Dit zie ik ook op mijn beamer. De kleuren springen er minder uit met VGA. Component vind ik er mooier uitzien. In scherpte zie ik geen verschil.Odessa schreef op vrijdag 20 januari 2006 @ 12:27:
Ik persoonlijk vind dat de kleuren wat "flets" overkomen met een vga kabel.
Heb hem nu met een component kabel aan mijn monitor zitten.Komen de kleuren meer tot hun recht.
Verwijderd
Ja dat bestaat, zie hier:KingNothing schreef op vrijdag 20 januari 2006 @ 13:37:
Ik heb mijn XBOX dus aangesloten op de component aansluiting van de TV. Nu ben ik deze ingang op de TV dus kwijt. En dat is lastig omdat we hier binnenkort in Engeland HDTV over de kabel krijgen ik dus nog een component ingang op de TV nodig ga hebben. Bestaat er zoiets als een Component splitter zodat ik de XBOX en de Kabel TV tegelijk aangesloten kan hebben?
http://www.mcsnet.nl/inde...rget=dept_90.html&lang=nl
Verwijderd
fifa is bagger, download de demo en zie voor jezelfVerwijderd schreef op vrijdag 20 januari 2006 @ 13:45:
[...]
apparaat zekers te spreken over heeft zelfs mijn ps2 verbannen naar boven (oeps).
Maar na alle heisa en Wauw betuigingen van PGR3 tja het kan aan mij liggen maar ik vind em een beetje tegen vallen of er moet ergens een finetune zitten voor de besturing (maar misschien online wel beter?)
verder iemand al Kameo aan het gamen? daar zit ik namelijk aan te twijfelen of ik die ga halen dit weekend of toch voor fifa2006:RTW ga
fifa rtw staat voor lelijke plastic mannetjes, slechte gameplay en framedrops!
ea brengt gewoon weer een game uit, er zit niet eens het wk in, die moet je weer apart kopen,
alleen de voorrondes, dus heb je je eindelijk gequalificeerd, stopt het spel alsof je niet naar het wk mag, baggerzooi

kameo is echt leuk om te spelen, topper vind ik!
Verwijderd
Voor 10 Euro minder heb je bij Paradigit een Aiwa 5.1 set die zelfstandig op de 360 kan worden aangesloten met een optische kabel en Digital Dolby 5.1 incl. alle hardwaredecoders, iemand die het geluid van de 360 op die set tov de opzet die jij hebt via de PC (moet je wel een PC vlak in de buurt hebben staan natuurlijk) heeft kunnen checken? Zit er in die 530 ook Dolby Digital 5.1 en alle hardware decoders gebakken?Verwijderd schreef op vrijdag 20 januari 2006 @ 12:27:
Ik heb ook mijn xbox 360 aangesloten op mijn samsung TFT monitor en beeld is erg scherp. Het geluid heb ik via mijn computer lopen waarop ik een Logitech X-530 heb aangesloten. Voor 69 euro heb je echt prima geluid! Het geluid is erg goed en kan nu ook via mijn xbox 360 mijn mediacenter bedienen. Het enige wat ik nu moet doen als ik achter mijn pc wil is de vga kabel opwisselen, maar dat is ook zo gedaan.
Nog mensen die inmiddels genoeg hebben Kameo en misschien Condemned eens willen proberen? PM me maar…
Daar ben je net te laat mee, mijn spare Kameo is reeds onderweg naar iemand anders in ruil voor CondemnedShiverzz schreef op vrijdag 20 januari 2006 @ 14:24:
Nog mensen die inmiddels genoeg hebben Kameo en misschien Condemned eens willen proberen? PM me maar…
Verwijderd
Verwijderd schreef op vrijdag 20 januari 2006 @ 14:09:
[...]
Zo dan. Net een uur D-Day zitten spelen in CoD2, kom geen steek verder haha. Echt onmenselijk.
edit:
Nadat ik de berg ben opgeklommen.
spoiler:
Gewoon gebukt rechtdoor lopen door de loopgraven, links afbuigen en daar de bunker in, let alleen op als je de bunker uit komt staat er een machine geweer dat je moet uitschakelen
Verwijderd
Voor de mensen die nog een premium zoeken, 5 min geleden waren ze nog op voorraad bij Dixons in Delft (centrum).
Verwijderd
Bedankt! Het was me zelf al gelukt (eindelijk)Verwijderd schreef op vrijdag 20 januari 2006 @ 14:47:
[...]
spoiler:Gewoon gebukt rechtdoor lopen door de loopgraven, links afbuigen en daar de bunker in, let alleen op als je de bunker uit komt staat er een machine geweer dat je moet uitschakelen
Verwijderd
curry684 schreef op vrijdag 20 januari 2006 @ 14:46:
[...]
Daar ben je net te laat mee, mijn spare Kameo is reeds onderweg naar iemand anders in ruil voor CondemnedProbeer ruilhandel echter buiten dit topic te houden, daar zijn www.marktplaats.nl, www.ebay.nl en Tweakers.net Vraag&Aanbod voor uitgevonden. Of zet gewoon een linkje in je sig dat je wil ruilen
Voor de geintereseerden:
De aiwa set staat niet meer bij de lijst van paradigit.
Erg jammer nu ik net een week heb lopen twijfelen of ik hem nu zou gaan kopen of niet.
Erg jammer nu ik net een week heb lopen twijfelen of ik hem nu zou gaan kopen of niet.
Verwijderd
Wordt een beetje enthousiast van al die CoD2 verhalen 
ben geen echte shooter fan, maar fifa heb ik al echt klaar, PGR3 nu ongeveer op de helft en Amped is leuk voor af en toe... zoek dus weer die trekker die me aan de console gekluist houdt...
Heb de Kameo demo gespeeld, die is ook wel leuk. Is er van CoD ook een demo?
ben geen echte shooter fan, maar fifa heb ik al echt klaar, PGR3 nu ongeveer op de helft en Amped is leuk voor af en toe... zoek dus weer die trekker die me aan de console gekluist houdt...
Alleen die op de kiosk-diskVerwijderd schreef op vrijdag 20 januari 2006 @ 16:05:
Maar eh..Kameo is ook erg strak...
Damn net te laat... die is al gereserveerd... iemand anders nog een premium gespot?Verwijderd schreef op vrijdag 20 januari 2006 @ 15:00:
Voor de mensen die nog een premium zoeken, 5 min geleden waren ze nog op voorraad bij Dixons in Delft (centrum).
ja ja... niet iedereen heeft dezelfde kennis... wees daarom ook eens gewillig en geef een antwoord op een vraag ;)
Verwijderd
Ik werd vandaag gebelt dat ik hem kan ophalenJacquesDoekjes schreef op vrijdag 20 januari 2006 @ 16:03:
Voor de geintereseerden:
Morgen maar even erheen rijden
JALOERS!Verwijderd schreef op vrijdag 20 januari 2006 @ 17:08:
[...]
Ik werd vandaag gebelt dat ik hem kan ophalenHad hem een paar dagen geleden bij Paradigit Utrecht besteld, en die hadden hem naar Paradigit amsterdam gestuurd voor me
Morgen maar even erheen rijden
Toch nog maar even langs gaan bij paradigit in maastricht.
CoD2 is inderdaad een geweldig spel Singleplayer. Ik heb nu 4 games (Condemned, PGR3, PDZ en CoD) en singeplayer vind ik CoD2 zeker de leukste. Multiplayer schijnt een stuk minder te zijn helaas maar dat heb ik nog niet geprobeerd. Als je een vette offline shooter wil is CoD2 zeker een goede keuze, maar Battlefield 2: Modern Combat (komt half maart afaik) lijkt me een stuk beter als je vooral online wil gamen.Verwijderd schreef op vrijdag 20 januari 2006 @ 16:05:
14 maart.Wekko schreef op vrijdag 20 januari 2006 @ 17:13:
[...]
CoD2 is inderdaad een geweldig spel Singleplayer. Ik heb nu 4 games (Condemned, PGR3, PDZ en CoD) en singeplayer vind ik CoD2 zeker de leukste. Multiplayer schijnt een stuk minder te zijn helaas maar dat heb ik nog niet geprobeerd. Als je een vette offline shooter wil is CoD2 zeker een goede keuze, maar Battlefield 2: Modern Combat (komt half maart afaik) lijkt me een stuk beter als je vooral online wil gamen.
Verwijderd
Neem COD2 nou maar gewoonVerwijderd schreef op vrijdag 20 januari 2006 @ 16:05:
Je zal er echt geen spijt van hebben. Alleen multiplayer is ie wat minder, maar daar komt een patch voor.
Heb wel eens op een server gespeeld die geen problemen had en ik moet zeggen dat het dan erg leuk speelt !!! Dus als de lag/connection problemen opgelost zijn met die patch denk ik dat het spel vrij compleet is. Maar zelfs als ze dat multiplayer gedeelte niet fixen is het spel je geld toch waard...
Ik had eergister de laatste uit Utrecht weggehaald, jammer voor je man..JacquesDoekjes schreef op vrijdag 20 januari 2006 @ 16:03:
Voor de geintereseerden:
Setje knalt em wel btw! Goed helder geluid en de CoD2 verslaving is weer aangezwengeld!
PSN: Geengrenzuh
ik heb ook ff de VGA kabel getest op een 17" 12ms benq tft'tje maar daar ziet het er echt stukken beter op uit dan met de advanced scart op TV. ik heb HD nog nooit kunnen zien maar eerdaags ga ik een HDTV scoren.Verwijderd schreef op vrijdag 20 januari 2006 @ 12:27:
Ik heb ook mijn xbox 360 aangesloten op mijn samsung TFT monitor en beeld is erg scherp. Het geluid heb ik via mijn computer lopen waarop ik een Logitech X-530 heb aangesloten. Voor 69 euro heb je echt prima geluid! Het geluid is erg goed en kan nu ook via mijn xbox 360 mijn mediacenter bedienen. Het enige wat ik nu moet doen als ik achter mijn pc wil is de vga kabel opwisselen, maar dat is ook zo gedaan.
EN BEDANKTGeengrenzuh schreef op vrijdag 20 januari 2006 @ 18:09:
Ik had eergister de laatste uit Utrecht weggehaald, jammer voor je man..
Je moest eens weten hoe moeilijk het was om dat niet sarcastisch te laten klinken..
PSN: Geengrenzuh
Verwijderd
Maar dat wisten we toch allemaal al. En dan die Sony fanboys die maar blijven bleren over de opslagcapaciteit, de hele discussie kwam al diverse keren voorbij en we wisten zelf ook al dat voor de eerste xdoos 97% van alle games zelfs op een SL DVD kon passen, daarnaast veel ruimte werd ook ingepikt door demofilmpjes en andere bendeS2S schreef op vrijdag 20 januari 2006 @ 09:51:
Info over ruimte gebruik van BR en DVD-9 of MS er goed aan gedaan heeft!
http://www.gamesfirst.com/index.php?id=1132
Verwijderd
Waarom gaat iedereen overal langs? Heel simpel:JacquesDoekjes schreef op vrijdag 20 januari 2006 @ 17:10:
[...]
JALOERS!
Toch nog maar even langs gaan bij paradigit in maastricht.
Bel de Paradigit's af, totdat je er één tegenkomt met een setje op voorraad. Die kunnen ze vervolgens met intern transport naar de vestiging sturen dicht bij jou in de buurt voor nop.
KLAARRRRRR
Verwijderd
Maar dat was ook al wel bekend... Bij HD component gaat 't niet enkel om resolutie maar juist ook om kleurechtheid, geen kleurvervaging e.d.Verwijderd schreef op vrijdag 20 januari 2006 @ 14:12:
[...]
Dit zie ik ook op mijn beamer. De kleuren springen er minder uit met VGA. Component vind ik er mooier uitzien. In scherpte zie ik geen verschil.
Nog weinig ridge racer 6 reacties, niemand belangstelling?
"I don't have any solution but I certainly admire the problem." -- Ashleigh Brilliant
Ik zou RR6 best wel eens willen zien, maar zit niet echt te wachten op een arcade racer. Alhoewel; moet nog maar zien hoe reeel Test Drive Unlimited wordt.ErikRo schreef op vrijdag 20 januari 2006 @ 19:07:
Nog weinig ridge racer 6 reacties, niemand belangstelling?
Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
Ridge Racer 6 is een gave game.
Wel erg arcade zoals velen al geroemd hebben
je moet er van houden ik vind het een aanrader
1 probleem als je ook pgr3 speelt dan "verleer" je dat door Ridge Racer
Wel erg arcade zoals velen al geroemd hebben
je moet er van houden ik vind het een aanrader
1 probleem als je ook pgr3 speelt dan "verleer" je dat door Ridge Racer
Verwijderd
Dus op de VGA kabel zit alleen stereo ?
ik wil graag suround geluid niet te duur , via zon optische kabel ,
welke raden jullie mij aan ?
( liefst onder 100 euro ) , heeft iemand goeie ervaringen ?
----------------------------------------------------------------------------------------
Maart is de beste maand voor 360 , ik hoop dat dan de PS3 uitkomt in japan , ze worden dik geowned door goeie spellen , Splinter cell 4 met geweldige grahpics en online gameplay !
ook Ghost recon 3 + Bf2 mc 360 ! en maybe Halo 3
Who's your console now , gamer ?
----------------------------------------------------------------------------------------
Maart is de beste maand voor 360 , ik hoop dat dan de PS3 uitkomt in japan , ze worden dik geowned door goeie spellen , Splinter cell 4 met geweldige grahpics en online gameplay !
Who's your console now , gamer ?
Daar hoop ik volgende week ook achter te komen...
Shiverzz groet Geengrenzuh

Verwijderd
Maart de PS3? Waar heb je die info vandaan? Dat gaat Sony echt niet redden, ze hebben nog geeneens een demo model klaar, laat staan dat ze demomateriaal hebben laten zien, laat staan dat ze voor die tijd het demomodel klaar hebben en voldoende geproduceerd om te verkopen...Verwijderd schreef op vrijdag 20 januari 2006 @ 20:19:
Who's your console now , gamer ?![]()
Als je het mij vraagt gaan we eerder richting het najaar voordat 't ding zelfs maar in Japan te krijgen is, Europa volgt ruim in 2007 als je 't mij vraagt!
Halo 3 is ook nog niks bekend over, er zijn idd geruchten dat men die wil laten samenvallen met uitkomen van de PS3, gezien voorstaande verhaal lijkt het me niet dat die voor het eind van 2006 er zal zijn
Twee vraagjes
Ik wil need for speed underground 2 kopen dit xbox1 spel zou compatible zijn met xbox360.
1. Ziet dat er een beetje uit, is het de moeite van aanschaffen waard. Vond deel 1 op de pc ook al mooi om te zien.
2. Ondersteund NFSU2 wel de breedbeeld modus, kan het nergens vinden, niet op de doos en niet op de reviews.
Ik wil need for speed underground 2 kopen dit xbox1 spel zou compatible zijn met xbox360.
1. Ziet dat er een beetje uit, is het de moeite van aanschaffen waard. Vond deel 1 op de pc ook al mooi om te zien.
2. Ondersteund NFSU2 wel de breedbeeld modus, kan het nergens vinden, niet op de doos en niet op de reviews.
"I don't have any solution but I certainly admire the problem." -- Ashleigh Brilliant
Dat is (gelukkig) onzinVerwijderd schreef op vrijdag 20 januari 2006 @ 20:55:
[...]
Halo 3 is ook nog niks bekend over, er zijn idd geruchten dat men die wil laten samenvallen met uitkomen van de PS3, gezien voorstaande verhaal lijkt het me niet dat die voor het eind van 2006 er zal zijn
Je verspreekt je 1 keer, en het is nieuws
Bill heeft inmiddels aangegeven voor zijn beurt te hebben gesproken. Halo 3 komt uit "when it's done".
Het was een grap van Bill die een eigen leven is gaan leiden.
Verslagever: Wat doen jullie als de PS3 uitkomt.
Bill: Haha, dan gooien we er gewoon Halo 3 tegenaan
En hup, het is een kop boven het artikel.
Verwijderd
Idd want wie weet verraste hij zichzelf er ook wel mee. Als grap bedoeld, maar beste marketingtruuk die je kunt bedenken als de aandacht naar PS3 launch dreigt te gaan...PWM schreef op vrijdag 20 januari 2006 @ 21:37:
[...]
Dat is (gelukkig) onzin
Je verspreekt je 1 keer, en het is nieuws
Bill heeft inmiddels aangegeven voor zijn beurt te hebben gesproken. Halo 3 komt uit "when it's done".
Het was een grap van Bill die een eigen leven is gaan leiden.
Verslagever: Wat doen jullie als de PS3 uitkomt.
Bill: Haha, dan gooien we er gewoon Halo 3 tegenaan
En hup, het is een kop boven het artikel.
Lanceren van de beste online multiplayer shooter of all time
Eens te meer een geweldig moment om een evt. online dienst van Sony op PS3 in 't hemd te laten staan
Vraagje aan de mensen met Ridge Racer 6,
Is het online gedeelte bij jullie ook zo f***ked up? Mijn beeld schokt echt als een malle moer terwijl ik er met de SP totaal geen last van heb. Loop het helemaal soepel maar online is echt een drama.
Voor de rest een aardige game, zeker geen must buy maar een leuke arcade race titel.
----------
Andere vraag, wie weet hoe ik mijn "media library" goed krijg in me Xbox 360. Ik zag dus dat hij gebruikt maakt van de database van Windows Media Player en deze was, naja niet echt goed ingedeeld. * dubbele nummers etc*
Dat heb ik nu allemaal aangepast en is hij weer een beetje fatsoenlijk alleen wil de Xbox 360 mijn veranderingen niet overnemen? Ik blijf dus die dubbele nummers houden. Iemand een oplossing hoe je dat kan "verversen" of "synchroniseren "
Is het online gedeelte bij jullie ook zo f***ked up? Mijn beeld schokt echt als een malle moer terwijl ik er met de SP totaal geen last van heb. Loop het helemaal soepel maar online is echt een drama.
Voor de rest een aardige game, zeker geen must buy maar een leuke arcade race titel.
----------
Andere vraag, wie weet hoe ik mijn "media library" goed krijg in me Xbox 360. Ik zag dus dat hij gebruikt maakt van de database van Windows Media Player en deze was, naja niet echt goed ingedeeld. * dubbele nummers etc*
Dat heb ik nu allemaal aangepast en is hij weer een beetje fatsoenlijk alleen wil de Xbox 360 mijn veranderingen niet overnemen? Ik blijf dus die dubbele nummers houden. Iemand een oplossing hoe je dat kan "verversen" of "synchroniseren "
edit:
oplossing voor onderste gedeelte gevonden, nummers worden echt gesorteerd op ID3 tag niet op de library van Windows Media Player. Ik had mijn iTunes map ook gedeeld waar de muziek dus ook in staat. (Ja staat dubbel op me schijf lekker logisch
).
Moet dus even de ID3 tags aanpassen. ( wel raar dat een programma als Windows Media Player of iTunes dat niet meteen aanpast als ik het binnen het programma wijzig.
oplossing voor onderste gedeelte gevonden, nummers worden echt gesorteerd op ID3 tag niet op de library van Windows Media Player. Ik had mijn iTunes map ook gedeeld waar de muziek dus ook in staat. (Ja staat dubbel op me schijf lekker logisch
Moet dus even de ID3 tags aanpassen. ( wel raar dat een programma als Windows Media Player of iTunes dat niet meteen aanpast als ik het binnen het programma wijzig.
[ Voor 65% gewijzigd door The Otherside op 20-01-2006 22:34 ]
PSN: Arcadium86 | iRacing Profiel
tja bij gebrek aan betere games en je hebt alle andere boeiende games al dan ga je troep kopen he?
ik wacht gewoon lekker geduldig op Oblivion en DOA4 pal
verder heb ik nog niet veel interesante titels gespot in de planning
ja veel shooters, maar voor de console wil ik liever zo min mogelijk shooters aanschaffen. (ben muis en tobo gewend)
ik wacht gewoon lekker geduldig op Oblivion en DOA4 pal
verder heb ik nog niet veel interesante titels gespot in de planning

Mijn COD DVD was defect had een barst in het midden door die k U T doosjes. Maar de DIXONS in ZOETERmeer heeft zo een top service dat ik een nieuw mee kreeg. "we lossen het hier wel op" ik weet dus waar ik mijn games haal.
Heb ik hem eindelijk uitgespeeld op veteran Nu eve op internet condemned zoeken
Heb ik hem eindelijk uitgespeeld op veteran Nu eve op internet condemned zoeken
[ Voor 9% gewijzigd door The D op 20-01-2006 23:15 ]
Verwijderd
FFS, ik heb ook een bezoek gehad van het savegame fantoom in COD2 
Was ik net klaar met een bloedstollend gevecht op Hill 400, kies ik Next Mission en huppakee zit ik weer in Basic Combat Training bij de Ruskies
Niet eens mijn achievement gehad zeg!
Kan ik weer opnieuw beginnen en het ging al zo moeizaam op sommige punten.
F*CK!!!
Was ik net klaar met een bloedstollend gevecht op Hill 400, kies ik Next Mission en huppakee zit ik weer in Basic Combat Training bij de Ruskies
F*CK!!!
dat is echt klote, ik heb COD2 op de PC en daar is het zelfs wreed moeilijk, moet er niet aan denken dat je weer opnieuw zou moet beginnen, zoiets verpest de game, en denk je zout maar op met je spel, ik ga een andere doen. zo had mn broer het met halflife doordat iemmand zijn save had overschreven met begin troep. hij heeft hem nooit meer singleplayer gespeeldVerwijderd schreef op vrijdag 20 januari 2006 @ 23:28:
FFS, ik heb ook een bezoek gehad van het savegame fantoom in COD2
Was ik net klaar met een bloedstollend gevecht op Hill 400, kies ik Next Mission en huppakee zit ik weer in Basic Combat Training bij de RuskiesNiet eens mijn achievement gehad zeg!
F*CK!!!
Verwijderd
PCies, dat idee heb ik nu ook. Maar ik las ergens dat je de missies kunt unlocken. Dan ga ik dat maar doen, ik heb echt geen zin om weer helemaal opnieuw te beginnen.WSaeNoTSoCK schreef op vrijdag 20 januari 2006 @ 23:48:
[...]
dat is echt klote, ik heb COD2 op de PC en daar is het zelfs wreed moeilijk, moet er niet aan denken dat je weer opnieuw zou moet beginnen, zoiets verpest de game, en denk je zout maar op met je spel, ik ga een andere doen. zo had mn broer het met halflife doordat iemmand zijn save had overschreven met begin troep. hij heeft hem nooit meer singleplayer gespeeld
Ik hoop alleen wel dat ik dan nog achievements krijg voor alle dingen die ik dan nog moet halen....
Verwijderd
Dat ligt aan de amerikanen met hun soms brakke verbindingen. Ik heb van de week een paar keer met een aantal duitsers gespeeld en toen had ik nergens last van. Voor de rest online een toppie spel hoor. Je hebt tenminste geen last van crashes in de bochten omdat het zoooo arcade is en juist daarom vet online.The Otherside schreef op vrijdag 20 januari 2006 @ 21:48:
Vraagje aan de mensen met Ridge Racer 6,
[/edit]
dat ligt niet aan een brakke verbinding, maar doordat je zover daar vandaan zit. ga maar es op de PC een potje gamen op een VS server, dan heb je ongeveer 500 ping als niet meer, en als je gewoon op een nederlandse/europeese server zit heb je 20 ping (uit eigen ervaring met battlefield)Verwijderd schreef op zaterdag 21 januari 2006 @ 00:10:
[...]
Dat ligt aan de amerikanen met hun soms brakke verbindingen. Ik heb van de week een paar keer met een aantal duitsers gespeeld en toen had ik nergens last van. Voor de rest online een toppie spel hoor. Je hebt tenminste geen last van crashes in de bochten omdat het zoooo arcade is en juist daarom vet online.
Dixons heeft net in week3 een grote vakantie gehouden voor de logistieke afdeling ... uit bronnen rijden er dinsdag weer vrachtwagens ... donderdag in de winkels... zal het zelfde zijn met frs.Lord_T schreef op vrijdag 20 januari 2006 @ 16:29:
[...]
Damn net te laat... die is al gereserveerd... iemand anders nog een premium gespot?
---
Verwijderd
Ik hoorde net van iemand (ook bezoeker van dit forum) dat hij eind december met een gsm abonnement een premium had aangevraagd, en vandaag geleverd. Dus binnen 3 weken een premium scoren zonder verder vooraf te hoeven zoeken en zeulen.
Ik zeg je, ik scoor per direct zo'n GSM abonnement, damn
tja dat hij één binnen 3 weken heeft gekregen, betekend niet dat ze honderden op voorraad hebben.Verwijderd schreef op zaterdag 21 januari 2006 @ 02:37:
Ik hoorde net van iemand (ook bezoeker van dit forum) dat hij eind december met een gsm abonnement een premium had aangevraagd, en vandaag geleverd. Dus binnen 3 weken een premium scoren zonder verder vooraf te hoeven zoeken en zeulen.
dus kan best zijn dat je nu al weer telaat bent en misschien nog wel langer moet wachten.
Verwijderd
Ja er kan zoveel. Één ding is zeker: het ding is praktisch nergens te krijgen geweest vanaf eind december 2005 en bij deze gsm boer dus wel. Dat moge op zich al opvallend zijn. Wie weet een beter/direct lijntje met de leverancier? Hoe dan ook, abonnement moet ik toch vernieuwen, dus we gokken het erop. Sowieso die lui nog gebeld en ze verwachten ook nu spoedig te kunnen leveren. Nog expliciet gevraagd of het ook erg lang kon gaan duren en volgens hun zijn hun leveringen aardig constant. Wie weet omdat ze via een grote marktpartij B2B ingekocht worden met een voorrangsregeling? Zeg het maar. Aangezien ook kapotte 360's zomaar vervangen kunnen worden door een nieuwe in een paar dagen, zijn er voorraden en klaarblijkelijk kan de één makkelijker bij de voorraden dan de anderWSaeNoTSoCK schreef op zaterdag 21 januari 2006 @ 03:03:
[...]
tja dat hij één binnen 3 weken heeft gekregen, betekend niet dat ze honderden op voorraad hebben.
dus kan best zijn dat je nu al weer telaat bent en misschien nog wel langer moet wachten.
Ik ga het iig proberen en zal hier posten of 'ie ook daadwerkelijk wederom in 3 weken geleverd is
Verwijderd
Op de vragen:Verwijderd schreef op vrijdag 20 januari 2006 @ 20:19:
Who's your console now , gamer ?![]()
VGA kabel welke aansluiting
Surround Sound welke set < 100 EUro
Is al meerdere malen en zelfs op een aantal pagina's terug uitgebreid antwoord gegeven (indien het eerste gedeelte al niet in de startpost staat...)
Nou ik ben bang dat het daar niet aan ligt, ging gisteren zelf is een game hosten en in me eentje gestart en nog schokte het als een malle. En dan niet echt lag schokken maar meer FPS problemenen schokken..Verwijderd schreef op zaterdag 21 januari 2006 @ 00:10:
[...]
Dat ligt aan de amerikanen met hun soms brakke verbindingen. Ik heb van de week een paar keer met een aantal duitsers gespeeld en toen had ik nergens last van. Voor de rest online een toppie spel hoor. Je hebt tenminste geen last van crashes in de bochten omdat het zoooo arcade is en juist daarom vet online.

PSN: Arcadium86 | iRacing Profiel
Is er nog niemand die een Project Gotham Racing 3 topic heeft gemaakt?
*meld als vrijwilliger*
Heb een 360 gereserveerd, en deze game lijkt me eigenlijk als enige de moeite om een 360 aan te schaffen, de rest is niet zo bijzonder.
*meld als vrijwilliger*
Heb een 360 gereserveerd, en deze game lijkt me eigenlijk als enige de moeite om een 360 aan te schaffen, de rest is niet zo bijzonder.
AMD 5800X3D | MSI B450 Tomahawk MAX | 16GB DDR4 Crucial 3.200Mhz CAS 16 | PNY GeForce RTX 2060 | Samsung 970 Evo Plus 500GB
Staat al meerder malen over een setje van Aiwa. Ik ga die van mij verkopen, dus als je hem in de winkel niet meer kunt krijgen, zou je even contact op moeten nemen via mijn profiel.Verwijderd schreef op zaterdag 21 januari 2006 @ 04:16:
[...]
Op de vragen:
VGA kabel welke aansluiting
Surround Sound welke set < 100 EUro
Is al meerdere malen en zelfs op een aantal pagina's terug uitgebreid antwoord gegeven (indien het eerste gedeelte al niet in de startpost staat...)
PSN: Shiver23
Verwijderd
Relax, das super goedkoop voor een 5.1 ( zal niet zo goed geluid zijn ofzo )Shiver23 schreef op zaterdag 21 januari 2006 @ 10:38:
[...]
Staat al meerder malen over een setje van Aiwa. Ik ga die van mij verkopen, dus als je hem in de winkel niet meer kunt krijgen, zou je even contact op moeten nemen via mijn profiel.
maar wel met optische ingang
Ik weet niet hoe je ene prive bericht moet sturen , maar wat wil je er voor hebben ?
ummmKhaZ schreef op zaterdag 21 januari 2006 @ 09:48:
*meld als vrijwilliger*
[rml][ xbox 360] Project Got Series 2005[/rml]
zie topic-start
ja daar ha ik ook al aan gedacht, ze hebben ergens gewoon een reserve partij voor de defecten.Verwijderd schreef op zaterdag 21 januari 2006 @ 03:42:
[...]
Ja er kan zoveel. Één ding is zeker: het ding is praktisch nergens te krijgen geweest vanaf eind december 2005 en bij deze gsm boer dus wel. Dat moge op zich al opvallend zijn. Wie weet een beter/direct lijntje met de leverancier? Hoe dan ook, abonnement moet ik toch vernieuwen, dus we gokken het erop. Sowieso die lui nog gebeld en ze verwachten ook nu spoedig te kunnen leveren. Nog expliciet gevraagd of het ook erg lang kon gaan duren en volgens hun zijn hun leveringen aardig constant. Wie weet omdat ze via een grote marktpartij B2B ingekocht worden met een voorrangsregeling? Zeg het maar. Aangezien ook kapotte 360's zomaar vervangen kunnen worden door een nieuwe in een paar dagen, zijn er voorraden en klaarblijkelijk kan de één makkelijker bij de voorraden dan de ander
Ik ga het iig proberen en zal hier posten of 'ie ook daadwerkelijk wederom in 3 weken geleverd is
Doe maar ff buiten het forum om. Mijn MSN staat wel in mijn profiel.Verwijderd schreef op zaterdag 21 januari 2006 @ 10:52:
[...]
Relax, das super goedkoop voor een 5.1 ( zal niet zo goed geluid zijn ofzo )
Ik weet niet hoe je ene prive bericht moet sturen , maar wat wil je er voor hebben ?
Als je je xbox rma-ed wordt dan de harddisk gewist?
Harddisk mag je gewoon thuishouden als je dit zou willen. Er wordt natuurlijk geen nieuwe meegestuurd.
Verwijderd
@Curry
edit:
Nieuwe screens Moto GP 360
zoek de verschillen:...
http://images.xboxyde.com/gallery/public/2553/664_0001.jpg
http://images.xboxyde.com/gallery/public/2553/664_0002.jpg
en interview over splintercell 4 op gametrailers.com...
Klik
(aan het einde verteld hij vrolijk dat SC4 voor de 360 appart wordt ontwikkeld en geoptimaliseerd. Met een nieuwe engine)
offtopic:
check je mail ff
check je mail ff
edit:
Nieuwe screens Moto GP 360
http://images.xboxyde.com/gallery/public/2553/664_0001.jpg
http://images.xboxyde.com/gallery/public/2553/664_0002.jpg
en interview over splintercell 4 op gametrailers.com...
Klik
(aan het einde verteld hij vrolijk dat SC4 voor de 360 appart wordt ontwikkeld en geoptimaliseerd. Met een nieuwe engine)
[ Voor 95% gewijzigd door Verwijderd op 21-01-2006 12:10 ]
Excuus ;l)W1LL3M schreef op zaterdag 21 januari 2006 @ 10:54:
[...]
ummm
[rml][ xbox 360] Project Got Series 2005[/rml]
zie topic-start
AMD 5800X3D | MSI B450 Tomahawk MAX | 16GB DDR4 Crucial 3.200Mhz CAS 16 | PNY GeForce RTX 2060 | Samsung 970 Evo Plus 500GB
Verwijderd
Ik dacht dat het in deel 11 stond hoe je in CoD de missies kunt unlocken want ik heb echt geen zin om weer opnieuw te beginnen.
Echter ik kan het daar niet vinden terwijl ik 100% zeker weet dat het er heeft gestaan.
Wie zegt me ff hoe ik die missies allemaal moet unlocken?
Tenks alvast
Echter ik kan het daar niet vinden terwijl ik 100% zeker weet dat het er heeft gestaan.
Tenks alvast
Heeft iemand hier toevallig in amsterdam al het februari nummer van het official xbox magazine zien liggen? Hier zit namelijk een beta bij van Final Fantasy XI, en die wil ik eigelijk wel graag proberen.
Maar het enige blad dat ik heb zien liggen was van januari, en het blad zou al op 17 januari uitgekomen moeten zijn. Maar ja, het is wel een amerikaans blad, dus dat kan wat langer duren.
Maargoed, ik dacht, laat ik het toch maar ff hier vragen, wie weet weet iemand nog een winkeltje waar hij ligt
.
Maar het enige blad dat ik heb zien liggen was van januari, en het blad zou al op 17 januari uitgekomen moeten zijn. Maar ja, het is wel een amerikaans blad, dus dat kan wat langer duren.
Maargoed, ik dacht, laat ik het toch maar ff hier vragen, wie weet weet iemand nog een winkeltje waar hij ligt
D200|F90x|Leica M6|Yashica T3|Hasselblad 503cx
Nikon: 12-24/4|17-35/2.8|10,5mm/2.8|30mm/1.4|50mm/1.4|85mm/1.8|SB-800|SB-24|SB-26|MC-36
Zeiss: 80mm/2.8 50mm/4 ZM: 35mm/2
When the going gets weird... the weird turn pro
Verwijderd
Geluid is best goed, maar als je een heel veeleisend audiofiel bent, dan is alles onder de tig honderd euri op enig punt wel niet goed genoeg voor je.Verwijderd schreef op zaterdag 21 januari 2006 @ 10:52:
[...]
Relax, das super goedkoop voor een 5.1 ( zal niet zo goed geluid zijn ofzo )
Voor dit geld is het setje vergelijkbaar met andere -veel- duurdere setjes, simple as that. Zeker voor games voldoet 'ie, films ook perfect, muziek wellicht iets minder dan andere stukken duurdere sets. Frequentiebereik wordt opgegeven van 35 - 20.000 Hz, dus dat zou op lage en op hoge tonen voldoende moeten zijn, m.n. omdat de -gemiddelde- mens toch niet boven de 20.000 kan horen (sommigen daargelaten waar ik ook last van heb, maar allez) en volwassen vaak niet boven de 18.000 ivm achteruitgaan van het gehoor
Verwijderd
Lijkt je de enige moeite en de rest is niet zo bijzonder zijn 2 dingen.KhaZ schreef op zaterdag 21 januari 2006 @ 09:48:
*meld als vrijwilliger*
Eerste is een subjectieve beoordeling.
Het tweede is op basis van wellicht niet goed gekeken, want COD2, Condemned, Kameo, het zijn zomaar wat titels die toch aardig 'bijzonder' zijn, maar of het je aanspreekt is een 2e
idd want ik vind pgr3 bv weer geen reet aan
Na de Oplichting van bestpriced.nl heb ik toch een xbox360 premium kunnen bemachtigen.
Ik heb PGR3 gekocht en vind het tot nu toe een tof spel.
Ik zou graag m'n account naam willen wijzigen weet iemand of dit mogelijk is, via m'n xbox is het iedergeval nog niet gelukt. (of moet ik gewoon een nieuwe account naam aanmaken.)
Ik zou graag m'n account naam willen wijzigen weet iemand of dit mogelijk is, via m'n xbox is het iedergeval nog niet gelukt. (of moet ik gewoon een nieuwe account naam aanmaken.)
| Youtube |
Yep, dat staat er bij mij nu ook eindelijkBluto schreef op zaterdag 21 januari 2006 @ 10:27:
XBOX 360 SYSTEM 0000 1 € 359,99 Wordt binnenkort geleverd
Bijna dus,wordt onderhand wel tijd....
On the mission select screen, hold both the left and right bumpers then quickly input on the d-pad left, left, right, right, then Y, YVerwijderd schreef op zaterdag 21 januari 2006 @ 11:55:
Ik dacht dat het in deel 11 stond hoe je in CoD de missies kunt unlocken want ik heb echt geen zin om weer opnieuw te beginnen.
Tenks alvast
Verwijderd
Bedankt, maar wat is de d-pad? Die platte ronde of de linker 'joystick' ?
Ben nieuw op het gebied van consoles zoals je misschien ziet
De D-Pad is gewoon dat rondje met de 4 richtingstoetsen.
je akn via je profile options (de "xbox logo" knop indrukken, dan kun je je profile wijzigen alleen kost het wel credits.SV3NNER schreef op zaterdag 21 januari 2006 @ 13:26:
Na de Oplichting van bestpriced.nl heb ik toch een xbox360 premium kunnen bemachtigen.
wel je geld terug gekregen?SV3NNER schreef op zaterdag 21 januari 2006 @ 13:26:
Als je net begint is het handiger om een nieuwe aan te maken, anders kost het namelijk 800 points als 'destimuleringspremie'. Je kunt per X360 toch 3 keer gratis die maand Gold krijgen dus dat komt wel goed.SV3NNER schreef op zaterdag 21 januari 2006 @ 13:26:
[Happy gamer mode] Jeuh, eindelijk staat de bestelstatus van mijn xbox 360 bij Wehkamp op "binnenkort geleverd"
. Heeft ff geduurd zeg
. Nu afwachten wat men onder binnenkort verstaat
[/Happy gamer mode]

Verwijderd
Jezus! Ik zit weer in een leuk stukje van CoD2. Misse: Silo's moet je een heel dorp overnemen, handig ook dat er bijna geen checkpoints zijn, G*D!! 
edit:
Objective A completed...checkpoint

edit:
[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 21-01-2006 15:35 ]
wat als ik nu nog een account aan maak voor life dan krijg je weer ene maand Gold gratis?curry684 schreef op zaterdag 21 januari 2006 @ 14:52:
[...]
Als je net begint is het handiger om een nieuwe aan te maken, anders kost het namelijk 800 points als 'destimuleringspremie'. Je kunt per X360 toch 3 keer gratis die maand Gold krijgen dus dat komt wel goed.
Als ik het goed heb begrepen kan je inderdaad 3x een maand gratis Gold krijgen door een nieuwe account aan te maken.WSaeNoTSoCK schreef op zaterdag 21 januari 2006 @ 15:26:
[...]
wat als ik nu nog een account aan maak voor life dan krijg je weer ene maand Gold gratis?
bestpriced.nl heeft weer nieuwe advertentie op marktplaats.... mensen BESTEL DAAR NIET!
voor info zoek in deel 11 ergens laatste 3 pagina's...
Heb een melding gemaakt via contact formulier.... nou maar hopen dat ze de advertentie tijdig verwijderen.
ja ja... niet iedereen heeft dezelfde kennis... wees daarom ook eens gewillig en geef een antwoord op een vraag ;)
Verwijderd
Heb de xbox 360 gereserveert en volgende week heb ik hem !
mediamarkt heeft geen zin meer, ik vraag: wanneer komt 360 weer ?
geen idee, kan volgende week, kan volgende maand, hij is toch weer weg binnen 10 sec, zei de man
omfg
ik wil mee doen met de PGR3 tournooi !
mediamarkt heeft geen zin meer, ik vraag: wanneer komt 360 weer ?
geen idee, kan volgende week, kan volgende maand, hij is toch weer weg binnen 10 sec, zei de man
omfg
ik wil mee doen met de PGR3 tournooi !
[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 21-01-2006 16:49 ]
1 februari!!!
Al heel veel keren gemeld
Al heel veel keren gemeld
This space is occupied
Verwijderd
Is het toevallig bekend of er misschien ook 'flight-games' uit komen voor de xbox 360?
Zoiets als bvb Ace combat voor de ps2 (mag dus arcade zijn). Dergelijke games zijn gewoon het beste te genieten op een console. Dat is nu eens een genre dat 100% tot zijn recht komt op de console. (met een controller dus oa)
En als je de screens ziet van ace combat ps2 dan zijn die al heel netjes. Dus voor een console als de xbox360 moet het zeker mogelijk zijn zo goed als fotorealistische graphics te maken. (het gaat hier immers niet om moeilijke vormen, gezichten, expressies, verandere uitdrukkingen op de gezichten, persoonsanimaties en zo)
Hoe cool zou zoiets niet zijn op xbox Live?
4 vs 4 dogfight of zo. Met voice com.
"i'm your squad leader for today, good luck.
Engage!! "
Zoiets als bvb Ace combat voor de ps2 (mag dus arcade zijn). Dergelijke games zijn gewoon het beste te genieten op een console. Dat is nu eens een genre dat 100% tot zijn recht komt op de console. (met een controller dus oa)
En als je de screens ziet van ace combat ps2 dan zijn die al heel netjes. Dus voor een console als de xbox360 moet het zeker mogelijk zijn zo goed als fotorealistische graphics te maken. (het gaat hier immers niet om moeilijke vormen, gezichten, expressies, verandere uitdrukkingen op de gezichten, persoonsanimaties en zo)
Hoe cool zou zoiets niet zijn op xbox Live?
4 vs 4 dogfight of zo. Met voice com.
"i'm your squad leader for today, good luck.
Engage!! "
Verwijderd
Jep er komt een aantal flightgames voor xbox 360
Deze heb ik kunnen vinden: world airforce of Over G http://media.xbox360.ign.com/media/761/761470/imgs_1.html
Daarnaast dacht ik nog een tweede wereldoorlog vliegspel. Weet de naam zo niet.
Blazing angels idd (zie post onder) => http://xbox360.ign.com/objects/788/788821.html
Daarnaast ook nog after burner => http://xbox360.ign.com/objects/749/749074.html
Deze heb ik kunnen vinden: world airforce of Over G http://media.xbox360.ign.com/media/761/761470/imgs_1.html
Daarnaast dacht ik nog een tweede wereldoorlog vliegspel. Weet de naam zo niet.
Blazing angels idd (zie post onder) => http://xbox360.ign.com/objects/788/788821.html
Daarnaast ook nog after burner => http://xbox360.ign.com/objects/749/749074.html
[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 21-01-2006 16:45 ]
Yep:
Blazing Angels: Squadrons of WW2 (20 online)
World Airforce
Volgens mij is er nog een maar die kan ik zo gauw niet vinden. Volgens mij zijn het beide geen bekende titels dus over de kwaliteit zou ik ook niks weten.
Over G is dus inderdaad de 3e.
Blazing Angels: Squadrons of WW2 (20 online)
World Airforce
Volgens mij is er nog een maar die kan ik zo gauw niet vinden. Volgens mij zijn het beide geen bekende titels dus over de kwaliteit zou ik ook niks weten.
Over G is dus inderdaad de 3e.
[ Voor 8% gewijzigd door Wekko306 op 21-01-2006 16:44 ]
Ik zit al meer dan anderhalve maand op een scartkabel voor de 360 te wachten bij bol.com, terwijl de levertijd op 2-4 werkdagen stond. Ik zou dus niet al te veel waarde hechten aan de verwachtte levertijd als je daar gaat bestellen.Verwijderd schreef op zaterdag 21 januari 2006 @ 15:58:
Ik ga de xbox 360 premium bestellen bij bol.com
"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'
The Silo wordt redelijk unaniem als moeilijkste missie van het spel gezienVerwijderd schreef op zaterdag 21 januari 2006 @ 15:00:
Jezus! Ik zit weer in een leuk stukje van CoD2. Misse: Silo's moet je een heel dorp overnemen, handig ook dat er bijna geen checkpoints zijn, G*D!!
edit:
ik heb vanmiddag JadeEmpire gehaald (classic voor € 29,-) en ik moet zeggen dat het er nog wel redelijk uit ziet, het speelt ook best leuk. wat ik erg jammer vind is dat Morrowind nog niet backwards compattible is, maargoed binnen 2 maand is Oblivion er dus.....
Verwijderd
Ik weet niet waar je dit vandaan haalt, maar ik moet hem toch echt opsturen mét harddisk, terwijl ik er nog specifiek naar gevraagd had ook!STIMPPYYY schreef op zaterdag 21 januari 2006 @ 11:23:
Harddisk mag je gewoon thuishouden als je dit zou willen. Er wordt natuurlijk geen nieuwe meegestuurd.
Klopt want ik heb even gebeld en dat werd bevestigd
Harddisk wordt hoogwaarschijnlijk ook leeg gegooid. Bummer
Verwijderd
Ja das idd ook wel duidelijk, maar goed moet nog 2 gebouwtjes (wordt steeds makkelijker)curry684 schreef op zaterdag 21 januari 2006 @ 17:40:
[...]
The Silo wordt redelijk unaniem als moeilijkste missie van het spel gezien
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 21-01-2006 18:52 ]
Verwijderd
Nou net me Aiwa setje aangesloten, en echt geweldig! Ik heb nog nooit een dolby suround setje gehad
en het is echt geweldig! Stemmen achter je enzo als je een film kijkt. Echt een geheel andere ervaring als met me 2.1 setje
Wat is trouwens beter, DTS of Dolby Digital?
Verwijderd
Same here dudeVerwijderd schreef op zaterdag 21 januari 2006 @ 18:52:
Nou net me Aiwa setje aangesloten, en echt geweldig! Ik heb nog nooit een dolby suround setje gehaden het is echt geweldig! Stemmen achter je enzo als je een film kijkt. Echt een geheel andere ervaring als met me 2.1 setje
DTS is net als Dolby Digital een digital 5.1 decoder systeem. Welke nu het beste is, blijft altijd een gekibbel onder de echte audiofielen. Las er laatst een stuk over. dacht deze: klik
De 360 ondersteund alleen Dolby Digital overigens en geen DTS. Wel leuk dat het op het Aiwa setjes zit. Voor dat geld
Volgens mij stuurt de 360 DTS gewoon door hoor, bij mij doen DTS films het gewoon als ik DTS selecteer in de film.Verwijderd schreef op zaterdag 21 januari 2006 @ 18:58:
[...]
De 360 ondersteund alleen Dolby Digital overigens en geen DTS.
Hoekwoning 2021, 100m2 vvw, ERST20D-VM2D, SUZ-SWM60VA
ja maar als je de gebouwtjes klaar hebt moet je nog mortar gastjes van je af houden met de sniper (als je die nog hebt)Verwijderd schreef op zaterdag 21 januari 2006 @ 18:51:
[...]
Ja das idd ook wel duidelijk, maar goed moet nog 2 gebouwtjes (wordt steeds makkelijker)
overigens vond ik de missie wel redelijk gaan (PC)
Ik zat met een vraag en heb het andwoord niet zo snel kunnen vinden.
Als ik een tweede profiel aanmaak met helemaal nederlandse instellingen en ik koop op die profiel dan microsoft poits en koop daar een arcade game mee werkt die dan onder alle acounts ?
Als ik een tweede profiel aanmaak met helemaal nederlandse instellingen en ik koop op die profiel dan microsoft poits en koop daar een arcade game mee werkt die dan onder alle acounts ?
Heeft iemand hier trouwens problemen met Ninja Gaiden Black backward compatibility?
Deze werkt wel op de oude xbox maar als ik hem probeer te starten op de 360 dan blijft het beeld hangen op het xbox logo.
Andere spellen als Halo en Halo 2 werken wel normaal.
Deze werkt wel op de oude xbox maar als ik hem probeer te starten op de 360 dan blijft het beeld hangen op het xbox logo.
It's me
Verwijderd
waar kan je zon Aiwa setje kopen, ik zie hem niet op pricewatch ? why ?Verwijderd schreef op zaterdag 21 januari 2006 @ 18:52:
Nou net me Aiwa setje aangesloten, en echt geweldig! Ik heb nog nooit een dolby suround setje gehaden het is echt geweldig! Stemmen achter je enzo als je een film kijkt. Echt een geheel andere ervaring als met me 2.1 setje
DTS is beter dan Dolby Digital. DD is gecomprimeerd. DTS is 2x cd-kwaliteit. Neemt ook veel meer ruimte in dus daarom ook minder vaak op DVD te vinden.
Magoed. Xbox......
Magoed. Xbox......
hier een lijst waar alle tot nu toe compatible games op staanVenduran schreef op zaterdag 21 januari 2006 @ 20:14:
Heeft iemand hier trouwens problemen met Ninja Gaiden Black backward compatibility?
edit:
aangezien hij wel op de lijst staat, moet het een ander probleem zijn.
heb je de emulator wel gedownload? dat kan via live zelf maar je kan het ook op de PC downloaden en op CD branden.
PS: je kan alleen oude xbox spellen doen met een harddisk
[ Voor 28% gewijzigd door Bulls op 21-01-2006 21:29 ]
Dit topic is gesloten.