een premium weten te bemachtigen!
heb ook 2 spellen gekocht.. kameo en pgr... ben zo benieuwd...

ik ben uitpakken... :D
Heb ik jou dan net in de MediaMarkt Arena bij de kassa zien staan?
Daar stond ook iemand met een Xbox Premium + 2 games.
Volgens mij Kameo en nog eentje :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nnndoh schreef op zondag 22 januari 2006 @ 15:45:
[...]

Ik vind Burnout 3 op de gewone doos uitdagender dan Burnout Revenge. Ondanks dat de laatste grafisch mooier is en harder gaat. Burnout 3 geeft beter gevoel tijdens competitie vind ik en minder gas en ram toch door alles heen effect. Je moet er ook nog echt iets doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19-08 12:03

Collaborator

You! Cake or Death?

Tr1gg3R schreef op zondag 22 januari 2006 @ 17:47:
[...]

:( grrr. stond gister nog in de stad te twijfelen of ik nog even langs de MM Arena zou gaan :(
Had ik dus beter wel kunnen doen ;(

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik kan egt niet wachten tot ik de xbox heb

ik wil kei hard planken met PGR3 online !

eindelijk van die verschrikkelijke pc fanboys af ( boem headshot, whahah, bah ! )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
ik heb de demo van kameo al een paar keer gespeeld maar is het volledige game wel echt waard om te kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dunno, hou niet zo van platform games

me love fps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

WSaeNoTSoCK schreef op zondag 22 januari 2006 @ 18:02:
ik heb de demo van kameo al een paar keer gespeeld maar is het volledige game wel echt waard om te kopen?
Ligt eraan waar je van houdt natuurlijk. Ben je sowieso wel fan van dit soort games? Dan zal het je niet tegenvallen. Zeker gezien alle reviews check o.a. eens gamespot.

En anders: niet doen, maar wachten op een genre en game die je ECHT wilt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord_T
  • Laatst online: 00:11
Tr1gg3R schreef op zondag 22 januari 2006 @ 17:47:
[...]

lol zou best kunnen :D

Maaruh er zijn er niet zomaar verkrijgbare daar.... alleen via reservering..
Of je moet erg veel mazzel hebben... en mocht Leroy dit lezen nogmaals super cool en bedankt man!

ja ja... niet iedereen heeft dezelfde kennis... wees daarom ook eens gewillig en geef een antwoord op een vraag ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand hier die de 360 op een 1280*768 resolutie heeft draaien op een lcd tv? Native 720p is namelijk 1280*720, krijg je dan zwarte balken onder en boven of rekt de Xbox dit automatisch op? En is de kwaliteit dan nog normaal of krijg je dan van die opgerekte gezichten/auto's etc?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 22 januari 2006 @ 16:54:

niet alleen bij de vga kabel, maar bij alle kabels heb je de optische uitgang nodig om daadwerkelijk 5.1 te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn vraag is eigenlijk nog steeds niet beantwoord (1 pagina terug) maja.

Ik heb dus een audigy 2 platinum met zo`n frontpaneel (op me pc) en daar heb ik optische in en optische out op kan ik nu niet een optische kabeltje trekken naar me frontpaneel om via dat geluid te krijgen op me xbox ??..

ik zit zonder geluid :( en ik heb eerlijk gezegd geen zin om nog eens een aiwa setje te kopen ofzo....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Ja dat kan.

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AP3X
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 22 januari 2006 @ 18:33:
Iemand hier die de 360 op een 1280*768 resolutie heeft draaien op een lcd tv? Native 720p is namelijk 1280*720, krijg je dan zwarte balken onder en boven of rekt de Xbox dit automatisch op? En is de kwaliteit dan nog normaal of krijg je dan van die opgerekte gezichten/auto's etc?
Het ligt aan de tv of je zwarte balken krijgt bij 720p.
Mijn tv (Philips 9966) vergroot 720p naar 768 (full-screen) wat dus de kwaliteit niet ten goede komt.
Daarom draai ik ook 1360x768, de native resolutie van de tv.
Er hoeft dan niet ge-resized te worden door de tv omdat de xbox deze taak op zich neemt en het beeld is subliem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nnndoh
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 22 januari 2006 @ 18:33:
ja ik....alles staat aangesloten op een vga hd kabel...maar het beeld staat teveel naar links toe...en met de instellingen op de tv krijg ik hem niet verder naar rechts...verders heb ik geen last van zwarte balken

andere resoluties kan ik overigens niet kiezen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet niet of dit al voorbij gekomen is, maar dit staat op Gamespot...

"Halo 3 (X360)
By: Microsoft Game Studios, Bungie Software
Release Date: Jun 6, 2006 "

is er toch al wat info over aan het doorsijpelen???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SV3NNER
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 14-09 11:02

SV3NNER

Hello..Follow Me.....OK

Verwijderd schreef op zondag 22 januari 2006 @ 20:27:
Weet niet of dit al voorbij gekomen is, maar dit staat op Gamespot...

"Halo 3 (X360)
By: Microsoft Game Studios, Bungie Software
Release Date: Jun 6, 2006 "

is er toch al wat info over aan het doorsijpelen???
Halo is niet echt mijn ding
maar ben wel benieuwd naar de nextgen graphics van dit spel.

| Youtube |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

Er is nog helemaal geen info over Halo 3, behalve dat hij tijdens de E3 geshowd wordt, en hij waarschijnlijk rond de kerst/ feestdagen uit komt dit jaar (tijdens Revo /ps3 launch?)

[ Voor 8% gewijzigd door Collaborator op 22-01-2006 20:50 ]

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TheEvilCuber schreef op zondag 22 januari 2006 @ 20:42:
Er is nog helemaal geen info over Halo 3, behalve dat hij tijdens de E3 geshowd wordt, en hij waarschijnlijk rond de kerst/ feestdagen uit komt dit jaar (tijdens Revo /ps3 launch?)
Uh tja, ik verzin het zelf niet, 't staat op gamespot...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KhaZ
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 00:12

KhaZ

Alfa Romeo

Alsof die weten wanneerdie uitkomt ^^

[ Voor 3% gewijzigd door KhaZ op 22-01-2006 21:19 ]

AMD 5800X3D | MSI B450 Tomahawk MAX | 16GB DDR4 Crucial 3.200Mhz CAS 16 | PNY GeForce RTX 2060 | Samsung 970 Evo Plus 500GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Chaser2600 schreef op zondag 22 januari 2006 @ 19:51:
[...]

Het ligt aan de tv of je zwarte balken krijgt bij 720p.
Mijn tv (Philips 9966) vergroot 720p naar 768 (full-screen) wat dus de kwaliteit niet ten goede komt.
Daarom draai ik ook 1360x768, de native resolutie van de tv.
Er hoeft dan niet ge-resized te worden door de tv omdat de xbox deze taak op zich neemt en het beeld is subliem.
Klopt. Ik draai hem nu ook op mijn LCD tv met resolutie 1366x768. Mijn tv sretched dus zelf het beeld.

Moet nog steeds een VGA kabel halen om hem native op 1360x768 te kunnen zetten. Balen dat je dat met component niet kan aanpassen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Otherside
  • Laatst online: 03-09 14:58
Met VGA ook niet hoor :/

PSN: Arcadium86 | iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat levert dat AIWA Dolby Surround setje toch lekker geluid zeg, kan niet vaak genoeg gezegd worden 8). En dat voor maar €59,-.

Als je nou niet zon setje kan bemachtigen, ik zag in het conrad reclameboekje ook nog een setje staan voor 80 of 90 euro, inc decoder. Verder zijn er nog wel meer setjes te vinden voor die prijs, maar dan wel van een onbekend merk.

Verder vind ik de launch titels erg slecht. Ik heb redelijk wat spellen gespeeld en vind alleen Kameo / PGR en COD goede titels. De rest is het kopen niet waard. Toch wel jammer dat veel games niet aan de (lees: mijn) verwachtingen voldoen. Ook vind ik dat het interview, waarvan hier laatst een link van geplaatst werd (pagina 7/8/9 ? van dit topic), zeker interessant! Vooral met omdat ze die screenshots naast elkaar hadden geplaatst. Veel games zijn matige ports waar je zeker geen € 10,- meer voor wilt betalen als je hem ook op de xbox 1 kan spelen.

Een game waar ik echt op aan het wachten ben ik Halo 3. Ik tegelijk met de xbox 360 had ik ook nog halo 2 en half life 2 aangeschaft. Toch blijkt dat al zijn die games minder in graphics dat de gameplay voor mij het spelplezier bepaalt. Half life 2 op de xbox 1 heeft continu framedrops, maar na een half uurtje spelen ergerde ik me daar al niet meer aan, zo verslavend! :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 22 januari 2006 @ 22:50:
Wat levert dat AIWA Dolby Surround setje toch lekker geluid zeg, kan niet vaak genoeg gezegd worden 8). En dat voor maar €59,-.

Als je nou niet zon setje kan bemachtigen, ik zag in het conrad reclameboekje ook nog een setje staan voor 80 of 90 euro, inc decoder. Verder zijn er nog wel meer setjes te vinden voor die prijs, maar dan wel van een onbekend merk.

Verder vind ik de launch titels erg slecht. Ik heb redelijk wat spellen gespeeld en vind alleen Kameo / PGR en COD goede titels. De rest is het kopen niet waard. Toch wel jammer dat veel games niet aan de (lees: mijn) verwachtingen voldoen. Ook vind ik dat het interview, waarvan hier laatst een link van geplaatst werd (pagina 7/8/9 ? van dit topic), zeker interessant! Vooral met omdat ze die screenshots naast elkaar hadden geplaatst. Veel games zijn matige ports waar je zeker geen € 10,- meer voor wilt betalen als je hem ook op de xbox 1 kan spelen.

Een game waar ik echt op aan het wachten ben ik Halo 3. Ik tegelijk met de xbox 360 had ik ook nog halo 2 en half life 2 aangeschaft. Toch blijkt dat al zijn die games minder in graphics dat de gameplay voor mij het spelplezier bepaalt. Half life 2 op de xbox 1 heeft continu framedrops, maar na een half uurtje spelen ergerde ik me daar al niet meer aan, zo verslavend! :Y)
Noem mij eens één andere console die meer (dan 18) en betere launch titels had dan de 360. Overigens vergeet je Condemned wat toch echt een topper is als je het mij vraagt.

De PS2? Serieus prut toen het ding op de markt kwam, de eerste doos had ook niet direct veel bijzonders. Voor elke console duurt het even voordat het echte geweld los komt. En met dat in het achterhoofd, vind ik 4 toppers toch een hele goede score, met nog 14 titels die ik zo niet allemaal ken maar waar ook zeker nog wel wat leuks tussen kan zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

Verwijderd schreef op zondag 22 januari 2006 @ 21:17:
[...]

Uh tja, ik verzin het zelf niet, 't staat op gamespot...
Tja, de media man van MS zal het wel iets beter weten dan gamespot :>

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TheEvilCuber schreef op zondag 22 januari 2006 @ 23:37:
[...]

Tja, de media man van MS zal het wel iets beter weten dan gamespot :>
Je weet maar nooit he. De 'media-man' van MS kan ook informatie achter houden, dan wel gebruiken wanneer hem het uitkomt, is dat nog nooit bij je opgekomen? Soms komt er ook informatie intern naar buiten die men liever nog niet op straat heeft liggen.

Vaak zijn vele dingen al bekend, maar tracht men de spanning erin te houden. Je weet het maar nooit. Ik kopieerde ook enkel wat er bij Gamespot op de site staat. Of het waar is of niet, blijft moeilijk beoordelen. Zelfs voor jou die de media man van MS gelooft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
heeft iemand al en echte verschil tussen 720p en 1080i kunnen waarnemen? zo ja, wat dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlowFish
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 21:29
WSaeNoTSoCK schreef op maandag 23 januari 2006 @ 03:10:
heeft iemand al en echte verschil tussen 720p en 1080i kunnen waarnemen? zo ja, wat dan?
Nee dit is niet waar te nemen , de TV scaled 1080i zelf down naar 720p.

Ook ik heb een vraag :)

Ik heb pas ninja gaiden gekocht. Maar hoe kan ik die hurricane packs op mijn 360 krijgen? Of moet ik da gewoon black kopen ?

click> ninja gaiden tournament

[ Voor 5% gewijzigd door BlowFish op 23-01-2006 08:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand nog meer problemen gehad met hun xbox 360 online te krijgen?
Ik verbind mijn xbox 360 met mn dhcp server en hij zegt geen dhcp..ik heb cabel van casema en die geeft ook dhcp uit maar daar werkt het ook niet op als ik m direct dr op aansluit.
Iemand enig idee hoe dit komt of hetzelfde probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

Verwijderd schreef op maandag 23 januari 2006 @ 01:03:
[...]

Je weet maar nooit he. De 'media-man' van MS kan ook informatie achter houden, dan wel gebruiken wanneer hem het uitkomt, is dat nog nooit bij je opgekomen? Soms komt er ook informatie intern naar buiten die men liever nog niet op straat heeft liggen.
Daar heb je gelijk in, maar in dit geval is dat dus niet zo. Hij gaf namelijk aan Halo 3 rond de feestdagen te hopen te kunnen spelen, maar hij wist nog niet of ze dat zouden halen. Lijkt me vrij duidelijk.

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rox_NL
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 23 januari 2006 @ 08:39:
Ik verbind mijn xbox 360 met mn dhcp server en hij zegt geen dhcp..ik heb cabel van casema en die geeft ook dhcp uit maar daar werkt het ook niet op als ik m direct dr op aansluit.
Staan de instellingen wel goed? Meestal pakt ie ze automatisch wel, maar soms moet je de instellingen (van de 360) even handmatig aanpassen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mja ik hoef niks in te stellen verder,prik m in een pc en hij werkt.
Ga m nu handmatig ip geven en via mn linux firewall laten draaien,heb de poorten:
88 (UDP), 3074 (UDP), and 3074 (TCP).
Open gezet.
Iemand hier ervaring mee om het zo te laten werken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 23 januari 2006 @ 08:39:
ik persoonlijk (planet adsl) niet, maar was afgelopen zaterdag bij een vriend met @Home, die had wel problemen. Gaf ie "IP failed" meldingen :? iemand daar al meer over gehoord?

Overigens las ik op IGN dat TopSpin 2 verzet is naar april... :'( baal ik van!

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 23-01-2006 10:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wrcveen
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 12-09 14:19
BlowFish schreef op maandag 23 januari 2006 @ 07:48:
[...]

Nee dit is niet waar te nemen , de TV scaled 1080i zelf down naar 720p.
Op jouw TV dan, mijn TV niet hoor, heb gewoon een hoge resoscherm.

Verschil is in het dashboard niet te zien, misschien later als er games zijn dievoor 1080 zijn ontwikkeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie Darko
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 15-09 16:12
wrcveen schreef op maandag 23 januari 2006 @ 10:52:
[...]

Op jouw TV dan, mijn TV niet hoor, heb gewoon een hoge resoscherm.

Verschil is in het dashboard niet te zien, misschien later als er games zijn dievoor 1080 zijn ontwikkeld.
lijkt me sowieso knap als een tv van 1080i, 720P kan maken (lijkt mij dat je van interlaced geen progressive kan maken?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik gebruik mijn 360 nu om HDTV films via mn Windows Media Center2005 pc te draaien, en dat is echt gruwelijk mooi !! :9~

Maarre..weet iemand of het ook mogelijk is om subtitle bestanden (bv *.srt) met een film mee te laten draaien ?? Die media center moet toch wel met subtitles overweg moeten kunnen neem ik aan??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

WSaeNoTSoCK schreef op maandag 23 januari 2006 @ 03:10:
Ik heb hem mijn 360 standaard op 1080i staan. Condemned ziet (lees: zag) er echt veel scherper uit in die res. De textures op de muren en wapen modellen springen er dan veel meer uit bij mij. Ook CoD2 ziet er beter uit in 1080i. Dit zijn mijn ervaringen met een Samsung LE26R41B via component. PGR3 ziet er bijna hetzelfde uit als in 720p. Misschien iets minder. King Kong zag er ook beter uit in 1080i maar liep niet vloeiend. Dat was echt een groot verschil, alles happerde, en op 720p niet. Achterop de doosjes van Condemned, CoD2 en King Kong staat overigens ook dat ze 1080i ondersteunen.

edit:
En ja dat van PGR3 is idd geen nieuws. ;) Las ooit eens iets van een bizzare res. die ze "600p" noemde. Deze bestaat dus helemaal niet. Van merkbare framedrops is bij mij totaal geen sprake tot nu toe. Behalve bij King Kong dus.

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 23-01-2006 13:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 23 januari 2006 @ 11:48:
[...]

Ik heb hem mijn 360 standaard op 1080i staan. Condemned ziet (lees: zag) er echt veel scherper uit in die res. De textures op de muren en wapen modellen springen er dan veel meer uit bij mij. Ook CoD2 ziet er beter uit in 1080i. Dit zijn mijn ervaringen met een Samsung LE26R41B via component. PGR3 ziet er bijna hetzelfde uit als in 720p. Misschien iets minder. King Kong zag er ook beter uit in 1080i maar liep niet vloeiend. Dat was echt een groot verschil, alles happerde, en op 720p niet. Achterop de doostjes van Condemned, CoD2 en King Kong staat overigens ook dat ze 1080i ondersteunen.
PG3 is logisch dat het er niet beter/wellicht iets minder op wordt in 1080i, omdat de standaard resolutie waarin 'ie geprogrammeerd is al lager is dan 720p, dat verrast me dus niks.

Dat de overige beter zijn in 1080i wel, aangezien toch niet al die andere games geoptimaliseerd zijn voor die resolutie? Dacht dat alles op dit moment standaard in 720p staat. Ah op de doosjes lees je dat ze 1080i optimalisatie hebben, dan zal het zo zijn.

Frames gaan altijd achteruit als je interlaced gaat gebruiken. Dat zou voor mij al een reden zijn 't niet snel te gebruiken, maar 720p dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

The D schreef op vrijdag 20 januari 2006 @ 23:14:
Mijn COD DVD was defect had een barst in het midden door die k U T doosjes. Maar de DIXONS in ZOETERmeer heeft zo een top service dat ik een nieuw mee kreeg. "we lossen het hier wel op" ik weet dus waar ik mijn games haal. _/-\o_

Heb ik hem eindelijk uitgespeeld op veteran Nu eve op internet condemned zoeken
Bij mij ook een barst maar dan bij NFS most wanted.

Iemand enig idee hoe dit kan komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The D
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 03-03 19:41
Yep iedereen moet eve kijken als ze zelf ook geen barsten zien. Want ik denk dat die xbox de dvds opfuck*&^*&. :(

[ Voor 97% gewijzigd door The D op 23-01-2006 12:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkphoenix
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 12-09 10:50

darkphoenix

Chikara

Verwijderd schreef op maandag 23 januari 2006 @ 11:44:
Ik gebruik mijn 360 nu om HDTV films via mn Windows Media Center2005 pc te draaien, en dat is echt gruwelijk mooi !! :9~

Maarre..weet iemand of het ook mogelijk is om subtitle bestanden (bv *.srt) met een film mee te laten draaien ?? Die media center moet toch wel met subtitles overweg moeten kunnen neem ik aan??
en waar haal je die hd films vandaan dan?

Intel E6850@3,6Ghz ,GEIL 4 Gig pc800, MSI 8800GTX OC,Tagan 700W,raptor x 150gig,seagate 500gig,asus p5n32-e SLI plus, X-fi extremegamer, logitech z5450 speakerset, Coolermaster Stacker silver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

Heeft er iemand een 360 per post gekregen, en mag dat nog in een 5 kg pakket? (premium inc doos en extra kabel en charge pack?)

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rox_NL
  • Niet online
The D schreef op maandag 23 januari 2006 @ 12:38:
Yep iedereen moet eve kijken als ze zelf ook geen barsten zien. Want ik denk dat die xbox de dvds opfuck*&^*&. :(
Dat is niet de xbox, maar het hoesje. De houder is dan iets te strak waardoor hij van binnenuit gaat barsten, volgens mij is dat hier ook al voorbij gekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

darkphoenix schreef op maandag 23 januari 2006 @ 12:44:
[...]

en waar haal je die hd films vandaan dan?
Als je het echt niet weet, maar dat betwijfel ik, raad ik je aan om op de website www.binaries4all.nl eens rustig te gaan lezen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

The D schreef op maandag 23 januari 2006 @ 12:38:
Dat denk ik niet. Echter, één op de zoveel schijven heeft minimale scheurtjes reeds van de productieband zo rechtstreeks in het doosje wat jij koopt.

Die scheurtjes zijn met het oog niet zichtbaar. De DVD wordt met een zeer grote snelheid in je drive rondgeslingerd en het barstje gaat verder tot het moment dat het wel met het oog zichtbaar is. Hij was er dus waarschijnlijk al voordat je 't zelf zag. Verder kan natuurlijk het gebruik (in en uit doosjes met van die stugge plastic houders, het buigen van de DVD etc. ook kleine scheurtjes veroorzaken, DVD spinning doet ze weer verder knappen etc...

Komt ook voor bij andere DVD's in PC's e.d. 't Is wel bekend dat een CD speler die boven de 52x speed komt CD's spontaan kan laten knappen. Die snelheid werd echt te hoog (vandaar dat je ze ook nooit sneller ziet dan dat), met die wetenschap heeft men zich bij de DVD naar ik aanneem echter wel laten leiden om 't spul zo te maken dat die situatie niet ontstaat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Zo, PWM komt ook even met een n00b vraag :)

Ik heb net een VGA HD kabel gekocht. Ik wil namelijk mijn Xbox op VGA aansluiten op mijn LCD tv, omdat Component er voor zorgt dat mijn beeld stretched, en je kan op de 360 niet aangeven welke resolutie hij moet gebruiken, met VGA wel.

Nou zit er op mijn tv alleen een DVI ingang. Als ik een verloopstekker koop van VGA naar DVI, hoe gaat mijn beeld er dan uitzien :? De bedoeling is dat ik enig kwaliteit verlies die het stretchen van 1280x720 --> 1366x768 opvang. Als de verloop echter weer voor wat kwaliteitsverlies zorgt is het dus geen win situatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AP3X
  • Niet online
PWM schreef op maandag 23 januari 2006 @ 13:47:
Zo, PWM komt ook even met een n00b vraag :)

Ik heb net een VGA HD kabel gekocht. Ik wil namelijk mijn Xbox op VGA aansluiten op mijn LCD tv, omdat Component er voor zorgt dat mijn beeld stretched, en je kan op de 360 niet aangeven welke resolutie hij moet gebruiken, met VGA wel.

Nou zit er op mijn tv alleen een DVI ingang. Als ik een verloopstekker koop van VGA naar DVI, hoe gaat mijn beeld er dan uitzien :? De bedoeling is dat ik enig kwaliteit verlies die het stretchen van 1280x720 --> 1366x768 opvang. Als de verloop echter weer voor wat kwaliteitsverlies zorgt is het dus geen win situatie.
Geloof me, als je tv 720 stretcht maar 768 dan zul je altijd een win win situatie hebben op het moment dat je via de vga kabel de native resolutie van 768 aanspreekt. Ongeacht er een verloop stuktje tussen zit of niet. (p.s. ik gebruik ook een verloop stukje van vga-dvi)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MDadm
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 28-10-2022

MDadm

MD not admin

Sinds zaterdag eindelijke een Xbox 360 in mijn bezit (Core) :) . Ook wat extra's erbij gekocht, waaronder een Wireless Network Adapter (WNA). Het ding functioneert, ik krijg echter met geen mogelijkheid toegang tot mijn draadloos netwerk wanneer ik WPA gebruik. De router is een Draytek Vigor 2800G (ADSL2+, WPA/WPA2). Ik ben op de hoogte van het feit dat de WNA (nog) niet WPA2 ondersteunt, hoewel dit wel in de manual vermeld wordt. Via WEP krijg ik verbinding en "ziet" de Xbox mijn netwerk, dan functioneert alles ook. Wanneer ik de router op WPA zet is er echter een probleem, het netwerk verschijnt niet meer in de netwerklijst van de Xbox. Is er iemand die een oplossing weet? (behalve m'n netwerk op WEP zetten O-) ).

[ Voor 8% gewijzigd door MDadm op 23-01-2006 14:36 . Reden: typo ]

M6N 1,7 Banias M10 1024MB Travelstar 7K60 IPW2100 Combi en nu ook MacBook C2D 2,0Ghz 2048MB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://tiles.xbox.com/tiles/F8/tD/1YCLiGJhbC9AFQQeXVVRGEQxL2FjaC8wLzQAAAAA5+fn+mzLDA==.jpg
Veteran of D-Day
Finished D-Day mission on Veteran difficulty

Zo die heb ik ook wel verdiend! OMG dat laatste stuk dat je moet snipen op die mortar teams is echt zwaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben helemaal verslaafd aan Geometric Wars, wat is vet spelletje!

Er is nu ook een Geometric Wars voor de PC. Alleen is de besturing zonder gamepad wel erg lastig.
http://www.yurka.org/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Chaser2600 schreef op maandag 23 januari 2006 @ 13:51:
[...]

Geloof me, als je tv 720 stretcht maar 768 dan zul je altijd een win win situatie hebben op het moment dat je via de vga kabel de native resolutie van 768 aanspreekt. Ongeacht er een verloop stuktje tussen zit of niet. (p.s. ik gebruik ook een verloop stukje van vga-dvi)
Mooi, bij de Dixons wisten ze me te vertellen dat VGA -> DVI niet bestaat. Ik dacht al te herinneren dat ik die dingen toch echt weleens gezien had. Ik ga het gewoon proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EQJim
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 08-09 09:55
TheEvilCuber schreef op maandag 23 januari 2006 @ 12:48:
Heeft er iemand een 360 per post gekregen, en mag dat nog in een 5 kg pakket? (premium inc doos en extra kabel en charge pack?)
Mijn premium zat in een 5000 gram pak, dus ik denk dat dat bij jou ook wel kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AP3X
  • Niet online
PWM schreef op maandag 23 januari 2006 @ 14:12:
[...]

Mooi, bij de Dixons wisten ze me te vertellen dat VGA -> DVI niet bestaat. Ik dacht al te herinneren dat ik die dingen toch echt weleens gezien had. Ik ga het gewoon proberen.
Hij zat standaard bij mijn tv :)
Het ding is een paar centimeter breed.
Zoiets: http://www.misco.nl/produ...product.htm?affiliate=102

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The D
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 03-03 19:41
Verwijderd schreef op maandag 23 januari 2006 @ 14:05:
Ik ben helemaal verslaafd aan Geometric Wars, wat is vet spelletje!

Er is nu ook een Geometric Wars voor de PC. Alleen is de besturing zonder gamepad wel erg lastig.
http://www.yurka.org/
Gister ook gekocht. moet zeggen dat ik het vaak moest proberen om 60 sec vol te houden zonder te schieten
Pagina: 1 ... 4 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.